@
dicksterk sommige dingen wil je ook eerst eens in het echt gezien hebben. En aangezien Ravensberger samenwerkt met van Landschoot en Velda hier ook gepasseerd is kan ik hier even goed eerst eens gaan kijken. Lokale producten spreken mij ook wel aan al kosten ze dan misschien net iets meer.
Zo ben ik vandaag al naar een paar Velda-matrassen gaan kijken, ik moest daar toch passeren.
Ik ben er op 3 gaan liggen en eentje viel me direct op qua liggen en comfort, ik was er zelf van verschoten nl de innergetic luxe premium, een latex-matras. Mijn interesse ging totaal niet uit naar een latex-matras maar ik heb ook op de andere gelegen en die lagen niet zo zalig als die innergetic. Ik weet even liggen zegt niet veel maar toch die eerste indruk geeft toch al een idee naar wat je naar toe wilt.
Ik weet de innergetic is duur en deze lag daar te koop met 20% korting wegens verkoop toonzaalmodel. Ik denk niet dat er al 10 man op gelegen had, het zag er onberispelijk uit, terwijl het meest verkocht volgens de verkoopster, wel vlekken had. Was trouwens niet in een beddenzaak maar zetelwinkel die ook bedden verkoopt.
de prijs was 756 euro, maar ik weet nu wel dat als ik een matras kies ik ga vergelijken met deze en deze was in dat korte momentje zalig liggen, ben ik nog niet eerder tegengekomen. En ja proef slapen of omruilen zit er niet in.
Nog een paar nachtjes over slapen, zeker ivm wat wil ik nu: latex, koudschuim of veren, misschien toch eerst nog wat gaan proef liggen en mij dan verder oriënteren.