Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat is dat?spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:17:
Tweaker No Mans Sky discord server
-> https://discord.gg/kFDB5 <-
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:31:
Heeft iemand van de (PC) spelers al een discord server opgezet? Wat discord is mocht je dat niet weten -> https://discordapp.com/
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lapn74FUZEY]
zie het als een verbeterde versie van teamspeak
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
We do what we must because we can.
ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:21:
Ik speel veel games met behulp van TeamSpeak of Discord maar hier in deze 'solo' game zie ik het nut er niet zo van in.
Zie het al helemaal voor me dat je in het bejaardenhuis nog elke dag No Man's Sky aan het spelen bent met je nieuwe life goalspartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:23:
[...]
ik moet en zal iemand van hier gaan vinden hoor.. challange accepted
Ga vanmiddag even bij Media Markt Zaandam kiekentowkuzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:29:
Heeft iemand de game trouwens al ergens in de winkels zien liggen?
Scheelt weer een pre-release rond ritje
PSN: jannvsdvinvs
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je kunt gewoon verderLekker Ventje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:33:
Als ik via een USA account de game binnenhengel, kan ik dan morgen via mijn NL account verder of moet ik dan opnieuw beginnen? Ik wil de game een kans geven met alle beloofde updates erbij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zet dan ook even ''deel 2'' in de titel.. anders weet men niet wat het juiste topic is!Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:42:
Ondertussen, terwijl ik wacht, ben ik voorzichtig begonnen aan een nieuwe topic start
Niet een nieuw Topic maar alleen de start van de huidigespartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Zet dan ook even ''deel 2'' in de titel.. anders weet men niet wat het juiste topic is!
Ik heb de huidige post aangepast (van dit topic).spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Zet dan ook even ''deel 2'' in de titel.. anders weet men niet wat het juiste topic is!
http://ishetalhalfzes.nl/Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Ik heb de huidige post aangepast (van dit topic).
Zou lame zijn als ps4 gamers dikke voorsprong hebben
PS4 en PC hebben aparte serversSquishie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:04:
Zitten ps4 en pc gamers in 1 'wereld' straks?
Zelfs na een playthrough van theRadBrad te bekijken heb ik daar vooralsnog geen idee van.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wat voor 'dikke voorsprong' zouden ze eventueel kunnen hebben dan?Squishie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:04:
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Een voorsprong maakt verder niets uit in dezen, aangezien er toch geen PvP of echte coop PvE inzit.Squishie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:04:
Ik kan mij voorstellen dat je een bepaalde planeet als thuisbasis maakt met wat vrienden en vanuit daar de ruimte verkent voor grondstoffen e.d. en ook actief bij ruimtegevechten betrokken raakt. Ik hoorde ook iets van ruimtestations. Er begint iig interesse te komen bij mij.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Sean Murray op Twitter:Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:
…is sowieso multiplayer…
“To be super clear - No Man's Sky is not a multiplayer game. Please don't go in looking for that experience.”
Dus denk dat je dat helaas moet vergetenIk kan mij voorstellen dat je een bepaalde planeet als thuisbasis maakt met wat vrienden en vanuit daar de ruimte verkent voor grondstoffen e.d. en ook actief bij ruimtegevechten betrokken raakt. Ik hoorde ook iets van ruimtestations. Er begint iig interesse te komen bij mij.
Ze zijn met opzet ontzettend vaag over multiplayer, dus ga er maar van uit dat je geen andere spelers kunt ontmoeten.Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:
Ik heb even wat langer naar de video's zitten te kijken en ik 'begin' wel het potentieel te zien, zeker als er regelmatig upgrades in content wordt gegeven. In tegenstelling tot minecraft (welke ook potentieel multiplayer is) heeft dit betere graphics, is sowieso multiplayer en heeft echt enorm veel ruimte met verschillende planeten en ruimtevaart.
Ik kan mij voorstellen dat je een bepaalde planeet als thuisbasis maakt met wat vrienden en vanuit daar de ruimte verkent voor grondstoffen e.d. en ook actief bij ruimtegevechten betrokken raakt. Ik hoorde ook iets van ruimtestations. Er begint iig interesse te komen bij mij.
Samen spelen met vrienden op die manier zit er waarschijnlijk niet in. Tenminste, als elkaar vinden echt zo moeilijk is als ze zeggen.Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:
Ik heb even wat langer naar de video's zitten te kijken en ik 'begin' wel het potentieel te zien, zeker als er regelmatig upgrades in content wordt gegeven. In tegenstelling tot minecraft (welke ook potentieel multiplayer is) heeft dit betere graphics, is sowieso multiplayer en heeft echt enorm veel ruimte met verschillende planeten en ruimtevaart.
Volgens mij zijn ze juist heel duidelijk: het is geen multiplayer. Technisch gezien kan je een ander tegen komen, maar die kans is wel heel erg klein.unfor schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Ze zijn met opzet ontzettend vaag over multiplayer, dus ga er maar van uit dat je geen andere spelers kunt ontmoeten.
Er gaan zoveel mensen teleurgesteld worden..Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:

Zelfs dat je iemand anders in persoon kunt tegen komen betwijfel ik ten zeerste.Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Volgens mij zijn ze juist heel duidelijk: het is geen multiplayer. Technisch gezien kan je een ander tegen komen, maar die kans is wel heel erg klein.
Daarom heeft Sean ook deze blog post geschreven: What do you do in No Man's Sky?shoombak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Er gaan zoveel mensen teleurgesteld worden..
Op de doos staat ook dat het netwerk functie's heeft ipv multiplayerGood Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Sean Murray op Twitter:
“To be super clear - No Man's Sky is not a multiplayer game. Please don't go in looking for that experience.”
[...]
Dus denk dat je dat helaas moet vergeten
Nou, ik geef het aan omdat ik merk uit veel video's van mensen die wat het spelen of het erover hebben dat ze sterk hopen op een stevige multiplayer ervaring. Er lijkt in de patchnotes ook vanuit No mans sky te worden uitgegaan dat je wel andere mensen kunt ontmoeten. Ik krijg echter sterk het vermoeden dat het meer een 'ontmoeten' en 'bekijken' is n minder een samenwerken ding.shoombak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Er gaan zoveel mensen teleurgesteld worden..
Ik heb zelf het spel niet gekocht ofzo, ik loop er pas sinds vandaag tegenaan dat het bestaat...en ik zie wel potentieel. Maarja...Spore had ook potentieel en werd niets.
Tijdens het lopen in een gat gedonderd en ben nu beland in een ondergrondse grot. Nu de uitgang vinden...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nog geen terra transformer ding op je multi-tool?The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:31:
Haha, ik ben fucked.![]()
Tijdens het lopen in een gat gedonderd en ben nu beland in een ondergrondse grot. Nu de uitgang vinden...
Om te beginnen, het is geen Minecraft, Ark Evolved of welk ander survival spel dan ook. Het survival gedeelte stelt maar heel weinig voor. Er is geen muliplayer en je kan (nog) niets bouwen. Volgens de makers van het spel heeft dat ook weinig zin omdat je alsmaar verder gaat. Het is een echte 'planet exploration game'.Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:
Je gaat ervan uit dat er uberhaupt een uitgang is dan.The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:31:
Haha, ik ben fucked.![]()
Grappig, een spel met een miljoen miljard planeten en dan gewoon vastzitten en nooit meer uit een grot kunnen komen.
"Help! Anybody?!"
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Base-building staat dus wel op de planning zo lijkt hetno-mans-sky.com
"Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually."
[ Voor 10% gewijzigd door hover23 op 09-08-2016 14:36 ]
Dit, je blijft niet bij één planeet, je bent op reis naar het centrum van het universum, dus je gaat inderdaad steeds verder.ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
…heeft dat ook weinig zin omdat je alsmaar verder gaat. Het is een echte 'planet exploration game'.
Haha, je kan eventueel wel je weg naar buiten schieten. Of met je jetpack proberen door dat gat te vliegenFlagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Je gaat ervan uit dat er uberhaupt een uitgang is dan.![]()
Grappig, een spel met een miljoen miljard planeten en dan gewoon vastzitten en nooit meer uit een grot kunnen komen.![]()
Nee, geen terra transformer en ik kan het gat niet terugvinden. Heel apart want beide gangen eindigen in water, dus zou het moeten kunnen terugvinden...Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Dit, je blijft niet bij één planeet, je bent op reis naar het centrum van het universum, dus je gaat inderdaad steeds verder.
[...]
Haha, je kan eventueel wel je weg naar buiten schieten. Of met je jetpack proberen door dat gat te vliegen

Ja dat hebben ze recent op hun planning gezet om de Minecraft massa's tevreden te houdenhover23 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:34:
no-mans-sky.com
"Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually."
Base-building staat dus wel op de planning zo lijkt het
No Man's Sky heeft wel echt veel potentie. Als de makers ervoor kiezen dan kun je deze game jaren lang uitbouwen met nieuwe features...ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Ja dat hebben ze recent op hun planning gezet om de Minecraft massa's tevreden te houden
Nee PC release is echt op de 12e. Volgens mij Twitterde Sean dat het om 6pm GMT dowloadbaar is.En "te vroeg" verkochte exemplaren voor de pc zijn er ook niet. Alles wat je ziet op YT is PS4, toch?Kek schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:17:
Voor de PC zullen we toch echt tot de 12e moeten wachten? of zijn er manieren om eerder de game binnen te halen (los van die paar "te vroeg" verkochte exemplaren..)
Ze zijn trouwens nog steeds bezig met de pc versie als ik het goed heb begrepen...
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
This space is occupied
PS VR zou wel echt heel gaaf zijn in deze game!Collaborator schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:42:
Ik hoop echt zo op PS4 Neo support (verbeterde graphics/framerate) en PS VR support (kwijl) op ten duur.
NMS heeft framedrops naar de 15fps. De PS4 Neo is niet 2x krachtiger dan de PS4, zelfs op de PS4 Neo dus nog kans dat je af en toe onder de 30fps zit.Collaborator schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:42:
Ik hoop echt zo op PS4 Neo support (verbeterde graphics/framerate) en PS VR support (kwijl) op ten duur.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Oei zonde, echt naar de 15 fps joh?Chester schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:43:
[...]
NMS heeft framedrops naar de 15fps. De PS4 Neo is niet 2x krachtiger dan de PS4, zelfs op de PS4 Neo dus nog kans dat je af en toe onder de 30fps zit.
Uitbrengen op de Xbox Scorpio dan maar
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jup. Vooral wanneer je heel snel aan het vliegen bent (zie video, vanaf minuut 3 ongeveer). Het is een Sony spel, dus komt nooit op de Xbox uit. Ik ben al blij zat dat ze hebben besloten het alsnog op de PC uit te brengenDonstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:48:
[...]
Oei zonde, echt naar de 15 fps joh?
[ Voor 19% gewijzigd door Chester op 09-08-2016 14:50 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dit is enkel op het 'laad scherm', op het moment wanneer de planeet gegenereerd wordt tijdens het vliegen, of wanneer een zonnestelsel wordt gegenereerd tijdens Warp. Het is dus eigenlijk een concessie die ze doen om laadschermen te voorkomen. Hopelijk verbeterd het nog na een volgende update, want het voelt wel een beetje cheap aanDonstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:48:
[...]
Oei zonde, echt naar de 15 fps joh?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Uit principe pre-order ik nooit, maar heb toch echt neigingen om de game toch nog snel te kopen voor PC. Want heb genoeg gezien waarbij ik denk dat ik mij er toch enorm mee ga vermaken. Plus de content die ze hebben aangekondigd lijkt enorm tof.
Nu alleen nog de knoop doorhakken om voor de Steam of GOG versie te kiezen. Omdat het een singleplayer game is heb ik liever de GOG versie (naast het feit dat die gewoon DRM vrij is), alleen ben benieuwd hoe ze de discoveries daar in implementeren want je zult toch met een account moeten kunnen inloggen lijkt me.
Is dat pre-order schip lang bruikbaar? Volgens mij vindt je snel wel weer een beter schip namelijk.
Het pre-order schip is een beetje controversieel omdat je meteen Warp hebt. Omdat je dus meteen Warp hebt, mis je een groot gedeelte van de tutorial m.b.t.shops / trades en zul je juist veel meer moeite hebben om opgang te komen. Veel mensen negeren dus dat schip tot ze de gehele tutorial hebben doorlopen omdat het anders de spelervaring niet ten goede komt.MusicAddict schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:54:
MusicAddict meldt zich.![]()
Uit principe pre-order ik nooit, maar heb toch echt neigingen om de game toch nog snel te kopen voor PC. Want heb genoeg gezien waarbij ik denk dat ik mij er toch enorm mee ga vermaken. Plus de content die ze hebben aangekondigd lijkt enorm tof.
Nu alleen nog de knoop doorhakken om voor de Steam of GOG versie te kiezen. Omdat het een singleplayer game is heb ik liever de GOG versie (naast het feit dat die gewoon DRM vrij is), alleen ben benieuwd hoe ze de discoveries daar in implementeren want je zult toch met een account moeten kunnen inloggen lijkt me.
Is dat pre-order schip lang bruikbaar? Volgens mij vindt je snel wel weer een beter schip namelijk.
Gameshop Twente heeft ze nog zo te zien. €52 inclusief verzending.NeP2013 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:57:
ik had m net bijna gekocht, is hij niet meer op voorraad bij MM online.. morgen maar ff naar een winkel toe dan..
https://www.gameshop-twen...8&&staat2ehands_id=232459
(mijne is zojuist verstuurd zag ik)
Flagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Grappig, een spel met een miljoen miljard planeten en dan gewoon vastzitten en nooit meer uit een grot kunnen komen.![]()
"Help! Anybody?!"

Ik meteen gevraagd of hij dan morgen in de ochtend geleverd word want ik heb speciaal vrij genomen.
Maar dat konden ze niet garanderen omdat ze afhankelijk zijn van PostNL
Had ik hem maar gewoon besteld via de PSN store zoals ik meestal doe?
PSN: FreakGIB
Snel cancelen en alsnog via PSS kopenFreakGIB schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:10:
Mmm kreeg nu in een Chat te horen van EpicGames.nl dat ze nu de games aan het inpakken zijn en gaan versturen.
Ik meteen gevraagd of hij dan morgen in de ochtend geleverd word want ik heb speciaal vrij genomen.
Maar dat konden ze niet garanderen omdat ze afhankelijk zijn van PostNL
Had ik hem maar gewoon besteld via de PSN store zoals ik meestal doe?
Het heeft serieus nog een kwartier geduurd.Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:08:
Ben toch wel benieuwd of The_Worst al uit z'n grot is
Het had niet veel gescheeld of ik had zelfmoord gepleegd.
Nu inmiddels in een andere grot.
Weer vast?The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:12:
[...]
Het heeft serieus nog een kwartier geduurd.![]()
Kan je zelfmoord plegen dan ?The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:12:
[...]
Het heeft serieus nog een kwartier geduurd.![]()
PSN: FreakGIB
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Reden dat daar niemand zit is omdat geen hond nog IRC gebruikt.
Meeste gamers zijn verhuisd naar Discord.
[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 09-08-2016 15:26 ]
Je kan Discord ook via de browser gebruiken.Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:25:
Voel er niet zo heel veel voor om weer een app te moeten installeren als ik de rest gewoon via IRCCloud kan doen. MisschienHelaas kunnen we discourse niet aan de IRC room hangen met sameroom.io.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Meer resources/techs/upgrades?ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:12:
[...]
Wat voor 'dikke voorsprong' zouden ze eventueel kunnen hebben dan?
Discord heeft voicechat (ala teamspeak dus), vandaar dat ie is aangemaakt denk ik. Voor PS4 spelers is dat echter wat minder relevant.PdeBie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:40:
Slack zou eerder mijn voorkeur hebben.
Daar een kanaaltje aanmaken?
Ben er zelf nog niet uit waar ik hem wil halen. Wil eigenlijk wel snel beginnen, maar weet dat mn PC waarschijnlijk mooier en sneller is. Ik wacht echter nog even wat reviews af denk ik.
Sowieso valt me op dat reistijden nog best flink zijn (al kan dat ook nog liggen aan het gebrek aan upgrades). En de algemene snelheid van de game is ook best traag.
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2016 15:45 ]
Ah, dat is wel handig inderdaad.Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
Discord heeft voicechat (ala teamspeak dus), vandaar dat ie is aangemaakt denk ik. Voor PS4 spelers is dat echter wat minder relevant.
Het is ook een exploration game. Geen shooter of iets dergelijks. Een te hoge snelheid zou het spel minder leuk maken denk ik.Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
Sowieso valt me op dat reistijden nog best flink zijn (al kan dat ook nog liggen aan het gebrek aan upgrades). En de algemene snelheid van de game is ook best traag.
voor mij ook.PdeBie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:40:
Slack zou eerder mijn voorkeur hebben.
Mm opzich kan ik daar wel mee leven. Als het tijdens de daadwerkelijke gameplay maar een hogere framerate is.Dannydekr schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Dit is enkel op het 'laad scherm', op het moment wanneer de planeet gegenereerd wordt tijdens het vliegen, of wanneer een zonnestelsel wordt gegenereerd tijdens Warp. Het is dus eigenlijk een concessie die ze doen om laadschermen te voorkomen. Hopelijk verbeterd het nog na een volgende update, want het voelt wel een beetje cheap aan
GTA5 op de PS3 (toen de "next-Gen" versie er nog niet was) draaide ook als een draak maar de game kan dat wel goed maken.
Voor mij jammer genoeg iets te ver weg. Ben vanmiddag bijna heel Tilburg door gegaan op zoek naar een winkel die mij eraan wilde helpen. Kon jammer genoeg niemand zo ver krijgen het een dagje eerder te verkopen.Jeroenske schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:56:
Net bij Intertoys Beuningen eentje voor de PS4 gekocht. Als er mensen in de buurt wonen kan je vandaag nog eentje op de kop tikken daar.
Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:20:
Er is een #NMS channel op de Tweakers IRC, maar zie daar nog niemand naast mijzelf
the place to be (slowchat gaat lekker op discord!)
kan je veel makkelijker ''hoe doe ik dit'' / ''hoe deed jij dat'' vragen stellen dan heel t topic met dat soort dingen vol te gooien denk ik?
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 09-08-2016 16:08 ]
Verder zie ik mensen op de streams vooral hetzelfde doen met hier en daar als doel een bepaalde upgrade. Dus mining, trading, mining, exploring, mining, trading, mining en dan een upgrade of iets. Nou zit er wel wat meer in natuurlijk, maar ik heb het idee dat space combat of exploration een beetje ondergeschikt zijn geworden. Iemand anders met hetzelfde of juist een ander gevoel? Ik heb in ieder geval een broertje dood aan grinding en telkens hetzelfde doen. Maar nu zie ik op de streams eigenlijk niks anders gebeuren
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2016 16:10 ]
Ik had geluk. Ze hadden een releaselijst met datums en hij stond er niet eens op.Dutori schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:03:
[...]
Voor mij jammer genoeg iets te ver weg. Ben vanmiddag bijna heel Tilburg door gegaan op zoek naar een winkel die mij eraan wilde helpen. Kon jammer genoeg niemand zo ver krijgen het een dagje eerder te verkopen.
Er is al aangegeven dat er zeker (!) DLC komt en dat deze (zeer waarschijnlijk) gewoon gratis blijft..Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:09:
Is er eigenlijk bekend wat er post-launch nog met de game gaat gebeuren? Komt er DLC of gratis content bij? Is dat afhankelijk van sales of blijft de game vooral hetzelfde (met wat patches)?
Verder zie ik mensen op de streams vooral hetzelfde doen met hier en daar als doel een bepaalde upgrade. Dus mining, trading, mining, exploring, mining, trading, mining en dan een upgrade of iets. Nou zit er wel wat meer in natuurlijk, maar ik heb het idee dat space combat of exploration een beetje ondergeschikt zijn geworden. Iemand anders met hetzelfde of juist een ander gevoel? Ik heb in ieder geval een broertje dood aan grinding en telkens hetzelfde doen. Maar nu zie ik op de streams eigenlijk niks anders gebeuren
Je kan t ''doel'' behalen op 3 manieren. Fighter, Trader en Explorer..
Maar is de penalty voor Fighter niet veel te groot? Alles kwijtraken e.d.?spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Er is al aangegeven dat er zeker (!) DLC komt en dat deze (zeer waarschijnlijk) gewoon gratis blijft..
Ik denk dat ik mooi voor explorer ga, dat lijkt mij wel watspartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Er is al aangegeven dat er zeker (!) DLC komt en dat deze (zeer waarschijnlijk) gewoon gratis blijft..
Gewoon zorgen dat je je figher blijft upgraden ipv bijv mining tools..Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:13:
[...]
Maar is de penalty voor Fighter niet veel te groot? Alles kwijtraken e.d.?
Verwijderd
Ik pre-order de game digitaal zodat ik 'm eerder heb en meteen kan spelen, en dan gaan die winkels verdomme eerder verkopen. Ik voel me genaaid.
Oh jezus niet dit weer.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:21:
Ik vind het echt nergens op slaan dat winkels de game nu al verkopen.
Ik pre-order de game digitaal zodat ik 'm eerder heb en meteen kan spelen, en dan gaan die winkels verdomme eerder verkopen. Ik voel me genaaid.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En dan zeggen ze dat 't in Syrië kut is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:21:
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:21:

Haha dit is niet serieus toch? Iedereen weet toch inmiddels wel dat digitaal pre-orderen het domste is wat je tegenwoordig kunt doen. De prijs is ruk en je speelt als laatste.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:21:
Op console wel ja.. PC is een heeel ander verhaalDonstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Haha dit is niet serieus toch? Iedereen weet toch inmiddels wel dat digitaal pre-orderen het domste is wat je tegenwoordig kunt doen. De prijs is ruk en je speelt als laatste.
#PCMASTERRACE
ja meestal wel...maar deze game was niet veel goedkoper digitaal helaas.spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Op console wel ja.. PC is een heeel ander verhaal![]()
![]()
![]()
#PCMASTERRACE
https://www.g2play.net/ca.../no-man-s-sky-steam-gift/Michel242186 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
ja meestal wel...maar deze game was niet veel goedkoper digitaal helaas.
Alsof dat steam-giften zo'n eerlijke business is. Sure het is goedkoper, maar legaal is het niet. Nog afgezien van het feit dat er al aardig wat codes zijn teruggetrokken
Ja klopt, op steam en GOG Is de game wel lekker goedkoopspartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Op console wel ja.. PC is een heeel ander verhaal![]()
![]()
![]()
#PCMASTERRACE
Als dat je redenen zijn om te preorderen moet je het idd niet doen, bij zo'n beetje iedere release kan je games eerder in de winkel kopen al moet je er soms wel het halve land voor afrijden, of bedelen bij brick and mortars.Donstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Haha dit is niet serieus toch? Iedereen weet toch inmiddels wel dat digitaal pre-orderen het domste is wat je tegenwoordig kunt doen. De prijs is ruk en je speelt als laatste.
Ik heb hem ook gepreordered maar ik ga vanavond om 12 uur echt die game niet aanslingeren dan hoop ik met een boek in bed te liggen eigenlijk.
Nu ben ik toevallig iedere woensdag vrij...

Prijs? /Care
Ik wil die Vector gewoon hebbuh,
[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 09-08-2016 16:40 ]
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat de "pre-order" bonus gewoon bij alle exemplaren zit welke uit de eerste batch komen. Althans fysieke exemplaren dan.Flagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:36:
[...]
Als dat je redenen zijn om te preorderen moet je het idd niet doen, bij zo'n beetje iedere release kan je games eerder in de winkel kopen al moet je er soms wel het halve land voor afrijden, of bedelen bij brick and mortars.
Ik heb hem ook gepreordered maar ik ga vanavond om 12 uur echt die game niet aanslingeren dan hoop ik met een boek in bed te liggen eigenlijk.
Nu ben ik toevallig iedere woensdag vrij...maar ik zou niet raar opkijken als ik hem morgenavond pas opstart.
Prijs? /Care
Ik wil die Vector gewoon hebbuh,en dat is ws een wassen neus. Dus zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb werkelijk geen flauw idee waarom ik hem gepreorderd heb.
De Vector is opzich best cool