• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 15:26

Wailing_Banshee

You're Next

Fraggert schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 11:42:
[...]

hey thanks , ik weet dat het idd gewoon solo is, maar niet dat er vanuit de kant van de ontwikkelaar over 2 jaar de stekker eruit gaat bedoel ik :)

zo'n game in de lucht houden is vast niet gratis dus ergens moet er een verdienmodel zitten?

Maar zoals je stelt draait NMS de komende jaren nog wel? :)
Zo'n game in de lucht houden? Je kunt het spel volledig spelen zonder internet verbinding, dus wat zou het uitmaken als NMS geen servers meer in de lucht houdt? (nu heb ik nul verstand van consoles, dus geen idee of dat nog een verschil uit maakt!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-02 20:33
Fraggert schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 11:42:
[...]

hey thanks , ik weet dat het idd gewoon solo is, maar niet dat er vanuit de kant van de ontwikkelaar over 2 jaar de stekker eruit gaat bedoel ik :)

zo'n game in de lucht houden is vast niet gratis dus ergens moet er een verdienmodel zitten?

Maar zoals je stelt draait NMS de komende jaren nog wel? :)
het in de lucht houden kost ze niet of nauwelijks wat.
ze verdienen hun geld met de verkoop van de game.
als dat stopt, kan jij gewoon blijven spelen.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:31

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Wailing_Banshee @fib3rlight

thanks, ik was in de veronderstelling dat de hele NMS wereld ergens op een gameserver draaide omdat die wereld met 255 galaxies en weetikhoeveel unieke planeten zo onvoorstelbaar groot moet zijn maar ook omdat er PvP mogelijk is.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste