Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:47:
[...]

Chikara was goed, en Itachi Shinden ook wel. Dat verhaaltje van Jiraiya... meh. Dat had ik na een tijdje wel gezien. :P
Verhaal van Jiraiya was maar 2 afleveringen als ik t me herinner. Vind zelf dat dat best veel toevoegt aan het gevecht met Pain, en later ook Konan VS Tobi.
ronnym schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:52:
Tijdens het gevecht met Madara waren er te veel fillers. Daar ben ik afgehaakt

[...]
Ik een jaar geleden ofzo ook :P Maandje geleden had ik er toch weer zin in, en wou ik gevechten tegen pain, Gaara etc weer zien. Toen toch maar opnieuw begonnen, de oorlog was over.

Als iemand nog tijd over heeft, opnieuw kijken (zonder filler) is overigens best een aanrader. Zeker halverwege Shippuden ongeveer wordt het verhaal fantastisch vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
rikpro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:59:
Als iemand nog tijd over heeft, opnieuw kijken (zonder filler) is overigens best een aanrader. Zeker halverwege Shippuden ongeveer wordt het verhaal fantastisch vind ik.
Nah, nu ik alles gezien heb vind ik toch dat het hoogtepunt het gevecht met Pain was. De serie had daar ook gewoon afgelopen kunnen zijn als 't net iets anders geschreven was. Op het laatst voelde het een beetje alsof er maar bad guy op bad guy gestapeld werd gewoon omdat het kan...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:01:
[...]

Nah, nu ik alles gezien heb vind ik toch dat het hoogtepunt het gevecht met Pain was. De serie had daar ook gewoon afgelopen kunnen zijn als 't net iets anders geschreven was. Op het laatst voelde het een beetje alsof er maar bad guy op bad guy gestapeld werd gewoon omdat het kan...
Hmm, weet ik niet zeker. Kaguya ging erg ver, dat wel, maar Obito en Madara waren goed uitgevoerd vond ik. Goede verhaallijnen erachter en fantastische scenes. Wat ik wel jarring vond was dat de powers wel erg groot werden, het had met iets minder nog best evenveel impact kunnen hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Stoelpoot op 24-03-2017 15:11 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:33
Ben jaren geleden gestopt tijdens de Pain arc en nooit meer achterom gekeken. Heel af en toe nog even de manga bekeken maar het ging allemaal nergens meer over. Eerste paar seizoenen hadden zoveel meer potentie. Net als Bleach toentertijd, maarja dan wordt het mainstream en moet het gemolken worden. Snap dat ene kant wel, andere kant toch zonde.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
chaoscontrol schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:36:
Ben jaren geleden gestopt tijdens de Pain arc en nooit meer achterom gekeken. Heel af en toe nog even de manga bekeken maar het ging allemaal nergens meer over. Eerste paar seizoenen hadden zoveel meer potentie. Net als Bleach toentertijd, maarja dan wordt het mainstream en moet het gemolken worden. Snap dat ene kant wel, andere kant toch zonde.
Bleach deed hetzelfde als Naruto aan het einde deed, maar om de een of andere reden heeft dat Bleach de kop gekost en Naruto niet. Als ik zo om me heen hoor hoe slecht de manga uiteindelijk is geworden vind ik het niet heel erg. Aan de andere kant: ik zou graag zien dat de anime weer opgepakt wordt, want de manga ga ik niet lezen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Trailer voor seizoen 2 van Attack on Titan (Shingeki no Kyojin), dat in Japan in april 2017 begint:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenKi
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Vorig week toevallig alle Naruto Shippudden gekeken nadat ik gestopt was tijdens de Pain arc jaren geleden. Bijna alle fillers eruit (behalve Kakashi arc e.d.) en op afspeelsnelheid 3x of 4x :+. In een weekend en een paar dagen was ik helemaal bij. Het was nog steeds goed te volgen en was voor mij ook de oplossingen voor de trage pacing.

Misschien hetzelfde met Bleach doen. Daarmee was ik ook gestopt tijdens het Aizen gevecht, omdat het allemaal te lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
StevenKi schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:22:
Vorig week toevallig alle Naruto Shippudden gekeken nadat ik gestopt was tijdens de Pain arc jaren geleden. Bijna alle fillers eruit (behalve Kakashi arc e.d.) en op afspeelsnelheid 3x of 4x :+. In een weekend en een paar dagen was ik helemaal bij. Het was nog steeds goed te volgen en was voor mij ook de oplossingen voor de trage pacing.
Ik snap dat het soms traag gaat en je fillers liever overslaat. Maar afleveringen kijken met drie- of vierdubbele afspeelheid? Dat heb ik nooit begrepen. Hoe kun je zo naar iets kijken/luisteren zonder hypernerveus te worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Van het weekend the dragon dentist gekeken. Leuke 1.5 uur zitten kijken.

One piece kijk ik ook al jaren, en vind dat nog steeds een erg leuke anime. Naruto idem ook erg gaaf. Alleen de fillers, vind ik killing.

Beide kijk ik als er weer 20+ afl. te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Tweakmans schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Ik snap dat het soms traag gaat en je fillers liever overslaat. Maar afleveringen kijken met drie- of vierdubbele afspeelheid? Dat heb ik nooit begrepen. Hoe kun je zo naar iets kijken/luisteren zonder hypernerveus te worden? :?
Ik heb hele series op 2x snelheid gekeken. :P 1,5x snelheid is goed te doen. Hangt natuurlijk ook van de anime af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenKi
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tweakmans schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Ik kijk ook vaak Youtube in 2x snelheid, dus ik ben er misschien wat meer gewend aan geraakt. Tijdens de interessante delen gaat de snelheid natuurlijk terug. Maar zoals hierboven al genoemd werd, hangt het van de anime af. Naruto is toch meer cliché. Bij een anime als Natsume Yuujinchou of Mushishi zou ik het zeker niet doen, want dan gaat al het sfeer eruit. Of bij een anime waar wat meer nadenken bij komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mijn vriendin roept nu al dat het alleen maar pieperdepieperdepiep is qua stemmen... als ik het op hogere snelheid afspeel lig ik denk ik alleen maar in een scheur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Onepiece is een gruwelijk goede manga, snap niet dat mensen er niet aan willen beginnen,

Emotie wordt echt goed aangesproken, de krachten zijn super divers, het verhaal is na 860 chapters nogsteeds vet, character development en character design next level,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
DeeSung schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:52:
Onepiece is een gruwelijk goede manga, snap niet dat mensen er niet aan willen beginnen,

Emotie wordt echt goed aangesproken, de krachten zijn super divers, het verhaal is na 860 chapters nogsteeds vet, character development en character design next level,
Niet? Simpel weg te veel om in te halen. Misschien als ik door mijn watch list heen ben ga ik eraan beginnen... Maar 800+ is gewoon errug veel en zoveel tijd heb ik ook weer niet :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
JerX schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Niet? Simpel weg te veel om in te halen. Misschien als ik door mijn watch list heen ben ga ik eraan beginnen... Maar 800+ is gewoon errug veel en zoveel tijd heb ik ook weer niet :)
Je hoeft niets in te halen, lees gewoon 1 chapter op de wc per dag, ben je meer 2 jaar zoet.

Het is pas klote als je elke week moet wachten op de volgende chapter. Soms twee weken. Dat leest minder lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
DizzyWeb schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 07:26:
Mijn vriendin roept nu al dat het alleen maar pieperdepieperdepiep is qua stemmen... als ik het op hogere snelheid afspeel lig ik denk ik alleen maar in een scheur ;)
Het is geen casettebandje. Versneld afpelen betekent niet dat de pitch omhoog hoeft, tegenwoordig zijn er goede algoritmes om de audio slim op te knippen zodat de pitch van de stemmen gelijk blijft en alleen de snelheid omhoog gaat. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik werd best wel emotioneel van Kimi no Na wa 君の名は, kan niet wachten op de blu-ray
Het is nu al beter verkocht dan Spirited Away geloof ik, vooral de OST is een uitblinker :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BYl2Bc8yAnc]
Komt er trouwens nog een derde season van KonoSuba? Season 2 kwam toendertijd rap uit en nu hoor ik er niks meer over ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Ketho op 09-04-2017 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
Ik heb hem nog steeds niet gezien.. maar Spirited Away zal die voor mij echt niet toppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Pff de ending song van Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai is zo gaaf

Is ook wel een mooi anime.

[ Voor 10% gewijzigd door raro007 op 01-04-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Attack on titan is er terug, na 4? lange jaren? ^^

VAlt wel mee, al zit het allemaal wel heeeeeeeeeel ver :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
azz_kikr schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:21:

Ja, zonde dat het zolang moest duren. Je raakt er wel erg uit zo.

Granblue fantasy ziet er ook wel goed uit trouwens.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Zal Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records het stokje over nemen van Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!?
Onder genre staat geen comedy maar zat momenten wat wel comedy was.

Staat wel op mijn fav lijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
azz_kikr schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:21:

Haha en dat moet je ook nog blij zijn met 12 episodes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:32
Pas een ereader gekocht voor de manga's (kobo arura one). Nu zoek ik alleen nog een paar mooie ongoing manga's om te lezen die nog niet heel oud zijn.

Weet iemand toevallig een site of app hoe ik de nieuwe releases van manga bij kan houden, dat ik een melding krijg wanneer er een nieuwe chapter of volume beschikbaar is (soort trakttv maar dan voor manga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JerX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:06:
[...]

Ja dat doet boku no hero academia veel beter :P Dat is nu alweer terug :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Weer even geleden dat ik hier gereageerd heb, momenteel Tsuki ga Kirei en Re:Creators gekeken, beide animes die ik denk wel verder ga kijken :) Re:Creators heeft ook wel wat van de Koreaanse tv serie W :o

Laatste tijd kijk ik ook meer Koreaanse series dan animes.. Waarschijnlijk omdat ik in veel animes niet echt mijn genres zie ;w

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Naast de tweede en derde seizoenen die ik dit seizoen weer volg heb ik tot nou toe wel wat promising spul gezien. Re:Creators komt op mij wat "dertien in een dozijn" over, maar ik vermaakte me goed met Tsuki ga Kirei en Alice to Zouroku. KADO zou ook wel eens best goed kunnen worden, hangt een beetje ervanaf hoe ze verder gaan. Renai Boukun is goede comedy, en Hinako Note is ook wel aardig. Van Clockwork Planet ben ik nog niet echt overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
JerX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:06:
[...]

Ik hoop toch niet dat je na die 12 eps weer zo lang moet wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ketho
Er komt geen KonoSuba season 3 er was een event vandaag maar geen announcement :'(
https://www.reddit.com/r/...appening_right_now_place/

Trouwens van dezelfde mangaka als Oreimo:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XD4wu2Bm.gif

Eromanga Sensei エロマンガ先生
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0bbFps9m.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Ketho op 24-05-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ketho schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:06:
Er komt geen KonoSuba season 3 er was een event vandaag maar geen announcement :'(
https://www.reddit.com/r/...appening_right_now_place/
Dat wil niet zeggen dat er geen derde seizoen komt, alleen dat het nou nog niet gemeld is. :P Je ziet bij Attack on Titan wel hoe lang zo'n nieuw seizoen kan duren. Of Berserk, misschien een beter voorbeeld. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 09-04-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
net deadman wonderland afgekeken en het is best wel een goed anime vind ik.
vind het ook wel raar dat er geen 2 de seizoen uitgekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe beelden uit Mary and the Witch's Flower, de eerste tekenfilm van Studio Ponoc. Die studio werd in 2015 opgericht door allerlei veteranen van Studio Ghibli, wat meteen de vertrouwde tekenstijl verklaart.

De film wordt geregisseerd door Hiromasa Yonebayashi (Arrietty, When Marnie Was There), die het script schreef met Riko Sakaguchi (The Tale of the Princess Kaguya). Het resultaat draait vanaf 8 juli 2017 in de Japanse bioscopen.

Het verhaal is deels gebaseerd op The Little Broomstick, een boek van de Britse schrijfster Mary Stewart, en volgt de belevenissen van de jonge meid Mary. Wanneer de kat Tib haar naar een bos lokt, vindt ze er een vreemde bloem en een kleine bezemsteel die kan vliegen. Samen belanden ze in een spannend avontuur vol fantasie en magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Toch wel gaaf zulke anime's in de bios te kunnen zien. Geeft toch een extra dimensie vind ik tov een TV van 55"

Gisteren ook de eerste 2 afl. gekeken van Berserk 2017. Begint meteen lekker :+ Er zijn nu 3 afl. uit.

Shingeki no bahamut ook weer enkele nieuwe afl.

https://myanimelist.net/a...ngeki_no_Bahamut__Genesis

Deze vind ik ook ERG leuk.

[ Voor 53% gewijzigd door Unknown Alien op 17-04-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verse beelden uit de nieuwe liveactionverfilming van Fullmetal Alchemist:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ziet er qua Special effect best goed uit, alleen het acteerwerk is vaak prut :P

[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 21-04-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
JerX schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:08:
Ziet er qua Special effect best goed uit, alleen het acteerwerk is vaak prut :P
En dat ze qua kleding e.d. ten koste van alles vast willen houden aan de Anime/manga look.
Er is een reden dat de Wolverine, Magneto, Hawkeye, etc er in de films compleet anders uitzien.

Plus: Edward is gewoon een kaaskop en en het speelt zich af in een Europa-achtige setting. :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Verfilmen van anime's..... idee vind ik leuk, maar met anime's zijn er geen restricties...alleen die van de bedenkers. Met films maken kan je lang niet zo ver gaan natuurlijk, en helemaal niet als je geen 100e miljoenen aan budget hebt.

De anime FMA vind ik geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verfilmen van anime's hoeft geen probleem te zijn. Rurouni Kenshin en Phoenix Wright zijn imho aardig gelukt in live-action formaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RayNbow schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:14:
Verfilmen van anime's hoeft geen probleem te zijn. Rurouni Kenshin en Phoenix Wright zijn imho aardig gelukt in live-action formaat. :)
Kenshin was ook wonderbaarlijk goed geacteerd, op Sanosuke na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Unknown Alien schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:25:
Shingeki no bahamut ook weer enkele nieuwe afl.

https://myanimelist.net/a...ngeki_no_Bahamut__Genesis

Deze vind ik ook ERG leuk.
3 afleveringen verder en geen favaro...
toch wel DE personage die ik liever zag dan kaisar.

kan alleen van de vis niet vinden. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verassend dat niemand hier nog is begonnen over het feit dat Nyaa plat is: https://torrentfreak.com/...name-deactivation-170502/

Dat word zoeken naar een alternatief aangezien Crunchyroll niet alles aanbied wat ik wil zien..

Ik heb al een tijdje een abbo bij CR omdat ik absoluut wil betalen voor de content, maar er is geen beginnen aan om voor belachelijk hoge prijzen BR's van anime welke op CR niet te zien zijn te importeren ver na de airdate. Om nog niet te beginnen over het feit dat ik helemaal geen behoefte heb aan fysieke media. (of uberhaupt een BR speler heb) :')

[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2017 00:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
En dan heb je het nog niet eens over het feit dat CR niet alles ook in Europa mag aanbieden en er meer The Anime Network, Amazon Prime en Netflix intussen 4 bedrijven zijn waar je een abo moet nemen om de optie te hebben om alles te kunnen zien... De animemarkt is verziekt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Niet klagen over het aanbod, dat ik net hooked was aan anime's, waren ze alleen verkrijgbaar bij o.a. Magna plaza in Amsterdam en later bij Fame in de Kalverstraat.....op VHS :')

Ik heb de banden nog op zolder liggen...iig een aantal. Degene die ik uitgeleend heb nooit, zijn nooit meer terug gekomen :(

Van de week weer nieuwe afl. Berserk gekeken. Al is de tekenstijl niet hoe ik het graag zie, maar het verhaal blijft gewoon PHAT!!

One piece ook maar weer gaan kijken, Ik had tot afl.777 gekeken. Kan nu mooi weer stuk of 10 kijken, zonder een week te moeten wachten.

Ondanks dat de serie al zo lang speelt, blijf ik deze ook erg goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 01:24:
En dan heb je het nog niet eens over het feit dat CR niet alles ook in Europa mag aanbieden en er meer The Anime Network, Amazon Prime en Netflix intussen 4 bedrijven zijn waar je een abo moet nemen om de optie te hebben om alles te kunnen zien... De animemarkt is verziekt, helaas.
Dat is bij elkaar net geen €30,- in de maand, en dan heb ik nog steeds niet alles wat ik wil zien, kan ik constant switchen tussen 4 platformen en zit ik met anime die later niet terug is te zien omdat het van het platform is verwijderd.

Mooi man, legale bronnen. ;w

Zoals ik zei wil ik best betalen voor de content, maar dan wel gecentraliseerd en voor een redelijke prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Gewoon Blu-Rays kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:32
Unknown Alien schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:58:
Ondanks dat de serie al zo lang speelt, blijf ik deze ook erg goed vinden.
Absoluut, blijf ik ook volgen. Naruto heb ik opgegeven en Bleach is helaas afgelopen.

Seizoen 2 van 'Attack on Titan' en 'Boku no hero academia' zijn ook beiden al weer een aantal afleveringen gestart :D

Verder hier en daar allerlei dingen geprobeerd, maar toch niks meer dat mij echt trekt. Of ik heb de hele seriegezien, of na 2 afleveringen wist ik al dat het niks voor mij was :(

Berserk was wel erg goed destijds. Heb hem toevallig een aantal weken geleden nog een keer geprobeerd, mar die tekenstijl was toch echt niet meer interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
President schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:07:
[...]

Absoluut, blijf ik ook volgen. Naruto heb ik opgegeven en Bleach is helaas afgelopen.

Seizoen 2 van 'Attack on Titan' en 'Boku no hero academia' zijn ook beiden al weer een aantal afleveringen gestart :D

Verder hier en daar allerlei dingen geprobeerd, maar toch niks meer dat mij echt trekt. Of ik heb de hele seriegezien, of na 2 afleveringen wist ik al dat het niks voor mij was :(

Berserk was wel erg goed destijds. Heb hem toevallig een aantal weken geleden nog een keer geprobeerd, mar die tekenstijl was toch echt niet meer interessant
ik zelf vind Akashic Records of Bastard Magical Instructor een prima titel dit seizoen :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Mja, wilde ik doen voor Your Lie in April, een van mijn favorieten. Wat denk je? 250 euro voor 22 afleveringen van 25 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:33:
[...]

Mja, wilde ik doen voor Your Lie in April, een van mijn favorieten. Wat denk je? 250 euro voor 22 afleveringen van 25 minuten!
90 GBP voor beide sets bij Amazon UK. Japanse Blu-ray's zal ik nooit meer kopen (tenzij er Engelse subs op zitten). Erg duur voor wat plastic om in de kast te zetten.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Atomsk schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:42:
[...]

90 GBP voor beide sets bij Amazon UK. Japanse Blu-ray's zsl ik nooit meer kopen (tenzij er Engelse subs op zitten). Erg duur voor wat plastic om in de kast te zetten.
Dat waren Amerikaanse prijzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:32
mrc4nl schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:14:
[...]

ik zelf vind Akashic Records of Bastard Magical Instructor een prima titel dit seizoen :)
Heb aflevering 1 t/m 5 even gekeken. Ziet er wel grappig uit. Nog wel erg 'beperkt' tot alleen de oppervlakte van de school, maar mogelijk in de toekomst nog wel interessant. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door mrc4nl op 04-05-2017 18:09 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 08:54
Zat de laatste avonden te kijken naar Sekirei.

Ik vraag me af of hier nog een vervolg op komt. Er waren een aantal open enden.

Het zou wel leuk zijn als er een vervolg komt, ik heb met veel plezier deze series gekeken.

[ Voor 14% gewijzigd door LEX63 op 18-05-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
LEX63 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:09:
Zat de laatste avonden te kijken naar Sekirei.

Ik vraag me af of hier nog een vervolg op komt. Er waren een aantal open enden.

Het zou wel leuk zijn als er een vervolg komt, ik heb met veel plezier deze series gekeken.
Dit is het vervolg: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6793

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Leuke forum trouwens met zo nu en dan een leuke TIP idee.

Pure Engagement heb ik uiteraard ook gekeken.

De gekker professor ontsnapt in een raket, en draait rond de aarde met plannen voor een vervolg strategie.

Nogmaals het zou heel leuk zijn als er een vervolg komt.

Voor ieder die deze Anime serie nog niet heeft gezien ik kan deze aanbevelen.

[ Voor 20% gewijzigd door LEX63 op 18-05-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
@LEX63 kan je aub "Het einde" in de spoiler tag plaatsen?

[ Voor 37% gewijzigd door JerX op 18-05-2017 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Voor zijn honderdste (!) film pakt de bekende, Japanse regisseur Takashi Miike dit jaar uit met een verfilming van Blade of the Immortal, een manga waar eerder ook al een anime van werd gemaakt. Dit is de trailer voor liefhebbers van epische samoeraifilms:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Aangepast.
JerX schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:49:
@LEX63 kan je aub "Het einde" in de spoiler tag plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik was denk niet duidelijk genoeg. Het word niet zo gewaardeerd als verhalen lijnen worden bloot gelegd. Discussiëren over de anime, manga, japan is prima, maar alsjeblieft geen spoilers :)
Tweakmans schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:28:
Voor zijn honderdste (!) film pakt de bekende, Japanse regisseur Takashi Miike dit jaar uit met een verfilming van Blade of the Immortal, een manga waar eerder ook al een anime van werd gemaakt. Dit is de trailer voor liefhebbers van epische samoeraifilms:

[video]
Echt typisch Japans, maar ik wil hem wel zien. Vond de anime destijds best vermakelijk :D

[ Voor 45% gewijzigd door JerX op 18-05-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verrek, ik luister nauwelijks muziek op Youtube maar zocht daar een keer naar een van m'n favoriete nummers. Blijkt daar een prachtige anime clip voor te zijn gemaakt in samenwerking met A-1 Pictures en CrunchyRoll:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
Op dit moment Mirai Nikki aan het kijken.

Best een aardige anime met een totaal onvoorspelbaar persoon (lees: psychopaat) erin. Deze persoon blijft je elke keer weer verassen :) Ben er in ieder geval bijna klaar mee nu maar je blijft kijken om te weten wat er gebeurd.
spoiler:
Vooral zodra de hoofdpersoon zelfs besluit de psychopaat te 'gebruiken' om anderen te vermoorden

Voor iedereen die van drama houdt raad ik sowieso Clannad aan als je hem nog niet gezien hebt (Vooral het tweede seizoen; Clannad: After Story).

Voeg mij ook gerust toe op MAL :) Ik vindt het ook namelijk altijd leuk tips te krijgen :)

Also: Hi @D4NG3R :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Clannad.. ooit aangezet, 10 seconden later uit gezet. Ik kan gewoon niet door die style heen prikken ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:08:
Clannad.. ooit aangezet, 10 seconden later uit gezet. Ik kan gewoon niet door die style heen prikken ><
Clannad stijl heb ik nooit problemen mee gehad. Ik ben nu echter nanbaka aan het kijken en dat vind ik een stuk moeilijker qua stijl. Echt overal glitter effecten.
(en iedereen zit er uit als een pimp)

Clannad heeft een mysterieus sfeertje, maar ik vind het qua verhaal niet bijzonder.
Ben nog niet aan afterstory toe gekomen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Actinide2k9 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:03:
Op dit moment Mirai Nikki aan het kijken.

Best een aardige anime met een totaal onvoorspelbaar persoon (lees: psychopaat) erin. Deze persoon blijft je elke keer weer verassen :)
Afbeeldingslocatie: https://data.whicdn.com/images/235979835/large.jpg
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
mrc4nl schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:27:
[...]

Clannad stijl heb ik nooit problemen mee gehad. Ik ben nu echter nanbaka aan het kijken en dat vind ik een stuk moeilijker qua stijl. Echt overal glitter effecten.
(en iedereen zit er uit als een pimp)

Clannad heeft een mysterieus sfeertje, maar ik vind het qua verhaal niet bijzonder.
Ben nog niet aan afterstory toe gekomen
After Story is waar het juist goed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Koe no Katachi 聲の形 (A Silent Voice) eindelijk te zien via Google Play, iTunes, Amazon dan wel via subs
Als je de one-shot of manga hebt gelezen dan is de verfilming zeker een aanrader O+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qCYKz2Fm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ketho schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:41:
Koe no Katachi 聲の形 (A Silent Voice) eindelijk te zien via Google Play, iTunes, Amazon dan wel via subs
Als je de one-shot of manga hebt gelezen dan is de verfilming zeker een aanrader O+

[afbeelding]
Oeww ben erg benieuwd naar deze anime!

Edit: heb de film inmiddels gezien! Wat een topperrrrrrrrrrrrr :D

[ Voor 4% gewijzigd door JerX op 26-05-2017 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Laatst eindelijk de blurays van Spirited Away en Princes Mononoke gekocht en gekeken, wat een prachtfilms blijven het O+

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Er is een verse trailer verschenen van Mary and the Witch's Flower. De nieuwe tekenfilm van regisseur Hiromasa Yonebayashi (Arrietty, When Marnie Was There) is de eerste die gemaakt werd bij Studio Ponoc (dat in 2015 werd opgericht door veteranen van Studio Ghibli, iets wat duidelijk aan de stijl is te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Strikt genomen niet 100% anime, maar toch een film om in de gaten te houden: de verfilming van Mutafukaz, een stripreeks van de Franse illustrator Run (Guillaume Renard). Hij regisseert de film samen met Shojiro Nishimi, die ook de lead animator is. De 2D-animatie is deels in Frankrijk gemaakt (bij Ankama) en deels in Japan (bij Studio 4°C, bekend van Tekkonkinkreet, Mind Game, Batman: Gotham Knight, The Animatrix).

Het verhaal volgt een jonge pizzakoerier wiens leven helemaal verandert na een ongeval met zijn scooter. Hij heeft last van vreemde hallucinaties, hij ziet overal dezelfde jonge, hemelse vrouw verschijnen, en hij wordt opgejaagd door een leger mannen in zwarte pakken. Samen met zijn vriend Vinz (een vurig skelet) gaat hij op zoek naar zijn oorsprong. Wat volgt, is een mix van avontuur, zwarte humor, actie, geweld en vele liters bloed.

Zopas is de eerste trailer verschenen. Vandaag vindt de wereldpremière van Mutafukaz plaats op een festival in Annecy (Frankrijk), maar wanneer de film in de bioscoop uitkomt is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Dragonball Super is nu in NL ook te zien op Crunchyroll. Dus dat heb ik gisteren maar eens geprobeerd. Hmmm inloggen voor 720p en 1080p. Ok dan kijk ik wel op 480.. Owwww.... Flashplayer vereist om te kijken ;w

Terug naar Daisuki.

Weet er iemand trouwens of er via een dergelijke dienst ook GT te kijken is. Ik wil het toch zien voordat ik er over ga zeiken. En er komt veel van GT terug in Dokkan Battle.

Ik ben nu bij SSj4 en ik vind het vermakelijk. Sommige stukken vond ik echt best leuk (luud, giro, baby in dat jongetje) maar veel stukken hadden van mij sneller mogen gaan. Ook vind ik het wel verrassend om soms gelijkenissen met Super te zijn (SSG ritueel vs Super Baby ). Ik kijk uit naar Omega Shenron maar ik moet eerst nog door Super 17 heen, ik ben benieuwd of dat wat is.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
artificial_sun schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:00:
Dragonball Super is nu in NL ook te zien op Crunchyroll. Dus dat heb ik gisteren maar eens geprobeerd. Hmmm inloggen voor 720p en 1080p. Ok dan kijk ik wel op 480.. Owwww.... Flashplayer vereist om te kijken ;w
Inloggen voor goeie kwaliteit is toch niet zo raar voor een betaaldienst? Ik vind het al heel wat dat 480p gratis is. :P
Ik ben nu bij SSj4 en ik vind het vermakelijk. Sommige stukken vond ik echt best leuk (luud, giro, baby in dat jongetje) maar veel stukken hadden van mij sneller mogen gaan. Ook vind ik het wel verrassend om soms gelijkenissen met Super te zijn (SSG ritueel vs Super Baby ). Ik kijk uit naar Omega Shenron maar ik moet eerst nog door Super 17 heen, ik ben benieuwd of dat wat is.
Niet om je te ontmoedigen maar na Baby gaat het nog verder bergafwaarts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Daisuki is ook gewoon gratis.

Ik hoop dat de Super 17 saga wat sneller gaat iig.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
artificial_sun schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:00:

Terug naar Daisuki.

Weet er iemand trouwens of er via een dergelijke dienst ook GT te kijken is. Ik wil het toch zien voordat ik er over ga zeiken. En er komt veel van GT terug in Dokkan Battle.

Dragonball super speelt zich af voor GT. Veel referenties zal je niet tegen komen. Behalve de introductie van een paar karakters die wat groter zijn geworden in GT...

Ik vond Super echt verschrikkelijk, werd pas leuk na frieza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:18:
[...]

Dragonball super speelt zich af voor GT. Veel referenties zal je niet tegen komen. Behalve de introductie van een paar karakters die wat groter zijn geworden in GT...
GT is AFAIK sort of geschrapt alszijnde "niet canon." Kan ook niet anders, want Vegeta wordt compleet afgemaakt door Baby als SSJ2 en wordt (uiteraard) nooit SSJ Blue.
Ik vond Super echt verschrikkelijk, werd pas leuk na frieza.
Super ís verschrikkelijk. De humor is slechter dan DB, de actie slechter dan DBZ en er zit nergens een echte rode draad in. En geen enkel gevoel van urgentie. Zelfs de enige bad guys die daadwerkelijk kwaad in de zin hadden wisten geen gevoel van spanning te creëren. Zo zonde... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:45:
[...]

GT is AFAIK sort of geschrapt alszijnde "niet canon." Kan ook niet anders, want Vegeta wordt compleet afgemaakt door Baby als SSJ2 en wordt (uiteraard) nooit SSJ Blue.

[...]

Super ís verschrikkelijk. De humor is slechter dan DB, de actie slechter dan DBZ en er zit nergens een echte rode draad in. En geen enkel gevoel van urgentie. Zelfs de enige bad guys die daadwerkelijk kwaad in de zin hadden wisten geen gevoel van spanning te creëren. Zo zonde... :X
Dat ja, maar de animatie is wel beter geworden sinds de laatste Arc. Mocht ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik was wat aan het kijken bij de steam seales toen ik opeens dit zag :F

http://store.steampowered...runchyroll?snr=1_41_4__42

Ja kan via steam videostreams cruncyroll afleveringen kopen en bekijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lOmMwJapBKb7Z0z5RpLii673/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@mrc4nl Dat maakt het eenvoudiger voor gamers en Steam-gebruikers die niet vertrouwd zijn met Crunchyroll om alsnog anime te ontdekken, lijkt me. Of toch anime te kunnen kopen zonder extra account op CR.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pDg6ynt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Tweakmans schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:29:
@mrc4nl Dat maakt het eenvoudiger voor gamers en Steam-gebruikers die niet vertrouwd zijn met Crunchyroll om alsnog anime te ontdekken, lijkt me. Of toch anime te kunnen kopen zonder extra account op CR.

[afbeelding]
Zoals ik het begreep koop je m om te kunnen streamen, je kan m niet downloaden op steam. en dan is zon serie opeens best duur vind ik, als ik op cruncyroll voor 5 euro per maand alle series onbeperkt kan streamen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@mrc4nl Goedkoper dan op CR zelf zal het inderdaad niet zijn, maar ik neem aan dat die samenwerking met Steam bedoeld is om een groter publiek te bereiken. En er zijn ook genoeg mensen die een Netflix-abonnement hebben en ook geen enkele film uit het aanbod voor eeuwig bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Seizoen 3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Ik ben helemaal niet van de "sports anime" (wat dit natuurlijk gewoon is), maar ik vond de eerste twee seizoenen zo goed dat ik hier ook erg blij mee ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
En seizoen 4 *O*

Nogal camp en over the top, maar leuke serie.

Voor de rest vind ik alleen Isekai Shokudou wel interessant. Geen hoge verwachtingen van Fate/Apocrypha op basis van ep 1.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Das fucking cool :D

Ben benieuwd of het weer zo vermakelijk wordt *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Touchdomex schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:00:
[...]

Das fucking cool :D

Ben benieuwd of het weer zo vermakelijk wordt *O*
Ben vooral benieuwd op basis van welke novels deze serie gemaakt gaat worden.
Ik hoop in ieder geval dat ze "A Dancing Very Merry Christmas" er in gaan plaatsen.
Daarna wordt het trouwens een stuk lastiger om de serie nog te beeindigen tenzij ze voor een alternatief einde gaan :|

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

mduijvendijk schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:06:
Daarna wordt het trouwens een stuk lastiger om de serie nog te beeindigen tenzij ze voor een alternatief einde gaan :|
Ben niet bekend met het bronmateriaal (vnl. om zo ver mogelijk van spoilers te blijven), maar een andere optie is de boel open laten voor een nieuw seizoen ergens in het volgende decennium. :+

Edit: @Atomsk, ik zag vandaag een stukje op Twitter... misschien maar ooit eens verder met de serie gaan (alleen een stukje van seizoen 1 gezien).

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 05-07-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
Vind DB super zelf best leuk. Frieza was een rehash van de film dus niet zo boeiend. Maar daarna werd het wel beter.

Het is geen top-anime... maar dat vond ik Dragonball Z sowieso niet echt. Toch vooral nostalgie ;-) maar leuk om te volgen.

Net random ergens op geklikt en ziet er nu al best mooi uit IMHO. Made in Abyss. Zeer mooie stijl en een leuke mysterieuze wereld met veel fantasie.Nog maar 2 afleveringen dus dat is wel jammer -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
Yeey.. :) vond vorig seizoen.. veel tekort...... *hyped8

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
moet wel zeggen dat deze seizoen good looking anime zijn.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-6P6iJsNI28]

was wel anders vorige zelfs met kono subarashi shukuwuku wo (naam kan fout zijn :P ) ging berg afwaarts met de 2de seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Wat bedoel je met good looking anime?

anyway dit seizoen zit bomvol met school anime (waar ik over het algemeen een hekel aan heb) rare timing want de zomervakantie begint nu pas. Als japanse kijker wil je dan toch juist niets met school te maken hebben? O-)

als er nog pareltjes bij zitten dan hoor ik het graag

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
raro007 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:39:
was wel anders vorige zelfs met kono subarashi shukuwuku wo (naam kan fout zijn :P ) ging berg afwaarts met de 2de seizoen.
KonoSuba 2 was twee seizoenen geleden... Afgelopen seizoen had Berserk, AoT, My Hero Academia en nog een paar losstaande anime die best goed waren, dat seizoen zou ik niet slecht willen noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Iemand toevallig Quan zhi gao shao/ the king's avatar gezien?

Best wel leuk zeg ik zelf.
Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:35:
Wat bedoel je met good looking anime?

anyway dit seizoen zit bomvol met school anime (waar ik over het algemeen een hekel aan heb) rare timing want de zomervakantie begint nu pas. Als japanse kijker wil je dan toch juist niets met school te maken hebben? O-)

Prison school? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:35:
Dit seizoen? Fate/Apocrypha natuurlijk, en Kakegurui. Princess Principal zou wel eens goed kunnen worden, en Koi to Uso (Love and Lies) lijkt prima drama te zijn. In Another World With My Smartphone is de KonoSuba-clone van dit seizoen (en lijkt best aardig), Lights of the Clione is een korte anime (8 minuten per ep) maar heeft wel goed verteld drama. Chronos Ruler is ook interessant, lijkt een goeie actieserie te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
semidevidra schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:37:
Iemand toevallig Quan zhi gao shao/ the king's avatar gezien?

Best wel leuk zeg ik zelf.

[...]

Prison school? :P
oh prison school was een dikke uitzondering, want die was supergrappig (zo ook azumanga en schoolrumble)
maar de meeste romcom of magic school ellende kan me gestolen worden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:42:
[...]

oh prison school was een dikke uitzondering, want die was supergrappig (zo ook azumanga en schoolrumble)
maar de meeste romcom of magic school ellende kan me gestolen worden.
Er zijn genoeg school anime's leuk (beelzebub bijv).
Ik volg niet echt anime meer de laatste tijd, behalve elke zondag DBZ Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Dit seizoen kijk ik eigenlijk alleen Katsugeki en Made in Abyss. Ik zag dat Jigoku Shoujo ook weer een nieuw seizoen heeft maar vond de laatste al niet leuk meer (met moeite afgekeken). The Reflection begint morgen en lijkt mij cool maar voor de rest vind ik van de nieuwe series niet veel leuks.

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.