Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Groot voordeel van next gen racegames is dat het tegenwoordig mogelijk is om die racetracks tot in de puntjes na te maken.

Kan me herinneren in de tijd van grand turismo op de ps2 tussen deel 3 en 4 dat er wel de zelfde circuits in zaten maar het toch net allemaal wat anders aanvoelde.

Nu bij forza ligt elk hobbeltje er nog net zo bij als het vorige deel zodat je meteen lekker Door kan 'knallen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:45:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Bad Romance op de headset en gaan, alleen die letters kostte me al bijna 2,5 uur :/

Maar nog genoeg te doen, hij komt vanzelf online :P
Ik vind t mooi! :)

Nog niet gedeeld?

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Sjaakmoes schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:49:
[...]

Na veel rondjes kom ik nogsteeds 0,6 seconde te kort om je voorbij te gaan ;) Morgen nog een poging!
Ook maar even opnieuw geprobeerd. Staat nu 02.01.749. Nog steeds 1 seconden achter job.... en een rondje waarin ik 0.3xx sneller was maar dat had mij oko niet geholpen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17
Blue2k schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:54:
Ik speel vaak games via de streaming feature op de XOne, zijn er hier mensen die FM6 op die manier spelen (en goede tijden neerzetten)? Ik heb het een paar keer geprobeerd en het lijkt best goed te werken, maar vroeg me af of je ook daadwerkelijk een beetje een goede tijd kon neerzetten op die manier.
Ik had last van hapertjes; en dat over een wired Gbit verbinding tijdens het streamen.

/edit: wow, op de een of andere manier zit de snelheidservaring beter in FM6; reed net met mijn P1 op Monza Alt (dus zonder de chicane) en dat is best wel frightening als je zooooo hard Curva Grande in moet

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 16-09-2015 08:06 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:29
Wel fijn om een uitdagende drivatar als tegenstander te hebben MaX3400 ;). Zo kan ik ook steeds sneller.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
welke hotlaps doen jullie meestal? A klasse?

• MAX3400
AnthonyR schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:07:
Wel fijn om een uitdagende drivatar als tegenstander te hebben MaX3400 ;). Zo kan ik ook steeds sneller.
Ik & snel? Grapje zeker... Er zijn mensen nog veeeeel sneller hier op GoT. Maar fijn dat je op mijn bumper kan blijven kleven en je eigen tijden ermee leert/gaat verbeteren!
VFRRijder schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:09:
welke hotlaps doen jullie meestal? A klasse?
Met een maandje of 2 zal ik alle tracks in alle klassen allemaal wel een keer gedaan hebben. ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
Sven Enthoven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:58:
[...]

Ik vind t mooi! :)

Nog niet gedeeld?
Nee, wil nog even verder, nummers moeten nog, namen en er zit irritante fout aan de andere kant, rode lijn gaat opeens paar pixels omhoog.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

ThomasXIV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:
[...]
Op zo'n 15% is 'ie al startklaar, dan kun je aan de slag.
Game hier voor de volle 100% geïnstalleerd, maar ik schiet telkens terug naar de store met de melding dat de game nog niet speelbaar is. Toegegeven, er staat inderdaad "Releasedatum: 18-9-2015", maar ook "Deze game voor de XBox One verschijnt naar verwachting op 15-09-2015". Dus welke is het nu? O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dan is het niet de UE neem ik aan? Misschien je regio naar US veranderen?

• MAX3400
Man man man; die AI begint me hogelijk te irriteren. Beetje random op de rem gaan staan op het rechte stuk van LeMans in het donker met zo'n 300km/h op de teller. :(

Nou ja, nog een uurtje en dan heb ik 80% van de Volumes uitgespeeld.

• Sven Enthoven
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:29:
Man man man; die AI begint me hogelijk te irriteren. Beetje random op de rem gaan staan op het rechte stuk van LeMans in het donker met zo'n 300km/h op de teller. :(

80% dammmmm gaat hard met jou haha

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55

De AI is regelmatig erg irritant,mede door dat soort zaken maar er zijn meer dingen die me steeds meer opvallen. Ik was gisteren bezig met de Storm Front shootout (formula E) en in de 2e ronde op Brands Hatch werd ik ...terwijl ik helemaal aan de buitenkant van de bocht zat..... buitenom ingehaald door 2 drivatars die met een snelheid van ongeveer 160 km/h door het grind reden 8)7 .
Vervolgens reed ik 2 rondjes later door dezelfde bocht en werd vanuit het niets rechts ingehaald (de drivatar reed door die grote puddle) en op het moment dat hij die plas inreed spinde ik er zonder enige aanleiding vanaf :( .

Ik heb soms het idee dat er onder dat water "Boost Pads" zitten voor de AI aangezien die er regelmatig weinig tot geen last van hebben.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ThomasXIV schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:25:
Dan is het niet de UE neem ik aan? Misschien je regio naar US veranderen?
Nope, Deluxe Editon. Car Pass doet me nooit zo veel, dus de Ultimate Edition was net too much (zeker met de aankomende Assassin's Creed Syndicate Big Ben Collector's Case). Maar ik zag opeens behoorlijk wat mensen in de Friend List aan de Forza 6 zitten en kon me niet voorstellen dat iedereen de Ultimate had gekocht. Vandaar de twijfel of het nu toch de 15e is geworden of dat toch iedereen uit de lijst de Ultimate heeft aangeschaft. Maar dan wachten we nog tot de 18e :)

• Sjaakmoes
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

De enige reden dat ik de UE heb gekocht is omdat deze dezelfde prijs heeft in de Russische store als de normale editie in Nederland. :) Ik denk dat er weinig mensen echt 110 euro neertellen voor één spel.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Sjaakmoes schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:04:
De enige reden dat ik de UE heb gekocht is omdat deze dezelfde prijs heeft in de Russische store als de normale editie in Nederland. :) Ik denk dat er weinig mensen echt 110 euro neertellen voor één spel.
Forza is het wel waard ;)
Overigens, de AI doet soms raar, dat klopt. Gisteravond de hele avond lekker online kunnen rijden, ging lekker, TheVMmeisterbababajdhajhdakhd was er ook bij, eigenlijk kan iedereen wel mee doen, het is niet zo moeilijk om van hem te winnen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• skreppiedoe
Bullet NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:09:
[...]

Overigens, de AI doet soms raar, dat klopt. Gisteravond de hele avond lekker online kunnen rijden, ging lekker, TheVMmeisterbababajdhajhdakhd was er ook bij, eigenlijk kan iedereen wel mee doen, het is niet zo moeilijk om van hem te winnen.
Dan is er dus nog hoop voor mij. _O-

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

:+ Neuh...dat was inderdaad niet moeilijk....ik laat je altijd winnen, dat moet je onderhand toch door hebben :>

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sjaakmoes schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:04:
Toch denk ik dat meer mensen dergelijke bedragen neerleggen als er fysieke versies van de game in de winkel komen te liggen. Het hoeft niet heel exotisch te zijn, maar iets als de Forza Motorsport 3 Limited Collector's Edition vond ik bijvoorbeeld behoorlijk mooi. Dat de rest dan allemaal downloadable content is maakt dan niet uit.

• Winkiller
  • Laatst online: 14-09 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Ja dat is mij ook opgevallen, spontane rem acties van de AI waar je het niet verwacht. :Y

• MAX3400
Sven Enthoven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:41:
[...]

80% dammmmm gaat hard met jou haha
Valt best mee; was al klaar kunnen zijn was het niet voor multiplayer / huisdieren / boodschappen etc. Ach, zo zit er nog wat pauze tussen het racen. Gelukkig nog tijd zat de komende dagen ;)
skreppiedoe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:43:
[...]

De AI is regelmatig erg irritant,mede door dat soort zaken maar er zijn meer dingen die me steeds meer opvallen. Ik was gisteren bezig met de Storm Front shootout (formula E) en in de 2e ronde op Brands Hatch
Je kan hoog & laag springen maar dat was een van de allerslechtste Series ever. Regen: oke, leuk. Maar niet 5 of 6 tracks achter elkaar. Welke wagen had je trouwen; ik ben gaan rijden met die blauwe Volvo en dat gaat best lekker.
TheVMaster schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:20:
[...]

:+ Neuh...dat was inderdaad niet moeilijk...
Was je lobby closed/private? Probeerde te joinen rond 23:15 maar kreeg constant disconnected?
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:27:
[...]

Ja dat is mij ook opgevallen, spontane rem acties van de AI waar je het niet verwacht. :Y
En net weer niet; laatste serie uit Volume 4. Geen greintje pijn qua remmen. In ieder geval deden ze het op de verwachte plekken alleen wel veel te hard natuurlijk. Je hoeft echt niet met 30km de eerste bocht in op COTA.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

TheVMaster schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:20:
[...]

:+ Neuh...dat was inderdaad niet moeilijk....ik laat je altijd winnen, dat moet je onderhand toch door hebben :>
O'ja..... Echt niet.... Jij zit met zweet op je voorhoofd, spierpijn in je nek en je controller bijna fijn te knijpen op het puntje van je bank.

Geeft niet hoor.... ;)

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:46:

Je kan hoog & laag springen maar dat was een van de allerslechtste Series ever. Regen: oke, leuk. Maar niet 5 of 6 tracks achter elkaar. Welke wagen had je trouwen; ik ben gaan rijden met die blauwe Volvo en dat gaat best lekker.
Ik had deze: 2015 Formula E #27 Andretti Formula E Spark SRT_01E en die ging helemaal niet lekker. Het lijkt wel of de vleugels ondersteboven zijn gemonteerd, zelfs een formula ford heeft nog meer grip.

En ik hoop btw dat ze bij de eerste de beste update sliders toevoegen zodat je het geluid beter kan regelen, want ik heb moeite om het geluid van mijn eigen wagen te horen ,zeker als er veel auto's om je heen rijden.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Jammer in de carreermodus (volumes) niet met de sterkste setup moogt rijden, bv. in de S-klasse is dit max 750, terwijl je kunt upgraden tot 800, was in de A-klasse ook zo...

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Wie zet er hier meestal lobby's op met andere tweakers? Dan voeg ik je wel toe aan mijn vriendenlijst, kan ik makkelijk andere tweakers weer toevoegen ;)

XboxLive: Dave 130R

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

skreppiedoe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:43:
[...]
Ik heb soms het idee dat er onder dat water "Boost Pads" zitten voor de AI aangezien die er regelmatig weinig tot geen last van hebben.
Aan de andere kant heb ik de AI ook wel eens de baan uit zien vliegen zonder een duidelijke reden. :Y

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb nog niet een Forza game online gespeeld, behalve horizon 2 kortdurend. Zijn er online iets van platoons/crews? Zo ja, is er één van Tweakers? Zou me er wel eens in willen verdiepen en willen spelen. Anders voeg me gerust toe op xbox live:
MusiQ2

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Sven Enthoven
[...]

Toen ik twee dagen geleden? joinde was er volgens mij niemand met een mic, of een party die ik niet kon joinen. Maar dan wordt al snel een beetje saai

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:52:
[...]

O'ja..... Echt niet.... Jij zit met zweet op je voorhoofd, spierpijn in je nek en je controller bijna fijn te knijpen op het puntje van je bank.

Geeft niet hoor.... ;)
Neej dat was afgelopen zaterdag tijdens het kleiduifschieten :+ Maar eh...vanavond weer?

• MAX3400
Al er mensen vanmiddag met wat Tweakers willen rijden; ik denk ff na 15:00 een lobby online te zetten. :)

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:29
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:11:
[...]

Ik & snel? Grapje zeker... Er zijn mensen nog veeeeel sneller hier op GoT. Maar fijn dat je op mijn bumper kan blijven kleven en je eigen tijden ermee leert/gaat verbeteren!

[...]

Met een maandje of 2 zal ik alle tracks in alle klassen allemaal wel een keer gedaan hebben. ;)
Eeuh, ik dacht dat je LSR Balou was, daar zit ik nu achter. Zal je zo toevoegen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

AnthonyR schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:27:
[...]

Eeuh, ik dacht dat je LSR Balou was, daar zit ik nu achter. Zal je zo toevoegen.
Die heet hier Job115.

• Sven Enthoven
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:16:
Al er mensen vanmiddag met wat Tweakers willen rijden; ik denk ff na 15:00 een lobby online te zetten. :)
Wat voor klasse wil je rijden? Of wil je weer stock rijden?

[ Voor 5% gewijzigd door Sven Enthoven op 16-09-2015 14:36 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:46:
[...]

Was je lobby closed/private? Probeerde te joinen rond 23:15 maar kreeg constant disconnected?
Nope....ik was op dat moment denk ik net de lobby uit. Volgende keer ff berichtje sturen :+ dan nodigen we je uit als het joinen niet lukt...

• Thomas
  • Niet online
Gisteren lekker gereden idd. Moet nog enorm wennen aan het spel, eerste FM ooit voor me, al lukt het me nu redelijk om de meeste wagens in m'n garage onder controle te houden (rij met alle assists uit, manual zonder clutch). Gisteren laat in de avond nog een cleane lap op de Nordschleife kunnen rijden met m'n Brabham BT24, leuk wagentje is het, al moet je wel rustig gasgeven omdat hij in z'n 1ste en 2e versnelling echt ontzettend veel kracht heeft.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:16:
Ga jij ook alle hulpjes zoals ABS, TCS en STM uitzetten ? dan is jouw lobby niets voor mij. :N
Zonder deze hulpjes houd ik geen auto netjes op de baan, anders kan ik poging wagen. :Y

• MAX3400
Sven Enthoven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:30:
[...]

Wat voor klasse wil je rijden? Of wil je weer stock rijden?
Any... Wat je wil ;)
TheVMaster schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:48:
[...]

Nope....ik was op dat moment denk ik net de lobby uit. Volgende keer ff berichtje sturen :+ dan nodigen we je uit als het joinen niet lukt...
Dubbel ckeck ;)
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:51:
[...]

Ga jij ook alle hulpjes zoals ABS, TCS en STM uitzetten ? dan is jouw lobby niets voor mij. :N
Zonder deze hulpjes houd ik geen auto netjes op de baan, anders kan ik poging wagen. :Y
Nope, lobby is free for all. Wil je assists, dan moet je die zelf al aan hebben etc. Ik ga weinig tot niets forceren.

Zo, en nu eerst even snel een sigaretje roken en daarna een lobby opengooien.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 16-09-2015 14:55 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:54:
Nope, lobby is free for all. Wil je assists, dan moet je die zelf al aan hebben etc. Ik ga weinig tot niets forceren.
Klinkt goed, ik ga eerst even proberen Martinspire te verbeteren op Watkins Glen...

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik heb er hier een paar toegevoegd, mij (HeartyErmine315) mag je ook altijd toevoegen.
Was vroeger JaxtellerBE, maar zoon heeft nu ook Xbox One en is met mijn account gaan lopen, want wou niet herbeginnen in GTA V 8)7

• skreppiedoe
Voor de mensen die mij niet hebben gehoord in de lobby dat kan kloppen, mijn headset zit nog in het plastic :+ . Geen idee waarom er wel een mic voor mijn naam staat in de lobby.

[ Voor 25% gewijzigd door skreppiedoe op 16-09-2015 17:03 ]

• MAX3400
skreppiedoe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:02:
Voor de mensen die mij niet hebben gehoord in de lobby dat kan kloppen, mijn headset zit nog in het plastic :+ . Geen idee waarom er wel een mic voor mijn naam staat in de lobby.
Wat dan erger is, is dat iedereen het ook kan lezen en dus gamet & PC/laptop heeft :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tip voor mensen die nog buitenlandse giftcards willen kopen..

De Brazil en Russia giftcards zijn helaas nergens meer te krijgen (ja, de Nederlandse live codes mensen hebben ze nog wel maar tegen hetzelfde tarief als je gewoon in de NL store zou kopen..).

Het ziet er naar uit dat alleen credits met je cc kopen nog werkt (maar ik wil geen fake adres opgeven dus dat gaat hem niet worden).

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Boinkie schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:01:
[...]

Kun jij een filmpje opnemen op het lange rechte stuk van de nordschleife met opschakelen? Dan doe ik dat ook en kan ik ze naast elkaar zetten en doorsturen als bug :)
https://www.dropbox.com/s...20Motorsport%206.mp4?dl=0

duurde wat langer dan verwacht

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:51:
[...]

Bovendien is het zonder alle hulpjes niet eens per se realistisch.. Veel raceklassen met TC en/of ABS. Bij veel productiemodellen is het niet uit te zetten, enz..

Dat Forza zelf zegt dat de remafstand zonder ABS korter is, is ook zo'n flauwekul. 99% van de mensen zal een ABS-systeem niet kunnen verslaan, simpelweg omdat ze daarvoor niet de limiet goed genoeg kennen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• SinergyX
GAIAjohan schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:26:
Dat Forza zelf zegt dat de remafstand zonder ABS korter is, is ook zo'n flauwekul. 99% van de mensen zal een ABS-systeem niet kunnen verslaan, simpelweg omdat ze daarvoor niet de limiet goed genoeg kennen.
Of voelen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
[...]

Bovendien is het zonder alle hulpjes niet eens per se realistisch.. Veel raceklassen met TC en/of ABS. Bij veel productiemodellen is het niet uit te zetten, enz..

Sterker nog, niemand kan ABS verslaan, zo effectief zijn die systemen tegenwoordig (behalve op ijs, maar dat is een ander verhaal).

Zegt Forza overigens echt dat de remafstand zonder ABS korter is? Dat is wel een domme uitspraak zeg 8)7

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MAX3400
Rossi46 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:44:
[...]

Sterker nog, niemand kan ABS verslaan, zo effectief zijn die systemen tegenwoordig (behalve op ijs, maar dat is een ander verhaal).

Zegt Forza overigens echt dat de remafstand zonder ABS korter is? Dat is wel een domme uitspraak zeg 8)7
Serieus? Onder andere bij Slotemakers Zandvoort maar ook bij Drive Experience Lelystad leer je toch ECHT zodanig remmen dat ABS niet ingrijpt maar dat je wel eerder stilstaat.

Maar ja, er zal wel een reden zijn dat T10 het niet weet en jij wel?

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

ABS is niet gemaakt om eerder stil te staan, maar om controle over je voertuig te houden terwijl je zo hard mogelijk remt (je kan nog stuurbewegingen maken).

Edit: Al zal de gemiddelde bestuurder absoluut eerder stilstaan met ABS dan zonder ABS, omdat veel mensen hun pedaal weer minder indrukken zodra ze de ABS voelen ingrijpen.

[ Voor 35% gewijzigd door Sjaakmoes op 16-09-2015 18:53 ]

• job115
Rossi46 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:44:
[...]

dat heeft meer te maken met het feit dat de ABS implementatie in de race games waardeloos is. ik kan mij herinneren dat tussen 15-250 km/h blokkeren niet is toegestaan volgens de wetgeving, en dit gebeurt in forza en Pcars toch wel degelijk. en aangezien ABS alleen maar rotatie snelheid van de verschillende wielen met elkaar vergelijkt, en zo met regelkleppen het blokkeren voorkomt, zal het altijd preventief zijn, en zal ABS niet met het maximale remvermogen remmen

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]
Offtopic: Via de computer misschien wel maar ik kon bijvoorbeeld met mijn motor (Kawasaki ZZR1100) toch echt beter remmen zonder de ABS dan nu met mijn Suzuki GSF 1250 Bandit met ABS. Als je daar niet aan gewend bent is je rem best sponzig bij ABS, nu na ongeveer 4 jaar ben ik wel aan de ABS op de motor gewend geraakt. :Y
Ontopic: Een Lobby waar de hulpjes geforceerd uitgezet worden ga ik niet in of ik ga er uit maar ik zal niet mee doen, omdat ik van mening ben dat dit vrij gelaten dient te worden. Als je dan zo'n echte kerel bent zal je zelf zonder hulpjes moeten winnen van de personen die wel met elektronische hulpjes willen rijden. :Y

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

skreppiedoe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:02:
Heb je een Kinect?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

D-Ed schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:10:
Tip voor mensen die nog buitenlandse giftcards willen kopen..

De Brazil en Russia giftcards zijn helaas nergens meer te krijgen (ja, de Nederlandse live codes mensen hebben ze nog wel maar tegen hetzelfde tarief als je gewoon in de NL store zou kopen..).

Het ziet er naar uit dat alleen credits met je cc kopen nog werkt (maar ik wil geen fake adres opgeven dus dat gaat hem niet worden).
Dan doe je gewoon de netteller manier, koop je met een pre-paid cc rechtstreeks de gift cards in een store van een bepaald land. Je koopt dan een game door in te loggen met je Xbox Account, en redeemt dan direct je giftcard codes.

Je geeft dan helemaal geen fake adres op, maar maakt toch gebruik van het voordeel.

Maar goed, ik denk dat we nu wel genoeg hebben geschreven over hoe je goedkoop aan games kan kopen, misschien moeten we ons beperken tot aangeven van voordeeltjes (i.c.m. het land). De manieren hoe je de games kan kopen zijn nu zo vaak langs gekomen. Ik denk dat de mensen die er toch gebruik van willen maken dit prima terug kunnen zoeken in dit of het algemene Xbox topic.

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:54:
[...]
Ontopic: Een Lobby waar de hulpjes geforceerd uitgezet worden ga ik niet in of ik ga er uit maar ik zal niet mee doen, omdat ik van mening ben dat dit vrij gelaten dient te worden. Als je dan zo'n echte kerel bent zal je zelf zonder hulpjes moeten winnen van de personen die wel met elektronische hulpjes willen rijden. :Y
Tweakers lobby's tot nu toe zijn allemaal assists naar vrije keuze geweest ;)

• skreppiedoe

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Maar, je bent bang om geluid te maken in een party?
Gezellig man, het ouwe hoeren via de headset is juist het leukste van multiplay

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven Enthoven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:25:
[...]

Tweakers lobby's tot nu toe zijn allemaal assists naar vrije keuze geweest ;)
:N maar laat verder maar, het is goed zo.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:40:
[...]

Joh, alles staat op dit moment vrij, mensen hebben sowieso tijd nodig om de nieuwe circuits te leren kennen. Ondanks dat ik de Nordschleife redelijk kan dromen is hij in het donker een behoorlijke uitdaging...

• job115
Bullet NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:46:
[...]

Joh, alles staat op dit moment vrij, mensen hebben sowieso tijd nodig om de nieuwe circuits te leren kennen. Ondanks dat ik de Nordschleife redelijk kan dromen is hij in het donker een behoorlijke uitdaging...
volgens mij was het in het daglicht ook geen denderend succes ;)

• skreppiedoe
Bullet NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:40:
[...]

Maar, je bent bang om geluid te maken in een party?
Gezellig man, het ouwe hoeren via de headset is juist het leukste van multiplay
Nee hoor ik ben niet bang, ik bedoelde dus dat de headset die bij de X1 geleverd word nog in de verpakking zit en weet eerlijk gezegd niet eens waar die is.
Zal morgen ofzo wel kijken of ik m kan vinden :)

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:40:
[...]

Sorry hoor maar je zegt doe alleen mee als je zelf mag bepalen welke assist je wilt gebruiken. Ik bevestig nu dat ze tot nu toe allemaal vrij zijn geweest in de keuze welke assists je wilt en dat jedus met een gerust hart kan meedoen, en dan is t niet goed?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

job115 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:52:
[...]

volgens mij was het in het daglicht ook geen denderend succes ;)
Hahaha.... Jongentje... Jij moet wel ff begrijpen dat wij een poepie ouder zijn, wij hebben die supersnelle reflexen die jij nog hebt niet meer... Ik spreek je over een jaar of 15 wel weer :P

• GAIAjohan
Die Veneno op spa is best vreselijk.. Voelt gewoon niet lekker, die auto..

• job115
Bullet NL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:12:
[...]

Hahaha.... Jongentje... Jij moet wel ff begrijpen dat wij een poepie ouder zijn, wij hebben die supersnelle reflexen die jij nog hebt niet meer... Ik spreek je over een jaar of 15 wel weer :P
smoesjes :+ , rij regelmatig rivals tegen een 40-jarige die rondjes om mij heen rijdt

• GAIAjohan
Even een lelijke foto gemaakt, hoe belachelijk fout je een Golf2 nog kunt maken. Wel jammer dat een nummerplaat voorop áchter de bumper verdwijnt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WDPF0ZP.jpg

• Thomas
  • Niet online
Gedver!

• GAIAjohan
Hij is optisch getjoend, maar ook onder de kap. In de D400 klasse doet ie goede zaken :). De setup is wel gedeeld, dus kun je ff zoeken. :P

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 16-09-2015 21:19 ]

• Sven Enthoven
jezus wat een drama online zeg, een en al beuken

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sven Enthoven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:22:
Doe ff gezellig met ons mee dan....

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Jammer, vanmiddag ging t er wel netjes aan toe vond ik 👍

XboxLive: Dave 130R

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Hoor je ook al kinderen op de achtergrond afschuwelijk krijsen omdat ze geen aandacht krijgen van pappie en mammie. }) Man man als ik dergelijke berichten lees krijg ik acuut stress en een deja vu met Forza 5, voor mij de reden om direct te stoppen met Forza 5 multiplayer vorig jaar. :r

• GAIAjohan
Ik kan de t.net lobby niet vinden?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Als het goed is zitten TheVmaster en Martinspire in een lobby samen.
Ik heb koppijn en daarom ben ik nog afwezig, sorry..

[ Voor 11% gewijzigd door Winkiller op 16-09-2015 21:47 ]

• Sven Enthoven
Earzz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:41:
[...]

Jammer, vanmiddag ging t er wel netjes aan toe vond ik 👍
Vanmiddag t.net lobby ging t erg netjes (mijn menig) vanavond was open lobby = drama

• GAIAjohan
Sorry voor de tik op Monza voor ascari. Ik dacht dat het rempunt daar iets later lag. Heb overigens geen headset ivm gehoor probleem.

Mijn auto was volledig stuk. Moet schade nog even lager zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 16-09-2015 22:09 ]

• Boinkie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m3FWeNjDAz4]

Nou het verschil is duidelijk toch? Waar kan dat nou aan liggen?

[ Voor 19% gewijzigd door Boinkie op 16-09-2015 22:20 ]

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:39
Sven Enthoven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:54:
[...]

Vanmiddag t.net lobby ging t erg netjes (mijn menig) vanavond was open lobby = drama
Inderdaad dramatisch vanavond. Alleen maar beuken, elkaar afbekken, vloeken, schreeuwen, niet eens een poging doen de racelijn te houden, zo lang je een ander maar kan dwarszitten. |:( Beuken & vloeken is nu blijkbaar boeiender dan racen. Jammer, want het kan ook anders. Gistermiddag even in de open lobby en hoewel ik niet lekker meekwam met de top & ik in een race per ongeluk een ander een flinke tik gaf toen ik me zwaar verremde in de strijd om plaats 7, was het wel echt leuk racen.

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

De t.net lobby van vanavond was erg gezellig, relatief weinig gebeuk (behalve die keer dat ik de eerste bocht vergeten was op Long Beach ;)) en een goede sfeer. Van de paar keer dat ik in een open lobby speelde was het inderdaad meer botsautotjes dan Forza.

• SinergyX
Boinkie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:18:
[video]

Heb je dat clutch mode+A ding al eens geprobeerd?

• MAX3400

Welk verschil? De ene teller staat in MPH, de ander in KPH; sowieso rekent T10 dit niet netjes om naar 1.60934.

En ja, het is duidelijk te zien dat de ene met clutch rijdt en de andere niet.

• skreppiedoe
Ik heb me vanavond bezig gehouden met de Le Mans 250 Mile Showcase event in het donker en ik moet zeggen het was een intensieve race :) .
Bij de eerste poging in de 5e ronde achterop een drivatar die reed in de langzamere klasse geklapt (zelfs als je ze op een ronde zet blokken ze je nog :( ) toen was verder rijden geen optie meer aangezien mijn lichten kapot waren en dan is het wel heel erg donker.

Bij de tweede poging toch maar rewind aangezet aangezien ik er niet aan moet denken als zoiets in de 27e ronde ofzo gebeurt. Uiteindelijk zonder al te grote problemen het event voltooid.

Mijn volgende endurance race word 300 Mile in de regen op Sebring, maar nu nog ff niet. :+

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:34:
[...]

Welk verschil? De ene teller staat in MPH, de ander in KPH; sowieso rekent T10 dit niet netjes om naar 1.60934.

Je mist de voorgaande discussie hierover denk ik ;)

• job115
[video]

weet je zeker dat die niet op automatic staat? schakelpunten lijken namelijk iedere keer exact hetzelfde. en anders moet je de auto is wat verder doortrekken in het rood

@SinergyX

manual+clutch is het niet want met volgas schiet die niet in de begrenzer tijdens schakelen

• MAX3400
SinergyX schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:35:
[...]

Je mist de voorgaande discussie hierover denk ik ;)
Ik lees toch regelmatig mee maar ik denk dat het ook voor anderen (die niet elk uur op F5 rammen) interessant is om te weten waarom er "ineens" een random filmpje met 2 BMW's gepost is. :)

• job115
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:34:
[...]

is toch echt zonder clutch gereden op het onderste beeld, anders had je wel een auto gehoord die in z'n begrenzer hing

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:38:
[...]

Ik lees toch regelmatig mee maar ik denk dat het ook voor anderen (die niet elk uur op F5 rammen) interessant is om te weten waarom er "ineens" een random filmpje met 2 BMW's gepost is. :)
Het gaat over auto-clutch manual shift op een stuur vs controller. Het lijkt erop dat dus een stuur (met zelfde settings) langzamer lijkt te schakelen dan met een controller, wat dat filmpje ook laat zien.

Maar ik dacht dat een directe A+B amper 'no gear' moment had en rood niet zomaar inschiet?

Zie het btw bij de 4->5 enorm goed, onderste is instant, bovenste zie je duidelijk vertraging. Maar wat je daar ook duidelijk ziet is dat de toeren enorm stuk trager terugzakken voordat hij pas weer in versnelling is.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2015 22:45 ]

• Boinkie
Filmpje is opgenomen met controller en manual zonder clutch. Job is onderste beeld. Ik rij met de gele m4

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nu heb ik leuk de ultimate edition gekocht (of ja cadeau gedaan meer).
We delen de spellen samen dus ik had op de dag van zijn verjaardag de code ingevoerd zodat hij automatisch bij hem geïnstalleerd werd. Nu is het echter zo dat ik dubbele credits krijg en hij niet, VIP pack is wel geïnstalleerd bij hem.

Tevens heeft hij ook geen kroontje naast zijn naam, is het kroontje voor de VIP's? Werkt VIP enkel op het account waar de code ingevoerd wordt? Meer mensen ervaring ermee?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Thomas
  • Niet online
Pff. Net met die nightfall serie van die sportwagens begonnen, met m'n domme kop een Ferrari gekocht die van geen meter rijdt. Heb ook nog een Audi, BMW en Jag staan, waarvan de Audi heerlijk rijdt maar snelheid mist en de Jaguar een totaal fiasco is, dus dan maar met de (gratis) BMW rijden.

E: denk me eens online te wagen omdat ik het in de career wel erg goed deed met m'n D klasse Renault 5 Turbo, man man man :F. Wat een fucking idioten, in elke bocht word ik er uit geknald door 1 of andere idioot, het is nog erger dan in FH2.

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 17-09-2015 01:13 ]

• MAX3400
Famous schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:38:
Tevens heeft hij ook geen kroontje naast zijn naam, is het kroontje voor de VIP's? Werkt VIP enkel op het account waar de code ingevoerd wordt? Meer mensen ervaring ermee?
Volgens mij is dat bij design; degene die het spel koopt of het eerste opstart, krijgt de extra's. Op de forums van Forza staat hier bij elke editie het forum vol van met mensen die dat niet wisten. Misschien dat ik het nu fout zeg maar kijk/post even op http://forums.forzamotors...7_Forza-6-Discussion.aspx

/edit: woohoo, Jurian heeft FM6 op de Frontpage gezet d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 17-09-2015 06:56 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Man man, die review van tweakers is weer om te janken hoor. Minpunten lijken puur mierenneuken weer.. zucht.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• MAX3400
xavento schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:12:
Man man, die review van tweakers is weer om te janken hoor. Minpunten lijken puur mierenneuken weer.. zucht.
Het minpuntje van de trage carriere klopt desondanks wel. Meerderen hebben in dit topic al gepost dat ze het vervelend vonden om eerst "de demo" weer te moeten doorlopen. Aangezien die al een uurtje duurt, heb je daarna alsnog weinig geld/auto's. Tja, dan moet je wel een paar uur investeren in "vervelende grinding" om verder te komen :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Vond de review wel prima eigenlijk. Vat mijn gevoel over de game wel samen. Want hoewel het heerlijk is dat we eindelijk regen- en nachtraces hebben blijft het jammer dat dat allemaal zo fixed is als wat. Zal met FM7 vast gefixed worden, maar dat mag nu best als minpunt genoemd worden. Dat van die soundtrack is mss wat flauw, dat hebben andere games vaak ook niet.

Maar een 8,5 lijkt me een prima cijfer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ik vind de review ook wel prima. Het is jammer dat we de reviewer niet hebben zien terugkomen in het topic (eventueel voor feedback of andere opvallende zaken). Het is overigens nog altijd hoger dan de scores van de GT-games zo zag ik al *O*

Anyways, ik snap de argumenten wel. Misschien zou ik zelf niet alles even zwaar aanrekenen, maar er is weinig op aan te merken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MAX3400
*O* Woooohoooo!!!! *O*

Alle 5 de Volumes afgewerkt... Goed, nu even koffie & peuk en dan wat andere zaken gaan racen in FM6 :)

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 21:17
Nice, dat is best snel. Hoeveel uur heb je er over gedaan? :o

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:52
Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Forza 6, echter heb ik een aantal dingen nog niet kunnen vinden of deze wel of niet in het spel zitten. Namelijk:

Test circuits
Storefront
Auction House
Credit System
Tag Virus (dit was een super gamemode) :D

Ik kon hier niet al te veel over vinden, misschien iemand die mij hier meer kan helpen. Vooralsnog lijkt het mij een vet spel!

• MAX3400
Casturan schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:30:
Nice, dat is best snel. Hoeveel uur heb je er over gedaan? :o
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bd980YCWyapduhfX0rL2wR3r/medium.png
32 uur dus maar dat is inclusief al iets van 5 uur met GoT racen, beetje aanklooien met Free Play en soms koffie/roken terwijl de game aanstaat. Dus zeg grofweg 23 uur voor de eerste Career Completion.
mprkooij schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:32:

Test circuits
Storefront
Auction House
Credit System
Tag Virus (dit was een super gamemode) :D
Ligt eraan wat je met Test Circuits bedoelt. Alle tracks in de game zijn vrij toegankelijk om te proberen. Voor specifiek Dragracen, is er ook een 1 mile strip aangelegd.

Storefront/Auction House is er niet echt meer; het enige wat er nog is zijn "gratis" tunes & designs en je krijgt betaald per download / like / use.

Credits zijn altijd overbodig; ik heb weinig uitgegeven, heb 70 wagens in de garage en (zie boven) geld zat.

Tag Virus zit in de Online Hoppers.

• GAIAjohan
Wat betreft de review: lekker boeiend die soundtrack. Geluid van motoren en banden is veel belangrijker. Of zou Max stiekem ook naar Rowwen Hèze luisteren tijdens het racen?

• MAX3400
GAIAjohan schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:57:
Wat betreft de review: lekker boeiend die soundtrack. Geluid van motoren en banden is veel belangrijker. Of zou Max stiekem ook naar Rowwen Hèze luisteren tijdens het racen?
Deze Max zit ff te luisteren naar https://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-mixtape-8 tijdens het halen van een paar achievements.

Maar ja, lunchtijd dus even hapje eten en handjes wat rust geven :)

Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste