• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Kan iedereen anders zijn gamertag neerplempen?

Even een lijstje maken?

Autogespotnl

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41
Net even een oude kever gebouwd met een v8 turbo achterin. Dik 580kw erin op de achterwielen. Ding wheelied van de start tot aan finish zo ong... alleen dat klote test rijden is nu zo verneukt je kan maar 1x start tot finish rijden en je gaat terug naar begin menu.
En het missen van drag racen in free ride is heel apart. Geen leaderboard meer ook ervoor. Zeer spijtig, maken het nu een gedoe om een wagen leuk af te stellen. En weten hoe snel je auto ol de 1/4mile en 1mile etc is kan je alleen online echt testen. Bij test ride voor je kan rijden is de teller al bezig dus je tijd is niet goed duidelijk.
Hopen dat ze dit erin patchen. Verder al veel online gewonnen met drag racen met mn 1200pk supra fast and furious 1 ding. Gaat erg hard ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Is er ergens nog iets terug te vinden over de cloudservice status? Lijkt erop dat ik zojuist heel m'n Forza 5 progression kwijt ben geraakt, na ~1 uur syncen begint de game blanco :/

En na weer een reboot FM6 opstarten: You are too early, check the xbox store.

Geef ze tot het weekend, anders koop ik een PS4.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 22:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Serieus zoveel problemen met het starten van Forza 6.
Hoop niet dat ik alles opnieuw moet gaan downloaden.

• SinergyX
Joostk schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:13:
Serieus zoveel problemen met het starten van Forza 6.
Hoop niet dat ik alles opnieuw moet gaan downloaden.
Wat ik heb is niet direct FM6 (buiten die retarted verplichte intro onzin), maar een brakke replacement xbox die ik heb gekregen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Winkiller
  • Laatst online: 14:12

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:04:
Daar doet Forza 6 het niet op. >:)

• SinergyX
Mijn huidige xbox ook niet, dus dat maakt weinig verschil :P

• Kommandopatrick
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-09 20:11
Net het 2e showcase event gereden met de Group 5 Ferrari op Watkins Glen.
Potverdikkie wat een vette shit.

Auto's lijken wel meer te glibberen dan bij Forza 4. Das de laatste die ik gespeeld heb. Meer mensen die ervaring?

Xbox Live: Kommandopatrick

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Kommandopatrick schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:01:
Auto's lijken wel meer te glibberen dan bij Forza 4. Das de laatste die ik gespeeld heb. Meer mensen die ervaring?
Euh...ik vindt F6 eigenlijk net zo rijden als F4, soepeler of makkelijker dan F5 lijkt wel. :Y

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Dat is ook mijn idee, het rijdt beter dan Forza 5. Net even in een Avensis van het BTCC gereden, wat rijdt dat lekker en wat een heerlijke sound. Die wagen moet echter wel meer peper in zijn hol krijgen.

Komend weekend verder, tot nu toe voor mij geen storende dingen die opgevallen zijn. Behalve Daytona, maar dat ligt niet aan de game. Het is daar alsof je in de bochten steile wand rijdt en de bochten zijn smal. Niet mijn circuit. Gewoon weer honderden rondjes op Indianapolis voor het grinden :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Net ff bij de rival van de mustang op de Glen miste ik toch echt een stuur.. Dat ding overstuurd zo makkelijk. Heb er een ruime 2:07 uit gekregen. Met stuur zou 2:04 wel haalbaar zijn denk ik..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
GAIAjohan schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 00:25:
Net ff bij de rival van de mustang op de Glen miste ik toch echt een stuur.. Dat ding overstuurd zo makkelijk. Heb er een ruime 2:07 uit gekregen. Met stuur zou 2:04 wel haalbaar zijn denk ik..
Ik weet niet meer precies wat mijn tijd was maar echt super veel last van overstuur had ik niet (ook maar 2 a 3 rondjes gedaan, gewoon niet to fanatiek op t gas gaan..;))

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:15:
Niks met pech te maken, ben gewoon te goedgelovig en hoopvol dat het na de veredelde demo die deel 5 was nu wel echt next gen zou worden... of ja voor zover dat kan op inmiddels verouderde hardware. Had gewoon echt een stap vooruit verwacht nu maar het is gewoon weer hetzelfde.

Rijden voelt echt niet als plezier hebben met je auto zoals ik dat met pCars wel heb. Ook al ben ik daar helemaal niet goed in, toch heb ik plezier in het rijden en het op het randje racen. Ronde na ronde iets meer pushen en mezelf verbeteren.

Bij Forza gaat dat nauwelijks vanwege de zompige controls, ja ok dat ligt ook aan het feit dat ik met controller speel, maar ik ga niet weer 650 euro uitgeven aan een stuur en shit om over 4 jaar weer te horen dat het niet meer ondersteunt wordt.

Ach ja. Too bad. Wel voor 60 euro een mooie tile op mijn virtuele wall erbij.

Het grootste probleem dat ik met de AI heb is de rubber banding, dat is zo jaren 90... En verder als ik de AI op schroef houdt ik ze op de rechte stukken met geen mogelijkheid bij maar in de bochten kan ik binnendoor, buitenom noem het maar op.

Rij gewoon stock settings.
Ik herken er weinig van, heb me de hele avond al prima vermaakt in FM6, maar goed... jij hebt in het verleden vaker dit soort geluiden gemaakt terwijl ik een game prima vond. Misschien ligt jou verwachting wel op een niveau wat niet helemaal bij het spel past.
SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:04:
Is er ergens nog iets terug te vinden over de cloudservice status? Lijkt erop dat ik zojuist heel m'n Forza 5 progression kwijt ben geraakt, na ~1 uur syncen begint de game blanco :/

En na weer een reboot FM6 opstarten: You are too early, check the xbox store.

Je Xbox is gewoon niet goed, ik heb nu bijna 8 uur met nul komma nul problemen in Forza kunnen spelen.
Ik weet niet wat jij allemaal met je Xbox doet, maar zoveel problemen als jij er mee hebt is echt niet normaal. Raak dat ding kwijt, ruil hem in.... weet ik veel...

Een PS4 is natuurlijk ook een optie, daar zijn natuurlijk nooit problemen mee.. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2015 01:42 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik vond deel 5 toch een stuk lekkerder rijden dan dit. Daar heb ik op zich wel plezier aan beleeft ook omdat ik bepaalde onderdelen gewoon niet hoefde te doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren ook even kort geproefd (vanavond meer!) en ik vind het weer vet. Het is gewoon Forza.

Wel mogen ze van mij stoppen met de unskippable dame die je de beginselen uitlegt. Zeker nadat ze in het begin even vertelt dat je een ervaren Forza-speler bent en daarom een bult rewards krijgt. Zet dan ook meteen tutorialmiep uit. Irritant.

Tenslotte. De drivatar van drdreey is een a**hole :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:36

BM

Moderator Spielerij
Willybubba schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:32:
Wel mogen ze van mij stoppen met de unskippable dame die je de beginselen uitlegt. Zeker nadat ze in het begin even vertelt dat je een ervaren Forza-speler bent en daarom een bult rewards krijgt. Zet dan ook meteen tutorialmiep uit. Irritant.
Haha, die is inderdaad gruwelijk irritant.

Als ik dan toch een kritiekpunt nog moet aandragen: de carreer mode is wat vreemd. Leuk dat ze je door de geschiedenis van motorsport willen nemen, maar je word wel redelijk beperkt in je keuze. Zeker omdat je met dat spinnen bakken met geld verdiend (als je geluk hebt), maar het amper nodig hebt nog :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Wow! Ik heb Forza 5 overgeslagen en heb er geen spijt van. Net met de Fast & Furious GTR op de Top Gear track gereden in de regen... Gewoonweg super. Ik heb (in real-life) een 350Z en het geluid in de game is erg dicht bij de realiteit. Net m'n eigen auto in ForzaVista kunnen bewonderen en ben nog meer verliefd op me auto nu :P De voice-overs in ForzaVista zijn geweldig, de introducties voor auto-classes door James May en Richard Hammond zijn erg sfeervol en de graphics zijn een flinke upgrade voor mij (vs Forza 4 :)) Ik speel deze games voor de sfeer en de 'auto ervaring', dus kan niet wachten om een Ferrari in ForzaVista te bewonderen.

Het feit dat je alles kunt instellen: geen custom paint jobs bijvoorbeeld... zie liever alle autos in normale kleuren dan die kermis, agressie van tegenstanders, gedetailleerde assists, etc, etc. Heerlijke game gewoon.

Er zijn wat kleine dingen die hopelijk gepatched worden, ik mis bijvoorbeeld een knop voor 'Time Trial', moet elke keer de settings veranderen in Free Race (of mis ik iets?). Ik mis ook de Car-Wash van Gran Turismo een beetje, dat gaf net een beetje meer sfeer en het idee dat je je auto wat 'love' kon geven. Je auto wordt wel (mooi) vies tijdens het rijden, maar is dan automagisch weer schoon.

Anyway... helemaal gaan spijt van de aankoop! M'n gamer-tag is Blueyond2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerste kritische reactie. Net wat andere auto's geprobeerd en dat speelde een stuk lekkerder... Nu van de 3 spins had ik een keer 1 miljoen credits en een andere keer een Lotus E23 (a 2 miljoen)... gaat lekker.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
Forza 5 gaf mij qua feedback iets meer gevoel en ik had het idee dat het daar lastiger was.

Wat mij opvalt is dat de bochtensnelheden in de regen wel echt hoog liggen.

Gamertag: MiachiRS

Ik zal voornamelijk rivals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Blue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:53:
Wow! Ik heb Forza 5 overgeslagen en heb er geen spijt van. Net met de Fast & Furious GTR op de Top Gear track gereden in de regen... Gewoonweg super. Ik heb (in real-life) een 350Z en het geluid in de game is erg dicht bij de realiteit. Net m'n eigen auto in ForzaVista kunnen bewonderen en ben nog meer verliefd op me auto nu :P De voice-overs in ForzaVista zijn geweldig, de introducties voor auto-classes door James May en Richard Hammond zijn erg sfeervol en de graphics zijn een flinke upgrade voor mij (vs Forza 4 :)) Ik speel deze games voor de sfeer en de 'auto ervaring', dus kan niet wachten om een Ferrari in ForzaVista te bewonderen.

Het feit dat je alles kunt instellen: geen custom paint jobs bijvoorbeeld... zie liever alle autos in normale kleuren dan die kermis, agressie van tegenstanders, gedetailleerde assists, etc, etc. Heerlijke game gewoon.

Er zijn wat kleine dingen die hopelijk gepatched worden, ik mis bijvoorbeeld een knop voor 'Time Trial', moet elke keer de settings veranderen in Free Race (of mis ik iets?). Ik mis ook de Car-Wash van Gran Turismo een beetje, dat gaf net een beetje meer sfeer en het idee dat je je auto wat 'love' kon geven. Je auto wordt wel (mooi) vies tijdens het rijden, maar is dan automagisch weer schoon.

Anyway... helemaal gaan spijt van de aankoop! M'n gamer-tag is Blueyond2k.
Op het 2e scherm staat rivals, daar kan je klasse kiezen een vervolgens een baan

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Helaas ook alles opnieuw aan het downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:21:
Ik moet toch even terugkomen op mijn eerste kritische reactie. Net wat andere auto's geprobeerd en dat speelde een stuk lekkerder... Nu van de 3 spins had ik een keer 1 miljoen credits en een andere keer een Lotus E23 (a 2 miljoen)... gaat lekker.
Kijk.... Soms is het verstandig om even af te wachten, auto's in Forza rijden nu eenmaal verschillend. Dat is het leuke er aan, de ene auto is een enorm glijijzer, terwijl de andere gewoon goed rijd.

Goed te lezen dat jij je eerste bijna emotionele verhaal al bent aan het nuanceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
Gisteren en vanochtend eventjes kunnen spelen. De demo kon mij niet echt bekoren, vooral al dat getetter van die vrouw (met een klein beetje een lisp.. super irritant)
Maar eenmaal op de racebaan ben ik het allemaal weer vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 01:34:
Je Xbox is gewoon niet goed, ik heb nu bijna 8 uur met nul komma nul problemen in Forza kunnen spelen.
Ik weet niet wat jij allemaal met je Xbox doet, maar zoveel problemen als jij er mee hebt is echt niet normaal. Raak dat ding kwijt, ruil hem in.... weet ik veel...

Een PS4 is natuurlijk ook een optie, daar zijn natuurlijk nooit problemen mee.. :+
Ik doe er weinig tot niets mee, ik heb bijna 2 jaar zonder problemen op mijn xbox kunnen spelen, ik had gewoon het geluid voor lief moeten nemen en nooit m'n xbox laten vervangen, dan was dit ook nooit gebeurd.

Het download verhaal komt btw bij veel meer mensen voor, dat is weinig waar ik weinig aan doen.

Sync verhaal is opgelost, ze hadden inderdaad issues met de cloudsavings en bij een factory reset moet hij alles opnieuw binnen halen en dit kan erg lang duren (net als My decals/tunes ophalen van FH2/FM5, die laatste gaat gewoon je hele FM5 profiel ophalen en dit duurt gewoon kolere lang).

Als ik alles op USB loskoppel kan ik ~uurtje met controller spelen, dus heb me al wat vermaakt met wat auto's painten en zut importeren.

Het zal allemaal wel een keer worden opgelost, maar ik meld een luidruchtige fan en krijg binnen een week nieuwe console opgestuurd, ik meld een niet-werkende Xbox en ben nu al bijna 2 weken verder wachtend op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ondanks dat Pcars een fantastische game is, veel meer vrijheid biedt en ik er nog lang niet klaar mee ben, geeft Forza mij toch weer een "thuis" gevoel. De tracks zien er weer mooier uit dan in F5 en ook de auto's glanzen mooier, de game is gepolijst en vooral AF. Itt F5 geen halve game meer maar daar laat T10 je dan ook flink voor dokken, hoewel ik €65 voor de UE uit de RU store een aanvaardbare prijs vind voor al dit moois.

Je kunt je F5 tunes (en FH2 tunes) meenemen maar daar zitten haken en ogen aan. Het PI-systeem is namelijk anders: bijvoorbeeld een C-klasser wordt in F6 ineens een B-klasser. Ik heb nog geen tunes geimporteerd, dus kan ik niet zeggen hoe die aanvoelen maar door het verlagen van de PI door onderdelen er uit halen moet je ook de tune aanpassen.

De laadtijden zijn DRAMATISCH, de unskippable tuts zijn zwaar irritant maar daar heb je op zich maar kort last van, helaas is ook de Indycar showcase unskippable. Laat me toch lekker zelf bepalen wat ik wil zoals in Pcars..!!! In Pcars wordt je een suggestie gedaan wat je zou kunnen doen waarbij je vervolgens zelf bepalen of je dat wilt doen of niet.
Andere Arcade-elementen als die mods en de fruitmachine hoeven voor mij ook niet. Ook de plassen op de "regen-tracks" vind ik ongeloofwaardig. Volgens mij zijn circuits namelijk zo gemaakt dat afwatering goed is en zo nooit plassen kunnen ontstaan. Bovendien verwacht ik online dat er gasten zijn die je proberen zo'n plas in te sturen om voordeel te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 11-09-2015 11:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:58:
Ik heb mijn tegenstander gevonden in F6, ik blijk steeds te jagen op Martinspire. :)
Hallo TheVMaster waarom kom ik jou nog niet tegen, moet je nog beginnen ?
Moet inderdaad nog beginnen.....gisteravond bij thuiskomst heel even gespeeld. Had van 20:30 tot 22:00 een examen (die kun je tegenwoordig ook lekker thuis doen :9 achter de pc) en aangezien ik net weer wat opgeknapt ben (had griepje eerder van de week) op tijd naar bed gegaan.

Helaas ben ik het hele weekend niet online...in vervang met een meet and greet met Bullet NL :> en andere mede Nerds & Geeks......dus helaas, zondagavond kan ik (als ik het weekend heb overleefd O-) ) aan de slag met Forza 6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:28:
Andere Arcade-elementen als die mods en de fruitmachine hoeven voor mij ook niet. Ook de plassen op de "regen-tracks" vind ik ongeloofwaardig. Volgens mij zijn circuits namelijk zo gemaakt dat afwatering goed is en zo nooit plassen kunnen ontstaan. Bovendien verwacht ik online dat er gasten zijn die je proberen zo'n plas in te sturen om voordeel te krijgen.
Had ze voor de regentracks juist niet echte omstandigheden bestudeerd? Alle plassen liggen waar ze in het echt ook zou liggen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Als iemand tunes zoekt ik ben langzaam aan begonnen met uploaden ervan. Heb 2 drag wheelie tunes. Een kevert en een datsun 510. Beide erg snel op de 1/4mile. Maar vergt wat throttle management ivm wheelie van stilstand en zelfs soms als je al rijd :p. En heb een d400 rx7 gemaakt. Super grippy voor de wat bochtige circuits.

Ik doe ook tune requests. Ben absoluut niet de beste. Maar kan wel een redelijme tune in mekaar zetten. Vooral drag tunes is mn specialiteit. En grip wagens.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Alhoewel er op circuits vast een redelijke afwatering ligt, zullen er uiteindelijk als het genoeg regent vanzelf plassen ontstaan. Het is alleen de vraag of het nog wel reëel is om in die omstandigheden te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Dergelijke condities zal je niet snel treffen in een race, enkele bochten ben je gewoon compleet stuurloos als de snelheid iets te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Punt is gewoon dat velen denken dat dat realistisch is. Net zoals racen met ABS en TC rijden niet realistisch is volgens velen, en het feit dat forza zegt dat je zonder ABS eerder stil staat, ja zeer geoefende mensen. 99% van de mensen zal het niet winnen van ABS.. Tevens zijn ABS en TC vaak gewoon toegestaan en staat het aan in veel raceklassen. Bijvoorbeeld op Le Mans wordt TC gewoon gebruikt..

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2015 13:02 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

AnthonyR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:09:
Dergelijke condities zal je niet snel treffen in een race, enkele bochten ben je gewoon compleet stuurloos als de snelheid iets te hoog is.
Ach de volgende keer dat je op dat natte circuit komt weet je niet alleen de bochten maar ook de plassen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik heb van de week als vergelijking in Project Cars een keer bij zeiknatte omstandigheden (Thunderstorm) gereden, dit is ook op sommige plekken zeiknat, maar echt absoluut zonder al die diepe plassen.

Heb in Forza 6 in de demo al op Sebring in de regen gereden, maar ik ben ook van mening dat die regen met alle plassen en dergelijke wel errug overdreven is...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:58:
Ik heb mijn tegenstander gevonden in F6, ik blijk steeds te jagen op Martinspire. :)
Hallo TheVMaster waarom kom ik jou nog niet tegen, moet je nog beginnen ?
Succes dan ;)
Ben je trouwens bezig met Rivals of gewoon ingame de tijden aan het rijden?
Moet zeggen dat het me ingame nog niet heel verkeerd af gaat (en Rivals doe ik eigenlijk weinig mee, alleen even die Forza Fuel challenge gedaan), maar wel raar dat je niet tijdens de overige races kunt zien of je lap clean is of niet. Waarom is die indicator weg?
job115 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:59:
[...]

Alhoewel er op circuits vast een redelijke afwatering ligt, zullen er uiteindelijk als het genoeg regent vanzelf plassen ontstaan. Het is alleen de vraag of het nog wel reëel is om in die omstandigheden te racen.
Aan de andere kant: racen in de regen zonder flinke plassen is ook vrij nutteloos. Doe dan niet of doe het meteen goed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:40:
[...]

Moet inderdaad nog beginnen.....gisteravond bij thuiskomst heel even gespeeld. Had van 20:30 tot 22:00 een examen (die kun je tegenwoordig ook lekker thuis doen :9 achter de pc) en aangezien ik net weer wat opgeknapt ben (had griepje eerder van de week) op tijd naar bed gegaan.

Helaas ben ik het hele weekend niet online...in vervang met een meet and greet met Bullet NL :> en andere mede Nerds & Geeks......dus helaas, zondagavond kan ik (als ik het weekend heb overleefd O-) ) aan de slag met Forza 6....
Pas dan op voor mijn Drivatar, ik heb er al een paar van de baan gedrukt, ze vroegen er zelf om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Prachtig spel! Na even een tijdje weinig tot geen Forza (FH2 dan) toch weer helemaal hooked. In de meeste races zie ik eigenlijk alleen job115's drivatar in mijn achteruitkijkspiegel, de rest ben ik vrij snel voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:24:
[...]

Pas dan op voor mijn Drivatar, ik heb er al een paar van de baan gedrukt, ze vroegen er zelf om. ;)
haha...zal ik zeker doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:24:
[...]

Succes dan ;)
Ben je trouwens bezig met Rivals of gewoon ingame de tijden aan het rijden?
Moet zeggen dat het me ingame nog niet heel verkeerd af gaat (en Rivals doe ik eigenlijk weinig mee, alleen even die Forza Fuel challenge gedaan), maar wel raar dat je niet tijdens de overige races kunt zien of je lap clean is of niet. Waarom is die indicator weg?
Ik kom je steeds tegen in Carrière mode, ik zal straks even kijken in Rivals.
Prettig toch dat die clean lap indicator weg is in Carrière mode ? volgens mij in Rivals niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kunt je F5 tunes (en FH2 tunes) meenemen maar daar zitten haken en ogen aan. Het PI-systeem is namelijk anders: bijvoorbeeld een C-klasser wordt in F6 ineens een B-klasser. Ik heb nog geen tunes geimporteerd, dus kan ik niet zeggen hoe die aanvoelen maar door het verlagen van de PI door onderdelen er uit halen moet je ook de tune aanpassen.
Paintings zijn ook een drama bij import, heb een aantal designs uit FH2 die ik niet kan importen omdat sommige 'decals changed or removed' zijn. Maar er wordt dus nergens aangegeven welke dat zijn, aangezien ik alle decals wel kon importeren zit daar het probleem niet, mogelijk dus een factory-decal die er niet meer is in FM6. Best jammer, daar zitten aantal van mijn beste paints tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Winkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:30:
[...]

Ik kom je steeds tegen in Carrière mode, ik zal straks even kijken in Rivals.
Prettig toch dat die clean lap indicator weg is in Carrière mode ? volgens mij in Rivals niet.
Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen. Want als je ze moeilijk zet en je haalt ze pas in de laatste bocht in of helemaal niet, dan win je niks en ga je niet verder in de carriere. En dat is ook een beetje mijn probleem met de game: er is weinig aan om op de 10e plek rond te rijden, daar behaal je niks mee.
Ik zou het eerlijker vinden als je 10e start en 5e moet worden of 20e start en 15e moet worden, dan dat je eerste moet worden voor nog een beetje credits en om door te gaan. Kijk, dat het op easy wat meer eisen heeft is prima, maar op hoger niveau vind ik het gewoon irritant als ik al bij voorbaat weet kansloos (of bijna kansloos) te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:42:
[...]

Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen. Want als je ze moeilijk zet en je haalt ze pas in de laatste bocht in of helemaal niet, dan win je niks en ga je niet verder in de carriere. En dat is ook een beetje mijn probleem met de game: er is weinig aan om op de 10e plek rond te rijden, daar behaal je niks mee.
Ik zou het eerlijker vinden als je 10e start en 5e moet worden of 20e start en 15e moet worden, dan dat je eerste moet worden voor nog een beetje credits en om door te gaan. Kijk, dat het op easy wat meer eisen heeft is prima, maar op hoger niveau vind ik het gewoon irritant als ik al bij voorbaat weet kansloos (of bijna kansloos) te zijn.
Dan lijkt het me dat je die clean lap indicator niet mist in Carrière Mode, die heb je daar ook niet nodig, de AI Drivatars rammen ons spelers ook. Ik zou als ik jou was lekker vaak de Carrière spelen en daarmee punten gaan pakken.

Als je Rivals gaat doen krijg je die clean lap indicator wel, en kan je proberen schone rondetijden te pakken voor die paar extra punten die je er misschien voor krijgt. Volgens mij werk dat ding psychologisch omdat ik zojuist ook een schone snelle ronde wilde neerzetten in Rivals, elke keer als je een fout maakt start je de uitdaging opnieuw omdat je die indicator niet in je tijd wilt hebben. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Rij je toch een extra rondje, je wilt in Rivals toch een flying lap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Is er een lobby browser aanwezig?

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Winkiller schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:31:
[...]

Dan lijkt het me dat je die clean lap indicator niet mist in Carrière Mode, die heb je daar ook niet nodig, de AI Drivatars rammen ons spelers ook. Ik zou als ik jou was lekker vaak de Carrière spelen en daarmee punten gaan pakken.

Als je Rivals gaat doen krijg je die clean lap indicator wel, en kan je proberen schone rondetijden te pakken voor die paar extra punten die je er misschien voor krijgt. Volgens mij werk dat ding psychologisch omdat ik zojuist ook een schone snelle ronde wilde neerzetten in Rivals, elke keer als je een fout maakt start je de uitdaging opnieuw omdat je die indicator niet in je tijd wilt hebben. :')
Waarom zou ik in carriere niet aan snelle rondetijden mogen werken dan? Verder wil ik weten of ik ergens buiten de lijnen ben gekomen, zodat ik weet waar ik wel of niet kan komen. Alvast voor als ik naar Rivals ga of clean driving wil toepassen voor de multiplayer.

Dat het standaard niet getoond wordt vind ik prima, maar waarom die dan niet als optie erbij zit, is gewoon jammer.
AnthonyR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:22:
Rij je toch een extra rondje, je wilt in Rivals toch een flying lap?
Mja of terugspoelen naar voor de finish als je er net voorbij bent ;)

Heeft iemand al een keer de duurste modsbundel gekocht? En zo ja: zat daar dan echt wat boeiends in? Ik heb sterk het idee dat je er vrij weinig aan hebt (zeker aan creditbonus)

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 11-09-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

[b][message=44905678,noline]Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @

Heeft iemand al een keer de duurste modsbundel gekocht? En zo ja: zat daar dan echt wat boeiends in? Ik heb sterk het idee dat je er vrij weinig aan hebt (zeker aan creditbonus)
Ik heb die gekocht gisteren, er kwamen alleen maar "Uitdaging" kaarten uit waarvan de creditbonus reuze meevalt. De "beste" geeft 1000 CR per succesvolle slipstream (met een maximum van 6000 CR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:22:
[...]
Waarom zou ik in carriere niet aan snelle rondetijden mogen werken dan? Verder wil ik weten of ik ergens buiten de lijnen ben gekomen, zodat ik weet waar ik wel of niet kan komen. Alvast voor als ik naar Rivals ga of clean driving wil toepassen voor de multiplayer.
Volgens mij gaat het in Carrière om lekker rijden tegen de computer met de namen uit je vriendenlijst en proberen om de uitdaging (bij de eerste 3 te finishen) te volbrengen. Zoals ik al zei kan je in Carrière bijna geen schone tijden rijden, de AI maakt dat praktisch onmogelijk en is in mijn ogen verder niet belangrijk. Dat het er in Carrière niet inzit is voor mij dus een zegen en voor jou een last en zo is er altijd wat.

In Rivals en uitdagingen kan je wel schone ronden rijden alhoewel dat best moeilijk is, maar veel extra verdienen doe je er niet mee. Misschien moet je dan alleen Rivals en uitdagingen gaan doen en Carrière lekker laten voor wat het is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lictorian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Zie dat jullie al de gelukkige eigenaren zijn van FM6, komt dat omdat jullie die uit een xbox store uit een ander land halen? Zo ja, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

lictorian schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:54:
Zie dat jullie al de gelukkige eigenaren zijn van FM6, komt dat omdat jullie die uit een xbox store uit een ander land halen? Zo ja, hoe werkt dat?
Ultimate edition FM6, dan hebt je early access vanaf 10-9.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

lictorian schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:54:
Eigenlijk is dit meermaals uitgebreid aanbod gekomen, maar goed. Wanneer je de Ultimate editie (kan alleen digitaal) koopt kan je het spel van af de 10e deze maand (gisteren spelen)

In de Nederlandse store kost hij 109 euro, elders is hij goedkoper... Hoe je aan deze goedkopere versie kan komen is al uitgebreid besproken.

zie ook;
Als je de Ultimate Edition hebt, krijg je op 10-9-2015 VROEGTIJDIGE TOEGANG tot Forza Motorsport 6. BONUS: Als je de game voor 18-9-2015 koopt, ontvang je dit: het Vooruitbestellingsautopack, het Alpinestars-autopack en het Duracell-autopack; 14 nieuwe auto's om te verzamelen, te racen en aan te passen in Forza Horizon 2 voor Xbox One, zonder bijkomende kosten
Op xbox.com

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://forzamotorsport.net/en-US/gallery/RiCeBoY%20NL
Heb wat fotos van mn wheeliende wagens geupload.
Een datsun, vw type 2 en een ford f100.
Tunes zijn allemaal online te downloaden mocht iemand intresse hebben.
http://i.imgur.com/Wwf8NYe.jpg
http://i.imgur.com/MR4hJFE.jpg
http://i.imgur.com/XLc3JlO.jpg

En mn nieuwste een rx3 met 2rotor single turbo.
http://i.imgur.com/9BZOSvE.jpg

Drag racen is wel beter gedaan merk ik. Meer grip, en zoals in echt meer wheelies als je goed afstelt. Maar het gemis van leaderboards is wel groot... en meer drag race lobbys. Alleen unlimited rwd is saai.

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Serieus, dragracen? Ik weet dat het in een bepaald land heel populair is, maar in een racegame? 8)7
Het is maar goed dat over smaak valt te twisten!
Maar goed, ben lekker bezig om mijn auto's te upgraden en te tunen, straks weer echt racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ik vind drag racen een van de weinig leuke dingen in forza. Zeker omdat ze steeds beter namaken zoals echt.
Lekker peuteren aan je setup zodat ie wel wheelied maar ook nog pijlsnel is.
Vind hier meer uitdaging in dan rondjes rijden dat doe ik al tot fm4 alleen maar. Sinds fm5 is drag racen ong 90% van wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Mijn photos verschijnen niet in de forzamotorsport.net Galery :( Moet je iets speciaals doen om ze daar te laten verschijnen? Had graag me laatste paar photos als wallpaper willen gebruiken, maar kan ze nergens vinden (behalve in FM6 natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:09:
Mijn photos verschijnen niet in de forzamotorsport.net Galery :( Moet je iets speciaals doen om ze daar te laten verschijnen? Had graag me laatste paar photos als wallpaper willen gebruiken, maar kan ze nergens vinden (behalve in FM6 natuurlijk).
Share je ze wel na het maken? Saven -> Sharen. Althans, zo was het altijd in vorige deeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja klopt je moet ze wel sharen. Anders staan ze alleen in fm6 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Oh, typisch, in de FAQ staat dat ze je niet hoeft te sharen om ze te zien in je eigen gallery. Ik zal het vanavond eens proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Blue2k schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:00:
Oh, typisch, in de FAQ staat dat ze je niet hoeft te sharen om ze te zien in je eigen gallery. Ik zal het vanavond eens proberen. Thanks!
Ja je forza galary in fm6 zelf dat klopt. Maar sharen is echt zorgen dat je hem kan downloaden. Dus opzich wat er staat klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

v8power67 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:49:
Ik vind drag racen een van de weinig leuke dingen in forza. Zeker omdat ze steeds beter namaken zoals echt.
Lekker peuteren aan je setup zodat ie wel wheelied maar ook nog pijlsnel is.
Vind hier meer uitdaging in dan rondjes rijden dat doe ik al tot fm4 alleen maar. Sinds fm5 is drag racen ong 90% van wat ik doe.
Haha wat tof. Ik wist niet eens dat die modus er in zat/zit. Ik ga eens zoeken waar ik m kan vinden in FM6. Vermaak me nu best met de showcases en career :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mja helaas hebben ze de modus dus zelf weggehaald. Athans leaderboards enzo. Maar online kun je als een van de laatste hopper keuzes drag unlimted rwd kiezen.
Tip, neem de f&f supra en geef hem alle upgrades. En speel beetje met de setup.
Ik doe een 8.6 op de 1/4mile ermee en 13.0op de 1/2mile en een 20.9 op 1mile.
Is een redelijke makkelijk wagen om te bouwen en afstellen.

En als je echt de snelste wilt zijn de alfa 33 stradale en de alfa gta nog wat zon kleine oude wagen. Die ownen alles zo ong momenteel online.

Maar vind zelf leukste om aparte wagens te bouwen. Kever v8 ofzo. Of ford f100 die hele hoge wheelie zet. Rx3 met een super kleine 1.3liter wankel maar genoeg power voor een 9sec 1/4mile en wheelie :D
Daar vermaak ik me prima mee :)

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 11-09-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Success! Bedankt.
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm6&id=79088&full=false

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Er zijn weer rewards te claimen. Blijkbaar is dat voortaan per week.

https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem#

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Misschien ben ik ietwat vroeg gezien de echte release nog moet komen. Maar denken jullie dat het bij de 42 extra DLC auto´s zal blijven of maken we kans op nog meer DLC? Ik weet niet hoe dat bij Forza 5 is gegaan, maar bij deel 4 is het geloof ik gebleven bij de vooraf aangekondigde DLC.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:47:
Misschien ben ik ietwat vroeg gezien de echte release nog moet komen. Maar denken jullie dat het bij de 42 extra DLC auto´s zal blijven of maken we kans op nog meer DLC? Ik weet niet hoe dat bij Forza 5 is gegaan, maar bij deel 4 is het geloof ik gebleven bij de vooraf aangekondigde DLC.
Voor 5 zijn volgens mij toch aardig wat DLCs uitgekomen...

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:47:
In 2016 komt er in ieder geval nog Porsche DLC die, hoogst waarschijnlijk, niet bij de car pass is inbegrepen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
skreppiedoe schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:02:
[...]

In 2016 komt er in ieder geval nog Porsche DLC die, hoogst waarschijnlijk, niet bij de car pass is inbegrepen.
Ik ben op de hoogte dat er Porsche DLC komt. Waarom denk je dat deze niet bij de Car Pass inbegrepen zit?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Redax schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:05:
[...]

Ik ben op de hoogte dat er Porsche DLC komt. Waarom denk je dat deze niet bij de Car Pass inbegrepen zit?
Dat was bij FM4 en FH2 ook niet zo, ik denk dat de licentie vrij prijzig is aangezien die in handen is (was) van EA.

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Het probleem met het importeren van paints is ook bekend.
Hier een tijdelijke oplossing.
The FM5 paints that get stuck in an endless "Saving" loop most likely contain the bug-ridden lower-case 'a'. If you open the designs containing one or more instances of the lower-case 'a' (I think it's only fonts 1 and 7 that are affected) and remove those letters, and then save, you should be able to import the liveries. This is the way to handle it until T10 can fix the problem with a patch.

Clarification: It's the letter 'a' IN THE DESIGN (and not in the file name) that is the problem
In de Porsche DLC zit daar de 919 Hyprid LMP1 ook in?

• SinergyX
In de FH2 zat alleen de 918 spider, misschien dat ze de 919 voor FM6 nog toevoegen, gezien die auto pas amper jaar oud is, denk ik dat EA daar best wat geld voor wil zien.

Ze hebben btw design/tune rewards aangepast, ben ik wel blij mee.

Voor design krijg je 500credits per download, 1000 voor like en 100 voor uses.

1 design heeft mij al bijna 6.000 opgeleverd, dat is weer leuke motivatie om er wat meer te gaan maken.

Nu nog 4 designs zien te fixen, 2 zitten met loadbug (small A zoeken) en 2 krijgen die invalid decal melding.

[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2015 12:50 ]

• v8power67
Ben even positief verrast, er zijn zowaar bodykits toegevoegd aan de r33 gtr.
Abflug ziet er wel niet uit maar he het is iets. Benieuwd naar andere autos of die dan ook meer hebben.
Ben een mines r33 aan het bouwen. Livery was al beschikbaar al wel verkeerd en fouten erop maja beter dan zelf doen daar heb ik geduld niet voor.

En zo zie je maar ben je positief ontdek je meteen weer een zwaar minpunt... r33 standaard blok de rb26dett kan maar 618pk max.... wtf is dit voor kansloze keuze. De f&f r34 gtr met nagenoeg zelfde blok kan 1090pk... echt zijn echt een stel prutsers daaro bij turn 10 hoor he .. ben je verplicht een v8 erin te hangen wil je beetje vermogen.

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 14:35 ]

• SinergyX
Die handtekening is best klote, GT had dacht ik de mine's standard als auto.

Ben er nu wel achter dat oude designs die 'game specifieke' decals gebruikt dus niet werken, de Horizon logo zit bv niet in Forza 6. Gelukkig kan ik dat fixen in FH2, maar mijn save van FM5 is kadoek dus daar kan ik niet meer bij (waaronder de auto van Baloe).

• v8power67
Forza zat de mines r34 er ook in tot en met fm4..
Een r33 heeft ook niet in gt gezetten ook alleen de r34 en een evo6.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 15:11 ]

• SinergyX
YouTube vond van niet, zat blijkbaar in GT2.
YouTube: Gran Turismo 2 - Mine’s R33 Skyline GT-R HD Gameplay

Zal eens kijken of ik er een goed plaatje van kan vinden, buiten wat painten kan ik toch nog niet zoveel :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2015 15:21 ]

• Thomas
  • Niet online
Aangezien ik hem graag op disc wil, heeft iemand toevallig al info over waar hij wanneer in de schappen zal liggen (of al ligt)?

• v8power67
SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:21:
YouTube vond van niet, zat blijkbaar in GT2.
YouTube: Gran Turismo 2 - Mine’s R33 Skyline GT-R HD Gameplay

Zal eens kijken of ik er een goed plaatje van kan vinden, buiten wat painten kan ik toch nog niet zoveel :P
Ah kijk wist ik echt niet. Maar heb gt2 weinig gespeeld ivm gt5/6.
Naja als jij hem mooi kan maken graag. Die ik nu heb zitten kleur verscillen in op voor en achter bumper en verkeerde kleur handtekening..

• SinergyX
Neem aan deze? Met de rode signature en rechte lijn.
http://www.mines-wave.com/E_09/CATALOG/BCNR33_N1_E.html

• v8power67
Jup thats the one. Prachrige machine zeg damn!!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:57
ThomasXIV schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:30:
Aangezien ik hem graag op disc wil, heeft iemand toevallig al info over waar hij wanneer in de schappen zal liggen (of al ligt)?
Google stuk? Als het goed is de 15e (dinsdag).

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Thomas
  • Niet online
18e in de EU.

Ik doelde meer op winkels die hem gewoon al in de schappen hadden liggen, gebeurt vrij vaak dat ze soms voor de release al te koop zijn.

• Boinkie
Ligt dit aan mij maar waarom schakelen al die auto's zo langzaam? F-TYPE R Coupé, de M4 in het volgende filmpje. Tegenwoordig met die DCT bakken is dat zo snel en in de game lijkt het wel alsof het handbakken zijn.. Doordat ze zo traag schakelen mis ik ook te vaak mijn rempunten waardoor ik me echt ga ergeren.

Daarnaast ben ik nu career aan het doen en ik erger me er aan dat 22 van de 23 AI's zo traag als stront rijden en 1 ondankbaar ver vooruit rijdt. Rij je dan als 2e dan weet in 1x de nummer 3 je met gemak in te halen terwijl je bijvoorbeeld een twee seconden per ronde er af rijdt van je eigen tijden...

https://onedrive.live.com...D5IVZ8&ithint=video%2cmp4

[ Voor 7% gewijzigd door Boinkie op 12-09-2015 16:45 ]

• job115
Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:44:
Ligt dit aan mij maar waarom schakelen al die auto's zo langzaam? F-TYPE R Coupé, de M4 in het volgende filmpje. Tegenwoordig met die DCT bakken is dat zo snel en in de game lijkt het wel alsof het handbakken zijn.. Doordat ze zo traag schakelen mis ik ook te vaak mijn rempunten waardoor ik me echt ga ergeren.

Daarnaast ben ik nu career aan het doen en ik erger me er aan dat 22 van de 23 AI's zo traag als stront rijden en 1 ondankbaar ver vooruit rijdt. Rij je dan als 2e dan weet in 1x de nummer 3 je met gemak in te halen terwijl je bijvoorbeeld een twee seconden per ronde er af rijdt van je eigen tijden...

Staat schakelen nog op automatisch? Rij al een tijd met koppeling dus weet niet zeker hoor snel het gaat zonder koppeling, maar ging naar mijn idee inderdaad sneller dan dit

• Boinkie
job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:52:
[...]

Staat schakelen nog op automatisch? Rij al een tijd met koppeling dus weet niet zeker hoor snel het gaat zonder koppeling, maar ging naar mijn idee inderdaad sneller dan dit
Nee ik doe het met flippers op het stuur. Weliswaar zonder koppeling. Maar zo traaaaaag? :(

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:42:
[...]

Nouja ik had graag de optie gehad. Want ik heb de AI een beetje makkelijk staan, vooral ook om nog wat clean laps te kunnen rijden en om toch overwinningen te kunnen behalen.
Ik moet ergens op terug komen, als je NA een race in Carrière Mode op klassementen klikt staat dat verdraaide gevaren driehoekje er wel, alleen tijdens de race NIET zoals in Forza 5.

• job115
Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:55:
[...]

Nee ik doe het met flippers op het stuur. Weliswaar zonder koppeling. Maar zo traaaaaag? :(
Heb even een proefrondje in de standaard m4 gedaan met schakelen op handmatig zonder koppeling, en dat gaat een stuk rapper dan in jouw filmpje. Misschien dat er iets tussen stuur en forza niet goed gaat?

• SinergyX
Boinkie schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:44:

Aantal bakken kloppen niet, maar de controller-racers zitten vaak op clutch-shiften (dus X+A en B+A), waardoor het veel sneller gaat, maar dat gaat niet zo makkelijk op het stuur.

je kan via tuning nog wat -shifttime eraf halen, wat ook helpt is upgrades waardoor je toeren sneller terugvallen, race vliegwiel helpt daar wel bij dacht ik, lijkt alsof jouw M4 wacht tot de toeren gezakt zijn naar de volgende versnelling.

Daarom gebruik ik vaak eigen tunes, die iets beter werken met stuurtjes (brake en versnellingsbak).

• job115
SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:19:
[...]

Aantal bakken kloppen niet, maar de controller-racers zitten vaak op clutch-shiften (dus X+A en B+A), waardoor het veel sneller gaat, maar dat gaat niet zo makkelijk op het stuur.

je kan via tuning nog wat -shifttime eraf halen, wat ook helpt is upgrades waardoor je toeren sneller terugvallen, race vliegwiel helpt daar wel bij dacht ik, lijkt alsof jouw M4 wacht tot de toeren gezakt zijn naar de volgende versnelling.

Daarom gebruik ik vaak eigen tunes, die iets beter werken met stuurtjes (brake en versnellingsbak).
ik heb net een poging gedaan met gewoon manual in een stock M4 en dat ging al vele malen sneller dan in het geposte filmpje. dus volgens mij gaat er ergens anders iets niet goed

[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 12-09-2015 18:27 ]

• Sven Enthoven
zojuist even wezen rivallen op road atlanta club B klasse.
Na wat bloed zweet en tranen 1.01:835 en dat betekend #1 tot nu toe (top scores lijst)
WOOOOPIE

• Martinspire
Damn, ik tref het ook niet bij die Bingo-spinner. Weer geen hoofdprijs gewonnen. Dr stond een Bugatti Veyron als hoofdprijs voor 1.100.000 Credits. Moet ik het doen met een miezerige Pagani Huayra van maar 1.000.000 Credits -O-

LOL

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:40
Lees hier en daar veel berichten van speler s die meteen allemaal grote prijzen hebben gewonnen, hoop niet dat het de carrière gaat verpesten

• Sven Enthoven
Ja ik heb al aardig wat prijzen geld gewonnen met die spins, aan de ene kant leuk maar aan de andere kant wat minder want het efht toewerken naar je droom auto of iets gaat nu een stuk gemakkelijker, dus van mij hadden die prijzen wel iets lager gemogen. Aan de andere kant als je de vorige delen genoeg auto's had kon je beginnen met ik dacht 25 miljoen ofzo...

• Martinspire
Nou dat niet helemaal, maar wel 4 ton geloof ik dat het was en daar komen de forza rewards van deze week nog bij (ook 3 ton). Maar ja, je hebt veel geld en kunt dus veel meer auto's kopen.

De carriere bestaat dan ook niet echt uit het racen met je droomauto, maar zoveel mogelijk toffe auto's rijden voor een race of 5 en daarna weer een andere. Weet niet precies hoe het zit als je alle 5 de categorieën met 3 kampioenschappen hebt gedaan (want daar begint het mee), maar ik gok dat er nog wel wat achteraan komt (of een vrije keuze).

Voor online is het in ieder geval erg handig, want je zit dan niet snel met mensen die geen geld hebben voor auto's.
Ben nu in de 4e categorie en zit met 4 miljoen op de bank oid en heb ook al aardig wat gekocht en gewonnen. Oja ik ben wel VIP dus mijn credits verdubbelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-09-2015 22:34 ]

• schumi1986
Voor online is het idd een goede uitkomst, hoop dat het idd ongeveer als in FM5 gaat dat je eerst het kampioenschap behaald en daarna nog veel losse races kunt rijden in die klasse en de gereden kampioenschap races zodoende ook nog op goud kan halen mocht dit nog niet gelukt zijn.

Zit sterk te twijfelen of ik de ultimate a 65 euro nu moet kopen of gewoon op release de standaard a 45 euro moet pakken,ben nu nog heel druk met mgs5 en ook al heb ik elke Forza in bezit ik heb eigenlijk nooit een carpass gekocht.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 12-09-2015 22:42 ]

• job115
Sven Enthoven schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:32:
Ja ik heb al aardig wat prijzen geld gewonnen met die spins, aan de ene kant leuk maar aan de andere kant wat minder want het efht toewerken naar je droom auto of iets gaat nu een stuk gemakkelijker, dus van mij hadden die prijzen wel iets lager gemogen. Aan de andere kant als je de vorige delen genoeg auto's had kon je beginnen met ik dacht 25 miljoen ofzo...
Het is nou ook nooit echt moeilijk geweest om geld te verdienen in forza, in 5 kreeg je 35.000 per level (of 70K afhankelijk of je VIP was). en anders was je met een paar rondjes rivals ook weer binnen, toch? :+

over rivals gesproken, je staat #2 op road atlanta ;)

• SinergyX
Geld was vaak geen issue, daarbij waren alle dlc wagens eerste keer gratis, kreeg je regelmatig wat gratis vanuit turn10, vind dat het ook geen limitatie moet zijn voor een leuk setje autos. Ga je alle lmps etc halen, heb je wel miljoenen nodig.

• schumi1986
Maar van de andere kant gezien , die spins horen een soort van spannend te zijn voor het 'jeeej' moment als je een keer echt iets leuks hebt gewonnen en dat is op deze manier niet het geval.

In horizon 2 was het best uitzonderlijk als je een groot geld bedrag of een hele dure auto won (of ik heb heel veel pech gehad :p)

• v8power67
Klopt die prijzen rad in horizon 2 was uitermate gierig.
Maar heb met fm6 alles behalve geluk, heb 1x een hoofdprijs gewonnenn een auto van 5 ton ofzo. Rest vaak 10.000 en 50.000. En een keer een bmw.. geen enkele keer echt een dure auto van miljoen ofzo.
Maar ben pas level 11 ofzo, dus komt nog wel hopelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2015 23:13 ]

• SinergyX
job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:26:
[...]

ik heb net een poging gedaan met gewoon manual in een stock M4 en dat ging al vele malen sneller dan in het geposte filmpje. dus volgens mij gaat er ergens anders iets niet goed
Als ik een werkende xbox krijg zal ik ook eens een vergelijking maken, naast elkaar plakken en op forza forum zetten, kijken wat zij er over te zeggen hebben, maar ik had altijd al het gevoel in FM5 dat stuur trager leek te zijn (was ook met jouw tunes).

• Sven Enthoven
over rivals gesproken, je staat #2 op road atlanta ;)
Neeeee laat mij nou eens genieten.... Wat voor auto/tune?

En nee geld was nooit echt een super issue

[ Voor 13% gewijzigd door Sven Enthoven op 12-09-2015 23:38 ]

• job115
Sven Enthoven schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:38:
[...]

Neeeee laat mij nou eens genieten.... Wat voor auto/tune?

En nee geld was nooit echt een super issue
zelfde auto en build, alleen een eigen tune gemaakt. staat gedeeld

• skreppiedoe
schumi1986 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:39:

Zit sterk te twijfelen of ik de ultimate a 65 euro nu moet kopen of gewoon op release de standaard a 45 euro moet pakken,ben nu nog heel druk met mgs5 en ook al heb ik elke Forza in bezit ik heb eigenlijk nooit een carpass gekocht.
Als je van plan bent om de VIP pass wel te kopen zou ik voor de ultimate gaan, aangezien de VIP pass zo'n €20 los kost.
Anders gewoon de standaard kopen als je verder geen DLC of Car-VIP pass gaat kopen.

• Sven Enthoven
job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:39:
[...]

zelfde auto en build, alleen een eigen tune gemaakt. staat gedeeld
Top zal morgen even proberen :)

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste