Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:04:
[...]

Ik zou het niet doen, deze "webwinkel" verkoopt de games onder hun inkoopsprijs. Dat kan je als een Mediamarkt wel even vol houden, maar een partij als dit niet. Ik zou het dus niet doen.

Overigens heb ik het idee dat je het spel niet krijgt bij dit soort pipo's maar dat je een account krijgt waarom je het spel kan spelen. Digitale content sharing dus.
Ja....dat moet wel, aangezien ze dit beweren "indien uw game op voorraad is binnen 1 uur geleverd! ". Dat kan natuurlijk alleen als hij digitaal is enneh...voor die prijs kan het alleen content sharing zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
De game komt morgen om 13:01 uur UTC tijd beschikbaar als je de ultimate editie hebt gekocht. Ik probeer om te rekenen hoe laat het spel dan hier speelbaar zal zijn, maar ik snap de tijdzones blijkbaar niet zo goed. Iemand enig idee?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
15:00 NL tijd :)

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 09-09-2015 09:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

En volgens mij 17.00 NL tijd voor de RU store shoppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Shiverzz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:49:
Heeft de unlock tijd niet te maken met de regio waarin je je xbox hebt staan?

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Shiverzz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:49:
RU shoppers starten om 15:00.
СМОЖЕТЕ ТОЛЬКО ПОСЛЕ 16:00 МСК В ДЕНЬ ВЫПУСКА.
Wat zoveel zegt dat je 't na 16:00 GMT kunt spelen op de dag van release. :+
Gisteren in de RU store gekocht.

[ Voor 0% gewijzigd door mowa op 09-09-2015 14:53 . Reden: Foutief gerekend ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Sven Enthoven schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:47:
[...]
Heeft de unlock tijd niet te maken met de regio waarin je je xbox hebt staan?
Nope, overal ter wereld gelijkertijd. Maar er wordt gerekend vanuit een bepaalde tijdzone (geen idee welke). Geeft aan 13u GMT, als dat juist is is het 15u hier in NL.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Morgen na het werk dus lekker scheuren. :)
De careermode sla ik voorlopig over, ik ga op de circuits die ik leuk vind kilometers maken. Career komt daarna wel een keer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:00:
De careermode sla ik voorlopig over, ik ga op de circuits die ik leuk vind kilometers maken. Career komt daarna wel een keer.
Tijdens carrière mode leer je toch ook de circuits kennen ? sla je 2 vliegen in 1 klap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12-09 20:25
Winkiller schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:23:

Tijdens carrière mode leer je toch ook de circuits kennen ? sla je 2 vliegen in 1 klap. ;)
Circuits kennen betekend dan niet dat je ze dan ook leuk vind :P Ik zal ik verloren uurtjes wel wat solo spul doen, de rest van de tijd dat zal het racen en painten zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:33:
[...]

Circuits kennen betekend dan niet dat je ze dan ook leuk vind :P
Inderdaad maar je kan wel tegelijk flink verdienen en circuits leren kennen naast een boost van je carrière.
In F5 deed je steeds dezelfde maar in F6 is er een ruimere keuze tijdens carrière, net als voor F5.

[ Voor 14% gewijzigd door Winkiller op 09-09-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Winkiller schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:36:
[...]

Inderdaad maar je kan wel tegelijk flink verdienen en circuits leren kennen naast een boost van je carrière.
In F5 deed je steeds dezelfde maar in F6 is er een ruimere keuze tijdens carrière, net als voor F5.
Vond carriere nu niet bijzonder veel meer verdienen, ik ben uiteindelijk gewoon losse races gaan rijden met 10-20 rondjes, reed je dus met leuke auto op leuk circuit én je kreeg nog aardig betaald ook. (ok, daarna werd het Indianapolis op 30-40 rondjes voor die merkbonus :P)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:39:
[...]

Vond carriere nu niet bijzonder veel meer verdienen, ik ben uiteindelijk gewoon losse races gaan rijden met 10-20 rondjes, reed je dus met leuke auto op leuk circuit én je kreeg nog aardig betaald ook. (ok, daarna werd het Indianapolis op 30-40 rondjes voor die merkbonus :P)
Ach, zoals ik al zei, in de Carrière kan je ook redelijk verdienen voor een goede auto.
Daarnaast wat jij wilt + Rivals, dan komen de dure auto's ook snel in zicht voor nog meer fun. :+
Ik ga in elk geval starten met Carrière mode zodat ik het weer beter in mijn vingers krijg. ;)

Ik bak er namelijk niets meer van als ik demo speel. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Volgende week dinsdag of woensdag komt me Logitech G920 binnen kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Gaaf. Ben benieuwd wat je er van vind! Morgen d-day! Kan niet wachten op de avondjes racen met z'n allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga hele ochtend maar een goed geluk dansje doen, aanvraag voor 2de vervanging van m'n xbox loopt nog en de huidige heeft regelmatig zin de hele analoge input (stuur/pendalen) van m'n racestuur te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nice! Goed gedaan.

Morgen lange drukke dag maar s avonds wel tijd als het goed is (laat). En anders vrijdag gehele dag vrij. Stuurtje besteld, lang leven zichttermijn. Eens proberen of het wat is :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Mu.siQ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:55:
[...]

Nice! Goed gedaan.

Morgen lange drukke dag maar s avonds wel tijd als het goed is (laat). En anders vrijdag gehele dag vrij. Stuurtje besteld, lang leven zichttermijn. Eens proberen of het wat is :)
Filmpje is niet van mij, maar ik vind het wel tof gemaakt.

• Redax
Nog 4,5 uur! :)

• Boinkie
Ik stream de eerste 2 uur van de career nu op Twitch tot 11.45

http://www.twitch.tv/autogespotnl

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Eh...nu al...? Is hij al uit dan? :+

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En ook al een G920? :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Sven Enthoven
Boinkie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:58:
Ik stream de eerste 2 uur van de career nu op Twitch tot 11.45

http://www.twitch.tv/autogespotnl
En wat zijn de eerste gedachtes :)

• Lekker Ventje
Winkiller schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:23:
[...]

Klopt, maar dat kan met vrij rijden ook. En ik kan ook gewoon levelen en ik hoef niet in de regen en niet in het donker te rijden. En geld kun je zo ook binnen harken, zeker met het spinnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Boinkie
Sven Enthoven schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:28:
[...]

En wat zijn de eerste gedachtes :)
Hier kan ik me aankomende winter wel weer mee gaan vermaken. Met stuurtje maakt het daarnaast ook nog veel leuker. Wel balen dat je nu eerst in de trage auto's moet rijden en niet echt al kan kiezen wat je echt wil.

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
TheVMaster schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:22:
[...]

Ja....dat moet wel, aangezien ze dit beweren "indien uw game op voorraad is binnen 1 uur geleverd! ". Dat kan natuurlijk alleen als hij digitaal is enneh...voor die prijs kan het alleen content sharing zijn |:(
Ik was hem ook tegengekomen. Is niet te vertrouwen idd. Beter koop je hem via de russische store.

[ Voor 64% gewijzigd door Kapitein187 op 10-09-2015 14:25 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:22
Forza rewards voor FM6 staan nu ook op de site, het klopt volgens mij niet helemaal links staat Driver Lvl-100 en rechts nog een keertje Driver Lvl- 20.000. Die laatste zal wel miles driven moeten zijn , maar 20.000??? dat is wel heel erg veel.
Hopelijk word dat nog gecorrigeerd naar 2000 zoals de vorige delen.

Nog 23 minuten en counting :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:09:
[...]

Klopt, maar dat kan met vrij rijden ook. En ik kan ook gewoon levelen en ik hoef niet in de regen en niet in het donker te rijden. En geld kun je zo ook binnen harken, zeker met het spinnen.
Helemaal top, er zijn er meer die er zo over denken, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Het zal me wat worden met regen rijden, ik raakte gisteren aardig van het padje op nat Sebring International Raceway. :')

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Forza doet het!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Sven Enthoven
Bij mij is die aan t opstarten (updaten moeten doen van 92MB). Maar its go time!!! :)

• skreppiedoe

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:01
Have fun....ik ga vanavond wel even racen :)

• SinergyX
Hm, mijne gaat direct bij het eerste scherm weer terug naar dashboard, even reboot dan maar :(

Edit, dat werkt dus ook niet :( Ah, mijn 46GB Forza 6 is opeens weer 126MB.. :/ Dat gaat weer even duren om opnieuw te downloaden.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 15:11 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:05:
Hm, mijne gaat direct bij het eerste scherm weer terug naar dashboard, even reboot dan maar :(

Edit, dat werkt dus ook niet :( Ah, mijn 46GB Forza 6 is opeens weer 126MB.. :/ Dat gaat weer even duren om opnieuw te downloaden.
Damn... heb je speciaal early access en preloaded ven je nog steeds genaaid... wtf.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• skreppiedoe
SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:05:

Dit stond op het officiele FM forum : http://forums.forzamotors...FM6-Ultimate-Edition.aspx

• SinergyX
Ik had wel de 'full versie' afbeelding, maar komt van mijn oude xbox, de replacement heeft al 3x een factory reset gehad, zal daar wel problemen hebben gehad. Maarja, 6% en counting..

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als ik vanavond opnieuw moet gaan downloaden betekend dat dat ik pas na het weekend kan spelen. Alleen vandaag tijd, en voor ik 45+GB gedownload heb is mijn avond voorbij. Hopen maar dat het goed gaat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Sven Enthoven
2 keer mogen spinnen tot nu toe,
- Bugatti Veyron
- 1 mil credits.... gaat hard zo :)

• v8power67
Pfff mocht 1x spinnen een bmw van 80.000..
En moet zeggen ze hadden belooft snellere laadtijden maar zeker die laatste "kwalificatie event" duurder ontzettend lang laden...
En heel jammer dat ze weten dat ik de demo gespeeld maar dan niet dat demo stuk laten overslaan... maja moet maar.
Voor de rest jammer dat ze controller settings weggehaald hebben in pre race menu. Kan nu dus niet goed schakelen want koppeling is nu een shoulder button... terwijl die optie er wel zat in de demo... rare snuiters die turn 10.

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 10-09-2015 15:59 ]

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Hoe kom ik aan ruim 10 miljoen credits nna opstarten? Hoeveelheid lijkt bijna gelijk met horizon 2.. Of is dit een cadeautje?

Vind het een beetje eng na de banwave in fm3/4 waar mensen met veel credits geband werden

Nee fh2 is zelfs lager.. Maar 9,5 miljoen..

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 10-09-2015 16:11 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• skreppiedoe
GAIAjohan schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:05:
Hoe kom ik aan ruim 10 miljoen credits nna opstarten? Hoeveelheid lijkt bijna gelijk met horizon 2.. Of is dit een cadeautje?

Vind het een beetje eng na de banwave in fm3/4 waar mensen met veel credits geband werden

Nee fh2 is zelfs lager.. Maar 9,5 miljoen..
Heeft te maken met oa je "tier" level in forza rewards ,en ook hoeveel wagens je hebt in vorige delen.
Het maximum aantal bonus credits wat je kan krijgen in FM6 is €25.000.000.

• SinergyX
v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:58:
Voor de rest jammer dat ze controller settings weggehaald hebben in pre race menu. Kan nu dus niet goed schakelen want koppeling is nu een shoulder button... terwijl die optie er wel zat in de demo... rare snuiters die turn 10.
Vanaf 20% mag ik in iedergeval de demo kant weer spelen (brazil), nog steeds zit die controller/stuur issue er dus in, je moet eerst je controller 'sign off' anders werkt je stuur als normale controller input (shift paddle is opens gas), dit was in FM5 al irritant mag had toch gehoopt dat ze dit bijna 2 jaar later wel zouden fixen.

• Boinkie
Kan het stur in cockpit view ook naar links dat iemand weet?

• Sven Enthoven
v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:58:
Klopt, je moet naar t hoofdmenu waar je dit kan aanpassen.

• skreppiedoe
Pfff het lijkt wel of dit mijn eerste Forza is die ik speel ,zeker de eerste 3 races . Ik had de toyota gekozen en dat ding glijd echt alle kanten op...zat eigenlijk te wachten tot de Zamboni voorbij kwam 8)7 .
Rij nu in een Fiesta en dat gaat gelukkig al een stuk beter nu nog een race winnen want dat is me zelfs nog niet gelukt.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Boinkie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:21:
Kan het stur in cockpit view ook naar links dat iemand weet?
Ja, een andere auto kiezen. ;)
Dan heb je een UK spec auto gekozen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• v8power67
Pfff mijn god de laadtijden zijn wel uitzonderlijk lang. En ze waren nog zo snel met reageren op de klachten van de demo.
Maar was dus zoals altijd een wassenneus.
En meest irritante is dat een test rit nu maar echt 1 ronde of 1x drag strip over.
Erna meteen terug naar menu. En in free ride is er geen drag race optie...
Begin weer echt het standaard forza gevoel te krijgen....

Qua customalisation is er.ook weer weinig verandert. Zelfde velgen als horizon 2. Thats it. Waarom kan ik de velgen van de f&f 350z niet kiezen. Met zon super dikke offset dat die heel diep zit... jammer weer zoals altijd.

Maar rijden is wel weer degelijk. Speelt goed. En soepel, maar mis nu wel echt de broodnodig nieuwe toevoegingen.
Nog steeds 1000pk supras met originele uitlaat wtf....

• GAIAjohan
De golf die ik koos voor de eerste serie was echt een glijbaan op zichzelf.. Zelfs de gt86 in de demo reed beter...
Ik begin met de classic compact cars.. Wel jammer dat die vaak nogal dit zijn, en dat je ze met forza upgrades moet kopen... Die zijn vaak bagger...

Wat rijdt de Mazda Cosmo heerlijk met de juiste afstelling in klasse E. _O_

[ Voor 51% gewijzigd door GAIAjohan op 10-09-2015 17:50 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:06:
Pfff mijn god de laadtijden zijn wel uitzonderlijk lang. En ze waren nog zo snel met reageren op de klachten van de demo.
Maar was dus zoals altijd een wassenneus.
En meest irritante is dat een test rit nu maar echt 1 ronde of 1x drag strip over.
Erna meteen terug naar menu. En in free ride is er geen drag race optie...
Begin weer echt het standaard forza gevoel te krijgen....

Qua customalisation is er.ook weer weinig verandert. Zelfde velgen als horizon 2. Thats it. Waarom kan ik de velgen van de f&f 350z niet kiezen. Met zon super dikke offset dat die heel diep zit... jammer weer zoals altijd.

Maar rijden is wel weer degelijk. Speelt goed. En soepel, maar mis nu wel echt de broodnodig nieuwe toevoegingen.
Nog steeds 1000pk supras met originele uitlaat wtf....
Slecht geslapen?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

• v8power67
Nope heerlijk geslapen. Spel valt op aantal vlakken me gewoon flink tegen. Zoals elk spel van ze elke keer teleurstellingen meebrengt.
Maar zoals verwacht mag zonder roze bril niet reageren hier denk.... zoals de reviewers alleen maar 9s en 10en zowat...
Forza moet positief opgehemeld worden want forza ofzo...

• schumi1986
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:13:
[...]

Nope heerlijk geslapen. Spel valt op aantal vlakken me gewoon flink tegen. Zoals elk spel van ze elke keer teleurstellingen meebrengt.
Maar zoals verwacht mag zonder roze bril niet reageren hier denk.... zoals de reviewers alleen maar 9s en 10en zowat...
Als elk forza spel zo tegen valt zou ik in jou geval wat langer gewacht hebben op de ervaringen en niet meteen de ultimate edition gekocht hebben.

Ik koop elk jaar trouw de nieuwe forza games, in het begin denk ik meestal ook mwah maar eenmaal wat langer gespeeld te hebben ben ik helemaal om! Zeker als je even de oude forza opstart.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 10-09-2015 18:28 ]

• v8power67
Koop elke forza hopende dat er een evolutie is tegenover de vorige. Maar elke 2jaar is het helaas geen evolutie. Tuurlijk er is genoeg nieuws maar dat is de minimale toevoeging om te zorgen dat het beter is dan de vorige. Er wordt verder niks speciaals gedaan.
Naja deze rant houd ik vaker en blijf er ook bij. Turn 10 is een degelijke dev maar best lui. Zeker qua motor tuning en qua uiterlijke aanpassingen is deel 1 uit 2005 zelfde bijna als deel 1 uit 2015. 10 jaar geen verandering bijna.. ( is overdreven is wel paar dingetjes anders maar nog steeds veeeelste weinig).

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:13:
[...]
Ophemelen doe je straks zelf wel als je de slag weer te pakken hebt, dat heb ik al eerder gelezen van jou. ;)

• v8power67
Wanneer gebeurt dat dan. Heb meeste nieuwe al gedaan... drag racen en afstellen ervan is zwaar verneukt. En ja verder niks nieuws te doen dus.
Ik vind het een 6a7 spel qua cijfer.
Niks spannends maar wel degelijk.

Dat taalgebruik mag wel een tandje minder. Niks mis met kritiek, maar kies je woorden wat voorzichtiger aub

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 10-09-2015 20:11 ]

• schumi1986
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:59:
Wanneer gebeurt dat dan. Heb meeste nieuwe al gedaan... drag racen en afstellen ervan is zwaar verneukt. En ja verder niks nieuws te doen dus.
Ik vind het een 6a7 spel qua cijfer.
Niks spannends maar wel degelijk.
Hoop voor jou dat je de ultimate edition niet in de NL store gekocht hebt :o

• v8power67
Nee gelukkig niet... maja 82 euro is nog steeds dubbele teveel... 40 euro had mooie prijs veweest voor deze game.
Maar ja ik ga uitzoeken hoe ik zoals fm5 normaal mnndrag wagen kan aafstellen zonder superlange laadschermen er tussendoor... kansloos gewoon...

• SinergyX
Voor jou misschien, feit dat de game bijna 10x zoveel auto's heeft als een pCars is voor mij de prijs al waard.

Ruim 4 uur later, en ik mag bijna beginnen.. Leuk zo'n bug.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 19:09 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:08:
Ruim 4 uur later, en ik mag bijna beginnen.. Leuk zo'n bug.
Krijg je ervan als je haantje de voorste wilt zijn, nee zonder dollen, 4 uur dloaden uur da's best snel. :Y

PS. Spa Francorchamps in het donker........brrrrrrr wat een avontuur. oOo

• schumi1986
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:15:
[...]

Krijg je ervan als je haantje de voorste wilt zijn, nee zonder dollen, 4 uur dloaden uur da's best snel. :Y

PS. Spa Francorchamps in het donker........brrrrrrr wat een avontuur. oOo
Lijkt mij ook gaaf!! Zitten er nu ook endurance races in?

• Redax
Dit is toch best anders dan Forza 4. Koop ik een Alfa 155 omdat ik denk dat het best wel een beginnersauto is, kan ik hem in geen enkele race gebruiken. Balen.. Nouja komt misschien nog. Voor de rest wel een goede game so far.
Overigens hoop ik wel dat ze Seat, Citroen, Saab, Gumpert en nog wat merken terug brengen als DLC. Porsche is overigens al bevestigd voor 2016 voor degene die het niet wisten.

• skreppiedoe
schumi1986 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:24:
[...]

Lijkt mij ook gaaf!! Zitten er nu ook endurance races in?
Volgens mij bij de showcases.

• SinergyX
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:15:
Maar sta op het punt heel die XBO het raam uit te gooien, 700+ euro racesetup hier staan en enige wat ik kan doen is gas geven met shift-up knop. Pendalen, stuur, niets werkt.

Hoop serieus dat het gewoon die brakke XBO is en niet Forza zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 19:52 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:46:
[...]

Maar sta op het punt heel die XBO het raam uit te gooien, 700+ euro racesetup hier staan en enige wat ik kan doen is gas geven met shift-up knop. Pendalen, stuur, niets werkt.
Ow da's niet goed, als je toch gaat gooien doe het dan via de post naar mij, of pak tijdelijk een controller. :)

• SinergyX
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:53:
[...]

Ow da's niet goed, als je toch gaat gooien doe het dan via de post naar mij, of pak tijdelijk een controller. :)
Dat tweede is juist het probleem, controllers werken niet draadloos en via USB maximaal 4-5 minuten voordat ze daar ook stoppen, zit nog steeds te wachten op de 'escalation team' van support :/

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Jeej... Forza Morecrap 6... na 20 minuten al spijt van mijn aankoop. Grafisch nog steeds subpar met jaggies all over the place, en dat met fixed lighting... laadtijden blijven dramatisch evenals die non skippable intro stukjes voor een race. Al 10 jaar irritant.

Nee... ik heb maanden geen tijd gehad om te gamen maar als ik dit heb gespeeld ren ik toch weer snel terug naar Project Cars, dat heeft ook de nodige flaws maar het rijden is in ieder geval leuk.

Forza 6 voelt wederom als varen met olietankers in een veel te smal kanaal. Crappy AI lijkt wel nog crappier geworden.

Miskoop van het jaar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:55:
[...]

Dat tweede is juist het probleem, controllers werken niet draadloos en via USB maximaal 4-5 minuten voordat ze daar ook stoppen, zit nog steeds te wachten op de 'escalation team' van support :/
Ik zal je maar niet vertellen wat ik ooit een keer gedaan heb toen mijn XB360 naar Microsoft moest voor een RROD en ik net aan een nieuw spel was begonnen waar ik enorm naar uitgekeken had. }:|

Kortom ik ken het gevoel maar al te goed. :r

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:57:
Jeej... Forza Morecrap 6... na 20 minuten al spijt van mijn aankoop. Grafisch nog steeds subpar met jaggies all over the place, en dat met fixed lighting... laadtijden blijven dramatisch evenals die non skippable intro stukjes voor een race. Al 10 jaar irritant.

Nee... ik heb maanden geen tijd gehad om te gamen maar als ik dit heb gespeeld ren ik toch weer snel terug naar Project Cars, dat heeft ook de nodige flaws maar het rijden is in ieder geval leuk.

Forza 6 voelt wederom als varen met olietankers in een veel te smal kanaal. Crappy AI lijkt wel nog crappier geworden.

Miskoop van het jaar.
pffff.....jij hebt ook altijd pech... 8)7 ik zeg geld terug vragen...

• GAIAjohan
Phusebox zeikt zoals bij elk racespel release. Als hij zeikt dan weet ik wel dat het toch best een heel aardig spel is.
Ik vraag me meer af waarom je nog racegames koopt eigenlijk. Ook dat je forza wederom een miskoop noemt betekent dat je hardleers bent en telkens weer iets koopt wat je niet leuk vond?

Tevens, de zwakke ai komt ook door laag niveau aan drivatars die nog moeten komen als iedereen gamet

• SinergyX
Winkiller schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:58:
[...]

Ik zal je maar niet vertellen wat ik ooit een keer gedaan heb toen mijn XB360 naar Microsoft moest voor een RROD en ik net aan een nieuw spel was begonnen waar ik enorm naar uitgekeken had. }:|

Kortom ik ken het gevoel maar al te goed. :r
Heb die verplichte intro nu al 5x gezien, probeer nu elke combinatie om in ieder geval die eerste race door te komen. Maar moet je na die Ford GT race ook nog die verplichte 3 races doen zoals in de demo, voordat je pas in hoofdmenu bent?

• GAIAjohan
SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:08:
[...]

Heb die verplichte intro nu al 5x gezien, probeer nu elke combinatie om in ieder geval die eerste race door te komen. Maar moet je na die Ford GT race ook nog die verplichte 3 races doen zoals in de demo, voordat je pas in hoofdmenu bent?
Na de ford GT moet je 1 race doen voor dat je naar het hoofdmenu kunt. Na de eerste race kun je namelijk stoppen.

• BM

BM

Moderator Spielerij

Miskoop van het jaar.
Hmmz, zonde :(

Heb er net de eerste 2 uur op zitten, en ik herken bovenstaande toch niet echt. Graphics zijn imho wel echt beter dan FM5. Ja, er zijn nog jaggies, maar stukken minder dan in deel 5. Laadtijden zijn en blijven dramatisch, dat moet echt, echt beter kunnen Turn 10.

Qua rijden vind ik 'm vooralsnog wat 'dynamischer' aanvoelen dan deel 5. Geen idee waar het precies in zit. Achterkant van de autos voelt wat losser aan, geen idee of dat realistisch is, maar het bevalt me wel.

De AI vind ik absoluut niet slecht. Heb 'm nu op Extreme staan, en dat gaat prima. Wel de optie aangezet dat ze wat minder agressief zijn, wellicht dat eens proberen?

Voor nu vermaak ik me hier prima mee.
GAIAjohan schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:06:
Tevens, de zwakke ai komt ook door laag niveau aan drivatars die nog moeten komen als iedereen gamet
Dat mag natuurlijk nooit een excuus zijn :)

Daarbij, deze AI is al getrained in FM5 en FH2, d'r ligt echt wel een goeie basis hoor. Ik ervaar weinig problemen met de AI. Als ik al wat merk is dat ie beter is dan in FH5

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 10-09-2015 20:10 ]

Xbox

• SinergyX
GAIAjohan schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:09:
[...]

Na de ford GT moet je 1 race doen voor dat je naar het hoofdmenu kunt. Na de eerste race kun je namelijk stoppen.
Ok, dat wordt dus 1 of andere manier uitzingen. Kan helaas niets testen in FM5, door die factory reset die ik elke keer moet doen door support, moet ik elke keer die sync opnieuw doen, wat ergens tegen een uur kan duren. Ik wil gewoon zeker weten dat het de XBO is en niet Forza, voordat ik weer wat verwensingen bij de support neer ga leggen.

• GAIAjohan
Ik denk dat de ai van fh2 niet te vergelijken is met fm6. Fm5 wellicht wel.. Maar toch veel nieuwe circuits die geleerd moeten worden.

• Phusebox
Niks met pech te maken, ben gewoon te goedgelovig en hoopvol dat het na de veredelde demo die deel 5 was nu wel echt next gen zou worden... of ja voor zover dat kan op inmiddels verouderde hardware. Had gewoon echt een stap vooruit verwacht nu maar het is gewoon weer hetzelfde.

Rijden voelt echt niet als plezier hebben met je auto zoals ik dat met pCars wel heb. Ook al ben ik daar helemaal niet goed in, toch heb ik plezier in het rijden en het op het randje racen. Ronde na ronde iets meer pushen en mezelf verbeteren.

Bij Forza gaat dat nauwelijks vanwege de zompige controls, ja ok dat ligt ook aan het feit dat ik met controller speel, maar ik ga niet weer 650 euro uitgeven aan een stuur en shit om over 4 jaar weer te horen dat het niet meer ondersteunt wordt.

Ach ja. Too bad. Wel voor 60 euro een mooie tile op mijn virtuele wall erbij.

Het grootste probleem dat ik met de AI heb is de rubber banding, dat is zo jaren 90... En verder als ik de AI op schroef houdt ik ze op de rechte stukken met geen mogelijkheid bij maar in de bochten kan ik binnendoor, buitenom noem het maar op.

Rij gewoon stock settings.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2015 20:19 ]

• Redax
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:15:
Niks met pech te maken, ben gewoon te goedgelovig en hoopvol dat het na de veredelde demo die deel 5 was nu wel echt next gen zou worden... of ja voor zover dat kan op inmiddels verouderde hardware. Had gewoon echt een stap vooruit verwacht nu maar het is gewoon weer hetzelfde.

Rijden voelt echt niet als plezier hebben met je auto zoals ik dat met pCars wel heb. Ook al ben ik daar helemaal niet goed in, toch heb ik plezier in het rijden en het op het randje racen. Ronde na ronde iets meer pushen en mezelf verbeteren.

Bij Forza gaat dat nauwelijks vanwege de zompige controls, ja ok dat ligt ook aan het feit dat ik met controller speel, maar ik ga niet weer 650 euro uitgeven aan een stuur en shit om over 4 jaar weer te horen dat het niet meer ondersteunt wordt.

Ach ja. Too bad. Wel voor 60 euro een mooie tile op mijn virtuele wall erbij.
Het zit je niet lekker he?

De handling van de auto's is in mijn ogen zeker realistisch te noemen, misschien moet je eens de tijd nemen om wat langer te oefenen.

• Lekker Ventje

Miskoop van het jaar.
Volgens mij hebt jij een bugged versie dan.

• Phusebox
Redax schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:21:
[...]

Het zit je niet lekker he?

De handling van de auto's is in mijn ogen zeker realistisch te noemen, misschien moet je eens de tijd nemen om wat langer te oefenen.
Of het realistisch is vind ik moeilijk te beoordelen omdat ik niks voel, mensen met een stuurtje kunnen dat beter beoordelen lijkt me.

Als oefenen betekent wennen aan vage controls met weinig precisie dan ja daar zal ik vast wel ooit aan wennen. Of het dan leuk is om te doen is een tweede...Ach ja dan kan ik in ieder geval de tijd die ik in fm6 wilde steken nu weer besteden aan pcars want die heb ik ook al eeuwen niet meer gespeeld.

• schumi1986
  • Nu online
Echt onvoorstelbaar dat een paar lui hier de ultimate edition kopen terwijl ze voor hun zelf al weten dat een nieuwe forza game hun niet kan bekoren,en dan na een half uurtje spelen hier komen zeiken.

Naar mijn mening heb je dan het recht niet om hier te komen uithuilen :P

• Phusebox
schumi1986 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:33:
Echt onvoorstelbaar dat een paar lui hier de ultimate edition kopen terwijl ze voor hun zelf al weten dat een nieuwe forza game hun niet kan bekoren,en dan na een half uurtje spelen hier komen zeiken.

Naar mijn mening heb je dan het recht niet om hier te komen uithuilen :P
Jawel dat recht heb ik gekocht met de ultimate versie. Toch maar weer discs kopen in het vervolg.

Ik ga gewoon spontaan en vrijwillig zitten werken thuis vanavond terwijl ik ook forza kan spelen... haha.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2015 20:43 ]

• schumi1986
  • Nu online
@phusebox..Neem aan dat je ook eerst een proefrit gaat maken voordat je een auto koopt?

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 10-09-2015 20:49 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
GAIAjohan schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:13:
Ik denk dat de ai van fh2 niet te vergelijken is met fm6. Fm5 wellicht wel.. Maar toch veel nieuwe circuits die geleerd moeten worden.
Tuurlijk moeten de circuits geleerd worden, maar het idee achter de AI van Forza 5 en later is dat je ze niet zozeer een baan aanleert, als wel een rijstijl, in die zin in de input van FH2 wel bruikbaar :)

Xbox

• Phusebox
schumi1986 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:46:
@phusebox..Neem aan dat je ook eerst een proefrit gaat maken voordat je een auto koopt?
Ja maar zoals gezegd maanden niet gegamed en kwam er pas gisteren achter dat er een demo was geweest.

Wel op Gamescom even gespeeld maar goed daar kun je weinig mee.

En ook een proefrit zegt niks. Je ontdekt altijd de kleine maar zeer irritante negatieve dingen pas nadat je de koop hebt gesloten... of het nu games, auto's of huizen zijn.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb mijn tegenstander gevonden in F6, ik blijk steeds te jagen op Martinspire. :)
Hallo TheVMaster waarom kom ik jou nog niet tegen, moet je nog beginnen ?

• skreppiedoe
Ik heb ook de eerste 2 uur ofzo van de carriere erop zitten en FM6 bevalt me nu al beter dan het vorige deel. Na een wat stroef begin heb ik even wat controller instellingen veranderd en nu gaat het gelukkig steeds beter.
Dat word komend weekend weer de nodige uurtjes racen :+ .

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Wrijf het er nog maar eens in dat ik tot volgende week moet wachten :(

Scharelle troost is dat ik nu toch geen tijd had :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• SinergyX
Eindelijk met mn controller door de eerste 2 races gekomen, hoofdmenu, 'cant sync your profile'. Krijg ik een optie om mijn 1 September profile te laden (demo gok ik?), 'an error occurred while loading'. Vreemd genoeg kreeg ik net wel een collection badge, maar geen auto in m'n garage.

Heb gelukkig FH2 weten op te starten, probleem zit 100% in m'n console qua besturing, 1 probleem minder :P

• Redax
Is iemand al ver genoeg om te kunnen zien of de autokeuze in races iets soepeler zal worden? Sommige auto's die ik heb gekocht (E, D of C klasse) kunnen niet gebruikt worden.

• Phusebox
Zijn er ergens settings voor de controller om wat meer gevoel te krijgen en minder zompigheid? P

• skreppiedoe
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:19:
Zijn er ergens settings voor de controller om wat meer gevoel te krijgen en minder zompigheid? P
Ja in de controller settings op x drukken(advanced settings)

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 10-09-2015 21:23 ]

• Phusebox
skreppiedoe schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:22:
[...]

Ja in de controller settings op x drukken(advanced settings)
Ik bedoel meer aanbevelingen van wat dan in te stellen.

Wie heeft trouwens bedacht dat ik niet meer zelf kan kiezen voor mph en kmh? Of was dat bij de vorige game ook al? Viel me nu meteen op en ik kan het nergens omzetten.

• skreppiedoe
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:25:
[...]

Ik bedoel meer aanbevelingen van wat dan in te stellen.

Wie heeft trouwens bedacht dat ik niet meer zelf kan kiezen voor mph en kmh? Of was dat bij de vorige game ook al? Viel me nu meteen op en ik kan het nergens omzetten.
Die kan je gewoon wijzigen naar metric hoor,ik meen bij display instellingen.

Ik heb zelf de stuur,gas en brake deadzone's op 5% gezet en de maximale waarde op 100%. Ging bij mij gelijk een stuk beter.
Het bereik staat default op 20%-90% of zoiets.

[ Voor 4% gewijzigd door skreppiedoe op 10-09-2015 21:35 ]

• Phusebox
skreppiedoe schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:33:
[...]

Die kan je gewoon wijzigen naar metric hoor,ik meen bij display instellingen.

Ik heb zelf de stuur,gas en brake deadzone's op 5% gezet en de maximale waarde op 100%. Ging bij mij gelijk een stuk beter.
Het bereik staat default op 20%-90% of zoiets.
Volgens mij niet. Heb alle settings doorlopen.

• skreppiedoe
Ik heb het toch echt veranderd naar km/h :+ .

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:35:
[...]

Volgens mij niet. Heb alle settings doorlopen.
volgens mij wel. als je de xbox in het engels hebt staan, staat het onder HUD

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Phusebox
job115 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:40:
[...]

volgens mij wel. als je de xbox in het engels hebt staan, staat het onder HUD
Vaag. Daar heb ik ook meteen gekeken en alle opties afgegaan.

Ligt misschien aan dat ik hem op US heb staan ofzo.

• skreppiedoe
De mijne staat ook op US dus dat kan het niet zijn.

Ik heb even gekeken voor je, options--->hud--->units----> en op metric zetten en voila km/h. :*)

[ Voor 49% gewijzigd door skreppiedoe op 10-09-2015 21:52 ]

• SinergyX
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:42:
[...]

Vaag. Daar heb ik ook meteen gekeken en alle opties afgegaan.

Ligt misschien aan dat ik hem op US heb staan ofzo.
Zit inderdaad onder hud, default/English/metric heb je als opties.

• Phusebox
Aha dan staat ie natuurlijk op default en ik was op zoek naar iets met imperical of English...

Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste