Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Inmiddels ook maar eens aan wat 1 vs 1 Ranked games begonnen, maar dan merk je toch wel verschil in de kwaliteit van spelers zeg. Ben echt een noob :+

Soms kom ik een speler tegen en win ik met 7-1. Dan denk ik: ben best goed. De ronde er na kom ik een speler tegen die mij met 12-0 in maakt :')

Als er Tweakers zijn die een keer met mij willen spelen (oefenen, hints tips etc.), dan hoor ik het graag. Kan zowel op PC als op de Xbox.

[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 03-02-2017 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Vind de Octane er alleen wel een beetje cheap uitzien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
Hoeveel tijd moet je hebben om dat te bedenken ><

Kunnen jullie me weer is helpen met een vraagje?

Over het algemeen zie ik de betere spelers een dodge maken na een aerial bij het raken van de bal.
Echter ik kan niet goed plaatsen wanneer het mogelijk is om die dodge te maken.
Vaak als ik de lucht in ga kan ik niet meer dodgen aan het einde van mijn aerial (nee, dan heb ik bewust geen double jump lift-off gedaan).

Mijn vermoeden is dat je jumped, boost ingedrukt houden, dan dodge. De sleutel is dan boost ingedrukt houden tot je dodged. Is dat een correct vermoeden?

Als je dus jumped en boost dmv kleine tikjes je aan het einde niet meer kan dodgen omdat het niet een continue actie is.

Duidelijk wat ik bedoel? Beetje vaag omschreven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
Lynx schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:25:
Hoeveel tijd moet je hebben om dat te bedenken ><

Kunnen jullie me weer is helpen met een vraagje?

Over het algemeen zie ik de betere spelers een dodge maken na een aerial bij het raken van de bal.
Echter ik kan niet goed plaatsen wanneer het mogelijk is om die dodge te maken.
Vaak als ik de lucht in ga kan ik niet meer dodgen aan het einde van mijn aerial (nee, dan heb ik bewust geen double jump lift-off gedaan).

Mijn vermoeden is dat je jumped, boost ingedrukt houden, dan dodge. De sleutel is dan boost ingedrukt houden tot je dodged. Is dat een correct vermoeden?

Als je dus jumped en boost dmv kleine tikjes je aan het einde niet meer kan dodgen omdat het niet een continue actie is.

Duidelijk wat ik bedoel? Beetje vaag omschreven :P
Vanaf het moment dat je springt heb je 2.5 - 3 seconden om je dodge te gebruiken.
Als je in de lucht komt door niet te springen (gebeukt worden, uit de goal rijden, vanaf de muur het platfond op rijden) dan heb je die timer niet.

Je dodge timer reset trouwens als je met 4 wielen iets aanraakt (bal/vloer/muur/platfont/andere speler).

Hopelijk helpt deze info wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Meer dan duidelijk, thanks.
Timer is logischer dan dat het aan de actie is verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 12:36
Lynx schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:42:
Meer dan duidelijk, thanks.
Timer is logischer dan dat het aan de actie is verbonden.
Nuttige vraag, ik maar denken dat het aan me settings van me steam controller lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Zijn er mensen online die een potje spelen vanavond? Ik zou wel mee willen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Ik baal wel een beetje van mijn teamgenoten af en toe hoor. Zit ranked te spelen op de PS4. Ben nu Challenger level 2 divisie 2 ondertussen (was divisie 4 aan het begin van de avond |:( ).

Laat ik even voorop stellen dat ik niet de beste Rocket League speler ter wereld ben. Ik vind de ball-cam de meest verschrikkelijke camera angle die ooit bedacht is (speel altijd statisch en af en toe switch ik naar de ball cam toe en weer terug naar statisch om te zien waar de bal is). Hoge lob-ballen raak ik misschien 1/3 keer goed met een arial en het afmaken van ballen wil ik soms ook nog wel eens opzichtig de mist in gaan. Mijn sterkte ligt dan ook meer in goede passes geven en goede verdediging.

Voor mijn gevoel zijn er slechts een paar basale dingen om je van een matige speler naar een goede speler te onderscheiden. De belangrijkste is doe nooit exact hetzelfde als wat je andere teamspelers ook doen. Ik speel eigenlijk alleen maar 3 vs 3. Hoe vaak je wel niet spelers met z'n tweeën één bal zien centeren dat ik denk van joh misschien is het handiger dat de tweede speler gewoon is voor het goal gaat staan om de center ball af te wachten en te scoren. Ook met verdedigen zie je het vaak gebeuren. Zie je de tegenstanders een center ball voorbereiden en vervolgens blijven er twee man op de doellijn staan. Eén is meer dan voldoende, laat die tweede in godsnaam die voorbereiding van de tegenstander verstoren.

En als laatste vind ik het zelf heel belangrijk om te rouleren. IMO heb je drie rollen bij 3 vs 3: Keeper, voorgever en afmaker. Als de voorgever of afmaker zonder turbo komt te zitten en hij kan dat tijdens de aanval niet bijtanken, laat je die terugzakken en de keeper gaat vervolgens mee de aanval in. Daardoor hou je altijd 2 man in de aanval met turbo en heb je altijd één speler op goal mocht de tegenstander de bal ineens hard wegschieten.

Geen idee of ik hier nu compleet rare dingen roep maar ik heb telkens teammaten die telkens met z'n tweeen een pass geven en alle boosts oppakken. Ik word er soms gek van.

In dat opzicht is met bekende spelen die een beetje dezelfde principe erop na houden veel leuker dan random n00bs die 3 man achter de bal aan hollen.

Ik hou mijn laptop open voor tweaker berichten. Mijn PSN: Robkazoe. Mochten mensen nog zin hebben om in team verband te spelen... Heb geen headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robkazoe schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:20:
Ik baal wel een beetje van mijn teamgenoten af en toe hoor. Zit ranked te spelen op de PS4. Ben nu Challenger level 2 divisie 2 ondertussen (was divisie 4 aan het begin van de avond |:( ).

Laat ik even voorop stellen dat ik niet de beste Rocket League speler ter wereld ben. Ik vind de ball-cam de meest verschrikkelijke camera angle die ooit bedacht is (speel altijd statisch en af en toe switch ik naar de ball cam toe en weer terug naar statisch om te zien waar de bal is). Hoge lob-ballen raak ik misschien 1/3 keer goed met een arial en het afmaken van ballen wil ik soms ook nog wel eens opzichtig de mist in gaan. Mijn sterkte ligt dan ook meer in goede passes geven en goede verdediging.

Voor mijn gevoel zijn er slechts een paar basale dingen om je van een matige speler naar een goede speler te onderscheiden. De belangrijkste is doe nooit exact hetzelfde als wat je andere teamspelers ook doen. Ik speel eigenlijk alleen maar 3 vs 3. Hoe vaak je wel niet spelers met z'n tweeën één bal zien centeren dat ik denk van joh misschien is het handiger dat de tweede speler gewoon is voor het goal gaat staan om de center ball af te wachten en te scoren. Ook met verdedigen zie je het vaak gebeuren. Zie je de tegenstanders een center ball voorbereiden en vervolgens blijven er twee man op de doellijn staan. Eén is meer dan voldoende, laat die tweede in godsnaam die voorbereiding van de tegenstander verstoren.

En als laatste vind ik het zelf heel belangrijk om te rouleren. IMO heb je drie rollen bij 3 vs 3: Keeper, voorgever en afmaker. Als de voorgever of afmaker zonder turbo komt te zitten en hij kan dat tijdens de aanval niet bijtanken, laat je die terugzakken en de keeper gaat vervolgens mee de aanval in. Daardoor hou je altijd 2 man in de aanval met turbo en heb je altijd één speler op goal mocht de tegenstander de bal ineens hard wegschieten.

Geen idee of ik hier nu compleet rare dingen roep maar ik heb telkens teammaten die telkens met z'n tweeen een pass geven en alle boosts oppakken. Ik word er soms gek van.

In dat opzicht is met bekende spelen die een beetje dezelfde principe erop na houden veel leuker dan random n00bs die 3 man achter de bal aan hollen.

Ik hou mijn laptop open voor tweaker berichten. Mijn PSN: Robkazoe. Mochten mensen nog zin hebben om in team verband te spelen... Heb geen headset.
Wellicht misschien toch het aanschaffen waard. In 3v3 vereist het toch wel een communicatie. Naar de bal gaan kan iedereen, Maar het juiste moment timen is vaak heel close. Degene met wie ik altijd op de PS4 speel zijn juist van het via headset communiceren. Ja, een goed team weet wanneer het moet roteren, maar dat hoeft niet elke wedstrijd te gebeuren. Ik ben dan geen Grand Champ, maar in de divisies waar ik vertoef is het bij de tegenstander nog vaak kick and rush, makkelijk om in te spelen. Dan is roteren ook niet nodig :+

Hoe meer je met een vast team speelt, hoe meer ingespeeld je raakt en hoe beter je verschillende speelstijlen op elkaar kan afstemmen. Zo heb ik geleerd om met handicap Ozziemann te spelen, vergt wat concentratie. Maar het resultaat is er wel vaak naar. Dan trek ik toch dat extra puntje over de streep voor het team.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ow en die droeftoeters die vaker aan het typen zijn voor traden dan daadwerkelijk aan het spelen. Kun je die ergens reporten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Echt heleamaal klaar met deze game. Godver gewoon 3 divisions gedropt (en dan zit je al op zo'n lage rank) en alleen maar rukteams. Alleen maar eigenheimers, ballhoggers en ego trippers die er geen reet van kunnen. Hoe krijgen ze het voor elkaar om je gewoon telkens in kutteams in te delen. Ik gooi die game wel van mijn PS4. Ben dit treurige niveau van medespelers echt meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
RL: ragegame pur sang :p

Ik heb juist laatste twee avonden genoten. Flinke progressie gemaakt op het vlak van aerials.

Buiten het beter geworden ben ik in teams van randoms dedicated goalie geworden. Enige keer dat ik eruit kom is als ik een breakaway zie of een midfield bal kan centeren.

Rank is in 3v3 en 2v2 nu Challenger 1.
Jammer dat ik dit spel nu pas ontdek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robkazoe schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:17:
Echt heleamaal klaar met deze game. Godver gewoon 3 divisions gedropt (en dan zit je al op zo'n lage rank) en alleen maar rukteams. Alleen maar eigenheimers, ballhoggers en ego trippers die er geen reet van kunnen. Hoe krijgen ze het voor elkaar om je gewoon telkens in kutteams in te delen. Ik gooi die game wel van mijn PS4. Ben dit treurige niveau van medespelers echt meer dan zat.
De game is te leuk om te verwijderen, eerlijk waar. Je moet gewoon wat mensen zoeken om in 3v3 of 2v2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19
Net Shooting Star aangetikt in 3 vs 3 :D leuk om te merken dat je ook na 400+ uur gametime nog steeds beter wordt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:22
OzzieMann je hebt denk ik concurrentie :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XU62NLu.jpg

Voor de rest van deze avond: ik heb alle games gerecord muhaha en wat een fun it was :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazzz
D3StRoY40 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 01:59:
OzzieMann je hebt denk ik concurrentie :

[afbeelding]

Voor de rest van deze avond: ik heb alle games gerecord muhaha en wat een fun it was :)
Ja, ik probeerde er alles aan te doen om ozzie te vertegenwoordigen. Helaas niet zoveel steals kunnen maken.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Robkazoe schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:17:
Dit is niks anders dan als je rising star/shooting star bent hoor, het beter spel begint pas bij allstar, en daar valt het soms al vaak zwaar tegen (vooral in 3s).

Daarnaast raad ik je toch aan om met ball cam te gaan spelen, veel beter overzicht van het veld / positionering van andere etc etc, het is een kwestie van wennen...

En tegen mij wordt altijd het volgende gezegd: Whinen / complainen heeft geen zin, want als je zo goed was had je niet in de rank gezeten waar je nu in zit.

OEFENEN OEFENEN OEFENEN, ik ben ook van superstar naar shooting star div 1 gegaan, maar zit nu weer in superstar. Consistentie is zo belangrijk in deze game, vooral als je rank speelt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
pauluzmuller schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:37:
[...]

Daarnaast raad ik je toch aan om met ball cam te gaan spelen, veel beter overzicht van het veld / positionering van andere etc etc, het is een kwestie van wennen...

En tegen mij wordt altijd het volgende gezegd: Whinen / complainen heeft geen zin, want als je zo goed was had je niet in de rank gezeten waar je nu in zit.

OEFENEN OEFENEN OEFENEN, ik ben ook van superstar naar shooting star div 1 gegaan, maar zit nu weer in superstar. Consistentie is zo belangrijk in deze game, vooral als je rank speelt.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ball-Cam is een van de basic dingen die (wanneer je de controle hebt) het beste is voor je spel. Meer overzicht over het gehele veld.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij dat dan doet wanneer de bal achter jou is.

Veel oefenen is inderdaad ook iets wat mij vaak gezegd word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
BSchinkel schreef op zondag 5 februari 2017 @ 10:55:
[...]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ball-Cam is een van de basic dingen die (wanneer je de controle hebt) het beste is voor je spel. Meer overzicht over het gehele veld.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij dat dan doet wanneer de bal achter jou is.

Veel oefenen is inderdaad ook iets wat mij vaak gezegd word :P
Ik speel eigenlijk altijd met bal cam aan :P
Alleen als ik op de muur rijd of in goal sta en er komt een hoge bal zet ik hem even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie al benieuwd is wat er in de CC5 zal zitten:
XOTIC WHEEL I: LIGHTNING
EXOTIC WHEEL II: ZOMBA
IMPORT BATTLE-CAR I: OCTANE ZSR
IMPORT BATTLE-CAR II: DOMINUS GT
IMPORT BATTLE-CAR III: BREAKOUT TYPE-S
VERY RARE DECAL - BREAKOUT TYPE-S: DISTORTION
VERY RARE DECAL - DOMINUS GT: DISTORTION
VERY RARE DECAL - OCTANE ZSR: DISTORTION
VERY RARE DECAL - TAKUMI RX-T: DISTORTION
Mensen op de PS4 die nog wat te traden hebben? Met dank aan Ozzie zit ik nu met een overschot aan hartjesboosts ;(

Zit momenteel op een stash van 40+ cratjes. Wie wat leuks heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
The Outlaw schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:19:
Voor wie al benieuwd is wat er in de CC5 zal zitten:

[...]

Mensen op de PS4 die nog wat te traden hebben? Met dank aan Ozzie zit ik nu met een overschot aan hartjesboosts ;(

Zit momenteel op een stash van 40+ cratjes. Wie wat leuks heeft?
Waar ben je naar opzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:44
Voor degene die een dominus gt over heeft hou ik me aanbevolen. Heb een mix van eenstuk of 20 a 25 kratjes. Niks bijzonders verder. Wil daarnaast nog wel de takumi body hebben maar liever dus de dominus gt.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
OzzieMann schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:58:
Voor degene die een dominus gt over heeft hou ik me aanbevolen. Heb een mix van eenstuk of 20 a 25 kratjes. Niks bijzonders verder. Wil daarnaast nog wel de takumi body hebben maar liever dus de dominus gt.
Ik heb er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
Hoe werkt dat traden eigenlijk? Heb het nog nooit ergens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Dinsdag avond ben ik waarschijnlijk online. Dan neem ik deze graag van je over :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeNL90
OzzieMann schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:50:
[...]

Dinsdag avond ben ik waarschijnlijk online. Dan neem ik deze graag van je over :D
Ik durf niet te zeggen of ik dinsdag online ben, wel vanavond. Maar ik heb je volgens mij geadd op psn. Dan kan je me gewoon een berichtje sturen als je on bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
PdeBie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:04:
Hoe werkt dat traden eigenlijk? Heb het nog nooit ergens gezien
Als je met iemand in een party zit kan je met iemand traden(op zijn naam klikken onderaan). De items uit crates bijvoorbeeld en de rest behalve de account gebonden items zoals dlc items en season rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
OzzieMann schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:58:
Ik heb nog wel een takumi custom over waar ik niks mee doe. Te traden voor interessante trails en skins. Pm maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
MikeNL90 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Als je met iemand in een party zit kan je met iemand traden(op zijn naam klikken onderaan). De items uit crates bijvoorbeeld en de rest behalve de account gebonden items zoals dlc items en season rewards.
Ah top. Snap ik ook een keer hoe dat werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fate_Neo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-12-2023
Heb mezelf ook maar even aan de lijst toegevoegt, even kijken wat voor mensen hier rond hangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wheels: Looper, Lightnings, Disco, Ara-51
Rocket Trails: Hypernova, Proton
Import Body: Octane ZSR, Breakout Type S
Decal: Octane Kilowatt, MG-88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
The Outlaw schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Wielen heb ik allemaal(niet painted)
Boost weet ik niet zeker.
Import heb ik ook allemaal mits OzzieMann alleen de dominus gt wilt.
Decal iig kilowatt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik kan het niet vinden online en in deze tread. Dus ff een vraag:

Ik heb een hele tijd Rocket League gespeeld op de PS4. Sinds kort een PS4 Pro en gisteren RL weer opgestart. Nu zie ik dat de interface echt niet te lezen klein is geworden op mijn FullHD scherm. "Vroeger" was het gewoon groot en leesbaar. Hij lijkt er dus op of er iets mis is met het schalen van de UI. Ben ik de enige die hier last van heeft? Heeft dit met de Pro te maken? Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
majoh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:44:

Ik heb een hele tijd Rocket League gespeeld op de PS4. Sinds kort een PS4 Pro en gisteren RL weer opgestart. Nu zie ik dat de interface echt niet te lezen klein is geworden op mijn FullHD scherm. "Vroeger" was het gewoon groot en leesbaar. Hij lijkt er dus op of er iets mis is met het schalen van de UI. Ben ik de enige die hier last van heeft? Heeft dit met de Pro te maken? Heeft iemand een oplossing?
Volgens mij zit er een UI scaling optie in.
http://www.justpushstart....notes-have-been-revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:21
majoh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:44:

Op de PC kun je de UI scale aanpassen bij Options > Gameplay. Ik weet niet of dit ook op de PS4 van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje druk doet een mens goed! Met dank aan Sparc :)

Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/RLCS-Season-3-Graphic.c6e1dc555a6eff57c623d9877706c9a5.r1RLHFP_g.jpg

Zijn er mensen die zich gaan inschrijven voor RLCS S3? Misschien een leuk idee om tegen elkaar te sparren? Inschrijven kan vanaf de 9e Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Ik ben graag weer van de partij!

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
ik skip, mijn niveau kan een opepper ebruiken. challenger 1 na 230 uur in game :/ hopelijk ben ik volgend seizoen een beetje op niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Ik ben in dit topic een keer een screen tegen gekomen met de camera settings van een paar top spelers. Ben alleen terug gegaan tot p29 en kan het niet meer vinden.

Heeft iemand dat plaatje nog en kan die 'm weer posten?

Gebruik nu de settings van kronovi en die bevallen erg goed alleen zo nu en dan begint de camera zomaar te shaken. Alsof er iets TE afgestemd staat. Iemand die dit herkent en weet wat ik kan tweaken? (En het is niet shake, die staat uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Lynx schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:35:
Ik ben in dit topic een keer een screen tegen gekomen met de camera settings van een paar top spelers. Ben alleen terug gegaan tot p29 en kan het niet meer vinden.

Gebruik nu de settings van kronovi en die bevallen erg goed alleen zo nu en dan begint de camera zomaar te shaken. Alsof er iets TE afgestemd staat. Iemand die dit herkent en weet wat ik kan tweaken? (En het is niet shake, die staat uit).
Is denk ik je controller deadzone icm de rechter stick die niet helemaal in het midden uitlijnt. Als je aan je rechter stick trekt en los laat, stopt het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:52
Ik heb sinds een aantal dagen behoorlijk veel/vaak lag/haperingen in RL op de Xbox one.
M'n ping is elke keer netjes en vaak laagste van de server, verder ook niks aan netwerk of iets gewijzigd...

Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
spokje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:23:
[...]

Is denk ik je controller deadzone icm de rechter stick die niet helemaal in het midden uitlijnt. Als je aan je rechter stick trekt en los laat, stopt het dan?
Zal ik is proberen. Kan het ook linker stick zijn? Heb de deadzone al verlaagt. Kan dus aan de extra gevoeligheid liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lynx schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:35:

Dit is het plaatje stond op p103 ofzo

https://imgur.com/mULBgC1
Het Vosje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:39:
Ik heb sinds een aantal dagen behoorlijk veel/vaak lag/haperingen in RL op de Xbox one.
M'n ping is elke keer netjes en vaak laagste van de server, verder ook niks aan netwerk of iets gewijzigd...

Ps4 hier en ook redelijk wat last van. Heb zelfs servers gehad waar het een opgave was om de bal te raken maar had maar wel 40 ping ofzo (filmpje heb ik nog wel ergens staan zal ik eens uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Lynx schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:26:
[...]

Zal ik is proberen. Kan het ook linker stick zijn? Heb de deadzone al verlaagt. Kan dus aan de extra gevoeligheid liggen?
Ik had hetzelfde. Gezien je beeld trilt komt het ws door de rechterstick, de sensor in die stick registreert net een beetje beweging blijkbaar, en aangezien je deadzone waarschijnlijk onder de 0.1 staat, is de minste beweging van de stick al genoeg om je beeld te veranderen. Ik had de deadzone eerst op 0.02 staan, maar dan word je gek. 0.1 werkt hier goed :)

Als het je linker stick was zou je auto sturen als je alleen gas zou geven.

[ Voor 6% gewijzigd door spokje op 09-02-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Het Vosje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:39:

De servers zijn momenteel niet echt bijster dat klopt. Ik had ergens op Reddit gelezen dat Psyonix wel druk bezig is om de servers te verbeteren. Wanneer en hoe, dat is een goede vraag.

Ze zijn er iig mee bezig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Utoka schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:26:
[...]

Ps4 hier en ook redelijk wat last van. Heb zelfs servers gehad waar het een opgave was om de bal te raken maar had maar wel 40 ping ofzo (filmpje heb ik nog wel ergens staan zal ik eens uploaden)
pauluzmuller schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:41:
[...]

De servers zijn momenteel niet echt bijster dat klopt. Ik had ergens op Reddit gelezen dat Psyonix wel druk bezig is om de servers te verbeteren. Wanneer en hoe, dat is een goede vraag.

Ah, vermoedde al dat het niet alleen bij mij zou zijn en dat er aan de serverkant iets mis gaat.

Hopelijk fixen ze het snel, vrij irritant hoe t nu is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Op het moment ben ik wat aan het dubben over de aanschaf van een media machine bij de tv. Grote kanshebber is de xbox one gezien het recente kodi nieuws op de frontpage.
Alternatief is een klein zelfbouw systeempje onder de tv.

MInimale performance eis is dan uiteraard RL!

Enig idee wat voor videokaart dat dan minimaal moet zijn? (HD tv)
De passieve 1050 bijvoorbeeld geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Lynx schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:18:
Op het moment ben ik wat aan het dubben over de aanschaf van een media machine bij de tv. Grote kanshebber is de xbox one gezien het recente kodi nieuws op de frontpage.
Alternatief is een klein zelfbouw systeempje onder de tv.

MInimale performance eis is dan uiteraard RL!

Enig idee wat voor videokaart dat dan minimaal moet zijn? (HD tv)
De passieve 1050 bijvoorbeeld geschikt?
Volgens de winkelpagina op steam:
Aanbevolen Grafische kaart: NVIDIA GTX 660 or better, ATI 7950 or better

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
niet hele hoge eisen.
Maar minimale eisen, en minimale speelbare eisen zit in mijn ervaring nogal wat verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
pauluzmuller schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:41:
[...]

Hopelijk komt dit snel. Ik moet zeggen dat ik er zelf best veel last van heb. Veel laggende games of tegenstanders met 150+ ms.

Ik heb ook nog iets over het ladder systeem overigens. Gisteren had ik RL gespeeld op de PC op mijn nieuwe steam acc (nieuw aangeschafte game dus) en ging ik met een vriend 2v2 spelen. Hij was Prospect Elite division 3 toen wij begonnen en ik unranked 0 vd 10 games played. Na de 10 rank games was ik Challenger II division 3 en hij nog steeds Prospect Elite division 3.

Aan het einde van onze playsessie was ik Challenger Elite division 4 en hij nog steeds Prospect Elite division 3. Erg vreemd want tot op het einde toe wonnen we ongeveer 95-98% van onze games en ik ging soms met 2-3 divisions per win omhoog. Ook op hogere ranks.

Heeft iemand hier een uitleg voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Misschien omdat hij al veel (lees 1000+) meer wedstrijden heeft gespeeld op dat account? Je gemiddelde score veranderd minder snel naarmate je meer statistieken verzamelt natuurlijk.

Jij heb op 20 wedstrijden 18 wins, hij op zijn 1000 misschien 400 bij wijze van spreken.

Zin in RLCS 3! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
xelfer schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Hopelijk komt dit snel. Ik moet zeggen dat ik er zelf best veel last van heb. Veel laggende games of tegenstanders met 150+ ms.

Ik heb ook nog iets over het ladder systeem overigens. Gisteren had ik RL gespeeld op de PC op mijn nieuwe steam acc (nieuw aangeschafte game dus) en ging ik met een vriend 2v2 spelen. Hij was Prospect Elite division 3 toen wij begonnen en ik unranked 0 vd 10 games played. Na de 10 rank games was ik Challenger II division 3 en hij nog steeds Prospect Elite division 3.

Aan het einde van onze playsessie was ik Challenger Elite division 4 en hij nog steeds Prospect Elite division 3. Erg vreemd want tot op het einde toe wonnen we ongeveer 95-98% van onze games en ik ging soms met 2-3 divisions per win omhoog. Ook op hogere ranks.

Heeft iemand hier een uitleg voor?
Zoals je al aangeeft speel je met een nieuw account. Je moet het zien als een soort boost die je krijgt van Psyonix, omdat je als het ware een nieuwe speler bent. Omdat een nieuwe account nog geen MMR (onzichtbare punten aantal, waarop je ranking op wordt gebaseerd) heeft, krijg je extra punten per match. Na ongeveer 50/100 matches te hebben gespeeld zal deze boost verdwijnen, maar dan zal je ongeveer op je juist rank komen te spelen.

Je vriend heeft waarschijnlijk al een flink aantal uur in het spel zitten, waardoor zijn MMR op Prospect Elite niveau zit. Zijn boost is dus afgelopen, hierdoor krijgt hij het standaard aantal winst/verlies punten per match.

Ik heb ook een tweede account (op mijn vriendin haar steam), waarmee ik naar 13 matches in Rising Star II zit. Mijn eigen account is Superstar div4 en probeer champion te geraken, maar ik denk als ik met mijn vriendins account zal spelen ben ik eerder champion (als ik alles win).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Bullettooth schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:41:
Misschien omdat hij al veel (lees 1000+) meer wedstrijden heeft gespeeld op dat account? Je gemiddelde score veranderd minder snel naarmate je meer statistieken verzamelt natuurlijk.

Jij heb op 20 wedstrijden 18 wins, hij op zijn 1000 misschien 400 bij wijze van spreken.

Bedoel je niet RLCS 4 8)7 ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

Dat is zeker waar. Maar ik vind het vreemd dat ik bizar snel omhoog ga terwijl hij nooit verandert. Ik snap het ranking systeem sowieso niet.

In Standard 3v3 (ik queue zonder team) stroomde ik na 10 games bijvoorbeeld in op Rising Star division 2, terwijl ik in Solo Standard 3v3 na 10 games instroomde als Prospect II division 4. Beide systemen ging ik 10-0, beiden op dezelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

xelfer schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:46:
[...]

Dat is zeker waar. Maar ik vind het vreemd dat ik bizar snel omhoog ga terwijl hij nooit verandert. Ik snap het ranking systeem sowieso niet.

In Standard 3v3 (ik queue zonder team) stroomde ik na 10 games bijvoorbeeld in op Rising Star division 2, terwijl ik in Solo Standard 3v3 na 10 games instroomde als Prospect II division 4. Beide systemen ging ik 10-0, beiden op dezelfde account.
Dat zal dan weer te maken hebben met het totale aantal spelen op de betreffende playlist, en de rangverhouding in die playlist.

En het is toch RLCS3? Of ben ik nou gek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Bullettooth schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:50:
[...]

Dat zal dan weer te maken hebben met het totale aantal spelen op de betreffende playlist, en de rangverhouding in die playlist.

En het is toch RLCS3? Of ben ik nou gek? :+
Wacht ik haal twee dingen door elkaar :P Season 4 begint, maar RLCS 3 wordt dan gehouden :P my bad 8)7 :? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie het kind in zichzelf weer naar boven wil halen. Vanaf 21 Februari te koop voor 1,99 euro:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:21
The Outlaw schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:18:
Voor wie het kind in zichzelf weer naar boven wil halen. Vanaf 21 Februari te koop voor 1,99 euro:

[video]
Tijdje terug was er nog een populaire redditpost over:
https://www.reddit.com/r/...d_the_gf_back_in_a_while/

Veel reacties eronder van mensen die graag een Hot Wheels DLC zouden zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
The Outlaw schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:18:

[video]
Beetje onrealistisch dat filmpje. Net alsof je voor iemand langs kan lopen die Rocket League aan het spelen is zonder uitgescholden te worden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 09-02-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Wat een leuk spel is dit zag. Woensdagavond gekocht en meteen die avond en gisteravond non-stop gespeeld. Het gaat al best wel aardig al zeg ik het zelf. Merk dat het heel belangrijk is om overzicht te houden, ipv op elke bal duiken.

Sommige gasten zijn echt vet goed met dikke aerials en alles raak. Daar kan ik alleen nog maar van dromen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Rudolf schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:38:
Wat een leuk spel is dit zag. Woensdagavond gekocht en meteen die avond en gisteravond non-stop gespeeld. Het gaat al best wel aardig al zeg ik het zelf. Merk dat het heel belangrijk is om overzicht te houden, ipv op elke bal duiken.

Sommige gasten zijn echt vet goed met dikke aerials en alles raak. Daar kan ik alleen nog maar van dromen!
oefenen, oefenen, oefenen. Ik heb zelf een redelijk goede game sense, waardoor ik binnen 268hrs playtime bijna champion ben (superstar div5, JAJAJA BIJNA). Maar het is gewoon veel spelen.

Hou je eerst aan de basics:
1. Niet als een achterlijke achter de bal aan blijven rijden
2. goed positioneren, zodat je de bal goed kan raken en schieten op doel.
3. Laat de aerials voor wat het is en probeer eerst de bal gewoon goed te raken. Wanneer je de bal vrijwel altijd goed raakt (goede timing en geen whiffs, dus de bal volledig mist) kan je een stapje verder gaan.
4. Free training. Ik heb denk ik van mijn 268 uur, zo'n 50 uur zeker in vrije training gespendeerd. Lekker dingen uitproberen, proberen de auto in de lucht te houden, wall shots etc etc. Dit helpt je enorm om lekker rond te rijden en alles uit te proberen
5. Verander je camera settings, wat ideaal voor jou is. Zoek bijv de camera settings van Kronovi op. Iemand had deze op pagina 105/106 gepost.

En blijf vooral lekker spelen! Hou het plezier in het spel en maak lekker veel uren (als je de tijd hebt ;) ). Lang geleden dat ik zo verzot was op een spel!!!

[ Voor 21% gewijzigd door pauluzmuller op 10-02-2017 09:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BogdanDrazic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-09-2020
The Outlaw schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:38:

Zijn er mensen die zich gaan inschrijven voor RLCS S3? Misschien een leuk idee om tegen elkaar te sparren? Inschrijven kan vanaf de 9e Februari.
Ik ga weer meedoen met mijn 2 maten uit de UK. We zijn geen hoogvliegers maar met een beetje mazzel kunnen we 2-4 ronden spelen... we zijn superstar level. Vorige rlcs kwamen we in ronde 2 een semi-pro team tegen dus dat was snel afgelopen :D
Sparren kan altijd als het uit komt :) mijn psn is drazdk, maar ik switch misschien nog voor rlcs naar pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
xelfer schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:46:
[...]

Ik denk zelf dat er iets fout is gegaan. Ik heb zelf ook al weet ik niet hoeveel uur erin zitten maat je moet met max 3 wins 1 div omhoog.

Je kan hier kijken https://rocketleague.tracker.network wat je aantal punten zijn en je moet gemiddeld 8 omhoog tegen hetzelfde niveau. Na 6 wins achter elkaar kom je in een soort boost en krijg je zelfs 12 punten per win omdat je hoger wordt geplaatst (je komt dan ook tegen hogere ranks).

Ik heb ook zelf een keer gehad dat mijn wins niet mee werden geteld. Dus had ik 3 gewonnen en toe verloor ik 1 en was ik div doen...

In het begin ga je wel sneller omhoog tot dat je een paar keer achter elkaar heb verloren. Dan ge je, wat normaal is, met 3 wins 1 div omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90

Dat klopt niet helemaal wat je zegt.

Bij het begin ga je sneller omhoog tot dat je het niveau hebt bereikt waar je moet zitten.
Dus je ranked snel tot dat je een paar hebt verloren of wint/verlies/wint/verlies ect.
Dit om smurfing tegen te gaan zodat die sneller omhoog zijn.

Je totale aantal games maakt geen bal uit in rank player. Het is allemaal op basis van een verstopte punten systeem. Waar bij je gemiddeld 8 punten wint of verliest(hangt ervan hagen of de tegenpartij lager of hoger is).

Wanneer je een beetje bent gevestigd bij je rank waar je thuis hoort, ga je met 3 wins 1 div omhoog.

Wanneer je ongeveer 6 wint kom je tegen stapjes hoger terecht en als je die wint krijg je ongeveer 12 punten om je omhoog te pushen.

Waarom hij niet omhoog is gegaan, lijkt het eerder dat zijn wins niet zijn geregistreerd.(heb ik ook is gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MikeNL90 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:23:
[...]

Je totale aantal games maakt geen bal uit in rank player.
Zie de discussie op reddit vaker voorbij komen en daar wordt meestal aangehouden dat je na 100 games pas echt "gevestigd" bent.

Verder heb je helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Ereaser schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:39:
[...]

Zie de discussie op reddit vaker voorbij komen en daar wordt meestal aangehouden dat je na 100 games pas echt "gevestigd" bent.

Verder heb je helemaal gelijk!
Zou best kunnen dat je na 100 games past gevestigd bent maar vanaf dat moment is het dan 3 wins per div en minder wins zolang je in een winstreak blijft:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien leuk om vanaf volgende week een poll te houden voor Goal of The Week? Alle platformen mogen insturen (met Youtubelink).

Eens kijken wie zich tot de Kronovi van de week mag kronen :-)

(nog niet mijn inzending :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
The Outlaw schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:16:
Misschien leuk om vanaf volgende week een poll te houden voor Goal of The Week? Alle platformen mogen insturen (met Youtubelink).

Eens kijken wie zich tot de Kronovi van de week mag kronen :-)

(nog niet mijn inzending :P)

[video]
In dat geval...

http://plays.tv/video/589cbb8f2532c862ff/best-assist-ever-

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:07:
Inmiddels ook maar eens aan wat 1 vs 1 Ranked games begonnen, maar dan merk je toch wel verschil in de kwaliteit van spelers zeg. Ben echt een noob :+

Soms kom ik een speler tegen en win ik met 7-1. Dan denk ik: ben best goed. De ronde er na kom ik een speler tegen die mij met 12-0 in maakt :')

Als er Tweakers zijn die een keer met mij willen spelen (oefenen, hints tips etc.), dan hoor ik het graag. Kan zowel op PC als op de Xbox.
Hey! Ik speel ook op de PC. Ben absoluut geen pro.. (hoewel ik qua punten op veteraan zit.. :D)
Voeg me maar toe: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Afgezien van de decals alles kunnen krijgen voor 60+ crates. Heb wel een Octane Shisha gekregen, dus wie wil ruilen met de MG-88 8)

BTW: Iemand op de PS4 die wat heeft aan sniper Loopers? Ben op zoek naar de normale variant eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Edit: hmm lijkt mee te vallen (hoge ping)...

[ Voor 101% gewijzigd door Het Vosje op 12-02-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Ik zal binnenkort ook maar is wat goals opslaan en delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
**** ik vergeet steeds de goals op te slaan :(

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biogi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:29
Zijn er nog Xbone spelers hier? Word schijtziek van het spelen met randoms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Blijf me verbazen over de matchmaking in RL.
Gisteravond een potje tegen twee legends (zelf veteran) samen met een semi-pro.

Mijn teamgenoot wist niet eens dat hij een boost had terwijl zij met freestyle aerials aan kwamen zetten.
Ik had al 2 potten op rij verloren voor deze game en iedereen was prospect elite/challenger 1.
Was bovendien random matchup want kwam 1 van de legends weer tegen in het volgende potje.

Tis dat ik zo nu en dan team met een bekende en dat we daar een behoorlijk hoog win percentage hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:09

Phntm

Tlingelingeling

Lynx schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:51:
Blijf me verbazen over de matchmaking in RL.
Gisteravond een potje tegen twee legends (zelf veteran) samen met een semi-pro.

Mijn teamgenoot wist niet eens dat hij een boost had terwijl zij met freestyle aerials aan kwamen zetten.
Ik had al 2 potten op rij verloren voor deze game en iedereen was prospect elite/challenger 1.
Was bovendien random matchup want kwam 1 van de legends weer tegen in het volgende potje.

Tis dat ik zo nu en dan team met een bekende en dat we daar een behoorlijk hoog win percentage hebben... :(
Match-making kan inderdaad behoorlijk slecht zijn.... Ik voor een 1 of andere reden mag niet verder dan challenger elite. Krijg telkens van die team maten die spelen alsof het 1 tegen 2 is. Lijken wel hyena's die achter je bal aan zitten af en toe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Hallo iedereen,

Ik speel Rocket League al sinds seizoen 1 maar ben toen een hele tijd gestopt en recentelijk weer begonnen met spelen op zowel PC als PS4. Nu zie ik dat er een heleboel nieuwe items zijn toegevoegd om je autootje te versieren. Nu ben ik wel geïnteresseerd in een paar items maar is er ook een soort marktplaats of iets dergelijks waar ik deze items kan kopen of zien hoe duur ze zijn want ik heb echt geen idee waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Biogi schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:48:
Zijn er nog Xbone spelers hier? Word schijtziek van het spelen met randoms!
Jazeker! Welke rank ben je online?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 13:28
Hallo mede RL spelers! Had geen idee dat hier een groep van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JEROENrgfgf schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:05:
Hallo iedereen,

Ik speel Rocket League al sinds seizoen 1 maar ben toen een hele tijd gestopt en recentelijk weer begonnen met spelen op zowel PC als PS4. Nu zie ik dat er een heleboel nieuwe items zijn toegevoegd om je autootje te versieren. Nu ben ik wel geïnteresseerd in een paar items maar is er ook een soort marktplaats of iets dergelijks waar ik deze items kan kopen of zien hoe duur ze zijn want ik heb echt geen idee waar ik dit kan vinden.
Zijn verschillende plekken voor. Op Reddit heb je een hele subreddit voor trades op de verschillende platformen. Rocket-League.com heeft ook een website, maar hoeveel die gebruikt wordt?

Daarnaast traden we ook onderling met de Tweakers. Dus het is maar wat je het liefste hebt. Welkom trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Zelf vind ik deze website wel handig om items te vinden. Heb je iets meer filter en zoekmogelijkheden http://www.rl-trades.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mijn inzending voor Goal van de Week. Al had deze ook wel in 'Steal van de Week' geplaatst mogen worden. Zo steel je een goal van Ozzie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeibson
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Nice topic; wist niet dat er zoveel actieve spelers waren op tweakers :D

Ik zoek nog iemand die het leuk zou vinden voor een kleine vergoeden een montage te maken. Ben zelf GrandChamp in 2s en 3s en heb veel leuke shots/passes/fakes in mijn replays staan.

Ook nog actief opzoek naar een 3s teampje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:21:
Mijn inzending voor Goal van de Week. Al had deze ook wel in 'Steal van de Week' geplaatst mogen worden. Zo steel je een goal van Ozzie :+

[video]
Dit is gelijk mijn inzending voor Assist van de Week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
Dat is geen Steal hij/zij stond er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Psyonara schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:21:
Dat is geen Steal hij/zij stond er al.
Precies, dus gewoon een goed geplaatste assist van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biogi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:29
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:27:
[...]

Jazeker! Welke rank ben je online?
Dit verschilt per league. Voeg me gerust toe. gt = Blikzje
Reminder: Nog 1 week om je als team te registeren voor RLCS S3 https://twitter.com/RLCS/status/831908450397347843

• jenpet
wie doet er allemaal eigenlijk mee van tweakers ? wij kunnen uit eigen ervaring zeggen dat het super tof is !

Power Unlimited op zoek naar een Nederlands Rocket League team. Moet zeggen dat ik de hele zoektocht gemist heb, maar vanavond is de finale. Zitten volgens mij geen bekende spelers bij.

https://www.twitch.tv/watchversus

Benieuwd wanneer Tweakers erin gaat duiken :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
Ik ga vanavond weer een poging wagen om een inzending voor Goal van de Week te maken. Zal wel een streampje aanzetten zodat de faalacties aanschouwd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is er ook weer het wekelijkse Gfinity toernooi voor PC/PS4 spelers. Mix van amateurs en pro's.

Inschrijven kan tot 17:45. Als er animo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
The Outlaw schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:19:
Vanavond is er ook weer het wekelijkse Gfinity toernooi voor PC/PS4 spelers. Mix van amateurs en pro's.

Inschrijven kan tot 17:45. Als er animo is?
Vind die toernooien altijd leuk maar helaas aan vroege kant als je kids hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
The Outlaw schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:57:
Power Unlimited op zoek naar een Nederlands Rocket League team. Moet zeggen dat ik de hele zoektocht gemist heb, maar vanavond is de finale. Zitten volgens mij geen bekende spelers bij.

https://www.twitch.tv/watchversus

Benieuwd wanneer Tweakers erin gaat duiken :-)
Zal aan mij liggen maar commentaar in NL hou ik niet van , tevens wat ik ervan gezien heb vond ik het niveau niet echt hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Ow yeah!!! Eindelijk champion in 2s. Maar 270hrs :) toch netjes

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ