Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 11:47
OzzieMann schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:54:
[...]

Heel veel spelen, ik heb pas een potje of 13K gespeeld hang nu elke keer rond Diamant 3 / Champion 1. Dat is het enige recept om beter te worden. Probeer zo goed mogelijk het spel te "lezen", vaak kan je wel redelijk zien welke kant de bal op zal gaan. Laat je vooral niet gek maken.

Wat betreft het levellen, dit gaat in het begin redelijk snel. Naarmate er meer potjes gespeeld zijn kom je steeds vaster op een bepaalde ranking, en kan het ook moeilijker worden om daaruit te raken. Win/lose streaks doen ook echt wat, hoe vaker je wint/verliest achter elkaar hoe harder je ranking veranderd.
Old times on PS4 :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Weer flink aan het spelen de laatste tijd. Speel vooral 2's samen met een maatje of met randoms. Zit momenteel D3, maar had het ook al een tijd niet meer gespeeld. Verwacht over een week á 2 wel weer tussen C1 en C2 te zullen schommelen.

Dat draaien van je auto op de juiste momenten in de lucht waardoor de bal meer speed met zich krijgt, krijg ik er maar niet in... Verder lukt het air dribbelen me ook niet. Het ceiling shotten begin ik wel wat meer handigheid in te krijgen.

Ik weet niet maar altijd als ik op C1 niveau speel, zie ik toch best wat tegenstanders iets goed beheersen zoals air dribbles, bepaalde flicks etc. Maar dan kijk ik naar mezelf, 't enige wat ik kan is die bal op een punt raken dat die extra hard lijkt te gaan en bijna onhoudbaar is, en spelinzicht :P
Wordt tijd dat ik eens wat meer ga oefenen op wat specialiteiten, airials of dergelijke.

Laatst nog een video op YT gekeken, dat je in principe 0 airial skill nodig hebt om GC te worden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-06 15:46
MrNobody28 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:02:
Weer flink aan het spelen de laatste tijd. Speel vooral 2's samen met een maatje of met randoms. Zit momenteel D3, maar had het ook al een tijd niet meer gespeeld. Verwacht over een week á 2 wel weer tussen C1 en C2 te zullen schommelen.

Dat draaien van je auto op de juiste momenten in de lucht waardoor de bal meer speed met zich krijgt, krijg ik er maar niet in... Verder lukt het air dribbelen me ook niet. Het ceiling shotten begin ik wel wat meer handigheid in te krijgen.

Ik weet niet maar altijd als ik op C1 niveau speel, zie ik toch best wat tegenstanders iets goed beheersen zoals air dribbles, bepaalde flicks etc. Maar dan kijk ik naar mezelf, 't enige wat ik kan is die bal op een punt raken dat die extra hard lijkt te gaan en bijna onhoudbaar is, en spelinzicht :P
Wordt tijd dat ik eens wat meer ga oefenen op wat specialiteiten, airials of dergelijke.

Laatst nog een video op YT gekeken, dat je in principe 0 airial skill nodig hebt om GC te worden... :P
Ik ben zelf laatst ook weer eens begonnen, zit nu in D3, maar speel enkel soloQ. Wel altijd Duo's/standard overigens.

Dat airdribblen en ceiling shotten lukt me nog steeds niet. Aerials zijn veelal geen probleem, enkel dribbles en ceiling lukt me nooit :| Verbaas me altijd hoe mensen daar zo handig in zijn, maar dan denk ik: Tja.. ben ook zo begonnen met vliegen dus wie weet komt dat nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 13:48
Brubs schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 08:54:
[...]

Ik ben zelf laatst ook weer eens begonnen, zit nu in D3, maar speel enkel soloQ. Wel altijd Duo's/standard overigens.

Dat airdribblen en ceiling shotten lukt me nog steeds niet. Aerials zijn veelal geen probleem, enkel dribbles en ceiling lukt me nooit :| Verbaas me altijd hoe mensen daar zo handig in zijn, maar dan denk ik: Tja.. ben ook zo begonnen met vliegen dus wie weet komt dat nog :)
Ben zelf D2/D3 en kan dit ook allemaal niet. Het is denk ik ook meer waar je je tijd in stopt. Als je veel van die training packs doet zal je "snel" beter worden in al die fancy dingen maar eigenlijk heb je het ook niet echt nodig om hogerop te komen. Airdribbles zien er ook best leuk uit maar zijn ook vaak erg makkelijk te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Utoka schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:10:
[...]

Ben zelf D2/D3 en kan dit ook allemaal niet. Het is denk ik ook meer waar je je tijd in stopt. Als je veel van die training packs doet zal je "snel" beter worden in al die fancy dingen maar eigenlijk heb je het ook niet echt nodig om hogerop te komen. Airdribbles zien er ook best leuk uit maar zijn ook vaak erg makkelijk te verdedigen.
Ik heb nooit zin om iets anders te gaan doen dan gewoon lekker een potje spelen. Ben veel te competitief ingesteld om het trainingsveld op te gaan. Ik speel ook nooit eerst een potje casual, gewoon gelijk competitive en gaan.

Die dribbles zijn inderdaad soms goed te houden maar andere keren hebben ze nog net een geniepig tikje waardoor je hem finaal mist.. Dan is het wel janken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:35
Ding ding eindelijk champ rewards in 3s.
Vorige week nog weer gekelderd naar platinum maar gister een streak die me eindelijk naar champ pushte.
Extra bevredigend dat ik het voornamelijk als MVP in PUGs heb. Presets af en toe flink te pakken gehad.

Af en toe ook wat rlcs gekeken. US zijn wat serieuze upsets maar EU redelijk voorspelbaar in de zin dat dignitas en Renault vitality domineren. Die twee tegen elkaar was ook een bizarre pot. Leek wel op 200% speed.

Ps als je nog een spannende pot wil zien dan raad ik C9 versus SQ van paar dagen terug aan. Kippenvel in de ontknoping.

[ Voor 25% gewijzigd door Lynx op 16-03-2020 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik ben +- 2 jaar gestopt met Rocket League met als reden: frustraties, geen progress meer zien etc.
Af en toe speelde ik nog een wedstrijdje of 2 maar daar bleef het ook altijd bij. Maar sinds een maand of 2 heeft het beestje me toch weer te pakken. Ik sta zelf op het punt deze op pc aan te schaffen ook.

Als er mensen zijn die graag wat potjes willen spelen. Voeg mij gerust toe.
PSN: Smashhorn (Ik schommel rond Platinum 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Smashhorn schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:46:
Ik ben +- 2 jaar gestopt met Rocket League met als reden: frustraties, geen progress meer zien etc.
Af en toe speelde ik nog een wedstrijdje of 2 maar daar bleef het ook altijd bij. Maar sinds een maand of 2 heeft het beestje me toch weer te pakken. Ik sta zelf op het punt deze op pc aan te schaffen ook.

Wat is je rocket id :) ik zit namelijk op pc heb ps4 weggedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:26

masauri

aka qwybyte

3 1vs1 wedstrijden verliezen om van Silver 3 naar Brons 3 te gaan...
De logica van het ranking systeem ontgaat me weer compleet |:( |:( |:(
Blijft toch een punt van frustratie.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:36
Smashhorn schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:46:

Ik heb je nog steeds in mn lijst staan! Rijdt je nog steeds met die duif op je dak?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:48
Binnenkort free-to-play:
nieuws: Psyonix en Epic maken Rocket League free-to-play

Aangezien de huidige Rocket Pass verlegd is tot 31 augustus lijkt het me logisch dat het pas ná die datum gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Lijkt me idd ook logisch. Maar vraag me af wat ze nog meer voor het 5 jarig bestaan gaan doen.
Maar lijkt me dat ze wel wat gaan behouden als premium content zoals ze dat nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Zijn er nog gamers die dit spel spelen? Op 9lives kan je je nog inschrijven voor een klein toernooi. Nog 4 teams van 3 kunnen zich inschrijven!
https://www.9lives.be/for...ms-van-3-nog-4-teams.html
Gaan nog sowieso evenementen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
B!g Boss schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:24:
Zijn er nog gamers die dit spel spelen? Op 9lives kan je je nog inschrijven voor een klein toernooi. Nog 4 teams van 3 kunnen zich inschrijven!
https://www.9lives.be/for...ms-van-3-nog-4-teams.html
Gaan nog sowieso evenementen volgen!
Wat is het algemeen niveau ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

jenpet schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:07:
[...]

Vraag ik me ook af.
Mijn neef zei me vorige week dat we is samen moesten spelen.
Bleek dat hij al tijden Diamond 2 was terwijl ik met moeite mijn zilver rank hou... (Ranking systeem is sowieso kut maar goed.) Zal boven mijn niveau zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
jenpet schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:07:
[...]

Oooh, het is echt voor de fun. Er zitten er natuurlijk bij die heel goed zijn, maar er zitten er ook bij die er niets van bakken 😄. Er gaan nog RL toernooien volgen in de toekomst. En dit is een kleintje, altijd fun om mee te doen...

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb meer dan 3000 uur in RL zitten dus het lijkt mij duidelijk dat het lang leuk bleef voor mij maar de laatste maanden heb ik er bijna niks mee gedaan. Je wordt toch bijzonder vaak opgezadeld met idioten die beginnen te schelden als er 1 ding niet loopt zoals ze het willen of eigen doelpunten gaan maken omdat je 1 keer 'What a Save!' zegt. De Heatseeker mode was nog wel even leuk maar misschien zijn er gewoon meer vaste speciale modes nodig om het leuk te houden. Dropshot heb ik misschien wel meer gespeeld dan de gewone modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
Allerlaatste kans om jullie in te schrijven , klein RL toernooi. Competitie is niet te moeilijk!
https://www.9lives.be/for...ms-van-3-nog-3-teams.html

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 14:53
Met de nieuwe update van RL moet tegenwoordig een Epic account gebruikt worden om in te loggen. Gaat niet echt lekker zo gezien ik al tijden een Epic account probeer te vermijden. Wel een beetje raar natuurlijk dat Steam hier niets tegen doet

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
batumulia schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:00:
Met de nieuwe update van RL moet tegenwoordig een Epic account gebruikt worden om in te loggen. Gaat niet echt lekker zo gezien ik al tijden een Epic account probeer te vermijden. Wel een beetje raar natuurlijk dat Steam hier niets tegen doet
Ik denk dat Steam hier weinig tegen kan doen. Het valt me nog mee dat ze Rocket League überhaupt niet volledig van Steam afhalen.

Ik ben niet echt blij met deze update. Nieuwe menu's zien er niet uit. Gisteravond niet kunnen spelen omdat de servers eruit lagen. Vanavond maar weer eens proberen.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 14:53
Sjurm schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat Steam hier weinig tegen kan doen. Het valt me nog mee dat ze Rocket League überhaupt niet volledig van Steam afhalen.

Ik ben niet echt blij met deze update. Nieuwe menu's zien er niet uit. Gisteravond niet kunnen spelen omdat de servers eruit lagen. Vanavond maar weer eens proberen.
Tja het is wel een beetje raar dat een concurerend platform nadat het spel al een tijdje op Steam aanwezig is de boel overneemt en vereist dat je een account neemt bij dat platform en inderdaad, de nieuwe menus zijn ontzettend omslachtig

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
batumulia schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:00:
Ja is dat zo? Want die vraag kreeg ik ook en ik heb gewoon inloggen (volgens mij) gedaan en dat ging automatisch zonder dat ik een Epic account heb. Zodra ik echt gegevens moet afgeven dan is Rocket League over voor mij.

Epic doet er echt van alles aan om mij nooit klant te laten worden :)

• Sjurm
Beakzz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:38:
[...]

Ja is dat zo? Want die vraag kreeg ik ook en ik heb gewoon inloggen (volgens mij) gedaan en dat ging automatisch zonder dat ik een Epic account heb. Zodra ik echt gegevens moet afgeven dan is Rocket League over voor mij.

Epic doet er echt van alles aan om mij nooit klant te laten worden :)
Ja direct na de update lukte het mij ook zonder. Maar uur later kon ik er niet meer omheen.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57
Je kunt ook een empty-shell account aanmaken op Epic. Gewoon puur voor de inlog, maar nul komma nul extra info (desnoods onzin info).

Moet zeggen dat de update nog niet geprobeerd heb, maar op Reddit gaat men flink los uit ongenoegen.

YouTube: MotorcycleGeek

• Sjurm
Leviathius schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:27:
Je kunt ook een empty-shell account aanmaken op Epic. Gewoon puur voor de inlog, maar nul komma nul extra info (desnoods onzin info).

Moet zeggen dat de update nog niet geprobeerd heb, maar op Reddit gaat men flink los uit ongenoegen.
Zo heb ik het ook. Ik heb mijn spammailadres gebruikt en voornaam en achternaam heb ik onzin opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik heb van de week nog eens gespeeld, maar toen niets van een update gemerkt dus denk dat ik net voor de update heb gespeeld (woensdag volgens mij). Ik ga hem straks eens booten en kijken wat ik er van vind. Ik vind het wel een slechte zaak dat het naar Epic gaat, maar wel blij dat ik het vanaf Steam kan blijven spelen (behalve als ik een extra login moet gaan doen).

Ben wel benieuwd eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik heb gisteren nog weer gespeeld. Verder merk je er weinig van als je het hele Epic verhaal met alle items gewoon negeert.

Ze gaan de tournaments meer competitive maken, waarbij je ook punten kan verdienen of iets. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Verder krijg je nog wat items, een soort veteran bonus. Waaronder een titel "Est. 20xx" met het jaar waarin je de game voor het eerst speelde. Is bij mij alweer 2015 :o, ik had hem eind december 2015 aangeschaft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:01
Het ergste van de update op dit moment vind ik dat de hele interface veranderd is. Eerder was het gewoon tabbladen met de playlists en kon je makkelijk zien wat wat was. Nu is de quick play (herhaling vorige search) weg en als je wilt zoeken moet je eerst helemaal doorklikken. De eenvoud is nu weg.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 23:19

MrDrako

nep ict'er

Ik heb geen epic games account en ik wil geen epic games account. ik vind het hele idee van epic games store exclusives verachtelijk, en dit spel is dus helaas nu van mijn pc verdwenen.

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:55
Ben er zelf ook wel na 4/5 jaar klaar mee.
Gaat in 1 van de komende dagen ook van mn pc af zodra ik er tijd voor zie.

Ben wel benieuwd hoeveel er aan de free accounts erbij komen en hoeveel old school players hem verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Nou ik ga gewoon lekker door op m'n PS4, en vanaf 19 november warschijnlijk ook regelmatig op m'n PS5. Epic of niet, zal me echt een worst wezen. Had toch blijkbaar al eens een epic account gekoppeld aan m'n PS-account vanwege Fortnite.
Menu's zijn irritant geworden, maar dat doet niets af aan mijn spelplezier.

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-06 10:26
YouTube: Rocket League Llama-Rama Event Trailer

En ja hoor, dat was te verwachten. Worden er Fortnite elementen toegevoegd aan Rocket League..

[ Voor 39% gewijzigd door NtFinshd op 24-09-2020 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
Ik blijf gewoon lekker verder spelen, heb niks met epic, alleen account voor gratis games. Sta ook niet achter epic met die exclusives (moet bijvoorbeeld een jaar wachten voordat ik Hitman 3 op steam kan kopen) maar spel blijft voor mij nog steeds fun, met of zonder epic. Je kunt trouwens gewoon via Steam verder spelen, maar je moet inderdaad wel een Epic Account hebben (of aanmaken met een random mail als je zo bang bent voor wat info)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Sjurm
Ik ben ook geen fan van Epic, maar wel van Rocket League. Dus ik blijf gewoon doorspelen.

Verder ga ik toch geen credits of iets dergelijks kopen, nooit gedaan overigens. Dus ja, verder weinig veranderd in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Voor mij best een uitkomst eigenlijk, het hele Epic verhaal. Had hem op PS4 gekocht, maar wou hem eens uitproberen op de PC, maar geen zin om daar weer 20 euro voor te betalen. Heb nu switch naar PC gemaakt met al mijn progressie van PS4 bewaard gebleven. Ideaal.

Ligt het trouwens aan mij of hadden jullie ook wat meer bombarie verwacht bij de lancering van free to play? Lijkt allemaal beetje kalm te verlopen. Had meer media aandacht verwacht. Zelfs Tweakers heeft alleen maar een post in het verleden dat het free to play zou worden, maar niks op de dag zelf dat het daadwerkelijk zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Paffelton schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:07:
Voor mij best een uitkomst eigenlijk, het hele Epic verhaal. Had hem op PS4 gekocht, maar wou hem eens uitproberen op de PC, maar geen zin om daar weer 20 euro voor te betalen. Heb nu switch naar PC gemaakt met al mijn progressie van PS4 bewaard gebleven. Ideaal.

Ligt het trouwens aan mij of hadden jullie ook wat meer bombarie verwacht bij de lancering van free to play? Lijkt allemaal beetje kalm te verlopen. Had meer media aandacht verwacht. Zelfs Tweakers heeft alleen maar een post in het verleden dat het free to play zou worden, maar niks op de dag zelf dat het daadwerkelijk zo ver is.
Wel bombarie in de zin van dat de servers er flink last van hadden :+
En er zijn toch heel wat spelers bijgekomen, laatst dik 1 miljoen + tegelijk online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:48
Er is nu wel een groot cross- promotion event met Fortnite. Daar komen vast veel spelers vanaf.

https://www.epicgames.com...nd-rocket-league-together

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
als er mensen zijn die nog buddies ofzo zoeken om savonds te spelen ik ben te vinden op epic games onder JENPETJE

ben bijna elke avond wel online niveau c2 / c3 maar kan eventueel ook op mijn ander account voor de gezelligheid mee spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

jenpet schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:07:
als er mensen zijn die nog buddies ofzo zoeken om savonds te spelen ik ben te vinden op epic games onder JENPETJE

ben bijna elke avond wel online niveau c2 / c3 maar kan eventueel ook op mijn ander account voor de gezelligheid mee spelen :)
Maken we deze week dan werk van.
Heb u al laaaaang in men Steam vriendenlijst staan 7(8)7
Heb een paar weken stil gelegen tot het epic verhaal voorbij was.
Nu weer begonnen.
Ben niet zo goed denk ik. Maar speel wel regelmatig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
Ik vind het allemaal reuze meevallen met interface changes en dergelijke. Het is even zoeken in het begin maar daar ben ik zo aan gewend en echt grote veranderingen zijn er niet. Heb niks met Epic, maar ik vind Rocket League gewoon een erg leuke game met lekker korte potjes dus dan maar via steam een of ander account gemaakt (kon gewoon doorklikken?).

Nu weer lekker doorgaan met proberen grand champ te worden (vorig seizoen Champ 2 div 3 geworden, daar bleef het bij helaas. Dus wie weet of we het gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:25
Ik vind dat claimen echt een drama, waarom niet gewoon een challenge krijgen als je hem verdient hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ook nog mensen hier die wat minder lang spelen? Heb met Season 14 mijn eerste seizoen achter de rug, en kan bij lange na nog niet mee met champ niveau :X
Blik1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:43:
Ik vind dat claimen echt een drama, waarom niet gewoon een challenge krijgen als je hem verdient hebt
So , dat is echt een drama zeg. Al helemaal om die special event challenges te bekijken op PC als je met controller speelt. Voor sommige dingen moet ik er dan specifiek met de muis naar toe, kan ik met de controller gewoon niet bereiken...

Kwam er ook na 60 potten pas achter dat je een herhaal challenge hebt die je om de 10 potten kunt claimen ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Paffelton op 29-09-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Paffelton schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:55:
Ook nog mensen hier die wat minder lang spelen? Heb met Season 14 mijn eerste seizoen achter de rug, en kan bij lange na nog niet mee met champ niveau :X

[...]

So , dat is echt een drama zeg. Al helemaal om die special event challenges te bekijken op PC als je met controller speelt. Voor sommige dingen moet ik er dan specifiek met de muis naar toe, kan ik met de controller gewoon niet bereiken...
Dat is inderdaad waardeloos ja.. Bij de rocketpass kan alles met controller maar bij die Llama challenges moet je met je muis claimen.. Gaat helemaal nergens over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:48
Brubs schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:10:
Ik vind het allemaal reuze meevallen met interface changes en dergelijke. Het is even zoeken in het begin maar daar ben ik zo aan gewend en echt grote veranderingen zijn er niet. Heb niks met Epic, maar ik vind Rocket League gewoon een erg leuke game met lekker korte potjes dus dan maar via steam een of ander account gemaakt (kon gewoon doorklikken?).

Nu weer lekker doorgaan met proberen grand champ te worden (vorig seizoen Champ 2 div 3 geworden, daar bleef het bij helaas. Dus wie weet of we het gaan halen :)
Zit jij alweer enigszins op je oude rank? Heb het idee dat de 'soft' reset toch een stuk harder is dan in voorgaande seizoenen (in 3v3 in ieder geval). Ik zat ongeveer rond jouw rank vorig seizoen maar ben nu een volledige rank teruggevallen. Zit ook continu in lobbies gevuld met Season 12/13/14 GC's.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
MiBe schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:29:
[...]

Zit jij alweer enigszins op je oude rank? Heb het idee dat de 'soft' reset toch een stuk harder is dan in voorgaande seizoenen (in 3v3 in ieder geval). Ik zat ongeveer rond jouw rank vorig seizoen maar ben nu een volledige rank teruggevallen. Zit ook continu in lobbies gevuld met Season 12/13/14 GC's.
Ik zit nu in Dia 3, maar ik kom wel ontzettend veel season 14 GC tegen inderdaad, dat was me ook opgevallen.. Wat me daarbij ook opviel is dat deze echt lang niet altijd goed zijn maar gewoon net meekomen met het niveau waar we spelen..

Voor mijn gevoel is het niet echt verder teruggezet dan andere seizoenen, dan start ik meestal ook wel 2 a 3 ranks lager. Maar dat ligt natuurlijk ook aan je qualification matches en ik had al weer een maand niet gespeeld dus dan gaat het snel achteruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
MiBe schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:29:
[...]

Reset lijkt inderdaad harder dan normaal.
Ik was in 3s Grand Champ 1700 (vanaf 1500 is GC) en ben na de 10 kwalificaties teruggezakt naar champ 3 divisie 1, dus moet weer flink grinden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
krissie100 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:09:
[...]

Reset lijkt inderdaad harder dan normaal.
Ik was in 3s Grand Champ 1700 (vanaf 1500 is GC) en ben na de 10 kwalificaties teruggezakt naar champ 3 divisie 1, dus moet weer flink grinden haha.
Wat wil de 1700/1500 zeggen? Is dat de ELO? En zo ja, hoe kan je die inzien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Brubs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:43:
[...]

Wat wil de 1700/1500 zeggen? Is dat de ELO? En zo ja, hoe kan je die inzien dan?
Het was in ieder geval zo dat wanneer je GC bent dat je je ELO ziet, vanaf 1500, per win/loss stijg/daal je een punt of 7/8/9 denk ik ongeveer. Wanneer je dus op 1700 zit zit je aardig ver in GC.

Nu is er een nieuwe hoogste rank (met een belachelijke, typisch Epic Games titel) Ps. Supersonic Legend ;(

Deze elo kan je waarschijnlijk nog wel vind op Rocket league rank tracking sites als je daarop inlogt via Steam of je profiel zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
krissie100 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:03:
[...]

Het was in ieder geval zo dat wanneer je GC bent dat je je ELO ziet, vanaf 1500, per win/loss stijg/daal je een punt of 7/8/9 denk ik ongeveer. Wanneer je dus op 1700 zit zit je aardig ver in GC.

Nu is er een nieuwe hoogste rank (met een belachelijke, typisch Epic Games titel) Ps. Supersonic Legend ;(

Deze elo kan je waarschijnlijk nog wel vind op Rocket league rank tracking sites als je daarop inlogt via Steam of je profiel zoekt.
Moest toch wel even lachen, supersonic legend 8)7 :+

Ben zelf nog geen GC geweest dus van de ELO wist ik niet. Ga ik hopelijk dit seizoen zien :) maar dat supersonic gedoe zit nu dus boven grand champ nog ja, dat is zonde zeg, vind grand champ juist echt elite klinken en supersonic legend alsof je mario aan het spelen bent.

• Paffelton
Ik zit nog steeds op plat2, zelfde als vorig seizoen. Kom wel veel mensen tegen met een diamond bannertje.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:25
Heb wel het idee dat het matchmaking systeem een beetje van slag is. Meestal kom je wel tegen redelijk gelijkwaardige tegenstanders terecht. Maar sinds de update kom ik echt heel wisselend bij uberkneuzen en dan vervolgens weer bij echte toppers terecht

• Brubs
Blik1984 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:40:
Heb wel het idee dat het matchmaking systeem een beetje van slag is. Meestal kom je wel tegen redelijk gelijkwaardige tegenstanders terecht. Maar sinds de update kom ik echt heel wisselend bij uberkneuzen en dan vervolgens weer bij echte toppers terecht
Dit heb ik altijd al gehad, dat je een champ rank-up match speelt met iemand die gewoon letterlijk niks raakt en alles mis schiet en t volgende potje met iemand die de sterren van de hemel speelt.. Moet je denk ik gewoon een beetje geluk mee hebben.

• Lynx
Matchmaking is altijd prut geweest. Maar zo vlak na een seizoenstart is het altijd helemaal de weg kwijt. Ben van champ 3 naar dia 3 gekelderd en door hopeloze matches nu dia 2. Vanmiddag even snel een doubles die simpelweg 1v1 was. Ik eindigde op 1077 punten, beste tegenstander rond 900 en onze maten rond de 200 punten 😣.

Heb vorig seizoen rond de start een maand eigenlijk alleen casual gespeeld. Ga ik maar weer doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Lynx schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:35:
Matchmaking is altijd prut geweest. Maar zo vlak na een seizoenstart is het altijd helemaal de weg kwijt. Ben van champ 3 naar dia 3 gekelderd en door hopeloze matches nu dia 2. Vanmiddag even snel een doubles die simpelweg 1v1 was. Ik eindigde op 1077 punten, beste tegenstander rond 900 en onze maten rond de 200 punten 😣.

Heb vorig seizoen rond de start een maand eigenlijk alleen casual gespeeld. Ga ik maar weer doen denk ik.
ik was ook champ 3 maar zit nu gelukkig alweer op champ 2 maar was ook gekelderd naar Diamond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
@jenpet netjes. Ik zit weer vast in diamond hell 😣.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Zit net in Diamond 1. Heb wel het idee dat ik daar vooral zit omdat ik veel met een maatje samen speel en wij goed op elkaar ingespeeld zijn.
Mis nog steeds zo veel mechanics die andere wel hebben in deze rang. Zie mezelf voorlopig geen wall to air dribbels, ceiling shots of flip resets doen -.-,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MiBe
Paffelton schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:47:
Zit net in Diamond 1. Heb wel het idee dat ik daar vooral zit omdat ik veel met een maatje samen speel en wij goed op elkaar ingespeeld zijn.
Mis nog steeds zo veel mechanics die andere wel hebben in deze rang. Zie mezelf voorlopig geen wall to air dribbels, ceiling shots of flip resets doen -.-,
Staar je daar niet blind op hoor, mechanics =/= skill. Ik heb de mechanics van een natte krant (echt ronduit slecht, zelfs een halfflip heb ik niet goed onder de knie) en heb nu drie seizoenen op rij m'n GC rewards unlocked (solo queue). Air dribbels, ceiling shots en flip resets zien er misschien wel fancy uit, maar zijn lang niet altijd even effectief. Als je positioning, recovery en power shots op orde zijn kom je al een heel eind. Daarbij, hoe hoger je komt, hoe minder tijd je krijgt voor die flashy mechanics (al helemaal in 3v3) omdat je tegenstanders het herkennen en er direct bovenop zullen zitten.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
MiBe schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:10:
[...]

Staar je daar niet blind op hoor, mechanics =/= skill. Ik heb de mechanics van een natte krant (echt ronduit slecht, zelfs een halfflip heb ik niet goed onder de knie) en heb nu drie seizoenen op rij m'n GC rewards unlocked (solo queue). Air dribbels, ceiling shots en flip resets zien er misschien wel fancy uit, maar zijn lang niet altijd even effectief. Als je positioning, recovery en power shots op orde zijn kom je al een heel eind. Daarbij, hoe hoger je komt, hoe minder tijd je krijgt voor die flashy mechanics (al helemaal in 3v3) omdat je tegenstanders het herkennen en er direct bovenop zullen zitten.
Hebben inderdaad vaak zat gewonnen van lui die allemaal flashy dingen doen die heel doorzichting zijn. Maar een wall to air dribble zou mijn assortiment aan mogelijkheden wel een stuk meer divers maken. Het enige wat we nu kunnen mixen om wat minder voorspelbaar te zijn in een pot is ofwel op de grond dribbelen, ofwel passen. Merk dat dit tegen sommige tegenstanders niet voldoende is.

En qua faal mechanics, ik verneuk nog steeds af en toe mijn fast arial door die te snel te willen doen. Dat gaat me nog een keer een controller kosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Heb altijd Rocket League op de xbox gespeeld maar sinds die ter ziele is het spel aangekocht voor m'n PC. Alleen ik merk nu de laatste tijd dat ik veel packet loss heb. Gebeurd wel vaak 's nachts dus ik denk dat je dan met spelers uit alle uithoeken van de wereld in een team wordt gezet? Rocket league is het enige spel waar ik het mee merk. Als ik dan test voor packet loss tussen m'n pc en modem of een normale test vanaf m'n modem naar buiten heb ik 0% packet loss. Is dit een probleem wat bij de RL servers ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
mike30 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 03:53:
...Gebeurd wel vaak 's nachts ...
Mooi op een post om 4 uur 's nachts =). Geen idee of het tijdstip wat uit maakt want ik game niet meer midden in de nacht, maar heb noch op PS4 noch op PC weinig last van packet loss. Heel sporadisch en meestal is het dan ook snel weer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Heb altijd Rocket League op de xbox gespeeld maar sinds die ter ziele is het spel aangekocht voor m'n PC. Alleen ik merk nu de laatste tijd dat ik veel packet loss heb. Gebeurd wel vaak 's nachts dus ik denk dat je dan met spelers uit alle uithoeken van de wereld in een team wordt gezet? Rocket league is het enige spel waar ik het mee merk. Als ik dan test voor packet loss tussen m'n pc en modem of een normale test vanaf m'n modem naar buiten heb ik 0% packet loss. Is dit een probleem wat bij de RL servers ligt?
Zou kunnen dat je je region op automatisch hebt staan en dat je snachts eerder op Amerika zoekt. Ik heb dat om die reden uitgezet omdat ik dan altijd hoge ping en packet loss kreeg. Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:19
Speelde het vroeger veel met ee maat, paar honderd uur in, maar nooit meer dan hoge goud en al een tijdje niet meer gespeeld. nu met free op epic nog 2 anderen die het nog nooit gespeeld hebben. regelmatig eens wisselen en levert wel leuke dingen op in private 2v2 games :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Brubs schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Zou kunnen dat je je region op automatisch hebt staan en dat je snachts eerder op Amerika zoekt. Ik heb dat om die reden uitgezet omdat ik dan altijd hoge ping en packet loss kreeg. Misschien helpt dat.
Dat zou best kunnen ja. Heb het spel geinstalleerd en begonnen met spelen. Ik zie dan ook wel vaak een vrij hoge ping voorbij komen terwijl ik standaard op max 20 zit. Wat ook vrij hoog is rond die tijd want normaal rond de 10 a 12 qua ping

Hij stond idd op aanbevolen bij het spelen. Heb hem nu op Europa gezet, ben benieuwd of het helpt

[ Voor 8% gewijzigd door mike30 op 13-10-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Lynx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:36:
just add me misschien kunnen we keer samen ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Lynx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:36:
Die Diamond hell is echt een dingetje zeg.. Speel je potje duo's op Dia3 kom je met iemand die de simpelste ballen niet kan raken en dan gaat ragen op mij dat ik 1x faal bij een save. Echt om te janken af en toe op die rank, hoe komen mensen daar toch als ze de basics niet kennen, zoals rotaties en centeren |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-06 10:26
Brubs schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

Die Diamond hell is echt een dingetje zeg.. Speel je potje duo's op Dia3 kom je met iemand die de simpelste ballen niet kan raken en dan gaat ragen op mij dat ik 1x faal bij een save. Echt om te janken af en toe op die rank, hoe komen mensen daar toch als ze de basics niet kennen, zoals rotaties en centeren |:(
Maximaal gecarried worden door vrienden denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Gebruiken de mensen die op wat hogere niveaus zitten allemaal air roll bij hun aerials? Merk dat veel mensen het er over hebben dat je dan meer controle zou hebben. Ik vlieg letterlijk altijd met mijn wagen rechtop.

Als ik een rebound bal net boven de goal op de backboard wil pakken doe ik dat met mijn wielen ipv bijvoorbeeld ondersteboven vliegen en dan met je neus naar beneden schieten.

Is air rollen tijdens aerials belangrijke mechanic om meer op te focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Paffelton schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:11:
Gebruiken de mensen die op wat hogere niveaus zitten allemaal air roll bij hun aerials? Merk dat veel mensen het er over hebben dat je dan meer controle zou hebben. Ik vlieg letterlijk altijd met mijn wagen rechtop.

Als ik een rebound bal net boven de goal op de backboard wil pakken doe ik dat met mijn wielen ipv bijvoorbeeld ondersteboven vliegen en dan met je neus naar beneden schieten.

Is air rollen tijdens aerials belangrijke mechanic om meer op te focussen?
Ik zie het veel mensen doen, ikzelf kan het niet.. Probeer zo nu en dan wel eens te airrollen om hem met mn neus te raken ipv de wielen want dan schiet je flink harder. Maar ik vind het nog lastig :) Vind het ook niet noodzakelijk om richting champ te gaan tbh.

Gisteren een toernooitje gestart om 11 in de veronderstelling dat ik zo klaar zou zijn (dacht enkel BO1's), uiteindelijk om half 1 klaar 8)7 Wel gewonnen, maar wordt een zware ochtend ben ik bang :+

[ Voor 3% gewijzigd door Brubs op 22-10-2020 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Brubs schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

.. Vind het ook niet noodzakelijk om richting champ te gaan tbh. ..
Toevallig tips wat wel belangrijk is om op te focussen?

Heb mijn dribbles en flicks nu redelijk onder controle, voornaamste uitdaging daarin zit hem in het toepassen onder druk. Game sense en positionering is redelijk, ik weet in ieder geval de theorie en als het fout gaat weet ik waarom het fout gaat. Recoveries gaan meestal goed. Open nets gaan meestal goed. Aerials gaan meestal goed, moet alleen stuk beter worden in inschatten wanneer ik ze wel en niet moet gebruiken om te challengen.
Al deze zaken zijn volgens mij erg belangrijk om hogerop te komen, maar ik heb het idee dat ik dat allemaal wel door heb, maar om het echt 100% te hebben heb ik gewoon meer game uren nodig.

Ik merk dat mijn stappen vaak iets sneller gaan als ik een nieuwe nuttige mechanic onder de knie krijg en daar een aantal uren training aan besteed. En ik ben nu een beetje aan het oriënteren wat dat voor mechanic zou moeten zijn. Mijn voorkeur neigt nu naar air rollen tijdens aerials omdat ik denk dat ik daar ook veel aan heb tijdens passing play en controle houden als ik vanaf de muur af aerial. Maar hoor ook van veel mensen dat wavedashen een groot verschil kan maken met name mbt je recoveries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
Paffelton schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:11:
Ik weet niet of je Champion II in 3s en Grand Campion II in Rumble onder hogere niveaus schaart, maar ik vlieg ook altijd met mijn autootje rechtop. Het is net wat je fijn vindt. Air roll is echter wel een vereiste voor goede recoveries, maar niet per definitie voor aerials (al kun je er in sommige situaties wel wat voordeel uit halen door bijvoorbeeld je auto iets te kantelen voor je schiet, maar dat wil niet zeggen dat je freestylend de lucht in moet gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Paffelton schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:29:
[...]

Toevallig tips wat wel belangrijk is om op te focussen?

Heb mijn dribbles en flicks nu redelijk onder controle, voornaamste uitdaging daarin zit hem in het toepassen onder druk. Game sense en positionering is redelijk, ik weet in ieder geval de theorie en als het fout gaat weet ik waarom het fout gaat. Recoveries gaan meestal goed. Open nets gaan meestal goed. Aerials gaan meestal goed, moet alleen stuk beter worden in inschatten wanneer ik ze wel en niet moet gebruiken om te challengen.
Al deze zaken zijn volgens mij erg belangrijk om hogerop te komen, maar ik heb het idee dat ik dat allemaal wel door heb, maar om het echt 100% te hebben heb ik gewoon meer game uren nodig.

Ik merk dat mijn stappen vaak iets sneller gaan als ik een nieuwe nuttige mechanic onder de knie krijg en daar een aantal uren training aan besteed. En ik ben nu een beetje aan het oriënteren wat dat voor mechanic zou moeten zijn. Mijn voorkeur neigt nu naar air rollen tijdens aerials omdat ik denk dat ik daar ook veel aan heb tijdens passing play en controle houden als ik vanaf de muur af aerial. Maar hoor ook van veel mensen dat wavedashen een groot verschil kan maken met name mbt je recoveries.
Ben het compleet eens met @MiBe Airrolls voor recovery een must, voor shots een + om het zo maar te zeggen. Ik vind positionering denk ik wel het aller belangrijkst in een match. Als je team dit niet snapt kun je er donder op zeggen dat je een goal of 2 krijgt uit situaties die normaal gesproken echt nooit een goal zouden mogen zijn.
Wavedashen heb ik zelfs nog nooit van gehoord 8)7 Dus daar kan ik je geen tips over geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
Brubs schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:22:
[...]
Wavedashen heb ik zelfs nog nooit van gehoord 8)7 Dus daar kan ik je geen tips over geven ;)
Wave dashen is als je je flip 'op de grond' gebruikt (dus zonder daadwerkelijk te flippen). Door op deze manier te landen kun je bijvoorbeeld direct snelheid genereren. Net als bij flippen kun je met wavedashen supersonic gaan zonder dat je überhaupt boost nodig hebt. Virge heeft er best een goede tutorial video over: YouTube: Rocket League Wavedash Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
MiBe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Wave dashen is als je je flip 'op de grond' gebruikt (dus zonder daadwerkelijk te flippen). Door op deze manier te landen kun je bijvoorbeeld direct snelheid genereren. Net als bij flippen kun je met wavedashen supersonic gaan zonder dat je überhaupt boost nodig hebt. Virge heeft er best een goede tutorial video over: YouTube: Rocket League Wavedash Tutorial
Kleine aanvulling die waarschijnlijk ook in dat filmpje benoemd wordt:
Grote voordeel daarbij is vooral dat je geen flip hoeft te maken en dus sneller weer controle hebt over je auto. Maar volgens mij zijn vooral de zijwaartse wave dashes belangrijk. Daarmee kun je zorgen dat als je zijwaarts land en je normaal gesproken stil zou komen te staan, je toch nog momentum houdt.
Brubs schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

.. Ik vind positionering denk ik wel het aller belangrijkst in een match. Als je team dit niet snapt kun je er donder op zeggen dat je een goal of 2 krijgt uit situaties die normaal gesproken echt nooit een goal zouden mogen zijn. ..
Over mijn teamgenoten heb ik helaas weinig controle =). Ik blijf meestal iets meer terughangen aangezien dat de meeste randoms graag wat agresiever spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Paffelton op 22-10-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De kans is groot dat je op servers van i3D speelt, ik zou dan even dit volgen als je weer packetloss hebt tijdens het spelen en de resultaten opsturen; https://www.i3d.net/myip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Pimorez schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

De kans is groot dat je op servers van i3D speelt, ik zou dan even dit volgen als je weer packetloss hebt tijdens het spelen en de resultaten opsturen; https://www.i3d.net/myip/
Ik heb er eens naar gekeken en kreeg hier de tip om naar de regio te kijken waar ik in speelde. Die stond op aanbevolen en kwam vaak met mensen met een hoge ping in een server. Heb hem nu op europees gezet en het max ping verschil tussen mij en andere spelers is nu max 25 a 30. Ik heb standaard een ping tussen de 11 en 16 en ik heb max 50 gezien bij andere spelers geloof ik. En ook geen packetloss meer. Sowieso bedankt voor de tip. Houd het in m'n achterhoofd mocht ik het ooit weer hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
voor diegene die vaak in avond spelen ik ben meestal wel online van 19:00 tot 23:30 Speel op ch2 maar gaat me meer op fun dus mensen die graag eens mee willen spelen samen :

add me op steam of epic games

Steam : https://steamcommunity.com/id/jenpet/

Epic ID : jenpetje ( 093c17ce6f814d81b694e4f43fc0bcb9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Weet niet wat er gisteren aan de hand was bij Epic maar het joinen vandaag gaat ook maar mondjesmaat. Net even gemoedelijk 3v3 gespeeld. Echt bloedirritant zit je soms met andere spelers die alleen maar achter die bal aanzitten. Net een die 3 eigen goals maakte. Als hij die bal maar raakt maakte verder niet uit waar die dan naar toe ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Eindelijk weer uit de Diamond Hell in trio's, Duos speel ik nu niet meer serieus, maar alleen met een maat die silver is (speelt veel beter dan een diamond tbh, puur doordat zijn positionering echt goed is). Hij kan alleen niet zo goed vliegen wat hem wel beperkt maar dat komt wel weer :) Ook echt chill dat de tourneys een uur vervroegd zijn (door onze tijdwisseling denk ik)! Nu hoef je niet meer tot 11 te wachten om een toernooitje te doen of 5 wat dicht tegen avondeten aan kan zitten. Ben er wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
mike30 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 03:19:
Weet niet wat er gisteren aan de hand was bij Epic maar het joinen vandaag gaat ook maar mondjesmaat. Net even gemoedelijk 3v3 gespeeld. Echt bloedirritant zit je soms met andere spelers die alleen maar achter die bal aanzitten. Net een die 3 eigen goals maakte. Als hij die bal maar raakt maakte verder niet uit waar die dan naar toe ging.
Servers zijn nu alweer een uur down =(.

Speel het nog niet zo lang, maar heb het idee dat het onder Epic minder steady is dan voorheen. Kan natuurlijk ook door de toestroom aan nieuwe spelers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Paffelton schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

Speel het nog niet zo lang, maar heb het idee dat het onder Epic minder steady is dan voorheen. Kan natuurlijk ook door de toestroom aan nieuwe spelers komen.
ja inderdaad het is tegenwoordig niet meer leuk bijna dagelijks problemen met de servers , en de toernooien hebben ze ook nog niet echt gefixt wil je 10 min van te voren joinen zit het al vol. En als je meteen incheckt kun je ook geen andere matches spelen... dan maak gewoon een "queue " voor iedereen die in toernooi zit dat mensen wel warm kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Paffelton schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

Ik heb het een tijd op de xbox one gespeeld. Maar nadat die overleden is heb ik het spel maar op Steam gekocht. Dat ging allemaal prima totdat ik ineens een verzoek kreeg om een Epic account aan te maken en nadat Epic zich ermee ging bemoeien zie ik alleen maar downtime of zie ik ze knalrood op allestoringen.nl staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
mike30 schreef op maandag 2 november 2020 @ 01:28:
[...]

Ik heb het een tijd op de xbox one gespeeld. Maar nadat die overleden is heb ik het spel maar op Steam gekocht. Dat ging allemaal prima totdat ik ineens een verzoek kreeg om een Epic account aan te maken en nadat Epic zich ermee ging bemoeien zie ik alleen maar downtime of zie ik ze knalrood op allestoringen.nl staan.
Ik merk ook veel dat de servers er gewoon uit liggen.. Echt waardeloos, had hier voorheen echt nooit last van.

Wat ik ook irritant vind is als je een tourney wil joinen, hij op checking in blijft hangen voor 5 minuten. Als je dan je game restart en het opnieuw probeert doet hij het vaak wel.. Hoewel hij dan vaak al weer vol is en je dus gewoon genaaid bent zonder dat je er iets aan kan doen omdat dat ding blijft hangen op checking in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas038
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-02-2023
Brubs schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:44:
[...]

Ik merk ook veel dat de servers er gewoon uit liggen.. Echt waardeloos, had hier voorheen echt nooit last van.

Wat ik ook irritant vind is als je een tourney wil joinen, hij op checking in blijft hangen voor 5 minuten. Als je dan je game restart en het opnieuw probeert doet hij het vaak wel.. Hoewel hij dan vaak al weer vol is en je dus gewoon genaaid bent zonder dat je er iets aan kan doen omdat dat ding blijft hangen op checking in :(
HIer had ik ook last van, maar het help als je iets van te voren je game opnieuw opstart. hoop dat ze het nog wel ergens oplossen maar is in ieder geval een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:41
Ik heb het zeg maar weer herontdekt...

Toch wel weer lekker hoor. Overal kleurtjes en stickertjes mee verdienen. Even een paar keer 5 minuten knallen. Makkelijk op te pikken, hard to master blijft bij deze game toch wel stijf overeind staan.

Mijn titel EST.2015 heb ik maar weggehaald, dat schept net iets teveel verwachtingen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 09-11-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Brubs schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:44:
[...]

Soms werkt het ook om als je "checking in" ziet heel even te wachten. Dan te cancelen en even naar free training gaan. Als die geladen zit zit je soms zomaar wel in het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Utoka schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:48:
[...]

Soms werkt het ook om als je "checking in" ziet heel even te wachten. Dan te cancelen en even naar free training gaan. Als die geladen zit zit je soms zomaar wel in het toernooi.
Ja de ene keer werkt dat wel, andere keer niet.. Vind het wel weer erg jammer dat de tijden weer naar 1700-2000-2200 zijn gegaan ipv een uurtje eerder. Vond dat uurtje echt perfect en vaak minder conflicten voor mij qua tijd.. Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
hoe is het nu met rocket league toernooien en stabiliteit ? ik ben eigenlijk sinds een maand nu gestopt met spelen vanwege de vele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
jenpet schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:09:
hoe is het nu met rocket league toernooien en stabiliteit ? ik ben eigenlijk sinds een maand nu gestopt met spelen vanwege de vele problemen.
Ik herken het wel. 8 uur toernooi valt precies wanneer ik begin. Nou dan ben je soms 30 min bezig om in een toernooi te komen wat ook soms nog eens niet lukt dan ben je er eigenlijk al wel weer klaar mee.

Gisteren wel toevallig 3x een toernooi kunnen spelen. Om 8 uur moest ik nog naar training gaan om erin te komen maar om 23:00 ging het eigenlijk zonder problemen (zelfs in een party). Kan toeval zijn natuurlijk maar het lijkt wel iets beter te werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Utoka schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:04:
[...]

Ik herken het wel. 8 uur toernooi valt precies wanneer ik begin. Nou dan ben je soms 30 min bezig om in een toernooi te komen wat ook soms nog eens niet lukt dan ben je er eigenlijk al wel weer klaar mee.

Gisteren wel toevallig 3x een toernooi kunnen spelen. Om 8 uur moest ik nog naar training gaan om erin te komen maar om 23:00 ging het eigenlijk zonder problemen (zelfs in een party). Kan toeval zijn natuurlijk maar het lijkt wel iets beter te werken
Er was wel een probleem met het 23:00 toernooi... Maar dat lag dan niet aan epic. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik heb nog steeds problemen met in toernooien komen.. Vind de tijden ook echt ruk, maar helaas moeten het er maar mee doen ;)

Verder eindelijk gister een lekkere DUO run gehad, een keer geen incapabele teammates die de easiest shots missen, wat een verademing! in Standard zit ik nu C1D3 dus dat loopt ook nog aardig, C2/C3 moet ook nog wel te halen zijn denk ik, hopelijk zelfs een keertje GC aantikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 13:46
Ik ben gebanned voor een week, moet zeggen dat ze tegenwoordig vrij snel een ban uitdelen, vond zelf dat ik niet zoveel fout had gezegd maarja 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
Laten we eerlijk zijn. Ze bannen je niet zomaar een week. Kans is ook groot dat het dan niet je eerste vergrijp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 13:46
True, de vorige keer was 3 dagen en daar was ik het ook helemaal mee eens. En m.i. heb ik me ook niet meer zo uitgelaten als toen, het ging nu om het woordje 'fuck', heftig... 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
9 december. Start season 2...

[ Voor 20% gewijzigd door Nol_NL op 01-12-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
hopelijk zijn de toernooien dan gefixt ... ik moet zeggen ben echt de lol kwijt in het spel nu hoor.. speel denk ik max 8 potjes of zo in de week , waar ik dat eerst het dubbele deed op 1 avond .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
jenpet schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:23:
[...]

hopelijk zijn de toernooien dan gefixt ... ik moet zeggen ben echt de lol kwijt in het spel nu hoor.. speel denk ik max 8 potjes of zo in de week , waar ik dat eerst het dubbele deed op 1 avond .
Ik vond het eerder wel leuk om de items e.d. in de gaten te houden en m'n auto te customizen. Sinds het F2P gebeuren en alle challenges kan ik het allemaal niet meer bijhouden en interesseert dit me niet zoveel meer. Ook de season rewards, het zal wel.

RL blijft leuk, speel af en toe in de week een potje, maar daar blijft het ook bij. Echt fanatiek ben ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik speel het meestal even een uurtje. Ben er helemaal niet goed in en wordt meestal ingedeeld met mensen die er ook niet heel goed in zijn. Het levert soms hilarische potjes, met hier en daar ook weleens wat irritatie. Die RocketPass vind ik dan wel weer geinig, zo krijg je toch steeds een stickertje en een kleurtje om je een beetje zoet te houden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Nol_NL op 03-12-2020 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1455912

:+

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:38
Anoniem: 1455912 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:27:
[...]

Toernooien doe ik zelf niets mee. Ik speel al jaren RL en haal er nog steeds plezier uit. Bij mij is het vooral als afsluiter van een gameavond. Lekker snel opstarten en ‘nog even’ spelen. Items en dergelijke doen mijn niets.

Spelmodi die ik speel zijn gemoedelijk 3v3, 1v1, ijshockey, basketbal en soms de modus waarbij de tegels verdwijnen van het veld.
Heel herkenbaar. Inmiddels al wel zon + 1300 uur in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1455912

:+

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:56 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ