Niks met pech te maken, ben gewoon te goedgelovig en hoopvol dat het na de veredelde demo die deel 5 was nu wel echt next gen zou worden... of ja voor zover dat kan op inmiddels verouderde hardware. Had gewoon echt een stap vooruit verwacht nu maar het is gewoon weer hetzelfde.
Rijden voelt echt niet als plezier hebben met je auto zoals ik dat met pCars wel heb. Ook al ben ik daar helemaal niet goed in, toch heb ik plezier in het rijden en het op het randje racen. Ronde na ronde iets meer pushen en mezelf verbeteren.
Bij Forza gaat dat nauwelijks vanwege de zompige controls, ja ok dat ligt ook aan het feit dat ik met controller speel, maar ik ga niet weer 650 euro uitgeven aan een stuur en shit om over 4 jaar weer te horen dat het niet meer ondersteunt wordt.
Ach ja. Too bad. Wel voor 60 euro een mooie tile op mijn virtuele wall erbij.
Het grootste probleem dat ik met de AI heb is de rubber banding, dat is zo jaren 90... En verder als ik de AI op schroef houdt ik ze op de rechte stukken met geen mogelijkheid bij maar in de bochten kan ik binnendoor, buitenom noem het maar op.
Rij gewoon stock settings.
[
Voor 14% gewijzigd door
Phusebox op 10-09-2015 20:19
]