Ja, dat zit wel goed met Hunter x Hunter. Kijk wel de versie van 2011, en niet de oude uit 1999.jaihel schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:48:
Ik ben een heel eind met My Hero Academy (ep.44) maar ik moet me echt motiveren om het af te kijken.. Ben alvast op zoek naar een nieuwe shounen anime. Als ik een beetje google kom ik steeds Hunter X Hunter tegen. Ik ben een ontzettende fan van naruto en bleach, ligt dit een beetje in hetzelfde straatje?
Ik heb een tijdje terug Naruto en Naruto Shippuden gekeken. Voor mij de eerste anime naar dragen bal/z/gt/super, Pokémon en avatar (die ik eigenlijk niet mee mag rekenen natuurlijk). Nadien ben ik full metal alchemist gaan kijken omdat vaak wordt geschreven dat dit ook een toffe serie is, en omdat die op Netflix staat.
Maarrr, mis ik wat? Heb al 38 afleveringen gezien, maar het blijft een beetje suf. Natuurlijk is er een grotere verhaallijn, maar het blijven toch allemaal losse afleveringen waarin telkens hetzelfde riedeltje wordt herhaald zoals bij Pokémon. Blijft het zo, of wordt het wel meer een opbouwend verhaal a la Naruto?
Zo niet, andere aanraders? Bleach? One Piece?
Maarrr, mis ik wat? Heb al 38 afleveringen gezien, maar het blijft een beetje suf. Natuurlijk is er een grotere verhaallijn, maar het blijven toch allemaal losse afleveringen waarin telkens hetzelfde riedeltje wordt herhaald zoals bij Pokémon. Blijft het zo, of wordt het wel meer een opbouwend verhaal a la Naruto?
Ik had precies hetzelfde. Ik was helemaal hyped voor Fullmetal Alchemist Brotherhood, vooral omdat het onder dezelfde categorie zou vallen. Heb het niet vol kunnen houden.Pepper92 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:21:
Ik heb een tijdje terug Naruto en Naruto Shippuden gekeken. Voor mij de eerste anime naar dragen bal/z/gt/super, Pokémon en avatar (die ik eigenlijk niet mee mag rekenen natuurlijk). Nadien ben ik full metal alchemist gaan kijken omdat vaak wordt geschreven dat dit ook een toffe serie is, en omdat die op Netflix staat.
Maar Bleach kan ik je aanraden, dat is voor mij de serie die het dichtst bij naruto komt. Stiekem vind ik m nog beter ook! Echt een geweldige serie waarbij ik nog regelmatig fights terugkijk op youtube.
Code Geass staat ook op Netflix, die valt ook uit te proberen. Cowboy Bebop is ook goed (maar redelijk oud), net zoals Rurouni Kenshin. Op Crunchyroll kan je er ook een aantal bekijken. Op animelist staan de favorieten, maar uiteraard kan het zijn dat het niet met je smaak overeen komt (FMA staat op nummer 1):Pepper92 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:21:
https://myanimelist.net/topanime.php
Ik ben benieuwd of de Nederlandse bioscopen de Japanse of Engelse versie gaan draaien van Dragon Ball Super: Broly
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Beide.G_Dragon schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:13:
Ik ben benieuwd of de Nederlandse bioscopen de Japanse of Engelse versie gaan draaien van Dragon Ball Super: Broly
https://www.pathe.nl/film...n-ball-super-broly-engels
https://www.pathe.nl/film...n-ball-super-broly-japans
Blij dat pathe er op tijd mee is!
Hier bij de bioscopen staat er nog niks bij over tijden en taal
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Beste mede-tweakers,
Onlangs schoot de animéserie DragonBall weer eens door mijn hoofd. Jaren geleden heb ik zowel DragonBall als DragonBall Z bekeken (overigens in verkeerde volgorde; eerst DB Z, want die kwam toen op tv, en vervolgens DB, die kon men toen ergens gratis helemaal streamen).
Nu leek het mij vermakelijk, vooral uit nostalgie, om aan de Super te beginnen. Ik heb echter geen idee waar deze te kijken zijn... liefst kijk ik ze in het engels, maar japans met engelse subs is ook prima. Daarnaast zou het natuurlijk ideaal zijn om ze gratis ergens te kunnen bekijken, al zou het me ook niet heel veel uitmaken als ik een paar eurootjes ervoor zou moeten neerleggen. 130+ afleveringen is immers best wat uurtjes vermaak.
Youtube valt af, daar zie ik alleen random episodes en dat wordt een drama om ze een voor een netjes achter elkaar te kunnen kijken zonder rare fratsen. Crunchyroll zag ik ook al ergens voorbijkomen, die heeft ze alleen in het Japans als ik mij niet vergis. En als ik dan toch ervoor ga betalen dan wel echt liever in het Engels...
Hopelijk hebben jullie een tip!
Onlangs schoot de animéserie DragonBall weer eens door mijn hoofd. Jaren geleden heb ik zowel DragonBall als DragonBall Z bekeken (overigens in verkeerde volgorde; eerst DB Z, want die kwam toen op tv, en vervolgens DB, die kon men toen ergens gratis helemaal streamen).
Nu leek het mij vermakelijk, vooral uit nostalgie, om aan de Super te beginnen. Ik heb echter geen idee waar deze te kijken zijn... liefst kijk ik ze in het engels, maar japans met engelse subs is ook prima. Daarnaast zou het natuurlijk ideaal zijn om ze gratis ergens te kunnen bekijken, al zou het me ook niet heel veel uitmaken als ik een paar eurootjes ervoor zou moeten neerleggen. 130+ afleveringen is immers best wat uurtjes vermaak.
Youtube valt af, daar zie ik alleen random episodes en dat wordt een drama om ze een voor een netjes achter elkaar te kunnen kijken zonder rare fratsen. Crunchyroll zag ik ook al ergens voorbijkomen, die heeft ze alleen in het Japans als ik mij niet vergis. En als ik dan toch ervoor ga betalen dan wel echt liever in het Engels...
Hopelijk hebben jullie een tip!
Anoniem: 455473
Ik dacht ook dat ik een hekel zou hebben aan de Japanse voice over bij DBS, maar als je twee afleveringen heb gekeken dan heb je het al bijna niet meer door! Ik zou dus een trial bij Crunchyroll nemen. In het Engels is hij nu niet te streamen want de rechten zitten bij Funanimation en dat is 1 groot politiek spelletje op dit moment.
Ah dus Crunchy is dan toch de beste keus. Dan zal het idd de trial worden, heb de eerste aflevering zonder premium trial bekeken... werd helemaal gek van al die reclames tussendoor, haast meer reclame dan serie gezien. Hmm jammer dat die trial maar voor een paar daagjes is, te weinig om alle afleveringen te kunnen kijken (meer dan een uurtje vrije tijd, max 2, per dag heb ik niet).
Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Bedankt voor de reactie in ieder geval!
ik weet niet of je toevallig een android tv hebt. Ik heb een jaar geleden DBS gekeken via de crunchyroll app op mijn tv en kreeg vreemd genoeg helemaal geen reclames tegen. Ik kreeg halverwege de afleveringen hoogstens een paar seconden zwart beeld (alsof het wel probeerde om advertenties te laden) en vervolgens ging de aflevering dan weer gewoon verder.
De app op mijn telefoon liet wel heel erg veel advertenties zien.
Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Ik heb geen Crunchyroll meer gekeken sinds DBS afliep.
Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Ik heb geen Crunchyroll meer gekeken sinds DBS afliep.
Je zou eventueel ook kunnen kijken naar kortere series. Ik ben zelf van "hetzelfde profiel" (naruto en Dragonball eerst gezien) en vond Bleach bijvoorbeeld te langdradig.Pepper92 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:21:
Zelf vond ik Gurren Lagann erg gaaf (over the top, en het verhaal gaat megasnel)
Als je Gurren Lagann gaaf vind, kan je nog kijken naar Kill La Kill. Zelfde makers als Gurren, maar wel meer fanservice en waziger verhaal. (misschien vind je fanservice niet erg, maar zelf vind ik het verschrikkelijk)
Ook Sword Art Online vond ik erg leuk. Ik weet dat veel mensen dat niet vinden, maar ik heb mij er prima mee vermaakt.
Allemaal series die redelijk kort zijn (13/26 episodes dacht ik), en waar ook genoeg actie in zit.
Bedankt voor de tips! Ik ga er is naar kijken! Nu je het zo zegt ga ik Deathnote ook nog proberen (die was geloof ik ook redelijk kort).Waah schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:50:
[...]
Je zou eventueel ook kunnen kijken naar kortere series. Ik ben zelf van "hetzelfde profiel" (naruto en Dragonball eerst gezien) en vond Bleach bijvoorbeeld te langdradig.
Zelf vond ik Gurren Lagann erg gaaf (over the top, en het verhaal gaat megasnel)
Als je Gurren Lagann gaaf vind, kan je nog kijken naar Kill La Kill. Zelfde makers als Gurren, maar wel meer fanservice en waziger verhaal. (misschien vind je fanservice niet erg, maar zelf vind ik het verschrikkelijk)
Ook Sword Art Online vond ik erg leuk. Ik weet dat veel mensen dat niet vinden, maar ik heb mij er prima mee vermaakt.
Allemaal series die redelijk kort zijn (13/26 episodes dacht ik), en waar ook genoeg actie in zit.
Wie kijkt er nog "A certain magical index III"? Vond de vorige seizoenen wel ok, maar nu begint het toch wat onder z'n eigen gewicht in elkaar te storten: door de grote hoeveelheid karakters, facties (group, item, school, yadayada) en conflicten is er echt geen touw meer aan vast te knopen.
_██_
(ಠ_ృ)
Probeer Code Geass. Is van de klassiekers.Pepper92 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Bedankt voor de tips! Ik ga er is naar kijken! Nu je het zo zegt ga ik Deathnote ook nog proberen (die was geloof ik ook redelijk kort).
Of 12 kingdoms.
Deathnote is zeker een goede. Zeer aanbevolen. En een groot succes dat er nog aantal live actions werden geadopteerd.
Btw, One Piece is echt 100x beter dan Bleach. Op een gegeven moment kloppen de powers bij Bleach niet meer, en dan krijg je zo'n DBZ effect. Bij One Piece is ook bekend wie er sterk is, etc. maar hun manier van laten zien is altijd beetje bij beetje, oftewel je blijft hooked en het verhaal bouwt zich goed op. Echt bij verreweg mijn favoriete anime allertijde.
Ik zou gewoon One Piece kijken. 800+ afleveringen maar als je het leuk vind, dan heb je een goede jeugdherinnering bij. Serie draait al sinds 1999 in Japan of iets dergelijks en is nog steeds NR.1 in Japan. Qua balans, opbouw van humor, actie, etc. zit het perfect in elkaar.XenRave schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:07:
Beste mede-tweakers,
[ Voor 13% gewijzigd door Hexxagon op 06-02-2019 12:10 ]
Ik volg 't wel, maar ik las dus laatst ergens dat seizoen 3 voornamelijk gericht is op de lezers van de light novel en dus om die reden stukken overslaat.Atomsk schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:59:
Wie kijkt er nog "A certain magical index III"? Vond de vorige seizoenen wel ok, maar nu begint het toch wat onder z'n eigen gewicht in elkaar te storten: door de grote hoeveelheid karakters, facties (group, item, school, yadayada) en conflicten is er echt geen touw meer aan vast te knopen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zojuist geprobeerd de app te starten (gedownload op mn PS4), downloaden lukt wel maar vervolgens kan de app niet gestart worden wegens zogenaamde netwerk problemen. Uiteraard is mijn internetverbinding in orde dus de fout zit hem in de app, meer dan hopen op een update kan ik voorlopig niet doen. Dank voor deze tip in ieder geval!avec_style schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:16:
ik weet niet of je toevallig een android tv hebt. Ik heb een jaar geleden DBS gekeken via de crunchyroll app op mijn tv en kreeg vreemd genoeg helemaal geen reclames tegen. Ik kreeg halverwege de afleveringen hoogstens een paar seconden zwart beeld (alsof het wel probeerde om advertenties te laden) en vervolgens ging de aflevering dan weer gewoon verder.
Simpelweg DBS vervangen door One Piece lost natuurlijk mijn probleem niet op, ik wil graag die serie af kijken. Dat gezegd hebbende zal ik One Piece zeker wel een kans geven op aanraden van jouHexxagon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:08:
[...]
Probeer Code Geass. Is van de klassiekers.
Of 12 kingdoms.
Deathnote is zeker een goede. Zeer aanbevolen. En een groot succes dat er nog aantal live actions werden geadopteerd.
Btw, One Piece is echt 100x beter dan Bleach. Op een gegeven moment kloppen de powers bij Bleach niet meer, en dan krijg je zo'n DBZ effect. Bij One Piece is ook bekend wie er sterk is, etc. maar hun manier van laten zien is altijd beetje bij beetje, oftewel je blijft hooked en het verhaal bouwt zich goed op. Echt bij verreweg mijn favoriete anime allertijde.
[...]
Ik zou gewoon One Piece kijken. 800+ afleveringen maar als je het leuk vind, dan heb je een goede jeugdherinnering bij. Serie draait al sinds 1999 in Japan of iets dergelijks en is nog steeds NR.1 in Japan. Qua balans, opbouw van humor, actie, etc. zit het perfect in elkaar.
Vind het universum-toernooi in DBS toch het net niet hebben. Er gebeurt gewoon veel te veel na elkaar. De ene sterker dan de ander, enz enz.
Voor mij is de Freeza-Saga toch de hoogtepunt van de hele orginele DB verhaal. De karakters, de sfeer, enz.
Voor mij is de Freeza-Saga toch de hoogtepunt van de hele orginele DB verhaal. De karakters, de sfeer, enz.
Enige waar DBS in de buurt komt van One Piece is zijn legacy en gevechten. Qua humor en verhaal is One Piece >XenRave schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:58:
[...]Simpelweg DBS vervangen door One Piece lost natuurlijk mijn probleem niet op, ik wil graag die serie af kijken. Dat gezegd hebbende zal ik One Piece zeker wel een kans geven op aanraden van jou
Één aflevering per dag, 300 dagen per jaar en je hebt zo'n vier jaar pret.JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:49:
OnePiece nooit gekeken en om een anime te gaan beginnen met 900+ episodes... laat maar
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Haha.. Wat @NitroX infinity zegt. Als je het leuk vindt, dan heb je lang plezier mee. Waarom niet? Ik zou het wel proberen.JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:49:
OnePiece nooit gekeken en om een anime te gaan beginnen met 900+ episodes... laat maar
Toen ik nog student was keek ik Naruto, elke dag 24 afleveringen

Het is niet zo zeer filler, ze stoppen er wat extra content in maar 't past altijd in de aflevering. Het voelt soms wel een beetje traag. De meeste flashbacks vallen ook wel mee, het was alleen even erg met een bepaalde arc ongeveer 2-3 jaar geleden waarin we dezelfde flashback wel 4+ keer te verwerken kregen, soms wel met wat extra details.JerX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:03:
Haha, wacht wel op een One Piece Kai versie. Had sowieso gelezen dat One Piece eigenlijk 10 minuten duurt, aan de hand van fillers en flashbacks... dan heb ik eral weinig zin in.
One Piece is een goeie anime verder. Ik heb 'm op een gegeven moment ingehaald toen er ongeveer 600 afleveringen uit waren, duurde een maand of drie destijds maar het was de moeite wel waard. Het heeft betere karakterbuilding dan Dragon Ball, Naruto, Bleach en Fairy Tail bij elkaar, om maar even wat populaire shounenseries erbij te betrekken.
Ik zou trouwens niet rekenen op een OP Kai, dat zou echt enorm veel lastiger zijn dan het bij DBZ was. Het zijn zelden tot nooit hele scenes die eruit geknipt kunnen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 07-02-2019 13:29 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Vanuit welke app/website kan ik het beste One Piece bekijken? Zoals ik al zei, wil het wel een poging wagen. Gaandeweg besluit ik wel of ik voor de volle 800+ afleveringen gaHexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 06:23:
[...]
Enige waar DBS in de buurt komt van One Piece is zijn legacy en gevechten. Qua humor en verhaal is One Piece >

Het waren fan-subs, dus ik mag ze hier niet posten en het is voor mij ook 6 jaar geleden, dus grote kans dat de websites verdwenen zijn. Ik denk een beetje google werk en je komt er welXenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
[...]
Vanuit welke app/website kan ik het beste One Piece bekijken? Zoals ik al zei, wil het wel een poging wagen. Gaandeweg besluit ik wel of ik voor de volle 800+ afleveringen ga
One Piece art is wel lelijk in begin, het heeft wel wat, maar het wordt gaande weg beter. Het is vooral de humor en personages waar je van moet hebben. Ik zou zeggen kijk tot aan aflevering 20. Als je het leuk vindt, dan yayy heb je plezier voor jaren. Als je het niet leuk vindt, dan is het waars. niets voor jou
Eens. @JerX Ik vond One Piece nooit traag gaan tot de arc met die haaimensen (late in anime). Echter, 1 van de filler arcs is nog 1 van de beste vind ikNMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Het is niet zo zeer filler, ze stoppen er wat extra content in maar 't past altijd in de aflevering. Het voelt soms wel een beetje traag. De meeste flashbacks vallen ook wel mee, het was alleen even erg met een bepaalde arc ongeveer 2-3 jaar geleden waarin we dezelfde flashback wel 4+ keer te verwerken kregen, soms wel met wat extra details.
One Piece is een goeie anime verder. Ik heb 'm op een gegeven moment ingehaald toen er ongeveer 600 afleveringen uit waren, duurde een maand of drie destijds maar het was de moeite wel waard. Het heeft betere karakterbuilding dan Dragon Ball, Naruto, Bleach en Fairy Tail bij elkaar, om maar even wat populaire shounenseries erbij te betrekken.
Ik zou trouwens niet rekenen op een OP Kai, dat zou echt enorm veel lastiger zijn dan het bij DBZ was. Het zijn zelden tot nooit hele scenes die eruit geknipt kunnen worden.
Naruto was geen slechte trouwens qua karakter build up. Denk tot aan de Great Ninja war in Shippuuden wel echt genoten. De nieuwe borito (?) vond k trouwens minder leuk
[ Voor 44% gewijzigd door Hexxagon op 07-02-2019 14:23 ]
Het staat tegenwoordig op Crunchyroll maar is hier in Nederland niet beschikbaar omdat er hier geen license voor is uitgegegeven. Dat maakt het wel makkelijker om er op andere manieren aan te komen natuurlijk...XenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
[...]
Vanuit welke app/website kan ik het beste One Piece bekijken? Zoals ik al zei, wil het wel een poging wagen. Gaandeweg besluit ik wel of ik voor de volle 800+ afleveringen ga
Ik weet 't niet, er is altijd wel iets dat gebeurt maar er zijn nogal eens afleveringen waar je terugkijkt op de aflevering en denkt "dat had ook veel korter gekund."Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Eens. @JerX Ik vond One Piece nooit traag gaan tot de arc met die haaimensen (late in anime). Echter, 1 van de filler arcs is nog 1 van de beste vind ik
Naruto had in Shippuuden weinig karakterbouw. Daarvoor zat er wel groei in, maar in Shippuuden was veruit het grootste deel van die groei puur vechtskills. Boruto begint trouwens ook iets beter te worden, de meest recente arc was best goed.Naruto was geen slechte trouwens qua karakter build up. Denk tot aan de Great Ninja war in Shippuuden wel echt genoten. De nieuwe borito (?) vond k trouwens minder leuk
Misschien VPN gebruiken bij Crunchy en dan heb je wel toegang. @XenRaveNMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:28:
[...]
Het staat tegenwoordig op Crunchyroll maar is hier in Nederland niet beschikbaar omdat er hier geen license voor is uitgegegeven. Dat maakt het wel makkelijker om er op andere manieren aan te komen natuurlijk...
Ik geloof je wel, denk vroeger keek ik heel anders naar anime dan nu. Ben nu minder geduldig, dus je kunt goed gelijk hebben. Heb overigens ook het idee dat anime nu minder goed is dan de Gundam Seed, Azumanga Diaoh, School Rumble (favorite>), Code Geass. Heb jij nog een goede voor mij? Ik volg het laatste jaar niet echt veel (behalve de Boku No Hero typische grote anime).NMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:28:
Ik weet 't niet, er is altijd wel iets dat gebeurt maar er zijn nogal eens afleveringen waar je terugkijkt op de aflevering en denkt "dat had ook veel korter gekund."
Ik las de great ninja war in manga, maar vond anime arc wel 1 van de vetste (qua gevechten dan)Naruto had in Shippuuden weinig karakterbouw. Daarvoor zat er wel groei in, maar in Shippuuden was veruit het grootste deel van die groei puur vechtskills. Boruto begint trouwens ook iets beter te worden, de meest recente arc was best goed.
Als je mijn watchlist op score sorteert staat er bovenaan wel wat goed spul.Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:35:
Heb jij nog een goede voor mij?
Haha jezus man wat een gedoe. Ik wilde enkel nog eens even lekker nostalgisch af en toe relaxed een aflevering DBS kijken op de bank. Beetje een koude douche effect als ik hoor over benodigde premium accounts bij Crunchy, licenties die ze niet rond krijgen in NL, VPN dat misschien noodzakelijk is mits ik het werkend wil krijgen. Bah, en dat in deze tijd...
Edit: inmiddels DBS in het Japans met Engelse subs gevonden. Zodra ik aan One Piece toe kom zal ik mijn mening daarover nog even posten
Dank voor het meedenken allemaal!
Edit: inmiddels DBS in het Japans met Engelse subs gevonden. Zodra ik aan One Piece toe kom zal ik mijn mening daarover nog even posten
[ Voor 19% gewijzigd door XenRave op 08-02-2019 21:04 ]
Ik kon gewoon zonder account alle DBS afleveringen kijken, hoor. Misschien dat dat komt, omdat ik Ublock Origin en Privacy Badger heb? Verbaasde me er ook over.XenRave schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:57:
Haha jezus man wat een gedoe.... Dank voor het meedenken allemaal!
Gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leidenIvysaur schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Ik kon gewoon zonder account alle DBS afleveringen kijken, hoor. Misschien dat dat komt, omdat ik Ublock Origin en Privacy Badger heb? Verbaasde me er ook over.![]()
Die mening deel ik ook wel, maar ook dat anime maar steeds gekker moet zijn (goblin slayer) of slechte schoolmeisjes humor met typisch standaard karakters (copy paste, en liefst met bril, dikke tieten met zwart haar. Blond haar shibuya mode type en random sadistisch persoon.)Hexxagon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:35:
[...]
Misschien VPN gebruiken bij Crunchy en dan heb je wel toegang. @XenRave
[...]
Ik geloof je wel, denk vroeger keek ik heel anders naar anime dan nu. Ben nu minder geduldig, dus je kunt goed gelijk hebben. Heb overigens ook het idee dat anime nu minder goed is dan de Gundam Seed, Azumanga Diaoh, School Rumble (favorite>), Code Geass. Heb jij nog een goede voor mij? Ik volg het laatste jaar niet echt veel (behalve de Boku No Hero typische grote anime).
Al zijn er door de jaren heen ook al wat pareltjes voorbij gekomen. Voornamelijk wel op film vlak.
silent voice, moestJerX schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:11:
[...]
Die mening deel ik ook wel, maar ook dat anime maar steeds gekker moet zijn (goblin slayer) of slechte schoolmeisjes humor met typisch standaard karakters (copy paste, en liefst met bril, dikke tieten met zwart haar. Blond haar shibuya mode type en random sadistisch persoon.)
Al zijn er door de jaren heen ook al wat pareltjes voorbij gekomen. Voornamelijk wel op film vlak.
In mijn opinie veel beter is dan your name. Die overdreven hyped is, verder prima film.
Ja mee eens. Your name heeft wel veel hype, alhoewel het geen slechte film is, maar silent voice blijft beter hangen. Your name keek gewoon heel lekker wegJerX schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:27:
[...]
In mijn opinie veel beter is dan your name. Die overdreven hyped is, verder prima film.
Zo, pakketje uit Japan binnen... ^_^

Ken het zelf niet, is het anime wat je kunt aanraden?RayNbow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:30:
Zo, pakketje uit Japan binnen... ^_^
[Afbeelding]
Het is een pilot-aflevering geproduceerd met behulp van Kickstarter: Mecha-Ude. Voor zover ik weet hebben tot nu toe alleen backers toegang tot de aflevering en is de aflevering nog niet publiekelijk beschikbaar gemaakt.Hexxagon schreef op zondag 17 februari 2019 @ 07:26:
[...]
Ken het zelf niet, is het anime wat je kunt aanraden?
Hier is een concept-trailer voor de pilot-aflevering:
Ziet er zeker gelikt uit. Doet me denken aan Midori of Parasite.
* RayNbow kijkt naar een werk als Voices of a Distant Star. Dat kan prima hoor.JerX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:
[...] 25 minuten [...] hoeveel verhaal kan je in aflevering kwijt?
Het probleem is dat je als individu of een klein team niet de middelen hebt om een lang lopende animeserie te produceren. Met een Kickstarter kun je mogelijk net genoeg binnenharken om een pilot-aflevering produceren, die je vervolgens kunt gebruiken bij een pitch voor geldschieters.Beetje zonder, terwijl het wel potentie heeft om een langer lopende anime te zijn.
Voices of Distant Star, vond ik persoonlijk niet zo sterkRayNbow schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:44:
[...]
* RayNbow kijkt naar een werk als Voices of a Distant Star. Dat kan prima hoor.
[...]
Het probleem is dat je als individu of een klein team niet de middelen hebt om een lang lopende animeserie te produceren. Met een Kickstarter kun je mogelijk net genoeg binnenharken om een pilot-aflevering produceren, die je vervolgens kunt gebruiken bij een pitch voor geldschieters.
Gelukkig zijn er voor deze kleine teams wel mensen die willen investeren
Vraagje voor de type moon fans.
Ik ben net klaar met unlimited blade works. Beste gevechten die ik een anime heb gezien.
Welke serie van type moon kunnen jullie mij aanbevelen?
Ik ben net klaar met unlimited blade works. Beste gevechten die ik een anime heb gezien.
Ik volg meerdere anime streaming sites en ik merk dat afgelopen maand(den) streams gebufferd of die het niet doen.
Hebben jullie dat ook gemerkt en heeft het een reden dat het opeens gebeurt?
Unlimited Blade Works is een Fate/Stay Night serie, Type Moon heeft meerdere Fate/ Series gemaakt die je wellicht leuk vind.jaihel schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:07:
Vraagje voor de type moon fans.
https://anidb.net/perl-bi...how=creator&creatorid=927
Geen last van, maar al zijn het officiele streaming sites dan zou ik eerder even contact opnemen met support.raro007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:40:
Ik volg meerdere anime streaming sites en ik merk dat afgelopen maand(den) streams gebufferd of die het niet doen.
[ Voor 36% gewijzigd door JerX op 28-02-2019 13:18 ]
Waar kijken mensen hier DragonBall Super en Kai? Op Crunchyroll is het niet te verkrijgen in NL, iemand anders nog (goede) bronnen? *knip* ook verkapt vragen naar illegale bronnen is niet toegestaan op Tweakers...
[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 12-03-2019 15:51 ]
Ik heb dragon Ball super gewoon op crunchy roll gekeken.
Vreemd, laatst dat ik probeerde zei hij dat hetgeen niet beschikbaar was in NL.avec_style schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:12:
Ik heb dragon Ball super gewoon op crunchy roll gekeken.
Jeej, eindelijk binnen 

Ik had de serie al in de "shareware": versie
maar vond 'm zo leuk dat ik het gewoon op schijf wilde hebben. Het was even zoeken maar uiteindelijk via Play-Asia kunnen vinden.
Ik weet het, ik behoor niet echt tot de doelgroep maar boeiend
Ik ben ook niet groot

Ik had de serie al in de "shareware": versie
Ik weet het, ik behoor niet echt tot de doelgroep maar boeiend
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Er komt een tweede seizoen uit voor re:zero
Dit is zo cool..
Dit is zo cool..
Eindelijk, ik heb expres de light novel nog niet opgezocht. Maar nu een tweede seizoen gaat komen, kan ik nog wel even wachten. Het eerste seizoen was al zo sterk, nu zien of het deze lijn doorzet.raro007 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:51:
Er komt een tweede seizoen uit voor re:zero[YouTube: 『Re:ゼロから始める異世界生活』TVアニメーション《第2期》製作決定]
Dit is zo cool..
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Shuffle al gezien? Is ook een goeieJerX schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:28:
Nog niet gezien.. ben nu zelf bezig met Clannad.
O.o; Waarom krijgt Re-Zero een 2de Seizoen? Dat doe jezelf toch niet aan. Waanzin en niet in de positieve zin.
waanzin als in dat het nog meer zielig eindes zullen voor komen?Psyonara schreef op woensdag 3 april 2019 @ 01:24:
O.o; Waarom krijgt Re-Zero een 2de Seizoen? Dat doe jezelf toch niet aan. Waanzin en niet in de positieve zin.
Ik moet zeggen dat ik anders genoten heb van die serie. Echt geweldig hoe de hele serie ergens op 1/3 ineens compleet van toon verandert. Tot het bijna echt krankzinnig wordt. Wat mij betreft kan seizoen twee niet snel genoeg beginnen.raro007 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:36:
[...]
waanzin als in dat het nog meer zielig eindes zullen voor komen?
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Voor de liefhebbers, er is een reboot gaande van Fruits Basket 
Was voor mij een van de eerste anime die ik keek
Was voor mij een van de eerste anime die ik keek
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
ik vond het ook wel een vermakelijke serie, niet indrukwekkend, maar leuk genoeg op te volgen.Toshirou schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:53:
[...]
Ik moet zeggen dat ik anders genoten heb van die serie. Echt geweldig hoe de hele serie ergens op 1/3 ineens compleet van toon verandert. Tot het bijna echt krankzinnig wordt. Wat mij betreft kan seizoen twee niet snel genoeg beginnen.
samen met bungo stray dogs, one punch man,the rising of the shield hero, black clover, en met enige mate ook boruto heb ik genoeg te kijken dit seizoen.
ora et labora
Oe, een nieuwe PV voor de Kabaneri of the Iron Fortress sequel:
De afgelopen paar dagen heb ik via Netflix 'Prison School' gezien, wat een serie zeg.
Zo heerlijk over-the-top en fout, maar ik ging bij elke aflevering helemaal stuk. Alleen jammer dat er geen Engelse ondertiteling is, maar de Nederlandse ondertiteling maakte het gelukkig nog grappiger.
Shikata ga nai.
Na al een tijdje op zoek te zijn geweest naar een nieuwe anime ben ik uitgekomen bij JoJo;s Bizarre Adventure.
Ik moet zeggen de eerste 3 arcs'Phantom Blood, Battle Tendency en Stardust Crusaders vond ik vermakelijk, maar de 4de en 5de arc vond ik toch een heel stuk minder
Ik moet zeggen de eerste 3 arcs'Phantom Blood, Battle Tendency en Stardust Crusaders vond ik vermakelijk, maar de 4de en 5de arc vond ik toch een heel stuk minder
Oh, wow... Go-toubun no Hanayome krijgt een 2e seizoen?
Oh ja, Attack on Titan S3 deel 2 is begonnen. In tegenstelling tot deel 1 zijn het afleveringen boordevol actie, enorm leuk!
But.... why?RayNbow schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:13:
Oh, wow... Go-toubun no Hanayome krijgt een 2e seizoen?
Miku?
gelukkig deel 1 begon te vervelen hier.algalid schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:24:
Oh ja, Attack on Titan S3 deel 2 is begonnen. In tegenstelling tot deel 1 zijn het afleveringen boordevol actie, enorm leuk!
Hexxagon schreef op zondag 17 februari 2019 @ 07:26:
[...]
Ken het zelf niet, is het anime wat je kunt aanraden?
Update m.b.t. bovenstaande posts:RayNbow schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:18:
[...]
Het is een pilot-aflevering geproduceerd met behulp van Kickstarter: Mecha-Ude. Voor zover ik weet hebben tot nu toe alleen backers toegang tot de aflevering en is de aflevering nog niet publiekelijk beschikbaar gemaakt.
Hier is een concept-trailer voor de pilot-aflevering:
[YouTube: MECHA-UDE|Promotion Video Long ver.]
THE DATE IS SET 🔥This Friday, May 10th we will be putting the first episode of Mecha Ude on the internet for everyone to see. Following that on Saturday, we will also put up the never before seen English DUB!!!
— Original Anime ‘Mecha-Ude’ English Account (@mechaude_EN) 9 mei 2019
More details:https://t.co/NLIADxVckO pic.twitter.com/hxhg0KHmDJ
Beschikbaar tot 10 juni:
[YouTube: MECHA UDE [OFFICIAL PILOT] ANIME Original Japanese]
[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 10-05-2019 21:05 ]
Zijn er meer mensen hierzo die One punch man 2 een beetje vinden tegenvallen?
Hij heeft na 6 afleveringen amper screen time (met actie) gehad.
ora et labora
En dat zal ook steeds minder worden, de manga heeft een hele lage focus op onze One Punch Manmrc4nl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:37:
Ik wist niet dat seizoen 2 al uit was, bedankt voor de tip.mrc4nl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:37:
Zat zelf even te zoeken waar ik dit kon kjiken. Het lijkt erop dat s1 op netflix te vinden is en s2 op crunchyroll.
Anoniem: 224360
Ja, beetje. Het gaat zo traag voor m'n gevoel. Al blijft ik de humor wel geweldig vinden.mrc4nl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:37:
Ik vind vooral het verschil in stijl jammer, er zit nu een andere studio achter (J.C.Staff) dan voorheen (Madhouse) en dat is merkbaar aan alle kanten.mrc4nl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:37:
Ja het ziet er allemaal nog ongeveer het zelfde uit, maar het voelt anders - vooral de actie scenes.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Chibi reviews verwoordt het goed. Ook hij gaf in begin aan dat het niveau van seizoen 1 nooit gehaald zou worden omdat dat een dreamteam was die eraan gewerkt had. Tot nu toe was seizoen 2 nog goed te doen, maar de barsten beginnen nu wel erg groot te worden. Ik kan er nog steeds om lachen en kijk er nog steeds naar uit, maar het gevoel van spanning is er niet.D4NG3R schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 01:06:
[...]
Ik vind vooral het verschil in stijl jammer, er zit nu een andere studio achter (J.C.Staff) dan voorheen (Madhouse) en dat is merkbaar aan alle kanten.
Ja het ziet er allemaal nog ongeveer het zelfde uit, maar het voelt anders - vooral de actie scenes.
Seizoen 2 is absoluut goed (Heck, nog steeds ruimschoots beter dan de gemiddelde anime binnen dit genre) maar een gebrek aan spanning/impact is inderdaad het goede woord voor wat er mist.Dr.Roelski schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:46:
[...]
Chibi reviews verwoordt het goed. Ook hij gaf in begin aan dat het niveau van seizoen 1 nooit gehaald zou worden omdat dat een dreamteam was die eraan gewerkt had. Tot nu toe was seizoen 2 nog goed te doen, maar de barsten beginnen nu wel erg groot te worden. Ik kan er nog steeds om lachen en kijk er nog steeds naar uit, maar het gevoel van spanning is er niet.
Het verhaal is nog altijd dikke prima, maar de actie laat zo weinig emotie(s) zien.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Vind het persoonlijk ook maar tegenvallen. Het verhaal is nu blijkbaar "Saitama zit in de kleedkamer en er gebeuren random zaken buiten".
Gelukkig is er weer Attack on Titan. Ander genre, maar dit seizoen het weet de spanning goed vast te houden IMO.

Gelukkig is er weer Attack on Titan. Ander genre, maar dit seizoen het weet de spanning goed vast te houden IMO.
_██_
(ಠ_ృ)
Als dat meer screentime voor Tatsumaki en Fubuki betekent, vind ik dat prima.Atomsk schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:55:
Vind het persoonlijk ook maar tegenvallen. Het verhaal is nu blijkbaar "Saitama zit in de kleedkamer en er gebeuren random zaken buiten".
Ik kom voor het eerst in dit topic en alleen vanwege One Punch Man. Waar je seizoen 1 iedere aflevering goede humor en gevechten had wordt dat in seizoen 2 helaas wat meer afgewisseld door meer opbouw in het verhaal. Ik vraag me dan ook af hoeveel afleveringen seizoen 2 zal gaan bevatten. Het seizoen begon overigens wel erg sterk, maar dat toernooi heeft de snelheid er een beetje uit gehaald.D4NG3R schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:55:
[...]
Seizoen 2 is absoluut goed (Heck, nog steeds ruimschoots beter dan de gemiddelde anime binnen dit genre) maar een gebrek aan spanning/impact is inderdaad het goede woord voor wat er mist.
Het verhaal is nog altijd dikke prima, maar de actie laat zo weinig emotie(s) zien.
Aflevering 8 was in ieder geval weer prima en het einde was werkelijk fantastisch. Ik kan niet wachten op aflevering 9 waarin het hopelijk niet anders kan dan dat we Saitama weer in volle glorie gaan aanschouwen.
Ik vond het een zeer vermakelijke serie, een van de weinige sinds tijden. Een tweede seizoen is ook nog zeker nodig, want er moet nog veel opgehelderd wordenPsyonara schreef op woensdag 3 april 2019 @ 01:24:
12 episodes, de laatste is op 26 juni.3raser schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:47:
[...]
Ik vraag me dan ook af hoeveel afleveringen seizoen 2 zal gaan bevatten.
[ Voor 23% gewijzigd door JerX op 04-06-2019 09:20 ]
Anoniem: 594061
Iemand nog meer fan van RPG-achtige manga's?
Momenteel ben ik Tower of God aan het lezen, iedere week wachten nu.
Maar, de nieuwe aanwinst is toch echt de Manwha, genaamd: Solo Leveling.
Zeer enthousiast en de art is prachtig.
Voor iedereen die dit niet kent, maar wel geïnteresseerd is in RPG-manga's: You are very welcome!
Momenteel ben ik Tower of God aan het lezen, iedere week wachten nu.
Maar, de nieuwe aanwinst is toch echt de Manwha, genaamd: Solo Leveling.
Zeer enthousiast en de art is prachtig.
Voor iedereen die dit niet kent, maar wel geïnteresseerd is in RPG-manga's: You are very welcome!
Aan de andere kant is dat ook een beetje het plot achter de serie: Supersterke helden vechten tegen supersterke vijanden terwijl Saitama ergens anders mee bezig is en even niet kan helpen.Atomsk schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:55:
Vind het persoonlijk ook maar tegenvallen. Het verhaal is nu blijkbaar "Saitama zit in de kleedkamer en er gebeuren random zaken buiten".![]()
En dan moet waarschijnlijk ook wel. Als Saitama overal tegelijkertijd kon zijn, dan was er geen conflict. Alle tegenstanders zouden in no-time van de kaart geveegd worden. Niet echt een interessant verhaal.Stoelpoot schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:29:
[...]
Aan de andere kant is dat ook een beetje het plot achter de serie: Supersterke helden vechten tegen supersterke vijanden terwijl Saitama ergens anders mee bezig is en even niet kan helpen.
Serieus? Dan zijn er nog maar 4 afleveringen te gaan! Dan is er nog heel wat verhaallijn af te ronden in die tijd. De monster association moet nog worden verslagen en Garou loopt ook nog vrolijk rond.
De manga is hier ook nog mee bezig3raser schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:34:
[...]
Serieus? Dan zijn er nog maar 4 afleveringen te gaan! Dan is er nog heel wat verhaallijn af te ronden in die tijd. De monster association moet nog worden verslagen en Garou loopt ook nog vrolijk rond.
Er komt hopelijk een S3 en daar zal wel wat tijd overheen gaan.
Vergeet de webcomic niet, die is nog een stuk verderJerX schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:18:
[...]
De manga is hier ook nog mee bezigAthans, ik ga niks verklappen!
Er komt hopelijk een S3 en daar zal wel wat tijd overheen gaan.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wat leuk een Anime en Manga topic
Ik ben zelf momenteel bezig met Yamato 2202 en Black Clover, vooral de remakes van Yamato zijn echt goed gemaakt. Mijn favoriete genre is toch wel Mecha en heb dan ook alles gezien van Gundam, Yamato, Votoms etc.
Ik ben zelf momenteel bezig met Yamato 2202 en Black Clover, vooral de remakes van Yamato zijn echt goed gemaakt. Mijn favoriete genre is toch wel Mecha en heb dan ook alles gezien van Gundam, Yamato, Votoms etc.
Wie kan mij helpen? Wie weet een betrouwbare plek om de volgende figurines te halen?
Figuarts Zero - Sasuke Uchiha Susanoo
Figuarts Zero - Itachi Uchiha Susanoo
Deze beelden samen maken een geweldige figure maar een fatsoenlijke winkel ervoor vinden die in het in Nederland kan krijgen is lastig. Daarnaast wordt het wel via Amazon en AliExpress aangeboden maar ik verwacht dat dit veelal namaak is van de Bandai Figuarts reeks waarbij je eigenlijk niet goed weet wat voor kwaliteit je koopt.
Figuarts Zero - Sasuke Uchiha Susanoo
Figuarts Zero - Itachi Uchiha Susanoo
Deze beelden samen maken een geweldige figure maar een fatsoenlijke winkel ervoor vinden die in het in Nederland kan krijgen is lastig. Daarnaast wordt het wel via Amazon en AliExpress aangeboden maar ik verwacht dat dit veelal namaak is van de Bandai Figuarts reeks waarbij je eigenlijk niet goed weet wat voor kwaliteit je koopt.
Nieuw seizoen van Shokugeki no Souma aangekondigd. Komt in oktober.
Verder wat trailermateriaal voor het 4e seizoen van HeroAca (ook oktober):
Verder wat trailermateriaal voor het 4e seizoen van HeroAca (ook oktober):
Oktober wordt mooi.
Nieuw seizoen van shokugeki is fijn.
Nieuw seizoen van shokugeki is fijn.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ahhh wist niet eens dat deze topic er was! Amazing.
Ik zit nu zelf uiteraard One Punch Man seizoen 2 te kijken, Fairy Tail Final 2019, My Hero Academia zit ik ook te wachten op seizoen 4.
Kimetsu no Yaiba zekers aan te raden!
Ik volg er aardig welke nog bezig zijn of zit te wachten op volgend seizoen, zal als ik op me werk ben even het lijstje hierop zetten die ik nu kijk, misschien dat jullie ze nog niet kennen.
Ik zit nu zelf uiteraard One Punch Man seizoen 2 te kijken, Fairy Tail Final 2019, My Hero Academia zit ik ook te wachten op seizoen 4.
Kimetsu no Yaiba zekers aan te raden!
Ik volg er aardig welke nog bezig zijn of zit te wachten op volgend seizoen, zal als ik op me werk ben even het lijstje hierop zetten die ik nu kijk, misschien dat jullie ze nog niet kennen.
[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 17-06-2019 06:58 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Oktober wordt inderdaad goed, naast Hero Academia en Shokugeki zit ik met smart te wachten op het nieuwe seizoen van Nanatsu no Taizai en Psycho pass 3
Oh ja, bijna vergeten:
Ik kijk momenteel de volgende series en wachtend op volgende seizoenen:
- One punch man seizoen 2. (Ongoing)
- Kenja no Mago seizoen 1. (Ongoing)
- Fairy Tail 2018 (Ongoing)
- Mob Psycho 100 seizoen 3 - verwacht?
- Tensei shitara slime datta ken seizoen 2 - verwacht?
- Tate no Yuusha no Nariagari seizoen 1 (Ongoing)
- Black Clover seizoen noppes maar is nog steeds Ongoing. (Episode 87 en verder)
- Kimetsu no Yaiba seizoen 1 (Ongoing)
- Mayonaka no Occult Koumuin seizoen 1 (Ongoing)
- My Hero academia wachtend op seizoen 4.
- Dragon ball heroes (Ongoing)
- Dororo (Ongoing) Episode 22 nu.
All time favo:
- How not to summon a Demon (Helaas bleef dit maar bij 1 seizoen)
- Overlord seizoen 4...wacht nog steeds, laatste nieuws kreeg ik te horen nieuwe anime begint 2021...?!?
- Berserk 2016 helaas 2 seizoenen maar en uiteraard een open einde, of seizoen 3 komt is maar de vraag.
- The seven deadly sins, deze kijk ik op Netflix ook alles van gezien al. Weet niet of er nog meer komt, laatste was een nieuw film van uitgekomen 2019 die er ook op staat.
- Baki allemaal al gezien.
- Magi Adventure of Sinbad, helaas maar 1 seizoen van deze.
- Sword art online (1 van de favo's) had gelezen dat er een film komt rond oktober dit jaar.
- Blue Excorsist helaas maar 1 seizoen van gekomen.
- Charlotte ook helaas maar 1 seizoen van gekomen.
- Uiteraard wie kent hem niet, Bleach! 366 episodes en 3 films.
- Alles van Dragon Ball uiteraard!
En nog veel meer om op te noemen die ik gezien heb.
Ik kijk momenteel de volgende series en wachtend op volgende seizoenen:
- One punch man seizoen 2. (Ongoing)
- Kenja no Mago seizoen 1. (Ongoing)
- Fairy Tail 2018 (Ongoing)
- Mob Psycho 100 seizoen 3 - verwacht?
- Tensei shitara slime datta ken seizoen 2 - verwacht?
- Tate no Yuusha no Nariagari seizoen 1 (Ongoing)
- Black Clover seizoen noppes maar is nog steeds Ongoing. (Episode 87 en verder)
- Kimetsu no Yaiba seizoen 1 (Ongoing)
- Mayonaka no Occult Koumuin seizoen 1 (Ongoing)
- My Hero academia wachtend op seizoen 4.
- Dragon ball heroes (Ongoing)
- Dororo (Ongoing) Episode 22 nu.
All time favo:
- How not to summon a Demon (Helaas bleef dit maar bij 1 seizoen)
- Overlord seizoen 4...wacht nog steeds, laatste nieuws kreeg ik te horen nieuwe anime begint 2021...?!?
- Berserk 2016 helaas 2 seizoenen maar en uiteraard een open einde, of seizoen 3 komt is maar de vraag.
- The seven deadly sins, deze kijk ik op Netflix ook alles van gezien al. Weet niet of er nog meer komt, laatste was een nieuw film van uitgekomen 2019 die er ook op staat.
- Baki allemaal al gezien.
- Magi Adventure of Sinbad, helaas maar 1 seizoen van deze.
- Sword art online (1 van de favo's) had gelezen dat er een film komt rond oktober dit jaar.
- Charlotte ook helaas maar 1 seizoen van gekomen.
- Uiteraard wie kent hem niet, Bleach! 366 episodes en 3 films.
- Alles van Dragon Ball uiteraard!
En nog veel meer om op te noemen die ik gezien heb.
@Xtr3me4me Tensei shitara slime datta ken krijgt een nieuw seizoen in 2020 is reeds aangekondigd. Ik ben benieuwd hoe ze een 4e seizoen van overlord willen gaan voormgeven aangezien het nu niet meer echt klopt in vergelijking tot de Light novel, Berserk kunnen we lang op gaan wachten met de snelheid waarmee de manga uit komt.
Kijk daar klopt me hartje een stukje sneller van. Seizoen 2 van Tensei shitara slime datta ken.Pagman schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:15:
@Xtr3me4me Tensei shitara slime datta ken krijgt een nieuw seizoen in 2020 is reeds aangekondigd. Ik ben benieuwd hoe ze een 4e seizoen van overlord willen gaan voormgeven aangezien het nu niet meer echt klopt in vergelijking tot de Light novel, Berserk kunnen we lang op gaan wachten met de snelheid waarmee de manga uit komt.
Ik heb geen idee hoe ze dat willen doen met seizoen 4 van Overlord met de anime. Maar hoop echt zo dat seizoen 4 komt, want vind het toch echt wel de bruutste MMO anime genre Overpowered die er is.
Uiteraard heb je meerdere ervan zoals: In another world with my mobile en SAO. Maar Overlord is en blijft toch echt wel
Ben benieuwd waar je dit heb gelezen. De laatste (en enige) film is al een tijdje uit en in oktober komt de 2de helft van seizoen 3Xtr3me4me schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:49:
Is een 2de seizoen van uit 2017.Xtr3me4me schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:49:
[ Voor 23% gewijzigd door Poenzkie op 17-06-2019 12:26 ]
Ja van BE klopt, keek even niet verder dan me neus lang is, die zag ik idd ook staan en bleek ik ook al te hebben gezien.Poenzkie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:24:
[...]
Ben benieuwd waar je dit heb gelezen. De laatste (en enige) film is al een tijdje uit en in oktober komt de 2de helft van seizoen 3
[...]
Is een 2de seizoen van uit 2017.
Euhm van SAO zag ik ergens op het internet rondstruinen, maar neem deze dingen altijd met een korreltje zout. Totdat ik het pas op de officiele site zal zien staan of op crunchyroll.
Maar ik kijk al mijn anime op knip. Illegale streams willen we hier niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2019 20:38 ]
Het 2e seizoen staat inmiddels op Netflix, hier was ik zelf toevallig gisteren mee begonnen.Xtr3me4me schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:49:
Hier heb ik nu 3 afleveringen van gezien, hoop dat die nog wel beter wordt, anders is het wel een teleurstelling..
Attack on Titan is hier tot nu toe ook weinig besproken, maar het nieuwe seizoen is ook weer erg goed!
[ Voor 12% gewijzigd door ikbenerniet op 17-06-2019 19:32 ]
Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.