Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
jenpet schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:53:
iemand die paar potjes wil spelen ( PC ) ? ( steam vicertodragon )
Kan je niet vinden maat.

Mijn steamnaam is Teddybearrrr
www.steamcommunity.com/id.teddybearrrr
Inflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:20:
[...]

We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. De motivatie om met de game door te gaan verdwijnt zo heel snel.. Mijn maatje is er al mee gestopt omdat hij het zat was elke keer tegen veel betere spelers te moeten spelen, dus ik zit nu alleen als ik wil spelen, leuk man..
Had ik op het begin ook, staat nu 38 uur op de teller en alles gaat al een stuk beter.
Kijk eens naar deze channel:
YouTube: SubParButInHD
Enorm goeie tutorials waarvan ik een stuk beter ben gaa spelen.

Voor de rest kun je me adden, kunnen we samen wat oefenen en doe gewoon de tutorials net zo lang totdat je ze op pro haalt.

Ik speel trouwens ook nog wel eens Season. Die bots zijn ontzettend slecht dus dan chip je er 4 in vanaf de kickoff en dan kun je lekker aerials gaan oefenen omdat ze toch amper terugscoren. Zo win je de season en kun je 'real' je aerials oefenen

[ Voor 75% gewijzigd door Wereldkaart op 29-12-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

masauri

aka qwybyte

Voelt er iemand iets voor een GoT RL toernooi?
Ik wil het desnoods wel in elkaar steken met een "officiële" loting, poules enz. ?

1 vs 1 alsook andere modussen? maar dan moeten we dus wel met genoeg spelers zijn.
Private games kunnen toch pc vs ps4 dus why not?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
link0007 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:07:
[...]

Gewoon springen wanneer hij je bijna ramt. Ondervind je zelf niet veel hinder van, maar hij is continu uit positie als hij steeds achter jullie aan gaat. Dan spelen jullie dus in feite 1v2.

Andere spelers raken is best lastig, dus zolang je op tijd springt en veel beweegt, is de kans klein dat hij echt iets nuttigs doet.
We gebruiken een tactiek waar de een voor de bal gaat en de ander beetje achter blijft hangen om het doel verdedigen indien nodig.. Het probleem was dus dat hij het heel slim alleen steeds bij degene die het doel verdedigde toepaste.. Het was behoorlijk effectief en irritant om tegen te spelen (telkens compleet uit positie zonder boost).. Je ziet hem lang niet altijd aankomen als je op de bal moet letten en ook niet zoveel beweegt om het doel te kunnen verdedigen.. En je probeert normaal te spelen terwijl je tegenstander alleen maar aan het rammen is.. Het was geen leuke manier van spelen imho, zeker niet als men er mee door blijft gaan terwijl de wedstrijd al gespeeld is.. Ze scoorden er diverse keren door.. We hebben die match dan ook maar niet afgemaakt (forfeit)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:56
Ik heb het van de week gekocht in de steamsale en gisteravond voor het eerst gespeeld.
Wat een geniaal spel :+

Rijden (duh), positie en op het goede moment boosten en zo gaat mij al redelijk af.
Vliegen lukt nog slecht helaas. Als de bal langs de muur op stuitert, (gebeurt vooral als hij laag over de grond tegen de zijkant geschoten wordt), heb ik ook nog wel last om hem door middel van tegen de muur op rijden weer het veld in te krijgen. Ik mis hem eigenlijk 14/15 keer.

Ook zijwaarts springen en daarmee een goede voorzet geven, of daarmee scheef op goal schieten lukt nog matig :)

Speel overigens gewoon met tobo + muis.

Steam ID is overigens: Lord_Whistler / FireDrunk

[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 30-12-2015 09:24 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ga snel een controller kopen trouwens, speelt veel makkelijker :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldkaart schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:32:
[...]

Kan je niet vinden maat.

Mijn steamnaam is Teddybearrrr
www.steamcommunity.com/id.teddybearrrr
Toegevoegd

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
icy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:28:
[...]

Ga snel een controller kopen trouwens, speelt veel makkelijker :9
Tips?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masauri schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:45:
Voelt er iemand iets voor een GoT RL toernooi?
Ik wil het desnoods wel in elkaar steken met een "officiële" loting, poules enz. ?

1 vs 1 alsook andere modussen? maar dan moeten we dus wel met genoeg spelers zijn.
Private games kunnen toch pc vs ps4 dus why not?
Zeker wel interesse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
NiQo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:41:
Een paar mooie goals van afgelopen week :)
[video]

EDIT Weet niet precies wat er met de kleuren is gebeurd, editfoutje i guess |:(
Zo dan! Lekker hoor :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

pricewatch: Logitech F310 Zwart, PC en is niet zo duur. 2ehands zijn ze uiteraard nog goedkoper :9

Deze doet het wel goed en ligt voor mij wel lekker in de hand, maar de ene gebruikt een PS3 controller en een ander een Xbox 360 controller. Het is maar net wat je fijn vind.

Loop indien mogelijk eens een mediamarkt in of een andere zaak waar je controllers in de hand kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik heb al een Xbox 360, maar alleen maar draadloze controllers. Ik begreep dat je niet zomaar een ontvangertje daar voor kan kopen?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
FireDrunk schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:31:
Ik heb al een Xbox 360, maar alleen maar draadloze controllers. Ik begreep dat je niet zomaar een ontvangertje daar voor kan kopen?
Ik heb deze: http://www.lightinthebox....ox-360-zwart_p317382.html
In combinatie met deze instructies werkt het prima: YouTube: [FIX]Connect Wireless Xbox 360 Controller to Win8 *ALSO WORKS WITH WIN10*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
Ik heb zelf een bedrade xbox 360 controller. Werkt erg prettig en voordeel is dat Windows hem uiteraard direct herkend.
Ik ga wss nog in de toekomst splitscreen spelen. Waarschijnlijk koop ik daarvoor nog een controller, al kan het ook met tobo en muis. Die Logitech is wel goedkoper zie ik, ziet er wel interessant uit. Die heeft alleen de PS indeling, ben de xbox gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik wil eigenlijk ook bedraad. Geen gezeik met dat als je wil spelen je controller leeg is.
Bovendien zit ik toch achter mijn burea, en heb ik USB in mijn tobo :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Iemand die potjes wilt doen en rond de 900-1000 zit in ranked? Maakt niet uit welke queue.
Add me :) : http://steamcommunity.com/id/nvrgnnagiveyouup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Iemand op de PS4 die 1 potje online wilt doen, voor de trophy? Mn PSN is 'basvanoudenhove'

Edit: nvm, geen tijd meer. Ander keertje!

[ Voor 20% gewijzigd door assasinbats op 02-01-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Is er iemand die met deze noob wil spelen zodat ik wat kan leren? (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04
Check deze lijst eens.
https://docs.google.com/s...2cpVNsKcYwrupg/edit#gid=0
Ik ben zelf morgenavond online vanaf 19:30 ofzo.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Wat een gezelligheiddddddd
Ken je mij in die lijst gooien?
Ik ben Teddybearrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Pfft gisteren in de Aerial training gedoken, dat lukte eerst opzich wel, maar deed nooit de 'double jump' in de lucht, waardoor de bal bijna geen vaart had. Het is alsof ik opnieuw moet leren spelen!

Inmiddels zo'n 80 uur op de klok, ben nog lang niet klaar met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
PS4 spelers voeg mij maar toe. Op de ps4 worden bijna elke avond wel wat potjes gespeeld.

Gisteren met Sparc even getrickshot :9

[YouTube: http://youtu.be/69ewTf_EQgw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
NiQo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:23:
PS4 spelers voeg mij maar toe. Op de ps4 worden bijna elke avond wel wat potjes gespeeld.

[video]
Moet toch pijnlijk zijn dat er maar 2 gelukt zijn in al die uren! :p hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
nickvanozzie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:56:
[...]

Moet toch pijnlijk zijn dat er maar 2 gelukt zijn in al die uren! :p hahahaha.
Morgenavond online zeg je? Komt goed vriend komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
NiQo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Morgenavond online zeg je? Komt goed vriend komt goed ;)
Haha. Niks dan respect hoor. Mij lukt dat niet eens in een maand spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
nickvanozzie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:10:
[...]

Haha. Niks dan respect hoor. Mij lukt dat niet eens in een maand spelen.
Weet ik :+

Ze zijn allebei van gisteravond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
nickvanozzie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:38:
Check deze lijst eens.
https://docs.google.com/s...2cpVNsKcYwrupg/edit#gid=0
Ik ben zelf morgenavond online vanaf 19:30 ofzo.
Ik zal vanavond ook aanwezig zijn. Ben wel benieuwd naar al die trickshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

NiQo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:23:

[video]
Shit, dat eerste schot is best wel slim. Normaal kun je natuurlijk nooit echt goed ervoor zorgen dat de bal direct in een hoek van 90 graden wegvliegt. Maar eens proberen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Iemand ervaring met deze controller?
http://www.consoleshop.nl...drade-controller-ps3.html

Kan namelijk geen normale PS3 bedrade controller vinden daarzo, behalve een dual shock (wtf is dat) maar geen zin om 65 eu uit te geven..

Vind xbox lekkerder in de hand liggen, maar die draaiknopjes zitten zo vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Vanavond nieuwe poging Niqo? Ben er tussen 20:30 en 21:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wereldkaart schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:23:
Iemand ervaring met deze controller?
http://www.consoleshop.nl...drade-controller-ps3.html

Kan namelijk geen normale PS3 bedrade controller vinden daarzo, behalve een dual shock (wtf is dat) maar geen zin om 65 eu uit te geven..

Vind xbox lekkerder in de hand liggen, maar die draaiknopjes zitten zo vervelend :(
PS3 Dualshock controller kun je gewoon aansluiten dmv van een mini USB kabel. Heb je alleen wel drivers voor nodig maar die zijn gewoon online te vinden.

Een PS4 controller kun je ook aansluiten maar dan via een micro USB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Gister was de Sneeuwdag er niet meer (hockeymodus), maar vandaag weer wel! Hopelijk laten ze die modus er voorlopig nog wel een tijd in. Misschien hebben ze vele verzoeken gekregen om die modus er in te houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Sjurm op 06-01-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sjurm schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:00:
Gister was de Sneeuwdag er niet meer (hockeymodus), maar vandaag weer wel! Hopelijk laten ze die modus er voorlopig nog wel een tijd in. Misschien hebben ze vele verzoeken gekregen om die modus er in te houden.
https://twitter.com/RocketLeague/status/684851922046550016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Aha, top! Ik zie ook veel reacties van mensen die het willen dat de modus blijft daaronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Afgelopen weekend RL aangeschaft in de Steam Sale. Leuke game!! Ontzettend vermakelijk.
Heb de eerste 10 uurtjes er nu opzitten, maar tot nu toe met muis en keyboard gespeeld. Is het heel erg wennen als ik de switch maak naar een XBox360 controller? Deze heb ik op dit moment nog niet, dus moet ik speciaal aanschaffen.

Spelers die hier ervaring mee hebben?

Controller heeft, zoals ik hier kan lezen, wel redelijk wat voordeel dus dat klinkt interessant.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Steeldunes schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:29:
Afgelopen weekend RL aangeschaft in de Steam Sale. Leuke game!! Ontzettend vermakelijk.
Heb de eerste 10 uurtjes er nu opzitten, maar tot nu toe met muis en keyboard gespeeld. Is het heel erg wennen als ik de switch maak naar een XBox360 controller? Deze heb ik op dit moment nog niet, dus moet ik speciaal aanschaffen.

Spelers die hier ervaring mee hebben?

Controller heeft, zoals ik hier kan lezen, wel redelijk wat voordeel dus dat klinkt interessant.
Ik heb speciaal een nieuwe xbox one controller toegevoegd die nu ook draadloos kan met de usb stick van microsoft.
een hemels verschil waarmee ik beter kan rijden, echt zen geld waard geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
masauri schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:37:
[...]
een hemels verschil waarmee ik beter kan rijden, echt zen geld waard geweest!
Dan moet ik toch maar eens even gaan testen hoe dat bij mij bevalt. Bedankt voor de reactie!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ben op zoek naar mensen om een team mee te vormen. Heb er zelf ongeveer 105 uur in zitten nu en speel op zich vrij redelijk. Het zou met name leuk zijn om een keer een goed potje op ijs te spelen, de mensen met wie ik nu soms speel hebben dat niet goed genoeg onder de knie.

Steam: tombiersteker

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:54
Krylinck schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:35:
Ben op zoek naar mensen om een team mee te vormen. Heb er zelf ongeveer 105 uur in zitten nu en speel op zich vrij redelijk. Het zou met name leuk zijn om een keer een goed potje op ijs te spelen, de mensen met wie ik nu soms speel hebben dat niet goed genoeg onder de knie.

Steam: tombiersteker
ik kan je niet vinden op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18
Andere mensen die er last van hebben dat ze geen verbinding kunnen maken met de servers?

Volgens https://rocketleaguestats.com/ zijn alle servers gewoon up...

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:11
BSTNjitRam schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:51:
Andere mensen die er last van hebben dat ze geen verbinding kunnen maken met de servers?

Volgens https://rocketleaguestats.com/ zijn alle servers gewoon up...
Jep, hier ook. Volgens hun Twitter zijn ze op de hoogte en aan het onderzoeken...
https://twitter.com/RocketLeague/status/686612149519564801

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We're back at it again with the first news update of 2016! Our topics this time are Season 1 Rewards and the all-new "Uncommon" Item Drops.

Season 1 Ends with Rewards!

The next patch (scheduled for February), will bring an end to the first season of competitive Rocket League. Once the Season is finished, Rewards will be delivered to players who reached "Bronze" Division or higher in the Ranked Play ladder.

What are these rewards? Limited Edition Crowns with Bronze, Silver, Gold, and Platinum variants, that's what! Equippable as Toppers for your Battle-Car, these rewards are based on your highest Division rank at the time that Season 1 ends. For example, if a player was "Silver II" in 1v1 and "Gold I" in 2v2, the delivered Crown would be Gold. Here’s a sneak peek of one of them:

We're looking forward to seeing which Crowns you'll be sporting when the next patch goes live next month!

Item Qualities

Another cool addition for the next patch is the introduction of "Item Qualities." Items will now have a "Quality" tag and color that can be identified when the Item is dropped or viewed in the Garage. Those Qualities are:

Common (Grey) - Stock items. All the items you've come to love!
Premium (Green) - Items acquired from paid DLC
Limited (Orange) - Items acquired in seasonal or limited time promotional events, like Halloween.

In the upcoming February patch, we are introducing a brand new item quality: Uncommon (Light Blue)! This new item class will be found, well, uncommonly after completing online-only matches and will feature all-new Toppers and Antennas to deck out your Battle-Car!

One interesting thing to note is that the new "Uncommon Item's" drop-rate won't have a fixed percentage like the seasonal items do. Instead, your chances of getting an "Uncommon Item" increases the longer you play the game. After earning an Uncommon Item, the time then resets and you start all over again in your quest to get another one. This should give players who spend a lot of time playing some sweet new loot to accompany them along the way.

As usual, we'll keep you updated on more of our feature additions and other topics regularly through our Facebook and Twitter pages. Check back next Friday (January 22) when we’ll be posting LOTS of details about Competitive Play changes for Season 2! See you then!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06:02
Nog veel mensen die dit spelen op ps4? Heb hem vandaag maar weer eens gespeeld en wat een geweldige game is het toch!
Maar zoek paar jongens(of meiden) om mee samen te spelen!
Voeg me toe anders even fevo-1190 .
Moet wel weer even inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik speel het nog bijna dagelijks :)

Ik leer nog altijd veel bij en begin nu ook langzaamaan wat meer goals te maken met het vliegen (ofja, meer een grote sprong met turbo :p). Nog niet echt spectaculair ofzo, maar het begint te lukken.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 17-01-2016 14:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel het ook bijna dagelijks en vaak in party dus kunt me altijd toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Ik heb jullie een invite gestuurd. Speel het spel ook bijna dagelijks meestal begin avond of in het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
hehe eindelijk gold1 in 3v3 solo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06:02
Gister potjes gespeeld en bak er echt niks van meer.. 4 potjes gespeeld en 1 gewonnen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
fevo-1190 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:17:
Gister potjes gespeeld en bak er echt niks van meer.. 4 potjes gespeeld en 1 gewonnen -.-
Kan ook gewoon wat pech zijn. Soms heb ik ook van die potjes dat het niet zo wilt lukken. En zo heb ik ook soms dat ik 8x in een potje scoor (Ligt vaak ook aan de tegenstander hoor :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Daarnaast toont het vaak ook een gebrek aan tactiek: je hoeft echt geen sjieke trucjes te kunnen doen om te scoren. En ik betwijfel of je plots alle ballen mist.

Goede tactiek (positionering, communicatie, bal doorspelen naar teamgenoten, etc.) is 90% van het werk. Zoals Gibbs al meerdere malen op Youtube heeft aangetoond door te spelen zonder 'fancy shots'.

Sinds ik in Gold zit is het stukken prettiger geworden om met random mensen te spelen. Silver was echt een ramp aangezien niemand als een team wil/kan spelen en dat gebrek proberen op te vullen door absurde aerials te proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door link0007 op 20-01-2016 18:51 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik ben net begonnen met ranked spelen, maar dat is best frustrerend. Eerst leek het wel goed te gaan, maar daarna paar potjes achter elkaar verloren, met 2 keer een potje waarbij een teamgenoot leaved. Met rank kom ik niet echt omhoog dus. Wat is eigenlijk precies het verschil tussen solo standaard en standaard?

Dubbelen ging uiteindelijk best wel goed. Dat vind ik ook leuker om ranked te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sjurm schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:52:
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen solo standaard en standaard?
Solo Standaard is zonder teams/matties :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik ben best trots op mijn gesquat, lekker kontgoaltje in de laatste seconde :D

YouTube: rocket league kontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

icy schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:17:
Ik ben best trots op mijn gesquat, lekker kontgoaltje in de laatste seconde :D

YouTube: rocket league kontje
Zalige goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sjurm schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:52:
Ik ben net begonnen met ranked spelen, maar dat is best frustrerend. Eerst leek het wel goed te gaan, maar daarna paar potjes achter elkaar verloren, met 2 keer een potje waarbij een teamgenoot leaved. Met rank kom ik niet echt omhoog dus. Wat is eigenlijk precies het verschil tussen solo standaard en standaard?

Dubbelen ging uiteindelijk best wel goed. Dat vind ik ook leuker om ranked te spelen.
Ik speel niet vaak ranked en als ik het speel dan enkel met iemand uit mijn friendslist (dus geen random teamgenoot). Gisteren toevallig nog eens wat ranked potjes gespeeld met iemand van hier en het was wel weer eens leuk om ranked te spelen. Enkel op het eind kreeg ik er geen bal meer in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:24:
[...]

Ik speel niet vaak ranked en als ik het speel dan enkel met iemand uit mijn friendslist (dus geen random teamgenoot). Gisteren toevallig nog eens wat ranked potjes gespeeld met iemand van hier en het was wel weer eens leuk om ranked te spelen. Enkel op het eind kreeg ik er geen bal meer in :/
haha dat was ik waar je meespeelde , nou was ik gister ook niet echt vooruit te branden , ach het is maar een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
SToRM666 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:24:
[...]

Het voordeel is dat men het wat serieuzer neemt en dat je niet tegen AI komt. Tijdens het dubbelen kwam ik trouwens telkens weer bij dezelfde teammate en dat ging best aardig. Die dus maar even toegevoegd op Steam :)

Gister een potje waar echt de 'paal' en de 'lat' meerdere malen werden geraakt en een paar ongelofelijke reddingen (die er eerder uitzagen als dom geluk) van de tegenstander. Vervolgens verloren op countergoals :(

Verbaas me er steeds weer over hoe verslavend dit spel is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Hoe voeg je iemand vanuit RL toe in steam dan?
Heb dat wel eens geprobeerd, maar kon niet vinden hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wereldkaart schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:45:
Hoe voeg je iemand vanuit RL toe in steam dan?
Heb dat wel eens geprobeerd, maar kon niet vinden hoe
Shift + Tab -> View Players -> Recent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Overtime denied :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
jenpet schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:27:
haha dat was ik waar je meespeelde , nou was ik gister ook niet echt vooruit te branden , ach het is maar een spelletje :)
Achja, toch de meeste kunnen winnen he. Binnenkort nog maar eens doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik ben ook wel te porren voor een potje. Net begonnen (vanavond) maar nu al erg naar mijn zin. Zie signature voor Steam ;) Heb mic, moet alleen ff kieke of hij het doet enzo. Ben dus nog wel n00b ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Grecio op 21-01-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Pazienza schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:31:
[...]

ik kan je niet vinden op steam.
Oh shit, gewoon username natuurlijk.

Steamname: Euan :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Heb het recentelijk opgepakt en wil graag wat mensen om mee te spelen (PS4). Zat gisteren gewoon met AI te spelen. Heb nog geen ranked gespeeld maar als mensen dit met mij aandurven dan hoor ik het graag!

PSN: MV_Tato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
TatoJW schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:04:
Heb het recentelijk opgepakt en wil graag wat mensen om mee te spelen (PS4). Zat gisteren gewoon met AI te spelen. Heb nog geen ranked gespeeld maar als mensen dit met mij aandurven dan hoor ik het graag!
Zou eerst gewoon met randoms unranked spelen (of je moet talent hebben), want de AI speelt niet vergelijkbaar met de "piloten" die je tegen komt in dit spel. Kan je even wennen en wat skils opbouwen voor je ranked gaat.

En bij dit spel kan ik je ook echt aanraden de training door te lopen, want zonder arial defending ben je al snel een reden om te schelden bij te teammates. Er zijn hoe dan ook opvallend veel kids in RL die alles aangrijpen om te schelden dus een gladde rug kan geen kwaad ;)

Je mag mij trouwens toevoegen, maar ik ben geen constante factor. Kan het weken niet spelen en dan ineens weer dagen achter elkaar en verder ook geen talent :+

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 27-01-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Mik0s schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:52:
hehe eindelijk gold1 in 3v3 solo :)
Potje spelen?

http://steamcommunity.com/id/Teddybearrrr/

Ben bijna silver 1 nu in 3v3 standard, maar het lukt me steeds niet die laatste 4-5 punten te pakken, ben ik er bijna verlies ik er weer een paar :(
Heb wel het gevoel dat ik makkelijk silver/gold zou kunnen zijn, speel vaka met mensen van dat niveau en ze zijn zeker niet beter, rip:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
TatoJW schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:04:
Voeg me maar toe! Ik speel het nog regelmatig. Meestal heb ik een party open staan als ik aan het gamen ben, kom maar gewoon binnenvallen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Beakzz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:29:
[...]

Zou eerst gewoon met randoms unranked spelen (of je moet talent hebben), want de AI speelt niet vergelijkbaar met de "piloten" die je tegen komt in dit spel. Kan je even wennen en wat skils opbouwen voor je ranked gaat.

En bij dit spel kan ik je ook echt aanraden de training door te lopen, want zonder arial defending ben je al snel een reden om te schelden bij te teammates. Er zijn hoe dan ook opvallend veel kids in RL die alles aangrijpen om te schelden dus een gladde rug kan geen kwaad ;)

Je mag mij trouwens toevoegen, maar ik ben geen constante factor. Kan het weken niet spelen en dan ineens weer dagen achter elkaar en verder ook geen talent :+
Haha ben inderdaad al wat piloten tegengekomen. Heel af en toe lukt het mij ook maar erg stabiel is het nog niet.

Bedankt voor de reacties ik zal jullie toevoegen!

PSN: MV_Tato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wereldkaart schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Potje spelen?

http://steamcommunity.com/id/Teddybearrrr/

Ben bijna silver 1 nu in 3v3 standard, maar het lukt me steeds niet die laatste 4-5 punten te pakken, ben ik er bijna verlies ik er weer een paar :(
Heb wel het gevoel dat ik makkelijk silver/gold zou kunnen zijn, speel vaka met mensen van dat niveau en ze zijn zeker niet beter, rip:(
Pffff en bedankt hé :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Niet jij hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Zijn er hier ook mensen die last hebben van storing bij Rocket League? Bij mij vindt de game geen servers

[ Voor 6% gewijzigd door catwheel18 op 29-01-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49

Lol. Mad skills bro 8)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend voor het eerst deze game opgestart. Eindelijk kon ik samen met een vriend een goed tijdstip vinden om online te gamen. Ik wilde er pas aan beginnen, als we beiden in de gelegenheid waren. In het verleden had ik ook nog nimmer de voorganger SARPBC gespeeld, hoewel ik hem wel ooit gratis heb bemachtigd.

Direct online gegaan, waarbij de Trophies ons om de oren vlogen. Helaas vlogen de ballen en soms de tegenstanders ons overigens ook wel eens om de oren. :+ Niveauverschil online is enorm. Soms lijkt het wel op F-jes voetbal en andere keren ontplooit zich een soort tactisch steekspel waarbij in overtime de beslissing moet vallen. In 3 vs 3 kun je alle kanten op, maar in 2 vs 2 is tactiek bepalend. Daarom heb ik na de online sessie de tutorial doorlopen. Binnenkort zelf ook maar even tegen bots oefenen, want de bal raken bleek soms meer een komisch schouwspel dan de eigenlijke bedoeling was.

De 'Double Up' trofee kreeg ik doordat mijn opponenten en medespeler ineens het spel verlieten en ik twee snelle goals had gemaakt vanaf de aftrap: Forfeit Win. Terwijl in werkelijkheid ik volgens mij als gevolg van lag uit de game werd geknald. :F

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 13:24 . Reden: mooi zinnetje erbijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:22:
Binnenkort zelf ook maar even tegen bots oefenen, want de bal raken bleek soms meer een komisch schouwspel dan de eigenlijke bedoeling was.
Haha nice. Ik leerde zelf het meeste van de trainingen allemaal doorlopen. Daarna gewoon lekker in de potjes zelf experimenteren met Aerials en Wall-Climbing. Op een gegeven moment wordt je steeds beter. Ook even de "Skill-School" filmpjes op Youtube bekijken kan geen kwaad.

Ben nog een Rocket League-expert, maar ik word wel steeds beter : )

Succes en have fun :D
Hah, ziet er helemaal niet per ongeluk uit :P

[ Voor 16% gewijzigd door Grecio op 01-02-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grecio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:38:
[...]

Haha nice. Ik leerde zelf het meeste van de trainingen allemaal doorlopen. Daarna gewoon lekker in de potjes zelf experimenteren met Aerials en Wall-Climbing. Op een gegeven moment wordt je steeds beter. Ook even de "Skill-School" filmpjes op Youtube bekijken kan geen kwaad.

Ben nog een Rocket League-expert, maar ik word wel steeds beter : )

Succes en have fun :D
Bedankt! En inderdaad, de fun staat voorop in dit spel voor mij. :D

Wellicht dat ik de DLC ook zal aanschaffen als support naar de ontwikkelaar, maar ik wacht even de nieuwe aanbiedingen op PSN af (wellicht dat de DLC erbij inbegrepen zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Spelletje met de steamsale opgepikt in een combi-aanschaf met 3 andere tweakers. Wat een heerlijk spelletje zeg. Kan er zo een hele middag mee bezig zijn, maar ook prima om ff 2 potjes te spelen voor het slapen aan.
Trouwens ook typisch een spel om uiteindelijk wel die steamlink en controller op te halen, lekker in de huiskamer aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Prosac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:47:

Trouwens ook typisch een spel om uiteindelijk wel die steamlink en controller op te halen, lekker in de huiskamer aan de slag.
Voor local multiplayer wel ja, maar je wil echt niet input lag + stream vertraging hebben als je een potje online speelt. Zelf gebruik ik de controller + link alleen voor singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
Iemand op de PS4 die me kan helpen met behalen van de Barras Bravas online trophy? PSN=Vince_NL

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! 8)
Vince22 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:00:
Iemand op de PS4 die me kan helpen met behalen van de Barras Bravas online trophy? PSN=Vince_NL
Ik wil wel een potje spelen om jou aan de trofee te helpen. Voeg mij maar toe (PSN ID staat in sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:49:
[...]
Ik wil wel een potje spelen om jou aan de trofee te helpen. Voeg mij maar toe (PSN ID staat in sig).
Top, toegevoegd! Ik schiet je wel aan als ik je online zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Prosac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:47:
Spelletje met de steamsale opgepikt in een combi-aanschaf met 3 andere tweakers. Wat een heerlijk spelletje zeg. Kan er zo een hele middag mee bezig zijn, maar ook prima om ff 2 potjes te spelen voor het slapen aan.
Zin om een potje samen te spelen?
Als je ergens nog hulp/tips bij nodig hebt kan ik je wel helpen :D
steamcommunity.com/id/teddybearrrr

Ik gebruik tegenwoordig de 1v1 ranked duels om nieuwe vrienden te vinden. Werkt opzich redelijk goed!
Merk wel dat er enorm veel salty mensen zijn, die al bij de glhf aan het begin van de game beginnen te schelden etc. Die worden instamuted, maar sommige gasten die redelijk spelen of waar ik een leuk gesprek mee heb gehad toegevoegd, heeft gister 5 vrienden opgeleverd waar ik nu ook duels mee speel, dus een dikke tip voor mensen die nog matties zoeken voor duel of 3v3!

Ben ik hier trouwens de enige die het gevoel heeft dat solo niet weergeeft hoe goed je bent?
Ik ben in solo namelijk bronze 1 (verlies constant op van die lullige manieren zoals kickoff goals en dan zelf 8 schoten net op de paal of lat etc), maar in alle andere gamemodes silver, waar ik prima kan meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komen weer 3 nieuwe maps aan. Onder de noemer Rocket Labs

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Leuk, beetje zoals vroeger :D wel lelijk nog die tijdelijke 'Tron' skins maargoed. Dat komt later vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren uitgebreid Rocket League zitten spelen. Helaas speelde de internetverbinding parten op een groot deel van de avond, waardoor ik op gegeven moment 3vs3 met 2 bots in mijn team moest zien te winnen tegen een drietal menselijke tegenstanders.

Memorabel was wel het moment waarop ik precies in de buzzer wist te scoren tijdens de laatste match. Replay is bewaard, dus kan ik wellicht wel delen met jullie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Die nieuwe maps zien er echt geweldig uit, kan niet wachten om ze te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond zal ik weer op tijd online tijd rond 19:00 dus mensen die zin hebben om mee te doen :) add me op psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Top, toegevoegd! Ik schiet je wel aan als ik je online zie :)
Ik had wel verwacht dat je even een potje meespeelde. ;)
The Outlaw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:51:
Komen weer 3 nieuwe maps aan. Onder de noemer Rocket Labs

[video]
De basis ziet er interessant uit, met hoogteverschil aan de zijkant plus ruimte achter de goal.. Met het hoogteverschil is het wellicht makkelijker om aerial goals te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:55:
[...]
Ik had wel verwacht dat je even een potje meespeelde. ;)
Als de je kansloosheid van mn skills had gezien dan had je gebaald wanneer ik dat gedaan had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:49:
[...]

Als de je kansloosheid van mn skills had gezien dan had je gebaald wanneer ik dat gedaan had :o
Ik heb ze niet gezien, dus ik oordeel niet. ;)

Anyway, ik ben ook gewoon op nul begonnen en direct online gegaan. De eerste matches waren ook echt niet om aan te zien. Van de week heb ik veel gescoord en tegelijkertijd heb ik oog voor de verdediging. Dat liep best lekker (met een aantal keer MVP tot gevolg). Alleen het verrichten van saves blijft uitdagend. Daar maai ik nog net iets te vaak langs de bal.

Ook gebeurt het mij nog relatief veel dat ik denk de bal een flink eind weg te knallen, maar dan de bal slechts omhoog stuw. Het is soms alleen een beetje trail and error, want andere keren mondt het uit in een magistrale voorzet, waar vervolgens iedereen in het luchtledige langs de bal trapt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Ik heb ze niet gezien, dus ik oordeel niet. ;)

Anyway, ik ben ook gewoon op nul begonnen en direct online gegaan. De eerste matches waren ook echt niet om aan te zien. Van de week heb ik veel gescoord en tegelijkertijd heb ik oog voor de verdediging. Dat liep best lekker (met een aantal keer MVP tot gevolg). Alleen het verrichten van saves blijft uitdagend. Daar maai ik nog net iets te vaak langs de bal.

Ook gebeurt het mij nog relatief veel dat ik denk de bal een flink eind weg te knallen, maar dan de bal slechts omhoog stuw. Het is soms alleen een beetje trail and error, want andere keren mondt het uit in een magistrale voorzet, waar vervolgens iedereen in het luchtledige langs de bal trapt. :+
Gewoon die Goalie training blijven doen tot je All Star zeker 80% weet te raken. Heeft me echt enorm geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond weer leuke en erg gevulde party gehad, het niveau ging met de partij omlaag haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
jenpet schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 09:50:
Gister avond weer leuke en erg gevulde party gehad, het niveau ging met de partij omlaag haha
Was idd leuk! En er zaten af en toe toch leuke acties tussen van iedereen. :)

• JST94
De update met de nieuwe Rocket League Labs is verschenen. Tevens wat nieuwe toppers etc. Erg leuk!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Zitten we nu dan ook officieel in seizoen 2?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Grecio
Bullettooth schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:35:
Yeap, sinds gisteren uurtje of twaalf

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bullettooth schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:35:
Jazeker, je zult eerst 10 placement matches moeten spelen.

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Nice, kijken of we onze gold status kunnen evenaren van vorig seizoen. ;)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bullettooth schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:37:
Nice, kijken of we onze gold status kunnen evenaren van vorig seizoen. ;)
Ik hoorde net van een vriend van me die zijn placements had gedaan dat hij in Challenger 1 is gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/2016/01/Season-2-Division-Titles.jpg

Niet om hem onderuit te halen maar hij was net in Silver belandt vorig seizoen maar dat hij 'Gold' haalt lijkt me niet helemaal correct :/

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Er waren maar 3 tiers per "kleur" vorig seizoen, dus het zou goed kunnen. Als je dan mazzel hebt met je 10 placement matches...

Ja maar let op he ik heb het vaak meegemaakt dat jij super speelt maar dan andere het niet doen en je daardoor verliest , nu gaan ze ook kijken naar je persoonlijke scores tegenover het team , dus ja het kan zijn dat jij het heel goed doet .

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ben benieuwd, ik speel eigenlijk alleen maar 2 vs 2 met een vaste teammate. We zaten net in de gouden league, dus als we inderdaad een paar makkelijke placement matches hebben kunnen we nog wel een eindje komen lijkt mij.

Pagina: 1 ... 10 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ