Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:38:
Dat een racegame nog een third person mode heeft snap ik sowieso niet. Wie gebruikt die nu! :+
Is dat "achter de auto hangen" ?
Want dat doe ik :)

Edit: Hoewel ik game ook vaak op "Motorkap view"

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 02-09-2015 14:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24
Mu.siQ schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:50:
[...]

Niet eerder zien langskomen hoor. Of ik heb er dus ook overheen gelezen.
Denk dat we allebei v8power67 in "[Xbox one] Forza motorsport 6" gemist hebben... >:)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Beltoni schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:45:
[...]

Voor het echte circuit racen is pCARS natuurlijk de betere racegame. Forza is altijd een prima simcade geweest. Een racegame voor het grote publiek waar de auto's makkelijk rijden en het meer om de diversiteit en graphics gaat dan om het racen zelf. Althans, er wordt natuurlijk wel geraced maar de physics zijn zo opgebouwd dat het niet echt uitdagend is.

Bij de Forza 6 demo heb ik het gevoel dat ik een spelletje aan het spelen ben. Bij pCARS ben ik echt aan het racen (achter de tv). Raar dat het zo snel kan gaan maar pCARS heeft racen naar een nieuw niveau gebracht op de consoles.
pCars komt er hier nog wel een keer als ik uitgespeeld ben met FM6 en FO4 maar er zitten zo weinig auto's in die mij wel trekken. Zou erg leuk zijn als er ook eens een sloot auto's bij zouden komen zodat je meer keuze hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 11:20
Ongezien toch maar de Ultimate versie besteld. Forza 5 is mij prima bevallen en gezien de nieuwe features gaat me dit voldoende uren rijplezier geven. Juist dat het niet simulatie is nodigt het uit om af en toe een uurtje te racen zonder er echt voor te zitten. Mooiste vind ik de hotlaps met de internationale rankings, lekker tijdrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Lekker Ventje schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:18:
[...]

pCars komt er hier nog wel een keer als ik uitgespeeld ben met FM6 en FO4 maar er zitten zo weinig auto's in die mij wel trekken. Zou erg leuk zijn als er ook eens een sloot auto's bij zouden komen zodat je meer keuze hebt.
Dan is het denk ik niets voor jou. pCARS gaat meer om de auto te leren kennen, zelf te tunen en op elk circuit competitief racen. Als je in veel verschillende (straat)auto's wil rijden dan is Forza denk ik leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Ligt het aan mij of is de GT86 een beetje overdreven glijerig aan de achterkant.. Die 200pk zijn echt niet zo heel veel.
Wel tof dat Lime Rock erin zit, deed me denken aan...
YouTube: Sports Car GT | Lime Rock | Porsche 911 (993) | GT3 Class

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 15:28
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:27:
Ligt het aan mij of is de GT86 een beetje overdreven glijerig aan de achterkant.. Die 200pk zijn echt niet zo heel veel.
Wel tof dat Lime Rock erin zit, deed me denken aan...
YouTube: Sports Car GT | Lime Rock | Porsche 911 (993) | GT3 Class
De GT86 is de enigste waar ik (nog) niet mee heb gereden,maar ik vind ze allemaal erg nerveus aan de achterkant.
Ik vind het zowieso iets anders aanvoelen dan FM5 ,dus dat word een kwestie van wennen. Maar ik heb wel het idee dat de stock setups beter te rijden zijn dan in FM5, maar er is genoeg ruimte voor verbetering natuurlijk.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Nee forza 6 is niks voor mij.
1. Autos nog steeds stug en niet zoals horizon 2.
2. Demo laat niet toe om assist uit te zetten.
3. Door de assist ben je alleen maar aan het driften.
4. Nog steeds lange laadtijden en dat voor een game die er niet eens beter uit ziet dan forza 5.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Demo laat gewoon toe assists uit te zetten. Je hebt zeker na het wijzigen op B gedrukt ipv op A..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:03:
Demo laat gewoon toe assists uit te zetten. Je hebt zeker na het wijzigen op B gedrukt ipv op A..
Je kan alleen zeggen of je beginner bent of gevorderd even ik het kort en verder helemaal niks.
Demo weer verwijderd en terug naar project cara. F1 2015 en horizon 2 als ik wil racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dan heb je niet naar beneden geklikt. Je doet hier zelf iets fout, aangezien alles apart aan en uit te zetten is. TC, ABS, Terugspoelen etc..

Hmm, zie dat de Indiase versie 6300roepies is.. ~84euro.. Heb dat met Horizon2 ook gedaan, maar wel heel veel gezeur met CC-maatschappij en MS-account gehad..
Vind 110euro eigenlijk gewoon over de top.. :|

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 02-09-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Pykow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:15:
[...]

Je kan alleen zeggen of je beginner bent of gevorderd even ik het kort en verder helemaal niks.
Demo weer verwijderd en terug naar project cara. F1 2015 en horizon 2 als ik wil racen.
Even serieus; je kan echt alles aan/uitzetten. Ook de leaderboards hebben al een apart "Hardcore" lijst waarin alleen mensen staan die de hotlaps hebben gespeeld met alle assists uit. De career heb ik gespeeld met alleen semi-automatic shifting en verder niets.

Jammer dat de demo zo tegenvalt voor je; hopelijk hebben we over 8 dagen beter nieuws over de volledige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He gadsie gister na de derde race dat ding op pauze gezet. Is hij vanmiddag ge-update.

Moet ik al die irritante filmpjes en informatie weer verplicht kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Iemand een idee waarvoor de update was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:33:
[...]

Even serieus; je kan echt alles aan/uitzetten. Ook de leaderboards hebben al een apart "Hardcore" lijst waarin alleen mensen staan die de hotlaps hebben gespeeld met alle assists uit. De career heb ik gespeeld met alleen semi-automatic shifting en verder niets.

Jammer dat de demo zo tegenvalt voor je; hopelijk hebben we over 8 dagen beter nieuws over de volledige game.
Ach ja daar zijn demo's voor he ;)
Soms zit het mee en soms tegen haha.
Gelukkig nog genoeg games op de plank liggen.

Ben al lang blij dat er nog demos komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 07:41
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:27:
Yep, de GT86 is niet bepaald stabiel. Kan zijn dat ie door upgrades naar C500 wat meer power heeft dan de standaard 200 pk, nog niet gecheckt via de HUD. Maar de S2000 en de RX-7 voelen allebei een stuk stabieler en zijn nu niet bepaald trager op het rechte stuk. En ook de Corvette & de GT uit de rivals events lijken voor mij minder te kwispelen dan de gt86...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Photomode is wederom nice. Even een foto gemaakt van de Corvette op Sebring. :)

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/forzamotorsport6-corvppkmn.png

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2015 21:16 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:47:
Iemand een idee waarvoor de update was?
Gokje?

Also... *drumroll*
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6Tl4T0JdjanfI0ZfDpYTAH86/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Pykow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:02:
Nee forza 6 is niks voor mij.
1. Autos nog steeds stug en niet zoals horizon 2.
2. Demo laat niet toe om assist uit te zetten.
3. Door de assist ben je alleen maar aan het driften.
4. Nog steeds lange laadtijden en dat voor een game die er niet eens beter uit ziet dan forza 5.
1. Stug is ook wat afhankelijk van welke auto je kiest, welke assists en welke setup. Maar Horizon speelt wel iets makkelijker, dat zeker. Vooral driften is daar heerlijk.
2. Kan wel, maar dan moet je door de eerste race heen. Ik merkte het ook, auto-brake stond aan en pas na volgende race kon ik het uitzetten. Te vroeg gestopt dus
3. Mja uitzetten en je vliegt weer gewoon de bocht uit :9
4. Laadtijden zijn inderdaad lang, maar dat lijk je niet echt kwijt te raken. Al kan het zijn dat de game als ie uit is, wel caching toepast (deze namelijk niet). Maar is niets aan te doen verder. Of nouja, een SSD gebruiken als externe schijf en de game daarop zetten, zou wat kunnen schelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2015 22:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zijn er hier al mensen die hebben geprobeerd hem via de Braziliaanse store binnen te krijgen? Komt overeen met €65,- voor de Ultimate versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wow, ik weet niet wat er is aangepast in de demo maar ineens kan ik mijn rijstijl weer kwijt en lukt het ineens wel om normale tijden te rijden. Helaas valt de S3 random stil bij de start; de ene keer trekt 'ie wel goed weg, de andere keer is het echt terug naar 1000rpm en mag ik bijna vanuit stilstand optrekken. Voorlopig resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ya555aMSbDJ82ay4QYtWwNEk/medium.jpg
^ en ja, alleen de half-automaat om te schakelen... :+

Nog een vraagje voor mensen die hotlappen op dit circuit; het valt mij in ieder geval op dat als mijn timer rechtsboven op bijvoorbeeld 1:06:000 staat en ik kom over de finish, dat er dan heeeel groot in beeld komt te staan 1:06:923 ofzo. Ook het kaartje linksonderin lijkt niet overeen te komen met de exacte positie van jouw auto op de baan. Ben ik de enige of...?
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:58:
Zijn er hier al mensen die hebben geprobeerd hem via de Braziliaanse store binnen te krijgen? Komt overeen met €65,- voor de Ultimate versie.
Wel mensen via de Russische store voor weinig; hier teruglezen of in [XBO] Xbox One - Deel 4 voor meer info & stappenplan. d:)b

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
Wow, ik weet niet wat er is aangepast in de demo maar ineens kan ik mijn rijstijl weer kwijt en lukt het ineens wel om normale tijden te rijden. Helaas valt de S3 random stil bij de start; de ene keer trekt 'ie wel goed weg, de andere keer is het echt terug naar 1000rpm en mag ik bijna vanuit stilstand optrekken. Voorlopig resultaat:
[afbeelding]

Nog een vraagje voor mensen die hotlappen op dit circuit; het valt mij in ieder geval op dat als mijn timer rechtsboven op bijvoorbeeld 1:06:000 staat en ik kom over de finish, dat er dan heeeel groot in beeld komt te staan 1:06:923 ofzo. Ook het kaartje linksonderin lijkt niet overeen te komen met de exacte positie van jouw auto op de baan. Ben ik de enige of...?
de tijd die telt is de totale tijd, dus vanaf wanneer de countdown is afgelopen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
job115 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 00:30:
[...]

de tijd die telt is de totale tijd, dus vanaf wanneer de countdown is afgelopen.
Heb je toevallig net de banden geupgrade dmv de mod waarna de toeren helemaal naar bededen zakt? Dat zal het dan verklaren :)

• MAX3400
aerocooluser schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:30:
[...]

Heb je toevallig net de banden geupgrade dmv de mod waarna de toeren helemaal naar bededen zakt? Dat zal het dan verklaren :)
Er zitten geen mods in hotlaps :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
Voorlopig resultaat:
[afbeelding]
Even 1 rondje gereden en je tijd nog even met 2 honderdsten verbeterd ;) (misschien een paar meer dan 1 rondje :o)

Je moet het intro filmpje (van de pits naar de start) af laten lopen, dan kan je direct bij het aftellen al gas geven. Anders moet je wachten tot hij bij 1 is afgeteld.

Zo al spelende voelt het toch leuk aan, alleen die IndyCar challenge heeft gisteren gewoon een compleet verkeerd beeld geschapen.

[ Voor 0% gewijzigd door fredkroket op 03-09-2015 21:05 . Reden: opmerkingen markvt verwerkt ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Indycar laat weer brakke ai zien, remmen in de bochten...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• job115
SinergyX schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:38:
Indycar laat weer brakke ai zien, remmen in de bochten...
echt? indycars op unbeatable en de AI reed 36's, terwijl het WR op 38.0 stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
Zo ben eindelijk tier8 met forza rewards. Nu bezig zoveel mogelijk autos te kopen. Mn zwager gaat me helpen op hun 360(mijn oude 360) met oude forzas. Dus dalijk lekker veel rewards in fm6.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:23:
Zo ben eindelijk tier8 met forza rewards. Nu bezig zoveel mogelijk autos te kopen. Mn zwager gaat me helpen op hun 360(mijn oude 360) met oude forzas. Dus dalijk lekker veel rewards in fm6.
_/-\o_ _/-\o_ Ik was al Tier8 maar had mijn 360 verkocht ongeveer een maand voordat de aankondiging werd gedaan en kon mijn garages dus niet meer volgooien met 300 wagens. Oh well, als ik zag hoeveel knaken je kan scoren in de Demo (door toepassen van Mods) en je eventuele VIP-pakket, denk ik dat het niet lastig is om met 10 uur Career een kleine 5 miljoen credits te scoren. Omgerekend had ik in FM5 (450 uur gespeeld ofzo) ook iets van 100 miljoen op de bank staan waar je nooit meer naar omkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja wordt niet albte moeilijk in fm6. Maar een flink start bonus zorgt ervokr dat ik al.wat favo wagens kan bouwen zoals ik altijd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:23:
Tier 8 geeft je toch alleen een extra auto en misschien wat meer geld (wat er ook al meer dan genoeg is bij tier 7)? Ik had het idee dat ik niet nog voor die tier hoefde te gaan, omdat het toch weinig opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja een audi le mans racer. Geld is volgens mij verdeeld over hoeveel autos je hebt in alle forza spellen. Hebbin fh2 iets van 250 en fm5 nu 301. Andere games geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De officiele commercial voor FM6. YouTube: Forza 6 TV Commercial
Leuk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Ik vind het kopen van losse auto's in forza zo traag dat ik er niet aan begin. Duurt me allemaal te lang :)

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ach was zo voorbij. Zat wat te lullen met iemand en was al klaar. Hoefde er maar iets van 100 te doen. En had geluk dat hij een prelude als recommend car had gezet. Dus eerste auto was maar 14000cr. Dus lekker makkelijk ipv lijst afzoeken. Vroeger kon je sorteren op prijs, zou wel weer in fm6 mogen zitten graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:44:
Ach was zo voorbij. Zat wat te lullen met iemand en was al klaar. Hoefde er maar iets van 100 te doen. En had geluk dat hij een prelude als recommend car had gezet. Dus eerste auto was maar 14000cr. Dus lekker makkelijk ipv lijst afzoeken. Vroeger kon je sorteren op prijs, zou wel weer in fm6 mogen zitten graag.
In FM5 kan je toch gewoon op value sorteren? Ofwas dat bij FH2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
skreppiedoe schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:50:
[...]

In FM5 kan je toch gewoon op value sorteren? Ofwas dat bij FH2?
Ben bijna zeker van niet maar ga fm5 nu opstarten en erna fh2 :p

Edit;

Nope forza 5 sorteren alleen op class, year, manufacturer.

Fh2 idd op value, class, year, championship en manufacturer.
Dus effe ook in fm6 doen en ik ben blij :p

[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 04-09-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Op twitch zijn er ook diverse streams van de volledige versie, oa Raceboy77 en Stallion83.
Ik moet zeggen dat ik het main menu er een stuk beter uit vind zien dan F5.
v8power67 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:53:
[...]

Ben bijna zeker van niet maar ga fm5 nu opstarten en erna fh2 :p

Edit;

Nope forza 5 sorteren alleen op class, year, manufacturer.

Fh2 idd op value, class, year, championship en manufacturer.
Dus effe ook in fm6 doen en ik ben blij :p
Oke ,duidelijk verkeerd gedacht van mij.

[ Voor 31% gewijzigd door skreppiedoe op 04-09-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus.. Heeft iemand al een idee van de economie in forza 6 als in duurste auto s etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zat hem al te kijken net!.

Ze rijden met het Thrustmaster TX stuur zag ik. Paar dagen geleden de review gezien van Inside Simracing van het G29 stuur (PS3/4 en PC) wat een volledige copy van de G27 is voor 200$ meer (incl shifter).

De G920 zal na ik vermoed precies hetzelfde verhaal zijn. Is de Thrustmaster TX geen beter stuur voor de XB1 (en PC) als vervanger van mijn Logitech Momo?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:22:
Dus.. Heeft iemand al een idee van de economie in forza 6 als in duurste auto s etc. ?
Afgaande op de demo is er geen economie en kun je met wat fanatiek spelen de meeste auto's wel halen. Zeker als je er ook weer Forza Rewards bij gaat krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Tortelli schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:25:
[...]

Ze rijden met het Thrustmaster TX stuur zag ik. Paar dagen geleden de review gezien van Inside Simracing van het G29 stuur (PS3/4 en PC) wat een volledige copy van de G27 is voor 200$ meer (incl shifter).

De G920 zal na ik vermoed precies hetzelfde verhaal zijn. Is de Thrustmaster TX geen beter stuur voor de XB1 (en PC) als vervanger van mijn Logitech Momo?.
Dat is een aardige upgrade ja :) Ik ben er erg tevreden mee en werkt perfect met Forza. Je hebt ook weinig keus op Xbone helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Tortelli schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:25:
[...]

Ik heb de Thrustmaster TX en die bevalt me goed, ook in de demo van FM6. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Sturen zijn inderdaad allemaal erg duur. Een G27 is nog goed te doen voor een €250 oid, €400 vindt ik wel serieus veel geld. Je hebt ook een seat nodig bij de XB1 omdat je zo'n stuur achter je tv nergens op kunt monteren 8)7.
Avioto schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:26:
[...]

Dat is een aardige upgrade ja :) Ik ben er erg tevreden mee en werkt perfect met Forza. Je hebt ook weinig keus op Xbone helaas.
De G920 vanaf eind oktober ofzo @ €400. Is dus een G27 zonder shifter maar voor €200 extra 8)7. Hoe doet de TX het op de pc?.
Wel jammer dat er voor ~€320 geen shifter en clutchpedal bij zit. Zou ook liever een leren stuur hebben zoals b.v. de TM 28.

[ Voor 21% gewijzigd door Tortelli op 04-09-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Tortelli schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:28:
[...]
Hoe doet de TX het op de pc?.
Hij doet het perfect op PC wat mij betreft. Alleen in Codemaster games heeft ie soms moeite om het stuur te herkennen. Maar we gaan nu wel erg offtopic :P

EDIT:
Tortelli schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:28:
Zou ook liever een leren stuur hebben zoals b.v. de TM 28.
Dit is een addon voor de TX wheel. Dus je kan die rim erbij kopen ;) http://www.thrustmaster.c...leather-28-gt-wheel-add-0

[ Voor 39% gewijzigd door Avioto op 04-09-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is gewoon een rebrand van de challenge stuur, kan je nog een stuk goedkoper krijgen ook.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
TX is een prima stuurtje. Heb weinig vergelijkingsmateriaal dus heel veel kan ik er niet over zeggen. Bij de Forza demo was de FFB echter verschrikkelijk, volgens mij kan je dat beter met een controller spelen.

De mensen in mijn vriendenlijst die een stuurtje hebben waren allemaal bijzonder negatief over de demo terwijl mensen met controller het heerlijk vinden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
FFB stond standard op 100, 30-40 voelt een stuk beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik zal morgen de G920 proberen met Forza. Bij pCars ben ik zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

G920 komt toch pas in oktober uit Ruud?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Half september bij bol, dus verwacht ook bij andere webshops. Is schijnbaar naar voren geschoven.

Maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Klopt, heb een review exemplaar van Logitech gekregen en ben tot nu toe tevreden over hoe hij het doet in pCars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sured
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 12:25
Nog geen prijzen bekend in de pricewatch (pricewatch: Forza Motorsport 6, Xbox One) maar wel al overal te vinden.
FF zoeken en ik zie de goedkoopste op € 55,59 bij zavvi.nl (levering is meestal traag, maar kan hem toch niet meteen de 15e spelen)

En weer is de versie met schijfje goedkoper dan de download.

Iemand enig idee waar de Deluxe of Ultimate Edition voor een normalere prijs te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sured schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:22:
Nog geen prijzen bekend in de pricewatch (pricewatch: Forza Motorsport 6, Xbox One) maar wel al overal te vinden.
FF zoeken en ik zie de goedkoopste op € 55,59 bij zavvi.nl (levering is meestal traag, maar kan hem toch niet meteen de 15e spelen)

Iemand enig idee waar de Deluxe of Ultimate Edition voor een normalere prijs te verkrijgen is?
De Russische en Braziliaanse xbox Store. 45 voor normale versie, 65eur voor ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

Volgens mij is alleen de standaard versie op schijf te krijgen, de andere versies alleen als download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni

Ik blijf het maar raar vinden dat mensen zich hierover blijven verbazen.

Goedkoopste is overigens bij YGZ voor 53,25 en die leveren normaal gesproken gewoon op de releasedate.

http://www.budgetgaming.n...motorsport+6_XboxOne.html

[ Voor 11% gewijzigd door Beltoni op 05-09-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb ineens allemaal gratis dlc in horizon, o.a. Ferrari Californië pakket..
Ik heb met FM h2 de ultimate gehaald dus met season pass en heb als dlc alleen storm island gekocht. Dus ik miste Porsche, enkele dlc pcks en gaat furioua.
Nu heb ik alles muv Porsche, F&f en 1dlc waar de Audi a1 in zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt voor alle niet ultimate editions forza 6 nu pas uit op 18-9?? Want hij ligt wel gewoon als standaard op de 15e in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:22:
Komt voor alle niet ultimate editions forza 6 nu pas uit op 18-9?? Want hij ligt wel gewoon als standaard op de 15e in de winkel.
Nee, 10/9. Datum in de store is van de normaale editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job115 schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:26:
[...]

Nee, 10/9. Datum in de store is van de normaale editie
Nouja ik heb de deluxe editie besteld en hij geeft nu aan dat ik hem pas op de 18 kan spelen 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
10 is voor early access van Ultimate. 15 is de US release voor alle edities & 18 is de EU release voor alle edities.

Maar dat doe ik uit mijn hoofd; het ligt er dus aan in welke store van welk land je de game hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:47:
[...]

Nouja ik heb de deluxe editie besteld en hij geeft nu aan dat ik hem pas op de 18 kan spelen 😑
Dat snap ik. Echter als jij vanuit my games & apps forza 6 start, en vervolgens naar de store gaat krijg je de standaard versie te zien. En als ik het mij goed herinner zie je dan rechts in beeld de verschillende versies. Als je de ultimate aanklikt, die jij gepreordered hebt, staat er 09/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06
Denk dat ik fm6 ultimate ga kopen in de Hong Kong store,heb daar nog een behoorlijk bedrag staan, zag dat deze via de nl store 110euro kost,raar dat disc versie nergens te vinden is?? Dit bedrag voor een digital download neerleggen zou ik niet snel doen.

Kan me nog herinneren dat ik fm4 een ultimate edition had gekocht met een mooie steelcase en hardcover boekje

FM5 had geloof ik ook een mooie disc versie? Had alleen zelf een download code icm de aanschaf van de xbox one in Duitsland.

Raar dat er voor fm6 geen mooie collectors edition is

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 06-09-2015 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zag Ridge racer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
En Outrun?

[ Voor 3% gewijzigd door Earzz op 07-09-2015 08:13 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
En lotus challenge. En ik kreeg het gevoel van grand prix circuit op iets mooiers dan de PC destijds.. Atari St of Amiga, maar zal wel niet
En die tweede top-down game was dat micro machines (2)? nee

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 07-09-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beltoni schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:02:
[...]

Ik blijf het maar raar vinden dat mensen zich hierover blijven verbazen.

Goedkoopste is overigens bij YGZ voor 53,25 en die leveren normaal gesproken gewoon op de releasedate.

http://www.budgetgaming.n...motorsport+6_XboxOne.html
Waarom is het niet raar dan dat een schijfje goedkoper is dan de online store? (en dan bedoel ik de Nederlandse, geen buitenlandse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Donstil schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:24:
[...]

Waarom is het niet raar dan dat een schijfje goedkoper is dan de online store? (en dan bedoel ik de Nederlandse, geen buitenlandse)
Soort van agreement naar de winkels, zodat die inkomsten blijven houden :P Zouden ze onder de prijs gaan zitten (kunnen ze altijd doen), heb dat gezeur weer. Plus dat door die hoge prijzen, MS en Sony ook nog flink stukje winst maken (plus natuurlijk dat ze wel kosten hebben voor de bandbreedte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:33:
[...]

Soort van agreement naar de winkels, zodat die inkomsten blijven houden :P Zouden ze onder de prijs gaan zitten (kunnen ze altijd doen), heb dat gezeur weer. Plus dat door die hoge prijzen, MS en Sony ook nog flink stukje winst maken (plus natuurlijk dat ze wel kosten hebben voor de bandbreedte).
Mja en op zich zou ik er geen probleem mee hebben, ware het niet dat winkels geen digitale versie verkopen en je dus ook daar geen lagere prijs kunt halen. Het is óf goedkoper fysiek óf duurder digitaal. En dat is gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kan effe niet linken vanuit de app maar op the Verge is een review verschenen. Zit bij een klant en heb dus maar vluchtig kunnen lezen maar het begint met "Just buy it". Ze zijn positief en raden het aan aan mensen die van auto's houden en een XBO hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Wat ben ik het eens met het eerste punt wat betreft FM5. Die voelde best wel rushed aan (en waarschijnlijk was dat ook zo :P), zodat ie klaar was rond de launch van de One. Ik heb het bij 6 wel aangedurfd om de Ultimate te kopen. Ik denk dat ik bij 5 het gevoel had gehad me bekocht te voelen, maar hij zat bij mijn Day One :P

Nog 2 nachtjes slapen en ik ga het beleven :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lijkt meer op een reclame dan op een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Beltoni schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:02:
Lijkt meer op een reclame dan op een review.
Dat valt toch wel mee? De (korte) review is niet louter positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag er ook eentje op nu.nl langskomen, ze hebben toch een punt nog steeds over het 'onverklaarbaar' glijden van auto's. Nu had FM5 maar weinig GT3 niveau auto's, maar vergelijking met pCars blijft het toch allemaal wat meer glijden. Kan best zijn dat default tunes nog steeds ruk zijn, maar verschil blijft gewoon groot tussen die 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Denk ook dat je twee verschillende doelgroepen aanspreekt met beide games. Is Forza niet meer puur voor de fun dan echt serieuze tijden klokken? Voor pCars is er op de Xbox veel minder aandacht van gebruikers heb ik het idee als ik verschillende fora bekijk.

Ben benieuwd naar de online mogelijkheden met cup's etc. Leuk om hier op te zetten denk ik!

[ Voor 15% gewijzigd door Boinkie op 08-09-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Probleem is dat Turn10 het wel verkoopt als simulatie racer, dat komt vrijwel elk interview ter sprake. Daardoor beoordeel ik het als een sim en dan schiet het spel zwaar tekort. Misschien doe ik het te kort door het spel te beoordelen op de demo maar dat was echt een teleurstelling. De FFB was zo slecht dat ik de demo heb verwijderd na 3/4 races.

Voor XB1 races heb ik mijn heil ergens anders gezocht, op tweakers gebeurt er inderdaad niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Boinkie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:37:
Denk ook dat je twee verschillende doelgroepen aanspreekt met beide games. Is Forza niet meer puur voor de fun dan echt serieuze tijden klokken? Voor pCars is er op de Xbox veel minder aandacht van gebruikers heb ik het idee als ik verschillende fora bekijk.
Ik heb pCars op de PC en daar zit bar weinig verschil in tov xbox (FFB is default op beide bagger), maar zit aardig wat verschil tussen die 2 (veelal in voordeel van FM, maargoed).

En of het nu arcade/sim/simcade is, FM heeft nu veel meer features aan boord voor de wat serieuzere racers (spectate, nieuwe 'off track' systeem, leaderboards), nu alleen nog afwachten hoe dat lobby systeem weer gaat werken.

Maarja, zit nu nog steeds met een halfwerkende XBO, maar afwachten of alles gaat werken morgen.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik vind het wel weer jammer dat je weer van die pre-tuned auto's voorgeschoteld krijgt. Voor mij is/was de lol van Forza ook een auto kopen en vervolgens zelf upgraden, paint en (desnoods) decals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:02:
[...]

Ik heb pCars op de PC en daar zit bar weinig verschil in tov xbox (FFB is default op beide bagger), maar zit aardig wat verschil tussen die 2 (veelal in voordeel van FM, maargoed).
Verschil tussen pCARS op XB1 en PC of tussen pCARS en Forza? Dat is niet helemaal duidelijk. Bij Forza 5 had ik tot 10-20 graden naar links of rechts het idee dat ik de auto onder controle had. Als ik meer stuurde viel de FFB met 80-90% weg en voelde het gewoon raar. Gebruik bij pCARS op de XB1 de standaard FFB instellingen en dat voelt, wel na een paar patches, echt heerlijk.

Het zijn gewoon compleet verschillende games, Forza is meer voor de looks en af en toe een korte races. pCARS gaat om het racen zelf, de auto leren kennen en de baan toe-eigenen. Je tegenstanders in de gaten houden en hun zwakheden uitbuiten.

Race vaak met een paar gasten van XboxWorld en ik heb meer vertrouwen in die review dan die van TheVerge. Die laatste botst zo erg met hoe ik de demo heb ervaren dat ik het niet serieus kan nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 08-09-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beltoni schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:20:
Verschil tussen pCARS op XB1 en PC of tussen pCARS en Forza? Dat is niet helemaal duidelijk. Bij Forza 5 had ik tot 10-20 graden naar links of rechts het idee dat ik de auto onder controle had. Als ik meer stuurde viel de FFB met 80-90% weg en voelde het gewoon raar. Gebruik bij pCARS op de XB1 de standaard FFB instellingen en dat voelt, wel na een paar patches, echt heerlijk.
Tussen XB1 en PC zit amper verschil in pCars, buiten natuurlijk gemis van lobby en de random hangups.

Maar met FFB tussen pCars en FM, bij pCars (PC en XBO, stock settings) heb ik nog steeds bij onderstuur dat ik gigantische tegen-feedback krijg, je voorwielen zijn grip kwijt dus er hoort helemaal geen feedback meer te zijn. Zelfs in auto's met stuurbekrachtiging krijg ik dat stuur bij stilstand amper meer te draaien (Focus RS, Evo X). Nu heeft FM al heel stuk minder FFB, maar dat liever dan een 'eigen leventje FFB'. Maar qua grip voelt pCars een stuk 'fijner', ik kan echt hard door bochten (bijremmen in bochten) zonder rare slipacties te krijgen, bij FM heb ik nog steeds dat gevoel dat auto's meer glijden dan plakken.

En jammer, op papier heeft XBO/Forza een geweldige stukje extra, de 2 extra rumble's, het is alleen jammer dat racestuur makers daar nooit in mee zijn gegaan en helaas wil zowel TM als Logitech weinig informatie geven om dit gewoon zelf te doen.

Einde van de rit wil ik racen in alles wat er is, zolang GT geen nieuwe versie heeft (en standards nog steeds geen upgrade geven), neem ik dat beetje FFB voor lief en knal gewoon met elke auto die ik tegenkom de baan op. Maar belangrijker, ik kan weer auto's inkleuren, overkill/eigen tunes maken en me weer vastbijten met een superV8 op Bathurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Demo gespeeld van het weekend, wat een heerlijke game, grafisch echt prachtig.
Viel me op dat er meer leven in zit langs de kant, vliegtuigen, en meer interacties.

Al wacht ik nog tot de kerst of langer, eerst FM5 maar eens uitspelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Beltoni schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:20:

Race vaak met een paar gasten van XboxWorld en ik heb meer vertrouwen in die review dan die van TheVerge. Die laatste botst zo erg met hoe ik de demo heb ervaren dat ik het niet serieus kan nemen.
Ik heb nu diverse reviews gelezen en kom regelmatig kreten tegen die kant nog wal raken zoals deze uit de review van Xboxworld:"Zodra de race start is het rondjes rijden tot de finish" ,zou iemand mij kunnen uitleggen wat dan de bedoeling is van een racegame?
Het is idd jammer dat het weer niet dynamisch is,en zo zijn er wel meer dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn. Maarja,zoveel mensen zoveel wensen.
Dus moeten we wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen voordat de perfecte racegame voor zowel arcade- als sim fans uitkomt.
Ik heb zelf een tijdje terug GTR2 weer eens opgestart en dat is voor mij persoonlijk 1 van de beste racegames ooit,lekker met een aantal vrienden via een virtueel netwerk online racen incl vrije training,kwalificatie etc.

In mijn beleving zijn racegames op de consoles de gulden middenweg want als je van FM een echte simracer maakt, haakt denk bijna de helft af, en als het meer richting NFS gaat ben je ook weer veel spelers kwijt.

Features zoals vrije trainingen,kwalificatie mis ik ook niet aangezien het dan lastig word om tussendoor "snel" een paar races te doen .

Afgaande op de demo ga ik weer heel wat uurtjes kwijt zijn met deze game dus laat het maar gauw 10 september worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
skreppiedoe schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ik heb nu diverse reviews gelezen en kom regelmatig kreten tegen die kant nog wal raken zoals deze uit de review van Xboxworld:"Zodra de race start is het rondjes rijden tot de finish" ,zou iemand mij kunnen uitleggen wat dan de bedoeling is van een racegame?
Denk dat het gaat over dat de races niet echt uitdagend zijn. Als de moeilijkheidsgraad niet meer hoger kan en je bent sneller dan ebt het plezier een beetje weg. Dat had ik in ieder geval bij FM5. De auto's worden steeds sneller en je moet steeds meer rondjes rijden. Als je na 2/3 rondjes het veld had ingehaald moest je nog 7 rondjes de race in je eentje uitrijden. Wat pCARS heel goed doet is, naast de goede physics, is dat omstandigheden constant kunnen veranderen. Het brengt een nieuwe dimensie naar het racen op consoles.

Wat je zegt over sim en arcade is inderdaad zo. FM5 probeert zich tussen echte arcade racers als NFS en sim racers als iRacing en in mindere mate pCARS te plaatsen. Dat is ook niet zo gek want daar is de grootste afnemersmarkt te vinden. Dat kan ik ze dus ook niet kwalijk nemen. Wat ik wel irritant vind is dat reviewers overnemen dat het echte simulatie racing is, dat zegt Turn10 immers in elk interview of elke video.

Gelukkig doet FH het ook echt goed. Voor arcade speel ik FH2 en voor iets meer simulatie speel ik pCARS. Iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb net een externe HDD gehaald en aangesloten,alleen als ik FM6 wil verplaatsen krijg ik de melding dat het pas kan als de installatie is afgerond :? Voor zover ik weet is de game verleden week helemaal geinstalleerd.
Doe ik iets fout of kan ik hem pas verplaatsten naar de externe HDD als de volledige game de 10e is unlocked?

Met andere games lukt het wel gewoon.

[ Voor 24% gewijzigd door skreppiedoe op 08-09-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Ik heb net via de Russian store de Forza 6 Ultimate Edition gekocht voor 65 eu. geen geld.
Ga vaker mn games daar kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein187 op 08-09-2015 16:46 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Kapitein187 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:24:
Ik heb net via de Russian store de Forza 6 Ultimate Edition gekocht voor 65 eu. geen geld.
Ga ik vaker doen haha.
Zonde van je geld! Waarom zou je vaker "Forza 6 Ultimate Edition" in de Russian store gaan halen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
skreppiedoe schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:04:
Ik heb net een externe HDD gehaald en aangesloten,alleen als ik FM6 wil verplaatsen krijg ik de melding dat het pas kan als de installatie is afgerond :? Voor zover ik weet is de game verleden week helemaal geinstalleerd.
Doe ik iets fout of kan ik hem pas verplaatsten naar de externe HDD als de volledige game de 10e is unlocked?

Met andere games lukt het wel gewoon.
Waarschijnlijk omdat de game nog niet actief is.
Even afwachten tot je hem kan spelen.... Dan zal het vast wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Poulusma schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:23:
[...]

Zonde van je geld! Waarom zou je vaker "Forza 6 Ultimate Edition" in de Russian store gaan halen? :+
_/-\o_ _/-\o_ Goeie. Ik bedoel uiteraard games in het algemeen :9

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kapitein187 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:40:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ Goeie. Ik bedoel uiteraard games in het algemeen :9
Haal je games in het algemeen vaker? Ook zonde van je geld. Of je geeft ze weg

/Ontopic. De reviews klinken toch wel louter positief. Maar allemaal ook zelfde aandachtspuntjes; carriere linear/saai, static weer. Ik denk dat ik me er donderdag mee ga vermaken ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik ben zojuist deze webshop tegen gekomen: http://acrservice.nl/search?keywords=forza
Forza is wel erg goedkoop, ik vertrouw het niet helemaal. Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

SpeedfreakR schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:52:
Ik ben zojuist deze webshop tegen gekomen: http://acrservice.nl/search?keywords=forza
Zijn wel hele goedkope prijzen inderdaad. Of die kopen het digitaal op en verkopen door
https://acrservice.betaalsecure.nl/comments
Niet super veel beoordelingen nog. Iets anders proberen wellicht eerst?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

SpeedfreakR schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:52:
Ik zou het niet doen, deze "webwinkel" verkoopt de games onder hun inkoopsprijs. Dat kan je als een Mediamarkt wel even vol houden, maar een partij als dit niet. Ik zou het dus niet doen.

Overigens heb ik het idee dat je het spel niet krijgt bij dit soort pipo's maar dat je een account krijgt waarom je het spel kan spelen. Digitale content sharing dus.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Die prijzen zijn zo verdacht lag dat daarbij idd alle alarmbellen af zouden moeten gaan wat mij betreft...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik zie ook geen KVK nummer en dergelijke. Ik doe het niet.. Lekker bij bol.com bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Bedrijf zit in een standaard woning, website staat vol spelfouten, alleen middels 06 bereikbaar.... Nee, dit ruikt naar een scam.

http://www.kvkchecken.nl/bedrijf/62131354/home

Op budgetgaming is dit blijkbaar ook al naar voren gekomen met klachten:
http://www.budgetgaming.n...opic_id=13507&forum_id=17

[ Voor 29% gewijzigd door xavento op 08-09-2015 17:18 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zit bij betaalsecure, is volgens mij deel van starteenwinkel.nl, dacht eerst dat het zo'n 'share en home' koopsysteem is, maar er zitten ook DLC's tussen waar dat wat minder makkelijk kan.

Tja, dubbeltje, eerste rij, risico loop je altijd zelf :P
stond me game op me mail en kon ik beginnen met installatie ging soepel vooral door de stappen die ze mee sturen het is heel simpel met foto's dus gewoon plaatjes

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2015 17:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste