Door diverse zeer positieve filmpjes op youtube heb ik de game ook gekocht, en vrijwel direct daarna ook voor een maatje van me. Het is zo gigantisch dat ik af en toe niet echt weet wat ik het beste kan doen zeg maar, maar dat geeft nietKwistnix schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:02:
Ik ben nooit echt geïnteresseerd geweest in No Man's Sky, vanwege de rampzalige release en slechte berichtgeving. Geen aandacht meer aanbesteed en totaal niet meegekregen dat er sindsdien zo ontzettend veel werk verzet is aan dit spel. Tot ik vandaag de laatste video van InternetHistorian over de ontwikkeling er van heb bekeken. Erg grappig en begint natuurlijk met bevestiging van alle negatieve beelden die ik had, maar neemt halverwege een andere wending. Ik ben nu eigenlijk best nieuwsgierig geworden naar 't spel
Ook nieuwe savegame gemaakt samen met maatje die geen die hard gamer is en ADHD, dus dat is extra uitdaging..dat ging best goed.. Totdat hij ineens niet verder kwam omdat er de info over poweren van items niet in de logs verscheen

Enige wat wel echt irritant is, is de pop-in van items. Maar heb ergere issues gezien met games
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |