Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ik merk juist dat Unranked vaak veel leuker is dan Ranked. Mensen zijn daar veel relaxter en vaak ook van veel hoger niveau. Er wordt veel geexperimenteerd en de sfeer is echt 10x beter dan ranked. Ik speel als ik alleen speel juist heel vaak unranked :) aan de andere kant tref je soms ook wel weer mensen die het spel net een uur geleden hebben gekocht. Vaak ook wel weer grappig :) iig is de sfeer meestal gewoon echt goed :)

Het lukt mij ranked in mijn eentje maar niet om blauw te raken, ben steeds challenger elite div 5. Wel een paar keer rising star geweest, maar tref een paar keer een dikke retard als teammate en je kunt t wel weer vergeten :P vrienden waarmee ik wel regelmatig speel zitten toch echt wel op een niveau lager, hoewel ze wel steeds beter worden, maar nog geen blauw-waardige ranks helaas :) het gaat bij ons wel altijd om de fun gelukkig, maar toch. Wil nu ook wel eens flink stijgen met bijna 400 uur in het spel :)

[ Voor 18% gewijzigd door spokje op 07-12-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

spokje schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:44:
Ik merk juist dat Unranked vaak veel leuker is dan Ranked. Mensen zijn daar veel relaxter en vaak ook van veel hoger niveau. Er wordt veel geexperimenteerd en de sfeer is echt 10x beter dan ranked. Ik speel als ik alleen speel juist heel vaak unranked :) aan de andere kant tref je soms ook wel weer mensen die het spel net een uur geleden hebben gekocht. Vaak ook wel weer grappig :) iig is de sfeer meestal gewoon echt goed :)

Het lukt mij ranked in mijn eentje maar niet om blauw te raken, ben steeds challenger elite div 5. Wel een paar keer rising star geweest, maar tref een paar keer een dikke retard als teammate en je kunt t wel weer vergeten :P vrienden waarmee ik wel regelmatig speel zitten toch echt wel op een niveau lager, hoewel ze wel steeds beter worden, maar nog geen blauw-waardige ranks helaas :) het gaat bij ons wel altijd om de fun gelukkig, maar toch. Wil nu ook wel eens flink stijgen met bijna 400 uur in het spel :)
Nadeel van unranked vind ik dat mensen dan kunnen leaven wanneer ze willen en je ineens tegen/met een bot moet spelen. Dat haalt de fun er weer uit

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Dat klopt. Wel worden die bots snel weer vervangen door echte spelers, maargoed. Is wel waar indd :) stoor me daar niet zo aan. Als er maar een paar mensen overblijven :) heb juist ook vaak wel potjes dat ik alsnog dik win met m'n team maar dat mensen gewoon netjes blijven omdat het wel gezellig is ofzo :P ook meerdere rematches is geen uitzondering ookal weten zij (of wij) dat er verloren gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een behind the scenes van de nieuwe update

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
spokje schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:41:
Dat klopt. Wel worden die bots snel weer vervangen door echte spelers, maargoed. Is wel waar indd :) stoor me daar niet zo aan. Als er maar een paar mensen overblijven :) heb juist ook vaak wel potjes dat ik alsnog dik win met m'n team maar dat mensen gewoon netjes blijven omdat het wel gezellig is ofzo :P ook meerdere rematches is geen uitzondering ookal weten zij (of wij) dat er verloren gaat worden :)
Ik speel zelf ook veel unranked en vaak zijn het erg leuke potjes. Ik had vorige week nog 6 wedstrijden op rij met dezelfde teams gespeeld en elke wedstrijd erg spannend.
Sws speel ik graag Rumble en ook Hockey blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:39

Whaam

Meer beter

Snow day en Hoops vind ik erg leuk. Hoops is ook wel goed voor je aerials trouwens.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:54
Whaam schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:45:
Snow day en Hoops vind ik erg leuk. Hoops is ook wel goed voor je aerials trouwens.
Vind je? Die bal komt veel minder van de grond dan met de standaardinstellingen. Alleen met de aftrap heb je fors voordeel als je een goede aerial in huis hebt, want dan ligt hij er direct in :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tof dat je nu je favoriete en minder favoriete maps kan liken en disliken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
De hightlights aan het eind is toch ook nieuw? Verder is de map wederom erg wennen, maar leuk voor de afwisseling.

En grappig die sneeuw, maar dat had van mij op meer maps gemogen hoe onrealistisch sneeuw op sommige plekken ook is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hoogtepunten zijn inderdaad nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:39

Whaam

Meer beter

MiBe schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:11:
[...]

Vind je? Die bal komt veel minder van de grond dan met de standaardinstellingen. Alleen met de aftrap heb je fors voordeel als je een goede aerial in huis hebt, want dan ligt hij er direct in :P
Ja, omdat de goals ringen zijn speelt het spel zich veel meer in de lucht af dan bij Soccar, waar je met enkel grondskills al een heel eind komt. Tuurlijk kun je door slim tegen de bal aan te rijden ook prima scoren in Hoops, maar het echte werk is vooral aerials in mijn beleving.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
Servers zijn down helaas :(. Dat duurt bij Psyonix altijd wel erg lang om te fixen...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
aDutchCow schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:59:
Servers zijn down helaas :(. Dat duurt bij Psyonix altijd wel erg lang om te fixen...
Dan ken je H1Z1 nog niet :P
Maar wat ben ik blij dat ik eindelijk van die wasteland en tokio af ben in ranked :)

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 08-12-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
krissie100 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:15:
[...]

Dan ken je H1Z1 nog niet :P
Maar wat ben ik blij dat ik eindelijk van die wasteland en tokio af ben in ranked :)
Je bent er niet van af, maar de kans dat je ze tegenkomt is kleiner als je ze gedownvoted hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Want als een groot deel van de community (75%+) ze disliked? Zouden ze dan gewoon niet definitief er uit gehaald kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
Sjurm schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:44:
[...]

Je bent er niet van af, maar de kans dat je ze tegenkomt is kleiner als je ze gedownvoted hebt.
laat maar ik ben retarded :)

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 08-12-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10
Denk dat je beter de arena's waar je slecht in bent hogere prioriteit kunt geven. Leer je meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08 20:10
Goedemiddag,

Ik zoek mensen om samen mee te spelen.
Mijn hoogste en huidige rank is in 2v2 met super star div 3.
Ben goed op weg naar Champion en verwacht dat ook te kunnen halen.
Hebben van een microfoon is wel handig.

Mocht je willen spelen kan je me adden op steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198015678219

Groeten,

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HerpDerp schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:40:
Goedemiddag,

Mocht je willen spelen kan je me adden op steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198015678219

Groeten,

D
Wellicht kun je wat mensen uit deze lijst toevoegen? Weet niet hoe actief die lijst is

http://steamcommunity.com/groups/tweakersRL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
The Outlaw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:44:
[...]

Wellicht kun je wat mensen uit deze lijst toevoegen? Weet niet hoe actief die lijst is

http://steamcommunity.com/groups/tweakersRL
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Voor wie nog graag zijn wallshots wilt oefenen heb ik een Balls to the wall training gemaakt, code is: 9465-CF98-0067-0EC8

In principe zijn alle schoten met 1 schot in de goal te krijgen, al gaat de training er meer om dat je de bal in ieder geval weet te raken en in de goal weet te krijgen :)

Hoor graag feedback!

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 08-12-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:38:
Voor wie nog graag zijn wallshots wilt oefenen heb ik een Balls to the wall training gemaakt, code is: 9465-CF98-0067-0EC8

In principe zijn alle schoten met 1 schot in de goal te krijgen, al gaat de training er meer om dat je de bal in ieder geval weet te raken en in de goal weet te krijgen :)

Hoor graag feedback!
Misschien een idee om er een video van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

The Outlaw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:59:
[...]

Misschien een idee om er een video van te maken?
Dat wordt niet echt leuke video aangezien het wel wat pogingen vereist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Meer mensen die hun instellingen en presets kwijt zijn na de update? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

JST94 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:58:
Helaas wel, was gelukkig zo slim om mijn camera instellingen te noteren.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:15
JST94 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:58:
Jup, alles kwijt helaas..

https://twitter.com/RocketLeague/status/806694388340387840

Zijn er wel mee bezig gelukkig.

Cities aren't loud, cars are loud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweEgberts
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 21:28
Hoi allemaal,

Iemand die vanavond zin heeft in een paar relaxte potjes 2v2?

Ben de randoms een beetje beu. Ik fluctueer tussen challenger 2 en 3. Mag met voice maar ook zonder. {ps4}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is er een bug met de liked/disliked maps? De maps die ik geliked heb, speel ik opeens veel minder vaak en disliked maps komen 3 tot 4 keer zo vaak terug in mijn map rotations.......

Laatste 15 potjes:
Disliked maps: 7 keer
Liked maps: 2 keer
Neutral: 6 keer

Heb 4 maps geliked en 2 maps gedisliked.

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 10-12-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoor graag feedback!
ga hem zo eens proberen !

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:03

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

HerpDerp schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:40:
Goedemiddag,

Groeten,

D
Ikzelf & mijn vaste RL partner zijn beide superstar. We zoeken vooral iemand om in 3v3 nog voor het einde van het seizoen Champ mee te halen. Zelf ben ik in periodes actief (wegens 12u werken / meer dagen thuis). Je kan me ook terug vinden onder de naam SoulsOnFire_. Zit momenteel nog op het werk en hoop dit niet te vergeten tegen dat ik thuis ben. 8)7

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Langzamer hand word ik steeds ietsjes beter :) Ondertussen mijn eerste midfield backwards bicycle goal gemaakt ( Had ik misschien eerder kunnen doen ) en Air word ook steeds beter in het begin was het meer gokken en nu krijg ik het geregeld voor elkaar zijn nog wel missers en misschien nog wat te linear, Dus dat ik ze met angles raak e.d. moet ik nog wel onder de knie krijgen.

Walls is en blijft nog wel tricky vaak geluk als het wel goed gaat met misschien op een uitzondering na. Maar als de bal naar je toe komt en je rijd naar je zelf toe zeg maar maak ik altijd nog de verkeerde bocht.

Air dribbles moet ik ook nog aan beginnen.

Zal vast nog veel dingen missen van wat mogelijk is, maar krijg wel een grijns op mijn kop als ik weer wat nieuws onder de knie heb.

Ranked heb ik nog niet eens aangeraakt vaak gewoon solo que in 3v3.

Waar ik wel goed in geworden ben is gewoon de bal lichtelijk beinvloeden zodat de tegendstander hem niet kan raken zoals ie wil of geef de tegenstander zelf een lichte duw. En als ik echt los ben gebeurd dat constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
Ben scheel denk ik maar kan je niet vinden :D Wel mensen uit Rusland enzo.
Wil je mij toevoegen? :)
SoulsOnFire schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:30:
[...]

Ikzelf & mijn vaste RL partner zijn beide superstar. We zoeken vooral iemand om in 3v3 nog voor het einde van het seizoen Champ mee te halen. Zelf ben ik in periodes actief (wegens 12u werken / meer dagen thuis). Je kan me ook terug vinden onder de naam SoulsOnFire_. Zit momenteel nog op het werk en hoop dit niet te vergeten tegen dat ik thuis ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
SoulsOnFire schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:30:
[...]

Als je op de PC speelt ben ik wel in voor 3s. Ik blijf er bij dat het spel gewoon leuker is als je met 3 mensen op discord zit en lekker kan communiceren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:43

Hegeman

Weet van alles wat

Aanbieding op Zavvi, http://www.zavvi.nl/ps4-g...iliate&utm_campaign=Zanox

Met een nieuw account en de kortingscode WELKOM kan nog 10% korting worden vergaard! Totaal bedrag komt dan uit op €18,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

pauluzmuller schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:19:
[...]

Als je op de PC speelt ben ik wel in voor 3s. Ik blijf er bij dat het spel gewoon leuker is als je met 3 mensen op discord zit en lekker kan communiceren.
Ik speel inderdaad op PC. Mijn naam is SoulsOnFire en bijkomende clantag is ASIV.
HerpDerp schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:06:
Ben scheel denk ik maar kan je niet vinden :D Wel mensen uit Rusland enzo.
Wil je mij toevoegen? :)

[...]
HerpDerp, was jij degene die mij toegevoegd had?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
SoulsOnFire schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:35:
[...]

Ik speel inderdaad op PC. Mijn naam is SoulsOnFire en bijkomende clantag is ASIV.
Ik zal je straks toevoegen :) Mijn naam is iig makkelijk te herkennen! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:20
SoulsOnFire schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:35:
[...]

[...]

HerpDerp, was jij degene die mij toegevoegd had?
Wacht? Ken jij mij nog KevinSevN

Volgens mij zijn wij elkaar 3x tegen gekomen in ranked in 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Gisteren mijn eerste aerial goal gemaakt :) helaas ben ik uit vreugde vergeten om de herhaling op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
ard1998 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:14:
Gisteren mijn eerste aerial goal gemaakt :) helaas ben ik uit vreugde vergeten om de herhaling op te slaan.
Let me tell you about our lord and savior 'Quicksave'. Met de menu knop op m'n controller kan ik altijd meteen zeker zijn om de herhaling aan het eind van de wedstrijd op te slaan. Of was je in al je enthousiasme überhaupt niet in staat om nog iets te doen verder? :+

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
ykathmann schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:48:
[...]
Let me tell you about our lord and savior 'Quicksave'. Met de menu knop op m'n controller kan ik altijd meteen zeker zijn om de herhaling aan het eind van de wedstrijd op te slaan. Of was je in al je enthousiasme überhaupt niet in staat om nog iets te doen verder? :+
helaas wel. volgende keer maak ik er wel een herhaling van, wel zo makkelijk met navertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

llovesoccerx7 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:13:
[...]
Wacht? Ken jij mij nog KevinSevN

Volgens mij zijn wij elkaar 3x tegen gekomen in ranked in 2 dagen.
Haha inderdaad! Die eerste dag zei je het al maar ik was redelijk moe. De tweede dag was ik er zeker van dat jij het opnieuw was. Tweakers are everywhere _/-\o_

learning every day.

• HerpDerp
Ben op zoek naar nog meer mensen voor 2v2 en 3v3.
2v2 Rank = Super Star
3v3 Rank = Shooting star (na re-placement matches)

Je kan me vinden op : http://steamcommunity.com/profiles/76561198015678219

Gr
D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
HerpDerp schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:01:
Ben op zoek naar nog meer mensen voor 2v2 en 3v3.
2v2 Rank = Super Star
3v3 Rank = Shooting star (na re-placement matches)

Je kan me vinden op : http://steamcommunity.com/profiles/76561198015678219

Gr
D
ik zal je adden :), ben zelf shooting star op 3s, 2s speel ik nauwelijks, omdat ik het liever met een bekende doe dan met randoms.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Dit is spam en werving, wat verboden is zoals ook omschreven in Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 20-12-2016 18:20 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 22:49
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie vinden van de huidige item classes (decal, boost, topper, antenne). Wat zouden jullie op dat vlak graag zien qua ontwikkelingen? Ik zou zelf wel graag iets zien als aura's oid.

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:20
Gister mijn controller deadzone aangepast naar 0.1. Wat een verschil, ben een stuk wendbaarder in de lucht. Maar door die extra wendbaarheid mis ik wel weer een hoop ballen, even wennen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 08:00
Hallo,

voor mensen die casual op de ps4 willen spelen mag je mij toevoegen. psn= SmellySock88
Ik ben soms goed en soms erg slecht. ik vind het winnen niet zo belangrijk als gewoon lol hebben.
Nu heb ik 2/3 gouden strepen. en daar zit ik al een tijd op.

groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 08:00

Hoor graag feedback!
Ik ga hem vanmiddag eens even proberen. Ik kwam er gister achter dat de functie voor het zelf maken van trainingen in het spel zat omdat ik werd gekicked voor idle zijn.... ik had mn schoonmoeder ook buiten kunnen laten staan natuurijk :P

anyway als ik het heb geprobeerd zal ik feedback geven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

EINDELIJK CHAMP!!!
Plots gingen we van Super Star div. 3 naar Champion met maar 2x verloren terwijl we de dag er voor net niet terug naar All Star gingen.
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198023246234.png

Nu ben ik echt benieuwd wanneer het seizoen eindigt. Hopelijk volgt er een leuk cadeau.

Ik ga overigens ook deze avond die code eens uitproberen. Heb enkele codes toegevoegd van pro players maar Grand Champ trainingen zijn nog net iets te hoog gegrepen vrees ik.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 16:47
Ik vind die rating echt zo vaag ( op zich niet zo vaag) maar ik blijf al een tijdje hangen bij challenger 2 en 3 you win some you loose some. maar als ik dan filmpjes kijk van mensen die champ of superstar zijn heb ik het gevoel dat ze niet zo gek veel beter zijn dan ik ben.

meer mensen met dat gevoel?

Ik wil wel eens een potje of wat sparren (2v2) met een champ om te checken of die nu echt zo veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Er zit wel meer nuance in dan dat denk ik...

Ik denk dat bij de Champs vooral het tempo van het spel veel hoger ligt, en natuurlijk veel beter positiespel over het algemeen. In de blauwe rangen worden alle gangbare technieken (airdribbles, wall e.d.) al wel veel gebruikt maar ligt dat speeltempo nog wat lager en zoeken de spelers elkaar nog niet altijd even goed op het veld op.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
WeeDzi schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:15:
Ik vind die rating echt zo vaag ( op zich niet zo vaag) maar ik blijf al een tijdje hangen bij challenger 2 en 3 you win some you loose some. maar als ik dan filmpjes kijk van mensen die champ of superstar zijn heb ik het gevoel dat ze niet zo gek veel beter zijn dan ik ben.

meer mensen met dat gevoel?

Ik wil wel eens een potje of wat sparren (2v2) met een champ om te checken of die nu echt zo veel beter zijn.
Ik ken meer mensen die het zelfde gevoel met je delen, tot dat ze tegen dat niveau gaan spelen.

Het lijkt misschien hetzelfde, maar zit toch een verschil in snelheid, precisie en ander manier van denken.

Geloof me, als je hetzelfde niveau hebt als superstar/champion dan zou je iig moeten soloen in doubles t/m allstar begin superstar.

Maar wil best met je kijken hoor, weet niet waarop je speelt, pc of ps4? Ik heb beide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
ak0nnmgn schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:23:
Gister mijn controller deadzone aangepast naar 0.1. Wat een verschil, ben een stuk wendbaarder in de lucht. Maar door die extra wendbaarheid mis ik wel weer een hoop ballen, even wennen dus.
Nice, ga ik vanavond even proberen. Goeie tip :)

Ik ben nu op het niveau van rising star (ik vind mezelf stiekem beter, maar blijkbaar ben ik dat niet :P) en merk dat ik vaak toch nog moeite heb met situaties waarbij de bal recht boven je auto is. Je kunt dan uiteraard switchen van camera. Maar ik dacht misschien is mijn camera-instelling gewoon niet goed. Hoe gaan jullie om met ballen recht boven je? Je ziet je eigen auto niet meer op dat moment waardoor ballen wel moeilijker in te schatten zijn (als je bijvoorbeeld een aerial wilt maken). Hoe is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
spokje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:35:
[...]

Nice, ga ik vanavond even proberen. Goeie tip :)

Ik ben nu op het niveau van rising star (ik vind mezelf stiekem beter, maar blijkbaar ben ik dat niet :P) en merk dat ik vaak toch nog moeite heb met situaties waarbij de bal recht boven je auto is. Je kunt dan uiteraard switchen van camera. Maar ik dacht misschien is mijn camera-instelling gewoon niet goed. Hoe gaan jullie om met ballen recht boven je? Je ziet je eigen auto niet meer op dat moment waardoor ballen wel moeilijker in te schatten zijn (als je bijvoorbeeld een aerial wilt maken). Hoe is jullie ervaring hiermee?
Wat is dat deadzone en waar kan je dat instellen?

Voor iedereen is de perfecte camera setting anders. Ik kan als enige aanbevelen om iig camera shake uit te zetten.

Mijn camera setting zijn (verschilt wel is)
Fov 110
Camera distance 250-270
Camera height 100
Camera angle -3 soms -5
Camera stifness 1.0

Het is voornamelijk een wenning hoe je er mee om met gaan, maar houd in je hoofd welke kant je op gaat en behandel het als een normale aerial. Wanneer je gaat denken op dat moment gaat het meestal fout, eigenlijk moet bijna alles een automatische reactie zijn.
Ik stel voor om custom training te maken met verschillende de posities met de bal boven je.

Leer ook onderste boven te vliegen en zijwaarts. Zo leer je elke angle kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
MikeNL90 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:51:
[...]

Wat is dat deadzone en waar kan je dat instellen?

Voor iedereen is de perfecte camera setting anders. Ik kan als enige aanbevelen om iig camera shake uit te zetten.

Mijn camera setting zijn (verschilt wel is)
Fov 110
Camera distance 250-270
Camera height 100
Camera angle -3 soms -5
Camera stifness 1.0

Het is voornamelijk een wenning hoe je er mee om met gaan, maar houd in je hoofd welke kant je op gaat en behandel het als een normale aerial. Wanneer je gaat denken op dat moment gaat het meestal fout, eigenlijk moet bijna alles een automatische reactie zijn.
Ik stel voor om custom training te maken met verschillende de posities met de bal boven je.

Leer ook onderste boven te vliegen en zijwaarts. Zo leer je elke angle kennen.
Klopt, dat vind ik ook nog wel een lastige, onderste boven vliegen. Deadzone is volgens mij een instelling in een config file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
spokje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Klopt, dat vind ik ook nog wel een lastige, onderste boven vliegen. Deadzone is volgens mij een instelling in een config file.
Wat ik gedaan heb om het te leren is om in freeplay van de het ene doel naar het andere doel te vliegen zonder balcam aan. En dan van de linkerkant van de ene doel naar de rechterkant van de andere doel en omgekeerd.
En van de muur naar het doel.

Daarna aerial pro training omgekeerd totdat ik alles erin schoot of iig goed raakte en daarna aerial allstar iig alles raken en later moment erin schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
MikeNL90 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Wat ik gedaan heb om het te leren is om in freeplay van de het ene doel naar het andere doel te vliegen zonder balcam aan. En dan van de linkerkant van de ene doel naar de rechterkant van de andere doel en omgekeerd.
En van de muur naar het doel.

Daarna aerial pro training omgekeerd totdat ik alles erin schoot of iig goed raakte en daarna aerial allstar iig alles raken en later moment erin schieten.
O ja, dat is wel een goeie indd :) god waar haal ik de tijd vandaan haha. Heb er nu bijna 400 uur in zitten, maar laatste tijd weinig aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
spokje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:33:
[...]

O ja, dat is wel een goeie indd :) god waar haal ik de tijd vandaan haha. Heb er nu bijna 400 uur in zitten, maar laatste tijd weinig aan toe gekomen.
Haha heb ik ook hoor, wel wat meer uurtjes in totaal erin zitten.. maar meestal wat ik nu doe is ongeveer 15 min voordat ik begin met ranked ff trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
MikeNL90 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:43:
[...]

Haha heb ik ook hoor, wel wat meer uurtjes in totaal erin zitten.. maar meestal wat ik nu doe is ongeveer 15 min voordat ik begin met ranked ff trainen.
Ja precies, even warm worden. Soms als ik meteen ga spelen is de eerste minuut even door een donker dal. Soms beetje sneu voor de teammates. Halverwege de match ben ik er wel weer en winnen is gelukkig ook wel een optie, als je niet meteen verrot gescholden bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
MikeNL90 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:23:
[...]

Ik ken meer mensen die het zelfde gevoel met je delen, tot dat ze tegen dat niveau gaan spelen.

Het lijkt misschien hetzelfde, maar zit toch een verschil in snelheid, precisie en ander manier van denken.

Geloof me, als je hetzelfde niveau hebt als superstar/champion dan zou je iig moeten soloen in doubles t/m allstar begin superstar.

Maar wil best met je kijken hoor, weet niet waarop je speelt, pc of ps4? Ik heb beide..
ja daarom der moet wel een verschil zijn ! maar voor mn gevoel matched het niet
ik speel op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay ik speel met een Ps3 controller ( geen motion joy driver). En sinds custom training erin zit, zijn er van die goal challenge oefeningen. Waar ik geen flauw idee heb hoe ik zo snel bij de bal kan komen.

Mis ik iets in acceleratie controller wise of mis ik gewoon een truuk om zo snel te weg te komen?

Ik zie filmpjes van de pro's ook belachelijk snel weg komen uit stil stand en heb geen flauw idee hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Psyonara schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:46:
Okay ik speel met een Ps3 controller ( geen motion joy driver). En sinds custom training erin zit, zijn er van die goal challenge oefeningen. Waar ik geen flauw idee heb hoe ik zo snel bij de bal kan komen.

Mis ik iets in acceleratie controller wise of mis ik gewoon een truuk om zo snel te weg te komen?

Ik zie filmpjes van de pro's ook belachelijk snel weg komen uit stil stand en heb geen flauw idee hoe.
Ik weet niet wat je bedoelt met de goal challenger training?
Kan je een voorbeeld geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Hier een nub die laatste xmas sale op steam RL gekocht heeft. Ik ben gelijk hooked maar de kloof om dit te masteren lijkt ENORM!

Ik hoop dat ik alvast wat vragen kwijt mag.

1. Dodge is nu niet gebind. Is dit noodzakelijk? En welke binds zijn mainstream? (X360 controller).
2. Zit er verschil in de autootjes? Zo ja, hoe kom ik erachter wat dat is?
3. Hoe start ok even aerial en hoe doe ik al die twists mid-air?
4. Wat zijn de aan te raden cam instellingen? (Ik ga nu beginnen met de hierboven genoemde)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Lynx schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:29:
Hier een nub die laatste xmas sale op steam RL gekocht heeft. Ik ben gelijk hooked maar de kloof om dit te masteren lijkt ENORM!

Ik hoop dat ik alvast wat vragen kwijt mag.

1. Dodge is nu niet gebind. Is dit noodzakelijk? En welke binds zijn mainstream? (X360 controller).
2. Zit er verschil in de autootjes? Zo ja, hoe kom ik erachter wat dat is?
3. Hoe start ok even aerial en hoe doe ik al die twists mid-air?
4. Wat zijn de aan te raden cam instellingen? (Ik ga nu beginnen met de hierboven genoemde)

Thanks!
Ik ben Champion, heb 1200 uur gespeeld.

1. Dodge hoort niet een key-bind te hebben. Dodge is namelijk gekoppeld aan jump. Je kan twee keer springen in één sprong (binnen een aantal seconden). Als je bij de tweede sprong een richting op stuurt, doe je een dodge in die richting. Het is even oefenen, maar na een uurtje heb je het door.
De standaard binds zijn mainstream (Ik gebruik op de pc een xbox one controller). Je kan als je gevorderd bent ervoor kiezen om de air-roll op een andere knop te zetten. Die zit standaard op dezelfde knop als de handrem, maar die heb ik bijvoorbeeld op 'achteruit rijden' (LT).

2. Er zit vrij weinig verschil in de auto's. Het grootste verschil zit in de hitboxes, omdat elke auto een iets andere vorm heeft. Hoe gek een auto er ook uitziet, ze hebben allemaal vrij simpele hitboxes. Ook hoeden maken niks uit voor het effect op de bal. Als beginnier kan je beter de standaard auto's gebruiken, je ziet dan vanzelf wel welke kant je voorkeur op gaat.

3. Aerial starten doe je door één keer te springen(A) (of vanaf de muur te rijden). Daarna kan je als een raket verder vliegen met je boost (B). Je zult daarvoor dus wel een beetje je auto omhoog moeten richten met de linkerstick.
Het ronddraaien in de lucht doe je met de 'air-roll' knop. Dat is standaard dezelfde als de handrem (X). Die heb ik dus zelf ergens anders gezet, maar dat maakt nu niet uit. Totdat je honderden uren hebt gespeeld, heeft het echter weinig nut om te focussen op de 'freestyle' aerials. Die hebben vrijwel geen enkel nut en zijn het moeilijkst om te leren. Je gaat ze vanzelf doen als je merkt dat je ruimte hebt binnen je skillset en in bepaalde situaties, omdat het grappig is.

4. Voor de camera zijn twee essentiële punten: de cam-shake uitzetten (verstoort je waarneming immers) en de fov omhoog, zodat je meer om je heen ziet. Ik gebruik zelf verder alles op standaard.

Succes. Laat je niet raken door de vele toxic spelers die op alles en nog wat zeuren. Het spel is moeilijk en er is veel te leren, maar er zullen dus ook heel veel fouten worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Thanks, je bevestigt al mijn eigen bevindingen en ervaringen.

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
Psyonara schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:46:

Volgens mij begrijp ik wat je bedoeld....

en de tip is wacht met starten/resetten tot de bal weer terug op zn plek is en dan pas beginnen met rijden.

Op een of andere manier had ik dit met de goalie training daar zaten een paar onhoudbare ballen in zo leek, en op gegeven moment ben je zo gefrustreerd dat je na 20 ms al ziet dat je mis zit en direct reset en nog een keer probeerd. Maar blijkt dat de bal even tijd nodig heeft om op zn plek te komen....

wilde het eerst ook niet geloven maar tis echt zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Hoe werkt dat traden? Ik heb laatst vijf (of 6) groene items voor een blauwe getrade maar ik lees hier over onderling traden. Gebeurd dat ingame? In een party oid? Zit nu met allemaal cc2,3&4 crates waar ik niks mee kan. (Weiger vooralsnog keys te kopen). Kan ik die ruilen voor keys zodat ik evt nieuwe kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynx schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:25:
Hoe werkt dat traden? Ik heb laatst vijf (of 6) groene items voor een blauwe getrade maar ik lees hier over onderling traden. Gebeurd dat ingame? In een party oid? Zit nu met allemaal cc2,3&4 crates waar ik niks mee kan. (Weiger vooralsnog keys te kopen). Kan ik die ruilen voor keys zodat ik evt nieuwe kan openen?
Onderling traden kan inderdaad. Alleen nog niet crossplatform. Zelf gebruik ik /RocketLeagueExchange om mijn spullen te verhandelen. Of ruil ik met Tweakers onderling. Het ruilen gebeurd in een party. Jij of de verhandelende partij nodigt je uit.

Je kan niet 'zomaar' keys vragen voor je items die je hebt. Er is een zekere waarde aan de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Kon het niet laten en heb toch wat keys gekocht in de hoop een gave auto te vinden.
Helaas kwamen er enkel andere zaken uit.

Breakout: distortion
Black market decal labyrinth
Wheels zomba

Wat is zoiets nu waard in de wereld van RL trading?

Lol, zie dat de rode zomba tientallen euro's waard is. Laat ik die nu net hebben Haha.

Iemand een stapeltje leuke wagens en/of keys te ruil misschien? Of iemand die me wil helpen/uitleggen ze te verhandelen? 😂

[ Voor 31% gewijzigd door Lynx op 07-01-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Lynx schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:00:
Kon het niet laten en heb toch wat keys gekocht in de hoop een gave auto te vinden.
Helaas kwamen er enkel andere zaken uit.

Breakout: distortion
Black market decal labyrinth
Wheels zomba

Wat is zoiets nu waard in de wereld van RL trading?
Hangt af van het platform. Een gave auto is gelukkig weinig waard, en met die labyrinth moet je zeker wel een aantal kunnen krijgen.

Ik weet het in ieder geval ongeveer voor de PC:
- De breakout distortion is weinig waard, misschien te ruilen tegen een andere decal, maar meer ook niet.
- De Labyrinth heeft al een prima waarde, zo'n 6 keys.
- Zomba wheels zijn 1 key/ met geluk 2 keys waard.

'Gave' auto's die er bestaan:
- X-Devil MK2; Road Hog XL en Takumi RXT = minder dan 1 key
- Breakout type S; Dominus GT = 1-2 keys
- De nieuwste Octane ZSR = 3-4 keys

Voor PS4 zijn de prijzen allemaal iets lager geloof ik, maar liggen de verhoudingen ongeveer hetzelfde. Xbox heb ik geen idee van.

Dus, je Zomba wheels zou je waarschijnlijk wel kunnen ruilen tegen alle type auto's uitgezonderd de Octane ZSR. Als je die wilt zul je je Labyrinth moeten ruilen

Edit: Je hebt painted (crimson) Zomba's? Die moeten wel voor zo'n 15 keys kunnen gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 07-01-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Moet dat 'painted' ergens bij staan? Dan heb ik ze niet 😒. Ze changen alleen steeds van geel naar rood.

Iemand belang bij labyrinth voor een octane ZSR en een extra wagen (pref takumi, breakout of dominus)? 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:22
Zijn er nog mensen die willen ranken naar champion etc?

Zit nog alleen of met een groepje duitsers op de pc maar er komt maar geen improvement doordat er maar een klein uurtje gespeeld word, veel te weinig voor mij ik wil gewoon nog harder ranken.

Blijf nu hangen op shooting star door dit gedoe, dus als er iemand is die wilt teamen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Uit het zesde doosje area51 rims.
Leuk die kistjes!

Inmiddels division III in doubles maar de potjes gaan vrijwel nooit gelijk op. Of wij worden geslacht, of zij.

Bizarre matchmaking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Effe een vraagje aan de mensen die dit op de PS4 spelen.

Ik heb het spel sinds de release bespeelt op de PC.
Sinds kort een PS4 Pro aangeschaft en ook gelijk Rocket League gekocht.
Na de eerste potjes merkte ik dat er iets niet klopte. Het lijkt er op dat de controller lag heeft.

In eerste instantie dacht ik dat het aan de input lag van de TV, maar na wat testen met andere games was dit minimaal tot niet merkbaar. Ook even de TV gegoogled en deze kwam netjes uit de test.

Dus weer getest met Rocket League en het voelt / lijkt er erg op dat de controller te laat reageert.
Ook na wat zoek werk kwam ik meer klachten tegen van mensen die dit ervaren.

Vroeg me af of er meer mensen zijn met die probleem en / of eventueel een oplossing er voor.
Het spel is voor mij hier door bijna onspeelbaar op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update van 1.1GB onderweg op alle platforms (via RocketLeague)
We have a small client-side update going live this afternoon on all platforms! More details to follow shortly.
Patchnotes zijn onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
88Gamer88 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:37:

Na de eerste potjes merkte ik dat er iets niet klopte. Het lijkt er op dat de controller lag heeft.

In eerste instantie dacht ik dat het aan de input lag van de TV, maar na wat testen met andere games was dit minimaal tot niet merkbaar. Ook even de TV gegoogled en deze kwam netjes uit de test.

Dus weer getest met Rocket League en het voelt / lijkt er erg op dat de controller te laat reageert.

Vroeg me af of er meer mensen zijn met die probleem en / of eventueel een oplossing er voor.
Ik speel het ook op de PS4 en ik ervaar geen problemen.

Heb je de deadzone instellingen al gewijzigd?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24
The Outlaw schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:52:
Update van 1.1GB onderweg op alle platforms (via RocketLeague)

[...]

Patchnotes zijn onderweg
Weer een Steal van Ozzie! :+
https://rocketleaguegame.com/news/patch-notes-v1-27/
CHANGES AND UPDATES
CASUAL PLAYLISTS AND ROCKET LAB ARENAS
Added Utopia Coliseum (Snowy) into the Snow Day Playlist
BUG FIXES
An experimental goal-post collision fix has been deployed
Removed the “GO!” counter in Custom Training
'Seamless Bot Replacement' in Unranked online matches should now work as originally intended
Fixed an issue where players were stuck in the Replay Menu after deleting certain replays
Fixed an issue where selecting 'Free Play' forced the Loading Screen
Fixed an issue where Emoji entry on Xbox One was not displaying in some cases
UI scale setting in options should now save on PlayStation 4
Fix for rank label updating for division text and changing colors

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:29
Lees al wel op wat plekken dat er een nieuwe bug is ontstaan.

Gisteren 2x starbase voorbij gekomen en beide keren was er echt ongelofelijk veel lag. Eerste match duurde dit echt 30 sec. Ping nog gecontroleerd (of ik het alleen had) maar deze was onder de 40. In de chat werd ook aangegeven dat mensen lag hadden. 2de match was het iets minder lang aanwezig maar wel voldoende dat 1 van van de spelers bij de tegenstander weg ging.

[ Voor 57% gewijzigd door Utoka op 10-01-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller

Ik had precies hetzelfde op de ps4... Ik speel het tegenwoordig meer op de pc en daar ervaar ik geen problemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Animopeiling voor PS4!

Het is alweer een tijdje geleden dat de Rocket League Tweakers PS4 spelers het tegen elkaar hebben opgenomen. Aangezien ik mij kan indenken dat niet iedereen tijd of zin heeft om een langerekt tournooi te spelen stel ik scrim matches voor.

We spreken een avond af in de week waarop we een paar potjes tegen elkaar spelen. Behalve de eer van je team staat er niets op het spel. Is hier animo voor? Mocht het je leuk lijken laat dan even een reactie achter. Dan weet ik met hoeveel man we eventueel rekening moeten houden (vrouwen mag ook!)

Om jullie een idee te geven hoe een Tweakers v Tweakers match eraan toegaat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:26:
Animopeiling voor PS4!

Het is alweer een tijdje geleden dat de Rocket League Tweakers PS4 spelers het tegen elkaar hebben opgenomen. Aangezien ik mij kan indenken dat niet iedereen tijd of zin heeft om een langerekt tournooi te spelen stel ik scrim matches voor.

We spreken een avond af in de week waarop we een paar potjes tegen elkaar spelen. Behalve de eer van je team staat er niets op het spel. Is hier animo voor? Mocht het je leuk lijken laat dan even een reactie achter. Dan weet ik met hoeveel man we eventueel rekening moeten houden (vrouwen mag ook!)

[video]
Ik stem voor dinsdag avond of vrijdag avond. Ik speel met en tegen zo'n beetje iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Curva schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:06:
[...]

Ik speel het ook op de PS4 en ik ervaar geen problemen.

Heb je de deadzone instellingen al gewijzigd?
Ja deze heb ik heb ik helemaal omlaag gezet 0.0.
Maar ondanks dat blijf ik het probleem behouden.
pauluzmuller schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Ik had precies hetzelfde op de ps4... Ik speel het tegenwoordig meer op de pc en daar ervaar ik geen problemen.
Op de PC is er in de verte geen probleem te gekeken inderdaad. Daarom valt juist denk zo op met de PS4.

Zou toch denken dat ergens van moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Animopeiling voor PS4!

[video]
Count me / us in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Us? Wanneer ben je weer eens online op ps4 trouwens? Al een tijdje niet meer gezien in RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Animopeiling voor PS4!

[video]
Ik wil ook best mee doen :D vrijdag avond komt mij het beste uit!
Moet het wel op de PC zijn :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Je kunt een private match starten waar zowel pc als ps4 kunnen joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:22
Ik wil ook best mee doen :D vrijdag avond komt mij het beste uit!
Moet het wel op de PC zijn :P
Misschien moeten we voor de mensen die op de PC spelen dan ook maar een groepje maken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:29
Mocht het je leuk lijken laat dan even een reactie achter. Dan weet ik met hoeveel man we eventueel rekening moeten houden (vrouwen mag ook!)
Leuk idee ik wil wel meedoen. Eventueel een avond random teams mag van mij ook.

Mooi dat vrouwen ook mee mogen doen, leuk voor Ozzie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:38:
[...]

Us? Wanneer ben je weer eens online op ps4 trouwens? Al een tijdje niet meer gezien in RL.
mijn maatjes waar ik altijd mee speel , ja inderdaad ik speel weinig tot niet op PS4 aangezien mijn dubbel maatje geen ps4 heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Ikzelf speel alleen PC met Xbox controller. Valt me toch op dat veel mensen op de PS4 spelen.
Is deze nog steeds gratis te spelen met PS-Plus? want dat kan nog wel eens wat verklaren ;)

2v2 ben ik voor zover ik weet rising star en 3v3 challenger elite.
Best vaak in de avond online en meestal wel in voor een game.
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198003455602

Wanneer ik thuis ben zal ik de tweakers groep joinen, of zitten hier nog voorwaardes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game was bij de release gratis voor PS Plus. Maar dat is al ruim 2 jaar geleden inmiddels. PS Plus spelers moeten de game nu ook gewoon kopen.

Wellicht vrijdag een avondje plannen? Slachtoffers die zich hebben aangemeld;

- Ozziefrau
- Jenpet
- a_manders
- Bartske

Weet niet of MrMistral dit topic in de gaten houdt maar ook hij en zijn team zijn welkom^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
oww,, haha 2 jaar alweer geleden. Ik heb zelf helemaal geen alleen nog een PS3 staan die beetje aan het verstoffen is. Nooit geen PS-Plus abo afgesloten (buiten de gratis maand om, omdat PSN gehackt was).

Mijn maten spelen ook RL dus wie weet joinen ze wel. één persoontje is alleen niet in staat om te vliegen en speelt uitsluitend rumble :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:15

Precies wat ik ervaar. Gekke is dat ik er op mijn ps4 geen last van heb, maar als ik het bij een vriend speel ik alle ballen mis door een soort van inputlag. TV al uitgesloten (bij andere games nergens last van), deadzone aangepast, geen effect. Spelen lukt gewoon niet en geen idee waar deze 'controller-lag' vandaan komt.

Cities aren't loud, cars are loud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patesatemate
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
D3StRoY40 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 01:02:
[...]

Misschien moeten we voor de mensen die op de PC spelen dan ook maar een groepje maken :D
Helemaal mee eens! Misschien maar beginnen met een discord-servertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38

masauri

aka qwybyte

Ik wil ook wel meedoen als mijn werkrooster (&vrouwlief) het toelaat.
Speel altijd op de pc met xbox controller.
Vrijdag zou denk ik moeten lukken tenzij de leningbespreking de hele avond in beslag neemt.
Steamname is zelfde als men nickname hier.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Slechts division III op pc en minder dan 100hr gespeeld.
Maar mocht er een toernooitje of avondje georganiseerd worden doe ik graag mee (als cannonfodder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Lynx schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:40:
Slechts division III op pc en minder dan 100hr gespeeld.
Bedoel je prospector 3 (zilvere cirkel met 3 lijnen erin)? elke rank heeft namelijk 5 divisies misschien haal je het een beetje door elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
Ik wil wel meedoen met wat matches (op de ps4), ben zelf slechts challenger II dus hoop dat ik het niveau niet al te veel naar beneden haal :P
Pagina: 1 ... 24 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ