D4NG3R schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:13:
[...]
Ik vond het tempo dan weer perfect, de normale serie neemt ook redelijk wat tijd voor details in tegenstelling tot veel andere shonen anime; en dat zonder elke 5 minuten naar flashbacks te moeten grijpen.

Dat is zeker wel een plus dat je niet dood gegooid word met expositie. Pacing voelt voor mij gewoon helaas heel traag.
Heb wel een poos terug nu de Manga gelezen. Leuke read daar niet van, Van mij had de serie wel wat langer mogen lopen.
Gezien het wel met wat concepten komt die helaas niet echt verkent worden, Tenminste in dit geval was een beetje expositie wel gewenst gewest.
Trouwens, vorig jaar veel manga's op gepikt en het valt me op dat dat jaar de manga's die ik had op gepakt wel wekelijks of mandelijks constant updaten.
Maar sinds 2021 zijn veel series ervan kwalijk door gegaan. Iemand kennis over hoe en wat en of waarom?!
Snap wel dat er gezonds heids problemen e.d. en of andere bewegingen zijn dat het leven in de weg gaat zittten voor de Artiesten e.d.
Maar kan er vaak niet iets over vinden dat het in eens allemaal zo traag gaat.
Laatste 2 plus maand veel Manhwa's op gepakt trouwens. Solo Leveling leesde ik al, Begon leuk en interessant. Maar gaat me iets te recht streeks. Veel Side characters die niet veel aandacht krijgen. En alle focus ligt op de MC.
Onlangs Leviathan op gepakt. Attack on Titan meets Gargantia of Waterworld. Redelijk gruesome met bij behorende Art die er stiekum toch fantastisch getekent is. Wel mijn grote Favoriet op moment.
Return of the Frozen Player eigenlijks hetzelfde als Solo Leveling, met misschien iets meer afwisseling.
Serie is eerlijk gezegt nog niet zo ver.
En The Beginning after the End, meest vergelijkbaar met Jobless Isekai. Maar iets zoeter en minder suggestief.
Plus nog een 2/3tal Manhwa's die vergelijkbaar zijn met Solo Leveling.
Je probeert vaak iets te vinden wat lekker weg leest zonder dat het te dom en simpel is. Stiekum best nog een Lastige Criteria om dat aan te houden. Gezien sommige Manga's/Manhwa's vaak wel leuk beginnen maar zodra ze een arc of 2 verder zijn word het vaak saaie troep.