Hoe kijk je die? Kan het echt nergens vinden...
Dat is de methode waar wij hier niet over mogen spreken maar vermoedelijk lenen ze hem van het internetmefjoew schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:18:
[...]
Hoe kijk je die? Kan het echt nergens vinden...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Beiden :-)Tweakmans schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:41:
[...]
One Piece of One Punch Man? Dat zijn namelijk twee erg verschillende reeksen.
Lenen niet, wel een VPNTouchdomex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:42:
[...]
Dat is de methode waar wij hier niet over mogen spreken maar vermoedelijk lenen ze hem van het internet
Mag Jdrama hier ook? Ik vroeg me af via wat voor weg ik Hanzawa Naoki met vertaling zou kunnen kijken. Ik heb wat stukjes op YouTube kunnen vinden die overtuigden, maar via wat voor weg ik het nu echt kan kijken weet ik nog niet. Op CrunchyRoll zie ik het iig niet staan
.
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Ik kijk op het moment een oude serie 'Monster' ik moet zeggen dat ik het misschien wel de beste anime vind die ik ooit gezien heb. Zoveel lagen en diepgang en een prachtige artstyle, ik dacht een tijdje dat ik de echte parels wel gezien had, niet dus.
Monster, de schrijver Naoki Urasawa is ook ongeloof goed. Planetes en 20th Century Boys zijn ook geweldige manga's. Helaas is van 20th Century Boys geen anime, alleen 3 films.Nature schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:13:
Ik kijk op het moment een oude serie 'Monster' ik moet zeggen dat ik het misschien wel de beste anime vind die ik ooit gezien heb. Zoveel lagen en diepgang en een prachtige artstyle, ik dacht een tijdje dat ik de echte parels wel gezien had, niet dus.
Bedankt voor de tip, ik heb nog 30 afl te kijken maar ik ben op vakantie in Griekenland met mijn vriendin. Het liefst zou ik een marathon houden, maar dat kan ik haar niet aan doen.😊JerX schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Monster, de schrijver Naoki Urasawa is ook ongeloof goed. Planetes en 20th Century Boys zijn ook geweldige manga's. Helaas is van 20th Century Boys geen anime, alleen 3 films.
Ik wist niet dat deze mangas door 1 persoon waren gemaakt. Ik heb de mangas niet gelezen maar wel de anime / films gezien en ik vind ze allemal goed. (ok de films worden op een gegeven moment iets minder, maar heb wel veel van de sfeer genoten)
Ik zou monster sowieso aan ieder aanraden die wel van thrillers houdt en planets is zeker een aanrader voor liefhebbers van sci-fi.
Ik zou monster sowieso aan ieder aanraden die wel van thrillers houdt en planets is zeker een aanrader voor liefhebbers van sci-fi.
Geen idee of deze anime hier al aangekaart is, maar just in case doe ik het ook.
Made in Abyss, wat een gaaf verhaal.zeg, en erg mooie muziek erbij wat mooi samen gaat met de scenes.
Geef deze anime 4/5
Made in Abyss, wat een gaaf verhaal.zeg, en erg mooie muziek erbij wat mooi samen gaat met de scenes.
Geef deze anime 4/5
Belangrijker: het verhaal en met name de serieuzere scenes stroken niet echt met de schattige tekenstijl. Ik was positief verrast, wilde het in de eerste instantie kijken als sneller wegkijker maar uiteindelijk was het een van de beste series van dat seizoen. En de origin story van Mitty/Nanachi...Unknown Alien schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:26:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Was zeker een goeie anime! Nu hopen op een S2!NMe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:54:
[...]
Belangrijker: het verhaal en met name de serieuzere scenes stroken niet echt met de schattige tekenstijl. Ik was positief verrast, wilde het in de eerste instantie kijken als sneller wegkijker maar uiteindelijk was het een van de beste series van dat seizoen. En de origin story van Mitty/Nanachi...
Dit dus, zeker voordat het airen begon had ik er niets over gelezen aangezien het plaatje op Anichart mij meer deed denken aan een of andere kindershow dan wat anders, maar holy shit wat had ik dat fout.NMe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:54:
[...]
Belangrijker: het verhaal en met name de serieuzere scenes stroken niet echt met de schattige tekenstijl. Ik was positief verrast, wilde het in de eerste instantie kijken als sneller wegkijker maar uiteindelijk was het een van de beste series van dat seizoen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Kill la Kill spel aangekondigd, maar nog weinig info beschikbaar op dit moment.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het was zeker te verwachten dat er een game van zou verschijnen, alleen jammer dat Arc Systemworks erachter zit. Had echter liever gezien dat Platinum Games ermee aan de slag zou gaan. Maar goed al met al ben ik blij dat er een game van komt.RayNbow schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:03:
Kill la Kill spel aangekondigd, maar nog weinig info beschikbaar op dit moment.
Nu hopen dat het zo lekker over-the-top is als de serie zelf
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Weet iemand toevallig welke Nederlandse vervoerder bestellingen bij Amazon.co.jp afhandelt? Dan kan ik namelijk even uitzoeken wat voor afhandelingskosten ik rekening mee moet houden en hoe ik met een optimale prijs wat boekjes kan halen.
En hoezo kan ik daar niet met mijn account inloggen dat bij Amazon.de, Amazon.co.uk en Amazon.com wel gewoon werkt
?
En hoezo kan ik daar niet met mijn account inloggen dat bij Amazon.de, Amazon.co.uk en Amazon.com wel gewoon werkt
The Morose Mononokean TV Anime Gets 2nd Season 

Bij m'n laatste bestellingen heeft Amazon JP DHL gebruikt.Bananenplant schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:24:
Weet iemand toevallig welke Nederlandse vervoerder bestellingen bij Amazon.co.jp afhandelt?
@RayNbow het lijkt er dus op dat je gewoon moet zorgen dat je per bestelling onder de EUR 22 blijft...? Ik zag dat ze ¥800 per bestelling plus ¥300 per item rekenen. Boekjes kosten rond de ¥600, nog eens even gaan rekenen dan.
@Bananenplant, dat was bij m'n laatste 2 bestellingen niet mogelijk. 😅
M'n laatste bestelling was al 18k yen zonder shipping- en importkosten:
M'n laatste bestelling was al 18k yen zonder shipping- en importkosten:

Gelimiteerde versie van Xenoblade 2 OST (nummer 1809 van de 2000).
Hmm, dat durf ik niet zo te zeggen. Die laatste twee bestellingen waren snel en binnen een week binnen... maar ik weet niet meer welke verzendwijze ik had gekozen (verzendkosten van beide bestellingen was ongeveer een tientje).Hoe lang duurt het doorgaans voordat een bestelling bezorgd wordt?
Ik heb gisteren Batman Ninja gezien.
De film was qua animatie heel erg mooi en behoort zeker tot de mooiste animatiefilms die ik heb gezien. Helaas vond ik het verhaal totaal niet boeiend en vaak ook nog eens zwaar overdreven. Het was in ieder geval niet wat ik verwacht had.
Ik hoop wel dat er in de toekomst meer films uitkomen met dezelfde visuele stijl.
De film was qua animatie heel erg mooi en behoort zeker tot de mooiste animatiefilms die ik heb gezien. Helaas vond ik het verhaal totaal niet boeiend en vaak ook nog eens zwaar overdreven. Het was in ieder geval niet wat ik verwacht had.
Ik hoop wel dat er in de toekomst meer films uitkomen met dezelfde visuele stijl.
Batman Ninja was wel een aparte ervaring, ik had hem gekeken nadat ik een review/bespreking over die film had gezien van TFS. Als je van te voren niet weet wat je te wachten staat kun je uit het verhaald gehaald worden, wat op zicht al niet zo sterk was. De personages waren wel heerlijk over de top.avec_style schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:13:
Ik heb gisteren Batman Ninja gezien.
Het tweede deel van de Godzilla anime op Netflix is te bekijken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hier enkel nog maar deel 1 -_-NitroX infinity schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:01:
Het tweede deel van de Godzilla anime op Netflix is te bekijken.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Het heeft een tijdje geduurd, maar er is weer nieuws rondom de Eva films. Deeltje 4 zou in 2020 moeten verschijnen.
Ondertussen ben je alweer vergeten wat er is gebeurd, laat staan met al die mindfucks lolRayNbow schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:08:
Het heeft een tijdje geduurd, maar er is weer nieuws rondom de Eva films. Deeltje 4 zou in 2020 moeten verschijnen.
IK heb de afgelopen week: The Ancient Magus Bride (Mahou Tsukai no Yome) er in een week doorheen gejaagd.
Een pracht serie van 24 afleveringen. De tekenstijl kon mij erg bekoren.
Maar het belangrijkste is het verhaal. Ze nemen de tijd om dit te vertellen en ook om de karakters tot leven te brengen.
Al met al een aanrader wat mij betreft.
Linkje: http://anidb.net/perl-bin...b.pl?show=anime&aid=12942
Maar het belangrijkste is het verhaal. Ze nemen de tijd om dit te vertellen en ook om de karakters tot leven te brengen.
apollo13
Die serie is inderdaad absoluut de moeite waard. Had je ook de 3-delige prequel/OVA gekeken (Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito)? Die is minstens zo goed.apollo13 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:52:
IK heb de afgelopen week: The Ancient Magus Bride (Mahou Tsukai no Yome) er in een week doorheen gejaagd.
Ik heb de 2e film in de Godzilla trilogie bekeken op Netflix en was een beetje teleurgesteld. Het leek wat op de 1e film en die was al niet bijster goed.
Heeft iemand hier hem al gezien?
Heeft iemand hier hem al gezien?
nope ik heb de eerste er al halverwege afgezet:P
Hmm ik ben bang dat Overlord te sadisties word...
En ik zocht een grappig anime zoals konosuba en vond "Denpa Onna To Seishun Otoko" wel goed.
En ik zocht een grappig anime zoals konosuba en vond "Denpa Onna To Seishun Otoko" wel goed.
Ik heb pas: One Punch Man, gezien.raro007 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:34:
Hmm ik ben bang dat Overlord te sadisties word...
Droge humor en over the top actie, misschien iets voor jou?
apollo13
Nichijou vond ik echt heel, heel erg grappig. De titel betekent "dagelijks leven", maar in deze serie zit er een wel een wat aburdistisch sausje overheen.raro007 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:34:
Ook Secret Lives of High School Boys vond ik om te lachen.
Tijd voor een nieuwe Anime voor mij, ik houd van 'menskarakters' met vechtskills. Een 'normaal iemand' met grote krachten dus. DBZ was mij op een gegeven moment iets te veel, steeds nieuwe levels
Leuke anime's die ik al heb gezien:
- Bleach (afgelopen)
- Naruto (afgelopen)
- One Piece (volg ik nog)
- Dragon Ball Z (ben ik wel op afgehaakt)
- Full Metal Alchemist (afgelopen)
- Boku No Hero Academia (is geloof ik nu S02 van uit?)
- Death Note (afgelopen)
- Attack on Titan (komt ook S02 van uit)
- One Punch Man (komt ook S02 van uit)
- Fairy Tail (is helaas te snel geëindigd)
- Hunter x Hunter (afgelopen)
- Swort Art Online (was vermakelijke film, de series daarvoor gemist)
- Mob Psycho 100 (afgelopen)
Iemand goede ideeën gebaseerd op bovenstaande lijst? Geeft niks als ik nog 100 afleveringen moet terugkijken, liever dat dan een serie die net is begonnen en die straks na 1 seizoen al weer 'van de buis' is
- Bleach (afgelopen)
- Naruto (afgelopen)
- Death Note (afgelopen)
Iemand goede ideeën gebaseerd op bovenstaande lijst? Geeft niks als ik nog 100 afleveringen moet terugkijken, liever dat dan een serie die net is begonnen en die straks na 1 seizoen al weer 'van de buis' is
[ Voor 8% gewijzigd door President op 09-09-2018 09:38 ]
Van deze series wordt momenteel seizoen 3 uitgezonden.President schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:37:
Je zou Gintama is kunnen proberen maar dat is eigenlijk meer komedie met af en toe gevechten maar die zijn wel erg goed.President schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:37:
Tijd voor een nieuwe Anime voor mij, ik houd van 'menskarakters' met vechtskills. Een 'normaal iemand' met grote krachten dus. DBZ was mij op een gegeven moment iets te veel, steeds nieuwe levels
- Bleach (afgelopen)
- Naruto (afgelopen)
- Death Note (afgelopen)
Wat dat betreft heeft het wel iets weg van One Punch Man
Wel veel afleveringen en net zoals Bleach DBZ en One Piece origineel een manga in shounen jump.
Hamatore vond ik zelf ook wel vermakelijk
Toaru Majutsu no Index en Toaru Kagaku no Railgun
zijn ook wel de moeite waard als je van dit genre houdt komt geloof ik ook nog een nieuw seizoen van dit jaar of begin volgend jaar.
Als je iets verder kijkt wel hetzelfde genre maar niet met vechten
Shokugeki no Soma battle serie met koken in plaatst van vechten iets
En natuurlijk sport anime dat is ook vaak dezelfde formule als shounen series. Koruke no Basket is daar wel een leuk voorbeeld van maar zo heb je er meer
Veel meer komedie dan actie en de actie scenes zijn nou niet echt geweldig, vond de laatste Arc erg slecht. Nu de Arc bijna achterwege is word het weer leuk, weer terug naar de humor!Dexmael schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:27:
[...]
Je zou Gintama is kunnen proberen maar dat is eigenlijk meer komedie met af en toe gevechten maar die zijn wel erg goed.
Wel veel afleveringen en net zoals Bleach DBZ en One Piece origineel een manga in shounen jump.
Eentje waar ik heb van kunnen genieten is Ajin: Demi-human (https://en.wikipedia.org/wiki/Ajin:_Demi-Human) De boeken heb ik nog niet gelezen. Maar de anime was wel goed.
Je hebt gelijk ik heb dit voorjaar voor het laatst gekeken en ik was ook niet zo onder de indruk van deze laatste arc maar daarentegen bijna alle eerdere arcs waarin voornamelijk actie voor komtt zoals Benizukura Shinsengumi rebellion, Yoshiwara en Four Devas vond ik prima te kijken.JerX schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:18:
[...]
Veel meer komedie dan actie en de actie scenes zijn nou niet echt geweldig, vond de laatste Arc erg slecht. Nu de Arc bijna achterwege is word het weer leuk, weer terug naar de humor!
Maar deze eind arc deed het voor mij ook niet beetje te dik aangezet ofzo. Zal het nog wel kijken als het seizoen is afgelopen zodat ik het binnen 2 weken af kan kijken ofzo na meer dan 300 afleringen kunnen die laatste paar ook nog wel
Misschien ook leuk: Beelzebub:Dexmael schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:27:
[...]
Je zou Gintama is kunnen proberen maar dat is eigenlijk meer komedie met af en toe gevechten maar die zijn wel erg goed.
Hamatore vond ik zelf ook wel vermakelijk
Toaru Majutsu no Index en Toaru Kagaku no Railgun
zijn ook wel de moeite waard als je van dit genre houdt komt geloof ik ook nog een nieuw seizoen van dit jaar of begin volgend jaar.
Als je iets verder kijkt wel hetzelfde genre maar niet met vechten
Shokugeki no Soma battle serie met koken in plaatst van vechten iets
En natuurlijk sport anime dat is ook vaak dezelfde formule als shounen series. Koruke no Basket is daar wel een leuk voorbeeld van maar zo heb je er meer
https://myanimelist.net/anime/9513/Beelzebub?q=beelzebub
Ik vond hem zeer leuk (met name in begin), maar smaken verschillen natuurlijk.
Yuru Camp en Hinamatsuri zijn unaniem mijn AOTS 
Voor diegenen die terugverlangen naar retro video games en arcades is High Score Girl een aanrader
Voor diegenen die terugverlangen naar retro video games en arcades is High Score Girl een aanrader
Iemand Goblin Slayer al gezien ? Zojuiste het allereerste deel gezien maar het is een lange tijd geleden dat een Anime mij al vanaf Ep1 gelijk te pakken had.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ah, toen ik op vakantie was, heeft een Kickstarter-project iets opgeleverd. 

16 januari 2019 komt Dragon Ball Super: Brolly uit, onlangs is een nieuwe teaser verschenen:
[YouTube: Dragon Ball Super: Broly - Official Trailer #2 (Subbed) | NYCC 2018]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Anoniem: 1126187
Goblin Slayer is de nieuwe shittttt.
Aflevering 2 staat online en damn, dat wordt een hele gave anime om te volgen.
Wat meer info is altijd handig. vandaar: [YouTube: Goblin Slayer Is Not THAT Bad.]Anoniem: 1126187 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:47:
apollo13
Is het geklaag hierover serieus een ding..? Het is media, als het je niet aanstaat kijk je het niet.apollo13 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
Wat meer info is altijd handig. vandaar: [YouTube: Goblin Slayer Is Not THAT Bad.]
Ik vind Goblin Slayer tot nu toe prima te kijken, al is het maar omdat ik het other world/medieval thema leuk vind. Vooral die met een lekker realistisch/duistere achtergrond (Grimgar).
Ga je lekker druk maken om een animatie.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 18-10-2018 16:09 ]
Idd, waar mensen zich al niet druk over maken..... het is maar een anime folks.D4NG3R schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:05:
[...]
Is het geklaag hierover serieus een ding..? Het is media, als het je niet aanstaat kijk je het niet.
Ik vind Goblin Slayer tot nu toe prima te kijken, al is het maar omdat ik het other world/medieval thema leuk vind. Vooral die met een lekker realistisch/duistere achtergrond (Grimgar).
Ga je lekker druk maken om een animatie.
Iemand zijn hoofd eraf haken is geen probleem, maar als het maar iets over seks gaat schreeuwt men het van de daken dat dit ongewenst is...get a life.
Vond die knakker die de video maakte het prima uitleggen.
[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 18-10-2018 16:17 ]
apollo13
Ah die ben ik nu aan het kijken, tikkeltje te sloom in mij opinieapollo13 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:52:
De eerste aflevering was sterk zoals verwacht van White Fox. Nadat ik de manga gelezen had vraag ik me af of ze dit zo vol kunnen houdenAnoniem: 1126187 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:47:
Want om het verhaal zelf is het niet te doen, het gaat bijna alleen om het uitroeien van de kwaadaardige goblins door de badass MC (en zijn party). Maar toch vind ik het om de een of andere reden een keigoede anime
Ik wacht op S04 bij Attack on Titan, ik zou zeggen doe Attack on Titan S03...President schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:37:
- Bleach (afgelopen)
- Naruto (afgelopen)
- Death Note (afgelopen)
de Japanse versie komt toch in december?Lasmibalsingh schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:14:
16 januari 2019 komt Dragon Ball Super: Brolly uit, onlangs is een nieuwe teaser verschenen:
Anoniem: 1126187
Als reactie op F. Scaglietti (Ik weet niet hoe ik persoonlijk reageer)
Ik dacht dat op zondag nog een aflevering van AoT zou komen..
Heel jammer haha.
Maar gelukkig had ik iets gelezen van 24 nieuwe episodes in 2019.
Hopend dat het waar is, ik heb er zin in namelijk.
Ik dacht dat op zondag nog een aflevering van AoT zou komen..
Heel jammer haha.
Maar gelukkig had ik iets gelezen van 24 nieuwe episodes in 2019.
Hopend dat het waar is, ik heb er zin in namelijk.
@F. Scaglietti @Anoniem: 1126187: Seizoen 3 van AoT is in tweeën opgesplitst. Aflevering 50 komt in april.
Ik had niet verwacht dat ik zo van 'Goblin Slayer' zou genieten, maar ik zit er helemaal in.

Shikata ga nai.
Ik heb gisteren de nieuwe Bleach film gezien die op Netflix staat. (live-action, dus geen anime)
Netflix heeft inmiddels een aantal anime series verfilmd en die zijn tot nu toe geen succes gebleken. Bleach doet het vergeleken die films een stuk beter. Ik geef de film wel een voldoende, maar echt goed is het ook weer niet.
Ik heb in het verleden met veel plezier naar de anime serie gekeken en heb zelfs een tijdje de manga gevolgd en was dus ook benieuwd met wat ze zouden doen met de film.
Ze hebben het begin van het verhaal verfilmd. Je ziet dus hoe Ichigo een shinigami wordt en je leert al een aantal karakters kennen die later een grotere rol gaan spelen zoals Chad.
Ze hebben het verhaal behoorlijk versimpeld, maar dat moet ook want anders past het niet in een film. Ik vond de special effects behoorlijk meevallen en op sommige momenten ook wel goed. Het is toch vrij moeilijk om alles 1 op 1 over te nemen uit de anime.
Het einde voelt trouwens wel aan als een afgesloten verhaal met de optie op een vervolg. (en dat zou cool zijn want dan krijg je Soul society te zien).
Als je Bleach op je lijstje had staan dan raad ik je toch aan om meteen maar de anime te bekijken want die blijft veel beter. Deze film is wel aardig om te zien voor de fans, maar ik miste hier en daar toch wel wat diepgang.
Netflix heeft inmiddels een aantal anime series verfilmd en die zijn tot nu toe geen succes gebleken. Bleach doet het vergeleken die films een stuk beter. Ik geef de film wel een voldoende, maar echt goed is het ook weer niet.
Ik heb in het verleden met veel plezier naar de anime serie gekeken en heb zelfs een tijdje de manga gevolgd en was dus ook benieuwd met wat ze zouden doen met de film.
Ze hebben het begin van het verhaal verfilmd. Je ziet dus hoe Ichigo een shinigami wordt en je leert al een aantal karakters kennen die later een grotere rol gaan spelen zoals Chad.
Ze hebben het verhaal behoorlijk versimpeld, maar dat moet ook want anders past het niet in een film. Ik vond de special effects behoorlijk meevallen en op sommige momenten ook wel goed. Het is toch vrij moeilijk om alles 1 op 1 over te nemen uit de anime.
Het einde voelt trouwens wel aan als een afgesloten verhaal met de optie op een vervolg. (en dat zou cool zijn want dan krijg je Soul society te zien).
Als je Bleach op je lijstje had staan dan raad ik je toch aan om meteen maar de anime te bekijken want die blijft veel beter. Deze film is wel aardig om te zien voor de fans, maar ik miste hier en daar toch wel wat diepgang.
Door deze film ben ik de anime gaan kijkenavec_style schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:24:
Ik heb gisteren de nieuwe Bleach film gezien die op Netflix staat. (live-action, dus geen anime)
Het enige wat ik jammer vind aan Bleach is het laatste seizoen, die is echt overbodig.
Dit is de eerste anime verfilming dat ik echt goed vind, de effecten / gevechten die in de anime zitten weten ze heel goed over te brengen in de film.
Ik gok dat er wel een 2e film komt met meer diepgang , dit was gewoon een test om te kijken of het aanslaat.
Als ze dit zouden doen bij dragonball z
Goblin Slayer is leuk om te kijken, zo ook Tensei Shitara Slime Datta Ken.
Voor de rest is dit seizoen weer erg matig....
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
die Rurouni Kenshin trilogy vond ik best ook nog wel meevallen qua live verfilming.whiner schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:37:
[...]
Dit is de eerste anime verfilming dat ik echt goed vind, de effecten / gevechten die in de anime zitten weten ze heel goed over te brengen in de film.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Daarvan heb ik laatst nog de eerste film opnieuw gekeken (nadat ik de Bleach verfilming gekeken had). Ik wilde weten of ik qua verfilming Kenshin alsnog boven Bleach zou plaatsen (antwoord: ja; ik vind dat men te veel in de Bleach film probeerde te proppen waardoor sommige zaken veel minder impact hebben).azz_kikr schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:55:
[...]
die Rurouni Kenshin trilogy vond ik best ook nog wel meevallen qua live verfilming.
vond je deze 3 niks aan?Terryb47 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:52:
Goblin Slayer is leuk om te kijken, zo ook Tensei Shitara Slime Datta Ken.
Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai(hier had ik charlotte gevoel bij)
Uchi no Maid ga Uzasugiru!
Karakuri Circus ( minder leuk maar wel te doen)
rest is niet mijn ding
Countly Loaaaaaaaaaaaaaad, countly loaaaaad
Die films waren serieus goed.azz_kikr schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:55:
[...]
die Rurouni Kenshin trilogy vond ik best ook nog wel meevallen qua live verfilming.
Een Japanner heeft mij verteld; een Japanse anime live film moet je niet serieus nemen. Zo zijn ze niet opgezet, het zijn cosplay films en niet meer dan dat. Sinds dien kijken dit soort films voor mij makkelijker weg
[ Voor 43% gewijzigd door JerX op 07-11-2018 08:44 ]
Vaak sla ik de ED van een anime over... maar dit seizoen volg ik een serie waarbij ik niet wegzap tijdens de ED...
...kom ik er net achter dat het (een cover van) een bestaand nummer is uit 1990. O_O
(Akanesasu Shoujo / Kowarekake no Radio)
...kom ik er net achter dat het (een cover van) een bestaand nummer is uit 1990. O_O
Yes! Zoals verwacht is de Dr. Stone anime aangekondigd! De Manga is erg verfrissend en leuk om te lezen, weer is wat anders dan al die Shounen meuk!
All’s right with the world: Neon Genesis Evangelion is coming to @Netflix. pic.twitter.com/2pQ1lG1h9e
— Netflix Geeked (@NetflixGeeked) 27 november 2018

Betreft de originele serie + 2 films als ik de comments zo even doorstruin.
[ Voor 33% gewijzigd door mambo No5 op 27-11-2018 06:28 ]
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Nice, blijft een topper heb hier ergens zelfs nog de complete boxset die ik destijds vanuit verweggistan heb laten over komen, wat een gedoe was dat vroeger zeg, moest je naar de winkel nummers door geven, winkel weer de distributeur bellen in europa, nee helaas dan maar Amerika, ook niks toen uit Azie laten komen.mambo No5 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 06:27:
[Embed]
![]()
Betreft de originele serie + 2 films als ik de comments zo even doorstruin.
Al mijn "Manga" DVD's heb ik dan ook gewoon nog
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Momenteel bij Zavvi.com deze aanbieding: 4 for £30 Manga Blu-ray
https://www.zavvi.com/blu-ray/offers/manga/4-for-30.list
Misschien dat er iets voor je bij zit.
https://www.zavvi.com/blu-ray/offers/manga/4-for-30.list
Misschien dat er iets voor je bij zit.
apollo13
YES, A NEW GHOST IN THE SHELL ANIME IS COMING.
— Netflix Geeked (@NetflixGeeked) 8 december 2018
Ghost in the Shell: SAC_2045 will be directed by Appleseed’s Shinji Aramaki and Ghost in the Shell: Stand Alone Complex’s Kenji Kamiyama. On @Netflix in 2020!
*desire to explore the true meaning of human consciousness intensifies* pic.twitter.com/MgKzX2KydQ
Productio IG neemt schijnbaar de animatie weer op zich, sooo.. * mambo No5 is excited.
please don't fuck it up,, please?
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik ben op zoek naar een nieuwe anime om te volgen.
Ik ben een groot fan van naruto shippuden en bleach. Het liefst kijk ik dan ook een anime die daar op lijkt.
Wat ik vooral gaaf vind aan die series zijn de 'powerups'. Ichigo die steeds nieuwe krachten ontdekt etc en hetzelfde geldt natuurlijk voor Naruto.
Zijn er anime series die jullie mij op dat gebied kunnen aanraden? Bedankt alvast
Ik ben een groot fan van naruto shippuden en bleach. Het liefst kijk ik dan ook een anime die daar op lijkt.
Wat ik vooral gaaf vind aan die series zijn de 'powerups'. Ichigo die steeds nieuwe krachten ontdekt etc en hetzelfde geldt natuurlijk voor Naruto.
Zijn er anime series die jullie mij op dat gebied kunnen aanraden? Bedankt alvast
De typische "Shounen" categorie dus. Denk aan One Piece, Fairy Tail, Hunter X Hunter, Dragonball, My Hero Academia etc.jaihel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:19:
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik ben op zoek naar een nieuwe anime om te volgen.
https://www.anime-planet.com/anime/tags/shounen
Wellicht dat Gurren Laggann wat voor je is?
Dankjewel, ik wist niet dat er een hele categorie aan besteed wasJerX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:41:
[...]
De typische "Shounen" categorie dus. Denk aan One Piece, Fairy Tail, Hunter X Hunter, Dragonball, My Hero Academia etc.
https://www.anime-planet.com/anime/tags/shounen
En ja wat voor een! Al niet een van de populairste categorieënjaihel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:03:
[...]
Dankjewel, ik wist niet dat er een hele categorie aan besteed was
Welke uit de shouzen categorie kan je mij aanbevelen?JerX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:49:
[...]
En ja wat voor een! Al niet een van de populairste categorieënWe moeten nog steeds een keer onze TS updaten met deze categorieën.
Hmmm... ligt er een beetje aan wat je zoekt. Iets met zwaarden of speciale vage krachten? Ik vind Hero Academia erg leuk, is wel iets anders dan Naruto of Bleach. Uiteraard is er een bad guy, maar het speelt zich toch (typisch) af op een school en je ziet hoe de leerling groeien.jaihel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:56:
[...]
Welke uit de shouzen categorie kan je mij aanbevelen?
Overigens Gurren Lagann is echt vet, maar veel mensen die net Anime kijken niet weg gelegd. Voornamelijk omdat erg "wacky" is en men dit niet meteen kan waarderen (geldt ook voor Gintama).
Er zijn ook wat "sport" shounen, ipv krachten spreken we over technieken
Maar goed een typische shounen (en meest populaire) om mee te beginnen is One Piece. Inmiddels zijn die 867 episodes ver, dus een Watch guide is wel aan te raden.
En ja Dragonball Z (of zelfs dragonball de prequel) is toch wel een must als Nederlander?
Thanks!JerX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:06:
[...]
Hmmm... ligt er een beetje aan wat je zoekt. Iets met zwaarden of speciale vage krachten? Ik vind Hero Academia erg leuk, is wel iets anders dan Naruto of Bleach. Uiteraard is er een bad guy, maar het speelt zich toch (typisch) af op een school en je ziet hoe de leerling groeien.
Overigens Gurren Lagann is echt vet, maar veel mensen die net Anime kijken niet weg gelegd. Voornamelijk omdat erg "wacky" is en men dit niet meteen kan waarderen (geldt ook voor Gintama).
Er zijn ook wat "sport" shounen, ipv krachten spreken we over techniekenHajimo No Ippo, een box anime, dat wil je blijven kijken...
Maar goed een typische shounen (en meest populaire) om mee te beginnen is One Piece. Inmiddels zijn die 867 episodes ver, dus een Watch guide is wel aan te raden.
En ja Dragonball Z (of zelfs dragonball de prequel) is toch wel een must als Nederlander?
Dragonball Z heb ik vroegah trouw uit school gekeken. En later nog eens
Dragonball Super heb ik ook gekeken, vond ik persoonlijk wel wat minder dan DBZ maar Jiren maakte een hoop goed.
One piece heb ik vaak over gehoord, maar 867 episodes.. Dat is erg veel
Daar ben ik ooit mee begonnen.. En toen mee gestopt haha, die ga ik indd maar weer oppakken (ben bij afl 9).JerX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:06:
Nou ja de kerst op de taart dan; Full Metal Alchemist: Brotherhood
The seven deadly sins lijkt me ook wel goed btw
Ja die is ook leuk en op Netflixjaihel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:14:
[...]
Daar ben ik ooit mee begonnen.. En toen mee gestopt haha, die ga ik indd maar weer oppakken (ben bij afl 9).
The seven deadly sins lijkt me ook wel goed btw
De afgelopen dagen begonnen met Baki op Netflix. Vond het best leuk. Lekker over the top vechtende karakters.
Twee grote minpunten echter. De ondertiteling is om te huilen zo slecht. En het seizoen heeft maar 10 afleveringen die op geen enkele wijze een afgerond geheel vormen. Beetje onderzoek leert dat het seizoen idd ergens middenin een storyarc stopt. Hele rare keuze om dat zo te doen.
Twee grote minpunten echter. De ondertiteling is om te huilen zo slecht. En het seizoen heeft maar 10 afleveringen die op geen enkele wijze een afgerond geheel vormen. Beetje onderzoek leert dat het seizoen idd ergens middenin een storyarc stopt. Hele rare keuze om dat zo te doen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ah hier ben ik naar benieuwd, toch wel eens lekker om Anime's via Netflix te kijken. Zijn de Subs in het Engels misschien beter? Ik vond de Nederlandse subs voor Seven Deadly Sins waren ook verschrikkelijkMalfunctions schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:35:
De afgelopen dagen begonnen met Baki op Netflix. Vond het best leuk. Lekker over the top vechtende karakters.
Netflix heeft wel vaker diepbedroefde Nederlandse ondertiteling. Daarom kijk ik alleen maar met engelse ondertiteling. Dat is meestal een heel stuk beter.
Anime kijk ik om die reden ook met engelse ondertiteling. Ik heb seven deadly sins niet uitgekeken maar ik vond de engelse ondertiteling best goed.
Wat wel grappig is is dat Trigun dan weer geen engelse ondertiteling heeft maar alleen nederlands en frans. Overigens is de nederlandse ondertiteling wel vrij goed (hier en daar een paar kleine missers maar je stoort je er niet te veel aan)
Anime kijk ik om die reden ook met engelse ondertiteling. Ik heb seven deadly sins niet uitgekeken maar ik vond de engelse ondertiteling best goed.
Wat wel grappig is is dat Trigun dan weer geen engelse ondertiteling heeft maar alleen nederlands en frans. Overigens is de nederlandse ondertiteling wel vrij goed (hier en daar een paar kleine missers maar je stoort je er niet te veel aan)
Ik heb de Netflix subs sowieso maar op Engels staan tegenwoordig, de Nederlandse vertalingen zijn vaak om te huilen.JerX schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:59:
[...]
Ah hier ben ik naar benieuwd, toch wel eens lekker om Anime's via Netflix te kijken. Zijn de Subs in het Engels misschien beter? Ik vond de Nederlandse subs voor Seven Deadly Sins waren ook verschrikkelijk
Ik heb net The Heroic Legend of Arslan afgekeken op Netflix en ben nu elders aan S2 begonnen. Best een toffe serie die me ontzettend aan Fire Emblem games doet denken op de één of andere manier.
Zo seizoen afgelopen en het beste vond ik wel goblin slayer, begin creepy maar einde was top!
Nieuw seizoen begint met preair van Tate no Yuusha no Nariagari, en die ziet er fantastisch uit.
Nieuw seizoen begint met preair van Tate no Yuusha no Nariagari, en die ziet er fantastisch uit.
Ik las even verkeerd en dacht dat S2 op Netflix stond.ErikT738 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:25:
[...]
Ik heb de Netflix subs sowieso maar op Engels staan tegenwoordig, de Nederlandse vertalingen zijn vaak om te huilen.
Ik heb net The Heroic Legend of Arslan afgekeken op Netflix en ben nu elders aan S2 begonnen. Best een toffe serie die me ontzettend aan Fire Emblem games doet denken op de één of andere manier.
Fire Emblem nooit gespeeld, maar vind het een toffe serie.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik had die bijna op mijn skip-lijst gezet maar toen zag ik dat de artwork best goed was dus uiteindelijk toch maar toegevoegd.raro007 schreef op maandag 31 december 2018 @ 20:59:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Je zult er geen spijt van krijgen!NMe schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:32:
[...]
Ik had die bijna op mijn skip-lijst gezet maar toen zag ik dat de artwork best goed was dus uiteindelijk toch maar toegevoegd.
Teminste de eerste ep was gaaf..
Nee helaas, al waren ze vrij makkelijk te vinden.Malfunctions schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:22:
[...]
Ik las even verkeerd en dacht dat S2 op Netflix stond.![]()
Fire Emblem nooit gespeeld, maar vind het een toffe serie.
Nu nog 3 jaar wachten tot de manga bij is zodat ik het verhaal verder kan volgen
De Fire Emblem spellen beginnen meestal met een verbannen/gevluchte jonge noble en een overpowered knight als eerste units dus vandaar dat ik ze op elkaar vond lijken.
Ja, ik ook. Wanneer je het profiel van een vertaler eens opzoekt, blijkt ook dat het doodleuk om EN->NL vertalers gaat. Dan krijg je dus een vertaling van een vertaling. Het mag allemaal niks kosten blijkbaar.ErikT738 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:25:
[...]
Ik heb de Netflix subs sowieso maar op Engels staan tegenwoordig, de Nederlandse vertalingen zijn vaak om te huilen.
The world in colors op Amazon prime is trouwens ook wel een leuke serie. Heel traag en slice of life, maar goed gedaan.
_██_
(ಠ_ృ)
Waar kan ik my hero academia kijken?
Ik heb net een abonnement genomen op crunchyroll, maar vervolgens zie ik dat deze serie niet beschikbaar is in mijn (onze) regio.
Wat zijn de alternatieven? En heeft crunchyroll dit met veel series? Anders is het mij het geld niet echt waard..
Ik heb net een abonnement genomen op crunchyroll, maar vervolgens zie ik dat deze serie niet beschikbaar is in mijn (onze) regio.
Wat zijn de alternatieven? En heeft crunchyroll dit met veel series? Anders is het mij het geld niet echt waard..
Niet, en om die reden bezoek ik nog altijd een bepaalde miauwende site om series welke niet beschikbaar zijn te kunnen kijken.. Zowel Funimation als CR bieden veel series niet aan in onze regio.jaihel schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:20:
Ik kijk momenteel Yuru Camp (Laid Back Camp) en wauw wat is deze leuk - het comfort smelt er vanaf. 
* D4NG3R zocht een leuke iyashikei en heeft raak geslagen.
* D4NG3R zocht een leuke iyashikei en heeft raak geslagen.
[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 12-01-2019 02:32 ]
Ik vond het met gemak leukste serie van het seizoen, misschien wel van het jaar zelfs. Je zou bijna willen gaan kamperen in je uppieD4NG3R schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 02:17:
Ik kijk momenteel Yuru Camp (Laid Back Camp) en wauw wat is deze leuk - het comfort smelt er vanaf.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik ben een heel eind met My Hero Academy (ep.44) maar ik moet me echt motiveren om het af te kijken.. Ben alvast op zoek naar een nieuwe shounen anime. Als ik een beetje google kom ik steeds Hunter X Hunter tegen. Ik ben een ontzettende fan van naruto en bleach, ligt dit een beetje in hetzelfde straatje?
Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.