Ik heb ze hier vandaan:
Kaori /
Yuki
Crunchyroll verkocht in elk geval die Kaori figure ook, maar daar was 'ie duurder, rekenden ze verzendkosten (die ik hier niet betaal) en daar is 'ie inmiddels uitverkocht.

Your Lie in April pas geleden gekeken en het is een anime die echt een onuitwisbare indruk achterlaat. Eerst dacht ik dat het muziek-genre mij niet zou liggen, maar blij dat ik toch ben gaan kijken. Ik weet niet of je Sakurasou no Pet na Kanojo ook al hebt gezien? Die ligt wel een beetje in dezelfde lijn qua stijl, is ook wel een aanrader.
Die heb ik ook gezien inderdaad, vooral tijdens de op één na laatste aflevering daarvan hield ik het niet droog. Al had ik dat bij Shigatsu wa Kimi no Uso vaker.

Toen ik zag dat ik twee producten "moest" bestellen om onder de verzendkosten uit te komen heb ik nog gekeken of er iets van Mashiro was, maar dat was bij voorbaat natuurlijk al een verloren zaak.
Nog even gedacht aan Ore Monogatari!! of One Week Friends maar daar is niet veel van te krijgen en stiekem heeft Yuki van School-Live! meer indruk op me gemaakt op het gebied van feels.
Andere contenders die ik aan me voorbij zal moeten laten gaan waren
Kurisu (Steins;Gate),
Isla (Plastic Memories) en
Umaru-chan.
Ik ga de figures uiteindelijk in mijn woonkamer zetten dus ik hou het voor nu maar even SFW. Dat beperkt het aanbod een beetje, merk ik.
[
Voor 11% gewijzigd door
NMe op 24-11-2015 22:01
]