Ik heb nu diverse reviews gelezen en kom regelmatig kreten tegen die kant nog wal raken zoals deze uit de review van Xboxworld:"Zodra de race start is het rondjes rijden tot de finish" ,zou iemand mij kunnen uitleggen wat dan de bedoeling is van een racegame?
Het is idd jammer dat het weer niet dynamisch is,en zo zijn er wel meer dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn. Maarja,zoveel mensen zoveel wensen.
Dus moeten we wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen voordat de perfecte racegame voor zowel arcade- als sim fans uitkomt.
Ik heb zelf een tijdje terug GTR2 weer eens opgestart en dat is voor mij persoonlijk 1 van de beste racegames ooit,lekker met een aantal vrienden via een virtueel netwerk online racen incl vrije training,kwalificatie etc.
In mijn beleving zijn racegames op de consoles de gulden middenweg want als je van FM een echte simracer maakt, haakt denk bijna de helft af, en als het meer richting NFS gaat ben je ook weer veel spelers kwijt.
Features zoals vrije trainingen,kwalificatie mis ik ook niet aangezien het dan lastig word om tussendoor "snel" een paar races te doen .
Afgaande op de demo ga ik weer heel wat uurtjes kwijt zijn met deze game dus laat het maar gauw 10 september worden.