• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:28:
Ik werd überhaupt simpel van de constante meldingen. Waaronder die van de dlc. Heb die toen maar geactiveerd toen ik mijn hyperdrive volledig klaar had. Hij had 1 slot meer en verder niet echt. Ziet er wel beter uit dan de starter die ik had.

Heb hem nog steeds, maar ben nu maar eens meer aan het sparen.
Nieuw starships regel je toch met die gecrashte ships? Dat is gratis, al duurt het wel lang voor je 48 slots hebt zo. Ik ben op dit moment neutrino balls aan het farmen op een planeet met een space station op 3s puls drive afstand :P Beetje goud tussendoor pakken en je verdient al snel 0.5M per run. Vanavond (ben het nu zat) 6 runs gedaan en een kleine 3M opgehaald. Misschien dat ik inderdaad gewoon een groter schip koop, dan gaat het even wat sneller in grotere stappen, maar grote schepen zijn errug duur (net als suit upgrades na 32 slots).
Weet nog niet of ik atlas ga doen of naar The Centre ga. Denk het laatste, verwacht namelijk daarna alsnog atlas te kunnen doen en anders opnieuw beginnen.
Ik denk ook zoiets, op dit moment ga ik vooral mijn eigen weg. Heb een route naar een zwart gat en de Atlas-route. Afhankelijk van wat ik tegen kom onderweg kan ik altijd nog zien wat ik doe :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-11 07:04
Iemand die al bij het eind is die mij kan helpen?

spoiler:
Ik heb 10 atlas stations bezocht en ik kom erachter dat dat de laatste is. Ik had 10 atlas stones nodig maar had mijn eerste verkocht. Dus had ik er nog maar 9. Ik dacht dat er wel meer atlas stations en dus stenen kwamen maar die blijken te zijn verdwenen. Ook kon ik bij die ene anomaly die ik nog ben tegen gekomen (1 anomaly in ~10 warps) niet meer aan die priester vragen waar de dichtstbijzijnde atlas station is. Hij verwijst alleen nog naar black holes en resources voor mijn journey. Moet ik die waypoint lijn die normaal richting een atlas station gaat blijven volgen? Ik kan bijna 1600 lichtjaar warpen en na 5 van die warps lijkt er nog geen eind te komen aan die waypoint lijn namelijk.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
Vanavond weer bezig geweest met upgraden van mijn suit. Inmiddels qua technologie en taal ver gevorderd alleen schip en multitool hebben nog te weinig slots. Door de weeks kan ik maar 2 uur spelen ofzo, dus hard gaat het niet. Elke sessie start ik nu net bepaald doel voor ogen :)

Nu op een planeet met enorme regenbuien en soort t- rexxen. Eindelijk die rode kubussen tegen gekomen die veel credits opleveren (en sentinals gelijk agressief maakt).

Vraag me af hoeveel variatie ik verder ga tegen komen, want verhalen die ik hier lees komen bekend voor. Inmiddels sla ik dingen zoals ruines maar over en ga ik alleen voor upgrades :)

Stadia / PSN : whenheco

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
Net nog even emril lopen farmen.. nu ben ik t wel beu voor vandaag :p

Het enige wat mij tot nu toe tegen valt is het feit dat je helemaal niks terug krijgt voor je oude schip als je een nieuwe koopt. Lijkt mij wel logisch als je een deel credits zou krijgen eigenlijk.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Rubman
  • Laatst online: 10:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb in het begin de fout/keuze (geen idee wat er gebeurde) gemaakt om de atlas te weigeren. Hoe kan ik die alsnog starten want heb geen blueprint en wat betreft anomaly kom ik ook niet echt wat tegen. Inmiddels wel mijn wrap drive gemaakt en eerste sprong gedaan.

Kan ik alsnog atlas opstarten of ben ik al gestart of zal het dan een hele nieuwe run moeten zijn?

Verder vermaak ik mij uitstekend met het spel en ben nog niet uitgekeken op het repetitieve ervan. Al zit ik wel met dat hele atlas gebeuren in mijn maag.
offtopic:
De mods beginnen ook binnen te druppelen zag ik op nexus en de nmsmods site.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ben even kwijt bij welke, maar je kan deze starten bij of metalen bal links op de foto of bij dat andere ding helemaal rechts op de foto. Ik dacht de linker.

Afbeeldingslocatie: http://www.carlsguides.com/nomanssky/pictures/beacons-towers/xcrashed-ship.jpg.pagespeed.ic.6J-PZHMOCk.jpg

Volgens mij kom je ze beide tegen bij crashed ships.

[ Voor 9% gewijzigd door Mick1990 op 17-08-2016 23:02 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-11 08:27
Rubman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:50:
Ik heb in het begin de fout/keuze (geen idee wat er gebeurde) gemaakt om de atlas te weigeren. Hoe kan ik die alsnog starten want heb geen blueprint en wat betreft anomaly kom ik ook niet echt wat tegen. Inmiddels wel mijn wrap drive gemaakt en eerste sprong gedaan.

Kan ik alsnog atlas opstarten of ben ik al gestart of zal het dan een hele nieuwe run moeten zijn?

Verder vermaak ik mij uitstekend met het spel en ben nog niet uitgekeken op het repetitieve ervan. Al zit ik wel met dat hele atlas gebeuren in mijn maag.
offtopic:
Gewoon lekker doorspelen en blijven warpen, warp je vanzelf een Atlas station binnen of een space anomaly waar ze je de route naar een Atlas station geven. In dit spel kan je eigenlijk niks missen, alles komt in een soort loop steeds weer voorbij.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:08
Sebastiaannn schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:02:
[...]
Gewoon lekker doorspelen en blijven warpen, warp je vanzelf een Atlas station binnen of een space anomaly waar ze je de route naar een Atlas station geven. In dit spel kan je eigenlijk niks missen, alles komt in een soort loop steeds weer voorbij.
ha tnx hier was ik ook naar op zoek....heb het hele atlas keuze/gebeuren gemist in het begin.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Rubman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:50:
offtopic:
Awesome. No random sentinels mod. Alleen nog wanneer je een deur sloopt of verboden dingen pakt.
Zit erg te twijfelen om die te installeren.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Eindelijk mn 48 slotter binnen. Ook mn suit op iets van 30 inmiddels, maar ben wel blut. Heb chrysite nodig om mn warpdrive te fixen, maar kan het even nergens vinden...

Zodra ik dat heb gevonden ga ik maar eens verder met de atlasmissies!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11 11:52

Madstorm

Derping all the way!

Iemand hier de nieuwe driver van Nvidia al geprobeerd?
Ik heb altijd gewoon lekker kunnen spelen (GTX1080), maar nadat ik de driver update geïnstalleerd heb krijg ik om de 3 seconden frame drops naar de 1 - 10 fps.
Normaal draait deze rond de 100 - 130.

Beetje jammer weer, denk je dat een update van een driver (specifiek voor oa No Man's Sky) het alleen maar beter maakt, vern**kt deze het weer :(

I'm an Ironman!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:02:
[...]

Groot gelijk dat iemand een opsomming heeft gemaakt van alle tekortkomingen. Mensen kunnen hier wel roepen dat er genoeg gezeurd is over deze game, maar de gigantische waslijst aan ontbrekende zaken is simpelweg te beschamend om snel weer te vergeten.

Mensen hebben alle redenen om boos te zijn. En om een refund aan te vragen.
Dat wordt echt niet zo maar vergeten hoor, maar je komt er als ontwikkelaar wel mee weg blijkbaar. Dat er een hype was wist ik al, maar ik had niet verwacht dat veel mensen zo makkelijk een hele reeks leugens voor lief nemen en het wijten aan een klein team. Een klein team dat wel de hoofdprijs vraagt voor zijn game en het hele marketingsapparaat van Sony mee heeft, maar dat maakt ze nog niet minder schattig blijkbaar.

Ook ik had moeite om de game niet gelijk te kopen,maar ik bleef maar twijfelen en het voelde gewoon niet lekker dus toen heb ik mijn favo reviewer op YT afgewacht en die heeft alleen maar bevestigd wat ik al dacht. Als je zijn humor kan handelen dan zit er best een goede review in :+

YouTube: No Mans Sky Part #2 - Worthabuy?

Deze is ook weer mooi trouwens zoals bij elk schandaal :

YouTube: SHOCKING Interview with Sean Murray [No Man's Sky]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sean Murray is de Walter Keane van de game industrie. (wil te graag in de aandacht zijn en neemt een loopje met mensen om daar te komen, hij geeft in elk interview nl het antwoord wat je graag wil horen, en nooit "Nee dat zit er niet in en gaat er niet in komen")

Selling a fractal as if it`s a game. (is ook procedureel gegenereerd, en ook erg repetitief, en ook erg "goedkoop" te maken)

Blij dat ik niet in de verleiding ben gekomen wat dat betreft. (hoewel ik daar ook dichtbij zat)

Ik denk nu zelfs dat ik hem niet zou willen hebben voor 5 euro. Het komt echt over alsof het een mobile gratis game is waarin je ingame dingen met echt geld moet kopen om door te spelen, maar dat zo`n geldtroggel game dus voor 60 euro is neergezet.

[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 18-08-2016 02:07 ]

How do you save a random generator ?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als er iets een hype is, dan is het wel NMS en Sean afkraken.

En dan hier komen en video's na komen praten alsof het je eigen mening is.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 07:16:
Als er iets een hype is, dan is het wel NMS en Sean afkraken.

En dan hier komen en video's na komen praten alsof het je eigen mening is.
Dit dus inderdaad :) leuk dat je het niet leuk vind inderdaad en het er niet mee eens bent maar omdat dat maar te blijven verkondigen dat begint ook een ding te worden, je vind het leuk je vind het niet leuk of je vind het ruk dat hij dingen belooft heeft die er niet in zitten maar get over it.

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:03

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

WeAreLegion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 07:41:
[...]

Dit dus inderdaad :) leuk dat je het niet leuk vind inderdaad en het er niet mee eens bent maar omdat dat maar te blijven verkondigen dat begint ook een ding te worden, je vind het leuk je vind het niet leuk of je vind het ruk dat hij dingen belooft heeft die er niet in zitten maar get over it.
Misschien een beetje gek verwoord, maar het lijkt me een goed idee om dit draadje over de daadwerkelijke inhoud van het spel te laten gaan in plaats van eindeloos doormekkeren over Sean.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• WeAreLegion
  • Niet online
Tormbo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 07:43:
[...]

Misschien een beetje gek verwoord, maar het lijkt me een goed idee om dit draadje over de daadwerkelijke inhoud van het spel te laten gaan in plaats van eindeloos doormekkeren over Sean.
Jups vind ik dus ook ;) en ben net wakker :P

• Rubman
  • Laatst online: 10:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

enchion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 02:03:
Sean Murray is de Walter Keane van de game industrie. (wil te graag in de aandacht zijn en neemt een loopje met mensen om daar te komen, hij geeft in elk interview nl het antwoord wat je graag wil horen, en nooit "Nee dat zit er niet in en gaat er niet in komen")

Selling a fractal as if it`s a game. (is ook procedureel gegenereerd, en ook erg repetitief, en ook erg "goedkoop" te maken)

Blij dat ik niet in de verleiding ben gekomen wat dat betreft. (hoewel ik daar ook dichtbij zat)

Ik denk nu zelfs dat ik hem niet zou willen hebben voor 5 euro. Het komt echt over alsof het een mobile gratis game is waarin je ingame dingen met echt geld moet kopen om door te spelen, maar dat zo`n geldtroggel game dus voor 60 euro is neergezet.
Het heeft werkelijk niks met een fractal te maken behalve het procedureel gegenereerde aspect.
Wat denk je van überhaupt alle graphic die gemaakt worden plus verhaallijn.

De vergelijking met een mobiele click game slaat helemaal kant noch wal, je betaald gier eenmalig geld en krijgt de game (toegegeven in het begin met flink grote bugs op de PC, die inmiddels redelijk zijn opgelost)
Je betaald nergens voor meer vooruitgang of extra infame items om vooruit te komen en heeft dus werkelijk niks met een mobiele click game te maken.

Kijk eens een stream van de game om te zien dat dat niet zo is.

Wil niet zeggen dat het spel de 60 euro bij launch rechtvaardigd, maar heb er al best wat tijd in zitten en gaat ook nog veel mee tijd ij komen te zitten.

Met de mods die ongetwijfeld nog meer uit gaan komen, kan het echt een hele hoge replay waarde krijgen. Kijk bijvoorbeeld naar Skyrim wat nu een complete overhaul heeft door mods en nog steeds wordt gespeeld.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:56
Gisteren de game ook maar eens geinstalleerd op de PC en opnieuw begonnen. Omdat ik nu wist hoe het belangrijkste deel van het spel werkt kon ik veel sneller op gang komen en vloog ik binnen de korste keren rondjes rond de planeet.

Nu wil ik eigenlijk verder met deze save game, ook op mijn laptop. Maar de savegames worden niet gesynced bij de GOG.com versie of wel? Zo nee, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn save op de PC gesync'd wordt met de laptop? Handmatig save files kopieren?

• WeAreLegion
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:11:
Gisteren de game ook maar eens geinstalleerd op de PC en opnieuw begonnen. Omdat ik nu wist hoe het belangrijkste deel van het spel werkt kon ik veel sneller op gang komen en vloog ik binnen de korste keren rondjes rond de planeet.

Nu wil ik eigenlijk verder met deze save game, ook op mijn laptop. Maar de savegames worden niet gesynced bij de GOG.com versie of wel? Zo nee, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn save op de PC gesync'd wordt met de laptop? Handmatig save files kopieren?
Weet niet meer of dat Galaxy ook een cloud save heeft maar zo niet dan even op een stick zetten en kopieren, of via dropbox/onedrive of iets dergelijks.

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-10 08:02
Arunia schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:54:
Net even alles geloot uit de gecrashte ship waar ik zo lang naartoe heb moeten vliegen.
Vlieg ik hierna iets verder door, kom ik ineens weer uit waar ik ooit begonnen was op die planeet. Ofwel, lijkt het erop dat de markeer gewoon totaal de verkeerde kant op stond. Ligt het nu aan mij en vergis ik me gewoon gigantisch?

Ook net met opstijgen kwam ik meteen in de ruimte terecht. Denk dat ik de thrusters te lang aan had staan.
Hahaha, dat had ik ook. Op een gegeven moment zo'n scan gedaan en toen kreeg ik zo'n icoontje van een gecrasht ship. Superlang vliegen en kwam uiteindelijk bij de locatie uit waar ik was begonnen 8)7 (de berg goud die ik daar had gemined zag er in ieder geval precies zo uit als toen ik hem achter liet)

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 21:52

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Inmiddels een uur of 15 in de game zitten. Naast wat enkele crashes waardoor ik af en toe een lading goud kwijt was vermaak ik mij prima.
Gisteren begonnen met het farmen van crashed ships, moest daarvoor wel terug naar een Gek stelsel. Na kwartiertje in de Galactic map kwam ik eindelijk de zijweg terug naar stelsel OzzieMann A00006 tegen. Meteen op 1 van de 3 onontdekte planeten gedoken en vloog blijkbaar recht op een Transmission tower af, alsof het spel aanvoelde wat ik wilde gaan doen. Daar 25 crashed schepen opgevraagd en in een avondje allemaal afgegaan, ben van 16 naar 27 slots schip gegaan en heel wat items rijker geworden. Onderweg naar de crashsites ook een flink aantal droppods tegen gekomen en ook m'n exosuit van 12 slots naar 20 slots weten te upgraden.
Natuurlijk alle slots helemaal stampvol met materials dus op zoek naar een trade terminal, na 10 minuutjes dacht ik laat maar ik ga wel naar het space station in de hoop geen pirates achter me aan te krijgen. Wat denk je, ben de dampkring nog niet uit Hostile space scan detected... Ik weer terugduiken de planeet op en warempel vlieg ik op een settlement met landingdock af. Alle rotzooi verkocht en er ook nog lekker wat units aan overgehouden.
Voordeel van het salvages van crashed ships is het kunnen stapelen van Carite Sheets, heb nu een stapeltje van 30 in 1 inventory slot. Ideaal!

https://untappd.com/user/OzzBier

• Sipio
  • Niet online
Ik krijg dat stacken van spullen niet voor elkaar, krijg duidelijk de optie met x om te stacken maar als ik op iets klik dan word het alleen maar gehighlight, ik mis hoe ik daadwerkelijk iets kan verplaatsen naar een dezelfde stapel van iets.

Zoals de post hierboven, 30 sheets in één inventory slot, hoe precies?

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 16:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren eindelijk het atlas moment gekregen. Ik zal niet spoilen voor de rest maar het geeft iig wel een duidelijk doel voor te spelen. That said ben ik vanaf dat moment weer wat meer gaan exploren van planeten. Vermaak me best goed tot nu toe. Meer dan 80 woorden geleerd tot nu toe waarvan de meeste van de Korvax taal. Its van 21 of 22 slots in mijn exopak.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• WeAreLegion
  • Niet online
Sipio schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:36:
Ik krijg dat stacken van spullen niet voor elkaar, krijg duidelijk de optie met x om te stacken maar als ik op iets klik dan word het alleen maar gehighlight, ik mis hoe ik daadwerkelijk iets kan verplaatsen naar een dezelfde stapel van iets.

Als je bijvoorbeeld iets maakt wat zeg maar even 4 graviton balls nodig heb en je dissembled het weer dan krijg je daar 2 voor terug maar het spel zet die dan in een stack bij elkaar en niet los in je inventory. Zover ik weet is het niet mogelijk om dit zelf te doen (zal ongetwijfeld nog komen).

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Daarvoor moet je een single slot item eerst stackable maken. Dat kan alleen door te dismantlen.

/spuit11

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-08-2016 08:42 ]

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:30:Voordeel van het salvages van crashed ships is het kunnen stapelen van Carite Sheets, heb nu een stapeltje van 30 in 1 inventory slot. Ideaal!
Weer iets nieuw bijgeleerd!

(PS4) Gisteren tijdens de load van het spel (galaxy fly through) gecrashed en dan nog eens net nadat ik 1000+ emeril had gefarmed in één ruk. Zucht.

Ik was eigenlijk van plan mijn schepen te upgraden, maar helaas niet veel tijd gehad gisteren. Uiteindelijk op een lege planeet terechtgekomen waar ik ineens weer iets nieuw zag om een interactie mee te doen: proteïne parels. Overal verspreid. Farming time! Maar nu weet ik ondertussen ook wel dat er meer dan genoeg sentinels op de loer liggen :p dus 2 parels farmen en dan maken dat ik weg kom. Bij puur toeval zie ik net een "handelszaak" opduiken. Daarnaartoe gegaan. Inventory leeggemaakt en dan effe vn de platformen springen en lopen naar de grot dichtbij, waar er nog een massa lagen. Sentinels bleven mij lastig vallen: paar sentinels "gemined" dan maar. En dan komen plots de Elite sentinels waar ik gisteren over aan't zagen was :D running like hell, haha :D 3 mega elite sentinels op mij afgekomen en 7-tal kleine vliegende sentinels denk ik (aan de icoontjes te zien) 8)7 wat een ervaring.

Ik dacht: op die handelspost gaat de "wanted level (5!)" wel na een tijdje omlaag, maar telkens ik van de handelsinterface naar mijn schip wou gaan stonden ze allemaal terug klaar om me neer te laseren. _/-\o_ uiteindelijk nog kunnen wegvliegen naar een plaatsje wat verder. Daar nog wat extra parels kunnen farmen, maar het leek alsof alle sentinels leken te hangen rond de handelspost, wachtende op mij. Niemand dat me toen nog lastig viel 8)

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Madstorm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 00:52:
Iemand hier de nieuwe driver van Nvidia al geprobeerd?
Ja, was niet onder de indruk, c.q. merkte geen verschil.

Heb ook de experimental branch van NMS op Steam geprobreerd. Enige verschil dat ik merk is dat met 4xAA ineens de FPS is gehalveerd. Maar grafisch nauwelijks verschil tussen NoAA,FXAA en 4xAA.

Waar ik wél verschil mee merk is de internal resolution mod. Als je die op native resolutie (1920x1080 in mijn geval) laat draaien zie je duidelijk verschil. Laat ik 'm intern op 3840x2160 draaien dan ziet het er echt strak uit, veel strakker dan met de interne AA opties. Kost je ook de helft FPS, maar dan ziet het er in ieder geval poepie-scherp uit.

• OzzieMann

OzzieMann

Sipio schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:36:

Als je van een crashed ship de technologie deconstruct dan krijg je daaruit ook vaak een Carite Sheet, als je op deze gaat staan zie je in de pop-up 1 of 100 staan. Op dat moment ben ik even snel Iron gaan farmen en heb ik een stuk of wat extra Carite Sheets gemaakt. De stack heb ik in de inventory van mijn spaceship gezet en de losse Carite Sheets heb ik in de inventory van mijn suit gemaakt. Daarna met de losse Sheets transferen naar je spaceship en dan worden ze automatisch op de stapel geplaatst. Geldt trouwens ook voor dat ijzeren kleed, even kwijt hoe dat heet.

• TgR_KILLER
Wat ik nog even niet snap. Als je een crashed ship vind maar deze niet wil hebben. Kan je er dan wel alles uit halen? Dan moet je hem eerst accepteren toch?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-11 14:29
OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:50:
[...]
Als je van een crashed ship de technologie deconstruct dan krijg je daaruit ook vaak een Carite Sheet, als je op deze gaat staan zie je in de pop-up 1 of 100 staan. Op dat moment ben ik even snel Iron gaan farmen en heb ik een stuk of wat extra Carite Sheets gemaakt. De stack heb ik in de inventory van mijn spaceship gezet en de losse Carite Sheets heb ik in de inventory van mijn suit gemaakt. Daarna met de losse Sheets transferen naar je spaceship en dan worden ze automatisch op de stapel geplaatst. Geldt trouwens ook voor dat ijzeren kleed, even kwijt hoe dat heet.
zo heb ik het ook gedaan, ideaal. Scheelt weer een aantal slots en altijd genoeg carite sheets

PSN ID: Svennie-NL

• WeAreLegion
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:57:
Wat ik nog even niet snap. Als je een crashed ship vind maar deze niet wil hebben. Kan je er dan wel alles uit halen? Dan moet je hem eerst accepteren toch?
Volgens mij kan je de losse dingen er wel gewoon uit halen :) en dan gewoon op cancel drukken. Dan heb je wel de stuff (die je over kan zetten).

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:57:
Ik had wat omegon nodig, en deed het zo:

accept nieuw schip, niks overgooien!
Alles deconstructen wat je kan.
Naar je oude schip gaan, die weer accepteren en dan alles overgooien, simple, easy, cash!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:56
WeAreLegion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Weet niet meer of dat Galaxy ook een cloud save heeft maar zo niet dan even op een stick zetten en kopieren, of via dropbox/onedrive of iets dergelijks.
hmmmm.... dat wordt dan via dropbox/onedrive inderdaad. Geen zin om elke keer met sticks te gaan lopen rommelen :P
Even batch file schrijven, die de files kopieert naar mijn dropbox of onedrive die ik kan starten nadat ik de game heb afgesloten.
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:06:
[...]

Ik had wat omegon nodig, en deed het zo:

accept nieuw schip, niks overgooien!
Alles deconstructen wat je kan.
Naar je oude schip gaan, die weer accepteren en dan alles overgooien, simple, easy, cash!
Verdwijnt je schip niet als je de nieuwe accepteert?

[ Voor 40% gewijzigd door PdeBie op 18-08-2016 09:28 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Nee volgens mij als je dat bij een crashed ship doet, staat ie op de plek waar het crashed ship stond :)

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:25

ResuCigam

BOFH

PdeBie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Nee. 8) Het blijft gewoon staan waar het stond, je bent alleen wel je marker kwijt dus zet het oude schip op een plek waar je het kan terugvinden.

[ Voor 26% gewijzigd door ResuCigam op 18-08-2016 09:29 ]

We do what we must because we can.

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Gisteravond rondgebanjerd op een planeet met relaxte sentinels. Ik moet nog 2 diersoorten, een daarvan is een vogel die ik maar niet gescand krijg.. Heeft iemand tips hoe je vogels kunt scannen? Uit de lucht knallen lukt me (nog) niet..

PSN: jannvsdvinvs

• WeAreLegion
  • Niet online
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:36:
Gisteravond rondgebanjerd op een planeet met relaxte sentinels. Ik moet nog 2 diersoorten, een daarvan is een vogel die ik maar niet gescand krijg.. Heeft iemand tips hoe je vogels kunt scannen? Uit de lucht knallen lukt me (nog) niet..
Eigenlijk werkt voor mij alleen uit de lucht knallen. Maar dan vooral met de mining tool dat werkt wel aardig.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Uit de lucht schieten met je mining laser. dat is hoe ik het elke keer doe. :+

• Svennie
ik heb al meerdere vogels gescanned in de lucht maar makkelijk is het niet, hoe dichter bij hoe sneller er gescand wordt. Een klein stukje rechtuit vliegen is dan genoeg. En ze landen een keer, dan is scannen ook makkelijk.
Cowamundo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:38:
[...]
Uit de lucht schieten met je mining laser. dat is hoe ik het elke keer doe. :+
heb ik ook een keer gedaan maar het lijk vinden was niet te doen door alle bomen die er stonden 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 18-08-2016 09:42 ]

• Ontzettende_Jan
Thanks, heb alleen nog m'n boltcaster gebruikt. Zal het vanavond eens proberen.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Zoals hierboven, idd met de mining tool uit de lucht zappen. Ik heb met 1 vogelsoort er ook veel moeite mee gehad omdat ze meer health leken te hebben dan andere soorten. Maar uiteindelijk lukt het wel, gewoon zorgen dat je er vlak onder staat. Anders haalt de beam het niet.

Ik zit momenteel op een groene planeet met rode plantage (en hittegolven), maar het leven hierop is echt mooi. Als het goed is heb ik een screenshot met 4 verschillende diersoorten die allemaal door elkaar lopen, het gros van de dieren op de planeet zijn kuddedieren. 2 verschillende diersoorten van 5+ meter hoog die er echt bovenuit steken, en een soort draakbeesten als vogels (van 1,5 - 2m). Deze vliegen ook vaak maar met z'n 2en en een stuk rustiger, die zijn dus goed in de lucht te scannen.

Helaas mis ik nog 1 diersoort op deze planeet, en waarschijnlijk zijn dat een ander soort vogels (het is de laatste reeks vraagtekens in de lijst, naast de al ontdekte vogeldraakjes). Volgens mij heeft de lijst ook een logische volgorde, als in;

Eerst de landbased dieren (ik dacht zelfs dat er eerst carnivoren en daarna herbivoren waren, meestal zijn de aggressieve dieren vooraan de lijst), daarna cave-based, daarna airborne en als laatst vissen. Op die manier kan je een beetje logisch bedenken welke diersoort je nog mist, en kan je gerichter zoeken. Ik ben op het moment alleen niet 100% zeker over dat dieren in een grot voor of na de vogels komen, maar dan kan ik even opzoeken als ik thuis ben.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Eigenlijk heb ik nog geen dieren in grotten gezien. Toegegeven, heel veel grotten heb ik nog niet echt gedaan.

Misschien eerst eens mijn multitool upgraden zodat ik wat makkelijker kan terraformen met mijn granaten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Dakoina op 18-08-2016 09:52 ]

• Grumpmeister
Dakoina schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:48:
Eigenlijk heb ik nog geen dieren in grotten gezien. Toegegeven, heel veel grotten heb ik nog niet echt gedaan.
Mijn vorige planeet had 2 diersoorten die exclusief in grotten zaten. Die zijn wel relatief makkelijk te vinden, zeker als er opeens allerlei rode puntjes tegen een bergwand / onder je staan. Een ervan was een aggressieve krab / teek, de ander was een soort van muis.

Het komt ook niet heel vaak voor, bij mij pas op 2 planeten. Meestal zijn de grotten leeg.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Hmm, nu valt mijnen eurocent :D ik dacht dat mijn scanner beesten aanduide "achter" een andere berg waarop ik wandelde.

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 13:27
Kan iemand deze vraag voor mij beantwoorden, ik kan geen informatie vinden omdat alles overrompeld wordt door dat er geen multiplayer in zit. Als iemand een planeet ontdekt heeft, en ik kom toevallig bij die planeet, krijg ik dan wel te zien dat er al iemand op is geweest? Zelfde geld natuurlijk voor planten en beesten. Krijg ik wel informatie dat deze al ontdekt zijn door iemand anders? Dat gedeelte van multiplayer vind ik eigenlijk het belangrijkste.

• WeAreLegion
  • Niet online
mrmoustache schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:00:
Kan iemand deze vraag voor mij beantwoorden, ik kan geen informatie vinden omdat alles overrompeld wordt door dat er geen multiplayer in zit. Als iemand een planeet ontdekt heeft, en ik kom toevallig bij die planeet, krijg ik dan wel te zien dat er al iemand op is geweest? Zelfde geld natuurlijk voor planten en beesten. Krijg ik wel informatie dat deze al ontdekt zijn door iemand anders? Dat gedeelte van multiplayer vind ik eigenlijk het belangrijkste.
De dieren weet ik niet zo zeker, maar de planeten worden als goed is wel aan gegeven dat ze ontdekt zijn door andere mensen al :) maar ja die kans is niet zo heel groot, ben nu denk ik wel uurtje of 50+ bezig ben nog geen planet tegen gekomen die ontdekt was al.

• Grumpmeister
Ja, je krijgt te zien dat het door iemand anders al ontdekt is, inclusief de namen, etc. Voor zover ik weet telt dit ook voor alle dieren en planten, dus het kan zijn dat je dan niks meer hoeft te scannen.

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Ik ben nu eindelijlk op een redelijk mooie planeet met groen gras en de NPC's zijn van Gek.
Ik heb al meerdere neergestorte schepen kunnen vinden maar ze zijn tot nu toe allemaal het zelfde model alleen andere kleuren wel anders dan in de andere stelsels heb nu 37slot in mijn pak 21 in mijn schip en 24 in mijn multitool.
Maar in de Grotten ligt het bezaait met een soort van kubusen niet helemaal vierkant en die dingen zijn 25K + waard en ze stacken ik had er op een gegeven moment zoveel dat ik meteen 1 miljoen kan bijschijven en geen Sentinel te zien of die er op reageerde.
Ik denk dat ik hier nog even blijf minen.
De planeet heet nu Heaven en ontdekt bij FreakGiB mocht je hem ooit vinden.

PSN: FreakGIB

• Jheroun
  • Niet online
Yup dat zie je. Dat kwam ik gisteren toevallig zelf tegen doordat een planeet die ik een naam had gegeven ineens weer de originele naam had. Kennelijk waren de online services plat toen ik heb een naam gaf en had iemand anders hem eerder wel ontdekt. Ik kon hem geen naam meer geven en ik zag de naam van een andere speler als ontdekker staan.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ik krijg stilletjes het gevoel dat de naamgeving van planeten niet als uniek afgecheckt wordt. Ik vermoed dat "Heaven" wel al vele malen zal gebruikt zijn. Als dat zo is, wel wat jammer en niet zo handig om een bepaalde planeet op te zoeken op naam (als die functie er ooit komt)

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Dakoina schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:29:
Ik krijg stilletjes het gevoel dat de naamgeving van planeten niet als uniek afgecheckt wordt. Ik vermoed dat "Heaven" wel al vele malen zal gebruikt zijn. Als dat zo is, wel wat jammer en niet zo handig om een bepaalde planeet op te zoeken op naam (als die functie er ooit komt)
Maar Heaven plus de naam van de gene die hem ontdekt heeft is wel uniek denk ik.
Misschien dat je kan zoeken op de naam van de vinder dan krijg je all zijn stelsels te zien?

PSN: FreakGIB

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

FreakGIB schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:31:[...]
Maar Heaven plus de naam van de gene die hem ontdekt heeft is wel uniek denk ik.
Misschien dat je kan zoeken op de naam van de vinder dan krijg je all zijn stelsels te zien?
Dan moet je natuurlijk wel al die info hebben :) soit, eerst kijken welke updates ze uitbrengen.

* Dakoina denkt even hardop na:
Als de devs niet willen dat we rechtstreeks zo'n planeet bezoeken, kunnen ze een extra pad laten genereren, naast het centrum en Atlas pad. Misschien wel ambetant als die planeet net aan de andere kant van de galaxy ligt :D

• WeAreLegion
  • Niet online
Denk dat de namen ook niet uniek zijn, want dat ik gewoon geen doen. Krijg je op gegeven moment ook rare namen want dan heb je alles wel gehad.

Manier hoe het nu werkt is prima :) je ziet toch dat het door iemand anders ontdekt is en daar gaat het om.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Think again

Wel, op reddit heeft iemand anders de planeet toch gevonden :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Dakoina schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:47:
[afbeelding]

Wel, op reddit heeft iemand anders de planeet toch gevonden :)
Jawel maar je ziet dus dat het door iemand anders ontdekt is wat voor naam het heeft maakt dan voor mij niet zoveel uit :)

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

De ene zegt in een zotte bui zijn telefoon nummer gebruikt te hebben als naam. Een ander iemand claimt een bitcoin key gebruikt te hebben als naam (verspreid over 3 planeten), ter waarde van 0.5_BC. Happy hunting :D

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah inderdaad las het op reddit. Ik noem een planeet alleen anders als het beetje leuke is. Ik ga gaat vannavond maar eens opzoek naar transmission towers voor crashed ships :)

• Ontzettende_Jan
Reddit. Altijd lachen daar.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Tijd voor een wedstrijdje "beste screenshot"? ;)

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 18:45
Dakoina schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:12:
Tijd voor een wedstrijdje "beste screenshot"? ;)
i'm in, misschien apart topic handiger gezien de vele reacties hier om te lezen of bestaat er al zon mega topic voor beste game screenshots?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Net een aantal van die mods van Nexus geinstalleerd. Moet zeggen dat die met de Sentinels iig werkt.
De grafische mod geeft bij mij knipperende models. Had dat zonder ook al toen ik beneden met de Steam Link zat en in een spacestation een module activeerde. Als de camera ingezoomed op een character of apparaat staat, dan knippert de hele handel.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

FreakGIB schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:27:Maar in de Grotten ligt het bezaait met een soort van kubusen niet helemaal vierkant en die dingen zijn 25K + waard en ze stacken ik had er op een gegeven moment zoveel dat ik meteen 1 miljoen kan bijschijven en geen Sentinel te zien of die er op reageerde. Ik denk dat ik hier nog even blijf minen. De planeet heet nu Heaven en ontdekt bij FreakGiB mocht je hem ooit vinden.
Vortex Cubes! Ik had er gisteren ook 20-25 :) Ook in grotten, zonder Sentinels en vlakbij een Trading Post _/-\o_

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54

Swerfer

Hmm...

lubbertkramer schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:13:
[...]

i'm in, misschien apart topic handiger gezien de vele reacties hier om te lezen of bestaat er al zon mega topic voor beste game screenshots?
Bij deze:

[Multi] No Man's Sky Screenshots

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 16:51

Fustje

Koel bewaren

Ik vermaak me tot nu toe uitstekend met deze game. En met wat ik hier de (laatste paar pages) lees, word ik alleen maar enthousiaster om vanavond NMS weer aan te slingeren. Vooral omdat ik nog geen crashed ships heb gezocht en nog altijd met m'n starter-ship speel. :P
Gisteren geëindigd op een planeet met een shitload aan vortex cubes en de sentinels reageerden er totaal niet op. Helaas wel al 2x door pirates aan gort geschoten bij het verlaten van de atmosfeer met die waardevolle cargo. :D

Ben geloof ik wel in de minderheid met m'n PS4 versie hier? Valt weinig aan te modden vrees ik?

Na openen beperkt houdbaar

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 18:45
Vanavond als ik thuis ben even wat posten :D

• madcon
Ik speel zelf ook op ps4. Wel benieuwd naar grafische verschillen, zal vanavond eens youtuben :)

Begrijp ik nu dat je in 1x gelijk naar tig gecrashte schepen kan zoeken en die 1 voor 1 af gaan? Ik weer omslachtig doen :)

Dat renamen van planeten is toch wel grappig zo, je kan er werelds grootste puzeltocht mee maken :p

Ot: hoe kan ik eenvoudig screenshots van ps4 afhalen en hier plaatsen? Zie nu alleen optie om op facebook te dumpen enzo.

[ Voor 16% gewijzigd door madcon op 18-08-2016 11:50 ]

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

pa1fw schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:41:Ben geloof ik wel in de minderheid met m'n PS4 versie hier? Valt weinig aan te modden vrees ik?
Maar nee ;) ik speel tegenwoordig bijna enkel PS4. Geen geld om weer een dikke kaart etc opnieuw te kopen.

Helaas zal modding vr de PS4 versie een utopie zijn.

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 16:51

Fustje

Koel bewaren

Dakoina schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Maar nee ;) ik speel tegenwoordig bijna enkel PS4. Geen geld om weer een dikke kaart etc opnieuw te kopen.

Helaas zal modding vr de PS4 versie een utopie zijn.
Ja dat vermoedde ik al. :)
Ik heb een game-waardige PC staan, maar sinds ik de PS4 console gekocht heb, ben ik verslaafd aan gamen op de beamer. Afgelopen maanden meer PS4 games dan PC games gekocht. En vele uren meer op de PS4. :P

Ook de bypass-chip cashing optie had ik over het hoofd gezien. Ga ik vanavond ook even proberen.

Na openen beperkt houdbaar

• OzzieMann

OzzieMann

madcon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:48:
Ik speel zelf ook op ps4. Wel benieuwd naar grafische verschillen, zal vanavond eens youtuben :)

Begrijp ik nu dat je in 1x gelijk naar tig gecrashte schepen kan zoeken en die 1 voor 1 af gaan? Ik weer omslachtig doen :)

Dat renamen van planeten is toch wel grappig zo, je kan er werelds grootste puzeltocht mee maken :p

Ot: hoe kan ik eenvoudig screenshots van ps4 afhalen en hier plaatsen? Zie nu alleen optie om op facebook te dumpen enzo.
Ja gewoon net zo lang blijven zoeken tot je elke keer dezelfde aangewezen krijgt. Denk dat je op een gemiddelde planeet zo'n 50 crashed ships kan zoeken. Wel een GEK planeet, bij de andere rassen werkt het niet. Weet ook niet of het blijft werken nadat de eerste patch uitgerold is.

Wat betreft screenshots doe ik dat altijd via twitter uploaden direct vanaf PS4. Weet ook geen andere manier zonder tussenkomst van USB stikkie.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

O.k.... https://imgur.com/gallery/xeKHfZv NSFW lol
Dat is het meest aparte dat ik tot nu toe gezien heb. Om het zo maar te zeggen.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• madcon
Lol, zie daar je schip maar onder vandaan te krijgen :D

Lijkt trouwens wel op beesten die ik zelf ook ben tegen gekomen. Mss ander hoofd of iets dergelijks, maar wel herkenbaar.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Helaas weet ik niet meer waar welke screenshot is genomen :/ nuja, ze zijn nog niet zo spectaculair en eerder in de rapte gemaakt. Nu wat meer mijn best doen :)

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

madcon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:41:
Lol, zie daar je schip maar onder vandaan te krijgen :D
En zie je schip maar eens schoon te krijgen erna :+

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
FreakGIB schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:27:

De planeet heet nu Heaven en ontdekt bij FreakGiB mocht je hem ooit vinden.
Als ze nu eens een deftige zoek/navigatie functie maken voor dit soort dingen (navigatie hebben ze al dus alleen zoekfunctie voor je bestemming).

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:33
NLxAROSA schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:45:
[...]

Als ze nu eens een deftige zoek/navigatie functie maken voor dit soort dingen (navigatie hebben ze al dus alleen zoekfunctie voor je bestemming).
Tja dat zou wel de fun er deels uithalen.
Ik ben onderweg naar de core, al een flink tijdje maar heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nou ben (of juist niet :o) dus ben maar weer overgeschakeld op planeetjes verkennen (ook uit noodzaak omdat er van alles stuk is in mijn schip :P).

Als je de mogelijkheid zou hebben om de zoeken zou krijg je snel dat er een planeet "iklignaastdecore" zijn waar je op kan inzoomen ;)

User Error -- Please Replace User

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Cowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:08:
Ok fuck my life.... kom er dus nu pas achter dat als je multi-tool en suit upgrades van het zelfde type naast elkaar plaatst je dan bonus stats krijgt! >.<
Vanochtend ff in de praktijk gebracht en wat een verschil zeg! Veel meer power in die Multi-tool. Blijft een gouden tip! :) (ondanks dat het blijkbaar ook op Front Page stond waar ik al in eeuwen niet meer naar gekeken had :o 8)7 )

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-11 16:19
Ben nu op een handelspost terecht gekomen omgeven door gifblazen. Dus het is een kwestie van oprapen en teruglopen en verkopen. De units stromen met bakken binnen nu 8)7

• mcbacon0
WTF, mijn schip kan nu 1627 lichtjaar ver jumpen. Maar elke sprong brengt mij maar 400 lichtjaar dichterbij het midden. Je moet toch op die felle witte lensflare afgaan? Heb niet zo veel zin om nog meer dan 400 jumps te doen alleen maar om bij het midden te komen.
En blackholes zijn ook kut, per jump kom ik ongeveer 1500 lichtjaar dichterbij, maar een blackhole maakt een random systeem op je schip kapot.

• TgR_KILLER
Ik heb nog steeds geen warp core dingen en kan geen antimatter maken.. zit nog steeds in mijn eerste systeem :p

• WeAreLegion
  • Niet online
mcbacon0 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:37:
WTF, mijn schip kan nu 1627 lichtjaar ver jumpen. Maar elke sprong brengt mij maar 400 lichtjaar dichterbij het midden. Je moet toch op die felle witte lensflare afgaan? Heb niet zo veel zin om nog meer dan 400 jumps te doen alleen maar om bij het midden te komen.
En blackholes zijn ook kut, per jump kom ik ongeveer 1500 lichtjaar dichterbij, maar een blackhole maakt een random systeem op je schip kapot.
Denk dat je dat beste kan zien als je het vaste path gebruikt naar de core toe (das eerste stipje in galaxy map) als je daar tot je max springt telt ie dan ook maar 400? Komt ook nog wel bij dat je niet echt in een rechte lijn springt :)

• Svennie
Start het spel net op (PS4) en krijg een update binnen (v 1.04), eens kijken of ik verschil zie

• WeAreLegion
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:58:
Start het spel net op (PS4) en krijg een update binnen (v 1.04), eens kijken of ik verschil zie
zal hem zo eens opstarten, gaat niet echt om of je verschil ziet, maar of die zovaak crashed althans dat was bij mij het geval :D

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Steam heeft mijn PC versie ook gepatched zie ik maar er staan geen patch notes bij.

• mcbacon0
WeAreLegion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Denk dat je dat beste kan zien als je het vaste path gebruikt naar de core toe (das eerste stipje in galaxy map) als je daar tot je max springt telt ie dan ook maar 400? Komt ook nog wel bij dat je niet echt in een rechte lijn springt :)
Die lijn van dat eerste stipje is maar (lineair) 500 lichtjaar, en de destination is dan maar iets meer dan 100 lichtjaar dichterbij. Die 1627 lichtjaar die ik kan springen is ook lineair, en je zou toch denken dat als ik 1600 lichtjaar richting het midden spring dat ik dan ook 1600 dichterbij ben?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Svennie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:58:
Ha was ik net op tijd met mn 48 slot schip farm :+ Dat zal vast gefixed zijn nu.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Je kan volgens mij alleen slots bijkopen voor je exoskeleton niet?
Je kan geen slots bijkopen voor je multi-tool of schip zonder een nieuwe multi-tool of nieuw schip te kopen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Svennie
WeAreLegion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:59:
[...]

zal hem zo eens opstarten, gaat niet echt om of je verschil ziet, maar of die zovaak crashed althans dat was bij mij het geval :D
ik heb het idee dat het wat soepeler loopt en ook dat ik sneller mine. Nog geen vast lopen maar speel ook nog maar een half uurtje of zo :+

EDIT:
1 wijziging (PS4), ongetwijfeld om het soepeler te laten lopen, is dat ze de omgeving op afstand tekenen zoals deze gegenereerd is en als je dichterbij komt zoals jij hem achter laat. Ik had mijn schip naast een rode boog staan (Iridium geloof ik), daar was ik speciaal voor geland en die heb ik helemaal gemined. Van dichtbij is dat nog steeds zo maar als je verder weg loopt verschijnt de boog ineens en als je dan weer terug loop verdwijnt deze weer 8)7

EDIT2:
dit laatste was prepatch ook al, niet met 1.04 geintroduceerd dus

[ Voor 40% gewijzigd door Svennie op 18-08-2016 17:08 ]

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Bosmonster schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:05:
[...]
Ha was ik net op tijd met mn 48 slot schip farm :+ Dat zal vast gefixed zijn nu.
Ik hoop het niet zeg, ik was net van plan dat vanavond eens te proberen...

• Ontzettende_Jan
Auredium schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:17:
Je kan volgens mij alleen slots bijkopen voor je exoskeleton niet?
Je kan geen slots bijkopen voor je multi-tool of schip zonder een nieuwe multi-tool of nieuw schip te kopen.
Klopt. Alleen voor je exosuit kan je plekken bijkopen. Ik zit nu op 26 volgens mij, schip nog steeds 16 slots en multitool 10.. :/

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Klopt. Alleen voor je exosuit kan je plekken bijkopen. Ik zit nu op 26 volgens mij, schip nog steeds 16 slots en multitool 10.. :/
Mijn exosuit zit op 22 ofzo. Mijn schip op 16 en mijn multitool op 14 (of 16) ( en nee, alles wat ik tegen kom is een downgrade :P )

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Yep, forums en Reddit gaan nu helemaal los over update 1.04 (600+mb voor PS4). Alleen niemand heeft nog een change log gezien, dus het blijft een mysterie wat er aangepast is. Beetje als het spel zelf hè, een groot mysterie wat je zelf mag ontrafelen :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• WeAreLegion
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

ik heb het idee dat het wat soepeler loopt en ook dat ik sneller mine. Nog geen vast lopen maar speel ook nog maar een half uurtje of zo :+

EDIT:
1 wijziging (PS4), ongetwijfeld om het soepeler te laten lopen, is dat ze de omgeving op afstand tekenen zoals deze gegenereerd is en als je dichterbij komt zoals jij hem achter laat. Ik had mijn schip naast een rode boog staan (Iridium geloof ik), daar was ik speciaal voor geland en die heb ik helemaal gemined. Van dichtbij is dat nog steeds zo maar als je verder weg loopt verschijnt de boog ineens en als je dan weer terug loop verdwijnt deze weer 8)7
Dat was al :) voor de patch was dat namelijk ook.

Maar goed heb even zitten spelen het voelt wel soepeler aan en ben ook nog niet space in gelanceerd als je wil weg vliegen. En heb ook nog geen crash gehad :) dat ging meestal vrij snel de eerste crash.

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

marijnhak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:44:
Yep, forums en Reddit gaan nu helemaal los over update 1.04 (600+mb voor PS4). Alleen niemand heeft nog een change log gezien, dus het blijft een mysterie wat er aangepast is. Beetje als het spel zelf hè, een groot mysterie wat je zelf mag ontrafelen :)
Wow, 600 MB? Bij de pc versie is het minder dan 21 MB :?

• WeAreLegion
  • Niet online
ResuCigam schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:47:
[...]

Wow, 600 MB? Bij de pc versie is het minder dan 21 MB :?
Jups 600mb, maar goed zou me niks verbazen als er een lading herschreven is want spel crashte bij mij echt heel vaak.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

marijnhak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:44:
Nouja, Sean (als we die nog mogen geloven :+ ) Gaf te kennen dat ze nu vooral bezig zijn met het pletten van bugs. Dus het zal een bugfix zijn.
Als ze ooit over een half jaartje een contentpatch gaan uitbrengen (waarvan inmiddels niet meer zeker is dat deze gratis zal zijn. :P ) dan zal Hello Games dat echt wel gaan communiceren.

• Ontzettende_Jan
Als 1.04 de crashes op de PS4 verhelpt ben ik al tevreden. Oh en misschien een gegarandeerd betere multitool en ship als je er een tegenkomt.

• OzzieMann

OzzieMann

Denk dat ik internet maar even uitzet als ik weer ga spelen wil eerst even mn schip van 26 minimaal 35 brengen.

• madcon
Hoop dat update beetje snel binnen komt en geen truukjes eruit haalt. Wil toch wel op schepenjacht vanavond.

Zo te horen geen grote grafische verandering dus.

Pagina: 1 ... 22 ... 48 Laatste