Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2015/04/total-war-warhammer-logo.jpg

Total War: Warhammer is an upcoming turn-based strategy real-time tactics video game in development by The Creative Assembly and published by Sega for Microsoft Windows. The game features the gameplay of the Total War series with factions of Games Workshop's Warhammer series. It will be the ninth title in the Total War series and will be the first title to be released in the Total War: Warhammer trilogy.

Tweakers nieuwsbericht.
http://tweakers.net/nieuw...hammer-officieel-aan.html

Total War: WARHAMMER – Announcement

Afbeeldingslocatie: http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/166878512.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/191385786.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/166880150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/166879292.jpg

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Is er al bekend welke rassen speelbaar zijn?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
mathiasv91 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:44:
Is er al bekend welke rassen speelbaar zijn?
Nee.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Speel je ook warhammer IRL? (40K of fantasy)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ja ik heb 40,000: Dawn of War gespeeld in 2004 veel kan ik niet meer herinneren.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
AngryJoe interview met Creative Assembly Battle Designer Simon Mann.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02

Christiano007

Ich bin der champion

Wanneer komt dit spel, en zijn er al gameplay beelden?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 17:30
Ik vermoed rondt Gamescom. Ik verwacht eigenljik wel een soort van playable demo op Gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Total War: WARHAMMER - Introducing... Demigryphs

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Eerste gameplay beelden

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
10 min gameplay

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 11:57

DeZzL

Rocket surgeon

17 september uitgekomen video:
This Let’s Play is an example of an early Quest Battle from the Dwarfs campaign. In the vast tunnels of the Underway, a Dwarfen force lead by High King Thorgrim Grudgebearer is ambushed by a Greenskin horde. Showcasing new features and never-before-seen units battling underground for the first time in a Total War game, this video is a taste of things to come and a glimpse into the dark and exciting fantasy world of Total War: WARHAMMER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:27

Een nieuwe cinematic trailer die gisteren is uitgekomen met daarin de eerste pre-order bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Nah allemaal wel eerder gezien dit. Hypehypehype, interviews en graphics trailers, de een nog mooier dan de ander. Gaat druk worden dan de 29e bij de Steam refund afdeling.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
bstard schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:50:
Nah allemaal wel eerder gezien dit. Hypehypehype, interviews en graphics trailers, de een nog mooier dan de ander. Gaat druk worden dan de 29e bij de Steam refund afdeling.
²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 20:42

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Buiten dat, is er niemand boos omdat ze een compleet ras als preorder bonus houden? Mag de rest zeker weer €5,- voor neer leggen om het te kunnen spelen.

Gezien hoe buggy hun laatste spel uitkwam, nee dank u. Ik blijf lekker afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52

MarvinJames

Theatermaker

Total War: Warhammer is an upcoming turn-based strategy real-time tactics video game...
Die snap ik even niet. Turn-based en real-time.
Moet ik me daarbij zoiets voorstellen als:
Op een wereldkaart zet je turn-based de "overkoepelende" moves.
Levert één van deze moves een gevecht op, dan zoom je in naar oorlogsgebied en begint het real-time gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Tsux schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Die snap ik even niet. Turn-based en real-time.
Moet ik me daarbij zoiets voorstellen als:
Op een wereldkaart zet je turn-based de "overkoepelende" moves.
Levert één van deze moves een gevecht op, dan zoom je in naar oorlogsgebied en begint het real-time gedeelte?
Ja, precies zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52

MarvinJames

Theatermaker

Ok, helder.
Is dat turn-based gedeelte heel diepgaand? Ik neem aan dat daar je resources ook in beheren en dergelijk, maar wordt dat oppervlakkig gehouden of maakt dat minstens net zoveel deel uit van de gameplay als de echte battlefields?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Neu slaat werkelijk nergens meer op, athans bij Rome2. De serie was ooit best geinig, maar is tegenwordig onderhevig aan consolfication: alles moet flitsend, snel, en met weinig diepgang. Ook de realtime battles zijn eigelijk 'select all and charge'. Zou in theorie kunnen dat dit nu ineens spontaan verbeterd is, maar ik vrees het ergste. Zou maar niet pre-orderen en even rond kijken of het spel wat is nadat het uit is.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik kan niet meer wachten.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02

Christiano007

Ich bin der champion

Dat ziet er echt wel tof uit :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:47
mooi siege battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:54
Zou ik dit spel beetje fatsoenlijk kunnen spelen met mijn beperkte specs?
Intel i3 5005u
4gb ram
Intel hd 5500

Lijkt me zo'n tof spel, maar ben bang dat het niet echt gaat lukken met mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:14:
Zou ik dit spel beetje fatsoenlijk kunnen spelen met mijn beperkte specs?
Intel i3 5005u
4gb ram
Intel hd 5500

Lijkt me zo'n tof spel, maar ben bang dat het niet echt gaat lukken met mijn laptop.
Op 720p MINIMUM:
Besturingssysteem: Windows 7 64Bit
Processor: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz
Geheugen: 3 GB RAM
Grafische kaart: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB / NVIDIA GTS 450 1024MB / Intel HD4000 @720p
DirectX: Versie 11
Opslagruimte: 35 GB beschikbare ruimte
Aanvullende opmerkingen: *PC Integrated graphics chipsets require 4 GB RAM, e.g. Intel HD series.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Dus is te doen op low met fatsoenlijke fps?
Ben nogal een leek verder kwa hardware voor pc's.
Ben een console gamer, maar dit lijkt me zo'n tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Je kan op steam maximaal 2 uur spelen als het niks is dan kan je refund aanvragen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Als ik via benchmark kijkt en compare dan zit mijn systeem iets boven minimum eisen.
Dus ik ga het toch proberen.
Hopelijk word het geen drama!

PS wat ik dan niet snap is dat bij minimum eisen staat hd4000 of gts450 , maar als ik dan benchmark cijfera bekijkt presteert de gts450 bij 4 x zo goed als de intel hd 4000?

[ Voor 37% gewijzigd door fevo-1190 op 28-03-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Welke benchmark?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Gpu benchmark en dan kan je alles vergelijken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-08-2024
Is alweer een tijdje niet op gereageerd, begin het maar weer.

is nu op GreenManGaming een preorder korting van 25% voor TW Warhammer, ik heb hem net besteld.

nu een maand wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Krijg je preorder bonus?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
Ja, ik zie hem er gewoon bij staan, de chaos warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-06 17:00
Het enige waar ik me echt zorgen over maak is dat ze de AI niet beter hebben gemaakt, met 10 jaar ish kan je verwachten dat het elke keer beter zou worden, maar niet.. ze hebben dan nu zelfs de sieges kleiner gemaakt om de AI het makkelijker te maken, maar de laatste plays is dat niet eens het geval, heb je dus geen 'echte' sieges meer en ook geen beter AI... Ik weet het niet, ik ben geen graphic whore dus daar kan ik me ook niet door worden bekoren.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
Voor ai enzo heb je bij total war de modders. Wacht een maandje tot ze de mods van Rome II en attila hebben aangepast en je gaat flinke verbeteringen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Deze deel gaat geen mods ondersteunen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:50
New Yorker schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:04:
Deze deel gaat geen mods ondersteunen.
Maar het is nog niet duidelijk of ze ook actief mods gaan blokkeren. Empire: Total War had ook geen mod ondersteuning, maar er waren wel mods. Reddit e.d. staan vol met threads, maar deze van twcenter geeft de onduidelijkheid wel redelijk weer.

Ik wacht hoe dan ook een maand of twee tot na de release. Ik vind Total War games erg leuk vanwege de combinatie van TBS en RTS en vooral de manier waarop de RTS is uitgewerkt. Omdat uiteindelijk alle games wel uitkomen op een rock-paper-scissors unit-verdeling en een hammer-and-anvil tactiek koop ik alleen niet ieder nieuw deel.

En aangezien ik Warhammer niet goed ken en me nog prima vermaak met Attila (zo nu en dan), zie ik geen enkele reden om deze TW te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Heb in mijn studententijd Warhammer gespeeld. Heb die wereld altijd geweldig gevonden. Dark Omen en Mark of Chaos met veel plezier gespeeld.
Heb me dan ook niet kunnen inhouden en alvast via Steam besteld :)

Ken het hele Total war genre niet, maar wat ik aan fimpjes etc zie... ik ga me uitstekend vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Je krijgt het Chaos Warriors race pack nu ook "gratis" als je het spel koopt binnen een week na de release (i.p.v. alleen bij een pre-order): YouTube: Total War: WARHAMMER - Kholek Suneater Let's Play [ESRB]
Verder zijn ze daar druk bezig met een hele berg filmpjes uitbrengen.

Zelfs heb ik gepre-ordered by Yourgamezone, destijds voor 42,95 euro. Scheelt toch weer aardig wat t.o.v. Steam, plus ik krijg een doosje en (hopelijk) boekje :P. Andere opties zijn te vinden op budgetgaming: http://www.budgetgaming.n...al+war:+warhammer_PC.html

Ik ga er eigenlijk van uit dat ik nog een paar weken moet wachten op de eerste patches voordat het echt goed speelbaar is, maar aan de andere kant hebben ze het spel al een maand uitgesteld.
Daarnaast komt Overwatch op de zelfde dag uit, dus ik vermaak me daar dan wel mee :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Op http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop
Kan je hem al kopen voor €35.72.
Maar waarschijnlijk zonder Chaos Warriors.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
New Yorker schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:00:
Op http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop
Kan je hem al kopen voor €35.72.
Maar waarschijnlijk zonder Chaos Warriors.
Klopt. Key sites zijn nog goedkoper. Dan heb je wel een key van de "grey market", maar daar is op zich niks mis mee. Hoewel je er natuurlijk weinig mee op schiet als Chaos er dan niet bij zit :P.

DarrenTotalWar heeft overigens vandaag een video geüpload van de Dwarfs vs Chaos battle vanuit de kant van de Dwarfs. Hij werkt tegenwoordig bij CA en is bijvoorbeeld ook degene die de andere (officiële) video gemaakt heeft. Maar deze is op zijn eigen initiatief.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aAMKJzUAX_M]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thormodo
Niet dat iemand dit topic volgt :+.
Maar morgen vanaf 3 uur onze tijd wordt er Total War: Warhammer gestreamd (Greenskins Campaign) en daarnaast is er een "special announcement": https://www.twitch.tv/totalwarofficial.

Edit: De stream is hier te vinden: https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/64717770

Announcement was dat er toch modding support komt, iets meer details zijn hier te vinden: http://wiki.totalwar.com/...WARHAMMER_Modding_Details

[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 05-05-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja, ik denk dat ik net als alle mensen de laatste jaren aardig teleurgesteld ben geweest door de bagger die CA heeft uitgebracht. Ik hoop echt dat Total Warhammer de nieuwe Medieval 2/ROme 1 wordt, maar ik zie het helaas niet zo snel gebeuren. CA heeft gewoon net iets teveel troep uitgebracht de laatste jaren, dus even de kat uit de boom kijken.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
http://www.pcgamer.com/to...hammer-will-support-mods/

gaat toch mods ondersteunen! wordt dus zowiezo weer een topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:45
Ik ga m zeker halen, al is het maar vanwege de warhammer wereld. Hoop inderdaad wel dat CA deze release wat betervoor elkaar heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503428

Is inderdaad het enige wat mij tegenhoud om deze game te kopen, en dat is hoe stabiel wordt deze game met release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
Empire en Napoleon waren vermakelijk maar niet goed. Rome 2 hoopte ik op zoveel, gewoon niet goed. Atilla ook niet geweldig, wel beter speelbaar. En dan krijgen we nu 3 Warhammer gerelateerde games achter elkaar :? No thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Postius schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:12:
Tja, ik denk dat ik net als alle mensen de laatste jaren aardig teleurgesteld ben geweest door de bagger die CA heeft uitgebracht. Ik hoop echt dat Total Warhammer de nieuwe Medieval 2/ROme 1 wordt, maar ik zie het helaas niet zo snel gebeuren. CA heeft gewoon net iets teveel troep uitgebracht de laatste jaren, dus even de kat uit de boom kijken.
Vergeet niet dat je op een forum post, wat meestal inhoudt dat je je eigen mening post en dus niet voor "alle mensen" spreekt. Ik ben het dus ook totaal niet met je eens want ík vind na alle patches Rome 2 geweldig, Shogun 2 vind ík briljant en ook Atilla vind ík een erg goede game (lekker donker en grauw).

Ik zit dus ook beslist wél te wachten op TW:Warhammer want ik ben persoonlijk de laatste tijd beslist niet teleurgesteld door The CA.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Kaap schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:35:
Empire en Napoleon waren vermakelijk maar niet goed. Rome 2 hoopte ik op zoveel, gewoon niet goed. Atilla ook niet geweldig, wel beter speelbaar. En dan krijgen we nu 3 Warhammer gerelateerde games achter elkaar :? No thanks!
Ze blijven parallel ook gewoon met historische titels bezig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
3 Warhammer titels?

Waar vind ik daar meer nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Thormodo schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:28:
[...]

Ze blijven parallel ook gewoon met historische titels bezig ;).
Oh dat wel? Dat is wel fijn ja! Ik vreesde al dat het dan de komende 5 jaar Warhammer zou zijn alleen.
vage schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:22:
3 Warhammer titels?

Waar vind ik daar meer nieuws over?
Las dat niet zo heel lang geleden in een review dat er nog 2 Warhammer games komen van CA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Las dat niet zo heel lang geleden in een review dat er nog 2 Warhammer games komen van CA.
Ze bedoelden volgens mij standalone DLC.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Kom er net achter dat het de 24ste al uitkomt. Toen ik er vorige maand van hoorde verwachtte ik dat het wel langer zou duren. Vroeger kocht ik de meteen, van Rome II heb ik zelfs de collectors editie. Over warhammer heb ik nogsteeds dezelfde bedenking als voorheen. Namelijk dat ik niets met warhammer heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vage
Er zijn drie dingen zeker in het leven:
- je sterft een keer
- belastingen
- warhammer is gaaf

Wat is er nu toffer dan een Giant tegen een Steamtank te laten knokken?

Maarja een fanboy kan je nooit een normaal gesprek mee hebben.
Mijn arme vrouw krijgt dagelijks te horen: "weet je waar ik zin in heb" gevolgd door "m'n nieuwe spelletje"
:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Oh dat wel? Dat is wel fijn ja! Ik vreesde al dat het dan de komende 5 jaar Warhammer zou zijn alleen.

[...]

Yup, heb er even een officiële quote bij gezocht: https://forums.totalwar.c...t/1371215#Comment_1371215
En ze hebben het laatst ook al weer o.a. gezegd op Facebook tegen mensen die huilie huilie deden, omdat ze geen fantasy Total War wilden. :P

Er komen inderdaad 3 grote Total War: Warhammer stand-alone releases, zodat uiteindelijk alle belangrijke Warhammer rassen aan bod komen. Daartussen komt gratis en betaald DLC.

Zelf trekt fantasy me een stuk meer. Want hoewel historisch accurate titels ook wat hebben, vind ik de variatie (o.a. in toffe units) een stuk belangrijker. In de late game i.p.v. "super heavy sword infantry" een troll kunnen recruiten is imo een stuk leuker :+.
Daarnaast hebben ze bijv. de campaign aangepast, wat er voor mij persoonlijk ook beter uit ziet qua gameplay.

Er is zojuist ook een video online gekomen van de Chaos Warrior campaign. Zoals al bekend was speel je het inderdaad als horde stijl, maar je kunt bij sommige settlements ook voor "liberate" kiezen, waardoor je die plaats er bij krijgt als een "AI stad": YouTube: Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors Campaign Walkthrough

Vanmiddag hebben ze verder weer gestreamd, dit keer de Dwarf Campaign, die is hier te vinden:
https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/65628729

Edit: Zag in de comments van de Chaos Warriors video ook toevallig staan dat ze hier aan het streamen zijn met multiplayer battles: https://www.twitch.tv/yogscast :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 10-05-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Och fantasy, geen probleem mee, ik zou zelf graag een Total War: Game of Thrones zien. Al die factions, factionleaders, heirs en heroes. En dan niet te vergeten diplomacy.

Yes please :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:27
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:37:
Och fantasy, geen probleem mee, ik zou zelf graag een Total War: Game of Thrones zien. Al die factions, factionleaders, heirs en heroes. En dan niet te vergeten diplomacy.

Yes please :Y
Er is een game of thrones mod voor M2TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
blueice85 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:04:
[...]
Er is een game of thrones mod voor M2TW.
Dat kan, maar M2TW... 2006 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Kaap schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Dat kan, maar M2TW... 2006 :o
Ze zijn ook bezig met een Attila Game of Thrones mod, maar daar zijn ze nog niet zo ver mee :P
YouTube: GAME OF THRONES BEACH ASSAULT - Kings of Winter Total War Mod Gameplay

Empire Campaign Vod: https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/65806257

En de Yogscast multiplayer stream staat online: YouTube: EXCLUSIVE! Total War: Warhammer w/ Hat Films

[ Voor 50% gewijzigd door Thormodo op 11-05-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Misschien omdat CA geen mod tools vrijgeeft voor de campaign map?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Gisteravond was op Twitch.tv een stuk van de empire campaign te zien.

Wat me opvalt aan de battles is dat er weinig strategie bij lijkt te komen kijken maar dat dit ook lijkt toe te nemen.
In eerdere battles zag ik vaak recht toe recht aan op elkaar aflopen, "and may the best man/orc/zombie win"
Het gevecht tegen de Savage Orcs was het plaatsen van de spear unit en gebruik van de outriders al duidelijker ingegeven door de eigenschappen van de unit en de tegenstander.
In de battle tegen de andere human fractie, zag je hoe, vlak voor de charge van de tegenstander, de voor en achterste linies werden gewisseld. Eerst ranged vooraan, daarna melee.

Ik had zelf gehoopt grootsere plannen te zien. Bijvoorbeeld, 3/4 van een leger dat een omtrekkende beweging maakt, met een kleine groep die het zo lang mogelijk moet uithouden.

Het zien van dat filmpje heeft wel effect gehad, de kriebels zijn gegroeid, ik wil spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zag dat iemand hem bij Green Man Gaming had besteld met korting incl Chaos Warriors. En een ander verwijst naar Cdkeys maar dan zou Chaos Warriors er niet bij zitten. Beide sites verwijzen naar Third Party DRM: Steam.

Weet iemand of Cdkeys je bij bestellen nu wel of geen Chaos Warriors mee levert? Het scheelt wel 25 euro en dat vind ik toch wel behoorlijk veel...

Nvm. Ben er al uit, het stond er ook duidelijk bij :)

[ Voor 7% gewijzigd door l0n3w012ph op 14-05-2016 19:59 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
l0n3w012ph schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:30:
Zag dat iemand hem bij Green Man Gaming had besteld met korting incl Chaos Warriors. En een ander verwijst naar Cdkeys maar dan zou Chaos Warriors er niet bij zitten. Beide sites verwijzen naar Third Party DRM: Steam.

Weet iemand of Cdkeys je bij bestellen nu wel of geen Chaos Warriors mee levert? Het scheelt wel 25 euro en dat vind ik toch wel behoorlijk veel...

Nvm. Ben er al uit, het stond er ook duidelijk bij :)
Scheelt maar 6 euro en een kwartje t.o.v. een (volledig legitieme) boxed versie ;) : http://www.budgetgaming.n...al+war:+warhammer_PC.html

In alle gevallen krijg je inderdaad een Steam versie. En nu ze de pre-order bonus ook beschikbaar hebben gemaakt voor mensen die het spel in de eerste week kopen, zou je die unlock dus ook automatisch moeten krijgen als je hem in de eerste week van de release aan Steam toevoegt.

Zie bij de pagina van cdkeys overigens niks staan over de Chaos Warriors?

Ze hebben trouwens inmiddels ook de Vampire Counts Campaign gestreamd: https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/65979369 (Nu alleen nog de Chaos Warriors, als ze die al doen.)

Verder heeft de yogscast heeft naast hun multiplayer streams ook nog een paar geinige YouTube video's uitgebracht:
YouTube: Total War Warhammer Special - Orc Battle Commanders
YouTube: Total War Warhammer Special Dwarf Battle Commanders

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-06 08:30
Thormodo schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:04:
[...]

Scheelt maar 6 euro en een kwartje t.o.v. een (volledig legitieme) boxed versie ;) : http://www.budgetgaming.n...al+war:+warhammer_PC.html

In alle gevallen krijg je inderdaad een Steam versie. En nu ze de pre-order bonus ook beschikbaar hebben gemaakt voor mensen die het spel in de eerste week kopen, zou je die unlock dus ook automatisch moeten krijgen als je hem in de eerste week van de release aan Steam toevoegt.

Ze hebben trouwens inmiddels ook de Vampire Counts Campaign gestreamd: https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/65979369 (Nu alleen nog de Chaos Warriors, als ze die al doen.)

Verder heeft de yogscast heeft naast hun multiplayer streams ook nog een paar geinige YouTube video's uitgebracht:
YouTube: Total War Warhammer Special - Orc Battle Commanders
YouTube: Total War Warhammer Special Dwarf Battle Commanders
Hier is de Chaos campaign: YouTube: Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors Campaign Walkthrough

Korter dan die andere, maar was er al wel.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Gnosis schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Hier is de Chaos campaign: YouTube: Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors Campaign Walkthrough

Korter dan die andere, maar was er al wel.
Die bedoel ik niet, die heb ik hier ook al wel gepost :P.

Ze hebben de eerste 2 uur van de Campaigns van de andere 4 rassen gestreamd op hun Twitch. Ik vraag me dus af of ze dat ook nog voor de Chaos Warriors gaan doen. Neem eigenlijk aan van wel.

Die korte overzichtsvideo's zijn er ook wel voor de andere rassen.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
Oh my bad. Dacht al toen ik het postte dat je die niet bedoelde hehe. Denkt dat die lange dan ook nog wel komt.
Toch blijft het Dwarfs all the way voor mij. Vind alleen de sieges nog apart, jammer hoe ze dat gedaan hebben. Kan iig niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Cdkeys was zonder de Chaos Warriors en was 34,99 euro. Maar g2play heeft hem incl Chaos Warriors voor 39,99.

https://www.g2play.net/ca...s-race-pack-steam-cd-key/

Scheelt toch 20 euro :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Wel ten opzichte van Steam ja. Maar mijn punt was dat je hem dus ook gewoon boxed kunt kopen voor stukken minder (42,25 euro momenteel), i.p.v. van een (gare) key site.

[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Even een vraag voor iedereen hier. Zijn jullie met name Total War-fans, Warhammer-fans, of ben je fan van beide? (het woord 'fan' met een korreltje zout natuurlijk, je hoeft geen poster boven je bed te hebben. Mag wel.)

Ik loop nu (bezig met de review) aan tegen het feit dat ik, als Total War-liefhebber, erg moeilijk in de campagne kom. Reden is simpel: ik ken het Warhammer-universum eigenlijk amper. De bekende namen zijn voor mij niet bekend en ook alle soorten units moet ik van 0 af aan leren kennen. Een leuke uitdaging op zichzelf, maar wel een potentieel struikelblok voor gamers die - zoals ik - Total War juist zo leuk vonden vanwege de connectie met historische tijdperken die er altijd was.

Ik ben benieuwd hoe die verhouding hier ligt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

vooral een warhammer fan hier, ehb het spel nog niet, laatste rtijd zo teleurgesteld met total wars(oude waren leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:09

KipCurreh

Nightcrawler

Tweakjur schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:48:
Even een vraag voor iedereen hier. Zijn jullie met name Total War-fans, Warhammer-fans, of ben je fan van beide? (het woord 'fan' met een korreltje zout natuurlijk, je hoeft geen poster boven je bed te hebben. Mag wel.)

Ik loop nu (bezig met de review) aan tegen het feit dat ik, als Total War-liefhebber, erg moeilijk in de campagne kom. Reden is simpel: ik ken het Warhammer-universum eigenlijk amper. De bekende namen zijn voor mij niet bekend en ook alle soorten units moet ik van 0 af aan leren kennen. Een leuke uitdaging op zichzelf, maar wel een potentieel struikelblok voor gamers die - zoals ik - Total War juist zo leuk vonden vanwege de connectie met historische tijdperken die er altijd was.

Ik ben benieuwd hoe die verhouding hier liggen.
Warhammer vnl, eerlijk gezegd nog nooit een Total War game gespeeld zelfs :o

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Warhammer, nog nooit Total war gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
50/50. Ik heb Rome: Total War letterlijk grijs gespeeld. Alle andere TW's ook gespeeld. Ook al jarenlang Warhammerfan. Eerst voornamelijk 40K, maar sinds paar jaar ook de 'normale' /klassieke'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thormodo
Ik vind de campaign een stuk duidelijker (betere UI, betere uitleg, minder obscure systemen etc.) dan in voorgaande games.
Daarnaast zijn de verschillende mogelijkheden per unit juist door de fantasy setting een stuk duidelijker door de grotere variatie in units naar mijn mening.

Als je weinig met fantasy hebt is dat natuurlijk een minpunt voor jou. Aan de andere kant zijn er nu al zoveel historische games geweest. En daarnaast zijn ze daar nu ook nog gewoon mee bezig (parallel aan Warhammer).
Ook is men bijvoorbeeld bezig met een medieval mod voor Attila (1212 ad), die is net beschikbaar geworden als beta.

Verder niet specifiek Warhammer fan, maar wel fantasy "fan". Door de aankondiging van Total War: Warhammer ben ik bijv. Attila wat gaan spelen. Maar daar vind ik een groot minpunt toch wel dat je late-game units min of meer hetzelfde zijn als je early-game units. Met als verschil de stats en een fris kleurtje. Op die manier heb je minder om naar uit te kijken. Wat uiteraard inherent is aan historische titels.

Verder snap ik je "probleem" niet echt. Want het werkt nog net zo als in voorgaande games. Je begint met zwakkere units (e.g. Dwarf Warriors als basic melee unit) en werkt uiteindelijk toe naar bijv. Longbeards/IronBreakers (meer elite melee units). Daarnaast heb je "speciale" units zoals de Hammerers als shock units en Slayers die goed zijn tegen monsters.
Tenzij je punt dus is dat fantasy (en dus de lore) je weinig interesseert :P.

Deel 2 van de Empire campaign https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/66794653 en Dwarf campaign https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/66980193 zijn inmiddels ook gestreamd overigens.

Overmorgen (de 19de) komt de NDA tevens te vervallen. Dus dan zullen de eerste reviews uit gaan komen.

Edit:
Bij Gamesplanet (een officiële reseller, dus niet een grey market site) kun je de game nu voor 30 pond (~38 euro) kopen met de code DREAMHACK: https://uk.gamesplanet.co...rhammer-steam-key--2794-1
Als het goed is blijft dat geldig tot de 22ste.

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 17-05-2016 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ten eerste wou ik even gezegd hebben, jij vuile mazzelaar dat je steeds games voor de release mag spelen en er nog betaald voor krijgt ook. :+

Zo dat stukje jaloezie hebben er ook weer uit. Ik zelf volg deze game al een tijdje voor het Total War gebeuren. Nooit ook maar iets van Warhammer gespeeld of zelfs maar opgezocht. Ik ga deze waarschijnlijk niet kopen omdat ik juist zo van het historische hou en nog genoeg games heb liggen. Op zich ziet het er wel leuk uit qua gameplay omdat de facties eens totaal anders zijn i.p.v copy paste met een ander kleurtje. Dat spreekt mij aan omdat het vers is en uitdagend maar het is nog niet genoeg voor mij om het spel meteen te kopen. Hoe de balans tussen de facties is en voorkeur voor speelstijl, tja dat moet je ons maar gaan vertellen over twee dagen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009

Total War. Warhammer heeft er altijd al interessant uitgezien, maar nooit aan toegekomen iets te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Thormodo schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:27:
Verder snap ik je "probleem" niet echt.
Niet echt een probleem hoor. Ik probeer meer uit te vinden wat voor soort gamer het meest naar deze game uitkijkt: de Total War-fan, of de Warhammer-fan. Uiteindelijk maakt het voor de kwaliteit van het spel niet uit: dat is dik in orde. Grotere variatie door verschil in rassen is inderdaad een tof pluspunt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
Kan niet wachten om mijn bijlen en hammers in het gezicht van de Greenskins te planten. Khazukan Kazakit-ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-06 13:48
Thormodo schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:27:

Edit:
Bij Gamesplanet (een officiële reseller, dus niet een grey market site) kun je de game nu voor 30 pond (~38 euro) kopen met de code DREAMHACK: https://uk.gamesplanet.co...rhammer-steam-key--2794-1
Als het goed is blijft dat geldig tot de 22ste.
Dank voor de tip, heb het daar besteld.

En ik ben een Total War speler (heb ze denk allemaal gespeeld) en ben vooral erg benieuwd naar de afwisseling in de setting. Ken Warhammer wel een beetje, maar geen fan o.i.d. Fantasy vind ik dan wel weer aardig, dus al met al kijk ik er naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Ik ben een Total War-'fan', ook Warhammer blief ik wel*, maar niet in combinatie met elkaar.
Het leuke van Total War, vind ik, zijn juist de historische aspecten.

Het spel heb ik ook gewoon links laten liggen.

* mijn huidige wekelijkse roleplaying-campaign is notabene een Warhammer-campaign :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Thormodo schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Wel ten opzichte van Steam ja. Maar mijn punt was dat je hem dus ook gewoon boxed kunt kopen voor stukken minder (42,25 euro momenteel), i.p.v. van een (gare) key site.
Ja daar heb je gelijk in en is dan ook beslist het overwegen waard! Thx!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Zo te zien is de review embargo voorbij:

http://www.pcgamer.com/total-war-warhammer-review/

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:13

JanAd

Wind’s howling

Ik heb alle Total Wars sinds de eerste Rome kapot gespeeld (1ste Shogun heb ik gemist). Warhammer ken ik totaal niet en het spreekt mij niet echt aan ookal ben ik wel fan van Fantasy boeken ed.

Ik was oorspronkelijk totaal niet van plan om hier tijd aan te besteden maar ik zag op Facebook toevallig verschijnen dat het Review embargo net verstreken was. Dus ik ga eens wat beginnen lezen.

Als Total War fan begint het toch wat te kriebelen... ;) Al ben ik absoluut nog niet overtuigd om het te kopen.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommuz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-04 22:37
De reviews lijken wel overweldigend positief!

Ook hier en daar al gezien dat de performance zich redelijk gedraagd. En aangezien de reviews die ik gelezen heb ook al long campaigns zijn uitgespeeld lijkt de stabiliteit ook goed.

Niet dat ik overtuigd hoefde te worden want heb t al sinds maart gepreordered :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
https://forums.totalwar.c...89/review-round-up-thread In dit topic staan heel reviews van sites en youtubekanalen gebundeld. Schijnt geen onverdienstelijke game te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
een woordje uitleg over performance verbeteringen hier http://wiki.totalwar.com/w/Optimisation_Blog

ben benieuwd naar de review hier op tweakers.net !

[ Voor 21% gewijzigd door Sjoepap op 20-05-2016 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:55

Mauz1978

Console War Veteran

Kan je tijdens de battles het spel op pauze zetten om commandos te geven aan alle onderdelen? Het liefst zou ik zien dat het turnbased is, maar een pauzeknop met control vaardigheden ben ik al blij mee, ik haal het niet uit reviews (of heb de juiste nog niet gelezen).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:19:
Kan je tijdens de battles het spel op pauze zetten om commandos te geven aan alle onderdelen? Het liefst zou ik zien dat het turnbased is, maar een pauzeknop met control vaardigheden ben ik al blij mee, ik haal het niet uit reviews (of heb de juiste nog niet gelezen).
Elke totalwar heeft in zijn battles een "time control" dus pauze play fast forward en faster forward(?).

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:19:
Het gedeelte op de campagne map is sowieso al Turn-based. Maar de Battles zijn altijd al in real time geweest. Dat maakt de Total War reeks net zoveel beter (imo) dan bv CIV.

Maar zoals PaRaDox zegt, kan je idd Pauzeren, en op 2 standen versnellen. Zo was het vroeger toch altijd en dat pauzeren is af en toe echt wel nodig en dat versnellen soms ook. Hoewel, dat deed ik meestal enkel in het begin van een gevecht als de tegenstander te ver weg zit of nadien als je je units de rest die vlucht laat afslachten... >:)

Ho0f schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:30:
[...]

Dank voor de tip, heb het daar besteld.

En ik ben een Total War speler (heb ze denk allemaal gespeeld) en ben vooral erg benieuwd naar de afwisseling in de setting. Ken Warhammer wel een beetje, maar geen fan o.i.d. Fantasy vind ik dan wel weer aardig, dus al met al kijk ik er naar uit.
Idem :+

[ Voor 23% gewijzigd door JanAd op 20-05-2016 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
Ik had hem al gekocht (wel boxed) voor 43 euro. Hij is inmiddels verzonden, maar ik was sowieso te lui om hem te annuleren om 5 euro te besparen :P. Daarnaast ben ik wel fan van doosjes + boekjes eigenlijk, voor die paar games/game die ik koop per jaar. (M.u.v. Humble Bundle spul.)

Ze zijn nu (toch) de chaos aan het streamen: https://www.twitch.tv/totalwarofficial. De enige content waar ik nog wat van ga bekijken, want voor de rest wil mezelf niet nog meer spoileren :+. De rest wat nu sinds gisteren uit komt sla ik over.
Chaos stream is hier te vinden: https://www.twitch.tv/totalwarofficial/v/67542041

@Gnosis: De hele map veroveren is meer werk, dan dat het leuk is imo (sowieso overbodig om te winnen). Het systeem wat ze nu hebben is spreekt me stukken meer aan.

[ Voor 61% gewijzigd door Thormodo op 20-05-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
Gaan jullie de campaign eerst 'normaal' spelen straks of gelijk die mod gebruiken dat je elke stad kan veroveren? Bij 'normaal' kan dat niet.

Meh kan niet wachten met al die filmpjes en playthroughs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Dit zal mijn eerste Total War game worden, het ziet er geweldig uit! Ik ben niet echt bekend met het Warhammer weredlje, maar het geeft mij echt een LoTR vibe.

Hoe speelt hij tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik zit nu te preloaden.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Ik heb besteld via Gameplanet en zag net dat "Total War™: WARHAMMER® - Chaos Warriors Race Pack" ook netjes in m'n Steam Bib zit. d:)b

Ik heb de Horde facties bij Attila compleet overgeslagen, maar met Chaos lijkt het wel een pak leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is de AI ook verbeterd? Dat was toch echt het grootste minpunt van de vorige games. De AI heeft enorm veel extra financien nodig om een economie op te bouwen waardoor de meest kleine factions al enorme stacks kunnen bouwen. Je kan nooit een economische oorlog voeren want ze krijgen een paar duizend per turn extra.

Zou mooi zijn als dat eindelijk aangepakt is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 11:17
oei oei.. ik kijk er ook naar uit.
Wordt donderdag voor mijn (linker)schouder geopereerd, waardoor ik 4 weken thuis zit.
Scheelt dat je deze game met 1 hand kan spelen :P

De meeste veldslagen zet ik op auto resolve, omdat ik liever de campaign map speel.

Is het trouwens zo als je de veldslagen zelf uitvoert en strategisch goed speelt je meer manschappen overhoudt en de kans op winst groter is ?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste