Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:20

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
quote:
algalid schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:48:
en animatie dat net niet smooth genoeg is (in mijn ogen)
Een beetje hetzelfde als die 3D-animatie in Ajin en Berserk. Na een tijdje wen je eraan maar stiekem is 3D met cellshading nog niet ver genoeg gevorderd om een lekkere anime-stijl te krijgen...
quote:
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:41:
@Ray187
Van Seven deadly sins is er al een ova uit en 2de seizoen komt dit jaar uit, dacht ik in februari/maart uit.
Die nieuwe afleveringen worden op dit moment in Japan uitgezonden. Geen idee wanneer ze op Netflix komen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:57
quote:
NMe schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:57:
Een beetje hetzelfde als die 3D-animatie in Ajin en Berserk. Na een tijdje wen je eraan maar stiekem is 3D met cellshading nog niet ver genoeg gevorderd om een lekkere anime-stijl te krijgen...
Het monster Godzilla heeft ook last van frame drops, lijkt eerder 5fps ipv 24fps. Ik dacht dat het eerder voor games was maar nu dus voor anime haha.

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2018
quote:
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:41:
@Ray187
Van Seven deadly sins is er al een ova uit en 2de seizoen komt dit jaar uit, dacht ik in februari/maart uit.
AHhh dat is mooi :)

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wat kijkt Mahoutsukai no Yome toch heerlijk weg. Echt een originele anime. Het heeft een langzame pace, maar dat past goed bij het verhaal. Je wordt meegenomen in allerlei mooie belevenissen. Van droevige verhalen tot hartverwarmende momenten, met een vleugje humor. Tegelijk is het een lust voor het oog. En Silky O+

Violet Evergarden wil ik nog een keer aan beginnen. Toen ik de trailer voor het eerst zag was ik meteen verkocht, maar door de hele hype is mijn interesse wat afgezakt.

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-01 22:13
Ik wil wat meer anime gaan kijken, is het aanbod van Crunchyroll een beetje toereikend voor een absolute anime beginner?

• fub
  • Laatst online: 18-01 15:08
quote:
Jochem Boom schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:04:
Ik wil wat meer anime gaan kijken, is het aanbod van Crunchyroll een beetje toereikend voor een absolute anime beginner?
Jazeker wel -- CR heeft een breed aanbod. In de topicstart staan een aantal 'aanrader-series'. Als je naar iets specifieks op zoek bent, dan kunnen we je vast ook wel verder helpen. :)

• Jochem Boom
Snelle reactie! Ik heb een trial afgesloten en ga het topic doorspitten voor tips.

• Ray187
  • Laatst online: 15-12-2018
quote:
Jochem Boom schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:26:
Snelle reactie! Ik heb een trial afgesloten en ga het topic doorspitten voor tips.
Leuke anime die zover ik weet op CR staan,

Agame no kill
Hunter x hunter
Full metal alchemist
Black clover
The seven deadly sins
Ushio to Tora
Inuyasha

Wat grove/bloederige anime

Berserk
ZOdiac war

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
quote:
G_Dragon schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:30:
Wie heeft zoals elke zondag , afgelopen zondag weer DB Super gezien en wat vond je ervan?

Zelf vond het ik een beestaflevering die ik nu onderhand al 3 keer heb gezien :

spoiler: title
De hele episode zit vol met gevechten en lekker veel actie, eindelijk een keer veel met Jiren vs Goku & Vegeta, Dyspo Vs Frieza die gelijk even flink op zijn flikker krijgt na het gebruik van zijn staart, Gohan & Piccolo vs Toppo die zonder moeite een Kamehameha overleeft..

Vegeta die een soort van Super Saiyan blue 2 transformatie laat zien nadat die op zijn Pride word getriggerd en dan vervolgens weer ontzettend hard gestraft word, vond dat echt wel een brute scene!
Wel jammer dat ze een poosje stoppen na aflevering 131.

• D4NG3R
  • Laatst online: 15:17

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Jochem Boom schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:26:
Wat voor genre's houd je van? :)
quote:
jaaoie17 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Ik ben er allang blij mee dat ze de arc in ieder geval netjes afronden. Genoeg anime gaat opeens in hiatus midden in een arc..

D4NG3R wijzigde deze reactie 27-01-2018 12:27 (27%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-01 15:53
quote:
[...]

Opzich is even een pauze tussendoor ook wel goed voor nieuwe ideen

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18-01 14:48

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
[...]

Van mij MilkyCowBall Super stoppen. Tournament Arc is wel aardig, maar nou niet echt bijzonder.. Vegeta werd helemaal lens geslagen tijdens de Tournament en opeens een ass pull
spoiler:
SS2 Blue
.. maar goed dit hebben we al eerder gezien tijdens met DBS.. (Trunks anyone?).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Jacco-M
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10:34
quote:
[...]

Zeker jammer, maar misschien goed dat ze zich hierna weer wat meer op andere characters kunnen focussen (e.g. Gohan) i.p.v Goku saves the day again. Al vind ik de aandacht voor no.17 wel echt goed deze laatste arc. En die vage power bumps zoals van kualifa.

Jacco-M wijzigde deze reactie 29-01-2018 11:20 (9%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Hier geen mensen die iets hebben met de nieuwe Cardcaptor Sakura? :$ :+

Lees hier er heel weinig over :P

Vind het zelf weer net zo leuk als voorheen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• s0ulmaster
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 00:51
quote:
JerX schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:42:
[...]
Van mij MilkyCowBall Super stoppen. Tournament Arc is wel aardig, maar nou niet echt bijzonder.. Vegeta werd helemaal lens geslagen tijdens de Tournament en opeens een ass pull

spoiler:
SS2 Blue

Ik vind de tournament arc aan de ene kant wel erg tof. Veel actie, veel ontwikkeling van karakters en veel aandacht voor nieuwe karakters.

Aan de andere kant ontwikkelen een heleboel personages zich zo'n belachelijke manier dat het eigenlijk afbreuk doet aan de jarenlange ontwikkeling die sommige main karakters hebben doorgemaakt.

spoiler:
Was het niet zo dat er na SS god SS aka SS blue niks meer nieuws zou komen? Ik moet ook zeggen dat ik weinig transformatie aan Vegeta heb gemerkt anders dan dat zijn haar en aura net een ander blauw kleurtje hebben. Doet me meer denken aan de fase van SS1 naar die SS 'buffel'

edit: de aflevering van gisteren had wel een interessante wending die ik nog niet zo goed kan plaatsen. Ben wel benieuwd waarom Toppo hiervoor "gekozen" heeft.

s0ulmaster wijzigde deze reactie 29-01-2018 11:33 (7%)

Without magic smoke, it ain't broken!

• fub
quote:
Touchdomex schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:26:
Hier geen mensen die iets hebben met de nieuwe Cardcaptor Sakura? :$ :+

Lees hier er heel weinig over :P

Vind het zelf weer net zo leuk als voorheen :P
Eerste aflevering gekeken, en hij ging zo op het "to-watch" lijstje. Ik vind het ook heel erg knap dat het modern aanvoelt (met je mobiele telefoon naar de UK bellen is geen uitzonderlijke bezigheid), maar dat de sfeer van het origineel (toch ook al weer 20 jaar oud!) intact blijft.

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
fub schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Eerste aflevering gekeken, en hij ging zo op het "to-watch" lijstje. Ik vind het ook heel erg knap dat het modern aanvoelt (met je mobiele telefoon naar de UK bellen is geen uitzonderlijke bezigheid), maar dat de sfeer van het origineel (toch ook al weer 20 jaar oud!) intact blijft.
Zeker! Blijft mij ook verbazen. Wel moet ik zeggen dat ik wat dingen lijk te missen dus moet ergens wat verhaallijnen nog weer opnieuw kijken. Ik denk dat ik voornamelijk de films mis.

Wel fijn dat ik hem nu netjes elke week tussendoor kan kijken. Als je het gaat bingen dan gaat het mis bij mij :P
:+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-01 16:35
quote:
JerX schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:42:
[...]

spoiler:
SS2 Blue
Dat van trunks was anders, het was meer dat hij richting SS Blue ging niet de volgende stap in SS Blue.
Deze nieuwe vorm heeft ook nog geen officiële naam.

Na de break van DBS zal er waarschijnlijk een film gaan uitkomen ergens richting december. Ik verwacht niet dat komende break het einde zal zijn, waarschijnlijk gaan ze wachten tot de manga bij is en dat ze weten wat het volgende is wat er gaat gebeuren.

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
Ass pull dus.

Dbs is vanwege zijn nostalgische gehalte leuk om te kijken, maar het verhaal laat wel steken vallen.

O ja news flash de universums zijn helemaal niet vernietigd.

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
quote:
edit: de aflevering van gisteren had wel een interessante wending die ik nog niet zo goed kan plaatsen. Ben wel benieuwd waarom Toppo hiervoor "gekozen" heeft.
Ik snap niet dat tie niet meteen die vorm aannam. Daarvoor had hij steeds moeite met goku.
quote:
JerX schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Ass pull dus.

Dbs is vanwege zijn nostalgische gehalte leuk om te kijken, maar het verhaal laat wel steken vallen.

O ja news flash de universums zijn helemaal niet vernietigd.
Hoe weet je dat met die universums?

jaaoie17 wijzigde deze reactie 29-01-2018 18:59 (38%)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
jaaoie17 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Ik snap niet dat tie niet meteen die vorm aannam. Daarvoor had hij steeds moeite met goku.

[...]

Hoe weet je dat met die universums?
Niet, maar aangezien het huidige niveau...

• Jochem Boom
quote:
D4NG3R schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Wat voor genre's houd je van? :)
Ik kijk nu One Piece, wat ik heel leuk en luchtig vindt, maar ook wel op het randje van te kinderachtig. Cowboy Bebop vond ik supervet qua stijl en verhaal. Verder vind ik al het Studio Ghibli werk mooi.

Qua `gewone` series kijk ik veel sitcom achtige (netflix-originals)series, zoals Friends, How I Met Your Mother etc. Maar ook serieuzer drama en thriller series en films. Actie kijk ik ook wel bij vlagen, heb al het Marvel spul wel gezien, maar daar ligt niet echt m'n interesse.

• G_Dragon
quote:
s0ulmaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:28:
[...]

spoiler:
Dit is zijn god form, alleen wat mij opviel waren de markings op zijn borstkast. Alsof het een soort spell of iets is, aangezien geen enkele andere god deze markings krijgt. Ik vond het eigelijk best zielig voor frieza wat er allemaal gebeurde, ondanks hij een badguy is.

Volgende week zijn preview zag er niet goed uit voor Vegeta & wat gaat Frieza nog doen? hij is namelijk nog niet dood of uitgeschakeld, zal die zo kwaad worden en opnieuw transformeren?

• s0ulmaster
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:34:
[...]

spoiler:
Dit is zijn god form, alleen wat mij opviel waren de markings op zijn borstkast. Alsof het een soort spell of iets is, aangezien geen enkele andere god deze markings krijgt. Ik vond het eigelijk best zielig voor frieza wat er allemaal gebeurde, ondanks hij een badguy is.

Volgende week zijn preview zag er niet goed uit voor Vegeta & wat gaat Frieza nog doen? hij is namelijk nog niet dood of uitgeschakeld, zal die zo kwaad worden en opnieuw transformeren?
spoiler:
Ik snap dat dat Toppo z'n god form is. Maar iemand die sinds het introduceren van het karakter zich als justice warior gedraagd die nu ineens god of destruction in spe is snap ik niet helemaal. Iets met motieven enzo. Ik hoop niet dat freeza nog wat gaat doen, maar als ik het toernooi zo zie vermoed ik idd nog een wending, waar ik persoonlijk niet zo op zit te wachten.

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17-01 15:40
quote:
s0ulmaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:42:
[...]

spoiler:
Ik snap dat dat Toppo z'n god form is. Maar iemand die sinds het introduceren van het karakter zich als justice warior gedraagd die nu ineens god of destruction in spe is snap ik niet helemaal. Iets met motieven enzo. Ik hoop niet dat freeza nog wat gaat doen, maar als ik het toernooi zo zie vermoed ik idd nog een wending, waar ik persoonlijk niet zo op zit te wachten.
Ik denk dat ze freeza helemaal vergeten en hierdoor goku toch wint omdat hij het gewoon volhoud tot het einde, goku kan niet winnen maar wel oneindig alles ontwijken in zijn Super form.
Lekker anticlimax.

• s0ulmaster
quote:
whiner schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat ze freeza helemaal vergeten wordt en hierdoor goku toch wint omdat hij het gewoon volhoud tot het einde, goku kan niet winnen maar wel oneindig alles ontwijken in zijn Super form.
Lekker anticlimax.
Haha dat zal wel super kud zijn :p

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Modbreak:
Vragen om en linken naar torrentsites waarderen we hier niet echt. Ik heb wat posts verwijderd.

• algalid

• Lanfear89
  • Laatst online: 19-01 23:32
Ik herken het nummer niet, waar is het van? Scrap that, ik ben blind

Lanfear89 wijzigde deze reactie 09-02-2018 23:59 (27%)

• algalid
quote:
Lanfear89 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:55:
Ik herken het nummer niet, waar is het van? :)
Het is het piano theme van Yuri on Ice, een anime die gaat over..kunstschaatsen. Erg toepasselijk :)

• G_Dragon
Hoe vonden we afgelopen zondag de Episode van Dragonball Super?

spoiler:
vond het een mega mooie Episode waarin Vegeta alles gaf wat die in zich had en uiteindelijk zijn pride een grote deuk oploopt omdat die de kracht niet vind om Jiren te verslaan, helaas komen we nu bijna bij de slotfase van het tournooi/serie.

De nieuwe vorm van Goku ziet er veel belovend uit in de preview voor volgende week, de grote vraagtekens heb ik bij Frieza. Die kwam deze episode niet voor en ligt ergens nog lekker te slapen , wat gaat die nog voor een rol krijgen als die straks weer wakker word?

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-01 21:45
NO GAME NO LIFE ZERO (film) is nu uit best wel nice :)
zijn er plannen voor een nieuw season trouwens?
edit: of was die allang uit? :P

raro007 wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:13 (13%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
s0ulmaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Haha dat zal wel super kud zijn :p
spoiler:
Het verbaaste mij oprecht dat Vegeta die 'almost unobtainable Ultra Instinct' power niet in een paar afleveringen kon gebruiken om een einde aan deze arc te maken. :9
quote:
raro007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:12:
NO GAME NO LIFE ZERO (film) is nu uit best wel nice :)
zijn er plannen voor een nieuw season trouwens?
De film moet ik nog kijken, maar ik meende mij te herinneren dat een 2e seizoen niet zou komen vanwege ongenoegen tussen de schrijver en animatiestudio.

Al is dat wel iets wat ik echt jaren geleden heb gelezen, en ondertussen is er ook al een film uit dus wie weet.

D4NG3R wijzigde deze reactie 25-02-2018 17:21 (26%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• G_Dragon
Aankomende zondag krijgen we dan eindelijk Ultra instinct mastered zien :D, can't wait..

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17-01 15:40
quote:
G_Dragon schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:14:
Aankomende zondag krijgen we dan eindelijk Ultra instinct mastered zien :D, can't wait..
inderdaad, hierdoor kan het alleen maar tegenvallen helaas.

Ondanks alles, kijk ik iedere week weer uit naar een nieuwe aflevering.
Net als in de goede oude tijd met Dragon ball Z, waar ze een hele aflevering gebruikten om goku te laten opladen ;) , het duurde veel te lang maar zorgde wel voor spanning

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

quote:
G_Dragon schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:14:
Zojuist de aflevering gezien en ultra instinct mastered is awesome _/-\o_
spoiler:
Het moment dat Goku achter Jiren staat en die rode energy ball in zijn hand heeft :D

In de preview van de volgende aflevering blijkt Jiren ook nog een power up te hebben, dus dat gevecht is nog lang niet klaar.

Dit seizoen volg ik ook Miira no Kaikata. Heerlijk zoetsappig O+ Echt een feel good anime.

Bee.nl wijzigde deze reactie 04-03-2018 22:00 (13%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
Volgende week is er geen DBS:
March 4: Episode 129
March 11: Break
March 18: Episode 130
March 25: Episode 131
http://comicbook.com/anim...l-super-episode-tonight-/

En daarna is het afgelopen, want DBS is zijn tijd slot verloren aan GeGe no Kitaro.
http://comicbook.com/anim...-super-anime-ending-2018/

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:51
Gisteren A.I.C.O. Incarnation op Netflix gekeken. Heb er van genoten.

Ik las op de wiki van die serie dat Netflix in 2018, 30 nieuwe anime series zal releasen.

Mijn blog; Floating Points

• algalid
Ik vond AICO ook amusant. De anime is wel net iets te generisch om over 20 jaar nog in de lijstjes te staan.

Ik vraag me af of ze effectief aan 30 zullen komen, meer dan de helft is nog niet bekend, maar hier al een lijstje:

Cannon Busters,
Devilman Crybaby,
B: The Beginning,
Sword Guy: The Animation,
Lost Song,
Baki
stop-motion animated Rilakkuma Series (Working Title);
Knights of the Zodiac:
Saint Seiya, Kakegurui,
Fate/Apocrypha,
Children of the Whales
Godzilla
(Castlevania)

• s0ulmaster
Iemand hier al de spoilers van de laatste 2 afleveringen van dragon ball gezien? (staat op redit)

Ik toevallig wel, maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben :P

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:52
quote:
JerX schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:54:
Volgende week is er geen DBS:
March 4: Episode 129
March 11: Break
March 18: Episode 130
March 25: Episode 131
http://comicbook.com/anim...l-super-episode-tonight-/

En daarna is het afgelopen, want DBS is zijn tijd slot verloren aan GeGe no Kitaro.
http://comicbook.com/anim...-super-anime-ending-2018/
Jammer dat het zal ophouden maar dat toernooi begon al snel eentonig te worden. Wat dat betreft vond ik de zamasu saga veel leuker.

PSN: KADR777

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Het toernooi is inderdaad nogal uitgestrekt, zelfs voor DB's doen. Ik neem echter aan dat ze al geruime tijd wisten dat de serie (voor nu) ten einde kwam, en dat ze daarom de keuze hebben gemaakt om niet nog een super kleine arc na het toernooi te starten.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
quote:
Lasmibalsingh schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 17:37:
[...]

Jammer dat het zal ophouden maar dat toernooi begon al snel eentonig te worden. Wat dat betreft vond ik de zamasu saga veel leuker.
Terugkijkend naar de hele serie (afgezien van de laatste twee afleveringen dan) ben ik niet echt impressed.
  • De Battle of the Gods arc was nog slechter dan de film al was (geen echte dreiging en dus niet echt interessant).
  • De Resurrection F arc had nog wat kunnen zijn maar ook daar weer ontbrak de dreiging geheel ondanks dat het om de ultieme bad guy uit Dragon Ball ging.
  • Daarna het toernooi tegen Universe 6, dat viel gewoon aan alle kanten tegen. Geen bad guy, saaie gevechten, gewoon jammer - tot aan het gevecht tussen Goku en Hit, dat was met recht het hoogtepunt uit de serie.
  • De Zamasu/Goku Black arc was ook teleurstellend. Eindelijk een originele bad guy (soort van) maar nog steeds geen echte consequenties voor falen aangezien het allemaal in de toekomst speelt. En meer nog dan in de rest van de serie wordt er gewoon belachelijk omgegaan met power levels. Goku en Vegeta als SSJ Blue die geen kans maken en SSJ2 Trunks die eventjes de klus klaart? Right...
  • Dit recente toernooi. Eindelijk écht iets van dreiging, maar vervolgens vertaalt dat zich helemaal niet in de sfeer. En ook weer idiote progressie, zoals Universe 6 Saiyans die een week geleden nog niet van SSJ gehoord hadden en dan ineens SSJ2 worden tijdens het toernooi. Ultra Instinct is dan wel weer geinig maar compleet inspiratieloos wat betreft vorm, en bovendien voelt het een beetje als een makkelijke "out."
En dan heb ik het alleen nog maar over het verhaal. De animatie is ook bepaald niet om over naar huis te schrijven. Ik zou deze serie daadwerkelijk onder GT zetten op mijn ranglijst van Dragon Ball-series.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:06:
De animatie is ook bepaald niet om over naar huis te schrijven.
Ik moet zeggen dat dat tijdens de loop van de serie wel flink verbeterd is. Maar is het vergelijkbaar met het oude DBZ? Nee, absoluut niet.

• s0ulmaster
quote:
NMe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:06:
[...]

Terugkijkend naar de hele serie (afgezien van de laatste twee afleveringen dan) ben ik niet echt impressed.
  • De Battle of the Gods arc was nog slechter dan de film al was (geen echte dreiging en dus niet echt interessant).
  • De Resurrection F arc had nog wat kunnen zijn maar ook daar weer ontbrak de dreiging geheel ondanks dat het om de ultieme bad guy uit Dragon Ball ging.
  • Daarna het toernooi tegen Universe 6, dat viel gewoon aan alle kanten tegen. Geen bad guy, saaie gevechten, gewoon jammer - tot aan het gevecht tussen Goku en Hit, dat was met recht het hoogtepunt uit de serie.
  • De Zamasu/Goku Black arc was ook teleurstellend. Eindelijk een originele bad guy (soort van) maar nog steeds geen echte consequenties voor falen aangezien het allemaal in de toekomst speelt. En meer nog dan in de rest van de serie wordt er gewoon belachelijk omgegaan met power levels. Goku en Vegeta als SSJ Blue die geen kans maken en SSJ2 Trunks die eventjes de klus klaart? Right...
  • Dit recente toernooi. Eindelijk écht iets van dreiging, maar vervolgens vertaalt dat zich helemaal niet in de sfeer. En ook weer idiote progressie, zoals Universe 6 Saiyans die een week geleden nog niet van SSJ gehoord hadden en dan ineens SSJ2 worden tijdens het toernooi. Ultra Instinct is dan wel weer geinig maar compleet inspiratieloos wat betreft vorm, en bovendien voelt het een beetje als een makkelijke "out."
En dan heb ik het alleen nog maar over het verhaal. De animatie is ook bepaald niet om over naar huis te schrijven. Ik zou deze serie daadwerkelijk onder GT zetten op mijn ranglijst van Dragon Ball-series.
Ik ben het met je eens dat er in deze serie nog geen echte bad guy is geweest. Bijna alle characters die de potentie hadden om bad guy te zijn, worden na verloop gewoon te vriendelijk van aard. Ik heb nog weinig characters gehad waar ik echt een hekel aan kreeg, al hoewel black een aardig eind kwam.
Nou moet ik zeggen dat deze laatste arc ook niet echt aanleiding geeft om een super vilan te creëren. Het doel je universum te beschermen is eerder iets nobels dan iets kwaadaardigs.

De powerlevels en progressie van minderwaarde characters is al lang ver te zoeken. :/
Daar probeer is me al sinds BDZ niet meer aan te storen :+

Ondanks dat ik toch een aardige rij negatieve punten op kan noemen, kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat ik met veel plezier naar de serie gekeken heb.

On a side note: Goku heeft in deze serie nog geen enkel groot gevecht (waar consequenties aan zitten) gewonnen, voelt wel een beetje als een anti climax

massive HUGE spoiler
spoiler:
Ook nu gaat Goku niet winnen van Jiren

• NitroX infinity
Weer een serie gekeken; Children of the Whales. Wederom op Netflix.

Ook hier van genoten. In tegenstelling tot A.I.C.O. heeft deze serie een open einde en van mij mogen er nog wel wat seizoenen komen. Lijkt me een redelijk interessante wereld. Volgens de wiki komen er nog twee OVA's.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17:08

RayNbow

Kirika <3

*O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• fub
quote:
NitroX infinity schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:12:
Weer een serie gekeken; Children of the Whales. Wederom op Netflix.

Ook hier van genoten. In tegenstelling tot A.I.C.O. heeft deze serie een open einde en van mij mogen er nog wel wat seizoenen komen. Lijkt me een redelijk interessante wereld. Volgens de wiki komen er nog twee OVA's.
Geweldige serie is dat. De setting is zo super-interessant dat ik best nog wel zo'n serie zou kunnen kijken.
Zo af en toe zijn er series die zich onderscheiden vanwege de setting of het verhaal, en daarmee alle clichés doorbreken, en dit is er eentje van. Maar ook Land of the Lustrous/Houseki no Kuni valt voor mij in dezelfde categorie. Gewoon interessant en verfrissend om te zien.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11:02
Zo jammer dat DBS stopt, het kijkt zo heerlijk hersenloos weg.

Eeyup! As spoken by Big Macintosh

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
s0ulmaster schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:18:
[...]
massive HUGE spoiler
spoiler:
Ook nu gaat Goku niet winnen van Jiren
Die spoiler zat er goed naast :P

Volgens mij zat ook het hele animatie budget van de serie in episode 130 haha.

JerX wijzigde deze reactie 18-03-2018 11:20 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mob Psycho 100 seizoen 2 aangekondigd. *O*

• G_Dragon
quote:
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:17:
Zo jammer dat DBS stopt, het kijkt zo heerlijk hersenloos weg.
Het stopt niet , gaat alleen even een pauze tegemoed.

Afgelopen Episode was me er eentje pff.. wat een mindfuck moment aan het eind:

Het gevecht tussen Goku en Jiren verliep lekker vlot , uiteindelijk dat Goku zijn lichaam uitgeput raakt en Ultra Instinct zijn tol begon te eisen was te verwachten. Want hij was 2 episodes terug al uit zijn stamina en pushde zichzelf weer opnieuw naar dit nieuwe level.

De grootste mindfuck was voor mij dat Android 17 nog leefde en opstond alsof hij er de hele tijd had gelegen, terwijl na de grote blast / de grote gevechten erna nergens een lichaam of iets te bekennen was. Het word nu niet zo spannend meer wat er gaat gebeuren volgende week , ik voorspel dat frieza uiteindelijk de gene is die Jiren gaat uitschakelen.

Als de Formule 1 race van australie afgelopen is gelijk maar kijken hoe de finale eruit zal zien en of ik gelijk ga krijgen

G_Dragon wijzigde deze reactie 19-03-2018 10:15 (65%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
quote:
G_Dragon schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:59:
[...]

Het gevecht tussen Goku en Jiren verliep lekker vlot , uiteindelijk dat Goku zijn lichaam uitgeput raakt en Ultra Instinct zijn tol begon te eisen was te verwachten. Want hij was 2 episodes terug al uit zijn stamina en pushde zichzelf weer opnieuw naar dit nieuwe level.

De grootste mindfuck was voor mij dat Android 17 nog leefde en opstond alsof hij er de hele tijd had gelegen, terwijl na de grote blast / de grote gevechten erna nergens een lichaam of iets te bekennen was. Het word nu niet zo spannend meer wat er gaat gebeuren volgende week , ik voorspel dat frieza uiteindelijk de gene is die Jiren gaat uitschakelen.

Als de Formule 1 race van australie afgelopen is gelijk maar kijken hoe de finale eruit zal zien en of ik gelijk ga krijgen
spoiler:
of we krijgen platium frieza +)

• G_Dragon
quote:
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:53:
[...]

spoiler:
of we krijgen platium frieza +)
spoiler:
hahaha dat zou wat zijn, ik hoop toch wel dat na het toernooi Goku als een gek gaat zitten bunkeren :P

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
G_Dragon schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:59:
[...]

Jij noemt het mindfuck, ik noem het ass pull. Was te verwachten, alleen Frieza had veel geloofwaardiger geweest. Van Frieza wist je overigens 100% zeker dat die nog ergens was.

Ik blijf erbij dat alle universems er nog zijn, gewoon een motivatie middel. We zullen zien of het verhaal zo cheap is.

Verder is de toernooi arc wel vermakelijk en zijn er mooi geanimeerde gevechten geweest.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Jippie *O*

Tussen al dat Dragonball gepost is dit wel echt goed nieuws *O*

• G_Dragon
quote:
JerX schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:41:
[...]

Jij noemt het mindfuck, ik noem het ass pull. Was te verwachten, alleen Frieza had veel geloofwaardiger geweest. Van Frieza wist je overigens 100% zeker dat die nog ergens was.

Ik blijf erbij dat alle universems er nog zijn, gewoon een motivatie middel. We zullen zien of het verhaal zo cheap is.

Verder is de toernooi arc wel vermakelijk en zijn er mooi geanimeerde gevechten geweest.
Heb het even in een spoiler tag gezet want straks zijn er mensen die dit nog niet gezien hebben..

Van Frieza wist ik het inderdaad zeker dat die nog ergens was, alleen van Android 17 had ik het niet verwacht. Dacht dat ze hem echt dood lieten gaan, was namelijk al lang geleden dat een grote bekende char doodgegaan was in de serie.

Dat de universums er nog zijn ga ik wel vanuit, wie weet heb ik het mis.

Trouwens wat een baas actie van Mexico zeg haha, nu loopt Japan heerlijk te huilen.
De eerste keer dat ik het tegenkwam op Facebook had ik al zoiets van woow dat moeten ze in NL ook doen :o

G_Dragon wijzigde deze reactie 20-03-2018 08:47 (9%)

• G_Dragon
Hoe vonden we het eind van DB Super ? :)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:27:
Hoe vonden we het eind van DB Super ? :)
Te verwachte, maar de animatie was top.

• artificial_sun
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 05-01 20:53
Ik heb wel genoten van DBS, het was niet allemaal top notch maar dat is het meeste op tv niet. The Walking Dead gaat niet echt lekker, Game of Thrones het z'n flaws, the Good Doctor is niet prefect. Maar het is allemaal nog vele malen beter van GTST, the voice, en Helemaal het einde.

Ik ga er graag voor zitten met mijn bord op schoot of een zak chips.

Tacens SagittaII Tower en Tacens Ventus Ice reviews

• Lanfear89
  • Laatst online: 19-01 23:32
quote:
artificial_sun schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:43:
Maar het is allemaal nog vele malen beter van GTST, the voice, en Helemaal het einde.
Ja he, dat is makkelijk praten, alles is goed tov die bagger. Pak dan wat kwaliteit (hebben we die op de nederlandse TV? _O- ) om te vergelijken :P

• G_Dragon
quote:
artificial_sun schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:43:
Ik heb wel genoten van DBS, het was niet allemaal top notch maar dat is het meeste op tv niet. The Walking Dead gaat niet echt lekker, Game of Thrones het z'n flaws, the Good Doctor is niet prefect. Maar het is allemaal nog vele malen beter van GTST, the voice, en Helemaal het einde.

Ik ga er graag voor zitten met mijn bord op schoot of een zak chips.
Ben het met je eens over The Walking Dead , vind het zelf ergs slecht sinds de brute halve finale met de knuppel zonder spoilers te vermelden. Alsof ze sinds die brute actie opeens moesten dimmen, dit nieuw seizoen is wel langzaam weer de goede kant aan het opgaan.

DBS had voor mij een perfect eind met veel leuke easter eggs :) , wie had ooit durven dromen dat we Frieza en Goku samen zouden zien vechten!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:54:
spoiler:
DBS had voor mij een perfect eind met veel leuke easter eggs :) , wie had ooit durven dromen dat we Frieza en Goku samen zouden zien vechten!
Misschien even aan de [spoiler] tags denken, de aflevering is pas net uit. ;)

Anyhow, ik heb genoten van de laatste aflevering - als losstaande aflevering dan. Als afronding van het seizoen vind ik 'em wat tegenvallen.

Ik kijk trouwens erg uit naar het komende anime seizoen, veel van de vaste prik heeft weer een nieuw seizoen:

Steins;Gate 0
Boku no Hero Academia 3
Shokugeki no Souma 4

Al heb ik weinig vertrouwen in de anime, de novel van Sword Art Online Alternative was relatief goed.

D4NG3R wijzigde deze reactie 27-03-2018 15:05 (22%)

• G_Dragon
quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:57:
[...]

Anyhow, ik heb genoten van de laatste aflevering - als losstaande aflevering dan. Als afronding van het seizoen vind ik 'em wat tegenvallen.

Ik kijk trouwens erg uit naar het komende anime seizoen, veel van de vaste prik heeft weer een nieuw seizoen:

Steins;Gate 0
Boku no Hero Academia 3
Shokugeki no Souma 4

Al heb ik weinig vertrouwen in de anime, de novel van Sword Art Online Alternative was relatief goed.
Oh sorry, ik dacht dat ze niet meer nodig waren aangezien de episode alweer 3 dagen uit is!
Bedankt voor de reactie, want er zullen inderdaad altijd nog laatkomertjes zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:03:
[...]

Oh sorry, ik dacht dat ze niet meer nodig waren aangezien de episode alweer 3 dagen uit is!
Bedankt voor de reactie, want er zullen inderdaad altijd nog laatkomertjes zijn.
Er zullen ook genoeg mensen zijn die de Engelse dub volgen en nu best wel veel moeite moeten doen om geen spoilers te krijgen. :)

Heck.. Ik zag maandag op youtube alweer videos verschijnen in m'n feed die eigenlijk al spoilers waren..

• Ghehe
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-10-2018

Ghehe

Spinning Bunny :)

quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:57:
[...]

Steins;Gate 0
Boku no Hero Academia 3
Shokugeki no Souma 4

Ook nieuwe Tokyo Ghoul :Y

"Don't believe everything you read on the Internet"
- Abraham Lincoln

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Ghehe schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:12:
[...]

Ook nieuwe Tokyo Ghoul :Y
Ik vond het vorige seizoen ronduit teleurstellend, ga ik de nieuwe TG kijken? Ja, maar ik heb geen verwachtingen. :P

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09:13
Vond het wel een leuk einde van DBS, te verwachten natuurlijk.
spoiler:
Ook leuk dat Android 17 van ooit een superschurk in DBZ naar de 'redder' is getransformeerd. Zou Freeza ooit veranderen na dat einde :p
De animatie was wel echt top de laatste paar afleveringen! Nu wachten op de film (en waarschijnlijk weer een nieuwe deel/serie van Dragon Ball?)

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-01 21:45
Mahou Shoujo Ore  dat is het eerste keer dat ik een magical girl anime leuk vind...

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07-01 16:29
quote:
Musta schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:08:
Vond het wel een leuk einde van DBS, te verwachten natuurlijk.
spoiler:
Ook leuk dat Android 17 van ooit een superschurk in DBZ naar de 'redder' is getransformeerd. Zou Freeza ooit veranderen na dat einde :p
De animatie was wel echt top de laatste paar afleveringen! Nu wachten op de film (en waarschijnlijk weer een nieuwe deel/serie van Dragon Ball?)
Laatste aankondiging die ik over Toei heb gelezen is dat ze een hele afdeling voor Dragon Ball aan het opzetten zijn. Dit kan alleen maar komen door het grandioze succes van DBS.

https://www.animenewsnetw...ed-on-dragon-ball/.129582

• Akaendra
  • Laatst online: 18-01 16:22
Zuid Amerika is dan ook heel erg fan van Dragonball. Dragonball Fighterz heeft TOEI ook geen windeieren gelegd dus daar verwacht ik ook nog wel wat van.
Ga er maar van uit dat we na de film in december wel weer beginnen met een nieuwe serie, dat dus na de laatste Super arc plaatsvind.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:14
In ander nieuws: *O*

_██_
(ಠ_ృ)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
Haha zo Awesome! Heb de originele manga nog liggen!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:52
Iemand hier die op Netflix Violet Evergarden volgt? Ben wel enthousiast over deze nieuwe anime serie, visueel en kwa verhaal behoorlijk interessant al is het wel wat op een slakkengang zo nu en dan.

PSN: KADR777

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

quote:
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:47:
Iemand hier die op Netflix Violet Evergarden volgt? Ben wel enthousiast over deze nieuwe anime serie, visueel en kwa verhaal behoorlijk interessant al is het wel wat op een slakkengang zo nu en dan.
Nog niet, maar hij staat wel op mijn watchlist. Heel lang naar uitgekeken ivm met de verbluffende artwork, maar nog steeds niet aan begonnen. Eerst nog even FMA: Brotherhood afmaken.

Als je Violet Evergarden mooi vind, denk ik dat Mahoutsukai no Yome misschien ook wel wat voor je is. Fall 2017 anime die afgelopen weekend afgelopen was. Op z'n minst net zulke mooie artwork, prachtig verhaal en aandoenlijke karakters. Het heeft ook een langzame pace, maar dat past goed bij deze anime. Er hoort ook een 3-delige OVA bij die als prequel dient.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NitroX infinity
One-Punch Man is beschikbaar op Netflix *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:23
quote:
NitroX infinity schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:05:
One-Punch Man is beschikbaar op Netflix *O*
Ik zag hem open ook staan. zit alleen te wachten op S2 Season 1 was geniaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NitroX infinity
Het viel me wel trouwens op dat 'technical difficulties' eruit is gelaten. Niet het voorafgaande wat daartoe leidt, maar wel die scene zelf :?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• mduijvendijk
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16-01 21:59

mduijvendijk

Flying Ruchia ^_^

quote:
De originele FLCL was de eerste anime die ik gezien heb buien het standaard pakket dat op TV kwam

| Mijn specs | Sometimes human's are...

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
quote:
Isao Takahata... ;( Weer een grote meneer die we verliezen. Gelukkig blijven de prachtige films bestaan.

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:47:
Ik kijk het, het hoofd verhaal is niet zo heel boeiend en een beetje dun. Soms doet het mij een beetje denken aan Kino's Journey, alleen zonder wacky steden en mensen :P De losse episode verhalen gaan inderdaad traag, maar het hoort er een beetje bij. Tis wel een must see anime, al is het maar voor het visuele en audio aspect.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Paar uur geleden geupload:

*O*

• NitroX infinity
Dusss... 22 Juli?

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

quote:
Om 24:35, dus technisch gezien 23 juli voor Japanners (nog steeds 22 juli hier). :p

Funimation heeft een ondertitelde versie van de trailer op Twitter geplaatst.

RayNbow wijzigde deze reactie 27-04-2018 20:29 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floekhead
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20-07-2018
One Piece manga lezers aanwezig hier?????

One Punch Man op Netflix -> season 1 is/was epic, season 2 moet snel komen!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
quote:
Floekhead schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:32:

One Piece of One Punch Man? Dat zijn namelijk twee erg verschillende reeksen. :)

Tweakmans wijzigde deze reactie 01-05-2018 14:41 (55%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

De nieuwe Sword art Online spinoff is verrassend vermakelijk zonder Kirito & co. :)

Nog meer mensen die em volgen?

D4NG3R wijzigde deze reactie 01-05-2018 15:01 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:21
quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:01:
De nieuwe Sword art Online spinoff is verrassend vermakelijk zonder Kirito & co. :)

Ik volg zelf alleen Sword Art Online: abridged :+
een betere versie van SAO (wat ik OOK leuk vond, fight me).

Ik moet eigenlijk nog eens in de vervolgen duiken, maar heb me er nog niet toe kunnen zetten. Mede omdat ik graag Dubs kijk (again, fight me) en de vervolgen toen nog niet als dub beschikbaar waren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:01:

Aflevering 1 gekeken, maar eigenlijk al afgehaakt.. saaie karakters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:05
quote:
Floekhead schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:32:

Ik vroeg me al af hoe die legaal te kijken was, die staat niet op Netflix of Crunchyroll... waar dan wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
ikbenerniet schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Ik vroeg me al af hoe die legaal te kijken was, die staat niet op Netflix of Crunchyroll... waar dan wel?
Welke?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:09

QinX

Shai-Hulud

Ik ben ook weer erg zoet met My Hero Academia. Hoewel ik de laatste aflevering een beetje overdreven vond:

spoiler:
specifiek Deku, met veel pijn en moeite 5% power gebruiken, maar met pure wilskracht 100% en tuurlijk, 1.000.000% ook nog ff. Beetje slapjes tbh. Verder erg vermakelijk, maar dat was wel iets waar ik ff een, meh moment had.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Randleman
  • Laatst online: 12:58
quote:
QinX schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:50:
Ik ben ook weer erg zoet met My Hero Academia. Hoewel ik de laatste aflevering een beetje overdreven vond:

spoiler:
specifiek Deku, met veel pijn en moeite 5% power gebruiken, maar met pure wilskracht 100% en tuurlijk, 1.000.000% ook nog ff. Beetje slapjes tbh. Verder erg vermakelijk, maar dat was wel iets waar ik ff een, meh moment had.
Laatste aflevering van welk seizoen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:05
quote:
one punch man season 2

Maar mijn vergissing, ik dacht dat die al een tijdje uit was, maar nog nergens te bekijken. Dan moet ik het toch verward hebben met een andere serie. OPM2 gaat nog wel even duren.

ikbenerniet wijzigde deze reactie 01-05-2018 20:50 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
ikbenerniet schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:49:
[...]

one punch man season 2

Maar mijn vergissing, ik dacht dat die al een tijdje uit was, maar nog nergens te bekijken. Dan moet ik het toch verward hebben met een andere serie. OPM2 gaat nog wel even duren.
S2 komt eraan maar is er nog niet.

Je kan Mob Psycho proberen en anders Food Wars :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:09

QinX

Shai-Hulud

quote:
Randleman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:06:
[...]

Laatste aflevering van welk seizoen?
Die van dit seizoen.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Randleman
  • Laatst online: 12:58
quote:
QinX schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:44:
[...]

Die van dit seizoen.
Wat is dit seizoen? Zijn er meerdere :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Topicstarter
quote:
Randleman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:59:
[...]

Wat is dit seizoen? Zijn er meerdere :p
Seizoen 3 van Hero Academia (Boku no Hero Academia (2018)). Gestart met de Spring Anime van 2018.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ook The Disastrous Life of Saiki K staat op netflix.
Ik kan daar echt dubbel om liggen. En natuurlijk Aggretsuko. Maar dat heb je na 2 afleveringen wel gezien.

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True