Remnant Tiller, aan de rechterkant is een lange gang... maar net voordat je bij het einde komt(Zoals bij links) is er een deur die ik gewoon niet open krijg(de eerste 2 wel); Geen idee of daat wat hoort te zijn, maar ik kom er niet verder
- Firefighters
Ik was een paar 100M van hun gebouw op Kadara, aan het scannen voor mineralen(gaat bij hun het alarm ineens af?!) Kon ik die quest niet meer op een 'peacefull' solution oplossen omdat ze aggro waren
- Sommige caches zijn enorm onduidelijk als je de 'echte wereld vs de gamemap' checkt.
QOL die geimplenteerd moet worden
- Ik mis het feit dat ik de Tempest niet verder kan upgraden, en ik zou graag de hele cutscene van opstijgen/landen kunnen skippen. Duurt veel te lang en na 5x heb je het wel gezien.
- Ik mis missies zoals in Mass Effect 2, dat je ineens een 'outpost' vond d.m.v scannen en niet alleen mineralen, nu exploreer ik alleen voor de planeet en resources... en eventueel een keer wreckage. Maar er zijn geen minor locations die je kunt vinden
- De AI op Voeld, wtf... zoveel moeite en dan heb je er nog niks aan. SAM wordt niet sterker, de angara niet slimmer. Vond het een van de meest nutteloze quests die ik gezien heb, maar misschien wordt er nog op voorgeborduurd.
- Waarom zit de 5de Ark niet in de game? De enige info die je van die Ark krijgt is dat ze in de problemen zitten en je ze niet moet helpen. Ik mis mijn Quarian teammate
- Er wordt constant gesproken over communicatie met 'Milky way', hoe gaan ze dit bewerkstellen, er zit een enorme afstand tussen. Enige manier zou Quantum mechanica zijn maar wat is dan de canon staat van Milky Way?
(Is iedereen weer primitief en moeten ze van 0 beginnen?) / (samen met Reapers = enorme vooruitgang in tech.... dan zou er sneller comms moeten zijn)
- Zijn alle Reapers dood, of is het mogelijk dat er een groep achter de Ark is aangevlogen..... en we straks Reapers v.s Jardaan krijgen(mijn theory is dat Jardaan een super advanced AI is, die leven creert; antitheses van de Reapers).

zoveel vragen, ben nu bezig met Elaaden te finishen.
- Ten slotte waarom heb je een tweeling als er zo weinig mee gedaan wordt?