Lap, je hebt de Atlas Stone nodig later in de game? Ik was em aan''t bijhouden in mijn schip, maar aangevallen door piraten

alles kwijt. Dat vind ik echt wel het irritantste aan dat spel

je komt een ruimtestation uit en hup... vijandige scan en je kan er niet eens meer uitboosten

als ik het op tijd merk, dan probeer ik terug naar het station te gaan of naar de planeet terug te duiken waar ik van kwam en daar ergens snel te landen.
Trouwens, ik wou de waarde van de atlas stone eens vergelijken toen ik hem net had. Daar kreeg ikop dat moment amper 65.000 units voor. Niet veel later (als ik hem kwijt was) komt er een verkoper aan die hem verkocht aan 2.5 miljoen units... wtf
De game is echt wel een wallpaper generator

enkel nog een hogere resolutie screen capture op de ps4 zou een nice-to-have feature zijn. Op reddit komen veel mooie plaatjes voorbij.
Meer dan 15 planeten verder, heb ik nog niet veel earth-like planeten gezien. wél eentje met redelijk wat spar achtige bomen (en natuurlijk heel koud). De planeet waar ik nu ben is waarschijnlijk de meest vegetatieve tot nu toe. Hier zal ik misschien iets langer blijven

als m'n vrouw me nog toelaat dit spel te spelen
De grappige beesten en planten zijn leuk om te zien, maar toch ben ik lichtjes teleurgesteld in de algemene variatie. Veel gelijkaardige planten en kristallen blijven terug komen. Vooral die kristallen. Ze hebben maar 3 basis kleuren ofzo?

ik zie altijd maar rood, geel, groen terugkomen
Eindelijk ingezien dat er eigenlijk (belachelijk) veel pods zijn op een planeet (jeeej) om mijn exo pak te upgraden. Gewoon genoeg plutonium inslagen en rondtoeren in je schip naar de volgende pod. Rustig rondvliegen en je komt ze al weer snel tegen.
Wel raar dat één, klein, aggressief beestje met één botsingkje je hele schild uitschakelt
Ergens ben ik een ruïne tegengekomen dat precies ontworpen was door een amateur. Wat een lelijk gedrocht

of misschien lag het aan de gegenereerde texturen van het gebouw. Ik moet het nog eens opzoeken.
Maar goed, ik blijf me wel amuseren met No man's sky, al zaagt mijn dochter van 7 de oren van mijn hoofd om Just Cause 3 te spelen

(zij rijdt/vliegt graag rond op een van de geclearde eilanden)