Relaxed....
Tip: kijk naar je netwerk instellingen, zet PvP uit. Als je netwerk uit zet, dan zie je nooit andere mensen, alleen hun "rotzooi" (oftewel, basissen) waar je van kunt profiteren als je wilt. Zet je het aan, dan zou je mensen kunnen tegenkomen.
Voor de rest, het hangt er helemaal vanaf wat je zoekt in een spel. Persoonlijk speel ik spellen om te relaxen. In No Man's Sky uit zich dat dat ik gewoon lekker van zon naar zon spring, even mooie planeetjes bekijk, eventueel een basis op een mooie plek bouw en dan weer door ga. En soms ben ik alleen maar wat aan het minen in een astroid belt, gewoon omdat het kan
Ze hebben Expedition, dat zijn tijdelijke events. Er is er juist 1 begonnen, duurt 80 dagen en is een community event (dus iedereen moet samenwerken). Aangezien hij even duurt, ben ik een nieuwe save begonnen, heb een camper (= frigate) aangeschaft, en ben lekker aan het trekken gegaan (dus geen vaste woon/verblijfplaats). Als dit event voorbij is, ben ik van plan deze save te houden en daarmee naar het centrum van het universum te trekken.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.