Nou, ik vind dit toch wel de meest dramatisch expidition ooit. Naast dat inderdaad continue de load van m'n colossos aflazert (en dan vaak ook nog direct stuk is, kan ik weer terug op zoek) moet ik nu naar rendevouz drie: 23! minuten! rijden! En dat is dan in het geval je non-stop rechtdoor rijdt. Zelfs de expidition met vissen was nog boeiender wat mij betreft.
Gravity gun is grappig, maar voegt wat mij betreft niet veel toe in deze game. De bulldozer upgrade van de colossos is nog enigszins nuttig, schraap je tenminste wat resources terwijl je over de heuvels kart. Verder: niet mijn ding deze update. (verder blijft het een topspel, zo veel updates en toevoegingen sinds de launch en alles gratis)
Edit: wat tips voor wie de expidition nog moet doen: doe de "wiel" upgrades voor je colossos zodra je kan, dat zorgt dat ie wat stabieler ligt en de scrap niet zo snel van je voertuig valt.
En als je gaat rondrijden: doe dat in ieder geval in de richting van de volgende rendevouz... helaas, die kun je niet selecteren als je niet zo ver bent nog
[
Voor 19% gewijzigd door
KoekjevanLU op 16-02-2026 17:39
]