Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:35
Ik hou van Gits en die trailer ziet er echt ruk uit. Misschien lijken de visuals maar krijg 0,0 GITS gevoel van die trailer. Daarbij vind ik Scarlet slecht gecast.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Zo hoorde ik dat Miyazaki alsnog een film gaat maken.
Hij heeft een kleine cgi film gemaakt, maar was er toch niet tevreden over. En gaat hem nu helemaal uitwerken.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
NMe schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:12:
[...]

Dat vind ik een vreemd bezwaar. Ik heb liever een ervaren acteur of actrice die een rol goed neerzet dan iemand die toevallig het juiste uiterlijk heeft. Op die manier kun je ook wel klagen dat de Attack on Titan-film geen Europese acteurs heeft ondanks het feit dat het toch echt afspeelt in een land dat wat weg moet hebben van Duitsland.
Vind dat hele "white washing" ook maar hypercorrect gezeur. Wel eens een Japanse live action gezien van een anime? Dat is over het algemeen echt droevige low budget rommel. Daarnaast is deze film gericht op een mainstream publiek, niet op een paar otaku's die al boos worden bij een niet-Japanse OP of ED song in een anime. :P

Dus ze kunnen niet aan komen zetten met een paar (over acting) Japanse acteurs die geen Engels kunnen spreken voor een film die gericht is op een Westers publiek. Ok, je zou kunnen nasynchroniseren, maar dat ziet er er altijd zo nep uit. Het speelt zich tevens af in een toekomst waar huidskleur, ras en geslacht vrij irrelevant zijn, omdat mensen steeds meer veranderen in cyborgs. Dan heeft een Japanse actrice ook geen meerwaarde IMO.

Los daarvan: geen idee wat deze film gaat worden. Video game en animatie-conversies vallen vaak tegen, maar we zullen zien.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Atomsk schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:57:
[...]

Vind dat hele "white washing" ook maar hypercorrect gezeur. Wel eens een Japanse live action gezien van een anime? Dat is over het algemeen echt droevige low budget rommel. Daarnaast is deze film gericht op een mainstream publiek, niet op een paar otaku's die al boos worden bij een niet-Japanse OP of ED song in een anime. :P

Dus ze kunnen niet aan komen zetten met een paar (over acting) Japanse acteurs die geen Engels kunnen spreken voor een film die gericht is op een Westers publiek. Ok, je zou kunnen nasynchroniseren, maar dat ziet er er altijd zo nep uit. Het speelt zich tevens af in een toekomst waar huidskleur, ras en geslacht vrij irrelevant zijn, omdat mensen steeds meer veranderen in cyborgs. Dan heeft een Japanse actrice ook geen meerwaarde IMO.

Los daarvan: geen idee wat deze film gaat worden. Video game en animatie-conversies vallen vaak tegen, maar we zullen zien.
De enige ronduit geniale Live Action die ik boven de anime kan aanraden is Nodame Cantabile _/-\o_ _/-\o_ , voor de rest leef ik nog steeds na Sailor Moon LA :+ :+

Dat die Trailer natuurlijk voor het westen bedoeld is en daardoor een westers sausje heeft is niet onlogisch, kan ook niet over de film oordelen zonder hem gezien te hebben natuurlijk ;) Maar met het noemen van welke verfilming van Dragonball dan ook heb je ook wel iets genoemd, fans hebben al lang bewezen dat het _WEL_ kan een Live Action DB [ YouTube: Dragon Ball Z: Light of Hope - Pilot VERPLICHT kijkvoer als je hem nog niet gezien hebt! ] .Ik verwacht van de GitS film een kleine 7 net zoals een gemiddelde CoD game is of een Fifa game is, het is dan net geen onvoldoende maar toch ook geen 7+ waard. het zou dezelfde vraag zijn als "Wat verwacht je van een James Bond film?" ;).

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Dit al gezien? De eerste teaser voor Warner Brothers' liveactionversie van Fullmetal Alchemist staat online. In tegenstelling tot Ghost in the Shell is dit wel een Japanse productie met een Aziatische cast. De adaptatie van de manga (en al even bekende anime) wordt geregisseerd door Fumihiko Sori (Vexille, Ichi, Tomorrow's Joe). Verschijnt in Japan in de winter van 2017.

[ Voor 48% gewijzigd door Tweakmans op 16-11-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:29
Tweakmans schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:05:
Dit al gezien? De eerste teaser voor Warner Brothers' liveactionversie van Fullmetal Alchemist staat online. In tegenstelling tot Ghost in the Shell is dit wel een Japanse productie met een Aziatische cast. De adaptatie van de manga (en al even bekende anime) wordt geregisseerd door Fumihiko Sori (Vexille, Ichi, Tomorrow's Joe). Verschijnt in Japan in de winter van 2017.
In tegenstelling tot Ghost in the Shell speelt Fullmetal Alchemist zich helemaal niet af in een Japanse culturele setting. Ze hadden de 'localization' van die producties beter om kunnen draaien.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Kalief schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:21:

In tegenstelling tot Ghost in the Shell speelt Fullmetal Alchemist zich helemaal niet af in een Japanse culturele setting. Ze hadden de 'localization' van die producties beter om kunnen draaien.
Goed punt. Wellicht is Fullmetal Alchemist in de rest van de wereld niet zo bekend als Ghost in the Shell? En hebben ze daarom maar een versie voor de Japanse markt gemaakt (met eigen acteurs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47
Ik dacht 'goh laat ik gundam eens kijken'. Staan er tig series van.

Welke Gundam is deel 1? Of staat het allemaal los van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:51:

Hier zijn de relation graphs van AniDB ideaal voor: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=rel&aid=715

Echt overzichtelijk is het niet, maar veel beter dan dat gaat het helaas niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00

Gundam series spelen af in verschillende timelines.
Gundam 0079 is de allereerste serie (die afspeelt in de Universal Century), maar dat is een hele zit (en zwaar verouderd inmiddels)

wat ik zou aanraden is een serie pakken die wat recenter is die je los kan kijken, zoals de Gundam Unicorn of Gundam IBO.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

Sinds Gundam 00 niet meer aangepast (dus hopeloos verouderd), maar hier zijn een aantal series gegroepeerd per timeline: http://www.scientia.demon.nl/GundamTime.html

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
RayNbow schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:25:
Sinds Gundam 00 niet meer aangepast (dus hopeloos verouderd), maar hier zijn een aantal series gegroepeerd per timeline: http://www.scientia.demon.nl/GundamTime.html
Ja maar dan weet je nog niet welke eerder is. Want volgens Turn A is alles wel in dezelfde timeline/universe, alleen telkens met heel veel jaar ertussen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
JerX schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:21:
Haha Dragonball Super is gewoon nostalgie, maar de animatie is wel een beetje triest. De huidige arc met de vijand Black is best wel leuk :) Leuker dan Frieza in ieder geval.
Hopelijk gaat het nog lang door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

chaoscontrol schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:40:
[...]

Ja maar dan weet je nog niet welke eerder is. Want volgens Turn A is alles wel in dezelfde timeline/universe, alleen telkens met heel veel jaar ertussen. :+
Als dat een probleem voor je is, zit er maar een ding op... alles kijken in volgorde van releasedate. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
jaaoie17 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 02:38:
[...]

Hopelijk gaat het nog lang door.
Dan mag het van mij toch wel een stukje interessanter worden. Die hele Zamasu-arc voelde net zoals de rest van de serie nogal gehaast. Spoilers over met name de laatste fase van die arc:
spoiler:
Het sloeg echt werkelijk nergens op. In de eerste instantie al niet dat Trunk ineens blauw haar had en dat Bulma dat wist voordat ze hem gezien had. Ze deden net alsof Future Trunks altijd blauw haar gehad heeft... 8)7 Maar later werd het nog veel erger toen Goku tussen neus en lippen door even de Mafuba leerde. Even terugdenken naar DB: de gebruiker van die skill gaat zelf dood na gebruik. Daar zeiden ze helemaal niks meer over, terwijl ze best even iets uit hadden kunnen leggen à la "jullie hebben nu zoveel ki dat je er niet meer dood aan gaat." Door het te negeren is het net alsof ze gewoon een stukje geschiedenis overslaan. En dan krijg je daarna Trunks, die even vrolijk op basis van wat bewegingen van Piccolo in een video óók in een paar minuten die Mafuba leert waar Roshi's meester jaren lang aan gewerkt heeft. En alsof dat nog niet genoeg is: Goku en Vegeta kunnen Zamasu niet aan in SSJ Blue, een vorm die nog vele malen sterker zou zijn dan SSJ3, maar Trunks doet het even vrolijk in SSJ2, nadat hij "zomaar even" de spirit bomb (die hij nog nooit gezien heeft, want niet gebruikt in de Cell Saga) gebruikt...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
NMe schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:04:
[...]

Dan mag het van mij toch wel een stukje interessanter worden. Die hele Zamasu-arc voelde net zoals de rest van de serie nogal gehaast. Spoilers over met name de laatste fase van die arc:
spoiler:
Het sloeg echt werkelijk nergens op. In de eerste instantie al niet dat Trunk ineens blauw haar had en dat Bulma dat wist voordat ze hem gezien had. Ze deden net alsof Future Trunks altijd blauw haar gehad heeft... 8)7 Maar later werd het nog veel erger toen Goku tussen neus en lippen door even de Mafuba leerde. Even terugdenken naar DB: de gebruiker van die skill gaat zelf dood na gebruik. Daar zeiden ze helemaal niks meer over, terwijl ze best even iets uit hadden kunnen leggen à la "jullie hebben nu zoveel ki dat je er niet meer dood aan gaat." Door het te negeren is het net alsof ze gewoon een stukje geschiedenis overslaan. En dan krijg je daarna Trunks, die even vrolijk op basis van wat bewegingen van Piccolo in een video óók in een paar minuten die Mafuba leert waar Roshi's meester jaren lang aan gewerkt heeft. En alsof dat nog niet genoeg is: Goku en Vegeta kunnen Zamasu niet aan in SSJ Blue, een vorm die nog vele malen sterker zou zijn dan SSJ3, maar Trunks doet het even vrolijk in SSJ2, nadat hij "zomaar even" de spirit bomb (die hij nog nooit gezien heeft, want niet gebruikt in de Cell Saga) gebruikt...
Ik vind Trunks sowieso overpowered in SSJ2 vorm. Hij kan aardig meekomen. Goku ging neer door 1 klap van beerus in SSJ3 vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
jaaoie17 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:40:
[...]

Ik vind Trunks sowieso overpowered in SSJ2 vorm. Hij kan aardig meekomen. Goku ging neer door 1 klap van beerus in SSJ3 vorm.
Dat is mijn punt. Ze zitten de power levels echt explosief te laten toenemen en negeren die toename vervolgens wanneer het ze goed uitkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Net de laatste afleveringen van One Punch Man gebingewatched. Helemaal mijn serie! Lag helemaal dubbel van het lachen. Komt daar nog een tweede seizoen van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Jelv schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:21:
Net de laatste afleveringen van One Punch Man gebingewatched. Helemaal mijn serie! Lag helemaal dubbel van het lachen. Komt daar nog een tweede seizoen van?
Is wel in de planning maar schijnt ook constant uit gesteld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Op Netflix staat nu trouwens Midnight Dinner: Tokio Stories. Na de gelijknamige manga (Shinya shokudô). Redelijk goed gedaan en hoewel het real life is voelt het echt als een anime. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Jelv schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:21:
Er is officieel een tweede seizoen aangekondigd, maar een datum is er nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pmGMHKd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
One punch man 2. Yes!!!!
Deel 1 heb ik twee keer gekeken. Hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Heb blijkbaar wat Nanoha nieuws gemist de laatste tijd:
Magical Girl Lyrical Nanoha Reflection Film Casts Haruka Tomatsu, Satomi Satou *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik zit net Nyanbo te kijken, en ze hebben het over Naruto. (dat spiraalvormige ding)
Op zich niet bijzonder, maar degene die dit zegt is ingesproken met dezelfde stemacteur als uit de naruto serie _O-

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Dit jaar staan er vier Japanse (co)producties op de longstlist voor de Oscar voor Beste Animatiefilm. In totaal strijden er niet minder dan 27 animatiefilms (een record!) om de gouden award. De vijf genomineerde films worden door de Academy onthuld op 24 januari 2017. Het leek me wel interessant om de Japanse kandidaten even op te lijsten in een overzichtje:

Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
IMDb: 7.0 | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 110 min | Trailer: YouTube-link
Geregisseerd door Takeshi Nozue (Final Fantasy VII: Advent Children) en geproduceerd door Square Enix. De film, erg realistisch met de computer geanimeerd met behulp van motion capture, sluit aan bij de gebeurtenissen uit de nieuwe game.

Synopsis: The magical kingdom of Lucis is home to the sacred Crystal, and the menacing empire of Niflheim is determined to steal it. King Regis of Lucis (Sean Bean) commands an elite force of soldiers called the Kingsglaive. Wielding their king’s magic, Nyx (Aaron Paul) and his fellow soldiers fight to protect Lucis. As the overwhelming military might of the empire bears down, King Regis is faced with an impossible ultimatum – to marry his son, Prince Noctis to Princess Lunafreya of Tenebrae (Lena Headey), captive of Niflheim, and surrender his lands to the empire’s rule. Although the king concedes, it becomes clear that the empire will stop at nothing to achieve their devious goals, with only the Kingsglaive standing between them and world domination.

Miss Hokusai (2015)Miss Hokusai (2015)
IMDb: 6.7 | Genre: Animation, Biography, Drama | Runtime: 93 min | Trailer: YouTube-link
Geregisseerd door Keiichi Hara (Summer Days with Coo, Colorful) en geproduceerd door Production I.G. Ontroerend portret over een vrijgevochten vrouw, met humor, een vleugje romantiek en veel aandacht voor historische details.

Synopsis: As all of Edo flocks to see the work of the revered painter Hokusai, his daughter O-Ei toils diligently inside his studio. Her masterful portraits, dragons and erotic sketches - sold under the name of her father - are coveted by upper crust Lords and journeyman print makers alike. Shy and reserved in public, in the studio O-Ei is as brash and uninhibited as her father, smoking a pipe while sketching drawings that would make contemporary Japanese ladies blush. But despite this fiercely independent spirit, O-Ei struggles under the domineering influence of her father and is ridiculed for lacking the life experience that she is attempting to portray in her art. Miss Hokusai's bustling Edo (present day Tokyo) is filled with yokai spirits, dragons, and conniving tradesmen, while O-Ei's relationships with her demanding father and blind younger sister provide a powerful emotional underpinning to this sumptuously-animated coming-of-age tale.

Your Name (2016)Your Name (2016)
IMDb: 8.9 | Genre: Animation, Drama, Romance | Runtime: 106 min | Trailer: YouTube-link
Geregisseerd door Makoto Shinkai (5 Centimeters Per Second, Journey to Agartha) en geproduceerd door CoMix Wave Films. Gigantische kaskraker die nu op nummer zes staat van de succesvolste bioscoopreleases in Japan.

Synopsis: The story revolves around Mitsuha and Taki. Mitsuha is a female high school student who lives in a rural town nestled deep in the mountains. Her father is the mayor and isn't at home much, and she lives with her elementary school-aged little sister and her grandmother. Mitsuha has an honest personality, but she doesn't like the customs of her family's Shinto shrine, nor does she like her father participating in an election campaign. She laments that she lives in a confined rural town, and yearns for the wonderful lifestyle of living in Tokyo. Taki is a male high school student who lives in central Tokyo. He spends time with his friends, works part-time at an Italian restaurant, and is interested in architecture and fine arts. One day, Mitsuha has a dream where she is a young man. Taki also has a dream where he is a female high school student in a town in the mountains that he has never been to. What is the secret to their dreams of personal experience?

The Red Turtle (2016)The Red Turtle (2016)
IMDb: 7.7 | Genre: Animation, Fantasy | Runtime: 80 min | Trailer: YouTube-link
Geregisseerd door Michael Dudok de Wit. Het is de eerste avondvullende animatiefilm van de Nederlander, die een Oscar won voor zijn korte tekenfilm Father and Daughter. Strikt genomen eigenlijk geen echte anime, maar het is wel de allereerste coproductie van Studio Ghibli met een handvol Europese partners. Het pure animeren gebeurde in de Franse studio Prima Linea, maar Dudok de Wit ontwikkelde het verhaal in Japan samen met levende legende Isao Takahata (The Grave of the Fireflies, Pom Poko, My Neighbors the Yamadas, The Tale of the Princess Kaguya), die als artistiek producent bij het project betrokken was. Er wordt niet gesproken in de film en de stijl is wat Europeser dan de typische Ghilbi-film, maar de invloed van Takahata is vooral terug te vinden in de sfeer en het thema (liefde en respect voor de natuur).

Synopsis: The film follows the major life stages of a castaway on an tropical island populated by turtles, crabs and birds. The man, marooned on a deserted island tries desperately to escape, until one day he encounters a strange turtle that will change his life. The Red Turtle recounts the milestones in the life of a human being.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Miss Hokusai ziet er leuk uit, maar schijnt verschrikkelijk saai te zijn. Misschien een film voor op een regenachtige dag :P

Your Name, ben ik erg benieuwd naar. Hoor er veel goede verhalen over, maar misschien ook wel een beetje gehyped?

Red Turtle, alleen al omdat een Nederlander dit heeft gemaakt wil ik hem zien. Al hoewel ik wel echt moeite ga hebben om naar een film te kijken zonder dialoog.

Overigens heb ik deze week mijn Anime LootCrate gekregen. Inhoud was wel geinig om 1 keer te doen, maar om dit nou elke maand te doen.. dan verzamel je best een hoop zooi.

[ Voor 0% gewijzigd door JerX op 01-12-2016 10:15 . Reden: No Name > Your Name ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

JerX schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:31:
No Name, ben ik erg benieuwd naar. Hoor er veel goede verhalen over, maar misschien ook wel een beetje gehyped?
Hype of geen hype (ik neem aan dat je your name bedoelt), het harkt aardig wat geld binnen: your name. Anime Film Earns 19.4 Billion Yen to Surpass Princess Mononoke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RayNbow schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:18:
[...]

Hype of geen hype (ik neem aan dat je your name bedoelt), het harkt aardig wat geld binnen: your name. Anime Film Earns 19.4 Billion Yen to Surpass Princess Mononoke.
Oops Your name ja, had idd gezien dat de film goed loopt in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Miss Hokusai ziet er leuk uit, maar schijnt verschrikkelijk saai te zijn. Misschien een film voor op een regenachtige dag :P
Ik heb Miss Hokusai een tijdje geleden op een festival gezien. De tekenfilm bevat geen spannende actie of explosies, maar ik vond het verhaal wel mooi, met genoeg grapjes en visuele pracht om te voorkomen dat het saai zou worden. Zeker geschikt om bij te relaxen, zoals je zegt.
Red Turtle, alleen al omdat een Nederlander dit heeft gemaakt wil ik hem zien. Al hoewel ik wel echt moeite ga hebben om naar een film te kijken zonder dialoog.
Goeie timing, want de film is sinds gisteren in Nederland en België te koop (uitgegeven door Lumière). De extra's op de Special Edition dvd en blu-ray omvatten twee korte films van Dudok de Wit, The Aroma of Tea en Father and Daughter, en de VPRO documentaire Het verlangen van Michael Dudok de Wit (60 min.), een portret van de regisseur en van het maakproces van The Red Turtle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Ik heb 'em gezien en elk moment was mooi en/of spannend. Heb de gesproken tekst niet gemist -- en dat maakt het (ook) een meesterwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Voor de fans van One Piece hierbij de trailer voor de recentste animatiefilm over de maffe piraten. Geregisseerd door Hiroaki Miyamoto en gebaseerd op de populaire karakters van Eiichiro Oda - al staat deze film los van de verhalen uit de serie/manga.

One Piece Film Gold (2016)One Piece Film Gold (2016)
IMDb: 8.1 | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 120 min | MPAA: N/A
Synopsis: The Straw Hat pirates are hitting the big screen once again in an all-new high-flying adventure! The popular series that has captivated fans all over the world unfolds a new saga in the highly anticipated movie, One Piece Film Gold. The glittering Gran Tesoro, a city of entertainment beyond the laws of the government, is a sanctuary for the world's most infamous pirates, Marines, and filthy rich millionaires. Drawn by dreams of hitting the jackpot, Captain Luffy and his crew sail straight for the gold. But behind the gilded curtains lies a powerful king whose deep pockets and deeper ambitions spell disaster for the Straw Hats and the New World alike.

English subbed
English dubbed

[ Voor 17% gewijzigd door Tweakmans op 05-12-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ziet er tof uit!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik begrijp van diverse nieuwsberichten dat Dragonball Super vanaf 7 januari uitgezonden gaat worden in de 'English-dubbed' versie op Toonami. Ik heb wel een paar aflevering van de Japanse versie via Youtube gezien maar ik zou deze graag gaan vanaf het begin gaan volgen. Wat is hier de beste manier voor? Hebben jullie tips waar ik dit het beste kan gaan kijken? Is er een goede site voor die ik nog niet weet of is er een mogelijkheid om het bij Toonami zelf terug te kijken in goede kwaliteit? O-)

Wellicht is Netflix of Apple tv een optie? Ik kijk verder bijna nooit Anime dus ik heb geen idee.. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door hk12nl op 09-12-2016 09:30 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

harm12nl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:29:
Ik begrijp van diverse nieuwsberichten dat Dragonball Super vanaf 7 januari uitgezonden gaat worden in de 'English-dubbed' versie op Toonami. Ik heb wel een paar aflevering van de Japanse versie via Youtube gezien maar ik zou deze graag gaan vanaf het begin gaan volgen. Wat is hier de beste manier voor? Hebben jullie tips waar ik dit het beste kan gaan kijken? Is er een goede site voor die ik nog niet weet of is er een mogelijkheid om het bij Toonami zelf terug te kijken in goede kwaliteit? O-)

Wellicht is Netflix of Apple tv een optie? Ik kijk verder bijna nooit Anime dus ik heb geen idee.. 8)
http://www.daisuki.net/ is de legale weg om Dragonball Super te kijken. Wel irritante reclame (wel maar een paar seconde) over goede doelen, maar geen irritante pop-ups zoals bij illegale bronnen zoals Kissanime

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Hier wel een one piece fan :) Mooi een nieuwe film.

Ben 2 weken geleden begonnen met Hunter x hunter 2011 versie. Erg leuk en ben al bij afl. 80 :+

Anime dubbed kijken heb ik nooit echt begrepen....maar de Japanse stemmen in dragon balls..ppfff echt slecht.

Van Inuyasha vond ik de Engelse stemmen wel goed, maar verder vind ik het afschuwelijk, en kijk ook alleen subbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
De stemmen in DB zijn niet slecht maar ik vind ze vooral niet passen. Dat, en Chris Sabat is natuurlijk gewoon awesome. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Vind ze echt slecht in DB, gekke hoge stemmetje, alsof Goku 9 is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Unknown Alien schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:39:
Vind ze echt slecht in DB, gekke hoge stemmetje, alsof Goku 9 is :+
Goku wordt ook ingesproken door een oudere dame. Dat verklaart het wellicht.
Al hadden ze daar beter iemand anders voor kunnen casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Verklaard een hoop hahaha. Ik vind met JP stemmen dat de emotie veel beter overkomt. Er zullen vast meer Dubbed die wel goed aansluiten, mar die heb ik niet gezien, omdat ik sowieso niet dubbed kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe Japanse trailer voor de Amerikaanse remake van Ghost in the Shell met Scarlett Johansson:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Vorig jaar werd Studio Ponoc opgericht door verschillende animatiefilmmakers die ervaring opdeden bij Studio Ghibli, het legendarische animatiehuis achter klassiekers zoals Grave of the Fireflies, My Neighbor Totoro, Porco Rosso, Princess Mononoke en Spirited Away.

Bij Ponoc wordt op dit moment hard gewerkt aan Mary and the Witch's Flower, hun eerste animatiefilm. Het verhaal volgt de fantasievolle belevenissen van de jonge meid Mary. Wanneer ze een kat naar het bos volgt en een bezemsteel ontdekt die kan vliegen, belandt ze in een spannend avontuur.

De film wordt geregisseerd door Hiromasa Yonebayashi (Arrietty, When Marnie Was There), die het script schreef met Riko Sakaguchi (The Tale of the Princess Kaguya). Het verhaal is deels gebaseerd op het Britse boek The Little Broomstick.

Onderaan vind je de allereerste teaser, die de typische sfeer uitademt van de bekende films van Studio Ghibli. In Japan verschijnt de film in de zomer van 2017 in de bioscoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
Tweakmans schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:08:
Vorig jaar werd Studio Ponoc opgericht door verschillende animatiefilmmakers die ervaring opdeden bij Studio Ghibli, het legendarische animatiehuis achter klassiekers zoals Grave of the Fireflies, My Neighbor Totoro, Porco Rosso, Princess Mononoke en Spirited Away.

Bij Ponoc wordt op dit moment hard gewerkt aan Mary and the Witch's Flower, hun eerste animatiefilm. Het verhaal volgt de fantasievolle belevenissen van de jonge meid Mary. Wanneer ze een kat naar het bos volgt en een bezemsteel ontdekt die kan vliegen, belandt ze in een spannend avontuur.

De film wordt geregisseerd door Hiromasa Yonebayashi (Arrietty, When Marnie Was There), die het script schreef met Riko Sakaguchi (The Tale of the Princess Kaguya). Het verhaal is deels gebaseerd op het Britse boek The Little Broomstick.

Onderaan vind je de allereerste teaser, die de typische sfeer uitademt van de bekende films van Studio Ghibli. In Japan verschijnt de film in de zomer van 2017 in de bioscoop.

[video]
Oe cool! Maar wel jammer dat ze de Studio Ghibli style aanhouden.. ben je een andere studio moet je ook wel je eigen style hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
JerX schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:49:
Oe cool! Maar wel jammer dat ze de Studio Ghibli style aanhouden.. ben je een andere studio moet je ook wel je eigen style hebben.
Klopt, maar die stijl zit wel al jaren in hun vingers en ze zijn er erg vertrouwd mee. Bovendien willen ze ongetwijfeld de grote doelgroep aanspreken die wat 'verweesd' is achtergebleven omdat Ghibli geen avondvullende films meer maakt (sinds 2014, en het ziet er niet naar uit dat daar snel verandering in gaat komen). Met hun eerste film willen ze vast op veilig spelen, dus ik snap wel dat ze uit hetzelfde vaatje tappen. Als Mary and the Witch's Flower een succes blijkt, hebben ze tenminste de kans (en meer middelen) om een eigen stijl te ontwikkelen. Ik ben alvast benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verse trailer voor de nieuwste animatiefilm die gebaseerd is op de bekende Resident Evil-games van Capcom (die in Japan onder de naam Biohazard worden uitgebracht).

De computeranimatie van Resident Evil: Vendetta wordt verzorgd door de Japanse studio Marza Animation Planet (Space Pirate Captain Harlock), met Takanori Tsujimoto (The Next Generation Patlabor, Ultraman X) als regisseur. Het verhaal speelt zich af na de gebeurtenissen uit de game Resident Evil 6. Hoofdpersonages zijn Chris Redfield, Rebecca Chambers en Leon S. Kennedy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
New season new anime :3
Fate/Grand Order: First Order ziet er Nice uit
Alleen weet ik niet wat ik van die Chinese anime moet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Die nieuwe Fate is geen deel van het nieuwe seizoen, dat zijn tv-specials. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Je bedoeld ova?
Anders weet ik niet wat dat inhoud.
Nou ja NP deze sijzoen is denk ik toch wel beter dan afgelopen 1.
Ik hoop wel dat ze met code geas begingen en ons niet 3 maanden laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
OVA = original video anime. Deze special komt direct op TV maar is feitelijk gewoon geen hele cour lang. Geen OVA dus. :P

Wat betreft Code Geass: kun je gewoon opzoeken natuurlijk. :P http://anichart.net/winter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Heb die website gebookmarked..
Maar zie geen code geas (wat erg jammer is) maar veel andere leuke anime zoals Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! XD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atomsk

Had er hoge verwachtingen van en het stelt niet teleur: Youjo Senki is erg tof. Over-powered magische loli-soldaat die voor Duitsland-in-een-alternatieve-realiteit geallieerde battalions wegvaagd, what could be better? >:)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Je vergeet erbij te zeggen dat ze zelf zo mogelijk nog meer evil is dan Hitler. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist de eerste EP gekeken van Little Witch Academia, en wauw wat is die goed. :D

Ik had eerst m'n bedenkingen, omdat de OVA's echt geweldig waren had ik verwacht dat de TV versie veel minder zou zijn. Dat is absoluut niet het geval. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Atomsk schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:51:
[video]

Had er hoge verwachtingen van en het stelt niet teleur: Youjo Senki is erg tof. Over-powered magische loli-soldaat die voor Duitsland-in-een-alternatieve-realiteit geallieerde battalions wegvaagd, what could be better? >:)
Wat ik dit voor iets vet zieks.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
O, gewoon weer een animereeks die extreme hate it or love it-reacties oproept. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
artificial_sun schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:43:
[...]

http://www.daisuki.net/ is de legale weg om Dragonball Super te kijken. Wel irritante reclame (wel maar een paar seconde) over goede doelen, maar geen irritante pop-ups zoals bij illegale bronnen zoals Kissanime
Deze werkt prima echter zou ik graag de English dub variant willen volgen. Heeft iemand een manier om deze te volgen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Die is volgens mij nog niet zo beschikbaar. Maar de eerste aflevering is net uit zo ver ik weet.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ja klopt, van het weekend. Had gehoopt deze direct te kunnen volgen maar dan wordt het even wachten :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Gisteravond gekeken naar: Fate/Grand Order: First Order
Geen slechte film, maar er had meer ingezeten.

De film duurt 70 minuten en geeft de indruk dat het een beetje afgeraffeld is.
Hadden ze er gewoonweg 20 minuten aan toegevoegd, dan hadden ze de karakters wat meer kunnen uitdiepen, het achtergrondverhaal wat duidelijker kunnen maken en de gevechten wat langer kunnen laten duren.

Al met al zeker geen slechte film, maar het had beter gekund. Als je hem gaat kijken zonder dat je een van de series van, Fate stay, hebt gezien, dan wordt je wel redelijk in het diepe gegooid.

Oh, het open einde van de film hint, mijn inziens, naar een nieuwe serie?

[ Voor 6% gewijzigd door apollo13 op 20-01-2017 12:07 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Niet online
Is er al een legale manier om your name te kijken? Zie dat hij in VK al wel opgepikt is maar voor NL nog geen aankondiging gezien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Jelv schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:37:
Is er al een legale manier om your name te kijken? Zie dat hij in VK al wel opgepikt is maar voor NL nog geen aankondiging gezien...
Anime is altijd lastig om in de bioscoop te zien, maar aangezien Your Name echt een gigantische kaskraker is in Japan, hoop ik dat ie alsnog de lage landen bereikt. Pathé zal zo'n film niet snel draaien, maar in het beste geval kunnen we de film ergens op een festival of in een arthousezaal bekijken. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Atomsk schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:51:
[video]

Ik geniet hier ook wel van :D Lekker lomp knallen praktisch :+
D4NG3R schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:39:
Zojuist de eerste EP gekeken van Little Witch Academia, en wauw wat is die goed. :D
Ook hier hetzelfde gevoel! Kan de stijl en alles erg waarderen ook en animatie is echt meer dan prima!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
LWA is leuk inderdaad. Houd de zelfde sfeer en kwaliteit vast van de OVA's (nog op netflix te zien).

"Hand Shakers" vond ik trouwens dramatisch slecht: seksistisch clichéverhaaltje en dan ook nog van die beroerde 3d animatie. Wat ze met Chaos;Child wilden weet ik ook niet. Moet blijkbaar horror voorstellen, maar het was vooral onsamenhangend en irritant.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Net begonnen aan Sakamoto Desu Ga?

Terwijl ik wacht op Attack on Titan, iemand nog vergelijkbare series :P?

Goldenboy, Gintama, Toriko, Food Wars, Bobobobo ken ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Bjorn89 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:38:
Net begonnen aan Sakamoto Desu Ga?

Terwijl ik wacht op Attack on Titan, iemand nog vergelijkbare series :P?

Goldenboy, Gintama, Toriko, Food Wars, Bobobobo ken ik al :P
Kuzu no Honkai is geniaal!!
Atomsk schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:25:
Wat ze met Chaos;Child wilden weet ik ook niet. Moet blijkbaar horror voorstellen, maar het was vooral onsamenhangend en irritant.
Je weet dat het een vervolg is?

[ Voor 30% gewijzigd door raro007 op 05-02-2017 00:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Late reactie maar misschien nog relevant; ik heb zelf deze lijst samengesteld;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
UC 0079             Mobile Suit Gundam
UC 0079             Mobile Suit Gundam: The 08th MS Team
UC 0079             Mobile Suit Gundam MS IGLOO: The Hidden One Year War
UC 0079             Mobile Suit Gundam MS IGLOO: Apocalypse 0079
UC 0079             Mobile Suit Gundam MS IGLOO 2: The Gravity Front

UC 0079             Mobile Suit Gundam Thunderbolt December Sky

UC 0079/0080        Mobile Suit Gundam 0080: War in the Pocket

UC 0083             Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory
UC 0087/0088        Mobile Suit Zeta Gundam
UC 0088/0089        Mobile Suit Gundam ZZ

UC 0093             Mobile Suit Gundam: Char's Counterattack
UC 0096             Mobile Suit Gundam Unicorn

UC 0123             Mobile Suit Gundam F91
UC 0153             Mobile Suit Victory Gundam

UC 0223             G-Saviour

FC 60               Mobile Fighter G Gundam

AC 195              Mobile Suit Gundam Wing
AC 196              Gundam Wing: Endless Waltz

AW 0015             After war Gundam X

CC 2345             Turn A Gundam

CE 71               Mobile Suit Gundam SEED
CE 73               Mobile Suit Gundam SEED Destiny
CE 73               Mobile Suit Gundam SEED C.E. 73: Stargazer

AD 2010             Model Suit Gunpla Builders Beginning G
AD 20??             Gundam Build Fighters
AD 20??             Gundam Build Fighters Try
AD 2307/2312        Mobile Suit Gundam 00
AD 2314             Mobile Suit Gundam 00 the Movie: Awakening of the Trailblazer

AG 115/201          Mobile Suit Gundam AGE

PD 323              Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans

UC, FC, AC, etc zijn benamingen voor alternatieve tijdlijnen en je kunt ze apart bekijken. De getallen erachter zijn de jaartallen binnen die tijdlijn waarin het zich afspeelt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Teaser voor Yoake Tsugeru Lu no Uta (Lu Over the Wall), de nieuwe animatiefilm van regisseur Masaaki Yuasa (Mind Game, Kick Heart, Ping Pong), die ook het script schreef met Reiko Yoshida (The Cat Returns).

Het verhaal draait om een jongen die van de stad naar een vissersdorpje verhuist en zich niet goed voelt omdat zijn ouders net zijn gescheiden. Alles verandert wanneer hij op een dag kennismaakt met Lu, een vrolijke zeemeermin.

In Japan verschijnt de film op 19 mei 2017 en de eerste teaser staat alvast online:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Mary and the Witch's Flower is de allereerste tekenfilm van Studio Ponoc. Die studio werd in 2015 opgericht door allerlei veteranen van Studio Ghibli, wat meteen ook de vertrouwde tekenstijl verklaart.

De film wordt geregisseerd door Hiromasa Yonebayashi[/b] (Arrietty, When Marnie Was There), die het script schreef met Riko Sakaguchi (The Tale of the Princess Kaguya). Het resultaat draait vanaf 8 juli 2017 in de Japanse bioscopen.

Het verhaal, deels gebaseerd op het Britse kinderboek The Little Broomstick van Mary Stewart, volgt de belevenissen van de jonge meid Mary. Wanneer de kat Tib haar naar een bos lokt, vindt ze er een vreemde bloem en een kleine bezemsteel die kan vliegen. Samen belanden ze in een spannend avontuur vol fantasie en magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Zo ben een beetje stil geweest de laatste tijd, heb in de tussen tijd wel wat anime gekeken. De gene die me het nog bijstaat is Sakurasou no Pet na Kanojo, ik vind hem persoonlijk te laag gerate. Vond het wel een solide 8, verhaal zat goed in elkaar, leuke characters die ook allemaal ontpoppen!

@Tweakmans Ik ben wel benieuwd naar de film, maar nog steeds jammer dat ze geen eigen style hebben. Al zou je die studio niet bij naam noemen dan zou je zo zeggen dat een Ghibli film is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Er komt een Nederlander voor in subarashii sekai ni shukufuku wo. :)

[YouTube: https://youtu.be/o_iS56VxHZA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Omdat hij Hans heet? Die naam komt ook in Duitsland, Oostenrijk e.d. voor hoor.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Er komen genoeg Nederlanders voor in Anime :) In Samurai Champloo bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:59:
Er komen genoeg Nederlanders voor in Anime :) In Samurai Champloo bijvoorbeeld ;)
Toch jammer dat die Nederlandse acteur die ze daar voor een side-character hadden niet even advies heeft mogen geven over hoe slecht het Nederlands wel niet was. :+
JerX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:18:
Zo ben een beetje stil geweest de laatste tijd, heb in de tussen tijd wel wat anime gekeken. De gene die me het nog bijstaat is Sakurasou no Pet na Kanojo, ik vind hem persoonlijk te laag gerate. Vond het wel een solide 8, verhaal zat goed in elkaar, leuke characters die ook allemaal ontpoppen!
Een 8 vind ik nog te laag, prima drama. Tranen met tuiten bij de op één na laatste aflevering. :P

[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 20-03-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:07:
[...]

Toch jammer dat die Nederlandse acteur die ze daar voor een side-character hadden niet even advies heeft mogen geven over hoe slecht het Nederlands wel niet was. :+

[...]

Een 8 vind ik nog te laag, prima drama. Tranen met tuiten bij de op één na laatste aflevering. :P
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Er was al een Japanse verfilming, maar op 25 augustus 2017 pakt ook Netflix uit met een Amerikaanse adaptatie (live action) van de bekende anime/manga Death Note:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tweakmans schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:47:
Er was al een Japanse verfilming, maar op 25 augustus 2017 pakt ook Netflix uit met een Amerikaanse adaptatie (live action) van de bekende anime/manga Death Note:

[video]
Is dit ook met het karakter "Light" of moet ik dit meer zien ala spinoff? Hoop op het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@JerX Het hoofdpersonage in deze Netflix-film is Light Turner, ja. Het is niet echt een spin-off, maar een remake die geen rekening houdt met de eerdere adaptaties. Het wordt dus een nieuwe (Amerikaanse) interpretatie van het bekende Japanse verhaal. Light vindt dus het bijzondere 'death note' en besluit om mensen te vermoorden van wie hij vindt dat ze moeten sterven. Hoe ze alles in één film willen proppen weet ik niet, maar dat lijkt wel de bedoeling.
Plot: Based on the famous Japanese manga written by Tsugumi Ohba and Takeshi Obata, 'Death Note' follows a high school student who comes across a supernatural notebook, realizing it holds within it a great power; if the owner inscribes someone’s name into it while picturing their face, he or she will die. Intoxicated with his new godlike abilities, the young man begins to kill those he deems unworthy of life.

Cast: Nat Wolff (Light Turner), Margaret Qualley (Mia Sutton), Keith Stanfield (“L”), Paul Nakauchi (Watari), Shea Whigham (James Turner), with the voice of Willem Dafoe (Ryuk the Shinigami).

[ Voor 42% gewijzigd door Tweakmans op 22-03-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ah i see, ben ik een klein beetje opgelucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Gisteren Gantz 0 gekeken. Best gaaf. De eerste serie vond ik ook al erg gaaf.

Ben net terug van een maandje azie, en in het vliegtuig draaide ze ook Your name.Had een stukje gekeken, maar toch uit gezet, omdat ik deze thuis via de projector wil kijken. Lijtk me een erg gave anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Unknown Alien schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:42:
Gisteren Gantz 0 gekeken. Best gaaf. De eerste serie vond ik ook al erg gaaf.
Hmm, ik vond de serie eigenlijk maar bar slecht wegens het gebrek aan uitleg en daadwerkelijk verhaal, het schoof gewoon van actiescène naar sexscène naar meer actie. Is Gantz 0 beter of kan ik die beter overslaan gezien mijn mening over de originele serie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Hmm, ik vond de serie eigenlijk maar bar slecht wegens het gebrek aan uitleg en daadwerkelijk verhaal, het schoof gewoon van actiescène naar sexscène naar meer actie. Is Gantz 0 beter of kan ik die beter overslaan gezien mijn mening over de originele serie? :P
Hey Sex en Actie, wat voor uitleg heb je nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
[...]

HHmmmm geen sex in de film. Anders getekend. Style als final fantasie. VInd het er mooi uitzien.

Dit is alleen actie tegen de demonen. Geen love story ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Skippen dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Goede verfilming van de Osaka arc, alleen door tijdsgesbrek mist er wel een hoop. Toch vond ik het goed gedaan en zat in het begin even te twijfelen of het nou echte acteurs waren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
[...]

huh sex scenes in gantz anime?
heb denk ik bij toeval op die scene geskipt want ik had niks gezien.(of is beetje naaktheid al sex?)
En de uitleg en verhaal kwamen met de tijd en was best wel duidelijk vind ik.

trouwens dan heb jij zeker kuzu no honkai niet gezien, terwijl dat best wel en gaaf anime is.(vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Kuzu no Honkai volg ik ook en die is (net zoals vrijwel alle Noitamina-anime) inderdaad goed. Maar dat heeft ook daadwerkelijk een verhaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:
Kuzu no Honkai volg ik ook en die is (net zoals vrijwel alle Noitamina-anime) inderdaad goed. Maar dat heeft ook daadwerkelijk een verhaal. :P
Huh wat Kuzu in de Tweedekamer anime? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:55:
[...]

Huh wat Kuzu in de Tweedekamer anime? :+
Ik vind het wel wat van ironie hebben dat Kuzu vertaalt naar "scum." :+
https://myanimelist.net/anime/32949/Kuzu_no_Honkai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Iemand hier Naruto gekeken? Van de week is het afgelopen (ja echt waar, het is af!). Helaas nog niet helemaal bij het einde, omdat ik eerst weer even de hele serie wilde kijken. Gisteren net The Last gezien dus ik hoop binnen een week klaar te zijn.

Maarre, nog anderen hier die het zo ver hebben kunnen uithouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 00:36
ik moet nog een hele reeks kijken. Werd gek van de fillers en daardoor raakte ik mijn interesse kwijt.
Ik wil het zeker nog afkijken.
rikpro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:31:
Iemand hier Naruto gekeken? Van de week is het afgelopen (ja echt waar, het is af!). Helaas nog niet helemaal bij het einde, omdat ik eerst weer even de hele serie wilde kijken. Gisteren net The Last gezien dus ik hoop binnen een week klaar te zijn.

Maarre, nog anderen hier die het zo ver hebben kunnen uithouden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Same here, lang geleden een rustpauze ingelast. Nu Naruto afgelopen is, wordt het misschien tijd om de achterstand in te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik heb het braaf tot het einde gevolgd. Ik heb daarna wel mijn rating op MAL aangepast van een 9 (ooit ingevuld rond aflevering 165, met Pain) naar een 7 vanwege alle fillers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
Ik heb Naturo nooit gekeken.. net als One Piece. Te veel episodes om te kijken om in te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Niet online
JerX schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:13:
Ik heb Naturo nooit gekeken.. net als One Piece. Te veel episodes om te kijken om in te halen :/
Van Naruto bestaan er ook afleveringslijsten zonder de fillers. Dan sla je meer dan de helft over en heb je echt een heel gaaf verhaal. One Piece is erg lang en kan helaas niet zo makkelijk samengevat worden. Het onderliggende verhaal is wel erg mooi, maar begrijp dat je die 275 uur (770 afleveringen en 12 films) ergens anders aan wilt besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Naruto ben ik lang geleden gestopt maar one pièce kijk ik nog steeds.( Ik skip 50% van de ep)

Kono subarashi is na 10 eps gestopt..is dat niet raar?
Verwacht eerder 12 of 13 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:13:
Gezien je avatar vind je FT leuk. Dan is One Piece ook de moeite wel waard, ook al kost het enorm veel tijd om in te halen. Naruto ook, maar die zou ik zéker zonder fillers kijken, dan kun je letterlijk de helft skippen.

Ik ben pas begonnen met One Piece toen aflevering 600 al uit was. Naruto heb ik iets eerder opgepakt, dat was rond aflevering 160 van Shippuden (dus 380 afleveringen in moeten halen).

Ik had toen wel iets meer tijd dan nu. :+
raro007 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:19:
Kono subarashi is na 10 eps gestopt..is dat niet raar?
Verwacht eerder 12 of 13 :'(
Het eerste seizoen had ook maar 10 afleveringen en een OVA. Gebeurt wel eens.

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 24-03-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
ronnym schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:43:
ik moet nog een hele reeks kijken. Werd gek van de fillers en daardoor raakte ik mijn interesse kwijt.
Ik wil het zeker nog afkijken.

[...]
Oh ja, de fillers heb ik in mijn 2de run ook geskipt. Het doet gigantisch af aan het verhaal. Enige leuke filler was de Tale of Jiraiya, die zijn nog best goed gedaan. En de Chikara Arc. Dat zou eerst een film worden, maar is daarna als filler arc in de anime gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
rikpro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:35:
[...]

Oh ja, de fillers heb ik in mijn 2de run ook geskipt. Het doet gigantisch af aan het verhaal. Enige leuke filler was de Tale of Jiraiya, die zijn nog best goed gedaan. En de Chikara Arc. Dat zou eerst een film worden, maar is daarna als filler arc in de anime gestopt.
Chikara was goed, en Itachi Shinden ook wel. Dat verhaaltje van Jiraiya... meh. Dat had ik na een tijdje wel gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 00:36
Tijdens het gevecht met Madara waren er te veel fillers. Daar ben ik afgehaakt
Chikara was goed, en Itachi Shinden ook wel. Dat verhaaltje van Jiraiya... meh. Dat had ik na een tijdje wel gezien. :P
Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.