Qinshi schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:10:
Heb liever dat ze nog 2 jaar extra pakken en een historische total war brengen die aan alle verwachtingen & stabiliteit & performance voldoet, dan dat bagger spel dat Rome 2 was bij release.
Ik wil je droom niet doorprikken, maar er is één groot probleem met je redenering: Die twee (eigenlijk vier) jaar doen ze niet om de game te perfectioneren en te polijsten. Die extra tijd is er puur vanwege het uitstellen omdat warhammer nu 90% (en wss meer) van alle resources opzuigt. Die historische TW is op dit moment wss niet veel meer dan een vaag concept, juist daarom dat ze er amper iets over kunnen zeggen, anders hadden ze die fanbase al lang gesust
(en het punt van die oplijsting was dat als een serie iets volledig anders doet dan wat ze normaal doet, daar ook veel mensen niet blij mee zouden zijn, niet om ze te vergelijken met FIFA... Hoe je het draait of keert, fallout is nog altijd fallout, battlefield is battlefield, W TW kan je moeilijk vergelijken met zijn voorgangers...)
En again, de gameplay nu in warhammer maakt me geen zak uit hoe goed die ook is. De setting kan me absoluut niet boeien, en afgaande van de reacties ben ik niet de enige. Dat heeft niets te maken met "niet aan de verwachtingen voldoen". Ik heb nooit iets van die game verwacht.
De enige verwachting die niet voldaan is, is dat CA dat (aanzienlijk) deel van de fanbase niet bij het huisvuil zou zetten. Het is niet de aankondiging van Warhammer 2 dat het probleem is, het probleem is de logische gevolgtrekking eruit: de afgelopen twee jaar, en de komende twee jaar moeten de historische TW fans gewoon op hun kin kloppen. En dat is hard te slikken als je het al 15jaar speelt.
Hadden ze een aankondiging gedaan over de historische TW ernaast, was er veel minder backlash geweest. Maar nu weet je gewoon: De verdeling zit compleet scheef, ze hebben nog maar amper iets, en het is geen prioriteit, en het zal geen prioriteit worden. Dat is het probleem
[
Voor 5% gewijzigd door
AntiChrist7 op 04-04-2017 23:01
]