Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishatje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:00
Ik rapporteer af en toe wel eens een speler die enorm loopt te schelden met de ergst denkbare woorden en krijg toch geregeld een bericht dat een speler een ban heeft gekregen mede dankzij mijn reports. Dat is toch prettig om te lezen :)

Verder heb ik het ook dit seizoen net niet gered om champion te worden. Ik bounce steeds tussen Diamond 2 en Diamond 3 de afgelopen maanden. Hopelijk kan ik aankomend seizoen goed genoeg worden om Champion eens een keer te behalen.

Mocht iemand ook nog met mij samen willen spelen die ook vast zit in Diamond 2/3 dan kan je me altijd toevoegen. Wie weet kunnen we er samen uitkomen :+
Mijn PSN is Mishatje

[ Voor 12% gewijzigd door Mishatje op 24-09-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 16:54
MiBe schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:27:
Het is een wonder, na 80 jaar in Diamond III ben ik dan eindelijk Champion I. Nu nog 10 matches zien te winnen in de komende 3 dagen in plaats van er gelijk weer uit te lazeren 8)7
Het is zowaar gelukt, jammer dat de Champion Reward niet zo mooi is maar het gaat om het idee :+
Reefun schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:22:
Wat is jullie ervaring met de gemiddelde speler met RL? Ervaren jullie hetzelfde toix gedrag, of ligt dat nu echt aan mij?
Ik kom zelf uit het 'arena shooter wereldje' (UT99 en Q3A/QL) en hoewel daar ook wel eens een rotte appel tussen zit, is het lang niet zo erg als bij Rocket League. Vermoedelijk heeft het er ook mee te maken dat die spellen vooral door 25+'ers worden gespeeld, terwijl Rocket League gemiddeld een wat jongere player base heeft. Ook valt het op dat het vooral in bepaalde ranks speelt, heb zelf niet echt ervaring met Bronze en Silver maar in Gold en Platinum wordt naar mijn idee veel meer met zout gestrooid dan in Diamond en Champion (wil overigens niet zeggen dat het daar helemaal niet voorkomt, maar daar lijken de onderlinge ergenissen wat kleiner). In de hogere ranks zie je ook wat vaker dat je complimentjes krijgt als je een knappe goal maakt, mogelijk omdat je tegenstanders daar goed weten hoe moeilijk het is om op bepaalde manieren te scoren. In de lagere ranks zullen ze eerder hun teammate afbranden dat hij / zij hem niet tegenhield ('What a save') dan dat ze de tegenstander zullen complimenteren voor een knappe goal.

Als ik jou was zou ik me vooral niet teveel aantrekken van dat toxic gedrag, dan heb je in mijn ervaring aanzienlijk meer plezier in de game dan dat je erin meegaat. Volgens mij kun je de chat zelfs uitschakelen in je instellingen als het echt buitenproportioneel vervelend is.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kom zelf ook uit de "FPS wereld" (veel CS gespeeld in periode 2001~2006ish). En daar kon het op sommige servers ook vrij bont worden. Maar inderdaad, lang niet zo erg/heftig als in Rocket League.

Ik probeer altijd gewoon aardig te blijven. Altijd "Nice shot!" of "Thanks" in de quickchat te gebruiken e.d. en af en toe wordt het ook door de tegenstander gedaan wat ik dan wel kan waarderen. En uiteindelijk stoor ik me er ook maar lichtelijk aan hoor. Ik kan er juist extra van genieten als ik zo een thrash talker met 5+ doelpunten verschil "afmaak". Het is dan wel nog zuurder als ik dan alsnog verlies maar ach, c'est la vie. Ik weet dat ik beter ben in FPS games uiteindelijk. Ik zal nooit echt goed worden in Rocket League en daar leg ik me bij neer :)

Dus ik ga de chat ook niet uitzetten want dat blijft, ondanks vele toxic reacties, een leuk gedeelte van RL.

Gisteren ook wel mooi. Ik speelde tegen iemand 1 vs 1 en die demo'de ik continu. Sowiesow in 1 vs 1 demo ik de ander relatief snel als ik de kans krijg. Enerzijds vind ik het gewoon leuk om te doen en anderzijds kun je makkelijker scoren. Diegene verloor vervolgens met 5+ doelpunten verschil van me en kreeg naderhand een berichtje dat ik op YT ga belanden want ik ben een "Dirty" speler. Wat is er nu "dirty" aan demo'en vraag ik me af? Het is een optie in het spel dus waarom niet?

Sowiesow, als je weet dat iemand je snel demo'ed dan hou je toch ook rekening ermee waar diegene zit en probeer je op tijd weg te springen? Zeker met een boost hoor je een andere auto al van mijlenver aankomen....

Maar, Wat vinden jullie ervan? Is demo'en echt "dirty", of gewoon "part of the game"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28
Hehe, moet je de filmpjes van Rocket Sledge maar eens bekijken, ik probeer de techniek van een goede demo ook in 2's en 3's vaker toe te passen, en steeds vaker met succes. Het is heerlijk om je teammates een doelpunt te zien scoren als jij degene in doel daarvoor uitschakelt :D de truc is om het in de rotatie te doen zodat je team er geen last van heeft. Maar dirty, tjah ik vind van niet. Het is een mogelijkheid, dus dan vind ik het geen dirty play. En wat je zegt, je kunt ze over het algemeen vrij makkelijk ontwijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 17:16
spokje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:57:
Hehe, moet je de filmpjes van Rocket Sledge maar eens bekijken, ik probeer de techniek van een goede demo ook in 2's en 3's vaker toe te passen, en steeds vaker met succes. Het is heerlijk om je teammates een doelpunt te zien scoren als jij degene in doel daarvoor uitschakelt :D de truc is om het in de rotatie te doen zodat je team er geen last van heeft. Maar dirty, tjah ik vind van niet. Het is een mogelijkheid, dus dan vind ik het geen dirty play. En wat je zegt, je kunt ze over het algemeen vrij makkelijk ontwijken :)
Heerlijk om "All yours!" te spammen terwijl je op de verdedigers afrijdt en de demo maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Reefun schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:03:
Kom zelf ook uit de "FPS wereld" (veel CS gespeeld in periode 2001~2006ish). En daar kon het op sommige servers ook vrij bont worden. Maar inderdaad, lang niet zo erg/heftig als in Rocket League.
In die periode was die player base ook nog vrij jong :+ Bij CS zijn er daarna nog redelijk wat jonge spelers bijgekomen omdat het spel (en de nieuwe versies ervan) populair is gebleven, volgens mij wordt Global Offensive ook nog door aardig wat spelers onder de 20 gespeeld. De arena shooter wereld is nogal vergrijsd (helaas, want daarom bloedt het enigszins dood en worden nieuwe versies niet meer populair).

Wil overigens niet zeggen dat het alleen de jonkies zijn die zich misdragen, maar op een bepaalde leeftijd zie je toch vaak (maar niet altijd) een omslagpunt waarbij gamers zich minder druk maken om een spelletje :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
spokje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:57:
Ja in 2 vs 2 of meer probeer ik altijd de keeper uit te schakelen. Die letten 9 van de 10x de eerste keren totaal niet op. Maar nadat je ze 3+ keer heb kapot gemaakt dan springen ze soms weg. Maar als je dan op tijd mee springt gaan ze alsnog stuk :+

Altijd wel leuk als we dan winnen en ik zie dan de titel "Beul" bij mijn naam staan met 20+ demo's. Heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Reefun schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:13:
[...]

Ja in 2 vs 2 of meer probeer ik altijd de keeper uit te schakelen. Die letten 9 van de 10x de eerste keren totaal niet op. Maar nadat je ze 3+ keer heb kapot gemaakt dan springen ze soms weg. Maar als je dan op tijd mee springt gaan ze alsnog stuk :+

Altijd wel leuk als we dan winnen en ik zie dan de titel "Beul" bij mijn naam staan met 20+ demo's. Heerlijk :D
Nederlands in games. :X :+

Moet dan ook altijd denken aan "Lak ruilen" bij Burnout. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bullettooth op 25-09-2018 12:26 ]

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Of "Ongelooflijke redding" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Bullettooth schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:25:
[...]

Nederlands in games. :X :+

Moet dan ook altijd denken aan "Lak ruilen" bij Burnout. :P
Ik game op de XB1 en dan staat het in het Nederlands. Ik hou de XB1 op Nederlands voor mijn dochter ; Dus dit soort dingen ontkom ik dan helaas niet aan daar je het niet in-game kunt aanpassen.

Ach. Initieël vond ik het ook helemaal niets. Maar ik ga me daar niet al te druk over maken :)

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Reefun schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:38:
[...]

True! Als ze een 'grote mond' hebben en ik scoor tegen ze dan gebruik ik ook "What a save!" om ze te triggeren :+ Dan gaan ze 9 van de 10x weer verder los. En dan maar hopen dat ik het potje win anders sta ik ook voor paal natuurlijk :+
Ik reageer nooit, maar als ik wel een comeback maak en uiteindelijk winnen in bijv. een OT match. Kan ik het toch niet laten even een gg ez erin te gooien :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
Het vreemde is nog dat zo'n spammer me nog het meest irriteert als die in mijn eigen team zit. Gisteren had ik nog zo'n gast. Vriendelijk aangegeven dat hij een beetje zout overkwam en of hij zijn .uhm mond even wilde houden. 2 potjes later zat hij weer in mijn team en begon het weer toen ik de 2-0 scoorde. Het liefst ga ik dan de tegenstander helpen aangezien ik hem de winst niet gun, maar deze keer gekozen om te disconnecten.

Dan maar 5 minuten wat anders doen :+ Zo lang mijn rank er nog niet toe doet of ik de champ reward binnen heb dan moet je als salty bitch niet mij als teamgenoot hebben.

• ak0nnmgn
  • Laatst online: 18-09 17:16
Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:09:
Het vreemde is nog dat zo'n spammer me nog het meest irriteert als die in mijn eigen team zit. Gisteren had ik nog zo'n gast. Vriendelijk aangegeven dat hij een beetje zout overkwam en of hij zijn .uhm mond even wilde houden. 2 potjes later zat hij weer in mijn team en begon het weer toen ik de 2-0 scoorde. Het liefst ga ik dan de tegenstander helpen aangezien ik hem de winst niet gun, maar deze keer gekozen om te disconnecten.

Dan maar 5 minuten wat anders doen :+ Zo lang mijn rank er nog niet toe doet of ik de champ reward binnen heb dan moet je als salty bitch niet mij als teamgenoot hebben.
Dus je naait jezelf omdat iemand je irriteert? Wow! Dan zou ik diegene gewoon muten lol.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19
Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:09:

Daarom dat je nooit meer op de ps4 aansluit. 😉

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
ak0nnmgn schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:17:
[...]

Dus je naait jezelf omdat iemand je irriteert? Wow! Dan zou ik diegene gewoon muten lol.
Zo kan je het zien ja, maar zo voelt het niet voor mij. Voor mij is het echt geen verassing meer wat mijn rank is aan het eind van het seizoen. Ik speel 95% van de tijd met randoms en met alle disconnects of simpelweg opgevende teamgenoten kom ik elk seizoen ver genoeg voor mijn champ award en eindig ik ergens in Diamond 3 t/m champ 2. Een wedstrijdje opzettelijk verliezen kan me dan ook echt niet schelen en mijn rank aan het eind van een seizoen ook niet.

Wil nog wel een keer voor grand champion gaan, maar dan moet ik echt wat meer met vaste teamgenoten spelen en meer gaan trainen i.p.v. enkel spelen. Dan zal ik wat zuiniger zijn in opgeven :+
OzzieMann schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:28:
[...]

Daarom dat je nooit meer op de ps4 aansluit. 😉
Wij waren alleen maar een slecht team en er werd weinig zout gestrooid. Hoogste tijd om weer eens een paar hopeloze wedstrijden met je te spelen :p

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 26-09-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:09
Goed nieuws voor PS4 spelers (waaronder ik). Sony gaat een cross play beta doen met fortnite dus de optie is nog open dat rocket league ook cross play krijgt.

https://www.polygon.com/f...s-platform-play-open-beta

Ik hoop zelfs dat met de nieuwe Rocket ID je niet meer gebonden bent aan platform dus dat je ook kan inloggen op PC, Xbox, Switch en PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
*zucht*

Dus ik ging gisteren paar potjes competitief 2 vs 2 doen. Ging een aantal potjes goed, totdat ik 3x achter mekaar een teammate kreeg die express eigen doelpunten ging maken of mij continu zat te rammen.

New kind of low weer hoor :( Dus maar terug gegaan naar 1 vs 1 competitief zo lang ik geen teammate heb waarik op kan vertrouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
De discord is verhuisd naar https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Wel een beetje risicovolle verhuizing, net nu de huidige discord weer wat meer gebruikt leek te worden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Bullettooth schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:44:
[...]

Wel een beetje risicovolle verhuizing, net nu de huidige discord weer wat meer gebruikt leek te worden of niet?
dat is juist een van de hoofd redenen, groot deel van de actieve zit daar toch al een een game specifieke discord is nou niet persee nodig :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:30
Hehe eindelijk met 2v2 diamond geworden.
Heel vorig season plat3 divisie 3/4 en nu weekje in het nieuwe season en gelijk diamond!
Nu kap ik ermee voordat ik weer plat ben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-09 15:59
fevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 06:39:
Hehe eindelijk met 2v2 diamond geworden.
Heel vorig season plat3 divisie 3/4 en nu weekje in het nieuwe season en gelijk diamond!
Nu kap ik ermee voordat ik weer plat ben 7(8)7
Helaas moet je nog wel 12 potjes winnen in diamond voordat je je rewards krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
All0The0Web schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Helaas moet je nog wel 12 potjes winnen in diamond voordat je je rewards krijgt :+
Heb al foto gemaakt dus dat vind ik al prima rewards geef ik toch niks om :P
Nee nu gaan we verder eeh richting champion toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Zijn er op PC nog Dia 3 spelers die 2v2 nog een leuke competieve teammate zoeken ? Mijn huidige friends zijn nooit meer online :(

Sinds vorig seizoen gebruik ik nu de Airroll maar ik gebruik hem eigenlijk alleen maar om mijn goals er mooier uit te laten zien, wat is nou specifiek het goal van de airroll als hulpmiddel, Want ik zie het als een beetje peper op mijn goals het maakt ze alleen maar lekkerder

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

koelebobes schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:33:
Zijn er op PC nog Dia 3 spelers die 2v2 nog een leuke competieve teammate zoeken ? Mijn huidige friends zijn nooit meer online :(

Sinds vorig seizoen gebruik ik nu de Airroll maar ik gebruik hem eigenlijk alleen maar om mijn goals er mooier uit te laten zien, wat is nou specifiek het goal van de airroll als hulpmiddel, Want ik zie het als een beetje peper op mijn goals het maakt ze alleen maar lekkerder
Airroll is inderdaad handig om flitsendere goals te maken, en eigenlijk onmisbaar voor je carcontrol/recovery. Snel die wieltjes weer op vaste grond krijgen is key voor een snelle spelvoortzetting.

Kom gewoon een paar keer in de avond op discord langs, genoeg D3/C1 mensen die met je willen dubbelen.

https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ

[ Voor 11% gewijzigd door Bullettooth op 02-10-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik gebruik ook enkel airroll om goed te landen voor betere/snellere spelvoortzetting.
En om m’n wagentje te corrigeren in de lucht.
Draaien en scoren met een airroll gaat te vaak mis nog bij mij.
Hoe staan jullie controller settings dan voor airroll op ps4 controller?
Ik heb airroll staan op L2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
fevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:23:
Ik gebruik ook enkel airroll om goed te landen voor betere/snellere spelvoortzetting.
En om m’n wagentje te corrigeren in de lucht.
Draaien en scoren met een airroll gaat te vaak mis nog bij mij.
Hoe staan jullie controller settings dan voor airroll op ps4 controller?
Ik heb airroll staan op L2
Daar gebruik ik het ook voornamelijk voor, er echt effectief mee scoren vind ik ook vrij lastig (Champ I). Zelf speel ik met een Xbox One controller en heb hem op LB staan, volgens mij is dat L1 op een PS4-controller (L2 is de linker trigger als ik me niet vergis?). Heb powerslide overigens op dezelfde knop zitten als airrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Als je goed de positie van jouw auto in de gaten blijft houden is de air-rol onmisbaar. Het heeft me meerdere malen gered van een doelpunt of juist geholpen met het maken van een doelpunt.

Als de bal ook naast je ligt en iemand komt op je af racen, dan kun je hem ook snel opzij duwen om hem jou voorbij te laten schieten. Heerlijk als dat goed uit pakt! O+

Ik gebruik puur zelf de stick om mijn air-rol aan te passen. Gebruik geen knoppen om direct links of rechts te springen daar ik liever zelf de controle erover wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Handige statistieken of je nog op track zit met je rocket pass

Pro Rocket Pass

DateTier 70Tier 110
Sep 083 5
Sep 158 12
Sep 2213 20
Sep 2918 28
Oct 0623 37
Oct 1328 45
Oct 2034 56
Oct 2739 66
Nov 0347 76
Nov 1053 87
Nov 1761 97
Nov 2468 107

Free Rocket Pass

DateTier 70Tier 110
Sep 08 4 5
Sep 15 10 15
Sep 22 15 24
Sep 29 21 33
Oct 06 27 42
Oct 13 33 52
Oct 20 39 62
Oct 27 44 71
Nov 03 51 80
Nov 10 57 89
Nov 17 63 99
Nov 24 69 108

bron: https://www.reddit.com/r/...on_track_for_rocket_pass/

Tier 110 word voor mij wel een uitdaging zie ik al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
@Utoka Nice, ik zit nu op tier 41 uit m'n hoofd. Dus ik loop ongeveer een week voor op schema voor de 110.

Ervan uitgaande dat er echt nog wel ergens een double XP weekend komt en je dan maar 4 potjes nodig hebt om een level up te gaan ga ik ervan uit dat ik de 110 moet gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
OzzieMann schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:22:
@Utoka Nice, ik zit nu op tier 41 uit m'n hoofd. Dus ik loop ongeveer een week voor op schema voor de 110.

Ervan uitgaande dat er echt nog wel ergens een double XP weekend komt en je dan maar 4 potjes nodig hebt om een level up te gaan ga ik ervan uit dat ik de 110 moet gaan halen!
Je gaat wel hard :D

Ik denk dat ze dan eerder een double xp weekend doen op niet zo populaire game modes. Hoops, dropshot of rumble ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
En dan als je tier110 word ?
Is puur items of krijg je na de season ook een reward ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
fevo-1190 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:55:
En dan als je tier110 word ?
Is puur items of krijg je na de season ook een reward ervoor?
Meh, puur items plus dat je dan je 10 sleutels terug hebt. Dus "gratis" een volgende Rocket Pass halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik zit op de free koers. 10keys vind ik echt teveel.
Tier110 haal ik nooit zovaak speel ik nou ook weer niet(kleintje thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
@fevo-1190 ik speel ook niet veel hoor, 2 kiddos die genoeg aandacht moeten krijgen. Maar als ik speel, speel ik vaak wel lang. Avondje van 21 uur tot 01 uur, en dat sowieso 2 keer in de week.
Speel momenteel ook weinig anders, maar daar zal binnenkort wel verandering in komen. Iets met RDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
@OzzieMann ja precies dit !
Bij mij is de 2e onderweg (november).
M’n werk laat niet toe dat ik tot 01:00 kan/moet gamen.
Elke werkdag gaat me wekker om 4:45 .
Avondjes die ik alleen ben en middagen wanneer m’n kleine nog weg is dan game ik.

Rdr2 komt eraan inderdaad, maar zou niet weten waar ik die tijd vandaan gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Goed nieuws dit weekend is er double XP weekend

https://www.rocketleague....ersary-double-xp-weekend/

Specifieke tijden

Double XP Start:
Thursday, October 11 at 4:00 PM PDT (11:00 PM UTC)
Double XP End:
Monday, October 15 at 10:00 AM PDT (5:00 PM UTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Utoka schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:08:
Goed nieuws dit weekend is er double XP weekend

https://www.rocketleague....ersary-double-xp-weekend/

Specifieke tijden

Double XP Start:
Thursday, October 11 at 4:00 PM PDT (11:00 PM UTC)
Double XP End:
Monday, October 15 at 10:00 AM PDT (5:00 PM UTC)
Ah nice, want ik loop een beetje achter met de Rocket pass (klote Forza :+)

Zijn de regionale finales ook dit weekend of is dat nou volgend weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
Beakzz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Zijn de regionale finales ook dit weekend of is dat nou volgend weekend?
Ja deze zijn inderdaad dit weekend. Tijden en brackets zijn hier te vinden

https://www.reddit.com/r/...final_standings_regional/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik heb het spel eraf gegooid. Kon er niet meer tegen, elke keer dikke stress om die rank. Gaat het even goed, daarna weer tig potjes verliezen, ragequits, etc. Het is een leuk spel hoor, maar nu na dik 2 jaar nog steeds te kloten in Diamond 1/2.... heb er gewoon geen lol meer aan. Even kijken hoe lang het duurt voordat ik het toch weer installeer door het gebrek aan andere games die me interesseren :P

EVEN HELEMAAL KLAAR MEE ;) denk ook dat ik eerder sterf door dit spel. Bloeddruk door het dak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
spokje schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:26:
Ik heb het spel eraf gegooid. Kon er niet meer tegen, elke keer dikke stress om die rank. Gaat het even goed, daarna weer tig potjes verliezen, ragequits, etc. Het is een leuk spel hoor, maar nu na dik 2 jaar nog steeds te kloten in Diamond 1/2.... heb er gewoon geen lol meer aan. Even kijken hoe lang het duurt voordat ik het toch weer installeer door het gebrek aan andere games die me interesseren :P

EVEN HELEMAAL KLAAR MEE ;) denk ook dat ik eerder sterf door dit spel. Bloeddruk door het dak...
Haha. Heb ik helemaal geen last van. Heerlijke onspanning deze game. Lekker aankloten in platinum 3 diamant 1 en gewoon lol hebben.

Lekker biertje erbij en ouwehoeren in de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:49
Nu zo'n 100 u in het spel zitten in 2 jaar tijd, uitsluitend 2vs2. Maar ik begrijp er niets meer van. Afgelopen week ging het zo lekker. Ik was Gold3,Div2 en dus bijna platinum. Maar sindsdien lukt niets meer. Sinds gisteren zelfs afgezakt naar Silver.

Er lukt echt niets meer. Volgens mij past mijn speelstijl ook niet bij randoms uit silver en gold1/2. Die kunnen over het algemeen niet rotaten en rennen als peuters achter de bal aan. Ik moet het juist hebben van mijn positionering en teamspel. Argh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
FreeShooter schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:16:
Nu zo'n 100 u in het spel zitten in 2 jaar tijd, uitsluitend 2vs2. Maar ik begrijp er niets meer van. Afgelopen week ging het zo lekker. Ik was Gold3,Div2 en dus bijna platinum. Maar sindsdien lukt niets meer. Sinds gisteren zelfs afgezakt naar Silver.

Er lukt echt niets meer. Volgens mij past mijn speelstijl ook niet bij randoms uit silver en gold1/2. Die kunnen over het algemeen niet rotaten en rennen als peuters achter de bal aan. Ik moet het juist hebben van mijn positionering en teamspel. Argh.
Even een paar dagen niet spelen :) helpt enorm. Pak de draad pas weer op als je er zin in hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
OzzieMann schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Haha. Heb ik helemaal geen last van. Heerlijke onspanning deze game. Lekker aankloten in platinum 3 diamant 1 en gewoon lol hebben.

Lekker biertje erbij en ouwehoeren in de party.
moet weer snel eens in de party aansluiten op de ps4 :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Tot vanavond 2300 uur laatste kans om te levelen op de Rocket Pass, dubbel XP loopt ook nog tot die tijd.

Ik ben momenteel Rocket Pass lvl 118.

Blijft toch een van mijn favoriete spelletjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
OzzieMann schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:51:
Tot vanavond 2300 uur laatste kans om te levelen op de Rocket Pass, dubbel XP loopt ook nog tot die tijd.

Ik ben momenteel Rocket Pass lvl 118.

Blijft toch een van mijn favoriete spelletjes.
Heb helaas maar level 97 gehaald aangezien alle tijd naar Forza Horizon 4 ging sinds release en ik nu al ff in Azië zit.

Als RDR2 online ook goed blijkt dan komt er van de volgende pass ook niets terecht :) Komt er gelijk een opvolger voor de Rocket pass of is er nog niets over gezegd?

@spokje Wat doet die rank er nou toe? Het is niet alsof je loon er vanaf hangt of dat iemand je uitlacht om je rank.

Slechte potjes kunnen frustrerend zijn, maar dan vooral vanwege teamgenoten die expres de boel vernaggelen, maar mijn rank kan me echt gestolen worden.

Als ik in de buurt van champ kom dan probeer ik vaak met wat meer free training de rewards binnen te halen, maar daarna weet ik dat mijn thuis toch in Diamond is. Of ik nou goed of slecht speel aangezien na een mooie win toch weer een quiter/hufter langs komt die een eventuele winning streak sloopt.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 27-11-2018 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Beakzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 03:21:
[...]

@spokje Wat doet die rank er nou toe? Het is niet alsof je loon er vanaf hangt of dat iemand je uitlacht om je rank.

Slechte potjes kunnen frustrerend zijn, maar dan vooral vanwege teamgenoten die expres de boel vernaggelen, maar mijn rank kan me echt gestolen worden.

Als ik in de buurt van champ kom dan probeer ik vaak met wat meer free training de rewards binnen te halen, maar daarna weet ik dat mijn thuis toch in Diamond is. Of ik nou goed of slecht speel aangezien na een mooie win toch weer een quiter/hufter langs komt die een eventuele winning streak sloopt.
Je hebt helemaal gelijk maar ik kan er soms gewoon niet doorheen kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Utoka schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:57:
Handige statistieken of je nog op track zit met je rocket pass

Pro Rocket Pass

Free Rocket Pass

Oeh is er al ergens een lijstje te vinden voor de 2de pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
Ik zoek iemand om even een paar potjes RL mee te spelen. Voor de laatste trophie die ik nodig heb. Maar vooral omdat het leuker is dan met randoms spelen.

PSN: Marnixio

PSN : Marnixio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
MonkeyJohn schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:30:
[...]

Oeh is er al ergens een lijstje te vinden voor de 2de pass?
Pro Rocket Pass

Date Tier 70 Tier 110
Dec 10 1 1
Dec 17 5 7
Dec 24 10 14
Dec 31 14 21
Jan 07 18 27
Jan 14 23 34
Jan 21 28 42
Jan 28 32 50
Feb 04 37 58
Feb 11 42 67
Feb 18 48 75
Feb 25 54 84
Mar 04 59 93
Mar 11 64 102
Mar 18 70 110

Free rocket pass

Date Tier 70 Tier 110
Dec 10 1 1
Dec 17 6 9
Dec 24 11 17
Dec 31 16 25
Jan 07 21 33
Jan 14 26 40
Jan 21 31 48
Jan 28 36 56
Feb 04 41 64
Feb 11 46 72
Feb 18 51 79
Feb 25 56 87
Mar 04 61 95
Mar 11 66 103
Mar 18 70 110

In theorie moet het door wat wijzigingen ook makkelijker worden om dit te halen
  • Je krijgt 3x 2500xp extra per dag als je de wetstrijd wint (ipv 2x)
  • Win xp is van 50xp naar 100xp gegaan
  • Rocket Pass 2 is 98 dagen(RP1 was 82)
Tier 54 was eerst een +10,000 XP bonus wat nu niet meer zo is dus dit werkt in je nadeel

Bron: https://www.reddit.com/r/...et_pass_2_dates_and_math/

[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 17-12-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Marnixio schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:52:
Ik zoek iemand om even een paar potjes RL mee te spelen. Voor de laatste trophie die ik nodig heb. Maar vooral omdat het leuker is dan met randoms spelen.

PSN: Marnixio
Ik zag je friend request voorbij komen. Ik ben niet heel vaak online maar als ik online ben en je ziet een party van me dan kan je altijd joinen. Nu met de RocketPass is dit toch weer het spelletje wat ik vaak speel.
Utoka schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:53:
[...]

Pro Rocket Pass

Free rocket pass

In theorie moet het door wat wijzigingen ook makkelijker worden om dit te halen
  • Je krijgt 3x 2500xp extra per dag als je de wetstrijd wint (ipv 2x)
  • Win xp is van 50xp naar 100xp gegaan
  • Rocket Pass 2 is 98 dagen(RP1 was 82)
Tier 54 was eerst een +10,000 XP bonus wat nu niet meer zo is dus dit werkt in je nadeel

Bron: https://www.reddit.com/r/...et_pass_2_dates_and_math/
Volgens het schema zit ik tussen kerst en oud en nieuw in. Dat gaat weer goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Er is nu ook spreadsheet om je progress te tracken met een berekening hoeveel tijd je per dag ongeveer moet besteden om je 'target' tier te halen

https://www.reddit.com/r/...eep_track_of_your_rocket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik had zojuist een redding die heel erg op het randje was. Ik heb de herhaling teruggekeken en in de replay zie ik dat de kleur van de bal helemaal is verandert naar 'over de lijn'. Toch was het geen goal. Is dat iets wat vaker voorkomt?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
aicaramba schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:50:
Ik had zojuist een redding die heel erg op het randje was. Ik heb de herhaling teruggekeken en in de replay zie ik dat de kleur van de bal helemaal is verandert naar 'over de lijn'. Toch was het geen goal. Is dat iets wat vaker voorkomt?
Lag of andere client-sync issues waardoor het op jouw computer er wat anders uitzag dan volgens de network-server?

[ Voor 13% gewijzigd door CyberMania op 22-12-2018 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Volgens mij niet. Maar wie weet. Ik zal even een video maken.

Edit: En de video

[ Voor 29% gewijzigd door aicaramba op 22-12-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Ach ja, dat is rocket league, de ene keer telt een goal als de bal nog niet eens een kwart over de lijn van het doel is en de andere keer lijkt het wel of de bal de achterin het doel moet liggen voordat het telt. Er is geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
Vanaf maandag wordt de playstation open gegooid om Rocket League ook tegen Xbox en Switch te kunnen spelen. Later, nog niet bekend, zal Psyonix het ook mogelijk maken om samen met de andere platformen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar in voetbal en tennis zou dit geen goal geweest zijn. Hij raakt de lijn nog. Wilde er overigens op mijn PS4 binnenkort aan beginnen. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 09:50
@aicaramba Waren na mijn ervaring wel veel server issues aan de gang in het weekend.

Ook weinig gespeelt. Heb wel zulke Saves eeen paar keer eerder gezien, gebeurd alleen niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
OzzieMann schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 07:12:
Vanaf maandag wordt de playstation open gegooid om Rocket League ook tegen Xbox en Switch te kunnen spelen. Later, nog niet bekend, zal Psyonix het ook mogelijk maken om samen met de andere platformen te spelen.
Ja in de eerste update van het jaar komt er een cross party optie dus dan kan team kansloos kan weer aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Jorgen schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:47:
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar in voetbal en tennis zou dit geen goal geweest zijn. Hij raakt de lijn nog. Wilde er overigens op mijn PS4 binnenkort aan beginnen. :)
Nou, nee. Hij raakt de lijn niet meer. Die schaduw die over de bal heen valt is de lijn en als de bal volledig in schaduw is, is hij volledig over de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

aicaramba schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Nou, nee. Hij raakt de lijn niet meer. Die schaduw die over de bal heen valt is de lijn en als de bal volledig in schaduw is, is hij volledig over de lijn.
Je moet toch naar het rondje op de grond kijken?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Szwoar
  • Laatst online: 18-09 14:03

Szwoar

En door

De oorzaak is gewoon dat de positie van de bal op de client niet 100% overeen kwam met die op de server. Gebeurd helaas wel vaker, heb ook saves gehad waarbij je de bal raakt maar de server vervolgens alsnog bepaald dat het een goal is. Weinig aan te doen ben ik bang. Heb het bij RLCS ook weleens voor zien komen, dus zelfs als de latency naar de server minimaal is kan het gebeuren.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Wanneer komt die cross platform party update nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
spokje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:20:
Wanneer komt die cross platform party update nou :(
Maandag wordt het mogelijk gemaakt dat alle platformen tegen elkaar kunnen spelen, dat is een eerste stap.
Dat is blijkbaar afgelopen maandag al gebeurd! Haha.
Ze hebben alleen nog niet bekend gemaakt wanneer ze met de Rocket-ID gaan beginnen.
But what about cross-platform parties? In our first update this year (more information coming soon), we will release our cross-platform party system, which allows you to partner up with friends on any platform with the push of a few buttons.

[ Voor 31% gewijzigd door OzzieMann op 18-01-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
OzzieMann schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:56:
[...]

Maandag wordt het mogelijk gemaakt dat alle platformen tegen elkaar kunnen spelen, dat is een eerste stap.
Ze hebben alleen nog niet bekend gemaakt wanneer ze met de Rocket-ID gaan beginnen.

[...]
Indd :) heb gister al met een vriend op een ps4 een private game gejoined. Dat werkte perfect. Maar nu wil ik graag met hem kunnen ranken, dat is nog ff afwachten dus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
Zou mij niks verbazen als ze dit gewoon in maart doen als de season pass 2 afgelopen is. Dat is 18 maart. Geschiedenis leert dat updates niet meteen goed gaan en dit voelt wel als 1 van de grootste tot nu toe.

RLCS (esport event van Rocket league) zit ook in de cyclus om midden/eind maart te beginnen. Vorige keer hebben ze een update gedaan tijdens de start en dat is in een kleine faal eindigt. Dit keer zullen ze dus denk ik de update ervoor gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishatje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:00
[...]

[...]
Ik kijk heel erg uit naar een Rocket League ID! Ik speel eigenlijk alleen op de PS4 en heb daar ook mijn hoogste rank. Maar af en toe wil ik wel eens op een andere plek op de laptop spelen. Alleen heb ik dan geen enkele items die ik leuk vind en is mijn rank ook nog eens weg of veel lager.. Zou super als ik op elk platform met hetzelfde account zou kunnen werken en met dezelfde rank! (Items is ook fijn maar rank vind ik belangrijker!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Mishatje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:21:
[...]

Ik kijk heel erg uit naar een Rocket League ID! Ik speel eigenlijk alleen op de PS4 en heb daar ook mijn hoogste rank. Maar af en toe wil ik wel eens op een andere plek op de laptop spelen. Alleen heb ik dan geen enkele items die ik leuk vind en is mijn rank ook nog eens weg of veel lager.. Zou super als ik op elk platform met hetzelfde account zou kunnen werken en met dezelfde rank! (Items is ook fijn maar rank vind ik belangrijker!)
Best gek dat je rank zoveel anders is op een ander platform. Ik snap dat als je een tijdje niet op een bepaald platform gespeeld hebt dat je even unranked bent, maar na een aantal placement matches zou je naar mijn idee toch ongeveer op dezelfde rank uit moeten komen als waar je normaal zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

[...]
Rocket ID ? Is dat niet gewoon crossplatform parties of bedoel je daarmee 1 account op alle platformen ? Ik wil ze het graag zien uitvoeren want ik heb nu op dit moment 4-5 accounts verspreid over 3-4 Platformen

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
koelebobes schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:23:
[...]

Rocket ID ? Is dat niet gewoon crossplatform parties of bedoel je daarmee 1 account op alle platformen ? Ik wil ze het graag zien uitvoeren want ik heb nu op dit moment 4-5 accounts verspreid over 3-4 Platformen
Volgens mij willen ze de kant van Fortnite op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik heb sinds een paar maanden vandaag rocket league weer eens geinstalleerd op m'n xbox en een paar potjes gedaan. Loopt vloeiender en ziet er beter uit maar ik ben ook een aantal auto's die ik had gekocht kwijt? Had die batmobile en de DeLorean gekocht omdat ik wat xbox tegoed had maar die zijn nergens meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:00
mike30 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 00:02:
Ik heb sinds een paar maanden vandaag rocket league weer eens geinstalleerd op m'n xbox en een paar potjes gedaan. Loopt vloeiender en ziet er beter uit maar ik ben ook een aantal auto's die ik had gekocht kwijt? Had die batmobile en de DeLorean gekocht omdat ik wat xbox tegoed had maar die zijn nergens meer te vinden?
Check even of ze ook daadwerkelijk wel geinstalleerd zijn op je xbox, deze worden als losse DLC geleverd.
Ik had ook wel eens dat probleem en moest toen zelfs de DLC moven van externe naar interne HDD om het weer werkend te krijgen.

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hebben ze duplicate items inruilen verwijdert uit het spel? Ik krijg steeds een error melding als ik het probeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
xelfer schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:35:
Hebben ze duplicate items inruilen verwijdert uit het spel? Ik krijg steeds een error melding als ik het probeer.
Dit is een bug die er al best wel even in zit. Hij filtert niet meer de items eruit als je begint met iets waar een 2 of meer bij staat. Als je een item pakt waar geen duplicaat van is als 1ste gaat het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Utoka schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Dit is een bug die er al best wel even in zit. Hij filtert niet meer de items eruit als je begint met iets waar een 2 of meer bij staat. Als je een item pakt waar geen duplicaat van is als 1ste gaat het wel goed
Thanks. Misschien iets om te suggereren richting Psyonix dat ze dat mogen fixen, ipv nog meer lootboxes releasen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
detonatic schreef op zondag 20 januari 2019 @ 08:26:
[...]

Check even of ze ook daadwerkelijk wel geinstalleerd zijn op je xbox, deze worden als losse DLC geleverd.
Ik had ook wel eens dat probleem en moest toen zelfs de DLC moven van externe naar interne HDD om het weer werkend te krijgen.
Ik zal vanavond eens even kijken. Dat is een goede. Trouwens wel aardige prijzen die ze durven te vragen voor een autootje. Geloof dat die Mclaren 570s 3,49 of 4,49 kost.

* edit : Heb net even gekeken en er stonden idd nog 6 dlc's bij rocket league. Dus heb ze allemaal weer terug. Ik ging er eigenlijk blind vanuit dat alles meegeinstalleerd zou worden omdat dat met bijvoorbeeld met Forza ook gebeurt.

[ Voor 18% gewijzigd door mike30 op 21-01-2019 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
Er is meer bekend over het einde van het seizoen en Rocket ID

bron: https://www.rocketleague....9--plus-season-9-rewards/

Roadmap

FEBRUARY
  • End of Competitive Season 9 + Rewards!
  • Beginning of Competitive Season 10
  • All new In-Game Event
  • Friends List (previously referred to as RocketID) - Cross-Platform Party system
  • New Crate launch
  • New in-game Music
MARCH
  • New Licensed Premium DLC
  • Rocket Pass 2 Ends
Season rewards
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/t6IhBjbWETtlceG8pT/200w_d.gif Klik voor grotere versie

Rocket ID
Deze komt dus in februari uit. Hier is gesproken dat Rocket ID wellicht ook crossplatform spelen is. Dus op PC verder met je PS4 account. Dit lijkt niet het geval. Net als traden tussen verschillende platformen. Dit heeft een developer op reddit als antwoord gegeven
Comment by Psyonix_Devin:

Hiya! RocketID/Friends List will not have cross-platform trading or progression.

[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 23-01-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Utoka schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:11:

Rocket ID
Deze komt dus in februari uit. Hier is gesproken dat Rocket ID wellicht ook crossplatform spelen is. Dus op PC verder met je PS4 account. Dit lijkt niet het geval. Net als traden tussen verschillende platformen. Dit heeft een developer op reddit als antwoord gegeven

[...]
Eerlijk gezegd kan ik toch niet meer terug schakelen van pc naar PS4 als het om RL gaat. Geen idee wat het is, maar het voelt heel anders en Discord heeft ook minder vertraging dan een PS4 party. Dus cross progress doet mij niets.

traden vind ik eigenlijk ook wel logisch aangezien de marktwaardes heel anders zijn. Had graag mijn Gold nugget op de pc gehad om op de marketplace te gooien, maar ja de waarde zou hard zakken aangezien er veel meer PS4 beta testers waren.

Zo lang ik maar met PS4 players een party kan maken _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
Dit weekend (vanaf nu) is het ook weer 2x XP weekend

https://twitter.com/RocketLeague/status/1091097913822867457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
En hoe gaan de crossplatform parties ? ik heb namelijk niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Goed! Werkt zoals het hoort :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
Zo eindelijk maar eens het nieuwe seizoen beginnen.
Ozziemann#6542 is trouwens mijn RocketID mocht iemand dit willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Iemand op C2/C3/GC niveau die teammate zoekt? :) Ben zelf C2/C3. Wil de Rumble GC halen :) Ben daar solo naar C3 geklommen. Heb even het laatste zetje nodig met een teammate, want solo is dat net even een stap te ver.
Add me: HeavyEndo#9012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Kyumia schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:13:
Iemand op C2/C3/GC niveau die teammate zoekt? :) Ben zelf C2/C3. Wil de Rumble GC halen :) Ben daar solo naar C3 geklommen. Heb even het laatste zetje nodig met een teammate, want solo is dat net even een stap te ver.
Add me: HeavyEndo#9012
Ben zelf C2 in Rumble, maar weet niet of ik goed genoeg ben om je naar GC te werken, wil je rank ook weer niet voorkloten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Kom ik aan met mijn gold1 :D

*kruipt weg onder een steen*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
OzzieMann schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:40:
Lijkt me leuk weer eens samen te spelen :) mijn rocketid JENPET#3257

en de rest die mij wil toevoegen mag ook ik speel c1 / c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
MiBe schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:29:
[...]

Ben zelf C2 in Rumble, maar weet niet of ik goed genoeg ben om je naar GC te werken, wil je rank ook weer niet voorkloten O-)
Nou je weet hoe solo spelen gaat toch? Zit nu weer op C2 :| . Rank verkloten heb ik dus zelf al gedaan, ik was C3 Div 4 ;w Yay solo teammates 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kyumia schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:46:
[...]

Nou je weet hoe solo spelen gaat toch? Zit nu weer op C2 :| . Rank verkloten heb ik dus zelf al gedaan, ik was C3 Div 4 ;w Yay solo teammates 7(8)7
Solo's spelen is gewoon een hoop aanpassen. Heb zelf C2 bereikt met alleen maar solo's maar je moet geen speler zijn die altijd zijn eigen stijl speelt. Zodra ik dat doe zak ik als een malle in de ranking. Soms sta ik een heel potje te verdedigen. Kan natuurlijk eigenwijs hopen dat mijn teammate roteert, maar dan kan je er op rekenen dat het andere team open kansen krijgt. Ben ondertussen wel benieuwd hoe hoog ik zou kunnen komen met een vast team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Beakzz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Solo's spelen is gewoon een hoop aanpassen. Heb zelf C2 bereikt met alleen maar solo's maar je moet geen speler zijn die altijd zijn eigen stijl speelt. Zodra ik dat doe zak ik als een malle in de ranking. Soms sta ik een heel potje te verdedigen. Kan natuurlijk eigenwijs hopen dat mijn teammate roteert, maar dan kan je er op rekenen dat het andere team open kansen krijgt. Ben ondertussen wel benieuwd hoe hoog ik zou kunnen komen met een vast team.
Voeg mij toe dan kunnen we een paar rondes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
OzzieMann schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:40:
Ik neem aan dat jullie ps4 party chat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
jenpet schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:05:
[...]

Ik neem aan dat jullie ps4 party chat doen ?
Ja meestal wel. Denk niet dat ik iedereen aan de Discord kan krijgen. Wordt toch eens tijd dat Sony dat gaat implementeren op de PS.

[ Voor 11% gewijzigd door OzzieMann op 04-03-2019 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
OzzieMann schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:08:
[...]

Ja meestal wel. Denk niet dat ik iedereen aan de Discord kan krijgen.
np ik join chat wel keer via ps4 en speel op pc :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
Trouwens denk er nu over na maar we kunnen nu een tweakers toernooi organiseren en cross platform is live en cross party :) en het tournament systeem van Rocket league zelf kunnen we gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
jenpet schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:28:
Trouwens denk er nu over na maar we kunnen nu een tweakers toernooi organiseren en cross platform is live en cross party :) en het tournament systeem van Rocket league zelf kunnen we gebruiken :)
Dat is wel een tof idee indd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Vanaf morgen weer een 2x XP weekend. Doe er je voordeel mee :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer nodig :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2019 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:28:
Dat toernooi wil ik dan ook wel aan meedoen natuurlijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MonkeyJohn schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:33:
Vanaf morgen weer een 2x XP weekend. Doe er je voordeel mee :]
Nice, wil nog wel wat verder de Rocket pass unlocken. Dacht dat er nu eerst een double painted weekend kwam.

Die rocket pass bevalt mij trouwens best goed. Heb al een half jaar geen keys meer gekocht, want ik krijg toch een shitload aan items en ik verdien ook elke keer weer genoeg keys om de volgende te kopen.
jenpet schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:09:
[...]

np ik join chat wel keer via ps4 en speel op pc :)
Moet je wel weer alles een seconde eerder callen hé met die vertraging :+ Maar ook ik zal de Vita een keer naast mijn pc leggen, want dan doe ik ook mee. Misschien 2v2's of 3v3's als we genoeg mensen hebben? (tegen elkaar met wat modifiers ofzo >:) )

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2019 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Beakzz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:41:
[...]

Nice, wil nog wel wat verder de Rocket pass unlocken. Dacht dat er nu eerst een double painted weekend kwam.

Die rocket pass bevalt mij trouwens best goed. Heb al een half jaar geen keys meer gekocht, want ik krijg toch een shitload aan items en ik verdien ook elke keer weer genoeg keys om de volgende te kopen.

[...]

Moet je wel weer alles een seconde eerder callen hé met die vertraging :+ Maar ook ik zal de Vita een keer naast mijn pc leggen, want dan doe ik ook mee. Misschien 2v2's of 3v3's als we genoeg mensen hebben? (tegen elkaar met wat modifiers ofzo >:) )
Jaja. Pc masterrace volk.... 🤣🤣🤣

Denk zomaar dat ik morgenavond eens online ben.

Pagina: 1 ... 41 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ