Matizovic schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:42:
[...]
Vooralsnog heb ik me nauwelijks bezig gehouden met het bouwen van een basis. Ik heb wel iets op een 'paradijselijke planeet', maar dat is meer omdat je het nodig hebt voor de missies. In het begin is alles wat overweldigend
De Nexus is de Anomalie (ik speel in het Nederlands) toch? Gebruik je dat vaak? Ik heb er een rondje gelopen, maar begrijp de bedoeling niet helemaal.
Ik had mazzel dat ik na de main story vrij snel een paradise planet vond. Wit gras (hoewel dit een paar keer veranderde gedurende de updates), genoeg resources en paarse bomen.
Geen storm en bovenal, geen sentinels!
Daar een flinke basis gebouwd.
Daarnaast nog een mini basis op een planeet waar het iedere 2 minuten stormt.
Ivm. Activated Indium en Storm Crystals.
Klopt, dat is idd de Anomalie, las net dat je die al vroeg krijgt, dus spoilertag was overbodig.

Je moet daar een paar keer langs voor wat quests. Ook kun je daar het nodige aan upgrades kopen en krijgen.
Verder is het vooral bedoeld voor het samenkomen van andere spelers en dan missies runnen in ruil voor Quicksilver + extra's.
Als beginnende speler loont het vaak om daar een half uurtje AFK te blijven waardoor ervaren spelers je inventory vol gooien met allerlei spul. (Dure objecten om te verkopen, "eieren" , materiaal , access kaarten.)