Ok fuck my life.... kom er dus nu pas achter dat als je multi-tool en suit upgrades van het zelfde type naast elkaar plaatst je dan bonus stats krijgt! >.<
daar kom ik dankzij jou nu ook pas achterCowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:08:
Ok fuck my life.... kom er dus nu pas achter dat als je multi-tool en suit upgrades van het zelfde type naast elkaar plaatst je dan bonus stats krijgt! >.<
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Say what?? Weer wat geleerd! Kan ik weer alles kapot maken en opnieuw gaan maken schijtzooi.Cowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:08:
Geen informatie beschikbaar
Hahaha dat dus... net een 28 slot multitool vol geprakt en kan ik dus weer opnieuw beginnen met mats verzamelen!Viper_4111 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Say what?? Weer wat geleerd! Kan ik weer alles kapot maken en opnieuw gaan maken schijtzooi.
Ach, het houdt je bezig
Still loving the game though!
Hier kom ik nu dus ook achtermarijnhak schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:09:
[...]
daar kom ik dankzij jou nu ook pas achter
Boullie
En ik nu ook.
Dat met die schepen salvagen? Gewoon je eigen er naast zetten als de gecrashte minder is? Kiezen voor de gecrashte als je nieuwe schip en dan weer opnieuw in het wissel menu en dan alles van die gecrashte salvagen toch? Sta nu nog naast die van gister. Kan ik er iig wat voordeel mee doen.
Was gisteren overigens niet helemaal voor niets. Heb best wel wat upgrades erbij, maar ondertussen is het geld wel een beetje op.
Dat met die schepen salvagen? Gewoon je eigen er naast zetten als de gecrashte minder is? Kiezen voor de gecrashte als je nieuwe schip en dan weer opnieuw in het wissel menu en dan alles van die gecrashte salvagen toch? Sta nu nog naast die van gister. Kan ik er iig wat voordeel mee doen.
Was gisteren overigens niet helemaal voor niets. Heb best wel wat upgrades erbij, maar ondertussen is het geld wel een beetje op.
Ik blij dat ik het spel nog niet heb kunnen kopen en wat youtube kanalen volg die het spelen. Ik wist dat al wel
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Werk trouwens met alle upgrades zo, schip, suit en multi-tool.
Wisten jullie trouwens ook al dat als je melee attack doet en je dan heel snel jet-pack gebruikt je veel sneller kan bewegen?
Wisten jullie trouwens ook al dat als je melee attack doet en je dan heel snel jet-pack gebruikt je veel sneller kan bewegen?
Ja dat is mijn voornaamste manier van transport, rennen, melee, springen en dan jetpack.
Geen informatie beschikbaar
Nou Hebben jullie ook niet soms het gevoel dat er wat dingen anders zijn dan wat je in de vroegere trailers had gezien en gehoord.
Ik wel in de recente 4 trailers werd zelfs nog duidelijk gemaakt dat je kan kiezen om als traider traveler of piraat kan spelen en dat je ook verschillende schepen hebt waar dus de een beter is voor traden de ander goed voor Space fight en weer een ander goed is in ontdekken. ?
Er is dus helemaal geen verschil in de schepen alleen de hoeveelheid opslag ruimte is verschillen en zelfs de kleinste scheepjes kunnen 48 slots hebben ?
Dan de physics in de game in de oude fimpjes had Sean het er over dat je als je het wilde kon vliegen tussen de zonnen stelsels maar niemand heeft dat nog gedaan ook dat planeten zouden draaien om de zon en manen om planeten en de planeten zelf ook zouden draaien?
Ook nikds van waar er word een Sandbox geladen waar dan een X aantal planeten en manen zijn de Zon is nep gewoon een plaatje en de manen draaien niet om de planeten er draait niks.
Kan iemand zich herinneren in een van de eerste No Man's Sky filmpjes waar je Grote Dino achtige wezen s zag rond lopen en dat ze werden opgejaagd en zelfs bomen omverliepen, ook niks van waar er is helemaal geen physics systeem in het spel meer te vinden.
kijk voor een hele lijst met wat er in zou zitten en wat er niet meer inzit eens hier.
https://www.reddit.com/r/...sold_on_heres_a_big_list/
Toch vermaak ik me nog wel in het spel maar het maakt wel een hoop duidelijk waarom bv.. de Portals die ik heb gevonden niks doen en dat grote beesten helemaal geen invloed hebben op de omgeving.
Ik wel in de recente 4 trailers werd zelfs nog duidelijk gemaakt dat je kan kiezen om als traider traveler of piraat kan spelen en dat je ook verschillende schepen hebt waar dus de een beter is voor traden de ander goed voor Space fight en weer een ander goed is in ontdekken. ?
Er is dus helemaal geen verschil in de schepen alleen de hoeveelheid opslag ruimte is verschillen en zelfs de kleinste scheepjes kunnen 48 slots hebben ?
Dan de physics in de game in de oude fimpjes had Sean het er over dat je als je het wilde kon vliegen tussen de zonnen stelsels maar niemand heeft dat nog gedaan ook dat planeten zouden draaien om de zon en manen om planeten en de planeten zelf ook zouden draaien?
Ook nikds van waar er word een Sandbox geladen waar dan een X aantal planeten en manen zijn de Zon is nep gewoon een plaatje en de manen draaien niet om de planeten er draait niks.
Kan iemand zich herinneren in een van de eerste No Man's Sky filmpjes waar je Grote Dino achtige wezen s zag rond lopen en dat ze werden opgejaagd en zelfs bomen omverliepen, ook niks van waar er is helemaal geen physics systeem in het spel meer te vinden.
kijk voor een hele lijst met wat er in zou zitten en wat er niet meer inzit eens hier.
Toch vermaak ik me nog wel in het spel maar het maakt wel een hoop duidelijk waarom bv.. de Portals die ik heb gevonden niks doen en dat grote beesten helemaal geen invloed hebben op de omgeving.
PSN: FreakGIB
Ik vind het vooral jammer dat er niks voor traders is. Ik kan mij altijd erg vermaken op veilingen of aandelen markten. Ik had hier wel meer van verwacht.
Hoe bedoel je dit?Cowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:08:
Stel ik maak een beam upgrade. Moet ik die dan perse naast het beam-slot zelf zetten? Of mag het in een willekeurig slot van de multitool?
Je kan wel middle man spelen voor winsten. Zoeken naar de 3 verschillende componenten met een ster naast, ga dan naar de schepen en koop dat spul, verkoop aan hogere prijs en zo voort.alwind schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:47:
Ik vind het vooral jammer dat er niks voor traders is. Ik kan mij altijd erg vermaken op veilingen of aandelen markten. Ik had hier wel meer van verwacht.
Ik denk dat er verschillende redenen zijn voor het niet verschijnen van bepaalde features.
- Te weinig ervaring als team, dingen bleken toch lastiger dan gedacht om te implementeren.
- Tijdslimieten, je moet het spel op een gegeven moment uitbrengen het mag geen DNF worden.
- Sony/PS4 deal - Console met beperkte hardware terwijl de versie die wordt gedraait toch dezelfde features moet hebben als de PC versie.
In dat opzicht denk ik dat Hello Games ons vooral de versie voorschotelde in de interviews e.d. pre-launch die ze wilden maken en niet de versie die ze konden maken. Alhoewel ik sommige features naderhand als patch verwacht.
- Te weinig ervaring als team, dingen bleken toch lastiger dan gedacht om te implementeren.
- Tijdslimieten, je moet het spel op een gegeven moment uitbrengen het mag geen DNF worden.
- Sony/PS4 deal - Console met beperkte hardware terwijl de versie die wordt gedraait toch dezelfde features moet hebben als de PC versie.
In dat opzicht denk ik dat Hello Games ons vooral de versie voorschotelde in de interviews e.d. pre-launch die ze wilden maken en niet de versie die ze konden maken. Alhoewel ik sommige features naderhand als patch verwacht.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Laten we hopen dat ze zo snel mogelijk de missing features implementeren. Maar grote beesten zijn er blijkbaar wel aanwezig, heb ik op meerdere screenshots gezien. Niet zo mooi als de trailer, maar ze zijn er
Klopt maar het levert niet veel op. Je verdiend het makkelijkst geld metsleepwalkerbe schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Je kan wel middle man spelen voor winsten. Zoeken naar de 3 verschillende componenten met een ster naast, ga dan naar de schepen en koop dat spul, verkoop aan hogere prijs en zo voort.
spoiler:
bypass chips craften en dan meteen verkopen. Die grondstoffen zijn makkelijk te vinden en het kost maar 10 per chip.
Ik probeer zo weinig mogelijk filmpjes te kijken zodat ik het spel niet voor mezelf spoil.TgR_KILLER schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:21:
[...]
Ik blij dat ik het spel nog niet heb kunnen kopen en wat youtube kanalen volg die het spelen. Ik wist dat al wel
Boullie
Hoeveel leverd die chip dan gemiddeld op?alwind schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
Klopt maar het levert niet veel op. Je verdiend het makkelijkst geld metspoiler:bypass chips craften en dan meteen verkopen. Die grondstoffen zijn makkelijk te vinden en het kost maar 10 per chip.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Voor geld ga ik als volgt te werk :alwind schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
Klopt maar het levert niet veel op. Je verdiend het makkelijkst geld metspoiler:bypass chips craften en dan meteen verkopen. Die grondstoffen zijn makkelijk te vinden en het kost maar 10 per chip.
- ga naar een oranje beam
- zoek naar shelters na te bypassen
- ga naar alle drop pods die je via shelter search hebt
-upgrade suit naar hoeveel je wil (ik doe 10 per sessie)
- Mine voor een vd volgende dingen :
Emeril (Em) Neutral Rare 275
Omegon (Om) Precious Very Rare 309.4
Radnox (Ra) Precious Very Rare 302.5
Murrine (Mu) Precious Very Rare 302.5
Calium (Ca) Precious Very Rare 288.8
Sell de resources die je mined hebt.
- Koop schip van ong 2 mil ( probeer nr 30 slots te aimen)
Ga op zoek naar een planeet in met Gek
- zoek oranje beam
- scan voor Transmission tower na te bypassen
- vanuit transmission tower ( op Gek planeten) kan je oneindig veel ships zoeken.
-Repeat tot je 48 slot ship hebt
Mine en cash !
Trailers als leidraad nemen ben ik vroeger ook te vaak in gestonken.FreakGIB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:45:
Nou Hebben jullie ook niet soms het gevoel dat er wat dingen anders zijn dan wat je in de vroegere trailers had gezien en gehoord.
Het verschil in schepen is inderdaad minimaal. Sommige schepen lijken langzamer op te starten / acceleratie te hebben, en sommige draaien langzamer. Ook lijkt er wat afwisseling te zijn in de hoeveelheid 'health' van een schip, maar dat kan zijn dat ik dit verkeerd gezien heb. Wel kan je als trader, explorer of piraat spelen. Piraterij is zelfs erg lucratief.
Vliegen tussen zonnestelsels lijkt inderdaad ervoor te zorgen dat er glitches / bugs voorkomen, maar volgens mij was er iemand die op reddit de berekening gedaan had. Als je manual naar een volgend zonnestelsel zou willen vliegen had dat sowieso jaren geduurd.
Ook zijn grote wezens wel aanwezig, maar vrij zeldzaam. Er komen langzaam wat images binnendruppelen, van gigantische hond/hyena's tot een t-rex achtig geval, en ook een soort van brontosaurus. Dat ze geen invloed hebben op de omgeving merk ik inderdaad ook. Op zich jammer, maar zou me niks verbazen als dit onder andere met hardware beperkingen te maken had.
Planeten schenen eerder ook (harder) te draaien en om een zon heen te gaan, maar van wat ik las hadden de QA testers er nogal moeite mee. Ik verwacht ook dat wat andere ideeën gewoonweg geschrapt zijn vanwege de testers. Bijv. een hogere hoeveelheid lege planeten, want de testers begonnen zich te vervelen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
kan je zoeken naar drop pods? Hoe doe je dat?sleepwalkerbe schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
- ga naar een oranje beam
- zoek naar shelters na te bypassen
- ga naar alle drop pods die je via shelter search hebt
-upgrade suit naar hoeveel je wil (ik doe 10 per sessie)
PSN ID: Svennie-NL
Dat staat er, de optie 'Shelter' selecteren. Vaak krijg je dan de locatie van een drop pod.Svennie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
kan je zoeken naar drop pods? Hoe doe je dat?
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
3575 U en het kost 10 plutonium en 10 iron.Auredium schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:08:
[...]
Hoeveel leverd die chip dan gemiddeld op?
Steek je er niet teveel tijd in, in vergelijking met andere manieren?alwind schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:26:
[...]3575 U en het kost 10 plutonium en 10 iron.
Lijkt me saaier dan de rest
Dat lijkt me geen reden er zijn genoeg ps4 titels met betere graphics, fysics etc en dat allemaal in een grote wereld (GTA, Uncharted, Far Cry, The Witcher etc.)Auredium schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:52:
Het is imho vooral de onervarenheid en het kleine team. Daarnaast lijkt het er ook op alsof alle gameplay elementen later zijn toegevoegd omdat men bedacht dat doelloos in een heelal rondvliegen niet voldoende was.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Een ding ben ik hardhandig achter gekomen. Geen dierlijk leven op een planeet = geen Zinc... Ik kwam met een lang wandelrondje opeens een gecrashed schip tegen.. Zonder erbij na te denken pakte ik het schip. Toen realiseerde ik mij opeens dat ik geen Zinc had om het schip te fiksen.Terug lopen naar het vorige schip zat er niet in, ik wist dus niet meer waar ik die had neergezet.. Meerdere uren aan het lopen geweest op zoek naar een outpost met een handel mechanisme. Pff.
Kan het aan het gebrek aan planten liggen? Ik zat gisteren op een vrij barren planeet zonder dierlijk leven, maar wel met een paar planten. Deze planeet had nog wel bloempjes met Zinc en Thanium9 (want ik had hetzelfde probleem als jij, geen zinc om de pulse drive te fixen).JJoosterman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:36:
Een ding ben ik hardhandig achter gekomen. Geen dierlijk leven op een planeet = geen Zinc... Ik kwam met een lang wandelrondje opeens een gecrashed schip tegen.. Zonder erbij na te denken pakte ik het schip. Toen realiseerde ik mij opeens dat ik geen Zinc had om het schip te fiksen.Terug lopen naar het vorige schip zat er niet in, ik wist dus niet meer waar ik die had neergezet.. Meerdere uren aan het lopen geweest op zoek naar een outpost met een handel mechanisme. Pff.
Zinc krijg ik normaal uit van die kleine plantjes waar je op je vierkantje moet drukkenJJoosterman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:36:
verder probeer ik altijd mijn schip zo dicht mogelijk in de buurt te zetten.
Ook kan je uit je oude schip en eventueel je nieuwe schip sommige upgrades die al geinstalleerd zijn dismantelen en daar uit misschien weer zinc krijg misschien net genoeg om alles aan de praat te krijgen.
Pff...
Gisteren op een planeet vast komen te zitten met extreem agressieve sentinels. Als ze me zagen werd ik meteen aangevallen ook al deed ik niets. Ik ben toen gevlucht naar mijn ruimteschip, maar omdat die met zijn neus tegen een pilaar van emeril aan zat, kon ik niet fatsoenlijk opstijgen. Hij ging wel omhoog, maar ik kon geen kant op. De sentinels bleven aanvallen en dat koste me mijn schip. Na een reload stond mijn ruimteschip bovenop de pilaar van emeril, met de onder andere de puls-engine defect. Daarvoor moest ik diverse grondstoffen minen op een planeet waarbij de sentinels direct in de aanval gingen. Gelukkig werd ik bovenop de emeril pilaar niet aangevallen (zagen ze me niet?) en was het dus heel kort minen en weer gauw bovenop de pilaar zien te komen (jetpack redde het niet van afstand, dus moest tegen smalle pilaar aan omhoog jetpacken) waarna ik weer even van de sentinels af was. Heeft even geduurd voordat ik eidelijk weer op kon stijgen. Ben gelijk naar een ander sterrenstelsel gegaan omdat ik ook op andere planeten direct werd aangevallen door sentinels. Was effe zweten...
Gisteren op een planeet vast komen te zitten met extreem agressieve sentinels. Als ze me zagen werd ik meteen aangevallen ook al deed ik niets. Ik ben toen gevlucht naar mijn ruimteschip, maar omdat die met zijn neus tegen een pilaar van emeril aan zat, kon ik niet fatsoenlijk opstijgen. Hij ging wel omhoog, maar ik kon geen kant op. De sentinels bleven aanvallen en dat koste me mijn schip. Na een reload stond mijn ruimteschip bovenop de pilaar van emeril, met de onder andere de puls-engine defect. Daarvoor moest ik diverse grondstoffen minen op een planeet waarbij de sentinels direct in de aanval gingen. Gelukkig werd ik bovenop de emeril pilaar niet aangevallen (zagen ze me niet?) en was het dus heel kort minen en weer gauw bovenop de pilaar zien te komen (jetpack redde het niet van afstand, dus moest tegen smalle pilaar aan omhoog jetpacken) waarna ik weer even van de sentinels af was. Heeft even geduurd voordat ik eidelijk weer op kon stijgen. Ben gelijk naar een ander sterrenstelsel gegaan omdat ik ook op andere planeten direct werd aangevallen door sentinels. Was effe zweten...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
verkeerd begrepen, ik dacht dat je naar een shelter ging en daar dan kon zoeken op drop pods.Grumpmeister schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:24:
[...]
Dat staat er, de optie 'Shelter' selecteren. Vaak krijg je dan de locatie van een drop pod.
Als ik een terminal tegen kom maak ik er 25 en ga ik weer verder. Toch elke keer bijna 90k zodat de cash rustig oploopt. En dan vul ik onderweg weer 2 slots met iron en plutonium.Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Steek je er niet teveel tijd in, in vergelijking met andere manieren?
Dat van Zinc weet ik. Wordt ook als gele icoontje weer gegeven op de map. Ja, dat doe ik ook als ik een wrecked ship via een outpost op mijn map verschijnt. Dit was gewoon per toeval tegen komen en ik dacht even niet na.FreakGIB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Zinc krijg ik normaal uit van die kleine plantjes waar je op je vierkantje moet drukken
verder probeer ik altijd mijn schip zo dicht mogelijk in de buurt te zetten.
Ook kan je uit je oude schip en eventueel je nieuwe schip sommige upgrades die al geinstalleerd zijn dismantelen en daar uit misschien weer zinc krijg misschien net genoeg om alles aan de praat te krijgen.
Dat laatste wist ik niet, dat je daaruit ook eventueel Zinc kon krijgen. Thanks.
ijzer en plutionium zijn de meest veel voorkomende bronnen in het hele spel. Ze zijn echt overal op ioedere planeet. Het craften van een chip kost een seconde. 3K aan units is makkelijk verdient dan idd.Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Steek je er niet teveel tijd in, in vergelijking met andere manieren?
Dat denk ik ook, ik realiseer me nu dat ik geen enkele plant tegenkwam waarbij je op interact moest drukken. Ik bewaar nu in ieder geval 1 slot in mijn schip voor Zinc. Ik ben nog steeds op de planeet om zoveel mogelijk te ontdekken met de vraagtekens.Grumpmeister schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Kan het aan het gebrek aan planten liggen? Ik zat gisteren op een vrij barren planeet zonder dierlijk leven, maar wel met een paar planten. Deze planeet had nog wel bloempjes met Zinc en Thanium9 (want ik had hetzelfde probleem als jij, geen zinc om de pulse drive te fixen).
Ik had daar ook vragen over maar naar even Googlen las ik dat de upgrades stacken bv..PdeBie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Stel ik maak een beam upgrade. Moet ik die dan perse naast het beam-slot zelf zetten? Of mag het in een willekeurig slot van de multitool?
Laser Damage +1 en Laser Damage +3 is dus Laser Damage +4 maar ze moeten dan wel naast elkaar zitten je krijgt dan ook een gekleurde rand om die upgrades.
Je zou bv.. mocht je de materialen hebben maar geen ruimte meer Laser Damage +1 dismantelen en nog een keer Laser Damage +3 of hoger installeren.
Ow, dan moet ik mijn inventory een keer ordenen. Nu staat alles gewoon in een vakje op zich. Viel mij al op dat er bij twee vakjes een gele rand omheen zat. Maar het werd mij niet duidelijk waarom dit zo was.FreakGIB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
Ik had daar ook vragen over maar naar even Googlen las ik dat de upgrades stacken bv..
Laser Damage +1 en Laser Damage +3 is dus Laser Damage +4 maar ze moeten dan wel naast elkaar zitten je krijgt dan ook een gekleurde rand om die upgrades.
Je zou bv.. mocht je de materialen hebben maar geen ruimte meer Laser Damage +1 dismantelen en nog een keer Laser Damage +3 of hoger installeren.
Dat is handig om te weten, vanavond maar proberen! Jammer dat je die upgrades niet gewoon kunt verplaatsen zoals de rest van de inventory. Vind zelf ook prettiger om dingen die bij elkaar horen naast elkaar te plaatsen. Helemaal als je straks met 48 slots zit.
Inmiddels upgrade voor extreme koude en extreme warme planeten ontvangen, plus uitbreiding op live support. Nu nog iets zoeken tegen straling, dan kan ik onbekommerd over planeten struinen
Inmiddels upgrade voor extreme koude en extreme warme planeten ontvangen, plus uitbreiding op live support. Nu nog iets zoeken tegen straling, dan kan ik onbekommerd over planeten struinen
Stadia / PSN : whenheco
Vergeet ook niet de "onder water" upgrademadcon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:44:
Dat is handig om te weten, vanavond maar proberen! Jammer dat je die upgrades niet gewoon kunt verplaatsen zoals de rest van de inventory. Vind zelf ook prettiger om dingen die bij elkaar horen naast elkaar te plaatsen. Helemaal als je straks met 48 slots zit.
Ik heb nu bepaalde upgrades +1+2+3 omdat ik dacht dat elke upgrade een keer gebruikt kan worden. Maar ik zou dus gewoon 3x +3 kunnen doen?FreakGIB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
Ik had daar ook vragen over maar naar even Googlen las ik dat de upgrades stacken bv..
Bescherming tegen extreme radiation heb ik paar dagen geleden unlocked. Is wel tof maar ook hier geldt dat het niet onbeperkt beschermt, je moet 'm wel om de zoveel tijden bijvullen (weet niet uit m'n hoofd waarmee).madcon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:44:
PSN: jannvsdvinvs
Nee hoor elke upgrade kan je 1x doen. Anders had iedereen in zijn ship wel 40x die warp upgradesalwind schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
Ik heb nu bepaalde upgrades +1+2+3 omdat ik dacht dat elke upgrade een keer gebruikt kan worden. Maar ik zou dus gewoon 3x +3 kunnen doen?
Cowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:08:
marijnhak schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:09:
[...]
daar kom ik dankzij jou nu ook pas achter
Viper_4111 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Say what?? Weer wat geleerd! Kan ik weer alles kapot maken en opnieuw gaan maken schijtzooi.
Staat gewoon in de topic start hoor
Met shards, zinc, of titaniumOntzettende_Jan schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:55:
[...]
Bescherming tegen extreme radiation heb ik paar dagen geleden unlocked. Is wel tof maar ook hier geldt dat het niet onbeperkt beschermt, je moet 'm wel om de zoveel tijden bijvullen (weet niet uit m'n hoofd waarmee).
[ Voor 18% gewijzigd door MoietyMe op 17-08-2016 12:04 ]
https://www.reddit.com/r/..._were_sold_on_a_big_list/
De moeite waard om te lezen - hoe tientallen features uit de trailers en beloofde technologie gewoon simpelweg afwezig zijn uit de huidige game. Schandalig (en niet zo heel anders dan waar ik al voor waarschuwde weken vóór de release)
De moeite waard om te lezen - hoe tientallen features uit de trailers en beloofde technologie gewoon simpelweg afwezig zijn uit de huidige game. Schandalig (en niet zo heel anders dan waar ik al voor waarschuwde weken vóór de release)
[ Voor 7% gewijzigd door majic op 17-08-2016 12:31 ]
Uhh..Leuk die lege postmajic schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:05:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ga de PS4 versie toch maar halen als ik volgende week terug kom van vakantie, iig genoeg aanbod op marktplaats. Hopelijk is er dan een update voor de PS4 versie die eea fixxed.
Ik was niet in de mogelijkheid het te kopen / spelen. En ik gebruik al die fimpjes als review.. Reviews zeggen maar zoveel maar een game echt gespeeld zien worden haal ik wel uit of het wat voor mij is of niet.Boullie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:03:
[...]
Ik probeer zo weinig mogelijk filmpjes te kijken zodat ik het spel niet voor mezelf spoil.
Net na dagen klooien eindelijk NMS aan kunnen schaffen, digitale download loopt nu..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Wat ik wel echt mis zijn de orbital mechanics. Na jaren KSP had mij dat nou juist wel leuk gevonden. Uiteraard verwacht ik geen KSP “moeilijkheid”, maar dat in ieder geval die planeten om de zon draaien etc.majic schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:05:
Oke dat wist ik dus niet oke dan is het dus beter om +1 +2 +3 en +4 te gebruiken mocht je de ruimte hebbensleepwalkerbe schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Nee hoor elke upgrade kan je 1x doen. Anders had iedereen in zijn ship wel 40x die warp upgrades
Tsja om eerlijk te zijn ben ik door het lezen toch wel wat teleur gesteld in de Game.
Ik zit nu nog redelijk veel te minen om zo mijn upgrades te kunnen maken /kopen en uiteindelijk naar het midden te gaan.
Maar waarschijnlijk zijn de planeten in het midden niet veel anders/extremer zoals verteld was dan wat ik nu al tegen kom.
Wat ik nu ga doen is Beginnen als een Gek met hyperjumpen eerst die Atlas stations kijken wat voor verhaal daar nog in zit en dan naar het midden.
Dan ben je denk ik klaar het echte spannende gevoel van coolere planeten vinden naarmate je meer in het midden komt is weg teminste bij mij nu.
Dus nog maar 2 dingetjes Atlas Geheim vinden en het Center of the Galaxy geheim.
Baal er van dat ik toch weer in die Hype getrapt ben rede is dat ik Sci-Fi super leuk vind maar dus te veel er van hoopte beetje als bij Spore Character creator en ship/bulding creators waren erg goed uitgevoerd maar voor de rest erg magertjes.
Ik zit nu nog redelijk veel te minen om zo mijn upgrades te kunnen maken /kopen en uiteindelijk naar het midden te gaan.
Maar waarschijnlijk zijn de planeten in het midden niet veel anders/extremer zoals verteld was dan wat ik nu al tegen kom.
Wat ik nu ga doen is Beginnen als een Gek met hyperjumpen eerst die Atlas stations kijken wat voor verhaal daar nog in zit en dan naar het midden.
Dan ben je denk ik klaar het echte spannende gevoel van coolere planeten vinden naarmate je meer in het midden komt is weg teminste bij mij nu.
Dus nog maar 2 dingetjes Atlas Geheim vinden en het Center of the Galaxy geheim.
Baal er van dat ik toch weer in die Hype getrapt ben rede is dat ik Sci-Fi super leuk vind maar dus te veel er van hoopte beetje als bij Spore Character creator en ship/bulding creators waren erg goed uitgevoerd maar voor de rest erg magertjes.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakGIB op 17-08-2016 12:35 ]
majic schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:05:
Wellicht hebben ze features moeten schrappen wegens te complex en niet op tijd af hebben. Beloofde features kunnen achteraf altijd via updates toegevoegd worden.
Oke oke, kunnen we nu erover ophouden hoe iedereen teleurgesteld is in de uiteindelijke game?
We hoeven hetzelfde gehuil niet keer op keer te horen. Het lijkt me dat het forum meer bedoeld is voor te discussieren over wat mensen in het spel doen. Niet constant onderstrepen en schreeuwen dat het slecht is. Leuk dat je die mening hebt joh, maar het voegt niet veel toe. Als je je rage wilt ventileren over je teleurstelling lijkt mij dit forum niet de juiste plek.
Verbaasd mij dat er nog geen modbreak hierover is geweest.
We hoeven hetzelfde gehuil niet keer op keer te horen. Het lijkt me dat het forum meer bedoeld is voor te discussieren over wat mensen in het spel doen. Niet constant onderstrepen en schreeuwen dat het slecht is. Leuk dat je die mening hebt joh, maar het voegt niet veel toe. Als je je rage wilt ventileren over je teleurstelling lijkt mij dit forum niet de juiste plek.
[ Voor 9% gewijzigd door Auredium op 17-08-2016 12:44 ]
Mmmm ik weet het niet de grootste belofte dat het een groot universe is waar je in principe door jaren te vliegen naar andere planeten kan komen is dus niet waar.XWB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:37:
[...]
[...]
Wellicht hebben ze features moeten schrappen wegens te complex en niet op tijd af hebben. Beloofde features kunnen achteraf altijd via updates toegevoegd worden.
En dat planeten dus draaien om een Zon en ook om hun eigen ass zit er allemaal niet in.
Je krijg als je een Hyperjump doet eigenlijk een loading screen die niks anders dan een Grote Sandbox download met XX planeten die gewoon stil hangen en waar tussen je kan bewegen thats it.
Lijkt me niet dat ze dat even kunnen toevoegen in de toekomst ?
Edit lees net hier boven dat ik maar beter niks meer kan zeggen over wat we missen en dat lijkt me een goed idee sorry voor alle Spam van mijn kant ik ga het spel nog wel uitspelen met plezier ja zeker.
Maar blijf dromen dat ooit in de Toekomst er een Space is the Final Frontier er ook echt komt PUNT
[ Voor 16% gewijzigd door FreakGIB op 17-08-2016 12:47 ]
Verwijderd
Ik ben op vakantie in Italië en kan echt niet wachten om het te spelen. Elke keer als ik wifi heb en het vrouwtje ligt te bakken betrap ik mezelf erop dat ik mn boek weg leg en snel even tweakers of reddit checkAuredium schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:43:
Oke oke, kunnen we nu erover ophouden hoe iedereen teleurgesteld is in de uiteindelijke game?
Dank hiervoor en inderdaad: het gezeur hebben we nu al in geuren en kleuren tot ons genomen lieve tweakers!
Wat wil je nog gefixed hebben dan? De PS4 versie draait juist behoorlijk stabiel in verhouding met de PC versie.Chaoss schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:18:
Ga de PS4 versie toch maar halen als ik volgende week terug kom van vakantie, iig genoeg aanbod op marktplaats. Hopelijk is er dan een update voor de PS4 versie die eea fixxed.
Random crashes, vooral met het warpen van het ene zonnestelsel naar het andere. Lijkt vooral voor te komen als ik al wat langer aan het spelen ben.Bosmonster schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
Wat wil je nog gefixed hebben dan? De PS4 versie draait juist behoorlijk stabiel in verhouding met de PC versie.
Verder loopt het spel inderdaad prima en vind ik het fantastisch (wil geen azijnzeiker zijn
Dacht dat die ook frame drops had en sowieso beroerde draw distance.
op de PS4 heb ik 2 vastlopers gehad zo ver, ik zie pop-in, frame drops heb ik nog niet gezien, de draw distance kan beter maar is prima. Alleen als ik vlieg zie ik meer pop-in, dat is logisch, bij rond lopen niet zo veel.Chaoss schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:09:
De upgrades die in de zelfde categorie vallen moeten tegen elkaar aan zitten.PdeBie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Mijn gedownloade versie is kei nederlands.. enige manier dit op engels te zetten?
In steam naar je bibliotheek, no mans sky eigenschappen. Taal en dan op Engels zetten.TgR_KILLER schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:30:
Mijn gedownloade versie is kei nederlands.. enige manier dit op engels te zetten?
Jah op de ps4 sorry vitale info haha. Maar na wat googelen heb ik het als het goed is al gevonden. Ps4 taal op engels zetten..
Dat draaien van de planeten vind ik wat overroepen. Of het nu om de zon is of wat dan ook. Buiten waarschijnlijk wat extreme planeten (in onze echte kosmos) draaien de meeste geen 20 toeren per minuut rond hun as, laat staan rond de zon
Hoeft voor mij helemaal niet op te vallen. Ja, ze zijn nu allemaal eerder gegroepeerd langs één kant van de zon, ma mij stoort dat niet
Ze kunnen misschien in de toekomst ervoor zorgen dat we die beesten op planeten écht kunnen vangen en verkopen
liefst niet in een pokeball
koppel daaraan wat trophies of achievements en je hebt weer wat uren speelplezier erbij. Je kan daar het maken/craften van contraptions mee samen hangen. Hupla, weer een uitbreiding in gameplay. (gotta catch em all
)
Ze kunnen misschien in de toekomst ervoor zorgen dat we die beesten op planeten écht kunnen vangen en verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door Dakoina op 17-08-2016 13:50 ]
Zit nu al een paar dagen te harken op een planetenstelsel met super-agressieve sentinels. Tijd om te verhuizen!
PSN: jannvsdvinvs
Heeft er iemand al grote sentinels gezien die rondlopen? Ik enkel nog maar de vliegende en dan die hond-achtige
In een livestream heb ik een mega grote lopende sentinel gezien, de derde dus.Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:02:
Heeft er iemand al grote sentinels gezien die rondlopen? Ik enkel nog maar de vliegende en dan die hond-achtige
Framedrops nog niet gehad. 1x een crash bij een warp.Chaoss schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:09:
Draw distance is wel minder dan op PC inderdaad, maar weet niet of ze dat met een kleine patch zomaar kunnen fixen. Die zal wel ingesteld zijn op de performance van de PS4.
Nope. Meestal nok ik 'm al bij de kleintjes of probeer ik deze asap kapot te knallen en me dan ff in een gebouw te verstoppen. M'n wapens zijn nog niet echt lekker nu, vooral omdat ik de upgrades dus niet aan elkaar heb gekoppeld (net gelezen in dit handige forum dat dit moet).Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:02:
Kortom: weer genoeg te puzzelen en te upgraden deze week. Zin an om m'n suit en ship verder te upgraden nu ik wat meer inventory space heb.
Ik ben zelf gisteren de hond sentinel voor de eerste keer tegen gekomen op mijn eerste high-sec planeet.
spoiler:
Van wat ik kan herleiden doet Atlas je op een gegeven moment leiden naar een sector waar een waardevolle technologie ligt op een high-sec planeet.
Verwijderd
Er komt mss toch betaalde dlc... SM moet de politiek in, draaikont eerste klas 
Bron: http://techraptor.net/con...ans-sky-paid-dlc-may-come
Bron: http://techraptor.net/con...ans-sky-paid-dlc-may-come
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 14:29 ]
Gaan we gezellig naar Tivoli ja?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:27:
Er komt mss toch betaalde dlc... SM moet de politiek in, draaikont eerste klas
Had je dan een link voor ons?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:30:
[...]Haha sorry, stond nog op mn lunchlocatie in tivoli ge copy pasteTelefoon enzo
Ik heb op 1 van mijn 1e planeten een hele grote sentinel gezien (toen was mijn multitool nog brak en duurde het heel lang voordat ik in zo'n deur van de manufacturing plant kapot had), hij leek op zo'n walker van Star Wars, maar dan in het zwart met rood, en die schoot op mij met wat denk ik granaten waren (kon het niet goed waarnemen want ik rende voor mijn levenDakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:02:
This is a Rapture reminder..
Hmm vervelende bug? Zit in een stelsel met 4 planeten, heb ze alle 4 benoemd.
Kijk op mijn info scherm zie ik dat er in het stelsel nog 2 planeten zijn die door een andere speler zijn ontdekt echter zijn deze nergens te ontdekken, ik land op 1 van de 4 planeten die ik al heb ontdekt en hoppa mijn info scherm geeft aan dat ik op een planeet zit die die andere speler heeft ontdekt.
Vage shit..
Kijk op mijn info scherm zie ik dat er in het stelsel nog 2 planeten zijn die door een andere speler zijn ontdekt echter zijn deze nergens te ontdekken, ik land op 1 van de 4 planeten die ik al heb ontdekt en hoppa mijn info scherm geeft aan dat ik op een planeet zit die die andere speler heeft ontdekt.
Vage shit..
Ja die ben ik ook al een keer tegengekomen, op een hoe heet dat "high security" planeet, moest rennen voor mn leven haha. Blijkbaar was het verboden om zelfs te ademen daar manmanmanSssquirrel schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:40:
[...]
Ik heb op 1 van mijn 1e planeten een hele grote sentinel gezien (toen was mijn multitool nog brak en duurde het heel lang voordat ik in zo'n deur van de manufacturing plant kapot had), hij leek op zo'n walker van Star Wars, maar dan in het zwart met rood, en die schoot op mij met wat denk ik granaten waren (kon het niet goed waarnemen want ik rende voor mijn leven
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Wat ik graag zou willen zien is of/welke blueprints ik mis. Ik krijg al een tijdje geen nieuwe meer voor mijn schip, exosuit en multi-tool, maar er is niets dat aangeeft dat ik alle blueprints heb.
En weet iemand waar je de blueprints voor de alloys kan krijgen? Daar mis ik wel een aantal van.
En weet iemand waar je de blueprints voor de alloys kan krijgen? Daar mis ik wel een aantal van.
Heb je al veel planeten achter de rug? Waarschijnlijk, hoe meer planeten je doet, hoe meer kans op nieuwe (totdat je ze effectief allemaal hebt...) bij NPCs of grote monoliths. Zelf nog geen alloy blueprint tegengekomen denk ik.mcbacon0 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:32:
Wat ik graag zou willen zien is of/welke blueprints ik mis. Ik krijg al een tijdje geen nieuwe meer voor mijn schip, exosuit en multi-tool, maar er is niets dat aangeeft dat ik alle blueprints heb.
Nee toch? Is dat echt waar, ik heb net namelijk een ship gevonden en meegenomen waar alles dwars door elkaar zit volgens mij, daar heb je dan dus niks aan? Kan het me niet voorstellen eigenlijk. Hebbie ergens een bron?Cowamundo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
De upgrades die in de zelfde categorie vallen moeten tegen elkaar aan zitten.
[Edit] net een obscure post ergens gevonden waarin stond dat als je alle tau, theta en sigma bij elkaar zou zetten dat de "borders should glow" en dat zou een bonus of whatever geven. Maar die dingen kan jeniet verplaatsen dus zou je moeten scrappen en opnieuw maken en rangschikken. Als ik dat eenmaal een keer gedaan heb neem ik nooit meer een ander schip ws.
[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 17-08-2016 16:26 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Net even alles geloot uit de gecrashte ship waar ik zo lang naartoe heb moeten vliegen.
Vlieg ik hierna iets verder door, kom ik ineens weer uit waar ik ooit begonnen was op die planeet. Ofwel, lijkt het erop dat de markeer gewoon totaal de verkeerde kant op stond. Ligt het nu aan mij en vergis ik me gewoon gigantisch?
Ook net met opstijgen kwam ik meteen in de ruimte terecht. Denk dat ik de thrusters te lang aan had staan.
Vlieg ik hierna iets verder door, kom ik ineens weer uit waar ik ooit begonnen was op die planeet. Ofwel, lijkt het erop dat de markeer gewoon totaal de verkeerde kant op stond. Ligt het nu aan mij en vergis ik me gewoon gigantisch?
Ook net met opstijgen kwam ik meteen in de ruimte terecht. Denk dat ik de thrusters te lang aan had staan.
Ben een behoorlijk eind ja. De NPC's en multi-tool upgrade kastjes geven mij iig niets nieuws meer. Maar het is dus gek dat ik nergens kan zien of ik werkelijk alles heb of dat ik gewoon ontzettend veel pech heb dat ik toevallig steeds dezelfde tegenkom. Je krijgt voor elke 5 stappen die je zet een achievement voor hoever je hebt gelopen, maar niets om andere progressie aan te geven. Het zou ook handig zijn als ik kon zien hoeveel % van elke taal ik heb geleerd.Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:46:
[...]
Heb je al veel planeten achter de rug? Waarschijnlijk, hoe meer planeten je doet, hoe meer kans op nieuwe (totdat je ze effectief allemaal hebt...) bij NPCs of grote monoliths. Zelf nog geen alloy blueprint tegengekomen denk ik.
Daarnaast mis ik duidelijkere stats van m'n schip. Ik zou graag willen zien hoeveel DPS ik doe met de plasma cannons of hoe wendbaar m'n schip is. Dan wordt het misschien ook duidelijk hoeveel % bonus je krijgt als je de upgrades naast elkaar zet.
Volgens mij een bug. Heb eens getest door de trusters langer aan te laten en ik kwam niet meteen in de ruimte terecht. Regelmatig zit ik plots in de ruimte zonder te boosten. Enkel opstijgen... annoyingArunia schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:54:
Ben nu op mijn start planeet bezig. Al best wat goud gevonden en 2 slot upgrades voor mijn suit. Daarnaast een nieuwere 8 slot tool gekocht om wat sneller te minen. Best leuk
toch maar gaan kijken op een andere planeet zo.
Igir marsuo safeo forku.. oh wacht ff nederlands hier...Dakoina schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Volgens mij een bug. Heb eens getest door de trusters langer aan te laten en ik kwam niet meteen in de ruimte terecht. Regelmatig zit ik plots in de ruimte zonder te boosten. Enkel opstijgen... annoying
Yep dat is eigenlijk voor mij de enige echt irritante bug, voor mijn gevoel gebeurt het ook steeds vaker naarmate je langer op een planeet bent. ( Of langere speelsessie)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Op PS4 heb ik dit nog niet meegemaakt.Flagg schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 17:07:
[...]
Igir marsuo safeo forku.. oh wacht ff nederlands hier...![]()
Yep dat is eigenlijk voor mij de enige echt irritante bug, voor mijn gevoel gebeurt het ook steeds vaker naarmate je langer op een planeet bent. ( Of langere speelsessie)
Ik toch wel al een aantal keren.Bosmonster schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
Op PS4 heb ik dit nog niet meegemaakt.
En is bij mij ook al aantal keer gecrashed, maar dat is bijna altijd als ik game pauzeer met start, al vaak genoeg, dat als ik nu mijn discoverier wil uploaden ik echt zorg dat game eerst is gesaved, want al paar keer na flinke plunderpartij op een planeet dat ik op start duwde, crash and gone is my cash.
Dan speel je ws niet lang genoegBosmonster schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
Op PS4 heb ik dit nog niet meegemaakt.
Hopen dat je het ook niet krijgt want het is bloedirritant.
Ik speel alleen savonds (er moet ook nog af en toe gewerkt wordenFlagg schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 17:46:
[...]
Dan speel je ws niet lang genoeg, ik heb het te vaak op de ps4 maar meestal pas na enkele uren op een planeet/sessie, maar das ook het enige, framedrop heb ik 1 keer gehad de eerste dag daarna nooit weer.
Hopen dat je het ook niet krijgt want het is bloedirritant.
Zag dat er een patch komt deze week. Maar even mn internet uitzetten op de PS4 totdat ik mn 48 slotter heb
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2016 18:44 ]
Ik zou me niet blindstaren op de slots op je ship. Ik heb nu een 24 slots ship meen ik, en heb eigenlijk wel voldoende al. Mijn exosuit zit nu bijna op 48 slots en uiteindelijk krijg je hem wel vol maar meestal kom ik wel een trader tegen voor die tijd.Bosmonster schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:44:
[...]
Ik speel alleen savonds (er moet ook nog af en toe gewerkt worden). Dan is het een sessie van 3 uur ongeveer. Maar ik ben de laatste avonden aan het crashed ship farmen dus ik doe die 3 uur niks anders dan landen en opstijgen.
Zag dat er een patch komt deze week. Maar even mn internet uitzetten op de PS4 totdat ik mn 48 slotter heb
Ik ga eens kijken voor wat meer agile en snelle ships, het aantal slots is al gauw voldoende voor mij.
Ligt eraan. Alleen al met veel upgrades kun je 20 slots kwijt zijn.
Spel 2e hands voor 35 euro gekocht. Denk niet dat de game voor minder aangeboden wordt.
Moet zeggen dat ik na uren streams kijken het een leuke game vindt om zelf te spelen. Wel vind ik het lastig om te bepalen wat ik in de beginfase met materialen moet doen. Verkopen? Of heb ik ze misschien nodig? Moet er nog wel een beetje inkomen, maar dat komt vast wel goed. Ben nu op de 3e planeet en probeer daar alle diersoorten te ontdekken. Zijn er 8 in totaal, wat best veel is?
Moet zeggen dat ik na uren streams kijken het een leuke game vindt om zelf te spelen. Wel vind ik het lastig om te bepalen wat ik in de beginfase met materialen moet doen. Verkopen? Of heb ik ze misschien nodig? Moet er nog wel een beetje inkomen, maar dat komt vast wel goed. Ben nu op de 3e planeet en probeer daar alle diersoorten te ontdekken. Zijn er 8 in totaal, wat best veel is?
Waardevolle materialen kan je verkopen, je komt ze toch wel weer tegen. Je wil credits hebben om je multitool te upgraden (meer slots), geld voor expansies voor je exo suit, en geld voor een groter schip. Wel wil je een voorraadje hebben van Carbon, Plutonium en P9 (ben even de juiste naam kwijt) om de thrusters, exo suit en multitool maxed out te houden.technoaddict schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:12:
Spel 2e hands voor 35 euro gekocht. Denk niet dat de game voor minder aangeboden wordt.
Materialen zoals Zinc en Iron zijn altijd handig om bij te hebben (Bypass Chips bijv.) maar zijn ook niet veel waard en makkelijk aan te komen.
-
Thadium9 heb je inderdaad nodig voor de motor van je schop in de ruimte(pulse engine). Dit kun je overigens heel gemakkelijk krijgen door gewoon asteroiden kapot te schieten. Ik heb zelf altijd wel aardig wat iron mee voor het geval ik door piraten aangevallen wordt. Dan kan je je schip reparerenNazanir schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:15:
[...]
Waardevolle materialen kan je verkopen, je komt ze toch wel weer tegen. Je wil credits hebben om je multitool te upgraden (meer slots), geld voor expansies voor je exo suit, en geld voor een groter schip. Wel wil je een voorraadje hebben van Carbon, Plutonium en P9 (ben even de juiste naam kwijt) om de thrusters, exo suit en multitool maxed out te houden.
Materialen zoals Zinc en Iron zijn altijd handig om bij te hebben (Bypass Chips bijv.) maar zijn ook niet veel waard en makkelijk aan te komen.
Verwijderd
Groot gelijk dat iemand een opsomming heeft gemaakt van alle tekortkomingen. Mensen kunnen hier wel roepen dat er genoeg gezeurd is over deze game, maar de gigantische waslijst aan ontbrekende zaken is simpelweg te beschamend om snel weer te vergeten.majic schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:05:
Mensen hebben alle redenen om boos te zijn. En om een refund aan te vragen.
Ik zal zeker niet verdedigen wat Sean Murray wel en niet gedaan heeft, maar ik heb wel plezier met de game. Mis ik sommige dingen? Ja, zeker wel. Maar dat doet momenteel niet af van mijn spel plezier. Beetje relativeren kan natuurlijk geen kwaad. Ik had de game niet gepre-ordered. Heb netjes gewacht op youtube reviews en gameplay footage en twitch streams, en me daarop gebasseerd.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Groot gelijk dat iemand een opsomming heeft gemaakt van alle tekortkomingen. Mensen kunnen hier wel roepen dat er genoeg gezeurd is over deze game, maar de gigantische waslijst aan ontbrekende zaken is simpelweg te beschamend om snel weer te vergeten.
Mensen hebben alle redenen om boos te zijn. En om een refund aan te vragen.
-
Net een planeet vol emril gevonden. En mijn start planeet had ook al goud. Had al een 18 slot schip gekocht en koop als het kan nog een grotere zo. Multi tool is 8 slots nu en mijn suit 14.. nog 1 planeet te gaan en heb alles in mijn begin stelsel ontdekt qua planeten
vind wel weinig van die suit slot upgrade dingen..
Net mijn eerste ship crash tegen gekomen gelijk mijn starter ingeruild voor een damaged 16 slots
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Netjes! Ik word beetje simpel van die melding dat ik mijn hyperdrive moet gebruiken. Moet eerst maar eens antimatter vinden of een recept om t te maken...
Ik werd überhaupt simpel van de constante meldingen. Waaronder die van de dlc. Heb die toen maar geactiveerd toen ik mijn hyperdrive volledig klaar had. Hij had 1 slot meer en verder niet echt. Ziet er wel beter uit dan de starter die ik had.
Heb hem nog steeds, maar ben nu maar eens meer aan het sparen.
Weet nog niet of ik atlas ga doen of naar The Centre ga. Denk het laatste, verwacht namelijk daarna alsnog atlas te kunnen doen en anders opnieuw beginnen.
Heb hem nog steeds, maar ben nu maar eens meer aan het sparen.
Weet nog niet of ik atlas ga doen of naar The Centre ga. Denk het laatste, verwacht namelijk daarna alsnog atlas te kunnen doen en anders opnieuw beginnen.