Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Nu online

GrimScythe

Game Addict

Nope had de teleporter op dat station nog niet gebruikt of benaderd.
Ik zal vanavond eens een solo game starten in de hoop dan weer op die planet te zitten en anders dan zal hij inderdaad moeten terugwarpen en hopelijk ben ik daar dan ook als ik inlog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-08 13:52
GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:54:
Ik zal vanavond eens een solo game starten in de hoop dan weer op die planet te zitten en anders dan zal hij inderdaad moeten terugwarpen en hopelijk ben ik daar dan ook als ik inlog :)
Anders zou ik gewoon een nieuwe basis starten in die galaxy, scheelt een hoop kopzeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:53
GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:54:
Je moet gewoon niet je vriend joinen. Dan kom je weer op je eigen planeet. En dan join je weer als je wel de werkende teleport hebt. Ik snap die keuze totaal niet van Hello games. Ik ben nu 50 keer gewarpt en als ik een vriend join zit ik weer op de beginplaneet aangezien hij daar een megabasis heeft. Nu kan ik wel weer gelijk terug teleporten, maar geef me gewoon de optie waar ik wil spawnen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Je vriend kan ook even naar het begin system teleporten aangezien die al verder is en wel een werkende teleport naar het spacestation in jouw system zou moeten hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 02-08-2018 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21

Martinspire

Awesomeness

FlyingGameGuy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Nog even over je Ei tactic.
Als je een ei pakt en die creeps komen uit de grond, gebruik je jetpack om op het gebouw in de buurt te springen.
Die creeps kunnen niet klimmen/springen en je staat dus veilig. Wacht heel even en die beesten gaan de grond weer in.
Rinse and repeat :)
Klinkt simpel, maar dan kun je dus wel bij de eieren? Of moet je ze alsnog kapot schieten?

Heb overigens ook altijd sentinels erbij staan dus dat werkt ook minder.
Ook nog een kleine tip voor als je snel een nieuw spaceship wil.
Zoek naar distress beacons (pak navigatie gegevens op in een spacestation en gebruik een zender op een planeet).
Als je een crashed ship vind, repareer alleen de trust en power om dat ding de lucht in te krijgen.
Ga naar een spacestation in de buurt en praat met een npc met een spaceship.
Ruil je kapotte schip, meestal hoef je maar een klein beetje bij te leggen en je hebt opeens een compleet gerepareerd schip :)
En dan heb je een nieuw schip, maar dan heb je niks meer aan je oude schip volgens mij. Tenzij je alleen maar betere schepen vind, is het niet echt een hele handige constructie. Bovendien raak je dan je extra schip-modules kwijt.

Je kunt je schip niet voor winst verkopen voor zover ik kan zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:55
Martinspire schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]
Klinkt simpel, maar dan kun je dus wel bij de eieren? Of moet je ze alsnog kapot schieten?

[...]
En dan heb je een nieuw schip, maar dan heb je niks meer aan je oude schip volgens mij. Tenzij je alleen maar betere schepen vind, is het niet echt een hele handige constructie. Bovendien raak je dan je extra schip-modules kwijt.

Je schiet een ei kapot, je pakt het ei en je gebruikt je jetpack om uit de chaos te vliegen.
Sentinels heb ik nog niet zoveel last van gehad rond de eieren.
Zo werkt het voor mij in ieder geval best goed.

Het stukje over het schip, is meer een manier om makkelijk een ander type schip te krijgen zonder al teveel units te gebruiken. Mocht je een freighter hebben, dan kun je daar je oude schepen bewaren.
Schipmodules kun je mee traden dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Martinspire schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

[...]

Heb je mijn vorige reactie gemist? Want 4 muren om de eieren heen is echt verreweg het makkelijkst. Dan pluk je de hele reeks namelijk zonder steeds te hoeven wachten op het dak. Dat wachten is hoe dan ook niet fijn met een kans op storm. gewoon een base en 4 muren dus.

@FlyingGameGuy Misschien voor jou ook wel handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 02-08-2018 12:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xeromorphic
Beakzz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Heb je mijn vorige reactie gemist? Want 4 muren om de eieren heen is echt verreweg het makkelijkst. Dan pluk je de hele reeks namelijk zonder steeds te hoeven wachten op het dak. Dat wachten is hoe dan ook niet fijn met een kans op storm.
Je kan ook een tunnel maken en de eiren van onder af minen, dan blijven die monstertjes boven lopen :P.
Maak de tunnel niet te breed, want dan komen ze naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:55
@Beakzz Goede tip, die ga ik zeker testen!
@xeromorphic Lijkt me iets lastiger, maar ga ik ook testen voor de fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
xeromorphic schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Je kan ook een tunnel maken en de eiren van onder af minen, dan blijven die monstertjes boven lopen :P.
Maak de tunnel niet te breed, want dan komen ze naar beneden.
Ah nice. Was al bezig geweest met een hele afgraving, maar nu snap ik het. beetje laat, want die eieren zijn nu echt de moeite niet meer waard voor mij :+ Moet je wel ver graven neem ik aan anders komen ze nog vanuit het gat of vul je dat weer op?

Ander topic :

Heeft iemand nog tips om een goed leefbare planeet te vinden zonder stormen? De eerste planeet waar je heen gestuurd wordt is eigenlijk perfect, maarja dat heeft iedereen al. heb al verschillende tropical planets gevonden die allemaal geregeld hittestorms hebben van 100+ graden.

Gisteren wel een hele mooie rode tropical planeet gevonden, maar die heeft weer geen water 8)7 Het liefst zou ik een jungle planeet vinden.

Tips die ik tot nu toe heb gevonden zijn een blauw system dat begint met een O en met pf aan het eind in de naam, maar dan vind je inderdaad planeten die mooi zijn voor screenshots, maar niet echt leefbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Beakzz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:09:
[...]

Ah nice. Was al bezig geweest met een hele afgraving, maar nu snap ik het. beetje laat, want die eieren zijn nu echt de moeite niet meer waard voor mij :+ Moet je wel ver graven neem ik aan anders komen ze nog vanuit het gat of vul je dat weer op?

Ander topic :

Heeft iemand nog tips om een goed leefbare planeet te vinden zonder stormen? De eerste planeet waar je heen gestuurd wordt is eigenlijk perfect, maarja dat heeft iedereen al. heb al verschillende tropical planets gevonden die allemaal geregeld hittestorms hebben van 100+ graden.

Gisteren wel een hele mooie rode tropical planeet gevonden, maar die heeft weer geen water 8)7 Het liefst zou ik een jungle planeet vinden.

Tips die ik tot nu toe heb gevonden zijn een blauw system dat begint met een O en met pf aan het eind in de naam, maar dan vind je inderdaad planeten die mooi zijn voor screenshots, maar niet echt leefbaar zijn.
Ja je tunnel moet wel een stukje weg zijn. Ik heb hem nog niet dicht gemaakt, maar ik weet uit ervaring met sentinals dat je dat niet moet doen. Dan teleporteren ze gewoon je tunnel in.

Je moet volgens mij op zoek naar lush planets, of naar dead (beetje saai misschien) planets zoeken.
Ik heb er nu een daar zijn wel stormen, maar die duren minder dan 2 minuten dus mijn basic exosuit zonder upgrades overleeft dat makkelijk en ik kan hierdoor gewoon buiten blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Probleempje:

Mijn freighter frigate is beschadigd terugkomen van expeditie. Ik heb alle gemarkeerde repairpunten gerepareerd, maar er blijft 1 punt defect. Deze is echter niet gemarkeerd en krijg ik met rondlopen/scanner/visor niet gevonden.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-09 13:45
eL_Jay schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:20:
Probleempje:

Mijn freighter frigate is beschadigd terugkomen van expeditie. Ik heb alle gemarkeerde repairpunten gerepareerd, maar er blijft 1 punt defect. Deze is echter niet gemarkeerd en krijg ik met rondlopen/scanner/visor niet gevonden.

Iemand tips?
Had ook zoiets. Bij mij was het na een uur 'ineens' goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:21
Probleempje:

Iemand tips?
Is helaas een bekende bug. Idd een uur later terug komen

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Probleempje:

Iemand tips?
Ook hetzelfde meegemaakt.
Alleen ik ben hem daarna niet meer tegengekomen. Geen idee waar hij is. Op de bridge staat hij ook niet meer in het lijstje.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Gisteren een mooi stuk kunnen spelen. Ook de freighter bemachtigd, dat gaf wel een goed gevoel. Ik heb ook een schip geruild, echter was daarna wel mijn inventory weg, hoe kun je die overnemen? Bij mij multi-tool zit ik met hetzelfde, ik kreeg er 1 aangeboden, maar kreeg de inventory (added technology) niet over, nu wilde ik deze handmatig proberen eraf te halen, maar daarna kreeg ik het aanbod niet meer. Iemand een idee of het uberhaupt mogelijk is om inventory/technology over te verhuizen bij de aanschaf van een nieuw schip/multi-tool?

Ik speel op de PS4, voor als dat nog uitmaakt voor hoe het werkt.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
YdieresiS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:22:
Gisteren een mooi stuk kunnen spelen. Ook de freighter bemachtigd, dat gaf wel een goed gevoel. Ik heb ook een schip geruild, echter was daarna wel mijn inventory weg, hoe kun je die overnemen? Bij mij multi-tool zit ik met hetzelfde, ik kreeg er 1 aangeboden, maar kreeg de inventory (added technology) niet over, nu wilde ik deze handmatig proberen eraf te halen, maar daarna kreeg ik het aanbod niet meer. Iemand een idee of het uberhaupt mogelijk is om inventory/technology over te verhuizen bij de aanschaf van een nieuw schip/multi-tool?

Ik speel op de PS4, voor als dat nog uitmaakt voor hoe het werkt.
Tijdens het vergelijken van schepen kan je op driehoekje drukken om al je spullen over te gooien.
Bij een freighter werkt het momenteel alleen als je hem gewoon koopt, als je hem redt van een battle en je ruilt hem gooit hij hem leeg zonder dat je het over kan gooien... dat was in ieder geval in 1.52 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:26

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben wat verder gekomen. Ik wil eerst een fatsoenlijke basis hebben ook al heb ik nog geen freighter. Nu blijkt mijn starters zonnestelsel een mooie stabiele en vriendelijke planeet te hebben (met ringen, dat is de eerste keer dat ik die zie sinds spelen). Alleen is koper zo goed als onvindbaar. Vanaaf even koper minen en dan een basis erop maken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Nu online
xeromorphic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:26:
[...]

Tijdens het vergelijken van schepen kan je op driehoekje drukken om al je spullen over te gooien.
Bij een freighter werkt het momenteel alleen als je hem gewoon koopt, als je hem redt van een battle en je ruilt hem gooit hij hem leeg zonder dat je het over kan gooien... dat was in ieder geval in 1.52 zo.
Ik heb gisteren allerlei toetsencombinaties geprobeerd, maar er leek niets te zijn hoe ik het kon overzetten. Nu was het gelukkig niet zo'n ramp, had vooral grondstoffen in mijn schip, welke ik wel weer makkelijk kon minen. Vreemde is ook dat bij mij die toets nergens op het schermpje gemeld wordt. Maar ik zal het volgende keer nog eens proberen als ik weer in zo'n situatie zit.

Ik loop nog steeds rond met de mining tool uit het begin en die mist vooral power en extra slots om dingen aan toe te voegen, dus ik wil wel echt een nieuwe hebben (moet nog even wat sparen, want ik heb een nieuwe gezien voor ruim een miljoen credits) en wil dan wel mijn class S scanner overzetten, die heeft me behoorlijk wat Nanites gekost.

Over die class S scanner gesproken, ik had er gisteren twee van op mijn multitool zitten, maar ik kreeg dezelfde bonussen als met 1 op mijn multitool, terwijl ze elkaar wel zouden moeten versterken, aangezien er zo'n randje om alle 4 de onderdelen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Auredium schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:28:
Ik ben wat verder gekomen. Ik wil eerst een fatsoenlijke basis hebben ook al heb ik nog geen freighter. Nu blijkt mijn starters zonnestelsel een mooie stabiele en vriendelijke planeet te hebben (met ringen, dat is de eerste keer dat ik die zie sinds spelen). Alleen is koper zo goed als onvindbaar. Vanaaf even koper minen en dan een basis erop maken.
Ik zou ook wat space stations bezoeken, je zou copper kunnen kopen of als je chromatic metal nodig hebt kan je ook naar cadmium zoeken bij traders / space stations als je planeet het niet heeft.
YdieresiS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:31:
[...]

Ik heb gisteren allerlei toetsencombinaties geprobeerd, maar er leek niets te zijn hoe ik het kon overzetten. Nu was het gelukkig niet zo'n ramp, had vooral grondstoffen in mijn schip, welke ik wel weer makkelijk kon minen. Vreemde is ook dat bij mij die toets nergens op het schermpje gemeld wordt. Maar ik zal het volgende keer nog eens proberen als ik weer in zo'n situatie zit.

Ik loop nog steeds rond met de mining tool uit het begin en die mist vooral power en extra slots om dingen aan toe te voegen, dus ik wil wel echt een nieuwe hebben (moet nog even wat sparen, want ik heb een nieuwe gezien voor ruim een miljoen credits) en wil dan wel mijn class S scanner overzetten, die heeft me behoorlijk wat Nanites gekost.

Over die class S scanner gesproken, ik had er gisteren twee van op mijn multitool zitten, maar ik kreeg dezelfde bonussen als met 1 op mijn multitool, terwijl ze elkaar wel zouden moeten versterken, aangezien er zo'n randje om alle 4 de onderdelen stond.
Misschien is het dezelfde bug als bij de freighters, maar als het goed ik krijg je op een gegeven moment de 2 inventories naast elkaar te zien bij het vergelijken. op dat moment heb je ook onderaan 2 knopjes. Schip ruilen of schip kopen (voor in je verzameling, als je een freighter hebt). Op dat punt kan je op items gaan staan en ze met driehoekje overzetten.

Ik kan zeker een andere multitool aanraden! Units zou ik snel verzamelen met de eggs bij abandoned buildings en manufactering facilities. (500.000 per 5 eggs). Je kan alleen je upgrades niet overzetten geloof ik :(.
De bonussen als ze tegen elkaar aan zitten heb ik ook nog niet werkend gezien, hij krijgt wel het randje er om heen, maar of hij ook echt al een bonus geeft... geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Nu online
xeromorphic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:39:
[...]

De bonussen als ze tegen elkaar aan zitten heb ik ook nog niet werkend gezien, hij krijgt wel het randje er om heen, maar of hij ook echt al een bonus geeft... geen idee.
Ik had 1 upgrade en die gaf me ipv een 1,000 units per gescand dier een bijna 50,000 per dier, na nog een S-Class upgrade toe te hebben gevoegd bleef dit op 50,000 hangen, terwijl beide een bonus zouden moeten geven van bijna 8,000%. Het werkte bij mij dus niet, helaas de nanites verspeeld aan een nutteloze update, maar ik moet de S-Class update dus blijkbaar nog een keer doen als ik een nieuwe multi-tool heb gekocht/geruild. Dat ik een nieuwe wil is wel zeker, voor de update had ik die ook en dat werkt toch echt wel beter (meer power, meer slots).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeromorphic
YdieresiS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:48:
[...]

Ik had 1 upgrade en die gaf me ipv een 1,000 units per gescand dier een bijna 50,000 per dier, na nog een S-Class upgrade toe te hebben gevoegd bleef dit op 50,000 hangen, terwijl beide een bonus zouden moeten geven van bijna 8,000%. Het werkte bij mij dus niet, helaas de nanites verspeeld aan een nutteloze update, maar ik moet de S-Class update dus blijkbaar nog een keer doen als ik een nieuwe multi-tool heb gekocht/geruild. Dat ik een nieuwe wil is wel zeker, voor de update had ik die ook en dat werkt toch echt wel beter (meer power, meer slots).
Die dubbele S-class upgrades zou wel moeten werken, ik heb screenshots gezien van mensen die 300.000 krijgen per scan. nu je het zegt weet ik ook niet of het wel werkt voor mijn jetpack, daar heb ik 3 s-rank upgrades inzitten, maar ik heb niet echt het idee dat hij lang mee gaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Met die eieren bij die basissen had ik ze kapot geschoten terwijl ik op 't dak stond en 5 seconden later verdwenen ze. voordat ik de kans had ze te pakken. Is dit bij jullie ook? Dit zou inhouden dat ik ze moet schieten en binnen 4 sec bemachtigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

endechaos schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:56:
Met die eieren bij die basissen had ik ze kapot geschoten terwijl ik op 't dak stond en 5 seconden later verdwenen ze. voordat ik de kans had ze te pakken. Is dit bij jullie ook? Dit zou inhouden dat ik ze moet schieten en binnen 4 sec bemachtigen!
klopt, kapot schieten -> pakken -> terug op dak springen.
Rinse and repeat.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Nu online

GrimScythe

Game Addict

Beakzz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

Je moet gewoon niet je vriend joinen. Dan kom je weer op je eigen planeet. En dan join je weer als je wel de werkende teleport hebt. Ik snap die keuze totaal niet van Hello games. Ik ben nu 50 keer gewarpt en als ik een vriend join zit ik weer op de beginplaneet aangezien hij daar een megabasis heeft. Nu kan ik wel weer gelijk terug teleporten, maar geef me gewoon de optie waar ik wil spawnen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Je vriend kan ook even naar het begin system teleporten aangezien die al verder is en wel een werkende teleport naar het spacestation in jouw system zou moeten hebben.
Dit werkte inderdaad, ondertussen alweer een stuk verder en ik heb nu ook een hyperdrive.
Mijn eigen base heeft een teleporter en ik heb op 2 verschillende stations ook de teleporter bezocht maar ik blijf de melding krijgen dat ze nog offline zijn en dat ze voor ervaren reizigers zijn. (geen idee wat dat inhoud)

Maar ik heb mijn eigen base weer dus ik ben happy. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Nu online
GrimScythe schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:01:
[...]

Dit werkte inderdaad, ondertussen alweer een stuk verder en ik heb nu ook een hyperdrive.
Mijn eigen base heeft een teleporter en ik heb op 2 verschillende stations ook de teleporter bezocht maar ik blijf de melding krijgen dat ze nog offline zijn en dat ze voor ervaren reizigers zijn. (geen idee wat dat inhoud)

Maar ik heb mijn eigen base weer dus ik ben happy. (y)
Ik zit nu denk ik 4 uur in de game en kan ze wel gebruiken. Kwestie denk ik van wat verder de main story line volgen en dan werkt het wel. Ook contact zoeken en praten met NPC's kan helpen om je status te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ik heb een wetenschapper en wapen terminal. Maar ik kan nog geen teleporter en veel andere dingen op me basis afronden.
Wel moet ik steeds dingen halen en scannen voor mijn 'basis personeel'. als ik daarmee doorgaat krijg ik de rest voor de basis vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:21
endechaos schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:26:
Ik heb een wetenschapper en wapen terminal. Maar ik kan nog geen teleporter en veel andere dingen op me basis afronden.
Wel moet ik steeds dingen halen en scannen voor mijn 'basis personeel'. als ik daarmee doorgaat krijg ik de rest voor de basis vanzelf?
Ik denk dat je naar je basis computer toe moet om wat blueprints te downloaden. Want ik had de teleporter al ruim voordat ik de wetenschappen en wapen terminal had.
Kan ook zijn dat je meer salvaged technology moet verzamelen, je kan namelijk steeds meer maken voor je basis (metalen en betonnen muren bijv.) als je daar dingen unlocked.

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
VirgoMossel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:30:
[...]

Ik denk dat je naar je basis computer toe moet om wat blueprints te downloaden. Want ik had de teleporter al ruim voordat ik de wetenschappen en wapen terminal had.
Kan ook zijn dat je meer salvaged technology moet verzamelen, je kan namelijk steeds meer maken voor je basis (metalen en betonnen muren bijv.) als je daar dingen unlocked.
Ahh zo ik had pas 2x zo een bleuprint vanaf de basis computer want toen gaf die het aan. Nu geeft die geen opdrachten erna toe meer, :+ maar zal dat als ik tijd heb vanavond even na checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
endechaos schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Ahh zo ik had pas 2x zo een bleuprint vanaf de basis computer want toen gaf die het aan. Nu geeft die geen opdrachten erna toe meer, :+ maar zal dat als ik tijd heb vanavond even na checken.
Hij geeft het alleen aan als je in je log de base quest selecteerd, superhandig bedacht van Hello Games :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:05

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

YdieresiS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:48:
[...]

Planten leveren bij mij zo'n 40k per scan op, dieren tussen de 150k en 450k, afhankelijk van de zeldzaamheid. Dubbele s-class upgrades werkt bij mij wel. Helaas kun je upgrades niet overzetten naar nieuwe multitools (idem met ships) maar je kunt je upgrades van je oude gear wel ontmantelen zodat je nog wat materiaal krijgt, voor je de boel inruilt. De waarde van het in te ruilen objddct gaat daarvan niet achteruit.

Overigens levert het scannen van flora en fauna flink wat nanites op, helemaal als je alle diersoorten op een planeet scant. Niet te lang treuren om gekochte upgrades op oude gear, dus. :P Je verdient ze zo weer terug!

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-08-2018 10:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Na wat zoekwerk gisteren voor het eerst een crashed ship gevonden via een distress signal.

Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ik deze koop (voor 0 units) als 2e schip? Ik heb bewust nog geen gratis freighter waar ik meerdere ships kan opslaan want ik wil wachten tot ik een betere klasse freighter aangeboden krijg.

Doel is om een crashed ship deels te repairen, naar space station te vliegen en deze inzetten als wisselgeld voor een nieuw ship. Alleen vraag ik me af wat er dan met mn starter ship gebeurd als ik geen freighter heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:50
DeLyon schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:43:
Na wat zoekwerk gisteren voor het eerst een crashed ship gevonden via een distress signal.

Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ik deze koop (voor 0 units) als 2e schip? Ik heb bewust nog geen gratis freighter waar ik meerdere ships kan opslaan want ik wil wachten tot ik een betere klasse freighter aangeboden krijg.

Doel is om een crashed ship deels te repairen, naar space station te vliegen en deze inzetten als wisselgeld voor een nieuw ship. Alleen vraag ik me af wat er dan met mn starter ship gebeurd als ik geen freighter heb.
Die 'verdwijnt' totdat je wel een freighter hebt. Zodra je freighter een keer warped verschijnt je schip daarop. Misschien (weet ik niet) dat je het schip ook nog kan "summonen" via het quick menutje. (x op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
Als het over geld verdienen gaat, kunnen ancient ruins ook nog interessant zijn. Er zijn voor zover ik heb gezien twee soorten: eentje met Knowledge stones (kun je woorden bij leren) en eentje met artifacts en een alien crate. Bij die laatste kun je items vinden die voor best een leuk bedrag te verkopen zijn. Laagste tot nu toe voor mj was 180k, hoogste 1.8m.

spoiler:
Bij die laatste kun je ancient keys vinden in the artifacts. Je hebt er drie nodig om de crate te openen. Zowel artifacts als crate kunnen onder de grond zitten, dus visor en ground manipulator gebruiken

Sommige missies zijn toch echt een rommeltje zeg.. De missie tekst zegt dat ik naar de multitool trader moet gaan op een Vy'Keen station. Als ik daar aankom, stuurt de missie marker me naar de exosuit trader. In de conversatie met die trader ontvang ik een starship module en wordt de missie netjes geupdate 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door anboni op 03-08-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 14:07
Spookelo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:46:
Die 'verdwijnt' totdat je wel een freighter hebt. Zodra je freighter een keer warped verschijnt je schip daarop. Misschien (weet ik niet) dat je het schip ook nog kan "summonen" via het quick menutje. (x op de PC)
Je kunt inderdaad gewoon summonen. Ik heb nu iets van 4 schepen. 3 daarvan heb ik opgepikt bij een crash site en nadat ik kon opstijgen getrade voor een ander (kleiner) schip.

Het schip waar je als laatste instapt wordt je primaire schip en daar zie je ook de inventory van. Maar je kunt er prima 3 naast elkaar parkeren en steeds in- en uitstappen om dingen uit de inventory over te hevelen (via je exosuit).

Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of je je andere schips ook genoeg fuel moet geven. Normaal heb je dat nodig om een schip op te roepen, maar misschien geldt dit enkel voor je primaire schip? Heb dat nog niet ondervonden. Volgens mij niet, want ik heb een keer een crash site enkel gerepareerd en toen kon ik datzelfde schip later gewoon oproepen toen ik de locatie kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Grappig ik had een gevonden schip ook geclaimd alleen niks mee gedaan. Staat dat ding ineens achter in me Freighter zonder ook maar 1 onderdeel gemaakt te hebben. Was nog in 1.50 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

endechaos schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:38:
Grappig ik had een gevonden schip ook geclaimd alleen niks mee gedaan. Staat dat ding ineens achter in me Freighter zonder ook maar 1 onderdeel gemaakt te hebben. Was nog in 1.50 update
Dat is nog steeds zo ja, zodra je gewarped hebt met je freighter staan al je ships aan boord. Of ze nu kunnen vliegen of niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
anboni schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:49:
Als het over geld verdienen gaat, kunnen ancient ruins ook nog interessant zijn. Er zijn voor zover ik heb gezien twee soorten: eentje met Knowledge stones (kun je woorden bij leren) en eentje met artifacts en een alien crate. Bij die laatste kun je items vinden die voor best een leuk bedrag te verkopen zijn. Laagste tot nu toe voor mj was 180k, hoogste 1.8m.
de prijzen zijn gepatched helaas, ze zijn niet meer zo hoog.
Ook de andere moneymakers zijn gepatched. Hot ice e.d. zijn niet meer te koop op space stations sinds gister :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
xeromorphic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

de prijzen zijn gepatched helaas, ze zijn niet meer zo hoog.
Ook de andere moneymakers zijn gepatched. Hot ice e.d. zijn niet meer te koop op space stations sinds gister :(
Serieus? Zo hoog waren de beloningen nou ook weer niet voor artifacts. Trouwens bij crashed freighters heb ik ook al eens miljoenen gevonden, maar dat zal dan ook wel gepatched zijn.

Hoe dan ook heb ik bij vrienden gezien hoe makkelijk het dupen is dus als mijn 500 miljoen ooit op gaat dan komt het vast wel goed. Geen idee hoe ze ze uploads van save data kunnen tegen gaan. Die gasten dupen nu echt alles, maar daar blijf ik vanaf anders ben ik zo klaar met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Had gisteren weer een schat met 3 sleutels gevonden. Eerder had ik ze verkocht, ik zag namelijk toen geen schat erbij. Leverde tog 660.000 op nog hoor, vind dat een leuk meepakkertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 20:03
Sinds update 1.53 maakt me PS4 pro co stant geluid. Het is nu gewoon een straaljager. Andere ook dit probleem? Normaal was het af en toe maar blijft nu gewoon doorblazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeromorphic
Beakzz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Serieus? Zo hoog waren de beloningen nou ook weer niet voor artifacts. Trouwens bij crashed freighters heb ik ook al eens miljoenen gevonden, maar dat zal dan ook wel gepatched zijn.

Hoe dan ook heb ik bij vrienden gezien hoe makkelijk het dupen is dus als mijn 500 miljoen ooit op gaat dan komt het vast wel goed. Geen idee hoe ze ze uploads van save data kunnen tegen gaan. Die gasten dupen nu echt alles, maar daar blijf ik vanaf anders ben ik zo klaar met de game.
Naja voor de patch kon je gewoon artifacts van 20 miljoen vinden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ngFw3gMnA8I&feature=youtu.be&t=4m38s]
op 4:38 te zien

ik ga er van uit dat die dupe exploit op de PC werkt en niet op de consoles?

[ Voor 4% gewijzigd door xeromorphic op 03-08-2018 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
xeromorphic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

Naja voor de patch kon je gewoon artifacts van 20 miljoen vinden.
[video]
op 4:38 te zien

ik ga er van uit dat die dupe exploit op de PC werkt en niet op de consoles?
Nee juist op de PS4 aangezien ze de save uploaden met Plus voor ze de spullen aan elkaar geven. normaal saved de game namelijk als je elkaar spullen geeft. Dit gaat met dure materialen, Die opgegraven zooi om alles voor de base vrij te spelen en nu ook al met ongeveer elke grondstof. Nu moet ik zeggen dat die 2 eigenlijk gewoon creative mode hadden moeten opstarten aangezien ze er vooral zijn om mega dingen te bouwen :+ Of de Xbox die optie ook heeft weet ik dan weer niet.

Ze staan serieus met de grootste hauler en 48 exosuit slots over te hevelen dus dat gaat echt heel hard als de stack groeit 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 03-08-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Beakzz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Nee juist op de PS4 aangezien ze de save uploaden met Plus voor ze de spullen aan elkaar geven. normaal saved de game namelijk als je elkaar spullen geeft. Dit gaat met dure materialen, Die opgegraven zooi om alles voor de base vrij te spelen en nu ook al met ongeveer elke grondstof. Nu moet ik zeggen dat die 2 eigenlijk gewoon creative mode hadden moeten opstarten aangezien ze er vooral zijn om mega dingen te bouwen :+ Of de Xbox die optie ook heeft weet ik dan weer niet.

Ze staan serieus met de grootste hauler en 48 exosuit slots over te hevelen dus dat gaat echt heel hard als de stack groeit 8)7
Dat kende ik nog niet, maar ik speel dan ook offline / solo. Mijn vrienden spelen vooral games op de PC en ik ben een console "gamer".
Voorlopig hoef ik ook nog niet dat soort exploits te gebruiken, ik heb de item sale bug/exploit/legal manier gebruikt om rijk te worden. Heb nu 4,1 miljard haha, maar ik geef niks om units want ik ben alleen maar een beetje aan het minen en quests aan het doen.
Ik vind mijn starter freighter prima en ik had mn hauler met 43 slots was ook prima na reparatie.
Al mijn quests zijn bugged op het moment, dus ik heb daarom maar die 4 miljard bij elkaar gegrind.

Ik speel dit spel nu echt voor de zoveelste keer en als ik mijn base quests eindelijk heb gedaan dan ga ik als een speel naar het centrum van het universum!

[ Voor 3% gewijzigd door xeromorphic op 03-08-2018 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat na de launch van Next het wel heel anders op dit forum toe gaat dan na de launch van NMS zelf. Ik ben blij dat mijn reacties en vertrouwen van jaren geleden bleken te kloppen. Ik verwacht dat NMS alleen nog maar beter gaat worden. Alhoewel ik al gezien heb dat ik nog laaaaaaaang met Next bezig ga zijn. ±P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ook lekker: uit het niets glitch ik zo de ruimte in, direct dood, alles weg en als ik in de buurt van mijn grave kom bij een planeet (?) crasht het hele spel.. Iemand enig idee hoe of wat?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:53
Kidjuh schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:10:
Ook lekker: uit het niets glitch ik zo de ruimte in, direct dood, alles weg en als ik in de buurt van mijn grave kom bij een planeet (?) crasht het hele spel.. Iemand enig idee hoe of wat?
Oude save herladen? Anders even een bug report maken op de site van NMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Mijn grote schip kan ik weer zien en op missies sturen!!!
Blijkbaar heette hij "Null".
Dus ik denk dat hij hem daardoor niet zag.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:09

ResuCigam

BOFH

De naam Null duidt eerder op een bug, dat is een apart woord in programmeertalen. :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Inmiddels heb ik toch wel een hoop planeten bezocht (ben de Atlas route aan het volgen) en heb op meerdere planeten een kamp(je) staan.

Mijn wenslijstje voor de komende tijd:
- Inmiddels wil ik wel een planeet zoals mijn startplaneet. Geen rad., geen bizare stormen, geen bizare temperaturen.
- een "S multitool" met genoeg LEGE slots (moet ik wel weer de 3 S scanners gaan zoeken, was een goeie tip voor geld te verdienen)
- een "S schip" met genoeg LEGE slots
- Nog een schip die ik om missies kan sturen (zit nu op 5 mil, dus moet nog even doorsparen)

Ik vind dit echt een gaaf spel. Ik ben blij dat ik hem alsnog heb gekocht.

@ResuCigam I know, vandaar dat ik ook zei dat ik denk dat hij hem daardoor niet zag.

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 04-08-2018 08:21 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
streamnl schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:20:
Inmiddels heb ik toch wel een hoop planeten bezocht (ben de Atlas route aan het volgen) en heb op meerdere planeten een kamp(je) staan.

Mijn wenslijstje voor de komende tijd:
- Inmiddels wil ik wel een planeet zoals mijn startplaneet. Geen rad., geen bizare stormen, geen bizare temperaturen.
- een "S multitool" met genoeg LEGE slots (moet ik wel weer de 3 S scanners gaan zoeken, was een goeie tip voor geld te verdienen)
- een "S schip" met genoeg LEGE slots
- Nog een schip die ik om missies kan sturen (zit nu op 5 mil, dus moet nog even doorsparen)

Ik vind dit echt een gaaf spel. Ik ben blij dat ik hem alsnog heb gekocht.

@ResuCigam I know, vandaar dat ik ook zei dat ik denk dat hij hem daardoor niet zag.
Na 60 jumps heb ik 2 van die planeten gevonden dus ze lijken behoorlijk zeldzaam. Zelf ben ik op zoek naar lush/jungle planeten die vooral in gele stelsels te vinden zijn schijnbaar, maar die heb ik helaas niet gevonden. Aan het einde van de weg naar de Atlas schijnt dat wat makkelijker te zijn.

Wel veel tropical en zelfs een paradise planeet gevonden, maar super agressieve sentinels en monsoons van 140 graden 8)7 Paradise my ass :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe herken je een tropical planeet? Ik moet er een foto van maken voor zo'n missie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Verstekbakker schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:10:
Hoe herken je een tropical planeet? Ik moet er een foto van maken voor zo'n missie.
beetje zoals de aarde. Hoop water enz.

Je kan het beste zoeken in een systeem waarvan de code begint met een O(blauw system) en aan het eind pf (of iig 1 van die 2 laatste). En ik neem aan dat je weet hoe planeten scannen werkt als je zoiets ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:13:
[...]

beetje zoals de aarde. Hoop water enz.

Je kan het beste zoeken in een systeem waarvan de code begint met een O(blauw system) en aan het eind pf (of iig 1 van die 2 laatste). En ik neem aan dat je weet hoe planeten scannen werkt als je zoiets ziet ;)
Ik ken een paar prettige planeten, maar dat wil nog niet zeggen dat de missie ermee akkoord gaat. Staat er dan expliciet in de scan "tropical"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Verstekbakker schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Ik ken een paar prettige planeten, maar dat wil nog niet zeggen dat de missie ermee akkoord gaat. Staat er dan expliciet in de scan "tropical"?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Echt... ze doen het er om.
Heb ik mijn eerste "beautiful planet", heb ik om de haverklap een storm waar ik het net 30 seconden in uithoud.
(en die dan ook enkele minuten aanhoud)

[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 04-08-2018 13:26 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
streamnl schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:25:
Echt... ze doen het er om.
Heb ik mijn eerste "beautiful planet", heb ik om de haverklap een storm waar ik het net 30 seconden in uithoud.
(en die dan ook enkele minuten aanhoud)
Haha ja mooi he :) Tropical, Beautifull en zelfs Paradise. Allemaal plekken waar niet valt te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-06 09:19
Ik heb een blueprint van een Portable Reactor (5 mil. waard) dus best de moeite om te craften alleen hoe kom ik in godsnaam aan de resources. Ik zag hier eerder dat je die kunt kopen maar toch niet in de space stations waar ik ben geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:56:
[...]

Haha ja mooi he :) Tropical, Beautifull en zelfs Paradise. Allemaal plekken waar niet valt te leven.
Idd heel apart. Ik ben er niet lang geweest. Nu op een heel prettige planeet, eigenlijk een hele kleine maan.
Veel spullen, geen stormen, 1.6 rad, 15,6 Tox, niemand is (nog) agressief.
Als het gras groen was ipv rood, zou ik dit als een paradijs zien.

Hier komt mijn grootste basis.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tinus_Budel schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:04:
Ik heb een blueprint van een Portable Reactor (5 mil. waard) dus best de moeite om te craften alleen hoe kom ik in godsnaam aan de resources. Ik zag hier eerder dat je die kunt kopen maar toch niet in de space stations waar ik ben geweest....
Ja dat hebben ze dus blijkbaar gepatcht. Heel veel is niet meer standaard te koop bij spacestations omdat (sorry :+ ) wij het al verziekt hebben.

Nu zie ik bij kleine dorpjes vaak nog speciale resources dus misschien kan je het daar proberen. Ik weet ook niet of het helemaal weg is van spacestations of gewoon zeldzamer.
streamnl schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Idd heel apart. Ik ben er niet lang geweest. Nu op een heel prettige planeet, eigenlijk een hele kleine maan.
Veel spullen, geen stormen, 1.6 rad, 15,6 Tox, niemand is (nog) agressief.
Als het gras groen was ipv rood, zou ik dit als een paradijs zien.

Hier komt mijn grootste basis.
Heb zelf een Bountifull planeet gevonden. ook rood gras, maar wel met groene bomen, en veel eilanden, verhogingen en water (wat erg handig is om een eiland te creëren). Relaxte sentinels, geen storm en goede atmosfeer. Maar helaas geen grote hoeveelheid dieren dus we zoeken nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21

Martinspire

Awesomeness

Tropical planeet gevonden waar het 10 seconden alleen extreem warm is en de rest wordt afgewisseld met extreme stormen en firestorms. En dat is dan net een planeet waar een Apollo missie me heen brengt waar ik mn basis neer moet zetten. Oh en had ik al gezegd dat er agressieve sentinels actief zijn? Enige voordeel is dat ik er snel mijn "kill 8 sentinels" missie kan doen, maar verder ¯\_(ツ)_/¯

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:55:
Tropical planeet gevonden waar het 10 seconden alleen extreem warm is en de rest wordt afgewisseld met extreme stormen en firestorms. En dat is dan net een planeet waar een Apollo missie me heen brengt waar ik mn basis neer moet zetten. Oh en had ik al gezegd dat er agressieve sentinels actief zijn? Enige voordeel is dat ik er snel mijn "kill 8 sentinels" missie kan doen, maar verder ¯\_(ツ)_/¯
_O-

Ik heb al moeite met 1 sentinel...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:21
@streamnl zoiets heb ik ook. Moest er na mijn begin planeet (toxic met poison planten) heen voor de volgende opdracht. Mooie maan iig. Was al bang voor alleen maar rotsen. Maar het is er erg relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Is het mogelijk om de Launch Thruster dermate te upgraden dat deze steeds minder fuel (of op een gegeven moment, geen) meer nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Laatst online: 01-09 17:38
Er zijn launch thruster upgrades ja, Efficient Thrusters grade C naar type S. Ik gebruik momenteel een B grade, normaal moest ik na 2 keer landen/opstijgen weer opladen nu na 4.

Helemaal geen fuel zal denk ik niet gebeuren, maar de Type S hebben soms CRAZY bonusses, dus zou best kunnen dat ie 9000% meer efficienter is, en 'm dus maar 1 keer per 9000 landingen hoeft op te laden (ik noem maar wat, weet niet exact).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
peschinl schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:53:
Er zijn launch thruster upgrades ja, Efficient Thrusters grade C naar type S. Ik gebruik momenteel een B grade, normaal moest ik na 2 keer landen/opstijgen weer opladen nu na 4.

Helemaal geen fuel zal denk ik niet gebeuren, maar de Type S hebben soms CRAZY bonusses, dus zou best kunnen dat ie 9000% meer efficienter is, en 'm dus maar 1 keer per 9000 landingen hoeft op te laden (ik noem maar wat, weet niet exact).
Goed om te weten. Ik ben die Thruster upgrades alleen nog nooit tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 19:16
Nu al een paar dagen aan het spelen en wat een zalige en verslavende game!
Maar het is wel enorm uitzoeken, wat op zich ook wel leuk is. Maar enorm tijdrovend.
De nieuwe update maakt van dit spel een echte topper.

(Weet er trouwens iemand wat het rode pak rechts vanonder betekent?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 15:17
Inventory full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Fijn. Een recente patch heeft dus ook het gedrag veranderd van het claimen van gecrashte starships. Je kunt ze nu niet meer aan je collection toevoegen en als je exchange doet, kun je daarna niet meer terug naar je oude ship wat er nog steeds vlak naast staat...

*edit* en als je even later je save reload, is je oude starship gewoon meteen pleitte :(

[ Voor 15% gewijzigd door anboni op 05-08-2018 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:21
Nu nog in het begin stadium van de quests. Eigenlijk net een basis gebouwd en op zoek naar onderdelen. Deze liggen begraven en voor zover ik kon zien verdween er eentje omdat mijn inventory vol was. Maar, uiteindelijk had ik toch meer dan 6 van die dingen om wat blueprints te kopen bij de terminal. We gaan het zien. Mijn vredige maan is toch minder vredig. De sentinels als ze je bekijken moet je toch even laten gaan en niet door gaan met harvesten. Daarbij poison plants in de grotten en een heat weather storm. Maar een diep gat maken zorgde ervoor dat die ook weer over waaide zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Gisteren kwam ik een mooie ship tegen, materials waren wat aan de lastige kant nog, maar dacht ik claim hem wel.
Was ook het laatste wat ik deed, nadat ik weer had opgestart spawn in netjes op die plek. Echter mijn oude ship weg, zit nu vast op nieuw planeet met toxic.

Al geprobeerd om mijn andere ship te laten landen, maar steeds de melding "Can't land here".

Edit: Iemand een idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Desutoroiya op 06-08-2018 08:39 ]

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb een reboot gedaan van mijn game. Ik heb omdat ik een pre-order versie heb een schip met hyperbooster vanaf de start (met 1 hyperboost charge). Ik was echter gaan warpen naar een stelsel waar ik niet hoorde te zijn en raakte de draad kwijt. Had ook veel bezoekers in mijn eigen stelsel. Dus maar gereboot omdat ik geen zin had om tonnen koper te harvesten voor nieuwe antimatter.
In mijn nieuwe start heb ik een stelsel met twee planeten. 1 planeet die nu 'Colderra' heet omdat het een koude planeet is met ringen. Deze planeet heeft twee manen. 1 van de twee manen genaamd 'Mardu' is mijn nieuwe thuisplaneet. Ik heb een basis gebouwd ne met het vooruitzicht op warpen een teleportal. De tweede planeet is een dode, zuurstofloze planeet. Ik heb inmiddels wat gewaped ivm de missies en de portals in de ruimtestations zijn actief. m.a.w. ik ben klaar om aan het echte werk te beginnen. :)

/edit; Ik zal kijken of ik vanaaf een paar foto's van mijn huidige basis kan plaatsen. Het is nog gewoon hout dus verwacht niet al te veel. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Auredium op 06-08-2018 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeromorphic
zoh een dagje voor de zon verstopt dit weekend en maar het center van het universum gehaald!
Ik heb me echt jaren kunnen verstoppen voor de spoilers :D Ik had geen idee wat er ging gebeuren als ik er aan kwam.

spoiler: spoilerrrrr
Wat een brak einde! maar goed, ik ga nu maar door naar de 10e galaxy, daar schijnt het te stikken van planeten met passieve sentinels en geen stormen! Ik ga daar mn basis bouwen en lekker chillen. Als je snel naar het center wil, zoek een portal en voer alleen de eerste glyph in, dan kom je zo'n 5000 LY van het center af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
moet het misschien ook maar weer eens uit de kast trekken, heb het tijdens de release gespeeld maar daarna niet meer, eens kijken wat er allemaal nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

boemmie schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:02:
moet het misschien ook maar weer eens uit de kast trekken, heb het tijdens de release gespeeld maar daarna niet meer, eens kijken wat er allemaal nieuw is
Be prepared; het hele craftingsysteem is veranderd. Ook het bouwen van een basis is compleet anders geworden. In mijn huidige game heb ik nog geen bezoekers gehad maar in mijn vorige game heb ik zeker een stuk of zes andere spelers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
het bouwen van een basis had ik nooit gedaan zelfs, dus dat moet ik ook gaan uitvinden:)
even een goeie strat site zoeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

boemmie schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:07:
het bouwen van een basis had ik nooit gedaan zelfs, dus dat moet ik ook gaan uitvinden:)
even een goeie strat site zoeken:)
De wiki van no mans sky zelf is erg hulpvaardig om je op gang te helpen. De tutorial van No mans sky ingame laat wat te wensen over.

Ga denk ik vanaaf ook maar eens mijn microfoon headset configureren. Heb het vermoeden dat het wel handig is als ik kan spreken met bezoekende spelers. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen (circa 20 uur). Ik kan niet meer weg van een planeet.
Gisteren kwam ik een mooie ship tegen, materials waren wat aan de lastige kant nog, maar dacht ik claim hem wel alvast.
Was ook het laatste wat ik deed, nadat ik weer had opgestart spawn in netjes op die plek. Echter mijn oude ship weg, zit nu vast op nieuw planeet met toxic.

Al geprobeerd om mijn andere ship te laten landen, maar steeds de melding "Can't land here".
Hebben jullie tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Desutoroiya schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:12:
Ik ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen (circa 20 uur). Ik kan niet meer weg van een planeet.

[...]

Hebben jullie tricks?
Je hoeft normaal gesproken alleen de pulse engine te repareren. Dan kun je al wegvliegen en op je freighter switchen naar een ander ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic

[...]

Hebben jullie tricks?
ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt een nieuw schip (wat nog gerepareerd moet worden?) of heb je een kapot schip gekocht en kan je niet opstijgen? of vlieg je in de lucht en kan je niet landen met je oude of nieuwe schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel

[...]

Hebben jullie tricks?
Dat komt volgens mij omdat dat ship dat nog defect is nu je primary ship is. Dat andere ship krijg je als het goed is terug zodra je een freighter hebt daar een keer mee warpt (correct me if I'm wrong).

Maar je hebt helemaal geen mogelijkheid om dit ship te repareren op de deze planeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Tinus_Budel schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Dat komt volgens mij omdat dat ship dat nog defect is nu je primary ship is. Dat andere ship krijg je als het goed is terug zodra je een freighter hebt daar een keer mee warpt (correct me if I'm wrong).

Maar je hebt helemaal geen mogelijkheid om dit ship te repareren op de deze planeet?
De materialen die ik nodig heb, liggen inderdaad niet op deze planeet, waardoor ik best wel vast zit 8)7
xeromorphic schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt een nieuw schip (wat nog gerepareerd moet worden?) of heb je een kapot schip gekocht en kan je niet opstijgen? of vlieg je in de lucht en kan je niet landen met je oude of nieuwe schip?
Op een planeet een kapot schip gevonden, moet nog gerepareerd worden. Was gestopt nadat ik deze had gevonden, echter werd dit mijn main schip.
anboni schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

Je hoeft normaal gesproken alleen de pulse engine te repareren. Dan kun je al wegvliegen en op je freighter switchen naar een ander ship.
Hmm, zal eens kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Desutoroiya schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

De materialen die ik nodig heb, liggen inderdaad niet op deze planeet, waardoor ik best wel vast zit 8)7

[...]

Op een planeet een kapot schip gevonden, moet nog gerepareerd worden. Was gestopt nadat ik deze had gevonden, echter werd dit mijn main schip.

[...]

Hmm, zal eens kijken of dat werkt.
Aaahhh zo!
ja inderdaad, je moet de pulse engine repareren. Dat is niet zo heel duur of ingewikkeld en kan je op elke planeet wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
xeromorphic schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Aaahhh zo!
ja inderdaad, je moet de pulse engine repareren. Dat is niet zo heel duur of ingewikkeld en kan je op elke planeet wel doen.
Top, bedankt voor de hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Toch vervelend ik heb een missie waar ik 2 sentinel schepen in de ruimte moet vernietigen maar die komen niet waardoor ik nu overal een 2 ster wanted level op elke planeet heb. Ook kan ik niet meer bij de basis computer.

Heb heel veel missies open staan weet niet of dat ermee te maken heeft.

Ik ga denk opnieuw beginnen. Zonde van al al me uren, maar kan dan wel een sterker begin maken. Is de basis bouwen in het begin echt nodig of kan dat ook later? Laten we zeggen nadat je de center heb bereikt.

Ik doe nu meer met me Freighter en vind dat ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:37:
Toch vervelend ik heb een missie waar ik 2 sentinel schepen in de ruimte moet vernietigen maar die komen niet waardoor ik nu overal een 2 ster wanted level op elke planeet heb. Ook kan ik niet meer bij de basis computer.

Heb heel veel missies open staan weet niet of dat ermee te maken heeft.

Ik ga denk opnieuw beginnen. Zonde van al al me uren, maar kan dan wel een sterker begin maken. Is de basis bouwen in het begin echt nodig of kan dat ook later? Laten we zeggen nadat je de center heb bereikt.

Ik doe nu meer met me Freighter en vind dat ook leuker.
NMS is vooral een sandbox game. Voor de missieprogressie moet je in het begin een basis bouwen maar dat pint je niet vast. je kunt namelijk in NMS heel veel basissen bouwen en je kunt teleportals naar elk van die basissen maken (ik heb dit zelf nog niet geprobeerd).

Je zou in principe gewoon naar het centrum kunnen gaan zonder dat je buiten de startbasis een andere basis hebt gebouwd. Zelf ben ik iemand die wat een leuke planeet uitzoekt, een basis bouwt en vanuit daar rep en technologie bij de drie rassen gaat grinden. Het centrum van de Melkweg en het Atlaspad kunnen mij grotendeels gestolen worden. :+
Wel doe ik voldoende voor Atlaspas v1 te krijgen aangezien dit warp-kernen makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Auredium schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:48:
[...]

NMS is vooral een sandbox game. Voor de missieprogressie moet je in het begin een basis bouwen maar dat pint je niet vast. je kunt namelijk in NMS heel veel basissen bouwen en je kunt teleportals naar elk van die basissen maken (ik heb dit zelf nog niet geprobeerd).

Je zou in principe gewoon naar het centrum kunnen gaan zonder dat je buiten de startbasis een andere basis hebt gebouwd. Zelf ben ik iemand die wat een leuke planeet uitzoekt, een basis bouwt en vanuit daar rep en technologie bij de drie rassen gaat grinden. Het centrum van de Melkweg en het Atlaspad kunnen mij grotendeels gestolen worden. :+
Wel doe ik voldoende voor Atlaspas v1 te krijgen aangezien dit warp-kernen makkelijker maakt.
Hier precies hetzelfde sinds se release van de game 4x het spel gestart en gespeeld.
Maar deze keer ben ik pas voor het eerst naar het centrum gegaan, omdat ik wou weten wat daar was.
Ik heb altijd lekker bases gebouwd en geld boerderijen opgezet om grote dingen te kopen en beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Basis bouwen is ook wel leuk, maar ik kan er niet mee verder. Ik heb een basis computer bug wat voor mij echt een dooddoener is. Plus normaal bouwen zit er niet in want ik heb continu 2 ster wanted level. Al gaan die wel weg na 40 sec schuilen.

Ach ik begin over nieuw en ga dan ook maar de basisverhaallijn eerst doen.
Het midden heb ik toch al bereikt bij release. En mis ook wel leuk om een meeeegaa basis te bouwen.

Krijg je die portal trouwens vanuit de basis computer? Aangezien ik die niet kan bouwen maar wel al een 3 tal terminal heb staan met 3 man personeel erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:02:
Basis bouwen is ook wel leuk, maar ik kan er niet mee verder. Ik heb een basis computer bug wat voor mij echt een dooddoener is. Plus normaal bouwen zit er niet in want ik heb continu 2 ster wanted level. Al gaan die wel weg na 40 sec schuilen.

Het midden heb ik toch al bereikt bij release. En mis ook wel leuk om een meeeegaa basis te bouwen.

Krijg je die portal trouwens vanuit de basis computer? Aangezien ik die niet kan bouwen maar wel al een 3 tal terminal heb staan met 3 man personeel erbij.
Je moet die blueprint computer hebben die je als missie krijgt in het begin (net na je basiscomputer). Vanuit die blueprint computer kun je dan na het vinden van twee buried technology de portal blueprints unlocken. Je hebt voor de portal bewerkt cobalt nodig (vind je in grotten) en een Ion battery (cobalt plus ijzer). Je moet minstens twee keer warpen om portals in stations actief te maken maar zodra deze actief zijn zullen ze ook de portal van je basis zien als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
Auredium schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:48:
[...]
Zelf ben ik iemand die wat een leuke planeet uitzoekt, een basis bouwt en vanuit daar rep en technologie bij de drie rassen gaat grinden. Het centrum van de Melkweg en het Atlaspad kunnen mij grotendeels gestolen worden. :+
Ik moet zeggen dat ik na de update echt even zoekende was (heb alleen in 2016 100+ uur gespeeld maar daarna niet meer). Dacht ook echt van wat moet ik hier nu mee en vond dat niet echt tof. Maar ik ben nu dus ook aan het doen wat jij doet. Leuke planeet uitgezocht en van daaruit ben ik gaan grinden en ik moet zeggen dat ik de lol weer terug gevonden heb, heb nu ook weer meer een doel in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Nu online

GrimScythe

Game Addict

Ik las wat terug over scanner visor upgrades en dat men zo ontzettend veel per scan binnenharkt.
Nu heb ik 3x een s calss upgrade in mijn multitool maar de scans blijven steken op 55k per scan.

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:02:

Zit je niet gewoon op een planeet waarbij de sentinels op agressive staan?
GrimScythe schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:18:
Ik las wat terug over scanner visor upgrades en dat men zo ontzettend veel per scan binnenharkt.
Nu heb ik 3x een s calss upgrade in mijn multitool maar de scans blijven steken op 55k per scan.

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?
Dat ligt er aan wat je scant, planten zijn inderdaad rond de 55k, dieren zijn in 3 tiers verdeeld.
common, rare en nogiets, hoe zeldzamer hoe meer je krijgt, vanaf 100k tm 200k ongeveer.

[ Voor 25% gewijzigd door xeromorphic op 06-08-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Is er al een groep met tweakers die samen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Desutoroiya schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:40:
Is er al een groep met tweakers die samen speelt?
Voor zover ik weet nog niet. Ik ben alleen even aan het bedenken hoe wij elkaar überhaupt zouden kunnen vinden. :+

Ik zou het wel leuk vinden. in mijn eerste Next play kwam ik een oost Europeaan tegen die mij vriendelijk aansprak en ook twee vrienden die mij niet deden aanspreken maar gelijk in de aanval gingen. ( gelukkig was ik bij mijn schip en waren zij te voet. :P )

Ik hoop dat MP in de toekomst nog verder wordt uitgebreid met allianties en handelsnetwerken van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Auredium schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Voor zover ik weet nog niet. Ik ben alleen even aan het bedenken hoe wij elkaar überhaupt zouden kunnen vinden. :+

Ik zou het wel leuk vinden. in mijn eerste Next play kwam ik een oost Europeaan tegen die mij vriendelijk aansprak en ook twee vrienden die mij niet deden aanspreken maar gelijk in de aanval gingen. ( gelukkig was ik bij mijn schip en waren zij te voet. :P )

Ik hoop dat MP in de toekomst nog verder wordt uitgebreid met allianties en handelsnetwerken van spelers.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar je kan bij het begin kiezen solo of met friends. Weet niet of dat uit gaat maken.

Zelf ben 1 keer iemand tegen gekomen, echter vertrok hij net zo snel toen hij mij zag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
xeromorphic schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:31:
[...]

Zit je niet gewoon op een planeet waarbij de sentinels op agressive staan?

[...]

Dat ligt er aan wat je scant, planten zijn inderdaad rond de 55k, dieren zijn in 3 tiers verdeeld.
common, rare en nogiets, hoe zeldzamer hoe meer je krijgt, vanaf 100k tm 200k ongeveer.
De sentinels zijn niet agressief van zichzelf. Ik heb het ook bij mij eerste planeet waar ik ben begonnen destijds met een basis en daar waren ze eigenlijk heel relaxed.

Vind het meer jammer meer van me uren die erin zijn gestoken maar vind het niet erg om op ieuw te beginnen. Er was zoveel nieuws te ontdekken dat ik alles een beetje door elkaar heb gedaan qua missies.
Ik ga een sterkere start maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

De sentinels zijn niet agressief van zichzelf. Ik heb het ook bij mij eerste planeet waar ik ben begonnen destijds met een basis en daar waren ze eigenlijk heel relaxed.

Vind het meer jammer meer van me uren die erin zijn gestoken maar vind het niet erg om op ieuw te beginnen. Er was zoveel nieuws te ontdekken dat ik alles een beetje door elkaar heb gedaan qua missies.
Ik ga een sterkere start maken!
Het is wel apart, bij mij houden ze hun alert status niet vast. Zeker niet als ik naar een spacestation ben geweest. Als ik jou was zou ik lekker naar een ander stelsel teleporteren en lekker daar chillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
xeromorphic schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Het is wel apart, bij mij houden ze hun alert status niet vast. Zeker niet als ik naar een spacestation ben geweest. Als ik jou was zou ik lekker naar een ander stelsel teleporteren en lekker daar chillen.
Al een aantal verschillende keren gewarpt en geteleporteerd. Jammer genoeg bleef de status wanted met 2 sterren. Zodra ik dan in het schip was ging het weg en zodra ik uitstap is het er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 12:55
blijk dat ik pas ben ingestapt na deze next update en de game heb kunnen kopen in de PSN store voor 18 euro. Het is een heerlijk ontspannende game die ik gewoon even een paar uurtjes kan spelen met wat minen, craften, rondvliegen (planeten bezoeken vanuit de ruimte blijft gewoon koel), m'n frigates op missies sturen en ga zo maar door.

Heb vandaag pas deze wiki ontdekt en daar staan toch wel wat mooie tips op. Ook spoilers volgens mij, dus pas op! Bijvoorbeeld base building of de hele portal setup...had geen idee.

Die S scanner is wel echt top om gaande weg even flink wat cash mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

Al een aantal verschillende keren gewarpt en geteleporteerd. Jammer genoeg bleef de status wanted met 2 sterren. Zodra ik dan in het schip was ging het weg en zodra ik uitstap is het er weer.
Dan zou ik eerder een bugreport indienen dan opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

endechaos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

Dat zou volgens mij niet moeten. Ik kan mij wel herinneren dat er een quest was waarbij je een sentinel fleet moest aanvallen en ik zelf een keer heb gehad waar het in een ruimtestation gaan of naar een planeet niet mijn wanted level deed verminderen. (geloof dat een oude safe het voor mij deed oplossen)

In mijn huidige safe niet veel sentinel troubles gehad. 1 keer een 1 ster wanted omdat ik door bleef gaan met carbon harvesten en de sentinel te dicht in de buurt was. 1 keer 3 star omdat ik intelligent flora aan het harvesten was (levert veel geld op maar vinden sentinels niet leuk)

Wat sentinels betreft, als je op max range met je multitool aan het harvesten bent gaan sentinals het vaak wel zien maar blijven ze op de plaats van wat je aan het harvesten bent hangen en zoeken. Dit gedrag komt omdat het scanvermogen van de sentinels kleiner is dan het bereik van je multitool.Zolang je dan de sentinel niet raakt kun je gewoon verder minen.

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste