Kan je niet vinden maat.jenpet schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:53:
iemand die paar potjes wil spelen ( PC ) ? ( steam vicertodragon )
Mijn steamnaam is Teddybearrrr
www.steamcommunity.com/id.teddybearrrr
Had ik op het begin ook, staat nu 38 uur op de teller en alles gaat al een stuk beter.Inflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:20:
[...]
We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. De motivatie om met de game door te gaan verdwijnt zo heel snel.. Mijn maatje is er al mee gestopt omdat hij het zat was elke keer tegen veel betere spelers te moeten spelen, dus ik zit nu alleen als ik wil spelen, leuk man..
Kijk eens naar deze channel:
YouTube: SubParButInHD
Enorm goeie tutorials waarvan ik een stuk beter ben gaa spelen.
Voor de rest kun je me adden, kunnen we samen wat oefenen en doe gewoon de tutorials net zo lang totdat je ze op pro haalt.
Ik speel trouwens ook nog wel eens Season. Die bots zijn ontzettend slecht dus dan chip je er 4 in vanaf de kickoff en dan kun je lekker aerials gaan oefenen omdat ze toch amper terugscoren. Zo win je de season en kun je 'real' je aerials oefenen
[ Voor 75% gewijzigd door Wereldkaart op 29-12-2015 19:38 ]