mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:36:
[...]
Hey hallo, het is half 6. Normaal gesproken lag ik al een aantal uurtjes te snurken. Misschien wordt het tijd om aan de vermoeidheid toe te geven
mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:36:
[...]
Hey hallo, het is half 6. Normaal gesproken lag ik al een aantal uurtjes te snurken. Misschien wordt het tijd om aan de vermoeidheid toe te geven
Mepp schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:36:
Een van de voordelen van nachtdienst...........
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Alles werkt (behoudens antieke drivers/hardware). Het is niet dat je een compleet ander besturingssysteem gebruikt.rolandos582 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:02:
...
Hoe zit het eigenlijk met dingen als Winrar etc. zijn deze al beschikbaar in Windows 10. Of werkt dat gewoon met de 8.1 versie?
Dat het over een kleine 2u wordt uitgebracht wil niet zeggen dat je er ook direct gebruik van kan maken zonder zelf de ESD om te zetten naar ISO. Uitrol verloopt in delen, dus kan zo zijn dat je paar dagen moet wachtenrolandos582 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:02:
Pfff nog 2 uurtjes volgens : https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx
Als ik bij mijn Windows 10 upgrade kijk staat er : Windows 10 upgrade gereserveerd. Maar dat zal wel goed komen.
Hoe zit het eigenlijk met dingen als Winrar etc. zijn deze al beschikbaar in Windows 10. Of werkt dat gewoon met de 8.1 versie?
Zelfde hier. Vanaf welke versie upgrade je en heb je een originele Windows?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:57:
Nadat ik alles succesvol gedownload krijg ik een foutmelding 80240020 . tijdens het voorbereiden van de installatie. Ik heb alle bestanden verwijderd en opnieuw een update uitgevoerd en helaas blijft nog het zelfde fout weergeven erg vaag.
Had ik ook inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:35:
[afbeelding]
Dit heb ik nu op alle drie mijn laptops.
Het begin is er.
Verwijderd
na 6 uur heb ik mn laptop opnieuw opgestart en op die windows logo gedrukt , inmiddels werkt het !!chim0 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:22:
[...]
Zelfde hier. Vanaf welke versie upgrade je en heb je een originele Windows?
Heb die van mij ook al opnieuw opgestart, maar dat was vóór 6 uur en voor een paar gewone updates. Misschien nog maar een keer doen dan.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:49:
[...]
na 6 uur heb ik mn laptop opnieuw opgestart en op die windows logo gedrukt , inmiddels werkt het !!
is everything cool?
[ Voor 7% gewijzigd door kevinkrs op 29-07-2015 06:59 ]
Ohh ik heb wel geduld. Wil ook wel een weekje wachten als ik daarmee niet teveel moeite hoef te doen. Zie hem vanzelf wel verschijnen toch.mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:16:
[...]
Dat het over een kleine 2u wordt uitgebracht wil niet zeggen dat je er ook direct gebruik van kan maken zonder zelf de ESD om te zetten naar ISO. Uitrol verloopt in delen, dus kan zo zijn dat je paar dagen moet wachten
Ook op MSDN zijn de ISO's nu te downloaden. Wat raar is dat ik de multiple editions (Home/Pro) niet mag downloaden maar wel de Enterprise en Education. Ik krijg dan de melding: "This product is not available at your subscription level."FREAKJAM schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:54:
De officiele ISO's staan inmiddels ook netjes online.
https://www.microsoft.com...are-download/windows10ISO
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Thanks, nu aan het binnenhalen, gaat alleen niet echt snel nog, of jullie allemaal even willen pauzerenFREAKJAM schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:54:
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik zie hem anders nog niet op mijn msdn staan...Freekers schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:00:
[...]
Ook op MSDN zijn de ISO's nu te downloaden. Wat raar is dat ik de multiple editions (Home/Pro) niet mag downloaden maar wel de Enterprise en Education. Ik krijg dan de melding: "This product is not available at your subscription level."
Volgens mij klopt dat niet helemaal. Als ik de charts vergelijk tussen de verschillende MSDN accounts, zou elk MSDN account gewoon Windows 10 Home/Pro moeten mogen downloaden
MSDN: MSDN Subscriber Downloadskevinkrs schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:08:
[...]
Ik zie hem anders nog niet op mijn msdn staan...
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Hmm ja ik gebruik dreamspark. Ziet er volledig anders uit ook.
Verwijderd
Ook handig is te melden dat je op die manier direct je Windows 7/8 kan upgraden naar Win 10. Zonder te wachtenFREAKJAM schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:54:
Op mijn dreamspark staat ie er ook nog niet op, zal wel binnenkort gebeurenkevinkrs schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:12:
[...]
Bedoel je een microsoft-account aanmaken of de product key invoeren?MikeyMan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:16:
Heb nu twee pc's geupgrade naar win10 via de iso met vanaf de ESD.
Activatie lijkt allemaal netjes te gaan, maar heb nergens moeten registreren ofzo.
Komt dat nog?
Ik las net dat Windows 10 morgen nacht in Nederland uitkomt en is te downloaden. Klopt dat?freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:15:
[...]
Op mijn dreamspark staat ie er ook nog niet op, zal wel binnenkort gebeuren
Ja, had zoiets verwacht eigenlijk.freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:17:
[...]
Bedoel je een microsoft-account aanmaken of de product key invoeren?
Met dit tooltje (zoals hierboven vermeld) kan je de Nederlandstalige versie van de Pro downloadenkevinkrs schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:17:
[...]
Ik las net dat Windows 10 morgen nacht in Nederland uitkomt en is te downloaden. Klopt dat?
[ Voor 59% gewijzigd door freddy0519 op 29-07-2015 07:35 ]
Klopt, dat is anders.kevinkrs schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:12:
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
FREAKJAM schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:54:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het leven is te kort om te testen
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat domein-pc's niet zo'n upgrade-icoontje zullen krijgen. Best is gewoon om een iso af te halen en op die manier testenBeneveerg schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:26:
Heeft iemand al een domein PC proberen te upgraden naar Windows 10. Aangezien je daar het hele icoontje nooit krijgt.
Organisatie is net te klein / divers voor een automatische install van het OS, maar net te groot om elke pc opnieuw te installeren. Nieuw OS gaat dus op basis van vervanging van device, maar van te voren willen we wel testen of alles goed werkt.
Verwijderd
Verkenner -> Deze pc -> rechtermuisknop -> Eigenschappen -> OnderaanVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:28:
Weet iemand waar je in Win10 kan checken of je Windows is geactiveerd? Kan het niet vinden..
Waarom zou je dat überhaupt willen op dag 1 vd release?Beneveerg schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:26:
Heeft iemand al een domein PC proberen te upgraden naar Windows 10. Aangezien je daar het hele icoontje nooit krijgt.
Organisatie is net te klein / divers voor een automatische install van het OS, maar net te groot om elke pc opnieuw te installeren. Nieuw OS gaat dus op basis van vervanging van device, maar van te voren willen we wel testen of alles goed werkt.
Verwijderd
Bedankt, ik heb het gevonden.freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:29:
[...]
Verkenner -> Deze pc -> rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Onderaan
Of ook in Instellingen ergens, bij Bijwerken en dan ergens bij Activering (uit mijn hoofd)
Omdat we een testmachine hebben die puur gebruikt wordt om te testen.shoombak schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:29:
[...]
Waarom zou je dat überhaupt willen op dag 1 vd release?
Het leven is te kort om te testen
[ Voor 21% gewijzigd door Trommelrem op 29-07-2015 07:50 ]
LTSB is een long term service branch, je krijgt bij de LTSB versie alleen maar hot fixes/updates maar geen nieuwe features. Wat dit precies inhoud moet je 'even' zelf opzoeken. Het eerste wat me opviel is dat je geen spartan/edge browser krijgt.Trommelrem schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:45:
Ik begrijp niet waarom er zo veel verschillende versies zijn. Ik krijg voorgeschoteld:
Enterprise
Enterprise KN
Enterprise KN LTSB
Enterprise LTSB
Enterprise N
Enterprise N LTSB
Die KN/N versies snap ik. Echter ik dacht dat Microsoft die juist had geschrapt. Maar wat is LTSB?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Long Term Servicing Branch (LTSB)Trommelrem schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:45:
Ik begrijp niet waarom er zo veel verschillende versies zijn. Ik krijg voorgeschoteld:
Enterprise
Enterprise KN
Enterprise KN LTSB
Enterprise LTSB
Enterprise N
Enterprise N LTSB
Die KN/N versies snap ik. Echter ik dacht dat Microsoft die juist had geschrapt. Maar wat is LTSB?
-edit-
Ik snap het al LTSB is de versie die 10 jaar lang geen nieuwe features krijgt, voor legacy apps.
Waarom bestaat KN en N in vredesnaam nog...
Apple iMac 2013
Ter verduidelijkingprutser001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:51:
[...]
LTSB is een long term service branch, je krijgt bij de LTSB versie alleen maar hot fixes/updates maar geen nieuwe features. Wat dit precies inhoud moet je 'even' zelf opzoeken. Het eerste wat me opviel is dat je geen spartan/edge browser krijgt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
kevinwalter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:03:
Installeren lukt hier nog steeds niet. (Boot.wim) Tevens zie ik hem ook niet in de Microsoft Volume Licensing Service Center staan.
waarom zo moeilijk doen?prutser001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:01:
Zover was ik ondertussen ook al![]()
Maarja ik twijfel zelf nog erg of ik wel wil updaten/upgraden. Wat me wel opviel is dat ik de $Windows.~BT map nog niet heb op mijn 'vaste' pc maar wel op 3 andere... Ik kijk vanavond wel of het zover is.
En bij de check krijg ik de melding dat er een 'broadcom virtual wifi controller' niet beschikbaar is/niet gaat werken (Niet dat ik die gebruik).
[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2015 08:08 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Omdat 1 PC een Enterprise editie is. :-) Ben benieuwd wanneer hij in de VLSC wordt gereleased.spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:06:
[...]
[...]
waarom zo moeilijk doen?
spartacusNLD in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen"
kan veel makkelijker
1 -> https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
2 -> deze .iso uitvoering op de pc die je wilt upgraden en klaar
[ Voor 9% gewijzigd door kevinwalter op 29-07-2015 08:10 ]
heb ik op een 100/20 verbinding net binnen 10 min gedownload.. wellicht dat het nu snel drukker wordt of je hebt net pechShmoopy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:10:
- Ongeduldig als ik ben, ga ik naar https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
om daar de ISO te downloaden.![]()
- Blijft de installer op 0 % hangen.
als je de .iso uitvoert op een win 7 of 8 pc die geactiveerd is dan neemt het programma de activatie mee naar windows 10 en hoef je verder niets te doenYonix schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:12:
Ik heb inmiddels één van de officiële ISO-bestanden kunnen downloaden, maar ik heb nog een vraag over de activering van Windows 10. Ik heb twee codes voor Windows 8.1 Pro (PC & laptop), kan ik deze codes gebruiken om Windows 10 te activeren of krijg je van Microsoft zelf nieuwe activatiecodes toegezonden?
[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2015 08:13 ]
Ja ik ben al een USB stikje aan het makenspartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:06:
[...]
[...]
waarom zo moeilijk doen?
spartacusNLD in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen"
kan veel makkelijker
1 -> https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
2 -> deze .iso uitvoering op de pc die je wilt upgraden en klaar
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hier niet in ieder geval.pitchdown schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:14:
zouden vanaf 8 uur ook de Enterprise versie van windows 10 op de Volume licensing pagina beschikbaar moeten zijn?
Hier zie ik deze ook niet.
Top, maar hoe zit dat eigenlijk bij een 'fresh install'? Zijn de codes voor Windows 8.1 dan ook te gebruiken?spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:12:
[...]
als je de .iso uitvoert op een win 7 of 8 pc die geactiveerd is dan neemt het programma de activatie mee naar windows 10 en hoef je verder niets te doen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als ik dit tooltje run dan krijg ik een venster met upgrade this pc now naar Windows 10. Kan ik dit al uitvoeren als de laptop geen Windows bestanden heeft gedownload?kwakzalver schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:08:
Hmmm het tooltje van de Windows Site zelf geeft de optie om een ISO of USB install (standaard of Pro) te downloaden in de taal van keuze .
Dus voor wie het gemak wilt van een USB install:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-07-2015 08:26 ]
Verwijderd
De tool download zelf de bestanden, dus jaMortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:25:
[...]
Als ik dit tooltje run dan krijg ik een venster met upgrade this pc now naar Windows 10. Kan ik dit al uitvoeren als de laptop geen Windows bestanden heeft gedownload?
Dat updatenow commando heeft bij mij ook niet geholpen.
Hmm ok, ik kan dus na de install gewoon mijn win7 key invoeren?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:26:
[...]
De tool download zelf de bestanden, dus ja
Verwijderd
Zover ben ik nog niet, maar ik denk dat wanneer je een upgrade uitvoert hij de key van je huidige install pakt.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:27:
[...]
Hmm ok, ik kan dus na de install gewoon mijn win7 key invoeren?
Verwijderd
Met de tool van MS kan je een Nederlandstalige ISO maken, maar je kan ook via het Configuratiescherm de Nederlandse taal installerenJeroenC schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:35:
Hey all!
Gisteren heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd met windows 7 (een engelse iso die ik nog had liggen, in combinatie met de originele pro product code), ongeveer een half uur geleden windows 10 geinstalleerd via een tool die ik hier gevonden heb (MediaCreationToolx64 vanaf de ms site) Windows 10 pro is in ieder geval geinstalleerd en geactiveerd ( nergens een code in hoeven te voeren ).
Maar, zoals in de eerste zin vermeld is, heb ik een engelse iso, voorheen kreeg ik nog in windows 7 een hele reeks aan updates met taalpaketten, nu niet. Dus ik dacht dan download ik het taalpakket vanaf de website; niet mogelijk bij Nederlands want die komt automatische binnen op ultimate en enterprise (heel fijn want deze heb ik dus weer net niet..) Toen de hoop gezet op de windows 10 installatie, met de gedachten dat ik hier alsnog Nederlands in kon kiezen. Niet dus
Zit nu met een windows 10 die up to date zou zijn, in de engelse taal. Nu heb ik geen moeite met Engels, maar het voelt vreemd/raar/anders, en ik wil gewoon Windows 10 pro in het Nederlands.
Hoe kan ik alsnog windows 10 in NL krijgen?
Verder totzover wel een mooi en tof os
Ik ben het volgens jou 2e optie aan het doen ( configuratiescherm ) en het lijkt te werken, is momenteel het Nederlandse pakket aan het downloadenVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:37:
[...]
Met de tool van MS kan je een Nederlandstalige ISO maken, maar je kan ook via het Configuratiescherm de Nederlandse taal installeren
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 29-07-2015 08:41 ]
Verwijderd
Denk dat je beter een backup image kan maken via windows zelf en deze terug zetten.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:42:
Kan iemand wellicht dit verduidelijken?
Ik heb een upgrade gedaan.
Ik wil nu op een nieuwe (uit de verpakking) SSD een installatie doen van Windows 10.
ISO via de MediaCreation Toolkit van MS, die op een UEFI USB stick gezet.
Maar hoe kom ik nu aan de licentiesleutel voor deze nieuwe installatie?
kijk even naar de foutcode, ik kreeg code 80240020
Verwijderd
:W ik wil een clean install. Lekker alles vers.Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:43:
[...]
Denk dat je beter een backup image kan maken via windows zelf en deze terug zetten.
Image uiteraard op een externe hd zetten. Via usb windows 10 stick terug zetten.
Clean install was toch mogelijk vanuit windows zelf? een heuze reset functie die in principe een volledig kale nieuwe installatie achterlaat?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:44:
[...]
:W ik wil een clean install. Lekker alles vers.
Verwijderd
Je kunt ook mijn vorige post lezen...Gerton schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:45:
[...]
Clean install was toch mogelijk vanuit windows zelf? een heuze reset functie die in principe een volledig kale nieuwe installatie achterlaat?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Mijn excuses, had ik niet naar gekeken.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:46:
[...]
Je kunt ook mijn vorige post lezen...
Ik heb een nieuwe HDD liggen. Daar staat dus nog geen Windows 10 op.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Jou vraag wordt beantwoord in het topic startYonix schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:22:
[...]
Top, maar hoe zit dat eigenlijk bij een 'fresh install'? Zijn de codes voor Windows 8.1 dan ook te gebruiken?
Ik ben nu, in ieder geval, de setup aan het draaien op mijn laptop; dat wordt een upgrade van Windows 8.1 naar Windows 10. Mijn PC wil ik graag vanmiddag voorzien van een schone installatie, omdat ik dan een nieuwe CPU en een nieuw moederbord binnenkrijg.
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2015 08:50 ]
Je kan met een Windows 8 pro upgrade DVD gewoon een clean install doen . Hoef je niet eerst W7 voor te installeren .DylanE schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:49:
Omdat ik met een 'clean install' wil beginnen heb ik een heerlijke uitdaging:
Ik zal moeten beginnen met de installatie van Windows 7, vervolgens de Windows 8 Pro upgrade en daarna de installatie van Windows 10 Pro..
Zijn er mensen hier aanwezig die zich heel toevallig in een soortgelijke situatie bevinden?
Doe daarne een factory resetVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:44:
[...]
:W ik wil een clean install. Lekker alles vers.
Kan dit komen doordat ik een dual-boot met Ubuntu heb, en Win10 niet netjes meespeelt qua bootloader?the installation failed in the safe_os phase with an error during boot operation
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Thanks, echter lijkt het mij logisch dat je toch op een of andere 'normale' (huis-tuin-keuken) manier die key moet kunnen achterhalen? Of verwachten ze dat elke thuis gebruiker in geval van een HDD crash een nieuwe key koopt?CrimInalA schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:48:
Voor een clean install :
Doe eerst een update naar windows 10 .
Lees je nieuwe Windows 10 key uit met Produkey (http://www.majorgeeks.com/files/details/produkey.html) .
Download MediaCreationToolx64.exe van de microsoft website .
Run dit , maak een ISO en brand naar USB/DVD .
Clean Install vanaf USB/DVD . Je moet normaal geen key ingeven .
De Windows 10 key kan je best bijhouden voor het geval dat je die in de toekomst nodig hebt .
If it aint broke, fix it till it is!
Het was toch zo dat je eerst een upgrade van 8 naar 10 moet doen en dat er dan een "registratie van je systeem" volgde ?Venxir schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:56:
Naar mijn weten zijn alle keys tegenwoordig in de BIOS opgeslagen bij nieuwe laptops.
Nogmaals als je vanuit een geactiveerde Windows 7 of 8 / 8.1 computer of laptop de upgrade uitvoert (via icoontje of .iso bestand) naar Windows 10 wordt je activatie in het oude besturingssysteem meegenomen naar Windows 10. niks aan de hand dusVenxir schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:56:
Naar mijn weten zijn alle keys tegenwoordig in de BIOS opgeslagen bij nieuwe laptops.
[ Voor 19% gewijzigd door CrimInalA op 29-07-2015 09:00 ]
Dat is dus het vervelende, versie 7 is geen PRO uitvoering, en 8 PRO is een upgrade (zonder CD).CrimInalA schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:50:
[...]
Je kan met een Windows 8 pro upgrade DVD gewoon een clean install doen . Hoef je niet eerst W7 voor te installeren .
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Verwijderd
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq