• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:22

Aganim

I have a cunning plan..

Oef, wat een timing.. Als ik zo zit te lezen, dan krijg ik toch best zin in een 'verken-tot-je-er-bij-neervalt-spel', even lekker ontspannen.. Maar aan de andere kant.. Vanaf komend weekend trekt mijn vriendin bij me in, om nu meteen de eerste week achter de PC te resideren is wellicht niet de beste start..

Misschien toch maar tijd voor een Steam Link. O-) :+

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Deelt de PC versie hetzelfde universum als de console?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

trix0r schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:05:
Deelt de PC versie hetzelfde universum als de console?
Nee, zijn aparte servers

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Hmm vanavond maar even wat planeten afstruinen naar wrakken. Als iemand het Bartholius stelsel tegen komt op PS4 dan ben ik daar geweest :-)

PS4: DonSigario

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Houd het spel ook dingen bij als waar je zelf bent geweest en wat je ontdekt hebt of moet je zelf een beetje een logboek bijhouden? :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Aganim schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:04:
Vanaf komend weekend trekt mijn vriendin bij me in, om nu meteen de eerste week achter de PC te resideren is wellicht niet de beste start..
Natuurlijk wel. Dit soort dingen kan je haar beter vanaf het begin aanleren :+

March of the Eagles

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:32

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Auredium schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:10:
Houd het spel ook dingen bij als waar je zelf bent geweest en wat je ontdekt hebt of moet je zelf een beetje een logboek bijhouden? :P
Hier heb je het journal voor, Via deze interface kun je ook de namen toekennen en dingen claimen :), op de playstation op de touchpad klikken.

Verwijderd

XWB schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

_O-

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
Als ik de game in Steam heb gekocht, gaat deze dan vannacht vanzelf beginnen met downloaden? (1e steam pre order...)

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

[...]

Well played sir... _/-\o_

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Mr-E schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:35:
Als ik de game in Steam heb gekocht, gaat deze dan vannacht vanzelf beginnen met downloaden? (1e steam pre order...)
Volgens mij morgen rond 19:00 uur.

We do what we must because we can.

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

[...]

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
[...]

Precies als je ze eenmaal het gevoel geeft dat ze alle aandacht verdienen dan gaat ze het vaak ook opeisen. Het aantal vrienden om me heen die ik nu zie vechten voor een paar uurtjes gametijd i.p.v. naast de vriendin op de bank naar "stomme" programma's kijken is bedroevend. En met meestal meer druk op de relatie dan die van mij terwijl wij allebei ons ding doen en af en toe eens samen een filmpje checken. Was je opmerking maar grappig...neem liever 2 minuten stilte voor de slachtoffers :p

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 11-08-2016 13:39 ]

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
ResuCigam schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Volgens mij morgen rond 19:00 uur.
19.00?

Maar het is om 00.01 al de 12e :'(

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Normaliter is het inderdaad per regio. Is het twaalf uur dan komt het spel vrij.
Zo heb ik om 0400u mijn wekker gezet om Skyrim voor het eerst op te starten.
Goeie oude tijd :D

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Precies als je ze eenmaal het gevoel geeft dat ze alle aandacht verdienen dan gaat ze het vaak ook opeisen. Het aantal vrienden om me heen die ik nu zie vechten voor een paar uurtjes gametijd i.p.v. naast de vriendin op de bank naar "stomme" programma's kijken is bedroevend. En met meestal meer druk op de relatie dan die van mij terwijl wij allebei ons ding doen en af en toe eens samen een filmpje checken. Was je opmerking maar grappig...neem liever 2 minuten stilte voor de slachtoffers :p
Hahaha, zo erg is het gelukkig niet hoor. :P Gelukkig is het een lezer en houdt ze ook wel van een spelletje, dus daar gaat wel een balans in te vinden zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Mr-E schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
19.00?

Maar het is om 00.01 al de 12e :'(
Als je in Steam naar de Store page van de game gaat staat daar de tijd bij ondertussen, 1 dag en 5 uur staat er nu .

Verwijderd

Aganim schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Hahaha, zo erg is het gelukkig niet hoor. :P Gelukkig is het een lezer en houdt ze ook wel van een spelletje, dus daar gaat wel een balans in te vinden zijn. :)
Toen ik bij mn vriendin introk, had ik niet eens de behoefte om te gamen dat eerste weekend. Had wel andere 'dingen' (met haar) te doen ;) :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
Meubels in elkaar zetten enzo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
Haar dingen helpen verhuizen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het Viva-forum is de andere kant op. Kunnen we weer over NMS verder gaan?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
BEHANGEN?

PSN: jannvsdvinvs

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
zo vet spel.. ben nu al verslaafd.. moet heridium voor mn ship zoeken, over een super grote klif een, echt enorm. zo mooi gemaakt. en ook die geluiden op de achtergrond van aliens of wat het mag zijn.. echt bizar.. dit wordt een blijvertje voorlopig!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
damn you autocorrect ;-)

PSN: jannvsdvinvs

Verwijderd

Kan je mekaar nu wel of niet tegenkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Toen ik bij mn vriendin introk, had ik niet eens de behoefte om te gamen dat eerste weekend. Had wel andere 'dingen' (met haar) te doen ;) :9
Die 2 minuten per keer snoepen niet zoveel van je gametijd af toch? :+
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:50:
Kan je mekaar nu wel of niet tegenkomen?
Ja volgens de ontwikkelaar, maar het werkt niet vanwege de drukte op de servers. Mijn conclusie? Nee het kan niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 11-08-2016 13:51 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

Ik doe het op de CIV-manier; just.one.more.turn.... 8)7

• Dubrillion
Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

15 minuten!!! .... waarvan 14 onder de douche :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
Dubrillion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

15 minuten!!! .... waarvan 14 onder de douche :+
Ik hoop zo erg dat je het over een echte douche hebt nu...Ok ontopic weer ;)

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Ok ontopic weer
Precies, jullie hebben me overtuigd, zojuist op het nippertje in de pre-order gezet.. 8)

Nog even wachten.. :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Aganim op 11-08-2016 13:58 ]

• NeP2013
zo, ben het eerste wezen tegengekomen. had helaas niet het juiste "voer" bij me - wel mooi gemaakt hoor!

Verwijderd

NeP2013 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:00:
zo, ben het eerste wezen tegengekomen. had helaas niet het juiste "voer" bij me - wel mooi gemaakt hoor!
? kan je die beesten ook nog voeren dan ?

• NeP2013
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

? kan je die beesten ook nog voeren dan ?
jep, als je dichtbijkomt en dan op vierkantje dacht ik.. moet je wel de juiste dingen bij je hebben.. daarna gaan ze je vertrouwen of zijn ze minder bang ofzo..

Verwijderd

iemand dit ook al gelezen over die stickertjes op de playstation versie van de game? zie dat nou net bij eurogamer voorbij komen op de site...
niemand hier een doosje met een stickertje? ;p

http://www.eurogamer.net/...icon-hidden-under-sticker

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:04:
iemand dit ook al gelezen over die stickertjes op de playstation versie van de game? zie dat nou net bij eurogamer voorbij komen op de site...
niemand hier een doosje met een stickertje? ;p

http://www.eurogamer.net/...icon-hidden-under-sticker
In mijn doosje zat zelfs geen boekje. Nu, dat is zo wel wat de gewoonte tegenwoordig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
NeP2013 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:00:
ja inderdaad mooi gemaakt.

Wat ik ook mooi vind is het verschil in gedrag bij de beesten. Bij mijn eerste sterrenstelsel zat ik redelijk dicht bij de zon met hele mooie planeten vol bossen en zeeën en heel veel vriendelijke dieren (waarschijnlijk omdat ze genoeg te eten hadden).

Vanochtend zat ik in een ander sterrenstelsel waar de planeten veel grauwer en onherbergzamer zijn. Zo kwam ik op een bloedhete planeet met enorme radioactieve stralingsniveaus waar het veel lastiger was om te overleven. Zodra ik buiten liep om te minen zag ik de nodige beesten daar rondlopen die er door de straling veel vreemder uitzagen als in het vorige sterrenstelsel, maar vooral ook veel agressiever waren. Vermoedelijk had de straling ook invloed op hun hersenen of zo, want zelfs door de hele kleine dieren werd ik continu aangevallen. Ben er maar snel weer weggegaan, daar was niets ontspannends meer aan :D

Verwijderd

Jelliuz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

In mijn doosje zat zelfs geen boekje. Nu, dat is zo wel wat de gewoonte tegenwoordig...
hebben andere dan wel boekjes in hun doosjes? en jij wel een multiplayer icoontje op je cover staan of niet?

• Jelliuz
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:09:
[...]

hebben andere dan wel boekjes in hun doosjes? en jij wel een multiplayer icoontje op je cover staan of niet?
Had het verkeerd begrepen/gelezen. Dacht dat je bedoelde dat er stickertjes in het doosje zaten. Geen idee wat de boekjes betreft, maar in de 'meeste' PS4 games komen games toch met een boekje erbij. Deze keer niet. Niet dat ik er ooit in lees hoor, maar had het gevoel dat er iets ontbrak. :-)

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
NeP2013 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
jep, als je dichtbijkomt en dan op vierkantje dacht ik.. moet je wel de juiste dingen bij je hebben.. daarna gaan ze je vertrouwen of zijn ze minder bang ofzo..
Ja dat. Of ze nemen een hap uit jou ;) Ik kwam gisteren ook de eerste agressieve beesten tegen, enorm kleine opdondertjes maar reteagressief. Op een andere planeet had ik na een paar keer voeren een soort grazende dino-eland-kippen achter me aanlopen. Erg lollig.

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Het schijnt dat de dieren ook nog andere dingen voor je kunnen doen na het voeren zoals je beschermen of je naar zeldzame materialen leiden.

• Patrock

Patrock

Heeft iemand al in the wild een stukje Atlas stone gevonden? Kwam wel één keer in een space station bij de trade terminal een stukje tegen met de waarde van meer dan 2.000.000 credits. Als je dat kunt minen ben je binnen!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Patrock schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:23:
Heeft iemand al in the wild een stukje Atlas stone gevonden? Kwam wel één keer in een space station bij de trade terminal een stukje tegen met de waarde van meer dan 2.000.000 credits. Als je dat kunt minen ben je binnen!
Al ergens de hint gezien (zonder spoilers) dat je die beter kunt bewaren dan verkopen.
Geen idee waar ze voor dienen, maar degene die ze had verkocht had er schijnbaar spijt van :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

• FreakGIB
  • Laatst online: 24-08 21:57
Patrock schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:23:
Ik heb wel een atlas stone te koop gezien bij zo'n Trader die je op een space station in de hangaar vind maar koste ruim 1,3 mil.

PSN: FreakGIB

• Dubrillion
Zit er veel variatie in hoe de schepen eruit zien? Of zijn er een paar varianten met een ander kleurtje?

Verwijderd

Jelliuz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

Had het verkeerd begrepen/gelezen. Dacht dat je bedoelde dat er stickertjes in het doosje zaten. Geen idee wat de boekjes betreft, maar in de 'meeste' PS4 games komen games toch met een boekje erbij. Deze keer niet. Niet dat ik er ooit in lees hoor, maar had het gevoel dat er iets ontbrak. :-)
was gewoon nieuwsgierig of jij ook zo'n sticker op de achterkant van je doosje had waar stiekem iets anders onder staat :)

• FreakGIB
Ceased2Be schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Al ergens de hint gezien (zonder spoilers) dat je die beter kunt bewaren dan verkopen.
Geen idee waar ze voor dienen, maar degene die ze had verkocht had er schijnbaar spijt van :)
Ik heb zelf al 2 keer een soort van masker gevonden en een ritueel mes en nog een soort van cubus
meeste dingen verkoop ik gewoon omdat ik maar beperkte ruimte heb alleen die cubus heb ik nog even gehouden, maar die dingen zijn toch over het algemeen tussen de 10k+ en 20K+ mij mij teminste.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
Dubrillion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:26:
Zit er veel variatie in hoe de schepen eruit zien? Of zijn er een paar varianten met een ander kleurtje?
Er is best wel wat variatie. Ga maar eens 10 minuten in een space station staan waar ze af en aan vliegen.

Het is me nog steeds niet gelukt de juiste monoliet te vinden voor de Atlas. We zoeken verder.....

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Patrock

Patrock

* Patrock land op planeet

In de informatie over de planeet staat dat sentinels bijna niet voorkomen danwel niets doen.

* Patrock mined wat plutonium

2 sentinels in de nek aan het schieten....

• NeP2013
wat doen de schepen die je soms ziet overvliegen? landen die ook op planeten? kun je ze neerschieten? :)

• FreakGIB
Wat ik tot nu toe in het spel een beetje onoverzichtelijk vind is de Galactic map.
Vind het soms lastig om rond te kijken maar misschien moet ik er gewoon nog aan wennen.

• Jelliuz
NeP2013 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
wat doen de schepen die je soms ziet overvliegen? landen die ook op planeten? kun je ze neerschieten? :)
Vroeg ik me ook af!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
NeP2013 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
ja die landen op planeten, tot nu toe zijn er 2 types die ik tegen ben gekomen:
- sentinel warriors, soort van politieagenten op planeten
- traders, als er op een planeet een handelspost is met een handelaar (die kun je herkennen aan een vliegdek landingplaats voor de handelspost) dan zie je traders af en aan komen vliegen die hun spullen traden met die handelaar. Als jij ook daar bent kun je dan steeds de nieuw gebrachte voorraden weer opkopen.

En ja,
je kunt ze in een luchtbattle op de planeet zelf neerschieten als je in een schip zit (kun je simpel zien doordat je richtkruis rood wordt in je ship zodra je ze in je vizier hebt)

• Jelliuz
je kunt ze in een luchtbattle op de planeet zelf neerschieten als je in een schip zit (kun je simpel zien doordat je richtkruis rood wordt in je ship zodra je ze in je vizier hebt)
En zou je ze dan ook kunnen looten?

O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spokje
PC versie uitgesteld tot 3 oktober:

http://www.shareonfb.com/...-uitgesteld-tot-3-oktober

Verwijderd

spoiler:
Ongetwijfeld hebben een paar tweakers net een hartverzakking gekregen :)

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

spoiler:
Ongetwijfeld hebben een paar tweakers net een hartverzakking gekregen :)
Jup :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 22:15
dat is vast nep

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42

Een handtekening?!

• spokje
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Spokje, wil je dat niet meer doen. De tranen stonden al in mijn ogen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zou wat zijn als het zou zijn uitgesteld tot oktober. Refunds zijn een ding op steam. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 19:36
Lekker Ventje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:24:
Een waarschuwing: Koop geen schip!!!
Heb een schip met 24 slots gekocht voor 1,2 miljoen units. Eerste beste planeet die ik bezocht zie ik binnen 5 minuten een wrak liggen van een schip met 25 slots..... :'( _/-\o_

Toch maar overgestapt, ben blij met mijn nieuw schip en ik zal niet zo snel meer een nieuw schip kopen :)
Dat is niet helemaal waar want het schip wat je tegen komt is gelijk of 1 slot meer of minder. Nooit anders.

Verwijderd

Spokje loopt ons te pesten?

• Chester
  • Niet online
Wat denk je zelf? Een URL van een site waar je nog nooit van gehoord hebt. Je hoeft er niet eens op te klikken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Site staat ramvol met zwarte letters op witte achtergrond.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
SparksNL schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:50:
Base building is op dit moment volkomen nutteloos. Begrijp me niet verkeerd, ik besteed altijd veel tijd en energie aan het bouwen van een base in games zoals Starbound etc.

Binnen No Man's Sky bestaat er geen mogelijkheid om planeten te bookmarken. Zodra je dus wat verder weg bent is het bijna onmogelijk om terug te keren naar een eerder bezochte planeet.
Dit probleem kan Hello Games toch simpelweg oplossen door alsnog een bookmark functie te introduceren?

March of the Eagles

• Chester
  • Niet online
Of desnoods een 'teleport to home'-apparaat te introduceren.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Voor zij die al klaar zijn met het spel / uit hebben gespeeld (iets met spoilers):

spoiler:
Na de eerste space anomalie ben ik die Atlas route gevolgd. Na al die Atlas interfaces te hebben gehad drukte ik op “Birth new sun”. Hierna zou je naar die zon moeten gaan en een soort New Game+ moeten starten. Echter gebeurd dat bij mij niet. Ik kan niet warpen naar het centrum zoals in dit filmpje: YouTube: NO MAN'S SKY PATH OF ATLAS and GALAXY CENTER ENDING???. Helaas is het spel gecrashed na mijn eerste save reload waardoor ik niet de vorige save kan laden om het opnieuw te proberen.

Het vervelende is een beetje dat ik nu dus al die stenen kwijt ben, en niet het idee heb dat ik het spel “verslagen” heb :P

Verder heb ik nu een stuk of drie routes naar een zwart gat waar ik niet vanaf kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Ik zat net op een planeet bij een trade center en even daarbuiten was een shitload aan plantaardige parels die je kan farmen; hele exo suit inventory leeggemaakt en, stuk of tien van die parels farmen a 30.000 units per keer dat ik naar buiten ging. Echter moest dat wel snel gebeuren want steeds zaten er elite sentinels achter me aan, die dat schijnbaar liever niet hadden. Ff in de trade post wachten en de sentinels zijn weer tot rust gekeerd. Zo even 3 miljoen binnengeharkt en gelijk een schip met 24 slots gekocht. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 11-08-2016 15:57 ]

Whole lot of stars ***

Verwijderd

Even een vraagje over die bug, wanneer je de pre - order ship al omgeruild hebt op de 1e planeet.
Mocht ik nu alles van NMS verwijderen van mijn PS4, behoud ik toch gewoon mijn DLC na de her - installatie he? 8)7

edit: onderstaande bug dus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 16:25 ]

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Even uit een ander topic, met dank aan XWB, een nare bug voor iedereen die een ruimteschip als starter bonus heeft: Als je niet eerst de tutorial doet krijg je geen blueprint voor een hyperdrive aangezien je een stuk tutorial overslaat. Dus beter niet meteen je schip claimen maar eerst de tutorial doen. Details:
http://www.trustedreviews...avoid-a-game-breaking-bug

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
ResuCigam schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:24:
Even uit een ander topic, met dank aan XWB, een nare bug voor iedereen die een ruimteschip als starter bonus heeft: Als je niet eerst de tutorial doet krijg je geen blueprint voor een hyperdrive aangezien je een stuk tutorial overslaat. Dus beter niet meteen je schip claimen maar eerst de tutorial doen. Details:
ik heb de DLC code pas ingevoerd toen ik bezig was in de 2e stelsel. Wapen heb ik niks aan omdat ik allang een sterkere heb, maar het schip en en die 10.000 units waren wel weer lekker.

• robinez
ResuCigam schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:24:
ja dat lees je nu overal omdat iemand dat meldt, toch klopt dat niet, ik had een preorder bonus ruimteschip, maar vond later gewoon die hyperdrive blueprint in 1 van die basissen op in mijn geval de tweede planeet in het sterrenstelsel waar ik startte.

Dus die hyperdrive kan ik maken wanneer ik wil, ondanks dat ik een preorder bonus schip eerder had met hyperdrive installed.

Ik vermoed dat je deze gewoon moet vinden in je eerste sterrenstelsel, maar als je met je preorder schip dat sterrenstelsel verlaat zonder die blueprint gepakt te hebben dan zal die wel niet meer voorkomen in andere sterrenstelsels. Maar goed, dan ga je gewoon terug naar je eerste en zoek je hem alsnog op door basissen te vinden die je nog niet bezocht hebt. In 1 van die basissen ligt die dan wel.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Good Fella schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:42:
Voor zij die al klaar zijn met het spel / uit hebben gespeeld (iets met spoilers):

spoiler:
Na de eerste space anomalie ben ik die Atlas route gevolgd. Na al die Atlas interfaces te hebben gehad drukte ik op “Birth new sun”. Hierna zou je naar die zon moeten gaan en een soort New Game+ moeten starten. Echter gebeurd dat bij mij niet. Ik kan niet warpen naar het centrum zoals in dit filmpje: YouTube: NO MAN'S SKY PATH OF ATLAS and GALAXY CENTER ENDING???. Helaas is het spel gecrashed na mijn eerste save reload waardoor ik niet de vorige save kan laden om het opnieuw te proberen.

Het vervelende is een beetje dat ik nu dus al die stenen kwijt ben, en niet het idee heb dat ik het spel “verslagen” heb :P

Verder heb ik nu een stuk of drie routes naar een zwart gat waar ik niet vanaf kom.
Hoeveel uren had je gespeeld voordat je hem "uitgespeeld" had ?

How do you save a random generator ?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
even een tip voor wat snelle credits:
Ga goud minen als een malle.
heb zo in een avondje 3mil bij elkaar kunnen minen 8)

Veel planeten kun je door langzaam te vliegen zo de goud bergjes uitpikken. even landen, minen hop, weer 100k credits erbij.

Helemaal mooi als er ook nog een trading station vlak in de buurt zit :D

[ Voor 45% gewijzigd door tellavist op 11-08-2016 16:38 ]

Een handtekening?!

Verwijderd

tellavist schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:37:
even een tip voor wat snelle credits:
Ga goud minen als een malle.
heb zo in een avondje 3mil bij elkaar kunnen minen 8)

Veel planeten kun je door langzaam te vliegen zo de goud bergjes uitpikken. even landen, minen hop, weer 100k credits erbij.

Helemaal mooi als er ook nog een trading station vlak in de buurt zit :D
Hmmm. Emiril is meer waard volgens mij (groene rotsen)

• MoietyMe
enchion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:33:
[...]

Hoeveel uren had je gespeeld voordat je hem "uitgespeeld" had ?
spoiler:
Ik denk een uur of 20 of zoiets.

Ga nu save verwijderen en opnieuw beginnen om te kijken of ik hem nu echt kan “uitspelen”.

• MoietyMe
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:24:
Even een vraagje over die bug, wanneer je de pre - order ship al omgeruild hebt op de 1e planeet.
Mocht ik nu alles van NMS verwijderen van mijn PS4, behoud ik toch gewoon mijn DLC na de her - installatie he? 8)7

edit: onderstaande bug dus ;)
Ik ben zojuist opnieuw begonnen en krijg alweer die irritante melding dat ik unredeemed items heb; dus denk het wel :+

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Good Fella schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

spoiler:
Ik denk een uur of 20 of zoiets.

Ga nu save verwijderen en opnieuw beginnen om te kijken of ik hem nu echt kan “uitspelen”.
Dat is wel flink minder dan ik verwacht had imho. Ik zat oorspronkelijk meer aan iets van 100 uur te denken. (net als Just Cause 2, ookal is dat een bizarre vergelijking)

Tenminste dat je wel een beetje bloed zweet en tranen zou moeten opbrengen voordat je in de buurt zou kunnen komen.

How do you save a random generator ?

• MoietyMe
enchion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Dat is wel flink minder dan ik verwacht had imho. Ik zat oorspronkelijk meer aan iets van 100 uur te denken. (net als Just Cause 2, ookal is dat een bizarre vergelijking)

Tenminste dat je wel een beetje bloed zweet en tranen zou moeten opbrengen voordat je in de buurt zou kunnen komen.
Ja je kan het zo lang maken als je zelf wil :P Dat ga ik nu in ieder geval doen :9

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Research > craft > research > craft

Weinig verhaal tot geen actie. Je moet er van houden.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
enchion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Mja, "uitspelen" is natuurlijk een groot woord. Je kan ervoor kiezen om zo snel mogelijk naar het centrum te gaan, of je gaat eerst elke planeet volledig uitkammen waardoor je alsnog 100 uur oid aan het spelen bent.

March of the Eagles

• MoietyMe
XWB schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:50:
[...]

Mja, "uitspelen" is natuurlijk een groot woord. Je kan ervoor kiezen om zo snel mogelijk naar het centrum te gaan, of je gaat eerst elke planeet volledig uitkammen waardoor je alsnog 100 uur oid aan het spelen bent.
Dit. Verder heb ik het niet echt bijgehouden en is het meer een guestimate :+ En het gaat helemaal niet om het “verhaal”. Gaat om het verkennen :)

[ Voor 8% gewijzigd door MoietyMe op 11-08-2016 17:58 ]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Kan hem helaas ook nog niet preloaden op de pc, volgens mij zou er wel een preload moment komen toch?
Jammer dat de game niet gewoon om 00:00 lauched, dan had ik vannacht nog even kunnen spelen. Maar we moeten helaas wachten tot +-19:00 uur denk ik.

I'm an Ironman!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Volgens de website geen preload:

www.no-mans-sky.com/support

[ Voor 3% gewijzigd door yamAUchi op 11-08-2016 18:28 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
Weet niet of dit nieuws al gepost is, er staat hier zoveel dat het niet allemaal meer te volgen is.

http://www.insidegamer.nl...y-fundamenteel-veranderen

Vraag blijft, wat gaat de Neo kosten. Wordt wellicht een dure grap voor een game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 21:19
Lekker Ventje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:45:
Weet niet of dit nieuws al gepost is, er staat hier zoveel dat het niet allemaal meer te volgen is.

Vraag blijft, wat gaat de Neo kosten. Wordt wellicht een dure grap voor een game.
Sony wil toch dat alle spellen het zelfde zijn op PS4 Classic en PS4 Neo op de graphics na?

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmmmm perongeluk met benoemen van System op R2 gedrukt.... en nu kan ik het niet nog een keer hernoemen....

Nu heet mijn System "nl".... oh well, could have been worse 😊

This is a Rapture reminder..

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Madstorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:
Kan hem helaas ook nog niet preloaden op de pc, volgens mij zou er wel een preload moment komen toch?
Jammer dat de game niet gewoon om 00:00 lauched, dan had ik vannacht nog even kunnen spelen. Maar we moeten helaas wachten tot +-19:00 uur denk ik.
Ik woon op een locatie waar ze om de een of andere reden geen fatsoenlijk internet door de kabel krijgen, ben bang dat het voor mij pas zaterdag gaat worden zonder preload :p

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit nu op bijna 20uur. En vermaak me nog steeds.
Heb iets van 27 slots voor m'n exosuit. Alleen zit ik nog steeds met mijn bonus vliegtuig... Heb nooit geld om een nieuwe te kopen :p
Ook loop ik steeds tegen het ontbreken van een
spoiler:
atluspass
aan.
Maar vermaak me prima met lekker freeroamen en looten.
Ontdek steeds meer shit en kom steeds vreemdere wezens tegen :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

v8power67 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:14:
Zit nu op bijna 20uur. En vermaak me nog steeds.
Heb iets van 27 slots voor m'n exosuit. Alleen zit ik nog steeds met mijn bonus vliegtuig... Heb nooit geld om een nieuwe te kopen :p
Ook loop ik steeds tegen het ontbreken van een
spoiler:
atluspass
aan.
Maar vermaak me prima met lekker freeroamen en looten.
Ontdek steeds meer shit en kom steeds vreemdere wezens tegen :p
Versie 1 van dat ding in je spoiler heb ik in een space anomaly gekregen. :)

Ben inmidde beste maatjes met die gekkies en spreek de taal bijna (right) vloeiend. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 11-08-2016 21:44 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Toch maar gehaald vanmiddag :) Inmiddels ruimteschip gerepareerd, andere apparatuur gefixed en 2e planeet + ruimtestation bezocht. Valt me op dat je ook steeds moet letten op life support dingen en daarvoor ook moet minen. Hoop dat het onderhouden daarvan straks wat makelijker wordt. Verder val ik om de zoveel tijd te pletter omdat jetpack leeg is :p
Moeilijk te zeggen nog hoe lang het grondstoffen zoeken interessant blijft.

Stadia / PSN : whenheco

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Flagg schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:43:
[...]

Versie 1 van dat ding in je spoiler heb ik in een space anomaly gekregen. :)
Is dat zo'n ding wat neergestort is en je kan pakken of bedoel je wat anders ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

v8power67 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Is dat zo'n ding wat neergestort is en je kan pakken of bedoel je wat anders ?
Nope wat anders, is in space herken je vanzelf als je ze ziet. :)

Ik had vanavond wel dat het spel veel crashte en afsloot, na een keer of 5 vanavond vond ik het leuk geweest en ben gestopt, gisteren de hele dag geen last van gehad.

En renamen gaat gestaag ben nu bij GoTFlagg0013. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Lekker Ventje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:45:

Dat zal dan ook wel invloed hebben op de pc of roep ik iets geks? :-)

Ben benieuwd hoe die eruit ziet.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:50:
[...]

Dat zal dan ook wel invloed hebben op de pc of roep ik iets geks? :-)

Ben benieuwd hoe die eruit ziet.
Ach ja hij zei ook dat je elkaar kon zien in de game. Dat kan ook niet.
Eerst zien dan geloven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Donstil schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:55:
[...]

Ach ja hij zei ook dat je elkaar kon zien in de game. Dat kan ook niet.
Eerst zien dan geloven.
Damn dacht dat ik jou net had gezien, of heb je geen 6 ogen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Damn dacht dat ik jou net had gezien, of heb je geen 6 ogen? :P
Ooh shit dan kan het dus toch :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Moet wel zeggen dat het spel al redelijk saai wordt, er is gewoon teveel, je kan op een planeet geen 3 seconden vliegen zonder weer basis/shelter/ruin/whatever tegen te komen, had het wat desolater verwacht.

Net wel mijn eerst blackhole doorgesjeesd en het ziet er allemaal iets anders uit nu, maar heel veel variatie ben ik nog niet tegengekomen eigenlijk.

Maar als dat crashen nu is afgelopen vermaak ik me er nog wel ff mee, tis lekker ontspannend beetje wandelen over planeetjes. :P Als dat crashen blijft ben ik er snel klaar mee.

Pagina: 1 ... 12 ... 47 Laatste