Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:11
Update incoming! Heel snel, zo te zien en een grote ook. Kan vanavond nog droppen (maar morgen is waarschijnlijker)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XLQ6tdWN9ZbADp9mbjXidtdb7I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kNLD6NnR8eGP9i8RKiwVsXJ1.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 03-06-2025 17:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Voor wie Sean Murray op Twitter volgden en niet meer op Twitter zitten, Sean zit nu ook op Bluesky.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FvIEsLExLcNpg2tsSdDz_dXKxTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XMaXPPflAiHogrwOL86tcxwl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poops_McGhee
De update is live. Het gaat om een update mbt Settlements.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvRoH4kKPfKQgCXj4aqKw7S3L6E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zXe7nHzLZixroRCKsJgQds2O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:56
Poeh, in de periode van launch van NM eigenlijk het spel uitgespeeld en met VR en later nog eens gespeeld, maar niet echt ver. Hopelijk binnenkort nog eens tot om gewoon opnieuw te beginnen en te gaan. Wellicht wat QoL mods als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:30:
Poeh, in de periode van launch van NM eigenlijk het spel uitgespeeld en met VR en later nog eens gespeeld, maar niet echt ver. Hopelijk binnenkort nog eens tot om gewoon opnieuw te beginnen en te gaan. Wellicht wat QoL mods als dat nodig is.
Ik weet niet hoelang geleden het is dat je de game hebt gespeeld, maar er is in de jaren heel veel content bij gekomen. En ook heel veel QoL dingetjes en ook nog steeds allemaal gratis.
Heb je niks te doen of wordt je nieuwsgierig, dan zou ik zeker een kijkje gaan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:56
Poops_McGhee schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:34:
[...]

Ik weet niet hoelang geleden het is dat je de game hebt gespeeld, maar er is in de jaren heel veel content bij gekomen. En ook heel veel QoL dingetjes en ook nog steeds allemaal gratis.
Heb je niks te doen of wordt je nieuwsgierig, dan zou ik zeker een kijkje gaan nemen.
Denk dat na de officiële toevoeging van vr en in ieder geval de eerste grote update met basissen. Tussendoor wel kort, maar meer dan opstarten is het niet geweest. Weet inderdaad dat er veel aan content is toegevoegd. Ook de reden om het een keer weer op te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:50:
[...]

Denk dat na de officiële toevoeging van vr en in ieder geval de eerste grote update met basissen. Tussendoor wel kort, maar meer dan opstarten is het niet geweest. Weet inderdaad dat er veel aan content is toegevoegd. Ook de reden om het een keer weer op te pakken.
Ja, dat ken ik. Af en toe komt het bij mij ook niet verder dan opstarten, heel even rondkijken en dan weer wat anders spelen. Maar als ik er goed in zit, dan kan ik er dagen mee bezig zijn en dan weer een poos niet. Expeditions doe ik altijd wel. Deze update heeft er vooralsnog geen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 12:55
Ok, ik heb van de week mijn PSVR2 binnen en wil met No Mans Sky aan de slag. Ik heb een save van 6 jaar geleden geïmporteerd naar mn PS5pro. Daar heb ik al een een vloot(je) waar ik op start als ik de save load. Ik heb alleen werkelijkwaar geen enkel idee waar ik ben en wat ik moet doen. Ik heb alle grote updates gemist sinds 2020.

Wie kan mij een beetje op weg helpen? Wat moet ik als prio's zien?

Ik heb dus een Carrier en 2 frigates in mijn vloot. Ik heb een standaard schip. Heb volgens mij iets van 2,5 mio credits.

Mijn doel: een settlement bouwen(?), ships verzamelen / zelf bouwen en mijn vloot uitbreiden. Ik zag een grote dikke MECH, die wil ik ook. En dit allemaal in VR beleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:20

XanderDrake

Build the future!

Xecuter NL schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:
Ok, ik heb van de week mijn PSVR2 binnen en wil met No Mans Sky aan de slag. Ik heb een save van 6 jaar geleden geïmporteerd naar mn PS5pro. Daar heb ik al een een vloot(je) waar ik op start als ik de save load. Ik heb alleen werkelijkwaar geen enkel idee waar ik ben en wat ik moet doen. Ik heb alle grote updates gemist sinds 2020.

Ik ben drie keer op nieuw gestart in NMS, elke keer met meerdere jaren er tussen. Elke keer opnieuw omdat ik na een tijd niet spelen geen idee meer heb over de missies, de volgordes, prioriteiten, mogelijkheden, crafting, planeten, etc etc. Vooral vanwege de updates.

Bij de derde keer ben ik een Relaxed Game gestart. De moeilijkheidsgraad is vaak wel wat laag (soms was het alsnog lastig), maar ik heb er geen seconde spijt van gehad. Veel minder grind, inventory klooien, doodgaan en opnieuw proberen. Er is zo veel te doen in dit spel dat ik voor de breedte heb gekozen ipv diepgang.

In VR op het strand naast mijn basis zitten, en de dubbele zonnen zien opkomen over de groene zee van mijn cyaan gekleurde home planeet, terwijl er drie planeten aan de horizon schitteren.
Unieke ervaring <3

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Xecuter NL schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:

Ik heb dus een Carrier en 2 frigates in mijn vloot. Ik heb een standaard schip. Heb volgens mij iets van 2,5 mio credits.

Mijn doel: een settlement bouwen(?), ships verzamelen / zelf bouwen en mijn vloot uitbreiden. Ik zag een grote dikke MECH, die wil ik ook. En dit allemaal in VR beleven.
Settlements kun je gewoon claimen. Daar is de laatste update ook op gericht. Een basis moet je wel zelf bouwen en dat kan een flinke grind worden, als je op Normal speelt en een grote base wilt bouwen. Maar daar zijn dus oplossingen voor, door je difficulty aan te passen, zodat je alles gratis kan krijgen bijvoorbeeld (op Quicksilver na, waar je Anomaly quests voor moet doen). Zit gewoon in de game settings.

Ook schepen kun je dan gewoon gratis claimen. Je moet ze alleen wel zien te vinden en daar zit dan de uitdaging in.
Wil je toch meer moeite doen om spullen te krijgen, dan heb je de keus om dat te doen.

Wat de dikke grote mech betreft, daarvan kun je de schematics in de Anomaly kopen. Je hoeft dan alleen resources te verzamelen (of gratis via Creative Mode) en dan heb je er een. Er zijn ook cosmetische upgrades voor de mech te krijgen, maar die moet je met Quicksilver betalen.

Het slimste is eerst om de main story uit te spelen (is niet zo gek veel werk). Ben je daar ooit al eens mee begonnen, dan kun je in je Log zien waar je bent en wat je nog moet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 12:55
Thanks voor de tips! Ik ga met de instellingen klooien. Geen zin in een grind, dus dat is mooi dat dat niet hoeft. Waarschijnlijk dus een fresh start op relaxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat settlements ziet er wel heel vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:48:
Dat settlements ziet er wel heel vet uit.
Je kunt er nu 4 managen ipv 1. An sich heb ik nooit veel met settlements gedaan, nadat ze A of S class werden, maar nu is het wel weer even leuk om mee te spelen.
De Autophage settlements zien er wel vet uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 23:13

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Spel jaren geleden gekocht, toen niet echt in kunnen komen...
Nu van de week opnieuw gestart... echt geen idee waarom ik het toen niet leuk vond...
Maar spel voelt echt geweldig aan.
Super vet, dus volg topic nu ook met interesse

Hopelijk dit jaar mijn pc upgraden zodat ik hem ook in vr kan spelen

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 15:06

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben recentelijk weer opnieuw begonnen (dit doe ik vaker en verhinderd mij van sommige content te zien soms).

Maar de settlements zijn echt wel beter geworden. Je kunt nu alles upgraden met verschillende materialen en het is ook iets uitdagender geworden je settlement winstgevender te maken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Na 3 jaar NMS ook weer eens opgestart.
Ik zit momenteel in een burn-out en wilde (wanneer ik zin en er energie voor had) een relaxte game spelen voor zolang het ging.
Dit lijkt de perfecte game tot nu toe. Blij dat ik hem weer eens geïnstalleerd heb.

Hebben ze het vinden van Paradise planets gebuffed ofzo? Ik ben met een compleet nieuwe save game begonnen en bij mijn eerste de beste warp naar een nieuw universum vind ik gelijk 2 Paradise planeten :o
In mijn main save (±250u daar in zitten) heb ik nog nóóit een Paradise planet gevonden.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zelf momenteel ook weer druk bezig met mijn relatief nieuwe speelronde van NMS. Mijn kolonie (settlement) is momenteel al op A-klasse met veel S klasse gebouwen maar nog wat B-klasse gebouwen omdat ik materiaal nodig heb waar ik voor op zoek moet.

Ik heb inmiddels ook mijn exosuit wat verbeterd. Meer upgrades en opslag voor de upgrades. Ik zit momenteel midden in de missie voor een nieuw Starship. ( Dat complexe techno ding ). Ik hoop die missie zelf vanavond te voltooien.

Ik moet ook nog alle hoofdmissies doen. Die heb ik in het verleden al eens gedaan maar omdat het een nieuw potje is moeten die opnieuw. Mijn Starship heeft gelukkig wel alle hyperdrive upgrades (uitgezonderd de upgrade die je in staat doet stellen naar gasreuzen te gaan).

O ja; ook nog een tip voor mensen die een nieuwe game beginnen:
neergestorte ruimteschepen kun je gewoon claimen en achterlaten als je nog niet de juiste crafting recepten hebt om ze vlucht klaar te maken. Zodra je een eigen vrachtschip hebt zullen ze daar automatisch op komen te staan. Je kunt ze dan daar oplappen, herstellen en gebruiken of als schroot verkopen bij het dichtst bijzijnde ruimtestation. Het is dus niet zo dat je moet onthouden waar je ze hebt achter gelaten.

[ Voor 24% gewijzigd door Auredium op 25-06-2025 09:28 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Auredium schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:20:
Zelf momenteel ook weer druk bezig met mijn relatief nieuwe speelronde van NMS. Mijn kolonie (settlement) is momenteel al op A-klasse met veel S klasse gebouwen maar nog wat B-klasse gebouwen omdat ik materiaal nodig heb waar ik voor op zoek moet.

Ik heb inmiddels ook mijn exosuit wat verbeterd. Meer upgrades en opslag voor de upgrades. Ik zit momenteel midden in de missie voor een nieuw Starship. ( Dat complexe techno ding ). Ik hoop die missie zelf vanavond te voltooien.

Ik moet ook nog alle hoofdmissies doen. Die heb ik in het verleden al eens gedaan maar omdat het een nieuw potje is moeten die opnieuw. Mijn Starship heeft gelukkig wel alle hyperdrive upgrades (uitgezonderd de upgrade die je in staat doet stellen naar gasreuzen te gaan).

neergestorte ruimteschepen kun je gewoon claimen en achterlaten als je nog niet de juiste crafting recepten hebt om ze vlucht klaar te maken. Zodra je een eigen vrachtschip hebt zullen ze daar automatisch op komen te staan. Je kunt ze dan daar oplappen, herstellen en gebruiken of als schroot verkopen bij het dichtst bijzijnde ruimtestation. Het is dus niet zo dat je moet onthouden waar je ze hebt achter gelaten.
Je kunt tegenwoordig ook 6 schepen (of meer) in de storage van je freighter stoppen. Tech blijft gewoon geïnstalleerd, maar je cargo ben je dan wel kwijt.
Ik weet niet of het ondertussen gefixed is, maar als je een kapot schip vanuit je freighter storage aan je oproepbare vloot toevoegde, dan was het miraculeus gerepareerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 13:24
Ik heb NMS gekocht op PC toen het net uit kwam en heb het toen maar 21 uur gespeeld.

Nu heb ik de PSVR2 gekocht en werd het spel aangeraden om op PS5 te spelen.

Wat een prachtige game om in VR te spelen. De schaal van de werelden, hoe makkelijk het allemaal werkt, het bevalt me echt heel goed. Ik loop langzaam door de verhaallijn heen en ik vermaak me heel erg met hoe goed de game geworden is.

Ik kijk er naar uit om vanavond de bril weer op te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:20

XanderDrake

Build the future!

Kaasdipje schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:15:
Ik heb NMS gekocht op PC toen het net uit kwam en heb het toen maar 21 uur gespeeld.

Nu heb ik de PSVR2 gekocht en werd het spel aangeraden om op PS5 te spelen.

Wat een prachtige game om in VR te spelen. De schaal van de werelden, hoe makkelijk het allemaal werkt, het bevalt me echt heel goed. Ik loop langzaam door de verhaallijn heen en ik vermaak me heel erg met hoe goed de game geworden is.

Ik kijk er naar uit om vanavond de bril weer op te zetten!
Draait het een beetje soepel? Mijn GTX 1080 Ti heeft er best wel moeite mee om hogere FPSen te draaien.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 13:24
XanderDrake schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:23:
[...]

Draait het een beetje soepel? Mijn GTX 1080 Ti heeft er best wel moeite mee om hogere FPSen te draaien.
Ik las al ergens dat PS5 in sommige gevallen de beste plek was om de game te draaien.

Het draait voor mij als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Poops_McGhee schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 20:08:
[...]

Je kunt tegenwoordig ook 6 schepen (of meer) in de storage van je freighter stoppen. Tech blijft gewoon geïnstalleerd, maar je cargo ben je dan wel kwijt.
Ik weet niet of het ondertussen gefixed is, maar als je een kapot schip vanuit je freighter storage aan je oproepbare vloot toevoegde, dan was het miraculeus gerepareerd.
Ik had drie wrakken gesalvaged en die moesten in mijn freighter nog worden gefixt dus ik moest even monteur spelen.

Ik had begin deze week toch een ervaring. ik wist dat water onder handen was genomen. Maar ik moest nog 1 zeewezen scannen voor het compleet maken van ontdekte soorten op een planeet. Ik wilde zo snel mogelijk het water in want er was storm op komst en de bijkomende tornado's in de stormen op die planeet waren moordend (letterlijk). Dus ik was in dat enorme meer aan het zoeken voor die vis, scande hem en volbracht mijn doel. Maar ik had niet in de gaten dat ik naar het centrum van het meer was gezwommen onderwater. Dus toen ik op kwam had ik metershoge golven rondom mij heen en zeker vijf minuten zwemmen om de dichtst bijzijnde wal te bereiken. :o

Gelukkig heeft mijn schip aquajets maar dat was toch wel een best indrukwekkende ervaring met van die enorme golven.

(Ik speel trouwens op een 1060)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:50
Auredium schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:20:
Ik kon een wrak in mijn basis ook gewoon actief maken en dan naar een ruimtestation teleporten om hem daar te scrappen.
Net na een hele tijd opnieuw begonnen om alle nieuwe dingen eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 23:13

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Speel hem momenteel vooral via geforce now.
Werkt ook super soepel en goed.

Zou alleen leuk zijn als je hem op die manier ook in VR kan spelen.
Dus mocht iemand hiervoor hints hebben

Wel nieuwsgierig wanneer ik de eerste keer iets van een freighter krijg..
Nu 22 uur in de game, aan andere kant, vind ook erg leuk om de planeten te bekijken en rond te lopen....
Ga dus niet heel hard

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

kaasszje schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:40:
Speel hem momenteel vooral via geforce now.
Werkt ook super soepel en goed.

Zou alleen leuk zijn als je hem op die manier ook in VR kan spelen.
Dus mocht iemand hiervoor hints hebben

Wel nieuwsgierig wanneer ik de eerste keer iets van een freighter krijg..
Nu 22 uur in de game, aan andere kant, vind ook erg leuk om de planeten te bekijken en rond te lopen....
Ga dus niet heel hard
Zo ongeveer na vijf keer warpen krijg je een gevecht waarin je een freighter moet verdedigen. Als je dat voltooid krijg je een communicatie oproep met een uitnodiging om te landen op de freighter. De eerste freighter die je 'koopt' is altijd gratis maar je hoeft niet de eerste freighter die je bezoekt te kopen. Dus je kunt wat shoppen voor een betere. Ik heb gewoon de eerste gepakt die wat ik kreeg en die is wat saai om naar te kijken (maar wel B-klasse).

In de regel kun je in de vloten die in stelsels hangen altijd landen en het schip 'kopen' maar dat kost dan wel geld. Je hebt verschillende modellen qua uiterlijk en je hebt ook de klasse C, B, A en S in freighters. In de realiteit hebben die klasses niet super veel invloed op eht functioneren van de freighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:08
Auredium schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 11:50:
[...]

Zo ongeveer na vijf keer warpen krijg je een gevecht waarin je een freighter moet verdedigen. Als je dat voltooid krijg je een communicatie oproep met een uitnodiging om te landen op de freighter. De eerste freighter die je 'koopt' is altijd gratis maar je hoeft niet de eerste freighter die je bezoekt te kopen. Dus je kunt wat shoppen voor een betere. Ik heb gewoon de eerste gepakt die wat ik kreeg en die is wat saai om naar te kijken (maar wel B-klasse).
ik heb hier het save truukje toegepast voor de 5e warp. zodat je een paar keer kan rerollen om een S type freighter te bemachtigen. Duurde bij mij 4x opnieuw loaden maar kan veel vaker moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Je kunt ook voor de Pirate Freighter gaan. Dan warp je 5 keer naar, of tussen, Pirate systems. Die freighters vind ik persoonlijk de mooiste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxdMzwamLKhG818LOJLwXq6PlKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MnvXi633DJhAT6GKxBY4160y.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g867msx892hkdtRy8h4gzQKPQYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFjoJoUcl5WBSppmONLNYHEq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-07-2025 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Poops_McGhee schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 13:05:
Je kunt ook voor de Pirate Freighter gaan. Dan warp je 5 keer naar, of tussen, Pirate systems. Die freighters vind ik persoonlijk de mooiste.

[Afbeelding][Afbeelding]
Die moet ik ook een keertje proberen te halen. Omdat ik zelf opnieuw ben begonnen heb ik nu een standaard freighter. Ik zie dat je trouwens rondvliegt in het Starship van die celebration? Die heb ik nu ook maar ik vlieg altijd liever rond in mijn pre-release ship omdat die wat unieker is (ik zie ze zelf zelden iig).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Auredium schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 13:09:
[...]

Die moet ik ook een keertje proberen te halen. Omdat ik zelf opnieuw ben begonnen heb ik nu een standaard freighter. Ik zie dat je trouwens rondvliegt in het Starship van die celebration? Die heb ik nu ook maar ik vlieg altijd liever rond in mijn pre-release ship omdat die wat unieker is (ik zie ze zelf zelden iig).
Starborn Runner van een expedition. Weet niet meer welke, maar die Starborn Phoenix heb ik ook. Ik gebruik die 2 schepen best vaak, vooral voor de hover en omdat ze relatief klein zijn.
Sentinel ships hebben ook hover, maar die vind ik toch redelijk lomp.
Ik wissel tussen meerdere schepen en dankzij cross platform saves heb ik ook m'n Switch exclusive op de PS5.
Ik heb de game op PS5, Switch en Mac, maar speel eigenlijk alleen op de PS5. Die draait het soepelst en ziet er ook het best uit.
De Switch is voor noodgevallen en de Mac versie heb ik voor supportive reasons gekocht. Tegenover al die gratis updates mag ook wel wat staan 😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Djzcl7Bx1qnQJUNbrG8uphRmhzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5DnsQmAl8ZBWjETPfSpVUXh4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-07-2025 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zou het niet erg vinden als er weer een nieuwe expedition komt..... is alweer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 09:33
Hi! Ik heb dit spel onlangs gekocht. Ik heb nu zo'n 4 uur gespeeld, maar moet zeggen dat ik er nog niet echt lekker inkom.
Ik heb met name de questline gevolgd. In het laatste stukje heb ik volgens mij contact gemaakt met Artemis (?). Vervolgens moet ik weer de ruimte in, een signaal scannen, iets repareren, en naar het volgende stukje. Het voelt voor mij allemaal wat leeg, en de quest is veel van hetzelfde. Ik had gehoopt meer een eigen basis te moeten verzamelen, meer te settelen.
Komt daar nog veel verandering in? Moet ik gewoon even doorzetten? Of blijft het vooral van hot naar her reizen?
Ik ben er ook aardig blind in gegaan hoor, misschien is het spel gewoon niet voor mij weggelegd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Joop34 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:31:
Hi! Ik heb dit spel onlangs gekocht. Ik heb nu zo'n 4 uur gespeeld, maar moet zeggen dat ik er nog niet echt lekker inkom.
Ik heb met name de questline gevolgd. In het laatste stukje heb ik volgens mij contact gemaakt met Artemis (?). Vervolgens moet ik weer de ruimte in, een signaal scannen, iets repareren, en naar het volgende stukje. Het voelt voor mij allemaal wat leeg, en de quest is veel van hetzelfde. Ik had gehoopt meer een eigen basis te moeten verzamelen, meer te settelen.
Komt daar nog veel verandering in? Moet ik gewoon even doorzetten? Of blijft het vooral van hot naar her reizen?
Ik ben er ook aardig blind in gegaan hoor, misschien is het spel gewoon niet voor mij weggelegd. :)
Als je graag een eigen basis wil bouwen dan zou ik zeggen zet nog heel even door. Het spel heeft wat dat betreft echt wel veel te bieden. Je kan zelfs meerdere basissen bouwen op andere planeten om verschillende resources te verzamelen, hier kan je makkelijk naartoe reizen met behulp van de portal.

Verhaal volgen is in het begin haast wel noodzakelijk voor bepaalde unlocks. word wel minder later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 01:08
Joop34 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:31:
zoals hierboven gezegd wordt nog even doorploeteren en je geploeter wordt beloond. Basis met allerlei voorzieningen komt nog, en later kun je zelfs basissen op grotere schepen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Poops_McGhee schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 13:15:
[...]

Starborn Runner van een expedition. Weet niet meer welke, maar die Starborn Phoenix heb ik ook. Ik gebruik die 2 schepen best vaak, vooral voor de hover en omdat ze relatief klein zijn.
Sentinel ships hebben ook hover, maar die vind ik toch redelijk lomp.
Ik wissel tussen meerdere schepen en dankzij cross platform saves heb ik ook m'n Switch exclusive op de PS5.
Ik heb de game op PS5, Switch en Mac, maar speel eigenlijk alleen op de PS5. Die draait het soepelst en ziet er ook het best uit.
De Switch is voor noodgevallen en de Mac versie heb ik voor supportive reasons gekocht. Tegenover al die gratis updates mag ook wel wat staan 😁[Afbeelding]
:o laatste keer dat ik dit spel speelde zag het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/ykb9TLi9OFI/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09 22:33
Marshalty schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:50:
[...]

Als je graag een eigen basis wil bouwen dan zou ik zeggen zet nog heel even door. Het spel heeft wat dat betreft echt wel veel te bieden. Je kan zelfs meerdere basissen bouwen op andere planeten om verschillende resources te verzamelen, hier kan je makkelijk naartoe reizen met behulp van de portal.

Verhaal volgen is in het begin haast wel noodzakelijk voor bepaalde unlocks. word wel minder later.
Juist het bouwen vind ik een zwakker punt van NMS. Tenminste zonder glitch building, want dan is echt alles mogelijk en er gaat best wat tijd over heen om dat goed te leren. Zonder glitch building krijg je echt hele standaard dingen niet op elkaar aangesloten af en toe (of er moet een patch voor zijn geweest in de laatste 6 maanden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Starscreamer schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:08:
[...]

:o laatste keer dat ik dit spel speelde zag het er zo uit:
[Afbeelding]
Dat is lang geleden..... De game is, sowieso grafisch, een wereld van verschil en de content ook. Misschien best wel waard om weer eens op te starten? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 14:39

PinusRigida

I put the p in pool.

Ja, ik gooi dit topic weer even naar boven, straf me! (ok, klinkt raar :+ )

Op dit moment 65uurtjes in NMS en pas nu heb ik het gevoel dat ik écht de basics + een beetje van het geavanceerde beet heb.

Ik wil zeggen: ok, basics zijn ook wel op te delen in niveau's... bvb. de tutorial van story-mode = de échte basic zeg maar... maar ik zie het kopen van nieuwe starships, S-class starships farmen in space-stations en het bemachtigen van je eerste Sentinel Fighter nadat je hen zo hebt ge-aggro'd dat ze je bevechten tot in orbit, ook als basic. (zo heb ik een paar dagen terug een mooie S-class solar-sail bemachtigd O+ )

Zo had ik hier al (wanneer was het alweer?!) al 's foto's gepost van m'n Flatus Ex Machina, m'n eerste sentinel schip (Nu nog A-class maar ik heb bijna genoeg nanites om 'm naar S-class te upgraden)... lang geleden, ik weet het, maar ik heb NMS ook wel een jaar ofzo links laten liggen ten faveure van andere games...

Maar nu heb ik een paar dagen geleden, moet na zo'n 50+ in-game uur geweest zijn, M'n eerste freighter!!! wooohoow!!

En neen, ik heb 'm niet gefarmed, ik zag het écht niet zitten om 15, 20, 30 reloads van m'n savepoint te moeten doen om eindelijk die S-class te vinden, ik ben 43, ik weet hoe kostbaar tijd is. Je weet nooit dat ik morgen dement word en vergeet dat ik game.

Dus ik ben gesettled voor de eerste de beste B-class dat ik tegenkwam. En ik had wel wat geluk: het is geen "basic" freighter, maar zo'n capital class, dan nog eentje van het Resurgent type (6 inhammen/indentations), de grootste MF's dat je kan vinden zo heb ik me laten wijsmaken. 8)7

Dus al bij al echt geen slechte deal voor een gratis(!) freighter!. *O*

Ondertussen dus ook begonnen met missies te farmen.
Gisteren een Pirate Dreadnaught verslaan (was C-classe dus niet de moeite om te switchen van m'n Freighter) maar heb wel al z'n Frigates in m'n fleet opgenomen, dus nu lekker passief centjes aan het verdienen met fleet missions. *O*

Dus ik kijk eigenlijk al uit naar het volgende - tuurlijk zal ik een A-class of zeker S-class freighter/dreadnaught niet afslaan als ik er eentje tegenkom, maar ik ga er niet voor grinden, vind ik geen pret in.

...maar nu wil ik me gaan bezig houden met Portals en gliphs...
Zag net een YouTube filmpje waarin ze de snelste, eenvoudigste manier uitlegden om Gliphs te bekomen.

.... was iets als; zorg eerst dit, ga dan naar dat, trade dit en dat, ga naar hier, zorg dat je dit en dat, zoek dan een trader op een space-station, geen zorgen, die kom je wel tegen, zo'n 2 per 15 space-stations dat je bezoekt. Heb deze conversatie, zorg dat je antwoord hem bevalt, betaal zoveel nanites, ontvang coördinaten, ga daarmee naar daar, teleport naar hier, pak 2 glyphs... nog 10 te gaan...

En toen dacht ik. -O- :w

Nog maar even gewoon genieten van m'n freighter in Euclid en dat ding wat geupgrade krijgen.

Dus bij deze een vraag aan de gevorderden hier (en ja, uiteraard wil ik dat je eerst àl het bovenstaande aandachtig leest :+ ):

TL:DR:
Stél, ik kom binnenkort een betere klasse van Freighter of dreadnaught tegen, ik weet dat ik m'n base kan overzetten op de nieuwe, maar geldt dat ook voor tech-upgrades? of moet ik die eerst allemaal uninstallen, inventory van m'n freighter naar m'n starship overzetten, en pas dan naar het betere schip overschakelen?

En wat met Storage containers?! ik heb nu 10 storage containers in m'n huidige freighter, behoud ik die inventory als ik overschakel naar een andere, betere freighter of ben ik ineens ook die storage containters kwijt?!

en heb je nog tips voor als dit geval* zich voordoet?

*Grootste kans is in een Pirate system een dreadnaught verslaan, dan kan ik het schip claimen, stél dat het een A of een S is (want de units voor een S-class freighter heb ik nu niet)

Oh, en nog een bijkomende vraag: Verandert de moeilijkheidsgraad van het gevecht met de Dreadnaught en z'n squadrons al naargelang de Dreadnaught klasse?!
Waarmee ik wil zeggen: ik heb nu een C-class Dreadnaught verslaan en het was te doen: slechtste dat m'n Flatus z'n schilden kwamen was ongeveer halverwege, geen schade opgelopen.
...maar stel dat ik binnenkort een S-class tegenkom en beslis het gevecht aan te gaan: gaat die me meer pijn doen?! en z'n fighters ook? Wat is de beste strategie?!

[ Voor 5% gewijzigd door PinusRigida op 26-08-2025 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Even dubbele post, sorry, maar dit is een apart deeltje: nog mensen last van de in-game photograph bug?

Ik wou hier even trots m'n freighter en wat nieuwe ships posten... blijkt dat al m'n screenshots (ttz, die via de photo-mode) geborked zijn... zien er allemaal grijs met fluo uit... Herbeginnen dan maar, maar zal niet voor meteen zijn.

Blijkbaar zou ik HDR en/of DLSS moeten uit zetten?
Ik zal het één van de komende avonden eens testen.
Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-09 16:04
Voyagers: Introducing Update 6.0

https://www.nomanssky.com/voyagers-update/

[ Voor 57% gewijzigd door Superkanjo op 27-08-2025 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vanaf morgen (meestal vanaf 15:00 uur) ook weer 5 dagen Twitch drops :

https://cloud.nomanssky.com/twitch

Is dat cross save nu al werkende? Of moet ik mijn 2e Twitch account ook weer inzetten :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb weer wat te doen vanavond! 😁😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy moly wat een update weer.

Echt insane hoe ze het voor elkaar krijgen om deze game zo lang te blijven doorontwikkelen zonder extra kosten in principe.

Hoe deze game als flop begon zeg is echt eigenlijk ongekend om zo het tij te keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 06:31
Dat wordt ergens komende maanden weer een nieuwe save starten denk ik. In mijn huidige saves ben ik na een half jaar afwezigheid helemaal de draad kwijt, zoveel mats, zoveel bases en zoveel al ontdekt. Dan start ik liever opnieuw en alles een voor een weer verzamelen en ontdekken. Uiteraard de fotocamera weer mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poops_McGhee
De nieuwe update is echt super! Je eigen schip bouwen. Ik heb er vandaag eentje geprobeerd en dat bevalt best goed! Dat smaakt echt naar veel meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3XkmsJ4dHQz6QVKP5ixzt5nbpoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Edk7P1YxJPinWXkPjeqsu70g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27UDdp9oL25tHhSnRVo5OZ-eRDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6dxheeWyLk9Lr2BDvYTykDMV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ripwjIVUKgusOHCc0L7Djx8-Rfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZQfXYQuCw94sZtFgoxmggIP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBvk-0xFBYlGxxvHbAnZo_J85Z0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebAqFKl3pyjLX3ZrJyRYikAP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door Poops_McGhee op 28-08-2025 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 19:20:
Holy moly wat een update weer.

Echt insane hoe ze het voor elkaar krijgen om deze game zo lang te blijven doorontwikkelen zonder extra kosten in principe.

Hoe deze game als flop begon zeg is echt eigenlijk ongekend om zo het tij te keren.
Inderdaad. Dit zou iedere game studio moeten doen. Jarenlang gratis updates, geen MTX's, geen ads of wat dan ook. Gewoon gratis je updates krijgen en geen misselijke ook. Ken geen andere game die dit op deze manier doet. Eén keer aanschaffen en spelen maar. En zo hoort het eigenlijk ook te zijn. 😁

• prld
  • Laatst online: 06:53
Kan niet wachten op vanavond weer te spelen:) ook weer mooi van een nieuwe expeditie:)

• Superkanjo
prld schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 07:42:
ook weer mooi van een nieuwe expeditie:)
Gisteravond was er nog geen expeditie,weet niet wanneer die actief wordt

• prld
Superkanjo schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 10:08:
[...]

Gisteravond was er nog geen expeditie,weet niet wanneer die actief wordt
Dat klopt! Maar bij elke update komt er een expeditie, zal wel snel online komen;)

• Beakzz
prld schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:02:
[...]

Dat klopt! Maar bij elke update komt er een expeditie, zal wel snel online komen;)
Voor de vorige update Beacons is er ook geen expeditie geweest. En in mijn herinnering stond er altijd iets over de expeditie in de update post. Daarnaast heb ik in mijn herinnering nog nooit een expeditie gespeeld tijdens een NMS Twitch drops event en kwam die dan 1 of 2 weken later. Ik hoop wel dat ze weer een expeditie droppen.

De laatste expeditie was met Relics en die startte een dag later, maar die had geen Twitch drops.

• Superkanjo
Beakzz schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:39:
[...]
En in mijn herinnering stond er altijd iets over de expeditie in de update post.
Het is ook benoemd in de update post
a ship-building community expedition - and more!
Dus er komt een expeditie, alleen nog niet bekend wanneer.

• Poops_McGhee
Expedition 19 zal of vandaag of een dezer dagen beginnen. Meestal begint een expedition een dag na de launch van een update, mits er geen expedition is aangekondigd. Die is wel aangekondigd, inclusief de rewards. Nieuwe outfit, nieuwe backpack, en meer.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@Poops_McGhee Is dat bouwe een beetje moeilijk of makkelijk? kost het veel mats of kan je het zomaar doen bijv?

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:43:
@Poops_McGhee Is dat bouwe een beetje moeilijk of makkelijk? kost het veel mats of kan je het zomaar doen bijv?
Het bouwen an sich is niet zo moeilijk. Er zijn stations in de Space Stations waar je kunt bouwen/editen/drafts maken. Beetje zoals je een base maakt, maar om er wat moois van te maken, dat is wel een dingetje.
Je moet Salvageble Scrap zooi vinden op planeten. die geven je onderdelen die je kunt gebruiken voor je schip. Planeten scannen of ze het hebben en dan los gaan met je mining tool.
Er zijn er veel te vinden, stuk of 100. En net zoals bij je base is het one time use, dus wil je meer, dan moet je dus meer grinden.
Maar, ik heb al zoveel in deze game gegrind dat ik de difficulty heb aangepast dat alles gratis is. Het is een keertje klaar met grinden, he 😂

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 29-08-2025 03:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Eerste schip wat gewijzigd vandaag en een tweede gebouwd. Heerlijke game, dit!
De witte is m'n eerste schip, de zwarte de tweede.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rHI-cW31XYYg_-M6JPiZ6IoxN5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R3ASVBQoQl3lHA5HBTCDjjpm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xUzY9pWZwGm1zXcypk0KxfcjTcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oF7vAJh794XLhHcNM5bRM0bg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VcwCPrgqC_huQQFfLdQeM6MQL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkUizTiu3giL6AAIe7GZ6Vq5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vygZPKCGjyDvkEQBfpd9ZffRjco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gk4JpUwDs3OGm3UCETzQUIqK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:28
Begint toch wel weer wat te kriebelen om NMS te spelen na dit soort updates. Fantastisch hoe de devs deze game blijven ondersteunen na de dramatisch verlopen launch. Ook de PSVR2 update van een tijdje terug was echt geweldig.

Ik mis alleen nog steeds een duidelijk doel en/of pad in de game waardoor ik toch voortijdig afhaak. Ik snap ook wel dat dat de opzet is bij een sandbox game waar je alles min of meer zelf uit moet zoeken. Maar ik mis af en toe een beetje de uitdaging als ik op elke nieuwe planeet dezelfde loop van tasks moet voltooien om weer verder te gaan.

Misschien dat dit ook iets verbeterd is met deze update (denk het niet), maar wellicht dat ik het de komende tijd alsnog een keer een kans ga geven. Flat of in PSVR2 :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Denman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 00:07:
Begint toch wel weer wat te kriebelen om NMS te spelen na dit soort updates. Fantastisch hoe de devs deze game blijven ondersteunen na de dramatisch verlopen launch. Ook de PSVR2 update van een tijdje terug was echt geweldig.

Ik mis alleen nog steeds een duidelijk doel en/of pad in de game waardoor ik toch voortijdig afhaak. Ik snap ook wel dat dat de opzet is bij een sandbox game waar je alles min of meer zelf uit moet zoeken. Maar ik mis af en toe een beetje de uitdaging als ik op elke nieuwe planeet dezelfde loop van tasks moet voltooien om weer verder te gaan.

Misschien dat dit ook iets verbeterd is met deze update (denk het niet), maar wellicht dat ik het de komende tijd alsnog een keer een kans ga geven. Flat of in PSVR2 :)
Snap dat wel. Ik heb 2 runs gedaan sinds release vanaf het begin, maar verder laat ik mij meestal leiden door expedities dus hopelijk krijgen we die weer snel. Ik hou van het exploren, maar op een gegeven moment wordt de afwisseling in gevonden planeten te klein.

Het zou leuk zijn als er nog een update komt die zich daar op focust. Dat een "klein" aantal planeten unieke voorwerpen, resources of eigenschappen hebben die speciaal genoeg zijn om te blijven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
Beakzz schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

Snap dat wel. Ik heb 2 runs gedaan sinds release vanaf het begin, maar verder laat ik mij meestal leiden door expedities dus hopelijk krijgen we die weer snel. Ik hou van het exploren, maar op een gegeven moment wordt de afwisseling in gevonden planeten te klein.

Het zou leuk zijn als er nog een update komt die zich daar op focust. Dat een "klein" aantal planeten unieke voorwerpen, resources of eigenschappen hebben die speciaal genoeg zijn om te blijven zoeken.
Zou mooi zijn maar dan maken mensen gewoon teleports of een basis en kan je daar spawnen;) ik zou nog steeds echt graag een city builder willen zien . De vorige update was al een goed begin maar wil toch iets uitgebreider:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
prld schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:23:
[...]

Zou mooi zijn maar dan maken mensen gewoon teleports of een basis en kan je daar spawnen;) ik zou nog steeds echt graag een city builder willen zien . De vorige update was al een goed begin maar wil toch iets uitgebreider:)
Tja je bent er zelf bij toch? Ik heb buiten de expedites om nog nooit de teleport gebruikt. En is vast op te lossen als je er geen buildings/teleports toe laat, maar het zou mij niet echt boeien als anderen het makkelijk kunnen krijgen.

Hoe zie je een city builder voor je? Meer objecten per build en AI die er rondloopt?

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 29-08-2025 15:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ben weer even wat aan het verbouwen geweest.

Van dit naar dat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VcwCPrgqC_huQQFfLdQeM6MQL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkUizTiu3giL6AAIe7GZ6Vq5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQKGp_RvjfnUkrHTEerWkRPfozM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Khf8S3qHNy3Aa7TdTYCsn0SF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 06:31
Denman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 00:07:

Snap ik, er is eigenlijk ook helemaal geen doel in dit spel. Voor mezelf hoef ik geen tasks te voltooien en zie ik dit echt als een explorer. Ik stap m’n schip in, vlieg naar wat planeten, scan wat flora en fauna, schiet wat foto’s en bouw eventueel een base. Dat gaat zo door tot ik het gezien heb en begin dan vaak 6 maanden tot een jaar later weer opnieuw.

Je kunt het zo gek maken als je wil. De laatste 60 uur ben ik bijvoorbeeld druk bezig geweest met een skybase bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik speel ook niet elke dag. Soms kan er wel maanden tussen zitten, voordat ik de game weer opstart. Maar als ik er eenmaal weer inzit, dan blijf ik ook wel fanatiek doorspelen.
Ik speel al jaren op dezelfde safe en heb ook nog veel spullen uit voormalige expeditions. Ik kan nog steeds bepaalde elixirs maken, waarmee je een portal kunt vinden (vreselijke expedition was dat), terminals voor tech enzo.

Exped 19 wordt denk ik nog even in de koelkast gezet, totdat de meeste bugs uit 6.0 gehaald zijn. Er zitten er best wat in, maar ik kan er niet boos om worden. Vind het nog steeds fantastisch hoe Hello Games het voor elkaar heeft gekregen om deze update neer te zetten en gratis ook nog. Petje af for die gasten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Nog maar eentje gemaakt. Het is net base builden (en daar heb ik er ook heel wat van gemaakt).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-niMQYTEp57qp1MpjonqEyvGJk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8a7g2UOE2oGxVzPwLFO4gk4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OV5ZKnPzGDC013ZH2bbPY1MXWzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7qzZR3BwDXQPgoB4cr7zcUyJ.jpg?f=fotoalbum_large

En die dingen zijn echt groot. Hier zit het kereltje bovenop z’n schip. Het is dat hij een wit shirtje aan heeft, maar anders mis je hem zo 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eoqhQnn2ObzFVXybxW9KP7WC6No=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U7qu3Z0gATAyBzM0SEJF72bb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Toch die laatst gemaakte wat verbouwd. Ze houden je wel weer lekker bezig 😂

Is ietsjes groter uitgevallen…..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olWuEoAXoKadWbBo0RR1Zo9iZww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJtHLIsOhbO6L2O7JfmHD82F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMUWdaIf9IgfUT8N0MBBOfE6Vps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IA9QEfFNRuTS9ImIkz5LQ7bY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWBcg24vziqgF-zrtQuAwpUkqOc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCP0NWMowa2oqsUX77XN4tn4.jpg?f=fotoalbum_medium

Zo'n mooie creaties. Ik ben meer gegaan voor de scrapyard stijl. Maar het systeem werkt nog niet perfect. Ik zit momenteel boven de stelde limiet van 100 onderdelen (aardig wat zelfs).
Ik merk ook dat het soms nog wat buggy kan zijn hier en daar.

Mss dat mijn tweede corvette wat gestroomlijnder wordt en wat minder of een vrachtschip gaat lijken. XD
De afbeelding is overigens van een at oudere iteratie. De nieuwe is wat gestroomlijnder aan de voorkant.

[ Voor 23% gewijzigd door Auredium op 01-09-2025 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wil deze game nu eindelijk eens gaan spelen, nog tips? Of gewoon blank erin gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Jackson6 schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:53:
Ik wil deze game nu eindelijk eens gaan spelen, nog tips? Of gewoon blank erin gaan?
Begin bij het begin. Dus, verhaallijn spelen (is niet echt lang, maar wel leuk) en dan grinden of Creative Mode aanzetten en losgaan met je creativiteit. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Komen nog een hoop fixes aan. Ik hoop dat ze niet te lang wachten met het uitgeven van de patch.

https://steamcommunity.co...ons/0/601913886224096029/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Patch is live op Steam. De rest krijgt hem asap.

https://www.nomanssky.com/2025/09/voyagers-6-02/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik ben niet zo'n ervaren speler. Heb een creative sessie lopen. Ik kom er niet achter waar / hoe ik zo'n schip zou kunnen bouwen. Ik neem aan dat ik ergens in een dock moet zijn? Kan iemand mij een klein beetje op weg helpen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik had het gisteren ook weer even opgestart maar ben echt veel kwijt zeg qua kennis.

Kreeg ht niet eens meer voor elkaar om zo'n outpost te vinden op de map haha. Wilde naar zo'n NPC die je twitch drops kan geven. Heb namelijk over meerdere jaren zo veel twitch drops geclaimed maar nooit ingame opgehaald :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkanjo
Boss schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:30:
Ik ben niet zo'n ervaren speler. Heb een creative sessie lopen. Ik kom er niet achter waar / hoe ik zo'n schip zou kunnen bouwen. Ik neem aan dat ik ergens in een dock moet zijn? Kan iemand mij een klein beetje op weg helpen?
In een space station, achter waar de normale ships gedocked zijn een grote area met een terminal. Je kan ook de teleports gebruiken in het space station (vanaf je docked ship aan de linkerkant zijn die 4 teleports, volgens mij de meest rechter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Superkanjo schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:24:
[...]

In een space station, achter waar de normale ships gedocked zijn een grote area met een terminal. Je kan ook de teleports gebruiken in het space station (vanaf je docked ship aan de linkerkant zijn die 4 teleports, volgens mij de meest rechter)
Bedankt, ga ik vanavond eens proberen!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Er zijn nog wat bugs. Ik heb inmiddels een nieuwe configuratie van mijn schip wat er wat beter uit ziet en wat ook niet meer bugged is en meer onderdelen heeft dan wat de limiet is (geen idee hoe ik dat heb voor elkaar gekregen). Het gevolg is dat ik wat minder de spaceports en anomaly bug.

Er zijn nog wat issues. De fishing quests die je kunt krijgen van de boorcomputer voor de speciale tokens zijn bugged. Als je 20 uncommon fish moet vangen dan registreerd ie niet quest completion ook al geeft de counter aan 20/.20 en je kunt zelfs doorvissen en bijvoorbeeld 21/20 krijgen. :P
Effectief kun je die quest dus niet voor quicksilver completen momenteel. Maar goed, nieuwe grote patch, nieuwe bugs.

Verder echt een hele goede update. Je merkt ook dat er buiten de community toch weer aandacht komt voor het spel en het komt steeds dichter in de buurt van de wat ambitieuzere doelen die oorspronkelijke was beloofd. Nu ben ik een solo speler. Maar ik kan mij voorstellen dat er vriendengroepen zijn die met zijn vieren dit met regelmaat spelen op teamchat.

Wat willen we verder nog? Grote bossfights? Dungeons?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Deze update is wat ik al jaren wilde hebben. Bugs neem ik voorlopig wel voor lief.

En voor de leuke plaatjes doen we deze (toch wel een build waar ik stiekem trots op ben):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiwMNeyOVCPhFtDFq5wKxyQM2iQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uI6HY83Ab6gvS931TLBZf44x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4obkz23QE31vYfgPoIZOE8SxjOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Xe7GBEI2UOIsPEhoyQ9TzsU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GdM6MN5L-Z3wkHsphJP_m6v_KIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z1fx3TiU5wRoZtVbIv6tIfEu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oL-wJbQ4E6_1pj9zm7Nw_CVu1yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlC8BB02wnraQFQqMizbejo2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prld
Die zien er sick uit! Hoe lang ben je daar mee bezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heel dik man. ik wil ook weer in de game duiken maar kost zo veel tijd met wat ik verder nog allemaal wil haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
prld schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:23:
Die zien er sick uit! Hoe lang ben je daar mee bezig?
Thanks! Paar avondjes, inclusief wat verbouwingen. Nu is ie wel af, hoor 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:58:
Heel dik man. ik wil ook weer in de game duiken maar kost zo veel tijd met wat ik verder nog allemaal wil haha
Ja, snap ik. Ik heb de rest van de games even op pauze staan, want hier wil ik momenteel echt mee bezig zijn. Totdat ik het wel weer gezien heb, natuurlijk. Maar dat kan best even duren. Lekker bouwen en dan rondje vliegen met camera op zak. Heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkanjo
Weer een release met een hoop bugfixes (released op Steam, consoles asap)
https://www.nomanssky.com/2025/09/voyagers-6-03/

En de expedition is live!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteravond eindelijk met de expedition begonnen. Vanavond maar even afmaken en dan weer verder met scheepjes bouwen.
Ben het hele weekend alleen thuis, dus ik kan los!! 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat houd die expedition precies in dan? is dat gewoon een missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:45:
Wat houd die expedition precies in dan? is dat gewoon een missie?
Het is een aparte modus in de game, waarbij je eigenlijk door de nieuwe content wordt geloodst dmv een journey board en leuke rewards kunt krijgen. Lijkt een beetje op seasons qua opzet. Fresh character, journey en rewards. Dat soort dingen.
Ze zijn makkelijk te doen, als je je basics kent en vrij snel ook.
De season rewards zijn altijd uniek en niet elders verkrijgbaar. Zo zijn er al 6 unieke schepen en 3 frigates, waaronder ook de SS Normandy van Mass Effect, als season rewards geweest.
Je krijgt ook elke expedition weer een badge for bragging rights. Lol

Je kunt expeditions op je huidige save starten via de expeditions terminal in de Anomaly, rechts van de QuickSilver vendor, of een fresh save vanaf je game selection screen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Ok dus ik heb me ook 's laten gaan in Creative mode. (eerste keer overigens).
Normaal speel ik in Relaxed mode met wat dingen moeilijker (dus eigenlijk Custom) zoals volledige survival elements, scanner speed standard, resources op standard i.p.v. abundant, warp drive specialised etc... enfin, ik wil wel nog een béétje challenge.

Tot nu toe heb ik ook alles wat ik in het spel heb gedaan (vandaag 104u in-game tijd aangetikt) in deze difficulty gedaan; m'n eerste Sentinel interceptor, m'n eerste Freighter geclaimd (die zal je ook op foto's zien)...

...maar nu met Voyager update jeukte het toch te hard... grinden voor een Corvette... had er even geen zin in, dus op creative gezet en tadaaaaaa heb m'n fantasie de vrije loop gegeven. :-D
@ modjes, sorry voor het aantal foto's, zijn er wat, maar ik heb ze speciaal voor jullie klein gehouden.

Eerste schip was een 'try-out', ontwerp is courtesy of Lindan:
YouTube: Build a Daily Driver Ship in No Man's Sky | Corvette Build Guide

Heb even schaamteloos z'n ontwerp gekopierd en dat ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBqlro-VWSQGCa7bJwy5TbG6YZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMOhh9XeQQuuPTQ87VTmbPQE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuKwW0roNKymVNfZR34Hkn3SpzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewKkQSWNuGRwtBHvCbxmYUWs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0PxqoyWlFMR8rY3Kx2QvnrYVUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XOYI685wM720wYcCBhoaiMAz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJPKoK2KfxjblMurld3ZTJYff-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EkMOOGgUpTN5isacaYMo0CDO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uX5qL5GXPQlUCuhSUKPbNt7x3Fs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ceAan22oZ86kQs1knx5CHiIK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fH7yFCmz2V3nleSix_-zTTy6SQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P0fY2uCil0qjsstVP3rUoDiX.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was leuk enzo maar... nét niet "het"... want niet m'n eigen ontwerp...
...dus een paar dagen later 'from scratch' herbegonnen en dit kwam uit de koker... (ik haalde inspiratie -losjes :D - bij de UNSCSS Prometheus uit Alien: Prometheus) In het begin leek hij wel op de Prometheus... maar het is dan dit geworden. :+
Ik vond de lompe landing-gear thrusters er wel vet uitzien i.t.t. de meer "moderne" opties... ik zie ook hier dat ze amper gebruikt worden... ps: ze hebben een coole animatie bij het landen en opstijgen. (vuur!) :P

eerste iteratie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SPiLioUodhi_KUj18EGk_m8JeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HjQWOLlzHxFTtPnkZheU7xl1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nga0V1VRBZre0qTz3_WyiFXbbDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hI3wEQGxumEeM7r9MJiCjqh9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/goM4jhey3dE0n8kttDoVyLlnznc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PCD5L2IjpxhJFHjiLAbcy0xC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbI4IDQfmAaxjRd7b127MjBQkcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hiPnXKsOdrQHMWlzKsaqZD1y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZEme70XGqm00Y7ec3e7dqcWTfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xw12211HS2fI6INaF2XXqYEN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYDDBUOVaR80A4g92F4nyDXuTs4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tH6IXMXYFPFR30iG7YG1DuA2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8rEhH6gveNvnd95EhXecTNvApo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcTopnUzAMpLtOb9lKLX2u7N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFz49UXB4EIVxIL4xC82TYuJApE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQetp7w6lXJFcRVz7QfR5q9p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cPo-122FsNCZH3qQPi_IFGZjYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxDXDONzjuVdpgp56fLmD5mE.jpg?f=fotoalbum_large

...en op de achtergrond, met de groene engine-flares zie je m'n freighter (Pillar of Scrotumn) -extra kudo's voor diegene die weet vanwaar ik m'n inspiratie haalde voor die naam :D -

...maar ik vond de engines van m'n Prometheus (moet nog een betere naam vinden) een beetje overkill, dus nam er eentje weg en verving die door wat radiators... z'n kont ziet er nu wat minder druk uit, ik vind het beter... wat denken jullie?

Tweede iteratie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rw8lZSKV08RPTQmwrrgrylRw6jg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oJu2GaHpGQPvgyVCkbn0tkLB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0khC-3tYbevepdK7TSdxe3Q7AY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VyzGVdNxGio6nri9OKCSTPox.jpg?f=fotoalbum_large

Ook zit ik nog steeds met de glitch dat m'n screenshots in Foto-modus verneu... verklo... ehm... onbruikbaar maakt, dus heb ik maar screenshots genomen via de hardware-knop van m'n Steam-Deck, vandaar dat in elke screenshot die banner nog zichtbaar is maar hey... het is wat het is...

Yup: dit zijn Steam-Deck graphics... ik sta er soms ook nog van versteld. :D

Ook is er nog een bug (ik heb het gereport) dat wanneer je je schip in metallic-kleurt, en je plaatst interieurmodules, dat de interieurmodules door de exterior-walls van je Hab-modules clippen en die dus weer grijs worden, je kan die óók kleuren, maar daar is geen Metallic-optie. :/
Dit zie je op de zijkanten van m'n schip als je goed kijkt, dat zijn de panelen die wat lichter van kleur zijn.

En och ja... ook wel weer typisch dat het boven -en onderaanzicht van m'n eerste zelf-verzonnen schip fallus-vormig is. Ik doé het er niet om maar toch... :D

...en nu terug m'n difficulty op custom want Creative is leuk voor dit soort projectjes maar om écht van de game te genieten moet er toch wat meer challenge aan zijn...

...ps: ik ga nu wat genieten -en misschien ook wat stelen- van jullie ontwerpen hier! }) :9B

[ Voor 3% gewijzigd door PinusRigida op 05-09-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Poops_McGhee schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:58:
[...]

Het is een aparte modus in de game, waarbij je eigenlijk door de nieuwe content wordt geloodst dmv een journey board en leuke rewards kunt krijgen. Lijkt een beetje op seasons qua opzet. Fresh character, journey en rewards. Dat soort dingen.
Ze zijn makkelijk te doen, als je je basics kent en vrij snel ook.
De season rewards zijn altijd uniek en niet elders verkrijgbaar. Zo zijn er al 6 unieke schepen en 3 frigates, waaronder ook de SS Normandy van Mass Effect, als season rewards geweest.
Je krijgt ook elke expedition weer een badge for bragging rights. Lol

Je kunt expeditions op je huidige save starten via de expeditions terminal in de Anomaly, rechts van de QuickSilver vendor, of een fresh save vanaf je game selection screen.
Maar die rewards kan je dan dus op je main save ook gebruiken ofzo daarna als je ze gehaald hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:15:
[...]

Maar die rewards kan je dan dus op je main save ook gebruiken ofzo daarna als je ze gehaald hebt ?
Die rewards zijn op al je huidige en toekomstige saves te claimen. Zijn dus account wide.
Je kunt ze dan claimen bij de quicksilver vendor in de Anomaly.

Side note:
Je kunt, als je de expedition vanaf de terminal op je main save hebt gestart, 6 tech items en een zooi resources meegeven aan je expedition character, voordat je de expedition start. Eenmaal gestart, kun je geen items meer toevoegen aan je terminal.
Ook kun je, via diezelfde terminal, switchen van expedition mode naar non-expedition mode.

[ Voor 41% gewijzigd door Poops_McGhee op 05-09-2025 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks voor de info :) binnekort eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:32:
Thanks voor de info :) binnekort eens naar kijken
Zou ik zeker doen. Is een leuke ervaring en mocht je het ff niet meer weten, vraag maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Nouja, als ik dan toch bezig ben, gewoon nog maar eentje gebouwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyiICy90RzLjr7peeQFN_UdRxAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hNTWsmPySWoJmc0AEuKqEbCG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/so5UHAkdGS_2afjkecKZ3DvrmVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Whiuv1eR6gx80IYpoVjN0HaA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dSgZGpegjxD00Hz_e_citYzy_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dD5EmEOZ9dBZyVOZqEiRqD4J.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste