Zojuist naar windows 10 geupdatet, echter staat de $Windows-BT map er nog steeds. Kan hem ook niet weggooien omdat ik dan door TrustedInstaller gemachtiged moet worden..
Iemand hetzelfde probleem?
Je kunt via de Eigenschappen Iedereen eigenaar maken en dan de map verwijderen, lijkt mij. Ik heb zelf nog geen Windows 10 (downloaden lukt niet, zie eerdere posts van mij).!mark schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:12:
Zojuist naar windows 10 geupdatet, echter staat de $Windows-BT map er nog steeds. Kan hem ook niet weggooien omdat ik dan door TrustedInstaller gemachtiged moet worden..
Probeer anders de iso opnieuw te maken met het daadwerkelijke Administrator account
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Dat zal ik eens proberen, bedankt!R.plas schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:13:
[...]
Probeer anders de iso opnieuw te maken met het daadwerkelijke Administrator account
[ Voor 10% gewijzigd door WDHBGS op 29-07-2015 16:18 ]
Ik heb precies hetzelfde gezeik. Het is toch ongelofelijk dat zo'n groot bedrijf met zoveel voorbereiding het nog steeds weet te verkloten waardoor iedereen nu noodgedwongen de tweakert uit moet gaan hangen, met alle gevolgen van dien.InF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:03:
Ik heb de befaamde $Windows.~BT map ook al sinds gisterochtend op mijn systeem staan, maar ik wacht altijd nog op de notify wanneer ik hem kan installeren. Dit is toch bullshit? Of worden de servers nu zo bestookt dat dit meer te maken heeft met activering en licentieverkrijging? Nu maar afwachten .. Ik ga hem niet forceren. En de .exe gebruiken in de $Windows.~BT map wordt ook afgeraden.
Nog een ding: In Windows update staat een (important) KB2976978 update klaar. Ik begreep dat je deze update moest installeren als je Windows 10 wilde reserveren. Maar die heb ik in een eerder stadium al gereserveerd. Nu hoef ik deze update toch niet te installeren om ervoor te zorgen dat Microsoft mij laat weten dat ik Windows 10 kan gaan installeren?
Verwijderd
Ik heb dit ook. Weet iemand een oplossing? Heb ik nog niet kunnen vinden namelijk..TheKillingBean schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:59:
Hmmm krijg de melding:
"Windows 10 kan niet worden uitgevoerd op deze PC. De door het systeem gereserveerde partitie kan niet worden bijgewerkt."
Schijfopruiming draaien.!mark schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:12:
Je kunt dit ook allemaal even skippen en de ISO eventueel downloaden. Ik weet ook niet waarom die update nu ineens weer klaar staat. Je kunt in de Windows 10 App zien of de Windows 10 download voor je klaar staat.InF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:03:
Ik heb de befaamde $Windows.~BT map ook al sinds gisterochtend op mijn systeem staan, maar ik wacht altijd nog op de notify wanneer ik hem kan installeren. Dit is toch bullshit? Of worden de servers nu zo bestookt dat dit meer te maken heeft met activering en licentieverkrijging? Nu maar afwachten .. Ik ga hem niet forceren. En de .exe gebruiken in de $Windows.~BT map wordt ook afgeraden.
Nog een ding: In Windows update staat een (important) KB2976978 update klaar. Ik begreep dat je deze update moest installeren als je Windows 10 wilde reserveren. Maar die heb ik in een eerder stadium al gereserveerd. Nu hoef ik deze update toch niet te installeren om ervoor te zorgen dat Microsoft mij laat weten dat ik Windows 10 kan gaan installeren?
[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 29-07-2015 16:19 ]
is everything cool?
Je bent vergeten je key op te slaan toen je geupgrade had (je krijgt een nieuwe key).Chasin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:17:
Hoe kan ik dit oplossen? Op m'n laptop heb ik van Win8.1 geupdate naar Win10. Vervolgens heb ik de .ISO gedownload en op DVD gebrand. Vanuit daar een clean install geïnstalleerd. Nu geeft hij aan dat Windows niet is geactiveerd.
Iemand dit al tegen gekomen?RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:59:
Tweakers,
Hulp gevraagd. Zojuist de laatste windows updates geinstalleerd (van W10), maar nogsteeds wil hij niet mijn windows verkenner openen. Ik heb het wel voor elkaar gekregen door een nieuwe snelkoppeling naar mijn OS op het bureaublad te plaatsen..
Iemand dit probleem ook al tegen gekomen?
Intel i5-3570K @ 4.3 GHz (1.128V) | Gigabyte GA-Z77x-D3H | Kingston 16 Gb, 1600 MHz DDR 3 RAM | MSI Geforce GTX 770, 2 Gb Lightning | W7 Ultimate @ OCZ Vertex 4, 240 Gb | Be Quiet! Silent Base 800 | Cooler Master Hyper 212 evo | Corsair AX760
Misschien los nog even de benodigde codecs installeren? Ik weet niet wat voor filmpjes je probeert te kijken?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:16:
omg, ik kan niet eens video's bekijken , krijg een zwart beeld. ik heb al geprobeerd "openen met"maar lukt niet... en als ik movie maker wil downloaden welke moet ik dan pakken? Windows 10 staat er nog niet bij
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je krijgt een nvidia driver binnen via de update.MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
Wel leuk dat nvidia drivers installeren totaal niet lukt![]()
Heb ik geprobeerd, echter gaat dat nietWDHBGS schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:13:
[...]
Je kunt via de Eigenschappen Iedereen eigenaar maken en dan de map verwijderen, lijkt mij. Ik heb zelf nog geen Windows 10 (downloaden lukt niet, zie eerdere posts van mij).
Hoe moet ik de key opslaan? Dit kwam ik namelijk niet tegen.Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Je bent vergeten je key op te slaan toen je geupgrade had (je krijgt een nieuwe key).
Nu kun je overnieuw beginnen.
Verwijderd
sjorremans schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Misschien los nog even de benodigde codecs installeren? Ik weet niet wat voor filmpjes je probeert te kijken?
Wat lukt er niet dan?MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
Daar heb ik de gehele dag in dit forum al meerdere problemen over voorbij zien komen.MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
ja al een reboot gedaan vanwege die update, maar nog zit ik met een half scherm te werkenRyatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:
[...]
Je krijgt een nvidia driver binnen via de update.
De update is namelijk niet echt zelf te zien.
Na een reboot waren er opeens drivers geinstalleerd.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is geen bug, je krijgt een nieuwe key na de upgrade, deze moet je uitlezen en gebruiken bij een clean install (dus niet je windows 7 of 8 key want die werkt niet).Barsonax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:
Dus nadat ik van windows 8.1 naar windows 10 geupgrade had en deze geactiveerd heb heb ik een clean instal gedaan. Maar nu is die niet meer geactiveerd......product key pakt die ook niet...
Echt Microsoft als je wilt dat mensen je besturingssyteem gebruiken moeten er niet zulke bugs in zitten...
Hoe heb je die clean install dan gedaan vanuit Windows 10? Niet zo snel Microsoft de schuld geven, misschien doe je zelf wel iets verkeerd.Barsonax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:
Dus nadat ik van windows 8.1 naar windows 10 geupgrade had en deze geactiveerd heb heb ik een clean instal gedaan. Maar nu is die niet meer geactiveerd......product key pakt die ook niet...
Echt Microsoft als je wilt dat mensen je besturingssyteem gebruiken moeten er niet zulke bugs in zitten...
is everything cool?
Uitlezen met een programma, wordt niet zomaar op je beeld getoond.Chasin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:
[...]
Hoe moet ik de key opslaan? Dit kwam ik namelijk niet tegen.
Verwijderd
In principe zou dat niet nodig hoeven zijn omdat Microsoft een soort "fingerprint" van je computer opslaat zodat je een clean install kunt doen zonder handmatige product activation. Maar wellicht zijn nu zoveel mensen aan het upgraden dat dat systeem overbelast is ofzo?Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:20:
[...]
Is geen bug, je krijgt een nieuwe key na de upgrade, deze moet je uitlezen en gebruiken bij een clean install (dus niet je windows 7 of 8 key want die werkt niet).
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Dat is dus exact wat ik gedaan heb maar dit werkt nietRyatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:20:
[...]
Is geen bug, je krijgt een nieuwe key na de upgrade, deze moet je uitlezen en gebruiken bij een clean install (dus niet je windows 7 of 8 key want die werkt niet).
Ligt eraan, clean install via dvd/usb zal denk niet werken zo.Mx. Alba schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:22:
[...]
In principe zou dat niet nodig hoeven zijn omdat Microsoft een soort "fingerprint" van je computer opslaat zodat je een clean install kunt doen zonder handmatige product activation. Maar wellicht zijn nu zoveel mensen aan het upgraden dat dat systeem overbelast is ofzo?
Alstu: http://tweakers.net/nieuw...eaction=7812727#r_7812727Chasin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:
[...]
Hoe moet ik de key opslaan? Dit kwam ik namelijk niet tegen.
Wat werkt niet ?Barsonax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Dat is dus exact wat ik gedaan heb maar dit werkt niet
Hmm ok, dat weerhoud mij om nu ook een clean install te doen.Barsonax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Windowsteken + E werkt ook toevallig niet? Handmatig een nieuwe snelkoppeling naar explorer.exe maken werkt dat toevallig?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
al veder gekomen?furian88 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:15:
0xc1900101 - 0x20004 is ook de melding die 1 van de pc's hier krijgt.
nog geen duidelijke richtingen op het grote web te vinden. schijf ruimte is geen probleem.
iemand enig idee?
alle USB eruit halen en nog eens proberen, we kunnen hier ivm de werkzaamheden niet constant er mee bezig. onze fout was trouwens ook ietsjes anders.hjvg schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:25:
[...]
al veder gekomen?
(heb nu ook geprobeerd met geen files te bewaren) maar zelfde resultaat.
hier bij een screenshot van de fout melding hopelijk iemand met een idee
[afbeelding]
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Ik heb nu 2 pc's geupgrade waarbij de eerste wel gewoon werkte en de 2de geeft hetzelfde als jij. Wel heb ik een foutmelding gekregen na een aantal keer op details te klikken. Het is jammer dat er niet eens een telefonische activatie mogelijk is anders had ik gebeld en gevraagd hoe dat zit.glnk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:26:
Zo, Windows 10 staat erop. Maar wel met oude files overal op de C drive. Nu wil ik nog een poging wagen om een clean install te doen, maar eerst activeren. Dat wil nog niet lukken. En weer een typisch Microsoft melding 'Windows can't activate. Try again later.' Druk je op Error details erboven komt er een leeg venster te staan
-Te huur
Heb zelf verleden week de "RTM" geupgrade, daarna een fresh install. Kan me niet meer herinneren dat die naar een key vroeg (maar als die dat deed heb ik overslaan gekozen), en toen die installt was, was die geavctiveerd met de algemene key, maar zoals Albantar hier al boven zegt, is dat omdat die je fingerprint heeft opgeslagen, hij activeert omdat die je hardware herkent (en dat is opgeslagen op het moment dat ik die upgrade deed).Barsonax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Windowsteken + E werkt helaas niet (er gebeurt wel iets, maar er wordt niks geopend)iCy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:25:
[...]
Windowsteken + E werkt ook toevallig niet? Handmatig een nieuwe snelkoppeling naar explorer.exe maken werkt dat toevallig?
Intel i5-3570K @ 4.3 GHz (1.128V) | Gigabyte GA-Z77x-D3H | Kingston 16 Gb, 1600 MHz DDR 3 RAM | MSI Geforce GTX 770, 2 Gb Lightning | W7 Ultimate @ OCZ Vertex 4, 240 Gb | Be Quiet! Silent Base 800 | Cooler Master Hyper 212 evo | Corsair AX760
Zo ging het met de upgrade toen ik daarna een clean instal deed werkte dit niet meer. Zit nog steeds exact dezelfde hardware natuurlijk in. Toen nog geprobeerd met die product key maar die pakt die ook niet.Sjah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Heb zelf verleden week de "RTM" geupgrade, daarna een fresh install. Kan me niet meer herinneren dat die naar een key vroeg (maar als die dat deed heb ik overslaan gekozen), en toen die installt was, was die geavctiveerd met de algemene key, maar zoals Albantar hier al boven zegt, is dat omdat die je fingerprint heeft opgeslagen, hij activeert omdat die je hardware herkent (en dat is opgeslagen op het moment dat ik die upgrade deed).
idem hier, 1 systeem en krijg ook een activate probleem terwijl op mijn Windows 7 vermelde dat alles OK zou zijn.....Yagermeister schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:27:
[...]
Ik heb nu 2 pc's geupgrade waarbij de eerste wel gewoon werkte en de 2de geeft hetzelfde als jij. Wel heb ik een foutmelding gekregen na een aantal keer op details te klikken. Het is jammer dat er niet eens een telefonische activatie mogelijk is anders had ik gebeld en gevraagd hoe dat zit.
ik heb precies dit gedaan. echter krijg ik de error na het gedeelte van installatie voorbereiden.Leeuw070 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:27:
Error 80240020 fix
1. Browse to "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" and delete the contents of the folder.
2. Press Windows key + X > Click Command Prompt (Admin) then type "wuauclt.exe /updatenow".
Hit Enter
3. Open Control Panel > Windows Update and Windows 10 should begin downloading..
[ Voor 8% gewijzigd door turniphead op 29-07-2015 16:32 ]
Ik heb een reboot gedaan en nog een keer op error details geklikt. Nu staat er: The software licensing server reported that the license could not be found or is invalid. Lol, ik kom gewoon van een valide Windows 7.Yagermeister schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:27:
[...]
Ik heb nu 2 pc's geupgrade waarbij de eerste wel gewoon werkte en de 2de geeft hetzelfde als jij. Wel heb ik een foutmelding gekregen na een aantal keer op details te klikken. Het is jammer dat er niet eens een telefonische activatie mogelijk is anders had ik gebeld en gevraagd hoe dat zit.
Ik heb van ellende maar de restore naar windows 8.1 gedaan aangezien ik die pc wil uitleveren. Een beetje zonde op deze manier.SChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:30:
Foutcode: 0xC004F034
Foutmelding: De Software Licensing-service heeft gerapporteerd dat de licentie niet kan worden gevonden of ongeldig is.
Zucht MS, waarom nou weer. Had gewoon een legale 8.1 installatie hiervoor (vanaf 8 geüpdatet naar 8.1). Setup gestart via de media creation tool, ging vlekkeloos maar activeren ho maar.
-Te huur
Ik ga het niet via de USB stick proberen, aangezien meerdere mensen hebben aangegeven dat het niet werkte met hun nieuwe windows 10 key. Dus via systeem herstel wissen.Luapper schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:31:
Doen jullie dit nou via Systeemherstel -> Deze pc opnieuw instellen -> gegevens wissen?
Of allemaal met USB sitck?
[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 29-07-2015 16:33 ]
[ Voor 77% gewijzigd door internaut op 29-07-2015 16:35 ]
Verwijderd
Exact hetzelfde probleem...SChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:30:
Foutcode: 0xC004F034
Foutmelding: De Software Licensing-service heeft gerapporteerd dat de licentie niet kan worden gevonden of ongeldig is.
Zucht MS, waarom nou weer. Had gewoon een legale 8.1 installatie hiervoor (vanaf 8 geüpdatet naar 8.1). Setup gestart via de media creation tool, ging vlekkeloos maar activeren ho maar.
Nee, gewoon een retail Windows 8 licentie wat toen mee naar 8.1 is gegaan.glnk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:
Hebben jullie toevallig ook een licentie van MSDNAA? Zijn die uitgesloten?
Dan had ik eerder een time-out als foutmelding verwacht en niet een melding dat de code mist of ongeldig is..Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Denk dat ondertussen de servers gewoon overbelast zijn met activeren ofzo?
[ Voor 37% gewijzigd door S_Chief op 29-07-2015 16:36 ]
Mijne is gewoon een standaard windows 8.1 oem versie die ik upgrade.glnk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:
Hebben jullie toevallig ook een licentie van MSDNAA? Zijn die uitgesloten?
-Te huur
Dit is toch wel echt basis belachelijk dat dit niet werkt. Zelfde problem hier
+1Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Zelfde probleem, maar was vanochtend al geïnstalleerd.... za wel worden opgelost...Seven_of_Nine schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:36:
Lijkt me dat de kans groot is nu de USA wakker is dat de activatie servers staan te roken....
Hier ook een machine die niet activeren wilt...
Verwijderd
Laten we het hopen.Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Volgens mij moet je in dat venster juist iets invullenglnk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:26:
Zo, Windows 10 staat erop. Maar wel met oude files overal op de C drive. Nu wil ik nog een poging wagen om een clean install te doen, maar eerst activeren. Dat wil nog niet lukken. En weer een typisch Microsoft melding 'Windows can't activate. Try again later.' Druk je op Error details erboven komt er een leeg venster te staan
Nee, daar komt een uitleg van het probleem normaliter.MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
[...]
Volgens mij moet je in dat venster juist iets invullen
Andere laptop hier in huis heeft die melding gekregen. Maar goed, ik denk het daar niets mee te maken heeft, anders zou het wel heel slordig van MS zijn geweest om dat niet erbij te zeggen.Palomar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
Als die fails die optreden, zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat je nog geen officieel seintje hebt gekregen van die systray app?
Zijn er uberhaupt mensen die van dat systray tooltje een meldign hebben gekregen: OK JE MAG UPDATEN!
Of zit iedereen een beetje te hacken met commando's en truukjes?
[ Voor 52% gewijzigd door S_Chief op 29-07-2015 16:43 ]
Verwijderd
Rebooten en dan komt er wel een foutcode te staan... wel eenmalig maar...SChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
[...]
Nee, daar komt een uitleg van het probleem normaliter.
Gewoon rustig geduld, je bent niet de enige.TheFXboy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:40:
Eventjes een ASAP vraag. Mijn folder werd gisteren niet verder aangevult! Sinds vorige maand had ik gereserveerd. Uit totale chaos vannacht hierdoor clean install gedaan omdat ik perse windows 10 wou dowlouden dus updaten..... Daar is update 83!, herstarten dan zie ik dat ik het icoontje niet meer krijg dus forceren. Not working
Nu dus via tool iso dowlouden........ Aan een 'leuke' 750kb/s.
Mijn reservatie gebeurde via mijn icloud e-mail. Als ik vanuit windows 8.1 naar windows 10 home update zou mijn activatie dan lukken of moet ik dan een product code kopen? Of kan ik mijn reservatie aangeven?
Hopelijk kan mij iemand hierbij geruststellen.
Mvg
is everything cool?
Het laatste. Lees de topic-start ook even zou ik zeggen. Deze post is ook van toegevoegde waarde.yinx84 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:43:
Ik wil een secure erase doen van m'n SSD voor de performance... kan ik daarna gewoon een clean install doen? Of moet ik eerst upgraden van Win7 om m'n key geldig te maken, en DAN een secure erase doen + clean install?
M.a.w. ga ik tegen problemen aanlopen als ik nu SSD met Win7 wipe en straks from scratch een clean install wil doen?
Voorlopig staat de progress nog op 0%
[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 29-07-2015 16:45 ]
is everything cool?
Ik heb ook via de ISO geinstalleerd en de tray app was nog neit klaar.Palomar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
Als die fails die optreden, zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat je nog geen officieel seintje hebt gekregen van die systray app?
Zijn er uberhaupt mensen die van dat systray tooltje een meldign hebben gekregen: OK JE MAG UPDATEN!
Ik heb precies hetzelfde...Hogu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:08:
Ik krijg de volgende foutmelding bij het starten van de installatie.
Hebben jullie die ook gehad?
code:
1 Er is een onbekende opdrachtregelschakeloptie [/DynamicUpdate] opgegeven.
Hierna sluit de installatie meteen af.
Op het werk heb ik een laptop geupgrade naar de enterprise versie en dit werkte gewoon prima. Hier thuis een pro versie welke ook zonder problemen ging. Net die ene pc met home ging niet alhoewel ik best begrijp dat er aan de overkant nogal veel mensen aan het horken zijn op die activatieservers.Palomar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
-Te huur
Net gedaan, haal gewoon de normale snelheidLuke-san schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:44:
Kan er eens iemand een test doen bij speedtest.net met de nieuwe edge browser?
Haal daar 10 a 15Mb/s download terwijl ik bij Chrome etc de normale 65Mb/s haal
Bij mij starte hij de download en ben nu bezig met de instal .Thrilseeka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:31:
[...]
ik heb precies dit gedaan. echter krijg ik de error na het gedeelte van installatie voorbereiden.
Ik haal 35 Mbps bij de edge browser en ongeveer 30 Mbps via Chrome. Ik zit op een wireless systeem nu.
Ik haal wel veel lager met Edge dan met firefox. Edge haal ik iets van 470 Mbps en met firefox 510Mbps. Naja ik ben toch niet van plan om Edge te gebruiken.RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:48:
[...]
Ik haal 35 Mbps bij de edge browser en ongeveer 30 Mbps via Chrome. Ik zit op een wireless systeem nu.
hij is nu opnieuw begonnen maar moet ineens 7gig downloaden.Leeuw070 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:47:
[...]
Bij mij starte hij de download en ben nu bezig met de instal .
Geen idee wat het dan kan zijn .
Sorry, ik heb geen glazen bol. Wat zegt de update geschiedenis (oftewel de logs)?Thrilseeka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:08:
Iemand een idee waarom ?
AFAIK kun je dan nog enkel een clean install doen.turniphead schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:31:
Wie kan me helpen met het volgende probleem: Ik heb de tool van ms gebruikt voor de upgrade, en heb upgrade geselecteerd. Tijdens het installeren geeft hij een fout dat de Recovery Partition niet gevonden kan worden. Dit kan kloppen, ik heb een tijdje geleden een SSD geïnstalleerd en daarbij is de Recovery Partition verloren gegaan. Hoe kan ik zorgen dat Windows 10 alsnog geïnstalleerd word?
ps. als ik hier een apart topic voor moet maken hoor ik het graag:)
[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2015 16:55 ]
Ik haal bij FF ook ongeveer 35 Mbps / Chrome ongeveer 30 / Edge ongeveer 35laugh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:50:
[...]
Ik haal wel veel lager met Edge dan met firefox. Edge haal ik iets van 470 Mbps en met firefox 510Mbps. Naja ik ben toch niet van plan om Edge te gebruiken.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq