Ik kijk Dragon ball super het is leuk enzo hoor maar, het is eigenlijk iig tot ep 6 hetzelfde als de film
Dragon Ball Z: Battle of Gods een beetje nutteloos niet?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Aha i seemrc4nl schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:00:
Nee, ik ben nog nooit op animecon of welk ander event geweest.
2 het is geen joker , zie dit filmpje
3 mijn echte foto staat in mijn profiel.
Ze zullen vast wat dingen herschreven hebben die het verhaal hopelijk wat interessanter en samenhangender maken dan de film, maar in essentie gaan ze wel die verhaallijn volgen. Gezien de onbekende gezichten op de poster van de serie zal er nog wel een en ander heel anders gaan lopen.D4NG3R schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 03:35:
Er zal wel een reden voor zijn, hoogstwaarschijnlijk om een aantal nieuwe karakters en elementen te introduceren welke nog niet te zien waren in DBZ.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tjah, als ik dat eerder geweten had dan had ik de film niet gekeken.Nature schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 03:26:
Ik kijk Dragon ball super het is leuk enzo hoor maar, het is eigenlijk iig tot ep 6 hetzelfde als de film
[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 26-08-2015 01:06 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Tot nu toe heb ik maar één aflevering gezien waarin de animatie echt slecht was. Ik zou het eerder droppen omdat het tot nu toe niks toevoegt boven de film.blmp schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:56:
Ben zelf nog aan het twijfelen of ik Dragonball Super ga droppen, eigenlijk weinig zin meer om verder te kijken. Die animatie is echt triest op veel momenten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nope, was me een beetje ontgaan en de tickets zijn uitverkocht xDKaj. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
Nog mensen op Abunai dit weekend?
GATE is anders best een aardige serie, net als Shokugeki no Soma. Charlotte, Overlord en Classroom Crisis gaan wel, maar zijn niet echt fantastisch. Senki Zesshou Synphogear GX vind ik stiekem ook wel goed trouwens, maar ik heb wat met over the top actie/melodrama.Mebus schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:36:
[video]
Hoop dat de animes die in de herfst uitkomen beter zijn dan de animes tijdens de zomer periode... Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe
_██_
(ಠ_ృ)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Macross Frontier, Suisei no Gargantia en Cross Ange. Deze zijn best leukNitroX infinity schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
Heeft iemand goede tips voor mecha anime? Heb begin dit jaar een shitload aan Mobile Suit Gundam gekeken en Aldnoah Zero. Ben een beetje moe van MSG op dit moment; alle UC, AC, AW en AD series gekeken.
Anoniem: 23375
Of de oudjes Gravion en Brain Powered.NitroX infinity schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
Heeft iemand goede tips voor mecha anime? Heb begin dit jaar een shitload aan Mobile Suit Gundam gekeken en Aldnoah Zero. Ben een beetje moe van MSG op dit moment; alle UC, AC, AW en AD series gekeken.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Waarom denk je?
Deze word juist extreem slecht beoordeeld.Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe
ik vind ze eruit zien alsof je al jaren in engeland hebben gewoond
ora et labora
Full Metal Panic?NitroX infinity schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:59:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mebus schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:36:
Hoop dat de animes die in de herfst uitkomen beter zijn dan de animes tijdens de zomer periode... Alleen God Eaters is wel oké tot nu toe
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 30-08-2015 23:32 ]
ora et labora
Ik wist juist dat er zombies in de serie zaten omdat ik de synopsis had gelezen en raakte een beetje in de war van de eerste aflevering....tot ze dan eindelijk toch te voorschijn kwamen.mrc4nl schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:39:
Gakkou Gurashi! is een "vreemde eend in de bijt" ik weet nog steeds niet of ik m nou leuk vind, ik voelde bij nogal bedrogen na aflevering 1 toen er zombies bleken te zijn. Maar opzich had wel het idee dat ie goed was.
Dat is dit seizoen wel een beetje vervelend. CR heeft erg weinig series weten aan te trekken.En ik volg een hoop andere series niet omdat ze ontbreken op Crunchyroll [...]
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 31-08-2015 00:46 ]
Ik was er wel geweest. De kaartjes waren dit jaar snel uitverkocht. Ik kneep 'em wel even toen ik de eerste ronde had gemist. oef.Kaj. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:09:
Nog mensen op Abunai dit weekend?
Tja wat is weinig? ik ben iig blij dat ik geen funimation account heb, die is nog veel slechter (om in europa te kijken)NMe schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 00:45:
[...]
Dat is dit seizoen wel een beetje vervelend. CR heeft erg weinig series weten aan te trekken.
ora et labora
Funimation is sowieso slecht. De kwaliteit van die stream is echt een ramp.mrc4nl schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 01:17:
[...]
Tja wat is weinig? ik ben iig blij dat ik geen funimation account heb, die is nog veel slechter (om in europa te kijken)
Charlotte is dan wel weer een CR-serie, maar die mag hier in Nederland dan weer niet gestreamd worden.En misschien slinger ik binnenkort toch maar de downloads aan voor charlotte, iets want ik nu ook al doe met Denpa Kyoushi en Clannad.
[ Voor 57% gewijzigd door NMe op 31-08-2015 02:30 ]
Yup, dat was een welkome verandering. Toch heb ik ook dit weekend weer de nodige kilometers extra gelopen: het blijft een doolhof en een fors gebouw met smalle gangetjes.RoestVrijStaal schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 01:13:
[...]
Ik was er wel geweest. De kaartjes waren dit jaar snel uitverkocht. Ik kneep 'em wel even toen ik de eerste ronde had gemist. oef.
Toch had ik het idee dat er minder mensen waren dan vorig jaar. Het zal wel eraan liggen dat de garderobe verplaatst is waardoor je gemakkelijker naar andere locaties kan en dat het niet allemaal eenrichtingsverkeer is. Goede keuze van de orgie
Nouja, ik bezoek Abunai! al een aantal jaren dus echt verdwalen doe ik niet meer en aan het geloop ben ik gewend geraakt. De plattegrond had ik enkel nodig voor nieuwe lokalen. Qua vermaak hou ik het volgende aan:Kaj. schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
Yup, dat was een welkome verandering. Toch heb ik ook dit weekend weer de nodige kilometers extra gelopen: het blijft een doolhof en een fors gebouw met smalle gangetjes.
Wat is er vermakelijk aan bootlegcontrole?Kaj. schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
Ik heb het wel naar m'n zin gehad, maar dat kwam meer door het gezelschap waarin ik me bevond en de dingen die ik er deed (bootlegcontrole en een panel op zondag) dan door het festival zelf.
[ Voor 19% gewijzigd door RoestVrijStaal op 31-08-2015 14:19 ]
Iets met ronde vormen?D4NG3R schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:43:
[...]
Waarom denk je?![]()
[...]
Deze word juist extreem slecht beoordeeld.![]()
Ik vind em zelf wel gaan, voornamelijk de aparte stijl trekt mij. Maar qua verhaal is het tot dusver nogal méh.
[ Voor 13% gewijzigd door Mebus op 31-08-2015 21:41 ]
Dat heb ik gemerkt: mijn lecture op de zondagochtend had 8 luisteraars, waarvan er 2 aanwezig waren omdat ze een ondersteunende rol hadden. Hopelijk volgende keer een beter tijdstip.RoestVrijStaal schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:14:
[...]
Nouja, ik bezoek Abunai! al een aantal jaren dus echt verdwalen doe ik niet meer en aan het geloop ben ik gewend geraakt. De plattegrond had ik enkel nodig voor nieuwe lokalen. Qua vermaak hou ik het volgende aan:
[list=1]
• Dealerroom op het begin van de dag (als er al iets is dat ik vrijdag nog niet gekocht had, want weg is weg).
• Workshops/lectures/events - Zijn vaak maar eenmalig in het hele weekend en smorgenstond heeft goud in de mond.
De Game Room vond ik totaal niet spannend dit jaar en Projectorgames interesseren me niet zo. Niet dat het met 6hit veel beter was, maar die namen nog weleens wat leuks mee en dit jaar was het gewoon weer het verzamelingetje TV's die de rest van het jaar bij de Abunai crew in de huiskamers staat..• Video rooms - Afhankelijk welke anime er draait. Dit jaar draaiden er op bepaalde momenten bij beide videorooms tegelijkertijd anime met dezelfde setting en onderwerpen die ik dan niet interessant genoeg vond. Dat is wel jammer.
• Mangakissa - Dit jaar niet veel bezocht maar de rust daaro is een verademing.
• Game room - Projector games vooral
[/list]
In het geval van Abunai was het leuk omdat er niet zoveel lag en ik een paar interessante namaaksels ben tegengekomen.[...]
Wat is er vermakelijk aan bootlegcontrole?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vond DanMachi wel leuk! Wel weer een soort van MMO anime, al komt dat niet helemaal terug in de anime maar de "regels" in de anime zijn daar wel van afgeleid. Ik zou er in ieder geval best een gevolg van willen zien. Veel plezier ermee.corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:24:
Crunchyroll op de PS4! Nu ga ik er misschien voor betalen
vanavond beginnen met:
Is it wrong to pick up girls in a dungeon
verhaal klinkt geinig, titel is geweldig.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 03-09-2015 21:09 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen en kwaliteitsseries gaan kijken.Terryb47 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:56:
Kan iemand mij vertellen waarom Naruto om de aflevering weer fillers heeft?De manga is was toch al afgelopen? Ik wil die serie eens eindelijk afsluiten, want dit gaat nergens meer over.
Gelijk heb je, de reden dat ik nooit met Narut(o)ard ben begonnen.Kaj. schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:57:
[...]
Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen en kwaliteitsseries gaan kijken.
* Kaj. rent.
[ Voor 17% gewijzigd door JerX op 04-09-2015 11:21 ]
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2015 11:22 ]
Maar intussen wel een Fairy Tail-icon hebben...JerX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:17:
[...]
Gelijk heb je, de reden dat ik nooit met Narut(o)ard ben begonnen.
Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:04:
Kaj: ik wil wel, maar dit anime seizoen stelt wederom teleur.
[ Voor 63% gewijzigd door NMe op 04-09-2015 12:41 ]
Eerder omdat ik Happy grappig vindNMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:38:
[...]
Maar intussen wel een Fairy Tail-icon hebben...
Wat Naruto betreft: deze filler heeft tenminste enigszins plaats in het verhaal, dus hij stoort me iets minder. Ik vind het wel vervelend worden, maar ze hebben in elk geval een beetje hun best gedaan om iets van een overgang te maken.
ora et labora
Als je met "seizoen" een cour bedoelt zal je inderdaad wel gelijk hebben, ja. Ik hoop wel dat op zijn minst die laatste cour filler-vrij is. Tot die tijd doen ze maar wat ze willen maar ik wil graag het laatste stuk van de serie afkijken zonder fillers.mrc4nl schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:41:
Met naruto vraag ik mij ook af hoeveel seizoenen ze nog willen vullen voordat het einde komt.
ik ben bang dat dat er 2 gaan worden en dat we pas begin lente 2016 klaar zijn
Maar jij volgde toch vrijwel alles? dan heb je sowieso geen voorkeur/smaakNMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:38:
[...]
Heb ik nou zo'n rare smaak of zoek jij echt een specifiek soort serie?
Ik begin aan vrijwel alles, tenzij het echt voor jonge kinderen bedoeld is of een yaoi-thema heeft. En de meeste mecha sla ik over, niet mijn ding.Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]
Maar jij volgde toch vrijwel alles? dan heb je sowieso geen voorkeur/smaak
Jitsu wa Watashi wa is nog steeds een van mijn favorieten, Youko is te schattig.Ik heb geen specifieke soort genre, ik vind een serie leuk om te kijken (of niet), simpel als dat.
Hoewel het geen toppers zijn, vind ik dit seizoen Charlotte, Prison School, Overlord en Ushio to Tora het kijken waard. Jitsu wa Watashi Wa en Shimoneta begonnen leuk, maar zijn dat inmiddels ook niet meer.
Ushio to Tora moet ik nog oppakken, lijkt me in ieder geval leuk om te zien!Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]
Maar jij volgde toch vrijwel alles? dan heb je sowieso geen voorkeur/smaak![]()
Ik heb geen specifieke soort genre, ik vind een serie leuk om te kijken (of niet), simpel als dat.
Hoewel het geen toppers zijn, vind ik dit seizoen Charlotte, Prison School, Overlord en Ushio to Tora het kijken waard. Jitsu wa Watashi Wa en Shimoneta begonnen leuk, maar zijn dat inmiddels ook niet meer.
't Is vooral vrij platte actie. Er zit wel iets van een verhaal achter, maar het is meer een "monster of the week"-show in animevorm. Wel grappig, maar zeker niet de beste serie dit seizoen IMO.JerX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:20:
[...]
Ushio to Tora moet ik nog oppakken, lijkt me in ieder geval leuk om te zien!
Soort pokemon, maar dan grover?NMe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:28:
[...]
't Is vooral vrij platte actie. Er zit wel iets van een verhaal achter, maar het is meer een "monster of the week"-show in animevorm. Wel grappig, maar zeker niet de beste serie dit seizoen IMO.
Ja, die OP kan ik wel waarderen.Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
Het allermooiste van Ushio to Tora vind ik nog de OP, klassieke japanse rock
Niet?bijna overdreven, maar dat is de serie weer totaal niet.
Eerder een soort Supernatural maar dan vrolijker en met iets minder nadruk op dode mensen.
[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 05-09-2015 13:00 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 3% gewijzigd door Unknown Alien op 08-09-2015 16:04 ]
[ Voor 77% gewijzigd door othie op 12-09-2015 15:47 ]
Lijkt me wel leuk. Hoeveel afl. heb je gezien en vind je deze de moeite waard?Terryb47 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
Het allermooiste van Ushio to Tora vind ik nog de OP, klassieke japanse rock
bijna overdreven, maar dat is de serie weer totaal niet.
Ik niet, maar voor de gene die wel kijken gebruik alsjeblieft de spoiler code/tag.Yohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:42:
Wie kijkt Overlord en wat vonden jullie er deze week van?
[ Voor 29% gewijzigd door JerX op 09-09-2015 12:57 ]
Ik wel maar ik loop achter omdat ik geen crappy Funimation-encodes wil kijken, dus ik lees even niet verder dan dit.Yohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:42:
Wie kijkt Overlord en wat vonden jullie er deze week van?
JerX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:56:
Ik niet, maar voor de gene die wel kijken gebruik alsjeblieft de spoiler code/tag.
Ik heb dan maar wat spoiler tags toegevoegd. Ben nog altijd wel benieuwd naar mensen die wel kijken.NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:58:
Ik wel maar ik loop achter omdat ik geen crappy Funimation-encodes wil kijken, dus ik lees even niet verder dan dit.
Ze staan nu op de NASTerryb47 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:42:
Ik vind van wel, het is een wat oudere style anime en misschien ook de reden dat ik het leuk vind. (wat niet zo raar is want de manga dateert uit de jaren 90, zelfs de band die dat nummer doet komt uit dat tijdperk haha)
overlordYohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:42:
Wie kijkt Overlord en wat vonden jullie er deze week van? ...
Ik moet de aflevering van Rokka van deze week nog kijken, maar vind het wel interessant dat er zo'n puzzel in zit ..
[ Voor 29% gewijzigd door knightofn1 op 09-09-2015 17:36 ]
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik denk ook dat laatste inderdaad, vooral omdat die aanvankelijk het minst waarschijnlijk leek.
knightofn1 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:34:
[...]
overlord
spoiler:Het bijzondere vind ik zelf dat een maidhulpje van einz zo ontzettend sterk is en totaal geen moeite heeft, maar dat één van zulke vloerbazen wel ineens kwetsbaar is (of lijkt te zijn)
rokka (incl laatste aflevering)rokka
spoiler:Het is waarschijnlijk die tempelvrouw (kan even niet op de naam komen) daar werd in de laatste aflevering al naar gehint, ze heeft ook die tempelsleutel (werd in het begin gezegd toen ze 'opgesloten' waren). of dat is gewoon een mindfuck en het is Goldof idd
Major spoiler, als je bovenstaande niet beantwoord wil zien:Yohsoog schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:42:
rokka (incl laatste aflevering)
spoiler:Ik denk ook aan die vrouw nu, het lijkt ook wel al bijna bewezen, waarom zou ze anders omroepen dat Hans gekwetst was. Maar los daarvan begrijp ik echt niet de drang van bijna iedereen om de fake onmiddellijk te willen doden. Als ze er ook maar naast zitten hebben ze onmiddellijk eentje te kort voor de eindbaas. Het moet natuurlijk vooruitgaan...
[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2015 21:34 ]
D4NG3R schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:33:
[...]
Major spoiler, als je bovenstaande niet beantwoord wil zien...
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Een van mijn favorieten is Space Brothers. Als het goed is, is die nog beschikbaar op Crunchyroll.Nostordici schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:46:
Sinds vorige week heb ik een 30 dagen subscription bij Crunchyroll, in verband met het krijgen van een gratis Loot Crate. Nu heb ik mijn eerste, echte anime serie gekeken in het Japans en ik was eerlijk gezegd blij verrast. Ik ben begonnen met Food Wars, met de eerste twee afleveringen had ik zoiets van: wat is dit? Maar uiteindelijk toch een leuke serie, met leuke karakters en een origineel plot. De karakters hebben wat weg van vechtersbazen qua uiterlijk, maar de serie heeft een soort format als Top Chef op een school. Verder veel leuke humor, ben nu bij episode 23, die als het goed is vandaag uitkomt. Echt wel een aanrader dus
Nu kijken naar een volgende serie die ik ga volgen, verder nooit echt anime gekeken haha.
Wat voor entertainmentgenres trekken je? Actie? Avontuur? Romantiek? Comedy? Voor alles is wel wat te vinden, genoeg mensen in dit topic die je series kunnen aanraden gebaseerd op je smaak.Nostordici schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:46:
Nu kijken naar een volgende serie die ik ga volgen, verder nooit echt anime gekeken haha.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 13-09-2015 01:15 ]
Volledig mee akkoord, had er ook wat meer van verwacht.D4NG3R schreef op zondag 13 september 2015 @ 01:09:
Rokka:
spoiler:Alweer trekken ze het verhaal onnodig verder uit elkaar.
Ik niet, ik kan me niet echt verstaanbaar maken in het DuitsKaj. schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:01:
Gaan er nog mensen naar Connichi dit weekend?
Gaat dus over de anime Ushio do toroUnknown Alien schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:10:
[...]
Ze staan nu op de NAS![]()
Thx for de tip. Lijkt me een leuke serie.
Ik volg iets meer anime dus ik heb wat leukere ervaringen gehad met andere series.D4NG3R schreef op zondag 13 september 2015 @ 01:09:
Wat een euh, matige week was dit qua anime als je het mij vraagt..
Dat is nog minstens een maand zo.Naruto:
Meer fillers.
Vond ik wel meevallen. De rest van de serie tot aan dit punt vond ik verrassend goed en ook de meest recente aflevering vond ik erg vermakelijk.Charlotte:
spoiler:Verneukte in 1 klap het verhaal voor mij door opeens zo ongeïnspireerd te worden qua bron van de speciale krachten.
Valt wel mee, toch? Alleen erg jammer van die cliffhanger (die we natuurlijk allemaal aan zagen komen).Rokka:
spoiler:Alweer trekken ze het verhaal onnodig verder uit elkaar.
Deze aflevering was inderdaad wat rustig, maar duidelijk bedoeld als opbouw voor meer. Er was gewoon wat politiek nodig om de volgende afleveringen weer wat meer actie te kunnen geven, denk ik.GATE:
spoiler:Er gebeurde gewoonweg niks in vergelijking met andere episodes.
Vooralsnog heb ik op mijn lijstje gezet:Maar iets anders: Wat gaan jullie komend seizoen allemaal volgen?
[ Voor 53% gewijzigd door JerX op 16-09-2015 13:57 ]
ora et labora
chi's sweet home is een madhouse serieNMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:23:
Glasslip, Barakamon en Yamada-kun waren allemaal prima series. Vooral van die laatste twee hoop ik nog op nieuwe seizoenen. Die andere anime die je noemt ken ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 16-09-2015 15:28 ]
ora et labora
Lol, ziet er wel mega droog uitmrc4nl schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:27:
[...]
chi's sweet home is een madhouse serieT gaat over een kat, is waarschijnlijk niet jouw ding
Owja en t zijn korte afleveringen
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 16-09-2015 15:35 ]
NMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:33:
Als het niet 104 208 afleveringen waren zou ik alsnog gaan kijken, puur omdat het Madhouse is.
Berserkpeppie71 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:08:
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik zoek een anime met een middeleeuwse setting. Het gaat over een groep strijders, volgens mij was er onderling ook een soort strijd, die een groot kasteel belegeren. In dat kasteel leeft een soort mega evil monster. Ik heb alleen het 1e deel ooit gezien, zou het verder willen kijken.
Wie kan mij helpen?
Inderdaad! Zowel het origineel en de remake The Golden Age Arc zijn echt vet!
De meeste mensen die de film niet gezien hebben zijn juist heel positief.Nature schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:19:
Ik wil gewoon even kwijt dat Dragon ball super zo vreselijk is ik kan het gewoon niet aanzien, de animatie is nog het minst erg en dat zegt wat. Je zou denken na Dragon ball GT en Dragon ball Evolution kunnen ze wat goed maken vooral omdat Toriyama er aan werkt, maar als het zo moet stop er gewoon mee.
Ze smeren nu al 1 film uit over 10 afl hoe veel worden het er 30? Misschien kunnen Goku en beerus beter een kamer bestellen zo lief doen ze tegen elkaar ''Dude hij wilt de Aarde vernietigen!
[ Voor 10% gewijzigd door Nature op 17-09-2015 22:43 ]
Die film moet je niks mee te maken willen hebben volgens mij..NMe schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:07:
Dragon Ball Evolution heeft trouwens naar weinig met hen te maken, die film is in Japan volgens mij niet eens vertoond.
[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2015 20:42 ]
True, al heb ik hem wel helemaal afgekeken. Vol verbazing en met de ene facepalm na de andere. Dronken, overigens, want anders had ik het nooit volgehouden.D4NG3R schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:40:
Die film moet je niks mee te maken willen hebben volgens mij..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq