• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Martinspire schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:44:
[...]

Waarvoor en hoeveel? (spoilertag lijkt me wel juist voor het antwoord)

Wel kut want ik heb ze gewoon verkocht, mede omdat ik nog geen geld voor meer inventory had toen ik ze kreeg
Spoiler over de Atlas Stones (wat tevens het einde van het ''verhaal'' is):

spoiler:
Aan het einde, als je het centrum van de Galaxy bereikt hebt, heb je 10 Atlas Stones nodig om

Spoiler over het einde van het ''Atlas pad''

spoiler:
een nieuwe ster te maken. Hierna spawn je op deze ster en start een New Game+ als het ware

[ Voor 3% gewijzigd door Feihcretsam op 15-08-2016 19:52 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-11 02:20

Martinspire

Awesomeness

Feihcretsam schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:50:
[...]

spoiler:
Aan het einde, als je het centrum van de Galaxy bereikt hebt, heb je 10 Atlas Stones nodig om

spoiler:
een nieuwe ster te maken. Hierna spawn je op deze ster en start een New Game+ als het ware
Ah ok, dat boeit me eigenlijk weinig dan.
spoiler:
Ik dacht dat je het over craften van atlas passes had of iets dergelijks. Als ik zin heb om de game af te maken, dan zal ik ook vast genoeg geld hebben om ze gewoon te kopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-11 15:09
Ah, Spore Creature Creator is losgelaten op No Man's Sky

Kwam deze abominatie tegen tijdens exploren :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ujRRKkN.png

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Ja ik kwam ook eea tegen wat me heel erg aan spore deed denken :)

Toch niet voor niets jongens al die beesten die we gemaakt hebben met spore!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-11 11:03

Pos

[...]

spoiler:

spoiler:
spoiler:
Ik heb ook het atlas pad afgemaakt, maar ik spawnde niet ergens anders, kreeg wel het verhaal over die ster, maar mocht daarna gewoon weer in mijn schippie stappen en op weg gaan. Maar zie nu wel makkelijker de blackholes op de map

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

spoiler:

spoiler:
spoiler:
Grotendeels waar, ik ben nog lang niet bij het centrum van de Galaxy en heb de Atlas stones ingeleverd (ster is aangemaakt, nu begint voor mij de reis door blackholes naar de centrum, pas bij het centrum krijg je een nieuwe game plus

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
watercoolertje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:27:

Dacht dat ik uniek was :P Liggen ze bij jou ook alleen in grotten?

Enige vervelende is als je op een plek komt waar je ze al gepakt hebt zie je ze toch liggen, tot je dichtbij genoeg bent...

Per run pak ik ongeveer 700k en daar doe ik nog geen 10 minuten over. Je moet ze wel steeds van verder zoeken natuurlijk.

Gisteren dus een 32 slots schip kunnen kopen voor 7,3 miljoen waar ik dus iets van 2 uur voor bezig ben geweest...
Ja bij mij liggen ze ook allemaal in grotten ja.

Beetje heen en weren met de handlespost en straks maar even kijken of ik een nieuwe handelspost kan vinden want in moet nu al best ver lopen om nieuwe te vinden.

En de grote hoeveelheid aan ghost orbs maakt het zoeken wel erg lastig nu als ze bijna allemaal verdwijnen zodra ik in de buurt kom. :+

Oh, en net een 34 slots schip gekocht voor 5,7mill

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Njay schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:18:
Toch maar gekocht dammnit ! .... eerst planeetje naar me vriendin genoemt :P ;)
Laat me raden, het is een dorre planeet, of je vriest kapot of je staat jn e fik, rare beesten die je continu aanvallen for no reason? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Flagg schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:19:
[...]

Laat me raden, het is een dorre planeet, of je vriest kapot of je staat jn e fik, rare beesten die je continu aanvallen for no reason? :P
Wahaha het was wel een planeet die idd HOT was en rood... vrouwtje heeft ook rood haar :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
Vandaag exosuit weer flink geüpgrade :) Verbaast dat er zoveel pods op 1 planeet liggen. Eigenlijk hoef ik nog niet zo nodig te racen naar centrum vh universum. Morgen beter schip regelen en multitool upgraden en is weer dag om.

Het spel wordt wel leuker naar mate je meer inventory vakken en upgrades krijgt. Inmiddels spreek ik bijna vloeiend gek :D

Stadia / PSN : whenheco

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Njay schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:20:
[...]

Wahaha het was wel een planeet die idd HOT was en rood... vrouwtje heeft ook rood haar :P
Heeft die van mij ook, maar de hete planeet waar ik was toen ik eindelijk eraan dacht om eens een planeet een naam te geven had agressieve sentinels :X Zo wil ik ook weer niet aan m'n eerste benoemde planeet herinnerd worden :P

Valt me wel op dat als er ergens van die ballen (neutrino balls geloof ik?) liggen, die sentinels erg agressief zijn. Pak er een op en je kunt beter wegrennen. Of ze sturen direct elite sentinels op je af :X

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 15-08-2016 22:36 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Origins schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:50:
[...]

spoiler:
Grotendeels waar, ik ben nog lang niet bij het centrum van de Galaxy en heb de Atlas stones ingeleverd (ster is aangemaakt, nu begint voor mij de reis door blackholes naar de centrum, pas bij het centrum krijg je een nieuwe game plus
Thanks voor de correctie! Pos ook.

Heb het zelf nog niet uitgevoerd maar heb de info uit dit filmpje (let op, spoilers!). Nu ik het terug kijk zie ik dat er inderdaad nog een stuk tussen zit..

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Origins schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:50:
[...]

spoiler:
Ahhhhhh, dan ben ik dus voor niks opnieuw begonnen, dacht dat het een bug was 8)7

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-11 02:24
Komen jullie al veel discoveries van andere spelers tegen?
Ik kom van een gast genaamd Ebi allerlei dingen tegen.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
bangkirai schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 01:05:
Ben nog geen één keer iets van iemand anders tegen gekomen.

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
bangkirai schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 01:05:
Ik helaas wel van een andere speler. Ik heb zelfs het gevoel dat ik een aantal discoveries die ik had gedaan later weer heb moeten 'inleveren' omdat de online services steeds niet werken. Ook zie ik in het sterrenstelsel steeds ontdekt: onbekend bij andere systemen. Zal vast ook komen doordat de server er steeds uit ligt.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ben nog niks tegengekomen van andere spelers. Ik wist in het begin ook niet dat dat was wat "Press Tab to scan for discoveries" betekende, dacht dat die functie het gewoon niet deed :D

Maar naarmate je verder naar het middelpunt beweegt wordt die kans natuurlijk groter. Ik merk ook dat ik steeds meer interessante, zeldzame mineralen vind en geld verdienen dus beter gaat. Is ook wel nodig, want die exosuit upgrades worden duur :D

Gisteren trouwens eindelijk mijn Atlas Pass V1 gescoord. Zoals jullie al voorspelden direct na mijn volgende warp jump en de daaropvolgende scan... Direct de locatie van een black hole gevraagd, ik speel het wellicht niet helemaal hoe het bedoeld is? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 16-08-2016 07:35 ]

• Njay
Leuke game ! dat zeker maar ik begrijp 2 dingen niet:

1. geen HOTAS support out of the box?
2. WHY OOH WHY geen VR support dit is de game daarvoor, subnautica doet dit ook erg goed !

Verwijderd

Kun je eigenlijk terug naar je eerste stelsel/planeet? heb het idee dat ik daar veel te snel weg ben gegaan, omdat ik gewoon die opdracht volgde, maar daar nu spijt van heb...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:33:
Ik ben nog niks tegengekomen van andere spelers. Ik wist in het begin ook niet dat dat was wat "Press Tab to scan for discoveries" betekende, dacht dat die functie het gewoon niet deed :D

Maar naarmate je verder naar het middelpunt beweegt wordt die kans natuurlijk groter. Ik merk ook dat ik steeds meer interessante, zeldzame mineralen vind en geld verdienen dus beter gaat. Is ook wel nodig, want die exosuit upgrades worden duur :D

Gisteren trouwens eindelijk mijn Atlas Pass V1 gescoord. Zoals jullie al voorspelden direct na mijn volgende warp jump en de daaropvolgende scan... Direct de locatie van een black hole gevraagd, ik speel het wellicht niet helemaal hoe het bedoeld is? :P
LOL same here, wat nou Atlas, ik wil een blackhole. Al hoopte ik dat ik wel gespaghettificeerd :Y) zou worden als ik er in de buurt kwam.

Iemand al eens zo'n megafreighter die aangevallen wordt met succes geholpen? kwam gisteren tot de 5de pirat ongeveer maar een minuutje later was ik mijn eigen graf aan het leegroven. }:| :P

Ik ga toch maar eens mijn ship een beetje opkalefateren, volgens mij vlieg ik nu met een pakje boter rond met led bb guns. :)

[edit] dat ps4 remote play werkt prima :+ , even de namen bijgewerkt en mijn ontdekte flora en fauna geupload ben nu bij planeet/stelsel GoTFlagg00038, valt mee dus, nog maar een negenhonderdduizend miljoen miljard te gaan. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:11:
Kun je eigenlijk terug naar je eerste stelsel/planeet? heb het idee dat ik daar veel te snel weg ben gegaan, omdat ik gewoon die opdracht volgde, maar daar nu spijt van heb...
Waarom spijt, er schijnen nog een paar planeten te zijn die je tot in den treure kan uitpluizen. ;) Deze game lijkt me overigens een ware hel voor een completionist. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 16-08-2016 08:51 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:47
Gisteren uit een kist een atlas v1 pass gevonden en dan zit ik misschien in het 2e stelsel 4e planeet totaal. 1 keer gewarped. Moet nu alleen nog het laatste spul zien te vinden zodat ik zelf fuel kan maken.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik wil trouwens de Gek language echt volledig onder de knie hebben, dus bij mijn volgende redelijke vriendelijke planeet waar de Gekkies rondwaren ga ik eens ff grinden voor monoliths en ruins en aanverwante taalkundige bezienswaardigheden.

Het spel is redelijk doelloos dus je moet zelf wat verzinnen he. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 16-08-2016 08:54 ]

• Mattie112
Ik was ook aardig ver met de Gek alleen stuk van atlas path gedaan en nu kom ik geen Gek meer tegen :(

spoiler:
naja uitgezonderd de Gek bij de anomaly die sprak gewoon Engels :p

• PdeBie
  • Laatst online: 23:09
Volgens mij wel. Als je hem nog weet te vinden kan je er naar toe vliegen :)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 10:10
Wat zijn sommige beestjes toch snel, gisteren het spel gestart, spawnde buiten mijn ship (save altijd door ship in en uit te gaan) en was al dood voor ik achter de knoppen zat, liep een niet zo vriendelijk beestje daar :(

Ik moet bij deze planeet nog 3 beesten zien te scannen (levert toch weer 300k op), deze planeet is toxic, kunnen er dan ook vissen in het water zitten? Heb 3 meren bekeken maar niks gevonden, heeft het zin de rest ook af te gaan of zitten de vissen dan in al het water?

PSN ID: Svennie-NL

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 13:08
Njay schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:20:
[...]

Maar hot is ze niet? :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Svennie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:59:
Wat zijn sommige beestjes toch snel, gisteren het spel gestart, spawnde buiten mijn ship (save altijd door ship in en uit te gaan) en was al dood voor ik achter de knoppen zat, liep een niet zo vriendelijk beestje daar :(

Ik moet bij deze planeet nog 3 beesten zien te scannen (levert toch weer 300k op), deze planeet is toxic, kunnen er dan ook vissen in het water zitten? Heb 3 meren bekeken maar niks gevonden, heeft het zin de rest ook af te gaan of zitten de vissen dan in al het water?
Ik heb nog nooit iets in het water gezien dat zwom, maar het zou me niets verbazen.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-11 15:45
Flagg schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Ik heb nog nooit iets in het water gezien dat zwom, maar het zou me niets verbazen.
Eergisteren een stel 'kwallen', laat ik ze zo maar noemen, gezien! Dus ze zijn er wel.

Geen informatie beschikbaar

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Viper_4111 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

Eergisteren een stel 'kwallen', laat ik ze zo maar noemen, gezien! Dus ze zijn er wel.
Cool. :)

todo list,
  • Gek translator worden
  • Kwallen kwallen.
:P

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 19:00
Flagg schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Ik heb al een keer een vis gedood welke zo groot was als een walvis...

PSN: PcDCch

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Sean Murray @NoMansSky 8h8 hours ago
Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now :)

• Njay
She sure is damnit !

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat al gezegd is, volgens mij wel.. als je het systeem terug kunt vinden, maar dat lukt mij ook nog steeds niet :+

Verwijderd

ja heb niet alle 74 pagina's door gelezen, mijn excuses.

ik kan het ook niet meer vinden... kom nu veel planeten tegen zonder flora & Fauna.

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 12:01
Heb afgelopen weekend de eerste uurtjes gespeeld. Heb me echt kostelijk vermaakt! Na een aantal dorre / helse planeten nu op een enorme groene bal met veel leven terecht gekomen. Heb er nu een paar uurtjes rond gedwaald en ongeveer de helft van de diersoorten ontdekt. Op deze planeet liggen enorm veel Vortex Kubes die vrij makkelijk te minen zijn + een handelstation op loopafstand. Na een paar runs nu 1.3MIO aan credits in de pocket. Lijkt me een lonende manier van minen, maar weet bij god niet hoeveel credits "veel" is?

Paar (domme?) vragen:
- Weten jullie hoe je aan een Atlas V1 pas komt, ik kan wel een bypass chip maken maar een Atlas Pas zie ik niet?
- Rechts onderin staat regelmatig een melding van "Atlas, vlieg naar de sterren oid". Betekend dat dat ik verder moet gaan (afronden tutorial)? Of is dat vrijwillig?

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
MrBasta schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:03:
Heb afgelopen weekend de eerste uurtjes gespeeld. Heb me echt kostelijk vermaakt! Na een aantal dorre / helse planeten nu op een enorme groene bal met veel leven terecht gekomen. Heb er nu een paar uurtjes rond gedwaald en ongeveer de helft van de diersoorten ontdekt. Op deze planeet liggen enorm veel Vortex Kubes die vrij makkelijk te minen zijn + een handelstation op loopafstand. Na een paar runs nu 1.3MIO aan credits in de pocket. Lijkt me een lonende manier van minen, maar weet bij god niet hoeveel credits "veel" is?

Paar (domme?) vragen:
- Weten jullie hoe je aan een Atlas V1 pas komt, ik kan wel een bypass chip maken maar een Atlas Pas zie ik niet?
- Rechts onderin staat regelmatig een melding van "Atlas, vlieg naar de sterren oid". Betekend dat dat ik verder moet gaan (afronden tutorial)? Of is dat vrijwillig?
dat rechtonderin is hoe je het "verhaal" vervolgt.. zo ervaar ikk het. hoef je niet te doen, maar is een "guide"

• madcon
Heb de gewoonte om spel af te sluiten als ik in spaceship zit. Zelf geen vissen gezien. Durf ook niet aan om spaceship als duikboot te gebruiken :p
Het is mij nog niet gelukt om een planeet 100% te scannen.

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Lap, je hebt de Atlas Stone nodig later in de game? Ik was em aan''t bijhouden in mijn schip, maar aangevallen door piraten :( alles kwijt. Dat vind ik echt wel het irritantste aan dat spel :( je komt een ruimtestation uit en hup... vijandige scan en je kan er niet eens meer uitboosten :/ als ik het op tijd merk, dan probeer ik terug naar het station te gaan of naar de planeet terug te duiken waar ik van kwam en daar ergens snel te landen.

Trouwens, ik wou de waarde van de atlas stone eens vergelijken toen ik hem net had. Daar kreeg ikop dat moment amper 65.000 units voor. Niet veel later (als ik hem kwijt was) komt er een verkoper aan die hem verkocht aan 2.5 miljoen units... wtf

De game is echt wel een wallpaper generator :) enkel nog een hogere resolutie screen capture op de ps4 zou een nice-to-have feature zijn. Op reddit komen veel mooie plaatjes voorbij.

Meer dan 15 planeten verder, heb ik nog niet veel earth-like planeten gezien. wél eentje met redelijk wat spar achtige bomen (en natuurlijk heel koud). De planeet waar ik nu ben is waarschijnlijk de meest vegetatieve tot nu toe. Hier zal ik misschien iets langer blijven :) als m'n vrouw me nog toelaat dit spel te spelen :+

De grappige beesten en planten zijn leuk om te zien, maar toch ben ik lichtjes teleurgesteld in de algemene variatie. Veel gelijkaardige planten en kristallen blijven terug komen. Vooral die kristallen. Ze hebben maar 3 basis kleuren ofzo? :o ik zie altijd maar rood, geel, groen terugkomen

Eindelijk ingezien dat er eigenlijk (belachelijk) veel pods zijn op een planeet (jeeej) om mijn exo pak te upgraden. Gewoon genoeg plutonium inslagen en rondtoeren in je schip naar de volgende pod. Rustig rondvliegen en je komt ze al weer snel tegen.

Wel raar dat één, klein, aggressief beestje met één botsingkje je hele schild uitschakelt :F

Ergens ben ik een ruïne tegengekomen dat precies ontworpen was door een amateur. Wat een lelijk gedrocht :| of misschien lag het aan de gegenereerde texturen van het gebouw. Ik moet het nog eens opzoeken.

Maar goed, ik blijf me wel amuseren met No man's sky, al zaagt mijn dochter van 7 de oren van mijn hoofd om Just Cause 3 te spelen :D (zij rijdt/vliegt graag rond op een van de geclearde eilanden)

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-11 09:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

In het begin dacht ik dat een planeet maar zes discoverable locaties had omdat je maar zes lege vakjes had. Maar toen kwam ik op planeet drie van zonnestelsel 1 en had ik de zes locaties gescanned en vond een zevende. :+

Ik vermaak mij tot nu toe iig echt super. Ik neem mijn woorden ookt erug over bouwen, dat heeft dit spel niet nodig als extra element. Maar....een soort mapping functie als je op een planeet bent zou wel leuk zijn. Zodat je weet waar je bent geweest met ontdekken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:59:
ja heb niet alle 74 pagina's door gelezen, mijn excuses.

ik kan het ook niet meer vinden... kom nu veel planeten tegen zonder flora & Fauna.
Oh geen excuses, zo was mijn post niet bedoeld, ik las toevallig ook net dat iemand zei dat het mogelijk was.

Baal er zelf ook van dat ik niet terug kan vinden, niet eens dat ik er per se terug heen wil maar had het Greenthumb stelsel nog graag eens terug op de map gezien :7

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:18
madcon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:27:
Heb de gewoonte om spel af te sluiten als ik in spaceship zit. Zelf geen vissen gezien. Durf ook niet aan om spaceship als duikboot te gebruiken :p
Het is mij nog niet gelukt om een planeet 100% te scannen.
Vissen heb ik ook nog niet gezien, wel een verlaten gebouw dat onder water stond. Was ook behoorlijk diep. Ben naar beneden gezwommen, helaas niets interessants in het gebouw.

apollo13

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

apollo13 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Vissen heb ik ook nog niet gezien, wel een verlaten gebouw dat onder water stond. Was ook behoorlijk diep. Ben naar beneden gezwommen, helaas niets interessants in het gebouw.
Ik kwam een zonnestelstel terug een planeet tegen met veel meren. Daarin zaten ook vissen. Geen grote vissen maar gewoon vissen, niet vijandig en scanbaar. Waren de eerste vissen die ik tegen kwam. theRadBrad kwam pas geleden op een planeet met heet veel water, bijna waterworld. Alleen is ie te lui geweest om erin te zwemmen. :+

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

apollo13 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:38:
[...]Vissen heb ik ook nog niet gezien, wel een verlaten gebouw dat onder water stond. Was ook behoorlijk diep. Ben naar beneden gezwommen, helaas niets interessants in het gebouw.
Ik heb in't water een kleine monoliet gevonden. Gelukkig net niet té diep om zonder exo upgrade te vinden. Een woordje of twee rijker.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Ik ben al best veel vissen tegen gekomen, van scholen aan kleiner grut tot een 5-6 meter grote bloedzuigers met een wormenkop vol tanden (die aggressief waren).

Het beste kan je gewoon je scanner op een meer richten, als je dan witte puntjes licht ziet pulseren is de kans zeker aanwezig dat er vissen in het meer zitten. Als je dichterbij komt en het is een school, dan is het niet meer te missen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Verwijderd

Sipio schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Oh geen excuses, zo was mijn post niet bedoeld, ik las toevallig ook net dat iemand zei dat het mogelijk was.

Baal er zelf ook van dat ik niet terug kan vinden, niet eens dat ik er per se terug heen wil maar had het Greenthumb stelsel nog graag eens terug op de map gezien :7
:)

je hebt wel een overzicht van waar je geweest bent. een optie om dan direct terug te keren zou wel tof zijn. Heb al een stuk of 4 keer gewarpt, dus echt geen flauw idee hoe ik terug moet komen...

is het trouwens zo dat in elk stelsel elk materiaal te vinden is?

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

je hebt wel een overzicht van waar je geweest bent. een optie om dan direct terug te keren zou wel tof zijn. Heb al een stuk of 4 keer gewarpt, dus echt geen flauw idee hoe ik terug moet komen...

Ik denk het niet, sommige stelsels hebben maar één planeet misschien.

//edit verkeerd gelezen

[ Voor 15% gewijzigd door Dakoina op 16-08-2016 11:01 ]

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:18
Hoe zit dat met het compleet maken van een planeet?

Bij mijn eerste planeet stond er inderdaad hoeveel van hoeveel ik nog moest, maar bij de paar laatste niet meer? Zit daar dan niet zon opdracht bij of hoe zit dat?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Wat is het grootste dier wat mensen zijn tegen gekomen? Vond zelf een t-rex lookalike. Overigens ook net zo vijandelijk...

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

weszz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:02:
Wat is het grootste dier wat mensen zijn tegen gekomen? Vond zelf een t-rex lookalike. Overigens ook net zo vijandelijk...
Ik ben iets tegengekomen tussen een giraf en dino achtige. Niet zo heel groot eigenlijk. Wel een slome stapper en ik denk niet vijandelijk. Ik hoop op ontmoeting met een paar mega grote beesten ergens :) zoals op de promo beelden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dakoina op 16-08-2016 11:05 ]

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

weszz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:02:
Mijn grootste dier was een acht potige mantis die zo groot was als een T-Rex. :P

• madcon
Ben ook soort koe-dinos tegen gekomen met gewei. Eerst kleintjes en toen een enorme grote die in de buurt van mijn spaceship bleef lopen. Gelukkig zachtaardig. Durf ook wel aan om die beesten te voeren :)

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
ActualFantasy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:00:

Bij mijn eerste planeet stond er inderdaad hoeveel van hoeveel ik nog moest, maar bij de paar laatste niet meer? Zit daar dan niet zon opdracht bij of hoe zit dat?
Sommige planeten zijn 'barren' en hier kan je geen dieren ontdekken, vandaar dat je ze ook niet als nog te ontdekken ziet. De voortgang staat dan al op 100%

Was gisteren op een planeet met vliegende mega-kwallen, die zagen er wel indrukwekkend uit _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 16-08-2016 11:08 ]

PSN: jannvsdvinvs

• Svennie
ActualFantasy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:00:

je bedoeld 100% zodat je units krijgt? Je moet x aantal beesten scannen die meetellen, niet al het leven telt mee, je krijgt rechts onder in beeld een melding. Nog 5 te gaan, of 5 van 12 gevonden. Als je er nog 1 of 2 moet dan begint het grote zoeken, ze kunnen onder water zitten in grotten, dag of enkel nacht beesten zijn. Vogels tellen ook mee en die zijn moeilijk te scannen (neerschieten en scannen is een optie maar zie het lijk dan maar weer te vinden).

Je zoekt je een ongeluk. Ik heb tot nu toe 1 planeet 100% en op mijn huidige moet ik nog 3 beesten. Wat ik de vorige keer gedaan heb is een crashed ship volledig repareren dan moet je van alles gaan zoeken en toen kwam ik de laatste tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 16-08-2016 11:10 ]

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:18
Svennie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

je bedoeld 100% zodat je units krijgt? Je moet x aantal beesten scannen die meetellen, niet al het leven telt mee, je krijgt rechts onder in beeld een melding. Nog 5 te gaan, of 5 van 12 gevonden. Als je er nog 1 of 2 moet dan begint het grote zoeken, ze kunnen onder water zitten in grotten, dag of enkel nacht beesten zijn. Vogels tellen ook mee en die zijn moeilijk te scannen (neerschieten en scannen is een optie maar zie het lijk dan maar weer te vinden).

Je zoekt je een ongeluk. Ik heb tot nu toe 1 planeet 100% en op mijn huidige moet ik nog 3 beesten. Wat ik de vorige keer gedaan heb is een crashed ship volledig repareren dan moet je van alles gaan zoeken en toen kwam ik de laatste tegen.
Mijn eerste planeet had ook een stuk of 10 locaties die ik moest afvinken. Ben dat daarna nooit meer tegen gekomen op een andere planeet.

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:18
Vraagje aan de aanwezigen hier: Ik heb dringend behoefte aan een nieuwe MultiTool. Waar is de beste plek om deze te vinden? Op mijn eerste planeet heb ik hem kunnen omruilen voor een betere, daarna al een planeet of 10 bezocht, maar geen enkele MultiTool kunnen scoren.

apollo13

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:58

Aganim

I have a cunning plan..

Wat is het grootste dier wat mensen zijn tegen gekomen?
Voor mij een soort Spinosaurus, echter niet vijandig. Tot ik mijn miningtool wilde pakken, maar ipv daarvan per ongeluk de blaster afvuurde. :F

Het arme beest kunnen neerleggen, maar het was wel een stevig gevecht.. Melee aanval met forse knockback die mijn schild in 1 klap wist te reduceren tot 0. :o

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 11:26
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Dakoina schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Ik denk het niet, sommige stelsels hebben maar één planeet misschien.

//edit verkeerd gelezen
Voor zover ik tot nu toe heb ontdekt zijn op elke planeet iig de resources beschikbaar om een warpcel(Plutonium, koolstof, heridium, ijzer etz.) te maken.

Goud, koper, nikkel of iridium enz. verschilt per planeet.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Svennie
ActualFantasy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Mijn eerste planeet had ook een stuk of 10 locaties die ik moest afvinken. Ben dat daarna nooit meer tegen gekomen op een andere planeet.
ik ben er nu op 3 geweest geloof ik en alle 3 hadden dat, het moet niet maar levert wel geld op (kan sneller met minen maar 300k op de huidige planeet is niet slecht)

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
apollo13 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:14:
Vraagje aan de aanwezigen hier: Ik heb dringend behoefte aan een nieuwe MultiTool. Waar is de beste plek om deze te vinden? Op mijn eerste planeet heb ik hem kunnen omruilen voor een betere, daarna al een planeet of 10 bezocht, maar geen enkele MultiTool kunnen scoren.
Wisselt. Soms op planeten bij outposts. Soms in Space Stations. Heb al stuk of 6x de optie gehad te upgraden. Maar doe het niet iedere keer, omdat ik dan net alle upgrades weer erop heb zitten, en geen zin heb om opnieuw die resources direct bij elkaar te zoeken.

Daarnaast heb ik nu met 14 slots in de multitool wel voldoende denk ik...

This is a Rapture reminder..

• Grrrrrene
  • Niet online
Het lijkt compleet random. Soms krijg ik er een van een alien, dan zit hij weer in zo'n box aan de muur... Het gaat met kleine stapjes vooruit, helaas, want ik heb allerlei mogelijke upgrades die ik niet kwijt kan.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vraagje m.b.t. grotten: je ziet ze net als ik waarschijnlijk veel en op bijna elke planeet. Maar ik ga er zelden in omdat ik altijd verdwaal in die dingen... daarnaast heb ik er nog nooit echt iets gevonden wat ik boven de grond niet heb kunnen vinden.

Zitten er betere rewards in grotten?

This is a Rapture reminder..

• Mattie112
Sssquirrel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Wisselt. Soms op planeten bij outposts. Soms in Space Stations. Heb al stuk of 6x de optie gehad te upgraden. Maar doe het niet iedere keer, omdat ik dan net alle upgrades weer erop heb zitten, en geen zin heb om opnieuw die resources direct bij elkaar te zoeken.

Daarnaast heb ik nu met 14 slots in de multitool wel voldoende denk ik...
Eerst je upgrades weer "er af halen" zorgt er voor dat je (een deel?) van je stuff terug krijgt!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Veel outposts bezoeken.. Zit nu op planeet 2 en heb mijn Multi-Tool al 5x vervangen (en 1x een versie geweigerd omdat hij slechter was voor minen)

Ik heb een enorm tekort aan de blauwe Chrysonite.. Kom het nergens tegen en kan het ook nergens kopen -O-

Wil ook van planeet 2 af, maar moet nog 1 dier vinden, terwijl ik echt alles al uitgekamd heb blijft dat beest onvindbaar -O-

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 16-08-2016 11:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-11 11:03

Pos

Denk dat het ook het meest rendabel is om te focussen op welke upgrades je doet op je multitool. Of mining beam en grenades, of bolt caster en grenades. Heb in een filmpje gezien met een volledig geupgrade boltcaster die de resources van een 100m afstand met 1 bolt kapot kon knallen

• Ontzettende_Jan
Ik kreeg een 10 slot multi-tool als beloning voor een raadsel van een Gek. Verder ben ik ze alleen nog in outposts tegen gekomen.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Als ik net een nieuw multitool heb, krijg bijna altijd nieuwe tools te zien met één vak minder. Hetzelfde voor de schepen :/ soms duurt het een paar planeten eer ik dan weer iets deftig vind.

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-11 09:35
Zouden jullie de game aanraden? Zie veel negatieve reviews.

Werkt de game op 2560x1080 (Ultrawide) ?

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Sssquirrel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:19:
Vraagje m.b.t. grotten: je ziet ze net als ik waarschijnlijk veel en op bijna elke planeet. Maar ik ga er zelden in omdat ik altijd verdwaal in die dingen... daarnaast heb ik er nog nooit echt iets gevonden wat ik boven de grond niet heb kunnen vinden.

Sommige planeten hebben dingen als Vortex Cubes in de grotten. Die verkopen voor 25-50k per stuk en er liggen er vaak tientallen bij elkaar. Makkelijk cashen. Ook zijn sommige diersoorten alleen in grotten te vinden (dit is mij bij 3 planeten overkomen, in ieder geval).

Nog een tip mbt tot Vortex Cubes en Gravitino Balls (en mogelijk wel meer). Normaal stacken ze per 1, maar als je sommige ship upgrades dismantled, dan krijg je 5 Gravitino Balls ervoor terug. Deze stacken echter per 100, dus volgens mij kan je door dit te 'misbruiken' vrij gemakkelijk een grote hoeveelheid aan ballen farmen terwijl ze maar 1 inventory slot innemen.

Dit werkt ook met basic spul zoals de carite sheet, normaliter een max stack van 1, maar als je dismantled, een max stack van 100. Scheelt weer ruimte :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pazienza schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:
Laten we eerst beginnen met wat je verwacht van de game?

Verwacht je een soort minecraft met resources verzamelen, langzaam je ship+exosuit+multitool upgraden en dingen ontdekken? Dan is dit je game.

Verwacht je een space exploration building combat game? Dan is dit niet je game.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nvidia heeft nu ook een driver voor NMS uitgebracht:

https://www.techpowerup.c...force-372-54-whql-drivers

March of the Eagles

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 12:01
Auredium schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Ik kwam een zonnestelstel terug een planeet tegen met veel meren. Daarin zaten ook vissen. Geen grote vissen maar gewoon vissen, niet vijandig en scanbaar. Waren de eerste vissen die ik tegen kwam. theRadBrad kwam pas geleden op een planeet met heet veel water, bijna waterworld. Alleen is ie te lui geweest om erin te zwemmen. :+
Ik heb gisteren wel vissen gevonden (en gescand als diersoort!)

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Pazienza schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:

Werkt de game op 2560x1080 (Ultrawide) ?
Jazeker werkt dit.
Speel het zelf op 3440 x 1440 :)

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-11 09:35
Angeloonie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Laten we eerst beginnen met wat je verwacht van de game?

Verwacht je een soort minecraft met resources verzamelen, langzaam je ship+exosuit+multitool upgraden en dingen ontdekken? Dan is dit je game.

Verwacht je een space exploration building combat game? Dan is dit niet je game.
Ik was gek op Minecraft. Misschien maar overwegen deze game te halen als die wat goedkoper is. :)

Thanks voor je reply.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pazienza schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Ik was gek op Minecraft. Misschien maar overwegen deze game te halen als die wat goedkoper is. :)

Thanks voor je reply.
Let wel op dat je _niets_ kunt bouwen in deze game, enkel je eigen gear verbeteren en upgrades installeren (maar niets is visueel). Het grootste is dus vooral het verken-stuk van de game. Planeten bezoeken en indexeren en daarna naar de volgende planeet.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

@Pazienza De reviews over Pokemon Go zijn ook slecht, maar iedereen speelt het wel ;p Just Cause 3 krijgt ook waarderingen zo laag als 5.9/10, maar ik vermaak er mij prima mee...

Voor de rest wat Angeloonie zei ;) en anders orderen op Steam en latene refunden als het na een uur je ding niet is

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Let wel op dat je _niets_ kunt bouwen in deze game, enkel je eigen gear verbeteren en upgrades installeren (maar niets is visueel). Het grootste is dus vooral het verken-stuk van de game. Planeten bezoeken en indexeren en daarna naar de volgende planeet.
Basis bouwen gaat wel toegevoegd worden las ik... geloof in de volgende patch al.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

gister me start planeet 100% complete .. wilde bijna weg gaan maar toen viel me op dat er toch wel erg veel goud op deze planeet zat. ben voor de eerste keer naar me space station gegaan in space en toen gewoon maar weer terug naar me eerste planeet om even me hele inventory vol gold te farmen :P daar ben ik nog steeds mee bezig. Kom echt genoeg gold tegen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Betreffende de probleemvolle launch...ik denk dat inmiddels het stof wel grotsendeels is gaan liggen. de meeste mensen kunnen de game redelijk stabiel draaien. ook is nu duidelijk wat voor soort game No Man's Sky is. Ik denk dat heel veel mensen verkeerde of te hoge verwachtingen hadden. Ongetwijfeld zal de probleemvolle PC launch en de te hoge verwachtingen veel negatieve reviews hebben opgeleverd. Gelijktijdig zie je echter dat er heel veel mensen het spel echt graag spelen.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Basis bouwen gaat wel toegevoegd worden las ik... geloof in de volgende patch al.
Ik ben inmiddels van mening dat dit spel niet deze extra feature nodig heeft. (ik was eerst heel sterk van wel) Maar aan de andere kant is het bouwen van een uitvalsbasis en zo een exploratie en handelsnetwerk opzetten wel leuk natuurlijk. Let wel dat er geen multiplayerfunctie is; Een dorp bouwen met verschillende spelers is niet mogelijk dus. :P

edit: Xie dat het twee reacties onder elkaar zijn van mij. Dat was niet de bedoeling. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Auredium op 16-08-2016 11:48 ]

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Ik ben inmiddels van mening dat dit spel niet deze extra feature nodig heeft. (ik was eerst heel sterk van wel) Maar aan de andere kant is het bouwen van een uitvalsbasis en zo een exploratie en handelsnetwerk opzetten wel leuk natuurlijk. Let wel dat er geen multiplayerfunctie is; Een dorp bouwen met verschillende spelers is niet mogelijk dus. :P

edit: Xie dat het twee reacties onder elkaar zijn van mij. Dat was niet de bedoeling. :P
de game leent zich er wel perfect voor... Met 3 a 4 man lekker door de ruimte blazen en planeten ontdekken, nederzettingen plaatsen, handelen en dan eventueel aangevallen kunnen worden door andere groepen.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Nog wat werken aan de vegetatie, dat mogen ze ook wel doen. Het is alsof er maar 10 soorten planten per planeet bestaan. Kinda awkward.

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-11 12:57
Sssquirrel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:19:

Vind zelf ondergronds wel vaker Vortex Cubes en Gravitino Balls en meer van zulk waardevol spul. En nog niet genoeg getest om met stelligheid te zeggen dat dit altijd zo is, maar vooralsnog ondergronds nog nooit last gehad van sentinels. Wel prettig met het farmen....

D3 Profile

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 09:28

Bosmonster

*zucht*

Auredium schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:44:
Betreffende de probleemvolle launch...ik denk dat inmiddels het stof wel grotsendeels is gaan liggen. de meeste mensen kunnen de game redelijk stabiel draaien. ook is nu duidelijk wat voor soort game No Man's Sky is. Ik denk dat heel veel mensen verkeerde of te hoge verwachtingen hadden. Ongetwijfeld zal de probleemvolle PC launch en de te hoge verwachtingen veel negatieve reviews hebben opgeleverd. Gelijktijdig zie je echter dat er heel veel mensen het spel echt graag spelen.
Ik speel op de PS4, maar heb nog steeds vaker geen, dan wel verbinding met de servers.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

de game leent zich er wel perfect voor... Met 3 a 4 man lekker door de ruimte blazen en planeten ontdekken, nederzettingen plaatsen, handelen en dan eventueel aangevallen kunnen worden door andere groepen.
In principe wel. Het zou een soort van eve nline achtig iets kunnen worden, maar ik vermoed dat het dat nooit zal worden om een aantal redenen:
- Hello Games heeft aangegeven dat het geen multiplayer spel is
- Er is uit package data gebleken dat er geen positie bepalingen van de speler wordt doorgegeven aan het netwerk.
- Meerdere spelers op dezelfde locatie belasten de servers van Hello games heel veel. Momenteel wordt content grotendeels lokaal gehouden en niet op severs van Hello Games.

• Grrrrrene
  • Niet online
Redinox schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Vind zelf ondergronds wel vaker Vortex Cubes en Gravitino Balls en meer van zulk waardevol spul. En nog niet genoeg getest om met stelligheid te zeggen dat dit altijd zo is, maar vooralsnog ondergronds nog nooit last gehad van sentinels. Wel prettig met het farmen....
Ik vind het nauwelijks renderen. Die balls en cubes vind je op sommige planeten ook bezaaid over het "aardoppervlak".

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:00:
[...]Ik vind het nauwelijks renderen. Die balls en cubes vind je op sommige planeten ook bezaaid over het "aardoppervlak".
Ik had gravitino balls op een barre planeet gevonden. Niets te zien voor de rest. Eén ball gefarmed en direct elite sentinels achter mij 8)7 en maar lopen :D schip ingedoken en ik denk dat er in de ruimte ook een soort sentinels op mij begonnen te schieten?

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 00:59

ResuCigam

BOFH

Dat vind ik sowieso vrij irritant: Dan kom je op een planeet met "Sentinels: Minimal" en dan poppen ze nog steeds overal op. Maar voor mijzelf op nummer 1 met stip qua irritaties: Dat je elke actie en dialoog een volle seconde op de knop moet drukken voor er iets gebeurt. |:(

We do what we must because we can.

• Ontzettende_Jan
ResuCigam schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:12:
Dat vind ik sowieso vrij irritant: Dan kom je op een planeet met "Sentinels: Minimal" en dan poppen ze nog steeds overal op. Maar voor mijzelf op nummer 1 met stip qua irritaties: Dat je elke actie en dialoog een volle seconde op de knop moet drukken voor er iets gebeurt. |:(
Als sentinels niet te aggressief zijn kan je ze afschudden door het balkje met ruitjes in de gaten te houden rechtsboven. Als die begint vol te raken weglopen en dan kalmeren ze.
Wat ook kan is met de grenade launcher ze in 1x uit de lucht blazen 8)

• Svennie
ResuCigam schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:12:
en dat je je life support constant zelf moet bijvullen, is elke paar minuten als het bv 69 graden is. Zorgt er wel voor dat je zelf kan kiezen met welke grondstof maar dat mag wel automatisch wat mij betreft

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-11 02:20

Martinspire

Awesomeness

En kunnen die dialogen met NPC's ook eens een stuk sneller. Eerst paar seconden wachten tot de interface er staat, dan begint ie te praten, daarna komen de opties en dan duurt het weer even voordat je verder kunt. Bij elkaar duurt 1 zo'n gesprek dan iets van 30 seconden, waardoor het grinden van woordjes wel erg irritant wordt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Om eerlijk te zijn denk ik dat zaken zoals 'de lange muisknlik' en 'het langzaam opbouwende dialoog' opzettelijke designkeuzes zijn geweest. Het spel draait niet om haasten maar rustig je tijd nemen om dingen te doen en in alle rust te spelen. De keuzes voor lange muisklikken, de manier van achievements tentoonstellen en het langzame praten is daarbij opzettelijk gekozen met dat in gedachte.
Misschien dat er ooit een optie komt op dit uit te zetten, van mij hoeft het niet.

• Mick1990
  • Niet online
Oeps, had een gecrasht ruimteschip gevonden en toen ik boven water vloog, schoot ik per ongeluk de kapotte phaser af: schip explodeerde en ik dus dood. Toen ik respawnde zat ik in het gecrashde schip op de zeebodem, honderden meters diep! Gelukkig was er op de zeebodem een berg ijzer in de buurt zodat ik 4x van die Carite sheets kon craften en weer op kon stijgen. Je schip kan dus wel onder water zijn, maar je kan er (nog) niet zelf in duiken. Was wel even een vreemde ervaring :+

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Ontzettende_Jan
Martinspire schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:21:
En kunnen die dialogen met NPC's ook eens een stuk sneller. Eerst paar seconden wachten tot de interface er staat, dan begint ie te praten, daarna komen de opties en dan duurt het weer even voordat je verder kunt. Bij elkaar duurt 1 zo'n gesprek dan iets van 30 seconden, waardoor het grinden van woordjes wel erg irritant wordt.
Grinding is a term used in video gaming to describe the process of engaging in repetitive tasks.

Klopt :+

• Grrrrrene
  • Niet online
Dakoina schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Ik had gravitino balls op een barre planeet gevonden. Niets te zien voor de rest. Eén ball gefarmed en direct elite sentinels achter mij 8)7 en maar lopen :D schip ingedoken en ik denk dat er in de ruimte ook een soort sentinels op mij begonnen te schieten?
Ik heb nog geen planeet gevonden waar geen sentinels zijn en waar wel van die ballen liggen :)

Ligt er in jullie ervaring altijd Plutonium op planeten? Zou wel kut zijn als je landt, je launcher is leeg en je moet te voet op zoek naar een trading post o.i.d. :D

Het handmatig bijvullen van je life support vind ik juist wel tof. Het geeft je echt het idee hoe vijandig sommige klimaten zijn en dat je dus niet te lang zonder schuilen kunt rondlopen. Als je dat automatiseert gaat dat gevoel eraf.

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 16-08-2016 12:50 ]

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Auredium schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:28:
de manier van achievements tentoonstellen
Vrij naar als je net met 15+ enemies in space combat zit en je schild aan moet vullen overigens...

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:49:
[...]

Ik heb nog geen planeet gevonden waar geen sentinels zijn en waar wel van die ballen liggen :)

Ligt er in jullie ervaring altijd Plutonium op planeten? Zou wel kut zijn als je landt, je launcher is leeg en je moet te voet op zoek naar een trading post o.i.d. :D
volgens mij zelfs altijd in de buurt van je schip. heb het nog niet anders meegemaakt iig.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

NLxAROSA schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:02:[...]Vrij naar als je net met 15+ enemies in space combat zit en je schild aan moet vullen overigens...
Inderdaad... het hoeven er zelfs zoveel niet te zijn in mijn geval ;(

Heb wel een irritante bug op de PS4. Soms als ik op R2 duw om op te stijgen met schip, schiet ik ineens compleet de ruimte in - ipv een tiental meter boven de grond te blijven - zonder enige vorm van boost te gebruiken :/ Héél ambetant als je gewoon effe wat verderop wil minen of iets zoeken |:( als ik wil terugkeren naar de exacte locatie ben ik er meestal compleet naast :/ ik ben zo al heel wat interessante plekken kwijtgespeeld

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dakoina schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Inderdaad... het hoeven er zelfs zoveel niet te zijn in mijn geval ;(

Heb wel een irritante bug op de PS4. Soms als ik op R2 duw om op te stijgen met schip, schiet ik ineens compleet de ruimte in - ipv een tiental meter boven de grond te blijven - zonder enige vorm van boost te gebruiken :/ Héél ambetant als je gewoon effe wat verderop wil minen of iets zoeken |:( als ik wil terugkeren naar de exacte locatie ben ik er meestal compleet naast :/ ik ben zo al heel wat interessante plekken kwijtgespeeld
Heb ook gemerkt dat je hem dus niet al te lang ingedrukt moet houden.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Oh, deze comparison video moet je toch effe bekijken :p (Trailer vs. werkelijkheid)

http://vid.pr0gramm.com/2016/08/15/5322c9ed537c76b8.mp4

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 16-08-2016 13:48 . Reden: kleine verduidelijking ]

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11 12:26
whahaha ik moest lachen. Ondanks dat .. wil ik de game nog steeds :P

*sowieso

Pagina: 1 ... 19 ... 48 Laatste