ja ik heb een amd
Het komt ook op Intel voor lees ik nu, dus heb die vraag uit m'n post verwijderd
Mij is het niet echt opgevallen dat Wasteland zoveel minder draait dan andere maps. Al moet ik zeggen dat ik hem alleen nog op mijn laptop heb gespeeld en daar draait het spel sowieso matig op (Haswell i7 / GT 845M).
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Februari 2016 komt ie dus naar de X1 (met 2 exclusieve voertuigen):
Prijs lijkt bekend:
Prijs lijkt bekend:
Xbox One players will be able to zoom onto the pitch in February, with the maps, features, and tweaks found in the PC and PS4 versions. Along with those, players will get the “Hogsticker” (an homage to Halo’s Warthog) and the Armadillo from Gears of War.
The Xbox One version will launch at $19.99 (the same price as PS4 and PC), but will include three previously released DLC packs: Supersonic Fury, Revenge of the Battle-Cars, and Chaos Run. You’ll be able to purchase the Back to the Future pack on day one.
The only potential drawback for some players is that the Xbox One version will not support cross-platform play. Those on PS4 and PC can join matches with one another. The Xbox One version is, like most multiplayer games, platform-specific.
[ Voor 76% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2015 10:08 ]
Op Steam staat er een Rocket League 4-pack te koop voor 55(!) euro. Waarom is die prijs op een Xbox One zo veel lager? Ik betaal telkens gewoon volle mep voor het spel..
Kun je hem op de Xbox One ook als 4-pack kopen ja? Zie hier niets over staan.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik ga er ook maar eens aan geloven. Net even gekocht op Steam. Speelt super. Zometeen maar kopen voor de PS4. 
/edit: En gekocht! Even kijken of ik de Steam versie ook aanhoudt of dat ik daar een refund voor ga vragen.
/edit: En gekocht! Even kijken of ik de Steam versie ook aanhoudt of dat ik daar een refund voor ga vragen.
[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 04-12-2015 13:26 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog niets over bekend. Release staat voor Februari. Tegen die tijd horen we wel meer.MiBe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:51:
Nederlandse PS5 clan / 30+
Volgens mij is geen enkele game voor de X1 als 4-pack beschikbaar?MiBe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:51:
Dan is de prijs op een Xbox One toch niet lager? Juist voor PC kun je hem met korting kopen door hem als 4-pack aan te schaffen waar je dan dus bij de Xbox de volle mep zou moeten betalen.
YEY xbox one komt er ook aan, volg dit topic al een tijdje en veel video's gezien gaat leuk worden denk ik lekker met een paar vrienden samen coop.
Nee. Is niet mogelijk zie: https://twitter.com/RocketLeague/status/672697224292261889NiQo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:10:
Zou je dan ook cross play kunnen spelen? Als in Xone-ps4?
Ah oke, thnx.The Outlaw schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:19:
[...]
Nee. Is niet mogelijk zie: https://twitter.com/RocketLeague/status/672697224292261889
Eigenlijk beter voor de X spelers. Anders worden ze straks gematched tegen al die ervaren ps4 gasten, dan heb je ook wat
Ook op PS4 en PC heb je rookies (zoals ik bijvoorbeeld, heb het spel pas een paar dagen) dus dat is geen belemmering. Je wordt sowieso gematched tegen spelers van je eigen niveau dus dat zal wel meevallen
Ik dacht dat de 4-pack inclusief DLC's was. Niet 4 losse Rocket League's. Maar dan, ik betaal volle mep voor Rocket League incl DLC's, terwijl de Xbox One 3 DLC's er gratis en voor niks bijkrijgt.MiBe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:34:
Dan is de prijs op een Xbox One toch niet lager? Juist voor PC kun je hem met korting kopen door hem als 4-pack aan te schaffen waar je dan dus bij de Xbox de volle mep zou moeten betalen.
Dat is de bedoeling ja , maar punt 1 , 9 van de 10 x werkt het niet. Punt 2 , heel veel hogere spelers hebben hun skills gereset , zodat ze bij de rookies komen om zo nog sneller de beste te zijn.MiBe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:11:
Ook op PS4 en PC heb je rookies (zoals ik bijvoorbeeld, heb het spel pas een paar dagen) dus dat is geen belemmering. Je wordt sowieso gematched tegen spelers van je eigen niveau dus dat zal wel meevallen
Hoeveel mensen ik al niet ben tegen gekomen die plots ineens weer rookie zijn. Nee matchmaking is rocketleague niet zijn strerkste punt
Valt me ook op, dat als je op een PS4 van iemand anders speelt, dat je dan opeens weer een Rookie bent.
psn: t-zakje
Sorry, verwarde Wasteland met een andere map, hier draait hij ook enorm slecht. Framerate zakte van ~60 fps naar ~20 fps, knap waardeloos inderdaad.MiBe schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:36:
Mij is het niet echt opgevallen dat Wasteland zoveel minder draait dan andere maps. Al moet ik zeggen dat ik hem alleen nog op mijn laptop heb gespeeld en daar draait het spel sowieso matig op (Haswell i7 / GT 845M).
4-pack zijn alleen basislicenties, zitten inderdaad geen DLC's bij. Zelf geef ik niks om DLC's (ben principieel tegen dat systeem dus zal ook nooit een DLC aanschaffen) dus voor mij is het 'PC-model' interessanter dan die van de Xbox. Heb gewoon één keer een licentie aangeschaft een een 4-pack tijdens die november aanbieding van Steam, kostte me nog geen tientje. Was ik op de Xbox al het dubbele voor kwijt geweest. Snap dat als je wel DLC's wil het systeem van de Xbox weer interessanter is.JST94 schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:23:
[...]
Ik dacht dat de 4-pack inclusief DLC's was. Niet 4 losse Rocket League's. Maar dan, ik betaal volle mep voor Rocket League incl DLC's, terwijl de Xbox One 3 DLC's er gratis en voor niks bijkrijgt.
Skills resetten? Kan dat ja? Je zou verwachten dat dit, in ieder geval bij de PC versie, vast zit aan je Steam account.Stronkie schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:48:
[...]
Dat is de bedoeling ja , maar punt 1 , 9 van de 10 x werkt het niet. Punt 2 , heel veel hogere spelers hebben hun skills gereset , zodat ze bij de rookies komen om zo nog sneller de beste te zijn.
Hoeveel mensen ik al niet ben tegen gekomen die plots ineens weer rookie zijn. Nee matchmaking is rocketleague niet zijn strerkste punt
ga naar je save games van rocketleague , delete deze en bing... je bent weer een rookie (die ook alles weer moet unlocken)
Ik vraag me af of dit dan ook voor de online spellen geldt. Ik ben nu een Veteran en gisteren zat ik bij een Rookie in dezelfde wedstrijd (die wel behoorlijk goed was om Rookie te zijn...), dus dan vraag ik me af of het wissen van gegevens qua matchmaking gaat helpen dan.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2015 12:39 ]
PSN id: NL_SToRM
Ranked?SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:38:
Ik vraag me af of dit dan ook voor de online spellen geldt. Ik ben nu een Veteran en gisteren zat ik bij een Rookie in dezelfde wedstrijd (die wel behoorlijk goed was om Rookie te zijn...), dus dan vraag ik me af of het wissen van gegevens qua matchmaking gaat helpen dan.
Het wissen van je save-bestand zorgt enkel voor een reset van je level, items en statistieken. Je daadwerkelijke vaardigheid (hidden MMR, waarop matchmaking is gebaseerd) staat opgeslagen op de servers. Je kunt dus niet zomaar weer bij de rookies meedoen door je save-bestand te verwijderen, op andere manieren is het wel mogelijk (nieuw steam account en spel delen).
Uitgebreid verhaal zie: https://www.reddit.com/r/...nd_matchmaking_works_the/
Uitgebreid verhaal zie: https://www.reddit.com/r/...nd_matchmaking_works_the/
[ Voor 15% gewijzigd door wossly op 10-12-2015 15:25 ]
Nee, ik speel meestal unranked.
[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 11-12-2015 12:30 ]
Dan zat er ws nog ook een rookie in het andere team. Je ziet vaak dat ie op status matcht in unranked. Als jij expert bent zit er sowieso nog een expert in bijv.
Voor mij lijkt dat dan toch niet het geval te zijn. Wij hebben vorige week het spel gekocht en spelen meestal 2v2. Hoewel we beide beginnend semi-pro zijn, worden we zo goed als altijd tegen pro's gematched. Soms is een van de 2 tegenstanders veteran/expert. Rank heeft er dus weinig met te maken denk ik.
Het zou kunnen, misschien heb ik het mis, maar dat is wat mij opviel. Wie het weet mag het zeggen
Haha prachtig. Sporadisch gebeuren dat soort fuckups idd
Mogge. Iemand zin in wat ranked 2v2's met partychat erbij? Ik blijf een beetje hangen tussen de 400-500, met randoms is het toch een stuk minder leuk. PSN: HayO89 (O geen nul)
Vanaf welk level ben je geen Rookie meer? Level 10?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het gaat per 10 inderdaadRivanov schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:36:
Vanaf welk level ben je geen Rookie meer? Level 10?
Rookie 0-9
Semi-Pro 10-19
Pro 20-29
Veteran 30-39
Expert 40-49
Master 50-59
Legend 60-73
Rocketeer 74-75
Je hebt overigens wel steeds meer XP nodig voor het volgende level. Het gat tussen level 2 en 3 is bijvoorbeeld 1000XP, maar tussen 3 en 4 al 1200XP en tussen 9 en 10 5750
[ Voor 22% gewijzigd door MrMistral op 13-12-2015 12:05 ]
PSN: MrMistral
Thanks! Ben nu Level 8.. ben nog niet zo goed. 
Veel potjes dat ik geen bal fatsoenlijk raak..
Veel spelen, dan komt het vanzelf goedRivanov schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:12:
Thanks! Ben nu Level 8.. ben nog niet zo goed.

PSN: MrMistral
Ok eindelijk minimaal Gold 1 in de 2v2, 3v3 solo, en 3v3 team playlist. Nu nog in de 1v1 playlist... Dat wordt echt een hel
Moet van 560 punten naar de 700 klimmen...
[ Voor 14% gewijzigd door MonkeySleeve op 15-12-2015 11:50 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Vandaag mijn eerste potje gespeeld en wat een leuk, competitief spel is dit zeg!
Meteen al een aantal mooie doelpunten mogen maken.
[YouTube: https://youtu.be/_7cFbu8sZm8]
Edit: Er wordt trouwens niet veel gechat tijdens Rocket League. Alleen maar standaard zinnen/uitingen als: 'Nice shot! Nice save! Wow!'.
[YouTube: https://youtu.be/_7cFbu8sZm8]
Edit: Er wordt trouwens niet veel gechat tijdens Rocket League. Alleen maar standaard zinnen/uitingen als: 'Nice shot! Nice save! Wow!'.
[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 15-12-2015 15:45 ]
Komt vooral omdat er veel mensen met een controller spelen en het dan niet praktisch is een berichtje te typen.
Daar ben ik inmiddels ook achter.JST94 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:12:
Komt vooral omdat er veel mensen met een controller spelen en het dan niet praktisch is een berichtje te typen.
Het is wel een spel waarbij je soms ook echt op het puntje van je stoel zit. Dan denk je dat het goed gaat en dan op het einde verlies je toch.
[YouTube: https://youtu.be/0K5UfnzQh9A]
Any tips?kipusoep schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:26:
Haha nog veel te leren zie ik wel ;-)
Als ik zo ff kijk zou ik wat meer dubbel springen. Als je dat doet naar voren of naar de zijkant dan geef je de bal wat meer snelheid. Ook kun je hiermee jezelf snel over de map bewegen zonder te veel boost te gebruiken.
Voor de rest is het gewoon veel spelen en dan krijg je vanzelf de "techniekjes" onder de vingers. Voor je het weet vlieg je naar elke bal toe en is geen muur je te hoog
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Wat vrij belangrijk is, is de start. Als jij degene bent dit het dichtst bij of als enige bij het doel start, ga je niet voor de bal. Je pakt de boost die vlak voor je ligt en rijdt weer wat achteruit, mocht de bal dan ineens richting je eigen doel gaan kun je deze redden.
Als de bal hoog in het midden blijft of naar de andere kant schiet kun je mooi de 100% boost aan de zijkant pakken en mee spelen.
Dat is in ieder geval hoe ik het doe ;-)
Met X (xb-controller) of shift kun je in de lucht om je as draaien. Erg handig om er voor te zorgen dat je weer op je wielen land (op de muur of op de grond) en direct weer door kunt rijden.
In plaats van direct double jump naar de bal kun je vaak beter in de lucht springen, je neus naar boven wijzen, een klein beetje boosten en dan je tweede jump gebruiken om de bal hard te tikken. Zo kom je makkelijk iets hoger en kun je de bal gerichter raken. Na het springen heb je namelijk 1,5 sec om je tweede jump te gebruiken, dus dat hoeft niet direct en dan heb je binnen die tijd nog altijd de mogelijkheid om je richting aan te passen, mocht de bal ineens anders vallen. Met direct een double jump ga je erg hard en heb je geen mogelijkheid meer om je richting aan te passen.
Verder: goalie training op all-star difficulty doen om het begin van het vliegen te leren.
Haha grappig. Doet me denken aan de eerste keer dat ik speeldeYonix schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:58:
Vandaag mijn eerste potje gespeeld en wat een leuk, competitief spel is dit zeg!Meteen al een aantal mooie doelpunten mogen maken.
[video]
In
In het begin gebruikte ik continu de "dubbelklik" sprong, maar tegenwoordig vind ik de gewone sprong ook wel erg handig. Je kan dan vrij hoog springen, wat erg handig kan zijn om een tegenstander voor te zijn bij een neerkomende bal of om een bal te blocken. In combinatie met boost kun je dan de bal ook nog vrij hard spelen.
Ik zie ook vrij vaak mensen die direct naar de zijkant rijden voor de boost, wat de kans op een tegengoal bij de start toch wel aanzienlijk vergroot.
Dat is toevallig ook exact hoe ik dat altijd doekipusoep schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:14:
Wat vrij belangrijk is, is de start. Als jij degene bent dit het dichtst bij of als enige bij het doel start, ga je niet voor de bal. Je pakt de boost die vlak voor je ligt en rijdt weer wat achteruit, mocht de bal dan ineens richting je eigen doel gaan kun je deze redden.
Als de bal hoog in het midden blijft of naar de andere kant schiet kun je mooi de 100% boost aan de zijkant pakken en mee spelen.
Dat is in ieder geval hoe ik het doe ;-)
Ik zie ook vrij vaak mensen die direct naar de zijkant rijden voor de boost, wat de kans op een tegengoal bij de start toch wel aanzienlijk vergroot.
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 16-12-2015 12:51 ]
Persoonlijk werd de game bij mij een stuk makkelijker wanneer ik afstand tot de bal had. Zo zag ik de bal zeer goed en kon ik nog snel genoeg bij de bal zijn om er iets van te maken. Wanneer je te dicht bij de bal staat heb je totaal geen overzicht.
Thanks for the tip guys! Ik zal deze maar eens snel in de praktijk toe gaan passen.
Trouwens, spelen er ook veel Tweakers samen? Kleine competities etc. Dit spel is bij uitstek geschikt voor een avondje plezier met mede-Tweakers.
Op de PS4 word nog dagelijks gespeeld, welk platform speel jij?Yonix schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:07:
Thanks for the tip guys! Ik zal deze maar eens snel in de praktijk toe gaan passen.Trouwens, spelen er ook veel Tweakers samen? Kleine competities etc. Dit spel is bij uitstek geschikt voor een avondje plezier met mede-Tweakers.
PCNiQo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:46:
[...]
Op de PS4 word nog dagelijks gespeeld, welk platform speel jij?
Haha ja ik ben vast 1 van de weinige die de taal gewoon in NL heeft? (neem aan dat je daarop doelt)
Idd erg irritant die gasten die niet ff op de plek blijven staan.SToRM666 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:46:
[...]
Dat is toevallig ook exact hoe ik dat altijd doe

Nouja, het is vooral slecht vertaald eigenlijk..kipusoep schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:52:
[...]
Haha ja ik ben vast 1 van de weinige die de taal gewoon in NL heeft? (neem aan dat je daarop doelt)
_@/'
Voeg me toe op Steam: MonkeySleeve, lijkt me ook best lachen om met wat mede Tweakers te spelen. Private match of gewoon online
Dit dus. Positionering is zo ontzettend belangrijk. Geeft je de kans om te reageren. Altijd voor zorgen dan je met je neus naar de bal toe wijst als je Goalie speelt. Hierdoor weet je dat je altijd nog naar links of naar rechts kan springen.grote_oever schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:52:
[...]
Persoonlijk werd de game bij mij een stuk makkelijker wanneer ik afstand tot de bal had. Zo zag ik de bal zeer goed en kon ik nog snel genoeg bij de bal zijn om er iets van te maken. Wanneer je te dicht bij de bal staat heb je totaal geen overzicht.
Ook kijken waar je teamgenoten zijn, als zij met 2 man voor staan kan jij het beste tussen de bal en jou goal blijven voor de zekerheid. En dan zorgen dat je rouleert zodat er altijd iemand achter staat met boost
[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySleeve op 16-12-2015 15:52 ]
Als ik het idee heb dat de tegenstander de bal ver over de helft gaat schieten dan probeer ik sowieso wel altijd ergens bij de middellijn te staan. Dat vind ik sowieso wel een goeie plek. Je kunt snel terug naar de goal en indien je een kans ziet kun je naar voren gaan. Het is ook altijd mooi om continu de tegenstander te bestoken door de ballen die zij wegwerken direct terug naar voren te schieten vanaf de middellijn
Nu net gekocht op de pc. Had nog niet gezien dat hij ook op de PS4 is.
Probeer al te vinden of de accounts te linken zijn, voor zover je van een account kunt spreken, maar goed.
Zou wel fijn zijn om ook beneden lekker te kunnen spelen.
Probeer al te vinden of de accounts te linken zijn, voor zover je van een account kunt spreken, maar goed.
Zou wel fijn zijn om ook beneden lekker te kunnen spelen.
Accounts zijn (nog) niet te linken al twijfel ik of dat ooit mogelijk zal zijn en je kan ook (nog) niet een party starten tussen pc en ps4 spelers. Dat laatste komt denk ik wel en ik hoop snel
maar denk dat ze dan ook mogelijk moeten maken om ps4 spelers toe te voegen aan je vriendenlijst dus daar zal nog wel een uitdaging in zitten.
Zat dat net te lezen idd over het nog niet partyen tussen pc en ps4.
Je zit wel met zijn allen in één pool. Dat is wel leuk.
Moet zeggen, 1 potje gedaan en zit op het puntje van mijn stoel en te juichen. Dat terwijl ik totaal niks met voetbal heb.
Heb 2 goals gemaakt.
Iemand had het over het maken van een rocket league account. Wellicht dat het zo linkt, maar verwacht het niet.
Overigens voor de pc in de aanbieding voor 26 nog iets voor het complete pakket of 13 voor basis bij bundlestars.com
Je zit wel met zijn allen in één pool. Dat is wel leuk.
Moet zeggen, 1 potje gedaan en zit op het puntje van mijn stoel en te juichen. Dat terwijl ik totaal niks met voetbal heb.
Heb 2 goals gemaakt.
Iemand had het over het maken van een rocket league account. Wellicht dat het zo linkt, maar verwacht het niet.
Overigens voor de pc in de aanbieding voor 26 nog iets voor het complete pakket of 13 voor basis bij bundlestars.com
[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 18-12-2015 11:11 ]
Je krijgt nu speciale kerst items bij de ijsbaan met de puck, je krijgt ze random na een potje. Ik heb nu een aantal potjes(10) gedaan maar nog geen reward gehad, zijn ze zo lastig te krijgen? Of heb ik pech?
Eerste beste potje na deze post krijg ik een reward.
[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 19-12-2015 13:53 ]
Je krijgt ze niet alleen in Snow Day maar ook tijdens de gewone matches. Gewoon veel matches uitspelen en je krijgt vanzelf een keer random een reward.JST94 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:17:
Je krijgt nu speciale kerst items bij de ijsbaan met de puck, je krijgt ze random na een potje. Ik heb nu een aantal potjes(10) gedaan maar nog geen reward gehad, zijn ze zo lastig te krijgen? Of heb ik pech?
Op top niveau wordt er iets anders gespeeld. Als goalie kan je dan vaak beter in de verre hoek staan en de auto richten naar de andere paal. Dit is soms beter voor frontale aanvallen, maar ook veel sterker tegen voorzetten. Bij die laatste zie je vaak dat een voorzetje of lob over een slechte goalie bij de eerste paal of het midden van de goal gaat.MonkeySleeve schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:47:
[...]
[...]
Dit dus. Positionering is zo ontzettend belangrijk. Geeft je de kans om te reageren. Altijd voor zorgen dan je met je neus naar de bal toe wijst als je Goalie speelt. Hierdoor weet je dat je altijd nog naar links of naar rechts kan springen.
Ook kijken waar je teamgenoten zijn, als zij met 2 man voor staan kan jij het beste tussen de bal en jou goal blijven voor de zekerheid. En dan zorgen dat je rouleert zodat er altijd iemand achter staat met boost
In ieder geval is het beste advies om flexibel te spelen.
Leuk spel dit zeg. Ik heb hem met de Steam Sales gekocht. Was van te voren bang dat het misschien snel zou vervelen, maar dat doet het tot nu toe na enkele uren nog niet 
Die spelmodus met de puck is ook erg leuk trouwens, misschien nog wel leuker dan met een bal. Hoop dat ze het na kerst er ook in laten zitten.
Die spelmodus met de puck is ook erg leuk trouwens, misschien nog wel leuker dan met een bal. Hoop dat ze het na kerst er ook in laten zitten.
Ik heb het spel nu ongeveer 250 uur gespeeld en mij verveelt het in ieder geval nog niet. Al speel ik de laatste weken niet zo veel meer als het begin, speel het toch nog wel een uur of 5 per week denk ik. Vind het ook fijn dat je effe snel een potje kan doen oid.
Spelmodus met de puck vind ik ook wel tof, alleen is het soms toch best lastig om dat ding fatsoenlijk te raken. Ik probeer hem altijd via de muren voor de goal te slingeren zodat teammates in kunnen komen vliegen.
Spelmodus met de puck vind ik ook wel tof, alleen is het soms toch best lastig om dat ding fatsoenlijk te raken. Ik probeer hem altijd via de muren voor de goal te slingeren zodat teammates in kunnen komen vliegen.
Dat vind ik er vooral leuk aan, je hoeft niet echt rekening te houden met de stuiter. Hij scheert meestal met een bloedvaart langs de goal en dan maar hopen dat iemand hem erin kan tikken.JST94 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:57:
...
Maar dat ik dit tot nu toe leuker vind heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nog niet fantastisch goed ben in het spel
Soms gaat die er zelfs zonder een teammaat er ook in. Had dat gisteren 2x in 4 matches 😝Sjurm schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:17:
[...]
Dat vind ik er vooral leuk aan, je hoeft niet echt rekening te houden met de stuiter. Hij scheert meestal met een bloedvaart langs de goal en dan maar hopen dat iemand hem erin kan tikken.
Maar dat ik dit tot nu toe leuker vind heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nog niet fantastisch goed ben in het spel
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ja klopt, soms rolt hij net een beetje schuin, waardoor hij via binnenkant paal er alsnog ingaat.icy schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:52:
[...]
Soms gaat die er zelfs zonder een teammaat er ook in. Had dat gisteren 2x in 4 matches 😝
Deze tori gekocht in steam sale, echt te lauw Haha
Tori, lauw? jaja....Pazienza schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:42:
Deze tori gekocht in steam sale, echt te lauw Haha

Deze game kan echt je humeur beinvloeden haha. Als het slecht gaat word ik mega sjagrijnig maar vandaag gaat het eigenlijk de hele dag al supergoed en dat is toch wel erg leuk
prachtig spelletje blijft het toch. Nu 200+ uur in zitten.
Op een gegeven moment snap je gewoon het spelletje en kun je games echt beinvloeden qua tactiek en merk dat ik steeds vaker win en langzaam stijg richting goud
(totdat er weer een kutdag tussenzit en ik 50 punten verlies oid)
Op een gegeven moment snap je gewoon het spelletje en kun je games echt beinvloeden qua tactiek en merk dat ik steeds vaker win en langzaam stijg richting goud
(totdat er weer een kutdag tussenzit en ik 50 punten verlies oid)
Precies dit. Zou leuk zijn als ze er daarnaast ook een 2v2 en 4v4 modus aan toevoegen.Sjurm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:18:
Tori= ding
Lauw= tof/Cool.
Afijn, echt een sange game dit. Alleen jammer dat je af en toe echt in een noobteam komt met mensen die niet verdedigen en niet goed positie kiezen enzo...
Het gaat echt niet om het feit dat hij je niet snapt, maar het is je stoere (NOT!) straattaal waar hij (en ik) verdrietig van wordt. Sange....waar denk je dat je zitPazienza schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:58:
[...]
Tori= ding
Lauw= tof/Cool.
Afijn, echt een sange game dit. Alleen jammer dat je af en toe echt in een noobteam komt met mensen die niet verdedigen en niet goed positie kiezen enzo...
Dat je met minder goede teammates komt houd je toch. Zie soms mensen er over klagen/ragequitten. Maar als het zo irritant is, speel dan lekker 1 v 1 of alleen met vrienden die het wel kunnen.
Tot nu toe zijn alle potjes die ik heb gespeeld wel aardig gelijk opgegaan. Het is vooral irritant als je met een AI player zit opgescheept. Gelukkig komt dat bijna niet voor.JST94 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:03:
Dat je met minder goede teammates komt houd je toch. Zie soms mensen er over klagen/ragequitten. Maar als het zo irritant is, speel dan lekker 1 v 1 of alleen met vrienden die het wel kunnen.
Bij mij gaat het nog een beetje wisselvallig. Net een potje waarin ik 5 keer scoorde, maar soms ook potjes waar ik elke keer rakelings langs de bal/puck vlieg die ik toch echt had moeten scoren of uitverdedigen. Maar oefening baart kunst uiteraard
Iemadn hier die met mij Rocket League wilt spelen?
Echt een tof spelletje haha
ben PC speler btw
ben PC speler btw
Haha gelukkig begrijpt iemand me wèlBeakzz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:03:
[...]
Het gaat echt niet om het feit dat hij je niet snapt, maar het is je stoere (NOT!) straattaal waar hij (en ik) verdrietig van wordt. Sange....waar denk je dat je zit

SureWereldkaart schreef op zondag 27 december 2015 @ 00:58:
Iemadn hier die met mij Rocket League wilt spelen?
ben PC speler btw
PC speler hier ook, men steamname is dezelfde als men nick hier.
Speel wel is regelmatig met skype op om dan te communiceren.
Krijg wel het schijt van die spelers die je direct bashen als je is minder speelt.
Bv. Eerste potje in 2 dagen ofzo dat je er terug in moet komen.
Al recent meermaals aan de hand gehad dat ik naar men kop krijg terwijl ze zelf niet beter spelen.
Speel wel is regelmatig met skype op om dan te communiceren.
Krijg wel het schijt van die spelers die je direct bashen als je is minder speelt.
Bv. Eerste potje in 2 dagen ofzo dat je er terug in moet komen.
Al recent meermaals aan de hand gehad dat ik naar men kop krijg terwijl ze zelf niet beter spelen.
iemand die paar potjes wil spelen ( PC ) ? ( steam vicertodragon )
[ Voor 22% gewijzigd door jenpet op 28-12-2015 19:59 ]
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Vraagje, zit er wel skillbased matchmaking in deze game?
Nu al diverse keren tegen veel betere spelers moeten spelen in 2v2 battles met een maatje van me.. En als je constant dik verliest gaat de lol er snel vanaf kan ik je melden.. Als dit zo doorgaat ga ik deze game weer verwijderen van me SSD..
Leuk spelletje, maar zorg eerst maar voor fatsoenlijke skillbased matchmaking, want zo is er geen reet aan..
Nu al diverse keren tegen veel betere spelers moeten spelen in 2v2 battles met een maatje van me.. En als je constant dik verliest gaat de lol er snel vanaf kan ik je melden.. Als dit zo doorgaat ga ik deze game weer verwijderen van me SSD..
Leuk spelletje, maar zorg eerst maar voor fatsoenlijke skillbased matchmaking, want zo is er geen reet aan..
[ Voor 102% gewijzigd door Inflatable op 28-12-2015 20:00 ]
Misschien heb je pech gehad dat je net te veel potjes gewonnen hebt, waardoor het spel je tijdelijk omhoog heeft geplaatst. Als je er maar genoeg verliest val je net zo hard weer naar beneden.Inflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:53:
In het begin is dit spel gewoon best lastig. Ik heb de eerste weken vooral gespeeld met een vriend van me en daardoor heb ik ff kunnen oefenen voordat ik geacht werd zelf een bal te raken.
Het 'probleem' is dat dit spel volledig skill-based is. Er komt weinig toeval / geluk aan te pas of je wint of verliest. Het betere team wint gewoon.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Als je gewoon ranked speelt is het altijd skill based. Als ik een slechte dag heb of zin om kansloze aerials te spelen doe ik vaak unranked, waar het niveau eenn stuk lager ligt.
We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. De motivatie om met de game door te gaan verdwijnt zo heel snel.. Mijn maatje is er al mee gestopt omdat hij het zat was elke keer tegen veel betere spelers te moeten spelen, dus ik zit nu alleen als ik wil spelen, leuk man..NiQo schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:04:
Als je gewoon ranked speelt is het altijd skill based. Als ik een slechte dag heb of zin om kansloze aerials te spelen doe ik vaak unranked, waar het niveau eenn stuk lager ligt.
Waarom speel je dan niet een 1vs1 tegen je maatje of oefen je offline tegen de bots? Je hoeft niet super goed te zijn om online mee te komen, maar als je de basistechnieken niet onder de knie hebt dan lijkt me offline oefenen leuker. Probeer eens een tournanent tegen de Ai.Inflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:20:
[...]
We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. meer geklaag..
Speel je op ps4? Wil je best een beetje op gang helpenInflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:20:
[...]
We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. De motivatie om met de game door te gaan verdwijnt zo heel snel.. Mijn maatje is er al mee gestopt omdat hij het zat was elke keer tegen veel betere spelers te moeten spelen, dus ik zit nu alleen als ik wil spelen, leuk man..
Nee, PC.. Ik ga inderdaad wel eerst tegen de AI spelen..
Veel spelen is gewoon de oplossing. En je leert best veel door tegen mensen te spelen die beter zijn. Merk je veel sneller wat voor fouten je maakt. Anders inderdaad gewoon met wat vrienden in prive matches spelen tegen botsInflatable schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:20:
[...]
We hebben alleen nog maar 2v2 unranked gespeeld.. Als het niveau daar dus lager ligt hoeven we dus niet eens aan ranked te beginnen.. Ik kan de meeste van me gewone sprongen nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren en zit hier te spelen tegen mensen die ballen vanaf het plafond plukken.. We hebben de game net een paar dagen, als je dan al tegen "pro's" gematched wordt dan klopt er iets niet.. De motivatie om met de game door te gaan verdwijnt zo heel snel.. Mijn maatje is er al mee gestopt omdat hij het zat was elke keer tegen veel betere spelers te moeten spelen, dus ik zit nu alleen als ik wil spelen, leuk man..
En gewoon met je maat een 3 vs 3 spelen, dan krijg je misschien een betere speler in je team.
Ik heb het spel sinds vorige week en heb aardig wat potjes gespeeld en aardig veel kunnen scoren. Veel potjes gingen gelijk op. Ik vind dat rangen niet altijd heel veel zeggen, profs vallen vaak best tegen.
De spelmodus met de puck is trouwens iets makkelijker voor als je begint met de game, omdat je daar minder rekening hoeft te houden met de stuit. Met die modus kun je goed de timing ed oefenen. Ook gaan die potjes vaak erg gelijk op, en ze zijn vaak retespannend. Laatst een potje 4-4, waarbij de verlenging echt iets van 10 minuten duurde
Ik heb het spel sinds vorige week en heb aardig wat potjes gespeeld en aardig veel kunnen scoren. Veel potjes gingen gelijk op. Ik vind dat rangen niet altijd heel veel zeggen, profs vallen vaak best tegen.
De spelmodus met de puck is trouwens iets makkelijker voor als je begint met de game, omdat je daar minder rekening hoeft te houden met de stuit. Met die modus kun je goed de timing ed oefenen. Ook gaan die potjes vaak erg gelijk op, en ze zijn vaak retespannend. Laatst een potje 4-4, waarbij de verlenging echt iets van 10 minuten duurde
[ Voor 36% gewijzigd door Sjurm op 28-12-2015 22:12 ]
Je hebt soms zulke debielen als teamgenoot. Van die gasten die bij de aftrap naar voren rijden als ze bij het doel starten. Of die je wegbeuken terwijl je er perfect voor staat om de bal in een leeg doel te schieten. Of de bal naar achteren spelen terwijl je er aan komt om de bal naar voren te rammen. (vooral dit levert altijd tegendoelpunten op omdat er dan niemand meer achter staat als jij de laatste man bent) Echt van die domme egoïsten die gewoon constant blind op de bal afgaan zonder idee...
Ik probeer altijd in dienst van het team te spelen, de ene keer scoor ik 4 goals in een wedstrijd en andere keren 0, maar ik ga niet constant voor elke (kansloze) bal...
Ik probeer altijd in dienst van het team te spelen, de ene keer scoor ik 4 goals in een wedstrijd en andere keren 0, maar ik ga niet constant voor elke (kansloze) bal...
[ Voor 39% gewijzigd door Pazienza op 29-12-2015 00:17 ]
Precies, als je slechte teammates hebt, probeer dan zelf het heft in handen te nemen door voornamelijk defensive te gaan bijvoorbeeld. Spelen op safe levert dan veel meer op dan ook proberen aan te vallen want de reboundgoals gaan je dan nekken.
Het matching systeem is wel echt weird soms trouwens. Gister deed ik 2 vs 2 ranked tegen een prima team, maar mijn teammate ging volledig goalie spelen. Kwam gewoon niet uit z'n goal. Sta je daar in je eentje tegen 2. Toen ik vroeg waarom ie niets deed zei die dat het z'n eerste game was, terwijl hij veteran was
beetje jammer. Kan natuurlijk iemand op iemand anders' account zijn geweest. Maargoed. Wel verloren daardoor.
Het matching systeem is wel echt weird soms trouwens. Gister deed ik 2 vs 2 ranked tegen een prima team, maar mijn teammate ging volledig goalie spelen. Kwam gewoon niet uit z'n goal. Sta je daar in je eentje tegen 2. Toen ik vroeg waarom ie niets deed zei die dat het z'n eerste game was, terwijl hij veteran was

Of gebruik dat soort potjes om zelf dingen te proberen die je normaal niet snel zou doen. Want je kunt je wel continu terug gaan trekken, daar wordt het potje echt niet leuker van, het is misschien mooier om dan helemaal los te gaan met wat kansloze faal acties ertussenspokje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:22:
Precies, als je slechte teammates hebt, probeer dan zelf het heft in handen te nemen door voornamelijk defensive te gaan bijvoorbeeld. Spelen op safe levert dan veel meer op dan ook proberen aan te vallen want de reboundgoals gaan je dan nekken.
Het matching systeem is wel echt weird soms trouwens. Gister deed ik 2 vs 2 ranked tegen een prima team, maar mijn teammate ging volledig goalie spelen. Kwam gewoon niet uit z'n goal. Sta je daar in je eentje tegen 2. Toen ik vroeg waarom ie niets deed zei die dat het z'n eerste game was, terwijl hij veteran wasbeetje jammer. Kan natuurlijk iemand op iemand anders' account zijn geweest. Maargoed. Wel verloren daardoor.
Ranked play moet je alleen met vaste teammates doen, ik speel altijd met een vaste teamgenoot en dat gaat als een malle.
Er is niks vervelender dan gematched worden aan één of andere lone wolf malloot die denkt dat elke bal voor hem is.
Er is niks vervelender dan gematched worden aan één of andere lone wolf malloot die denkt dat elke bal voor hem is.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Een paar mooie goals van afgelopen week 
[YouTube: http://youtu.be/81G4zKXoeb4]
EDIT Weet niet precies wat er met de kleuren is gebeurd, editfoutje i guess
[YouTube: http://youtu.be/81G4zKXoeb4]

[ Voor 32% gewijzigd door NiQo op 29-12-2015 11:43 ]
Mooie lucht doelpunten, dat is mij nog maar 1 keer goed gelukt.
Zijn er nog mensen hier die samen online willen spelen via Skype/Teamspeak?
Die laatsteNiQo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:41:
Een paar mooie goals van afgelopen week
[video]
Voor het eerst wat ranked 2v2 gespeeld en dat ging al een stuk beter, we werden nu tenminste niet steeds gematched tegen veel betere spelers.. Wel een potje gespeeld tegen een heel irritant team.. 1 daarvan was alleen maar bezig ons constant uit te schakelen door te rammen met boost zodat de ander kon scoren.. Zal best een goede taktiek zijn ofzo, maar het spel wordt er daardoor ook niet leuker op.. Maar de rest was wel leuk, veel close games en meeste gewonnen..
Gewoon springen wanneer hij je bijna ramt. Ondervind je zelf niet veel hinder van, maar hij is continu uit positie als hij steeds achter jullie aan gaat. Dan spelen jullie dus in feite 1v2.Inflatable schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:37:
Voor het eerst wat ranked 2v2 gespeeld en dat ging al een stuk beter, we werden nu tenminste niet steeds gematched tegen veel betere spelers.. Wel een potje gespeeld tegen een heel irritant team.. 1 daarvan was alleen maar bezig ons constant uit te schakelen door te rammen met boost zodat de ander kon scoren.. Zal best een goede taktiek zijn ofzo, maar het spel wordt er daardoor ook niet leuker op.. Maar de rest was wel leuk, veel close games en meeste gewonnen..
Andere spelers raken is best lastig, dus zolang je op tijd springt en veel beweegt, is de kans klein dat hij echt iets nuttigs doet.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ