• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04
Beste verbetering in mijn ogen:
“Quick Chat Only” filter has been added to Text Chat options
En ook:
BETA) Player Reporting option has been added and can be accessed via the mid-game menu. You can report players who are being offensive and the full chat log of the match will be submitted along with your report for administrative review.

[ Voor 51% gewijzigd door OzzieMann op 11-02-2016 11:17 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Bullettooth schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:44:
Er waren maar 3 tiers per "kleur" vorig seizoen, dus het zou goed kunnen. Als je dan mazzel hebt met je 10 placement matches...
Nou dat had hij dus niet blijkbaar, paar keer teammates gehad die na 0 - 1 al direct wilde opgeven of gewoon weg leaven.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Oh ja, dat soort mensen... pfff... daar heb ik dus echt een hekel aan. Al vliegen de doelpunten me om de oren, ik ga wel gewoon door met die match. Desnoods om te kijken hoe de tegenstander het voor elkaar krijgt, en dat vervolgens zelf ook te gebruiken. ;)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Verwijderd

Bullettooth schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:19:
Oh ja, dat soort mensen... pfff... daar heb ik dus echt een hekel aan. Al vliegen de doelpunten me om de oren, ik ga wel gewoon door met die match. Desnoods om te kijken hoe de tegenstander het voor elkaar krijgt, en dat vervolgens zelf ook te gebruiken. ;)
Ik heb ook die instelling. You can't win them all, maar bij 2-0 of 3-0 (irrelevant of dat in het voor- of nadeel is) merk ik wel regelmatig dat ofwel mede- ofwel tegenstanders de wedstrijd voortijdig verlaten. En dat te bedenken dat een wedstrijd 5-10 minuten kan duren. :X

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

It ain't over till the fat lady sings... bij wijze van. :*)

Double Goal is wel een leuke map om te spelen. Je kan door je eigen goal en dat van de tegenstander rijden. Levert toch bijzondere tactieken op :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:16
Is er iemand die vanavond even een potje met mij wilt spelen? Een rondje is voldoende om een throphy the halen
assasinbats schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:41:
Is er iemand die vanavond even een potje met mij wilt spelen? Een rondje is voldoende om een throphy the halen
Platform?

• OzzieMann
In elk geval geen Xbox. :P
Maar per 17-02-2016 komt daar ook verandering in en kunnen ze op de XBONE ook genieten van deze meesterlijke game.

zojuist op de pc rank gehaald op 2 v 2 prospect elite , maar moet ik zeggen pc is bij mij om te oefenen ik speel 99 % van de tijd op de ps4 dus ik verwacht vanavond in de challenger te zitten

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook die instelling. You can't win them all, maar bij 2-0 of 3-0 (irrelevant of dat in het voor- of nadeel is) merk ik wel regelmatig dat ofwel mede- ofwel tegenstanders de wedstrijd voortijdig verlaten. En dat te bedenken dat een wedstrijd 5-10 minuten kan duren. :X
Eens. Vaak met nog geen 30 seconden te gaan willen leaven 8)7 . Dan maak ik de pot gewoon af hoor. Verder vind ik dat sommigen een fout in de eerste 30 seconden ook wel erg bestraffen door te willen leaven. Sorry dat ik even moet inkomen of even een lullige fout maakte. Maar het is niet alsof ik dat expres deed en niet harder mn best ga doen om de fout te herstellen. Gebeurt iedereen wel eens.

Maar goed, over het algemeen is iedereen nog steeds vrij netjes, ook in ranked. Al ga ik hem volgende week wel meer op de X1 doen omdat ik daar simpelweg meer vrienden op heb.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:16

• Schwinny87
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-05-2022
Hoe geraken jullie in godsnaam aan zulke hoge ranks? Ik ben in season 1 tot bronze 1 geraakt en dit met heel veel moeite. Ik moet er wel bij vermelden dat ik enkel met randoms speel..
Schwinny87 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:20:
Hoe geraken jullie in godsnaam aan zulke hoge ranks? Ik ben in season 1 tot bronze 1 geraakt en dit met heel veel moeite. Ik moet er wel bij vermelden dat ik enkel met randoms speel..
Probeer een teammaat te vinden en rank daarmee op. Je raakt ingespeeld op elkaar en kan als het ware de game 'lezen'. Hoe meer je speelt met je team. Hoe beter je zal worden en dat zal ook effect hebben in 1v1 matches.

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Bedenk dat er veel mensen zijn met 10+dagen playingtime. Helaas zijn mijn teammates altijd shit (:9) daarom hang ik ook altijd rond de 600.

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Inmiddels mijn placement matches ook er op zitten en geplaatst in Challenger Elite (solo queue).

S1 ranks waren S3-G2 afhankelijk van het type matches. Ondanks Challenger Elite rank merk ik dat er genoeg potatoes op dit niveau met mij gematcht worden.... Tuurlijk, iedereen maakt fouten, maar mensen met "master" titel (~300+ uur) die de meest basale arials niet halen en 0 verdedigend inzicht hebben... Daar was ik onderhand toch wel klaar mee zo richting het einde van S1 (silver 2/3 solo queue elo hell).

Eens kijken hoe hoog we dit seizoen kunnen komen, hopelijk is de matchmaking wat verbeterd nu het volgens de makers meer skill georienteerd is (15k man in playlist, de zelfde 6 mensen voor 4 potjes etc.)

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:39
Schwinny87 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:20:
Het gaat met het oude, en nu met het nieuwe systeem nog meer, puur om je skill. Als je met veel moeite bronze 3 haalt (neem ik aan, 1 was de laagste rank) dan kan je misschien beter de training gebruiken om je skill te verbeteren. Op all star een 50% score op alle drie onderdelen was mijn doel in ieder geval en nu lach ik erom. Na die training worden de wesstrijden ineens heel gemakkelijk. Of 1v1 ranked veel spelen. Daar leer je vanzelf sneller reageren en goed positie nemen. Ik was zelf gold 3 en nu superster, heb 700 uur gespeeld.
The Outlaw schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:32:
[...]

Probeer een teammaat te vinden en rank daarmee op. Je raakt ingespeeld op elkaar en kan als het ware de game 'lezen'. Hoe meer je speelt met je team. Hoe beter je zal worden en dat zal ook effect hebben in 1v1 matches.
Sorry, maar dit lijkt me een slecht advies. Je moet juist niet je voordeel willen doen met een andere speler, maar je eigen skill ontwikkelen. Ik heb 99% met randoms gespeeld. Juist dan leer je veel stijlen en om je aan te passen. En 3v3 vermijden, je hebt daar te weinig balcontact en te veel gebeuk om effectief aan je skill te werken. Succes!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik ben mooi superstar in 2v2 ;)
Rocket League blijft een top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Gisteren uitgekomen op prospect 3 voor 3v3 solo. Was voorheen bronze 1. Denk dat het wel redelijk in lijn is met wat ik was. Heb er nu zo'n 100 uur inzitten, maar voornamelijk 2v2. Nu kijken hoe lang het duurt voordat ik hoger op de ladder eindig.

Moet zeggen dat de vriendelijkheid in 3v3 solo ver te zoeken is. Teamgenoten die je echt totaal afbranden om een foutje die jezelf ook niet met opzet maakt, wat dat betreft kan je beter 1v1 spelen (de tegenstander die je nog wel eens complimenteert met een mooi doelpunt), of gewoon met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

2 vs 2 is het Challenger Elite geworden! Ben er tevreden mee, ik hing voorheen rond de 700 punten ranked. Dat was net wel/niet goud.

Vanavond mijn 1 vs 1 placement matches ook maar eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
Bullettooth schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:30:
2 vs 2 is het Challenger Elite geworden! Ben er tevreden mee, ik hing voorheen rond de 700 punten ranked. Dat was net wel/niet goud.

Vanavond mijn 1 vs 1 placement matches ook maar eens spelen.
En op hoeveel uur zit je dan? Puur uit nieuwsgierigheid of dat ik nou gewoon in lange tijd niet beter word, of dat het best normaal is om na 100 uur nog in brons/prospect rond te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

300 uur tot nu toe, vanaf een 100 uur kwam zilver bij mij en nu zit ik inmiddels dus op goud/Challenger Elite.

Het blijft een leuk spelletje, maar kan alleen in de avonduren spelen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Rocket League staat klaar voor pre-order voor de Xbox One:
https://store.xbox.com/en...14-4ef4-9a73-398e8195f00a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik sta op 78 uur in steam, maar dat zal rond de 50 active zijn. Heb de challenger II titel gekregen. Mijn aerials zijn al degelijk, wall climbing moet ik nog beter in worden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Grecio schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:45:
Ik sta op 78 uur in steam, maar dat zal rond de 50 active zijn. Heb de challenger II titel gekregen. Mijn aerials zijn al degelijk, wall climbing moet ik nog beter in worden haha.
Ik heb 6 uur in game, ik kan al goed over de grond rijden mijn boost gebruiken op de verkeerde momenten. En precies onder de bal door duiken is mijn specialiteit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
TheRecklezz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:40:
[...]

Ik heb 6 uur in game, ik kan al goed over de grond rijden mijn boost gebruiken op de verkeerde momenten. En precies onder de bal door duiken is mijn specialiteit. :P
I lol'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij maar toe. Ik wil je wel aan de Trophy helpen. Ik heb ergens dit weekend wel tijd. Mijn PSN ID staat in mijn sig (zet in je boodschap wel even dat het Tweakers of Rocket League gaat).

Ik moet nog zeker wel iets van 80 potjes spelen (voor de resterende 2 Trophies), dus eentje in het kader van een Trophy kan daar zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Die nieuwe labs maps zijn leuk om te spelen! Ik moet wel even wennen aan sommige randen aan de buitenkant van de map, daar knal ik nogal eens tegen aan.
Die met twee goals vind ik tot nu toe nog het leukst van de drie. Dat je door de goals heen kan biedt nieuwe mogelijkheden voor vooral het keepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Om daar even op in te springen, ik vind het echt helemaal niks dat die dessert map in de ranked roulatie is opgenomen. Ranked matches moeten gewoon equal blijven in mijn optiek.

Slechtste placement match ooit gespeeld in dat veld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Weet iemand hoe het werkt met die rangen bij competitieve wedstrijden? Ik had er een aantal gedaan eerst en ben beloond met een zilveren kroontje. Alleen wanneer ik nu een competitieve wedstrijd doe staat er 'Rangloos'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:18:
Weet iemand hoe het werkt met die rangen bij competitieve wedstrijden? Ik had er een aantal gedaan eerst en ben beloond met een zilveren kroontje. Alleen wanneer ik nu een competitieve wedstrijd doe staat er 'Rangloos'.
Als het goed is moet je 10(?) placements matches doen waarin wordt gekeken naar welke divisie je gaat. Correct me if i'm wrong. Je zit namelijk nu in Seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:32:
Om daar even op in te springen, ik vind het echt helemaal niks dat die dessert map in de ranked roulatie is opgenomen. Ranked matches moeten gewoon equal blijven in mijn optiek.

Slechtste placement match ooit gespeeld in dat veld. :P
Ja jou mening deel ik volledig , je krijgt na een aantal normale velden ( afmetingen en hoogte etc )een verkeerd beeld van de dessert map , ik hoop dat ze in de toekomst 2 ranking soorten doen 1 x normale maps en 1 x de specials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

JST94 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:18:
Je moet nu eerst 10 placement matches spelen om je nieuwe rank te bepalen :)

Speaking of; Heb mijn 10 nu achter de rug en ben Champion in 2v2. Beetje verbaasd aangezien ik 4 games verloren had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Upranked kost in ieder geval een behoorlijke tijd :(

Ben nu van Challenger 1 naar Challenger 2 gegaan in duels terwijl ik samen met een all-star speelde, kostte 20 wins en 2 losses om daar te komen, terwijl we constant tegen 2 rising stars of 2 challenger elites speelden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

MonkeySleeve schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:41:
[...]

Je moet nu eerst 10 placement matches spelen om je nieuwe rank te bepalen :)

Speaking of; Heb mijn 10 nu achter de rug en ben Champion in 2v2. Beetje verbaasd aangezien ik 4 games verloren had.
Ze kijken ook naar je verleden . Dus wat je deed voor season 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Stronkie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:15:
[...]

Ze kijken ook naar je verleden . Dus wat je deed voor season 2
Ik was Gold 3 rond de 1035 punten in Seizoen 1, zou het wel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

MonkeySleeve schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:51:
[...]

Ik was Gold 3 rond de 1035 punten in Seizoen 1, zou het wel verklaren.
Ik geloof dat de placement na de 10 matches vooral afhankelijk was van je MMR in Season 1. Kan goed kloppen dat je met 1k+ in Champion bent gekomen, zelf als gingen de placements wat minder.

Ben in 2v2 zelf in Rising Star gekomen, en heb mezelf tot nu toe omhoog kunnen werken tot Superstar :D
Moet wel zeggen dat het makkelijk lijkt om in Champion te komen, ik denk dat ze dit nog gaan aanpassen. Mij zou het ook wel moeten lukken nu, en met low G2 in Season 1 lijkt me dat toch niet helemaal de bedoeling.

En ja, Wasteland in ranked.. Je went er meer aan, maar het heeft soms echt rare goals tot gevolg door die curve. 8)7

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Szwoar schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:54:
[...]
En ja, Wasteland in ranked.. Je went er meer aan, maar het heeft soms echt rare goals tot gevolg door die curve. 8)7
Een echt goede Rocket League-er moet in mijn ogen toch echt in alle omstandigheden goed kunnen presteren, anders heb je gewoon de "hoe de bal tegen de muren kaatst"-routine goed geleerd ;-)
Natuurlijk moet je ervaring krijgen en die krijg je het meest in de standaard arena's, dus daar blink je sneller in uit.

Zelf ben ik alleen nog maar bezig geweest met Standaard en Solo standaard. In één van de twee kwam ik gelijk in Challenger Elite, de ander kwam ik in Challenger III, maar na een paar potjes kwam ik ook daar in Challenger Elite. Ben er zelf wel tevreden mee, maar denk wel dat ik inmiddels in Rising Star mee kan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

kipusoep schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:03:
[...]

Een echt goede Rocket League-er moet in mijn ogen toch echt in alle omstandigheden goed kunnen presteren, anders heb je gewoon de "hoe de bal tegen de muren kaatst"-routine goed geleerd ;-)
Natuurlijk moet je ervaring krijgen en die krijg je het meest in de standaard arena's, dus daar blink je sneller in uit.

Zelf ben ik alleen nog maar bezig geweest met Standaard en Solo standaard. In één van de twee kwam ik gelijk in Challenger Elite, de ander kwam ik in Challenger III, maar na een paar potjes kwam ik ook daar in Challenger Elite. Ben er zelf wel tevreden mee, maar denk wel dat ik inmiddels in Rising Star mee kan spelen :+
Ben het met je eens, en moet ook zeggen dat ik niet gelijk begin te schelden als ik in Wasteland kom. Iets wat wel veel gebeurd, vooral in ranked. Ik bedoel meer dat passes/clears ineens heel anders gaan, en dat je dat soms echt wat goals kost. Als ik bijvoorbeeld de bal vanaf de rand naar het midden wil tikken voor mijn teammate, vliegt deze gelijk de halve map over door de curve.

En netjes, ik vind persoonlijk wel dat ze ranks nog wat moeten bijschaven. Denk dat het persoonlijk iets moeilijker moet worden om hoog te komen, want ik zie echt Champions die er naar mijn mening totaal niet in thuishoren. Het kan ook zijn dat ik gewoon steeds beter wordt, en dit zelf niet doorheb 8) :+

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Vind Wasteland zo klote omdat het geen mogelijkheid geeft om counters te counteren. Omdat het dak zo laag is valt de bal sneller naar beneden en dankzij de curve in de hoeken rolt de bal standaard naar de goal toe.

Neem daarin mee dat de grond ook een curve heeft waardoor mijn auto af en toe echt raar reageert wanneer ik wil slippen, springen en boosten. Niet mijn favo map nee maar goed kwestie van wennen i suppose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Gisteren mijn allereerste match gespeeld. Game op PS4 gedownload en geïnstalleerd rond 14u, en om 21u nog steeds bezig. :-) Enorm leuk (en verslavend) spel als je 't mij vraagt.

Heb een 5tal matches gespeelt met iemand van mijn friend-list, en nadien tegen onbekenden. Dat laatste is natuurlijk wel iets minder leuk. Communicatie is minder vlot, en je kan geen tactiek afspreken (iets wat met iemand die je kent wel beter gaat via mic).

Als er nog GoT'ers zijn die zin hebben in een potje 2vs2 of dergelijke, voeg maar toe (PS4) : jelliuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:34:
Vind Wasteland zo klote omdat het geen mogelijkheid geeft om counters te counteren. Omdat het dak zo laag is valt de bal sneller naar beneden en dankzij de curve in de hoeken rolt de bal standaard naar de goal toe.

Neem daarin mee dat de grond ook een curve heeft waardoor mijn auto af en toe echt raar reageert wanneer ik wil slippen, springen en boosten. Niet mijn favo map nee maar goed kwestie van wennen i suppose.
Maar je tegenstander heeft diezelfde nadelen.

Dus je kan het net zo goed omkeren: Wasteland is hartstikke leuk want je tegenstanders schatten steeds de bal verkeerd in en dankzij de curve is het veel makkelijker om de bal voor te zetten.

Het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. Gewoon een kwestie van extra oefenen op Wasteland en daarna heb je juist een voordeel op die map omdat de rest er minder goed op is.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

link0007 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:42:
[...]

Maar je tegenstander heeft diezelfde nadelen.

Dus je kan het net zo goed omkeren: Wasteland is hartstikke leuk want je tegenstanders schatten steeds de bal verkeerd in en dankzij de curve is het veel makkelijker om de bal voor te zetten.

Het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. Gewoon een kwestie van extra oefenen op Wasteland en daarna heb je juist een voordeel op die map omdat de rest er minder goed op is.
Ik vind het gewoon een hoop randomheid erbij gooien wat ik niet leuk vind want daar is onmogelijk om op te anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
MonkeySleeve schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:15:
[...]

Ik vind het gewoon een hoop randomheid erbij gooien wat ik niet leuk vind want daar is onmogelijk om op te anticiperen.
Physics heeft toch niets met random te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:15:
[...]

Onmogelijk te anticiperen? Het is niet alsof er plotsklaps nieuwe maps geïntroduceerd worden in Ranked. Wasteland kennen we nu al maanden en is gewoon een normale map geworden.

Rocket League is een physics game. In golf klaagt men toch ook niet dat iedere baan weer anders is?

[ Voor 10% gewijzigd door link0007 op 15-02-2016 17:31 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik vind de nieuwe maps juist wel tof en weer iets nieuws toevoegen aan het spel.
Het klopt wel dat het nog niet makkelijk is, maar ik denk dat ze vooral wennen zijn, ook voor je teammates en enemy's ;)
Jelliuz schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:28:
Als er nog GoT'ers zijn die zin hebben in een potje 2vs2 of dergelijke, voeg maar toe (PS4) : jelliuz
Ik heb je toegevoegd, wij zijn veelal 's avonds tussen 2100 - 0100 online. Soms iets langer omdat we weereens niet winnend kunnen afsluiten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
NiQo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:49:
Ik vind de nieuwe maps juist wel tof en weer iets nieuws toevoegen aan het spel.
Het klopt wel dat het nog niet makkelijk is, maar ik denk dat ze vooral wennen zijn, ook voor je teammates en enemy's ;)

[...]

Ik heb je toegevoegd, wij zijn veelal 's avonds tussen 2100 - 0100 online. Soms iets langer omdat we weereens niet winnend kunnen afsluiten :9
Zo ging ik zaterdag nacht pas om 2:15 uur naar bed. Niet omdat we niet konden winnen maar wel omdat we niet konden verliezen. Winningstreak FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
nickvanozzie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:51:
[...]

Zo ging ik zaterdag nacht pas om 2:15 uur naar bed. Niet omdat we niet konden winnen maar wel omdat we niet konden verliezen. Winningstreak FTW!
Wanneer gaan we ff Rising Star worden dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Check! Ik ook meestal op dat uur, ofwel (bijna elke) zondagvoormiddag.

Ik probeer sinds gisteren veel te oefenen maar als jullie wedstrijdjes spelen, laat gerust maar horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
NiQo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:53:
[...]

Wanneer gaan we ff Rising Star worden dan? :)
Ben Challenger Elite in Standard en Standard solo, dus FF wat winnen nog. Vanavond eerst FF zombies killen. Uurtje of 11 join ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

link0007 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:30:
[...]

Onmogelijk te anticiperen? Het is niet alsof er plotsklaps nieuwe maps geïntroduceerd worden in Ranked. Wasteland kennen we nu al maanden en is gewoon een normale map geworden.

Rocket League is een physics game. In golf klaagt men toch ook niet dat iedere baan weer anders is?
Das leuk maar ik speel geen unranked. Heb die map minder dan 10x gespeeld ofzo door in een private match met wat vrienden.

Als ze de map gewoon direct in ranked hadden gegooid dan had je gewoon iedereen tegelijkertijd die eraan moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Haha, bij voetbal maken ze toch het veld ook niet opeens rond? :P

[ Voor 74% gewijzigd door Bullettooth op 16-02-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bullettooth schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:39:
Haha, bij voetbal maken ze toch het veld ook niet opeens rond? :P
Dat zou enigszins mijn interesse in voetbal verhogen :P Would watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren en Dames,

Zoals beloofd jullie kunnen inschrijven op het Rocket League Toernooi dat plaats vind tussen 29-02-16 en 06-03-16 .

Het zal een 2 vs 2 Toernooi worden en je wordt willekeurig geloot aan een teamgenoot.

Meer info staat in de sheet , vanaf nu kunnen jullie je dus aanmelden tot en met 26-02-16 om 14:00

https://docs.google.com/s...rvf1MsvA/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
jenpet schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:59:
Heren en Dames,

Zoals beloofd jullie kunnen inschrijven op het Rocket League Toernooi dat plaats vind tussen 29-02-16 en 06-03-16 .

Het zal een 2 vs 2 Toernooi worden en je wordt willekeurig geloot aan een teamgenoot.

Meer info staat in de sheet , vanaf nu kunnen jullie je dus aanmelden tot en met 26-02-16 om 14:00

Leuk idee! Ik ga eens even heel snel kijken welke datums ik in die week vrij kan maken. Dat is bij mij altijd net het lastige van het geheel. :P
1 Nadeeltje, als een PS4 speler met een PC speler gekoppeld wordt, dan beschikken zij dus niet over voice chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik zou wel aan de 2 vs 2 mee willen doen, maar dan wel met mijn vaste teamgenoot. Waarom alleen random matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:19:
Ik zou wel aan de 2 vs 2 mee willen doen, maar dan wel met mijn vaste teamgenoot. Waarom alleen random matches?
Je krijgt ook een vast teamgenoot :) eenmalige loting van je team genoot daarna speel je het hele toernooi met hem of haar :) staat ook in de sheet als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee van een toernooi, maar ik moet passen aangezien ik verhinderd ben in die week.

Btw, sommige Trophies hebben aangepaste criteria gekregen. Hierdoor unlocken ze sneller (o.a. Far Far Away en Collect 200 items in plaats van All). Ik hoef er nog maar 1 tot de Platinum.

Over de DLC: Wie heeft deze en is het de aanschaf waard? Zit het goed in elkaar? Ik vind het een erg toffe game, maar ik ben terughoudend, omdat het alles bij elkaar ook weer 12 euro is. Ik kan de game immers ook blijven spelen met slechts de basisgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
Leuk idee van het toernooi, alleen ben ik verhinderd om mee te doen in die week..!

Over de DLC, het voegt wat auto's toe, samen met wat uiterlijken voor de auto's die er al bestaan. Ik heb er nog geen een aangeschaft..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:45
Als ik nu een ranked match wil spelen staat er 'unranked' en verdien ik aan het einde van een game geen punten meer. Wat is er veranderd bij de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Yonix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:52:
Als ik nu een ranked match wil spelen staat er 'unranked' en verdien ik aan het einde van een game geen punten meer. Wat is er veranderd bij de update?
Je moet eerst 10 placementmatches spelen, met de update is het nieuwe seizoen namelijk begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben in voor het toernooi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:56:
Leuk idee van een toernooi, maar ik moet passen aangezien ik verhinderd ben in die week.

Btw, sommige Trophies hebben aangepaste criteria gekregen. Hierdoor unlocken ze sneller (o.a. Far Far Away en Collect 200 items in plaats van All). Ik hoef er nog maar 1 tot de Platinum.

Over de DLC: Wie heeft deze en is het de aanschaf waard? Zit het goed in elkaar? Ik vind het een erg toffe game, maar ik ben terughoudend, omdat het alles bij elkaar ook weer 12 euro is. Ik kan de game immers ook blijven spelen met slechts de basisgame.
Je moet gewoon de DLC kopen die je wilt, ik vind zelf het wel waard omdat het cosmetisch wel iets toevoegt. Wie wilt er nou niet met de DeLorean vliegen :D

Verder vind ik de Dominus echt heerlijk rijden.

Also; Physics :F

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySleeve op 16-02-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Simply1337 op 19-11-2018 09:57 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Je moet gewoon de DLC kopen die je wilt, ik vind zelf het wel waard omdat het cosmetisch wel iets toevoegt. Wie wilt er nou niet met de DeLorean vliegen :D

Verder vind ik de Dominus echt heerlijk rijden.

Also; Physics :F
Ik moet bekennen dat ik de DeLorean vorig jaar al gekocht heb, inderdaad. :+

Ik zal er nog eens over nadenken.

Dat filmpje is briljant, al is het maar net aan welke zijde je speelt. Gisteravond heb ik die map ook meerdere malen gespeeld. Het 'probleem' zit hem alleen in deze map. Een prima manier om het aantal saves te boosten. :)

Btw, de laatste Trophy wil maar niet unlocken. Inmiddels ruim 200 matches gespeeld en er is nog slechts 1 item om vrij te spelen (de laatste Antenna - 30/31). Ik heb geen idee wat ik daarvoor precies moet doen, maar ik ga er nog maar een zooi potjes tegenaan gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:29:
[...]

Ik moet bekennen dat ik de DeLorean vorig jaar al gekocht heb, inderdaad. :+

Ik zal er nog eens over nadenken.

Dat filmpje is briljant, al is het maar net aan welke zijde je speelt. Gisteravond heb ik die map ook meerdere malen gespeeld. Het 'probleem' zit hem alleen in deze map. Een prima manier om het aantal saves te boosten. :)

Btw, de laatste Trophy wil maar niet unlocken. Inmiddels ruim 200 matches gespeeld en er is nog slechts 1 item om vrij te spelen (de laatste Antenna - 30/31). Ik heb geen idee wat ik daarvoor precies moet doen, maar ik ga er nog maar een zooi potjes tegenaan gooien.
De laatste antenne is een unlockable, en dan kan je niet door te spelen krijgen geloof ik.
Hiervoor moet je bij het startscherm de Konami-code invoeren. Dan krijg je het startscherm van voorloper SARPBC, en heb je de laatste antenna unlocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Heren en Dames,

Cool, ik doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heren en Dames,

Hoe laat zullen de matches plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Maakt niks uit zolang je met de tegenstander overeen kunt komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
MonkeySleeve schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Ik denk over het algemeen in de avonduren. In elk geval op de PS4 wordt er meestal 's avonds gespeeld en vaak ook tot de late uurtjes. Met als negatief gevolg dat ik soms als een halve zombie op me werk zit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Psst, je bent Xbox vergeten :+
BikerOfAmsterda schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:10:
[...]

geen crossplay met pc of ps4.. dus zal niet echt werken in een tournament. of moet een X1 only tournament zijn
Oh zo, ik dacht gewoon een toernooi ongeacht platform, maar dat kan natuurlijk ook (al sluit je dus wel X1 uit, maar die organiseren zelf nog wel wat dan)

Net even op Xbox gedaan en speelt gewoon prima. Geen rare dingen gezien nog. Moet wel weer rank krijgen en allerlei meuk verzamelen, maar dat komt vast goed.

Verder merk ik dat het niveau vrij veel verschilt. Ik heb natuurlijk al op de PS4 en PC gespeeld, dus kan al een stevig balletje trappen. Als ik wil kan ik van veel potten een 10/0 maken, maar ik hou me rustig in om het spelplezier niet van iedereen te verzieken.

Toch zie ik sommigen die ook wel beter zijn dan de rest (dat valt snel genoeg op) en die gaan dus wel vol erin en dat vind ik een beetje jammer. Beginners moeten de game gewoon goed doorkrijgen en dan is het jammer als je dan in een bepaalde pot gewoon totaal geen kans maakt. Het haalt het spelplezier bij startende spelers weg en dat moet je imo niet doen.

Het is dan ook jammer dat Psyonix niet echt rekening houdt met dit grote verschil. Ik zou het beter vinden als er in het begin een scheiding plaats vind tussen mensen die de game al kennen en wie niet. Dan heb je dat de beginners niet zo'n druk hebben om snel te presteren.

Het zal in ieder geval wat dagen nodig hebben om iedereen zijn goede rank te geven. Ik denk zelf dat het meeste binnen een week wel met anderen wordt gematched, maar dat het verschil nog wel enkele maanden zal aanhouden (je zult toch zo nu en dan in een match gegooid worden waar dat groot is).

Dus mijn advies: doe als ervaren speler even rustig met de beginners ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Szwoar schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:56:
[...]

De laatste antenne is een unlockable, en dan kan je niet door te spelen krijgen geloof ik.
Hiervoor moet je bij het startscherm de Konami-code invoeren. Dan krijg je het startscherm van voorloper SARPBC, en heb je de laatste antenna unlocked ;)
Bedankt voor de tip! Dat ga ik een dezer dagen even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
geen crossplay met pc of ps4.. dus zal niet echt werken in een tournament. of moet een X1 only tournament zijn

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik vul em straks ff in, werkt niet lekker op mobiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Martinspire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:04:
[...]

Psst, je bent Xbox vergeten :+

[...]

Oh zo, ik dacht gewoon een toernooi ongeacht platform, maar dat kan natuurlijk ook (al sluit je dus wel X1 uit, maar die organiseren zelf nog wel wat dan)

Net even op Xbox gedaan en speelt gewoon prima. Geen rare dingen gezien nog. Moet wel weer rank krijgen en allerlei meuk verzamelen, maar dat komt vast goed.

Verder merk ik dat het niveau vrij veel verschilt. Ik heb natuurlijk al op de PS4 en PC gespeeld, dus kan al een stevig balletje trappen. Als ik wil kan ik van veel potten een 10/0 maken, maar ik hou me rustig in om het spelplezier niet van iedereen te verzieken.

Toch zie ik sommigen die ook wel beter zijn dan de rest (dat valt snel genoeg op) en die gaan dus wel vol erin en dat vind ik een beetje jammer. Beginners moeten de game gewoon goed doorkrijgen en dan is het jammer als je dan in een bepaalde pot gewoon totaal geen kans maakt. Het haalt het spelplezier bij startende spelers weg en dat moet je imo niet doen.

Het is dan ook jammer dat Psyonix niet echt rekening houdt met dit grote verschil. Ik zou het beter vinden als er in het begin een scheiding plaats vind tussen mensen die de game al kennen en wie niet. Dan heb je dat de beginners niet zo'n druk hebben om snel te presteren.

Het zal in ieder geval wat dagen nodig hebben om iedereen zijn goede rank te geven. Ik denk zelf dat het meeste binnen een week wel met anderen wordt gematched, maar dat het verschil nog wel enkele maanden zal aanhouden (je zult toch zo nu en dan in een match gegooid worden waar dat groot is).

Dus mijn advies: doe als ervaren speler even rustig met de beginners ;)
Het spel is net 1 dag uit op de Xbox, geen wonder dat de matchmaking dan maar gewoon iedereen in 1 bak gooit :P Komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik heb mezelf ingeschreven voor het tornooi, sta die week wel met de vroege dus later dan 22u haal ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MonkeySleeve schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:39:
[...]

Het spel is net 1 dag uit op de Xbox, geen wonder dat de matchmaking dan maar gewoon iedereen in 1 bak gooit :P Komt vanzelf goed.
Nee snap ik, maar een deel had al voorkomen kunnen worden door bij opstarten te vragen of je al eerder rocket league hebt gespeeld of bij de eerste match al op enkele dingen let om te kijken of de skill veel hoger ligt (bv door al veel te doublejumpen e.d.).
Nu gaat het in 1 grote bak dus heb je straks veel afhakers omdat de eerste 10 potten ranked geen kloot aan zijn.

Verder krijg je de komende tijd een groot gat tussen brons en platinum, groter dan op de PC (omdat ertussen geen grote groep zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BikerOfAmsterda schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Als je private groep aanmaakt moet pc en ps4 elkaar kunnen joinen ;)

De xbox ga ik opzoeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Heb mezelf ook ingeschreven voor het toernooi, kan alleen s' avonds en niet tot al te laat. Maar dat moet wel goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
jenpet schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Als je private groep aanmaakt moet pc en ps4 elkaar kunnen joinen ;)

De xbox ga ik opzoeken !
Xbox heeft geen crossplay mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Voor de communicatie is het wellicht handig dat iedereenn zich aanmeldt op slack.

@Ozzie kun jij die link hier neer gooien?

Edit volgens mij is het tweakscrew.slack.com

[ Voor 16% gewijzigd door NiQo op 17-02-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
NiQo schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:39:
Voor de communicatie is het wellicht handig dat iedereenn zich aanmeldt op slack.

@Ozzie kun jij die link hier neer gooien?

Edit volgens mij is het tweakscrew.slack.com
Om een invite te krijgen kan je hier je mailadres invullen. http://tweakscrewslackinvite.herokuapp.com/

Let op, mailadres is zichtbaar dus als je bang bent dat iemand je lastig gaat vallen kan je beter een anoniem mailadresje aanmaken. :D

[ Voor 26% gewijzigd door OzzieMann op 17-02-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Moet ik perse daar aanmelden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Nee hoor. Niks moet. Er zijn nog zat andere manieren om afspraken te maken. O.a. DM op Tweakers.

Verwijderd

Szwoar schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb de Konami code nog niet werkend gekregen, maar ik ben helaas op een ander probleem gestuit. Via PSNProfiles.com en daarna het forum van Psyonix ben ik er achter gekomen dat als gevolg van de laatste patch (1.12) bij veel gebruikers de Stacked Trophy niet unlocked. Psyonix zegt dat ze het probleem al gelokaliseerd hebben, maar het is nog onduidelijk wanneer het gepatcht zal worden. Ik vermoed dat dit het probleem is en dat mij nu dus in de weg staat aan de Platinum.

Overigens schijnt niet iedereen er last van te hebben, wat dan wel weer vreemd is.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Kan iemand bevestigen/ontkennen dat het niet mogelijk is om met vrienden samen online tegen andere mensen te spelen op de xbox (dus de normale ranked play)?

Ik zag iemand vanmorgen snel op een Twitch stream hierover klagen. Ik wil het spel wel aanschaffen maar als dit er niet in zit dan is dit wel een dealbreaker...

[ Voor 4% gewijzigd door Remmetje op 18-02-2016 14:40 ]

Remmetje schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:40:
Kan iemand bevestigen/ontkennen dat het niet mogelijk is om met vrienden samen online tegen andere mensen te spelen op de xbox (dus de normale ranked play)?

Ik zag iemand vanmorgen snel op een Twitch stream hierover klagen. Ik wil het spel wel aanschaffen maar als dit er niet in zit dan is dit wel een dealbreaker...
Als je crossplay bedoelt tussen spelen tegen pc of ps4 spelers dit is inderdaad niet mogelijk.

• Remmetje
Nee ik bedoel letterlijk met een aantal mensen in een party en dan tegen andere (onbekenden) online spelen. Dit lukte de streamer namelijk niet en kon alleen tegen CPU spelen met zijn party.

Lijkt mij namelijk van de zotte als dit er niet in zit...

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Je kunt gewoon een party aanmaken, en vervolgens online gaan met ze.

• Remmetje
En je bedoelt dan dat je gewoon kunt zoeken naar een online match, zonder dat je zelf dus eerst een lobby moeten maken en daar mensen in moet inviten?

Ik weet namelijk wel dat het normaal is voor de PS4 en PC. Xbox schijnt ook veel crashes te hebben op dit moment :(

• Szwoar

Szwoar

En door

Je kunt met de Xbox gewoon een party maken met vrienden, en ranked/unranked matches joinen zoals je dat ook in de PS4 en PC variant doet.

Het enige verschil is dat PS4/PC crossplay hebben. Dit betekend dat je als PC speler met een PS4 speler gematcht kan worden, en vice versa. Samen in een party matches joinen kan onderling niet, maar je kan als PC speler wel een private match van een PS4 speler joinen (en andersom)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Remmetje schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:40:
En je bedoelt dan dat je gewoon kunt zoeken naar een online match, zonder dat je zelf dus eerst een lobby moeten maken en daar mensen in moet inviten?

Ik weet namelijk wel dat het normaal is voor de PS4 en PC. Xbox schijnt ook veel crashes te hebben op dit moment :(
Schijnen wat issues nog te zijn op de xbox. Moet inderdaad gewoon mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren en Dame,

Reminder 2 v 2 rocket league toernooi voor PS4 , PC en XBOX .

Voor de start van het toernooi zal je willekeurig geloot worden met een team genoot , in de loting ga ik proberen om dezelfde platforms aan elkaar te loten ivm communicatie :)

meer info en inschrijven kan hier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 12:43
Hé jenpet

Ik heb mezelf ingeschreven voor het toernooi, maar zag later pas dat er ook in het weekend gespeeld werd en dan kan ik niet. Het lukte mij niet om mijn naam weg te halen. Kan jij dat FF doen voor mij. Steamnaam is KaaskopNL.

Alvast bedankt laurens

(het is al gelukt hoeft niet meer dus) :X

[ Voor 7% gewijzigd door multynoob op 20-02-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Nieuwe update: http://www.rocketleaguega.../2016/02/season-2-update/

TL:DR; Divisions binnen ranks; 1 t/m 5, als je in division 5 heb je kans op een promotie. Champion heeft nu 3 ranks gekregen: Champion, Super Champion en Grand Champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Moet zeggen dat ik die update veelbelovend vindt.
Ik miste (net zoals het overgrote deel van de community) de feedback die je kreeg bij S1, maar het verlies van punten na een paar slechte potjes waren we gelukkig van af. Ik zie dit als een mooie compromis tussen de 2, omdat je genoeg feedback krijgt om je een idee te geven van de plek in je Division.

Verder hoop ik dat er in die update ook wat issues aangepakt worden, want ik krijg sinds de S2 update sommige games een ping van 80 - 100, terwijl het de game erna wel normaal is. Ook stutters/rubberbands uit het niks, terwijl het echt niet aan mijn netwerk ligt :(. Maakt ranked matches soms moeilijker dan dat ze zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie announcement van Rocket League , gister avond echt veel potjes gespeeld en heel veel gewonnen dat we niet begrepen waarom geen promotie.. hopelijk kan ik met de update zien of ik in de buurt zit dan.

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ