Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Het is idd een age of peace, ik had liever gezien dat er permanent -10 relationship van facties die niet bij je eigen affinity hoort, bv Empire en Bretannia ( typos) Vampires en ... de rest van de wereld ( ja iedereen houd van mij omdat ik tegen de orcs en chaos vecht xD ) enz.

En Chaos tegen houden To Easy, is veel stacks tegenover zetten, en heroes gebruiken, de meest overpowerd is degen die unit dmg kan doen als actie, ik vecht nu ook tegen stacks van Chaos, alles is kapot gemaakt dus niemand kan mij helpen om ze te verzwakken, en ik kan ze wel tegenhouden maar niet verslaan in het geheel, ik ben nu ook bezig met een leger maken die mijn positieve belans zal verkloten heh, maar ik heb ze nodig om ze vergoed te verslaan.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Zo chaos kwam ook ff bij mij binnen stormen. Heb meteen die factionleader gekilled in een siege op mij. En toen 4 rondes verder kwam er opeens te staan er is een age of peace. Blijkbaar heeft de AI ook flink huisgehouden bij chaos had namelijk graag meer battles tegen chaos willen voeren.

Nu komen ze ook de hele campain niet meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:42
To easy schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:06:
Zo chaos kwam ook ff bij mij binnen stormen. Heb meteen die factionleader gekilled in een siege op mij. En toen 4 rondes verder kwam er opeens te staan er is een age of peace. Blijkbaar heeft de AI ook flink huisgehouden bij chaos had namelijk graag meer battles tegen chaos willen voeren.

Nu komen ze ook de hele campain niet meer terug?
Volgens mij niet, voor zover ik weet komen ze in 3 "waves", en is de laatste wave de wave met Archeon. Sla je die wave af dan is het gedaan met Chaos voor die campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Hoeveel graden word jullie gpu in de game op ultra ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Dennism schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:57:
[...]

Volgens mij niet, voor zover ik weet komen ze in 3 "waves", en is de laatste wave de wave met Archeon. Sla je die wave af dan is het gedaan met Chaos voor die campaign.
Oke van die eerste 2 waves weinig gemerkt. En die 3de wave idd afgeslagen door Archeon te killen. Nou nu maar die vampieren en die nep chaos noordelingen verslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:38

JanAd

Wind’s howling

taker1987 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:16:
Hoeveel graden word jullie gpu in de game op ultra ?
Ik speel atm maar op 1 GTX970 en die blijft rond 72°C zitten toen ik gisteren eens keek. Met de SLI setup nog compleet heb ik dat nooit in de gaten gehouden. Ik zet m'n case fans tijdens het spelen soms wel een standje hoger.
Ik zit nu te wachten op mijn bestelde 1080, dan zal ik Ultra wel eens uitgebreid testen ;) >:)

Jou 390X zou Ultra toch wel aan moeten kunnen denk ik. Ik heb geen idee hoe heet die kaartjes worden :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
To easy schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:43:
[...]

Oke van die eerste 2 waves weinig gemerkt. En die 3de wave idd afgeslagen door Archeon te killen. Nou nu maar die vampieren en die nep chaos noordelingen verslaan ;)
Tis Archeon en alle andere Chaos generals verslaan, dan pas is het een Age of Peace, ikzelf moet ook nog die nep chaos noordelingen verslaan, maar als vamp :P

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
JinShepard schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:03:
[...]

Tis Archeon en alle andere Chaos generals verslaan, dan pas is het een Age of Peace, ikzelf moet ook nog die nep chaos noordelingen verslaan, maar als vamp :P
Ja maar mijn allies en andere clans hebben die andere generals gekilled haha. Ik heb gewoon echt tegen maar 1 leger van Chaos gevochten en dat was met Archeon erbij :). Had graag meer tegen die lui gevochten.

Ik heb alleen nog maar met Dwarves gespeeld. Hoe spelen de vamps? Ik ben ze nu aan het uitroeien, maar de vamps hebben wel echt hele brute monsters zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ah ik had h em verkeerd gelezen over je de chaos xD

De vamps heb ik ongeveel 10x opnieuw moeten doen op very hard omdat, als je je gedraagt als bad guy ook gelijk door alle kanten word aangevallen, dus ik deed het op mijn huidige game als eerst de dwergen helpen om de orcs tegen te houden, dit kwam ten goede bij iedereen waarom iedereen gelijk beste vriendjes wilde worden met de undead ( lore killer xD )

320 turns later heb ik wel een sterk leger, ook met die monsters ( maar kijk uit, de basic units zijn anti large voor vele vijanden) probleem? Mijn alliance met de dwergen moet worden verbroken wil ik de long victory halen, de empire ook maar die is makkelijk te verslaan ( al hoewel de AI onwijs cheat met legers vs steden xD 5 steden 5 max stacks is a big no no voor players.

Uiteindelijk zal het eindigen zoals het hoort te zijn, iedereen tegen de undead. Ik weet alleen niet of ik alle kanten kan verdedigen en kan aanvallen want alle borders raken een vijand aan.

Word nog leuk, of ik steamroll ze alsnog! (je kan namelijk best veel legers summonen uit het niets, ze mogen dan wel niet rank 9 zijn (jah je kan rank 9 units recruiten, alles..) ze kunnen als stormram worden gebruiken, dus ik ben nu ff vet worden met moneys zodat ik een lange tijd in negatief saldo kan spelen.

Al met al wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
JanAd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Ik speel atm maar op 1 GTX970 en die blijft rond 72°C zitten toen ik gisteren eens keek. Met de SLI setup nog compleet heb ik dat nooit in de gaten gehouden. Ik zet m'n case fans tijdens het spelen soms wel een standje hoger.
Ik zit nu te wachten op mijn bestelde 1080, dan zal ik Ultra wel eens uitgebreid testen ;) >:)

Jou 390X zou Ultra toch wel aan moeten kunnen denk ik. Ik heb geen idee hoe heet die kaartjes worden :+
ik draai inderdaad op de r9 390x en heb ook ongeveer tussen de 60 a 70 graden . mn cpu is tussen de 30 en 40 tijdens een game , en moederbord heb ik ook ongeveer tussen de 30-40 graden .

is dit normaal ? heb dit namelijk ook bij lagere spellen zoals youtubers life 8)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

taker1987 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:07:
[...]

ik draai inderdaad op de r9 390x en heb ook ongeveer tussen de 60 a 70 graden . mn cpu is tussen de 30 en 40 tijdens een game , en moederbord heb ik ook ongeveer tussen de 30-40 graden .

is dit normaal ? heb dit namelijk ook bij lagere spellen zoals youtubers life 8)
Dat lijkt me allemaal volkomen normaal ;)

https://www.reddit.com/r/...temp_for_my_msi_r9_390_i/

http://www.guru3d.com/art...aming-8g-oc-review,9.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Als je op very hard speelt, wordt dan per beurt je army upkeep steeds hoger? Ik heb al in tijdens niets nieuws bij gebouwd, maar elke buurt verdien ik minder en minder..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
JinShepard schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:00:
Ah ik had h em verkeerd gelezen over je de chaos xD

De vamps heb ik ongeveel 10x opnieuw moeten doen op very hard omdat, als je je gedraagt als bad guy ook gelijk door alle kanten word aangevallen, dus ik deed het op mijn huidige game als eerst de dwergen helpen om de orcs tegen te houden, dit kwam ten goede bij iedereen waarom iedereen gelijk beste vriendjes wilde worden met de undead ( lore killer xD )

320 turns later heb ik wel een sterk leger, ook met die monsters ( maar kijk uit, de basic units zijn anti large voor vele vijanden) probleem? Mijn alliance met de dwergen moet worden verbroken wil ik de long victory halen, de empire ook maar die is makkelijk te verslaan ( al hoewel de AI onwijs cheat met legers vs steden xD 5 steden 5 max stacks is a big no no voor players.

Uiteindelijk zal het eindigen zoals het hoort te zijn, iedereen tegen de undead. Ik weet alleen niet of ik alle kanten kan verdedigen en kan aanvallen want alle borders raken een vijand aan.

Word nog leuk, of ik steamroll ze alsnog! (je kan namelijk best veel legers summonen uit het niets, ze mogen dan wel niet rank 9 zijn (jah je kan rank 9 units recruiten, alles..) ze kunnen als stormram worden gebruiken, dus ik ben nu ff vet worden met moneys zodat ik een lange tijd in negatief saldo kan spelen.

Al met al wel leuk!
Wow de vamps lijken het stuk moeilijker dan de dwarves zo. Ik wist helemaal niet dat je hele armys moet summonen etc. Maar als je vamps verslaat ben je ook meteen je hele leger kwijt?

Moet dat maar eens rustig gaan bekijken en miss ook een paar keer over nieuwe beginnen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is het ook een kwestie van geluk hebben. Ik ben opnieuw begonnen met de Dwarves en ik had gelijk al bij beurt 15 ruzie met de Orcs. Die stonden plotseling met 3 legers voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
mystie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:22:
Volgens mij is het ook een kwestie van geluk hebben. Ik ben opnieuw begonnen met de Dwarves en ik had gelijk al bij beurt 15 ruzie met de Orcs. Die stonden plotseling met 3 legers voor de deur...
Ja schitterend he, die dwarfs ik had het zelfde, staan ze in een keer voor je deur terwijl je met je leger de provincie boven je aan het in nemen bent. Je komt dan nooit meer terug op tijd.
Heb wel gemerkt dat in de replay opeens alles anders is waar eerst alle clans zich samen voegden en in elkaar op gingen bleven ze in tweede keer los bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
JinShepard schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:00:
Ik ben geen Warhammer expert, maar ik vind het best passen bij vampieren, relaties opbouwen met iedereen en ondertussen hun ondergang plannen. Ik las ook ergens dat de vampieren uitlopers hadden in veel adelijke families van het Empire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
To easy schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:41:
[...]

Wow de vamps lijken het stuk moeilijker dan de dwarves zo. Ik wist helemaal niet dat je hele armys moet summonen etc. Maar als je vamps verslaat ben je ook meteen je hele leger kwijt?

Moet dat maar eens rustig gaan bekijken en miss ook een paar keer over nieuwe beginnen haha.
Als er grote battles van Vampires worden gewonnen of verloren ( denk aan 2000+ units ) kan je elite units summonen, je kan in feite een 20 stack redelijk tot goed leger summonen, je kan natuurlijk altijd de normale manier ( is ook de beste voor je main armies ) maar de plekken waar je dus kan summonen kan strategies erg belangrijk zijn.

De Dwarfs heb ik alleen op normal gedaan, ik moet ze nog op very hard doen.

De oorlog is overgins begonnen bij mij, alleen was het nogal een downer dat de grootste van ons allemaal heel simpel is verslagen door mij, als het zo door gaat zijn de Dwarfs en Vamps over, en gaan wij het uitvechten :) Ik denk dat ik pas 400+ turns het klaar heb, Empire, Orcs waren 200-220 .

Edit, alles is nu behalve de Dwarfs kapot, nu bereid ik me voor voor de laatste oorlog, Dwergen hebben 16 full stacks, waarvan 8 op een heel klein stuk, dus het gaat lastig worden. Lightning strike ( anti re-enforcements ) wordt mijn secret weapon, plus Wright Kings die legers assaulten om ze af te zwakken.

[ Voor 12% gewijzigd door JinShepard op 20-06-2016 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 17:11

Koekfabriek

King Billy on the wall

Sjoepap schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 02:56:
Speel nu op Hard met Empire. Toffe campaign tot nu toe, eerst naar het Westen en Zuiden uitgebreid en wat mensen facties vermozelt. Heb dan de andere Empire facties Chaos doen verzwakken terwijl ik rustig Vampire Counts gebied innam. Ten slotte dan al mijn legers richting Chaos gestuurd om de genadeslag uit te delen en al snel kwam de 'Age of peace' boodschap. Ik neem aan dat Chaos nu nooit meer terugkomt (alhoewel die age of peace boodschap daar vrij geheimzinning over deed)? Spijtig, vond het wel leuk, paar battles waren episch en was een leuke uitdaging. Denk dat het vanaf nu gewoon steamrollen zal zijn tot ik de victory conditions bereikt heb.
Wat voor leger compositie heb je mid/late game bij Empire? Ik kom er niet goed uit wat nou het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
501 turns vampire very hard eindelijk klaar xD Tip... join de orcs tegen dwarfs ipv tegen de orcs met de dwarfs want je victory conditions hebben de dwarfs erin, en dat maakt het aan het eind nogal kut xD vandaar dat het me 501 turns was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
JinShepard schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:28:
501 turns vampire very hard eindelijk klaar xD Tip... join de orcs tegen dwarfs ipv tegen de orcs met de dwarfs want je victory conditions hebben de dwarfs erin, en dat maakt het aan het eind nogal kut xD vandaar dat het me 501 turns was.
Boah 501 turns nice hoor haha. Ik zit nu op 250 ofzo. En moet nog de halve map :). Word alleen zo gek van die vampier gebieden die je army's killen en dat je hun city's niet kan overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Jah attrition is a bitch xD je kan dan via raiding lopen maar dat duurt zo lang.. ik ga nu beginnen aan Chaos ! Hopelijk heeft dit keer de orcs dan Dwarfs verslagen, hoef ik die niet te doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
Koekfabriek schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:51:
[...]

Wat voor leger compositie heb je mid/late game bij Empire? Ik kom er niet goed uit wat nou het beste werkt.
de kern van mijn legers bestaat bijna altijd uit Steamtanks, halberdiers, hand gunners & mortars. Steamtanks om de aanvalsgolf op te vangen (met artillerie in je leger valt ai altijd aan) zodat je hand gunners en mortars vollop kunnen knallen. Halberdiers om de flanken te beveiligen + anti-large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Laatst online: 07-10 17:11

Koekfabriek

King Billy on the wall

Sjoepap schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:32:
[...]

de kern van mijn legers bestaat bijna altijd uit Steamtanks, halberdiers, hand gunners & mortars. Steamtanks om de aanvalsgolf op te vangen (met artillerie in je leger valt ai altijd aan) zodat je hand gunners en mortars vollop kunnen knallen. Halberdiers om de flanken te beveiligen + anti-large.
Steamtanks moet ik maar eens naar kijken, ik heb altijd vrij veel infanterie met greatswords. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
is de DLC een beetje de moeite waard? Een volledig nieuwe class right?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
hexta schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:57:
is de DLC een beetje de moeite waard? Een volledig nieuwe class right?
Chaos speelt wel het meest uniek van alle campaigns. Je hebt namelijk geen vast settlements die je verdedigd. Daardoor heb je nagenoeg geen economie dus je bent continu aan het rondlopen en oorlog voeren om settlements te sacken en loot te krijgen uit battles.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
Was net met Chaos op normal begonnen. Op turn 15 al door 2 20 stacks Norsca ingesloten (terwijl mijn leger half hp had), dus kan weer opnieuw beginnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik vind Chaos in vergelijking met Atilla ( daar is het op gebaseerd ) een stuk minder, dit komt voornamelijk dat als je meerdere legers heb je nooit echt bij elkaar kan blijven ivm niet alleen attrittion, maar je hebt een mega negatief balans waardoor je MOET verspreiden om genoeg te sacken. En dit speelt niet echt fijn vind ik.

Het gebrek aan een echte assasin hero helpt ook niet, je word overspoelt door agents, die ik bij andere facties nog wel redelijk in bedwang kan houden maar niet met chaos, wat resulteerd in continue legendary heroes dood.

Ook het begin vond ik een beetje matig,
spoiler:
het bevrijden van de tribes, die dan met elkaar in oorlog gaan is nogal lomp.. ze volgen mij toch? waardoor je eigenlijk maar 1 tribe moet bevrijden en dan de rest slopen van het noorden.

Overal.. voelt gehaast aan eigenlijk.. zo van SHIT moeten toch wel chaos erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
JinShepard schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:54:
Ik vind Chaos in vergelijking met Atilla ( daar is het op gebaseerd ) een stuk minder, dit komt voornamelijk dat als je meerdere legers heb je nooit echt bij elkaar kan blijven ivm niet alleen attrittion, maar je hebt een mega negatief balans waardoor je MOET verspreiden om genoeg te sacken. En dit speelt niet echt fijn vind ik.

Het gebrek aan een echte assasin hero helpt ook niet, je word overspoelt door agents, die ik bij andere facties nog wel redelijk in bedwang kan houden maar niet met chaos, wat resulteerd in continue legendary heroes dood.

Ook het begin vond ik een beetje matig,
spoiler:
het bevrijden van de tribes, die dan met elkaar in oorlog gaan is nogal lomp.. ze volgen mij toch? waardoor je eigenlijk maar 1 tribe moet bevrijden en dan de rest slopen van het noorden.

Overal.. voelt gehaast aan eigenlijk.. zo van SHIT moeten toch wel chaos erin stoppen.
Chaos krijgt met bepaalde gebouwen en traits een veel mindere upkeep:

https://www.reddit.com/r/...upkeep_bonuses_for_chaos/

Ik adviseer je ook één van de agent restrict mods te spelen ivm de agent spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ekstergroen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:53:
[...]

Chaos krijgt met bepaalde gebouwen en traits een veel mindere upkeep:

https://www.reddit.com/r/...upkeep_bonuses_for_chaos/

Ik adviseer je ook één van de agent restrict mods te spelen ivm de agent spam.
Welke agent mod raad jij aan dan? eentje die geen savegames verpest plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Chaos very hard done, orcs hadden verloren van de stunties, waardoor het lang duurde, nog alleen dwarfs en dan alles op veryhard! Nog nooit eerder een total war gedaan en dan meerdere facties uitgespeeld (meestal geen 1 xD )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
To easy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:54:
[...]

Welke agent mod raad jij aan dan? eentje die geen savegames verpest plz :)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=697803617

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Heb momenteel ook een mod draaien tegen de agent spam. Een beetje een haat liefde verhouding met ze.
De klacht over armies die wegrennen... neem een agent en block dat leger.
Je lords worden geslacht...neem een agent die de kans op succes bij een ander verminderd.

Het wordt wel allemaal machtig complex, je hebt voor je het weet 4 agents om je amry lopen om van alles te regelen. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
Vooralsnog hou ik het bij een mod. Een volgende sessie eens zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik heb nu een aantal campaigns gespeeld zonder agent spam en ik mis het absoluut niet.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik laat die agents gewoon doen. Elke actie kost ze geld, dus laat ze daar maar hun geld insteken ipv. in legers of upgrades voor hun steden, mijn stacks overleven het wel.

Het weglopen vang ik meestal op door met twee stacks aan te vallen. Eén stack gaat dichtbij staan, tweede stack die iets verder staat valt aan. Vijand loopt weg, dus eerste stack valt dan pas aan en dan lopen ze niet meer weg. Natuurlijk, is het dan wel bijna altijd één stack vs één stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog een, voor mij, vreemde situatie: aantal beurten geleden een stad overgenomen/gekregen door een confederatie aan te gaan met een andere dwarf clan. Stad heeft een lvl 3 settlement en gates, dus extra garrison units. Twee beurten daarna staat er een ork stack vlakbij in raid stance. Dus ik verwacht een aanval en werf een lord/general + wat units.
En inderdaad, kort daarna vallen de orks aan. Eerst een beurt dat ze de siege in tact houden en de beurt er na vallen ze definitief aan. Ik had er wel vertrouwen in aangezien ik dus een klein legertje heb en iets van 12 units in totaal aan garrison die er bij zouden komen. Maar, ik zie dat de balance of power wel erg nadelig is.. Mijn eigen legertje met lord zien er prima uit, echter na het klikken op het leger van de garrison zie ik dat alle units maar de helft aan manschappen hebben! Snap niet hoe dat nu weer kan.... Iemand enig idee?

Er was geen attrition gaande aangezien de siege maar één beurt duurde. Ook is er geen vijandelijke agent geweest die iets heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Misschien dat er een raid al was voorgaand en de stad nog niet genoeg tijd had om zich te herpakken ofzo, ik weet het niet...

Heb de Dwarfs nu in 195 turns very hard klaar, geen moment in problemen helaas, zelfs 2 momenten na confederatie dat er een verdwaalt leger was ergens die ik had gemist, altijd leuk xD

Heb nu geen content meer over.. Legendary vind ik niet leuk aangezien de game al teveel moeite heeft met multi hero micromanaging dat ik legendary difficulty te grote inbalance mee neemt.

Hopelijk komt de paid DLC en free DLC snel, al vermoed ik dat het nog wel ff een tijd ken duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
JinShepard schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:03:
Misschien dat er een raid al was voorgaand en de stad nog niet genoeg tijd had om zich te herpakken ofzo, ik weet het niet...

Heb de Dwarfs nu in 195 turns very hard klaar, geen moment in problemen helaas, zelfs 2 momenten na confederatie dat er een verdwaalt leger was ergens die ik had gemist, altijd leuk xD

Heb nu geen content meer over.. Legendary vind ik niet leuk aangezien de game al teveel moeite heeft met multi hero micromanaging dat ik legendary difficulty te grote inbalance mee neemt.

Hopelijk komt de paid DLC en free DLC snel, al vermoed ik dat het nog wel ff een tijd ken duren..
Wow in 195 turns vind ik best knap. Heb je dan lopen rushen of hoe heb je precies de campain gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Bij mij hetzelfde hoor. Rond de 120 komt Chaos en die heb je na een beurt of 20 wel dood. vervolgens is het een kwestie van een beetje restjes ruimen

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
JinShepard schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:03:

Gisteren hebben ze een update geplaatst:
"The first WARHAMMER DLC and Free-LC are just being prepared for launch with final testing underway. The majority of the team are already working on the second DLC, and have been for a while as it is considerably bigger than the first."
https://forums.totalwar.c...king-on-updated-24-06-16/

Geen idee hoe lang "being prepared for launch" duurt, maar in theorie zou het binnen een maandje wel uit kunnen komen :+.

Zelf heb ik alleen nog maar de dwarfs uitgespeeld (op normal). Mijn ~50 turn empire campaign is al complete chaos, dus daar ben ik nog even niet verder mee gegaan :P. Nu af en toe bezig met Chaos.

Vampire Counts en Greenskins komt nog wel een keer. Eigenlijk wil ik die sowieso pas doen als ik een wat betere video kaart heb, naast het feit dat het natuurlijk ongeveer hetzelfde speelt als Dwarfs, dus even wachten kan geen kwaad voor de variatie.
De RX 480 klinkt toch ook wel interessant i.p.v. de GTX 1070, gezien het gigantische prijsverschil (de 1070 lijkt sowieso duurder dan ik eerst dacht). En aangezien ik minder tijd ik gamen wil stoppen. Heb nu een GTX 760, dus een RX 480 is ook een hele nette upgrade.

[ Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 25-06-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
To easy schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:09:
[...]

Wow in 195 turns vind ik best knap. Heb je dan lopen rushen of hoe heb je precies de campain gewonnen?
Alleen Rush naar het zuiden toe, je kan de Greenskins geen Waaargh's laten opbouwen, anders word het lastig, en dan confederaties opbouwen in het zuiden, en als laatst pas het noorden, Chaos kom je niet veel tegen, bij mij kwamen er 2 stacks, maar omdat ik heel het zuiden al had overgenomen was het erg makkelijk te verslaan.

En het nieuws over de nieuwe dingen las ik ja, en dan maar hopen dat het goede DLC is, en niet alleen blood & gore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nou voor het eerst maar een campaign opgegeven. Vampire counts op very hard. Is mis gegaan omdat Varg, Skaeling en Chaos na 100 beurten the Empire en subfactie al compleet vernietigd hadden. Misschien is het nog te redden als ik me tactisch terug trek, maar de hele wereld ligt al in pijn dus de lol is er wat dat betreft al wel een beetje af.

Mijn vorige campaign op very hard was met de Empire en toen viel me ook al op dat de bovenste facties erg makkelijk verslagen werden door Norsca en Chaos. Met Empire kon ik wat bijdragen door regelmatig wat stack Norsca te verslaan. Ik heb het gevoel dat, doordat ik dat nu niet met de Vampires heb kunnen doen ik eigenlijk naar 3/4 volle stack moet toewerken om Chaos aan te kunnen.

Nu maar eens een poging met de Dwarfs wagen op VH

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
JinShepard schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:22:
[...]

En het nieuws over de nieuwe dingen las ik ja, en dan maar hopen dat het goede DLC is, en niet alleen blood & gore :P
Ja, die free-lc zou natuurlijk ook alleen een nieuwe unit o.i.d. kunnen zijn }:O. Hoop dat het Brettonia is, maar dat zal wel te optimistisch zijn :P.
Denk ook niet dat de paid DLC gelijk een heel nieuw ras zal zijn, zo kort na release. Ook omdat ze het hebben over dat de tweede DLC een stuk groter is dan de eerste, dus ga ik er van uit dat die tweede dan een nieuw ras wordt. Het zou inderdaad nog wel eens alleen blood & gore kunnen zijn.
Hoewel ze dan wel een shitstorm van de community gaan krijgen, als ze straks alleen dat uitbrengen :D.

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 25-06-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
Misschien squig herder/riders, da's niet zo groot en die mis ik nog van greenskins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 06-10 17:11
Van het weekend dit spel ook maar aangeschaft.
Voornamelijk omdat ik wel van een fantasy setting hou en ook enigszins bekend ben met Warhammer (Blood Bowl ftw)

Ben begonnen met de Empire en Karl Franz. De lore hierachter moet ik nog een keer uitzoeken.
Het valt me op dat Karl Franz met wat Armour en Deadly Blade echt sterk is. Samen met zijn Pegasus kan ik hem gerust de backline laten killen

Maar ik heb twee vraagjes.

Hoe kan je het beste de pistoliers killen?
Ik laat nu mijn Crossbows focussen op de pistoliers i.v.m. superieure range maar ik laat mijn Crossbows liever iets anders aanvallen.

Knights zijn te sloom en elke andere melee unit ook.

Tweede vraag, hoe kan ik gevechten winnen waar ik in de minderheid ben?
Ik probeerde mijn leger al te verstoppen in het bos op high ground, maar dat was niet te winnen. Ratio was 1:2 geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dreekenkorin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:17:
Ik laat die agents gewoon doen. Elke actie kost ze geld, dus laat ze daar maar hun geld insteken ipv. in legers of upgrades voor hun steden, mijn stacks overleven het wel.

Het weglopen vang ik meestal op door met twee stacks aan te vallen. Eén stack gaat dichtbij staan, tweede stack die iets verder staat valt aan. Vijand loopt weg, dus eerste stack valt dan pas aan en dan lopen ze niet meer weg. Natuurlijk, is het dan wel bijna altijd één stack vs één stack.
Ik heb nu een stuk of 5 steden waar groepjes van 3 agents per stad staan. Dan is het wel heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=47383371,noline]

Maar ik heb twee vraagjes.

Hoe kan je het beste de pistoliers killen?
Ik laat nu mijn Crossbows focussen op de pistoliers i.v.m. superieure range maar ik laat mijn Crossbows liever iets anders aanvallen.

Knights zijn te sloom en elke andere melee unit ook.

Tweede vraag, hoe kan ik gevechten winnen waar ik in de minderheid ben?
Ik probeerde mijn leger al te verstoppen in het bos op high ground, maar dat was niet te winnen. Ratio was 1:2 geloof.
De pistoliers zijn niet armoured volgens mij, iedere unit die snel de afstand kan overbruggen om het melee gevecht aan te gaan is het beste. Persoonlijk zou ik cavalry gebruiken daarvoor. Om na de charge + kort gevecht een melee unit er bij te hebben om het af te laten handelen. Ook een mogelijkheid is een goedkope unit er op af te sturen zodat die flink geraakt worden om daarna je een betere unit ze te laten slopen.

Gevechten winnen waarin je in de minderheid ben is heel erg afhankelijk van de situatie. Als je betere kwaliteit units heb dan heb je zeker een kans. Maar als de vijand en meer units heeft en van dezelfde kwaliteit of beter heeft dan gaat het lastig worden. De high ground hebben scheelt al maar hoeft niet genoeg te zijn.
Wat nog wel eens wil werken is je lord als eerste naar voren te sturen, ze zijn erg sterk en zijn vaak in staat om een paar regiments bezig te houden. Dan kan je met andere units proberen te flanken en/of van de achterkant aan te vallen. In dit soort gevallen is het zeker handig om cavalry te hebben en artillery.

Als je eens kan benoemen wat je zelf heb aan units in zo'n geval en wat de vijand heeft, dan kan beter advies gegeven worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:44:
[...]

De pistoliers zijn niet armoured volgens mij, iedere unit die snel de afstand kan overbruggen om het melee gevecht aan te gaan is het beste. Persoonlijk zou ik cavalry gebruiken daarvoor. Om na de charge + kort gevecht een melee unit er bij te hebben om het af te laten handelen. Ook een mogelijkheid is een goedkope unit er op af te sturen zodat die flink geraakt worden om daarna je een betere unit ze te laten slopen.
Probleem is, ze rennen altijd weg.
Cavalry komt wel in de buurt, maar maakt ze nooit af. Misschien toch maar wat meer experimenteren.
Gevechten winnen waarin je in de minderheid ben is heel erg afhankelijk van de situatie. Als je betere kwaliteit units heb dan heb je zeker een kans. Maar als de vijand en meer units heeft en van dezelfde kwaliteit of beter heeft dan gaat het lastig worden. De high ground hebben scheelt al maar hoeft niet genoeg te zijn.
Wat nog wel eens wil werken is je lord als eerste naar voren te sturen, ze zijn erg sterk en zijn vaak in staat om een paar regiments bezig te houden. Dan kan je met andere units proberen te flanken en/of van de achterkant aan te vallen. In dit soort gevallen is het zeker handig om cavalry te hebben en artillery.

Als je eens kan benoemen wat je zelf heb aan units in zo'n geval en wat de vijand heeft, dan kan beter advies gegeven worden :)
Ik had alleen een level 1 fortress op mijn settlement, verder niks. Dus dat waren uit mijn hoofd 2 crossbows, 2 swordmen, 2 spearmen. Verder niks.

Zij hadden nog meer melee's, en een hero.

Zonder hero had ik het kunnen redden, misschien.
Volgende keer maar eens kijken of ik units ook kan laten baiten, gewoon 1 groepje als bait gebruiken zodat de rest van achteren kan aanvallen.

Maar het is een erg verslavend spel.
Vooral de immense gevechten als je meerdere legers tegelijk laat aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 17:18

Nip

Laat gewoon de pistoliers/outriders naar je toekomen.

Houd je crossbowmen/quarrellers achter infantry en schiet de pistoliers/outriders één voor één neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ranged units vangen met melee lukt over het algemeen vrij slecht. Beste is om, zoals Nip ook aangeeft, het gevecht aan te gaan met je eigen ranged units. Met sommige factions is dat makkelijker te winnen dan anderen. Dwarfs bijvoorbeeld hebben ranged units die veel damage doen en zelf ook armoured zijn + de hoge leadership betekent dat zij de meeste ranged gevechten wel winnen. Hoe dat voor de empire is weet ik niet maar daar kan het lastiger mee zijn.

Een gevecht winnen waarin je minder units heb is al lastig maar als de vijand een lord heeft bij dat leger en jij niet (typische garrison groep bijvoorbeeld) dan wordt het al helemaal moeilijk. Een lord in een leger maakt gewoon een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Nip schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:32:
Laat gewoon de pistoliers/outriders naar je toekomen.

Houd je crossbowmen/quarrellers achter infantry en schiet de pistoliers/outriders één voor één neer.
Ja, dit is inderdaad de beste manier, zo heb ik ondervonden na nog een paar battles.
Ze hebben bovendien minder range dan mijn crossbowmen.

Maar goed, Empire Campaign is al over.
Werd onder de voet gelopen van twee kanten, jammer.

Nu met Dwarfs begonnen, die zijn echt meester in het verdedigen. Zeker tegen orcs, die het relatief snel opgeven. Mijn dwarf legers bestaan nu uit 2 heroes, 7 dwarf warriors, 7 quarrellers en 4 Grudge Throwers.
Artillery vind ik overigens niet echt sterk, alleen erg nuttig tijdens siege battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Artillery vind ik zelf ook heel erg zwak, en met Ultra setting van formaties worden ze nog zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Xanthian schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Ja, dit is inderdaad de beste manier, zo heb ik ondervonden na nog een paar battles.
Ze hebben bovendien minder range dan mijn crossbowmen.

Maar goed, Empire Campaign is al over.
Werd onder de voet gelopen van twee kanten, jammer.

Nu met Dwarfs begonnen, die zijn echt meester in het verdedigen. Zeker tegen orcs, die het relatief snel opgeven. Mijn dwarf legers bestaan nu uit 2 heroes, 7 dwarf warriors, 7 quarrellers en 4 Grudge Throwers.
Artillery vind ik overigens niet echt sterk, alleen erg nuttig tijdens siege battles.
Die grudge is nog niet veel, maar wacht tot je flame cannon en een quadro canon hebt die maaien wel aardig wat lui neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
JinShepard schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:14:
Artillery vind ik zelf ook heel erg zwak, en met Ultra setting van formaties worden ze nog zwakker.
Bij ultra setting zijn er nog meer units per formatie toch? Zou je juist meer kills moeten maken met artillery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Teaser op hun Facebook, mocht iemand zich vervelen en het willen ontcijferen :P :
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13528991_1092305970844602_4553553207812113019_n.png?oh=6891dd9f40ac29a61b1fd9cb769b6dda&oe=5807D3A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Is het elvish? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Wood Elves hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Dat zou echt vet zijn de elven. Wordt dit eerst een gratis dlc of een betaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat mysterieuze bericht. Wat 'men' (lore kenners van Warhammer) denkt is dat het Chaos runes zijn en er iets staat over black magic en blood en gore.
Dat zou kunnen duiden op dat er een nieuwe lore of magic in het spel komt en blood & gore (voor visuele bloedspetter effecten tijdens de gevechten).

Maar goed, niets is nog helemaal duidelijk en zeker. Zou zo maar iets anders kunnen zijn, CA heeft aangegeven dat de tekst niet letterlijk moet worden genomen.

Wat verder ook niet duidelijk is is of dit dan een gratis DLC is (dat is wel de verwachting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:58:
Over dat mysterieuze bericht. Wat 'men' (lore kenners van Warhammer) denkt is dat het Chaos runes zijn en er iets staat over black magic en blood en gore.
Dat zou kunnen duiden op dat er een nieuwe lore of magic in het spel komt en blood & gore (voor visuele bloedspetter effecten tijdens de gevechten).

Maar goed, niets is nog helemaal duidelijk en zeker. Zou zo maar iets anders kunnen zijn, CA heeft aangegeven dat de tekst niet letterlijk moet worden genomen.

Wat verder ook niet duidelijk is is of dit dan een gratis DLC is (dat is wel de verwachting).
Oke oke ben benieuwd dan. Zag idd al iets van chaos runes langs komen, maar chaos is verder al een dlc.

Iemand ervaring met een mod waar je alle steden kan overnemen? Werkt deze mod goed en is dat een leuke toevoeging of is het razen van alle steden leuker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
To easy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Oke oke ben benieuwd dan. Zag idd al iets van chaos runes langs komen, maar chaos is verder al een dlc.

Iemand ervaring met een mod waar je alle steden kan overnemen? Werkt deze mod goed en is dat een leuke toevoeging of is het razen van alle steden leuker?
Om iets preciser te zijn is het blijkbaar de taal van de Beastmen ("Children of Chaos"). Die zouden eventueel als ras kunnen worden toegevoegd. Maar van alles is mogelijk. Er zijn ook veel mensen die Wood Elves denken op hun Facebook.
Blood en Gore op deze manier teasen lijkt me overigens niet bepaald een slimme marketing actie ;).

Er komt morgenmiddag (3 uur onze tijd) ook een heuse patch uit (en hij is nog fors ook :P), ongerelateerd aan de teaser: http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1
Here are some highlights: five new battle maps in multiplayer, unit rebalancing across the Old World, sieging against the AI will be harder, agents will be nerfed somewhat and... Blood Knights are coming.
Blood knights is shock cav unit voor de Vampire Counts ('gratis' dus).

Verder kun je nu DX12 support testen: http://wiki.totalwar.com/...tX_12_System_Requirements

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 29-06-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
zo te lezen niks tegen hero spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 08:06
Ik denk inderdaad niet dat we veel minder hero's gaan zien, toch zijn er wel wat veranderingen:
Heroes balance changes

AI-controlled Heroes now receive half the amount of XP that the player would following an action.

Reduced AI-controlled Hero success chance on Easy and Normal difficulties.

Rebalanced traits and followers that could affect Hero action success chance.

Hero actions that damage the entire target army cause significantly less damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd of we nog meer wereld erbij gaan krijgen in de komende dlc's. Ik heb de huidige wereld wel genoeg gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 12:31
Thormodo schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:12:
[...]
Om iets preciser te zijn is het blijkbaar de taal van de Beastmen ("Children of Chaos"). Die zouden eventueel als ras kunnen worden toegevoegd. Maar van alles is mogelijk. Er zijn ook veel mensen die Wood Elves denken op hun Facebook.
Why not both? Men fantaseert over 2 rassen in 1 release. Als je de factie versus factie filosofie bekijkt is beastmen-woodelves logisch.

Alleen zie ik niet zo goed in hoe je dat doet zonder de strategische kaart dramatisch aan te passen (wel erg ingrijpend voor DLC), dus ik ben erg sceptisch. Maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Is er een manier met Chaos om uw inkomen te verbeteren? De horde buildings leveren heel weinig credits op. Ik moet meestal een stad aanvallen en looten om aan voldoende geld te komen met maar één stack (wel vol met warriors, een paar knights en een heleboel marauder horsemen).

Wanneer ik met de andere rassen tegen Chaos speelde, branden ze de steden plat, maar dat levert geen credits op. Hoe doen ze het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De AI speelt ontzettend vals ;) Die krijgen behoorlijk wat gratis geld erbij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Alleen zie ik niet zo goed in hoe je dat doet zonder de strategische kaart dramatisch aan te passen (wel erg ingrijpend voor DLC), dus ik ben erg sceptisch. Maar wie weet.
Ze gaan dat toch moeten doen als ze lizardmen of High/Dark Elves willen toevoegen. Ik denk dat dit geen al te groot probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 12:31
Een technisch probleem is het niet, maar dit lijkt me wel erg veel voor een DLC (je moet de hele kaart aanpassen, balanceren, je raakt namelijk alle campagnes), daar willen ze toch wel flink wat voor vangen lijkt me. Als de DLC wordt van het formaat en prijs van bijvoorbeeld Barbarian Invasions kan het wel. Lijkt me alleen wel erg snel...

Maar ik ben ook maar een toeschouwer, ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Was het niet zo dat er nog twee stand alone expansions komen?
Lijkt mij dat daar eerder nieuwe maps in komen dan in een DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Thormodo schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:12:
[...]

Blood en Gore op deze manier teasen lijkt me overigens niet bepaald een slimme marketing actie ;).

Er komt morgenmiddag (3 uur onze tijd) ook een heuse patch uit (en hij is nog fors ook :P), ongerelateerd aan de teaser: http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1

[...]

Blood knights is shock cav unit voor de Vampire Counts ('gratis' dus).

Verder kun je nu DX12 support testen: http://wiki.totalwar.com/...tX_12_System_Requirements
Beastmen zou voor mij instabuy zijn. _O_
Elves, mwoah. Dan speel ik eerst nog de campaign met alle andere rassen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Laat de DLC's maar komen, maar toch liefst eerst de Blood&Gore :P

Mijn vakantie staat voor de deur en mijn pc is er klaar voor. Eindelijk eens deftig TW doorspelen :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/20160628_174951klein.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Dreekenkorin schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:40:
Is er een manier met Chaos om uw inkomen te verbeteren? De horde buildings leveren heel weinig credits op. Ik moet meestal een stad aanvallen en looten om aan voldoende geld te komen met maar één stack (wel vol met warriors, een paar knights en een heleboel marauder horsemen).

Wanneer ik met de andere rassen tegen Chaos speelde, branden ze de steden plat, maar dat levert geen credits op. Hoe doen ze het?
De AI cheat, die heeft geen last van geld, met chaos komt je geld vanuit sacken, en growth vanuit razen, wat je wilt doen is dus sack en dan volgende beurt raze, maar je kan ook express de capital na het sacken laten staan zodat je ze later weer kan sacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
verdorie, had gehoopt dat ze mijn grootste frustratie (reinforcements die langs de verkeerde kant het slagveld opkomen) gingen fixen in de eerste patch. Doch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Had dat niet te maken met waar je tweede leger staat op de campaign map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

JinShepard schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:00:
Had dat niet te maken met waar je tweede leger staat op de campaign map?
Vroeger wel, in Warhammer niet meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
@ iedereen hier boven. Er staan mods in de Steam Workshop die het vervelende gedrag van de hero's onderdrukt. Tevens is er een mod om het cheaten van de AI met gratis geld uit te zetten.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Redax schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:29:
@ iedereen hier boven. Er staan mods in de Steam Workshop die het vervelende gedrag van de hero's onderdrukt. Tevens is er een mod om het cheaten van de AI met gratis geld uit te zetten.
Krijg je dan geen erg zwakke AI als tegenstander? Of maakt dat het spel een beetje eerlijker? 1 stadje hebben met bijna 2 fullstacks ernaast is er soms wel wat over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
JanAd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Krijg je dan geen erg zwakke AI als tegenstander? Of maakt dat het spel een beetje eerlijker? 1 stadje hebben met bijna 2 fullstacks ernaast is er soms wel wat over. :P
Wel, er is ook een mod die maakt dat de AI platgebrande steden terug opbouwt (wat hij op heden amper doet)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Dat maakt denk ik de game erg simpel met het geld uit zetten, zeker voor chaos xD

Ze moeten een cap zetten op AI heroes die rondlopen. 2 van each per side ofzo xD De rest in armies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoepap
en het ziet er naar uit dat blood and gore er ook aankomt:

http://www.eurogamer.net/...etting-blood-and-gore-dlc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Afbeeldingslocatie: https://images.eurogamer.net/2015/articles/1/8/4/0/7/5/6/146727458733.gif

_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Giants gaan dus bloederig mensen opeten!

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
En Blood for the Blood God is ook (opeens) uit:
YouTube: Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God Trailer
YouTube: Total War: WARHAMMER - Blood For The Blood God Gameplay Montage

Te koop voor 2,49 : http://store.steampowered.com/app/404011/ .

Dit is wel waar de teaser post over ging, dus wat dat betreft wat teleurstellend imo :+.
And for those wondering, the runes we posted translate to "All blood is borrowed." Mystery solved.

[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 30-06-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Thormodo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:10:

Dit is wel waar de teaser post over ging, dus wat dat betreft wat teleurstellend imo :+.

[...]
Holy shit wat lomp haha. Meteen ff kopen en genieten van die splatter kills!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
JanAd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:42:
Laat de DLC's maar komen, maar toch liefst eerst de Blood&Gore :P

Mijn vakantie staat voor de deur en mijn pc is er klaar voor. Eindelijk eens deftig TW doorspelen :)

[afbeelding]

*O*
Goede timing dan voor jou :P. Ik wacht nog even tot de rx 480 non-reference uitkomen en dan ga ik weer meer spelen. Hoewel ik nu nog maar op 24 uur speeltijd zit.
To easy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:17:
[...]

Holy shit wat lomp haha. Meteen ff kopen en genieten van die splatter kills!
Hier en daar ziet het bloed er alleen totaal niet uit (bijv. hier) :D. Echter dat kan allemaal gefikst worden met mods (daar hadden ze de DLC wel voor nodig).

Maar natuurlijk krijg je daarnaast ook ledematen die er af vliegen, skeletten die doorvechten met een arm/been/hoofd minder en de giants die af en toe een snack pakken.

[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 30-06-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Thormodo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:10:

[...]
Schitterend _/-\o_ Direct gekocht :9~

edit: er komt een 2GB update binnen voor Warhammer hier atm.

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 30-06-2016 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
JanAd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:33:
edit: er komt een 2GB update binnen voor Warhammer hier atm.
Ja, dat is de patch :P
Thormodo in "Total War: Warhammer"
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1

Voor mij is de DLC overigens gratis, want ik heb net weer genoeg verdiend met Steam kaartjes verkopen :+.
Edit: Oh nee, toch niet. Ik kom te kort ;(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KNhcOCK.png

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 30-06-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Thormodo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:09:
[...]

Ja, dat is de patch :P
Thormodo in "Total War: Warhammer"
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1

Voor mij is de DLC overigens gratis, want ik heb net weer genoeg verdiend met Steam kaartjes verkopen :+.
Edit: Oh nee, toch niet. Ik kom te kort ;(
[afbeelding]
haha 1 cent damn big spender.

Ja klopt soms is bloed beetje vaag en teveel, maar het is wel echt genieten. Vooral de kanon en explosives impacts zijn echt heel bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Dus ik denk, epic siege battle, 3 hele legers tegen mijn stad met 1,5 leger.
Maar wat gebeurt er, bij de siege blijft de helft staan en doet niks, dus ik hoefde maar 1 kant van mijn stad te verdedigen. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Blood for the Blood God is dus enkel een esthetische update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Dreekenkorin schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:18:
Blood for the Blood God is dus enkel een esthetische update?
Yup.

De Blood Knights voor de Vampire Counts zitten bij de patch in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-10 11:44

GforceNL

Out of memory....

Had nog wat in de Steam Wallet zitten dus heb hem ook maar gekocht. Heb wel het idee dat het na de patch in de campaign een stuk beter gesteld is met de AI.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Thormodo schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Yup.

De Blood Knights voor de Vampire Counts zitten bij de patch in.
Dus de patch heb ik nodig (maar die is automatisch, dus OK)
Het esthetische maakt voor mij niet zoveel uit, dus ik pas voor de DLC. (Mijn Warhammer figuren zijn ook niet overweldigend geschilderd 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Is dit een goede game om in de TW reeks te stappen? Heb verder niks met warhammer, maar zou wel eens een total war game willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-10 11:44

GforceNL

Out of memory....

Dit is ook mijn eerste total war en als je de tutorials speelt, is het vrij snel op te pikken. Meeste tijd gaat zitten en het door krijgen hoe je je steden zo effectief mogelijk kunt bouwen, units tijdens gevechten spreken daarentegen redelijk voor zich.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Meh nogal teleurstellend, en de blood en gore ziet er nogal nep en overdreven uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Rudolf schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:29:
Is dit een goede game om in de TW reeks te stappen? Heb verder niks met warhammer, maar zou wel eens een total war game willen spelen.
Het is mijn eerste total war game, en ik ben erg enthousiast, dus wellicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
JinShepard schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:32:
Meh nogal teleurstellend, en de blood en gore ziet er nogal nep en overdreven uit xD
Mods :P.
Rudolf schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:29:
Het is denk ik wel de simpelste/duidelijkste TW game.

[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 01-07-2016 12:00 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste