Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tweaker No Mans Sky discord server

-> https://discord.gg/kFDB5 <-

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Wat is dat?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:31:
Heeft iemand van de (PC) spelers al een discord server opgezet? Wat discord is mocht je dat niet weten -> https://discordapp.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lapn74FUZEY]

zie het als een verbeterde versie van teamspeak

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

Ik speel veel games met behulp van TeamSpeak of Discord maar hier in deze 'solo' game zie ik het nut er niet zo van in.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:47
Ik heb een doosje besteld, liggen ze al in de winkel dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:21:
Ik speel veel games met behulp van TeamSpeak of Discord maar hier in deze 'solo' game zie ik het nut er niet zo van in.
>:) ik moet en zal iemand van hier gaan vinden hoor.. challange accepted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Denk dat als je dichter bij het centrum komt de kans in ieder geval groter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:45
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

>:) ik moet en zal iemand van hier gaan vinden hoor.. challange accepted
Zie het al helemaal voor me dat je in het bejaardenhuis nog elke dag No Man's Sky aan het spelen bent met je nieuwe life goal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:02
Ben benieuwd hoe lastig het gaat om elkaar te vinden buiten het spel om. De afstanden zijn natuurlijk enorm groot maar hoe dichter iedereen bij het midden komt hoe dichter spelers bij elkaar zitten. Als iedereen hetzelfde race-to-the-centre-doel heeft wordt de kans elkaar te treffen toch wel wat groter neem ik aan? Of werkt het lobby systeem dat tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
towkuzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:29:
Heeft iemand de game trouwens al ergens in de winkels zien liggen?
Scheelt weer een pre-release rond ritje :P
Ga vanmiddag even bij Media Markt Zaandam kieken 8)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Als ik via een USA account de game binnenhengel, kan ik dan morgen via mijn NL account verder of moet ik dan opnieuw beginnen? Ik wil de game een kans geven met alle beloofde updates erbij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:21
Lekker Ventje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:33:
Als ik via een USA account de game binnenhengel, kan ik dan morgen via mijn NL account verder of moet ik dan opnieuw beginnen? Ik wil de game een kans geven met alle beloofde updates erbij.
Je kunt gewoon verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Merci, dan ga ik 'm direct downloaden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MoietyMe
Ondertussen, terwijl ik wacht, ben ik voorzichtig begonnen aan een nieuwe topic start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:42:
Ondertussen, terwijl ik wacht, ben ik voorzichtig begonnen aan een nieuwe topic start :)
Zet dan ook even ''deel 2'' in de titel.. anders weet men niet wat het juiste topic is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Zet dan ook even ''deel 2'' in de titel.. anders weet men niet wat het juiste topic is!
Niet een nieuw Topic maar alleen de start van de huidige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Ik heb de huidige post aangepast (van dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Ik heb de huidige post aangepast (van dit topic).
http://ishetalhalfzes.nl/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Jim Sterling: Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zitten ps4 en pc gamers in 1 'wereld' straks?

Zou lame zijn als ps4 gamers dikke voorsprong hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Squishie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:04:

PS4 en PC hebben aparte servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmmzzz, ik weet niet. Het ziet er heel erg uit als de massa's survivalgames die op de PC er al zijn (Arc. Evolved, Subnautica, etc. etc.) Alleen dan met heel veel planeten. Ook vraag ik mij af hoe ver je kunt gaan met bouwen. De meeste laten je een bijna stadachtige basis bouwen, zou zoiets ook mogelijk zijn bij No mans sky of wordt het exploreren zoerg gepusht dat basebuilding niet een ding is?
Zelfs na een playthrough van theRadBrad te bekijken heb ik daar vooralsnog geen idee van.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Er is momenteel nog geen base building, maar dit komt wel. Hoe dat er uit gaat zien is nog niet bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Wat voor 'dikke voorsprong' zouden ze eventueel kunnen hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Mijn preorder bij Gamehop Twente is zojuist verzonden :) Ben echt heel erg benieuwd naar hoe het speelt en hoe ik het ervaar. Heb al veel streams gekeken en die maken me juist meer enthousiast dan ik al was.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Een voorsprong maakt verder niets uit in dezen, aangezien er toch geen PvP of echte coop PvE inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 16:13

Kek

3flix

Voor de PC zullen we toch echt tot de 12e moeten wachten? of zijn er manieren om eerder de game binnen te halen (los van die paar "te vroeg" verkochte exemplaren..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb even wat langer naar de video's zitten te kijken en ik 'begin' wel het potentieel te zien, zeker als er regelmatig upgrades in content wordt gegeven. In tegenstelling tot minecraft (welke ook potentieel multiplayer is) heeft dit betere graphics, is sowieso multiplayer en heeft echt enorm veel ruimte met verschillende planeten en ruimtevaart.

Ik kan mij voorstellen dat je een bepaalde planeet als thuisbasis maakt met wat vrienden en vanuit daar de ruimte verkent voor grondstoffen e.d. en ook actief bij ruimtegevechten betrokken raakt. Ik hoorde ook iets van ruimtestations. Er begint iig interesse te komen bij mij.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Sean Murray op Twitter:

“To be super clear - No Man's Sky is not a multiplayer game. Please don't go in looking for that experience.”
Ik kan mij voorstellen dat je een bepaalde planeet als thuisbasis maakt met wat vrienden en vanuit daar de ruimte verkent voor grondstoffen e.d. en ook actief bij ruimtegevechten betrokken raakt. Ik hoorde ook iets van ruimtestations. Er begint iig interesse te komen bij mij.
Dus denk dat je dat helaas moet vergeten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Auredium schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:20:
Ik heb even wat langer naar de video's zitten te kijken en ik 'begin' wel het potentieel te zien, zeker als er regelmatig upgrades in content wordt gegeven. In tegenstelling tot minecraft (welke ook potentieel multiplayer is) heeft dit betere graphics, is sowieso multiplayer en heeft echt enorm veel ruimte met verschillende planeten en ruimtevaart.

Ze zijn met opzet ontzettend vaag over multiplayer, dus ga er maar van uit dat je geen andere spelers kunt ontmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 09:22

Samen spelen met vrienden op die manier zit er waarschijnlijk niet in. Tenminste, als elkaar vinden echt zo moeilijk is als ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
unfor schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:23:
[...]

Ze zijn met opzet ontzettend vaag over multiplayer, dus ga er maar van uit dat je geen andere spelers kunt ontmoeten.
Volgens mij zijn ze juist heel duidelijk: het is geen multiplayer. Technisch gezien kan je een ander tegen komen, maar die kans is wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Er gaan zoveel mensen teleurgesteld worden.. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Met dank aan CoolBlue voor het een dag te vroeg verzenden :-):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bJOUs2TTHtgDvBxOqqeneHUv/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Volgens mij zijn ze juist heel duidelijk: het is geen multiplayer. Technisch gezien kan je een ander tegen komen, maar die kans is wel heel erg klein.
Zelfs dat je iemand anders in persoon kunt tegen komen betwijfel ik ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
shoombak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Daarom heeft Sean ook deze blog post geschreven: What do you do in No Man's Sky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Laatst online: 29-08 22:13
Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Sean Murray op Twitter:

“To be super clear - No Man's Sky is not a multiplayer game. Please don't go in looking for that experience.”
[...]
Dus denk dat je dat helaas moet vergeten :'(
Op de doos staat ook dat het netwerk functie's heeft ipv multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

shoombak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Nou, ik geef het aan omdat ik merk uit veel video's van mensen die wat het spelen of het erover hebben dat ze sterk hopen op een stevige multiplayer ervaring. Er lijkt in de patchnotes ook vanuit No mans sky te worden uitgegaan dat je wel andere mensen kunt ontmoeten. Ik krijg echter sterk het vermoeden dat het meer een 'ontmoeten' en 'bekijken' is n minder een samenwerken ding.

Ik heb zelf het spel niet gekocht ofzo, ik loop er pas sinds vandaag tegenaan dat het bestaat...en ik zie wel potentieel. Maarja...Spore had ook potentieel en werd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Haha, ik ben fucked. :+

Tijdens het lopen in een gat gedonderd en ben nu beland in een ondergrondse grot. Nu de uitgang vinden... _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:31:

Tijdens het lopen in een gat gedonderd en ben nu beland in een ondergrondse grot. Nu de uitgang vinden... _/-\o_
Nog geen terra transformer ding op je multi-tool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Om te beginnen, het is geen Minecraft, Ark Evolved of welk ander survival spel dan ook. Het survival gedeelte stelt maar heel weinig voor. Er is geen muliplayer en je kan (nog) niets bouwen. Volgens de makers van het spel heeft dat ook weinig zin omdat je alsmaar verder gaat. Het is een echte 'planet exploration game'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:31:

Je gaat ervan uit dat er uberhaupt een uitgang is dan. :P

Grappig, een spel met een miljoen miljard planeten en dan gewoon vastzitten en nooit meer uit een grot kunnen komen. :D _/-\o_

"Help! Anybody?!" :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hover23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 15:00
no-mans-sky.com
"Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually."
Base-building staat dus wel op de planning zo lijkt het

[ Voor 10% gewijzigd door hover23 op 09-08-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

…heeft dat ook weinig zin omdat je alsmaar verder gaat. Het is een echte 'planet exploration game'.
Dit, je blijft niet bij één planeet, je bent op reis naar het centrum van het universum, dus je gaat inderdaad steeds verder.
Flagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

Je gaat ervan uit dat er uberhaupt een uitgang is dan. :P

Grappig, een spel met een miljoen miljard planeten en dan gewoon vastzitten en nooit meer uit een grot kunnen komen. :D _/-\o_
Haha, je kan eventueel wel je weg naar buiten schieten. Of met je jetpack proberen door dat gat te vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Dit, je blijft niet bij één planeet, je bent op reis naar het centrum van het universum, dus je gaat inderdaad steeds verder.

[...]

Haha, je kan eventueel wel je weg naar buiten schieten. Of met je jetpack proberen door dat gat te vliegen :P
Nee, geen terra transformer en ik kan het gat niet terugvinden. Heel apart want beide gangen eindigen in water, dus zou het moeten kunnen terugvinden... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

hover23 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:34:
no-mans-sky.com
"Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually."

Base-building staat dus wel op de planning zo lijkt het
Ja dat hebben ze recent op hun planning gezet om de Minecraft massa's tevreden te houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hover23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 15:00
ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Ja dat hebben ze recent op hun planning gezet om de Minecraft massa's tevreden te houden >:)
No Man's Sky heeft wel echt veel potentie. Als de makers ervoor kiezen dan kun je deze game jaren lang uitbouwen met nieuwe features... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Kek schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:17:
Voor de PC zullen we toch echt tot de 12e moeten wachten? of zijn er manieren om eerder de game binnen te halen (los van die paar "te vroeg" verkochte exemplaren..)
Nee PC release is echt op de 12e. Volgens mij Twitterde Sean dat het om 6pm GMT dowloadbaar is.En "te vroeg" verkochte exemplaren voor de pc zijn er ook niet. Alles wat je ziet op YT is PS4, toch?
Ze zijn trouwens nog steeds bezig met de pc versie als ik het goed heb begrepen...

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik hoop echt zo op PS4 Neo support (verbeterde graphics/framerate) en PS VR support (kwijl) op ten duur.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Collaborator schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:42:
Ik hoop echt zo op PS4 Neo support (verbeterde graphics/framerate) en PS VR support (kwijl) op ten duur.
PS VR zou wel echt heel gaaf zijn in deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Collaborator schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:42:
NMS heeft framedrops naar de 15fps. De PS4 Neo is niet 2x krachtiger dan de PS4, zelfs op de PS4 Neo dus nog kans dat je af en toe onder de 30fps zit.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chester schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:43:
[...]

NMS heeft framedrops naar de 15fps. De PS4 Neo is niet 2x krachtiger dan de PS4, zelfs op de PS4 Neo dus nog kans dat je af en toe onder de 30fps zit.
Oei zonde, echt naar de 15 fps joh?

Uitbrengen op de Xbox Scorpio dan maar :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Jup. Vooral wanneer je heel snel aan het vliegen bent (zie video, vanaf minuut 3 ongeveer). Het is een Sony spel, dus komt nooit op de Xbox uit. Ik ben al blij zat dat ze hebben besloten het alsnog op de PC uit te brengen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Chester op 09-08-2016 14:50 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Dit is enkel op het 'laad scherm', op het moment wanneer de planeet gegenereerd wordt tijdens het vliegen, of wanneer een zonnestelsel wordt gegenereerd tijdens Warp. Het is dus eigenlijk een concessie die ze doen om laadschermen te voorkomen. Hopelijk verbeterd het nog na een volgende update, want het voelt wel een beetje cheap aan |:(

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
MusicAddict meldt zich. O+

Uit principe pre-order ik nooit, maar heb toch echt neigingen om de game toch nog snel te kopen voor PC. Want heb genoeg gezien waarbij ik denk dat ik mij er toch enorm mee ga vermaken. Plus de content die ze hebben aangekondigd lijkt enorm tof.

Nu alleen nog de knoop doorhakken om voor de Steam of GOG versie te kiezen. Omdat het een singleplayer game is heb ik liever de GOG versie (naast het feit dat die gewoon DRM vrij is), alleen ben benieuwd hoe ze de discoveries daar in implementeren want je zult toch met een account moeten kunnen inloggen lijkt me.

Is dat pre-order schip lang bruikbaar? Volgens mij vindt je snel wel weer een beter schip namelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
MusicAddict schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:54:
MusicAddict meldt zich. O+

Uit principe pre-order ik nooit, maar heb toch echt neigingen om de game toch nog snel te kopen voor PC. Want heb genoeg gezien waarbij ik denk dat ik mij er toch enorm mee ga vermaken. Plus de content die ze hebben aangekondigd lijkt enorm tof.

Nu alleen nog de knoop doorhakken om voor de Steam of GOG versie te kiezen. Omdat het een singleplayer game is heb ik liever de GOG versie (naast het feit dat die gewoon DRM vrij is), alleen ben benieuwd hoe ze de discoveries daar in implementeren want je zult toch met een account moeten kunnen inloggen lijkt me.

Is dat pre-order schip lang bruikbaar? Volgens mij vindt je snel wel weer een beter schip namelijk. :+
Het pre-order schip is een beetje controversieel omdat je meteen Warp hebt. Omdat je dus meteen Warp hebt, mis je een groot gedeelte van de tutorial m.b.t.shops / trades en zul je juist veel meer moeite hebben om opgang te komen. Veel mensen negeren dus dat schip tot ze de gehele tutorial hebben doorlopen omdat het anders de spelervaring niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
ik had m net bijna gekocht, is hij niet meer op voorraad bij MM online.. morgen maar ff naar een winkel toe dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
NeP2013 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:57:
ik had m net bijna gekocht, is hij niet meer op voorraad bij MM online.. morgen maar ff naar een winkel toe dan..
Gameshop Twente heeft ze nog zo te zien. €52 inclusief verzending.
https://www.gameshop-twen...8&&staat2ehands_id=232459

(mijne is zojuist verstuurd zag ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
Flagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

"Help! Anybody?!" :P
Afbeeldingslocatie: https://www.relatably.com/m/img/feeling-lonely-memes/phd-loneliness-so-lonely.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Ben toch wel benieuwd of The_Worst al uit z'n grot is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Mmm kreeg nu in een Chat te horen van EpicGames.nl dat ze nu de games aan het inpakken zijn en gaan versturen.
Ik meteen gevraagd of hij dan morgen in de ochtend geleverd word want ik heb speciaal vrij genomen.
Maar dat konden ze niet garanderen omdat ze afhankelijk zijn van PostNL
Had ik hem maar gewoon besteld via de PSN store zoals ik meestal doe?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
FreakGIB schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:10:
Mmm kreeg nu in een Chat te horen van EpicGames.nl dat ze nu de games aan het inpakken zijn en gaan versturen.
Ik meteen gevraagd of hij dan morgen in de ochtend geleverd word want ik heb speciaal vrij genomen.
Maar dat konden ze niet garanderen omdat ze afhankelijk zijn van PostNL
Had ik hem maar gewoon besteld via de PSN store zoals ik meestal doe?
Snel cancelen en alsnog via PSS kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:08:
Ben toch wel benieuwd of The_Worst al uit z'n grot is :P
Het heeft serieus nog een kwartier geduurd. :9
Het had niet veel gescheeld of ik had zelfmoord gepleegd.

Nu inmiddels in een andere grot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Weer vast? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
The_Worst schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Kan je zelfmoord plegen dan ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zullen we er geen slow chat van maken? Hou het alsjeblieft bij inhoudelijke posts. Als je iemands voortgang wil volgen regel dan een streampje of doe dat via een voice chat :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Er is een #NMS channel op de Tweakers IRC, maar zie daar nog niemand naast mijzelf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Zo zo, IRC... a blast from the past.
Reden dat daar niemand zit is omdat geen hond nog IRC gebruikt. ;)

Meeste gamers zijn verhuisd naar Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Voel er niet zo heel veel voor om weer een app te moeten installeren als ik de rest gewoon via IRCCloud kan doen. MisschienHelaas kunnen we discourse niet aan de IRC room hangen met sameroom.io.

[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 09-08-2016 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:25:
Voel er niet zo heel veel voor om weer een app te moeten installeren als ik de rest gewoon via IRCCloud kan doen. MisschienHelaas kunnen we discourse niet aan de IRC room hangen met sameroom.io.
Je kan Discord ook via de browser gebruiken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Slack zou eerder mijn voorkeur hebben.

Daar een kanaaltje aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

ResuCigam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

Wat voor 'dikke voorsprong' zouden ze eventueel kunnen hebben dan?
Meer resources/techs/upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22

Martinspire

Awesomeness

PdeBie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:40:

Daar een kanaaltje aanmaken?
Discord heeft voicechat (ala teamspeak dus), vandaar dat ie is aangemaakt denk ik. Voor PS4 spelers is dat echter wat minder relevant.

Ben er zelf nog niet uit waar ik hem wil halen. Wil eigenlijk wel snel beginnen, maar weet dat mn PC waarschijnlijk mooier en sneller is. Ik wacht echter nog even wat reviews af denk ik.

Sowieso valt me op dat reistijden nog best flink zijn (al kan dat ook nog liggen aan het gebrek aan upgrades). En de algemene snelheid van de game is ook best traag.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2016 15:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Discord heeft voicechat (ala teamspeak dus), vandaar dat ie is aangemaakt denk ik. Voor PS4 spelers is dat echter wat minder relevant.
Ah, dat is wel handig inderdaad.
Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
Sowieso valt me op dat reistijden nog best flink zijn (al kan dat ook nog liggen aan het gebrek aan upgrades). En de algemene snelheid van de game is ook best traag.
Het is ook een exploration game. Geen shooter of iets dergelijks. Een te hoge snelheid zou het spel minder leuk maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:40:
voor mij ook.
Dannydekr schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Dit is enkel op het 'laad scherm', op het moment wanneer de planeet gegenereerd wordt tijdens het vliegen, of wanneer een zonnestelsel wordt gegenereerd tijdens Warp. Het is dus eigenlijk een concessie die ze doen om laadschermen te voorkomen. Hopelijk verbeterd het nog na een volgende update, want het voelt wel een beetje cheap aan |:(
Mm opzich kan ik daar wel mee leven. Als het tijdens de daadwerkelijke gameplay maar een hogere framerate is.

GTA5 op de PS3 (toen de "next-Gen" versie er nog niet was) draaide ook als een draak maar de game kan dat wel goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 15:04
Net bij Intertoys Beuningen eentje voor de PS4 gekocht. Als er mensen in de buurt wonen kan je vandaag nog eentje op de kop tikken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Squishie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Meer resources/techs/upgrades?
Mja, toch een andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutori
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-07 23:25
Jeroenske schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:56:
Net bij Intertoys Beuningen eentje voor de PS4 gekocht. Als er mensen in de buurt wonen kan je vandaag nog eentje op de kop tikken daar.
Voor mij jammer genoeg iets te ver weg. Ben vanmiddag bijna heel Tilburg door gegaan op zoek naar een winkel die mij eraan wilde helpen. Kon jammer genoeg niemand zo ver krijgen het een dagje eerder te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Good Fella schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:20:
Er is een #NMS channel op de Tweakers IRC, maar zie daar nog niemand naast mijzelf :(
Tweakers No Man''s Sky Discord server:
d:)b https://discord.gg/kFDB5 d:)b

the place to be (slowchat gaat lekker op discord!)

kan je veel makkelijker ''hoe doe ik dit'' / ''hoe deed jij dat'' vragen stellen dan heel t topic met dat soort dingen vol te gooien denk ik?

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 09-08-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is er eigenlijk bekend wat er post-launch nog met de game gaat gebeuren? Komt er DLC of gratis content bij? Is dat afhankelijk van sales of blijft de game vooral hetzelfde (met wat patches)?

Verder zie ik mensen op de streams vooral hetzelfde doen met hier en daar als doel een bepaalde upgrade. Dus mining, trading, mining, exploring, mining, trading, mining en dan een upgrade of iets. Nou zit er wel wat meer in natuurlijk, maar ik heb het idee dat space combat of exploration een beetje ondergeschikt zijn geworden. Iemand anders met hetzelfde of juist een ander gevoel? Ik heb in ieder geval een broertje dood aan grinding en telkens hetzelfde doen. Maar nu zie ik op de streams eigenlijk niks anders gebeuren ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 15:04
Dutori schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:03:
[...]

Voor mij jammer genoeg iets te ver weg. Ben vanmiddag bijna heel Tilburg door gegaan op zoek naar een winkel die mij eraan wilde helpen. Kon jammer genoeg niemand zo ver krijgen het een dagje eerder te verkopen.
Ik had geluk. Ze hadden een releaselijst met datums en hij stond er niet eens op. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:09:
Is er eigenlijk bekend wat er post-launch nog met de game gaat gebeuren? Komt er DLC of gratis content bij? Is dat afhankelijk van sales of blijft de game vooral hetzelfde (met wat patches)?

Verder zie ik mensen op de streams vooral hetzelfde doen met hier en daar als doel een bepaalde upgrade. Dus mining, trading, mining, exploring, mining, trading, mining en dan een upgrade of iets. Nou zit er wel wat meer in natuurlijk, maar ik heb het idee dat space combat of exploration een beetje ondergeschikt zijn geworden. Iemand anders met hetzelfde of juist een ander gevoel? Ik heb in ieder geval een broertje dood aan grinding en telkens hetzelfde doen. Maar nu zie ik op de streams eigenlijk niks anders gebeuren ;(
Er is al aangegeven dat er zeker (!) DLC komt en dat deze (zeer waarschijnlijk) gewoon gratis blijft..

Je kan t ''doel'' behalen op 3 manieren. Fighter, Trader en Explorer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Er is al aangegeven dat er zeker (!) DLC komt en dat deze (zeer waarschijnlijk) gewoon gratis blijft..

Maar is de penalty voor Fighter niet veel te groot? Alles kwijtraken e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Ik denk dat ik mooi voor explorer ga, dat lijkt mij wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:13:
[...]
Maar is de penalty voor Fighter niet veel te groot? Alles kwijtraken e.d.?
Gewoon zorgen dat je je figher blijft upgraden ipv bijv mining tools.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt nergens op slaan dat winkels de game nu al verkopen.

Ik pre-order de game digitaal zodat ik 'm eerder heb en meteen kan spelen, en dan gaan die winkels verdomme eerder verkopen. Ik voel me genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:21:

Ik pre-order de game digitaal zodat ik 'm eerder heb en meteen kan spelen, en dan gaan die winkels verdomme eerder verkopen. Ik voel me genaaid.
Oh jezus niet dit weer. |:(

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:06

En dan zeggen ze dat 't in Syrië kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon naaiend, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/540/665/c05.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Haha dit is niet serieus toch? Iedereen weet toch inmiddels wel dat digitaal pre-orderen het domste is wat je tegenwoordig kunt doen. De prijs is ruk en je speelt als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Donstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Haha dit is niet serieus toch? Iedereen weet toch inmiddels wel dat digitaal pre-orderen het domste is wat je tegenwoordig kunt doen. De prijs is ruk en je speelt als laatste.
Op console wel ja.. PC is een heeel ander verhaal :*) :*) 8)

#PCMASTERRACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 13:35
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

#PCMASTERRACE
ja meestal wel...maar deze game was niet veel goedkoper digitaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Michel242186 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
ja meestal wel...maar deze game was niet veel goedkoper digitaal helaas.
https://www.g2play.net/ca.../no-man-s-sky-steam-gift/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Alsof dat steam-giften zo'n eerlijke business is. Sure het is goedkoper, maar legaal is het niet. Nog afgezien van het feit dat er al aardig wat codes zijn teruggetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

#PCMASTERRACE
Ja klopt, op steam en GOG Is de game wel lekker goedkoop :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Donstil schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Als dat je redenen zijn om te preorderen moet je het idd niet doen, bij zo'n beetje iedere release kan je games eerder in de winkel kopen al moet je er soms wel het halve land voor afrijden, of bedelen bij brick and mortars.

Ik heb hem ook gepreordered maar ik ga vanavond om 12 uur echt die game niet aanslingeren dan hoop ik met een boek in bed te liggen eigenlijk.

Nu ben ik toevallig iedere woensdag vrij... O-) maar ik zou niet raar opkijken als ik hem morgenavond pas opstart.

Prijs? /Care

Ik wil die Vector gewoon hebbuh, :P en dat is ws een wassen neus. Dus zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb werkelijk geen flauw idee waarom ik hem gepreorderd heb. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 09-08-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Als dat je redenen zijn om te preorderen moet je het idd niet doen, bij zo'n beetje iedere release kan je games eerder in de winkel kopen al moet je er soms wel het halve land voor afrijden, of bedelen bij brick and mortars.

Ik heb hem ook gepreordered maar ik ga vanavond om 12 uur echt die game niet aanslingeren dan hoop ik met een boek in bed te liggen eigenlijk.

Nu ben ik toevallig iedere woensdag vrij... O-) maar ik zou niet raar opkijken als ik hem morgenavond pas opstart.

Prijs? /Care

Ik wil die Vector gewoon hebbuh, :P en dat is ws een wassen neus. Dus zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb werkelijk geen flauw idee waarom ik hem gepreorderd heb. :+
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat de "pre-order" bonus gewoon bij alle exemplaren zit welke uit de eerste batch komen. Althans fysieke exemplaren dan.

De Vector is opzich best cool :)

Pagina: 1 ... 7 ... 47 Laatste