Rudolf schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:38:
Wat een leuk spel is dit zag. Woensdagavond gekocht en meteen die avond en gisteravond non-stop gespeeld. Het gaat al best wel aardig al zeg ik het zelf. Merk dat het heel belangrijk is om overzicht te houden, ipv op elke bal duiken.
Sommige gasten zijn echt vet goed met dikke aerials en alles raak. Daar kan ik alleen nog maar van dromen!
oefenen, oefenen, oefenen. Ik heb zelf een redelijk goede game sense, waardoor ik binnen 268hrs playtime bijna champion ben (superstar div5, JAJAJA BIJNA). Maar het is gewoon veel spelen.
Hou je eerst aan de basics:
1. Niet als een achterlijke achter de bal aan blijven rijden
2. goed positioneren, zodat je de bal goed kan raken en schieten op doel.
3. Laat de aerials voor wat het is en probeer eerst de bal gewoon goed te raken. Wanneer je de bal vrijwel altijd goed raakt (goede timing en geen whiffs, dus de bal volledig mist) kan je een stapje verder gaan.
4. Free training. Ik heb denk ik van mijn 268 uur, zo'n 50 uur zeker in vrije training gespendeerd. Lekker dingen uitproberen, proberen de auto in de lucht te houden, wall shots etc etc. Dit helpt je enorm om lekker rond te rijden en alles uit te proberen
5. Verander je camera settings, wat ideaal voor jou is. Zoek bijv de camera settings van Kronovi op. Iemand had deze op pagina 105/106 gepost.
En blijf vooral lekker spelen! Hou het plezier in het spel en maak lekker veel uren (als je de tijd hebt

). Lang geleden dat ik zo verzot was op een spel!!!
[
Voor 21% gewijzigd door
pauluzmuller op 10-02-2017 09:59
]