Blue screen bij upgrade vanaf Windows 8.1 Pro op HP zBook 14 G2.
INTERNAL_POWER_ERROR.
INTERNAL_POWER_ERROR.
Bij mij is 'ie zonder problemen binnen geharkt.. Probeer het nog eens en laat je PC met rust.0stone0 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Die site ook gebruikt om de update beschikbaar te krijgen. Dit werkte allemaal perfect. Echter toen W10 was gedownload en hij begon met installeren kreeg ik een fout en moest ik mn pc opnieuw opstarten, dit gedaan en toen was opeens de fout weg maar ook de W10 update....
Net webpagina nog eens gevolg en straks nog maar proberen...
Iemand tips>?<
Lijkt me vrij duidelijk?BB72 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:13:
INTERNAL_POWER_ERROR.
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Deze werkte voor mij ook goed. Gaf wel eerst een foutmelding in Windows Update, maar hij bleek (via Taakbeheer) op de achtergrond toch te downloaden.djmelvee schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:08:
Update geforceerd via deze manier (klikkerdeklik).
Werkt perfect, 20 minuten geleden gedaan en Windows 10 is nu klaar om te installeren!
ik krijg de mappen niet naar voren zodra ik schijfopruiming doe.Tom. C schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:40:
[...]
De BT map en windows.old mappen zijn bij mij verdwenen nadat ik Disk Cleanup heb uitgevoerd, de windows.old map en de twee $Windows mappen namen wel erg veel ruimte in beslag. De WS map is er nog steeds en meet rond de 5.75 GB. Ik gok dat je deze wel kunt verwijderen maar ik wacht er voor de zekerheid nog maar even mee.
Even wachten en dan komt ie vanzelfArie26 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:00:
Dit juist geprobeerd maar dan gebeurd er helemaal niks ??
[...]
Zo juist uit het domein gehaadl door in en prive werk groep gezet maar nog niks hoor.
[...]
DoubleDutch schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:51:
1. Open Notepad
2. Kopieer dit bericht
VBScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell") MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId")) Function ConvertToKey(Key) Const KeyOffset = 52 i = 28 Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789" Do Cur = 0 x = 14 Do Cur = Cur * 256 Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255 Cur = Cur Mod 24 x = x -1 Loop While x >= 0 i = i -1 KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then i = i -1 KeyOutput = "-" & KeyOutput End If Loop While i >= 0 ConvertToKey = KeyOutput End Function
3. Sla het op als productkey.vbs
4. Open het vbs script en je productkey wordt weergegeven.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ben nu aan het upgraden via die tool, volgens mij vraagt hij niet om een sleutel dan.Mintvis schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:16:
Oke, ik ben toch een beetje in de war. Ik lees verschillende dingen van mensen met 8.1 die toch upgraden naar 10 via de Media Creation tool. Hoewel hier in het topic meerdere keren is gezegd: de serial van 8.1 is niet geldig als je 10 via die tool installeert.
Geld dit nu voor alle installaties, of puur en alleen voor een clean install?
Dus mijn situatie: Ik heb 8.1, geactiveerd en W10 gereserveerd. Ik wil geen clean install, ik wil alle apps en settings behouden. Kan ik nu via de Media Creation tool updaten, of gaat hij dan om een serial vragen? Of is dit de manier om juist mijn 8.1 serial te activeren voor 10?
[ Voor 3% gewijzigd door Soldaatje op 29-07-2015 15:20 ]
ownership van de mappen / hardeschijf overnemen, rechtklik op de map of hd en dan moet er iets van een optie staan van ownershippgerrits schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:20:
Heeft iemand anders ook problemen dat hij na de upgrade bestanden op de c schijf niet meer kan benaderen/editen/opslaan?
Ik kan niet eens een txt file aanmaken. (ben ingelogd als administrator).
Hoe ver ben je?Soldaatje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Ik ben nu aan het upgraden via die tool, volgens mij vraagt hij niet om een sleutel dan.
Hij is nog aan het downloaden, nog niet installeren.
Verwijderd
Ja dat waren twee van die mappen, alleen in die hidden map stond de setup.exe in. En die heb ik dus gebruikt. Volgens mij is de Product-Key ongewijzigd.kuusj98 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:06:
[...]
Is dit toevallig $Windows.~BT?
Is 6,25GB groot en 4,72GB "grootte op schijf", heeft zeker 6,25 gereserveerd oid
[...]
Ik heb ooit per ongeluk 2 Windows 8 Pro code's gekocht die blijkbaar upgrades versies waren, heb die toen geactiveerd via de command prompt methode, misschien lukt dat met onze nieuwe Windows 10 codes ook?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik ook gehad. Meerdere malen Creationtool opgestart (wel steeds met een reboot ertussen) en noppes, nix, nada.Sauron_K schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:58:
Even mijn probleempje hier posten, is volgens mij nog niet langsgeweest.
Wanneer ik de MediaCreationTool gebruik gebeurt er niets. Heb toen de .iso zelf gedownload via een Mac en deze proberen te draaien. Ik zie heel even een Windows schermpje in beeld komen en daarna gebeurt er wederom niets. Ook het trucje geprobeerd om via Windows Update te downloaden, dit doet ie ook niet.
Iemand een idee?
Verwijderd
bumpVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:21:
de media creation tool skipte bij mij de wat wilt u behouden pagina wat nu ? hij kiest automatisch toch alles behouden ?
Zal het proberen, tnx.maartend schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:23:
[...]
Ik ook gehad. Meerdere malen Creationtool opgestart (wel steeds met een reboot ertussen) en noppes, nix, nada.
Poos computer uit gelaten, andere dingen gaan doen. Nu weer Creationtool opgestart en nu haalt hij W10 binnen.
zou mij niks verbazen als de servers van microsoft erg onder druk staan en zulke vreemde dingen krijgt.maartend schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:23:
[...]
Ik ook gehad. Meerdere malen Creationtool opgestart (wel steeds met een reboot ertussen) en noppes, nix, nada.
Poos computer uit gelaten, andere dingen gaan doen. Nu weer Creationtool opgestart en nu haalt hij W10 binnen.
helaas heb ik die optie niet. het lijkt er overigens op dat alle mappen op read-only staan. Zodra ik dat wil wijzigingen krijg ik de melding dat ik geen admin ben (ben ik wel).fuqua schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:21:
[...]
ownership van de mappen / hardeschijf overnemen, rechtklik op de map of hd en dan moet er iets van een optie staan van ownership
Op mijn Windows 8.1 tablet is hij ook inmiddels druk aan het upgraden via de tool. Hij is eerst een dik uur bezig geweest op de achtergrond met downloaden, media creëren, checken etc. Vervolgens moest hij opnieuw opstarten en nu heb ik een venster met:
Je kan w10 dan wel installeren, maar niet activeren. Daar heb je een productkey voor nodig die geldig is voor Windows 10. Dat betekend of een nieuwe w10 key, of een oudere w7/8 die eerder geüpgraded is. Zonder PK wordt je installatie na x dagen als illegaal bestempeld.BasA1991 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Maar ik heb geen windows 7/8 key op mijn nieuwe pc dus, het is een lege ssd.
De bedoeling is echt om de windows 10 .iso die ik download van deze windows 7 pc, te gebruiken op een lege ssd.
Of ik hierna de .iso nog kan gebruiken op deze win7 pc maakt me niet zoveel uit eigenlijk
Potverdrie...Gijs007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:22:
Vreemd gisteren had ik een C:\$Windows.~BT map met bestanden er in, en nu is deze helemaal kaal..
Dan maar de update downloaden via die tool.. -_-
[ Voor 13% gewijzigd door Kuusj op 29-07-2015 15:26 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit krijgen wij hier op het werk ook op al onze HP Elitebook 850 G2 laptops.BB72 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:13:
INTERNAL_POWER_ERROR.
ik classificeer niet als algemene gebruiker, maar mijn win 8.1 pro is netjes naar de enterprise edition geupgraded zonder problemen. mijn baas zijn pc hiernaast vertikt het echter behoorlijklaugh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:24:
Wat leuk hoeveel problemen er hier en daar zijn. Ik zie niet een "algemene gebruiker" dit effetjes en zonder problemen doen.
Verwijderd
Ik krijg een key te zien die ik nog nooit gebruik heb.. Ik heb mijn eigen windows 8.1 key gebruikt bij de installatie van (jawel) 8.1.Raven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:17:
[...]
offtopic:
Met code tags eromheen wordt het wat overzichtelijker
[code=vbs]Set WshShell = etc...[/]
Even.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:25:
[...]
jaa hij gaat bijna installeren is al aant voorbereiden
Je bent niet de enigste met die probleem.BB72 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:13:
INTERNAL_POWER_ERROR.
Dat kreeg ik ook idd. Na herstarten opnieuw die stappen gevolgd en weer laten downloaden. Maar toen weer die foutmeldig..0stone0 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Die site ook gebruikt om de update beschikbaar te krijgen. Dit werkte allemaal perfect. Echter toen W10 was gedownload en hij begon met installeren kreeg ik een fout en moest ik mn pc opnieuw opstarten, dit gedaan en toen was opeens de fout weg maar ook de W10 update....
Net webpagina nog eens gevolg en straks nog maar proberen...
Iemand tips>?<
Verwijderd
ik heb nooit een status update gegeven maar maakt niet uitmaartend schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Even.
Het is hier niet het FOK forum. We hebben geen behoefte aan elke 2 minuten een bump met een soort status update dat je bijv. naar de WC moet of dat je muis werkt.
Je quote de verkeerdeskunkopaat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:27:
[...]
Ik krijg een key te zien die ik nog nooit gebruik heb.. Ik heb mijn eigen windows 8.1 key gebruikt bij de installatie van (jawel) 8.1.
Nu heb ik net de upgrade gedaan naar windows 10 maar de key die ik voor 8.1 gebruikt hebt komt er niet voor te staan dus met jou script. Hoe kan dit?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
nee maar je bumpt je eigen bericht al na 2 minuten, wat volgens mij zo'n beetje een record is.. terwijl er in die 2 minuten al minstens 2 reacties geplaatst waren..Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:28:
[...]
ik heb nooit een status update gegeven maar maakt niet uit
Mijn tablet staat al op 20%, mijn pc op 6%, op hetzelfde netwerk downloaden.
Verwijderd
Same here! Gisteren nog meer dan 6GB in, nu 25,2kb. Ben het ook via die tool aan het proberen. Downloaden gaat wel tergend langzaam.Gijs007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:22:
Vreemd gisteren had ik een C:\$Windows.~BT map met bestanden er in, en nu is deze helemaal kaal..
Dan maar de update downloaden via die tool.. -_-
Ik krijg een key te zien die ik nog nooit gebruik heb.. Ik heb mijn eigen windows 8.1 key gebruikt bij de installatie van (jawel) 8.1.DoubleDutch schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:51:
1. Open Notepad
2. Kopieer dit bericht
Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")
MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId"))
Function ConvertToKey(Key)
Const KeyOffset = 52
i = 28
Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789"
Do
Cur = 0
x = 14
Do
Cur = Cur * 256
Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur
Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255
Cur = Cur Mod 24
x = x -1
Loop While x >= 0
i = i -1
KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput
If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then
i = i -1
KeyOutput = "-" & KeyOutput
End If
Loop While i >= 0
ConvertToKey = KeyOutput
End Function
3. Sla het op als productkey.vbs
4. Open het vbs script en je productkey wordt weergegeven.
LOL opnieuw installeren ?!Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:27:
ik heb windows 10 succesvol geinstalleerd. Nu wil ik een potje League Of Legends starten maar dat lukt niet. Bij configuratiescherm "een programma verwijderen" staat LoL er niet bij. Wat kan ik doen?
Ik heb exact hetzelfde..... nog geen oplossing kunnen vindenX-GeaR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:31:
Ik heb geen geluid meer. Onder afspeelapparaten zie ik drie apparaten:
- Luidsprekers / hoofdtelefoon (niet aangesloten)
- Communicatie-hoofdtelefoons (standaardcommunicatieapparaat)
- Digital Output (S/PDIF) (standaardapparaat)
Als ik Spotify aan heb staan, zie ik wel het groene balkje naast Digital Output heen en weer schieten. Alleen hoor ik geen geluid.
Heeft iemand een oplossing?
Intel i5-3570K @ 4.3 GHz (1.128V) | Gigabyte GA-Z77x-D3H | Kingston 16 Gb, 1600 MHz DDR 3 RAM | MSI Geforce GTX 770, 2 Gb Lightning | W7 Ultimate @ OCZ Vertex 4, 240 Gb | Be Quiet! Silent Base 800 | Cooler Master Hyper 212 evo | Corsair AX760
Hier hetzelfde. Blijkbaar heb ik een nieuwe key gekregen van Microsoftskunkopaat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:32:
[...]
Ik krijg een key te zien die ik nog nooit gebruik heb.. Ik heb mijn eigen windows 8.1 key gebruikt bij de installatie van (jawel) 8.1.
Nu heb ik net de upgrade gedaan naar windows 10 maar de key die ik voor 8.1 gebruikt hebt komt er niet voor te staan dus met jou script. Hoe kan dit?
Stel luidsprekers eens in als standaardapparaat, niet aangesloten heeft dat ding blijkbaar geen boodschap aan, ik moet dat bij nieuwe PC's ook nog wel eens omzetten wil mijn sound het doen.RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:32:
[...]
Ik heb exact hetzelfde..... nog geen oplossing kunnen vinden
[ Voor 17% gewijzigd door Kuusj op 29-07-2015 15:36 ]
Ja oplossing! Na de W10 updates geinstalleerd te hebben en opnieuw opstarten werkte het!X-GeaR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:31:
Ik heb geen geluid meer. Onder afspeelapparaten zie ik drie apparaten:
- Luidsprekers / hoofdtelefoon (niet aangesloten)
- Communicatie-hoofdtelefoons (standaardcommunicatieapparaat)
- Digital Output (S/PDIF) (standaardapparaat)
Als ik Spotify aan heb staan, zie ik wel het groene balkje naast Digital Output heen en weer schieten. Alleen hoor ik geen geluid.
Heeft iemand een oplossing?
Intel i5-3570K @ 4.3 GHz (1.128V) | Gigabyte GA-Z77x-D3H | Kingston 16 Gb, 1600 MHz DDR 3 RAM | MSI Geforce GTX 770, 2 Gb Lightning | W7 Ultimate @ OCZ Vertex 4, 240 Gb | Be Quiet! Silent Base 800 | Cooler Master Hyper 212 evo | Corsair AX760
misschien dat deze 2 links je op weg kunnen helpen, zijn wel voor windows 8 bedoelt maar wellicht werkt het ook in 10.pgerrits schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:24:
[...]
helaas heb ik die optie niet. het lijkt er overigens op dat alle mappen op read-only staan. Zodra ik dat wil wijzigingen krijg ik de melding dat ik geen admin ben (ben ik wel).
Na W10 updates en even opnieuw opstarten werkte het weerkuusj98 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:34:
[...]
Stel luidsprekers eens in als standaardapparaat, niet aangesloten heeft dat ding blijkbaar geen boodschap aan, ik moet dat bij nieuwe PC's ook nog wel eens omzetten wil mijn sound het doen.
2e keer precies het zelfde probleem. Na even googlen kwam ik op deze Reddit pagina waar de OP een fix geeft voor de 80240020 fout.Palomar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Dat kreeg ik ook idd. Na herstarten opnieuw die stappen gevolgd en weer laten downloaden. Maar toen weer die foutmeldig..
Probeer het nu via die tool van Microsoft. Moet ie wéér alles downloadenBovendien gaat downloaden via die tool veel langzamer dan via windows update.
Ben benieuwd of dit wel goed gaat. Heb overigens de UK versie van win 8.1 pro. Het setupprogramma van die MS Tool is ook engelstalig, dus ik ga er vanuit dat ik niet tegen problemen aanloop dat ie alsnog in NL gaat installeren en mijn persoonlijke bestanden kwijtraak.
Dank, dit is wat ik zocht.D2FValinor schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:08:
Voor mensen die geen taal kunnen kiezen tijdens de installatie:
Ik koos in de download tool niet voor upgrade maar voor het maken van een .iso. Daar kon ik wel een taal kiezen.
Vervolgens na het downloaden de .iso gemount. En toen de upgrade gedaan.
Heb je ook gelijk een iso voor wanneer je later toch een compleet clean install wilt doen.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Legale versies mogen updatenRaw Freakz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:47:
Iemand enig idee hoe het momenteel zit met het upgraden vanaf 8.1 met een illegale versie gecrackt met KMSpico? Probeer momenteel de upgrade te download maar nog geen succes. Iemand die al succes heeft gehad met een gecrackte versie?
Anders toch maar even een legale key kopen
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
ik zeg installeren niet DE-installeren.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:48:
Kan niet,,, als ik naar configuratiescherm ga, staan er maar 3 programma's in totaal???
[...]
**Raw Freakz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:47:
Iemand enig idee hoe het momenteel zit met het upgraden vanaf 8.1 met een illegale versie gecrackt met KMSpico? Probeer momenteel de upgrade te download maar nog geen succes. Iemand die al succes heeft gehad met een gecrackte versie?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit heb ik gedaan, maar helaas nog steeds geen geluid.RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:34:
[...]
Ja oplossing! Na de W10 updates geinstalleerd te hebben en opnieuw opstarten werkte het!
[ Voor 3% gewijzigd door Mintvis op 29-07-2015 15:50 ]
Waar lees jij dat? Wat ik lees, geeft 10 je een maand de mogelijkheid om terug te gaan naar 7/8, wati aanneem is dat die daarna de Windows.old map enzo weggooit; NIET dat daarna je Win7 key waardeloos is om nog eens clean terug te gaan naar 7, dat zou gewoon moeten kunnen voor de nu nog ruim 4 jaar dat 7 ondersteund is (en daarna ook nog). Mijn bron daarbij is wat ik 3 maanden terug las in het officiele Microsoft Insider forum, beantwoordt door MVP's. Maar om alles uit te sluiten : waar las jij dit?Josefien schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:23:
Ik lees dat de upgrade van de licentie naar Windows 10 permanent is, enkel binnen de eerste 30 dagen kan je nog terug. Daarna niet meer. D.w.z. dat de product-code van Windows 7 na de upgrade niet meer bruikbaar is om Windows 7 opnieuw te installeren op dezelfde machine.
Ik had exact het zelfde aantal bestanden. Wanneer ik de setup.exe gebruikte gaf hij een boot.win error. Daarna besloten de tool te gebruiken die Microsoft online aanbiedt, en alles werkt nu (op wat kleine issue's na)jerome191201 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:46:
raar bij mij blijft hij al 3 uur op dit hangen
http://prntscr.com/7yedjw
Ik kan mijn luidsprekers helaas niet instellen als standaardapparaat. Die optie is gedisabled.kuusj98 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:34:
[...]
Stel luidsprekers eens in als standaardapparaat, niet aangesloten heeft dat ding blijkbaar geen boodschap aan, ik moet dat bij nieuwe PC's ook nog wel eens omzetten wil mijn sound het doen.
En nu trekt Modern Setup Host ongeveer 15% CPU en 30MB/s van mijn SSD, ik heb dit niet snel maar ik heb geen enkele clue van wat er aan het gebeuren is.
waarom niet direct een schone installatie doen met een illegale versie ?! waarom zou je een illegale versie willen upgraden !?Raw Freakz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:47:
Verwijderd
Ook een gebruiker van een *knip*versie?sjorremans schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:49:
[...]
**
Ook al mag het niet bij mij werkt het wel
Waarom zou je betalen als je dezelfde functies hebt met een 'gratis' versie?fuqua schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:50:
[...]
waarom niet direct een schone installatie doen met een illegale versie ?! waarom zou je een illegale versie willen upgraden !?
[ Voor 2% gewijzigd door TheVMaster op 29-07-2015 15:55 . Reden: Krijg je een gratis upgrade naar je OS...en dan nog zoiets doen? ]
En als je met een rechtermuisklik "afspeelapparaten" selecteert? zie je daar het balkje oplichten?X-GeaR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:49:
[...]
Dit heb ik gedaan, maar helaas nog steeds geen geluid.
Bij mij had het te maken met te weinig schijfruimte op m'n C-schijf. Toen ik dit opgelost had startte de setup wel door.jovael schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:28:
Is er iemand die ook de volgende fout krijgt tijdens het updaten?
"Het initialiseren van de werkmap is mislukt"
Wat moet ik doen?
Ik ga nu overigens de ISO downloaden, gezien ik hier wél een taal en versie kan kiezen. Hopelijk gaat dit werken.Mintvis schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:50:
[afbeelding]
Gvd, dit gezeik weer, na 3 keer downloaden. Heb nu letterlijk alles op Nederlands staan, download van Nederlandse Microsoft website, de download was volledig Nederlandstalig, en toch blijft hij de Engelse (?) versie downloaden en kan ik de bovenste optie niet kiezen.. Iemand hier die dit ondertussen heeft weten te fixen?
daarom zeg ik, installeer dan gelijk (een illegale) windows 10 schoon.Raw Freakz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:51:
[...]
Ook een gebruiker van een *knip* gecrackte versie?
[...]
Waarom zou je betalen als je dezelfde functies hebt met een 'gratis' versie?
[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 29-07-2015 15:58 ]
Dat is denk ik het probleem, dat ik luidsprekers niet als standaard in kan stellen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat mijn driver niet meer werkt?RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:52:
[...]
En als je met een rechtermuisklik "afspeelapparaten" selecteert? zie je daar het balkje oplichten?
Sowieso even je luidsprekers als standaard instellen.
Kun je niet een Engelstalige installeren en na install de taal aanpassen via een separaat language pack? Zo werkt het met W8.1 in ieder geval altijd wel.Mintvis schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:54:
[...]
Ik ga nu overigens de ISO downloaden, gezien ik hier wél een taal en versie kan kiezen. Hopelijk gaat dit werken.
Dat is zeker een optie. Ik zat ook al te speuren naar divers, maar in de lijst met drivers die door mijn laptop fabrikant (Asus) aangeboden worden, stonden nog geen drivers voor W10...X-GeaR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:56:
[...]
Dat is denk ik het probleem, dat ik luidsprekers niet als standaard in kan stellen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat mijn driver niet meer werkt?
[ Voor 3% gewijzigd door StarLite op 29-07-2015 15:59 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Jeah las ik ook zo.... Of heel vreemd vertaald of ik heb straks weer Windows 8.1 erop hahah..Mania-92 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:53:
Wil via de methode uit de OP een clean install doen. Krijg dan de volgende melding. Hoe ik het lees gaat hij dan een clean windows 7 install doen? Of zie ik dit verkeerd?
[afbeelding]
Ik heb dus de Nederlandse installatie van 8.1 en gebruik een Engelse language pack. Maar als ik al mijn settings en apps wil houden dan moet ik juist een Nederlandse installatie hebben.Barns schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:57:
[...]
Kun je niet een Engelstalige installeren en na install de taal aanpassen via een separaat language pack? Zo werkt het met W8.1 in ieder geval altijd wel.
Heb je hem wel gestart? Zo ja, kun je dan het resultaat laten weten.dglavimans schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Jeah las ik ook zo.... Of heel vreemd vertaald of ik heb straks weer Windows 8.1 erop hahah..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Jeah is prima, heb hem gestart inderdaadMania-92 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:02:
[...]
Heb je hem wel gestart? Zo ja, kun je dan het resultaat laten weten.
Nou, dat duurt ff maar nu is ie helemaal vers.MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:04:
Oke, heel apart.
Zeg tijdens het upgraden dat ie niks hoeft te bewaren, maar toch heeft ie dit gedaan. Nu moet ik alsnog een verse install doen
Gelukkig kan dat ook via windows zelf nu
Verwijderd
Verwijderd
heb precies het zelfde en geen een code pakt die.MrGizMo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:03:
[...]
Nou, dat duurt ff maar nu is ie helemaal vers.
Wel heel apart dat Windows nu ineens niet geactiveerd isStaat nu ook ineens een code onderin dat activatie scherm dat als laatste 3v66t heeft
wtf is dit nu dan?
Ik heb het hier gelezen:Sjah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:50:
[...]
Waar lees jij dat? Wat ik lees, geeft 10 je een maand de mogelijkheid om terug te gaan naar 7/8, wati aanneem is dat die daarna de Windows.old map enzo weggooit; NIET dat daarna je Win7 key waardeloos is om nog eens clean terug te gaan naar 7, dat zou gewoon moeten kunnen voor de nu nog ruim 4 jaar dat 7 ondersteund is (en daarna ook nog). Mijn bron daarbij is wat ik 3 maanden terug las in het officiele Microsoft Insider forum, beantwoordt door MVP's. Maar om alles uit te sluiten : waar las jij dit?
Ik heb pressies hetzelfde gedaan. Bij mij wilt hij niet activeren,Arfman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:15:
OK, voor de mensen die nog niet zeker weten of een clean install gaat werken. Hier mijn ervaringen, het werkt gewoon
*Vanmorgen eerste Windows 8.1 Professional gekocht (medewerker onderwijs, dus 12,50 bij slim.nl)
*Deze geïnstalleerd, meteen een popup met de vraag of ik Windows 10 wilde hebben. Uiteraard
*Up laten graden naar Windows 10 Professional, geactiveerd en al. Ingelogd met Microsoft account in Windows 10 zodat mijn key daaraan gekoppeld werd.
*ISO gemaakt met ESD Decrypter van mijn Install.esd
*ISO met Windows USB Creator op USB stick gezet
*PC geboot met USB stick, alle partities met Windows 10 erop verwijderd en helemaal schoon geïnstalleerd
*Tijdens Windows 10 installatie de vragen om een key overgeslagen (tweede keer moet je goed kijken, staat links onderin)
*Na installatie van Windows 10 checkte ik de systeemeigenschappen en was hij netjes geactiveerd.
Hopelijk helpt het iemand die nog twijfelt.
Verwijderd
Kan iemand hier reactie op geven bvd,Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:04:
Na de instalatie van windows 10 heb ik dit op me cschijf staan:
Temp_SafeToDeleteRefreshFile_Attempt0__File0
Kan ik die gewoon verwijderen?
There is no sadder sight than a young pessimist.
Hoe is dit op te lossen?WDHBGS schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:52:
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem, als ik namelijk een ISO-bestand probeer te maken krijg ik dit:
[afbeelding]
Wie o wie kan me helpen?
Het betreft een Acer TravelMate 7730 met Windows 7 Ultimate 64-bits en hij hangt aan een active directory domein met een Raspberry Pi met Arch Linux als controller. Ik ben van plan het ISO-bestand op een USB-stick te zetten en dan te installeren op mijn Dell Latitude E5510.
Groetjes, WDHBGS
Nja 3x activeren gedaan en hij is nu dus gewoon geactiveerdVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:06:
[...]
heb precies het zelfde en geen een code pakt die.
Het is al gelukt! Dank je :-)RickvdW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:58:
[...]
Dat is zeker een optie. Ik zat ook al te speuren naar divers, maar in de lijst met drivers die door mijn laptop fabrikant (Asus) aangeboden worden, stonden nog geen drivers voor W10...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq