Ik had een glasvezel internet en bellen pakket met coax TV. En ik wilde er graag Interactieve TV bij. Dus mijn nieuwe Glasvezel en IPTV Slim Abbo is 9 september ingegaan.
3 dagen geleden aangesloten incl nieuw modem. Internet en telefoon doen het prima (niet gek want die had ik dus al). Maar de 3 Aria ontvangers geven een login pagina (en dat hoort dus niet). Er is een ticket gemaakt en ze gaan het proberen te verhelpen. Dat duurt nu al 3 dagen.
Ik heb 14 dagen bedenktijd waarvan er nu dus al een week om is, en er kan niet gezegd worden wanneer het verholpen is. En omdat het volgens Caiway een storing betreft tikt die bedenktijd gewoon door.
Wel apart dus, 2 weken de tijd om een dienst uit te proberen die nog nooit gewerkt heeft, De helpdeskmedewerker van vandaag raadde me zelfs aan om, als het de 13e dag nog niet werkt, van de bedenkmogelijkheid gebruik te maken. Dus OF terug naar mijn vorige Abbo, OF een andere provider zoeken. Ja echt hij zei het letterlijk!
Ik hoop natuurlijk dat ze het deze week alsnog aan de gang krijgen. Een tweedelijns helpdesk medewerker kan ik trouwens absoluut niet te spreken krijgen. Het is volgens mij een administratieve fout, want in "mijn caiway" kan ik ook over IPTV niets vinden.
Enfin ik ben benieuwd en wacht het rustig af.