PSN: MrMistral
Mofskie probeerde een tweakers vs tweakers te organiseren.... Beetje mislukt.....
https://untappd.com/user/OzzBier
Ah leuk! Nou stuur maar een psn berichtje als het vrijdag weer de bedoeling is. Doe ik meeOzzieMann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:22:
[...]
Mofskie probeerde een tweakers vs tweakers te organiseren.... Beetje mislukt.....
Top! Ik ben sowieso vrijdag weer online dus schroom niet om te party te invaden!MrMistral schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:25:
[...]
Ah leuk! Nou stuur maar een psn berichtje als het vrijdag weer de bedoeling is. Doe ik mee
Will do!OzzieMann schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:27:
[...]
Top! Ik ben sowieso vrijdag weer online dus schroom niet om te party te invaden!
Seizoen 4 gaat begin April beginnen lees ik net. Daarnaast kun je weer een cadeau krijgen als aan het einde van seizoen 3 je rank bepaald is. Mocht je ooit hoger hebben gehaald dan waar je eindigt. Geen probleem. Het systeem heeft je hoogste rank opgeslagen

Daarnaast zijn dit de nieuwe komende ranks/divisies

S4 begin je ietsjes onder je rank. Geen full wipe: https://twitter.com/mrcoreydavis/status/822179488049991680
Nederlandse PS5 clan / 30+
Maakt het uit voor welke ranked je meedoet? Of is één van de vier voldoende voor een reward?The Outlaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:43:
Vanaf alle ranks![]()
Seizoen 4 gaat begin April beginnen lees ik net. Daarnaast kun je weer een cadeau krijgen als aan het einde van seizoen 3 je rank bepaald is. Mocht je ooit hoger hebben gehaald dan waar je eindigt. Geen probleem. Het systeem heeft je hoogste rank opgeslagen
[afbeelding]
Daarnaast zijn dit de nieuwe komende ranks/divisies
[afbeelding]
S4 begin je ietsjes onder je rank. Geen full wipe: https://twitter.com/mrcoreydavis/status/822179488049991680
1 van de vier is voldoende. Je krijgt reward voor de hoogste rank die je gehaald hebt in ranked, enige wat je dus moet doen is 10 placement matches spelen in een ranked playlist naar keuze.Sjurm schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 22:16:
[...]
Maakt het uit voor welke ranked je meedoet? Of is één van de vier voldoende voor een reward?
Was nu iets van 12€ in de PSN store (basis game) en dacht waarom nietBSchinkel schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:10:
[...]
Leuk dat er ook nog mensen zijn die geheel nieuw zijn met Rocket League.
In het begin van de PC tijd had iedereen dit met ballen die in de lucht waren (je zag 4 auto's in de cirkel staan waar de bal dropte).
Nu is het allemaal wat strijdlustiger geworden. Mensen hebben meer skills en lijkt mij dat voor nieuwe mensen weer minder leuk.
Ben wel benieuwd of dit in het zoeken van games ook nog beetje werkt met bijv. alleen rookies (aangezien ik op expert, best vaak masters en hoger tegen kom maar eigenlijk nooit een Pro level speler).
Ik heb gisteren 3vs3 gespeeld in een seizoen met de moeilijkheidsgraad op het 2de en heb 3 matchen gewonnen en 1 verloren. Zo moeilijk is het nog voor mij.
Heb een seizoen gewonnen op het makkelijkst maar daar was niets meer aan, je kon zo scoren bij het begin door de bal met 1 tik bij de aftrap juist te raken. Vaak 10+ doelpunten in een match maakt het saai.
Ga nog wat oefenen vooraleer ik mij online waag.
Gewoon lekker online gaanEngineer Stewie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:32:
[...]
Ga nog wat oefenen vooraleer ik mij online waag.
[ Voor 47% gewijzigd door spokje op 20-01-2017 07:38 ]
Overall stijgen we langzaam in rank en ben ik zwaar hooked aan RL 😁
Dat is prettig, in combinatie met hoogste rank die je dit seizoen behaald hebt.OzzieMann schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:00:
[...]
1 van de vier is voldoende. Je krijgt reward voor de hoogste rank die je gehaald hebt in ranked, enige wat je dus moet doen is 10 placement matches spelen in een ranked playlist naar keuze.
Ben sinds vorige week toch maar eens competitive gaan spelen. In standard na placement in challenger I gekomen. Toch maar eens proberen om in de all star te komen voor april.
Als je goed kijkt zie je ozzieman ook nog een bal missen
Ik zie vooral mooie assists van OzzieMann.Utoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:06:
Even wat goals (en 1 fail van tegenstander) bij elkaar gezet in 1 video. Ben niet perse goed dus zijn hier waarschijnlijk mensen die zulke goals 20x op een avond maken (challenger 2 op 3vs3 solo).
Als je goed kijkt zie je ozzieman ook nog een bal missen![]()
[video]
Hier ook, laatst maar eens gekocht omdat ie voor €11 in de XBO store stond.Engineer Stewie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:03:
Heb rocket league met de PS4 kortingen nu ook maar eens aangeschaft.
Geinig spel maar vrij moeilijk. De bal over de grond wat voortikken gaat maar in de lucht raak ik praktisch niets. Af en toe lukt een save.
En dan speel ik tegen bots... Maar toch pure fun voor wat ontspanning.
Heerlijk spel, maar als ik hier die filmpjes zo zie merk ik al dat ik er echt nog niks van bak

Aantal Exhibition matches en een offline Season gedaan (tegen bots), binnenkort maar eens de eerste Live potjes spelen. Mocht er nog iemand op de XBO net begonnen zijn en willen beginnen met ranken...let me know!
Nou dan denk ik dat ik zwaar onder het niveau zit hiero, super mooie doelpunten door de lucht. Moet hopen dat ik ze via die grond raakUtoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:06:
Even wat goals (en 1 fail van tegenstander) bij elkaar gezet in 1 video. Ben niet perse goed dus zijn hier waarschijnlijk mensen die zulke goals 20x op een avond maken (challenger 2 op 3vs3 solo).
[video]

Kwestie van speeltijdHegeman schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:06:
[...]
Nou dan denk ik dat ik zwaar onder het niveau zit hiero, super mooie doelpunten door de lucht. Moet hopen dat ik ze via die grond raak
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
ah joh. Utoka aka Manders speelt bijna elke dag! Sinds launch op ps4, en dit zijn al zijn highlights in al die maanden!Hegeman schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:06:
[...]
Nou dan denk ik dat ik zwaar onder het niveau zit hiero, super mooie doelpunten door de lucht. Moet hopen dat ik ze via die grond raak
Lol dit is dus 100% waar! Ik speel al sinds het in playstation plus zat en speel tussen alle grote releases van games best veel. Ik zat al even te zoeken maar kon niet zo snel vinden hoeveel uur ik erin heb zitten. Maar als je een beetje rekentOzzieMann schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:24:
[...]
ah joh. Utoka aka Manders speelt bijna elke dag! Sinds launch op ps4, en dit zijn al zijn highlights in al die jaren!![]()
![]()
1864 wins. Ongeveer 51% gewonnen dacht ik dus 1864 * 2 = 3728. En dat keer 6 min per game (goals/overtime/etc) en de uitkomst * 60 (om het uren te krijgen) kom ik op 372 uur dus jullie hebben waarschijnlijk nog wel wat tijd om op dit niveau te komen.
op zich nog niet zoveel. ik zit ook rond zoiets volgens mij 330 (steam houd het netjes bij)Utoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:31:
[...]
1864 wins. Ongeveer 51% gewonnen dacht ik dus 1864 * 2 = 3728. En dat keer 6 min per game (goals/overtime/etc) en de uitkomst * 60 (om het uren te krijgen) kom ik op 372 uur dus jullie hebben waarschijnlijk nog wel wat tijd om op dit niveau te komen.
Het nadeel is dat steam ook verder telt wanneer ik hem bijv open laat staan als ik mn plek even verlaat
Ben ongeveer een maand geleden pas overgegaan van default camera instellingen naar andere instellingen. Filmpje is omgekeerd chronolisch dus de eerste beelden zijn het nieuwst (met de nieuwe settings dus). Je hebt dan echt wel 2 avonden nodig om er weer in te komen. De settings die ik nu heb wijken vooral af op afstand van camera tot auto en de FOV (field of view)PdeBie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:25:
Hoe heb jij je camera instellingen staan? Want ik heb soms het idee dat ik veel arials mis doordat ik niet goed kan inschatten hoe ver de bal van mijn auto af is.
Ik heb zelf weinig eraan getweakt en gewoon 1 hier vande pro's gepakt: (volgens mij die van kuxir97)

Zelf ben ik een groot fan van Rocket league, lees hier en daar iets over tweakers toernooi, zelf zou ik dit wel een leuk initiatief vinden en een aantal vrienden/collega`s ook wel.
Zit zelf in de All-star / Superstar ranks (hoop champion te halen voor t eind van het seizoen).
Ik stream elke maandag en woensdag op twitch kom eens kijken. en misschien kunnen we een keer samen een paar potjes spelen.
www.twitch.tv/djuko
Nice one!
Ik speel ook al heel lang met default instellingen, maar ik kom eigenlijk altijd net een paar meter te kort als ik op een bal af vlieg. Zie de bal dan regelmatig voor mij langs gaan, terwijl het voor mij lijkt alsof ik er pal op zit. Bekijk ik dan de replay zie ik dat ik er nog meters vanaf zit!Utoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:00:
[...]
Ben ongeveer een maand geleden pas overgegaan van default camera instellingen naar andere instellingen. Filmpje is omgekeerd chronolisch dus de eerste beelden zijn het nieuwst (met de nieuwe settings dus). Je hebt dan echt wel 2 avonden nodig om er weer in te komen. De settings die ik nu heb wijken vooral af op afstand van camera tot auto en de FOV (field of view)
Ik heb zelf weinig eraan getweakt en gewoon 1 hier vande pro's gepakt: (volgens mij die van kuxir97)
[afbeelding]
Dat is niet de reden waarom ik de instellingen heb veranderd. Vooral door de FOV zie je veel meer wat er rond de bal gebeurd. De meeste gevallen kan je net wat beter beoordelen of teamgenoten ook aan het aanvallen of niet en daar je tactiek op aanpassen.PdeBie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:18:
[...]
Ik speel ook al heel lang met default instellingen, maar ik kom eigenlijk altijd net een paar meter te kort als ik op een bal af vlieg. Zie de bal dan regelmatig voor mij langs gaan, terwijl het voor mij lijkt alsof ik er pal op zit. Bekijk ik dan de replay zie ik dat ik er nog meters vanaf zit!
Ik heb ook heel lang gehad (en nog steeds af en toe) dat ik vergeet dat een bal ook omlaag gaat. Vleg ik op de goede hoogte voor mijn gevoel maar dan is de bal al lang aan het dalen.
Heel herkenbaar, kom je als een mongool voorbij vliegenUtoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:31:
[...]
Ik heb ook heel lang gehad (en nog steeds af en toe) dat ik vergeet dat een bal ook omlaag gaat. Vleg ik op de goede hoogte voor mijn gevoel maar dan is de bal al lang aan het dalen.

Wat ik ook nog wel eens heb is dat ik de lucht in ga met een te hoge horizontale snelheid, waardoor ik met 300km/h onder de bal door schiet. Ziet er net zo stom uit volgens mij. Conclusie: meer oefenen
Waarom heb je camera shaken aan? Echt iedereen die ik ken die het speelt vind het zwaar irritant. Ik had het een keer weer eens voor de grap aangezet, nooit meer...Utoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:06:
[video]
Challenger II nu
[ Voor 13% gewijzigd door Sjurm op 20-01-2017 19:56 ]
FOV heb ik nu op 100 gezet. Hoger en dan wordt het beeld te vervormd voor mijn gevoel.Utoka schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:31:
[...]
Dat is niet de reden waarom ik de instellingen heb veranderd. Vooral door de FOV zie je veel meer wat er rond de bal gebeurd. De meeste gevallen kan je net wat beter beoordelen of teamgenoten ook aan het aanvallen of niet en daar je tactiek op aanpassen.
Nu maar eens een tijdje hiermee spelen en kijken of het zo beter gaat.
Speel je op PC, PS4 of op Xbox? Anders een keer samen spelen?
Ozziefaal, Smash, Sparc, Manders, Risifan, MrMistral! Heb her en der wat opnames gemaakt volgens mij. Zal binnenkort eens uitpluizen wat ik heb liggen. De potjes 4x3(+bot) waren nog het leukste!
Mooie goal!
Ben wat ranked betreft eindelijk van mijn Rising Star ranking af in Standard, nu ook kijken of ik ook de Doubles naar Shooting Star kan krijgen
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
- Greetz Froggy-
thuis heb ik geen delay in Rocket League... Ging ik bij een maat spelen, gigantisch veel input lag... was niet normaal zo kutMiBe schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:57:
Ligt het aan mij of is Rocket League op de PS4 echt aanzienlijk moeilijker dan op de PC? Speel zelf altijd op de PC maar was gisterenavond bij een vriend van me die het spel voor de PS4 heeft en raakte helemaal niks met dat ding. Buiten een behoorlijke vertraging (al verdenk ik daar de inputlag van zijn TV van) lijkt het spel ook niet helemaal vloeiend te lopen. Dat terwijl ik thuis ook maar op 60 Hz speel.
Ben wat ranked betreft eindelijk van mijn Rising Star ranking af in Standard, nu ook kijken of ik ook de Doubles naar Shooting Star kan krijgen
Dit vind ik zelf ook wel lastig, nu speel ik eigenlijk nooit 1v1, dus zal het voor mij niet echt van toepassing zijn.Psyonara schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:45:
Iemand nog tips in 1v1 bal bezit te verstoren? Tegenstander houdt net de juiste afstand constant en wipt hem net over me heen ook al als ik flip jumps maak. Word ik helaas voorbij gespeelt.
Vanaf de zijkant de bal proberen te halen is naar mijn mening dan nog de beste optie.
Verder is dit ook een beetje een mindgame (laat hij de bal gaan of geeft hij hem net dat extra tikje omhoog).
[ Voor 24% gewijzigd door Bazzz op 23-01-2017 10:52 ]
Ik heb me kostelijk geamuseerd. En wonder boven wonder ook een aantal doelpunten weten te makenThe Outlaw schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:29:
Wat een opkomst vanavond op de PS4!
Ozziefaal, Smash, Sparc, Manders, Risifan, MrMistral! Heb her en der wat opnames gemaakt volgens mij. Zal binnenkort eens uitpluizen wat ik heb liggen. De potjes 4x3(+bot) waren nog het leukste!
Mooie goal!
[video]
Dat probeer ik ook wel maar helpt ook niet echt, En hij doet juist net dat tikje extra omhoog. Als ik een verdedigende positie neem houdt hij ongeveer 3 auto lengtes afstand het is geen close quarter dribblelaar.BSchinkel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:50:
[...]
Dit vind ik zelf ook wel lastig, nu speel ik eigenlijk nooit 1v1, dus zal het voor mij niet echt van toepassing zijn.
Vanaf de zijkant de bal proberen te halen is naar mijn mening dan nog de beste optie.
Verder is dit ook een beetje een mindgame (laat hij de bal gaan of geeft hij hem net dat extra tikje omhoog).
Naja en als ik hem wil counteren en in zijn persoonlijke ruimte kom doet hij dat extra tikje omhoog, dan speelt hij mij elke keer zo voorbij en probeer wel andere approaches maar heb de juiste nog niet gevonden.
Voor ook vaak 3v3 en zelden 1v1 maar wil toch mijn persoonlijke skills wat verbeteren. Misschien toch wat meer in training gaan stappen om daadwerkelijk advanced skill aan te leren bal controlle/ Air dribble e.d. En dan ben je ook weer een paar weken verder.
Dat zal dan dus toch die TV geweest zijn. Maar buiten de delay, loopt het spel bij jou wel soepel op de PS4?pauluzmuller schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:50:
[...]
thuis heb ik geen delay in Rocket League... Ging ik bij een maat spelen, gigantisch veel input lag... was niet normaal zo kut
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Tweakers V Tweakers (3)
Potjes van afgelopen vrijdag!
Het ligt echt vooral aan de randoms waar ik mee speel. Vooral irritant als er een paar potten tussen zitten waarbij je partner zomaar vertrekt (ragequit, verbindingsproblemen, etc) waardoor je flink aantal punten tov je rank krijgt. Of in deze divisies veel ballchasers die niet verdedigen.
Dat vind ik het enige zonde aan het RL, want dat houd ook in dat de rek er op een gegeven moment uitgaat voor mij...
Dat zou zeker zonde zijn. Maar speelt niemand in je omgeving dan deze game? De Tweakers PS4 is best goed vertegenwoordigd online.alex3305 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:50:
Dat vind ik het enige zonde aan het RL, want dat houd ook in dat de rek er op een gegeven moment uitgaat voor mij...
Tweakers vs Tweakers (2) had niet verloren mogen worden door Manders, Mistral en ailiver... OzzieMann moest het doen met 2 handicaps aan de andere kant.The Outlaw schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:05:
Tweakers V Tweakers (2)
[video]
Tweakers V Tweakers (3)
[video]
Potjes van afgelopen vrijdag!
Helaas is aan je medespelers niets te doen... ik ken het daarom ben ik een redelijk defensieve speler.alex3305 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:50:
Man man man, het blijft een neerwaartse of opwaartse spiraal van week tot week. Twee weken geleden van challenger I naar prospect III. Vorige week van prospect elite naar challenger II en nu weer terug naar de laagste divisie van challenger I.
Het ligt echt vooral aan de randoms waar ik mee speel. Vooral irritant als er een paar potten tussen zitten waarbij je partner zomaar vertrekt (ragequit, verbindingsproblemen, etc) waardoor je flink aantal punten tov je rank krijgt. Of in deze divisies veel ballchasers die niet verdedigen.
Gisteren van challenger elite div3 naar Rising star div 4 gekomen
Ook merk je wanneer je dat soort saves maakt dat het team (van willekeurige mensen) dat wel waarderen.
Mja, dat zou je wel denken ja, maar ik heb ook vaak het verwijt gekregen dat ik teveel defense speel met 3 vs 3 haha. Maargoed, het is ook nooit goedBSchinkel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:19:
[...]
Helaas is aan je medespelers niets te doen... ik ken het daarom ben ik een redelijk defensieve speler.
Gisteren van challenger elite div3 naar Rising star div 4 gekomeneen paar beste epic saves om mn team op de 0 te houden waren best wel chill
.
Ook merk je wanneer je dat soort saves maakt dat het team (van willekeurige mensen) dat wel waarderen.
Het is ook nooit goedspokje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:20:
[...]
Mja, dat zou je wel denken ja, maar ik heb ook vaak het verwijt gekregen dat ik teveel defense speel met 3 vs 3 haha. Maargoed, het is ook nooit goed

Uiteraard is het de bedoeling dat er een roulatie is binnen de 3 spelers. Dit gaat alleen vaak niet op. Wat mij opvalt is dat het gebeurd dat 2 spelers zich bijv aan een zijde bevinden van het veld, dan geeft 1 van de 2 een voorzet, waar de 3e niet voor kan gaan. Wanneer de tegenpartij een goeie clear heeft is dat dan insta goal.
Wanneer ze op mij zeiken dat ik niet ga, negeer ik dit gewoon
Jep doet het verder prima. Al moet ik zeggen dat ik al een tijdje niet op de ps4 heb gespeeld. Ben toch meer een pc freakMiBe schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:56:
[...]
Dat zal dan dus toch die TV geweest zijn. Maar buiten de delay, loopt het spel bij jou wel soepel op de PS4?
Er is mij een aanzienlijk aantal CC4 kratjes geboden als ik ene Ozziemann zou laten schitteren in de video's. Zodoende^^Utoka schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:21:
Lol heeft mofskie nou alleen filmpjes geplaatst waar hij heeft gewonnen? Niet verwonderlijk dat er maar 2 staan
Hoogtepuntje^^
Gisteren voor het eerst Challenger Elite gehaald en wil nu door naar Rising Star voor de wielen, misschien dat iemand dat wel samen wil doen
Check de lijst die onderaan elke pagina van het Topic staat, daar staan alle Tweakers in.Ereaser schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:48:
Zijn er hier eigenlijk ook Xbox spelers?
Gisteren voor het eerst Challenger Elite gehaald en wil nu door naar Rising Star voor de wielen, misschien dat iemand dat wel samen wil doen
Ook degene die op Steam/PS4/Xdoos spelen
zijn er niet al te veel
[ Voor 3% gewijzigd door Bazzz op 24-01-2017 16:09 ]
Leuk hoogtepuntje: in één van de potjes (ik speel altijd Rumble) stond het 1-1 tot het allerlaatste moment
[ Voor 79% gewijzigd door DigitalExorcist op 25-01-2017 09:03 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
https://rocketleague.trac...&utm_campaign=recentgames
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Oooh die is écht heel vet!Oliwier30 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:47:
Dit is toch een mooie site om je stats te tracken:
Dit is de mijne. Let wel, ik speel 99% van de tijd Rumble .. die worden hier niet in meegenomen lijkt het?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Thanks!Oliwier30 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:47:
Dit is toch een mooie site om je stats te tracken:
Mijne ook maar even opgezocht. Al ben ik zelf niet echt onder de indruk
https://rocketleague.trac...e/steam/76561198003455602
Speel overigens ook best veel rumble
Zit toch bij de top 9% met saves en top 9% met MVP's, allround hang ik netjes in de top 15%. Zijn er op de meeste fronten dus dik 85 van de 100 spelers slechter dan mij.
Slechter dan *ikOzzieMann schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:47:
Leuke site! https://rocketleague.tracker.network/profile/ps/ozziemann
Zit toch bij de top 9% met saves en top 9% met MVP's, allround hang ik netjes in de top 15%. Zijn er op de meeste fronten dus dik 85 van de 100 spelers slechter dan mij.
Toch denk ik dat je toch naar de verkeerde stats kijks. iemand met minder wins kan nog steeds hogere rank hebben. er staat namelijk dat je met 2026 wins in een top 11% staat.OzzieMann schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:47:
Leuke site! https://rocketleague.tracker.network/profile/ps/ozziemann
Maar als je bijv. 4000 losses hebt rekend hij dat niet mee. Ik neem die top % dus met een korreltje zout
edit: percentage
Ik mis bij Ozzie het kopje steals!BSchinkel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:50:
[...]
Toch denk ik dat je toch naar de verkeerde stats kijks. iemand met minder wins kan nog steeds hogere rank hebben. er staat namelijk dat je met 2026 wins in een top 11% staat.
Maar als je bijv. 4000 losses hebt rekend hij dat niet mee. Ik neem die top % dus met een korreltje zout
edit: percentage
haha, jah die zou er leuk bij gestaan hebben!, alsnog wel een dikke poeier die goal (ik betwijfel of ik dit een steal moet noemen aangezien jullie beide een schot kans hadden).^^The Outlaw schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:02:
[...]
Ik mis bij Ozzie het kopje steals!![]()
[video]
Ozzie en ik hebben de regel; links gaat altijd voor, in Rocket League. Hij had moeten wachten!BSchinkel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:05:
[...]
haha, jah die zou er leuk bij gestaan hebben!, alsnog wel een dikke poeier die goal (ik betwijfel of ik dit een steal moet noemen aangezien jullie beide een schot kans hadden).^^
https://rocketleague.trac...e/steam/76561198060741744
ziet er wel aardig uit
Leg mij even uit hoe je champion bent geworden in solo standaard. Ik zat vorige week nog in schitterende ster, maar ik kom echt alleen bij mensen die spelen alsof ze challenger 2 zijn.krissie100 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:18:
Nog ff mijn gekke stats! ;p
https://rocketleague.trac...e/steam/76561198060741744
ziet er wel aardig uit
Nee, volgens mij kijkt hij alleen naar ranked games. Maar dat weet ik niet zeker, aangezien tijdens een van de laatste updates mijn stats op de console zijn geresetDigitalExcorcist schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:27:
[...]
Oooh die is écht heel vet!
Dit is de mijne. Let wel, ik speel 99% van de tijd Rumble .. die worden hier niet in meegenomen lijkt het?
[ Voor 40% gewijzigd door Oliwier30 op 25-01-2017 13:56 ]
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
tja.. CarryenOliwier30 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:54:
[...]
Leg mij even uit hoe je champion bent geworden in solo standaard. Ik zat vorige week nog in schitterende ster, maar ik kom echt alleen bij mensen die spelen alsof ze challenger 2 zijn.
nee, geen idee, heb een fase gehad dat ik erg goed speelde en heb daardoor naar champion weten te krijgen en sindsdien speel ik geen solo standaard meer ;p speel nu ook weer wat minder, maja. waarschijnlijk ook wat luck hebben met teammates want inderdaad sommigen spelen als een krant en anderen zijn al na 1 mindere actie abnormaal zoutig en als mensen zoutig op mij worden doe ik maar 1 ding en dat is mijn auto op de rug leggen, want dan gun ik em wel een derankie
Houd rekening voor de rewards dat je wel hier en daar eens een potje speelt. Anders verlies je de rank. Speel je een potje dan krijg je hem terug. (weet niet of je ook 1 moet winnen)...krissie100 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:25:
[...]
tja.. Carryen![]()
nee, geen idee, heb een fase gehad dat ik erg goed speelde en heb daardoor naar champion weten te krijgen en sindsdien speel ik geen solo standaard meer ;p
Je krijgt reward voor je hoogste behaalde rank binnen het seizoen. Dus ook al zakt hij nu naar prospect dan nog krijgt hij zijn champion rewardBSchinkel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Houd rekening voor de rewards dat je wel hier en daar eens een potje speelt. Anders verlies je de rank. Speel je een potje dan krijg je hem terug. (weet niet of je ook 1 moet winnen)...
oww, dat wist ik niet excuusUtoka schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:35:
[...]
Je krijgt reward voor je hoogste behaalde rank binnen het seizoen. Dus ook al zakt hij nu naar prospect dan nog krijgt hij zijn champion reward

jepBSchinkel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:48:
[...]
oww, dat wist ik niet excuus. ik dacht dat je deze alleen kreeg wanneer je aan het einde van het seizoen een rank had. en dan de hoogste van de 4.
ben al superchampion div 3 geweest in duo's maja, heb wat vrienden die niet al te goed zijn en speel daar ook ranked mee dusja, dan is et weer weg
Doe je steam eens in je pm dankrissie100 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:01:
[...]
jep![]()
ben al superchampion div 3 geweest in duo's maja, heb wat vrienden die niet al te goed zijn en speel daar ook ranked mee dusja, dan is et weer weg
Heb net mijn dingen toegevoegd aan die sheet met spelers.pauluzmuller schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:37:
[...]
Doe je steam eens in je pm danik zoek nog mensen om mee te spelen! Zit te hannessen van allstar/superstar met randoms!
Duidelijk dat jij gemist had toch?The Outlaw schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:02:
[...]
[video]
Psyonix heeft ons de kans gegeven om zelf een kratje samen te stellen. Samenstellen kan op deze link: https://rocketleaguegame....rs-choice-crate-series-I/
The Outlaw schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:02:
[...]
[video]
Heb even een screenshot genomen van het punt waar jij de bal raakt, je zit echt te laag op de bal.

Wow heb je dat met Photoshop gedaan? Mad skills!OzzieMann schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:26:
[...]
[...]
Heb even een screenshot genomen van het punt waar jij de bal raakt, je zit echt te laag op de bal.![]()
![]()
[afbeelding]
Eigenlijk kan je er pas wat over zeggen als je ziet hoe hard Mofskie de bal raakt. Misschien had hij wel een mooi lopje over de keeper gemaakt. De groene lijn zeg maar

[ Voor 22% gewijzigd door Utoka op 27-01-2017 11:20 ]
Als ik het filmpje moet beoordelen had hij hem zelf erin geschoten aangezien hij een barrel er tegen aan gooide.OzzieMann schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:26:
[...]
[...]
Heb even een screenshot genomen van het punt waar jij de bal raakt, je zit echt te laag op de bal.![]()
![]()
[afbeelding]
Maar dat terzijde had jij hem nooit kunnen zien omdat je al te ver naar voren was om hem te kunnen zien en had hij iets verder meer afstand moet houden.
In dit geval is het goed uitgekomen want wanneer jij hem had geraakt als eerste was het een grote kans dan de bal tegen de tegenstander kwam en terug ging kaatsen.
Maar nu omdat hij hem iets eerder raakte ging de bal iets naar voren waardoor jij hem erin knalde ook als zou die erin gaan..
Neemt niet weg dat jullie elkaar meer space moeten geven. Al had de tegenstander een fractie sneller gereageerd waren jullie allebij weg gespeeld dus wie zou hier de rebound dan hebben?
Dus ja communiceren en blijven roteren.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Hier nog een video van Smashorn en mij in doubles. Begin is heel slecht
[ Voor 4% gewijzigd door The Outlaw op 31-01-2017 11:03 ]
Vanavond/vannacht is er ook een 3vs3 toernooi. Redelijk wat van de grote teams doen ook mee.
https://www.reddit.com/r/...ament_beyondentertainment
Hoog tijd dat Tweakers zich gaat mengen in de internationale RL scene!Utoka schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:01:
Vanavond/vannacht is er ook een 3vs3 toernooi. Redelijk wat van de grote teams doen ook mee.
https://www.reddit.com/r/...ament_beyondentertainment
Moet zeker kunnen. Denk dat er best wel sommigen zijn nu een goed balletje kunnen rakenThe Outlaw schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 01:03:
[...]
Hoog tijd dat Tweakers zich gaat mengen in de internationale RL scene!
Denk dat je dan wel echt een team moet hebben met allemaal gran champions. Op de PS4 nog niemand gezien die dat heeft gehaald
Ozzie zit er wel heel dicht tegenaan na gisteravondUtoka schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:55:
Ik kan niet zo goed laat op de avond/nacht dus ik laat mijn pro carrière maar voor wat het is
Denk dat je dan wel echt een team moet hebben met allemaal gran champions. Op de PS4 nog niemand gezien die dat heeft gehaald
Hoeft niet per se. Ligt er maar net aan welk toernooi je aan meedoet. ESL is elke zondag en daar kunnen zelfs amateurs aan meedoen en ver komen! Als het samenspel met je team goed is, dan maakt blauwe ster of Grand Champ niet zoveel uit.Utoka schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:55:
Zo'n toernooi klinkt wel leuk. Moet je wel met een vast team een paar avonden 'trainen' zodat je elkaar goed aanvoelt. Ik ben wel voor om eens te kijken hoe ver we kunnen komen.The Outlaw schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:53:
[...]
Hoeft niet per se. Ligt er maar net aan welk toernooi je aan meedoet. ESL is elke zondag en daar kunnen zelfs amateurs aan meedoen en ver komen! Als het samenspel met je team goed is, dan maakt blauwe ster of Grand Champ niet zoveel uit.
Vrijdga is er een 3v3 Gfinity event dat ook gecast wordt door grote namen in de Rocket League casting community. Kom je ver genoeg dan kan het wel eens zo zijn dat je wordt uitgezonden :-)Utoka schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:42:
[...]
Zo'n toernooi klinkt wel leuk. Moet je wel met een vast team een paar avonden 'trainen' zodat je elkaar goed aanvoelt. Ik ben wel voor om eens te kijken hoe ver we kunnen komen.
Ik denk dat je het niveau van Grand Champ zwaar onderschat. Tuurlijk kan een team van een de blauwe ster rank ver komen (afhankelijk tegen wie je speelt), maar 3 blauwe sterren tegen 3 grand champs is toch een wereld van verschil.The Outlaw schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:53:
[...]
Hoeft niet per se. Ligt er maar net aan welk toernooi je aan meedoet. ESL is elke zondag en daar kunnen zelfs amateurs aan meedoen en ver komen! Als het samenspel met je team goed is, dan maakt blauwe ster of Grand Champ niet zoveel uit.
Of doelde je ergens anders op? Dat er meerdere blauwe sterren niveaus mee doen en daarom ver kan schoppen in zo'n toernooi?
Je hecht echt teveel waarde aan de rank GC's. Ik weet niet of je nog voor de geest kan halen dat de ranks meer zijn uitgesmeerd. Waardoor er ook figuren in die ranks zitten die niet eens op dat niveau kunnen presteren?MikeNL90 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:56:
[...]
Ik denk dat je het niveau van Grand Champ zwaar onderschat. Tuurlijk kan een team van een de blauwe ster rank ver komen (afhankelijk tegen wie je speelt), maar 3 blauwe sterren tegen 3 grand champs is toch een wereld van verschil.
Of doelde je ergens anders op? Dat er meerdere blauwe sterren niveaus mee doen en daarom ver kan schoppen in zo'n toernooi?
Toernooien gaan niet alleen met spelers op GC's niveau. Zelfs die falen in de eerste ronde tegen Challenger Elite's etc. Je rank kan nog wel eens wat verbloemen.
Maar die figuren die het hebben gehaald doordat iemand hem bijv heeft geholpen die blijven er ook niet lang inzitten.The Outlaw schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:50:
[...]
Je hecht echt teveel waarde aan de rank GC's. Ik weet niet of je nog voor de geest kan halen dat de ranks meer zijn uitgesmeerd. Waardoor er ook figuren in die ranks zitten die niet eens op dat niveau kunnen presteren?
Toernooien gaan niet alleen met spelers op GC's niveau. Zelfs die falen in de eerste ronde tegen Challenger Elite's etc. Je rank kan nog wel eens wat verbloemen.
Heb je überhaupt wel is een paar keer tegen minimaal 2 grand champions gespeeld?
En heb je de grand champs zien falen tegen challenger elite en ook dat ze echt hun best erbij deden dan?
Helaas kwam ik na 1 wedstrijdje chaos, om te beslissen wie met wie ging spelen, met The Outlaw aka Mofskie in het team. Hierdoor de biertjes maar laten staan want de concentratie is dan hard nodig.
Ik heb 4 wedstrijdjes opgeslagen voor de geïnteresseerden. We rijden elkaar lekker vaak in de weg maar we hoeven er gelukkig niet van te leven!
Edit: We speelden gewoon ranked/competetive, op ongeveer hetzelfde moment zoeken leverde dus een paar keer een onderonsje op. Volgens het commentaar in de party wonnen Sparc en Smashhorn alles tussen deze onderonsjes door....
[ Voor 15% gewijzigd door OzzieMann op 02-02-2017 10:41 ]
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ