[ Voor 16% gewijzigd door TZC-T1-FX op 29-07-2015 00:58 ]
Kijk in task manager of het proces is gestartunfor schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:58:
Wat zou die command moeten doen dan? Ik tik het in mijn prompt en er gebeurt niets
Je krijgt daar inderdaad geen terugkoppeling, maar waarschijnlijk zie je nu onder Windows Update bij het configuratiescherm dat Windows 10 wordt gedownload.unfor schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:58:
Wat zou die command moeten doen dan? Ik tik het in mijn prompt en er gebeurt niets
Ik geef je echter weinig kans van slagen, alle bovenstaande foutmeldingen treden op bij het gebruik van de genoemde command volgens mij.
En dat proces zou heten?Mortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:59:
[...]
Kijk in task manager of het proces is gestart
--
Boot Windows in Command Prompt (In Windows 8.1: Via Instellingen -> PC Instellingen wijzigen -> Bijwerken en herstellen -> Systeemherstel -> Geavanceerde opstartopties en dan naar Command Prompt)
Controleer Driveletters via diskpart! ($=Driveletter)
robocopy ($SSD):\Users ($HDD):\Users /mir /copyall /xj /sec
robocopy ($SSD):\ProgramData ($HDD):\ProgramData /mir /copyall /xj /sec
reboot naar Windows -> Regedit aanpassen

Reboot (Normaal, om te kijken of inloggen en dergelijke correct werkt)
Reboot naar Command Prompt:
Controleer Driveletters via diskpart! ($=Driveletter)
rmdir ($SSD):\Users /q /s
rmdir ($SSD):\ProgramData /q /s
Reboot -> Done
--
Als iemand dit weet hoor ik het graag!
(Misschien is de uitleg wat onduidelijk, maar nu kunnen mensen die het willen gebruiken het gebruiken en andere mij helpen met of dit problemen gaat opleveren)
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Wat is er niet schoon aan een Factory Reset dan? Schoner dan dat wordt hij niet hoor...D4NG3R schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:52:
[...]
Dat is niet wat er word verstaan onder een schone installatie, eerder een factory reset welke lang niet zo schoon is.

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 29-07-2015 01:12 ]
Eerst leek er bij mij niks te gebeuren. Toen zag ik ineens veel HD-activiteit en toen verscheen het bekende mapje op C: . Tijdje daarna begon Windows Update met de download.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:54:
Hebben meer mensen er last van dat wuauclt.exe /updatenow het proces helemaal niet atart?
Is hij bij jou nu ook helemaal aan het updaten? Of loop jij ook tegen errors aan?SVDT schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:02:
[...]
Eerst leek er bij mij niks te gebeuren. Toen zag ik ineens veel HD-activiteit en toen verscheen het bekende mapje op C: . Tijdje daarna begon Windows Update met de download.
Is nog aan downloaden.vaagjunior schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:05:
[...]
Is hij bij jou nu ook helemaal aan het updaten? Of loop jij ook tegen errors aan?
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 29-07-2015 01:10 ]
ora et labora
Yep, hier idem.mrc4nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:10:
de downloadis bij mij klaar, maar instaleren wil nog niet lukken, ik ga maar eens slapen. ik zie morgen wel of het dan wel lukt
Truste
Misschien zit er wel een soort timer op ofzo. Ik ga ook eerst slapen, anders ben ik nog tot 3 uur bezig ofzo.mrc4nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:10:
de downloadis bij mij klaar, maar instaleren wil nog niet lukken, ik ga maar eens slapen. ik zie morgen wel of het dan wel lukt
Bron: https://nl.reddit.com/r/W...o_check_if_windows_10_is/EDIT THE FINAL: Yup, I think we figured it out. If the following show up for you, i'm very very sure you will update tomorrow:
If you get a last installed update failed and listed as Upgrade to Home/Pro (credit /u/NateJagger)
If this requirement is met, you should be in the first wave of people able to get Windows 10 from the get go. Congrats.
Dus bij bovenstaande screenshots/foutmeldingen zou het betekenen dat je straks in de eerste 'wave' zit. Nu moet ik wel toegeven dat ik de argumentatie over dit punt op die pagina niet kan vinden. Waar bovenstaande dus op gebaseerd is, is (voor mij) onduidelijk.
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Oh oh..

WU Database leeg
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Truste..

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Nu wordt er op dit moment een update gedownload van 5.408,1 mb.
[ Voor 74% gewijzigd door Valinor op 29-07-2015 02:15 ]
Ondanks de doorlopen stappen heb ik nooit een Windows 10 upgrade icoontje gehad op mijn legale Windows 7 Pro op mijn PC met deze specs. Zou dit kunnen liggen aan TrueCrypt full-disk encryption?ghostman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:53:
Voor iedereen die geen Windows 10 icoontje heeft.
[...]
Bron
Makkelijk voor de TS?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs

Ben heel benieuwd hoe het eindigt!
Edit: Download is inmiddels begonnen:

Software van een niet-officiële bron afhalen is nog steeds illegaal en daarbij wil jij het risico lopen dat die ISO's besmet zijn met zooi?filenox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:05:
Waarom al die uitdagingen 'opzoeken' als je evengoed een torrent van dezelfde build kan downloaden en die kan laten draaien? Daar is toch niets illegaals aan?
[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 29-07-2015 02:14 ]
Klopt, werkt bij mij ook, geen zin om te wachten. Gewoon het commnando in een elevated cmd zettenrens-br schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:10:
Heb wat links zitten door kijken uit de startpost en heb net: 'wuauclt.exe /updatenow' via uitvoeren geprobeerd en ineens staat in Windows update het volgende:
[afbeelding]
Ben heel benieuwd hoe het eindigt!
Edit: Download is inmiddels begonnen:
[afbeelding]
[...]
Software van een niet-officiële bron afhalen is nog steeds illegaal en daarbij wil jij het risico lopen dat die ISO's besmet zijn met zooi?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Bij mij hetzelfde. Geduld is een schone zaak, maar helaas ben ik viesIekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:16:
[...]
Klopt, werkt bij mij ook, geen zin om te wachten. Gewoon het commnando in een elevated cmd zetten
Inmiddels is de status in Windows update gesprongen naar:

Overigens na het downloaden is ook meteen de beruchte . $Windows.~BT' map verschenen.
Edit. Ben trouwens erg blij dat ik vandaag had besloten mijn Tablet op te schonen, van 500MB vrij naar 10GB vrij.
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 29-07-2015 02:24 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Zou het niet kunnen dat jullie mazzel hadden dat die toch net ging leechen? Ben niet zo overtuigd van dat commando. Heb btw wel die BT- map staan, maar is nog maar 278 kb groot.
Je moet eerst upgraden naar Windows 10, zodat de key wordt opgeslagen in de Store. Vervolgens kan je een clean install doen en wordt de key uit de store gehaald.Iekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:24:
Weet iemand hoe het trouwens zit als je een reinstall wilt doen? Wordt de key nadat je bent geupgrade opgeslagen in je ms account en zo herkent die of je een goede licentie hebt?
Het lukte bij meerdere mensen, maar bij het installeren geeft hij dan een fout aan. Je hebt er momenteel dus nog vrij weinig aan.Sjah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:25:
Bij mij doet dat commando om te pushen niks, nog steeds in WindowsUpdate >> Windows 10-upgrade gereserveerd.
Zou het niet kunnen dat jullie mazzel hadden dat die toch net ging leechen? Ben niet zo overtuigd van dat commando. Heb btw wel die BT- map staan, maar is nog maar 278 kb groot.
Verwijderd
http://forums.creative.com/showthread.php?t=720562 titanium driversSacreBleu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:21:
Bij mij is de installatie gelukt en is Windows 10 ook direct geactiveerd. Nice. Nu alleen wachten op drivers voor mijn Oculus Rift en mijn Soundblaster Titanium.
Thanks, helderrens-br schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:26:
[...]
Je moet eerst upgraden naar Windows 10, zodat de key wordt opgeslagen in de Store. Vervolgens kan je een clean install doen en wordt de key uit de store gehaald.
@mensen waarbij dat commando niks doet: Je moet de updates op automatisch hebben staan, anders werkt het niet.
Bij mij ook niet. Van alles geprobeerd al. Ik denk dat ik maar gewoon ga slapen. Blijkbaar wilt het niet meewerken wanneer jij dat wilt en wanneer je er niks meer om geeft dan komt het meteen uit de lucht vallenLessermoldX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:32:
dat heb ik aanstaan, alsnog krijg ik hem niet binnen via de commandline truuk

Verwijderd
Ik ook niet. Ik heb ergens gelezen dat de officiële release om 8 am MDT is dat is bij om 4 uurLessermoldX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:32:
dat heb ik aanstaan, alsnog krijg ik hem niet binnen via de commandline truuk
oke, dan ga ik maar eens naar mn bed en doe ik het later vandaag welVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:34:
[...]
Ik ook niet. Ik heb ergens gelezen dat de officiële release om 8 am MDT is dat is bij om 4 uur
Heb nu standaard Win 8.1 op mijn htpc bak en ga win 10 pro krijgen dus, via de upgradetabel klopt dat voor geen meter.
Je kunt checken wat je gaat krijgen via C:\$Windows.~BT\Drivers\DU\SetupPlatform.ini
Het stomme is mijn desktop ook met win8.1 standaard non pro wel windows 10 home gaat krijgen, geïnstalleerd met dezelfde media.
Overigens kan ik nog niet upgraden omdat ik boot.wim mis en liever niet ga liggen klooien maar vind dit wel opmerkelijk allemaal... kan niet wachten welke versie ik nu na de upgrade heb...
Verwijderd
Op het moment heb ik het Source/Instal.esd omgezet naar een ISO en dat lijkt te werken bij de meeste. Maar dat is weer een omweggetjeLessermoldX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:36:
[...]
oke, dan ga ik maar eens naar mn bed en doe ik het later vandaag wel
Hoe ging het activeren? vanzelf? Je win-key ingevoerd???? Handig om te weten wanneer ik voor de ESD->ISO verhaal ga.SacreBleu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:21:
Bij mij is de installatie gelukt en is Windows 10 ook direct geactiveerd. Nice. Nu alleen wachten op drivers voor mijn Oculus Rift en mijn Soundblaster Titanium.
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Verwijderd

Ik heb het ook via de ESD manier gedaan. Alleen hij zegt nu dat mijn key blocked isnIghtorius schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:40:
[...]
Hoe ging het activeren? vanzelf? Je win-key ingevoerd???? Handig om te weten wanneer ik voor de ESD->ISO verhaal ga.
Heb wel degelijk een legale windows! Zonder te activeren kun je geen persoonlijke dingen aanpassen in Windows 10 zoals achtergrond etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 29-07-2015 03:26 ]
Kan die wel geactiveerd worden dan?Iekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:27:
Volgens mij kan iedereen de iso gebruiken die ik net heb gemaakt met de esd decryptor? Als dat zo is upload ik hem wel even.
Geen idee, ga hem nu installeren.
Je kunt je win 7 install upgraden naar een pro installatie met de anytime upgrade en dan zal windows upgraden naar een win 10 pro installatie.LessermoldX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:32:
ik heb een vraagje, mijn laptop krijgt de update van 7 naar 10 home, maar stel ik kom aan een pro key, moet ik hem dan herinstalleren of hoeft dat niet?
Hoe gaat dit bij jullie ?
Ik ben bang dat het een herinstallatie naar windows 8.1 wordt, en wel degelijk een upgrade te moeten gaan doen....
[ Voor 29% gewijzigd door PrimalFury op 29-07-2015 03:38 ]
de Pro key komt later, en ik wil mn laptop eigenlijk zo snel mogelijk updaten (de key komt van de pc van mn moeder vandaan, daar draait windows 7 ultimate op (wat ongelovelijk overkill is, maar dat er buiten, anders update ik eerst wel naar 8.1 Pro voordat ik naar 10 gaIekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:36:
[...]
Je kunt je win 7 install upgraden naar een pro installatie met de anytime upgrade en dan zal windows upgraden naar een win 10 pro installatie.

...
Tweakers willen normaal gesproken als 1e bij dit soort dingen zijn, maar wachten vervolgens wel netjes op Microsoft terwijl er een snellere manier is...
Die ISO lijkt me niet vrij te downloaden, of wel? Ik heb best veel moeite moeten doen voor de Windows 8.0 iso, omdat ik anders never Windows 8 kan installeren als de boel crashed?mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:55:
Het kan echt aan mij liggen, maar waarom is iedereen in godsnaam toch bezig met die ESD bestanden? De ISO van Windows 10 is al ruim een week te verkrijgen en kan zonder probleem een upgrade uitvoeren.
Tweakers willen normaal gesproken als 1e bij dit soort dingen zijn, maar wachten vervolgens wel netjes op Microsoft terwijl er een snellere manier is...
...
Het is dezelfde soort upgrade als van 7>8/8.1. Oftewel, programma's blijven gewoon behoudenLuxicon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:53:
Jullie zijn vergevorderd met allerlei tricks, maar ik probeer het niet te forceren. Wat ik nu aan meldingen heb is onderstaande. Het lijkt me dat het verder automatisch gaat. Wat ik me wel afvraag, blijven m'n programma's geïnstalleerd of wordt het een clean install? Het is zeker niet mogelijk om de Windows partitie te formatteren? Want ja, er is geen usb bootdisk met de Windows 10 image?
[afbeelding]
Verwijderd
de ESD naar ISO methode werkt als een speer.

Gebruik ESD Decryptor om van je ESD een ISO te maken; Mount of brand deze ISO en voer setup uit.
De upgrade wordt uitgevoerd. Word niet om een productkey gevraagd. Je krijgt een automatisch een nieuwe productsleutel
PS)
opvallend is dat de upgrade behoorlijk snel verliep. Volgens mij duurde het nog niet eens 20 minuten; Dat is best snel aangezien mijn PC echt HEEEEEL VEEEEEL programma's bevat.
[ Voor 20% gewijzigd door nIghtorius op 29-07-2015 04:16 ]
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Tweakers weten hun weg normaal wel te vinden in de torrent-markt? Die untouched ISO is op vrijwel elke gangbare torrent site wel te vindenLuxicon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 03:57:
[...]
Die ISO lijkt me niet vrij te downloaden, of wel? Ik heb best veel moeite moeten doen voor de Windows 8.0 iso, omdat ik anders never Windows 8 kan installeren als de boel crashed?
Laat mij maar lekker op de upgrade wachten, intussen kan ik alvast alle software upgraden naar de laatste versie en de boel een beetje opschonen (voor zover dat zinvol is op een htpc).
...
Je kunt toch beter de upgrade zo clean mogelijk uitvoerenDonderstraaltje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:02:
Alsnog mag dat niet, of het nu kan of niet.
Laat mij maar lekker op de upgrade wachten, intussen kan ik alvast alle software upgraden naar de laatste versie en de boel een beetje opschonen (voor zover dat zinvol is op een htpc).
http://windows.microsoft....reate-reset-refresh-media
Handig! Wat ik me afvraag. Wordt deze key vervangen door de originele key die in de BIOS gebakken zit? En zou Windows 8.0 dan nog wel installeren?nIghtorius schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:00:
Nou..
[afbeelding]
Gebruik ESD Decryptor om van je ESD een ISO te maken; Mount of brand deze ISO en voer setup uit.
De upgrade wordt uitgevoerd. Word niet om een productkey gevraagd. Je krijgt een automatisch een nieuwe productsleutel
...
Heb helaas geen idee; aangezien mijn Win8 licentie niet in mijn BIOS gebakken zit. Heb wel voor de zekerheid de Win10 sleutel geëxtraheerd m.b.v. het Produkey programma.Luxicon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:11:
[...]
Handig! Wat ik me afvraag. Wordt deze key vervangen door de originele key die in de BIOS gebakken zit? En zou Windows 8.0 dan nog wel installeren?
Ik ga ervan dat de huidige Win8 sleutel gewoon geldig blijft.
Het is een voorkeur, het is niet zo zeer *beter* te noemen.mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:08:
[...]
Je kunt toch beter de upgrade zo clean mogelijk uitvoeren
Sowieso het systeem waar het om gaat heeft amper 3rd party software erop staan en is dus al zo clean als wat.
Nee geef mij maar lekker een upgrade dan hoef ik niet 4 uur lang alle settings opnieuw af te stellen naar mijn smaak.
Voor mijn situatie is een upgrade dan toch echt de betere optie als je al in termen van beter wilt spreken.
Deze hebben een bepaalde key die waarschijnlijk meerdere mensen gebruiken.
Of controleert MS dit als diegene de upgrade wilt uitvoeren.
Ik heb zelf een legitiem versie en wacht met smart om te upgrade.
Ik vermoed dat je net als bij Windows 8 wordt doodgegooid met activatie meldingen. Ik denk dat de lol er dan snel af is.martijn24 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:22:
vraag me af hoe het zit van de NIET legitieme versies als die ook een upgrade krijgen.
Deze hebben een bepaalde key die waarschijnlijk meerdere mensen gebruiken.
Of controleert MS dit als diegene de upgrade wilt uitvoeren.
Ik heb zelf een legitiem versie en wacht met smart om te upgrade.
De betreffende mensen zullen alleen snel genoeg een KMS app gebruiken en vervolgens nergens last meer van hebben
Idem hier, 20 minuten later was ik klaar, zo gedaan. Tip: Bewaar je nieuwe key gelijk even ergens veilig. (Bijv dropbox/drive enz). Kan je met dit tooltje opzoeken: http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.htmlnIghtorius schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:00:
Nou..
[afbeelding]
PS)
opvallend is dat de upgrade behoorlijk snel verliep. Volgens mij duurde het nog niet eens 20 minuten; Dat is best snel aangezien mijn PC echt HEEEEEL VEEEEEL programma's bevat.
Als je hem dus ooit vanaf een iso opnieuw installeerd heb je de key nog. En als je toch bezig bent, je kunt nu gelijk even de temp files van de install verwijderen als je wilt. Zo'n 23gb kon zo verwijderd worden hier met de disk cleanup tool.
Waarschijnlijk hebben de meeste dit gelezen, maar dat had ik nog niet. Microsoft geeft zelf dus duidelijk aan dat je niet eerst vanaf Windows 8 hoeft te upgraden na een frisse installatie. Dat klinkt echt goed!Kan ik na de upgrade Windows 10 opnieuw op mijn pc installeren?
Ja, zodra je via de gratis upgrade Windows hebt geïnstalleerd, kun je Windows 10 opnieuw op hetzelfde apparaat installeren, bijvoorbeeld bij een schone installatie. Je hoeft geen Windows 10 te kopen of terug te keren naar je vorige Windows-versie om de upgrade opnieuw te kunnen installeren.
Je kunt zelfs op een USB-station of een dvd je eigen installatiemedia maken en die gebruiken om je apparaat te upgraden of na de upgrade opnieuw een installatie uit te voeren.Bron
...
Als je win 10 gedownload hebt in C:/$WINDOWS.~BT folder. Die folder moet wel ongeveer 6gb zijn, anders heb je het niet compleet binnen. En het is een hidden foldermartijn24 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:30:
Mischien gekke vraag maar waar vind ik deze ESD File
Snap niet dat MS niet standaard software verzorgt waarmee je de download op DVD (of USB) kan branden.
Als ik op mijn Mac een nieuwe OS X download is het gewoon een .dmg die je zonder problemen als bootable DVD kan branden met het standaard Disk Utility.
De download is bij mij eindelijk begonnen een half uurtje geleden..
5,86 GB klopt inderdaad.thnxsIekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:34:
[...]
Als je win 10 gedownload hebt in C:/$WINDOWS.~BT folder. Die folder moet wel ongeveer 6gb zijn, anders heb je het niet compleet binnen. En het is een hidden folder
Daarnaast bizar dat die uitgerolde bestanden zo groot zijn. De ISO van de RTM is nog geen 4GB
[ Voor 37% gewijzigd door mad-dog op 29-07-2015 04:46 ]
Ze hadden beter gewoon 1 ISO bestand aan kunnen bieden, en het activatie proces moeten schrappen.
Naar mijn mening is heel het idee van Windows 10, en waarom ze het gratis aanbieden toch dat ze de Windows store willen pushen.
Dan had ik daar bij het uitvoeren van de upgrade zonder tussenkomst van de automatische uitrol last van moeten hebben. Mounten van de 10240 RTM ISO en uitvoeren setup.exe was voldoende.Mepp schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:45:
Zal wel allemaal noodzakelijk zijn t.b.v. automatische key-integratie tijdens de upgrade.
Dan houden de ms servers het nooit en bezwijken ze aan de drukmad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:43:
Ik vraag me af of het uitrollen van een kant en klare ISO niet logischer was geweest
Daarnaast bizar dat die uitgerolde bestanden zo groot zijn. De ISO van de RTM is nog geen 4GB
Kan toch op basis van gecomprimeerde bestanden ala RAR/ZIP?Iekozz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:49:
[...]
Dan houden de ms servers het nooit en bezwijken ze aan de drukZie hier bv: http://www.neowin.net/new...dns-already-passed-10-tbs
mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:49:
[...]
Dan had ik daar bij het uitvoeren van de upgrade zonder tussenkomst van de automatische uitrol last van moeten hebben. Mounten van de 10240 RTM ISO en uitvoeren setup.exe was voldoende.

EDIT: Dat zal dus wel kunnen. Normaal wordt er via de ISO een bootable USB disk aangemaakt, maar jullie maken dus van deze een ISO. Het tegenovergestelde. Ik neem dus aan dat dit naar de USB geplaatst kan worden, om vervolgens via de USB een clean install te kunnen doen, indien gewenst.
[ Voor 53% gewijzigd door Luxicon op 29-07-2015 05:02 ]
...
Nee, ISO heb ik al meer dan een week in m'n bezitMepp schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:52:
Je hebt wellicht zelf een ISO gemaakt o.b.v. de install.esd in de map $BT~windows.
[...]
mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:54:
[...]
Nee, ISO heb ik meer dan een week in m'n bezit
Ik zat inderdaad daarin. Maar ik heb de SSD leeggegooid en vervolgens 8.1 weer geïnstalleerd en upgrade offer eergisteren voltooid.Mepp schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:55:
Dan ben je wellicht insider-preview gebruiker, en is je key gekoppeld aan je MS-account.
[...]
Vandaag de RTM ISO gemount en geupgrade
Hiervan kun je een ISO maken (google naar ESD>ISO http://www.tenforums.com/...-windows-10-esd-file.html)
Luxicon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:54:
Net keek ik in de Windows BT map, en de inhoud lijkt exact op die van een Windows 8 bootable USB stick. Alsof die inhoud direct naar de USB gekopieerd kan worden, maar dat zal wel niet dan?
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Mepp op 29-07-2015 05:04 ]
Eigenlijk kan iedereen die ISO dan gebruiken neem ik aan?
Je hebt immers geen key; deze wordt tijdens de upgrade geintegreerd vanuit je vorige WIN7 of WIN8 key.
martijn24 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:10:
Iso file is aangemaakt , deze kan ik dus gewoon uitvoeren via programma deamon tools?

Als je dit doet binnen een Windows 7/8/8.1 omgeving wel jamartijn24 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:10:
Iso file is aangemaakt , deze kan ik dus gewoon uitvoeren via programma deamon tools?
Windows 8 niet. Je moet eerst upgraden naar 8.1 om te kunnen upgraden jaar Windows 10.mad-dog schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:25:
[...]
Als je dit doet binnen een Windows 7/8/8.1 omgeving wel ja
Hey hallo, het is half 6, mag het?. Normaal gesproken lag ik al een aantal uurtjes te snurken. Misschien wordt het tijd om aan de vermoeidheid toe te gevenFredi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 05:32:
[...]
Windows 8 niet. Je moet eerst upgraden naar 8.1 om te kunnen upgraden jaar Windows 10.