Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:56:
[...]

Maar dan zit je weer met zo'n kabel, waardoor je niet lekker op de bank kan zitten (of je moet een hele lange kabel hebben).

Hoelang gaat zo'n charge kit eigenlijk mee per lading? Ik heb toendertijd wel gekeken naar een charge kit als optie maar ik las op verschillende plekken klachten over de accuduur.
Voor mijn gevoel is die accuduur juist erg netjes. Ik leg m'n controller meestal 1 of soms 2 keer per week aan die draad, heb er gelukkig 2 dus kan e.v.t. ook wisselen. Het verschilt hoevaak ik speel, maar ik geloof dat toen ik bijvoorbeeld Batman Arkham Knight in één adem uitspeelde (heb er een dag of 5 over gedaan, zo'n 30 uur), heb ik hem geloof ik 1 keer even in de lader gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05:59
R-klasse op de ring in de regen voorlopige eerste plaats in de rivals, voor zowel de ring + gp als de ring zelf. Veel overstuur momentjes met de achterwielaangedreven Zonda Cinque, maar wel waanzinnige uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:49:
[...]

Ze zou mijn ticket monitoren tot de nieuwe goed werkt, nu maar hopen dat dit goed gaat. Ze gaf wel aan dat er meerdere problemen zijn met preview-consoles die vervangen worden door non-previews, maar ze wist verder niet of dat probleem ook voor mij zo was.
Heb jij nog steeds US als contact? Heb nu 1x UK gesproken en moet zeggen dat die toch iets beter helpen.
Nee heb contact met NL, ga t zien.. :)
harrytasker schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:56:
[...]

Serieus? Je 4de XO? Lijkt me stug, maar soms jab je pech hebben!
Kan wel tellen hoor :)

Eerste xbox deed het de eerste 4-5 maanden goed, wel de coil whine maar kon ermee leven. Totdat die de controllers niet meer pakte, naar de MM gegaan om daar te testen en geen probleem dus probleem zou aan de console liggen. Opgestuurd via advanced exchange en kreeg er een terug, aan het downloaden gezet en na 5 uur een system error, ding naar factory gedaan leek goed te gaan maar na 10 dagen nog een error out of the blue, dus dat ding ook terug gestuurd want geen zin om om de 10 dagen dat ding naar factory te moeten resetten, die instellingen ken ik nu wel uit mijn hoofd, andere xbox binnen gekregen en na een tijdje weer problemen met controllers draadloos laten verbindingen dus ik dacht dat ligt nu aan de controllers (en mijn rechter stick was kaduk dus moet er sowieso een opsturen). Ik gewacht met zeuren totdat die ene controller terug kwam maar nadat die was terug gekomen nog steeds hetzelfde probleem. Nu allemaal geneuzel aan het uitproberen met WiFi kanalen maar heb mijn xbox in de afgelopen 3 weken in 3 verschillende huizen gehad, en overal hetzelfde probleem. Dus ik ben van mening dat deze weer kapot is.

Btw wat is er gebeurd met MP? alleen nog maar D en B klasse?

[ Voor 15% gewijzigd door Sven Enthoven op 15-09-2015 11:50 ]

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Maikel64 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:47:
Zojuist een SMS gehad dat ik Forza 6 kan ophalen bij GameMania. Mijn plannen voor vanavond zijn dus wat gewijzigd :P .

Ik ben benieuwd.
Dan ga ik ook even langs bij de GameMania hier :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRXNSJE
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 15:19
Als iemand wilt racen: Ruud91NL is mijn gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17
Ben nu aan het racen in de B League. Dat gaat, nu in ieder geval, tegen alle verwachtingen in volledig clean en ontzettend lekker.

Gemiddeld 24K credits per race :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:48:
[...]

Dan ga ik ook even langs bij de GameMania hier :D.
Ik heb wel eens eerder gehad bij een game, dat ik de pre-order op dinsdag al kon ophalen terwijl de game pas op vrijdag uit kwam.

Je hebt dus kans dat je zonder pre-order de game nog niet mee krijgt (heel vreemd, maar wellicht heeft GM afspraken hierover?).

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Maikel64 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:04:
[...]

Ik heb wel eens eerder gehad bij een game, dat ik de pre-order op dinsdag al kon ophalen terwijl de game pas op vrijdag uit kwam.

Je hebt dus kans dat je zonder pre-order de game nog niet mee krijgt (heel vreemd, maar wellicht heeft GM afspraken hierover?).
Och, het is niet ver voor mij (ga straks even bij mijn oom langs in Scheveningen, ik woon zelf in Den Haag, Game Mania ligt op de route) dus ik denk dat ik het gewoon even ga bekijken. Misschien dat als ik zeg dat iemand een SMS heeft gekregen dat hij hem nu al mee kan nemen dat ik 'm ook al meekrijg :). Wilde sowieso vandaag ook al even bij de MM en Intertoys kijken, in het verleden is het daar ook wel eens voorgekomen dat ze games eerder verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
De game is toch officieel al verkrijgbaar via de Gamemania website.
Zodra die daarop staat is deze gewoon te verkrijgen neem ik aan.
Anders hadden ze het er niet op moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Pak ik die er ook even bij, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:11:
Och, het is niet ver voor mij (ga straks even bij mijn oom langs in Scheveningen, ik woon zelf in Den Haag, Game Mania ligt op de route)
Die op de Fred ;)

Gewoon ff algemene nieuwsgierigheid: Waarom kopen jullie toch die schijfjes?
Vinden jullie zo'n fysieke game aantrekkelijker? (omdat je iets hebt om naar te kijken of zo?)
De standaard editie is op 'n schijfje in NL namelijk even duur als de UE in de RU store..!! En je moet sowieso de game installeren wat volgens mij even lang duurt als downen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Heb nog geen enkele race gereden en ben nu al bijna ton rijker :P Drivatar payouts, design payouts, leuk hoe de game 'verder gaat' terwijl je niet bezig bent.

Nu bezig met nieuw design:
Afbeeldingslocatie: http://www.mintmodels.com/may/81078.jpg

Had ik net heel sumopower klaar (volledig los opgebouwd), bleek ik wit/zwart overgang bij de O te hebben ipv M, kan ik weer opnieuw beginnen :( En waarom hebben ze geen kwart cirkel decal, minpuntje :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 12:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:30:
[...]

Heb nog geen enkele race gereden en ben nu al bijna ton rijker :P Drivatar payouts, design payouts, leuk hoe de game 'verder gaat' terwijl je niet bezig bent.

Nu bezig met nieuw design:
[afbeelding]

Had ik net heel sumopower klaar (volledig los opgebouwd), bleek ik wit/zwart overgang bij de O te hebben ipv M, kan ik weer opnieuw beginnen :( En waarom hebben ze geen kwart cirkel decal, minpuntje :P
Nice wel een mooie livery!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wilde ik net zeggen, idd mooi.
Kan daar echt niets van, heb er het geduld waarschijnlijk niet voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
mowa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:29:
[...]

Die op de Fred ;)

Vinden jullie zo'n fysieke game aantrekkelijker? (omdat je iets hebt om naar te kijken of zo?)
De standaard editie is op 'n schijfje in NL namelijk even duur als de UE in de RU store..!! En je moet sowieso de game installeren wat volgens mij even lang duurt als downen.
Vind het leuk om een fysiek schijfje te hebben, + eventuele verkoop. Ga inderdaad naar die op de Frederik Hendriklaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit is plaatje van originele auto, niet van mijne :P Ik heb zelf een RC kap van deze auto, dus kan aardig goed in detail zien waar alles moet komen.

Het is leuke uitdaging, maar de kwaliteit van 'decal plakbaar' gebied op auto's valt zwaar tegen.

Zou kan je bv bij de GTR de onderste rand van de voorbumper wel plakken, maar diezelfde rand aan de zijkant dus helemaal niet (waar de uitlaat zit) . Bij de BRZ bv was dit nog mogelijk icm andere skirts, maar die heeft de GTR dus blijkbaar niet.

Dus dit wordt m'n laatste GTR (had al een S-road), dan maar weer een andere auto zoeken.

Heb nog steeds geen goede foto gevonden van mine's, allemaal te klein om details te kunnen zien.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 12:41 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:40:
[...]

Dit is plaatje van originele auto, niet van mijne :P Ik heb zelf een RC kap van deze auto, dus kan aardig goed in detail zien waar alles moet komen.
Dan trek ik mijn opmerking in:) nee grapje roep maar wanneer die af is dan kan ik hem downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:40:

Bij nader inzien vind ik het eigenlijk helemaal niets. :+
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:39:

Vind het leuk om een fysiek schijfje te hebben, + eventuele verkoop. Ga inderdaad naar die op de Frederik Hendriklaan :).
Doorverkopen is idd een pre wat een virtuele game niet heeft.
Echter kan je eventuele DLC niet verkopen. De prijzen daarvan zijn niet mals.

[ Voor 37% gewijzigd door mowa op 15-09-2015 12:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sven Enthoven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:49:
[...]

Dan trek ik mijn opmerking in:) nee grapje roep maar wanneer die af is dan kan ik hem downloaden :)
Was het maar dat ik zoveel detail kwijt kon, de helft wat je ziet kan je niet eens een decal op plaatsen (banden, spoiler, raam etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Net even langsgelopen, ze verkopen hem helaas nog niet. Hoe is het makkelijk om van de RU store te kopen? Heb geen CC, dus neem aan een virtuele aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Nee GameMania heeft z'n release data even aangepast naar de eigenlijk officiele data.
Wel slecht hoor, beetje mensen blij maken met niks..

Maargoed er zijn meerdere manieren om de game vandaag te krijgen toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:08:
Net even langsgelopen, ze verkopen hem helaas nog niet. Hoe is het makkelijk om van de RU store te kopen? Heb geen CC, dus neem aan een virtuele aanmaken?
Neteller.com voor CC, kan je met ideal ppwaarderen

En hier uitleg van kopen
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:39
Als ik de game in de HK store nu koop kan ik dan mijn locatie op USA zetten en downloaden?

Denk dat ik voor de standaard editie ga van 45 euro,kan later nog altijd een carpass kopen, of is dat vip gebeuren interessant? De fysieke disk is ook alleen maar als standaard edition te koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Weet je waar je simpel van word? Sommige Showcases... Net 15 rondjes op Lime Rock moeten rijden; dat fijne circuit uit de demo/training. Heb gewoon last van mijn klauwen van al dat sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:08:
Bij Neteller.com inderdaad een virtuele aanmaken (voor de rest zie mijn signature)....Overigens kun je bij Offgamers ook gewoon gift cards betalen met je iDeal...
schumi1986 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:31:
Als ik de game in de HK store nu koop kan ik dan mijn locatie op USA zetten en downloaden?

Denk dat ik voor de standaard editie ga van 45 euro,kan later nog altijd een carpass kopen, of is dat vip gebeuren interessant? De fysieke disk is ook alleen maar als standaard edition te koop toch?
Eh...je hoeft je xbox niet op USA te zetten.....gewoon via xbox.com je game kopen (in de HK/BR/RU/US Store) en dan kan je hem vanaf je Nederlandstalige Xbox gewoon downloaden. Ehh....als het goed is staat hij dan al op je xbox als je thuis bent...afhankelijk van de power instelling natuurlijk.

[ Voor 45% gewijzigd door TheVMaster op 15-09-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Je kan ook 3vcard gebruiken, die heb ik gebruikt om gift cards in de Russische Xbox store te kopen (wel zo'n echte prepaid kaart die je kan blijven opladen). Nadeel is de € 2 transactiekosten per oplaadbeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Eh...je hoeft je xbox niet op USA te zetten.....gewoon via xbox.com je game kopen (in de HK/BR/RU/US Store) en dan kan je hem vanaf je Nederlandstalige Xbox gewoon downloaden. Ehh....als het goed is staat hij dan al op je xbox als je thuis bent...afhankelijk van de power instelling natuurlijk.
[/quote]

Maar hij komt vandaag alleen uit in Amerika toch? Mijn xbox staat eigenlijk altijd op USA maar als ik nu forza in HK koop (release 18e) en schakel daarna naar USA (release vandaag) begint die dan vandaag te downloaden of 'ziet' de xbox dat ik forza in HK heb gekocht en houd ie dan de 18e aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:48:
Weet je waar je simpel van word? Sommige Showcases... Net 15 rondjes op Lime Rock moeten rijden; dat fijne circuit uit de demo/training. Heb gewoon last van mijn klauwen van al dat sturen...
15 rondjes op een circuit van 1 minuut? Valt toch best mee? Zou het toejuichen als ze met meer rondes komen in de multiplayer, zelfs endurance was maar 6 rondjes spa.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:51:
[...]

Bij Neteller.com inderdaad een virtuele aanmaken (voor de rest zie mijn signature)....Overigens kun je bij Offgamers ook gewoon gift cards betalen met je iDeal...
Ah! Dat is handig! Kun je daar dan ook Russische giftcards aanschaffen?

E: NVM, ik lees net dat stuk ;). Thanks voor de info, misschien toch als ik thuis ben de UE via de Russische store aanschaffen. Is er nog enig risico? Heb geen zin om opeens met onbruikbare Russische giftcards te zitten, natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 15-09-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:03:
[...]

Ah! Dat is handig! Kun je daar dan ook Russische giftcards aanschaffen?

E: NVM, ik lees net dat stuk ;). Thanks voor de info, misschien toch als ik thuis ben de UE via de Russische store aanschaffen. Is er nog enig risico? Heb geen zin om opeens met onbruikbare Russische giftcards te zitten, natuurlijk.
Daar loop je geen risico mee, codes krijg je gelijk op je mail, mocht je een onbruikbare code hebben sturen ze je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ok! Zie alleen dat bij offgamers geen russische kaarten zijn, en bij livecodes enkel 2000 en 4000 roebel... Lijkt me het handigst om een 1000 en 2000 te kopen, maar dat zit er dus niet in :(. Iemand nog een (betrouwbare) site waar ze die wel aanbieden (of ik heb er bij offgamers overheen gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:03:
[...]

15 rondjes op een circuit van 1 minuut? Valt toch best mee? Zou het toejuichen als ze met meer rondes komen in de multiplayer, zelfs endurance was maar 6 rondjes spa.
Ow, dat is inderdaad niet heel veel. Ligt er ook aan met welke wagen natuurlijk; op Lime moest het met een Lotus-verhaal. Dan ben je gewoon een klein kwartiertje aan het sturen :)

FYI Wie om 15:00 zin heeft in multiplayer, stuur me even een bericht op XBL. Any assists, stock wagens. Just for fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:16:
[...]

Ow, dat is inderdaad niet heel veel. Ligt er ook aan met welke wagen natuurlijk; op Lime moest het met een Lotus-verhaal. Dan ben je gewoon een klein kwartiertje aan het sturen :)

FYI Wie om 15:00 zin heeft in multiplayer, stuur me even een bericht op XBL. Any assists, stock wagens. Just for fun!
Als goed is iets over drieën thuis, dus zal waarschijnlijk wel joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:15:
Ok! Zie alleen dat bij offgamers geen russische kaarten zijn, en bij livecodes enkel 2000 en 4000 roebel... Lijkt me het handigst om een 1000 en 2000 te kopen, maar dat zit er dus niet in :(. Iemand nog een (betrouwbare) site waar ze die wel aanbieden (of ik heb er bij offgamers overheen gekeken).
Zoals theVmaster al aangaf : Via je CC of een virtuele CC de giftcards kopen in de Russische store via xbox.com daar kun je wel kiezen tussen 2000 en 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:18:
[...]

Zoals theVmaster al aangaf : Via je CC of een virtuele CC de giftcards kopen in de Russische store via xbox.com daar kun je wel kiezen tussen 2000 en 1000
Zelf heb ik ook een virtuele cc (neteller) geregeld en daar stort je dan via ideal geld op. Je kunt natuurlijk ook je eigen cc gebruiken. Ik heb ook de in de Russische Microsoft Store de Gift cards gekocht, welke ik vervolgens heb geredeemed op de Russiche Xbox website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:21:
[...]

Zelf heb ik ook een virtuele cc (neteller) geregeld en daar stort je dan via ideal geld op. Je kunt natuurlijk ook je eigen cc gebruiken. Ik heb ook de in de Russische Microsoft Store de Gift cards gekocht, welke ik vervolgens heb geredeemed op de Russiche Xbox website :)
Ok! Hoeveel geld is een 2000 en 1000 roebel kaart? Hoeveel heb ik nodig op mijn (virtuele) CC? En is er nog iets dat ik met die CC moet doen (bijvoorbeeld een Russisch adres invullen)? Neem aan dat ik wel Russische Roebels als currency moet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:24:
[...]

Ok! Hoeveel geld is een 2000 en 1000 roebel kaart? Hoeveel heb ik nodig op mijn (virtuele) CC? En is er nog iets dat ik met die CC moet doen (bijvoorbeeld een Russisch adres invullen)? Neem aan dat ik wel Russische Roebels als currency moet selecteren.
Geen idee, maar Google kan dit heel eenvoudig uitrekenen. Die Cc staat gewoon op mijn eigen naam. Overigens moet je je daarvoor ook gewoon legitimeren (kopie paspoort opsturen geloof ik), dus daar vul je je NL adres in. Bij de Microsoft Store zul je dus wel een Russisch adres moeten invullen. Ik zou dan deze gegevens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:26:
[...]

Geen idee, maar Google kan dit heel eenvoudig uitrekenen. Die Cc staat gewoon op mijn eigen naam. Overigens moet je je daarvoor ook gewoon legitimeren (kopie paspoort opsturen geloof ik), dus daar vul je je NL adres in. Bij de Microsoft Store zul je dus wel een Russisch adres moeten invullen. Ik zou dan deze gegevens gebruiken.
Merci, en hoe zit het met de Neteller currency? Russisch of gewoon euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:29:
[...]

Merci, en hoe zit het met de Neteller currency? Russisch of gewoon euro?
Ehh...je stort geld vanaf je eigen rekening via iDeal en dat zijn gewoon Euro's (net zoals op een echte CC) en er worden gewoon Rubles afgeschreven....tegen de geldende koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:18:
[...]

Als goed is iets over drieën thuis, dus zal waarschijnlijk wel joinen
Trouwens, over endurance gesproken; had je de Showcase Endurances al bekeken? 300 mijl op Sebring of 100 mijl op Road Atlanta... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:34:
[...]

Ehh...je stort geld vanaf je eigen rekening via iDeal en dat zijn gewoon Euro's (net zoals op een echte CC) en er worden gewoon Rubles afgeschreven....tegen de geldende koers.
Ik bedoel; ik moet een currency selecteren als ik een account aanmaak, daar moet ik dus gewoon euro invullen?

E: NVM, al gevonden. Sorry voor de vragen :').

Nog een vraagje; neem aan dat ik bij Neteller zo'n prepaid Mastercard moet aanvragen? Hoe gaat dit in z'n werk?

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 15-09-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vreemd - net 10 euro op Neteller gezet maar er staat nog steeds 0.00 :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
mowa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:29:
[...]

Die op de Fred ;)

Ik heb Forza 5 en Project Cars verkocht bij GameMania, waarvoor ik 40 euro kreeg. Heb dus 25 euro bij moeten leggen.

Mocht ik de game gewoon voor de volle mep hebben moeten kopen zonder inruil van games, dan had ik zeker de ultimate uit de RU store gehaald.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:55
Ik heb Forza 6 net ontvangen van YourGameZone. Is er een manier om nu al te spelen? (aangezien de game pas 18 september uitkomt, lijkt het me dat als ik het spel er nu in doe deze geblokkeerd wordt tot vrijdag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Arno90 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:51:
Ik heb Forza 6 net ontvangen van YourGameZone. Is er een manier om nu al te spelen? (aangezien de game pas 18 september uitkomt, lijkt het me dat als ik het spel er nu in doe deze geblokkeerd wordt tot vrijdag?)
Niemand weet waar de disc vandaan komt. Erin stoppen & gaan!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:52:
[...]

Niemand weet waar de disc vandaan komt. Erin stoppen & gaan!!! :P
Wordt deze dan niet geblokkeerd doordat mijn regio op NL staat? (heb de xbox one nog niet zolang, dus geen ervaring hiermee)

[ Voor 10% gewijzigd door Arno90 op 15-09-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Arno90 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:53:
[...]

Wordt deze dan niet geblokkeerd doordat mijn regio op NL staat? (heb de xbox one nog niet zolang, dus geen ervaring hiermee)
Nope, ik koop voornamelijk games in de USA voor de eerste release-date. Maar mijn One staat regelmatig op UK/NL regio en dan kan ik ook gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Iemand anders die hier Neteller heeft gebruikt? Ik heb dus via iDeal geld op m'n account gezet (om te verifieren), maar het staat er helemaal niet op (wel een afschrift van m'n banksaldo). Heb even gechat en ze zeiden dat het "even duurt", maar vind dit toch wel erg maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:55:
[...]

Nope, ik koop voornamelijk games in de USA voor de eerste release-date. Maar mijn One staat regelmatig op UK/NL regio en dan kan ik ook gewoon spelen.
Hij is aan het installeren.. Was met de studie aan de gang, maar als dit werkt, kan dat wel even wachten haha!

*geinstalleerd werkt inderdaad! *O* *O* *

[ Voor 5% gewijzigd door Arno90 op 15-09-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05:59
Misschien handig om in een ander topic te bespreken? Dit gaat over Forza zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
AnthonyR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:59:
Misschien handig om in een ander topic te bespreken? Dit gaat over Forza zelf.
Dit is misschien een beter idee, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:49:
Vreemd - net 10 euro op Neteller gezet maar er staat nog steeds 0.00 :').
Ben je al wel gevalideerd...? Het validatieproces kan even duren (uurtjes) en het geld storten duurt bij mij ook max 30 minuten ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Zo! Heb net de standaard edition gekocht, xbox is nu 'even' bezig 45 gig binnen te harken :p hopen dat ik vanavond nog een rondje kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ik heb eerst ook netteller geprobeerd, het validatieproces duurde bij mij erg lang waardoor ik maar zo'n prepaid 3V Visa card bij de Primera heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:10:
Ik heb eerst ook netteller geprobeerd, het validatieproces duurde bij mij erg lang waardoor ik maar zo'n prepaid 3V Visa card bij de Primera heb gehaald.
Inmiddels staat mijn geld er wel op, en heb ook even mijn paspoort geupload. We gaan het zien, hoe lang het duurt. Heb opzich geen enorme haast, zou leuk zijn als ik de game morgen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Na de validatie zal het downloaden van de game het langste duren ;) Het kopen van de giftcards en de game kostte mij +/- 20 minuutjes (met Google Translate ernaast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:
Na de validatie zal het downloaden van de game het langste duren ;) Het kopen van de giftcards en de game kostte mij +/- 20 minuutjes (met Google Translate ernaast)
Inderdaad, want zonder Google Translate kom je zonder kennis van de Russische taal niet heel ver op de Russische websites :+

Maar eh....gaan er vanavond nog mensen Forza 6 doen...? Ik heb gisteravond de invite helaas gemist (iets met invites niet weergeven bij het kijken van video's...is nu aangepast :+), maar dat moet vanavond in ieder geval goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:
Heb wel eens meegemaakt dat ik met een CC erg lang op validatie moest wachten bij het kopen van een giftcard, dat was vrij irritant. Downloaden doe ik lekker 's nachts, aan m'n internet zal het niet liggen (100 mbit down), al zijn de servers van MS meestal niet zo snel. Had eerst 200mbit down, en daar haalde ik misschien een kwart van, vaak lager.

E: @^ Als ik de game vanavond heb doe ik mee, m'n gamercard is ThomasXIV.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 15-09-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ff terug ontopic.

Het shortcutten hebben ze iets lastiger gemaakt door er wat banden te plaatsen op de meeste tracks.

Ik vind het crashen in de banden wel spectaculair, in FM5 vertraagde de wagen als je er tegen schuurde nu sta je meestal omgekeerd op de racetrack.

En wat is Spa donker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Het ging sneller dan verwacht! Hij is 'm nu aan het downloaden :D . Verificatie was in 2 minuten gedaan, wat een heerlijke manier om games te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Kwalificatie deze keer met de Honda geprobeerd. Wat een klotebak, gestopt en de Golf genomen, stuk aangenamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

RigolleM schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:24:
Ff terug ontopic.

Het shortcutten hebben ze iets lastiger gemaakt door er wat banden te plaatsen op de meeste tracks.

Ik vind het crashen in de banden wel spectaculair, in FM5 vertraagde de wagen als je er tegen schuurde nu sta je meestal omgekeerd op de racetrack.

En wat is Spa donker :+
Dat zeg ik...
Weet (nog) niet of Spa of de andere "donkere" tracks ook met daglicht te rijden zijn. Alleen een nachtelijke Spa vind ik geen reet aan.
Zo ook of de "natte" tracks ook onder droge omstandigheden te rijden zijn?
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:40: z
Kwalificatie deze keer met de Honda geprobeerd. Wat een klotebak, gestopt en de Golf genomen, stuk aangenamer.
Lekker dat het gelukt is, heb je de standaard of meteen de UE aangeschaft?
Had je het over de Civic Si 2014? Dat is met een beetje tunen een messcherp racertje..!!
Van elke auto valt wel wat te maken maar de Honda's (Civic's, Integra) zijn in de lagere klassen geweldig en online zeer competitief.

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 15-09-2015 17:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
mowa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:00:
[...]

Dat zeg ik...
Weet (nog) niet of Spa of de andere "donkere" tracks ook met daglicht te rijden zijn. Alleen een nachtelijke Spa vind ik geen reet aan.

[...]

Lekker dat het gelukt is, heb je de standaard of meteen de UE aangeschaft?
Had je het over de Civic Si 2014? Dat is met een beetje tunen een messcherp racertje..!!
Van elke auto valt wel wat te maken maar de Honda's (Civic's, Integra) zijn in de lagere klassen geweldig en online zeer competitief.
De UE ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:17:
[...]

E: @^ Als ik de game vanavond heb doe ik mee, m'n gamercard is ThomasXIV.
Heb je ook toegevoegd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Wel jammer dat ik bij het begin weer heel de demo moet doorlopen :( dat hadden ze best kunnen oplossen lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Moet ik de demo verwijderen voordat ik het fysieke spel installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
-Nexus- schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:29:
Moet ik de demo verwijderen voordat ik het fysieke spel installeert.
Hoeft niet, kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
mowa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:00:

Dat zeg ik...
Alle tracks zijn droog en met daglicht te rijden.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zijn er nog mensen bezig nu? Heb wel zin om wat online te racen. Heb alleen nog erg weinig auto's :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ben nog maar net onderweg maar ben nu al bijna miljonair :p kreeg auto's omdat ik tier 6 forza ben en ook nog rewards omdat ik verschillende forza games gespeeld heb met daarnaast een mooie 300.000 credit :)

Intro gedeelte met de honda s2000 gereden en nu een mooie rx8 gekocht voor de eerste competitie alleen mijn download is nog moet helemaal klaar dus moet helaas nog even wachten :(

[ Voor 30% gewijzigd door schumi1986 op 15-09-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Heb ook wel wat mooie auto's gehad als beloning, overigens ook een bak van 1,2 miljoen gewonnen. Heb 1 klassement met een BMW M235i gereden, en nu de volgende met de (gratis) Mazda MX-5 2016. Fijne wagen, moet hier en daar wat getuned worden, straks eens kijken of er leuke tunes te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lang getwijfeld toch maar genomen, uit de Russische store voor €65,- de Ultimate gekocht.
Staat nu te rammelen met 65 Mbit (op de 200 lijn maar gek genoeg is 65 op de One niet verkeerd).

Met een beetje geluk kan ik straks nog even spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Net een WTF-momentje. Ik zat al telkens te balen dat mijn rondetijden niet clean waren voor de leaderboards en snapte telkens niet waarom. Reed gewoon mooie rondes maar telkens toch niet clean.

Wat blijkt: die mods zorgen ervoor dat je automatisch geen clean-laps kunt rijden (ook in carriere dus niet). Dus als je een beetje voor de leaderboards bezig bent, dan kun je geen mods gebruiken die de prestaties verbeteren. x credits erbij voor puur finishen is verder prima, maar het mag de auto niet aanpassen (ook negatief niet).

Kortom: nu dus telkens wat hoger. Zojuist 46e (wereldwijd) op Sebring met de V8 Ford Xbox dinges. Heb wel een setup gedownload, maar dat voegt volgens mij alleen wat upgrades toe (ik zorg dat mn auto max level is, maar verder voer ik weinig zelf uit aan mn auto's) en dan blijft het leuk om een heleboel mensen voorbij te steken die het spelletje toch wat serieuzer nemen. Of in ieder geval toch ook vrij vaak rap zijn. Niet alleen ga ik Freakpost regelmatig voorbij, ook Dr Dreey, Bullet, UnitedArt en OctagonQontrol worden regelmatig voorbij gereden oOo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:48:
Lang getwijfeld toch maar genomen, uit de Russische store voor €65,- de Ultimate gekocht.
Staat nu te rammelen met 65 Mbit (op de 200 lijn maar gek genoeg is 65 op de One niet verkeerd).

Met een beetje geluk kan ik straks nog even spelen.
Op zo'n 15% is 'ie al startklaar, dan kun je aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:
[...]

Maar wat kun je in de preload doen dan? Toch alleen eerste race (of misschien eerste 3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:
[...]

Maar wat kun je in de preload doen dan? Toch alleen eerste race (of misschien eerste 3?)
De eerste 3 ja, maar tegen de tijd dat die er opzitten was het hier al bijna volledig gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:10:
[...]

De eerste 3 ja, maar tegen de tijd dat die er opzitten was het hier al bijna volledig gedownload.
Mijn 20mb. Lijntje heeft er anders behoorlijk moeite mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:
[...]

Ooh Nice! Was al een serie gaan kijken maar dan ga ik even terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:13:
[...]

Mijn 20mb. Lijntje heeft er anders behoorlijk moeite mee :p
Hier gelukkig 100mbit :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Op zulke momenten denk ik ook aan een upgrade :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:06:...Of in ieder geval toch ook vrij vaak rap zijn. Niet alleen ga ik Freakpost regelmatig voorbij, ook Dr Dreey, Bullet, UnitedArt en OctagonQontrol worden regelmatig voorbij gereden oOo
:+ Bask while you can... Heb nog geen rondje hotlaps gereden ;)

Vanmiddag trouwens wel met RobinFM & balou & via-via vrienden een aantal rondjes multiplayer gedaan. Even een beetje aanvoelen hoe het is om tegen echte personen te rijden in plaats van die (soms achterlijke) drivatars. Moet zeggen; het was gezellig en soms best close racing.

Wel handig/vervelend dat ik overdag kan racen deze weken en dat de meesten van GoT waarschijnlijk op school/werk zijn; dat helpt me wel met mijn Career maar weer niet met mijn online enjoyment.

Elluk vordeeel hep zun nadeeel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Net een aantal competitierondjes gereden, het was weer typisch meer destruction derby dan racen aan het begin!

Verder ook nog niet echt hotlaps gedaan, alleen career en rivals. Over rivals gesproken, UnitedArt mag weer aan de slag op Bathurst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Hoe lang doe je over zo'n league dinges?

En waar zijn de S klasse en dergelijke van multiplayer gebleven? ik mis ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sven Enthoven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:21:
Hoe lang doe je over zo'n league dinges?

En waar zijn de S klasse en dergelijke van multiplayer gebleven? ik mis ze :(
hoppers lijken iedere dag te veranderen. en volgens mij is leagues net als hoppers, alleen is er daarnaast nog een grote algemene leaderboard waar je punten voor verzamelt tijdens de races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
job115 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:23:
[...]

hoppers lijken iedere dag te veranderen. en volgens mij is leagues net als hoppers, alleen is er daarnaast nog een grote algemene leaderboard waar je punten voor verzamelt tijdens de races
Hmm oke, hopelijk wordt dat straks als die voor iedereen live is wel gewoon standaard zoals in Forza 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:19:Over rivals gesproken, UnitedArt mag weer aan de slag op Bathurst ;)
Ook weer op Watkins met de Ford 350 ;)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DonTZwJRa3CWJ4AqMjsHAROh/medium.jpg
13 minuten geleden
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0v15R9SSeAX50RRSdasWbomd/medium.jpg
2 minuten geleden

/edit: rijden zonder TCS begint me te bevallen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 15-09-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff ik haat het niet door kunnen drukken van informatie.
Ik weet niet of het aan mijn deels geïnstalleerde spel ligt (83% nu) maar ik kreeg de hele demo weer voor mijn kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:45:
Ppff ik haat het niet door kunnen drukken van informatie.
Ik weet niet of het aan mijn deels geïnstalleerde spel ligt (83% nu) maar ik kreeg de hele demo weer voor mijn kiezen.
Klopt; is voor de nieuwkomers... Baalde er ook van maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Badge voor 50.000 earnings van drivatar.. heb nog geen race gereden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bathurst nu een paar keer gereden (met die Ford). Beste tijd die ik er uit heb gehaald tot nu toe is ~2:23 (clean), nog steeds 15 seconde trager dan de snelste, pittige track, en als je de controle over die wagen kwijt bent ben je de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:40:
[...]

[afbeelding]
13 minuten geleden
[afbeelding]
2 minuten geleden

Haha, ik ga m'n best doen ook! Wat een k*tauto is dat zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Zijn er NU mensen aan het racen online? Stuur me even een inv aub ;)
Ga slapie doen; morgen om 07:00 meer FM6 8)

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 15-09-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat is bij die leaderboards eigenlijk die laatste kolom qua betekenis? FILE staat er maar dat kan dus vanalles zijn. En dan ook nog heel, half links en half rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:26:
Wat is bij die leaderboards eigenlijk die laatste kolom qua betekenis? FILE staat er maar dat kan dus vanalles zijn. En dan ook nog heel, half links en half rechts.
Volgens mij half dat iemand die gemaakt heeft, en heel dat die ook gedeeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:26:
half links betekent dat de tune gedeeld is en je deze kan downloaden door op de naam te klikken en download tune te selecteren. half rechts betekent dat de ghost en replay gedeeld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
job115 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:27:
[...]

half links betekent dat de tune gedeeld is en je deze kan downloaden door op de naam te klikken en download tune te selecteren. half rechts betekent dat de ghost en replay gedeeld zijn
Maar je kunt dus eigenlijk niet zien of iemand een tune gebruikt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:28:
[...]

Maar je kunt dus eigenlijk niet zien of iemand een tune gebruikt of niet?
als de tune die diegene gebruikt heeft gedeeld is wel, dan zal de linker helft van het rondje zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sven Enthoven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jqFaJ056bziAYVR42Byv1Idn/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/77ibPeYr6EGyUvvCnh9lMHcK/full.jpg

Bad Romance op de headset en gaan, alleen die letters kostte me al bijna 2,5 uur :/

Maar nog genoeg te doen, hij komt vanzelf online :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:40:
[...]

Na veel rondjes kom ik nogsteeds 0,6 seconde te kort om je voorbij te gaan ;) Morgen nog een poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik speel vaak games via de streaming feature op de XOne, zijn er hier mensen die FM6 op die manier spelen (en goede tijden neerzetten)? Ik heb het een paar keer geprobeerd en het lijkt best goed te werken, maar vroeg me af of je ook daadwerkelijk een beetje een goede tijd kon neerzetten op die manier. Ik zit vaak naast vrouwlief op de bank om toch een beetje sociaal te zijn na een dag op werk, dus streaming is een prima oplossing voor mij :) Je went vrij snel aan de (kleine) lag, maar op bepaalde momenten kun je niet snel genoeg reageren lijkt het.

Also: Ik heb wat mensen toegevoegd hier, maar ik zit in de US (Seattle), dus mijn online tijden zijn waarschijnlijk een beetje raar.

[ Voor 10% gewijzigd door Blue2k op 15-09-2015 23:55 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste