Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-07 10:18
Ik kijk Dragon ball super het is leuk enzo hoor maar, het is eigenlijk iig tot ep 6 hetzelfde als de film
Dragon Ball Z: Battle of Gods een beetje nutteloos niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

Er zal wel een reden voor zijn, hoogstwaarschijnlijk om een aantal nieuwe karakters en elementen te introduceren welke nog niet te zien waren in DBZ.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
mrc4nl schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:00:
Nee, ik ben nog nooit op animecon of welk ander event geweest.

2 het is geen joker , zie dit filmpje
3 mijn echte foto staat in mijn profiel.
Aha i see :P Met cosplay kan je je eigen gezicht natuurlijk goed verbergen.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
D4NG3R schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 03:35:
Er zal wel een reden voor zijn, hoogstwaarschijnlijk om een aantal nieuwe karakters en elementen te introduceren welke nog niet te zien waren in DBZ.
Ze zullen vast wat dingen herschreven hebben die het verhaal hopelijk wat interessanter en samenhangender maken dan de film, maar in essentie gaan ze wel die verhaallijn volgen. Gezien de onbekende gezichten op de poster van de serie zal er nog wel een en ander heel anders gaan lopen.

Ik ga de nieuwe Frieza-film ook skippen, in elk geval totdat DBS voorbij dat punt is. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-07 22:49
Nature schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 03:26:
Ik kijk Dragon ball super het is leuk enzo hoor maar, het is eigenlijk iig tot ep 6 hetzelfde als de film
Dragon Ball Z: Battle of Gods een beetje nutteloos niet?
Tjah, als ik dat eerder geweten had dan had ik de film niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Kom mijzelf ook maar weer eens melden in dit topic, inmiddels alweer een tijdje geleden.

Ben zelf nog aan het twijfelen of ik Dragonball Super ga droppen, eigenlijk weinig zin meer om verder te kijken. Die animatie is echt triest op veel momenten. Maar buiten dat zijn er gelukkig ook nog goede series in dit seizoen. Naar mijn idee zijn Gangsta, Himouto, Charlotte en Overlord wel goed. Maar smaken verschillen natuurlijk :P. Vooral Himouto is echt geniaal.

Laatste tijd wel begonnen met weer manga te lezen, bevalt me nu beter als een tijd terug lijkt het :+. Heb nou al een aantal series vooruit gelezen zoals Naruto en One Piece en moet zeggen het 'filler vrije' en 'to the point' content bevalt me eigenlijk wel prima. Inmiddels ook een paar goede (nog manga only geloof ik) series opgepakt zoals Tate no Yuusha no Nariagari en Boku no Hero Academia.

Oh en mijn lijstjes:
Mangalijst: http://myanimelist.net/mangalist/hxkclan
Animelijst: http://myanimelist.net/animelist/hxkclan

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 26-08-2015 01:06 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
blmp schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:56:
Ben zelf nog aan het twijfelen of ik Dragonball Super ga droppen, eigenlijk weinig zin meer om verder te kijken. Die animatie is echt triest op veel momenten.
Tot nu toe heb ik maar één aflevering gezien waarin de animatie echt slecht was. Ik zou het eerder droppen omdat het tot nu toe niks toevoegt boven de film. :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In other news http://www.animenewsnetwo...i-score-girl-manga/.92146

Eindelijk... Hopelijk komen dan ook de plannen voor een anime weer uit cryostasis zeg maar oOo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nog mensen op Abunai dit weekend?

• JerX
Kaj. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
Nope, was me een beetje ontgaan en de tickets zijn uitverkocht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 14:52

Waarom blijf ik hier naar kijken 8)7 :o

Hoop dat de animes die in de herfst uitkomen beter zijn dan de animes tijdens de zomer periode... Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mebus schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:36:
[video]

Ik weet wel waarom ik hier naar kijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
[video]

Hoop dat de animes die in de herfst uitkomen beter zijn dan de animes tijdens de zomer periode... Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe :)
GATE is anders best een aardige serie, net als Shokugeki no Soma. Charlotte, Overlord en Classroom Crisis gaan wel, maar zijn niet echt fantastisch. Senki Zesshou Synphogear GX vind ik stiekem ook wel goed trouwens, maar ik heb wat met over the top actie/melodrama. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:18
Heeft iemand goede tips voor mecha anime? Heb begin dit jaar een shitload aan Mobile Suit Gundam gekeken en Aldnoah Zero. Ben een beetje moe van MSG op dit moment; alle UC, AC, AW en AD series gekeken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
NitroX infinity schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
Heeft iemand goede tips voor mecha anime? Heb begin dit jaar een shitload aan Mobile Suit Gundam gekeken en Aldnoah Zero. Ben een beetje moe van MSG op dit moment; alle UC, AC, AW en AD series gekeken.
Macross Frontier, Suisei no Gargantia en Cross Ange. Deze zijn best leuk :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23375

Of de oudjes Gravion en Brain Powered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:55

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[video]

Waarom denk je? :9
Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe :)
Deze word juist extreem slecht beoordeeld. :D

Ik vind em zelf wel gaan, voornamelijk de aparte stijl trekt mij. Maar qua verhaal is het tot dusver nogal méh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
ik vind ze eruit zien alsof je al jaren in engeland hebben gewoond ;(

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Full Metal Panic? :+

en technisch gezien is Code Geass ook een mecha.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
:o

Ik vind dit juist een uitermate sterk seizoen. Ik kijk alles altijd op volgorde van minder leuk naar leuk, en op vrijdag en zaterdag heb ik het gewoon echt moeilijk om te bepalen wat als volgende aan de beurt is.

Mijn favorieten dit seizoen, min of meer op volgorde van goed naar minder goed:
  1. Himouto! Umaru-chan (bijna overgeslagen, maar uiteindelijk toch gekeken...briljante comedy :P)
  2. Gakkou Gurashi (prima drama verborgen onder een comisch jasje)
  3. Jitsu wa Watashi wa (goeie romcom met originele karakters en artwork)
  4. Charlotte (liep totaal anders dan ik verwacht had, met een duistere nasmaak)
  5. Joukamachi no Dandelion (leuke comedy)
  6. Overlord (Madhouse-serie, interessante karakters, ondanks het semi-onoriginele verhaal)
  7. GATE (leuke feelgood/actieserie, duidelijk geschreven door iemand die weet hoe het leger werkt)
  8. Ushio to Tora (platte actie, maar wel leuke platte actie :P)
Verder nog over van vorig seizoen:
  1. Ore Monogatari
  2. Shokugeki no Souma
  3. Denpa Kyoushi
  4. Arslan Senki
God Eater staat wat dat betreft niet op mijn lijstje met favorieten. Gave visuals, maar het verhaal is nog redelijk generic: random monsterplaag, en de wereld kan alleen gered worden door de hoofdpersoon die zelfs onder mensen met superkrachten natuurlijk weer supersterk gaat zijn, uiteindelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 30-08-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Dit seizoen valt mij eigenlijk ook wel een beetje tegen,
Rokka is de enige serie met goed verhaal die ik volg.

Wooser vond ik leuk omdat hij zon heerlijk groot ego heeft en hij denkt dat de wereld om hem heen draait,maar de laatste 3 afleveringen waren saai. (bijna geen verandering van scene alsof ze door hun animatie budget heen zijn)

Wakaba*girl is wel ok, maar is kort en heeft ook dus ook geen diepe inhoud.
beetje t zelfde voor himouto, t is af en toe grappig, maar meh niet zo bijzonder.

Danchigai is meh2

Gakkou Gurashi! is een "vreemde eend in de bijt" ik weet nog steeds niet of ik m nou leuk vind, ik voelde bij nogal bedrogen na aflevering 1 toen er zombies bleken te zijn. Maar opzich had wel het idee dat ie goed was.

En ik volg een hoop andere series niet omdat ze ontbreken op Crunchyroll of naar mijn idee volzitten met actie/geweld.ik ben meer van het rustige slice of life.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
mrc4nl schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:39:
Gakkou Gurashi! is een "vreemde eend in de bijt" ik weet nog steeds niet of ik m nou leuk vind, ik voelde bij nogal bedrogen na aflevering 1 toen er zombies bleken te zijn. Maar opzich had wel het idee dat ie goed was.
Ik wist juist dat er zombies in de serie zaten omdat ik de synopsis had gelezen en raakte een beetje in de war van de eerste aflevering....tot ze dan eindelijk toch te voorschijn kwamen. :+
En ik volg een hoop andere series niet omdat ze ontbreken op Crunchyroll [...]
Dat is dit seizoen wel een beetje vervelend. CR heeft erg weinig series weten aan te trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 31-08-2015 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-07 11:54
Kaj. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
Ik was er wel geweest. De kaartjes waren dit jaar snel uitverkocht. Ik kneep 'em wel even toen ik de eerste ronde had gemist. oef.

Toch had ik het idee dat er minder mensen waren dan vorig jaar. Het zal wel eraan liggen dat de garderobe verplaatst is waardoor je gemakkelijker naar andere locaties kan en dat het niet allemaal eenrichtingsverkeer is. Goede keuze van de orgie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
NMe schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 00:45:
[...]
Dat is dit seizoen wel een beetje vervelend. CR heeft erg weinig series weten aan te trekken.
Tja wat is weinig? ik ben iig blij dat ik geen funimation account heb, die is nog veel slechter (om in europa te kijken)

En misschien slinger ik binnenkort toch maar de downloads aan voor charlotte, iets want ik nu ook al doe met Denpa Kyoushi en Clannad.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
mrc4nl schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 01:17:
[...]

Tja wat is weinig? ik ben iig blij dat ik geen funimation account heb, die is nog veel slechter (om in europa te kijken)
Funimation is sowieso slecht. De kwaliteit van die stream is echt een ramp.
En misschien slinger ik binnenkort toch maar de downloads aan voor charlotte, iets want ik nu ook al doe met Denpa Kyoushi en Clannad.
Charlotte is dan wel weer een CR-serie, maar die mag hier in Nederland dan weer niet gestreamd worden. 8)7 En dan vragen mensen zich af waarom er zo veel gedownload wordt...

[ Voor 57% gewijzigd door NMe op 31-08-2015 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

RoestVrijStaal schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 01:13:
[...]

Ik was er wel geweest. De kaartjes waren dit jaar snel uitverkocht. Ik kneep 'em wel even toen ik de eerste ronde had gemist. oef.

Toch had ik het idee dat er minder mensen waren dan vorig jaar. Het zal wel eraan liggen dat de garderobe verplaatst is waardoor je gemakkelijker naar andere locaties kan en dat het niet allemaal eenrichtingsverkeer is. Goede keuze van de orgie :Y
Yup, dat was een welkome verandering. Toch heb ik ook dit weekend weer de nodige kilometers extra gelopen: het blijft een doolhof en een fors gebouw met smalle gangetjes.
Ik heb het wel naar m'n zin gehad, maar dat kwam meer door het gezelschap waarin ik me bevond en de dingen die ik er deed (bootlegcontrole en een panel op zondag) dan door het festival zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-07 11:54
Kaj. schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:35:
[...]

Yup, dat was een welkome verandering. Toch heb ik ook dit weekend weer de nodige kilometers extra gelopen: het blijft een doolhof en een fors gebouw met smalle gangetjes.
Nouja, ik bezoek Abunai! al een aantal jaren dus echt verdwalen doe ik niet meer en aan het geloop ben ik gewend geraakt. De plattegrond had ik enkel nodig voor nieuwe lokalen. Qua vermaak hou ik het volgende aan:
  1. Dealerroom op het begin van de dag (als er al iets is dat ik vrijdag nog niet gekocht had, want weg is weg).
  2. Workshops/lectures/events - Zijn vaak maar eenmalig in het hele weekend en smorgenstond heeft goud in de mond.
  3. Video rooms - Afhankelijk welke anime er draait. Dit jaar draaiden er op bepaalde momenten bij beide videorooms tegelijkertijd anime met dezelfde setting en onderwerpen die ik dan niet interessant genoeg vond. Dat is wel jammer.
  4. Mangakissa - Dit jaar niet veel bezocht maar de rust daaro is een verademing.
  5. Game room - Projector games vooral :P
Kaj. schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
Ik heb het wel naar m'n zin gehad, maar dat kwam meer door het gezelschap waarin ik me bevond en de dingen die ik er deed (bootlegcontrole en een panel op zondag) dan door het festival zelf. :)
Wat is er vermakelijk aan bootlegcontrole?

[ Voor 19% gewijzigd door RoestVrijStaal op 31-08-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
D4NG3R schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:43:
[...]

Waarom denk je? :9

[...]

Deze word juist extreem slecht beoordeeld. :D

Ik vind em zelf wel gaan, voornamelijk de aparte stijl trekt mij. Maar qua verhaal is het tot dusver nogal méh.
Iets met ronde vormen? :9~

Zojuist "Sakura kara no Tegami" gekeken nadat stukjes zag in een video op youtube.. Word ook wel J-drama genoemd? Ik had moeite met mijn ogen in ieder geval :'(

Ik denk zelfs dat er meerdere series zijn gelinkt aan "Sakura kara no Tegami", zo te zien heb ik dus wat om te kijken als ik donderdag ga vliegen (~15 uur) :o

[ Voor 13% gewijzigd door Mebus op 31-08-2015 21:41 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

RoestVrijStaal schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

Nouja, ik bezoek Abunai! al een aantal jaren dus echt verdwalen doe ik niet meer en aan het geloop ben ik gewend geraakt. De plattegrond had ik enkel nodig voor nieuwe lokalen. Qua vermaak hou ik het volgende aan:

[list=1]
• Dealerroom op het begin van de dag (als er al iets is dat ik vrijdag nog niet gekocht had, want weg is weg).
• Workshops/lectures/events - Zijn vaak maar eenmalig in het hele weekend en smorgenstond heeft goud in de mond.
Dat heb ik gemerkt: mijn lecture op de zondagochtend had 8 luisteraars, waarvan er 2 aanwezig waren omdat ze een ondersteunende rol hadden. Hopelijk volgende keer een beter tijdstip. :)
• Video rooms - Afhankelijk welke anime er draait. Dit jaar draaiden er op bepaalde momenten bij beide videorooms tegelijkertijd anime met dezelfde setting en onderwerpen die ik dan niet interessant genoeg vond. Dat is wel jammer.
• Mangakissa - Dit jaar niet veel bezocht maar de rust daaro is een verademing.
• Game room - Projector games vooral :P
[/list]
De Game Room vond ik totaal niet spannend dit jaar en Projectorgames interesseren me niet zo. Niet dat het met 6hit veel beter was, maar die namen nog weleens wat leuks mee en dit jaar was het gewoon weer het verzamelingetje TV's die de rest van het jaar bij de Abunai crew in de huiskamers staat..
[...]

Wat is er vermakelijk aan bootlegcontrole?
In het geval van Abunai was het leuk omdat er niet zoveel lag en ik een paar interessante namaaksels ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:46
Crunchyroll op de PS4! Nu ga ik er misschien voor betalen :D

vanavond beginnen met:

Is it wrong to pick up girls in a dungeon

verhaal klinkt geinig, titel is geweldig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-07 15:44
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:24:
Crunchyroll op de PS4! Nu ga ik er misschien voor betalen :D

vanavond beginnen met:

Is it wrong to pick up girls in a dungeon

verhaal klinkt geinig, titel is geweldig.
Ik vond DanMachi wel leuk! Wel weer een soort van MMO anime, al komt dat niet helemaal terug in de anime maar de "regels" in de anime zijn daar wel van afgeleid. Ik zou er in ieder geval best een gevolg van willen zien. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Danmachi is de zoveelse fantasy action anime, maar was idd wel vermakelijk. :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Het eerste seizoen van DanMachi was vooral makkelijk wegkijken, er gebeurde uiteindelijk niet veel. Ik hoop (en verwacht eigenlijk wel) dat er een tweede seizoen komt.

On another note: ik kwam net op Facebook een cosplay-set tegen. Ze hebben met zijn allen de hele anime Your Lie in April (Shigatsu wa Kimi no Uso) uitgewerkt en de belangrijkste scènes uitgebeeld. Echt perfect gedaan. Ik had tegen het eind van de pagina weer tranen in mijn ogen staan. :+

Als je de serie al gezien hebt of geen moeite hebt met spoilers: linkje. :P

...en blijkbaar komt er (misschien?) een verfilming. :o

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 03-09-2015 21:09 ]

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kan iemand mij vertellen waarom Naruto om de aflevering weer fillers heeft? :( De manga is was toch al afgelopen? Ik wil die serie eens eindelijk afsluiten, want dit gaat nergens meer over.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Uitmelken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Terryb47 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:56:
Kan iemand mij vertellen waarom Naruto om de aflevering weer fillers heeft? :( De manga is was toch al afgelopen? Ik wil die serie eens eindelijk afsluiten, want dit gaat nergens meer over.
Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen en kwaliteitsseries gaan kijken. :P
* Kaj. rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:57:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen en kwaliteitsseries gaan kijken. :P
* Kaj. rent.
Gelijk heb je, de reden dat ik nooit met Narut(o)ard ben begonnen.

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/206/474/Itachi_despu%C3%A9s_de_usar_Amaterasu.png

[ Voor 17% gewijzigd door JerX op 04-09-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het probleem met Naruto is dat ik net als velen zo diep in de shit zit dat ik er niet meer uit kom.

Ach net als de vorige filler sessie sla ik ook deze weer over, hopelijk is dit een van de laatste en kunnen we het eindelijk afronden. Nouwja, wss kan je dan direct weer door met Boruto. :')

Also: Gisteren de laatste film gekeken. Zoals gewoonlijk goed van kwaliteit maar wat een waardeloos verhaal..

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Toendertijd had je fillersessies van langere periodes vanwege het tekort aan materiaal, maar die smoes gaat allang niet meer op. Intussen is het een gewoonte geworden dat ik voor het kijken van elke aflevering eerst de fillerlist moet gaan raadplegen. Ik volg Naruto al sinds dag 1, beetje zonde om zo vlak voor het eind pas de serie te droppen :+

Kaj: ik wil wel, maar dit anime seizoen stelt wederom teleur. Er zitten wel een paar kijkbare series tussen, maar echte toppers zijn het niet. Ik ben daarom ontzettend blij dat Gintama weer terug is. Dat ouderwets afzeiken van Gintoki is weer prachtig })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:17:
[...]

Gelijk heb je, de reden dat ik nooit met Narut(o)ard ben begonnen.
Maar intussen wel een Fairy Tail-icon hebben... :+

Wat Naruto betreft: deze filler heeft tenminste enigszins plaats in het verhaal, dus hij stoort me iets minder. Ik vind het wel vervelend worden, maar ze hebben in elk geval een beetje hun best gedaan om iets van een overgang te maken.
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:04:
Kaj: ik wil wel, maar dit anime seizoen stelt wederom teleur.
:o

Heb ik nou zo'n rare smaak of zoek jij echt een specifiek soort serie? :+ Ik vind dit seizoen een van de betere. Als ik de afgelopen 6 seizoenen op volgorde zou moeten zetten van goed naar slecht stond deze met stip op de eerste plek. :P

[ Voor 63% gewijzigd door NMe op 04-09-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:38:
[...]

Maar intussen wel een Fairy Tail-icon hebben... :+

Wat Naruto betreft: deze filler heeft tenminste enigszins plaats in het verhaal, dus hij stoort me iets minder. Ik vind het wel vervelend worden, maar ze hebben in elk geval een beetje hun best gedaan om iets van een overgang te maken.
Eerder omdat ik Happy grappig vind :P Voor de rest is FT ook niveau prut geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Met naruto vraag ik mij ook af hoeveel seizoenen ze nog willen vullen voordat het einde komt.
ik ben bang dat dat er 2 gaan worden en dat we pas begin lente 2016 klaar zijn :/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
mrc4nl schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:41:
Met naruto vraag ik mij ook af hoeveel seizoenen ze nog willen vullen voordat het einde komt.
ik ben bang dat dat er 2 gaan worden en dat we pas begin lente 2016 klaar zijn :/
Als je met "seizoen" een cour bedoelt zal je inderdaad wel gelijk hebben, ja. Ik hoop wel dat op zijn minst die laatste cour filler-vrij is. Tot die tijd doen ze maar wat ze willen maar ik wil graag het laatste stuk van de serie afkijken zonder fillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
NMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:38:
[...]

Heb ik nou zo'n rare smaak of zoek jij echt een specifiek soort serie?
Maar jij volgde toch vrijwel alles? dan heb je sowieso geen voorkeur/smaak :P

Ik heb geen specifieke soort genre, ik vind een serie leuk om te kijken (of niet), simpel als dat.
Hoewel het geen toppers zijn, vind ik dit seizoen Charlotte, Prison School, Overlord en Ushio to Tora het kijken waard. Jitsu wa Watashi Wa en Shimoneta begonnen leuk, maar zijn dat inmiddels ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]

Ik begin aan vrijwel alles, tenzij het echt voor jonge kinderen bedoeld is of een yaoi-thema heeft. En de meeste mecha sla ik over, niet mijn ding. :P
Ik heb geen specifieke soort genre, ik vind een serie leuk om te kijken (of niet), simpel als dat.
Hoewel het geen toppers zijn, vind ik dit seizoen Charlotte, Prison School, Overlord en Ushio to Tora het kijken waard. Jitsu wa Watashi Wa en Shimoneta begonnen leuk, maar zijn dat inmiddels ook niet meer.
Jitsu wa Watashi wa is nog steeds een van mijn favorieten, Youko is te schattig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]

Ushio to Tora moet ik nog oppakken, lijkt me in ieder geval leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:20:
[...]

Ushio to Tora moet ik nog oppakken, lijkt me in ieder geval leuk om te zien!
't Is vooral vrij platte actie. Er zit wel iets van een verhaal achter, maar het is meer een "monster of the week"-show in animevorm. Wel grappig, maar zeker niet de beste serie dit seizoen IMO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het allermooiste van Ushio to Tora vind ik nog de OP, klassieke japanse rock d:)b
bijna overdreven, maar dat is de serie weer totaal niet.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kWTT6Vmw1NY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:28:
[...]

't Is vooral vrij platte actie. Er zit wel iets van een verhaal achter, maar het is meer een "monster of the week"-show in animevorm. Wel grappig, maar zeker niet de beste serie dit seizoen IMO. :P
Soort pokemon, maar dan grover? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
Het allermooiste van Ushio to Tora vind ik nog de OP, klassieke japanse rock d:)b
Ja, die OP kan ik wel waarderen. :P
Niet? :P Niet zo overdreven als de OP misschien, maar de serie is wel redelijk over the top IMO. Maar dat maakt 't juist leuk. :+
JerX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
[...]

Soort pokemon, maar dan grover? :Y)
Eerder een soort Supernatural maar dan vrolijker en met iets minder nadruk op dode mensen. :P

http://www.animenewsnetwo...-lie-in-april-film/.92493 O+

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 05-09-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:46
Ik dacht yay, crunchyroll! samen met gratis lootcrate leuke optie. Dan krijg je dus de code niet. Dus stuur je netjes mailtje. Wat krijg je "did you do X, did you do Y" allemaal gedaan, netjes op gereageerd, en poof. Geen reactie meer.

Nu is de actie voorbij >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Nieuwe Under the Dog trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Zo van de week Kamichu! afgekeken, vond het wel een aardige serie. Typisch Japans en een beetje kinderachtig :P Nu begonnen aan Angels Beats, erg vlotte serie wel vermakelijk tot nu toe :)

Vorige week ook nog The Tale of Princess Kaguya gekeken. De anime kon ik wel waarderen en de muziek ook, het verhaal was wel een beetje sloom.. het had niet 2 uur hoeven duren zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 14:28
Yeahh een oude serie weer gevonden en compleet alle 5 DVDs. Dit soort anime's vind ik vaak erg leuk.

Devilman
[YouTube: https://youtu.be/mdz-FWqTlE8]

[ Voor 3% gewijzigd door Unknown Alien op 08-09-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Naruto fillers overal.. :(

[ Voor 77% gewijzigd door othie op 12-09-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
Lijkt me wel leuk. Hoeveel afl. heb je gezien en vind je deze de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vind van wel, het is een wat oudere style anime en misschien ook de reden dat ik het leuk vind. (wat niet zo raar is want de manga dateert uit de jaren 90, zelfs de band die dat nummer doet komt uit dat tijdperk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Wie kijkt Overlord en wat vonden jullie er deze week van?
spoiler:
Ik had niet verwacht dat hij haar (de vampierin, ik ben zo enorm slecht in namen) volledig los zou laten gaan, ze leek wel oncontroleerbaar. Op de bandieten tot daar aan toe, maar 'onschuldige' avonturiers etc.
Sowieso vind ik het toch ook weer elke keer vreemd hoe ze zichzelf en hun kracht nogal lijken te overschatten (ofwel wordt er te weinig info in de serie meegegeven hoe ze dat nu eigenlijk inschatten).
Ik vind het nog altijd interessant, maar ben wel benieuwd waar het naartoe gaat.

Ik moet de aflevering van Rokka van deze week nog kijken, maar vind het wel interessant dat er zo'n puzzel in zit
spoiler:
(wie is de 7e en dus fake?). Ik durf niet te gokken wie het is, maar dacht misschien zelfs aan Goldof omdat hij gewoon bij zijn vriendinnetje wil zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Yohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:42:
Ik niet, maar voor de gene die wel kijken gebruik alsjeblieft de spoiler code/tag.

[ Voor 29% gewijzigd door JerX op 09-09-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik wel maar ik loop achter omdat ik geen crappy Funimation-encodes wil kijken, dus ik lees even niet verder dan dit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
JerX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:56:
Ik niet, maar voor de gene die wel kijken gebruik alsjeblieft de spoiler code/tag.
NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:58:
Ik wel maar ik loop achter omdat ik geen crappy Funimation-encodes wil kijken, dus ik lees even niet verder dan dit. ;)
Ik heb dan maar wat spoiler tags toegevoegd. Ben nog altijd wel benieuwd naar mensen die wel kijken.

Ook iets over Rokka no youka gezegd, dus niet alleen Overlord. Misschien kan je dat wel lezen nu? :)

Ivm funimation: ik ben nog gewoon van het kijken van anime van nog veel slechtere kwaliteit (meestal streamen) dus voor mij voldoet funimation ruimschoots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Funimation heeft gewoon bar slechte encodes en daarnaast vaak vrij belabberde subs, dus ik vermijd het zo veel mogelijk. Voor sommige series kan ik helaas niet anders tenzij ik lang wil wachten. :(

Rokka is inderdaad ook best goed, maar ik ben een beetje bang dat ze de dingen wat te breed uittrekken. Over minder dan een maand is deze cour afgelopen, dus dat betekent dat we niet veel meer gaan zien van die serie dan nu. Ze zullen waarschijnlijk het mysterie oplossen, maar that's it. :P Ik hoop wel dat er een tweede seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Terryb47 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:42:
Ik vind van wel, het is een wat oudere style anime en misschien ook de reden dat ik het leuk vind. (wat niet zo raar is want de manga dateert uit de jaren 90, zelfs de band die dat nummer doet komt uit dat tijdperk haha)
Ze staan nu op de NAS :+
Thx for de tip. Lijkt me een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Wie kijkt Overlord en wat vonden jullie er deze week van? ...

Ik moet de aflevering van Rokka van deze week nog kijken, maar vind het wel interessant dat er zo'n puzzel in zit ..
overlord

spoiler:
Het bijzondere vind ik zelf dat een maidhulpje van einz zo ontzettend sterk is en totaal geen moeite heeft, maar dat één van zulke vloerbazen wel ineens kwetsbaar is (of lijkt te zijn)

rokka

spoiler:
Het is waarschijnlijk die tempelvrouw (kan even niet op de naam komen) daar werd in de laatste aflevering al naar gehint, ze heeft ook die tempelsleutel (werd in het begin gezegd toen ze 'opgesloten' waren). of dat is gewoon een mindfuck en het is Goldof idd :P

[ Voor 29% gewijzigd door knightofn1 op 09-09-2015 17:36 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik denk ook dat laatste inderdaad, vooral omdat die aanvankelijk het minst waarschijnlijk leek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
knightofn1 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:34:
[...]

overlord

spoiler:
Het bijzondere vind ik zelf dat een maidhulpje van einz zo ontzettend sterk is en totaal geen moeite heeft, maar dat één van zulke vloerbazen wel ineens kwetsbaar is (of lijkt te zijn)
spoiler:
Bedoel je dan het maidhulpje van vorige aflevering die tegen die tovenaar met zijn undead draken won? Want was dat ook niet een van de vloerbazen? Maar sowieso, ze zijn volledig in onbekend gebied, maar toch lijken ze zo zelfzeker van hun superioriteit allemaal, inclusief Ainz.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurd is, vond de aflevering gewoon zo vreemd omdat die plots zo agressief (een beter woord schiet me niet te binnen) was.
rokka

spoiler:
Het is waarschijnlijk die tempelvrouw (kan even niet op de naam komen) daar werd in de laatste aflevering al naar gehint, ze heeft ook die tempelsleutel (werd in het begin gezegd toen ze 'opgesloten' waren). of dat is gewoon een mindfuck en het is Goldof idd :P
rokka (incl laatste aflevering)

spoiler:
Ik denk ook aan die vrouw nu, het lijkt ook wel al bijna bewezen, waarom zou ze anders omroepen dat Hans gekwetst was. Maar los daarvan begrijp ik echt niet de drang van bijna iedereen om de fake onmiddellijk te willen doden. Als ze er ook maar naast zitten hebben ze onmiddellijk eentje te kort voor de eindbaas. Het moet natuurlijk vooruitgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Yohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
rokka (incl laatste aflevering)

spoiler:
Ik denk ook aan die vrouw nu, het lijkt ook wel al bijna bewezen, waarom zou ze anders omroepen dat Hans gekwetst was. Maar los daarvan begrijp ik echt niet de drang van bijna iedereen om de fake onmiddellijk te willen doden. Als ze er ook maar naast zitten hebben ze onmiddellijk eentje te kort voor de eindbaas. Het moet natuurlijk vooruitgaan...
Major spoiler, als je bovenstaande niet beantwoord wil zien:
spoiler:
Nashetania is de neppe Brave.

Aanvullend op bovenstaande maar nog wat meer spoilers:
spoiler:
Ze probeert samen met Dozzu (een van de 3 Kyouma generals) vrede tussen de Kyouma en mensheid te verkrijgen ten koste van ~500.000 mensenlevens. :+

Ik moest zonodig op onderzoek uitgaan omdat het me allemaal te lang duurde en heb half het verhaal al spoiled. :')

Eens kijken of ik ergens de light novels kan vinden in het Engels, wil ze wel graag een keer doorlezen.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2015 21:34 ]

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

spoiler:
ja ik bedoelde dat maidhulpje, zij is één van de maids uit de huishoudstaf zover ik begrepen had. Dat zijn geen vloerbazen, maar wel erg sterk. Dat die vampire raar gaat doen, kan te maken hebben met de items gebruikt door de avonturiers. Ze werd besprengeld met een potion afkomstig van Ainz zelf. Of ze heeft iets verkeerds gegeten :P veel evil personen eten kan zijn gevolgen hebben of iets in die strekking
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:33:
[...]
Major spoiler, als je bovenstaande niet beantwoord wil zien...
spoiler:
jeetje die zag ik even niet aankomen, maar goed het blijft anime. Ik had niet anders verwacht ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Sinds vorige week heb ik een 30 dagen subscription bij Crunchyroll, in verband met het krijgen van een gratis Loot Crate. Nu heb ik mijn eerste, echte anime serie gekeken in het Japans en ik was eerlijk gezegd blij verrast. Ik ben begonnen met Food Wars, met de eerste twee afleveringen had ik zoiets van: wat is dit? Maar uiteindelijk toch een leuke serie, met leuke karakters en een origineel plot. De karakters hebben wat weg van vechtersbazen qua uiterlijk, maar de serie heeft een soort format als Top Chef op een school. Verder veel leuke humor, ben nu bij episode 23, die als het goed is vandaag uitkomt. Echt wel een aanrader dus :)

Nu kijken naar een volgende serie die ik ga volgen, verder nooit echt anime gekeken haha.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 16:06

Michelli

LL.M

Nostordici schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:46:
Sinds vorige week heb ik een 30 dagen subscription bij Crunchyroll, in verband met het krijgen van een gratis Loot Crate. Nu heb ik mijn eerste, echte anime serie gekeken in het Japans en ik was eerlijk gezegd blij verrast. Ik ben begonnen met Food Wars, met de eerste twee afleveringen had ik zoiets van: wat is dit? Maar uiteindelijk toch een leuke serie, met leuke karakters en een origineel plot. De karakters hebben wat weg van vechtersbazen qua uiterlijk, maar de serie heeft een soort format als Top Chef op een school. Verder veel leuke humor, ben nu bij episode 23, die als het goed is vandaag uitkomt. Echt wel een aanrader dus :)

Nu kijken naar een volgende serie die ik ga volgen, verder nooit echt anime gekeken haha.
Een van mijn favorieten is Space Brothers. Als het goed is, is die nog beschikbaar op Crunchyroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat een euh, matige week was dit qua anime als je het mij vraagt..

Naruto:
Meer fillers.

Charlotte:
spoiler:
Verneukte in 1 klap het verhaal voor mij door opeens zo ongeïnspireerd te worden qua bron van de speciale krachten.

Rokka:
spoiler:
Alweer trekken ze het verhaal onnodig verder uit elkaar.

GATE:
spoiler:
Er gebeurde gewoonweg niks in vergelijking met andere episodes.

Maar iets anders: Wat gaan jullie komend seizoen allemaal volgen? Op One Punch Man na is er weinig wat echt mijn interesse vangt. Misschien dat ik 'Gochuumon wa Usagi Desu ka??' ook nog oppak omdat seizoen 1 wel vermakelijk (schattig) was, maar ook extreem hersendodend. _O-
Nostordici schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:46:
Wat voor entertainmentgenres trekken je? Actie? Avontuur? Romantiek? Comedy? Voor alles is wel wat te vinden, genoeg mensen in dit topic die je series kunnen aanraden gebaseerd op je smaak. :)

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 13-09-2015 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
D4NG3R schreef op zondag 13 september 2015 @ 01:09:

Rokka:
spoiler:
Volledig mee akkoord, had er ook wat meer van verwacht.
spoiler:
En hoe langer ze het uitrekken, hoe meer details opvallen, zoals: waarom stelt niemand anders wat meer vragen (ten slotte heb je bij de verkeerde wel een groot probleem), waarom is men niet enorm argwanend als plots Hans toch perfect in orde is tov die andere saint, waarom stelt men zich niet wat meer defensief of: als de 7e tussen dat groepje staat, kan hij elk moment gemakkelijk minstens één van hen uitschakelen,...
Als heel het subplot wat sneller was afgerond waren zulke dingen minder opgevallen, maar nu begint het me zelfs bijna te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gaan er nog mensen naar Connichi dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:01:
Gaan er nog mensen naar Connichi dit weekend?
Ik niet, ik kan me niet echt verstaanbaar maken in het Duits :P Tevens vind ik 24k man wel echt te veel ><

• Unknown Alien
Unknown Alien schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:10:
[...]

Ze staan nu op de NAS :+
Thx for de tip. Lijkt me een leuke serie.
Gaat dus over de anime Ushio do toro

Eerste 5 afl. gekeken.

Zeek leuke anime. Vanavond ff de rest van de afl. zoeken.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 13 september 2015 @ 01:09:
Wat een euh, matige week was dit qua anime als je het mij vraagt..
Ik volg iets meer anime dus ik heb wat leukere ervaringen gehad met andere series. :P
Naruto:
Meer fillers.
Dat is nog minstens een maand zo. :/
Charlotte:
spoiler:
Verneukte in 1 klap het verhaal voor mij door opeens zo ongeïnspireerd te worden qua bron van de speciale krachten.
Vond ik wel meevallen. De rest van de serie tot aan dit punt vond ik verrassend goed en ook de meest recente aflevering vond ik erg vermakelijk.
Rokka:
spoiler:
Valt wel mee, toch? Alleen erg jammer van die cliffhanger (die we natuurlijk allemaal aan zagen komen).
GATE:
spoiler:
Er gebeurde gewoonweg niks in vergelijking met andere episodes.
Deze aflevering was inderdaad wat rustig, maar duidelijk bedoeld als opbouw voor meer. Er was gewoon wat politiek nodig om de volgende afleveringen weer wat meer actie te kunnen geven, denk ik.
Maar iets anders: Wat gaan jullie komend seizoen allemaal volgen?
Vooralsnog heb ik op mijn lijstje gezet:
  • Concrete Revolutio: Choujin Gensou
  • Gakusen Toshi Asterisk
  • Garo: Guren no Tsuki
  • Hidan no Aria AA
  • JK-Meshi!
  • Lance N' Masques
  • One Punch Man
  • Ore ga Ojou-sama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets-Sareta Ken
  • Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen
  • Owarimonogatari
  • Rakudai Kishi no Eiyuutan
  • Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru
  • Shingeki! Kyojin Chuugakkou
  • Shinmai Maou no Keiyakusha Burst
  • Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider
  • Taimadou Gakuen 35 Shiken Shoutai
  • Valkyrie Drive: Mermaid
  • World Trigger: Isekai Kara no Toubousha
  • Young Black Jack
Verder deze nog, maar die geef ik weinig kans omdat ik niet van mecha hou.
[list]
• Comet Lucifer
• Heavy Object

Ik kijk de eerste paar afleveringen van al deze series en de series die goed genoeg zijn om te blijven volgen, die volg ik. :+ De latere seizoenen in de lijst hierboven kijk ik sowieso, want daar heb ik de eerdere seizoenen ook al van gezien. :P

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik volg er ook meer maar die had ik of nog niet gezien of kwamen op zondag pas uit. Ik neem je lijstje dadelijk bij thuiskomst even door. 2 anime is toch wat weinig..

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Mijn lijstje is voornamelijk comedy, romcom, actie, fantasy en ecchi. Sport, mecha, spul voor écht jonge kinderen en shoujo sla ik doorgaans redelijk per definitie over.

• JerX
Ik volg sowieso bijna nooit nieuwe series... gewoon omdat je te lang moet wachten :P Maar doorgaans meestal 4 stuks. Nu kijk ik Gintama, FT, Arslan, Drrrr! en God Eater. Volgend seizoen moet ik eigenlijk nog checken..

Edit:

Deze ga ik even in de gaten houden:
Kidou Senshi Gundam: Tekketsu no Orphans
Yay Gundam <3

Heavy Object
Ziet er wel tof uit, maar heb er een Captain Earth gevoel bij

Young Black Jack
Heb wat manga's liggen van Black Jack, dus dit is wel leuk om te zien :)

One Punch Man
De hype anime van dit seizoen? Anyway doet me aan Gintama denken, volgens mij word het wel grappig.

Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider
Zag er wel lekker duister uit, best wel benieuwd naar.

[ Voor 53% gewijzigd door JerX op 16-09-2015 13:57 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Met alles dat ik nog op mijn todo heb staan om te kijken wil ik nieuw spul gewoon direct van mijn lijstje af kunnen kruisen, want anders blijf ik bezig met mijn oneindige lijst series. :+

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik beslis pas wat ik komend seizoen ga kijken als die series op CR staan, dat voorkomt teleurstellingen :+

En naast dit seizoen volg ik ook nog Glasslip Barakamon Yamada-kun and the Seven Witches en Hanasaku Iroha en chi's sweet home.

ora et labora

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Glasslip, Barakamon en Yamada-kun waren allemaal prima series. Vooral van die laatste twee hoop ik nog op nieuwe seizoenen. Die andere anime die je noemt ken ik niet. :+

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
NMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:23:
Glasslip, Barakamon en Yamada-kun waren allemaal prima series. Vooral van die laatste twee hoop ik nog op nieuwe seizoenen. Die andere anime die je noemt ken ik niet. :+
chi's sweet home is een madhouse serie :+ T gaat over een kat, is waarschijnlijk niet jouw ding
Owja en t zijn korte afleveringen

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 16-09-2015 15:28 ]

ora et labora

• JerX
mrc4nl schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:27:
[...]

chi's sweet home is een madhouse serie :+ T gaat over een kat, is waarschijnlijk niet jouw ding
Owja en t zijn korte afleveringen
Lol, ziet er wel mega droog uit :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Als het niet 104 208 afleveringen waren zou ik alsnog gaan kijken, puur omdat het Madhouse is. :+

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 16-09-2015 15:35 ]

• JerX
NMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:33:
Als het niet 104 208 afleveringen waren zou ik alsnog gaan kijken, puur omdat het Madhouse is. :+
_O- Das met S2 zeker?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
:Y Chi's New Address. :P

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 11:34
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik zoek een anime met een middeleeuwse setting. Het gaat over een groep strijders, volgens mij was er onderling ook een soort strijd, die een groot kasteel belegeren. In dat kasteel leeft een soort mega evil monster. Ik heb alleen het 1e deel ooit gezien, zou het verder willen kijken.

Wie kan mij helpen?

• Nature
Ik wil gewoon even kwijt dat Dragon ball super zo vreselijk is ik kan het gewoon niet aanzien, de animatie is nog het minst erg en dat zegt wat. Je zou denken na Dragon ball GT en Dragon ball Evolution kunnen ze wat goed maken vooral omdat Toriyama er aan werkt, maar als het zo moet stop er gewoon mee.

Ze smeren nu al 1 film uit over 10 afl hoe veel worden het er 30? Misschien kunnen Goku en beerus beter een kamer bestellen zo lief doen ze tegen elkaar ''Dude hij wilt de Aarde vernietigen!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-07 22:49
peppie71 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:08:
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik zoek een anime met een middeleeuwse setting. Het gaat over een groep strijders, volgens mij was er onderling ook een soort strijd, die een groot kasteel belegeren. In dat kasteel leeft een soort mega evil monster. Ik heb alleen het 1e deel ooit gezien, zou het verder willen kijken.

Wie kan mij helpen?
Berserk

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Volgend jaar:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPE4phoUcAAg8T1.jpg:large

• JerX
Inderdaad! Zowel het origineel en de remake The Golden Age Arc zijn echt vet!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Nature schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:19:
Ik wil gewoon even kwijt dat Dragon ball super zo vreselijk is ik kan het gewoon niet aanzien, de animatie is nog het minst erg en dat zegt wat. Je zou denken na Dragon ball GT en Dragon ball Evolution kunnen ze wat goed maken vooral omdat Toriyama er aan werkt, maar als het zo moet stop er gewoon mee.

Ze smeren nu al 1 film uit over 10 afl hoe veel worden het er 30? Misschien kunnen Goku en beerus beter een kamer bestellen zo lief doen ze tegen elkaar ''Dude hij wilt de Aarde vernietigen!
De meeste mensen die de film niet gezien hebben zijn juist heel positief. ;) Veel mensen die hem wel gezien hebben ook, trouwens. DBS ligt gewoon veel dichter bij het niveau van DB dan bij dat van DBZ en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Ik denk sowieso dat je de invloed van Toriyama overschat. Hij doet AFAIK alleen character design, niet echt het verhaal.

Dragon Ball Evolution heeft trouwens naar weinig met hen te maken, die film is in Japan volgens mij niet eens vertoond. Er is gewoon een licentie gekocht door een filmmaatschappij en dat is die meuk uit gekomen.

• Nature
Ik ben juist meer van de Dragon ball dus van mij mag het wel meer die kant op, de film Dragon Ball Z: Battle of Gods vond ik top maar deze serie is hetzelfde vanaf de sushi en de pudding tot
spoiler:
de 6e saiyan
Alleen is het nu langdradig 10 afl van 25 min dus 4 uur doen ze nu al over een film van 80-90min.
spoiler:
Ik ben vergeten of ik Vegeta al heb zien dansen
maar alles is het zelfde alleen de setting is veranderd ik kan dat niet uitstaan.
Op internet zie ik wel veel verdeeldheid als ik rond kijk wat me wel opvalt is dat er weinig mensen zijn die het maar zo zo vinden ''you hate it or love'' it denk ik.

Ik heb tot 3 maanden geleden DB en DBZ en alle specials gekeken in no time (daarvoor DBZ in 2000-2003 gezien toen het in NL werd uitgezonden)* dus ik ben het ook niet ontgroeid dat zou je anders denken.
En wat is er eigenlijk met Videl ze was zo'n bad ass vond ik en nu lijkt ze meer op de moeder van Bulma. :P
Maar ik heb nog wel een hoop te kijken en in te halen, ik merk het denk ik later wel of het de moeite waard is of niet, voor mij dan. :)

*edit

[ Voor 10% gewijzigd door Nature op 17-09-2015 22:43 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Indien je deze arc al niet leuk vind: De volgende gaat over de nieuwste film met Frieza. :P
NMe schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:07:
Dragon Ball Evolution heeft trouwens naar weinig met hen te maken, die film is in Japan volgens mij niet eens vertoond.
Die film moet je niks mee te maken willen hebben volgens mij..

Officieel geen anime maar toch relevant: In diezelfde trend vind je The last Airbender, waar serieus nog een 2e film van komt ook. :')

[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2015 20:42 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Tsja, wat had je dan gewild? Je weet dat de film nog eens lichtjes overgedaan wordt. Als dat net zo lang zou duren als de film had dat geen nut gehad (want dan kun je gewoon de film kijken) en was je sowieso binnen 5 afleveringen klaar. Frieza-film erachteraan en je zit op aflevering 10 en zou vanaf nu door kunnen met 90 afleveringen nieuwe content, dat klopt. Maar dan heb je alsnog 10 nutteloze afleveringen. 8)7
D4NG3R schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:40:
Die film moet je niks mee te maken willen hebben volgens mij..
True, al heb ik hem wel helemaal afgekeken. Vol verbazing en met de ene facepalm na de andere. Dronken, overigens, want anders had ik het nooit volgehouden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik ben het niet helemaal eens met de lijst voor beginners, maar er staan een boel goeie series op, ja. :P

Ziet er trouwens naar uit dat Kekkai Sensen toch nog daadwerkelijk een laatste aflevering gaat krijgen op 3 oktober. Ik heb al geen idee meer wat er ook alweer in aflevering 11 gebeurd is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04

Dr.Roelski

Walk on ....

Whahahahh! Op vlucht naar Kuala Lumpur hadden ze ook Aziatische films. Wat schetst mijn verbazing: live action versie van assassination classroom!
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.