Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-04 23:37
jaihel schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:48:
Ik ben een heel eind met My Hero Academy (ep.44) maar ik moet me echt motiveren om het af te kijken.. Ben alvast op zoek naar een nieuwe shounen anime. Als ik een beetje google kom ik steeds Hunter X Hunter tegen. Ik ben een ontzettende fan van naruto en bleach, ligt dit een beetje in hetzelfde straatje?
Ja, dat zit wel goed met Hunter x Hunter. Kijk wel de versie van 2011, en niet de oude uit 1999.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-04 18:58
Ik heb een tijdje terug Naruto en Naruto Shippuden gekeken. Voor mij de eerste anime naar dragen bal/z/gt/super, Pokémon en avatar (die ik eigenlijk niet mee mag rekenen natuurlijk). Nadien ben ik full metal alchemist gaan kijken omdat vaak wordt geschreven dat dit ook een toffe serie is, en omdat die op Netflix staat.

Maarrr, mis ik wat? Heb al 38 afleveringen gezien, maar het blijft een beetje suf. Natuurlijk is er een grotere verhaallijn, maar het blijven toch allemaal losse afleveringen waarin telkens hetzelfde riedeltje wordt herhaald zoals bij Pokémon. Blijft het zo, of wordt het wel meer een opbouwend verhaal a la Naruto?

Zo niet, andere aanraders? Bleach? One Piece?

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:06
Pepper92 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:21:
Ik heb een tijdje terug Naruto en Naruto Shippuden gekeken. Voor mij de eerste anime naar dragen bal/z/gt/super, Pokémon en avatar (die ik eigenlijk niet mee mag rekenen natuurlijk). Nadien ben ik full metal alchemist gaan kijken omdat vaak wordt geschreven dat dit ook een toffe serie is, en omdat die op Netflix staat.

Maarrr, mis ik wat? Heb al 38 afleveringen gezien, maar het blijft een beetje suf. Natuurlijk is er een grotere verhaallijn, maar het blijven toch allemaal losse afleveringen waarin telkens hetzelfde riedeltje wordt herhaald zoals bij Pokémon. Blijft het zo, of wordt het wel meer een opbouwend verhaal a la Naruto?

Ik had precies hetzelfde. Ik was helemaal hyped voor Fullmetal Alchemist Brotherhood, vooral omdat het onder dezelfde categorie zou vallen. Heb het niet vol kunnen houden.

Maar Bleach kan ik je aanraden, dat is voor mij de serie die het dichtst bij naruto komt. Stiekem vind ik m nog beter ook! Echt een geweldige serie waarbij ik nog regelmatig fights terugkijk op youtube.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:34
Code Geass staat ook op Netflix, die valt ook uit te proberen. Cowboy Bebop is ook goed (maar redelijk oud), net zoals Rurouni Kenshin. Op Crunchyroll kan je er ook een aantal bekijken. Op animelist staan de favorieten, maar uiteraard kan het zijn dat het niet met je smaak overeen komt (FMA staat op nummer 1):
https://myanimelist.net/topanime.php

• Pepper92
Bedankt voor de reacties!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:03
Ik ben benieuwd of de Nederlandse bioscopen de Japanse of Engelse versie gaan draaien van Dragon Ball Super: Broly :)

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14:04

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:13:
Ik ben benieuwd of de Nederlandse bioscopen de Japanse of Engelse versie gaan draaien van Dragon Ball Super: Broly :)
Beide.
https://www.pathe.nl/film...n-ball-super-broly-engels
https://www.pathe.nl/film...n-ball-super-broly-japans

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:03
Blij dat pathe er op tijd mee is!
Hier bij de bioscopen staat er nog niks bij over tijden en taal :)

• XenRave
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07:43
Beste mede-tweakers,

Onlangs schoot de animéserie DragonBall weer eens door mijn hoofd. Jaren geleden heb ik zowel DragonBall als DragonBall Z bekeken (overigens in verkeerde volgorde; eerst DB Z, want die kwam toen op tv, en vervolgens DB, die kon men toen ergens gratis helemaal streamen).

Nu leek het mij vermakelijk, vooral uit nostalgie, om aan de Super te beginnen. Ik heb echter geen idee waar deze te kijken zijn... liefst kijk ik ze in het engels, maar japans met engelse subs is ook prima. Daarnaast zou het natuurlijk ideaal zijn om ze gratis ergens te kunnen bekijken, al zou het me ook niet heel veel uitmaken als ik een paar eurootjes ervoor zou moeten neerleggen. 130+ afleveringen is immers best wat uurtjes vermaak.

Youtube valt af, daar zie ik alleen random episodes en dat wordt een drama om ze een voor een netjes achter elkaar te kunnen kijken zonder rare fratsen. Crunchyroll zag ik ook al ergens voorbijkomen, die heeft ze alleen in het Japans als ik mij niet vergis. En als ik dan toch ervoor ga betalen dan wel echt liever in het Engels...

Hopelijk hebben jullie een tip!

• Discipline
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:53
Ik dacht ook dat ik een hekel zou hebben aan de Japanse voice over bij DBS, maar als je twee afleveringen heb gekeken dan heb je het al bijna niet meer door! Ik zou dus een trial bij Crunchyroll nemen. In het Engels is hij nu niet te streamen want de rechten zitten bij Funanimation en dat is 1 groot politiek spelletje op dit moment.

• XenRave
Ah dus Crunchy is dan toch de beste keus. Dan zal het idd de trial worden, heb de eerste aflevering zonder premium trial bekeken... werd helemaal gek van al die reclames tussendoor, haast meer reclame dan serie gezien. Hmm jammer dat die trial maar voor een paar daagjes is, te weinig om alle afleveringen te kunnen kijken (meer dan een uurtje vrije tijd, max 2, per dag heb ik niet).

Bedankt voor de reactie in ieder geval!

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:42
ik weet niet of je toevallig een android tv hebt. Ik heb een jaar geleden DBS gekeken via de crunchyroll app op mijn tv en kreeg vreemd genoeg helemaal geen reclames tegen. Ik kreeg halverwege de afleveringen hoogstens een paar seconden zwart beeld (alsof het wel probeerde om advertenties te laden) en vervolgens ging de aflevering dan weer gewoon verder.
De app op mijn telefoon liet wel heel erg veel advertenties zien.

Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Ik heb geen Crunchyroll meer gekeken sinds DBS afliep.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:57

Je zou eventueel ook kunnen kijken naar kortere series. Ik ben zelf van "hetzelfde profiel" (naruto en Dragonball eerst gezien) en vond Bleach bijvoorbeeld te langdradig.

Zelf vond ik Gurren Lagann erg gaaf (over the top, en het verhaal gaat megasnel)
Als je Gurren Lagann gaaf vind, kan je nog kijken naar Kill La Kill. Zelfde makers als Gurren, maar wel meer fanservice en waziger verhaal. (misschien vind je fanservice niet erg, maar zelf vind ik het verschrikkelijk)
Ook Sword Art Online vond ik erg leuk. Ik weet dat veel mensen dat niet vinden, maar ik heb mij er prima mee vermaakt.

Allemaal series die redelijk kort zijn (13/26 episodes dacht ik), en waar ook genoeg actie in zit.

• Pepper92
waah schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:50:
[...]

Je zou eventueel ook kunnen kijken naar kortere series. Ik ben zelf van "hetzelfde profiel" (naruto en Dragonball eerst gezien) en vond Bleach bijvoorbeeld te langdradig.

Zelf vond ik Gurren Lagann erg gaaf (over the top, en het verhaal gaat megasnel)
Als je Gurren Lagann gaaf vind, kan je nog kijken naar Kill La Kill. Zelfde makers als Gurren, maar wel meer fanservice en waziger verhaal. (misschien vind je fanservice niet erg, maar zelf vind ik het verschrikkelijk)
Ook Sword Art Online vond ik erg leuk. Ik weet dat veel mensen dat niet vinden, maar ik heb mij er prima mee vermaakt.

Allemaal series die redelijk kort zijn (13/26 episodes dacht ik), en waar ook genoeg actie in zit.
Bedankt voor de tips! Ik ga er is naar kijken! Nu je het zo zegt ga ik Deathnote ook nog proberen (die was geloof ik ook redelijk kort).

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online
Wie kijkt er nog "A certain magical index III"? Vond de vorige seizoenen wel ok, maar nu begint het toch wat onder z'n eigen gewicht in elkaar te storten: door de grote hoeveelheid karakters, facties (group, item, school, yadayada) en conflicten is er echt geen touw meer aan vast te knopen.

_██_
(ಠ_ృ)

• Hexxagon
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-04 17:28
Pepper92 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:34:
[...]

Bedankt voor de tips! Ik ga er is naar kijken! Nu je het zo zegt ga ik Deathnote ook nog proberen (die was geloof ik ook redelijk kort).
Probeer Code Geass. Is van de klassiekers.

Of 12 kingdoms.

Deathnote is zeker een goede. Zeer aanbevolen. En een groot succes dat er nog aantal live actions werden geadopteerd.

Btw, One Piece is echt 100x beter dan Bleach. Op een gegeven moment kloppen de powers bij Bleach niet meer, en dan krijg je zo'n DBZ effect. Bij One Piece is ook bekend wie er sterk is, etc. maar hun manier van laten zien is altijd beetje bij beetje, oftewel je blijft hooked en het verhaal bouwt zich goed op. Echt bij verreweg mijn favoriete anime allertijde.
XenRave schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:07:
Beste mede-tweakers,

Onlangs schoot de animéserie DragonBall weer eens door mijn hoofd. Jaren geleden heb ik zowel DragonBall als DragonBall Z bekeken (overigens in verkeerde volgorde; eerst DB Z, want die kwam toen op tv, en vervolgens DB, die kon men toen ergens gratis helemaal streamen).
Ik zou gewoon One Piece kijken. 800+ afleveringen maar als je het leuk vind, dan heb je een goede jeugdherinnering bij. Serie draait al sinds 1999 in Japan of iets dergelijks en is nog steeds NR.1 in Japan. Qua balans, opbouw van humor, actie, etc. zit het perfect in elkaar.

Hexxagon wijzigde deze reactie 06-02-2019 12:10 (13%)

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:38

RayNbow

Kirika <3

Atomsk schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:59:
Wie kijkt er nog "A certain magical index III"? Vond de vorige seizoenen wel ok, maar nu begint het toch wat onder z'n eigen gewicht in elkaar te storten: door de grote hoeveelheid karakters, facties (group, item, school, yadayada) en conflicten is er echt geen touw meer aan vast te knopen.
Ik volg 't wel, maar ik las dus laatst ergens dat seizoen 3 voornamelijk gericht is op de lezers van de light novel en dus om die reden stukken overslaat.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• XenRave
avec_style schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:16:
ik weet niet of je toevallig een android tv hebt. Ik heb een jaar geleden DBS gekeken via de crunchyroll app op mijn tv en kreeg vreemd genoeg helemaal geen reclames tegen. Ik kreeg halverwege de afleveringen hoogstens een paar seconden zwart beeld (alsof het wel probeerde om advertenties te laden) en vervolgens ging de aflevering dan weer gewoon verder.
De app op mijn telefoon liet wel heel erg veel advertenties zien.

Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Ik heb geen Crunchyroll meer gekeken sinds DBS afliep.
Zojuist geprobeerd de app te starten (gedownload op mn PS4), downloaden lukt wel maar vervolgens kan de app niet gestart worden wegens zogenaamde netwerk problemen. Uiteraard is mijn internetverbinding in orde dus de fout zit hem in de app, meer dan hopen op een update kan ik voorlopig niet doen. Dank voor deze tip in ieder geval!
Hexxagon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:08:
[...]

Probeer Code Geass. Is van de klassiekers.

Of 12 kingdoms.

Deathnote is zeker een goede. Zeer aanbevolen. En een groot succes dat er nog aantal live actions werden geadopteerd.

Btw, One Piece is echt 100x beter dan Bleach. Op een gegeven moment kloppen de powers bij Bleach niet meer, en dan krijg je zo'n DBZ effect. Bij One Piece is ook bekend wie er sterk is, etc. maar hun manier van laten zien is altijd beetje bij beetje, oftewel je blijft hooked en het verhaal bouwt zich goed op. Echt bij verreweg mijn favoriete anime allertijde.

[...]

Ik zou gewoon One Piece kijken. 800+ afleveringen maar als je het leuk vind, dan heb je een goede jeugdherinnering bij. Serie draait al sinds 1999 in Japan of iets dergelijks en is nog steeds NR.1 in Japan. Qua balans, opbouw van humor, actie, etc. zit het perfect in elkaar.
Simpelweg DBS vervangen door One Piece lost natuurlijk mijn probleem niet op, ik wil graag die serie af kijken. Dat gezegd hebbende zal ik One Piece zeker wel een kans geven op aanraden van jou :)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Vind het universum-toernooi in DBS toch het net niet hebben. Er gebeurt gewoon veel te veel na elkaar. De ene sterker dan de ander, enz enz.

Voor mij is de Freeza-Saga toch de hoogtepunt van de hele orginele DB verhaal. De karakters, de sfeer, enz.

• Hexxagon
XenRave schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:58:
[...]Simpelweg DBS vervangen door One Piece lost natuurlijk mijn probleem niet op, ik wil graag die serie af kijken. Dat gezegd hebbende zal ik One Piece zeker wel een kans geven op aanraden van jou :)
Enige waar DBS in de buurt komt van One Piece is zijn legacy en gevechten. Qua humor en verhaal is One Piece > :)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
OnePiece nooit gekeken en om een anime te gaan beginnen met 900+ episodes... laat maar :P

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:49:
OnePiece nooit gekeken en om een anime te gaan beginnen met 900+ episodes... laat maar :P
Één aflevering per dag, 300 dagen per jaar en je hebt zo'n vier jaar pret.

Mijn blog; Floating Points

• Hexxagon
JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:49:
Haha.. Wat @NitroX infinity zegt. Als je het leuk vindt, dan heb je lang plezier mee. Waarom niet? Ik zou het wel proberen.

Toen ik nog student was keek ik Naruto, elke dag 24 afleveringen 8)7

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
Haha, wacht wel op een One Piece Kai versie. Had sowieso gelezen dat One Piece eigenlijk 10 minuten duurt, aan de hand van fillers en flashbacks... dan heb ik eral weinig zin in.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 22:16

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:03:
Haha, wacht wel op een One Piece Kai versie. Had sowieso gelezen dat One Piece eigenlijk 10 minuten duurt, aan de hand van fillers en flashbacks... dan heb ik eral weinig zin in.
Het is niet zo zeer filler, ze stoppen er wat extra content in maar 't past altijd in de aflevering. Het voelt soms wel een beetje traag. De meeste flashbacks vallen ook wel mee, het was alleen even erg met een bepaalde arc ongeveer 2-3 jaar geleden waarin we dezelfde flashback wel 4+ keer te verwerken kregen, soms wel met wat extra details.

One Piece is een goeie anime verder. Ik heb 'm op een gegeven moment ingehaald toen er ongeveer 600 afleveringen uit waren, duurde een maand of drie destijds maar het was de moeite wel waard. Het heeft betere karakterbuilding dan Dragon Ball, Naruto, Bleach en Fairy Tail bij elkaar, om maar even wat populaire shounenseries erbij te betrekken.

Ik zou trouwens niet rekenen op een OP Kai, dat zou echt enorm veel lastiger zijn dan het bij DBZ was. Het zijn zelden tot nooit hele scenes die eruit geknipt kunnen worden.

NMe wijzigde deze reactie 07-02-2019 13:29 (3%)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• XenRave
Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 06:23:
[...]

Enige waar DBS in de buurt komt van One Piece is zijn legacy en gevechten. Qua humor en verhaal is One Piece > :)
Vanuit welke app/website kan ik het beste One Piece bekijken? Zoals ik al zei, wil het wel een poging wagen. Gaandeweg besluit ik wel of ik voor de volle 800+ afleveringen ga 8)7

• Hexxagon
XenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
[...]

Vanuit welke app/website kan ik het beste One Piece bekijken? Zoals ik al zei, wil het wel een poging wagen. Gaandeweg besluit ik wel of ik voor de volle 800+ afleveringen ga 8)7
Het waren fan-subs, dus ik mag ze hier niet posten en het is voor mij ook 6 jaar geleden, dus grote kans dat de websites verdwenen zijn. Ik denk een beetje google werk en je komt er wel :)

One Piece art is wel lelijk in begin, het heeft wel wat, maar het wordt gaande weg beter. Het is vooral de humor en personages waar je van moet hebben. Ik zou zeggen kijk tot aan aflevering 20. Als je het leuk vindt, dan yayy heb je plezier voor jaren. Als je het niet leuk vindt, dan is het waars. niets voor jou :)
NMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Het is niet zo zeer filler, ze stoppen er wat extra content in maar 't past altijd in de aflevering. Het voelt soms wel een beetje traag. De meeste flashbacks vallen ook wel mee, het was alleen even erg met een bepaalde arc ongeveer 2-3 jaar geleden waarin we dezelfde flashback wel 4+ keer te verwerken kregen, soms wel met wat extra details.

One Piece is een goeie anime verder. Ik heb 'm op een gegeven moment ingehaald toen er ongeveer 600 afleveringen uit waren, duurde een maand of drie destijds maar het was de moeite wel waard. Het heeft betere karakterbuilding dan Dragon Ball, Naruto, Bleach en Fairy Tail bij elkaar, om maar even wat populaire shounenseries erbij te betrekken.

Ik zou trouwens niet rekenen op een OP Kai, dat zou echt enorm veel lastiger zijn dan het bij DBZ was. Het zijn zelden tot nooit hele scenes die eruit geknipt kunnen worden.
Eens. @JerX Ik vond One Piece nooit traag gaan tot de arc met die haaimensen (late in anime). Echter, 1 van de filler arcs is nog 1 van de beste vind ik :)

Naruto was geen slechte trouwens qua karakter build up. Denk tot aan de Great Ninja war in Shippuuden wel echt genoten. De nieuwe borito (?) vond k trouwens minder leuk

Hexxagon wijzigde deze reactie 07-02-2019 14:23 (44%)

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
XenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
[...]

Het staat tegenwoordig op Crunchyroll maar is hier in Nederland niet beschikbaar omdat er hier geen license voor is uitgegegeven. Dat maakt het wel makkelijker om er op andere manieren aan te komen natuurlijk...
Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:18:
[...]

Eens. @JerX Ik vond One Piece nooit traag gaan tot de arc met die haaimensen (late in anime). Echter, 1 van de filler arcs is nog 1 van de beste vind ik :)
Ik weet 't niet, er is altijd wel iets dat gebeurt maar er zijn nogal eens afleveringen waar je terugkijkt op de aflevering en denkt "dat had ook veel korter gekund." :P
Naruto was geen slechte trouwens qua karakter build up. Denk tot aan de Great Ninja war in Shippuuden wel echt genoten. De nieuwe borito (?) vond k trouwens minder leuk
Naruto had in Shippuuden weinig karakterbouw. Daarvoor zat er wel groei in, maar in Shippuuden was veruit het grootste deel van die groei puur vechtskills. Boruto begint trouwens ook iets beter te worden, de meest recente arc was best goed.

• Hexxagon
NMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Het staat tegenwoordig op Crunchyroll maar is hier in Nederland niet beschikbaar omdat er hier geen license voor is uitgegegeven. Dat maakt het wel makkelijker om er op andere manieren aan te komen natuurlijk...
Misschien VPN gebruiken bij Crunchy en dan heb je wel toegang. @XenRave
NMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:28:

Ik weet 't niet, er is altijd wel iets dat gebeurt maar er zijn nogal eens afleveringen waar je terugkijkt op de aflevering en denkt "dat had ook veel korter gekund." :P
Ik geloof je wel, denk vroeger keek ik heel anders naar anime dan nu. Ben nu minder geduldig, dus je kunt goed gelijk hebben. Heb overigens ook het idee dat anime nu minder goed is dan de Gundam Seed, Azumanga Diaoh, School Rumble (favorite>), Code Geass. Heb jij nog een goede voor mij? Ik volg het laatste jaar niet echt veel (behalve de Boku No Hero typische grote anime).
Naruto had in Shippuuden weinig karakterbouw. Daarvoor zat er wel groei in, maar in Shippuuden was veruit het grootste deel van die groei puur vechtskills. Boruto begint trouwens ook iets beter te worden, de meest recente arc was best goed.
Ik las de great ninja war in manga, maar vond anime arc wel 1 van de vetste (qua gevechten dan) :*)

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Als je mijn watchlist op score sorteert staat er bovenaan wel wat goed spul. :+

• XenRave
Haha jezus man wat een gedoe. Ik wilde enkel nog eens even lekker nostalgisch af en toe relaxed een aflevering DBS kijken op de bank. Beetje een koude douche effect als ik hoor over benodigde premium accounts bij Crunchy, licenties die ze niet rond krijgen in NL, VPN dat misschien noodzakelijk is mits ik het werkend wil krijgen. Bah, en dat in deze tijd...

Edit: inmiddels DBS in het Japans met Engelse subs gevonden. Zodra ik aan One Piece toe kom zal ik mijn mening daarover nog even posten :) Dank voor het meedenken allemaal!

XenRave wijzigde deze reactie 08-02-2019 21:04 (19%)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
XenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:57:
Haha jezus man wat een gedoe.... Dank voor het meedenken allemaal!
Ik kon gewoon zonder account alle DBS afleveringen kijken, hoor. Misschien dat dat komt, omdat ik Ublock Origin en Privacy Badger heb? Verbaasde me er ook over. :P :+

• XenRave
Ivysaur schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:58:
[...]

Ik kon gewoon zonder account alle DBS afleveringen kijken, hoor. Misschien dat dat komt, omdat ik Ublock Origin en Privacy Badger heb? Verbaasde me er ook over. :P :+
Gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden :)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:35:
[...]

Misschien VPN gebruiken bij Crunchy en dan heb je wel toegang. @XenRave

[...]

Ik geloof je wel, denk vroeger keek ik heel anders naar anime dan nu. Ben nu minder geduldig, dus je kunt goed gelijk hebben. Heb overigens ook het idee dat anime nu minder goed is dan de Gundam Seed, Azumanga Diaoh, School Rumble (favorite>), Code Geass. Heb jij nog een goede voor mij? Ik volg het laatste jaar niet echt veel (behalve de Boku No Hero typische grote anime).
Die mening deel ik ook wel, maar ook dat anime maar steeds gekker moet zijn (goblin slayer) of slechte schoolmeisjes humor met typisch standaard karakters (copy paste, en liefst met bril, dikke tieten met zwart haar. Blond haar shibuya mode type en random sadistisch persoon.)

Al zijn er door de jaren heen ook al wat pareltjes voorbij gekomen. Voornamelijk wel op film vlak.

• Hexxagon
JerX schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:11:
[...]

Die mening deel ik ook wel, maar ook dat anime maar steeds gekker moet zijn (goblin slayer) of slechte schoolmeisjes humor met typisch standaard karakters (copy paste, en liefst met bril, dikke tieten met zwart haar. Blond haar shibuya mode type en random sadistisch persoon.)

Al zijn er door de jaren heen ook al wat pareltjes voorbij gekomen. Voornamelijk wel op film vlak.
silent voice, moest ;(

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
In mijn opinie veel beter is dan your name. Die overdreven hyped is, verder prima film.

• Hexxagon
JerX schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:27:
[...]

In mijn opinie veel beter is dan your name. Die overdreven hyped is, verder prima film.
Ja mee eens. Your name heeft wel veel hype, alhoewel het geen slechte film is, maar silent voice blijft beter hangen. Your name keek gewoon heel lekker weg :P

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zo, pakketje uit Japan binnen... ^_^

• Hexxagon
Ken het zelf niet, is het anime wat je kunt aanraden?

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hexxagon schreef op zondag 17 februari 2019 @ 07:26:
[...]

Ken het zelf niet, is het anime wat je kunt aanraden?
Het is een pilot-aflevering geproduceerd met behulp van Kickstarter: Mecha-Ude. Voor zover ik weet hebben tot nu toe alleen backers toegang tot de aflevering en is de aflevering nog niet publiekelijk beschikbaar gemaakt.

Hier is een concept-trailer voor de pilot-aflevering:

• Hexxagon
Ziet er zeker gelikt uit. Doet me denken aan Midori of Parasite.

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
Dat wel, maar een episode van 25 minuten te backen... hoeveel verhaal kan je in aflevering kwijt? Beetje zonder, terwijl het wel potentie heeft om een langer lopende anime te zijn.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

JerX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:
[...] 25 minuten [...] hoeveel verhaal kan je in aflevering kwijt?
* RayNbow kijkt naar een werk als Voices of a Distant Star. Dat kan prima hoor. :p
Beetje zonder, terwijl het wel potentie heeft om een langer lopende anime te zijn.
Het probleem is dat je als individu of een klein team niet de middelen hebt om een lang lopende animeserie te produceren. Met een Kickstarter kun je mogelijk net genoeg binnenharken om een pilot-aflevering produceren, die je vervolgens kunt gebruiken bij een pitch voor geldschieters.

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
RayNbow schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:44:
[...]

* RayNbow kijkt naar een werk als Voices of a Distant Star. Dat kan prima hoor. :p

[...]

Het probleem is dat je als individu of een klein team niet de middelen hebt om een lang lopende animeserie te produceren. Met een Kickstarter kun je mogelijk net genoeg binnenharken om een pilot-aflevering produceren, die je vervolgens kunt gebruiken bij een pitch voor geldschieters.
Voices of Distant Star, vond ik persoonlijk niet zo sterk :P

Gelukkig zijn er voor deze kleine teams wel mensen die willen investeren ;)

• sjoerd91
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 24-02 11:21
*knip* voegt niets toe

Albantar wijzigde deze reactie 27-02-2019 12:45 (88%)

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:06
Vraagje voor de type moon fans.
Ik ben net klaar met unlimited blade works. Beste gevechten die ik een anime heb gezien.

Welke serie van type moon kunnen jullie mij aanbevelen?

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 05:42
Ik volg meerdere anime streaming sites en ik merk dat afgelopen maand(den) streams gebufferd of die het niet doen.
Hebben jullie dat ook gemerkt en heeft het een reden dat het opeens gebeurt?

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
jaihel schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:07:
Vraagje voor de type moon fans.
Ik ben net klaar met unlimited blade works. Beste gevechten die ik een anime heb gezien.

Welke serie van type moon kunnen jullie mij aanbevelen?
Unlimited Blade Works is een Fate/Stay Night serie, Type Moon heeft meerdere Fate/ Series gemaakt die je wellicht leuk vind.
https://anidb.net/perl-bi...how=creator&creatorid=927
raro007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:40:
Ik volg meerdere anime streaming sites en ik merk dat afgelopen maand(den) streams gebufferd of die het niet doen.
Hebben jullie dat ook gemerkt en heeft het een reden dat het opeens gebeurt?
Geen last van, maar al zijn het officiele streaming sites dan zou ik eerder even contact opnemen met support.

JerX wijzigde deze reactie 28-02-2019 13:18 (36%)

• Hexxagon
Waar kijken mensen hier DragonBall Super en Kai? Op Crunchyroll is het niet te verkrijgen in NL, iemand anders nog (goede) bronnen? *knip* ook verkapt vragen naar illegale bronnen is niet toegestaan op Tweakers...

Albantar wijzigde deze reactie 12-03-2019 15:51 (24%)

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:42
Ik heb dragon Ball super gewoon op crunchy roll gekeken.

• Hexxagon
avec_style schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:12:
Ik heb dragon Ball super gewoon op crunchy roll gekeken.
Vreemd, laatst dat ik probeerde zei hij dat hetgeen niet beschikbaar was in NL.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:56
Jeej, eindelijk binnen *O*

Ik had de serie al in de "shareware": versie :$ maar vond 'm zo leuk dat ik het gewoon op schijf wilde hebben. Het was even zoeken maar uiteindelijk via Play-Asia kunnen vinden.

Ik weet het, ik behoor niet echt tot de doelgroep maar boeiend :+ Ik ben ook niet groot 8)

• raro007
Er komt een tweede seizoen uit voor re:zero

Dit is zo cool..

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:06
Eindelijk, ik heb expres de light novel nog niet opgezocht. Maar nu een tweede seizoen gaat komen, kan ik nog wel even wachten. Het eerste seizoen was al zo sterk, nu zien of het deze lijn doorzet. _/-\o_

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
Nog niet gezien.. ben nu zelf bezig met Clannad.

• raro007
JerX schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:28:
Nog niet gezien.. ben nu zelf bezig met Clannad.
Shuffle al gezien? Is ook een goeie :)

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-04 23:57
O.o; Waarom krijgt Re-Zero een 2de Seizoen? Dat doe jezelf toch niet aan. Waanzin en niet in de positieve zin.

• raro007
Psyonara schreef op woensdag 3 april 2019 @ 01:24:
O.o; Waarom krijgt Re-Zero een 2de Seizoen? Dat doe jezelf toch niet aan. Waanzin en niet in de positieve zin.
waanzin als in dat het nog meer zielig eindes zullen voor komen?

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:06
raro007 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:36:
[...]

waanzin als in dat het nog meer zielig eindes zullen voor komen?
Ik moet zeggen dat ik anders genoten heb van die serie. Echt geweldig hoe de hele serie ergens op 1/3 ineens compleet van toon verandert. Tot het bijna echt krankzinnig wordt. Wat mij betreft kan seizoen twee niet snel genoeg beginnen. >:)

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

• wauske
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:21

wauske

Pana 9KW op rad. en 50l buffer

Voor de liefhebbers, er is een reboot gaande van Fruits Basket :+

Was voor mij een van de eerste anime die ik keek :)

Panasonic 9kW T-Cap split, 8 radiatoren en 50 liter buffervat. Clage 13,5 voor warm water.

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Toshirou schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:53:
[...]

Ik moet zeggen dat ik anders genoten heb van die serie. Echt geweldig hoe de hele serie ergens op 1/3 ineens compleet van toon verandert. Tot het bijna echt krankzinnig wordt. Wat mij betreft kan seizoen twee niet snel genoeg beginnen. >:)
ik vond het ook wel een vermakelijke serie, niet indrukwekkend, maar leuk genoeg op te volgen.

samen met bungo stray dogs, one punch man,the rising of the shield hero, black clover, en met enige mate ook boruto heb ik genoeg te kijken dit seizoen.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True