Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Staan je update instellingen op automatisch? Bij mij werkt dit dus niet.Palomar schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:22:
[...]
thanks, dat werkt bij mij ook. Zie nu meteen die map staan en hij is aan het downloaden.
Anoniem: 659137
Werkt bij mij ook, Windows update zegt dat ie 14% is maar de Windows bt map blijft zoals ie is met een paar bestanden erin, was namelijk iets te enthousiast waardoor de bestanden na t openen van de setup.exe weer verdwenentjtristan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:17:
Als de update voor Windows 10 niet bij je wilt downloaden (geen windows bt map) en alles al geprobeerd hebt (alle updates installeren, rebooten etc) dan kan deze methode werken. Het werkte bij mij in ieder geval.
CMD uitvoeren als administrator en dan "wuauclt.exe /updatenow" invoeren. De windows 10 update ging binnen enkele minuten bij mij downloaden en staat nu zelfs op preparing for installation.
Helaas, hier niet. Ik krijg vrijwel direct een melding dat het installeren van updates mislukt is, code 80240020 bij de update 'Bijwerken naar Windows 10 Pro'
[ Voor 7% gewijzigd door cmndr_adama op 28-07-2015 23:29 ]
Die krijg ik nu ook, maar hij is al wel helemaal gedownload. Zal wel een check zijn of het al de 29ste is. Ben benieuwd wat die om 0.00 zegt.cmndr_adama schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:29:
[...]
Helaas, hier niet. Ik krijg vrijwel direct een melding dat het installeren van updates mislukt is, code 80240020 bij de update 'Bijwerken naar Windows 10 Pro'
De halve middag staat hier al 6 gig te wachten om geïnstalleerd te worden... ben benieuwd of het ook echt klokslag 12 uur gaat werken...
Net bij de laptop van mij en mijn zusje, gebeurt niks na intypen.
werkt hier ook, een minuut geleden nog helemaal niks en nu volop aan het downloaden. Bedankt.tjtristan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:17:
Als de update voor Windows 10 niet bij je wilt downloaden (geen windows bt map) en alles al geprobeerd hebt (alle updates installeren, rebooten etc) dan kan deze methode werken. Het werkte bij mij in ieder geval.
CMD uitvoeren als administrator en dan "wuauclt.exe /updatenow" invoeren. De windows 10 update ging binnen enkele minuten bij mij downloaden en staat nu zelfs op preparing for installation.
De Nederlandse timer loopt helaas pas morgen om 23:00 af, dus ik ben bang dat we om 00:00 nog steeds niks kunnen..Laurens-R schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:34:
Nou nog 30 minuten... spannend
De halve middag staat hier al 6 gig te wachten om geïnstalleerd te worden... ben benieuwd of het ook echt klokslag 12 uur gaat werken...
Helaas, werkte bij mij nietno00waa schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:35:
[...]
werkt hier ook, een minuut geleden nog helemaal niks en nu volop aan het downloaden. Bedankt.
https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspxtjtristan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:31:
[...]
Die krijg ik nu ook, maar hij is al wel helemaal gedownload. Zal wel een check zijn of het al de 29ste is. Ben benieuwd wat die om 0.00 zegt.
De countdown clock in de US.
Klopt.....het kwam vanaf een ander mailadresrobg1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:47:
[...]
Als je mij bedoelt (ik had het ook over Rotterdam), ik had wel een invite maar ben er niet op ingegaan.
Overigens werd een ander e-mailadres gebruikt voor aanmeldingen dus vandaar dat je op events@ geen reactie kreeg?
Ik heb hem, 4 keer maar liefst en ze zijn geïnstalleerd door windows update op 1-7-2015, 3-7-2015, 18-7-2015 en 28-7-2015...Jerrythafast schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:38:
Hier werkt het ook niet. Ik kreeg een uurtje geleden wel KB2952664 aangeboden. Hebben andere mensen die ook?
Jammer dat 't géén 10 Oktober is .... 10:10 / 10-10-15 @ 010TheVMaster schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:39:
[...]
Klopt.....het kwam vanaf een ander mailadresIk sta in ieder geval morgenochtend om 10:10 op de afgesproken plek in Rotterdam
Terwijl MS in 020 zit voor NL
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 28-07-2015 23:42 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hmm...dat is raar, weet je zeker dat niet je niet hebt gekozen om de vorige versie van Windows terug te zetten? Ik kan namelijk kiezen voor Reset this pc, Go back to an earlier build en Advanced Startup. De eerste optie zou Windows 10 clean moeten installeren, de tweede gaat terug naar de vorige versie van Windows...en de laatste doet een advanced boot zodat je van USB kunt booten..NCK schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:39:
Hier is m'n surface pro 2 netjes bijgewerkt naar windows 10 (met een gemounte vanuit ESD omgezette ISO file). Echter bij het doen van de clean-install zoals in de TS aangegeven, heb ik Windows 8.1 teruggekregen. Niet helemaal de bedoeling.
Hé, verrek, nu je het zegt. Bij mij staat hij er op 10-6-2015 en 28-7-2015.Mizgala28 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:40:
[...]
Ik heb hem, 4 keer maar liefst en ze zijn geïnstalleerd door windows update op 1-7-2015, 3-7-2015, 18-7-2015 en 28-7-2015...
zucht. heb van alles geprobeerd. in windows update is alles bijgewerkt, reboot gedaan, win10fix_full.zip hulpdinges bood ook geen uitkomst. jammer dit.
[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 28-07-2015 23:46 ]
ora et labora
BTW, als iemand wel al alle bestanden heeft, waarom deelt niemand dan ff die boot.wim???
Mogelijk kunnen wij dan ook installeren.Of iig een vergelijking maken van de mappen/bestanden structuur.
[ Voor 0% gewijzigd door L1zarT op 28-07-2015 23:45 . Reden: typo's ]
Ik moet dus eerst upgraden naar Windows 10. Maar als ik dat dan gedaan heb, waar haal ik dan de Windows 10 image vandaan voor een schone installatie? Gewoon van de officiele site van Microsoft? En kan ik tijdens de schone installatie dan gewoon de key gebruiken die ik gebruikte voor 8.1?
Jup, heb maar 1 harde schijfAFCAjax schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:55:
[...]
Bedankt voor je reactie. Jouw D: en A: zijn gecreëerd op dezelfde HDD? Heb vandaag namelijk speciaal een partitie gemaakt voor alle documenten etc. zodat die bewaard blijven bij clean install (wat ik eerst van plan was). Maar gezien deze optie op hetzelfde neerkomt, doe ik liever dit.
Die image staat gewoon op je harde schijf. Bij een schone installatie wordt niet bedoeld dat je C: partitie wordt geformatteerd.Jirachi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:45:
Ik snap nu nog niet hoe ik een schone installatie moet doen.
Ik moet dus eerst upgraden naar Windows 10. Maar als ik dat dan gedaan heb, waar haal ik dan de Windows 10 image vandaan voor een schone installatie? Gewoon van de officiele site van Microsoft? En kan ik tijdens de schone installatie dan gewoon de key gebruiken die ik gebruikte voor 8.1?
Nee, klokslag 11 uur in Redmond, 8 uur morgenochtend bij ons op zijn vroegst.Laurens-R schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:34:
Nou nog 30 minuten... spannend
Nee, die mensen hebben een ISO gemaakt van de ESD.L1zarT schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:46:
Moet wel aangezien er al genoeg mensen zijn die de installatie hebben uitgevoerd.
Eerst netjes upgraden naar Windows 10, dan word je key meegenomen naar Windows 10 en dan kun je (waarschijnlijk) morgen de iso van de Microsoft site afhalen om een echte clean install te doen. Vergeet dan niet om via produkey even je key op te schrijven mocht die er om vragen.Jirachi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:45:
Anoniem: 211516
C:\$Windows.~BT\Sources\install.esd decrypten in een iso en gewoon even op usb stick zetten.Jirachi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:45:
https://rufus.akeo.ie/
Wat wordt er dan mee bedoelt?tiguan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:46:
[...]
Die image staat gewoon op je harde schijf. Bij een schone installatie wordt niet bedoeld dat je C: partitie wordt geformatteerd.
Nou gewoon, een schone installatie. Alleen je C: partitie wordt niet gewist.
Bedankt!ghostman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:47:
[...]
Eerst netjes upgraden naar Windows 10, dan word je key meegenomen naar Windows 10 en dan kun je (waarschijnlijk) morgen de iso van de Microsoft site afhalen om een echte clean install te doen. Vergeet dan niet om via produkey even je key op te schrijven mocht die er om vragen.
Laptop clean, en desktop geupgrade.
Echter lijkt het gewoon de rtm build..
http://i.gyazo.com/8eb5bc8ce786249044e0732cdca45a2e.png
screenshot van mijn update scherm, er word nog steeds naar ringen verwezen.
Nee
BronIndien je geen Windows 10 upgrade app (het kleine icoontje) ziet, dan kan dit het gevolg zijn van 1 van de volgende oorzaken:
1.Je systeem is niet volledig up to date met op zijn minst Windows 7 sp1 of Windows 8.1. Update 1
2.Windows update is uitgeschakeld of staat niet ingesteld om updates automatisch te installeren
3.Je hebt de noodzakelijke Windows Update functionaliteit geblokkeerd of verwijderd
4.Het systeem draait geen valide versie van Windows (niet-legitiem)
5.Het Systeem draait Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise of Windows RT/RT 8.1 welke uitgesloten zijn van het reserverings-aanbod
6.Het systeem is onderdeel van een bedrijfsnetwerk of een school. In dat geval dien je navraag te doen bij je lokale IT-afdeling
7.Systemen waarvan bekend is dat ze Windows 10 niet kunnen draaien krijgen de Windows 10 upgrade app niet voor 29 Juli. Na 29 Juli wordt het icoontje actief in de taakbalk, dit zodat je gemakkelijk kunt zien in hoeverre het systeem compatibel is indien je dat wenst.
Het uitvoeren van Windows Update en het installeren van alle beschikbare updates lost de eerste 3 oorzaken op.
Indien je er zeker van bent dat bovenstaande oorzaken niet van toepassing zijn bij jou en je krijgt het icoontje niet te zien, dan kun je onderstaande oplossing proberen. Deze verifieert dat je systeem in aanmerking komt en zal vervolgens de Windows 10 Upgrade app inschakelen:
•Open Kladblok
•Kopieer de volgende tekst en plak deze in kladblok:
REG QUERY "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\UpgradeExperienceIndicators" /v UpgEx | findstr UpgEx
if "%errorlevel%" == "0" GOTO RunGWX
reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Appraiser" /v UtcOnetimeSend /t REG_DWORD /d 1 /f
schtasks /run /TN "\Microsoft\Windows\Application Experience\Microsoft Compatibility Appraiser"
:CompatCheckRunning
schtasks /query /TN "\Microsoft\Windows\Application Experience\Microsoft Compatibility Appraiser"
Powershell -Command "Get-ScheduledTask -TaskName 'Microsoft Compatibility Appraiser' -TaskPath '\Microsoft\Windows\Application Experience\'" | Find "Ready"
if NOT "%errorlevel%" == "0" ping localhost >nul &goto :CompatCheckRunning
:RunGWX
schtasks /run /TN "\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig"
•Klik achtereenvolgens op Bestand en Opslaan als
•Verander de naam naar ReserveWin10.cmd
•Kies bij opslaan als voor Alle bestanden (*.*)
•Kies de locatie waar je het bestand wilt opslaan. Als voorbeeld nemen we hier de C:\Temp folder. Klik op opslaan
•Open de opdrachtprompt als administrator (zoek via de startknop of het startmenu naar opdrachtprompt, rechtermuisknop op opdrachtprompt en kies voor Als administrator uitvoeren)
•Vanuit de opdrachtprompt voer je het eerder opgeslagen bestand uit. In het door ons gebruikte voorbeeld van c:\temp ziet het commando er dan als volgt uit, waarna je op enter drukt: C:\Temp\ReserveWin10.cmd
De Microsoft compatibiliteitscontrole kan tussen de 10 en 30 minuten draaien, waarbij het script continu status updates geeft met de melding dat deze nog loopt. Wacht deze aub geduldig af.
Indien het script in een loop blijft hangen en dus faalt, dan heb je niet alle noodzakelijke updates geinstalleerd op het systeem. Behalve Windows 7 sp1 of Windows 8.1. Update 1 heb je ook de volgende updates nodig:
Voor Windows 7 sp 1:
•KB3035583
•KB2952664
Voor Windows 8.1 Update 1:
•KB3035583
•KB2976978
Je kunt handmatig controleren of deze updates geinstalleerd zijn door via de opdrachtprompt (uitgevoerd als admin) het volgende commando in te geven:
dism /online /get-packages | findstr 3035583
(Vervang het KB nummer met de update welke je wilt opzoeken.) Indien de update geinstalleerd is laat het commando de package identity zien. Bij bovenstaand voorbeeld zouden Windows 8.1. gebruikers de volgende uitslag moeten krijgen:
C:\>dism/online/get-packages | findstr3035583
Package Identity: Package_for_KB3035583~31bf3856ad364e35~amd64~~6.3.1.29
Makkelijk voor de TS?
ora et labora
hmm kan maar het lijkt me dat dat de inhoud is van de install.wimAnoniem: 211516 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:51:
Kun je boot.wim niet gewoon uit de iso krijgen die je decrypt uit install.esd ?
Het zou mij niks verbazen als ze gewoon het Windows Insider programma open en bloot in dat scherm laten staan op deze manier. De gemiddelde gebruiker komt daar nooit, en als je d'r wel komt zou je geïnteresseerd kunnen zijn in deelname. Volgens mij is de openheid van het Insider programma Microsoft heel goed bevallen. Ze deden het al met Windows Phone en nu ook zo uitgebreid met Windows 10. Volgens mij is dit gewoon waar het naartoe gaat.John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:51:
Ik heb mijn laptop en desktop voorzien van windows 10.
Laptop clean, en desktop geupgrade.
Echter lijkt het gewoon de rtm build..
http://i.gyazo.com/8eb5bc8ce786249044e0732cdca45a2e.png
screenshot van mijn update scherm, er word nog steeds naar ringen verwezen.
[ Voor 30% gewijzigd door Jerrythafast op 28-07-2015 23:54 ]
Dat gaat waarschijnlijk niet werken omdat er systeem gebonden info in staat.mrc4nl schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:53:
Ik zal morgens eens kijken of het lukt om de upgrade bestanden naar mn pc te verplaatsen waar de automatische upgrade niet lukt. die pc wil ik een upgrade geven, de andere pc waar de upgrade wel klaarstaat liever niet

Volgens mij wel. Als die via dat programma ziet dat er iets niet klopt krijg je de update niet. Probeer even je Nvidia drivers te updaten of te herinstalleren.unfor schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:04:
Zou onderstaande melding de installatie blokkeren?
[afbeelding]
Sure, maar ik heb nog niet geprobeerd te installeren.Jaguar645 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:06:
Volgens mij is die melding "Here's why Windows 10 can't be installed on this PC" wel duidelijk
Lijkt mij dat installatie gewoon kan beginnen zodra de upgrade beschikbaar is.
[ Voor 33% gewijzigd door Jerrythafast op 29-07-2015 00:09 ]
Ja idd, lekker krom.Jerrythafast schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:08:
Wel typisch dat ze het hebben over "Your display manufacturer" en dan de videokaart tonen. Het display is toch het beeldscherm?
Nou mijn download folder blijft ongewijzigd dus ik hou t voor vandaag voor gezien.
Kijk morgen wel weer
Kreeg jij die melding nét ?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Helaas zelfde probleemkevinkrs schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:28:
Inmiddels wacht ik nog steeds op de upgrade. Helaas download hij hem hier niet. Ook al Windows updates geprobeerd

Foutdetails: code 80240020
nou het heeft iig niet geholpen, ik heb het allemaal geinstalleerd maar icoontje: ho maarghostman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:53:
Voor iedereen die geen Windows 10 icoontje heeft.
[...]
Bron
ora et labora
Bij mij is de map ook pas ongeveer een half uur geleden verschenen. Heb geduld zou ik zeggen.laugh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:14:
[...]
Helaas zelfde probleem. Helemaal up to date, ook gereserveerd. Geen map niks.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Wel een legale en geactiveerde licentie?mrc4nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:17:
[...]
nou het heeft iig niet geholpen, ik heb het allemaal geinstalleerd maar icoontje: ho maar
ja legaal en geactiveerd. andere pc die illegaal is heeft het icoontje wel GRRBRL
ora et labora
Lekker belangrijk.Jerrythafast schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:23:
Is het verkeer op AMS-IX nou deze avond hoger dan normaal of is dat toeval?
Batman Arkham Knight is ook illegaal uitgekomen vanavondJerrythafast schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:23:
Is het verkeer op AMS-IX nou deze avond hoger dan normaal of is dat toeval?
[ Voor 68% gewijzigd door kmichael op 29-07-2015 00:24 ]

ora et labora
weet iemand hoe je dit kan forceren ?
wuauclt.exe /updatenow werkt niet
Die kreeg ik ook, maar nu is al een 10 minuten aan het zoeken ofzo
Voor mij niet, gewoon te hoge load daar, later opnieuw proberen.
Heb ondertussen een paar andere updates voor MSE erdoor gekregen dus het werkt.
http://www.microsoft.com/netherlands/windows10check-in/
Hmm idd. Was trouwens bij jou toen die Windows 10 icoon rechtersonder in beeld op de normale manier verschenen? Ik moest toen via cmd leuke dingen doen voordat ik het eindelijk kreeg, heb het gevoel dat het probleem hiermee gelinked is.pafdaddy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:19:
[...]
Bij mij is de map ook pas ongeveer een half uur geleden verschenen. Heb geduld zou ik zeggen.
Die timer staat sowieso wat vreemd ingesteld als je de broncode mag geloven:kevinwalter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:28:
Als ik Microsoft moet geloven duurt het nog 1 nacht?
http://www.microsoft.com/netherlands/windows10check-in/
this.targetDate = new Date(2015, 6, 29, 23, 10, 0);
Ik heb nog een laptop met een legale OEM key die ik niet meer gebruik.
Ik wil deze key graag gebruiken om mijn PC up te graden naar windows 10, zodat ik op mijn PC een legale versie heb.
(Hoe) kan dit?
Hier ook bij Windows 7emile75 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32:
wuauclt.exe /updatenow werkt bij mij wel nadat ik alle beschikbare updates voor windows 8.1 had gedaan. De 2610,6 MBs komen nu binnen
Je OEM key is gebonden aan je laptop, lijkt mij niet dat je die zomaar nu kan misbruiken voor een upgrade van een ander systeem.DoubleYouPee schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32:
Hallo, is er inmiddels al meer bekend wat M$ gaat doen met ISO's of een key en dergelijke?
Ik heb nog een laptop met een legale OEM key die ik niet meer gebruik.
Ik wil deze key graag gebruiken om mijn PC up te graden naar windows 10, zodat ik op mijn PC een legale versie heb.
(Hoe) kan dit?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Installatiedatum: 29/07/2015 0:32
Installatiestatus: mislukt
Foutdetails: Code 80240020
Type update: belangrijk
Installeer de nieuwe versie van Windows.
Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=507415
Help en ondersteuning:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=507417
Hier ook na die /updatenow.tarbax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:34:
Bijwerken naar Windows 10 Home
Installatiedatum: 29/07/2015 0:32
Installatiestatus: mislukt
Foutdetails: Code 80240020
Type update: belangrijk
Installeer de nieuwe versie van Windows.
Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=507415
Help en ondersteuning:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=507417
Wellicht is deze timer expres ruim ingesteld.... Wellicht was er verder geen concrete tijd toen de timer geplaatst werd... Volgens mij is de US timer redelijk betrouwbaar omdat deze in sync is met het launch event... Maar goed dat is ook gewoon wilde speculatie van mijn kantsjoneah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32:
[...]
Die timer staat sowieso wat vreemd ingesteld als je de broncode mag geloven:
this.targetDate = new Date(2015, 6, 29, 23, 10, 0);
bij mij net ook, maar ik krijg nog steeds een mislukte update daarna.. Wordt denk gewoon wachten tot morgenochtend 8 uur of morgenavond 23:10..emile75 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32:
wuauclt.exe /updatenow werkt bij mij wel nadat ik alle beschikbare updates voor windows 8.1 had gedaan. De 2610,6 MBs komen nu binnen
Mijn windowsbt folder is nog steeds maar 140 mb
Standaard met Windows Updates meegekomen.laugh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:31:
[...]
Hmm idd. Was trouwens bij jou toen die Windows 10 icoon rechtersonder in beeld op de normale manier verschenen? Ik moest toen via cmd leuke dingen doen voordat ik het eindelijk kreeg, heb het gevoel dat het probleem hiermee gelinked is.

ora et labora
kijk eens naar je update geschiedenis daar zal wel een lijstje staan metMortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:40:
De updatenow commando in CMD doet bij mij niks...
''bijwerken naar windows 10 home'' mislukt
de kb 3035583 heb ik al geherinstalleerd zelfs dat helpt niet.
Nope, vanavond fresh install gedaan, alle laatste updates geinstalleerd, maar ik zie niks in de history wat over windows 10tarbax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:42:
[...]
kijk eens naar je update geschiedenis daar zal wel een lijstje staan met
''bijwerken naar windows 10 home'' mislukt
Normaal zou dat inderdaad vreemd zijn.thof schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:33:
[...]
Je OEM key is gebonden aan je laptop, lijkt mij niet dat je die zomaar nu kan misbruiken voor een upgrade van een ander systeem.
Maar het is nu anders wat de upgrade is gratis.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat is niet wat er word verstaan onder een schone installatie, eerder een factory reset welke lang niet zo schoon is.tiguan schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:49:
[...]
Nou gewoon, een schone installatie. Alleen je C: partitie wordt niet gewist.
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 29-07-2015 00:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Bij mij is dat steeds 3 updates mislukt tijdens W10 installatie...
Werkt hier ook, en inderdaad 2610,6 MB groot.emile75 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32: