Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Beakzz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:41:
[...]

[...]

Moet je wel weer alles een seconde eerder callen hé met die vertraging :+ Maar ook ik zal de Vita een keer naast mijn pc leggen, want dan doe ik ook mee. Misschien 2v2's of 3v3's als we genoeg mensen hebben? (tegen elkaar met wat modifiers ofzo >:) )
Huh als ik via PS4 voice join en op pc speel neem ik aan det er geen seconde vertraging is ? :/

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• leverage010
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08-06 17:03
Kyumia schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:13:
Iemand op C2/C3/GC niveau die teammate zoekt? :) Ben zelf C2/C3. Wil de Rumble GC halen :) Ben daar solo naar C3 geklommen. Heb even het laatste zetje nodig met een teammate, want solo is dat net even een stap te ver.
Add me: HeavyEndo#9012
Idem hier trouwens. solo naar C1D4 nu maar ik stoor me echt aan randoms die de meest belachelijke dingen doen.

oh en
:(
My face when ik mijn spikes activeer omdat die bal op me gaat landen en mijn teammate net daarvoor een bokshandschoen gebruik.

• hgkertjed
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 28-09-2019
Voor het basisspel van Rocket League hoef ik alleen de trophy Barras Bravas nog om platinum te halen. Verschijnt deze trophy eigenlijk ook als je samen met een vriend op 1 console online gaat? Vrienden van mij hebben namelijk wel PS Plus, maar niet het spel.

Edit:
Het blijkt te kunnen. Gisteravond verscheen de platinum.

[Voor 11% gewijzigd door hgkertjed op 03-04-2019 17:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:18
Heerlijk spel blijft dat Rocket League toch!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21-06 12:05
Volgende grote update staat voor 16 april op de agenda met:
Also coming in this update: HDR support for PS4, PS4 Pro, and Xbox One S.

Check out the quick bullet points below to see what to expect from the Esports Shop Update:
- Esports Shop
- Rocket Pass 3 with Challenges (April 17)
- Replay FX
- HDR Support
- Monstercat Flags
- … and more!

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Nieuwe update met Rocket Pass 3 komt morgen. Meest opvallende wijziging in the patch notes:
Players in Belgium can no longer open Crates with Keys due to government regulations

Players in the Netherlands can no longer open Crates with Keys due to government regulations

• hgkertjed
Ik krijg inderdaad de melding dat ik geen sleutels kan kopen. Nu kocht ik die al nooit, maar kisten opende ik via gratis verkregen decryptors.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:56
hgkertjed schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:01:
Ik krijg inderdaad de melding dat ik geen sleutels kan kopen. Nu kocht ik die al nooit, maar kisten opende ik via gratis verkregen decryptors.
Zonet nog wel keys kunnen kopen. Wou Rocket Pass 3 nog hebben.
Hopelijk laat hij dat morgen ook nog toe.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:10
Sinds de Rocket Pass heb ik ook niet meer de behoefte om crates te openen dus mij boeit het niet zo, maar ik vraag mij wel af hoe ik die RL pass kan kopen als ik ff wat minder speel en niet mijn 10 keys terug verdien met de pass :?

• Sjurm
  • Nu online
Volgens mij kun je nog wel keys kopen, maar gewoon niet de crates openen.
Ik heb het zelf niet getest, maar ik ben wel van plan de RP3 te kopen.

• Reefun
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:28:
Sinds de Rocket Pass heb ik ook niet meer de behoefte om crates te openen dus mij boeit het niet zo, maar ik vraag mij wel af hoe ik die RL pass kan kopen als ik ff wat minder speel en niet mijn 10 keys terug verdien met de pass :?
Als je 7 matches per week zou spelen, dan zou je in theorie 10 keys kunnen terug winnen. Voor zover ik me de berekening kan herrineren.

Vorige Rocket Pass had ik ze ook allemaal terug verdiend, en die ga ik nu weer gebruiken om RP3 aan te schaffen. Maar, toegegeven, speelde toen bijna iedere avond wel.

Nu doe ik uiteindelijk weinig met cosmetics, maar vind het leuk om ze te verzamelen en af en toe zitten er wel mooie dingen tussen.

• MonkeyJohn
Vorige Rocket pass perongeluk 1 kratje opengemaakt met een key i.p.v. zo'n decryptor dus nu net 1 key te weinig voor de nieuwe pass.. :')
Maar wat moet ik nu doen met die 100 kratjes die ik toch al niet open maakte? :9

• Reefun
  • Niet online
MonkeyJohn schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:50:
Vorige Rocket pass perongeluk 1 kratje opengemaakt met een key i.p.v. zo'n decryptor dus nu net 1 key te weinig voor de nieuwe pass.. :')
Maar wat moet ik nu doen met die 100 kratjes die ik toch al niet open maakte? :9
Ik maak ze ook nooit open en gebruik ze om te ruilen indien iemand echt per se wilt ruilen. Mensen worden helemaal wild voor die kratjes. Kreeg toen 5 goal explosies voor iets van 20 kratten waar ik toch niets mee doe d:)b

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Zit al op level 300 nog wat en nog steeds een verslavende spel. Nu eindelijk HDR en het ziet er gruwelijk vet uit :).

• Reefun
  • Niet online
beezjeh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:07:
Zit al op level 300 nog wat en nog steeds een verslavende spel. Nu eindelijk HDR en het ziet er gruwelijk vet uit :).
275 aan getikt eergister. En nog steeds hang ik op Gold4/Plat1 :(

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Reefun schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:36:
[...]

Ik speel altijd 3v3 ranked en mijn bereik is altijd max platinum.

• Reefun
  • Niet online
Zou wellicht ook meer 3 vs 3 ranked moeten spelen. Maar heb geen mensen in mijn lijst staan op dezelfde rank. Allemaal champion of hoger en die willen hun rank niet verliezen natuurlijk.

Speel voornamelijk 1 vs 1 (Gold 3 nu zelfs, paar keer achter mekaar verloren). Wel begonnen met 2 vs 2, en ondanks dat ik alle 10 de wedstrijden won ben ik op Silver 4 geplaatst ermee.

Maar goed. Ik mis nog heel veel makkelijke schoten, overschat mezelf of onderschat de tegenstander. Aerials nog steeds heel veel moeite mee. Maar zaken zoals wavedash/half flip gaat me dan wel weer goed af.

• hgkertjed
Reefun schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:36:
[...]

En ik werd gisteren al blij met het behalen van level 100 :+

• Reefun
  • Niet online
hgkertjed schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:16:
[...]

En ik werd gisteren al blij met het behalen van level 100 :+
Ik heb simpelweg teveel tijd erin gestopt :+ Zit bijna op 200 uur inmiddels :D

• MonkeyJohn
@Reefun, Ach ik zit al op de 367u maar blijf wel hangen rond Gold 1 en ik kan zo goed als niet vliegen :9
Speel veel samen met @Klojet, die zit meestal iets hoger dan ik qua rank. Als je vooral speelt voor de lol (wij drinken er vaak een biertje bij, dan gaat het, voor ons gevoel, wat beter) en niet gelijk forfeit bij 2 goals tegen (wij hebben de neiging de eerste helft een beetje de speelstijl van de tegenstanders te bekijken) mag je ons best toevoegen. Wij zoeken stiekem nog een 3de speler want sommige randoms zijn om te huilen :')
mijn RocketID: Stakker#9128

[Voor 10% gewijzigd door MonkeyJohn op 17-04-2019 11:59]

• Reefun
  • Niet online
MonkeyJohn schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:49:
@Reefun, Ach ik zit al op de 367u maar blijf wel hangen rond Gold 1 en ik kan zo goed als niet vliegen :9
Speel veel samen met @Klojet, die zit meestal iets hoger dan ik qua rank. Als je vooral speelt voor de lol en niet gelijk forfeit bij 2 goals tegen (wij hebben de neiging de eerste helft een beetje de speelstijl van de tegenstanders te bekijken) mag je ons best toevoegen. Wij zoeken stiekem nog een 3de speler want sommige randoms zijn om te huilen :')
Welk platform? Zit zelf op XB1. Anders via RocketID toevoegen maar dan wordt voicechat lastiger. Kan prima rotaten en probeer vrij aggressief te spelen. Moet alleen nog leren wanneer niet erop af te gaan als ik weet dat ik de bal toch niet kan afpakken, of minder snel voor de boost te gaan en meer op de bal te letten.

Ik forfeit enkel als het doel verschil +3 is en nog minder 30 seconden te gaan, of als het echt kansloos is (dus 10-0 achter oid). Afgezien daarvan bijna nooit eigenlijk. Verbaasd me heel erg hoeveel mensen opgeven na 1 tegengoal binnen 30 seconden. Bedoel kom op nou, nog 4min30 te gaan, meer dan genoeg kansen!

• MonkeyJohn
Wij zitten op PC, zijn er eigenlijk nog steeds geen cross platform voicechat units?
We hebben het wel eens van 4-0 achter naar 4-5 weten te brengen in de laatste 2 minuten, wij spelen vaak de potjes wel helemaal uit (wat maakt die laatste 30sec dan nog uit joh, mooie tijd om stef stuntpiloot uit te hangen). Tussen ons 2-en hebben we wel wat ongeschreven regels zoals degene die bij de aftrap achter staat blijft even in het goal hangen. Verder qua 'rotaten' heb ik daar verder nooit echt heel bewust over nagedacht :/. Ik blijf mezelf steeds meer verbazen dat ik in Gold 1 zit ;)
Heb zelf ook geleerd om soms de bal gewoon lekker te laten gaan i.p.v. elke bal per se te moeten raken, dat is ook wel een typisch dingetje waar je solo spelers in 3vs3 kan herkennen ;) weinig samenspel en op elke bal duiken die ze zien, ook als je team genoot de bal heeft. Op een bepaald punt is dat natuurlijk ook gewoon wennen/leren.

• KevinBel
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-06 17:54
@Reefun @MonkeyJohn Ik heb wel een beetje dezelfde instelling, gewoon voor de fun met zo nu en dan een biertje erbij. En niet zo snel forfeiten alleen als het uitzichtloos is :P
Ik speel ranked 2vs2 en 3vs3 ben nu Gold3/Plat1 ongeveer.
Ben level ~88 ofzoiets :P Zo heel veel speel ik eigenlijk niet. Maar als ik speel gaat het wel aardig.
Ik zal jullie toevoegen :) Zo mijn rocket ID niet bij de hand. Rocket ID: Qlimax#9699. Ik speel op de PC

[Voor 9% gewijzigd door KevinBel op 18-04-2019 13:56]

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10-06 11:17
Een 3e speler is altijd meer dan welkom. Mij mag je ook toevoegen mocht je dat nog niet gedaan hebben :-). Misschien dat ik dan platinum net wel kan aantikken haha

https://www.discogs.com/user/Klojett

• MiBe
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:11
MonkeyJohn schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:26:
Tussen ons 2-en hebben we wel wat ongeschreven regels zoals degene die bij de aftrap achter staat blijft even in het goal hangen.
Ik zou proberen om die af te leren, heb vertrouwen in de kickoff van je teammate en zorg zelf dat je boost hebt. Door in de goal te blijven hangen geef je het initiatief al snel weg aan de tegenstander, zeker op het moment dat je in wat hogere ranks komt en er sneller druk gezet zal worden.

Zelf maakte ik deze 'fout' vroeger ook overigens.

Crucial Ballistix PC8500 (D9GMH) @ 1620,4 MHz || Team Xtreem Dark PC6400 (ProMOS) @ 1460,6 MHz

• Tommiiee
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:49
MiBe schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:20:
[...]

Ik zou proberen om die af te leren, heb vertrouwen in de kickoff van je teammate en zorg zelf dat je boost hebt. Door in de goal te blijven hangen geef je het initiatief al snel weg aan de tegenstander, zeker op het moment dat je in wat hogere ranks komt en er sneller druk gezet zal worden.

Zelf maakte ik deze 'fout' vroeger ook overigens.
Ik vind dit geen fout, sterker nog: ik speel 2v2 op Champion I niveau en ik kan de keren dat ik een goal tegen heb gekregen omdat een teammate loopt te boost hoggen bij een kick-off al niet meer tellen. Dat betekent dan ook meteen dat de kick-off verpest is, maar dat gebeurd nou eenmaal soms.

Zelf kies ik voor een gulden middenweg als mijn mate de kick-off doet: ik kies ervoor om de kleine boost pallets in de '16' te pakken. Ik heb dus boost én de mogelijkheid om een verkeerde kick-off te corrigeren. Ik heb in de praktijk nog nooit meegemaakt dat ik op die manier boost te kort kom.

• MiBe
Tommiiee schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:28:
[...]

Ik vind dit geen fout, sterker nog: ik speel 2v2 op Champion I niveau en ik kan de keren dat ik een goal tegen heb gekregen omdat een teammate loopt te boost hoggen bij een kick-off al niet meer tellen. Dat betekent dan ook meteen dat de kick-off verpest is, maar dat gebeurd nou eenmaal soms.

Zelf kies ik voor een gulden middenweg als mijn mate de kick-off doet: ik kies ervoor om de kleine boost pallets in de '16' te pakken. Ik heb dus boost én de mogelijkheid om een verkeerde kick-off te corrigeren. Ik heb in de praktijk nog nooit meegemaakt dat ik op die manier boost te kort kom.
Ik zit dit echt heel weinig gebeuren in Champ (hang zelf tussen Champ I en II, afhankelijk van de playlist) en zou het ook zeker niet aanraden. Je kickoff hoeft niet eens perfect te zijn, als hij ook maar enigszins fatsoenlijk is kunnen ze niet direct op jouw doel schieten en heeft je tegenstander meer dan voldoende tijd om boost te pakken. Kleine boostpads pakken zorgt er vaak voor dat je je auto in een richting zet die speltechnisch niet altijd handig is. Met kleine boostpads ga je ook het onderspit delven tegen tegenstanders die wel voor de grote boost zijn gegaan en dus volle bak door druk kunnen zetten.

Crucial Ballistix PC8500 (D9GMH) @ 1620,4 MHz || Team Xtreem Dark PC6400 (ProMOS) @ 1460,6 MHz

• kkbizz
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-12-2020
MiBe schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:37:
[...]

Ik zit dit echt heel weinig gebeuren in Champ (hang zelf tussen Champ I en II, afhankelijk van de playlist) en zou het ook zeker niet aanraden. Je kickoff hoeft niet eens perfect te zijn, als hij ook maar enigszins fatsoenlijk is kunnen ze niet direct op jouw doel schieten en heeft je tegenstander meer dan voldoende tijd om boost te pakken. Kleine boostpads pakken zorgt er vaak voor dat je je auto in een richting zet die speltechnisch niet altijd handig is. Met kleine boostpads ga je ook het onderspit delven tegen tegenstanders die wel voor de grote boost zijn gegaan en dus volle bak door druk kunnen zetten.
Als ik 3v3(diamond 3d4) speel dan laat ik mijn teammate eerst de boost pakken voordat ik dat ga doen. Zo heb je altijd iemand die kan saven als het nodig is. In 2v2 heb ik vertrouwen in mijn teammate tenzij hij/zij niet goed is in aftrappen dan sta ik ook op defence totdat ik zeker weet dat ik boost kan pakken(speel veel met randoms) 8)7.

• MiBe
kkbizz schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:44:
[...]
In 2v2 heb ik vertrouwen in mijn teammate tenzij hij/zij niet goed is in aftrappen dan sta ik ook op defence totdat ik zeker weet dat ik boost kan pakken(speel veel met randoms) 8)7.
Ja oké, dan snap ik hem. Als het iemand is die consequent de aftrap dusdanig verkloot dat ze direct op doel kunnen schieten zou ik ook geen boost gaan halen :P Maar in principe ga ik voor boost (ook met randoms).

• kkbizz
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-12-2020
MiBe schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:47:
[...]

Ja oké, dan snap ik hem. Als het iemand is die consequent de aftrap dusdanig verkloot dat ze direct op doel kunnen schieten zou ik ook geen boost gaan halen :P Maar in principe ga ik voor boost (ook met randoms).
Ja ik ook want als de aftrap goed is, heb je zelfs een kans om hem via de muur in de goal te schieten(als je aan de goede kant de boost pakt :) ).

• MonkeyJohn
Er is weer een up-to-date lijstje voor Rocket Pass 3!
De Rocket Pass loopt tot 29 juli.

Pro Rocket Pass
Date Tier 70 Tier 110
Apr 17 1 1
Apr 24 5 7
Mei 01 9 13
Mei 08 13 19
Mei 15 17 26
Mei 22 22 32
Mei 29 26 39
Jun 05 31 47
Jun 12 35 55
Jun 19 40 63
Jun 26 45 71
Jul 03 51 79
Jul 10 56 88
Jul 17 61 96
Jul 24 66 105

Free rocket pass
Date Tier 70 Tier 110
Apr 17 1 1
Apr 24 6 9
Mei 01 11 16
Mei 08 16 24
Mei 15 20 31
Mei 22 25 39
Mei 29 30 46
Jun 05 34 53
Jun 12 39 61
Jun 19 44 68
Jun 26 48 76
Jul 03 53 83
Jul 10 58 90
Jul 17 63 98
Jul 24 67 105

Bron: https://www.reddit.com/r/...et_pass_3_dates_and_math/

• MiBe
MonkeyJohn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:30:
Er is weer een up-to-date lijstje voor Rocket Pass 3!
De Rocket Pass loopt tot 29 juli.

Pro Rocket Pass
Date Tier 70 Tier 110
Apr 17 1 1
Apr 24 5 7
Mei 01 9 13
Mei 08 13 19
Mei 15 17 26
Mei 22 22 32
Mei 29 26 39
Jun 05 31 47
Jun 12 35 55
Jun 19 40 63
Jun 26 45 71
Jul 03 51 79
Jul 10 56 88
Jul 17 61 96
Jul 24 66 105

Free rocket pass
Date Tier 70 Tier 110
Apr 17 1 1
Apr 24 6 9
Mei 01 11 16
Mei 08 16 24
Mei 15 20 31
Mei 22 25 39
Mei 29 30 46
Jun 05 34 53
Jun 12 39 61
Jun 19 44 68
Jun 26 48 76
Jul 03 53 83
Jul 10 58 90
Jul 17 63 98
Jul 24 67 105

Bron: https://www.reddit.com/r/...et_pass_3_dates_and_math/
Bedankt dat je me eraan herinnert dat ik weer nu alweer achterloop :')

• Tommiiee
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:49
Net toevallig promotie gemaakt naar Champion II, dus ik blijf toch nog ff bij mijn eigen tactiek :P

• Reefun
  • Niet online
KevinBel schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:27:
@Reefun @MonkeyJohn Ik heb wel een beetje dezelfde instelling, gewoon voor de fun met zo nu en dan een biertje erbij. En niet zo snel forfeiten alleen als het uitzichtloos is :P
Ik speel ranked 2vs2 en 3vs3 ben nu Gold3/Plat1 ongeveer.
Ben level ~88 ofzoiets :P Zo heel veel speel ik eigenlijk niet. Maar als ik speel gaat het wel aardig.
Ik zal jullie toevoegen :) Zo mijn rocket ID niet bij de hand. Rocket ID: Qlimax#9699. Ik speel op de PC
Ik zal mijn RocketID# vanavond ook even opgeven! Weinig RL gespeeld laatste dagen. Bezig geweest met Overcooked 2 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-06 00:37
Zelf niet om boost gaan bij kickoff geeft de bal ofwel riskant aan de tegenstander, ofwel overduidelijk dat hij gecleared gaat worden. Daarbij komt dat je een middenboost in 75% van de gevallen geeft aan de degene die de kickoff heeft gedaan. Je zit dus met 2 man op het middenveld met 100% boost, terwijl jullie vaak geen/weinig boost hebben, of enkel degene die is opgegaan.
Ik denk dat je meer vertrouwen moet hebben in de teammate. Wij krijgen weinig tegengoals op kickoff; en zetten zelf vrij veel druk.
Soit, op ons niveau zullen de details minder van belang zijn...

Wij proberen hem altijd op de muur te krijgen. Bv: kickoffspeler vertrekt linkerhoek, en probeert hem op de linkermuur te laten rollen. Achterspeler gaat in de linkerhoek om boost en kan dus bij goeie bal wallshot/wallpass geven; bij slechte bal gewoon terugdraaien naar doel. Kickoffspeler neemt in die spot de rechtermidden- of rechterachterboost naargelang de bal aanvallend of verdedigend is gekomen.
Bij teams waar ze consequent (succesvol) kort volgen moeten we uiteraard wel aanpassen qua tactiek :)

Ter info: C2 Div4 (al eeuwen), maar ben helemaal niet goed. Ben wel recentelijk gestopt met Duo's, Standard vind ik toch veel leuker; zelfs met een random erbij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Craetive
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13:00
Epic Games heeft vandaag bekend gemaakt dat het Rocket League's studio Psyonix heeft overgenomen voor een niet nader te noemen bedrag. Zo op het eerste gezicht zal er weinig veranderen, maar de verkoop van Rocket League op Steam zal wel tegen het einde van dit jaar stoppen. Ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen verder..

https://www.rocketleague....joining-the-epic-family-/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MonkeyJohn
2 t/m 6 mei double XP weekend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:50
FooBarz schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:31:
Epic Games heeft vandaag bekend gemaakt dat het Rocket League's studio Psyonix heeft overgenomen voor een niet nader te noemen bedrag. Zo op het eerste gezicht zal er weinig veranderen, maar de verkoop van Rocket League op Steam zal wel tegen het einde van dit jaar stoppen. Ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen verder..

Dansjes tegen betaling in Rocket League 😏

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:04
Misschien dat ze het binnenkort aanbieden als f2p?

De ontwikkeling van Rocket league gaat heel traag (tournaments, crews, rocket id etc) het zit er allemaal wel in maar voelt ook wel bijna als het minimale. Hoewel ik met Epic niet heel veel veranderingen verwacht hoop ik dat deze ontwikkelingen toch wat sneller gaan omdat ze meester zijn in de service games.

• MonkeyJohn
Hopelijk gaan ze wat doen aan een wat stabielere hit registratie en wanneer bijv. iets als een goal telt. Soms glitched die bal alle kanten op en de ene keer telt een goals als de bal nauwelijks over de lijn is en de andere keer moet die achterin liggen.

• pauluzmuller
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-06 11:05

Rocket league is fucked

iRacing Profiel

• spokje
MonkeyJohn schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:17:
Hopelijk gaan ze wat doen aan een wat stabielere hit registratie en wanneer bijv. iets als een goal telt. Soms glitched die bal alle kanten op en de ene keer telt een goals als de bal nauwelijks over de lijn is en de andere keer moet die achterin liggen.
Euh, dit heeft meer te maken met jouw connectie tot de server lijkt me. Ik heb dit echt niet. Bal moet echt bijna volledig over de lijn zijn wil er een goal vallen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MiBe

Ik zie al wel een bui hangen hoor. De ontwikkeling van Unreal Tournament werd eerder al stopgezet om het desbetreffende team over te plaatsen naar Fortnite. Het zou me niets verbazen als dat hier ook gebeurt aangezien er met Fortnite veel meer geld te verdienen valt, en dat is simpelweg waar het allemaal om draait.

Ik vrees dat we weinig nieuwe content meer hoeven verwachten voor Rocket League. Misschien hier en daar nog wat cosmetische meuk (easy money), maar nieuwe game modes en/of maps waag ik te betwijfelen.

• Sjurm
  • Nu online
MiBe schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:45:
[...]

Ik zie al wel een bui hangen hoor. De ontwikkeling van Unreal Tournament werd eerder al stopgezet om het desbetreffende team over te plaatsen naar Fortnite. Het zou me niets verbazen als dat hier ook gebeurt aangezien er met Fortnite veel meer geld te verdienen valt, en dat is simpelweg waar het allemaal om draait.

Ik vrees dat we weinig nieuwe content meer hoeven verwachten voor Rocket League. Misschien hier en daar nog wat cosmetische meuk (easy money), maar nieuwe game modes en/of maps waag ik te betwijfelen.
En het wordt mogelijk van Steam afgehaald.

Zeer slechte zaak. Het is nog altijd mijn favoriete game, maar dit kan wel eens het einde zijn voor mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beakzz
Man ik heb nog nooit zo snel een hekel gekregen aan een bedrijf. Overal zit Epic met zijn vingers aan.

Ben niet eens bang voor de huidige versie maar wel voor een deel 2 3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spokje
Het gaat altijd puur om het geld he. Ik snap niet dat bedrijven altijd hun super succesvolle product aan dit soort partijen willen verkopen. En daarmee hun ziel. Fingers crossed voor wat dit met rocket gaat doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:08

Bear

wench

Hoe kan ik nu een rocketpass aanschaffen op de PS4? Ik kan geeneens meer keys kopen.. |:(

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hgkertjed
Vandaar dat ik vanavond zo snel omhoog ging!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:57
Kan je met dit spel lokaal tegen elkaar spelen op een Ps4 als er geen plus account is, of alleen maar in je eentje?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hgkertjed
@MeTooPV het is mogelijk om met het spel lokaal tegen elkaar te spelen zonder plus account. Hiervoor schakel je de andere controller in en klik je in het hoofdscherm op de 'Option'-knop met de ingeschakelde controller. Daarna kun je gewoon een lokaal spel starten.

Disclaimer: ik heb het getest met 1 extra controller met een gastaccount. Ik heb dan ook geen idee met hoeveel spelers het maximaal kan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:57
Dank je hgkertjed, dat werkt inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MonkeyJohn
Met die weeklies ga je best rap door de battle pass tiers heen, zit alweer op tier 100 :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-06 20:39
MonkeyJohn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:38:
Met die weeklies ga je best rap door de battle pass tiers heen, zit alweer op tier 100 :X
Ze hebben het inderdaad in Rocket pass 3 best wel nice gedaan. Weekly wins (net als pass 2. 3 per dag tot 21 max) en die challenges zorgen ook nog eens voor 3 levels per week als je dat zou willen.
Zit zelf nu op 92 :)

• Beakzz
Zit iemand de finale nog te kijken? De eerste game was alvast goud :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BogdanDrazic
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik zoek 1 of 2 spelers om samen ranked te spelen, dan wel 2s of 3s. Normaal gesproken ben ik bijna elke avond beschikbaar tussen 21u en 23u. Relaxed maar wel hard voor de winst gaan! 8)
Niveau d3 tot c1. Zal mijn rocket ID straks even posten.
BogdanDrazic schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:19:
Ik zoek 1 of 2 spelers om samen ranked te spelen, dan wel 2s of 3s. Normaal gesproken ben ik bijna elke avond beschikbaar tussen 21u en 23u. Relaxed maar wel hard voor de winst gaan! 8)
Niveau d3 tot c1. Zal mijn rocket ID straks even posten.
ik wacht nog op je rocket id :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• detonatic
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:07
https://www.rocketleague....t-league-later-this-year/ <- Crates gaan verdwijnen en de store krijgt een zelfde setup als Fortnite .. ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken voor Rocket League ... (Met name ook voor het trading gedeelte).

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

• Beakzz
detonatic schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:35:
https://www.rocketleague....t-league-later-this-year/ <- Crates gaan verdwijnen en de store krijgt een zelfde setup als Fortnite .. ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken voor Rocket League ... (Met name ook voor het trading gedeelte).
Vind dat op zich wel jammer. Koop zelf niets meer, want hoeveel items heb je nodig :? Maar ik kijk best vaak naar blind trading, bingo en crate wars en dat zal niet samen gaan met dit.

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:00

sten123

PSN: MisterxBee

Zo maar weer even een seizoen fanatiek spelen.
Merk wel dat als ik een paar dagen niet gespeeld heb dat ik toch weer even moet inkomen. :>

PSN: MisterxBee

• Beakzz
Sinds dat ze zijn overgenomen door Epic nog maar een paar uurtjes gespeeld terwijl het er voor mijn main game was met 1200+ uur. Nou heb ik een behoorlijke hekel aan Epic, maar dit zal wel gewoon toeval zijn :+

• MonkeyJohn
De nieuwe "welke Tier moet ik wanneer zijn"-lijst is er weer.
Voor meer info check de bron.

Pro Rocket Pass
Date Tier 70 Tier 110
Aug 28 1 1
Sep 04 6 7
Sep 11 10 13
Sep 18 14 19
Sep 25 18 25
Okt 02 23 32
Okt 09 27 39
Okt 16 32 49
Okt 23 37 57
Okt 30 42 65
Nov 06 50 74
Nov 13 55 84
Nov 20 60 93
Nov 27 66 103
Dec 03 70 110

Free rocket pass
Date Tier 70 Tier 110
Aug 28 1 1
Sep 04 6 9
Sep 11 11 17
Sep 18 16 25
Sep 25 21 33
Okt 02 26 41
Okt 09 31 49
Okt 16 36 57
Okt 23 41 65
Okt 30 46 72
Nov 06 51 80
Nov 13 56 88
Nov 20 61 96
Nov 27 66 104
Dec 03 70 110

Bron: https://www.reddit.com/r/...rocket_pass_4_dates_math/

Anoniem: 1259094

.

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1259094 op 29-08-2020 21:28]

• MiBe
Vind het een goede zaak dat het crate-systeem zoals het nu is gaat verdwijnen. Ben zelf geen voorstander van gokelementen in games, al helemaal niet in spellen die ook veel door (relatief jonge) kinderen worden gespeeld.

Een tijdje geleden een paar controls aangepast (boost en jump, zodat ik ze makkelijker tegelijkertijd in kan drukken). In het begin was het erg wennen en kelderde ik in rank, maar het begint z'n vruchten af te werpen. Voor het eerst Grand Champion gehaald en ook gelijk de bijbehorende reward unlocked (in Rumble trouwens, ik kan niet winnen zonder RNG dus speel aanzienlijk meer Rumble dan 'normaal' Rocket League :+).

• Utoka
MiBe schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 01:11:
Vind het een goede zaak dat het crate-systeem zoals het nu is gaat verdwijnen. Ben zelf geen voorstander van gokelementen in games, al helemaal niet in spellen die ook veel door (relatief jonge) kinderen worden gespeeld.
Vind het wel jammer dat een groot deel van traden hiermee ook verdwijnt. Crates zelf heb ik amper geopend omdat elk wel denkend mens wel kan inzien dat de kans op echt iets van waarde te klein is. Als je dan de prijs van die items ziet bij trading dan kan je beter weg blijven van die RNG en meteen voor 4 keys die Black market items kopen. Met crates traden kon je dan weer aan die keys komen (toegegeven ik heb er ook wel een paar gekocht)

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1259094 op 29-08-2020 21:29]

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:28
MonkeyJohn schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:24:
De nieuwe "welke Tier moet ik wanneer zijn"-lijst is er weer.
Voor meer info check de bron.

Pro Rocket Pass
Date Tier 70 Tier 110
Aug 28 1 1
Sep 04 6 7
Sep 11 10 13
Sep 18 14 19
Sep 25 18 25
Okt 02 23 32
Okt 09 27 39
Okt 16 32 49
Okt 23 37 57
Okt 30 42 65
Nov 06 50 74
Nov 13 55 84
Nov 20 60 93
Nov 27 66 103
Dec 03 70 110

Free rocket pass
Date Tier 70 Tier 110
Aug 28 1 1
Sep 04 6 9
Sep 11 11 17
Sep 18 16 25
Sep 25 21 33
Okt 02 26 41
Okt 09 31 49
Okt 16 36 57
Okt 23 41 65
Okt 30 46 72
Nov 06 51 80
Nov 13 56 88
Nov 20 61 96
Nov 27 66 104
Dec 03 70 110

Bron: https://www.reddit.com/r/...rocket_pass_4_dates_math/
Kom je lijstje bij toeval tegen, maar best interessant. En goed om te weten voor mijzelf dat ik ruim op schema zit. Ben nu lvl 72 in the rocket pass (pro) :+

YouTube: MotorcycleGeek

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1259094 op 29-08-2020 21:28]

• Utoka
Dat is wel heel snel. Wel een goede toevoeging dat je nu levels kan kopen met de overige corn. En in december komt het volgende evenement (frosty fest).

https://www.rocketleague....ague-winter-roadmap-2019/

• MiBe
Anoniem: 1259094 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:17:
Volgens mij speel ik iets te vaak Rocket League. Alle extra items in het kader van halloween heb ik alweer bij elkaar gespaard :+ .
Damn, ik heb net m'n eerste item :P

Anoniem: 1259094 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:17:
Volgens mij speel ik iets te vaak Rocket League. Alle extra items in het kader van halloween heb ik alweer bij elkaar gespaard :+ .
Zo, dat is inderdaad heel snel. Ik dacht dat ik veel speelde... :+
Utoka schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:02:
Dat is wel heel snel. Wel een goede toevoeging dat je nu levels kan kopen met de overige corn.
Dan moet ik toch maar snel alle items bij elkaar spelen. Ik ben pas Rocket Pass lvl 150 (om en nabij) dus kan nog wel wat 'gratis' leveltjes gebruiken. :+
En tijdje terug ook al de titel Ultimate Baller gekregen, heb ik dan echt geen leven? 8)

PS4 game community, Youtube, PVoutput

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1259094 op 29-08-2020 21:28]

Anoniem: 1259094 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Deze week heb ik vakantie en mijn vriendin is best verkouden. Genoeg redenen om 's avonds nog 'even snel een potje te doen' en iets langer beneden te blijven om in ieder geval te wachten totdat mijn vriendin slaapt. Proberen te slapen met een hoestend iemand naast je, is geen aanrader ;)
Ah ja, dan is het heel verklaarbaar.
Stuur eens wat van die verkoudheid deze kant op! O-)

• MonkeyJohn

Dubbel XP "weekend" van woensdag (27-11) 23u tot maandag (02-12) 19u.

• Utoka
Ai voor mij sinterklaas weekend dus zal er weinig plezier aan beleven ;(
Utoka schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 07:58:
Ai voor mij sinterklaas weekend dus zal er weinig plezier aan beleven ;(
Heb je toch ook niet nodig met je level 970!!! :o :+

• shadvet
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 02-06 18:25
Ze zijn er hoor, de blueprints. 450 stuks handmatig openen. Ik weet nog niet of ik daaraan ga beginnen om vervolgens de leuke items voor dik een tientje de stuk aan te schaffen. Ze zijn best duur geworden.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Koppensneller
  • Laatst online: 17:50

Koppensneller

winterrrrrr

Ik denk dat Epic hiermee een bak outrage probeert uit te lokken om vervolgens de prijzen met 50% te verlagen. Iedereen tevreden ondanks dat alles nog steeds flink duurder is dan een paar weken eerder.

Gelukkig is al die shit cosmetisch, met de gameplay vermaak ik me nog hartstikke goed.

• NtFinshd
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 08:52

NtFinshd

Don't wanna know

Het is inderdaad duur maar er zit ook een positieve kant aan. Al open je 20 kisten en je krijgt alleen maar crap items heb je 20 euro verspild. Nu kan je gelijk zien welk item je zou kunnen maken. Misschien is het wat duurder maar je krijgt wel gelijk wat je hebben wil.
Gister 695 blueprints unveiled. Lol. Denk globaal zo'n 20 minuten bezig geweest. Zit werkelijk niets bijzonder tussen.

• spokje
NtFinshd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:36:
Het is inderdaad duur maar er zit ook een positieve kant aan. Al open je 20 kisten en je krijgt alleen maar crap items heb je 20 euro verspild. Nu kan je gelijk zien welk item je zou kunnen maken. Misschien is het wat duurder maar je krijgt wel gelijk wat je hebben wil.
Ik heb net m'n blueprints bekeken en heb welgeteld 1 black market goal explosion, best een oude ook. Als ik deze wil aanschaffen kost me dat 20 euro 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Het is dat ik echt geen donder geef om nieuwe items. M'n auto ziet er leuk genoeg uit, maar dit slaat toch werkelijk alles. Ik heb RL in het verleden best vaak geld toegeschoven dmv de carpacks etc, maar dit gaat mij echt veel te ver.

[Voor 17% gewijzigd door spokje op 06-12-2019 11:08]

• NtFinshd

NtFinshd

Don't wanna know

spokje schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:07:
[...]

Ik heb net m'n blueprints bekeken en heb welgeteld 1 black market goal explosion, best een oude ook. Als ik deze wil aanschaffen kost me dat 20 euro 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Het is dat ik echt geen donder geef om nieuwe items. M'n auto ziet er leuk genoeg uit, maar dit slaat toch werkelijk alles. Ik heb RL in het verleden best vaak geld toegeschoven dmv de carpacks etc, maar dit gaat mij echt veel te ver.
Dat begrijp ik. Ik heb van mn 300 blueprints ook 1 black market decal. Al ik dat item moest verkrijgen vanuit een kist had dat misschien wel 30 40 keys gekost voordat ik hem had. Nu zou ik dat item gelijk kunnen maken voor maar 20 euro. Als je het zo bekijk zou het toch geld schelen lijkt mij.

Het voordeel van kisten was dat je voor 20 euro 20 items kreeg en als je geluk had daar een black market item tussen zat. Maar daar kon je nooit voor 100% vanuit gaan.

• spokje
NtFinshd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:15:
[...]

Dat begrijp ik. Ik heb van mn 300 blueprints ook 1 black market decal. Al ik dat item moest verkrijgen vanuit een kist had dat misschien wel 30 40 keys gekost voordat ik hem had. Nu zou ik dat item gelijk kunnen maken voor maar 20 euro. Als je het zo bekijk zou het toch geld schelen lijkt mij.

Het voordeel van kisten was dat je voor 20 euro 20 items kreeg en als je geluk had daar een black market item tussen zat. Maar daar kon je nooit voor 100% vanuit gaan.
Tja, ik opende om die reden al nooit kisten. Maar dit soort prijzen. Los van het feit dat het misschien een goede deal lijkt tov het oude systeem. 20 euro voor een goal explosion O-)

• NtFinshd

NtFinshd

Don't wanna know

spokje schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:27:
[...]

Tja, ik opende om die reden al nooit kisten. Maar dit soort prijzen. Los van het feit dat het misschien een goede deal lijkt tov het oude systeem. 20 euro voor een goal explosion O-)
Jep dat is verdraaid duur. Aangezien het verder niks geen toegevoegde waarde heeft, 5 euro zou ook goed zijn. Maar goed, ik ben al tijden niet meer bezig met items verkrijgen, focussen op gameplay heeft meer zin vind ik :)

• Beakzz
spokje schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:07:
[...]

Lol, ja dit zag je al aankomen toen Epic de boel overnam. Je kon natuurlijk op iets anders hopen, maar die kans was klein. Ook heb ik nu totaal niet meer het idee dat ze mijn geld nog nodig hebben na de overname en cosmetische items vind ik grappig, maar heb meer dan genoeg van dat spul.

Speel hoe dan ook weinig RL meer sinds de overname. Kan mij bijna niet voorstellen dat mijn gevoel voor een spel zo beïnvloed wordt door zoiets dus ik ga maar uit van toeval :+

• Bullettooth
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:19
Dit is toch gewoon het logische gevolg van de hele kansspel discussie. Ze konden niet langer met de gokkast crates doorgaan, dus is dit "see what you pay for"systeem de beste oplossing. Ze moeten toch wel een verdienmodel houden.En ingame traden blijft ook nog altijd een optie om aan credits te komen.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Koppensneller
  • Laatst online: 17:50

Koppensneller

winterrrrrr

Koppensneller schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:20:
Ik denk dat Epic hiermee een bak outrage probeert uit te lokken om vervolgens de prijzen met 50% te verlagen. Iedereen tevreden ondanks dat alles nog steeds flink duurder is dan een paar weken eerder.

Gelukkig is al die shit cosmetisch, met de gameplay vermaak ik me nog hartstikke goed.
Called it!

https://www.reddit.com/r/...op_and_blueprint_pricing/

• Utoka
Ik denk dat 80% (waaronder ik zelf) nooit tevreden zal zijn over de prijs die ze het gaan geven. Ik ben gewend om voor 2 a 3 keys een BM decal te kopen of een auto. Ze gaan never nooit die BM meer verlagen naar die prijs.

Verder steekt het wel een beetje dat je niet lang geleden een DLC kon kopen met 1 auto en wielen bijvoorbeeld (fast & furious dlc) voor 2 euro waar je nu voor een oude auto (fennec bijv.) al 5 euro aan kwijt bent zonder wielen. Kort door de bocht is een auto maken een auto maken. Het is niet opeens meer werk geworden. En eerst verkochten ze die auto's ook niet met verlies lijkt mij dus het gaat puur om meer winst maken.

Kleuren zelfde verhaal. Het kost niet meer om iets burnt sienna te maken of wit. Community heeft bepaald dat wit populairder is maar de droprate van beide kleuren is gelijk. Ze (epic/psy) willen gewoon meer verdienen aan iets wat eigenlijk niks extra's is maar alleen omdat het toevallig populairder is.
[/rant]

Devs antwoord op wat ideeën uit de community
  • Verdienen van credits door wedstrijden te spelen. Dit durfen ze niet aan omdat deze game ook trading heeft (wat fortnite wat als voorbeeld werd gebruikt bijvoorbeeld niet heeft). Wat mogelijk farming etc weer in de hand werkt
  • Tradeups Is eruit gehaald omdat dit eigenlijk ter compensatie was voor de crate randomness. Maar ze gaan dit misschien alsnog inbouwen voor de bluepints
  • Decriptors zijn uit de rocket pass gehaald Deze komen misschien in een andere vorm terug. Nog niks concreets

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 10:21
Zijn er nog mensen die RLCS volgen? Nummertje 8 alweer.

Ik heb persoonlijk moeite om deze offline mee te krijgen. Ik weet dat NRG en Vitality al tegen elkaar gespeeld hebben maar volgens mij is LAN nog niet begonnen.

Zwaar frustrerend weekend voor me. D3 div4 in 3v3 standard ok vervolgens naar D2 te kelderen. Ben ik eindelijk uit de jungle van gold en platinum blijken de skill levels nog steeds extreem te schommelen.

Tweakers discord is leeg maar is er nog ergens een plekje te vinden om met Tweakers samen te spelen? Ben flauw van puggen...

• Beakzz
Lynx schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:56:
Zijn er nog mensen die RLCS volgen? Nummertje 8 alweer.

Ik heb persoonlijk moeite om deze offline mee te krijgen. Ik weet dat NRG en Vitality al tegen elkaar gespeeld hebben maar volgens mij is LAN nog niet begonnen.
Lan nog niet begonnen? Gisteren zijn de laatste wedstrijden gespeeld in Madrid :? Halve finale en de finale waren weer van een hoog niveau :)

[Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 16-12-2019 08:35]

• Lynx
Zo goed zit ik er dus in...

Zag het net op Twitch.
Nu de finale zien te vinden.

Dus toch NRG Vs Vitality

Wordt saai zo langzamerhand. Zeker met kaydop en RLCS finals.
Had stille hoop voor C9 en G2.

Eindelijk NRG dan. Schijnbaar is turbopolsa wel een behoorlijke Lucky charm ;). Zieke goals van jstn is zo'n beslissende game. Sneu voor fireburner :')

[Voor 68% gewijzigd door Lynx op 16-12-2019 08:58]

• Beakzz
Lynx schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:40:
Zo goed zit ik er dus in...

Zag het net op Twitch.
Nu de finale zien te vinden.

Dus toch NRG Vs Vitality

Wordt saai zo langzamerhand. Zeker met kaydop en RLCS finals.
Had stille hoop voor C9 en G2.

Eindelijk NRG dan. Schijnbaar is turbopolsa wel een behoorlijke Lucky charm ;). Zieke goals van jstn is zo'n beslissende game. Sneu voor fireburner :')
Ja vind het zelf nog steeds flauw dat ze een EU speler mogen inzetten, maar het is wat het is. De mooiste wedstrijd vond ik toch de halve finale ondanks dat de finale ook goed was. Vitality vs Dignitas was denk ik de mooiste serie die ik ooit heb gezien.

• Lynx
@Beakzz , de serie dus nog ff kijken op YT. Weet je zo hoe de semis eruit zagen?

• Beakzz
Lynx schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:10:
@Beakzz , de serie dus nog ff kijken op YT. Weet je zo hoe de semis eruit zagen?
Je kan alles nog gewoon terug kijken op Twitch. Hier onder een link naar de laatste dag :

https://www.twitch.tv/videos/521844031 (op 4:00:00 begint de halve finale)

• Waarez
  • Laatst online: 16-06 00:13
Kan reeds 2 dagen niet meer online op Rocket League door maintenance issues.. Sinds dat Epic Games het spel gekocht heeft...

• MiBe
Waarez schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:05:
Kan reeds 2 dagen niet meer online op Rocket League door maintenance issues.. Sinds dat Epic Games het spel gekocht heeft...
Afgelopen weekend zou de eerste ronde voor RLCS League Play voor dit seizoen zijn, maar ook dat is door technische problemen uitgesteld (problemen met PsyNet als ik me niet vergis). Het gaat soepel daar 7(8)7

• Waarez
  • Laatst online: 16-06 00:13
MiBe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:12:
[...]

Afgelopen weekend zou de eerste ronde voor RLCS League Play voor dit seizoen zijn, maar ook dat is door technische problemen uitgesteld (problemen met PsyNet als ik me niet vergis). Het gaat soepel daar 7(8)7
Ja ook gelezen.. zeker voor de PRO's is dit zeker niet welkom. Zelfs de rewards van de Lunar event zijn niet toegankelijk tijdens deze maintenance phase... Goed bezig daar, zoals je zegt :-)

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:02

Oxigeon

En zo is dat!

Deze week weer een beetje gaan spelen. Ben nu level 19 ofzo. Gisteren met een vriend de hele avond zitten spelen. Merk dat we nog veel moeten oefenen. Hebben 10 potten league gespeeld waarna we ingedeeld werden in jawel "Brons 1" (de allerlaagste rang). Eigenlijk was het de bedoeling om na die 10 potten te stoppen. Maar zoals altijd.. ook in Rocket League. We doen nog 1 potje.

Uiteindelijk dat eerste potje in Brons 1 dik gewonnen. En chop, we gingen naar Brons 2. Ik weet niet of er nog verschillende gradaties zitten? Want ik zit volgens mij in Divisie 10 waar je ook nog een Divisie 2 bijvoorbeeld hebt.

Verder moet ik vanavond eens de trainingen induiken. Die Aerial moves kan ik nog werkelijk niks van. En als een tegenstander dit doet zeggen we beide alleen maar wow en check die dan :P.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:26:
Deze week weer een beetje gaan spelen. Ben nu level 19 ofzo. Gisteren met een vriend de hele avond zitten spelen. Merk dat we nog veel moeten oefenen. Hebben 10 potten league gespeeld waarna we ingedeeld werden in jawel "Brons 1" (de allerlaagste rang). Eigenlijk was het de bedoeling om na die 10 potten te stoppen. Maar zoals altijd.. ook in Rocket League. We doen nog 1 potje.

Uiteindelijk dat eerste potje in Brons 1 dik gewonnen. En chop, we gingen naar Brons 2. Ik weet niet of er nog verschillende gradaties zitten? Want ik zit volgens mij in Divisie 10 waar je ook nog een Divisie 2 bijvoorbeeld hebt.

Verder moet ik vanavond eens de trainingen induiken. Die Aerial moves kan ik nog werkelijk niks van. En als een tegenstander dit doet zeggen we beide alleen maar wow en check die dan :P.
Heel veel spelen, ik heb pas een potje of 13K gespeeld hang nu elke keer rond Diamant 3 / Champion 1. Dat is het enige recept om beter te worden. Probeer zo goed mogelijk het spel te "lezen", vaak kan je wel redelijk zien welke kant de bal op zal gaan. Laat je vooral niet gek maken.

Wat betreft het levellen, dit gaat in het begin redelijk snel. Naarmate er meer potjes gespeeld zijn kom je steeds vaster op een bepaalde ranking, en kan het ook moeilijker worden om daaruit te raken. Win/lose streaks doen ook echt wat, hoe vaker je wint/verliest achter elkaar hoe harder je ranking veranderd.

• JoJo nl
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:19
OzzieMann schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:54:
[...]
Win/lose streaks doen ook echt wat, hoe vaker je wint/verliest achter elkaar hoe harder je ranking veranderd.
Volgens mij heeft een win/lose streak geen invloed op hoeveel MMR je krijgt/verliest na een potje. Ik weet nog wel dat iets van twee jaar geleden een win streak ervoor zorgde dat je betere tegenstanders tegenkwam waardoor je ook gemiddeld meer MMR kreeg als je van hen won. Alleen hebben ze dit later er weer uit gehaald.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:02

Oxigeon

En zo is dat!

Van het weekend nog een pot of 15 gespeeld. Zijn ondertussen al met 3 nieuwe personen. Dit spel werkt toch het beste als je ongeveer hetzelfde nivo bent.

3v3 - Een pot of 4 gespeeld waarvan we er wat gewonnen hebben maar ook verloren. Hier moeten we alle 3 nog een rank krijgen.

2v2 - Hier hebben we de meeste potjes inzitten. Hier blijven we een beetje cirkelen tussen brons 2 en brons 3. Tegen een zilveren rang verliezen we meestal nog kansloos. Echter missen we de bal lang niet zo vaak meer dan onze eerste potjes. Dat zal dan ook wel het verschil zijn tussen winnen en verliezen nu.

Gisteren aan het einde voor dat we stopten nog een clubje aangemaakt. Indien iemand beginnend is en er ook een wil moet je maar eventjes een berichtje sturen. De naam van de club is 'Slow Snails". met als tag SLS. SS werd geweigerd door Rocket League :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True