Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Nu een leuke bug bij de verhaalmissie waarbij ik een Signal Booster moet plaatsen... laatste punt is middenin een observatory punt wordt aangegeve OP de projector .Maar waar ik die booster ook plaats, ik kan niet de laatste stap in die missie doen :')
Dus maar even verder met m'n basis / fleet en hopen dat dit eruit gepatched wordt.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:45
Auredium schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 07:30:
Ik heb eindelijk mijn draai wat gevonden. Ik heb ook koper gevonden maar ontdekt dat het een beetje een grindfest is. Ik heb een advanced Mining Laser blueprint gekocht maar dat is vooruit lopen op de zaken. Ik moet nog eerst voldoende koper grinden voor mijn eerste basis. Alhoewel ik sta te popelen om mijn huidige systeem te verlaten want alle planeten zijn slecht. Geen Paradise planeet dus geen plaats waar ik wil blijven.
Ik heb na 25 uur in het spel me eerste echte mini basis gemaakt. ik ben nu momenteel nog op die planeet, maar vraag me af omdat ik nog geen teleporter heb staan daar, kan ik nog terug naar deze basis of moet ik dat via de teleporter doen in de ruimte?

en hoe komen jullie aan al die mijnlaser upgrade's? als ik in de ruimtestation ben heb ik alles gekocht daar wat ik kon, maar dat zijn precies upgrades die ik niet wil! en ze worden niet vervangen door nieuwe andere.

Ook heb ik geen missies meer voor mijn fregat vloot. had alles missies gedaan maar er komen geen nieuwe bij!? of is dat geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
8GUS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:49:
[...]
Heb het idee dat ze net et weinig rekening hebben gehouden met mensen die op hun oude savegame wilde doorgaan,
Lijkt er wel op. Ik wacht wel tot die save-breaking bugs eruit zijn voordat ik verder ga. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28

ResuCigam

BOFH

NikkiNailz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:54:
[...]
Lijkt er wel op. Ik wacht wel tot die save-breaking bugs eruit zijn voordat ik verder ga. :|
Het schijnt voornamelijk te gebeuren bij Freighter missies dus als je die met rust laat zou je gewoon kunnen spelen. Ik zelf nog een backup van mijn saves gemaakt voor het geval dat er toch iets misgaat 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind het juist wel wat hebben om op een slechte planeet rond te lopen.
Waar ik nu ben, is er weinig wildlife omdat de rad. te hoog is (denk ik dan).

Ik heb nu eindelijk een schip gevonden met 38 slots, type B. Van de 38 slots zijn er "maar" 8 plaatsen vrij om te kunnen craften. De rest "moet" ik maken.
Is het wijs om dit schip te houden? Of kan ik die ook ergens verkopen?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
streamnl schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:12:
Ik vind het juist wel wat hebben om op een slechte planeet rond te lopen.
Waar ik nu ben, is er weinig wildlife omdat de rad. te hoog is (denk ik dan).

Ik heb nu eindelijk een schip gevonden met 38 slots, type B. Van de 38 slots zijn er "maar" 8 plaatsen vrij om te kunnen craften. De rest "moet" ik maken.
Is het wijs om dit schip te houden? Of kan ik die ook ergens verkopen?
ik zou m inruilen tegen een fikse korting. scheelt je toch al gauw miljoen of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
endechaos schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:13:
[...]

ik zou m inruilen tegen een fikse korting. scheelt je toch al gauw miljoen of meer.
Bedankt voor je reactie.
Op dit moment heb ik 105.000 unit en 1.139 Nanite.
Word ik er beter op met een ruil?

Mijn vorige schip was degene die je krijgt, type c en 15 slots waarvan 9 te gebruiken zijn voor craften.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
streamnl schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:17:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Op dit moment heb ik 105.000 unit en 1.139 Nanite.
Word ik er beter op met een ruil?

Mijn vorige schip was degene die je krijgt, type c en 15 slots waarvan 9 te gebruiken zijn voor craften.
In principe kan je elk schip wat je in een space station of trade post tegen komt kopen. Je kan ook je huidige ship inruilen en zo korting krijgen op de aankoop. Het lijkt niet uit te maken of je alle slots beschikbaar hebt of dat de slots nog gerepareerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wederom bedankt. Dit schip kan niet eens schieten, dus voor de zekerheid toch maar een handmatige savepoint gemaakt/gedaan voordat ik vertrek. Ik ken mijn geluk ;)
Ben benieuwd waarvoor ik hem kan ruilen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:51
Gisterenochtend 6 miljoen en een enkele C fighter en nu 3 S fighters, een S explorer en een S hauler met €350 miljoen units op de bank. Zodra je de juiste blueprint hebt gevonden in een factory dan is geld verdienen iig geen challenge meer.

Bijvoorbeeld voor Organic Catalyst ga ik op spacestation staan in een prosperous system. Dan koop ik de 2 ingredienten in voor 100K en verkoop het direct voor 400K . Er zijn nog betere, maar dan heb je weer moeite om de ingrediënten overal te kopen.

Juist om het gemak zou ik het afraden om te gebruiken of in ieder geval niet te extreem als je challenge zit in het surviven en exploren. Zelf heb ik genoeg challenge aan resources vinden voor mijn mega basis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-08 13:52
Beakzz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:20:
Gisterenochtend 6 miljoen en een enkele C fighter en nu 3 S fighters, een S explorer en een S hauler met €350 miljoen units op de bank. Zodra je de juiste blueprint hebt gevonden in een factory dan is geld verdienen iig geen challenge meer.

Bijvoorbeeld voor Organic Catalyst ga ik op spacestation staan in een prosperous system. Dan koop ik de 2 ingredienten in voor 100K en verkoop het direct voor 400K . Er zijn nog betere, maar dan heb je weer moeite om de ingrediënten overal te kopen.

Juist om het gemak zou ik het afraden om te gebruiken of in ieder geval niet te extreem als je challenge zit in het surviven en exploren. Zelf heb ik genoeg challenge aan resources vinden voor mijn mega basis :)
Mijn base quests zijn bugged, daarom ben ik dit ook maar gaan doen gister...
Maar het geld verdienen is echt kansloos makkelijk op deze manier. Zelfs al heb je een blueprint van iets wat verkoopt voor 400.000 dan nog loop je binnen.

Hopelijk hebben ze mn base quest snel gefixt en kan ik weer verder.... ik zit nu namelijk al op 1 miljard credits en 4 miljard is de max haha... Vanavond maar op zoek naar een 38 slot s class fighter, dan heb ik nog wat te doen.

ik ben echt een farmer in dit spel, ik vind het super relaxed om dingen te bouwen en daarmee geld te verdienen, maar helaas kan dat niet.

Kunnen jullie die base quests gewoon doen? Ik loop vast op het moment dat ik een corrupted datafile moet restoren vanaf een remote backup location. Dat loopt dan 6 uur te restoren en daarna krijg ik elke keer dezelfde quest er voor terug. Elke keer moet ik 6 uur wachten om weer hetzelfde te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
Gisterenochtend 6 miljoen en een enkele C fighter en nu 3 S fighters, een S explorer en een S hauler met €350 miljoen units op de bank.
Is er een plek waar je die S class veel tegen komt? Heb namelijk gisteren een uur lang in een space station gestaan om een S class hauler te kopen maar zag alleen maar C t/m A class voorbij komen. Volgens mij was het wel in m'n starter galaxy..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

MeijsteR schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Is er een plek waar je die S class veel tegen komt? Heb namelijk gisteren een uur lang in een space station gestaan om een S class hauler te kopen maar zag alleen maar C t/m A class voorbij komen. Volgens mij was het wel in m'n starter galaxy..
Hiervoor moet je een economy scanner installeren en dan in rijke economy's checken. Gewoon een random space station met een waardeloze economy werkt inderdaad niet.

Bricks In Motion

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
8GUS schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:00:
[...]

Hiervoor moet je een economy scanner installeren en dan in rijke economy's checken. Gewoon een random space station met een waardeloze economy werkt inderdaad niet.
MeijsteR schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Wat hij zegt. Zelf heb ik alle 5 de schepen uit een prosperous system gehaald. Max 20 min schepen scannen op een Spacestation of port. Als er veel A's langs komen is er een goede kans dat er van hetzelfde schip een S langs komt. Langer dan 20 minuten heeft geen nut aangezien er alleen maar kopieën landen daarna.
xeromorphic schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:42:
[...]

Mijn base quests zijn bugged, daarom ben ik dit ook maar gaan doen gister...
Maar het geld verdienen is echt kansloos makkelijk op deze manier. Zelfs al heb je een blueprint van iets wat verkoopt voor 400.000 dan nog loop je binnen.

Hopelijk hebben ze mn base quest snel gefixt en kan ik weer verder.... ik zit nu namelijk al op 1 miljard credits en 4 miljard is de max haha... Vanavond maar op zoek naar een 38 slot s class fighter, dan heb ik nog wat te doen.

ik ben echt een farmer in dit spel, ik vind het super relaxed om dingen te bouwen en daarmee geld te verdienen, maar helaas kan dat niet.

Kunnen jullie die base quests gewoon doen? Ik loop vast op het moment dat ik een corrupted datafile moet restoren vanaf een remote backup location. Dat loopt dan 6 uur te restoren en daarna krijg ik elke keer dezelfde quest er voor terug. Elke keer moet ik 6 uur wachten om weer hetzelfde te doen :(
Ah dat sucks inderdaad. Zelf heb ik wel een missie dat ik terug moet naar de basecomputer, maar de waypoint staat midden in mijn freighter. Zo bij elkaar zijn er behoorlijk wat bugs.

Ook al kan ik het niet laten om gebruik te maken van zoveel winst per sale (we kunnen dit niet eens een exploit noemen aangezien het vraag en aanbod is) had het leuker geweest als de andere dingen wat meer geld op leverden en wat we nu doen aardig wat minder. Zeker toen ik gisteren ontdekte dat je ook van spacestations kan switchen met de teleport en dat je Hauler gewoon netjes mee verhuist en je dus ook geen last hebt van flooded markets. Je gaat je af vragen waarom die traders nog de moeite nemen om rond te vliegen dan :+

Naja dit is mijn eerste playtrough op normal dus misschien dat ik na alle bugfixes en een aangepast market system een keer een survival run doe voor de uitdaging.

Ben zelf op zoek naar een Nitsuero S80 (octopus achtige fighter) _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dubbelpost 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Beakzz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:26:
[...]

Ah dat sucks inderdaad. Zelf heb ik wel een missie dat ik terug moet naar de basecomputer, maar de waypoint staat midden in mijn freighter. Zo bij elkaar zijn er behoorlijk wat bugs.

Ook al kan ik het niet laten om gebruik te maken van zoveel winst per sale (we kunnen dit niet eens een exploit noemen aangezien het vraag en aanbod is) had het leuker geweest als de andere dingen wat meer geld op leverden en wat we nu doen aardig wat minder. Zeker toen ik gisteren ontdekte dat je ook van spacestations kan switchen met de teleport en dat je Hauler gewoon netjes mee verhuist en je dus ook geen last hebt van flooded markets. Je gaat je af vragen waarom die traders nog de moeite nemen om rond te vliegen dan :+

Naja dit is mijn eerste playtrough op normal dus misschien dat ik na alle bugfixes en een aangepast market system een keer een survival run doe voor de uitdaging.

Ben zelf op zoek naar een Nitsuero S80 (octopus achtige fighter) _/-\o_
Geld verdienen op deze manier deden we bij de vorige patch natuurlijk ook al. Alleen was het verschil niet zo groot als nu. Daar ging het misschien om 10 miljoen winst per uur (door middel van plantjes farmen).
Ik maakte toen altijd een basis naast een blackhole om zo het crashen van de economy te omzeilen.
Dit was ook weer mijn plan na het doen van alle base quests.

Ik ben dit spel nu voor de 5e keer opnieuw aan het spelen en ik heb nog nooit het verhaal afgemaakt, misschien moet ik dat deze keer toch eens gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 07:30:
Ik heb eindelijk mijn draai wat gevonden. Ik heb ook koper gevonden maar ontdekt dat het een beetje een grindfest is. Ik heb een advanced Mining Laser blueprint gekocht maar dat is vooruit lopen op de zaken. Ik moet nog eerst voldoende koper grinden voor mijn eerste basis. Alhoewel ik sta te popelen om mijn huidige systeem te verlaten want alle planeten zijn slecht. Geen Paradise planeet dus geen plaats waar ik wil blijven.
Koper minen is wel een aardige grind ja, gelukkig is het overal te vinden. Ben al 14 systems verder en heb nog steeds geen paradise planeet ontdekt wat ik niet erg vind, maar een base bouwen word nu wel tijd voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
Hoe krijg je nu meerdere starships in je capital ship? Ik kan ze (vooralsnog) alleen maar summonen op planeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Ik had al eerder een post gemaakt over de medium refiner, maar nu voor de volledigheid ook maar even de gewone refiner opgezocht.

Bij deze:
https://www.reddit.com/r/...inery_chart_wip_update_2/
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rdeo9ke8dhc11.jpg

en voor de volledigheid ook de medium weer even:

https://www.reddit.com/r/...inery_chart_wip_update_3/

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/540zofkl1yc11.png

Voor de large refiner heb ik nog niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:09
EdwardK123 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:42:
Hoe krijg je nu meerdere starships in je capital ship? Ik kan ze (vooralsnog) alleen maar summonen op planeten.
Dat zat ik me ook al een tijd af te vragen, tot me ineens opviel dat er linksachterin al de hele tijd een starship stond wat maar niet meer wegging. Blijkbaar was m'n vondst automatisch naar m'n capital ship verplaatst op enig moment nadat ik 'm aan m'n collection had toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-06 09:19
Wat is nu de makkelijkste manier om credits te grinden, ik deed dat eerst met whispering eggs maar zo super veel leveren die nu ook weer niet op. Ik zie hier bedragen voor komen van 1 miljard credits die iemand heeft.

Hoe werkt dat? Je craft een item waar je een blueprint van hebt die gewoon veel waard is?

Verder speelt het weer lekker weg en zoals meerdere hier aangeven vind ik de grind ook lekker ontspannend werken. Ik merk alleen dat ik te snel teveel wil wat in het begin nog niet helemaal kan dus zal maar gewoon op mijn gemak de quests doorspelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Tinus_Budel op 31-07-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tinus_Budel schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:37:
Wat is nu de makkelijkste manier om credits te grinden, ik deed dat eerst met whispering eggs maar zo super veel leveren die nu ook weer niet op. Ik zie hier bedragen voor komen van 1 miljard credits die iemand heeft.

Hoe werkt dat? Je craft een item waar je een blueprint van hebt die gewoon veel waard is?
Zoiets ja. Maar dan moet je eerst die blueprint vinden. Die krijg je van Manufacturing Stations (gesloten gebouwen waarbij je de deur moet open schieten). Dan een puzzeltje doen en hopen op een goede blueprint.

Klinkt simpel, maar kan wel wat werk zijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
anboni schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:52:
[...]
Dat zat ik me ook al een tijd af te vragen, tot me ineens opviel dat er linksachterin al de hele tijd een starship stond wat maar niet meer wegging. Blijkbaar was m'n vondst automatisch naar m'n capital ship verplaatst op enig moment nadat ik 'm aan m'n collection had toegevoegd.
Hoe zit dat exact ? Is je eerste freighter nu je capital ship ? of zijn het twee verschillende schepen ? Ik ben nog maar weer net begonnen (sinds eind 2016 niet meer gespeeld) en er staan inderdaad continu schepen op de kaart (zelfs als je op een planeet staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

StarWolfer schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Hoe zit dat exact ? Is je eerste freighter nu je capital ship ? of zijn het twee verschillende schepen ? Ik ben nog maar weer net begonnen (sinds eind 2016 niet meer gespeeld) en er staan inderdaad continu schepen op de kaart (zelfs als je op een planeet staat).
Je freighter is je capital ship ja. En frigates kun je erbij kopen/verdienen om een fleet te bouwen.

Maar als je geld genoeg hebt kun je ook een nieuwe/betere freighter kopen. Heb alleen geen idee wat er dan met je oude gebeurd.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online

Ik kreeg bijvoorbeeld een blueprint voor Fusion Accelerant. Kost 1x Nitrogen Salt en 1x Organic Catalyst geloof ik. Die samen kosten bijna niks maar 1x Fusion Accelerant kun je voor ongeveer 2 mil verkopen.

Vervolgens ongeveer een uurtje in een space station gestaan en van mijn 1,5 mil ongeveer 500 mil gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door MeijsteR op 31-07-2018 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz

Verder speelt het weer lekker weg en zoals meerdere hier aangeven vind ik de grind ook lekker ontspannend werken. Ik merk alleen dat ik te snel teveel wil wat in het begin nog niet helemaal kan dus zal maar gewoon op mijn gemak de quests doorspelen.
Ja je moet gewoon een blueprint vinden die wat waard is en waarvan de resources makkelijk in te kopen zijn (tenminste in een rijk systeem). Ik kan bijvoorbeeld ook een Cryo chamber maken voor 4,2 miljoen units, maar living glass is bijna nergens te vinden dus dan heeft het ook weinig nut.

Werkvolgorde zou moeten zijn :

- directions vragen op spacestations
- alle navigatie data oppikken op de spacestations (gekleurde kubusjes of ronde zwarte schijven)
- naar de planeet gaan waar zo'n factory zit of een ander station
- je navigatiedata gebruiken in je signal booster om naar secured te zoeken
- Deur openblazen van een factory met je schip en wachten tot de sentinels niet meer zoeken
- Vraag beantwoorden in de console (3 opties) en hopelijk krijg je wat goeds. (Google weet alle antwoorden en er zijn altijd maar 1 of 2 goede antwoorden)
8GUS schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:42:
[...]

Je freighter is je capital ship ja. En frigates kun je erbij kopen/verdienen om een fleet te bouwen.

Maar als je geld genoeg hebt kun je ook een nieuwe/betere freighter kopen. Heb alleen geen idee wat er dan met je oude gebeurd.
Die ruil je in. je kan er geen 2 hebben. Had geluk de eerste keer een A class te hebben, maar als je een C krijgt kan je beter je save reloaden om een betere te krijgen anders wordt het flink bijbetalen zag ik bij een vriend van me. Nu is die gaan dupen dus dan is geld al helemaal geen probleem meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2018 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeromorphic

Een of 2 pagina's terug staat een filmpje van hoe dat in zn werk gaat.
Maar het is vrij simpel, op elke spacestation kan je 1 tot 5 navigation data items vinden (gele of blauwe kubussen en een klein zwart schijfje).
Deze kan je in je signal booster stoppen en dan moet je zoeken naar secure signals.
Hiermee vind je signal booster o.a. Suply depots, manufacturing facilities en operation centers.
De laatste de depots skip ik altijd en ik farm de centers en manufacturing facilities.
De centers geven je blueprints voor je ship en de manufacturing geeft je een blueprint voor items.

De items verschillen heel erg in waarde, maar het trucje werkt met bijna elk item.
Het komt neer op het volgende je krijgt een blueprint waarmee je items kan maken die verkopen voor 2 miljoen hiervoor heb je items nodig die je kan kopen en die kosten 500.000 om te kopen.

Vervolgens ga je van sytem naar system om die spullen te kopen en de gecrafte items te verkopen.
Hoe meer geld je erin stopt hoe sneller je kapitaal groeit.

Het grinden van de blueprints is alleen wat langdradig, ik ben daar 2 uur (af en aan) mee bezig geweest.

Ik ben begonnen met blueprints die verkochten voor 400.000 waarbij de kosten +- 200.000 waren en nu maak ik items die 2 miljoen waard zijn die 500.000 kosten om te maken. (moet wel zeggen dat het alle uitdaging uit de game haalt als je 1 miljard hebt...)

edit: ik was te laat zie ik haha... het antwoord staat ook hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:23
Beakzz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:03:
[...]

snip
- Vraag beantwoorden in de console (3 opties) en hopelijk krijg je wat goeds. (Google weet alle antwoorden en er zijn altijd maar 1 of 2 goede antwoorden)

[...]
Nooit aan gedacht zelf maar je kan bij fout antwoord ook nog gewoon load last save doen want bij uitstappen van je schip slaat ie ofcourse je game op.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EdwardK123 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:42:
Geen idee, ik zit met hetzelfde probleem... ik heb net een mooie fighter gekocht in een space station, maar ik wil mijn oude schip ook houden. Maar hoe ik ze beide aan boord van mijn freighter krijg... :?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:38
SnoeiKoei schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Geen idee, ik zit met hetzelfde probleem... ik heb net een mooie fighter gekocht in een space station, maar ik wil mijn oude schip ook houden. Maar hoe ik ze beide aan boord van mijn freighter krijg... :?
Als het goed is verschijnen die vanzelf op je freighter, wanneer je freighter een keer gewarped is. Ik heb nu in ieder geval 2 schepen op mijn freighter staan die niet kunnen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Spookelo schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:49:
[...]

Als het goed is verschijnen die vanzelf op je freighter, wanneer je freighter een keer gewarped is. Ik heb nu in ieder geval 2 schepen op mijn freighter staan die niet kunnen vliegen :)
We gaan het zien. :) Ik moet nog een heleboel uitzoeken over de freigter merk ik. Maar wel tof ding hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Thasquealer schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:43:
[...]

Nooit aan gedacht zelf maar je kan bij fout antwoord ook nog gewoon load last save doen want bij uitstappen van je schip slaat ie ofcourse je game op.
Inderdaad dat kan ook, maar op Reddit staat een thread met een voledig Google document met alle opties dus dat heeft mijn voorkeur :) Alleen als ik het denk te weten waag ik het er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-06 09:19
Beakzz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Ja je moet gewoon een blueprint vinden die wat waard is en waarvan de resources makkelijk in te kopen zijn (tenminste in een rijk systeem). Ik kan bijvoorbeeld ook een Cryo chamber maken voor 4,2 miljoen units, maar living glass is bijna nergens te vinden dus dan heeft het ook weinig nut.

Werkvolgorde zou moeten zijn :

- directions vragen op spacestations
- alle navigatie data oppikken op de spacestations (gekleurde kubusjes of ronde zwarte schijven)
- naar de planeet gaan waar zo'n factory zit of een ander station
- je navigatiedata gebruiken in je signal booster om naar secured te zoeken
- Deur openblazen van een factory met je schip en wachten tot de sentinels niet meer zoeken
Ahh oke, die factories ken ik nog wel van de vanilla game. Thanks voor de tip! en de rest die reageerde ook natuurlijk :*)
xeromorphic schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:12:
moet wel zeggen dat het alle uitdaging uit de game haalt als je 1 miljard hebt...
Snap ik, was ook niet van plan om zo ver te gaan dat ik meteen alles kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-01 23:35
Nog lui die opnieuw willen gaan beginnen?

Mijn broertje, een kameraad en ik gaan vanavond met zijn 3'en opnieuw beginnen in Co-op. Kan dus nog iemand bij, mocht iemand geïnteresseerd zijn!

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Thasquealer schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:43:
[...]
Ik gebruik dat savegame trucje ook altijd als ik klaar ben op een planeet of een spacestation: Even in- en uitstappen en dan heb ik alles opgeslagen wat ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Habbekrats_NL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:09:
Nog lui die opnieuw willen gaan beginnen?

Mijn broertje, een kameraad en ik gaan vanavond met zijn 3'en opnieuw beginnen in Co-op. Kan dus nog iemand bij, mocht iemand geïnteresseerd zijn!
Speel ook altijd met vrienden, maakt de game nog leuker.

Misschien moeten we een deel van de galaxy maar opeisen voor Tweakers _/-\o_
Verschillende stelsels naast elkaar bewonen zodat we allemaal in de buurt van elkaar zitten. Alleen elkaar vinden kan nog wel eens een probleem zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Welk platform? Heb hem net aangeschaft in de PS Store dus vanavond maar eens uitproberen op de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
RedHat schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:30:
Welk platform? Heb hem net aangeschaft in de PS Store dus vanavond maar eens uitproberen op de PS4 :)
Helaas op Xbox One!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:28:
[...]

Speel ook altijd met vrienden, maakt de game nog leuker.

Misschien moeten we een deel van de galaxy maar opeisen voor Tweakers _/-\o_
Verschillende stelsels naast elkaar bewonen zodat we allemaal in de buurt van elkaar zitten. Alleen elkaar vinden kan nog wel eens een probleem zijn :9
Moet met portals wel kunnen toch? Eventueel kan je een basis bouwen op de portal planeet waar je een teleporter in kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Lijkt me leuk om met andere te spelen op ps4. Nogmaals voeg me maar toe endechaos is mijn naam op ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
ik speel de game op ps4, voeg mij maar toe
PSN: Mooyini

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Nou ik ben ook begonnen met No Mans Sky :+

Toen ik net begon schrok ik wel een beetje, de game neemt je niet aan handje zullen we maar zeggen :) Allemaal agressieve sentinals, hele hoge radiation (maar dat zal wel voor iedereen gelijk zijn), weinig materials dus weinig bewegingsvrijheid. Maar ik ben nu zover gekomen dat ik alleen nog een hermetische afdichtding nodig heb.

Nouja, youtube is je vriend zullen we maar zeggen, je hebt dus zo'n apparaatje nodig waar je ook weer van alles nodig voor hebt. Het probleem is dat je nanobuizen nodig hebt en ik kan niets vinden wat evt zo'n ding kan maken. Ik zag op YouTube iemand ook bomen omhakken voor die nanobuizen (?) alleen op mijn planeet geen bomen dus dat gaat niet.

Koolstof heb ik wel, alleen daar kan ik alleen vloeibaar koolstof van maken. Geen nanobuizen (of ik doe wat verkeerd).

Zijn er alternatieven?

Update: het is inmiddels gelukt :) Het zit voor een beginner allemaal nog een beetje onlogisch in elkaar maar dat komt wel :) Als iemand wilt joinen dan is RooieHoed m'n PSN naam... Ben nu aan het vliegen zonder pulse motoren (geen brandstof) dus om ergens te komen duurt een eeuwigheid :+ Zo ver ik kan zien heb je ook geen fast travel, dus als je boost op is ben je eigenlijk de sjaak? Ik moet nu naar een planeet vliegen waar ik 35 minuten over doe... 35 minuten 1 knop ingedrukt houden is redelijk saai te noemen. PS4 btw

Update 2 Je kunt die rotsblokken dus kapot schieten voor brandstof en grondstoffen 8)7 Klonk niet helemaal logisch maar uiteindelijk gevonden in het handboek :)

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 31-07-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:42
Voor de mensen die hun eerste schip kwijt zijn na het vinden van een specifiek item voor de reparatie. Er staat rechtsonder een message dat je één of ander ding moet bouwen voor je tool. Volgens mij de scanner. Als je die gemaakt hebt op je tool, zie je meteen je schip weer. Er staat namelijk ook een bericht dat je je schip niet meer kunt "vinden".

Moet zeggen dat het eigenlijk wel mee valt om weer opnieuw te beginnen na al die tijd. Ben langzaam alles op aan het bouwen. Werd even een beetje zenuwachtig omdat ik op een radiactieve planeet ben en in de grotten er giftige planten zaten. Toen ik dat eenmaal door had, viel het eigenlijk wel mee. Even kijk wat je nodig hebt om jezelf in leven te houden en daar op scannen. Ging eigenlijk wel prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Warpen met de freighter zorgt er idd voor dat al je schepen ineens in je vliegende garage staan... inclusief scheepjes die je gestript en afgedankt op planeten hebt achtergelaten :') :') :') Hoe kom ik daar nou weer vanaf... Blijkbaar kun je schepen niet gewoon verkopen, alleen inruilen? Denk dat dat mijn enige optie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb nu zelf mijn eerste minibasis. Ik merk wel dat het craftingsysteem dus ook echt helemaal is omgegooid. Ten positieve, ook al moet ik het nu doen met hout in plaats van luxe gebouwen. Ik wil echter snel de missies achter mij laten en mijn eigen Paradise planet vinden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
SnoeiKoei schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:06:
Warpen met de freighter zorgt er idd voor dat al je schepen ineens in je vliegende garage staan... inclusief scheepjes die je gestript en afgedankt op planeten hebt achtergelaten :') :') :') Hoe kom ik daar nou weer vanaf... Blijkbaar kun je schepen niet gewoon verkopen, alleen inruilen? Denk dat dat mijn enige optie is?
Inruilen is dan inderdaad de enige optie, denk ik. Als je niet wil dat ze op je freighter komen moet je ze als je ze vind exchange doen in plaats van add to collection. Je kan na dat je ze gestript hebt weer terug ruilen voor je normale schip. Die wordt niet meer op je scanner getoond als je even geen eigenaar bent dus land hem naast het wrak, zodat je hem terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:27
Gisteren nog weer een anderhalf uur gespeeld. De eerste anomaly gevonden, echter toen ik die vond werd ik ook aangevallen. Heel space gevecht gehad, eindelijk dat schip afgeschoten, komt de authority om de hoek om me ook aan te vallen, terwijl ik me alleen aan het verdedigen was. Dat voelt wel behoorlijk oneerlijk. Je raakt ze ook niet kwijt als je naar de oppervlakte van een planeet gaat (was eerder wel zo volgens mij), al kun je ze daar wel makkelijker afschieten (maar daarna komen er gewoon weer nieuwe). Uiteindelijk ben ik ze kwijt geraakt door de anomaly in te gaan.

Ik werd verder naar een tradepost gestuurd voor Antimatter. Dat was wel een heel vriendelijke planeet, dus zou daar best een uitgebreide basis kunnen bouwen. Kun je deze planeet nog claimen als er een tradepost op zit? Hij was nog niet door iemand anders ontdekt. Anders zou dit wel de ideale planeet zijn voor mij nu.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
Je kan een base gaan bouwen als je op de planeet een Base Computer bouwt. Je kunt dan een stuk land claimen. Je komt in het bouw menu door op Z te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
MeijsteR schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:07:
Je kan een base gaan bouwen als je op de planeet een Base Computer bouwt. Je kunt dan een stuk land claimen. Je komt in het bouw menu door op Z te drukken.
Ik speel op de PS4, maar ik kan daar dus inderdaad gewoon een stukje land claimen. Ik zal vanavond eens kijken of dat lukt op die planeet. Het was een mooie grote vriendelijke planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ik ben gisteren in een Abandoned Building geweest (degene die je vind met je Signal Booster en kiest voor "Habitat" nadat je een Navigation Data hebt geupload naar het ding)...

Het probleem is echter die Galactic terminal is niet beschikbaar. Er zit paarse troep overheen. Nu staan er op internet twee dingen:
1) je moet in dat gebouw de alien / tentakel afmaken (maar dat gaat niet, want ik kan niet schieten binnen en hem van de buitenkant ook niet snipen)
2) je moet de terminal repareren (maar ik krijg geen opties daarvoor)

Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
@StarWolfer Je moet de paarse jelly van de terminal afhalen. Je kunt dat doen door de terminal proberen te gebruiken zoals normaal en de troep die erop zit (vierkantje met icoontje erin) naar je inventory te verhuizen, of te discarden waardoor het gewoon weg is. Daarna kun je de terminal gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
YdieresiS schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:38:
@StarWolfer Je moet de paarse jelly van de terminal afhalen. Je kunt dat doen door de terminal proberen te gebruiken zoals normaal en de troep die erop zit (vierkantje met icoontje erin) naar je inventory te verhuizen, of te discarden waardoor het gewoon weg is. Daarna kun je de terminal gewoon gebruiken.
Ok dank je, dan zal het echt een bugje zijn, want ik kon het ding niet gebruiken. Precies dat stond op Internet onder wat ik noemde "repareren". Ik krijg het menu om dit troep er af te halen niet, en vroeg me af of dat kwam omdat ik eerst een deel in de tutorial / het verhaal moet triggeren ofzo... maar niet dus.

Of kun je het ook doen door er naast te gaan staan en direct naar je transfer menu te gaan, zonder de terminal aan te klikken ?

[ Voor 8% gewijzigd door StarWolfer op 01-08-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Je moet de terminal voor zo ver ik weet wel gebruiken. Dat lukt bij mij tot nu toe altijd. Het werkt op dezelfde manier als die damaged stash containers (die groene containers), waarbij je de roest moet verwijderen voordat je erin kan zoeken. Anders zal het inderdaad een bug zijn, zo had ik gisteren een aantal van die containers die niet te openen waren, terwijl ik ze nog nooit had geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tju, dit is de eerste planeet waar het niet leuk is. In principe is is er genoeg grondstoffen maar het weer is daar zo #!$!%@

Overdag ± 19 graden, niets mis mee. Maar om de 3 minuten een storm waardoor het +100 graden wordt. En als het donker is, is het rond de - 50. }:|

Blijft ene leuk spel. Tot nu toe nog maar 1 warp gebruikt. Ik ga zo maar een andere gebruiken en kijken of ik wat meer kan bouwen. Ik zie in de filmpjes hele mooie gebouwen en ik zit nog maar met de houten planken te sjouwen :+

Edit: En ik ga zo maar eens wat serieuze geld proberen te maken. Ik hang nog steeds rond de 500.000

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 01-08-2018 11:28 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik ben de missie kwijt waarmee je een freightship krijgt denk ik.
Ik was onderweg naar een planeet tot ik melding kreeg dat piraten een freighter aanvielen, ging met m'n starter ship in de aanval om vervolgens met de staart tussen de benen er vandoor te gaan.
Nu weer een aantal uur verder maar nog steeds geen herkansing gekregen.
Zal deze missie nog weer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
Gummiebeer schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:56:
Ik was onderweg naar een planeet tot ik melding kreeg dat piraten een freighter aanvielen, ging met m'n starter ship in de aanval om vervolgens met de staart tussen de benen er vandoor te gaan.
Ik heb bijna hetzelfde. Ik speelde co-op met 2 vrienden. Kwam ik binnen het stelsel, was mijn kameraad al in de missie. Vervolgens werd ik overhoop geschoten door de freighter zonder dat ik zelf al een schot gelost had. Kreeg twee normale schepen achter mij aan die ik uiteindelijk verwoest had.

Mijn reputatie met de 'Gek' is daardoor verslechterd. Uiteindelijk kon ik wel de freighter boarden maar moest ik 5 miljoen lappen wat ik nog niet had. Uiteindelijk nog een stelsel verder gaan warpen, kreeg ik nog een keer de missie en weer geboard, nu moest ik alleen 13,5 miljoen lappen.

Moraal: 2x dat gevecht gehad, concurrerende reputatie met 'Gek' en geen freighter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Even een vraag, wou het spel weer oppakken.

Hoe zit het met de bases, kan je meerder bouwen (elke planeet 1)?
Zo ja, hoe makkelijk kan je van je ene base naar je andere base als je in andere universum zit?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Zelf ook weer opgepakt, was al redelijk ver met de main quests (had er 80u inzitten), en nu die quests zo goed als afgerond.
spoiler: daarover
twijfel nog tussen reset of naar het centrum doorreizen. Reset naar een "groene" galaxy en dan naar centrum is waar ik naar neig. Weet nog niet wat er bij het centrum gebeurd, dus die spoilers ontwijk ik nog even :).

Na m'n oude basis weer terug te hebben wel even bezig geweest met materialen opnieuw opruimen, had 8 containers vol met van alles wat, en daardoor nu heel veel ferrite dust 8)7
Maar nu alles weer op orde, alleen nog wat recipes terug zien te krijgen :).
Desutoroiya schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:04:
Even een vraag, wou het spel weer oppakken.

Hoe zit het met de bases, kan je meerder bouwen (elke planeet 1)?
Zo ja, hoe makkelijk kan je van je ene base naar je andere base als je in andere universum zit?
Met de update kan je inderdaad meerdere bases bouwen. Je kan een portal maken op iedere basis, dan kan je vanaf die portal makkelijk naar andere locaties.
Een dergelijke portal vind je ook op ieder space station, dus kan je even naar je basis en terug hoppen om wat spullen te halen bijvoorbeeld.

[ Voor 35% gewijzigd door Urithar op 01-08-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Urithar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Met de update kan je inderdaad meerdere bases bouwen. Je kan een portal maken op iedere basis, dan kan je vanaf die portal makkelijk naar andere locaties.
Een dergelijke portal vind je ook op ieder space station, dus kan je even naar je basis en terug hoppen om wat spullen te halen bijvoorbeeld.
Kijk, dat is wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Oh zeker. Ik had de eerste keer een A class dus die heb ik aangenomen, maar ben nu flink aan het warpen op zoek naar een mooie flora en fauna planeet om te wonen en ik heb die missie denk ik 10 x gehad (je krijgt hem natuurlijk maar 1x gratis).

Een vriend van me die de eerste keer gevlucht was aangezien hij niets van die missie af wist heeft hem een dag later ook weer gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Als je genoeg shield repair zooi bij je hebt is het ook met een start schip goed te doen. Ik zou als ik jou was een stelsel verder warpen en kijken of je daar weer een freighter ziet die aangevallen wordt (en anders weer terug). Let onder het vechten wel goed op of je geen friendly target raakt want dan keert iedereen zich tegen jou (Zoals Habbekrats beschrijft, ik vermoed dat 1 van je vrienden iets geraakt heeft dat hij niet zou moeten raken. Vandaar ook je standing omlaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Bedankt voor de antwoorden allen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

ResuCigam schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:19:
[...]

Als je genoeg shield repair zooi bij je hebt is het ook met een start schip goed te doen. Ik zou als ik jou was een stelsel verder warpen en kijken of je daar weer een freighter ziet die aangevallen wordt (en anders weer terug). Let onder het vechten wel goed op of je geen friendly target raakt want dan keert iedereen zich tegen jou (Zoals Habbekrats beschrijft, ik vermoed dat 1 van je vrienden iets geraakt heeft dat hij niet zou moeten raken. Vandaar ook je standing omlaag).
Idd. Mijn shield heb ik 2 keer bijgevuld en toen ging het wel prima. Zorg dus dat je genoeg van dat spul bij je hebt, want dat maakt het sowieso een stuk makkelijker.

Gister wel een probleem gehad dat ik 2 sentinels niet weg kreeg. De status bleef hangen zeg maar. Had missie aangenomen om een 1 of andere basis aan te vallen. Bleek vol te staan met sentinels, 2 grotere sentinel dingen en nog 1 hele grote mech. Dus daar maar snel weggegaan, maar de hele map werd ik achtervolgd door die dingen. Uiteindelijk een ruimtebasis ingegaan en toen waren ze eindelijk weg.

Andere keer zag ik een verlaten fabriek met veel van die eieren ernaast waarvan ik laatst hoorde dat die veel credits waard zijn, maar bij het pakken van die dingen (eerst open schieten) kwamen echt teveel van die rare monsters naar me toe dat ik telkens de mogelijkheid niet kreeg. Nou kan ik mn gun wel upgraden e.d. maar er spawnde er telkens een stuk of 8 zodra ik 1 ding beschoot en dat is gewoon teveel.

Valt me wel op dat het vergaren van Credits toch nog best een karwei is en dat toch wel een behoorlijke grind begint te worden. Vooral ook omdat je telkens zoveel nodig hebt om de basis door te komen. Je pak moet met vanalles bijgevuld worden, je moet je mine beam bijvullen, je vliegtuig heeft ook brandstoffen nodig en warp coils maak je ook niet zo even. En dan moet je daarnaast nog blijven upgraden en blueprints verzamelen wat ook weer veel kost elke keer. Nou was er in de originele game minder te doen, maar ik heb het idee dat ze de grind nu een stuk lastiger hebben gemaakt. Nog niet echt gevonden wat een beetje veel oplevert zonder dat je er een uur mee bezig bent. Farmen van Cobalt e.d. en die dan omzetten naar een betere stof is al wel wat maar duurt nog vrij lang elke keer (en die omzetter heeft ook weer brandstof nodig).

Iemand nog tips? Zit een beetje in een cycle dat ik alles nodig heb om het te verbeteren maar dat ik die betere stuff nodig heb om alles te verkrijgen :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Martinspire schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:32:
[...]
Iemand nog tips? Zit een beetje in een cycle dat ik alles nodig heb om het te verbeteren maar dat ik die betere stuff nodig heb om alles te verkrijgen :/
Ik ben zelf ook nog niet zo ver (net opnieuw begonnen) maar ik lees overal dat je iets verder in de game stinkend rijk kan worden zonder al te veel moeite, koop of vind een blueprint die veel oplevert bij verkoop, koop de grondstoffen in spacestations en verkoop het product met dikke winst.
zie ook:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Waar kopen jullie je blueprints? In het ruimtestation heb ik alles al gekocht wat er stond maar er komen geen nieuwe bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
endechaos schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:45:
Waar kopen jullie je blueprints? In het ruimtestation heb ik alles al gekocht wat er stond maar er komen geen nieuwe bij.
Elk spacestation heeft volgens mij weer andere upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Gister wel een probleem gehad dat ik 2 sentinels niet weg kreeg. De status bleef hangen zeg maar. Had missie aangenomen om een 1 of andere basis aan te vallen. Bleek vol te staan met sentinels, 2 grotere sentinel dingen en nog 1 hele grote mech. Dus daar maar snel weggegaan, maar de hele map werd ik achtervolgd door die dingen. Uiteindelijk een ruimtebasis ingegaan en toen waren ze eindelijk weg.

Andere keer zag ik een verlaten fabriek met veel van die eieren ernaast waarvan ik laatst hoorde dat die veel credits waard zijn, maar bij het pakken van die dingen (eerst open schieten) kwamen echt teveel van die rare monsters naar me toe dat ik telkens de mogelijkheid niet kreeg. Nou kan ik mn gun wel upgraden e.d. maar er spawnde er telkens een stuk of 8 zodra ik 1 ding beschoot en dat is gewoon teveel.
Zelf nog niet nodig gehad, maar als de sentinels achter je aan zitten kan je naar zo'n savepaal rennen om te saven en te reloaden. Volgens mij zelfs als je even in en uit je vliegtuig gaat aangezien je dan ook een restore message krijgt.

Voor de eieren is het eigenlijk heel simpel. Zet een baseding neer en zet 4 muren om de eieren heen. Dan op het dak gaan staan en een ei kapot schieten. Het kan namelijk dat er nog 1 of 2 binnen de muren spawnen. Dan spring je er in en plukken maar :+ het schijnt dat het ook zou moeten werken als je de grond onder de eieren vandaan haalt, maar bij mij spawnen ze dan nog steeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 01-08-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

De enige keer dat het bij mij mis ging met de sentinels heb ik inderdaad mijn laatste save gepakt. Ik zit nog teveel in beginners stadium voor dat soort ellende.

Op survival kom je zelfs met de main missions op planeten waar de sentinels hostile zijn, dat is wel even zweten geblazen. En dan heb je het allemaal gehaald en ga je voor de missie naar een andere planeet en wat blijkt: Daarna mag je weer terug naar die planeet met de hostile sentinels...

Ik geloof dat ik op dat moment wel wat krachttermen gebruikt heb om mijn gemoed te luchten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

streamnl schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:21:
Tju, dit is de eerste planeet waar het niet leuk is. In principe is is er genoeg grondstoffen maar het weer is daar zo #!$!%@

Overdag ± 19 graden, niets mis mee. Maar om de 3 minuten een storm waardoor het +100 graden wordt. En als het donker is, is het rond de - 50. }:|
Oh dat is nog lekker weer. Ik heb hier een planeet waar het normaal al boven de 100 graden is en om de drie minuten komt er een "extreme storm" waarbij de temperatuur stijgt tot boven de 300 :o Ik sta hier in zo'n storm te minen, 2 stappen van mijn ship vandaan, en moet om de haverklap naar binnen rennen omdat de hazard protection zo extreem snel terugloopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pk1j9lOHQ2kBUG8LiurO0FUs/full.jpg

De babbelbox vraagt zich af... hoe erg was de meest extreme planeet die jij bezocht? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-08-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 20:03
heb ik eindelijk mijn eerste factory kunnen vinden met de booster signal, maar nu kan ik nergens het icoontje vinden waar die zat.... zie van alles behalve de factory en gaf met scannen duidelijk aan factory found.

Mensen dit eerder meegemaakt? kan op internet dit niet vinden

zit nu op een extreme planeet maar bijna overal waar ik kom liggen ladingen gravity balls dus dat is dan wel mooi meegenomen :) alleen moet nu is keer goede blueprints vinden om hopelijk wat cash te genereren blijf nu rond de 1 a 2 miljoen hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Protip voor veel geld verdienen: koop op space stations 2 S-class upgrades voor de scanner van je multitool. Max upgraded krijg je ontzettend veel units voor het scannen van nieuwe flora en fauna. Land op een nieuwe planeet en vlieg een half uurtje later weer weg met miljoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
EdwardK123 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:30:
[...]

Elk spacestation heeft volgens mij weer andere upgrades!
Ik heb overal de zelfde bij die spacestation winkeltjes. Tot nu toe meer dan 30 keer een warp gemaakt en ben nog geen nieuwe blueprints tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een Paradise planet? Ik kom er net eentje tegen en hoewel de normale temperatuur prima is (graad of 13), zijn er nog steeds superheated storms waar ik voor binnen moet blijven. En zo te zien heeft dit systeem niet eens een station :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@anboni dan is het geen paradise planeet. Iig in mijn boekje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:21
Iemand een idee hoe ik aan platinum kom? Mijn frigate is kapot en die moet ik fixen met platinum.

En kan ik een schip ook gewoon voor units verkopen of kan ik alleen een schip omruilen met korting?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:02:
Protip voor veel geld verdienen: koop op space stations 2 S-class upgrades voor de scanner van je multitool. Max upgraded krijg je ontzettend veel units voor het scannen van nieuwe flora en fauna. Land op een nieuwe planeet en vlieg een half uurtje later weer weg met miljoenen.
Van wie krijg je dan zo veel geld?
Het klinkt als een missie.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Laatst online: 02-09 21:38

GeNiTaLiX

Naapje

VirgoMossel schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 06:53:
Iemand een idee hoe ik aan platinum kom? Mijn frigate is kapot en die moet ik fixen met platinum.

En kan ik een schip ook gewoon voor units verkopen of kan ik alleen een schip omruilen met korting?
Astroīden mijnen voor goud, zilver en platinum (plutonium?) door er op te schieten met je schip

Alleen inruilen dacht ik. Zodra je warpt met je frigat zijn al je schepen ook weer terug, tenzij ingeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Laatst online: 02-09 21:38

GeNiTaLiX

Naapje

streamnl schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 07:01:
[...]

Van wie krijg je dan zo veel geld?
Het klinkt als een missie.
Daarvoor heb je nanites nodig. ~425. Door objecten te scannen en planeten te bezoeken kun je je bevindingen via het menu uploaden. Dit geldt niet alleen voor planeten, maar ook voor alle flora en fauna. Door op de flora en fauna knop je actietoets ingedrukt te houden kun je meteen alles uploaden en door op het pijltje onder de planeten de knop ingedrukt te houden kun je dat hier doen.

Daarnaast heb je snel genoeg nanites Al je de eerste missielijn volgt. Ook op de stations zitten er her en der soms wat nanites verstopt. Al met al kun je zonder al te veel moeite in het begin 900 nanites Halen. Daarna kun je ook missies voor de Quest givers in de stations gaan doen. Het is handig om even te onthouden welke planeten je tegen bent gekomen. Vaak hoef jij enkel een foto te maken of wat dingen te scannen.

Tip: maak iets later ( zodra je je blauwdruk analyzer hebt en een keer gewarpt hebt ) een portal in je badid. Nu kun je niet alleen vanaf de stations warpen maar ook nog eens terug. Zodra je er meerdere hebt kun je snel missies binnen harken.

[ Voor 0% gewijzigd door GeNiTaLiX op 02-08-2018 07:37 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
deze werkt inderdaad goed kan het aanraden! zag dit op een youtube video krijg nu soms alleen al 50k aan geld voor een eenvoudige scan laagste wat ik heb gezien is 16k. En dan heb ik er nog maar 1 me multitool zit vol :P wist niet dat je er 2 kon doen dus maar even door sparen zo te lezen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Gisteren eindelijk opnieuw begonnen. Je begint inderdaad op leuke planeten (qua survival). Ben maar 1 keer dood gegaan, toen had ik het vrij snel door wat nodig was om te overleven in deze omstandigheden.

Daarna naar een planeet gegaan voor copper, bij het scannen zichtbaar waar het moet zijn, ligt er echter niks... Meer mensen dit meegemaakt?
Ondertussen een simpel base gebouwd op een andere planeet waar wel copper was. Nu bezig om mijn base groter te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:38
Desutoroiya schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 07:49:
Gisteren eindelijk opnieuw begonnen. Je begint inderdaad op leuke planeten (qua survival). Ben maar 1 keer dood gegaan, toen had ik het vrij snel door wat nodig was om te overleven in deze omstandigheden.

Daarna naar een planeet gegaan voor copper, bij het scannen zichtbaar waar het moet zijn, ligt er echter niks... Meer mensen dit meegemaakt?
Ondertussen een simpel base gebouwd op een andere planeet waar wel copper was. Nu bezig om mijn base groter te maken :D
Soort gelijks gehad. ( als newbie ) diepe gaten gemaakt om het te vinden. ligt het gewoon op de oppervlakte 100 meter +/- verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Helaas kan ik momenteel geen main quests meer doen door bugs. Vorige week bugte mijn base builder quests op het moment dat ik naar een remote terminal moest voor een backup of iets dergelijks. Deze quests krijg ik nu elke keer opnieuw.
Ik dacht toen... Laat ik dan maar de artemis quests gaan doen! Maar ook bij deze moet je op een gegeven moment iets doen met je base... dus ook die zit nu vast haha... Toen ging ik glyphs zoeken, ook bugged haha. Gekke is wel, zelfs met al die bugs speel ik het spel nog steeds en vermaak ik mezelf ook nog wel!

Gelukkig gister nog wel de atlas questchain kunnen doen en die heb ik uitgespeeld, nu maar een beetje geld aan het farmen en aan het speuren naar goede schepen voor wanneer alles gepatched is.
Ik hoop wel dat het snel gepatched is, anders ben ik bang dat ik niks meer te doen heb en stop met het spel uit verveling.
Je kan maar zoveel geld verzamelen en zoveel schepen kopen haha.
Oh ik kan natuurlijk ook nog blueprints gaan verzamelen!

Hebben jullie verder nog tips wat ik kan doen zonder basis of quests?
(buiten het verzamelen van blueprints, ships, nanites en units )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Arunia schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 00:43:
@anboni dan is het geen paradise planeet. Iig in mijn boekje niet.
Tja, wat jouw boekje ervan zegt is niet zo interessant natuurlijk, als de scanner gewoon "Paradise" zegt ;)
xeromorphic schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:46:
Hebben jullie verder nog tips wat ik kan doen zonder basis of quests?
(buiten het verzamelen van blueprints, ships, nanites en units )
Galactic core bezoeken? O-)

[ Voor 34% gewijzigd door anboni op 02-08-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
anboni schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

Tja, wat jouw boekje ervan zegt is niet zo interessant natuurlijk, als de scanner gewoon "Paradise" zegt ;)

[...]

Galactic core bezoeken? O-)
Ik heb daar wel aan gedacht, maar het is wel makkelijker te doen als je met glyphs in de buurt kan komen. Ik moet nu nog 70.000 of 700.000 LY (weet het niet meer uit mn hoofd) en dat duurt nogal lang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FidoDido schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 07:46:
[...]

deze werkt inderdaad goed kan het aanraden! zag dit op een youtube video krijg nu soms alleen al 50k aan geld voor een eenvoudige scan laagste wat ik heb gezien is 16k. En dan heb ik er nog maar 1 me multitool zit vol :P wist niet dat je er 2 kon doen dus maar even door sparen zo te lezen:)
Met een tweede upgrade erbij gaat het nog véél harder :D Upgrades voor hetzelfde moduletype plaats je overigens het best tegen elkaar aan, dan komt er een gekleurd kadertje omheen en versterken ze elkaar.
Was voor mij overigens ook even zoeken maar uiteindelijk vond ik in een space station een multitool met heel veel slots.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-08-2018 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
SnoeiKoei schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:12:
[...]

Met een tweede upgrade erbij gaat het nog véél harder :D Upgrades voor hetzelfde moduletype plaats je overigens het best tegen elkaar aan, dan komt er een gekleurd kadertje omheen en versterken ze elkaar.
Dat is ook een nuttige tip! want er zit nu van alles anders omheen, er is gewoonweg zoveel te leren en te onthouden met dit spel. Na 10 uur spelen heb ik het gevoel de helft nog niet te weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:23
[...]

Idd. Mijn shield heb ik 2 keer bijgevuld en toen ging het wel prima. Zorg dus dat je genoeg van dat spul bij je hebt, want dat maakt het sowieso een stuk makkelijker.

Valt me wel op dat het vergaren van Credits toch nog best een karwei is en dat toch wel een behoorlijke grind begint te worden. Vooral ook omdat je telkens zoveel nodig hebt om de basis door te komen. Je pak moet met vanalles bijgevuld worden, je moet je mine beam bijvullen, je vliegtuig heeft ook brandstoffen nodig en warp coils maak je ook niet zo even. En dan moet je daarnaast nog blijven upgraden en blueprints verzamelen wat ook weer veel kost elke keer. Nou was er in de originele game minder te doen, maar ik heb het idee dat ze de grind nu een stuk lastiger hebben gemaakt. Nog niet echt gevonden wat een beetje veel oplevert zonder dat je er een uur mee bezig bent. Farmen van Cobalt e.d. en die dan omzetten naar een betere stof is al wel wat maar duurt nog vrij lang elke keer (en die omzetter heeft ook weer brandstof nodig).

Nog even over je Ei tactic.
Als je een ei pakt en die creeps komen uit de grond, gebruik je jetpack om op het gebouw in de buurt te springen.
Die creeps kunnen niet klimmen/springen en je staat dus veilig. Wacht heel even en die beesten gaan de grond weer in.
Rinse and repeat :)

Edit:
Nog even een toevoeging voor mensen die veel units willen verdienen.
Zoek naar factories met gesloten deuren die je open moet knallen. Hier zijn vaak goede blueprints te vinden.
Vind je bijvoorbeeld een blueprint voor een cryo-pump, dan kan je deze meestal op spacestations (in wealthy omgevingen) samenstellen. Je spendeert een beetje geld voor de onderdelen en verkoopt de pump dan met grote winst, rinse and repeat.

Ook nog een kleine tip voor als je snel een nieuw spaceship wil.
Zoek naar distress beacons (pak navigatie gegevens op in een spacestation en gebruik een zender op een planeet).
Als je een crashed ship vind, repareer alleen de trust en power om dat ding de lucht in te krijgen.
Ga naar een spacestation in de buurt en praat met een npc met een spaceship.
Ruil je kapotte schip, meestal hoef je maar een klein beetje bij te leggen en je hebt opeens een compleet gerepareerd schip :)

Deze info is ook terug te vinden op Youtube, worden veel video's over gemaakt die het waarschijnlijk iets duidelijker uitleggen :+

[ Voor 18% gewijzigd door FlyingGameGuy op 02-08-2018 09:32 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

En hier nog een tip. Als je vrij vlot vrij veel cash wil verdienen, probeer je scanning visor te upgraden met S-class modules. Er zijn er namelijk die het scannen van creatures heel erg lucraftief maakt. 2 tot 3 ton aan credits.... PER CREATURE!

Just saying :)

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

8GUS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:47:
En hier nog een tip. Als je vrij vlot vrij veel cash wil verdienen, probeer je scanning visor te upgraden met S-class modules. Er zijn er namelijk die het scannen van creatures heel erg lucraftief maakt. 2 tot 3 ton aan credits.... PER CREATURE!

Just saying :)
Oh echt?
SnoeiKoei schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:12:
[...]

Was voor mij overigens ook even zoeken maar uiteindelijk vond ik in een space station een multitool met heel veel slots.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Haha, gelukkig wel! Volgens mij is er ineens weer een stuk meer interesse in NMS sinds Next. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
anboni schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

Dat is inderdaad waar. Was het even vergeten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patch 1.53, onder andere met een fix voor de freighter expeditions die de save games vernaggelden.
Hello everyone,

We are continuing to focus on safely addressing the highest priority issues reported by the community. As always, thank you for playing the game and taking the time to report any issues you encounter!

We have now released update 1.53 to PC, which includes the fixes detailed below. We’ll be rolling out these fixes to other platforms as soon as possible.

Bug fixes:

Fix to restore savegames for players affected by a specific issue with freighter expeditions
Fix for an occasional white screen crash during loading
Fix for frigates not reporting their damaged state correctly
Fix for an issue that could block players in the “fuel the warp drive” stage of the tutorial
Fix for repairing broken ship slots in Creative Mode
Improvements to exocraft laser damage
Improvements for animations while turning, jetpacking, and standing on objects
Memory optimisations to improve stability
Preventative fix for potential stability issue with mission handling

If you experience any issues, let us know by submitting a bug report.

Thank you,

Hello Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
SnoeiKoei schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:07:
Patch 1.53, onder andere met een fix voor de freighter expeditions die de save games vernaggelden.

[...]
Ik zou de To Do lijst van Hello Games wel eens willen zien. Gewoon om te zien of ze de bugs die ik ervaar wel op de radar hebben voor de korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
xeromorphic schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:14:
[...]

Ik zou de To Do lijst van Hello Games wel eens willen zien. Gewoon om te zien of ze de bugs die ik ervaar wel op de radar hebben voor de korte termijn.
Op welk platform speel je?

Op xbox lijken de bounty hunter missies ook bugged. Als ik er een uit de lucht knal krijg ik regelmatig de credits niet toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:37

GrimScythe

Game Addict

Even een vraagje, ik speel met een vriend samen en ineens nadat hij naar een ander system was gegaan spawn ik ipv in het space station in system waar ik zat buiten het space station in het system waar hij is. (dag later nadat ik opnieuw inlog)

Het vervelende is nu dat ik dus niet naar mijn base terug kan want ik was net begonnen en had zojuist pas de blueprint analyzer gebouwd.
Ik heb dus ook geen hyperdrive op mijn ship.

Is hier iets aan te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door GrimScythe op 02-08-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
DeLyon schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Op welk platform speel je?

Op xbox lijken de bounty hunter missies ook bugged. Als ik er een uit de lucht knal krijg ik regelmatig de credits niet toegewezen.
Ik heb de game op PS4 en PC, maar speel vrijwel exclusief op de PS4 omdat mijn pc het vermogen van een oude pizzadoos heeft :)

edit:
GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:25:
Even een vraagje, ik speel met een vriend samen en ineens nadat hij naar een ander system was gegaan spawn ik ipv in het space station in system waar ik zat buiten het space station in het system waar hij is. (dag later nadat ik opnieuw inlog)

Het vervelende is nu dat ik dus niet naar mijn base terug kan want ik was net begonnen en had zojuist pas de blueprint analyzer gebouwd.
Ik heb dus ook geen hyperdrive op mijn ship.

Is hier iets aan te doen?
Vanuit de spacestation kan je naar je basis teleporten.

[ Voor 43% gewijzigd door xeromorphic op 02-08-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:37

GrimScythe

Game Addict

xeromorphic schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:26:
[...]

Ik heb de game op PS4 en PC, maar speel vrijwel exclusief op de PS4 omdat mijn pc het vermogen van een oude pizzadoos heeft :)

edit:

[...]

Vanuit de spacestation kan je naar je basis teleporten.
Ik heb dus helaas ook geen teleporter.
Ik was net op het punt dat ik mijn eerste salvaged modules was aan het zoeken om zo die blueprints te bemachtigen.
Als ik de teleporter als kon bouwen zonder blueprint dan heb ik dat gemist.
Spookelo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:31:
[...]

Ook zonder teleporter op je basis kan je daar naar toe teleporten. Je kan dan alleen niet meer van je basis weg teleporten.
Hoe kan ik dit doen?
En hoe zit het dan met het ship wat ik heb?
Op station staat zo'n ring wat een teleporter lijkt maar die geeft aan dat het netwerk offline is.

[ Voor 27% gewijzigd door GrimScythe op 02-08-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
[quote][b]GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:30:
GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Ik heb dus helaas ook geen teleporter.
Ik was net op het punt dat ik mijn eerste salvaged modules was aan het zoeken om zo die blueprints te bemachtigen.
Als ik de teleporter als kon bouwen zonder blueprint dan heb ik dat gemist.
Ook zonder teleporter op je basis kan je daar naar toe teleporten. Je kan dan alleen niet meer van je basis weg teleporten.
[...]

Hoe kan ik dit doen?
En hoe zit het dan met het ship wat ik heb?
Op station staat zo'n ring wat een teleporter lijkt maar die geeft aan dat het netwerk offline is.
Hmm... Dan kan het nog niet denk ik. Kan je niet verder met je missie in het nieuwe stelsel? Anders zal je je jouw vriend even moeten vragen terug te warpen naar jouw beginstelsel denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Spookelo op 02-08-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
Spookelo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:31:
[quote][b]GrimScythe schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

[...]

Hmm... Dan kan het nog niet denk ik. Kan je niet verder met je missie in het nieuwe stelsel? Anders zal je je jouw vriend even moeten vragen terug te warpen naar jouw beginstelsel denk ik.
Klopt, sterker nog zelfs als je je basis verwijderd kan je er nog naar toe teleporteren om een of andere reden... (of dat moet ook een bug zijn).

Ben je nog nooit op een spacestation geweest in jouw sterrenstelsel? Dat kan de reden zijn dat hij offline blijft. Je moet 1 end point hebben.
Verder teleporteert je ship overal heen (ten zij je de "stargate" gaat gebruiken, maar die zijn niet beschikbaar tot veel later in het spel).

[ Voor 17% gewijzigd door xeromorphic op 02-08-2018 10:43 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 46 Laatste