Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:47:
Ik wil wel meedoen met wat matches (op de ps4), ben zelf slechts challenger II dus hoop dat ik het niveau niet al te veel naar beneden haal :P
Veel slechter dan Ozzie kan het niet. Wat dat betreft zit je nog boven het gemiddelde ;)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
The Outlaw schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:26:
Animopeiling voor PS4!

Het is alweer een tijdje geleden dat de Rocket League Tweakers PS4 spelers het tegen elkaar hebben opgenomen. Aangezien ik mij kan indenken dat niet iedereen tijd of zin heeft om een langerekt tournooi te spelen stel ik scrim matches voor.

We spreken een avond af in de week waarop we een paar potjes tegen elkaar spelen. Behalve de eer van je team staat er niets op het spel. Is hier animo voor? Mocht het je leuk lijken laat dan even een reactie achter. Dan weet ik met hoeveel man we eventueel rekening moeten houden (vrouwen mag ook!)

Om jullie een idee te geven hoe een Tweakers v Tweakers match eraan toegaat:

[video]
Ik wil wel mee doen hoor, maar is het met premade teams of random teams?

Psn: KS_Bonez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is aan jullie. Als jullie het leuker vinden om gewoon met allerlei Tweakers samen te spelen ben ik daar helemaal voor. Moeten dan wel even kijken hoe we dat gaan coordineren. Vooraf of on the spot zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Bartske schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:47:
Ik wil wel meedoen met wat matches (op de ps4), ben zelf slechts challenger II
Veel slechter dan Ozzie kan het niet. Wat dat betreft zit je nog boven het gemiddelde ;)
Is dit echt zo? :P of gewoon omdat jullie weinig ranked spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij is écht slecht :+

Op de momenten dat we spelen spelen we eigenlijk alleen maar ranked. Maar op de een of andere manier gaan we met Ozzie altijd divisies down in plaats van omhoog. Heel gek O-)

Verder is het een hele aardige kerel hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
sign me up voor vrijdag! (mits PC) ;)
Klinkt gezellig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Negatieve aandacht is ook aandacht zal ik maar denken.... :D

Momenteel heb ik een hele slechte periode van RL avondjes, sinds een maandje bak ik er echt helemaal niks meer van. Maar al met al nog steeds rond de Challenger Elite te vinden. Dat kan The Outlaw aka Mofskie dan weer niet evenaren.

Voor de liefhebbers op PS4 ik ben rond vrijdag al voor 20:00 beschikbaar, stuur me maar gewoon een invite als ik iets anders aan het doen ben. :D
BSchinkel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:34:
sign me up voor vrijdag! (mits PC) ;)
Klinkt gezellig!
Toch jammer dat cross platform voice chat en cross platform ranked nog steeds niet geïmplementeerd is.

[ Voor 23% gewijzigd door OzzieMann op 11-01-2017 12:36 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Toch jammer dat cross platform voice chat en cross platform ranked nog steeds niet geïmplementeerd is.
haha kunnen wij tweakers daar niet iets mee? :P Teamspeak ofzo skype kan ook via mobiel etc. Mits die middelen voor jullie toeghankelijk zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat de in-game voice chat nou niet bepaald helder klinkt bij veel mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:57:
De game was bij de release gratis voor PS Plus. Maar dat is al ruim 2 jaar geleden inmiddels. PS Plus spelers moeten de game nu ook gewoon kopen.

Wellicht vrijdag een avondje plannen? Slachtoffers die zich hebben aangemeld;

- Ozziefrau
- Jenpet
- a_manders
- Bartske
- KS_Bonez

Weet niet of MrMistral dit topic in de gaten houdt maar ook hij en zijn team zijn welkom^^
Teamsamenstelling of Blind Date laat ik nog even open. Wellicht dat er ook online streams te zien zullen zijn voor diegene die het leuk lijken om het te volgen. Hierover wellicht vrijdag meer info over.

Reminder aan self om de afzonderlijke matches niet vergeten op te slaan. Leuk om terug te kijken.

We volgen het voorbeeld van Ozzie en openen de avond om 20:00. Mocht ik eerder online zijn dan zal ik/iemand anders vast een PS4 Party starten. Reminder dat er maar 8 in een party passen. Dus wellicht dat we het gaan spreiden over 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:49

Hegeman

Weet van alles wat

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie die ranks zien? Neem aan dat dit wat anders is dan de gradaties Rookie, Semi-prof, enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patesatemate
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
hegemanjelle schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:21:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie die ranks zien? Neem aan dat dit wat anders is dan de gradaties Rookie, Semi-prof, enz. enz.
Je moet eerst 10 wedstirjden in Competitive spelen voordat het zichtbaar wordt. Je kan verschillende ranks hebben in de 4 gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
hegemanjelle schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:21:
Klopt inderdaad.
De Rookie, Semi-pro etc. staat eigenlijk voor de punten die je bij elkaar hebt gespaard door normal, private of competative games.
De ranks die wij bedoelen zijn voor alleen de competitieve games. Door te winnen kan je uiteraard hogerop komen.

Hier kun je een overzicht vinden over competatieve games met een plaatje voor alle ranks.

Edit extra:

De punten ranking is op deze manier:
0-9: Rookie
10-19: Semi-pro
20-29: Pro
30-39: Veteran
40-49: Expert
50-59: Master
60-73: Legend
74-75: Rocketeer

[ Voor 13% gewijzigd door Bazzz op 11-01-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

BSchinkel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Klopt inderdaad.
De Rookie, Semi-pro etc. staat eigenlijk voor de punten die je bij elkaar hebt gespaard door normal, private of competative games.
De ranks die wij bedoelen zijn voor alleen de competitieve games. Door te winnen kan je uiteraard hogerop komen.

Hier kun je een overzicht vinden over competatieve games met een plaatje voor alle ranks.

Edit extra:

De punten ranking is op deze manier:
0-9: Rookie
10-19: Semi-pro
20-29: Pro
30-39: Veteran
40-49: Expert
50-59: Master
60-73: Legend
74-75: Rocketeer
Ah bedankt voor de uitleg, maar hoe betreedt ik een ranked match? Start het spel op en klik gewoon play online en dan gaan met die banaan! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Hegeman op 11-01-2017 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazzz
hegemanjelle schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Ah bedankt voor de uitleg, maar hoe betreedt ik een ranked match? Start het spel op en klik gewoon play online en dan gaan met die banaan! :9
Heb jij net pas Rocket League gekocht? :+

Wanneer je een game wilt starten krijg je de keuze welke modes je wilt spelen zoals Hier.
Letterlijk staat er bij de laatste 4 gemeld dat dit Ranked/competitief is.
Je kan dan kiezen 1v1 2v2 etc.
Er kunnen meerdere keuzes worden gemaakt om een match te zoeken (wanneer je 1v1 maar ook bijv. Solo standaard wilt spelen).
Dit kan echter alleen uitzonderlijk tussen "normaal" en competitief. Je mag dus niet kiezen voor Normal 3v3 en ranked 3v3.

Toevoeging:
Wanneer je competitief gaat spelen, zet wel je regio op alleen Europe, dit voorkomt lag met bijv. servers in Azie en NA

[ Voor 7% gewijzigd door Bazzz op 11-01-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

BSchinkel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:42:
[...]

Heb jij net pas Rocket League gekocht? :+

Wanneer je een game wilt starten krijg je de keuze welke modes je wilt spelen zoals Hier.
Letterlijk staat er bij de laatste 4 gemeld dat dit Ranked/competitief is.
Je kan dan kiezen 1v1 2v2 etc.
Er kunnen meerdere keuzes worden gemaakt om een match te zoeken (wanneer je 1v1 maar ook bijv. Solo standaard wilt spelen).
Dit kan echter alleen uitzonderlijk tussen "normaal" en competitief. Je mag dus niet kiezen voor Normal 3v3 en ranked 3v3.

Toevoeging:
Wanneer je competitief gaat spelen, zet wel je regio op alleen Europe, dit voorkomt lag met bijv. servers in Azie en NA
Inderdaad! 8)7

Sinds een weekje eigenaar, maar nog niet veel gespeeld. Maar bedankt voor de uitleg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:33
BSchinkel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:27:
[...]

[...]

Is dit echt zo? :P of gewoon omdat jullie weinig ranked spelen?
The Outlaw schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:29:
Hij is écht slecht :+

Op de momenten dat we spelen spelen we eigenlijk alleen maar ranked. Maar op de een of andere manier gaan we met Ozzie altijd divisies down in plaats van omhoog. Heel gek O-)

Verder is het een hele aardige kerel hoor 8)
Ik speel niet zo heel veel inderdaad, start het af en toe voor een potje op.

Had het topic even niet goed gelezen, dacht dat er nog een datum afgesproken moest worden maar zie dat het as vrijdag al is, dan kan ik helaas niet. Dus moet me in dat geval weer afmelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
Wat is eigenlijk bedoeling dan 2 v 2 of 3 v3 ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
jenpet schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:12:
Officieel is rocket league gemaakt voor wedstrijden 3v3. Dat vind ik zelf ook het beste spelen.
Er zijn ook 2v2 toernooien hoor, het nadeel bij 2v2 is wanneer degene die op het moment verdedigd een foutje maakt door bijv. een aerial te missen dat de goal meestal meteen open ligt voor de aanvallende tegenpartij.

In normaal is er ook een mogelijkheid "chaos" dit is 4v4 maar dan zul je merken dat dit wel erg druk is in het veld. Hier is dan ook geen ranked optie voor.

Daarintegen heb je in 3v3 ranked een solo standard en een standard. De solo geeft aan dat je niet met iemand in party mag zitten. Iedereen krijgt dus willekeurige medespelers.
De standard optie kan je met 1 of 2 andere in een party om daarmee een rank te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:22
patesatemate schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:07:
[...]

Helemaal mee eens! Misschien maar beginnen met een discord-servertje?
Prima idee!

Zijn er überhaupt ook mensen die interesse hebben om voor ESL te gaan?
Casual is leuk, zelf zou ik het ook nog wel wat verder willen zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jenpet schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:12:
Ligt eraan hoeveel mensen er opdagen. Bij 8 personen wellicht een 4x2 of 4v4 om het lekker chaotisch te maken. Of als de wens er is een 4x2 opzet. Suggesties hoor ik natuurlijk graag!

[ Voor 9% gewijzigd door The Outlaw op 11-01-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 18:59
BSchinkel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Bedoel je prospector 3 (zilvere cirkel met 3 lijnen erin)? elke rank heeft namelijk 5 divisies misschien haal je het een beetje door elkaar ;)
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Prospect III en div III.

|:(

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197961006212.png

[ Voor 12% gewijzigd door Lynx op 11-01-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
haha dit heb ik nooit echt van mijzelf opgezocht!
Denk post hem dus nog even :)
En ja er is genoeg ruimte voor verbetering
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198003455602.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
Bartske schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:08:
[...]

[...]

Ik speel niet zo heel veel inderdaad, start het af en toe voor een potje op.

Had het topic even niet goed gelezen, dacht dat er nog een datum afgesproken moest worden maar zie dat het as vrijdag al is, dan kan ik helaas niet. Dus moet me in dat geval weer afmelden..
Wees vrij om mij in ieder geval gewoon toe te voegen. Je kan me altijd uitnodigen of joinen als je me online ziet. Heb meestal ook wel een party aan staan. Wellicht kan je nog van me leren, hoe het niet moet volgens sommigen in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198355748941.png

2vs2 moet ik ff weer gaan oppoetsen. niet meer gespeeld na de placements ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD2k3
  • Laatst online: 10-09 11:51
Zou opzich ook wel mee willen doen vrijdag, maar moet eerst nog zaalvoetballen dus denk niet dat ik 20:00 uur ga redden anders misschien een andere keer :)

Ik zou dan opzich wel liever 2v2 of 3v3 spelen ipv 4v4 daar vind ik vrij weinig aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
looyenss schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:49:
[afbeelding]

2vs2 moet ik ff weer gaan oppoetsen. niet meer gespeeld na de placements ;-)
haha met 44 wins in totaal kan je wel comcluderen dat je alleen maar placement speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
BSchinkel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:25:
[...]

haha met 44 wins in totaal kan je wel comcluderen dat je alleen maar placement speelt :+
nee eigenlijk alleen maar 3v3 ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
looyenss schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:55:
[...]

nee eigenlijk alleen maar 3v3 ;-)
oke, :P, ik zie ook in de lijst dat je RL hebt op alle platformen.
dus misschien dat je op andere platformen meer speelt?

Hoe kan ik mijzelf eigenlijk aan de lijst toevoegen?
Kan ik het zelf, of moet een hoofd dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JD2k3 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:06:
Zou opzich ook wel mee willen doen vrijdag, maar moet eerst nog zaalvoetballen dus denk niet dat ik 20:00 uur ga redden anders misschien een andere keer :)

Ik zou dan opzich wel liever 2v2 of 3v3 spelen ipv 4v4 daar vind ik vrij weinig aan ;)
Het zou, gezien het aantal aanmeldingen momenteel meer een 3v3 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Heb mezelf voor de gein ook is opgezocht:
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197975228923.png
Vind t aantal wins persoonlijk laag maar heb héél veel potjes gehad waarbij ik niet vanaf het begin mee speel en in een K*T team zit waar ik niks aan heb.
Voor de rest voornamelijk solo speler dus verwacht er weinig meer van.
Gisteren voor ik moest gaan werken wel sinds lang weer een goed eigen team en heel aangenaam tegenteam gehad.
Helaas na 3 potjes moeten stoppen omdat ik moest gaan werken. :'(

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb de volgende stats:
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198025307068.png

Bij doubles erg vervelend dat ik een beetje fluctueer tussen Shooting Star en All Star. Heb ook even op Super Star gespeeld, maar na een tijdje viel ik weer wat terug. Ik speel overigens wel altijd alleen en niet in een team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Al die stats zien er niet verkeerd uit. Omdat alles nog redelijk bij elkaar zit, denk ik dat we best wel wat balanced team combinaties kunnen hebben (vrijdag bijv.).

Waarom speel je meestal alleen? Zijn de mensen in je omgeving niet goed genoeg :+ of heb je dat gewoon liever? Ikzelf speel alleen solo standard alleen. duo altijd met iemand die ik ken. puur om mezelf te beschermen tegen salty mensen.
3v3 ook liever minimaal 1 persoon extra (anders kan ik net zo goed solo standard spelen..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Voor mij geld het dat ik vooral alleen speel omdat ik wisselende werkposten heb.
(ochtend/middag) en daardoor nooit regelmatig op hetzelfde tijdstip speel.
Vind daarom moeilijk mensen die gelijk met mij kunnen spelen.
Vandaag en morgen dagje vrij , offertes en leningen bekijken en voor de rest relaxen en gamen tot vrouwlief thuis is.
Om maar ff een vb te noemen.
Ben helaas nog niet goed genoeg in de lucht om alleen competitief te doen.
Da mis ik wel, degelijke training met anderen.

Zou wel graag 2vs2 of 3vs3 willen doen, maar is dus moelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
BSchinkel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:02:
Al die stats zien er niet verkeerd uit. Omdat alles nog redelijk bij elkaar zit, denk ik dat we best wel wat balanced team combinaties kunnen hebben (vrijdag bijv.).

Waarom speel je meestal alleen? Zijn de mensen in je omgeving niet goed genoeg :+ of heb je dat gewoon liever? Ikzelf speel alleen solo standard alleen. duo altijd met iemand die ik ken. puur om mezelf te beschermen tegen salty mensen.
3v3 ook liever minimaal 1 persoon extra (anders kan ik net zo goed solo standard spelen..).
Denk dat ik iets te hoog zit vergeleken met de andere aanmeldingen..

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/ps4/KS_BoneZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
MikeNL90 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Denk dat ik iets te hoog zit vergeleken met de andere aanmeldingen..

[afbeelding]
Challenge accepted! 8)7 haha nee zonder dollen ziet er goed uit. Wanneer je 3v3 speelt, ben je toch enigszins afhankelijk van teammates. Dat moet wel goedkomen toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Wanneer is het nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag rond de klok van 20:00. Gaan we meteen de opkomst even inventariseren en bekijken wat het plan is :)

En dan nu even wat anders:

Ik heb zonet de website Liquidbunny benaderd voor wellicht een scrim match (PS4) in de toekomst. Maar blijkbaar hebben ze ook een grote PC divisie die dit spel speelt. Is er animo aan de PC kant voor een scrim match?

Exacte speeldata heb ik niet. Puur de vraag gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patesatemate
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor wie geïnteresseerd is: Shift Pro League organiseert vanavond om 19.00 een 3v3 toernooi. Als je zin hebt om mee te doen met een Tweakers team, kan je je inschrijven op shiftpl.com/eu en misschien word je wel gestreamed door moi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
patesatemate schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:15:
Voor wie geïnteresseerd is: Shift Pro League organiseert vanavond om 19.00 een 3v3 toernooi. Als je zin hebt om mee te doen met een Tweakers team, kan je je inschrijven op shiftpl.com/eu en misschien word je wel gestreamed door moi :D
Ah zonde, ik ben vanavond niet thuis...
Wat betreft vrijdag, alleen PS4? of mixed?
Anders (met mixed) ben ik ook van de partij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
D3StRoY40 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:37:
[...]

Prima idee!

Zijn er überhaupt ook mensen die interesse hebben om voor ESL te gaan?
Casual is leuk, zelf zou ik het ook nog wel wat verder willen zoeken :D
Begin van deze topic staat al een discord server. Ik ben al wel lid van de discord server, maar ik zie eigenlijk nooit iemand op discord zitten.

Ik ben iig morgen avond wel online! Dus als mensen echt willen spelen (voor de pc) join gewoon de tweakers RL discord.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
Ik kan zelf morgen avond helaas niet mee doen, klinkt wel alsof er best wat animo voor is om te gaan spelen.

Lijkt me best leuk voor de mensen die het missen morgen, er misschien meerdere leagues worden georganiseerd :-D

Heb er zelf op de ps4 meer dan 150uur in zitten, nieuwe account op de pc 220+ uur.

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198075848872.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 22:09

DikkeBMW

Live '25

Hoi. Even een vraagje. Ik speel niet veel, en altijd unranked. 3v3. Gewoon voor de lol en geen ge-rage. Als ik nu ranked wil gaan spelen, hoe word ik dan gelinked(gematched), omdat ik nu dus unranked ben? Ik speel alleen, vrienden zijn allemaal hoog geranked.
Boeit mij niet waar ik kom enzo, maar ooit wil ik toch wel eens ranked spelen :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:47
DikkeBMW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:33:
Hoi. Even een vraagje. Ik speel niet veel, en altijd unranked. 3v3. Gewoon voor de lol en geen ge-rage. Als ik nu ranked wil gaan spelen, hoe word ik dan gelinked(gematched), omdat ik nu dus unranked ben? Ik speel alleen, vrienden zijn allemaal hoog geranked.
Boeit mij niet waar ik kom enzo, maar ooit wil ik toch wel eens ranked spelen :P
Je moet eerst 10 ranked wedstrijden spelen om een rank te krijgen. Tijdens die 10 wedstrijden wordt het niveau bepaald waar je in start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
ik had helaas niet goed in mijn agenda gekeken dus ik ben er vanavond niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
BSchinkel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:02:

Ik speel op PC, heb onregelmatige speeltijden en heb niet echt iemand waar ik samen mee speel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
The Outlaw schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:44:
[...]

Vrijdag rond de klok van 20:00. Gaan we meteen de opkomst even inventariseren en bekijken wat het plan is :)
Kan helaas niet op tijd aanwezig zijn, wellicht een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
Denk dat het vanavond gewoon het standaard clubbie is op ps4. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jenpet schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:09:
ik had helaas niet goed in mijn agenda gekeken dus ik ben er vanavond niet :(
Jammer, maar niets aan te doen. Tot de volgende!
MikeNL90 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:43:
[...]
Kan helaas niet op tijd aanwezig zijn, wellicht een andere keer.
Eveneens, wellicht tot de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Maar iedereen mag me toevoegen hoor, ben altijd wel in voor private matches.

Psn: KS_Bonez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

JST94 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:30:
[...]

Ik speel op PC, heb onregelmatige speeltijden en heb niet echt iemand waar ik samen mee speel. :9
Voeg me maar toe, klinkt alsof we wel is in de mogelijkheid gaan zijn samen te spelen. 8)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197975228923/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS4/PC spelers opgelet. Vanavond is er om 7 uur een Gfinity toernooi! https://t.co/QwYN7RYHiR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Zijn er nog pc spelers up voor vanavond 20u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Yes ik ben vanavond toch nog online met 2 maatjes op pc dus als er iemand tegen ons wil spelen lijkt ons tof !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
masauri schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:03:
Zijn er nog pc spelers up voor vanavond 20u?
Ik ook, ben nu ook al online! *yuki-senpai*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

jenpet schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:00:
Yes ik ben vanavond toch nog online met 2 maatjes op pc dus als er iemand tegen ons wil spelen lijkt ons tof !!
steamname of link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BogdanDrazic
  • Laatst online: 26-09-2020
Als jullie nog iemand nodig hebben voor scrim matches vanavond, nodig me maar uit. PS4 id: drazdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197992252776.png

[ Voor 20% gewijzigd door jenpet op 13-01-2017 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wellicht niet de opkomst waarop gehoopt. Maar Ozzie speelde voor zijn doen best een aardige avond Rocket League. Dank daarvoor! Ook aan Smash en Sparc voor het meedoen!

Heb 2 highlights er even bijgepakt van de avond. Vond ik wel het delen waard!

Buzzer Beater!

En na lang zoeken ook een mooie goal van Ozzie gevonden. Het extra tikje deed het hem :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3StRoY40
Heb je een invite verzonden :)

Zelf ben ik met iemand uit engeland op behoorlijk hoog niveau aan het spelen, super leuk!

Nice goals in de laatste 2 filmpjes !! :)
Gotta love it when you score overtime :)

Zullen we met z'n alle een nieuwe inplannen voor de pc/ps4 ?
Ik ben zelf een pc player, lijkt me leuk om een keer met de tweakers te spelen! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jenpet
Wij hebben gister ook een paar wedstrijden gespeeld tegen mede tweakers daarna nog teams gewisseld stream niet beste kwaliteit maar zeker te kijken https://m.twitch.tv/jenpetje kijk stream van gister begint meteen met tweakers wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Was gisteren zeker leuk om ff met wat higher skilled mensen te spelen :p
Als ik die arials wat onder controle kan krijgen wil ik zeker wel is een rematch!
Nu was het voor mij hopen op lage ballen die ik kon raken als ze is op de grond kwamen.

Heb verschillende potjes met verschillende tweakers gespeeld, was zeker de moeite!
@jenpet, de stream is offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
jenpet schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:45:
Wij hebben gister ook een paar wedstrijden gespeeld tegen mede tweakers daarna nog teams gewisseld
Inderdaad was wel lollig geen top kwaliteit :P al met al wel lol gehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Eindelijk heb ik alles Challenger 1 of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
masauri schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:51:
Was gisteren zeker leuk om ff met wat higher skilled mensen te spelen :p
Als ik die arials wat onder controle kan krijgen wil ik zeker wel is een rematch!
Nu was het voor mij hopen op lage ballen die ik kon raken als ze is op de grond kwamen.

Heb verschillende potjes met verschillende tweakers gespeeld, was zeker de moeite!
@jenpet, de stream is offline?
Als het goed is kun je vorige video's bekijken :)
https://www.twitch.tv/jenpetje/v/114486151

[ Voor 3% gewijzigd door jenpet op 16-01-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
jenpet schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:55:
[...]

Als het goed is kun je vorige video's bekijken :)
Kan je mijn beschamende vertoning censureren? :X haha, leuk dat het is opgenomen tho, volgende keer misschien 3v3 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
BSchinkel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:47:
[...]

Kan je mijn beschamende vertoning censureren? :X haha, leuk dat het is opgenomen tho, volgende keer misschien 3v3 spelen?
misschien zijn we wel met 3 online ik zou zeggen shout gewoon op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Komt wel goed! ik heb meestal wel maten waarmee ik speel! Vind het vooral leuk om te zien hoe goed (of minder goed) wij zijn tegenover andere teams die elkaar wel kennen. dus zet je schrap JenPet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
BSchinkel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:36:
Komt wel goed! ik heb meestal wel maten waarmee ik speel! Vind het vooral leuk om te zien hoe goed (of minder goed) wij zijn tegenover andere teams die elkaar wel kennen. dus zet je schrap JenPet! ;)
komt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:31

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Balen dat mijn internet eruit ligt, had graag meegedaan :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
MonkeySleeve schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:00:
Balen dat mijn internet eruit ligt, had graag meegedaan :(
Hoe kan je dan ook zonder internet zitten :o , nja wanneer ik online ben mag je altijd een berichtje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Voor diegene die vanavond nog een koppelmaatje of 3v3 zoeken ik ben beschikbaar vanaf 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
Ben al een beetje bezig tussen het zout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

BSchinkel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:23:
[...]

Hoe kan je dan ook zonder internet zitten :o , nja wanneer ik online ben mag je altijd een berichtje sturen ;)
Gedoe met ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
D3StRoY40 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:33:
Ben al een beetje bezig tussen het zout
Ik snap werkelijk waar nog steeds niet waarom mensen dit spel zo uiterst serieus nemen.
Tuurlijk wil ik ook wel winnen, en wordt ik wel eens gefrustreerd wanneer het niet lukt, maar het afreageren om teammates is vaag. Misschien zijn ze inderdaad wel minder goed. En ja ze zijn menselijk dus maken fouten ;)
Gedoe met ziggo :P
Inmiddels weer on-air? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/ps4/KS_BoneZ.png

Weer een stap dichterbij naar Grand Champion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
MikeNL90 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:32:
[afbeelding]

Weer een stap dichterbij naar Grand Champion!
Netjes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Nope, zal pas volgende week ofzo zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie dacht dat Ozzie van de steals was. Bekijk dit clipje even. Heb mij nog nooit zo bestolen gevoeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
The Outlaw schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:12:
Wie dacht dat Ozzie van de steals was. Bekijk dit clipje even. Heb mij nog nooit zo bestolen gevoeld :(

[video]
hahaha lekker Ozzie, heerlijk die goals :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet

[video]
haha die smash ! , als ik het goed begrijp is de ps4 community weer aardig aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 12:48

[video]
als hij em er niet in had geschoten had je tegenstander de bal eruit gepeerd.

dus geen steal maar een effectieve goal

afgezien daarvan is er een mogelijkheid om crossplay een party aan te maken? dus met PS4 en PC luitjes samen?

[ Voor 12% gewijzigd door WeeDzi op 18-01-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
WeeDzi schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:53:
[...]

als hij em er niet in had geschoten had je tegenstander de bal eruit gepeerd.

dus geen steal maar een effectieve goal

afgezien daarvan is er een mogelijkheid om crossplay een party aan te maken? dus met PS4 en PC luitjes samen?
Ja dat kan maar dan kan je alleen tegen elkaar spelen. Op zich wel geinig, echter voicechat wordt lastig tenzij mensen discord op de telefoon gaan zetten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
OzzieMann schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:20:
[...]

echter voicechat wordt lastig tenzij mensen discord op de telefoon gaan zetten hiervoor.
Ik vind dit nog steeds een nadeel! ook wanneer je met bijv een 3e random persoon zit en die een PSN Net avatar heeft. Kan je alleen maar communiceren via de pijltjes toetsen. Maar dit word voor verkeerde doeleindes gebruikt.

*ik mis bal bij doel, doelpunt*
Medespeler: What a Save!

Zeer iritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:52
BSchinkel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:50:
[...]

*ik mis bal bij doel, doelpunt*

Zeer iritant |:(
Ik weet niet hoe dat op PC zit maar dit is op PS4 heel normaal. Dit is nog steeds grappig voor mensen (kracht van herhaling denk ik) en er zijn mensen die denken dat je dan opeens veel beter gaat spelen ofzo. Als er al iets wordt getypt op de ps4 dan is het meestal "noob teammates"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Utoka schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Ik weet niet hoe dat op PC zit.
Ow sorry, ik zit op de PC dus is hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
Haha, dat hebben wij met PSY NET. :P
Maar ja, gewoon zoveel mogelijk met party spelen en zo min mogelijk met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Heb rocket league met de PS4 kortingen nu ook maar eens aangeschaft.
Geinig spel maar vrij moeilijk. De bal over de grond wat voortikken gaat maar in de lucht raak ik praktisch niets. Af en toe lukt een save.

En dan speel ik tegen bots... Maar toch pure fun voor wat ontspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Engineer Stewie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:03:
Geinig spel maar vrij moeilijk. De bal over de grond wat voortikken gaat maar in de lucht raak ik praktisch niets. Af en toe lukt een save.

Leuk dat er ook nog mensen zijn die geheel nieuw zijn met Rocket League.
In het begin van de PC tijd had iedereen dit met ballen die in de lucht waren (je zag 4 auto's in de cirkel staan waar de bal dropte :+ ).
Nu is het allemaal wat strijdlustiger geworden. Mensen hebben meer skills en lijkt mij dat voor nieuwe mensen weer minder leuk.

Ben wel benieuwd of dit in het zoeken van games ook nog beetje werkt met bijv. alleen rookies (aangezien ik op expert, best vaak masters en hoger tegen kom maar eigenlijk nooit een Pro level speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:03:

Het spel heeft ook trainingen beschikbaar om zulke vaardigheden te trainen. Best moeilijk, maar als je het eenmaal onder de knie hebt 8)

Wellicht deze video's eens bekijken, mocht je je meer willen verdiepen en eventueel online gaan

YouTube: Rocket League Tutorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
BSchinkel schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:10:
[...]

Leuk dat er ook nog mensen zijn die geheel nieuw zijn met Rocket League.
In het begin van de PC tijd had iedereen dit met ballen die in de lucht waren (je zag 4 auto's in de cirkel staan waar de bal dropte :+ ).
Nu is het allemaal wat strijdlustiger geworden. Mensen hebben meer skills en lijkt mij dat voor nieuwe mensen weer minder leuk.

Ben wel benieuwd of dit in het zoeken van games ook nog beetje werkt met bijv. alleen rookies (aangezien ik op expert, best vaak masters en hoger tegen kom maar eigenlijk nooit een Pro level speler).
De benaming Rookies/expert/master/rooketeer hebben volgens mij niks met je ranking te maken. Dit geeft alleen weer hoelang/vaak je het spel hebt gespeeld. Je krijgt een andere naam na mate je meer speelt omdat je hiervoor exp krijgt. Door veel te spelen --> meer exp --> hogere level --> andere benaming. Dit heef dus niks te maken met je MMR/skill.

Je hebt wel een onzichtbare ranking (MMR) die je nergens op het scherm ziet. Dit is het hoeveelheid punten dat je hebt door te winnen of verliezen. Meestal wordt je tegenover mensen gezet die plusminus dezelfde hoeveelheid punten hebben. Dit geldt voor unranked & ranked alleen bij ranked krijg je dan nog divisies erbij etc.

[ Voor 5% gewijzigd door pauluzmuller op 19-01-2017 14:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik blijf het voorlopig spelen, het is gewoon leuk. Zal wat dingen van de tutorial ook eens proberen. Ik heb enkel niet massa's tijd om erin te steken jammer genoeg.

Ik ben een "ervarren" RC beoefenaar (rij wedstrijden) en was dus heel snel gewend aan de 'ball cam' en het feit dat naar je toe rijden de controls 'omwisseld'. In elk geval al een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Engineer Stewie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:07:
Ik blijf het voorlopig spelen, het is gewoon leuk. Zal wat dingen van de tutorial ook eens proberen. Ik heb enkel niet massa's tijd om erin te steken jammer genoeg.

Ik ben een "ervarren" RC beoefenaar (rij wedstrijden) en was dus heel snel gewend aan de 'ball cam' en het feit dat naar je toe rijden de controls 'omwisseld'. In elk geval al een voordeel :)
Iedereen is zo begonnen!
Gewoon lekker spelen en dan komt het allemaal vanzelf. Probeer eerst lekker de basics onder de knie te krijgen bijv:

- Bal niet missen :P
- Bal goed raken/schieten; dus kan je de bal goed "sturen" welke kant die op moet
- Positie spel op de grond; probeer je zo te positioneren dat je beter op doel kan schieten of juist de bal tegen te houden.
- Niet als een gek achter de bal aan blijven rijden; maar probeer te voorspellen waar de bal komt of zoals punt 2. Ergens zo gaan staan waardoor je vrij staat en op doel kan schieten.

Als je deze 4 punten beheerst, dan zal ik pas gaan kijken hoe je kan vliegen of juist de trucjes kan doen

Succes! :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
pauluzmuller schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:03:
[...]

De benaming Rookies/expert/master/rooketeer hebben volgens mij niks met je ranking te maken. Dit geeft alleen weer hoelang/vaak je het spel hebt gespeeld. Je krijgt een andere naam na mate je meer speelt omdat je hiervoor exp krijgt. Door veel te spelen --> meer exp --> hogere level --> andere benaming. Dit heef dus niks te maken met je MMR/skill.

Je hebt wel een onzichtbare ranking (MMR) die je nergens op het scherm ziet. Dit is het hoeveelheid punten dat je hebt door te winnen of verliezen. Meestal wordt je tegenover mensen gezet die plusminus dezelfde hoeveelheid punten hebben. Dit geldt voor unranked & ranked alleen bij ranked krijg je dan nog divisies erbij etc.
Ik weet dat dit puur gebaseerd is op exp die je hebt verdiend, maar ik bedoel "echte rookies" die bijv tegen allerlei mensen komen die wel airials kunnen doen etc. dat wist ik niet.

Zelf wist ik ook niet dat er een MMR aanwezig is in RL. Weer wat geleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
pauluzmuller schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Iedereen is zo begonnen!
Gewoon lekker spelen en dan komt het allemaal vanzelf. Probeer eerst lekker de basics onder de knie te krijgen bijv:

- Bal niet missen :P
- Bal goed raken/schieten; dus kan je de bal goed "sturen" welke kant die op moet
- Positie spel op de grond; probeer je zo te positioneren dat je beter op doel kan schieten of juist de bal tegen te houden.
- Niet als een gek achter de bal aan blijven rijden; maar probeer te voorspellen waar de bal komt of zoals punt 2. Ergens zo gaan staan waardoor je vrij staat en op doel kan schieten.

Als je deze 4 punten beheerst, dan zal ik pas gaan kijken hoe je kan vliegen of juist de trucjes kan doen

Succes! :D
Haha dat eerste is inderdaad minder vanzelfsprekend dan het lijkt in het begin ;)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Haha dat eerste is inderdaad minder vanzelfsprekend dan het lijkt in het begin ;)
We hebben je gemist afgelopen vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
The Outlaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:30:
[...]

We hebben je gemist afgelopen vrijdag :P
Of we proberen het morgen gewoon opnieuw? :P Ik ben sowieso weer online, want... Vrijdag. >:)
Engineer Stewie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:07:

Dat is zeker een voordeel. Ik vergeet helaas wel eens dat ik met de kont naar de bal sta.... Dan spring ik naar links terwijl ik eigenlijk naar rechts moest.

Sluit ook eens gewoon een keer aan bij de "veteranen", altijd leuk om iemand een beetje op weg te helpen. :D

[ Voor 58% gewijzigd door OzzieMann op 19-01-2017 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OzzieMann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Of we proberen het morgen gewoon opnieuw? :P Ik ben sowieso weer online, want... Vrijdag. >:)
Ik was net blij dat ik in Challenger III zat Ozzie ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online
The Outlaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Ik was net blij dat ik in Challenger III zat Ozzie ;(
Dinsdag met Bambeakz 6 potjes 2vs2 ranked achter elkaar gewonnen. En daarna met ook Sparc erbij eindelijk weer een gouden ster weten te bemachtigen in 3vs3. Aan wie ligt het dan dat ik met jou en Sparc altijd degradeer.
I rest my case. :o :o :+

Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ