• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:05:
Geld was vaak geen issue, daarbij waren alle dlc wagens eerste keer gratis, kreeg je regelmatig wat gratis vanuit turn10, vind dat het ook geen limitatie moet zijn voor een leuk setje autos. Ga je alle lmps etc halen, heb je wel miljoenen nodig.
Inderdaad. Ik wil alle LMP's, GT3's en andere toerwagens maar die kosten bij elkaar een beste duit.

Daarnaast is het maar hoe je het bekijkt. Nu kun je sneller de auto's kopen die je hebben wilt. Zou je lang moeten grinden dan zijn de meesten het snel beu omdat het een eeuwigheid duurt voor je de auto's hebt die je hebben wilt.

Met spunnen heb ik een keer een miljoen en een keer een Aston Martin van 9 ton gewonnen. De rest was niet meer dan wat mods en auto's van 60k of zo'n jaren 70 Yankenbak waar ik niet op zit te wachten.
Ik zie het spinnen als een leuk extraatje.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:35
Had gisteren de Lotus F1 via de spin 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
VFRRijder schreef op zondag 13 september 2015 @ 08:43:
Had gisteren de Lotus F1 via de spin 😃
Ik had m ook vrij snel met een spin, alleen jammer van de V6 en 8 versnellingen :'(

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Merk dat aantal auto's toch een bijzonder lage resolutie paint-area's hebben, bij de GTR bijvoorbeeld op de motorkamp en bumper zie je gewoon de pixels zitten van teksten. In FH2 had je dat ook op wat 'oude' auto's, maar dit is zelfs op de Nissan GTR.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16:12

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:55:
over rivals gesproken, je staat #2 op road atlanta ;)
Ik heb nog niet gekeken maar heb JIJ hem verbeterd ? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31
Jullie kunnen me allemaal wat!! Ben net een paar dagen in het buitenland geweest en heb geen enkele moeite gehad (trillende vingers, mentale afleiding) om meteen de Early Access te kunnen spelen. Het zal ook wel komen omdat het zonnetje in Bologna goed te doen was, het eten meer dan smakelijk en er voldoende te zien was aan oude gebouwen.

Wie oplettend leest: Bologna, weet dat daar ook wat mensen wonen die echt iets met auto's doen & weten. Ferrari & Lamborghini zitten om de hoek en zelfs in de binnenstad heb ik meerdere Ferrari FF's gezien (waarvan eentje zonder achterbumper want flinke klapper gemaakt) en een groene Huracan.

Er was ook een belangrijke reden om naar deze kant van Italie te gaan want factory-tour bij Lambo geregeld *O* *O* Natuuuurlijk niet op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn maar lekker een uur van te voren. Eerst in alle rust door het museum gelopen waar sommige van de meest zeldzame auto's staan opgesteld zoals de Egoista maar ook een voorloper van de Aventador J cabrio. Heerlijk om te zien maar de hoogtepunt is natuurlijk onder begeleiding, zonder foto-apparatuur, door de deuren naar de fabriek.

Dan staat er op de binnenplaats een 15-tal wagens; 10 klaar voor testrit/aflevering in de meest exotische kleuren & materialen maar ook dagelijks spul van ze zoals een Aventador met allerlei snoertjes & sensoren voor testritten, een Blancpain "mee-rij-auto", een afgetrapte Aventador waarmee het leek alsof ze door de modder waren gescheurd.

In de fabriek; totale rust... Audi-Grundlichkeit op de montage-baan. V12 motoren waar je met wat yoga-beweging helemaal in zou passen. Carbon zover het oog kan zien. Lappen leer in allerlei kleuren. En een geuniformeerd leger van monteurs & overig personeel die tegenwoordig 4.4 auto's per dag moeten afleveren. Dikke vette wow en heel erg genoten!!!! d:)b d:)b

Tja, en dan kom je zaterdagmiddag terug in NL en dan "moet" je op de 55" FM6 gaan spelen. Dikke vette domper natuurlijk in beleving, geluid & geur. Maar daarom niet minder leuk als race-game. Tot zover ben ik erg te spreken over de game en vind alles er erg strak uitzien; de menu's, opties, etc. allemaal netjes geordend.

Morgen nog even 1 dag naar werk en daarna "werkdagen" van 7 tot 10 uur de komende 2 weken aan FM6.

Meer opinie/info/discussie over de game, zal ik hier dus realtime in de gaten houden en waar nodig posten/helpen om mensen verder te helpen in de game!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Winkiller schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:22:
[...]

Ik heb nog niet gekeken maar heb JIJ hem verbeterd ? :+
:Y

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Inderdaad maar, Never Give Up, there is always hope.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2rqly6p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
kwam dicht in de buurt weer van mijn eigen tijd, maar verneuk zo vaak die S bocht bovenin.. ARG
Geef nog niet op maar voor nu goed gedaan job:)

Zie weer een SPA deja vu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sven Enthoven schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:40:
kwam dicht in de buurt weer van mijn eigen tijd, maar verneuk zo vaak die S bocht bovenin.. ARG
Geef nog niet op maar voor nu goed gedaan job:)

Zie weer een SPA deja vu :)
nou.... doe dat maar op een andere baan. pokke track dat road atlanta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Net na heel veel rondjes United kunnen verslaan op Watkins Glen met de Ford GT350R. Ik zie dat Max Verstappen Balou nog een dikke 5 sec sneller is. Werk aan de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
job115 schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:45:
[...]

nou.... doe dat maar op een andere baan. pokke track dat road atlanta
Haha ja inderdaad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven alleen tracks gaan doen waar Balou de pest aan heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:15:
[...]

Sven alleen tracks gaan doen waar Balou de pest aan heeft. >:)
Moet ik ze zelf ook wel leuk vinden, maar ook een track waar hij de pest aan heeft is die snel op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6J8Dd6v.jpg
Viper foto gemaakt door broertje.

En een z33 fairlady met een rb30 en 4wd erin. Ergens 500+pk.
En livery van mezelf super simpel gedaan maar vond wel genoeg zo.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YCHTSLI.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2015 16:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

v8power67 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:12:
Klopt die prijzen rad in horizon 2 was uitermate gierig.
Maar heb met fm6 alles behalve geluk, heb 1x een hoofdprijs gewonnenn een auto van 5 ton ofzo. Rest vaak 10.000 en 50.000. En een keer een bmw.. geen enkele keer echt een dure auto van miljoen ofzo.
Maar ben pas level 11 ofzo, dus komt nog wel hopelijk.
Twee keer die hoofdprijs gehad, enkel had ik de eerste auto al :+
Net een Pagani gewonnen van 1mil en verder ook beetje random auto's van rond de 50k. Ben net level 10 en had net opeens wel goede dingen die ik kon winnen. Ben benieuwd of het blijft stijgen :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zozo die 300k modpack is ook een hoopje brandhoud zeg:
Boost (single use. Rare): +60% CR (wat nog geen 10k is per race)
Boost (single use. Rare) +4000 XP Driver Level
Dare (unlimited. Rare) Suggested line off and cockpit camera only: +20% CR
Crew (unlimited, Rare) + 7% power + 8% braking (de enige die de moeite waard is zo lijkt maar is ook maar Rare)
Boost (single use, Super Rare) +7000 XP Driver Level

Dat levert je dus al met al minder op dan 300k. Kortom: al die mods zijn weggegooid geld (of je moet het voor de crew boosts doen).

Wat bij die bingokaart helpt is gewoon even wachten totdat je wat prijzen ziet die je ook wilt hebben. Want ik zie maar weinig gebeuren dat ie wisselt naar een dure prijs en die vervolgens weet te pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2015 17:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven Enthoven schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:16:
[...]

Moet ik ze zelf ook wel leuk vinden, maar ook een track waar hij de pest aan heeft is die snel op....
Tja, dan niet melden hier, dan besteed Balou veel tijd aan het zoeken en komt hij niet aan rijden toe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Famous schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:35:
[...]

Twee keer die hoofdprijs gehad, enkel had ik de eerste auto al :+
Net een Pagani gewonnen van 1mil en verder ook beetje random auto's van rond de 50k. Ben net level 10 en had net opeens wel goede dingen die ik kon winnen. Ben benieuwd of het blijft stijgen :D
Nope win altijd bagger zooi... of van die mod packs... maar zit pas op level 15 dus kansen genoeg nog.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Ik heb echt een debiele manier van lezen/kijken maar ik kom niet aan 2 achievements toe:

Up to the Challenge - Finish first in a 24 car race using the Suggested Line Off, Cockpit Camera only Dare Mod.
You Shouldn't - Finish first in a 24 car race using the Manual Transmission Dare Mod

Beide Dare Mods zijn bekend; de eerste zeg inderdaad dat allebei de zaken worden uitgezet, dus volledig zonder racing line en alleen cockpit cam. De andere lijkt voor misvatting mogelijk; er zijn namelijk 2 verschillende mods die allebei Manual Transmission geven. De ene met clutch en de andere niet gespecificeerd.

Ik heb beide Mods al in mijn kaartenbakje maar hoe ik ze ook toepas, speel, rij, whatever; de Achievements komen bij mijn niet in mijn lijstje te staan.

Wie o wie heeft deze al gedaan en kan zich herinneren (of screenshotten) welke kaartjes je dus moet gebruiken of hoe ze precies heten? Ik begin een beetje een mezelf te twijfelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:24
job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:26:
[...]

ik heb net een poging gedaan met gewoon manual in een stock M4 en dat ging al vele malen sneller dan in het geposte filmpje. dus volgens mij gaat er ergens anders iets niet goed
Ook met de controller het probleem.. Ik ga het melden bij de makers en hoop met een oplossing te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33

FeaR

In GoT we trust

Toch net de Deluxe Edition in de pre-order gezet. Car Pass heb ik nooit behoefte aan gehad en zeker aangezien ik toch nog wat twijfel niet de Ultimate gekozen. VIP leverde in de vorige delen genoeg op dus dat wilde ik wel hebben. Demo was wel tof, maar ik ben toch meer van Horizon. Forza 2, 3 en 4 wel grijs speels maar 5 deed me niet zo veel. Al geven velen toe dat 5 minder was en daarom toch net besteld. En je moet wat voor Assassin's Creed uit komt. We gaan het zien over een paar dagen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sven Enthoven schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:16:
[...]

misschien eentje die je leuk vindt. S800 subaru brat (tune geshared) op Nurb GP wet, momenteel #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Schiet mij maar overhoop; 1 achievement binnen. Je moet de Mod Card gebruiken voor "Manual Transmission" dus zonder clutch...

Had ik al een paar keer gedaan maar nu popte de cheevo wel :)

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 13-09-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:29:
Schiet mij maar overhoop; 1 achievement binnen. Je moet de Mod Card gebruiken voor "Manual Transmission" dus zonder clutch...

Had ik al een paar keer gedaan maar nu popte de cheevo wel :)
Hoeveel heb je er al 8)7

Moet zeggen, ik ben niet zo van de race games (ondanks ik er wel meerdere heb gehad). Forza 5 kon ik echt niet langer spelen dan een half uur tot uurtje, bij FH2 ging het al beter maar nu heb ik er al enkele uren opzitten bij Forza 6 (enkel career).
Benieuwd of ik het kan volhouden, hopelijk wel voor die €110,- 70 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Hoeveel wat? Achievements? Waarschijnlijk minder dan sommige andere personen. Maar ja, speel voornamelijk Career sinds gister en daar komen de cheevos niet al te snel achter elkaar.

Maatje van me uit Duitsland heeft al meer dan 800 gescoord van de 1000...

Oh well, het spel houdt me in ieder geval goed bezig; ben ook zeer te spreken over de nachtraces maar ook de showcases. Welkome afwisseling na FM5 & FH2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wat zouden jullie eerder kiezen?

+7% power en -3% weight of
+20% braking en +6% grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ik denk dat dat een beetje afhangt van de baan, als er veel grote rechte stukken inzetten en je niet de snelste auto hebt zou ik de +7% power equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb ook de Dare "Long Shot", start dus altijd als 24ste, dus extra power is welkom maar later kunnen remmen kan ook veel tijd schelen..
Ken de banen totaal niet, zal eens op de plaatsjes letten die voorbij komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
job115 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:44:
[...]

Heb even een proefrondje in de standaard m4 gedaan met schakelen op handmatig zonder koppeling, en dat gaat een stuk rapper dan in jouw filmpje. Misschien dat er iets tussen stuur en forza niet goed gaat?
Kun jij een filmpje opnemen op het lange rechte stuk van de nordschleife met opschakelen? Dan doe ik dat ook en kan ik ze naast elkaar zetten en doorsturen als bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Boinkie schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:01:
[...]

Kun jij een filmpje opnemen op het lange rechte stuk van de nordschleife met opschakelen? Dan doe ik dat ook en kan ik ze naast elkaar zetten en doorsturen als bug :)
Zal het proberen. Hoe heb jij eigenlijk je gameclips van de console gekregen? Bij mij laat die helemaal niks zien van forza 6 (achievments, gameclips etc). Zal wel pas zichtbaar worden na dat het spel voor iedereen beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Met Game DVR opgenomen en toen via upload studio naar OneDrive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:58:
[...]

Zal het proberen. Hoe heb jij eigenlijk je gameclips van de console gekregen? Bij mij laat die helemaal niks zien van forza 6 (achievments, gameclips etc). Zal wel pas zichtbaar worden na dat het spel voor iedereen beschikbaar is
Geen idee of je kan streamen in jouw setup maar via de Xbox App kan je ook game-captures maken; die worden dan gewoon lokaal weggeschreven op je HDD.

/edit: mijn laatste ervaring met de App is dat de resolutie van opnemen en het geluid beter klinkt dan via GameDVR van de One zelf. Maar ja, wie ben ik; heb voorlopig alleen maar FM6 gespeeld zonder enige screenshots/videos te maken.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 14-09-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Boinkie schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:02:
Met Game DVR opgenomen en toen via upload studio naar OneDrive :)
Oké, zal het morgen is proberen. Vandaag helaas college van 12:45-22:00 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:41:
[...]

Oké, zal het morgen is proberen. Vandaag helaas college van 12:45-22:00 :|
* MAX3400 kijkt op klokje en ziet dat job115 nog 2 uur heeft voor een capture van 30 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Is er nog iemand waarbij het spel niet meer wil starten? Het lijkt wel alsof het spel een verkeerde update heeft gehad ofzo. Ik start het spel en vervolgens blijft hij maar laden, hij is hier al 15 minuten het laden maar hij lijkt vast te hangen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Redax schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:13:
Is er nog iemand waarbij het spel niet meer wil starten? Het lijkt wel alsof het spel een verkeerde update heeft gehad ofzo. Ik start het spel en vervolgens blijft hij maar laden, hij is hier al 15 minuten het laden maar hij lijkt vast te hangen.
Xbox al opnieuw opgestart? Of game geforceerd afgesloten....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
TheVMaster schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:14:
[...]

Xbox al opnieuw opgestart? Of game geforceerd afgesloten....?
Geeft het spel hetzelfde euvel als je de One niet op internet hebt aangesloten?

Het kan namelijk ook zijn dat je een connectie-issue hebt naar je cloud-games maar daar komt soms nooit een melding over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Xbox heb ik al opnieuw opgestart. Heb het spel nog niet geforceerd afgesloten want ik weet niet hoe dat moet. De One is overigens gewoon op internet aangesloten via de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Redax schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:13:
Heb je het spel gepreload, en zo ja? Wanneer? Als het voor een bepaalde datum gepreload is kan het geloof ik zijn dat de bestanden niet werken.

Dit topic staat er meer over: http://forums.forzamotors...FM6-Ultimate-Edition.aspx

@MAX3400

Ben pas net weer thuis, en 12:45 betekent dat ik 11:45 weg moet, dus gaat het niet worden

[ Voor 10% gewijzigd door job115 op 14-09-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
job115 schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:10:
[...]

misschien eentje die je leuk vindt. S800 subaru brat (tune geshared) op Nurb GP wet, momenteel #1
De tune is niet goed geshared denk :) Op de leaderboards staat namelijk niet de dat die geshared is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:19:
[...]

Heb je het spel gepreload, en zo ja? Wanneer? Als het voor een bepaalde datum gepreload is kan het geloof ik zijn dat de bestanden niet werken.

@MAX3400

Ben pas net weer thuis, en 12:45 betekent dat ik 11:45 weg moet, dus gaat het niet worden
De dag voor de release is het spel ge-preload. Enig idee hoe ik het spel kan forceren om af te sluiten? Misschien werkt dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:20:
[...]

De tune is niet goed geshared denk :) Op de leaderboards staat namelijk niet de dat die geshared is
Als je hem pas nadat je de tijd hebt gezet upload komt die er geloof ik niet bij te staan op de LB's. Had gisteravond nog even de tune opnieuw geladen en toen rolde die bijna om in elke bocht, dus kan zijn dat het gedeelde bestand niet helemaal top is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Redax schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:18:
Xbox heb ik al opnieuw opgestart. Heb het spel nog niet geforceerd afgesloten want ik weet niet hoe dat moet. De One is overigens gewoon op internet aangesloten via de kabel.
Xbox netjes opnieuw starten: als de console aanstaat, loop naar de console, hou de verlichte knop 5 seconden ingedrukt tot de machine uitgaat. Wacht 60 seconden en druk de console weer aan met dezelfde knop.

Game afsluiten: ga van actieve game terug naar Dashboard. Druk op je Menu/Hamburger knopje. Kies Quit Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hoe werken jouw "Night goggles" eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Inmiddels geprobeerd. Het geforceerde afsluiten had geen zin, Xbox uitzetten voor een minuut ook niet en internetverbinding heeft hij ook. Iemand nog suggesties? Vreemd ook dat niemand anders het probleem heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Redax schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:33:
Inmiddels geprobeerd. Het geforceerde afsluiten had geen zin, Xbox uitzetten voor een minuut ook niet en internetverbinding heeft hij ook. Iemand nog suggesties? Vreemd ook dat niemand anders het probleem heeft..
Heb je hem helemaal uit gezet?
Of heb je instant on aanstaan? Dan werkt het namelijk niet.

Anders kan je altijd nog proberen om de aankoop paar seconde (10?) in te houden, dan doet die een soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
Het wordt wel steeds lakser met de single player imo. Voorheen moest je eerste worden om een "gouden bekertje" te mogen ontvangen. Bij Forza 5 kreeg je al goud als je bij de eerste 3 eindigde en nu maakt het volgens mij helemaal niks meer uit, als je de races gereden hebt krijg je een vinkje en that's it?
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
wes- schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:37:
Het wordt wel steeds lakser met de single player imo. Voorheen moest je eerste worden om een "gouden bekertje" te mogen ontvangen. Bij Forza 5 kreeg je al goud als je bij de eerste 3 eindigde en nu maakt het volgens mij helemaal niks meer uit, als je de races gereden hebt krijg je een vinkje en that's it?
Je moet nog altijd bij de eerste 3 eindigen om door te mogen naar de volgende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:23:
[...]

Als je hem pas nadat je de tijd hebt gezet upload komt die er geloof ik niet bij te staan op de LB's. Had gisteravond nog even de tune opnieuw geladen en toen rolde die bijna om in elke bocht, dus kan zijn dat het gedeelde bestand niet helemaal top is
Andere tune gepakt, je staat nu P3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Famous schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:32:
[...]

Hoe werken jouw "Night goggles" eigenlijk :+
Vanochtend op de A5 bedoel je? Of in FM6? :+ In alle gevallen heb ik nog steeds perfect zicht in mijn ogen dus dat komt wel goed...
Wat inderdaad de bedoeling is; je krijgt per race een Objective en dat moet je halen. Dat het inderdaad 3e is of whatever, kan voor sommigen klinken als "ik hoef mijn best niet te doen" maar voor anderen "ik kan eindelijk de AI hoger zetten en mezelf uitdagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:40:
[...]

Je moet nog altijd bij de eerste 3 eindigen om door te mogen naar de volgende race.
Ah ok dat wist ik dus niet.
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:46:
[...]

Vanochtend op de A5 bedoel je? Of in FM6? :+ In alle gevallen heb ik nog steeds perfect zicht in mijn ogen dus dat komt wel goed...

[...]

Wat inderdaad de bedoeling is; je krijgt per race een Objective en dat moet je halen. Dat het inderdaad 3e is of whatever, kan voor sommigen klinken als "ik hoef mijn best niet te doen" maar voor anderen "ik kan eindelijk de AI hoger zetten en mezelf uitdagen".
Ja dat klopt, ik vind het overigens wel tof dat als je een paar races achter elkaar als eeste over de finish komt dan de vraag krijgt om het niveau wat op te schroeven :)

[ Voor 14% gewijzigd door wes- op 14-09-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
wes- schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:52:
[...]

Ja dat klopt, ik vind het overigens wel tof dat als je een paar races achter elkaar als eeste over de finish komt dan de vraag krijgt om het niveau wat op te schroeven :)
Die vraag krijg ik niet :? :? Of kan je niet hoger dan Unbeatable Drivatars? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Laat mijne lekker op "above average" staan met ABS en TCS aan :+
Zit volgens mij op 45% extra credit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik ben een stapje onder unbeatable gegaan want ik zit in de Sport Icons races die je in stock auto's moet rijden. Maar ook daar kom ik op de voor mij minder bekende tracks altijd een rondje te kort om 1e te worden, ook omdat de AI nog best agressief is en rare rempunten hebben zodat je er soms bovenop zit. Zelfs de AWD audi's in die klasse zwabberen over de weg. Kan alleen met de M5 redelijk overweg maar moet dan zelfs TC en STM aanzetten op de meeste circuits. Helaas is het in deze klasse niet mogelijk om met een getunede auto te rijden.
Chester schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:40:
[...]

Had ze voor de regentracks juist niet echte omstandigheden bestudeerd? Alle plassen liggen waar ze in het echt ook zou liggen.
job115 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:59:
[...]

Alhoewel er op circuits vast een redelijke afwatering ligt, zullen er uiteindelijk als het genoeg regent vanzelf plassen ontstaan. Het is alleen de vraag of het nog wel reëel is om in die omstandigheden te racen.
Allebei natuurlijk waar maar circuits worden voortdurend aangepast (o.a. verbeterd,veiliger) dus wanneer er irl dergelijke extreme plassen ontstaan zorgt men ervoor dat het binnen de kortste keren wordt opgelost. (stuk nieuw wegdek of extra drainage)
Het laat zich raden maar ben benieuwd hoe een auto zich gedraagd wanneer er slicks onder zitten op de natte tracks.
Heb overigens me TX nog niet aangesloten op de X1. Voor mijn gevoel leent Forza zich meer voor een controller dan PCars.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
mowa schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:59:

Heb overigens me TX nog niet aangesloten op de X1. Voor mijn gevoel leent Forza zich meer voor een controller dan PCars.
Daar heb je mogelijk wel een beetje gelijk in; ik vind dat overstuur nu veel makkelijker op te vangen is dan in de vorige FM's. En ik rij sinds FM6 ook zonder TCS dus voor mij sowieso een nieuwe uitdaging. Maar zelfs de wat krachtiger auto's zoals de Ford GT350 en in mijn vorige races een Lexus IS F, krijg ik toch vrij netjes de bocht door.

Kan me inderdaad zelf in ieder geval niet voorstellen om met een stuurtje (uitslag van 540 graden??) overstuur te moeten opvangen in een fractie van een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Iemand de game al ergens in de schappen zien liggen? Ik loop vanmiddag denk ik even langs de Mediamarkt en Intertoys, hoop dat ze hem stiekem al gewoon verkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

wes- schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:37:
Als je op de start knop druk krijg je de race details te zien en hierbij ook welke objective je moet halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ThomasXIV schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:28:
Iemand de game al ergens in de schappen zien liggen? Ik loop vanmiddag denk ik even langs de Mediamarkt en Intertoys, hoop dat ze hem stiekem al gewoon verkopen :).
Nog nergens zien liggen maar ook geen interesse in fysieke media ;) Las wel dat je bij MM mogelijk een extra auto krijgt op basis van een code; een Subaru WRX. Geen idee of die auto ook standaard/later in bepaalde DLC zit maar gratis is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
ThomasXIV schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:28:
Vanaf vrijdag pas, dan is de Forza editie Xbox ook te koop bij de mediamarkt.
Ga er maar van uit dat ze zich allemaal aan de datum houden, volgens mij staat er namelijk een boete op met vervroegd uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:31:
[...]

Nog nergens zien liggen maar ook geen interesse in fysieke media ;) Las wel dat je bij MM mogelijk een extra auto krijgt op basis van een code; een Subaru WRX. Geen idee of die auto ook standaard/later in bepaalde DLC zit maar gratis is goed :)
Vind fysieke media juist wel leuk :). Nadeel is dat ik dan later nog de DLC bij moet kopen, maar er zal vast ooit wel een aanbieding zijn. In FH2 miste ik de DLC i.i.g. totaal niet, soms jammer dat je bepaalde auto's niet kan rijden, maar goed.

Overigens, iemand al split screen gespeeld? Hoe zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mowa schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:59:
Ik rij noodgedwongen met m'n TX nu op de PC op pCars, maar heb niet echt het gevoel dat dit zoveel beter/anders is dan FM5, even buiten de FFB. Alleen remmen is heel anders, waar FM te gevoelig is, kan je bij pCars pendaal plat indrukken en nog heb je amper ABS.
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:11:

Kan me inderdaad zelf in ieder geval niet voorstellen om met een stuurtje (uitslag van 540 graden??) overstuur te moeten opvangen in een fractie van een seconde.
Erg goed te doen hoor, vind het zelfs makkelijker dan op controller. Controller ga ik te snel 'full links naar full rechts', bij racestuur kan ik met meer gevoel ding weer terug op de baan krijgen (zoals een SuperV8, zelfs met TCS kan je dat ding nog laten uitbreken).

Grootste verschil naar pCars, grip, ik kan de Ruf amper laten uitbreken en even kort op de rem en het is weer bisonkit op de weg. Nu heb ik nog geen WTCC/GT3 gereden in FM6, maar betwijfel of ze datzelfde niveau grip hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Volgens mij is er gewoon wat mis met jou TX want ik heb bij beide games nergens last van, sterker nog, ik voel geen verschil tussen Pcars op de PC of op de one.

Mischien thrustmaster dat ding maar is laten nakijken ?

Edit: hier evt. een setup guide voor F6: YouTube: Forza Motorsport 6 Thrustmaster TX wheel setup guide

[ Voor 27% gewijzigd door xavento op 14-09-2015 13:41 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiedovb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-08 18:30
Ik heb een aantal mensen toegevoegd voor meer drivatars :) XBL is iKwiedo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:46:
Wat inderdaad de bedoeling is; je krijgt per race een Objective en dat moet je halen.
Misschien stomme vraag, maar waar kan ik die objective vinden? Heb alleen donderdag paar uur gespeeld. Zag de achievementprogress wel oplopen, maar geen idee waar ik die objectives kon zien :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

BM schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:50:
[...]

Misschien stomme vraag, maar waar kan ik die objective vinden? Heb alleen donderdag paar uur gespeeld. Zag de achievementprogress wel oplopen, maar geen idee waar ik die objectives kon zien :?
Famous schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:28:
[...]

Als je op de start knop druk krijg je de race details te zien en hierbij ook welke objective je moet halen :Y
Bij Race overview waar je ook je mods kan selecteren 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 14-09-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zo, koekoek.... 8)7

* BM gaat zich in een hoekje zitten schamen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
BM schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:53:
Zo, koekoek.... 8)7

* BM gaat zich in een hoekje zitten schamen
La Source in de nacht; dat is een mooi hoekje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
xavento schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:40:
Volgens mij is er gewoon wat mis met jou TX want ik heb bij beide games nergens last van, sterker nog, ik voel geen verschil tussen Pcars op de PC of op de one.

Mischien thrustmaster dat ding maar is laten nakijken ?

Edit: hier evt. een setup guide voor F6: YouTube: Forza Motorsport 6 Thrustmaster TX wheel setup guide
Ding is begin van het jaar nog getest, er is niets mis mee (net als de 'demo tests' in de software). FM rijd juist heerlijk met een dat stuur, het is pCars waar het totaal niet werkt (werkt, maar niet realistisch, onderstuur laat je banden niet magisch de andere kant op willen).

Maar heel mijn TX heeft weinig te maken met grip en uitslag in pCars en Forza, waar de 1 teveel heeft, heeft de ander te weinig.

Volledig OT, wat ik nu niet snap aan hedendaagse tutorials? Vroeger was het gewoon een lijstje, X op 1, Y op 2, Z op 4, klaar. Extra notes, zet ze erbij, en racen maar. Nee, nu moeten we altijd een 2-6 minuten filmpje maken met precies dezelfde informatie. Net als FM5 tunes, websites zijn amper meer te vinden met gewoon harde cijfers wat je moet inkloppen, nee liever een 10 minuten filmpje hoe iemand punt voor punt langsgaat en opnoemt wat er staat.
Het is best een no-brainer dat je gas/rem op 0-100 hebt staan, deadzone op 0 en wheel rotation naar eigen inzicht, het is natuurlijk geen freaking rocketscience wat je kan instellen in FM5/6 (toegegeven, dat hebben ze in pCars veel groter gedaan).

Flashback naar begin van pCars
http://1drv.ms/1UPjJ4f :D

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28
Ik heb de drivatars maar op highly skilled gezet want anders moet ik toch iets te vaak races over rijden. Hopelijk gaat het na wat oefening weer beter en kan ik ze weer wat moeilijker zetten :) .

[ Voor 78% gewijzigd door skreppiedoe op 14-09-2015 16:39 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb nu Toyota op lvl 25 affinity. Heb daar een erg leuke unlimited use mod aan over gehouden die me 12% grip en +50% credits oplevert wanneer ik een Toyota gebruik. Zo wordt het leuk credits grinden :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Oh nice, vroeg me al af wat er gebeurde op max. Ik ga voor 25 met de ferrari's :)

Nu al tijdje in de SP zitten, met showcases er bij toch erg vermakelijk weer moet ik zeggen!

*edit* voor geïnteresseerden, ik stream (gewoon, omdat)
www.twitch.tv/musiqt

Kom langs, laptop met chat naast me open, dus als je wat wilt weten/zien laat het me maar weten!

[ Voor 33% gewijzigd door Mu.siQ op 14-09-2015 19:15 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Overigens viel me op dat er verschillende circuits zoals Yas zijn aangepast zodat er niet meer kan worden afgesneden. Online is op Yas vooral de laatste bocht voor de finish berucht.
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:11:
[...]

Daar heb je mogelijk wel een beetje gelijk in; ik vind dat overstuur nu veel makkelijker op te vangen is dan in de vorige FM's. En ik rij sinds FM6 ook zonder TCS dus voor mij sowieso een nieuwe uitdaging. Maar zelfs de wat krachtiger auto's zoals de Ford GT350 en in mijn vorige races een Lexus IS F, krijg ik toch vrij netjes de bocht door.

De uitslag doe ik handmatig, heb het niet fixed staan afhankelijk van de auto. Ik heb het hier over PCars op de PC want ik heb 'm nog niet op de X1 gecheckt.
Overstuur is gewoon soepel te corrigeren met een stuur, sturen voelt "natuurlijker" aan dan met een controller. Maar zoals ik al zei itt F6 dat zich in mijn beleving meer voor een controller leent. Van de week ga ik het stuur toch ff aan de X1 hangen.
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:37:
[...]

Ik rij noodgedwongen met m'n TX nu op de PC op pCars, maar heb niet echt het gevoel dat dit zoveel beter/anders is dan FM5, even buiten de FFB. Alleen remmen is heel anders, waar FM te gevoelig is, kan je bij pCars pendaal plat indrukken en nog heb je amper ABS.

[...]

Erg goed te doen hoor, vind het zelfs makkelijker dan op controller. Controller ga ik te snel 'full links naar full rechts', bij racestuur kan ik met meer gevoel ding weer terug op de baan krijgen (zoals een SuperV8, zelfs met TCS kan je dat ding nog laten uitbreken).

Grootste verschil naar pCars, grip, ik kan de Ruf amper laten uitbreken en even kort op de rem en het is weer bisonkit op de weg. Nu heb ik nog geen WTCC/GT3 gereden in FM6, maar betwijfel of ze datzelfde niveau grip hebben.
Ik bedenk me dat ik perse die TX wilde want die zou ik aan zowel de PC als X1 kunnen hangen, terwijl ik 'm (achteraf) alleen voor de PC gebruik.
Dat laatste is heel frappant want een stock auto in PCars is prima zonder hulpjes op de weg te houden, terwijl stock auto's in F6, zoals de Sport Icons, glijden en glibberen over de weg. Ook dat vind ik ongeloofwaardig. Maar ik sluit niet uit dat dit door de controller komt waarmee je alles "meer" doet. Je stuurt meer, geeft meer gas, remt meer. Met een stuur (in PCars) doe je dat veel meer geleidelijk (natuurlijker) zoals je dat in je eigen auto ook doet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Misschien heeft hier iemand iets aan?

http://forums.forzamotors...d-loving-Forza-6-now.aspx

Instellingen voor zijn/haar TX wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:12:
Misschien heeft hier iemand iets aan?

http://forums.forzamotors...d-loving-Forza-6-now.aspx

Instellingen voor zijn/haar TX wheel
Die Mode A is bizar, blijkbaar een map op clutch naar A zou dus via Mode A een shift /w clutch setting kunnen gebruiken? Kan daar helaas nog niets van testen, maar zojuist bericht gekregen dat er een nieuwe xbox onderweg gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Nog meer mensen die zin hebben in Forza? Lobby staat open ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:33:
Moet werken :( Maar ben de komende dagen dagelijks van 7:00 tot 17:00 sowieso online. Dus als er geraced gaat/moet worden, stuur me even een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:22:
[...]

Die Mode A is bizar, blijkbaar een map op clutch naar A zou dus via Mode A een shift /w clutch setting kunnen gebruiken? Kan daar helaas nog niets van testen, maar zojuist bericht gekregen dat er een nieuwe xbox onderweg gaat.
Nice, ik heb vrijdag iemand aan de lijn gehad, zouden gaan kijken wat voor xboxen ik terug heb gekregen (een emt service date of productie datum, maar niet terug gebeld) dus ik weer zelf contact opnemen. Zeggen ze dat ze met mijn oude xboxen geen problemen heben kunnen vinden, dus ik weer thuis aan de slag, WiFi eruit nog steeds zelfde probleem, handmatig updaten idem, factory reset idem ik wordt het zat. Als ze Forza of een dergelijke racegame op de PS4 hadden zou ik deze zo in huis nemen denk. Op naar de 4de xbox gaat het worden denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:33:
Wat is je GT tag dan? en welke klasse? nvm xbox app (win 10) deed stom

[ Voor 6% gewijzigd door Sven Enthoven op 14-09-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:45:
[...]

Wat is je GT tag dan? en welke klasse?
Waarschijnlijk stock E klasse; anders verliest 'ie zo vaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Oke super chill. Ik was bezig met een endurance race (showcase) op de Nurburgring, 5 van de 8 rondjes.. banden op z'n einde. Wanneer op het rechte stuk de auto begint te stotteren. Tank leeg...... 8)7 Sta je dan haha.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein187 op 14-09-2015 22:58 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:46:
[...]

Andere tune gepakt, je staat nu P3 :)
In een evo 6, ja zo kan ik het ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
job115 schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:08:
[...]

In een evo 6, ja zo kan ik het ook wel....
Jij hield je tune voor jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Gaat lekker, al 4 x mijn eigen tijd verbeterd waardoor ik top 6 zou komen te staan, blijft telkens mijn oude tijd in de leaderboards staan. Hopelijk fixen ze het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Iemand online nu? Voeg me anders toe: kapitein187

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

Maar natuurlijk; gewoooon doorduwen als iemand grip verliest :+

Lekker bezig vandaag; kreeg iets van 223.000 credits omdat ik een paar races in de vorige D-klasse League had geraced. De Prize Spins lijken ook lekker te gaan; regelmatig auto's die relatief duur zijn.

Iemand anders trouwens last dat de controller-battery wel heeel snel leeg gaat in FM6? Waar ik normaal in FM5 rustig een dag kon gamen, is 'ie nu elke 6 uur leeg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:53:
[video]
Maar natuurlijk; gewoooon doorduwen als iemand grip verliest :+

Lekker bezig vandaag; kreeg iets van 223.000 credits omdat ik een paar races in de vorige D-klasse League had geraced. De Prize Spins lijken ook lekker te gaan; regelmatig auto's die relatief duur zijn.

Iemand anders trouwens last dat de controller-battery wel heeel snel leeg gaat in FM6? Waar ik normaal in FM5 rustig een dag kon gamen, is 'ie nu elke 6 uur leeg ofzo.
Precies het zelfde hier, denk omdat die redelijk vaak trilt dat die gewoon beetje slurpt. Nog niet eens met HS gespeeld, zal dan wel helemaal erg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
Zojuist een SMS gehad dat ik Forza 6 kan ophalen bij GameMania. Mijn plannen voor vanavond zijn dus wat gewijzigd :P .

Ik ben benieuwd.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

In de review van Polygon stond al dat de batterij vrij vlot leeg gaat met Forza 6 omdat de rumble-functie eigenlijk continu in gebruik is.

Gelukkig zijn batterijen goedkoop bij IKEA :+

[ Voor 15% gewijzigd door Sjaakmoes op 15-09-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:47:
In de review van Polygon stond al dat de batterij vrij vlot leeg gaat met Forza 6 omdat de rumble-functie eigenlijk continu in gebruik is.

Gelukkig zijn batterijen goedkoop bij IKEA :+
Batterijen?? Maar ik zal de rumble eens wat omlaag schroeven; kijken of dat helpt.

Grappig trouwens; het viel me net pas op dat je de Career 6x kan/moet uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:42:
Nice, ik heb vrijdag iemand aan de lijn gehad, zouden gaan kijken wat voor xboxen ik terug heb gekregen (een emt service date of productie datum, maar niet terug gebeld) dus ik weer zelf contact opnemen. Zeggen ze dat ze met mijn oude xboxen geen problemen heben kunnen vinden, dus ik weer thuis aan de slag, WiFi eruit nog steeds zelfde probleem, handmatig updaten idem, factory reset idem ik wordt het zat. Als ze Forza of een dergelijke racegame op de PS4 hadden zou ik deze zo in huis nemen denk. Op naar de 4de xbox gaat het worden denk
Ze zou mijn ticket monitoren tot de nieuwe goed werkt, nu maar hopen dat dit goed gaat. Ze gaf wel aan dat er meerdere problemen zijn met preview-consoles die vervangen worden door non-previews, maar ze wist verder niet of dat probleem ook voor mij zo was.
Heb jij nog steeds US als contact? Heb nu 1x UK gesproken en moet zeggen dat die toch iets beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
[...]

Batterijen?? Maar ik zal de rumble eens wat omlaag schroeven; kijken of dat helpt.

Grappig trouwens; het viel me net pas op dat je de Career 6x kan/moet uitspelen...
Ik gebruik ook lekker geen batterijen, heb voor beide controllers zo'n charge kit, je zult maar net zien dat je opeens zonder batterijen zit als je een lekker avondje wil gamen. Vind dat ze dat wel eens standaard mogen maken, trouwens, om nou weer 20-30 euro aan zo'n kit uit te geven is best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
[...]

Batterijen inderdaad, zo'n accupack moet je allemaal opladen enzo. Batterijen kan je a la minute vervangen! Je kan héél veel AA batterijen kopen voor de prijs van zo'n accupack.

Ik heb toendertijd gewoon 40 AA batterijen bij de IKEA gekocht, zit nooit zonder!

Persoonlijk vind ik het standaard niveau van rumble wel fijn, je kan erg goed aanvoelen wat de auto doet (beter dan bij FM5 en FH2).

[ Voor 6% gewijzigd door Sjaakmoes op 15-09-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:51:
[...]

Batterijen inderdaad, zo'n accupack moet je allemaal opladen enzo. Batterijen kan je a la minute vervangen! Je kan héél veel AA batterijen kopen voor de prijs van zo'n accupack.

Ik heb toendertijd gewoon 40 AA batterijen bij de IKEA gekocht, zit nooit zonder!
Met zo'n accu knal je enkel de draad even in je controller, kun je gelijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sven Enthoven schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:42:
[...]

Serieus? Je 4de XO? Lijkt me stug, maar soms jab je pech hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:53:
[...]

Met zo'n accu knal je enkel de draad even in je controller, kun je gelijk door.
Maar dan zit je weer met zo'n kabel, waardoor je niet lekker op de bank kan zitten (of je moet een hele lange kabel hebben).

Hoelang gaat zo'n charge kit eigenlijk mee per lading? Ik heb toendertijd wel gekeken naar een charge kit als optie maar ik las op verschillende plekken klachten over de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:56:
[...]

Maar dan zit je weer met zo'n kabel, waardoor je niet lekker op de bank kan zitten (of je moet een hele lange kabel hebben).

Hoelang gaat zo'n charge kit eigenlijk mee per lading? Ik heb toendertijd wel gekeken naar een charge kit als optie maar ik las op verschillende plekken klachten over de accuduur.
Mijn accu gaat dik 20 uur mee bij "arcade" dingen zoals Geometry Wars & Guacamelee. 12 tot 14 uur in FH2 of Dead Rising. En nu in FM6 maar 6 uurtjes ofzo. Heb gelukkig tweede contoller constant aan de charger liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Zo'n kabel is niet ideaal maar went wel. Heb m'n controller alweer een jaar aan een draad hangen vanwege de vele disconnects, wat nooit is opgelost met updates. Heb daardoor ook geen omkijken naar batterijen.
Pas met die elite controller ga ik me daar weer druk om maken.

[ Voor 13% gewijzigd door mowa op 15-09-2015 11:00 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste