Kan iedereen anders zijn gamertag neerplempen?
Even een lijstje maken?
Autogespotnl
Even een lijstje maken?
Autogespotnl
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 22:12 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat ik heb is niet direct FM6 (buiten die retarted verplichte intro onzin), maar een brakke replacement xbox die ik heb gekregen.Joostk schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:13:
Serieus zoveel problemen met het starten van Forza 6.
Hoop niet dat ik alles opnieuw moet gaan downloaden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar doet Forza 6 het niet op.SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:04:
Geef ze tot het weekend, anders koop ik een PS4.
Mijn huidige xbox ook niet, dus dat maakt weinig verschil
Xbox Live: Kommandopatrick
Euh...ik vindt F6 eigenlijk net zo rijden als F4, soepeler of makkelijker dan F5 lijkt wel.Kommandopatrick schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:01:
Auto's lijken wel meer te glibberen dan bij Forza 4. Das de laatste die ik gespeeld heb. Meer mensen die ervaring?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik weet niet meer precies wat mijn tijd was maar echt super veel last van overstuur had ik niet (ook maar 2 a 3 rondjes gedaan, gewoon niet to fanatiek op t gas gaan..;))GAIAjohan schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 00:25:
Net ff bij de rival van de mustang op de Glen miste ik toch echt een stuur.. Dat ding overstuurd zo makkelijk. Heb er een ruime 2:07 uit gekregen. Met stuur zou 2:04 wel haalbaar zijn denk ik..
Xbone GT: sv3nnie
Ik herken er weinig van, heb me de hele avond al prima vermaakt in FM6, maar goed... jij hebt in het verleden vaker dit soort geluiden gemaakt terwijl ik een game prima vond. Misschien ligt jou verwachting wel op een niveau wat niet helemaal bij het spel past.Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:15:
Niks met pech te maken, ben gewoon te goedgelovig en hoopvol dat het na de veredelde demo die deel 5 was nu wel echt next gen zou worden... of ja voor zover dat kan op inmiddels verouderde hardware. Had gewoon echt een stap vooruit verwacht nu maar het is gewoon weer hetzelfde.
Rijden voelt echt niet als plezier hebben met je auto zoals ik dat met pCars wel heb. Ook al ben ik daar helemaal niet goed in, toch heb ik plezier in het rijden en het op het randje racen. Ronde na ronde iets meer pushen en mezelf verbeteren.
Bij Forza gaat dat nauwelijks vanwege de zompige controls, ja ok dat ligt ook aan het feit dat ik met controller speel, maar ik ga niet weer 650 euro uitgeven aan een stuur en shit om over 4 jaar weer te horen dat het niet meer ondersteunt wordt.
Ach ja. Too bad. Wel voor 60 euro een mooie tile op mijn virtuele wall erbij.
Het grootste probleem dat ik met de AI heb is de rubber banding, dat is zo jaren 90... En verder als ik de AI op schroef houdt ik ze op de rechte stukken met geen mogelijkheid bij maar in de bochten kan ik binnendoor, buitenom noem het maar op.
Rij gewoon stock settings.
Je Xbox is gewoon niet goed, ik heb nu bijna 8 uur met nul komma nul problemen in Forza kunnen spelen.SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:04:
Is er ergens nog iets terug te vinden over de cloudservice status? Lijkt erop dat ik zojuist heel m'n Forza 5 progression kwijt ben geraakt, na ~1 uur syncen begint de game blanco
En na weer een reboot FM6 opstarten: You are too early, check the xbox store.
Geef ze tot het weekend, anders koop ik een PS4.
[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2015 01:42 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Haha, die is inderdaad gruwelijk irritant.Willybubba schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:32:
Wel mogen ze van mij stoppen met de unskippable dame die je de beginselen uitlegt. Zeker nadat ze in het begin even vertelt dat je een ervaren Forza-speler bent en daarom een bult rewards krijgt. Zet dan ook meteen tutorialmiep uit. Irritant.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Op het 2e scherm staat rivals, daar kan je klasse kiezen een vervolgens een baanBlue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:53:
Wow! Ik heb Forza 5 overgeslagen en heb er geen spijt van. Net met de Fast & Furious GTR op de Top Gear track gereden in de regen... Gewoonweg super. Ik heb (in real-life) een 350Z en het geluid in de game is erg dicht bij de realiteit. Net m'n eigen auto in ForzaVista kunnen bewonderen en ben nog meer verliefd op me auto nuDe voice-overs in ForzaVista zijn geweldig, de introducties voor auto-classes door James May en Richard Hammond zijn erg sfeervol en de graphics zijn een flinke upgrade voor mij (vs Forza 4
) Ik speel deze games voor de sfeer en de 'auto ervaring', dus kan niet wachten om een Ferrari in ForzaVista te bewonderen.
Het feit dat je alles kunt instellen: geen custom paint jobs bijvoorbeeld... zie liever alle autos in normale kleuren dan die kermis, agressie van tegenstanders, gedetailleerde assists, etc, etc. Heerlijke game gewoon.
Er zijn wat kleine dingen die hopelijk gepatched worden, ik mis bijvoorbeeld een knop voor 'Time Trial', moet elke keer de settings veranderen in Free Race (of mis ik iets?). Ik mis ook de Car-Wash van Gran Turismo een beetje, dat gaf net een beetje meer sfeer en het idee dat je je auto wat 'love' kon geven. Je auto wordt wel (mooi) vies tijdens het rijden, maar is dan automagisch weer schoon.
Anyway... helemaal gaan spijt van de aankoop! M'n gamer-tag is Blueyond2k.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Kijk.... Soms is het verstandig om even af te wachten, auto's in Forza rijden nu eenmaal verschillend. Dat is het leuke er aan, de ene auto is een enorm glijijzer, terwijl de andere gewoon goed rijd.Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:21:
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerste kritische reactie. Net wat andere auto's geprobeerd en dat speelde een stuk lekkerder... Nu van de 3 spins had ik een keer 1 miljoen credits en een andere keer een Lotus E23 (a 2 miljoen)... gaat lekker.
Ik doe er weinig tot niets mee, ik heb bijna 2 jaar zonder problemen op mijn xbox kunnen spelen, ik had gewoon het geluid voor lief moeten nemen en nooit m'n xbox laten vervangen, dan was dit ook nooit gebeurd.Bullet NL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 01:34:
Je Xbox is gewoon niet goed, ik heb nu bijna 8 uur met nul komma nul problemen in Forza kunnen spelen.
Ik weet niet wat jij allemaal met je Xbox doet, maar zoveel problemen als jij er mee hebt is echt niet normaal. Raak dat ding kwijt, ruil hem in.... weet ik veel...
Een PS4 is natuurlijk ook een optie, daar zijn natuurlijk nooit problemen mee..
[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 11-09-2015 11:34 ]
Moet inderdaad nog beginnen.....gisteravond bij thuiskomst heel even gespeeld. Had van 20:30 tot 22:00 een examen (die kun je tegenwoordig ook lekker thuis doenWinkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:58:
Ik heb mijn tegenstander gevonden in F6, ik blijk steeds te jagen op Martinspire.![]()
Hallo TheVMaster waarom kom ik jou nog niet tegen, moet je nog beginnen ?
Had ze voor de regentracks juist niet echte omstandigheden bestudeerd? Alle plassen liggen waar ze in het echt ook zou liggen.mowa schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:28:
Andere Arcade-elementen als die mods en de fruitmachine hoeven voor mij ook niet. Ook de plassen op de "regen-tracks" vind ik ongeloofwaardig. Volgens mij zijn circuits namelijk zo gemaakt dat afwatering goed is en zo nooit plassen kunnen ontstaan. Bovendien verwacht ik online dat er gasten zijn die je proberen zo'n plas in te sturen om voordeel te krijgen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 11:43 ]
Alhoewel er op circuits vast een redelijke afwatering ligt, zullen er uiteindelijk als het genoeg regent vanzelf plassen ontstaan. Het is alleen de vraag of het nog wel reëel is om in die omstandigheden te racen.mowa schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:28:
Andere Arcade-elementen als die mods en de fruitmachine hoeven voor mij ook niet. Ook de plassen op de "regen-tracks" vind ik ongeloofwaardig. Volgens mij zijn circuits namelijk zo gemaakt dat afwatering goed is en zo nooit plassen kunnen ontstaan. Bovendien verwacht ik online dat er gasten zijn die je proberen zo'n plas in te sturen om voordeel te krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2015 13:02 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ach de volgende keer dat je op dat natte circuit komt weet je niet alleen de bochten maar ook de plassen.AnthonyR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:09:
Dergelijke condities zal je niet snel treffen in een race, enkele bochten ben je gewoon compleet stuurloos als de snelheid iets te hoog is.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Succes danWinkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:58:
Ik heb mijn tegenstander gevonden in F6, ik blijk steeds te jagen op Martinspire.![]()
Hallo TheVMaster waarom kom ik jou nog niet tegen, moet je nog beginnen ?
Aan de andere kant: racen in de regen zonder flinke plassen is ook vrij nutteloos. Doe dan niet of doe het meteen goed.job115 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:59:
[...]
Alhoewel er op circuits vast een redelijke afwatering ligt, zullen er uiteindelijk als het genoeg regent vanzelf plassen ontstaan. Het is alleen de vraag of het nog wel reëel is om in die omstandigheden te racen.
Pas dan op voor mijn Drivatar, ik heb er al een paar van de baan gedrukt, ze vroegen er zelf om.TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:40:
[...]
Moet inderdaad nog beginnen.....gisteravond bij thuiskomst heel even gespeeld. Had van 20:30 tot 22:00 een examen (die kun je tegenwoordig ook lekker thuis doenachter de pc) en aangezien ik net weer wat opgeknapt ben (had griepje eerder van de week) op tijd naar bed gegaan.
Helaas ben ik het hele weekend niet online...in vervang met een meet and greet met Bullet NLen andere mede Nerds & Geeks......dus helaas, zondagavond kan ik (als ik het weekend heb overleefd
) aan de slag met Forza 6....
haha...zal ik zeker doenWinkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:24:
[...]
Pas dan op voor mijn Drivatar, ik heb er al een paar van de baan gedrukt, ze vroegen er zelf om.
Ik kom je steeds tegen in Carrière mode, ik zal straks even kijken in Rivals.Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:24:
[...]
Succes dan
Ben je trouwens bezig met Rivals of gewoon ingame de tijden aan het rijden?
Moet zeggen dat het me ingame nog niet heel verkeerd af gaat (en Rivals doe ik eigenlijk weinig mee, alleen even die Forza Fuel challenge gedaan), maar wel raar dat je niet tijdens de overige races kunt zien of je lap clean is of niet. Waarom is die indicator weg?
Paintings zijn ook een drama bij import, heb een aantal designs uit FH2 die ik niet kan importen omdat sommige 'decals changed or removed' zijn. Maar er wordt dus nergens aangegeven welke dat zijn, aangezien ik alle decals wel kon importeren zit daar het probleem niet, mogelijk dus een factory-decal die er niet meer is in FM6. Best jammer, daar zitten aantal van mijn beste paints tussen.mowa schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:28:
Je kunt je F5 tunes (en FH2 tunes) meenemen maar daar zitten haken en ogen aan. Het PI-systeem is namelijk anders: bijvoorbeeld een C-klasser wordt in F6 ineens een B-klasser. Ik heb nog geen tunes geimporteerd, dus kan ik niet zeggen hoe die aanvoelen maar door het verlagen van de PI door onderdelen er uit halen moet je ook de tune aanpassen.
Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen. Want als je ze moeilijk zet en je haalt ze pas in de laatste bocht in of helemaal niet, dan win je niks en ga je niet verder in de carriere. En dat is ook een beetje mijn probleem met de game: er is weinig aan om op de 10e plek rond te rijden, daar behaal je niks mee.Winkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:30:
[...]
Ik kom je steeds tegen in Carrière mode, ik zal straks even kijken in Rivals.
Prettig toch dat die clean lap indicator weg is in Carrière mode ? volgens mij in Rivals niet.
Dan lijkt het me dat je die clean lap indicator niet mist in Carrière Mode, die heb je daar ook niet nodig, de AI Drivatars rammen ons spelers ook. Ik zou als ik jou was lekker vaak de Carrière spelen en daarmee punten gaan pakken.Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:42:
[...]
Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen. Want als je ze moeilijk zet en je haalt ze pas in de laatste bocht in of helemaal niet, dan win je niks en ga je niet verder in de carriere. En dat is ook een beetje mijn probleem met de game: er is weinig aan om op de 10e plek rond te rijden, daar behaal je niks mee.
Ik zou het eerlijker vinden als je 10e start en 5e moet worden of 20e start en 15e moet worden, dan dat je eerste moet worden voor nog een beetje credits en om door te gaan. Kijk, dat het op easy wat meer eisen heeft is prima, maar op hoger niveau vind ik het gewoon irritant als ik al bij voorbaat weet kansloos (of bijna kansloos) te zijn.
Xbox Live: Miesjh NL
Waarom zou ik in carriere niet aan snelle rondetijden mogen werken dan? Verder wil ik weten of ik ergens buiten de lijnen ben gekomen, zodat ik weet waar ik wel of niet kan komen. Alvast voor als ik naar Rivals ga of clean driving wil toepassen voor de multiplayer.Winkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:31:
[...]
Dan lijkt het me dat je die clean lap indicator niet mist in Carrière Mode, die heb je daar ook niet nodig, de AI Drivatars rammen ons spelers ook. Ik zou als ik jou was lekker vaak de Carrière spelen en daarmee punten gaan pakken.
Als je Rivals gaat doen krijg je die clean lap indicator wel, en kan je proberen schone rondetijden te pakken voor die paar extra punten die je er misschien voor krijgt. Volgens mij werk dat ding psychologisch omdat ik zojuist ook een schone snelle ronde wilde neerzetten in Rivals, elke keer als je een fout maakt start je de uitdaging opnieuw omdat je die indicator niet in je tijd wilt hebben.
Mja of terugspoelen naar voor de finish als je er net voorbij bentAnthonyR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:22:
Rij je toch een extra rondje, je wilt in Rivals toch een flying lap?
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 11-09-2015 16:33 ]
Ik heb die gekocht gisteren, er kwamen alleen maar "Uitdaging" kaarten uit waarvan de creditbonus reuze meevalt. De "beste" geeft 1000 CR per succesvolle slipstream (met een maximum van 6000 CR).[b][message=44905678,noline]Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @
Heeft iemand al een keer de duurste modsbundel gekocht? En zo ja: zat daar dan echt wat boeiends in? Ik heb sterk het idee dat je er vrij weinig aan hebt (zeker aan creditbonus)
Volgens mij gaat het in Carrière om lekker rijden tegen de computer met de namen uit je vriendenlijst en proberen om de uitdaging (bij de eerste 3 te finishen) te volbrengen. Zoals ik al zei kan je in Carrière bijna geen schone tijden rijden, de AI maakt dat praktisch onmogelijk en is in mijn ogen verder niet belangrijk. Dat het er in Carrière niet inzit is voor mij dus een zegen en voor jou een last en zo is er altijd wat.Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:22:
[...]
Waarom zou ik in carriere niet aan snelle rondetijden mogen werken dan? Verder wil ik weten of ik ergens buiten de lijnen ben gekomen, zodat ik weet waar ik wel of niet kan komen. Alvast voor als ik naar Rivals ga of clean driving wil toepassen voor de multiplayer.
Ultimate edition FM6, dan hebt je early access vanaf 10-9.lictorian schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:54:
Zie dat jullie al de gelukkige eigenaren zijn van FM6, komt dat omdat jullie die uit een xbox store uit een ander land halen? Zo ja, hoe werkt dat?
Radical Birds
Eigenlijk is dit meermaals uitgebreid aanbod gekomen, maar goed. Wanneer je de Ultimate editie (kan alleen digitaal) koopt kan je het spel van af de 10e deze maand (gisteren spelen)lictorian schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:54:
Zie dat jullie al de gelukkige eigenaren zijn van FM6, komt dat omdat jullie die uit een xbox store uit een ander land halen? Zo ja, hoe werkt dat?
Op xbox.comAls je de Ultimate Edition hebt, krijg je op 10-9-2015 VROEGTIJDIGE TOEGANG tot Forza Motorsport 6. BONUS: Als je de game voor 18-9-2015 koopt, ontvang je dit: het Vooruitbestellingsautopack, het Alpinestars-autopack en het Duracell-autopack; 14 nieuwe auto's om te verzamelen, te racen en aan te passen in Forza Horizon 2 voor Xbox One, zonder bijkomende kosten
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2015 18:04 ]
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 19:24 ]
Share je ze wel na het maken? Saven -> Sharen. Althans, zo was het altijd in vorige deeltjes.Blue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:09:
Mijn photos verschijnen niet in de forzamotorsport.net GaleryMoet je iets speciaals doen om ze daar te laten verschijnen? Had graag me laatste paar photos als wallpaper willen gebruiken, maar kan ze nergens vinden (behalve in FM6 natuurlijk).
Ja je forza galary in fm6 zelf dat klopt. Maar sharen is echt zorgen dat je hem kan downloaden. Dus opzich wat er staat klopt wel.Blue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:00:
Oh, typisch, in de FAQ staat dat ze je niet hoeft te sharen om ze te zien in je eigen gallery. Ik zal het vanavond eens proberen. Thanks!
Haha wat tof. Ik wist niet eens dat die modus er in zat/zit. Ik ga eens zoeken waar ik m kan vinden in FM6. Vermaak me nu best met de showcases en careerv8power67 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:49:
Ik vind drag racen een van de weinig leuke dingen in forza. Zeker omdat ze steeds beter namaken zoals echt.
Lekker peuteren aan je setup zodat ie wel wheelied maar ook nog pijlsnel is.
Vind hier meer uitdaging in dan rondjes rijden dat doe ik al tot fm4 alleen maar. Sinds fm5 is drag racen ong 90% van wat ik doe.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 22:03 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Voor 5 zijn volgens mij toch aardig wat DLCs uitgekomen...Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:47:
Misschien ben ik ietwat vroeg gezien de echte release nog moet komen. Maar denken jullie dat het bij de 42 extra DLC auto´s zal blijven of maken we kans op nog meer DLC? Ik weet niet hoe dat bij Forza 5 is gegaan, maar bij deel 4 is het geloof ik gebleven bij de vooraf aangekondigde DLC.
In 2016 komt er in ieder geval nog Porsche DLC die, hoogst waarschijnlijk, niet bij de car pass is inbegrepen.Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:47:
Misschien ben ik ietwat vroeg gezien de echte release nog moet komen. Maar denken jullie dat het bij de 42 extra DLC auto´s zal blijven of maken we kans op nog meer DLC? Ik weet niet hoe dat bij Forza 5 is gegaan, maar bij deel 4 is het geloof ik gebleven bij de vooraf aangekondigde DLC.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ben op de hoogte dat er Porsche DLC komt. Waarom denk je dat deze niet bij de Car Pass inbegrepen zit?skreppiedoe schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:02:
[...]
In 2016 komt er in ieder geval nog Porsche DLC die, hoogst waarschijnlijk, niet bij de car pass is inbegrepen.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Dat was bij FM4 en FH2 ook niet zo, ik denk dat de licentie vrij prijzig is aangezien die in handen is (was) van EA.Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:05:
[...]
Ik ben op de hoogte dat er Porsche DLC komt. Waarom denk je dat deze niet bij de Car Pass inbegrepen zit?
In de Porsche DLC zit daar de 919 Hyprid LMP1 ook in?The FM5 paints that get stuck in an endless "Saving" loop most likely contain the bug-ridden lower-case 'a'. If you open the designs containing one or more instances of the lower-case 'a' (I think it's only fonts 1 and 7 that are affected) and remove those letters, and then save, you should be able to import the liveries. This is the way to handle it until T10 can fix the problem with a patch.
Clarification: It's the letter 'a' IN THE DESIGN (and not in the file name) that is the problem
[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2015 12:50 ]
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 14:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 15:11 ]
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2015 15:21 ]
Ah kijk wist ik echt niet. Maar heb gt2 weinig gespeeld ivm gt5/6.SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:21:
YouTube vond van niet, zat blijkbaar in GT2.
YouTube: Gran Turismo 2 - Mine’s R33 Skyline GT-R HD Gameplay
Zal eens kijken of ik er een goed plaatje van kan vinden, buiten wat painten kan ik toch nog niet zoveel
Google stuk? Als het goed is de 15e (dinsdag).ThomasXIV schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:30:
Aangezien ik hem graag op disc wil, heeft iemand toevallig al info over waar hij wanneer in de schappen zal liggen (of al ligt)?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
[ Voor 7% gewijzigd door Boinkie op 12-09-2015 16:45 ]
Staat schakelen nog op automatisch? Rij al een tijd met koppeling dus weet niet zeker hoor snel het gaat zonder koppeling, maar ging naar mijn idee inderdaad sneller dan ditBoinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:44:
Ligt dit aan mij maar waarom schakelen al die auto's zo langzaam? F-TYPE R Coupé, de M4 in het volgende filmpje. Tegenwoordig met die DCT bakken is dat zo snel en in de game lijkt het wel alsof het handbakken zijn.. Doordat ze zo traag schakelen mis ik ook te vaak mijn rempunten waardoor ik me echt ga ergeren.
Daarnaast ben ik nu career aan het doen en ik erger me er aan dat 22 van de 23 AI's zo traag als stront rijden en 1 ondankbaar ver vooruit rijdt. Rij je dan als 2e dan weet in 1x de nummer 3 je met gemak in te halen terwijl je bijvoorbeeld een twee seconden per ronde er af rijdt van je eigen tijden...
https://onedrive.live.com...D5IVZ8&ithint=video%2cmp4
Nee ik doe het met flippers op het stuur. Weliswaar zonder koppeling. Maar zo traaaaaag?job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:52:
[...]
Staat schakelen nog op automatisch? Rij al een tijd met koppeling dus weet niet zeker hoor snel het gaat zonder koppeling, maar ging naar mijn idee inderdaad sneller dan dit
Ik moet ergens op terug komen, als je NA een race in Carrière Mode op klassementen klikt staat dat verdraaide gevaren driehoekje er wel, alleen tijdens de race NIET zoals in Forza 5.Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:42:
[...]
Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen.
Heb even een proefrondje in de standaard m4 gedaan met schakelen op handmatig zonder koppeling, en dat gaat een stuk rapper dan in jouw filmpje. Misschien dat er iets tussen stuur en forza niet goed gaat?Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:55:
[...]
Nee ik doe het met flippers op het stuur. Weliswaar zonder koppeling. Maar zo traaaaaag?
Aantal bakken kloppen niet, maar de controller-racers zitten vaak op clutch-shiften (dus X+A en B+A), waardoor het veel sneller gaat, maar dat gaat niet zo makkelijk op het stuur.Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:44:
Ligt dit aan mij maar waarom schakelen al die auto's zo langzaam? F-TYPE R Coupé, de M4 in het volgende filmpje. Tegenwoordig met die DCT bakken is dat zo snel en in de game lijkt het wel alsof het handbakken zijn.. Doordat ze zo traag schakelen mis ik ook te vaak mijn rempunten waardoor ik me echt ga ergeren.
Daarnaast ben ik nu career aan het doen en ik erger me er aan dat 22 van de 23 AI's zo traag als stront rijden en 1 ondankbaar ver vooruit rijdt. Rij je dan als 2e dan weet in 1x de nummer 3 je met gemak in te halen terwijl je bijvoorbeeld een twee seconden per ronde er af rijdt van je eigen tijden...
https://onedrive.live.com...D5IVZ8&ithint=video%2cmp4
ik heb net een poging gedaan met gewoon manual in een stock M4 en dat ging al vele malen sneller dan in het geposte filmpje. dus volgens mij gaat er ergens anders iets niet goedSinergyX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:19:
[...]
Aantal bakken kloppen niet, maar de controller-racers zitten vaak op clutch-shiften (dus X+A en B+A), waardoor het veel sneller gaat, maar dat gaat niet zo makkelijk op het stuur.
je kan via tuning nog wat -shifttime eraf halen, wat ook helpt is upgrades waardoor je toeren sneller terugvallen, race vliegwiel helpt daar wel bij dacht ik, lijkt alsof jouw M4 wacht tot de toeren gezakt zijn naar de volgende versnelling.
Daarom gebruik ik vaak eigen tunes, die iets beter werken met stuurtjes (brake en versnellingsbak).
[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 12-09-2015 18:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-09-2015 22:34 ]
[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 12-09-2015 22:42 ]
Het is nou ook nooit echt moeilijk geweest om geld te verdienen in forza, in 5 kreeg je 35.000 per level (of 70K afhankelijk of je VIP was). en anders was je met een paar rondjes rivals ook weer binnen, toch?Sven Enthoven schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:32:
Ja ik heb al aardig wat prijzen geld gewonnen met die spins, aan de ene kant leuk maar aan de andere kant wat minder want het efht toewerken naar je droom auto of iets gaat nu een stuk gemakkelijker, dus van mij hadden die prijzen wel iets lager gemogen. Aan de andere kant als je de vorige delen genoeg auto's had kon je beginnen met ik dacht 25 miljoen ofzo...
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 23:13 ]
Als ik een werkende xbox krijg zal ik ook eens een vergelijking maken, naast elkaar plakken en op forza forum zetten, kijken wat zij er over te zeggen hebben, maar ik had altijd al het gevoel in FM5 dat stuur trager leek te zijn (was ook met jouw tunes).job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:26:
[...]
ik heb net een poging gedaan met gewoon manual in een stock M4 en dat ging al vele malen sneller dan in het geposte filmpje. dus volgens mij gaat er ergens anders iets niet goed
Neeeee laat mij nou eens genieten.... Wat voor auto/tune?over rivals gesproken, je staat #2 op road atlanta![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Sven Enthoven op 12-09-2015 23:38 ]
zelfde auto en build, alleen een eigen tune gemaakt. staat gedeeldSven Enthoven schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:38:
[...]
Neeeee laat mij nou eens genieten.... Wat voor auto/tune?
En nee geld was nooit echt een super issue
Als je van plan bent om de VIP pass wel te kopen zou ik voor de ultimate gaan, aangezien de VIP pass zo'n €20 los kost.schumi1986 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:39:
Zit sterk te twijfelen of ik de ultimate a 65 euro nu moet kopen of gewoon op release de standaard a 45 euro moet pakken,ben nu nog heel druk met mgs5 en ook al heb ik elke Forza in bezit ik heb eigenlijk nooit een carpass gekocht.
Top zal morgen even proberenjob115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:39:
[...]
zelfde auto en build, alleen een eigen tune gemaakt. staat gedeeld
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq