Jullie kunnen me allemaal wat!! Ben net een paar dagen in het buitenland geweest en heb geen enkele moeite gehad (trillende vingers, mentale afleiding) om meteen de Early Access te kunnen spelen. Het zal ook wel komen omdat het zonnetje in Bologna goed te doen was, het eten meer dan smakelijk en er voldoende te zien was aan oude gebouwen.
Wie oplettend leest: Bologna, weet dat daar ook wat mensen wonen die echt iets met auto's doen & weten. Ferrari & Lamborghini zitten om de hoek en zelfs in de binnenstad heb ik meerdere Ferrari FF's gezien (waarvan eentje zonder achterbumper want flinke klapper gemaakt) en een groene Huracan.
Er was ook een belangrijke reden om naar deze kant van Italie te gaan want factory-tour bij Lambo geregeld

Natuuuurlijk niet op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn maar lekker een uur van te voren. Eerst in alle rust door het museum gelopen waar sommige van de meest zeldzame auto's staan opgesteld zoals de Egoista maar ook een voorloper van de Aventador J cabrio. Heerlijk om te zien maar de hoogtepunt is natuurlijk onder begeleiding, zonder foto-apparatuur, door de deuren naar de fabriek.
Dan staat er op de binnenplaats een 15-tal wagens; 10 klaar voor testrit/aflevering in de meest exotische kleuren & materialen maar ook dagelijks spul van ze zoals een Aventador met allerlei snoertjes & sensoren voor testritten, een Blancpain "mee-rij-auto", een afgetrapte Aventador waarmee het leek alsof ze door de modder waren gescheurd.
In de fabriek; totale rust... Audi-Grundlichkeit op de montage-baan. V12 motoren waar je met wat yoga-beweging helemaal in zou passen. Carbon zover het oog kan zien. Lappen leer in allerlei kleuren. En een geuniformeerd leger van monteurs & overig personeel die tegenwoordig 4.4 auto's per dag moeten afleveren. Dikke vette wow en heel erg genoten!!!!
Tja, en dan kom je zaterdagmiddag terug in NL en dan "moet" je op de 55" FM6 gaan spelen. Dikke vette domper natuurlijk in beleving, geluid & geur. Maar daarom niet minder leuk als race-game. Tot zover ben ik erg te spreken over de game en vind alles er erg strak uitzien; de menu's, opties, etc. allemaal netjes geordend.
Morgen nog even 1 dag naar werk en daarna "werkdagen" van 7 tot 10 uur de komende 2 weken aan FM6.
Meer opinie/info/discussie over de game, zal ik hier dus realtime in de gaten houden en waar nodig posten/helpen om mensen verder te helpen in de game!