Vind de chat persoonlijk juist wel een meerwaarde, ja er is soms wat trashtalk, en ja er zijn soms mensen die een kilo zout hebben gegeten, maar ik heb ook vaak genoeg leuke gesprekken de de wp en good game conversaties.
Sinds een week of 2 ook begonnen met het intensief spelen, solo rank ik hem op zilver en duo met een maat op brons, tegen het zilver aan, het lijkt wel of we elke keer wegzakken. 3v3 solo zit ik op het moment op goud, maar wat me opvalt bij veel potjes is dat de spelers zelf het spel kapot maken door alleen maar te vloeken en te schelden, met uitstek wint hier de 3v3 solo het bij. Ik ben niet goed, maar word wel hoog ingedeeld, deels door geluk van mijn teammates, maar het niveau is gewoonweg te hoog voor mij. Aan de andere kant leer ik er wel weer veel van, maar om nu elke pot voor smurf, idiot, dickhead, troll, fake account en weet ik veel wat allemaal nog meer te worden uitgemaakt vind ik wel zonde. Heb ook niet het idee dat Rocket League er zelf wat aan doet.
Mij houd het (vooralsnog) in ieder geval niet tegen om het te spelen, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zo iets hebben van bekijk het er maar mee, je komt om te spelen en niet om alleen maar gevloek te horen.
Mij houd het (vooralsnog) in ieder geval niet tegen om het te spelen, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zo iets hebben van bekijk het er maar mee, je komt om te spelen en niet om alleen maar gevloek te horen.
Je kan sowieso de chat uitzetten dat je alleen nog maar de standaard teksten krijgen "What a save! Close one" etc. scheelt misschien wat ergenis. Je kan zelfs de chat helemaal uit zetten. Ik kan er meestal wel om lachen maar als je net begint kan het wel wat irritant zijn.Klojet schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:44:
Sinds een week of 2 ook begonnen met het intensief spelen, solo rank ik hem op zilver en duo met een maat op brons, tegen het zilver aan, het lijkt wel of we elke keer wegzakken. 3v3 solo zit ik op het moment op goud, maar wat me opvalt bij veel potjes is dat de spelers zelf het spel kapot maken door alleen maar te vloeken en te schelden, met uitstek wint hier de 3v3 solo het bij. Ik ben niet goed, maar word wel hoog ingedeeld, deels door geluk van mijn teammates, maar het niveau is gewoonweg te hoog voor mij. Aan de andere kant leer ik er wel weer veel van, maar om nu elke pot voor smurf, idiot, dickhead, troll, fake account en weet ik veel wat allemaal nog meer te worden uitgemaakt vind ik wel zonde. Heb ook niet het idee dat Rocket League er zelf wat aan doet.
Rocket League doet er wel wat aan maar niet op het niveau wat jij verwacht kill yourself (kys) etc zijn gewoon reportable teksten eventueel racisme ook maar volgens mij niet de woorden die jij hierboven zet.
Merk ook hetzelfde als jouw. Dat mensen niet de wil hebben om een slechte wedstrijd om te draaien maar dat ze liever hun teamgenoten afkraken. Daar is jammer genoeg weinig aan te doen omdat ze zich niet schuldig maken aan iets om ze te reporten.
Ik zou gewoon door blijven spelen in gold. Eventueel de chat even uit zetten. Snelste manier om te leren is toch om boven je kunnen te spelen. En als je met mensen speelt die wel gelijkwaardig zijn en met respect met elkaar om gaan is Rocket league eigenlijk het leukste spel wat er is. (speel al 3 jaar en kom na elke grote release toch weer terug bij dit spel)
Veel spelen, dan ga je vanzelf beter worden.
Ik heb ook vaak op een lege offline map geoefend met vliegen. Probeer ook een aantal auto's uit en neem niet gewoon degene die anderen je aanraden.
Kijk ook eerst wat 3v3 videos op Youtube zodat je de basics snapt, en niet gewoon met 3 man achter de bal aan zit te rijden en tegen elkaar botst.
Ik heb ook vaak op een lege offline map geoefend met vliegen. Probeer ook een aantal auto's uit en neem niet gewoon degene die anderen je aanraden.
Kijk ook eerst wat 3v3 videos op Youtube zodat je de basics snapt, en niet gewoon met 3 man achter de bal aan zit te rijden en tegen elkaar botst.
Ik heb er bijna 1000 uur opzitten sinds dit spel is uitgekomen op Steam en de belangrijkste tips die ik kan geven zijn:
- Rotatie en positionering zijn het allerbelangrijkste om hogerop de ranglijst te komen. Ik ben nu Diamond 3 (in 3v3), en mijn balcontrole is vrij gemiddeld (kan nauwelijks dribbelen, kan zeker geen aerial dribbel, mijn wall-play is ook nog niet zo best), maar puur door op te letten waar ik moet zijn op het veld t.o.v. mijn teamgenoten en als ik bijv een offensieve actie heb afgerond gelijk terug te gaan naar het middenveld, of terug naar het doel als daar niemand is, heb ik 't zover geschopt.
- Beheers de basics van balcontrole zeer goed, zoals nauwkeurig een bal in het doel te kunnen schieten, goed te kunnen verdedigen, basic aerials (geen dribbels, maar wel nauwkeurig een bal te kunnen raken in de lucht, wellicht alleen echt belangrijk vanaf Goud of Platinum rang), etc.
- Twijfel niet! Als je een actie wilt uitvoeren, ga ervoor en onmiddelijk. Door te twijfelen ben je vaak net een halve seconde te laat en geef je je tegenstander 't voordeel.
Door deze twee zaken heel goed onder de knie te krijgen moet je makkelijk tot in Diamond komen. Alleen dan begint technische skill meer en meer belangrijk en zal je met sterke basics niet veel verder meer komen. Dat merk ik in elk geval bij mezelf. Ik ben vrij goed in de basics, maar het lukt me maar niet om in de Champion rang te komen, en dat komt doordat ik technisch gezien nog ff een inhaalslag moet maken. En uiteraard wordt heel snel gespeeld op dit niveau, je moet dus heel snel kunnen schakelen als je eenmaal op Diamond niveau terecht komt.
- Rotatie en positionering zijn het allerbelangrijkste om hogerop de ranglijst te komen. Ik ben nu Diamond 3 (in 3v3), en mijn balcontrole is vrij gemiddeld (kan nauwelijks dribbelen, kan zeker geen aerial dribbel, mijn wall-play is ook nog niet zo best), maar puur door op te letten waar ik moet zijn op het veld t.o.v. mijn teamgenoten en als ik bijv een offensieve actie heb afgerond gelijk terug te gaan naar het middenveld, of terug naar het doel als daar niemand is, heb ik 't zover geschopt.
- Beheers de basics van balcontrole zeer goed, zoals nauwkeurig een bal in het doel te kunnen schieten, goed te kunnen verdedigen, basic aerials (geen dribbels, maar wel nauwkeurig een bal te kunnen raken in de lucht, wellicht alleen echt belangrijk vanaf Goud of Platinum rang), etc.
- Twijfel niet! Als je een actie wilt uitvoeren, ga ervoor en onmiddelijk. Door te twijfelen ben je vaak net een halve seconde te laat en geef je je tegenstander 't voordeel.
Door deze twee zaken heel goed onder de knie te krijgen moet je makkelijk tot in Diamond komen. Alleen dan begint technische skill meer en meer belangrijk en zal je met sterke basics niet veel verder meer komen. Dat merk ik in elk geval bij mezelf. Ik ben vrij goed in de basics, maar het lukt me maar niet om in de Champion rang te komen, en dat komt doordat ik technisch gezien nog ff een inhaalslag moet maken. En uiteraard wordt heel snel gespeeld op dit niveau, je moet dus heel snel kunnen schakelen als je eenmaal op Diamond niveau terecht komt.
Ik speel op Champion II (zonder vrienden, dus altijd met randoms). Zoals @Sakete zegt, rotatie is het belangrijkst.
Boven diamond III mag je steeds minder fouten maken en moet je steeds sneller schakelen. Een bal missen is meestal een goal tegen.
Ik speel meestal 2v2 en dan is het belangrijk om eigenlijk altijd na een actie terug naar eigen goal te snellen. Dat betekent meestal dus ook passen of voorzetten naar je team en hopen dat je teamgenoot er iets mee kan. Of omgekeerd. Ik herken een goede random meteen als hij na een actie meteen naar goal teruggaat, zodat ik een vervolgactie kan doen op goal, zonder risico op een counter.
Ik geniet het meeste als ik de bal vrij lang heb gedribbeld, om daarna vrij rustig en beheerst een mooi passje te geven vanaf de muur, waarna een teamgenoot simpel maar onhoudbaar binnentikt.
Of natuurlijk in 2v2 beide tegenstanders met wat trucjes voorbijspelen, maar dat is op hoog niveau meestal onmogelijk. En zo herken je een slechte random, want die gaat meerdere keren solo richting goal. En die types schelden ook het meeste op eigen team...
Boven diamond III mag je steeds minder fouten maken en moet je steeds sneller schakelen. Een bal missen is meestal een goal tegen.
Ik speel meestal 2v2 en dan is het belangrijk om eigenlijk altijd na een actie terug naar eigen goal te snellen. Dat betekent meestal dus ook passen of voorzetten naar je team en hopen dat je teamgenoot er iets mee kan. Of omgekeerd. Ik herken een goede random meteen als hij na een actie meteen naar goal teruggaat, zodat ik een vervolgactie kan doen op goal, zonder risico op een counter.
Ik geniet het meeste als ik de bal vrij lang heb gedribbeld, om daarna vrij rustig en beheerst een mooi passje te geven vanaf de muur, waarna een teamgenoot simpel maar onhoudbaar binnentikt.
Of natuurlijk in 2v2 beide tegenstanders met wat trucjes voorbijspelen, maar dat is op hoog niveau meestal onmogelijk. En zo herken je een slechte random, want die gaat meerdere keren solo richting goal. En die types schelden ook het meeste op eigen team...
Heeft iemand ook ervaring met het spelen van ROcket League via NVidia Shield cloud gaming? Op 1 of andere manier heb ik teveel input lag waardoor ik gewoon niet fatsoenlijk kan meedoen. Als iemand wat tips heeft hoor ik ze graag. Als ik bijv. Fortnite doe heb ik nergens last van, eveneens als wanneer ik een offline spel doe zoals Just Cause 2.
Wat betreft het spel, ik heb er zelf ook al menig uren inzitten, maar vind het soms nog wel lastig om de "goede positie" te hanteren, of de rotaties goed op te pakken. Als iemand daar nog tips over heeft hoor ik het graag. De filmpjes van bijv. SUnlessKhan (ofzo) heb ik al eens bekeken, maar ook daaruit vind ik het keerpunt om terug te gaan soms lastig. Volgens mij is een vuistregel: Pass aanbieden, boost pakken bij tegenstander, terug roteren naar achteren. Dan heeft degene die (hopelijk op afsand) met je meegaat kans op schieten. Mist hij, dan pakt de 3e speler het op (welke dan de 1e wordt), en jij de 2e, en degene die het schot mistte de '3e' (achterste). Maar er zijn ook "uitzondering in die regels" en dat vind ik dan lastig inschatten. Als ik een pas voor goal doe en hij wordt direct naar de muur geknald wil ik nog wel es proberen om direct terug te bouncen o.i.d
Wat ik vooral ervaar is dat het niet goed werkt als de ander ook niet meedoet. Een belangrijke regel is m.i dat je je teammaat moet vertrouwen. Gaat het mis, dan gaat het mis, volgende keer beter, maar voorkom dat je samen op een bal afspringt of gaat als twee wilde paarden. Afstand bewaren is ook belangrijk, ga je met z'n 2en in een hoekje, of zit je dicht op elkaar, dan betekent een counter dat de bal 2 spelers passeert.
Ben meestal ook solo aan het spelen met random mensen, maar mocht iemand es een potje samen willen doen, dan wil ik dat best. Volgens ranking zit ik op Plat 3 op de rand van diamond 1.
Wat betreft het spel, ik heb er zelf ook al menig uren inzitten, maar vind het soms nog wel lastig om de "goede positie" te hanteren, of de rotaties goed op te pakken. Als iemand daar nog tips over heeft hoor ik het graag. De filmpjes van bijv. SUnlessKhan (ofzo) heb ik al eens bekeken, maar ook daaruit vind ik het keerpunt om terug te gaan soms lastig. Volgens mij is een vuistregel: Pass aanbieden, boost pakken bij tegenstander, terug roteren naar achteren. Dan heeft degene die (hopelijk op afsand) met je meegaat kans op schieten. Mist hij, dan pakt de 3e speler het op (welke dan de 1e wordt), en jij de 2e, en degene die het schot mistte de '3e' (achterste). Maar er zijn ook "uitzondering in die regels" en dat vind ik dan lastig inschatten. Als ik een pas voor goal doe en hij wordt direct naar de muur geknald wil ik nog wel es proberen om direct terug te bouncen o.i.d
Wat ik vooral ervaar is dat het niet goed werkt als de ander ook niet meedoet. Een belangrijke regel is m.i dat je je teammaat moet vertrouwen. Gaat het mis, dan gaat het mis, volgende keer beter, maar voorkom dat je samen op een bal afspringt of gaat als twee wilde paarden. Afstand bewaren is ook belangrijk, ga je met z'n 2en in een hoekje, of zit je dicht op elkaar, dan betekent een counter dat de bal 2 spelers passeert.
Ben meestal ook solo aan het spelen met random mensen, maar mocht iemand es een potje samen willen doen, dan wil ik dat best. Volgens ranking zit ik op Plat 3 op de rand van diamond 1.
[ Voor 4% gewijzigd door Honnes op 02-08-2018 15:51 ]
Heb je vsync aanstaan toevallig in RL? Dat kan voor heel wat input lag zorgen namelijk.Honnes schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:49:
Heeft iemand ook ervaring met het spelen van ROcket League via NVidia Shield cloud gaming? Op 1 of andere manier heb ik teveel input lag waardoor ik gewoon niet fatsoenlijk kan meedoen. Als iemand wat tips heeft hoor ik ze graag. Als ik bijv. Fortnite doe heb ik nergens last van, eveneens als wanneer ik een offline spel doe zoals Just Cause 2.
Dat had ik gelezen ja, maar helaas had ik dat ook al uitstaan. Wat ik instel lijkt ook niets uit te maken bij de graphics (v-sync buiten beschouwing gelaten). Het is ook niet dat het spel zelf hapert, maar op 1 of andere manier, net zoals met de steam link die ik hiervoor had, wil dit spel niet echt meewerkenSakete schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:48:
[...]
Heb je vsync aanstaan toevallig in RL? Dat kan voor heel wat input lag zorgen namelijk.
Zojuist heb ik bijv. vanishing of ethan carter op 4K resolutie gespeeld zonder enige hapering.
Ik herken wat je zegt Rocket league heeft gewoon tijd direct actie nodig je kunt eventueel de streamers mode aanzetten maar je blijft input lag behoudenHonnes schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:05:
[...]
Dat had ik gelezen ja, maar helaas had ik dat ook al uitstaan. Wat ik instel lijkt ook niets uit te maken bij de graphics (v-sync buiten beschouwing gelaten). Het is ook niet dat het spel zelf hapert, maar op 1 of andere manier, net zoals met de steam link die ik hiervoor had, wil dit spel niet echt meewerken. Baal er behoorlijk van, misschien toch maar even op het RL forum klagen. Heb ook geen verbindingverlies of framerate drop o.i.d. Heel frustrerend is dit.
Zojuist heb ik bijv. vanishing of ethan carter op 4K resolutie gespeeld zonder enige hapering.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Ik wil het eigenlijk nog niet opgeven, vooral als je bij velen leest "Met deze instellingen werkt het perfect", of zouden ze zichzelf voor de gek houden en die input lag zelf niet doorhebben? Voor wat het waard is heb ik een panasonic 55cx750 i.c.m nu een NVidia shield.
En als andere online games die m.i meer van een PC zouden vergen het wel kunnen, dan moet dit ook goed kunnen lijkt mij. Het vervelende is gewoon dat ik dit spel erg leuk vind ondanks dat ik soms als een acrobaat over het veld ga.
Naja, mocht ik ooit nog het gouden ei vinden hiervoor, dan laat ik het weten.
Over het spel gesproken, heeft iemand ook al eens gestoeid met de deadzone en dodge/sterring/aerial sensivity? Als ik "pros" soms lees dan hebben ze die sensivities op circa 1.3 / 1.4 staan, kan zo even niks over de dodge vinden, en de deadzone op zo'n 0.15-0.30 en via steam ingesteld dat de deadzone een "square" is ipv rond zoals je thumbstick. Heb het ingesteld maar moet nog even op de PC testen, want via gamestream kan ik er niks nuttigs over zeggen. Weet enkel dat, hoe hoger de sensivities, hoe "sneller" je stick je beweging als 100% ervaart. Het schijnt een stukje van 'de sleutel' te zijn om net wat sneller te kunnen reageren.
En als andere online games die m.i meer van een PC zouden vergen het wel kunnen, dan moet dit ook goed kunnen lijkt mij. Het vervelende is gewoon dat ik dit spel erg leuk vind ondanks dat ik soms als een acrobaat over het veld ga.
Naja, mocht ik ooit nog het gouden ei vinden hiervoor, dan laat ik het weten.
Over het spel gesproken, heeft iemand ook al eens gestoeid met de deadzone en dodge/sterring/aerial sensivity? Als ik "pros" soms lees dan hebben ze die sensivities op circa 1.3 / 1.4 staan, kan zo even niks over de dodge vinden, en de deadzone op zo'n 0.15-0.30 en via steam ingesteld dat de deadzone een "square" is ipv rond zoals je thumbstick. Heb het ingesteld maar moet nog even op de PC testen, want via gamestream kan ik er niks nuttigs over zeggen. Weet enkel dat, hoe hoger de sensivities, hoe "sneller" je stick je beweging als 100% ervaart. Het schijnt een stukje van 'de sleutel' te zijn om net wat sneller te kunnen reageren.
Ik heb de volgende setting aangepast : controller deadzone naar 0.10 , reden is dat je dan net wat sneller reageert en je scherper kunt sturen .Honnes schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:11:
Verder heb ik dodge deadzone op 0.50 stearing 1.00 aerial 1.00
Niemand enthousiast over de hoops,rumble en dropshots ranked optie die er aan komt?
https://www.rocketleague....ty-summer-roadmap-update/
En de Rocket pass begin september.
Rocket pass ja goed idee , echter die andere game modes leuk als ik gezopen heb maar ranked nee orgineel spel gewoonBeakzz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:03:
Niemand enthousiast over de hoops,rumble en dropshots ranked optie die er aan komt?
Jazeker! Rumble is nog steeds mijn favoriete gamemode en Snow Day ranked ga ik ook zeker spelenBeakzz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:03:
Precies dit. Ben er wel blij mee dat er nu ook een ranked optie komt. In Rumble zie je nu al snel dat mensen direct leaven zodra ze twee goals achter komen te staan, bij ranked zal dat naar verwachting minder gebeuren.Sjurm schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:21:
[...]
Jazeker! Rumble is nog steeds mijn favoriete gamemode en Snow Day ranked ga ik ook zeker spelen
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik blijf op plat2/3 hangen het lukt me maar niet om in diamond te komen.
Speel regelmatig met paar maten , maar ook veel solo op ps4.
Het gaat dan vooral om de 2v2 en 3v3.
Een goede air dribbel luk me nog niet.
Na 2/3 verlies potjes merk ik ook aan mezelf dat ik te agressief ga spelen waardoor er gaten vallen of domme missers van m’n kant komen.
Twijfel ook vaak om voor de bal te gaan met de gedachte “hij is toch wel eerder”.
Kennen jullie dat gevoel of gaan jullie altijd bij twijfel? Kom zeker 2/3 keer voor in 1 match!
Na 2/3 verlies potjes merk ik ook aan mezelf dat ik te agressief ga spelen waardoor er gaten vallen of domme missers van m’n kant komen.
Twijfel ook vaak om voor de bal te gaan met de gedachte “hij is toch wel eerder”.
Kennen jullie dat gevoel of gaan jullie altijd bij twijfel? Kom zeker 2/3 keer voor in 1 match!
Dat is denk ik vooral een kwestie van gevoel en of je je teamgenoot vertrouwd. Als jij mist, dan is er open spel voor de tegenstander, mits je teamgenoot er goed op inspeelt. Zelf ben ik erg terughoudend, maar soms probeer ik wel te faken dat ik erop af ga. Hierdoor krijgt de ander dat gevoel dat jij nu omschrijft, waardoor ze soms missen, of juist de bal zo verkeerd raken waardoor je em kunt oppakken en er voordeel uit kunt halen.fevo-1190 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:12:
Hoe ik speel hangt vooral in mijn geval vooral van m'n teamgenoot af en hoe de tegenstander speelt. Als zij agressief spelen, dan is faken en rustig tikken erg effectief.
2 wedstrijden verliezen is bij mij 5-10 minuten iets anders doen. Gewoon even weglopen en jezelf helpen herinneren hoe onbelangrijk het eigenlijk allemaal is. Of ga gewoon even trainen tot je weer chill bent. Daarna kan ik altijd weer rustig aan de volgende game beginnen. Alleen op die manier haal ik tegenwoordig (net) champ.fevo-1190 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:12:
Slechte teamspelers kom je altijd tegen, maar jouw vertrouwde speelstijl kan voor je random teamgenoot helemaal niet zo logisch zijn en je weet al helemaal niet wat voor gevoel hij mee brengt uit vorige matches. Als hij als een dolle de aanval op zoekt zorg dan dat jij altijd klaar bent om weer te verdedigen. Pas je speelstijl dus aan.
En als je twijfelt ben je eigenlijk altijd te laat. Je gaat er voor of je maakt je klaar om te verdedigen. En blijf gewoon voor de lol spelen, want bij mij waren het vooral de uren die mij beter maakten in dit spel.
Ik ben ook erg terughoudend, maar twijfel gewoon soms(slechte eigenschap) aangezien ik niet snel een teamgenoot vertrouw.Beakzz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:36:
[...]
2 wedstrijden verliezen is bij mij 5-10 minuten iets anders doen. Gewoon even weglopen en jezelf helpen herinneren hoe onbelangrijk het eigenlijk allemaal is. Of ga gewoon even trainen tot je weer chill bent. Daarna kan ik altijd weer rustig aan de volgende game beginnen. Alleen op die manier haal ik tegenwoordig (net) champ.
Slechte teamspelers kom je altijd tegen, maar jouw vertrouwde speelstijl kan voor je random teamgenoot helemaal niet zo logisch zijn en je weet al helemaal niet wat voor gevoel hij mee brengt uit vorige matches. Als hij als een dolle de aanval op zoekt zorg dan dat jij altijd klaar bent om weer te verdedigen. Pas je speelstijl dus aan.
En als je twijfelt ben je eigenlijk altijd te laat. Je gaat er voor of je maakt je klaar om te verdedigen. En blijf gewoon voor de lol spelen, want bij mij waren het vooral de uren die mij beter maakten in dit spel.
Mits het echt een goede speler is.
Waar ik ook doodziek van word is mensen als je snel op 0-2 komt gelijk willen opgeven en daarna niet hun best meer doen! Bedoel 0-3 en 0-4 heb ik vaak zat nog weggepoetst!
Mensen die op de xbox spelen. Heb sinds kort xbox hiervoor altijd op de ps4 gespeeld!! Als mensen zin hebben in competitie voeg me toe MisterxBee
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Sup!
Ik ben sinds kort overgestapt naar the master race (PC) en daar verder gegaan met RL. Ik zie dat de discord vrij dood is, dit bericht heb ik ook geplaatst in de Steam groep.
Ik ben platinum 3 in beide 2s en 3s, ik zoek een of meerdere mensen om vaker mee te spelen om verder te komen met rank. Graag mensen rondom dezelfde rank in verband met rank up.
Ik speel vooral veel alleen momenteel.
Stuur me een prive message of add me op steam : ak0n
Ik ben sinds kort overgestapt naar the master race (PC) en daar verder gegaan met RL. Ik zie dat de discord vrij dood is, dit bericht heb ik ook geplaatst in de Steam groep.
Ik ben platinum 3 in beide 2s en 3s, ik zoek een of meerdere mensen om vaker mee te spelen om verder te komen met rank. Graag mensen rondom dezelfde rank in verband met rank up.
uhm discord dood ? weet niet welke discord je hebt gekeken maar de meeste mensen vind je vanaf 20:00 onlineak0nnmgn schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:44:
Sup!
https://www.rocketleague....ression-update-august-29/
Morgen de nieuwe update met clubs en cross party dus ik hoor het wel welke club mij wil inhuren
Ook hogere rankings dan Rocketeer voor wie dat toevallig boeit.
En een week later de Rocket pass. Daar ben ik echt benieuwd naar. hopelijk een extra reden om te blijven spelen.
Morgen de nieuwe update met clubs en cross party dus ik hoor het wel welke club mij wil inhuren
En een week later de Rocket pass. Daar ben ik echt benieuwd naar. hopelijk een extra reden om te blijven spelen.
wij staan altijd open voor nieuwe mensen ongeacht welk niveau ! maar ik hoop dat we na de crossplay update eindelijk een leuk goed gevuld toernooi neer kunnen zetten !Beakzz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:17:
https://www.rocketleague....ression-update-august-29/
Morgen de nieuwe update met clubs en cross party dus ik hoor het wel welke club mij wil inhurenOok hogere rankings dan Rocketeer voor wie dat toevallig boeit.
Die hou ik al even in de gaten, maar zie niet veel beweging. Ook op oudere berichten in #matchmaking wordt nauwelijks/niet gereageerd.jenpet schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:41:
[...]
uhm discord dood ? weet niet welke discord je hebt gekeken maar de meeste mensen vind je vanaf 20:00 online
Ik denk toch dat ik deze game ook nog maar eens ga starten op de PS4. Is het zo dat alle updates voor de PC ook op de PS4 uigerold worden. Of zit er een verschil in de PC en PS4 versie?
Zoals ik lees is het nu cross-platform wat het vroeger dus niet was. Dus ga er vanuit dat alles vrijwel hetzelfde is. De cubs komen dus ook naar PS4? Kunnen clubs bestaan uit PS leden en PC leden etc?
Zoals ik lees is het nu cross-platform wat het vroeger dus niet was. Dus ga er vanuit dat alles vrijwel hetzelfde is. De cubs komen dus ook naar PS4? Kunnen clubs bestaan uit PS leden en PC leden etc?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vermoed dat een club wel uit PS4 en PC leden kan bestaan, maar als je een redelijke computer hebt is dat natuurlijk een voordeel (###fps pc vs 60fps ps4)Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 07:50:
Ik denk toch dat ik deze game ook nog maar eens ga starten op de PS4. Is het zo dat alle updates voor de PC ook op de PS4 uigerold worden. Of zit er een verschil in de PC en PS4 versie?
Wat wel een ding word is dat je als PS4'er alleen in een party kan met iemand van PC. Dus PS4/PC of PC/XBOX/SWITCH. Dit komt door restricties vanuit Sony overigens.
Meestal word er ook alleen in de #Lounge gesproken. en dat is relatief weinig (meestal iemand die vraagt wie online komt dezelfde avondak0nnmgn schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:54:
[...]
Die hou ik al even in de gaten, maar zie niet veel beweging. Ook op oudere berichten in #matchmaking wordt nauwelijks/niet gereageerd.
Cross party zit volgens mij nog niet in de update van vandaag. Dit is uitgesteld omdat ze nog wat issues wilden oplossen.
Update van vandaag is de progressie update. Ben benieuwd welk level ik zal zijn, zit al geruime tijd op lvl 75.
Update van vandaag is de progressie update. Ben benieuwd welk level ik zal zijn, zit al geruime tijd op lvl 75.
https://untappd.com/user/OzzBier
Correct was ook meer kijkend naar de toekomst. Hiervoor is een RocketID nodig wat waarschijnlijk eind September word gereleased.
Zie dat de Rocket Pass ook pas volgende week live gaat.
@OzzieMann Toevallig ook vanavond online?
Hoe laat dropt deze update vanavond? Ben ook wel benieuwd naar mijn progressie level met bijna 1700 uur op de teller.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
https://twitter.com/RocketLeague/status/1034497209226616832Bullettooth schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:12:
Hoe laat dropt deze update vanavond? Ben ook wel benieuwd naar mijn progressie level met bijna 1700 uur op de teller.
19:00 bij ons dus... Alle eerdere updates zijn ook rond deze tijd geweest.
Ik ben vooral benieuwd of ik de titel "ball chaser" kan gebruiken
Zal het eens bij de baas voorleggen. 😁Utoka schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:25:
Correct was ook meer kijkend naar de toekomst. Hiervoor is een RocketID nodig wat waarschijnlijk eind September word gereleased.
ik wil het gewoon niet weten ik denk dat ik de titel krijg "no life"Bullettooth schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:12:
Zeer waarschijnlijk.
Jij sws. en voor mister bullettooth de titel LatRoaster of MissRoasterjenpet schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:25:
[...]
ik wil het gewoon niet weten ik denk dat ik de titel krijg "no life"
Dank u, dank u. I'll have you know, latjetrap is één van de moeilijkste skills die je ooit in Rocket League gaat leren.Bazzz schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:14:
[...]
Jij sws. en voor mister bullettooth de titel LatRoaster of MissRoaster
En ik ben er in ieder geval consistent in.
[ Voor 7% gewijzigd door Bullettooth op 29-08-2018 14:18 ]
Dan krijg ik denk de bijnaam #TheBrick, omdat ik altijd als een baksteen uit de lucht val.Bullettooth schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:16:
[...]
Dank u, dank u. I'll have you know, latjetrap is één van de moeilijkste skills die je ooit in Rocket League gaat leren.
En ik ben er in ieder geval consistent in.
Of #PostHugger omdat ik altijd struikel over het beruchte hoekje van de paal.
@Utoka Ik ben vanavond online. Zal ergens tussen 2030 en 2100 opstarten gok ik.
[ Voor 8% gewijzigd door OzzieMann op 29-08-2018 14:32 ]
Bij mij begint het geheel toch alweer te kriebelen. Heb vaak deze game als 2v2 of 3v3 gespeeld. Maar er is echt flink wat veranderd als ik dit allemaal zo zie. Volgens mij in die tijd dat ik speelde (toen je die gratis bij PS+ kreeg) had je geen statspagina of zoiets. Toen kon je alleen je potjes doen en was je klaar. Had je toen uberhaubt wel al de ranking zoals je die nu hebt met silver en platinum etc? Ook dat is weer compleet nieuw voor mij.
Als dat crossparty er is maar weer eens een potje doen. Je hebt de laatste keer gezien dat het me op de PS4 echt niet meer luktOzzieMann schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:28:
[...]
Dan krijg ik denk de bijnaam #TheBrick, omdat ik altijd als een baksteen uit de lucht val.
Of #PostHugger omdat ik altijd struikel over het beruchte hoekje van de paal.
@Utoka Ik ben vanavond online. Zal ergens tussen 2030 en 2100 opstarten gok ik.
Dan heb je niet lang gespeeld, want het eerste seizoen ranked was al in september 2015 (2 maanden na release op de PS4). Zonder ranked had ik dit spel nooit zo lang gespeeld ondanks dat het ook pure frustratie kan zijnOxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:49:
Bij mij begint het geheel toch alweer te kriebelen. Heb vaak deze game als 2v2 of 3v3 gespeeld. Maar er is echt flink wat veranderd als ik dit allemaal zo zie. Volgens mij in die tijd dat ik speelde (toen je die gratis bij PS+ kreeg) had je geen statspagina of zoiets. Toen kon je alleen je potjes doen en was je klaar. Had je toen uberhaubt wel al de ranking zoals je die nu hebt met silver en platinum etc? Ook dat is weer compleet nieuw voor mij.
[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 29-08-2018 16:15 ]
Heb deze game al een jaar niet meer aangeraakt, tot ik word aangesproken door een steamvriend, die zegt dat er nu clubs en toernooien en nieuwe achievements inzitten (en ben een completionist-OCD, dusja, maar geherinstalleerd). Nog niet aan toernooien toegekomen. ik speel mijn eerste solostandaard. 3-0 na een minuut, mensen beginnen te zaniken op elkaar en ze leaven uiteindelijk.
nog niets veranderd
zodra hij weer aan 100% staat, flikker ik hem er weer af en ga terug Siege spelen
nog niets veranderd
Als je er zo gevoelig voor bent zou ik custom chat gewoon uit zetten. Eventueel alleen team chat toestaan. (weet niet of je daar ook alleen team quick chat alleen kan aanzetten). Niet om de discussie te starten maar wat ik van Siege in het begin heb gezien is het daar niet heel veel anders. Maar met kennissen spelen haalt een groot deel ergenis wegAntiChrist7 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 00:39:
Heb deze game al een jaar niet meer aangeraakt, tot ik word aangesproken door een steamvriend, die zegt dat er nu clubs en toernooien en nieuwe achievements inzitten (en ben een completionist-OCD, dusja, maar geherinstalleerd). Nog niet aan toernooien toegekomen. ik speel mijn eerste solostandaard. 3-0 na een minuut, mensen beginnen te zaniken op elkaar en ze leaven uiteindelijk.
nog niets veranderdzodra hij weer aan 100% staat, flikker ik hem er weer af en ga terug Siege spelen
In Siege casual of op console mischien. Maar in ranked (wat mijn match was), ga je heus niet hebben dat 2/3de het al na 20% ver in de match het afstapt, of dat er al direct zo'n verschil in kwaliteit is tussen de teams. Heb beide games genoeg gespeeld (500h+) om het verschil te zien, en wat je in Siege qua toxiciteit tegenkomt is uitzondering, in RL is het nog steeds minstens 50% van de solo matchen blijkbaarUtoka schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:16:
[...]
Als je er zo gevoelig voor bent zou ik custom chat gewoon uit zetten. Eventueel alleen team chat toestaan. (weet niet of je daar ook alleen team quick chat alleen kan aanzetten). Niet om de discussie te starten maar wat ik van Siege in het begin heb gezien is het daar niet heel veel anders. Maar met kennissen spelen haalt een groot deel ergenis weg
Ik weet dat 1 match niet representatief is (en dat het beter is met mensen die je kent), maar de redenen dat ik het niet meer speel zitten er nog steeds in op het eerste zicht: slechte matchmaking en ranking + een slechte community. Dat is in Siege echt wel anders.
Nieuwe achievements zijn trouwens gebugged.....
Level 113 maar. Valt mij alles mee.
Ik snap even niet waarom ik sinds de laatste update opeens een Veteran ben, terwijl ik voorheen een Master was (level70).
PSN id: NL_SToRM
Haha was ook in paniek nadat ik was gedegradeerd van Rocketeer naar VeteranSToRM666 schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:45:
Ik snap even niet waarom ik sinds de laatste update opeens een Veteran ben, terwijl ik voorheen een Master was (level70).
Maar je kan het (kwam erachter na contact met support) veranderen naast je naam.
[ Voor 4% gewijzigd door beezjeh op 02-09-2018 21:52 ]
Bedankt! Even gezocht even gevonden!beezjeh schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:52:
Haha was ook in paniek nadat ik was gedegradeerd van Rocketeer naar Veteran![]()
Maar je kan het (kwam erachter na contact met support) veranderen naast je naam.
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 02-09-2018 21:58 ]
PSN id: NL_SToRM
Die levels kloppen nog niet had ik ergens gelezen op reddit in een comment van een developer. Iedereen die Rocketeer was is tussen level 110 en 120 gegooid wat relatief dicht bij elkaar is. Dus als je rocketeer met 500 uur was zet dat je heel dicht bij een rocketeer met 3k uur.
oeps level 124 reedsUtoka schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:41:
Die levels kloppen nog niet had ik ergens gelezen op reddit in een comment van een developer. Iedereen die Rocketeer was is tussen level 110 en 120 gegooid wat relatief dicht bij elkaar is. Dus als je rocketeer met 500 uur was zet dat je heel dicht bij een rocketeer met 3k uur.
Morgen de Rocket Pass, weer een hoop extra uren kwijt aan dit leuke spelletje.
Ik zal het best ergens kunnen vinden, maar zit momenteel weinig achter de pc, maar wat houdt precies de Rocket Pass in?Bullettooth schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:41:
Morgen de Rocket Pass, weer een hoop extra uren kwijt aan dit leuke spelletje.
Moet ik dit beetje vergelijken met een fortnite battle pass?
Zie https://www.rocketleague.com/news/rocket-pass-a-closer-look/pauluzmuller schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:00:
[...]
Ik zal het best ergens kunnen vinden, maar zit momenteel weinig achter de pc, maar wat houdt precies de Rocket Pass in?
Steam/Epic: Deurstopper
Ja, dat is het precies. En het voorziet spelers van iets meer incentive om te spelen, zodra je aan je skill cap zit.pauluzmuller schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:00:
[...]
Ik zal het best ergens kunnen vinden, maar zit momenteel weinig achter de pc, maar wat houdt precies de Rocket Pass in?
Ze hebben bovenstaande nu geupdate (weet niet of het een download of een server update is)Utoka schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:41:
https://www.reddit.com/r/...progression_fix_now_live/
Server update. Vanochtend even opgestart en ben nu level 192.Utoka schreef op woensdag 5 september 2018 @ 07:46:
[...]
Ze hebben bovenstaande nu geupdate (weet niet of het een download of een server update is)
https://www.reddit.com/r/...progression_fix_now_live/
Rij ik hier rond met level 15 haha. Ben nog aan mijn 10 potjes bezig om ranked te worden. Kom je dan automatisch in brons uit ofzo? Vrijwel elk potje gaat redelijk gelijk op. Maar er zitten tegenstanders bij die me werkelijk van de mat knallenOzzieMann schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:22:
[...]
Server update. Vanochtend even opgestart en ben nu level 192.
De eerste 10 potjes zijn om je rank te bepalen, dus bronze/silver/goud enz. waarschijnlijk als je pas level 15 bent dan kom je in bronze/silver terecht, tenzij je al meer ervaring hebt.Oxigeon schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:22:
[...]
Rij ik hier rond met level 15 haha. Ben nog aan mijn 10 potjes bezig om ranked te worden. Kom je dan automatisch in brons uit ofzo? Vrijwel elk potje gaat redelijk gelijk op. Maar er zitten tegenstanders bij die me werkelijk van de mat knallen
ja inderdaad oops ik 206 nu... en heb ik ook nog een tijd op ps4 met jullie gespeeldOzzieMann schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:22:
[...]
Ja, nog ff en we kunnen weer online ranked spelen! 😎jenpet schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:10:
[...]
ja inderdaad oops ik 206 nu... en heb ik ook nog een tijd op ps4 met jullie gespeeld
jaaaa lijkt me lachenOzzieMann schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:55:
[...]
Ja, nog ff en we kunnen weer online ranked spelen! 😎
206!? wtf doe jijjenpet schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:10:
[...]
ja inderdaad oops ik 206 nu... en heb ik ook nog een tijd op ps4 met jullie gespeeld
[ Voor 13% gewijzigd door Bazzz op 06-09-2018 08:53 ]
Ook precies level 192.OzzieMann schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:22:
[...]
Zag al mensen met titels als "Quick chat master" om 19:05 dus 5 minuten na de update. Hebben die dan tiers gekocht ofzo? Ik heb nog geen extra titels unlocked.
Ja die moeten tiers gekocht hebben. Duur geintje, tenzij je natuurlijk heel veel sleutels bij elkaar getrade hebt.Utoka schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:48:
[...]
Ook precies level 192.
Zag al mensen met titels als "Quick chat master" om 19:05 dus 5 minuten na de update. Hebben die dan tiers gekocht ofzo? Ik heb nog geen extra titels unlocked.
Zijn er meer mensen die geen verbinding met de server kunnen maken op de ps4?
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Ja realiseerde mij dat later ook. Dat is inderdaad een duur geintje. Je krijgt naar tier 70 wel alleen maar painted certified items dus dat is wel leuk voor het traden.OzzieMann schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:52:
[...]
Ja die moeten tiers gekocht hebben. Duur geintje, tenzij je natuurlijk heel veel sleutels bij elkaar getrade hebt.
Gisteravond ook veel last van en af en toe ook geen scherm naar een wedstrijd voor XP. Weet niet of het geteld is. Na zo'n update is het top drukte na het weekend zal het wel weer "spoel" lopen.BeToBe schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:50:
Zijn er meer mensen die geen verbinding met de server kunnen maken op de ps4?
Painted / certified varianten van items uit de rocket pass of ook andere items?Utoka schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:43:
[...]
Ja realiseerde mij dat later ook. Dat is inderdaad een duur geintje. Je krijgt naar tier 70 wel alleen maar painted certified items dus dat is wel leuk voor het traden.
Alleen Rocket PassEreaser schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:40:
[...]
Painted / certified varianten van items uit de rocket pass of ook andere items?
Zie dat de XP in unranked exact hetzelfde is als de XP in ranked, zelfs meer aangezien je nog een extra consecutive matches bonus krijgt als je tussendoor niet terug gaat naar het hoofdmenu.
Ga voor de eerste keer eens wat geld er tegenaan smijten. Ben de laatste tijd weer vrij veel ermee bezig.
Kan je best die rocket pass best op voorhand kopen, of kan ik ook gewoon blijven spelen en als ik een hoge rank heb het kopen. Krijg ik dan al het voorgaande ook?
Kan je best die rocket pass best op voorhand kopen, of kan ik ook gewoon blijven spelen en als ik een hoge rank heb het kopen. Krijg ik dan al het voorgaande ook?
Al het voorgaande krijg je dan ook. Maar zodra je de rocketpass aanschaft krijg je +55% XP elke wedstrijd.Tits schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:40:
Ga voor de eerste keer eens wat geld er tegenaan smijten. Ben de laatste tijd weer vrij veel ermee bezig.
Dus levelen gaat wel langzamer zonder premium rocket pass.
Rekensommetje: 20.000 XP per level/tier
Zonder rocket pass:
-1250 XP per wedstrijd (aanname)
-16 wedstrijden nodig om Tier/Level up te gaan.
Met rocket pass:
-1250 x 1,55 = 1937 XP per wedstrijd
-10,33 wedstrijden nodig om Tier/Level up te gaan
Mijn advies, als je nu al weet dat je de Rocket Pass toch wilt gaan aanschaffen zou ik niet wachten!
Grrr, ben niet zo voor cosmetische troep, maar wat is 10 euro voor een game dat je al zo lang speelt. Toch overwegen dan.OzzieMann schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:41:
[...]
Al het voorgaande krijg je dan ook. Maar zodra je de rocketpass aanschaft krijg je +55% XP elke wedstrijd.
Dus levelen gaat wel langzamer zonder premium rocket pass.
Rekensommetje: 20.000 XP per level/tier
Zonder rocket pass:
-1250 XP per wedstrijd (aanname)
-16 wedstrijden nodig om Tier/Level up te gaan.
Met rocket pass:
-1250 x 1,55 = 1937 XP per wedstrijd
-10,33 wedstrijden nodig om Tier/Level up te gaan
Mijn advies, als je nu al weet dat je de Rocket Pass toch wilt gaan aanschaffen zou ik niet wachten!
Wanneer je nu wat vrij speelt, wordt dat at random bepaald? Kan je inventaris soms te vol zitten? Ben pas een tijdje geleden beginnen te upgraden naar een hoger type van item.
Ik geloof dat je gewoon het item krijgt dat bij de tier staat aangegeven. Boven tier 70 wordt dat een painted of certified item en dat is inderdaad random. Je inventaris kan nooit vol zitten.Tits schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:44:
[...]
Grrr, ben niet zo voor cosmetische troep, maar wat is 10 euro voor een game dat je al zo lang speelt. Toch overwegen dan.
Wanneer je nu wat vrij speelt, wordt dat at random bepaald? Kan je inventaris soms te vol zitten? Ben pas een tijdje geleden beginnen te upgraden naar een hoger type van item.
Overigens kost het 10 keys en kun je die keys weer terugverdienen (als je maar genoeg tiers vrijspeelt).
Ik heb besloten de rocket pass toch maar niet aan te schaffen. Er zitten geen items bij die ik graag wil. Ik ben tevreden met mn huidige setup
Zag dat je 8 keys kunt terugverdienen. Moet je het wel voor elkaar krijgen om 90 levels te stijgen voor 26/11.Sjurm schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:13:
[...]
Overigens kost het 10 keys en kun je die keys weer terugverdienen (als je maar genoeg tiers vrijspeelt).
Ik speel blijkbaar zo veel
Ga ervan uit dat zelfs ik het dan ook nog voor elkaar krijg om iets te ruilen tegen 2 sleutels en ik dan Rocket Pass 2 'gratis' kan kopen.
Moet wel bekennen dat de eerste levels als grinding aan voelen. Die wielen zijn wel leuk maar de rest. meh. Gok dat als je de items die echt wil koopt met keys je uiteindelijk goedkoper uit bent. Zeker als je tot het einde van het seizoen wacht.
Wil je trouwens veel xp verdienen moet je in een casual 1vs1 gaan. Dan vragen of die ander vertrekt en meteen een vriend van je laten joinen. Zorg dat het 15 min overtime word (daarna loopt de xp niet meer op) maar blijf wel shots en saves maken. Met de 200% win bonus kan je aan de 16-17k punten zitten
Wil je trouwens veel xp verdienen moet je in een casual 1vs1 gaan. Dan vragen of die ander vertrekt en meteen een vriend van je laten joinen. Zorg dat het 15 min overtime word (daarna loopt de xp niet meer op) maar blijf wel shots en saves maken. Met de 200% win bonus kan je aan de 16-17k punten zitten
Haha. Mooie methode maar gaat me te ver. Ik speel toch wel veel, maar niet meer dan ik voorheen deed. Daarmee red ik het wel om de volledige pass vol te maken.Utoka schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:17:
Moet wel bekennen dat de eerste levels als grinding aan voelen. Die wielen zijn wel leuk maar de rest. meh. Gok dat als je de items die echt wil koopt met keys je uiteindelijk goedkoper uit bent. Zeker als je tot het einde van het seizoen wacht.
Die 2 keys die het me dan gekost hebben, als ik niks weet te ruilen, neem ik dan wel voor lief. Geeft me in elk geval wat extra (nog meer) lol en incentive om te spelen. Zeker als we in ons mooie SLETterige roze club kleurtje mogen spelen.
@Utoka
@MrMistral
morgenavond online?
I'll be there!OzzieMann schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:41:
[...]
Haha. Mooie methode maar gaat me te ver. Ik speel toch wel veel, maar niet meer dan ik voorheen deed. Daarmee red ik het wel om de volledige pass vol te maken.
Die 2 keys die het me dan gekost hebben, als ik niks weet te ruilen, neem ik dan wel voor lief. Geeft me in elk geval wat extra (nog meer) lol en incentive om te spelen. Zeker als we in ons mooie SLETterige roze club kleurtje mogen spelen.
@Utoka
@MrMistral
morgenavond online?
PSN: MrMistral
Ik ben er vanavond ook bij.OzzieMann schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:41:
[...]
Haha. Mooie methode maar gaat me te ver. Ik speel toch wel veel, maar niet meer dan ik voorheen deed. Daarmee red ik het wel om de volledige pass vol te maken.
@Utoka
@MrMistral
morgenavond online?
Speelstation.
Volgens mij speel jij op de iks-doos?
[ Voor 11% gewijzigd door OzzieMann op 13-09-2018 15:40 ]
InderdaadOzzieMann schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:39:
[...]
Speelstation.
Volgens mij speel jij op de iks-doos?

Worden ze dan goedkoper?Utoka schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:17:
Omdat je aan het einde weet hoeveel levels je nog moet bijkopen om alle items te krijgen.
Een tijdje geleden ben ik weer begonnen met Rocket League, op de Switch (voorheen PS4). Dacht ik doe wat Aerial trainings om in te komen, en dat ging wel oké. Vervolgens online een unranked potje, en ik mis echt elke aerial, gewoon puur omdat ik het niet verwacht. Echt zo frustrerend, aangezien ik de bal in all star training op z'n minst altijd wel raak.
Wel als je trade vermoed ik. De "markt" word aan het eind overspoeld met die rocket pass zooi gok ik omdat mensen keys voor het nieuwe seizoen willen hebben. Verder speelt een grote groep na de vastgestelde tiers door en dan krijg je painted versies van wat je eerder hebt unlocked waarom er ook geen reden is om de normale versie te houden.
Is er iemand die het speelt op PC en die tegen diamond aan zit?
Yep, maar hoezo?darkfurby1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:54:
Elke keer kom ik weer terug op plat III div IV en vanaf dat moment krijg ik alleen nog maar trolls in mijn team en pro's tegen mijn teamdarkfurby1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:54:

#eternalplat
Speel ook PC en zit op t moment een beetje tussen Dia 1 en Dia 2. Momenteel in Dia 2. Voeg me gerust toe als je ongeveer dezelfde rank zit en zin hebt om wat potjes te gaan tryharden. twitch.tv/nicks_aan is m'n steam ID.
Hahah ja ik heb precies hetzelfde... Daarom is het beter om even te "teamuppen" met iemand die daar ook rond zit denk ik:PBlinkiej schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:42:
[...]
Elke keer kom ik weer terug op plat III div IV en vanaf dat moment krijg ik alleen nog maar trolls in mijn team en pro's tegen mijn teamdan zak ik weer terug naar div I en kan ik weer opnieuw proberen.. struggles.
#eternalplat
Dus als iemand in hetzelfde vaarwater zit... SteamID: darkfurby1
Oh ja, story of my life. Zit heel vaak tijdje in D1 en dan ook tijdje weer in plat 3 
Voeg me zeker even toe als je wilt. Ik zoek ook iemand die op hetzelfde niveau zit om mee te levelen
Steam I'd zoek ik morge ff op. Kom net van gezellig avondje BBQ
MN nickname is Unspecial Effect op 't moment.
Voeg me zeker even toe als je wilt. Ik zoek ook iemand die op hetzelfde niveau zit om mee te levelen
Steam I'd zoek ik morge ff op. Kom net van gezellig avondje BBQ
MN nickname is Unspecial Effect op 't moment.
[ Voor 8% gewijzigd door spokje op 14-09-2018 22:18 ]
Add me maar jenpet of zie signaturedarkfurby1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:11:
[...]
Hahah ja ik heb precies hetzelfde... Daarom is het beter om even te "teamuppen" met iemand die daar ook rond zit denk ik:P
Dus als iemand in hetzelfde vaarwater zit... SteamID: darkfurby1
Just add meBlinkiej schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:42:
[...]
Elke keer kom ik weer terug op plat III div IV en vanaf dat moment krijg ik alleen nog maar trolls in mijn team en pro's tegen mijn teamdan zak ik weer terug naar div I en kan ik weer opnieuw proberen.. struggles.
#eternalplat
Het is een wonder, na 80 jaar in Diamond III ben ik dan eindelijk Champion I. Nu nog 10 matches zien te winnen in de komende 3 dagen in plaats van er gelijk weer uit te lazeren

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Sinds een maandje of 2 ook begonnen met Rocket League (handig zo een gamepass op de Xbox
).
Vermaak me kostelijk ermee. Speel het liefst gewoon 1 vs 1 competitief (Silver 1 nu) daar het dan gewoon neer komt op rauwe skills. Kom opzich wel goed mee, alleen Aerial shots lukt me nog niet zo goed. Ik leg het dan ook helemaal af tegen spelers die dat continu doen. Wellicht dat ik ze nog tegen kan houden als ze bij mijn goal zijn maar dat is het dan ook.
Maar, heb sowiesow al gemerkt dat er veel goede spelers zijn. Het is echt hard "werken" om een win te krijgen in mijn huidige divisie ; maar dat maakt het juist leuk
Echter wat me wel op valt is dat zoveel mensen enorm "toxic" zijn. Zeker de PC gamers (degene die snel chatten, dat lukt me nooit op de XB1). Hoe vaak er wel niet is gezegd dat mijn moeder homo is, mijn vader een alcoholist en mijn kat een transgender (hoe wisten ze dat?
). Of dan heb je ook nog van die mensen die dan bij iedere goal van hunzelf "Geen probleem" spammen, maar zodra je tegen hun scoort inene moeten schelden. Of ook irritant, van die mensen die dan 2 doelpunten achter staan en dan direct weg gaan. Opzich niet erg want ik krijg de win dan, maar dan nog. Soms wordt ik met 12-0 afgemaakt (1x voor gekomen nog maar gelukkig
) maar dan blijf ik ook gewoon. Jammer dat die kerel dan continu zat te tikken "ur bad, uninstall your game etc etc". Ik weet heus wel dat er genoeg mensen zijn die vele malen beter zijn ; maar om dan meteen zo te doen. *zucht*
Zo jammer dat het vaker wel dit soort figuren zijn dan niet. De chat volledig uit zetten wil ik dan ook niet doen want gelukkig komt het ook voor dat je gewoon leuke potjes krijgt. "Goed schot!" "OMG! Wat een redding!" "Dank je" "Geen probleem". Maar de gehalte "slechte" spelers vs. de normale spelers is wel erg uit verband.
Als ik newbie wordt genoemd, prima. Maar als ze echt verder gaan dan rapporteer ik ze gewoon en gaan we gewoon verder.
Af en toe ook gewoon "gemoedelijke" games 1 vs 1 en dan kom ik soms wel iemand tegen waar ik 10+ keer tegen speel en iedere keer een spannend potje is. Ik vind het echt niet erg om te verliezen (tenzij het zo een lullige bal is in de laatste 5 seconden en dat het dan net 1 doelpunt verschil is
) zo lang het maar een leuk potje is zonder toxic gedrag 
Wat is jullie ervaring met de gemiddelde speler met RL? Ervaren jullie hetzelfde toix gedrag, of ligt dat nu echt aan mij?
Oh, En als mensen een keer 2 vs 2 competitief willen spelen ; XBL Gamertag is Reefun. Ik weet alleen niet of het ook crossplay op die manier werkt gezien de meeste mensen hier op PC zitten lijkt het wel.
Vermaak me kostelijk ermee. Speel het liefst gewoon 1 vs 1 competitief (Silver 1 nu) daar het dan gewoon neer komt op rauwe skills. Kom opzich wel goed mee, alleen Aerial shots lukt me nog niet zo goed. Ik leg het dan ook helemaal af tegen spelers die dat continu doen. Wellicht dat ik ze nog tegen kan houden als ze bij mijn goal zijn maar dat is het dan ook.
Maar, heb sowiesow al gemerkt dat er veel goede spelers zijn. Het is echt hard "werken" om een win te krijgen in mijn huidige divisie ; maar dat maakt het juist leuk
Echter wat me wel op valt is dat zoveel mensen enorm "toxic" zijn. Zeker de PC gamers (degene die snel chatten, dat lukt me nooit op de XB1). Hoe vaak er wel niet is gezegd dat mijn moeder homo is, mijn vader een alcoholist en mijn kat een transgender (hoe wisten ze dat?
Zo jammer dat het vaker wel dit soort figuren zijn dan niet. De chat volledig uit zetten wil ik dan ook niet doen want gelukkig komt het ook voor dat je gewoon leuke potjes krijgt. "Goed schot!" "OMG! Wat een redding!" "Dank je" "Geen probleem". Maar de gehalte "slechte" spelers vs. de normale spelers is wel erg uit verband.
Als ik newbie wordt genoemd, prima. Maar als ze echt verder gaan dan rapporteer ik ze gewoon en gaan we gewoon verder.
Af en toe ook gewoon "gemoedelijke" games 1 vs 1 en dan kom ik soms wel iemand tegen waar ik 10+ keer tegen speel en iedere keer een spannend potje is. Ik vind het echt niet erg om te verliezen (tenzij het zo een lullige bal is in de laatste 5 seconden en dat het dan net 1 doelpunt verschil is
Wat is jullie ervaring met de gemiddelde speler met RL? Ervaren jullie hetzelfde toix gedrag, of ligt dat nu echt aan mij?
Oh, En als mensen een keer 2 vs 2 competitief willen spelen ; XBL Gamertag is Reefun. Ik weet alleen niet of het ook crossplay op die manier werkt gezien de meeste mensen hier op PC zitten lijkt het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Reefun op 24-09-2018 08:24 ]
Haha ja het RL public is in het algemeen heel toxic. Veel mensen gebruiken ook What a save om de andere partij te triggeren in plaats van een compliment te geven. Als de andere kant toxic is gebruik ik ook vaak geplaatste quickchats om ze verder te triggeren.Reefun schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:22:
Ook zet ik het zelf niet uit aangezien er inderdaad ook leuke ontmoetingen zijn, maar iemand die de quickchat spammed of gaat schelden gaat gelijk op mute. Reporten doe ik meestal niet aangezien ik het idee heb dat ze daar echt niets mee doen bij Psyonics.
Cross party zou er voor moeten zorgen dat je samen met pc spelers kan spelen (niet randoms), maar zo ver ik weet zit dat nog niet in het spel. Wel in de nabije toekomst.
Ervaar vaak hetzelfde. Maar ik reageer nu meestal gewoon met een 'lol' of gewoon niet als ze zitten te zeiken. Uberhaupt niet reageren is het beste omdat ze dan misschien denken dat de chat uitstaat en ermee kappen. Vaak vind ik het juist wel grappig als mensen irritant doen, vooral in 1 vs 1 is het toch om een reactie bij je los te peuren. Als dat dan niet lukt, of het werkt averechts dan is dat juist fun, worden ze nog meer gefrustreerd 
Ik vind het vooral irritant als je zelf een fout maakt en je teammates in 2 vs 2 of 3 vs 3 gaan lopen bitchen. Bijv. als je een aftrapgoal tegenkrijgt en de rotation ging net niet lekker en dat jij dan de schuld krijgt ofzo, dat vind ik echt ruk. Soms proberen mensen na 1 doelpunt al te forfeiten, daar heb ik echt lak aan.
Ik zit nu rond Diamond I / II qua niveau en merk wel dat het gescheld daar iets minder is dan in goud en platinum. Vooral platinum is echt een bende qua spelers. Het niveauverschil is ook erg groot tussen de verschillende plat spelers. Er zitten veel gefrustreerde spelers die qua skill hoger zitten, maar bijv. door hun teamplay niet mee komen in Diamond. Is geen excuus, maar daardoor wel veel toxicity
Maar het went wel
ik heb denk ik tegenwoordig meer leuke potjes dan frustrerende.
Ik vind het vooral irritant als je zelf een fout maakt en je teammates in 2 vs 2 of 3 vs 3 gaan lopen bitchen. Bijv. als je een aftrapgoal tegenkrijgt en de rotation ging net niet lekker en dat jij dan de schuld krijgt ofzo, dat vind ik echt ruk. Soms proberen mensen na 1 doelpunt al te forfeiten, daar heb ik echt lak aan.
Ik zit nu rond Diamond I / II qua niveau en merk wel dat het gescheld daar iets minder is dan in goud en platinum. Vooral platinum is echt een bende qua spelers. Het niveauverschil is ook erg groot tussen de verschillende plat spelers. Er zitten veel gefrustreerde spelers die qua skill hoger zitten, maar bijv. door hun teamplay niet mee komen in Diamond. Is geen excuus, maar daardoor wel veel toxicity
Maar het went wel
True! Als ze een 'grote mond' hebben en ik scoor tegen ze dan gebruik ik ook "What a save!" om ze te triggerenBeakzz schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:31:
[...]
Haha ja het RL public is in het algemeen heel toxic. Veel mensen gebruiken ook What a save om de andere partij te triggeren in plaats van een compliment te geven. Als de andere kant toxic is gebruik ik ook vaak geplaatste quickchats om ze verder te triggeren.
2 weken geleden was ik het helemaal zat met iemand. Die had mij continu zitten uitschelden en op het einde van het potje tikte ik "f u ckin douche bag" via de XB1 chatvenster (wat lang duurt uiteraard, de moeite die ik nam ervoor is triest eigenlijk). 1 uur later had ik een 24uur chat ban te pakkenOok zet ik het zelf niet uit aangezien er inderdaad ook leuke ontmoetingen zijn, maar iemand die de quickchat spammed of gaat schelden gaat gelijk op mute. Reporten doe ik meestal niet aangezien ik het idee heb dat ze daar echt niets mee doen bij Psyonics.
Cross party zou er voor moeten zorgen dat je samen met pc spelers kan spelen (niet randoms), maar zo ver ik weet zit dat nog niet in het spel. Wel in de nabije toekomst.
Ene kant wel vervelend omdat je dan wel chat kan zien, maar geeneens de quickchat kan gerbuiken....
Dus blijkbaar doen ze er wel wat mee bij Psyonics. Sindsdien rapporteer ik gewoon iedereen die zit te schelden.
Maar goed om te horen dat het dus niet aan mij ligt. Ik probeer serieus waar aardig te blijven online, of het nu hier of in-game is. Maar met deze game is dat nog verdomd lastig soms. Aan de andere kant, als ik deze game 20 jaar geleden op de PC zou spelen dan zou ik zelf waarschijnlijk ook 1 van die toxic figuren zijn. Uch... Ik wordt oud
Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ