Robotmaaiers

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste
Acties:

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:16
Snap wat je bedoeld maar de draad ligt zo'n 10 cm diep in het gras dus daar kom je normaal gesproken niet.
Ben er nu vanaf omdat ik een maaier heb gekocht die het zonder de draad doet maar ik vroeg het me gewoon af.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
bruce the boss schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:38:
Snap wat je bedoeld maar de draad ligt zo'n 10 cm diep in het gras dus daar kom je normaal gesproken niet.
Ben er nu vanaf omdat ik een maaier heb gekocht die het zonder de draad doet maar ik vroeg het me gewoon af.
Hier bij verticuteren, overijverige schoonvader (5x in 1 weekend), gebroken aansluiting in basisstation door corrosie (kom je achter als je de hele kabel al uit de grond hebt gehaald).

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dangerousp schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 16:12:
Nou, ik heb de Mova lidax ultra 1000 AWD ontvangen. Beest van een apparaat. Hij kan alleen de plek niet vinden [Afbeelding] hier staat hij in zijn hok-to-be, maar de ruimte is te klein. Hij spaait alles om, knalt tegen border en zegt dat hij het niet kan vinden. Bijnaam de Hulk (Audi F1 kleuren, bijnaam Hulkenberg)
Het is inderdaad een beest. Nu installeren, zal binnenkort wel ff wat feedback geven.
Pagina: 1 ... 84 85 Laatste