Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Iemand een idee of de DLC pakketten nog terugkomen? Had op de Xbox one de DeLorean van BTTF en de Ecto 1. Maar die zie ik wel staan bij een Rocket league site maar niet meer te koop. Die itemshop in RL is maar karig op het moment. Ja camo's en geanimeerde verf waar je epileptische aanvallen van krijgt maar dat is niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:46
Ik speel op dit moment Gold 1/2. Mochten er wat mensen in de avonden spelen en zin hebben in wat potjes, voeg me dan toen PSN/Epic: QempZoR

Speel voornamelijk 2v2 competitive, maar helaas blijf ik een beetje hangen

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
mike30 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:10:
Iemand een idee of de DLC pakketten nog terugkomen? Had op de Xbox one de DeLorean van BTTF en de Ecto 1. Maar die zie ik wel staan bij een Rocket league site maar niet meer te koop. Die itemshop in RL is maar karig op het moment. Ja camo's en geanimeerde verf waar je epileptische aanvallen van krijgt maar dat is niet echt mijn ding.
De Ecto is in de item shop geweest een paar weken terug, maar tijdelijk (en voor een veel hogere prijs dan destijds). Ik verwacht de overige DLC ook nog wel terug (voor zover ze de licenties nog hebben), maar dan wederom in de itemshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:13:
Dat is een behoorlijk aantal, ik zit op net geen volledige 6 dagen.
alleen al op pc 3800 uur :F ps4 nog niet eens meegerekend dus :+

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:29
Hmm, vreemd. Ik heb alle Season 1 free challenges (stage 1 t/m 4) voltooid maar gek genoeg blijft de teller op 23/24 staan en kan ik de rewards niet claimen. Meer mensen hier last van?

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
MiBe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:45:
Hmm, vreemd. Ik heb alle Season 1 free challenges (stage 1 t/m 4) voltooid maar gek genoeg blijft de teller op 23/24 staan en kan ik de rewards niet claimen. Meer mensen hier last van?
Nee ik heb alles en wel kunnen claimen. De teller (24) telt ook de premium pass challenges mee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57

BCC

De neon ziet er tof uit. Ben benieuwd :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:11
Ik vind het nieuwe menu na de game echt verschrikkelijk.. Normaal kon je lekker doorklikken om een nieuwe game te starten, nu staat hij standaard op party up :(

Ook de nieuwe map vind ik echt waardeloos, super druk en ik heb soms moeite met de bal vinden als ik van view switch. Iemand anders daar ook last van?

Verder zitten er leuke dingen in de battlepass dus die moeten we maar even uit gaan spelen ;)

• Sjurm
Brubs schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:42:
Ik vind het nieuwe menu na de game echt verschrikkelijk.. Normaal kon je lekker doorklikken om een nieuwe game te starten, nu staat hij standaard op party up :(

Ook de nieuwe map vind ik echt waardeloos, super druk en ik heb soms moeite met de bal vinden als ik van view switch. Iemand anders daar ook last van?

Verder zitten er leuke dingen in de battlepass dus die moeten we maar even uit gaan spelen ;)
Die nieuwe map heb ik nog niet gezien. Dat je nu standaard een party wordt, schijnt een bug te zijn. Dat zullen ze deze week nog wel fixen verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:10

Ik vind hem ook heel druk ik heb ook het idee dat de muren minder goed zichtbaar zijn waardoor je dus meer ziet van de buitenkant. Muur wordt pas zichtbaarder als de bal in de buurt komt. Volgens mij kan je nog steeds bepaalde maps in dislike zetten. Misschien is dit de eerste waarbij ik dat maar ga doen.

• Brubs
Utoka schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:54:
[...]

Ik vind hem ook heel druk ik heb ook het idee dat de muren minder goed zichtbaar zijn waardoor je dus meer ziet van de buitenkant. Muur wordt pas zichtbaarder als de bal in de buurt komt. Volgens mij kan je nog steeds bepaalde maps in dislike zetten. Misschien is dit de eerste waarbij ik dat maar ga doen.
Ik was niet op de hoogte dat je maps kon disliken, dan gaat deze daar zeker in. Vind hem echt ruk |:(

• plofkip
SUPER irritant inderdaad! :-(

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:29
plofkip schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:45:
[...]

Nee ik heb alles en wel kunnen claimen. De teller (24) telt ook de premium pass challenges mee volgens mij.
Nee dat is echt alleen voor de gratis challenges, daar zitten namelijk extra rewards aan vast als je ze allemaal voltooid (met premium zouden het er ook 48 zijn en de teller gaat maar tot 24). Gek genoeg stond overal dus 'completed' en handmatig telde ik er ook 24, alleen bleef die teller gek genoeg op 23/24 staan waardoor ik de extra rewards niet kon claimen. Naja, volgende keer beter.

@plofkip Ik zie trouwens dat je ook actief bent in het speciaalbiertopic. Beers & balls night when? :9B

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• plofkip
MiBe schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:39:
[...]

Nee dat is echt alleen voor de gratis challenges, daar zitten namelijk extra rewards aan vast als je ze allemaal voltooid.
I know, drie van die 'drops'. Die zaten bij mij gewoon in m'n inventory
@plofkip Ik zie trouwens dat je ook actief bent in het speciaalbiertopic. Beers & balls night when? :9B
Correct! Maar don't drink and drive :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

De laatste tijd speel ik.met vrienden voornamelijk Rainbow Six Siege. Gisteren was ik het moe. Zegt een vriend.... ik ben RL aan het downloaden. Ik dacht meteen. Owneee daar gaan we weer.

Om 23.00 begonnen met spelen en om 0.30 gestopt. Dit is toch een hele verademing als je van een Siege afkomt. Je gaat een pot in. De pot is klaar. Je zegt dat je nog een pot wil spelen en je zit in die volgende pot. Je kan gewoon de hele tijd lekker door blijven spelen. Dat is dus echt waar het om draait.

Ik speel zelf ps5 en zag in de instellingen dat crossplay aanstaat. Nu lijkt me dat voor een game als RL niet zoon probleem. Ik ga er van uit dat een pc speler geen "voordeel" heeft. Of zit ik mis?

Op dit moment spelen we met 3 personen die ongeveer allemaal even goed zijn. Allemaal ongeveer een uurtje of 10 aan het spelen geweest. Het niveau is dan ook ongeveer hetzelfde. Wij rijden en springen wat tegen de bal, maken af en toe een goal...krijgen er meer tegen en springen ook vaak naast de bal. Maar
dat zal waarschijnlijk een kwestie van oefenen zijn.
(7 klassement potten gespeeld en 3 daarvan gewonnen)

Echte ballen hoog in de lucht is voor ons nog een ver van ons bed show. Al met al gisteren weer goed geamuseerd en denk dat er weer wat extra dagen RL aankomen nu.

Is er trouwens een fijne statistieken site wat jullie gebruiken? Het spel zelf laat naar mijn mening de meeste info zien. Maar wil af en toe via mijn smartphone checken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Crossplay is geen issue. Op de PC gebruik ik juist een gamepad omdat het via toetsenbord niet te doen is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15:41
Oxigeon schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:05:
De laatste tijd speel ik.met vrienden voornamelijk Rainbow Six Siege. Gisteren was ik het moe. Zegt een vriend.... ik ben RL aan het downloaden. Ik dacht meteen. Owneee daar gaan we weer.

Om 23.00 begonnen met spelen en om 0.30 gestopt. Dit is toch een hele verademing als je van een Siege afkomt. Je gaat een pot in. De pot is klaar. Je zegt dat je nog een pot wil spelen en je zit in die volgende pot. Je kan gewoon de hele tijd lekker door blijven spelen. Dat is dus echt waar het om draait.

Ik speel zelf ps5 en zag in de instellingen dat crossplay aanstaat. Nu lijkt me dat voor een game als RL niet zoon probleem. Ik ga er van uit dat een pc speler geen "voordeel" heeft. Of zit ik mis?

Op dit moment spelen we met 3 personen die ongeveer allemaal even goed zijn. Allemaal ongeveer een uurtje of 10 aan het spelen geweest. Het niveau is dan ook ongeveer hetzelfde. Wij rijden en springen wat tegen de bal, maken af en toe een goal...krijgen er meer tegen en springen ook vaak naast de bal. Maar

Echte ballen hoog in de lucht is voor ons nog een ver van ons bed show. Al met al gisteren weer goed geamuseerd en denk dat er weer wat extra dagen RL aankomen nu.

Is er trouwens een fijne statistieken site wat jullie gebruiken? Het spel zelf laat naar mijn mening de meeste info zien. Maar wil af en toe via mijn smartphone checken
Gebruik zelf meestal deze: https://rocketleague.tracker.network/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Dit ben ik: https://rocketleague.trac...6561198010374601/overview
Inmiddels Diamond I met 3v3, dat speel ik meestal.

[ Voor 32% gewijzigd door plofkip op 21-12-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Oxigeon schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:05:

Klinkt precies als hoe ik een tijd terug begonnen ben. Ook met een paar vrienden lopen aan klooien. Uiteindelijk is er daar maar 1tje van blijven hangen, wij spelen nu vooral 2vs2 ranked matches.

Qua voordeel tussen verschillende plaformen valt het reuze mee. Ik heb op een gegeven moment de switch gemaakt van ps4 naar pc, merkte toen niet echt verschil, maar als ik nu terug switch en een pot op de ps4 speel merk ik wel dat alles iets trager reageert. Mis dan ballen die ik op pc niet zou missen, maar verschil is echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:40
is er ook een NL clan in rocketleague ? mn zoontje speelt het spel graag, maar hij wil graag samenspelen met mensen die er wat meer ervaren in zijn dan de random lfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Vraagje ik wil mijn rocket league items uit cashen, maar het gaat om veel items en ik ben al te lang niet meer bezig geweest met traden... dingen als White Apex , white octane. Ik wil ervanaf hoe kan ik dit veilig doen

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter-dev
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-12-2020
Iemand in platinum die tournaments mee wil doen?
Een vriend en ik zoeken nog iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag me eens even in de 1vs1 gaan kijken en 10 matches ranked gespeeld en kijken waar ik uit kom. Zowel 2vs2 en 3vs3 zit ik met wat buddy's rond zilver 2 te klooien.

1vs1 ben ik ingedeeld bij goud 1. Moet zeggen dat daar elke fout al vrijwel afgestraft wordt en ik nog niks heb gewonnen. Al weet ik zeker dat dit ook wel weer komt. Even wennen aan het andere niet nu haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:04

Whaam

Meer beter

Ik zou het wel leuk vinden om af en toe met NL sprekende mensen een potje snowday te spelen, andere modes zijn ook prima maar ik speel zelf het liefst met de puck :) Ben nu plat 2, vorig seizoen nog diamond :/

Via Discord? DM me voor mijn tag! Ik speel op pc en xbox.

[ Voor 9% gewijzigd door Whaam op 12-01-2021 13:19 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57

BCC

Hoera, goud 1 in 2v2 😎💪👍

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:01
Ik heb een tijdje gespeeld met internet via stopcontact totdat ik mijn kabel naar zolder doorgetrokken had. Dat gaf natuurlijk veel latency issues en packetloss.. nu heb ik de kabel doorgetrokken via 2 routers en nu merk ik dat bij de eerste match ik hier nog steeds zo'n 30 seconde last van heb wat bijzonder irritant is. Daarna werkt alles prima en ook is het niet aan het begin van iedere partij, alleen de eerste..

Ik had hier voorheen via lan toen de pc beneden stond nooit last van en een speedtest op internet toont normale snelheid en ping..

Enig idee wat dit kan veroorzaken.. Ik merk de laatste tijd dat het laden van een game naar het menu ook erg lang duurt en hij staat op een m.2 ssd dus dat zou op zich prima moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remon_vdg
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-04-2021
Voor degene die nog vrienden zoeken

Epic-id: 04cce2a080d945cb8e3da059dfc2f19a
Playstation: remon_vdg

Ranked goud3/platinum1 2vs2 of 3vs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Remon_vdg schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:23:
Voor degene die nog vrienden zoeken

Epic-id: 04cce2a080d945cb8e3da059dfc2f19a
Playstation: remon_vdg

Ranked goud3/platinum1 2vs2 of 3vs3
Toegevoegd. Zit zelf wel op plat3/diamond1, maar kunnen het weleens proberen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
mensen kunnen mij ook altijd toevoeg ben wel ch2 maar heb smurf ( en nee niet om mee te pronken maar gezellig te spelen met anderen ) zonder ez shit etc :)

epic id : 093c17ce6f814d81b694e4f43fc0bcb9
of vicertodragon via steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ben op zoek naar 2 andere spelers voor comp 3v3. Ben nog niet zo lang bezig dus ben zilver 3 geloof ik. Alleen ben het zat dat m'n eigen team nog meer me van de map beukt dan de tegenstander. Kost me 10 goals per avond als ik voor een open net op een bal af vlieg en m'n (team) maat van links of rechts vol op mij of de bal vliegt en we daardoor alsnog verliezen.

Op steam : Dynamike2111 Epic id weet ik zo snel ff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Wil ook weer wat actiever met "bekenden" gaan spelen. Speel meestal in de avond. Zit ranked op Diamond1/Diamond2 ongeveer. Zal de bovenstaande vanavond ook even toevoegen =).

Epic: Paffelton
id: 9e3e3137fc6d4f8786c0a9975523ed63

Edit: Blijkbaar kan je met dat Id niet zo veel, volgens mij is mijn epic naam ook gewoon Paffelton

[ Voor 20% gewijzigd door Paffelton op 22-02-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
mike30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 06:45:
Ben op zoek naar 2 andere spelers voor comp 3v3. Ben nog niet zo lang bezig dus ben zilver 3 geloof ik. Alleen ben het zat dat m'n eigen team nog meer me van de map beukt dan de tegenstander. Kost me 10 goals per avond als ik voor een open net op een bal af vlieg en m'n (team) maat van links of rechts vol op mij of de bal vliegt en we daardoor alsnog verliezen.

Dat is de schuld van geen communicatie. Te weinig spelers gebruiken niet de quickchat 'Go for it' and 'I got it' dus dan kan het zijn dat je allebei voor dezelfde bal gaat. Jij denkt dat hij hem afpakt en hij denkt waarschijnlijk hetzelfde over jou. Geen idee of jij het elke keer goed hebt, maar ik heb met replays met de cam op mijn teammate geleerd dat ondanks dat ik (in mijn hoofd) zat te schelden op mijn hem/haar/het dat het net zo goed mijn schuld was of zelfs juist.

Veel Rocket League spelers denken dat je maar moet ruiken wat ze van plan zijn en iedereen moet precies zo spelen zoals zij denken dat het hoort. Anders ben je een ballchaser en gaan ze staken :+

Edit : Wat ook veel spelers vergeten is dat het vaak om beslissingen in split seconds gaat. En op de goal replay ziet een verkeerde beslissing er altijd dom uit. Van de week had ik nog zo'n run dat ik 10 wedstrijden ofzo achter elkaar won. Alles wat ik schoot ging er in, de tegenstanders leken wel op 2 niveaus lager te spelen. En dan speel ik ineens weer een hele reeks games waar ik me echt kapot schaam voor de domme fouten die ik maak en lukt er helemaal niks. Mijn conclusie is dat ik iig geen pro ben voor een reden en dat ik thuis hoor in Diamond/laag Champion en meer zal het niet worden :+

Oh en als laatste...Het stelt helemaal niks voor welke rank je bent dus geniet er van en een dikke middelvinger naar die slechte games.Op zilver moet je gewoon nog helemaal niks verwachten van je teammates. Zorg dat je er altijd bent voor defence en de afvallende bal.(minstens 1200 uur solo play ervaring ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 22-02-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Zou ook graag wat meer willen samenspelen met comms!
Speel sinds F2P en hang rond plat1-2 in 2v2 en 3v3.

Ga een paar mensen toevoegen die hun info gedeeld hebben.

id: a48319600da94f2d94b1346540a7efd8
Epic: ThisIsTheWayyyyy
xbox: Jeewbz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Dat is de schuld van geen communicatie. Te weinig spelers gebruiken niet de quickchat 'Go for it' and 'I got it' dus dan kan het zijn dat je allebei voor dezelfde bal gaat. Jij denkt dat hij hem afpakt en hij denkt waarschijnlijk hetzelfde over jou. Geen idee of jij het elke keer goed hebt, maar ik heb met replays met de cam op mijn teammate geleerd dat ondanks dat ik (in mijn hoofd) zat te schelden op mijn hem/haar/het dat het net zo goed mijn schuld was of zelfs juist.

Veel Rocket League spelers denken dat je maar moet ruiken wat ze van plan zijn en iedereen moet precies zo spelen zoals zij denken dat het hoort. Anders ben je een ballchaser en gaan ze staken :+

Edit : Wat ook veel spelers vergeten is dat het vaak om beslissingen in split seconds gaat. En op de goal replay ziet een verkeerde beslissing er altijd dom uit. Van de week had ik nog zo'n run dat ik 10 wedstrijden ofzo achter elkaar won. Alles wat ik schoot ging er in, de tegenstanders leken wel op 2 niveaus lager te spelen. En dan speel ik ineens weer een hele reeks games waar ik me echt kapot schaam voor de domme fouten die ik maak en lukt er helemaal niks. Mijn conclusie is dat ik iig geen pro ben voor een reden en dat ik thuis hoor in Diamond/laag Champion en meer zal het niet worden :+

Oh en als laatste...Het stelt helemaal niks voor welke rank je bent dus geniet er van en een dikke middelvinger naar die slechte games.Op zilver moet je gewoon nog helemaal niks verwachten van je teammates. Zorg dat je er altijd bent voor defence en de afvallende bal.(minstens 1200 uur solo play ervaring ;) )
Sorry maar als ik een vrije bal heb om hem in het goal te schieten en m'n teammaat komt van de tegengestelde richting om hem vervolgens naar de eigen zijde te schieten lijkt me dat geen punt van slechte communicatie of dat het er anders uitziet voor hem maar gewoon puur ballchasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
mike30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 06:45:

Alsof het in gold beter is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
mike30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Sorry maar als ik een vrije bal heb om hem in het goal te schieten en m'n teammaat komt van de tegengestelde richting om hem vervolgens naar de eigen zijde te schieten lijkt me dat geen punt van slechte communicatie of dat het er anders uitziet voor hem maar gewoon puur ballchasen?
`
Als jij 13 keer een game verliest door precies dat scenario heb wel heeeeeeel veel pech :+ Natuurlijk zijn er ook eikels en talentloze genoeg in RL, maar het kan ook gewoon nog onkunde zijn in zilver (snel terug willen rijden en niet meer kunnen reageren). Zoals ik al zei, zorg eerst dat je op eigen kracht uit zilver komt en minstens in platinum. En zelfs dan kan het niveau nog bedroevend laag zijn.

Wil je helemaal uit gaan van je eigen talent ga 1v1 spelen. Des te meer bal contact des te sneller je niveau omhoog gaat. Neem vooral niks van mij aan als je er geen zin in hebt, maar wordt niet die RL speler die denkt dat het altijd zijn teammate is. Krijg je alleen maar stres van en je leert niks ;)
Vraag mij af waar wel, want in laag champ zie ik het ook gebeuren :o

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 22-02-2021 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afgelopen zaterdagochtend begon ik solo standard op Diamond 1, div I. In Duos (met een vaste buddy) zit ik stevig in Diamond 2. Maar zoals iedereen wel kan beamen, is het spelen met "randoms" vaak een crime. Maar goed, ik blijf het proberen :+

Eerste game van de dag: Op 4:30 met een 0-0 stand verlaat een van mijn teammates de game. Het is 2v3 en deze teammate komt niet meer terug ;w Met grote moeite halen we de overtime met 0-0. Vervolgens winnen we na 3 minuten overtime met 1-0 *O*

Mijn overgebleven teammate heb ik gelijk toegevoegd aan de party. Samen hebben we nog zeker anderhalf uur gespeeld en uiteindelijk dik in Diamond 2 (div 3) geëindigd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:15:
[...]

`
Als jij 13 keer een game verliest door precies dat scenario heb wel heeeeeeel veel pech :+ Natuurlijk zijn er ook eikels en talentloze genoeg in RL, maar het kan ook gewoon nog onkunde zijn in zilver (snel terug willen rijden en niet meer kunnen reageren). Zoals ik al zei, zorg eerst dat je op eigen kracht uit zilver komt en minstens in platinum. En zelfs dan kan het niveau nog bedroevend laag zijn.

Wil je helemaal uit gaan van je eigen talent ga 1v1 spelen. Des te meer bal contact des te sneller je niveau omhoog gaat. Neem vooral niks van mij aan als je er geen zin in hebt, maar wordt niet die RL speler die denkt dat het altijd zijn teammate is. Krijg je alleen maar stres van en je leert niks ;)

[...]

Ik wil best wat van je aan nemen. Geloof me ik maak ook fouten genoeg maar ik denk dat ik wel genoeg een idee heb wanneer wel en niet voor een bal te gaan. Als ik een bal zie aankomen en m'n teammaat is er dichterbij of heeft een betere hoek voor een schot laat ik hem gewoon gaan. Kan ik er alsnog wel voor gaan maar kans dat het dan fout gaat is een stuk groter.
En soms kom je iemand tegen in randoms waar je gewoon goed mee samen kan spelen en waar je gelijk een idee hebt van wat hij gaat doen wanneer er iets gebeurt. Dat soort mensen voeg ik dan gelijk toe en speel ik dan vaker mee.

Vraag mij af waar wel, want in laag champ zie ik het ook gebeuren :o
Ik wil best wat van je aannemen hoor. Soms kom je mensen tegen waar je goed mee samenspeelt en die voeg ik dan toe. Maar over zoveel verliezen....het lijkt soms wel als je een of 2 potjes verliest en dan dik dat het de rest van de avond niet meer lukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door mike30 op 22-02-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Waar ik het wel mee eens ben is dat de matchmaking niet echt goed is, zeker sinds het wegvallen van de solo 3v3 speellijst. Van 80% weet je na 2 minuten: ok hier winnen we makkelijk, of ok, dit wordt niets. Echt spannende matchen op het scherp van de snee zijn zeldzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
AntiChrist7 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:06:
Waar ik het wel mee eens ben is dat de matchmaking niet echt goed is, zeker sinds het wegvallen van de solo 3v3 speellijst. Van 80% weet je na 2 minuten: ok hier winnen we makkelijk, of ok, dit wordt niets. Echt spannende matchen op het scherp van de snee zijn zeldzaam
Wat bedoel je met solo 3v3??
Niet mijn ervaring btw. meer dan de helft van mijn matches eindigd in overtijd de laatste tijd.

Hoe voeg ik iemand toe op zijn EpicID? als ik die lange string copy/paste krijg ik alleen maar account not found.

[ Voor 10% gewijzigd door Mark- op 22-02-2021 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AntiChrist7 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:06:
Ook niet mee eens. Genoeg spannende games al ligt het helemaal aan je eigen inzet en die van het team. Geeft de helft het op na 2 tot 3 doelpunten dan wordt het een vervelende situatie. Zeker als de what a saves weer de chatbnox vervuilen.

Ik zeg niet dat het altijd goed komt als je 3-0 achter staat, want soms werkt er gewoon niets en dan wordt het 8-0 als je niet oppast, maar vaak genoeg flink achter gestaan (en heel snel) en het terug komen net zo snel gaat. Vooral als je door hebt wat het trucje is wat het andere team toepast en ze helemaal in de war raken als je de manier vind om dat te counteren :)
Mark- schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Wat bedoel je met solo 3v3??
Dat was eerst een mode waar je niet als team mocht joinen. Iedereen joinde dus solo, maar speelde dan wel in teams :+
mike30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:43:
[...]

Ik wil best wat van je aannemen hoor. Soms kom je mensen tegen waar je goed mee samenspeelt en die voeg ik dan toe. Maar over zoveel verliezen....het lijkt soms wel als je een of 2 potjes verliest en dan dik dat het de rest van de avond niet meer lukt :)
Ja losing streaks is een ding. De enige counter die ik heb gevonden is niet meer dan 3 losses accepteren. Dan ga ik 5-10 minuten wat anders doen. Voor je in een setting komt van oh mijn leven is zo ... :'(

Je gaat ook serieus anders spelen als je in een losing streak zit. Tenminste ik wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 22-02-2021 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:32:
[...]

Ook niet mee eens. Genoeg spannende games al ligt het helemaal aan je eigen inzet en die van het team. Geeft de helft het op na 2 tot 3 doelpunten dan wordt het een vervelende situatie. Zeker als de what a saves weer de chatbnox vervuilen.

Ik zeg niet dat het altijd goed komt als je 3-0 achter staat, want soms werkt er gewoon niets en dan wordt het 8-0 als je niet oppast, maar vaak genoeg flink achter gestaan (en heel snel) en het terug komen net zo snel gaat. Vooral als je door hebt wat het trucje is wat het andere team toepast en ze helemaal in de war raken als je de manier vind om dat te counteren :)

[...]

Terugkomen van 2 of 3 doelpunten kan wel ja. Maar veel meer wordt het lastig. Toevallig van de week van 0-2 naar 7-2 gegaan en in de laatste 40 seconden een forfeit van het andere team

Dat was eerst een mode waar je niet als team mocht joinen. Iedereen joinde dus solo, maar speelde dan wel in teams :+

[...]

Ja losing streaks is een ding. De enige counter die ik heb gevonden is niet meer dan 3 losses accepteren. Dan ga ik 5-10 minuten wat anders doen. Voor je in een setting komt van oh mijn leven is zo ... :'(

Je gaat ook serieus anders spelen als je in een losing streak zit. Tenminste ik wel.
Van de week toevallig terug gekomen van 0-2 naar 7-2 maar dat gebeurt zelden :P En je gaat idd anders spelen. Je gaat meer gehaast spelen waardoor je nog meer dingen verpest. Tenminste ik wel. Ik ga dan spelen alsof ik achterna gezeten wordt. Raar trouwens als ik de quote knop gebruik en een verhaal eronder type en dan post komt alleen de quote er te staan maar niet wat ik als ik als reactie plaatste. Dan moet ik nog een keer editen.

[ Voor 12% gewijzigd door mike30 op 22-02-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Beakzz schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:32:
[...]

Het ligt helemaal aan jezelf, maar ook aan het team? :? Sorry, slaat op niets.

Als je 3-0 achterkomt door pech, dan blijf ik vechten, maar als ik 3-0 achterkom omdat sommigen de bal gewoon niet kunnen raken of mijn twee randoms continu achter de bal chasen en elkaar meer hinderen dan iets anders, ja dan geef ik op en wacht ik wel op de volgende match.

Denk dat je wat te rooskleurig beeld hebt van middlerank RL. Heeft weinig te maken met trucjes of strategie, maar gewoon met een bal redelijk kunnen raken en wat idee voor positionering hebben. En er zijn er genoeg die dat niet hebben. het is heus geen esports level hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
AntiChrist7 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:27:
[...]

Als je 3-0 achterkomt door pech, dan blijf ik vechten, maar als ik 3-0 achterkom omdat sommigen de bal gewoon niet kunnen raken of mijn twee randoms continu achter de bal chasen en elkaar meer hinderen dan iets anders, ja dan geef ik op en wacht ik wel op de volgende match.

Denk dat je wat te rooskleurig beeld hebt van middlerank RL. Heeft weinig te maken met trucjes of strategie, maar gewoon met een bal redelijk kunnen raken en wat idee voor positionering hebben. En er zijn er genoeg die dat niet hebben. het is heus geen esports level hoor
Een maat van mij waar ik mee speel heeft flinke ADD/ADHD. Moet meerdere keren per avond zeggen: Andere kant op kut!!!. Die heeft dan die bal en gaat gewoon voor een goal. Kijkt niet naar kleuren niks 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik krijg op alle epic ID's hierboven die ik kopieer en toe voeg via Rocket league "Add epic friend" het zelfde bericht: "A player does not exist with that epic ID"

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Paffelton schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:16:
Ik krijg op alle epic ID's hierboven die ik kopieer en toe voeg via Rocket league "Add epic friend" het zelfde bericht: "A player does not exist with that epic ID"

Meer mensen last van?
Probeer die van mij eens? Is een standaard gegenereerd ding : SpoiledLiger869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
mike30 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:33:
[...]

Probeer die van mij eens? Is een standaard gegenereerd ding : SpoiledLiger869
Die lukt wel, maar gewoon dat id wat mensen posten vanuit hun account (wat ik zelf ook had gedaan) daar kan je volgens mij niks mee?

Heb mijn Epic naam ook maar aan mijn post toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
AntiChrist7 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:27:
[...]

Als het totaal niet aan jou ligt zal je snel genoeg een volgende rank bereiken. Als je de rank ontgroeit zal je namelijk hoe dan ook meer winnen dan verliezen gezien je het team draagt en er nooit vanuit gaat dat iemand je rotation overneemt.

En natuurlijk heb je dan nog steeds compleet kansloze games. Zie alleen heel veel games mis gaan door frustratie ipv dat iemand echt slecht is. Een heel verhaal typen omdat ik toevallig zijn bal durfde aan te raken om maar iets te noemen. Ondanks dat hij een totaal niet volgbare airdribble voor ons doel maakt die vrij veel op een voorzet begint te lijken voor de tegenstander.

Ben op de PS4 begonnen toen nog helemaal niemand het snapte (Beta) en airplay al helemaal nog geen ding was dus dat zal een voordeel zijn geweest maar daarna ben ik op de PC en Xbox ook weer onderaan begonnen en was ik ook zo weer uit de lagere ranks.

En je zou eens moeten zien wat ik op champ tegenkom af en toe. Zie echt nog genoeg mensen heel dom spelen, makkelijke ballen missen en over elkaar heen tuimelen. En ik ga ook nog genoeg van Hero naar Zero helaas 😅

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2021 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Beakzz schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 01:22:
[...]

Als het totaal niet aan jou ligt zal je snel genoeg een volgende rank bereiken. Als je de rank ontgroeit zal je namelijk hoe dan ook meer winnen dan verliezen gezien je het team draagt en er nooit vanuit gaat dat iemand je rotation overneemt.

En natuurlijk heb je dan nog steeds compleet kansloze games. Zie alleen heel veel games mis gaan door frustratie ipv dat iemand echt slecht is. Een heel verhaal typen omdat ik toevallig zijn bal durfde aan te raken om maar iets te noemen. Ondanks dat hij een totaal niet volgbare airdribble voor ons doel maakt die vrij veel op een voorzet begint te lijken voor de tegenstander.

Ben op de PS4 begonnen toen nog helemaal niemand het snapte (Beta) en airplay al helemaal nog geen ding was dus dat zal een voordeel zijn geweest maar daarna ben ik op de PC en Xbox ook weer onderaan begonnen en was ik ook zo weer uit de lagere ranks.

En je zou eens moeten zien wat ik op champ tegenkom af en toe. Zie echt nog genoeg mensen heel dom spelen, makkelijke ballen missen en over elkaar heen tuimelen. En ik ga ook nog genoeg van Hero naar Zero helaas 😅
Precies dit. Uiteindelijk zit iedereen met een reden in de rang waar ze zitten. Ja, je komt af en toe crappy teamgenoten tegen die je naar beneden halen, maar als je genoeg potten speelt kom je vanzelf andere teamgenoten tegen en als je echt beter bent dan de rang waar je zit klim je vanzelf niveaus omhoog. Je tegenstanders zijn namelijk ook met elkaar gematcht op dit niveau dus hebben de zelfde voor en nadelen.

En dan nog zit ik af en toe tegen promotie naar D3 aan, en dan paar uur later weer tegen degradatie naar P3 te vechten.

Het is echt niet gezegd dat op hogere niveaus teamgenoten ineens beter worden in positiespel, vaak zie ik ze alleen beter worden in mechanics. Iets waarin ik zelf dan weer extreem achter loop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@Paffelton Oh daar ben ik dus niet alleen in. Zit in champ en kan geen Flip reset, wave dash of gecontroleerd dribbelen (op de grond en in de lucht). Moet het echt hebben van gericht schieten en positionering en ik kan aardig verdedigen. Zou een beetje moeten trainen, maar heb dat gewoon geen zin in 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:55:
@Paffelton Oh daar ben ik dus niet alleen in. Zit in champ en kan geen Flip reset, wave dash of gecontroleerd dribbelen (op de grond en in de lucht). Moet het echt hebben van gericht schieten en positionering en ik kan aardig verdedigen. Zou een beetje moeten trainen, maar heb dat gewoon geen zin in 😅
Volg een paar gasten die volgens mij pro zijn en een paar die gewoon errug goed zijn zoals Arsenal, Mertzy, en Rizzo is dan wel pro geloof ik. En een welke ik z'n naam vergeten ben maar die schijnt de beste ever te zijn qua techniek en plaatsing. De dingen die je die gasten ziet doen en dan ga ik helemaal uit m'n plaat als ik een air goal maak gewoon rechtuit of naar beneden. Of dan zie je ze een ground of ceiling pinch doen van 150+ kmph en het is mij 2 x gelukt en die gingen de helft zo snel maar dat was niet bedoeld 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
mike30 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Volg een paar gasten die volgens mij pro zijn en een paar die gewoon errug goed zijn zoals Arsenal, Mertzy, en Rizzo is dan wel pro geloof ik. En een welke ik z'n naam vergeten ben maar die schijnt de beste ever te zijn qua techniek en plaatsing. De dingen die je die gasten ziet doen en dan ga ik helemaal uit m'n plaat als ik een air goal maak gewoon rechtuit of naar beneden. Of dan zie je ze een ground of ceiling pinch doen van 150+ kmph en het is mij 2 x gelukt en die gingen de helft zo snel maar dat was niet bedoeld 🤣
Dat zijn allemaal super toffe dingen en ik wil die ook nog ooit kunnen. Buiten dat ze niet heel erg effectief zijn op hoger niveau is het wel gewoon heel tof om die dingen te kunnen. Maakt voor mij het spel ook weer interessanter als ik wat hoogstaande kunstjes zou kunnen.

Als je doel echter enkel is om wat niveaus te klimmen kan ik je de serie "Road to super sonic legend" van Lethamyr zeker aanraden.
Die gaat dan van Bronze naar Super sonic legend klimmen en op ieder niveau ook ongeveer dat niveau aanhouden qua skill level. Hoe hij dingen uitlegt over wanneer iemand waarom een fout maakt of wat die beter had kunnen doen, allemaal terwijl hij aan het spelen is, heb ik al best veel aan gehad. Vooral qua positionering en wanneer je wel of niet voor een bal moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Paffelton schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:09:
[...]

Dat zijn allemaal super toffe dingen en ik wil die ook nog ooit kunnen. Buiten dat ze niet heel erg effectief zijn op hoger niveau is het wel gewoon heel tof om die dingen te kunnen. Maakt voor mij het spel ook weer interessanter als ik wat hoogstaande kunstjes zou kunnen.

Als je doel echter enkel is om wat niveaus te klimmen kan ik je de serie "Road to super sonic legend" van Lethamyr zeker aanraden.
Die gaat dan van Bronze naar Super sonic legend klimmen en op ieder niveau ook ongeveer dat niveau aanhouden qua skill level. Hoe hij dingen uitlegt over wanneer iemand waarom een fout maakt of wat die beter had kunnen doen, allemaal terwijl hij aan het spelen is, heb ik al best veel aan gehad. Vooral qua positionering en wanneer je wel of niet voor een bal moet gaan.
Volgens mij heeft hij ook een filmpje met het snelste van bronze naar super sonic legend of champion ? Maar Lethamyr volg ik ook idd. Maar m'n doel is vooral om goed (beter) in het spel te worden met wat leuke aerials along the way zeg maar. Maar het spel is easy to play hard to master is me al duidelijk geworden

[ Voor 8% gewijzigd door mike30 op 23-02-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

masauri

aka qwybyte

mike30 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Musty? Met een musty Flick?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 15-09 03:06
Paffelton schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:09:
[...]

Dat zijn allemaal super toffe dingen en ik wil die ook nog ooit kunnen. Buiten dat ze niet heel erg effectief zijn op hoger niveau is het wel gewoon heel tof om die dingen te kunnen.
Ja en neen. Eens je die specifieke skills onder de knie krijgt, begint het leuk te worden om daarmee tegenstanders te faken. Een flip reset blijft een moeilijk gegeven om te verdedigen. Je moet als verdediger ook zeer goed naar de wagen kijken en zien of hij die flip reset gaat doen, en dan kan hij nog steeds met zijn flip naar links of rechts sturen wat soms moeilijk is om te voorspellen.

Anderzijds kan je ook sneller verdedigen en sneller op de man afgaan. Kan ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
masauri schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:39:
[...]

Musty? Met een musty Flick?
Ja Mustycow volg ik ook. Weet je niet of je Athena ook kent maar die schijnt champ 3 te zijn maar wat ik doorgaans in d'r games zie ben ik niet echt van onder de indruk 🤣 Zal wel een hoop gecarried worden door d'r vriend Rizzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
jmignolet schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Ja en neen. Eens je die specifieke skills onder de knie krijgt, begint het leuk te worden om daarmee tegenstanders te faken. Een flip reset blijft een moeilijk gegeven om te verdedigen. Je moet als verdediger ook zeer goed naar de wagen kijken en zien of hij die flip reset gaat doen, en dan kan hij nog steeds met zijn flip naar links of rechts sturen wat soms moeilijk is om te voorspellen.

Anderzijds kan je ook sneller verdedigen en sneller op de man afgaan. Kan ook. :P
Alles heeft zo zijn effectiviteit natuurlijk, maar wat ik vooral probeerde te zeggen is dat je waarschijnlijk sneller beter wordt als je op minder technisch uitdagende aspecten van het spel mikt om je te verbeteren.

Om een flip reset consistent goed uit te voeren moet je daar vele uren in steken in free play en training packs, terwijl als je dezelfde tijd zou spenderen aan het verbeteren van je rotatie en je (power) shots vanuit moeilijke hoeken, heb je daar waarschijnlijk meer profijt van.

Maar belangrijkste samenvatting van wat ik probeer te zeggen is dat mensen zich niet alleen moeten focussen op wat het meest efficiënt is. Het blijft een spel wat je voor je plezier speelt, en als je meer lol beleeft uit een air dribble scoren dan een paar niveaus hoger spelen, moet je daar vooral voor gaan.

Vandaar dat ik binnenkort ook weer wat tijd wil gaan spenderen aan mechanics terwijl mijn schoten echt nog veel consistenter zouden mogen zijn. Maar ik wil ook graag plezier in het spel houden =).

• jmignolet
Paffelton schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Alles heeft zo zijn effectiviteit natuurlijk, maar wat ik vooral probeerde te zeggen is dat je waarschijnlijk sneller beter wordt als je op minder technisch uitdagende aspecten van het spel mikt om je te verbeteren.

Om een flip reset consistent goed uit te voeren moet je daar vele uren in steken in free play en training packs, terwijl als je dezelfde tijd zou spenderen aan het verbeteren van je rotatie en je (power) shots vanuit moeilijke hoeken, heb je daar waarschijnlijk meer profijt van.

Maar belangrijkste samenvatting van wat ik probeer te zeggen is dat mensen zich niet alleen moeten focussen op wat het meest efficiënt is. Het blijft een spel wat je voor je plezier speelt, en als je meer lol beleeft uit een air dribble scoren dan een paar niveaus hoger spelen, moet je daar vooral voor gaan.

Vandaar dat ik binnenkort ook weer wat tijd wil gaan spenderen aan mechanics terwijl mijn schoten echt nog veel consistenter zouden mogen zijn. Maar ik wil ook graag plezier in het spel houden =).
Klopt, ik was denk ik 1 van de eerste met onze groep op RL om te zeggen dat zij maar lekker trainen op flip resets, ik train wel op ballen hard schieten & mijn positie. Resultaat? Ben net zoals hun GC. :p

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

masauri

aka qwybyte

jmignolet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Klopt, ik was denk ik 1 van de eerste met onze groep op RL om te zeggen dat zij maar lekker trainen op flip resets, ik train wel op ballen hard schieten & mijn positie. Resultaat? Ben net zoals hun GC. :p
En hoeveel tijd zit er voor je in?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ben wel hoeveel tijd jullie gemiddeld in het spel hebben zitten. Volgens Steam heb ik er 121 uur in zitten en RL zelf zegt ongeveer 1.5 dag. Geen idee welke klopt. Ben wel anders gaan spelen de afgelopen dagen. Meer op verdediging en af en toe scoren als ik de kans ertoe krijg. Vandaag een potje aan het spelen. We komen 0-2 achter te staan vervolgens kapt een teammaat ermee en we komen met z'n 2en terug en gaan van 0-2 verlies naar 7-2 winst. En van 0-3 verlies naar 4-3 winst.
Welke auto's gebruiken jullie eigenlijk? Op het moment is m'n favo de R3mix. Heb ook een Fennec maar snap de hele hype om die auto niet zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
masauri schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:32:
[...]

En hoeveel tijd zit er voor je in?
Bedoel je qua speeluren? Ik zit momenteel aan een 1.8k uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagjunior
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-01-2023
Laat ik hier ook maar eens komen kijken! Ik heb Rocket league na de release ongeveer 2/3 jaar gespeeld.. Sindsdien heb ik periodes dat ik het even speel.. Dit komt met name omdat ik geen vast team meer heb. Momenteel zit ik op Diamond 2, richting Diamond 3. maar ik speel vooral om gewoon plezier te hebben, en dan komt het goede spel vanzelf. Dus misschien zijn er mensen die afentoe evne lekker willen spelen? Ik merk wel dat dit na 5 jaar wel echt nog steeds een leuke en verslavende game blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
vaagjunior schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:02:
Laat ik hier ook maar eens komen kijken! Ik heb Rocket league na de release ongeveer 2/3 jaar gespeeld.. Sindsdien heb ik periodes dat ik het even speel.. Dit komt met name omdat ik geen vast team meer heb. Momenteel zit ik op Diamond 2, richting Diamond 3. maar ik speel vooral om gewoon plezier te hebben, en dan komt het goede spel vanzelf. Dus misschien zijn er mensen die afentoe evne lekker willen spelen? Ik merk wel dat dit na 5 jaar wel echt nog steeds een leuke en verslavende game blijft.
Wil wel een keer spelen maar zit atm nog in zilver dus flip resets of air dribbles gevolgd door double touches hoef je niet te verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
Leuk dat dit topic weer wat actiever is. Ik speel dit spel nog regelmatig.

Ik hang tussen Plat III en Diamond II in meestal. Snowday vind ik ook leuk voor de afwisseling.

Voeg me maar toe op PSN (Marnixio) of zelfde naam op Epic. Speel wel het liefst met mic =)

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
mike30 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Wil wel een keer spelen maar zit atm nog in zilver dus flip resets of air dribbles gevolgd door double touches hoef je niet te verwachten :)
Ben Diamond 1/2 en ben nu voor het eerst air dribbles aan het oefenen. Dat is echt niet de tijd waard die je er in stopt xD, voor mij niet tenminste.
Ben nu paar dagen af en toe een uurtje aan het oefenen en heb er in de trainingspack pas 4 gescoord -.-.
Ik heb de stappen: "consistent in trainings pack", "consistent in free play" en "consistent in game" dus nog voor de boeg. Dat gaat me in het huidige tempo niet lukken binnen een maand :+ .

Maar heb wel weer even meer plezier in het spel omdat ik iets nieuws aan het leren ben en dat is voor mij het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Paffelton schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Ben Diamond 1/2 en ben nu voor het eerst air dribbles aan het oefenen. Dat is echt niet de tijd waard die je er in stopt xD, voor mij niet tenminste.
Ben nu paar dagen af en toe een uurtje aan het oefenen en heb er in de trainingspack pas 4 gescoord -.-.
Ik heb de stappen: "consistent in trainings pack", "consistent in free play" en "consistent in game" dus nog voor de boeg. Dat gaat me in het huidige tempo niet lukken binnen een maand :+ .

Maar heb wel weer even meer plezier in het spel omdat ik iets nieuws aan het leren ben en dat is voor mij het belangrijkste.
Ben van de week gestart met snowday met die ijshockey puck. Op zich best grappig als je een beetje leert te voorspellen wat die puck gaat doen. En ben met 1v1's gestart. Als ik dan verlies kan ik alleen mezelf de schuld geven ipv m'n teammates. Begon die rocket gamemode ook wel te waarderen op een gegeven moment gaat die bal echt keihard. Maar die is er jammer genoeg weer uit zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
same altijd actief gespeeld , maar beetje moe geworden en nu speel ik af en toe weer . Ben wel ch2 maar ik hou van fun en doe het niet voor smurfing ofzo ik ga voor fun dus als je keer iemand zoekt add me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Paffelton schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Hoe gaat het er inmiddels mee? Ik ben zelf net diamond1 in singles en merk dat ik er daar veel aan heb. Hoe drukker op het veld, hoe minder vaak het me is gelukt om ingame te dribbelen. Vooral het opvangen van de bal vind ik nog moeilijk..
Dus misschien zijn er mensen die afentoe evne lekker willen spelen?
Staat dit aanbod nog? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door thefal op 06-04-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
thefal schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:21:
[...]

Hoe gaat het er inmiddels mee? Ik ben zelf net diamond1 in singles en merk dat ik er daar veel aan heb. Hoe drukker op het veld, hoe minder vaak het me is gelukt om ingame te dribbelen. Vooral het opvangen van de bal vind ik nog moeilijk..

[...]
In de trainingspack gaat het redelijk. Scoor ze nog steeds nog lang niet voor de 100%, eerder de helft van de pogingen ongeveer. In freeplay gaat op zich ook wel oké, totdat ik unlimited boost uit zet xD.

De grootste vooruitgang merk ik in mijn algemene aerial control en dat ik er nu beter in word om ballen van de muur af te raken. Dus merk zeker vooruitgang, maar moet mijn eerste air dribble in een ranked game nog raken.
Zal er ook mee te maken hebben dat ik nu voornamelijk 3v3 aan het spelen ben. Dan heb je meestal zoals jij ook al op merkte, minder tijd hebt voor dit soort geintjes.

1v1 zeggen de meeste mensen van dat je daar het meest mee hebt qua skills ontwikkeling, maar voor mij is het vaak te frustrerend hoe ieder klein foutje meteen een tegengoal is =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagjunior
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb toevallg sinds deze week een vast groepje gevonden waar ik mee speel haha. Vlak voor het eind van vorig season nog doorgeranked naar diamond 3. En nu zit ik na een lekker avondje bijna in champ 2! Dus momenteel zoek ik even niemand haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hele stomme vraag misschien maar de rechter trigger van m'n controller is kapot. Waarschijnlijk de veer die gebroken is. Nu wil ik m'n bumpers gebruiken om gas te geven en te remmen. Alleen zodra ik die wil assignen gaat hij een menu verder want dat is standaard zo ingesteld. Hoe krijg ik toch m'n bumpers ingesteld want ik heb alle controls al een keer leeggehaald maar toch blijven de bumpers voor menu links en rechts. Heb wel een nieuwe controller besteld maar die kan ik maandag pas ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Na mijn placement matches uitgekomen op Diamond 3 divisie 3. Hoogste wat ik tot nu toe gehaald heb.
Ben benieuwd of champ er in zit dit seizoen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Vraagje. Na een aantal jaar heb ik recent weer rocket league opgepikt. Blijft een geniale game. Nu heb ik dus een Epic account moeten linken aan mijn playstation account (heb verder niets met Epic, dus enkel hiervoor gebruikt).

Nu merk ik dat m'n XP verder gaat waar die een aantal jaar geleden gestopt is. Maar dat er verder met dat balkje onderaan (waar ik nu op 3 sta) niets gebeurt. Heb ik nu 2 XP counters? De vorige (pre-epic) en de huidige (dat balkje op '3') onderaan in beeld (post-epic?). En dat schuift echt geen millimeter meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Amos_x schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:28:
Vraagje. Na een aantal jaar heb ik recent weer rocket league opgepikt. Blijft een geniale game. Nu heb ik dus een Epic account moeten linken aan mijn playstation account (heb verder niets met Epic, dus enkel hiervoor gebruikt).

Nu merk ik dat m'n XP verder gaat waar die een aantal jaar geleden gestopt is. Maar dat er verder met dat balkje onderaan (waar ik nu op 3 sta) niets gebeurt. Heb ik nu 2 XP counters? De vorige (pre-epic) en de huidige (dat balkje op '3') onderaan in beeld (post-epic?). En dat schuift echt geen millimeter meer op.
Geloof niet dat dat iets met Epic te maken heeft. De ene xp balk is je normale xp en die andere is je rocket league pass xp. Normale xp telt altijd door, rocket league pass xp wordt ieder seizoen gereset. Je speelt daar het één en ander gratis mee vrij, en als je die rocket league pass koopt dan krijg je ook alle andere dingen die je dat seizoen vrijgespeeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Paffelton schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:07:
[...]

Geloof niet dat dat iets met Epic te maken heeft. De ene xp balk is je normale xp en die andere is je rocket league pass xp. Normale xp telt altijd door, rocket league pass xp wordt ieder seizoen gereset. Je speelt daar het één en ander gratis mee vrij, en als je die rocket league pass koopt dan krijg je ook alle andere dingen die je dat seizoen vrijgespeeld hebt.
Bedankt, duidelijk!. Ik heb deze week nog wat gespeeld en zag idd de rocket league pass xp (traag) opschuiven.

Toen ik eerder zei dat ik het niet zag klimmen, was ik gewoon bar slecht aan het spelen blijkbaar. :+ Moet er nog wat inkomen. Ik meen ook dat ik het enkel zag opschuiven na het halen van weekly challenges en zo, daarom dus. Je krijgt geen of nauwelijks season pass xp van unranked casual matches.

Nu goed, ik ben een "old school" gamer. Ik heb sowieso niets met xp, rankings, hoedjes, season passes, weekly challenges (game huiswerk!).. Was enkel nieuwsgierig naar wat het was... Ik kan 's avonds max een aantal potjes spelen (met veel plezier), en er is helemaal geen pay to win in deze game. Standaard auto, standaard cosmetics, en je hebt de volledige ervaring.

Heb een dubbel gevoel bij GAS of free to play. Mij boeit de cosmetics shop niet echt, dus aan mij verdienen ze niets. Maar ik speel waarschijnlijk vaker bvb Rocket league gratis dan de meeste games waar ik voor betaald heb. 8)7 Nu goed, medelijden met Epic heb ik nu ook niet echt, ze overleven het wel :z

En van alle FTP games lijkt rocket league me nog de meest 'faire'. Lijkt me dat je zelfs als verslaafde microtransactions spender niet oneindig geld gaat/kunt uitgeven. Je koopt gewoon voor een paar euro een aantal dingen wat je leuk vind, en daar doe je het mee. Dus nog redelijk budget vriendelijk alles welbeschouwd.

Verder nog steeds, na al die jaren, een zalig goede game! Hopelijk blijft het nog tien jaar bestaan. Dit is van CS:GO niveau. De perfecte formule is bereikt, de game is een en al mechanics, en niets meer. En de mechanics zijn prima. Ik merk dat ik toch steeds vaker terug keer naar dit soort games, en al het andere links laat liggen. Te langdradig, te saai, 'meh'...

En rocket league kan je overal op spelen, van IGP tot ultra budget gpu's. Jammer van de oorlog tussen Epic en Apple, want volgens mij kan een standaard iPad dit ook prima aan. Controller aansluiten en gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Zelf sinds vorig jaar begonnen met vrienden. Maar die spelen de game een stuk minder en merk toch dat je ze dan ontgroeit en ze daarom nog minder graag samen spelen. Zelf daarom op zoek naar mensen om mee te spelen. Zit zelf op Gold 2 met zowel 2vs2 als 3vs3. Daar blijf ik nu een beetje hangen bij gebrek aan teamplay voor mijn gevoel, dus als mensen samen willen spelen heel graag.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Sinds RL nu gratis online te spelen is op de Xbox heb ik het spel weer opgepakt.

Speel vooral non-ranked, maar ben stiekem wel benieuwd hoe ver ik ranked zou komen. Alleen daarvoor is een vaste clubje mensen wel handiger lijkt mij.

Dus als de discord nog actief is kom ik binnenkort een keertje luren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Wat heeft de voorkeur in dit topic? 2v2 of 3v3?

Zelf speel ik meestal 3v3. Zo goed ben ik namelijk ook niet (ground game ok, aerial game zwak :+ ) En met 3v3 kan je nog een beetje 'in het team verdwijnen'. Vaak kom ik dan ergens in het midden uit qua bijdrage en score. Soms op 1 als het wat meezit.

Nadeel van 3v3 is dat het vaak erg chaotisch 'free for all' is. Soms ben ik prima gepositioneerd om te scoren, maar vliegen we met 3 tegelijk op de bal zodat eigenlijk niemand scoort. Of zie je vaak 4+ karretjes frontal flippen naar een bal die naar beneden komt (omdat aerial game bij de meeste gamers slecht is :+ )

2v2 nog niet vaak gedaan, omdat je dan echt wel je gewicht mee in de schaal moet (kunnen) leggen. Maar ik vermoed dat het een stuk fijner speelt, omdat er gewoon meer 'plaats' is, je meer overzicht kan houden en je de andere speler vaker z'n moves kan laten afmaken (omdat je beter kan zien of het wel goed komt of niet)

Beste lijkt me nog wel via voice chat met bekenden. Maar dat is het net, ben niet van het gamen met onbekenden. Enkel mensen die ik al ken. En mensen in mijn kring zijn meestal pc gamers, doen niet aan 'racers' (hebben dus geen controller liggen) en zonder controller kan je deze game imo echt niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Amos_x ik speel nu vooral 3 vs 3 om precies dezelfde reden als jij. Als je zin hebt kunnen we wel een keer samen 2 vs 2 doen? Ik zit in dezelfde situatie als jij schat ik. Casual gamer die af en toe een paar potjes speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Even een vraag vanuit mijn kant, Ik heb op mijn PC account nog een aantal kostbare items staan. Is er een manier om deze te verkopen zoals dat bij CSGO gaat. Via een marketplace of een dienst die meteen uitbetaald ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:41:

Zelf speel ik meestal 3v3. Zo goed ben ik namelijk ook niet (ground game ok, aerial game zwak :+ ) En met 3v3 kan je nog een beetje 'in het team verdwijnen'. Vaak kom ik dan ergens in het midden uit qua bijdrage en score. Soms op 1 als het wat meezit.

Nadeel van 3v3 is dat het vaak erg chaotisch 'free for all' is. Soms ben ik prima gepositioneerd om te scoren, maar vliegen we met 3 tegelijk op de bal zodat eigenlijk niemand scoort. Of zie je vaak 4+ karretjes frontal flippen naar een bal die naar beneden komt (omdat aerial game bij de meeste gamers slecht is :+ )

2v2 nog niet vaak gedaan, omdat je dan echt wel je gewicht mee in de schaal moet (kunnen) leggen. Maar ik vermoed dat het een stuk fijner speelt, omdat er gewoon meer 'plaats' is, je meer overzicht kan houden en je de andere speler vaker z'n moves kan laten afmaken (omdat je beter kan zien of het wel goed komt of niet)

Beste lijkt me nog wel via voice chat met bekenden. Maar dat is het net, ben niet van het gamen met onbekenden. Enkel mensen die ik al ken. En mensen in mijn kring zijn meestal pc gamers, doen niet aan 'racers' (hebben dus geen controller liggen) en zonder controller kan je deze game imo echt niet spelen.
PdeBie schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:03:
@Amos_x ik speel nu vooral 3 vs 3 om precies dezelfde reden als jij. Als je zin hebt kunnen we wel een keer samen 2 vs 2 doen? Ik zit in dezelfde situatie als jij schat ik. Casual gamer die af en toe een paar potjes speelt :)
Sinds kort ook weer gestart met RL. Heerlijk spel voor ff tussendoor. Doe graag een keer mee wanneer jullie 2v2 or 3v3 gaan doen. Zitten jullie op een Discord oid?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@Deurstopper Vooralsnog niet, maar dat is uiteraard wel te regelen. Welk device speel je op? PC, Xbox, Playstation? Stuur mij anders een PM en dan spreken we een keer wat af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@Amos_x Vind persoonlijk 2v2 ranked veel makkelijker sinds ik in champ zit (dit seizoen een stuk makkelijker om daar te blijven)

2v2 tegen vrienden blijft mijn favoriet iig. Kan je ook lekker oefenen zonder gelijk afgezeikt te worden 😅 en alles door elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:07:
@Deurstopper Vooralsnog niet, maar dat is uiteraard wel te regelen. Welk device speel je op? PC, Xbox, Playstation? Stuur mij anders een PM en dan spreken we een keer wat af :)
Leuk! :) Speel op de PC (steam: Deurstopper) heb ook een kleine Discord-server draaien met wat RL-kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:41:

Speel beide. 3v3 kan wat chaotisch zijn. Het is maar net welke challenges ik moet doen voor bijv. epic saves oid.
Dat kan met 3v3 een stuk sneller gaan.

Ook herkenbaar v.w.b. voice chat. Speelde zelf ook jaren zonder, totdat ik via Discord ging spelen. Qua communicatie werkt dit zoveel beter dan die snelteksten. Ook gamen met onbekenden went, ze worden vanzelf bekend naarmate je samen progressie boekt 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Beakzz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:42:
@Amos_x Vind persoonlijk 2v2 ranked veel makkelijker sinds ik in champ zit (dit seizoen een stuk makkelijker om daar te blijven)

2v2 tegen vrienden blijft mijn favoriet iig. Kan je ook lekker oefenen zonder gelijk afgezeikt te worden 😅 en alles door elkaar spelen.
Ik heb juist het tegenovergestelde, dat het in 3v3 juist makkelijker in Champ is. Ik speel wel alleen maar soloQ dus daar kan ook het verschil zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 03:47
Net begonnen aan RL, dat ik het niet eerder heb opgepakt snap ik niet. leuk spel :)
Ik ben een beginner en heb nu ongeveer 10 uurtjes in de game zitt, toch merk ik wdat het wel leuker is om samen te spelen, Ik speel casual en heb geen intentie om ssl te gaan bereiken (kost waarschijnlijk nogal wat uurtjes om goede bal control te krijgen etc). Ik ben op zoek naar mensen die samen wat potjes samen wil spelen, liefst wel met voice maar dat hoeft niet per se. Ik speel op pc via EGS. PM me als je interesse hebt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Soms heb je van die avonden dat je na 2 potjes al weet dat het niets meer gaat worden. Wat speelde ik beroerd vandaag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PdeBie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:26:
Soms heb je van die avonden dat je na 2 potjes al weet dat het niets meer gaat worden. Wat speelde ik beroerd vandaag :')
Vond het wel meevallen. Als je doelt op onze potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Tweakwondo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:40:
Net begonnen aan RL, dat ik het niet eerder heb opgepakt snap ik niet. leuk spel :)
Ik ben een beginner en heb nu ongeveer 10 uurtjes in de game zitt, toch merk ik wdat het wel leuker is om samen te spelen, Ik speel casual en heb geen intentie om ssl te gaan bereiken (kost waarschijnlijk nogal wat uurtjes om goede bal control te krijgen etc). Ik ben op zoek naar mensen die samen wat potjes samen wil spelen, liefst wel met voice maar dat hoeft niet per se. Ik speel op pc via EGS. PM me als je interesse hebt :)
Je bent altijd welkom om te joinen. Ik heet 'Deurstopper' zowel op EGS als op Steam. We hebben een eigen Discord die ik je wel pm bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Deurstopper schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:53:
[...]

Vond het wel meevallen. Als je doelt op onze potjes :)
Ja daar doelde ik op :P
Mijn god wat ging het beroerd.

Don't drink and drive! (al had ik maar 1 biertje op..... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PdeBie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:13:
[...]

Ja daar doelde ik op :P
Mijn god wat ging het beroerd.

Don't drink and drive! (al had ik maar 1 biertje op..... :P)
Zo'n Grolsch Kanon kan ook hard aankomen hè :D

Misschien de volgende keer eerst een paar vriendschappelijke potjes alvorens we ranked gaan spelen.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Haha de liter variant inderdaad :+ ;)

Maar een warming-up potje (of 2) kan geen kwaad nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 03:47
Deurstopper schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:56:
[...]

Je bent altijd welkom om te joinen. Ik heet 'Deurstopper' zowel op EGS als op Steam. We hebben een eigen Discord die ik je wel pm bij interesse.
ik heb je een vriendenverzoek verstuurd, pm discord maar door, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
Rocket league staat ineens niet meer geinstalleerd op steam en als ik hem wil herinstalleren zegt hij bestaande betanden aan het vinden voor Rocket league.. is het ineens niet meer via steam te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
arjanvr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:55:
Rocket league staat ineens niet meer geinstalleerd op steam en als ik hem wil herinstalleren zegt hij bestaande betanden aan het vinden voor Rocket league.. is het ineens niet meer via steam te spelen?
Ik heb zojuist nog via Steam gespeeld, dus dat moet het probleem niet zijn. Staat geen bestanden meer in de common folder van Steam op je schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
ik heb die map die al bijna leeg was verwijderd en nu download hij wel weer opnieuw.. geen idee waarom hij ineens "gedeinstalleerd" was maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Hmpf….. laatste tijd een vervelende bug (Xbox one) dat mijn auto aan het begin van de wedstrijd niet spawned. Camera hangt dan vast en kan helemaal niks behalve de wedstrijd verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Heeft iemand z'n DLC content gekregen die op pc speelt? Speelde vroeger op de xbox en heb hier de Batmobile, Skyline en DeLorean gekocht en nog wat dingen. Epic account en xbox account zijn gelinked maar alleen de standaard spullen staan er in. Heb niets van m'n DLC's gehad. Iemand die me hier meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@mike30 misschien dat je het primaire account nog moet wijzigen?
Pagina: 1 ... 44 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ